Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Carevo novo odelo – i druge priče

Komentari (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 10 jul 2013 19:19
1244
Od uspeha do uspeha, afere do afere, godina prođe, a vlast se, sem Vučićevog rejtinga, Miškovića u zatvoru i šeika na grani, malo čime ima pohvaliti.



surova istina
Preporuke:
155
1
2 sreda, 10 jul 2013 19:20
.......
Đorđe kao i obično na svom nivou. Odličan tekst.
Preporuke:
107
4
3 sreda, 10 jul 2013 19:44
Mirko
Naravno, možda se i varam. Ali to ćemo, slično kao i u slučaju kontroverze sa „datumom“, kao i nekim ranijim prilikama, kada sam, zajedno sa čitavim NSPM-om, javno i surovo pljuvan i sa jedne i sa druge strane – da bi se posle ispostavilo da smo (nažalost) bili potpuno u pravu – saznati veoma brzo. Mada, verovatno, prekasno.


To je cena principjelnosti, iskrenosti i patriotizma
Preporuke:
112
2
4 sreda, 10 jul 2013 19:46
Darko Antić
Na žalost, ili na sreću, Đorđe, OPET ĆE TE BITI U PRAVU, priča oko datuma je više no smešna, kao i sama ova ekipa na vlsti.
Preporuke:
110
2
5 sreda, 10 jul 2013 19:50
Konobar
Sve će to ekonomija da reši, jer već se osećaju trzavice u odnosu sa voljenim MMF . Samo pre par meseci se isto kao i za Datum najavljivao aranžman sa MMF koji će silno privući strane investitore. Šarena laža se bliži kraju čim se završi Kosmet raspisivanjem izbora u oktobru i Nemci kažu "Aufiderzen". Onda neće pomoći nikakvi "apaurini".
Preporuke:
93
1
6 sreda, 10 jul 2013 20:22
fristajlo
Naravno, možda se i varam.


...a možda i ne...
To "možda" traje ovde već 25 godina. Na "možda" se oslanjao i Milošević, i svi posle njega; srpska politika je u sve skučenijem prostoru, i, što je skučeniji- sve se više otimaju o tu poziciju.
Na izgled- paradoksalno; zašto se otimati o sve teži posao?
Zato što su, u protivnom, i oni na- "Birou, bez i najmanjih izgleda da ih iko ikad angažuje za bilo šta.
Jer, rezultat, "Si- Vi" im je prazan, jadan, bez referenci; svaki drugi napravio je neko krivično delo, ništa drugo i ne znaju da rade, sem da "prodaju maglu".
A možda ste i pogrešili...
Mada, meni izgleda da niste. Ne više, od svih nas, koji i dalje sve to trpimo i uglavnom- ćutimo.
Preporuke:
79
3
7 sreda, 10 jul 2013 20:22
gedža
Čemu rekonstrukcija? Građani su zadovoljni, mirni. Na lokalnim izborima SNS obara sve dosadašnje rekorde popularnosti. Ta rekonstrukcija će biti, JA TEBE VOJVODO; TI MENE SERDARE.
Preporuke:
96
2
8 sreda, 10 jul 2013 20:32
Nikad u EU
Nema ništa od ulaska Srbije u EU, ova vlada je samo tu da zamajava ljude nekavim famoznim datumom, rekonstrukcijama i sl stvarima dok se u pozadini odvija predaja KiM.


VELIKI POZDRAV CELOJ EKIPI NSPM-a
Preporuke:
91
2
9 sreda, 10 jul 2013 20:48
Smiljanski
Nije samo rekonstrukcija Vlade,a hrast,i "fizibiliti" studija"???
Preporuke:
54
1
10 sreda, 10 jul 2013 21:25
Grgur
Unistena su srpska sela. A ona su "zila kucavica" srpske drzave. Kada te kucavice nema, nema ni Srbije. Pogledajmo malo statistiku. Imamo zabrinjavajuci pad nataliteta. Svake godine nam nestane po jedan grad. To je strasno. Dok nas ovi iz EU zamajavaju raznoraznim glupostima, mi propadamo.Za dve do tri decenije bice nas duplo manje. Nije tesko zakljuciti da se neko debelo potrudio da nam tako bude. Sada, kada su nam sela unistena, mi jedemo najgoru i najskuplju hranu. Preplavili su nas ovim auto starudijama da sto vise ginemo sa njima. Strane kompanije nas truju kao stakore sa duvanom koji je verovatno najgori na svetu. Narod masovno umire od raka grla,jednjaka, pluca...Deca su nam zatrovana facebook-om i slicnim glupostima, tako da je sve manje zdrave pameri u njihovim glavama. Politika koju imamo u zemlji rezultira iz svega ovoga sto imamo. Kako onda da nam politika bude zdrava kada nam je sve bolesno? Sve je ovo deo osmisljene koncepcije unistenja Srbije.
Preporuke:
72
1
11 sreda, 10 jul 2013 21:28
Pera Marković
Nikada kao do sada nisam se plašio za subinu Republike Srpse. Ova Vlada je neprevaziđena u izdaji.
Preporuke:
81
1
12 sreda, 10 jul 2013 21:30
SM.
Dobijeno "Carevo novo odelo" ima tri povelike zakrpe,sasvim vidljive.
Preporuke:
49
1
13 sreda, 10 jul 2013 21:30
Drinko Končarević
Narod je go. Na sve strane golotinja, sramota, boleštine, beda, mito, korupcija i sve u oblandi od datuma. Datum je postao modni materijal, stil ...I narod gleda sam sebe i divi se. Od silnog ushićenja nema vremena za bolje. Ponekad se pitam, za koga činiti sve ove napore ka stvarnom boljitku, kad su većina zombirani ili tako nekako?
Preporuke:
62
2
14 sreda, 10 jul 2013 21:45
Modesty Hope
Koncizno, bez mnogo zaludnog naklapanja, oštro i pravu u centar, mada je vidljiva i Vaša, opravdana rezignacija. Drugačije tekstove teško i čitam, a i uvek se pitam što autoru treba tako puno reči, pa otkrivam strahove, i ko zna iz kojih razloga želju da se nekima ne zamere. Elem, ako još niste izgubili svaku nadu(a kažem Vam da sve tek počinje i da je skidanje maski, ma kako bolno, bilo i neophodno), javite se na taj redakcijski e-mail, ako želite. Samo napred i svako dobro!
Preporuke:
26
2
15 sreda, 10 jul 2013 21:50
Dzek London
Aleksandar Mali i Tacic Jos Manji smenjuju Mrku sto Ana Bekuta peva po Srbiji, a ne smenjuju ZORANU MIHAJLOVIC sto je u Moskvi Nikolicu napravila medjunarodni skandal podmetanjem prepravljenog dokumenta? Ne smenjuju Zoranu koja je najavila jeftiniju struju, a struja poskupljuje 10 odsto?! Dakle, bio je - JUNA Datum, jula - Rekonstrukcija, septembra - IZBORI?! A, na kraju bankrot. Uz to procitah, opet, valjda, neki Nemac, da ce ZAPADNI BALKAN u EU 1930.!!
Dakle, srpski, oni nas zezaju u zdrav mozak. Ne znam, ali setih se knjige "DRUGOVI,JEL SMO SVI VOLOVI"?! Izgleda da jesmo. Da nismo, odavno bi bilo srpsko prole}e koje ce u nas doci, ali najesen.
Dzek London
Preporuke:
52
2
16 sreda, 10 jul 2013 21:54
Odlično
Odličan članak! Situacija je nepromenjena u odnosu na prethodnu Vladu, što se tiče ključnih političkih parametara, samo smo malo dalje otišli ka svom sunovratu, ekonomskom i političkom podjednako. Ako ova Vlada uz ovako tanke rezltate uspe i da ostvari nekakav rejting moraće da se izučava kao fantastično uspešan propagandni projekat.
Preporuke:
38
1
17 sreda, 10 jul 2013 22:17
her ilija
na kraju djavo dodje po svoje sa odelom ili bez i nije vazno.

davno su rekli da su SRBI ne DRZAVOTVORAN narod. to se i dokazuje ,ne znaji sta sa drzavom rastacuje i poklanjaju svima svoje teritorije,zemlje,narod kulturui ... SRBIJA realno kako oni kazu

SRBIMA je bilo najbolje po vlascu hrvatskog bravara BROZA ,tako vecina misli i kaze u srbiji.

i nije sve tako crno,sljiva je ove godine dobra.radice vesela masina u BAJCETINI i sirom srbije
DA ZABORAVI NAROD OVU SUROVU REALNOST
Preporuke:
25
13
18 sreda, 10 jul 2013 22:45
Siniša
Što se tiče Vučića, biće ona stara: "sam skočio, sam se ubio".
Bilo koji drugi kraj za njega je više nemoguć.
Preporuke:
52
1
19 sreda, 10 jul 2013 23:01
Leteća četnička cokula
Ne slažem se sa poređenjem Miloševića i Koštunice sa Vučićem. Ovaj poslednji nije dostojan da prvoj dvojici pere noge i pije vodu.Zamlaćivanje naroda "datumom" postiglo je svoj cilj: kod mnogih je stvoren utisak da ova vlast nešto veliko čini za svoj narod. A narod je omamljen i zamamljen i kad se bude probudio iz letargičnog sna, odabraće i glasaće čak i za potpuno suludu političku opciju. Zamlaćivanju naroda koji, inače, ni o čemu drugom ne razmišlja osim o "Farmi", "Velikom bratu", "Ludoj kući" i sličnim instrumentima idiotizacije nacije, mora se stati na put.Ali, ko će im stati put? Da neće Ministarstvo prosvete? Ministarstvo pravde? Ili SANU? Ili SPC? Ili vojska, policija ...?
Preporuke:
48
6
20 sreda, 10 jul 2013 23:21
Poštovalac NSPMzirom
Tekst je presek stanja bolesti našeg nacionalnog i državnog bića, nedostaje sama epikriza koja po svemu sudeći vrlo brzo dolazi s'obzirom na tempo evoluacije bolesti. Ako vam je za utehu gospodine Vukadinoviću pripadate višnjoj Srbiji i vaša posvećenost je božiji posao što ipak čoveka čini smislenim i korisnim. Priča vam je tačna i moći će da posluži kao putokaz ako neko preživi ovaj holokaust zlih sila koji do sada nije viđen. Sve ovo ipak na kraju ima smisla, ali ga mi trenutno ne vidimo. Živela Srbija.
Preporuke:
42
0
21 četvrtak, 11 jul 2013 00:06
Bojan
Danas sam pročitao izjavu nekog poslanika LDP-a. Da na izjavi ispod nije pisalo o kome se radi i kojoj stranci pripada, pomislio bih da je to rekao neko iz DSS-a. U suštini, u pitanju je opasna igra sa realnošću, politička scena Srbije je jedno prljavo i podmuklo pozorište gdje imamo glumce koji svi rade za jednu ekipu, razlika je samo u pristupu, metodologiji, i segmentaciji birača.
Preporuke:
18
0
22 četvrtak, 11 jul 2013 00:49
IZDAJSTVO KAO KARMIČKA BOLEST
1) Sve se dešava i rešava u višim duhovnim svetovima, pa se iz viših duhovnih svetova samo preslikava na Zemlji.
Izdajstvo je, kao teška karmička bolest, zahvatilo Srbsko Biće u ovom naraštaju.
Ovaj naraštaj je, možda, najotpaliji od svih srbskih naraštaja kroz mnoge vekove.
Ako stvari sazercavamo sa stanovišta tajne duhovne nauke, onda imamo pred sobom prasliku kako horizontale tako i vertikale.
Pogledamo li svet po horizontali, onda vidimo da se, u ovome trenutku, ni u jednom narodu nije dogodio takav duhovni i moralni pad kao u Srba.
U ovome trenu, uistini, nema naroda u svetu, koji se po izdajstvu (izdajstvu svojega Predanja, svoje Vere, svojega Mita, svojih Predaka, svojih Duhovnih Vrednosti) može porediti sa Srbima.
Preporuke:
28
1
23 četvrtak, 11 jul 2013 00:49
......
2) Pogledamo li svet po vertikali, onda ćemo videti i prepoznati one retke rasne Srbe (ja ih zovem VedSrbima); kakvih je bivalo u svim naraštajima, u svim vekovima; koji, čak i da se ujedine, u ovome času ne mogu da učine za Srbstvo ništa više od onoga što već samostalno i samosvojno čine.
Ovo malo preostalih rasnih Srba, koji nisu zahvaćeni teškom karmičkom bolešću izdajstva (zato što je, sa stanovišta vedske duhovne nauke, izdajstvo karmička bolest, bolest bića, duha i duše), moraju da budu mudriji nego ikad, i da se čuvaju, da čuvaju jedni druge, za neka buduća i bolja vremena, kada bude otišao ovaj izdajanički naraštaj.
Preporuke:
24
1
24 četvrtak, 11 jul 2013 00:50
.....
3) U ovome času, osvešćeni srbski rodoljubi moraju da dejstvuju, čine i rade, prevashodno, na polju duhovnog buđenja i osvešćivanja Srba.
Da se udružuju, ujedinjuju i povezuju preko raznih društvenih mreža; da stvaraju Srbsko Duhovno Jezgro zarad budućih naraštaja.
Svaki oružani vid borbe, u onom klasičnom smislu, zarad spasavanja posrnulog Srbstva, moraju da izbace iz Svesti!
Moraju da izbace iz Svesti, jer je, u ovome trenu, besmisleno i sumanuto ući u oružani rat, kada je više od dve trećine Srba zahvaćeno teškom boljkom izdajstva.
Samosvesni i samobitni srbski rodoljubi moraju biti svesni, da im podjednaka opasnost preti kako izvana tako i iznutra.
Štaviše, možda im iznutra preti i veća opasnost nego izvana!
Nadalje, vedsrbski rodoljubi moraju da znaju, da je ovo posrnulo Srbstvo, u ovom izrođenom naraštaju, puno ura-patriota i buđelar-patriota.
Ti su još i opasniji od javnih izdajnika.
Preporuke:
25
1
25 četvrtak, 11 jul 2013 00:50
.......
4) Sa izdajnicima makar znaš na čemu si, ali ovi, nazovi patrioti, jesu potuljeni i podmukli.
Njima je Srbstvo u horskom urlanju i u novčaniku.
Oni kupuju i prodaju Srbstvo!
Takve sam viđao devedesetih godina prošloga veka; takve viđam i danas.
Srbija je puna, i prepuna, ura-patriota i buđelar-patriota!
Ova i ovakva Srbija, naprosto, mora da nestane, da bi mogla da se rodi jedna Nova i Buduća Srbija –
Srbija rasnih Srba, Srbija VedSrba!
Ovom prilikom, opominjem i one divne rasne Srbe, samosvojne i samobitne VedSrbe, koji borave na Kosovu, i za koje je Srbstvo svetinja.
Budući da obitavam između Beograda i Pančeva, i budući da sam proputovao Srbijom, mogu vam reći, da u svekolikom Srbstvu, u ovome času, jedva da ima tri posto samosvesnih i samobitnih rasnih Srba koji su kadri da se žrtvuju za Srbstvo.
Što se Beograda tiče, tu rasni VedSrbi imaju više neprijatelja nego u Berlinu!
Preporuke:
23
1
26 četvrtak, 11 jul 2013 00:51
.......
5) Moj vam je savet, rasni VedSrbi, da dejstvujete na duge staze u duhovnim prostranstvima, i da se držite samo Srbstva po vertikali!
Srbstvo po hotizontali je pod velikim znakom pitanja?!
Eto, rekoh vam ovo, i pisah, a vi činite po duši svojoj!
Preporuke:
27
2
27 četvrtak, 11 jul 2013 02:25
Svevlad
Iskreno sam bio za članstvo Srbije u EU (odnosno, gledano hronološki unazad, članstvo SCG i SRJ u EU) od 5. X 2000. do 17. II 2008. godine. Već sledećeg dana, a sa lavinom zapadnih priznavanja sveže proglašene Republike Kosovo, postalo mi je i više nego jasno da će pre ili kasnije - bilo zvanično, bilo nezvanično - pred Srbiju doći konkretan izbor: ili puno priznavanje Republike Kosovo, ili EU članstvo.

Kosmet je za mene jednostavno deo Srbije pod stranom vojnom okupacijom (okupacijom NATO pakta, u saradnji sa pobunjenim srbijanskim Albancima), a potpuno bi isto gledao na tu stvar i da u okupiranoj južnoj pokrajini više nema ni jednog jedinog pripadnika srpskog naroda. Za mene je to stvar principa.

Samim tim, ko Republiku Kosovo od Srba i/ili Srbijanaca priznaje za mene je nacionalni i/ili državni izdajnik. U rečenom se ujedno i nalazi moje viđenje sadašnje vlasti.
Preporuke:
33
0
28 četvrtak, 11 jul 2013 03:44
Stari Vuk
Manja zemlje sa vise ulizica I beskicmenjaka jednostavno nema.
Preporuke:
35
1
29 četvrtak, 11 jul 2013 08:00
Sinisa Bogdanovic
Po prvi put vidim i "sportske emocije" i "politicki adrenalin" kod uvek pribranog i smirenog Djordja! I moram reci da sam veoma prijatno iznenadjen (a ta energija koja postoji kod svih nas se mora kanalisati - dace Bog i neko okupljanja intelektulanih i patriotskih snaga u narednom periodu). Ostatak clanka ne bih posebno komentarisao, 101% tacno!
Preporuke:
24
0
30 četvrtak, 11 jul 2013 08:58
teletabis 1
Datuma nema, to je valjda i zadnjoj budali u ovoj Srbiji jasno.

E sad rekonstrukcija Vlade. Pre, nema još puna godina, slušali smo hvalospevove o članovima nove Vlade Srbije, programu koji nam donosi blagostanje i sreću, a o hiljadama novih radnih mesta i da ne govorim.

Šta sad? Za manje od godinu dana ti najbolji kadrovi stranaka koalicije ispadoše nešto drugo. U redu, možda baš nisu bili toliko dobri koliko su nas lagali kad su davali obrazloženje zašto baš oni moraju da budu ministri.

Ali, ako su im to bili najbolji, kakva nam je budućnost sa drugom ligom kadrova.

Izbor kadrova radile su stranačke vođe, iste te vođe koje su Premijer, Vicepremijer, ...
Preporuke:
23
0
31 četvrtak, 11 jul 2013 09:02
teletabis 2
Ako imate dobre muzičare u orkestru (znači kvalitetne ministre u vladi) a on loše svira to je posledica lošeg rada i rukovođenja od strane dirigenta (predsednika i vicepremijera).

Zaključak je prost. Stranke na vlasti nemaju ništa bolje da nam ponude od ovga što sad sedi u Vladi. Ovi koji njome rukovode ne mogu nikako da budu bolji. Sama rekonstrukcija vodi ka gorem.

Izbori? Šta će nam biti ponuđeno, opet neki mućkovi podržani od stranih ambasada. Čestitke na pobedi pre završetka izbora i slično.

Stvarno ne znam gde nam je izlaz. Mladi ga imaju - beže glavom bez obzira u Svet. Ostli, koji ne mogu u taj Svet, čekaju bankrot i zlu sudbinu.
Preporuke:
16
0
32 četvrtak, 11 jul 2013 10:10
Modesty Hope
@Višetačkasti
Ne volim da se vraćam komentarima. Lepo ste sve napisali, ali ja smem da se kladim u sopstveni život da će baš ova generacija, za naših života( a nisam ura-patriota, ni mlada usijana glava-celih 44), rešiti sva srPska bespuća. I baš treba biti hrabar za sve pare. A što se tiče tih 70-80% defetista- pa to su oni koji će posle 2-3 tv emisije vikati ura i dole izdajnici.Ali to nije specifičnost srbskog naroda. To je svukud u svetu.Dajte mi 100 hrabrih i odlučnih-svet ću promeniti.Sve tek počinje!
Preporuke:
21
0
33 četvrtak, 11 jul 2013 10:40
politicka partija
Od uvodjenja visestranacja,posle raspada SKJ,u srbiji, ali i u ostalim bivsim republikama SFRJ, vise ne postoje "politicke partije",one samo pod tim vidom su registrovane,inace u praksi predstavljaju veoma profitabilne firme,koje su omogucile mnogima da postanu milioneri pa i milijarderi u evrima,a do tada bili goli. Zalosno je ali istinito,sve sto je vredelo od jakih firmi u srbiji,ove novoformirane firme(DS,SPO,SPS,DSS,G-17(sada URS),SNS...)preinacene u politicke partije,zapravo nisu nista drugo do pljackaska udruzenja,koja su,posebno posle pada Milosevica,otvoreno izvrsili pljacku veka srbije, opustosili zemlju,a narod doveli do prosjackog stapa.I zar i dalje ovim preduzecima,predstavljeni u u vidu politickih partija,treba i dalje verovati. Ne, svakako,ali kada jednom dodje do stvrnih promena u srbiji,sve ove firme(partije)zabraniti,a lopove tih firmi(partija)suditi i po zasluzi.Tako se jedino srpski narod moze izboriti za svoju zeljenu slobodu.
Preporuke:
14
0
34 četvrtak, 11 jul 2013 10:46
Vedsrbina@IZDAJSTVO KAO KARMIČKA BOLEST
Neka toplo-hladna jeza me je pratila citajuci vas kometar. Govorite ono sto osecam, vidim i mislim vec neko vreme, a nemam kome da kazem. Ako indirektno ili direktno to pokusam, dobijem prezriv, podsmesljiv, sazaljiv pogled kao odgovor. Cesto, odgovor su bes i ljutnja sto se remeti sreca u izgledu koja je, evo, na dohvat ruke. Govorim o svom neposrednom i bliskom porodicnom i prijateljskom okruzenju u kome je moje vidjenje (koje se u potpunosti podudara sa Vasim) apslutno usamljeno. Tako da je vasa procena o tri posto verovatno tacna. Otuda je stizala ta jeza. Sve ostalo sto rekoste- melem je za dusu. Nada i ohrabrenje. Da Srba ipak ima bar tih tri posto i da ce na kraju preteci poneki bar za onu nasu sljivu. I iznad svega je vazno vase upozorenje- ne pecati se na povike za dizanje na oruzje.Delom i recima svedociti istinu, biti stamen i uporan. Strpen ce biti spasen.
Preporuke:
21
1
35 četvrtak, 11 jul 2013 12:02
Νεανιας
„drugosrbijanska ideologija i radikalska metodologija“

Svaka čast za ovo, ali se nije razmišljalo dok se priželjkivao pad Borisa Tadića.
Preporuke:
13
1
36 četvrtak, 11 jul 2013 12:20
Komnen Kolja Seratlić
"Od uspeha do uspeha, afere do afere, godina prođe, a vlast se, sem Vučićevog rejtinga, Miškovića u zatvoru i šeika na grani, malo čime ima pohvaliti".Možda nema previše ukusa, ako samo kažem tekst je vrhunski, a jeste vrhunski, složen (komponovan)je odlično, ukazao je na sve bitne činjenice ("Neka činjenice govore",poznata latinska mudrosti)i događaje, odnosno nevjerovatne laži kojima se služe i domaći i strani lutajući cirkuzanti, vladari. "Istinu treba stalno ponavljati, jer zablude neprestano rastu" - Gete. I prijatelj Austrijanac, nedavno reče da bi trebalo stalno pisati istinu o Srbima i Srbiji, na taj način skidati nesrećnu satanizaciju. Da, dragi prijatelju Vukadinoviću, sve je u ovoj zemlji i figurativno i stvarno na grani. Ali Vi, ponekad griješite, umjesto da se vladate po moralnim uzusima Vesne Pešić (slušao sam je 10 minuta u Utisku, povraćao sam)i hvalite sadašnje vladare, dobijete ambasadorsko mjesto, Vi kritikujete. Nedo Bog, ja Vas ne poredim sa Vesnom, naprotiv.
Preporuke:
10
0
37 četvrtak, 11 jul 2013 12:29
OKVIR
Dobro ste u kratkim "crtama" opisali sadasnje stanje a i ono sto dolazi!!! Tu se potpuno slazem sa Vama!!!

I mislim da nam se crno pise na duze vreme (osim u slucaju nekog ozbiljnog globalnog loma - koji bi nam isao na ruku).

Imam i jedno ali: Mislim da pomenuti "vucic" tj. "Radikalno napredni drugosrbijanac" (po mome misljenju), ne misli, jer je oduvek neko drugi - za njega mislio. A posto taj, nikad nista nije ni radio - on je lutak na kanapu dok treba (slicno tadicu i onima pre nalickanog). Nije ga uzimati za ozbiljno, ALI ONI KOJI STOJE IZA NJEGA, i koji nas (ceo Srpski narod) ojadise, njih se mora uzeti i vise nego za ozbiljno - SMRTNO OZBILJNO!!!
Preporuke:
19
0
38 četvrtak, 11 jul 2013 14:02
Starac Milija
Na putu u E.U. srbi će proći kao što su prošli na putu u komunizam.
Preporuke:
24
0
39 četvrtak, 11 jul 2013 14:33
ruka lomna telo izmoždeno
Dobro, ali, recite sada iskreno, svi Srbi skupa, šta bi od vas bilo da vam nije bilo socijalizma i Tita. Ne bi/ste znali ni ruke da operete, živeli ste dva veka unazad, robovi kakvog Hitlera, među sobom podeljeni bez ikakvog plana šta raditi sa sobom, zemljom, društvom. Vaša je psiha bolesna. Narod koji je izgubio kompas. Nijednog intelektualca od kalibra, nekog koga priznaje ostatak sveta. Iskreno, zaslužili ste to što vas je snašlo. Gradili ste to decenijama unazad.
Preporuke:
6
27
40 četvrtak, 11 jul 2013 17:00
Gordana
Ovi jadni provokatori vise ni ideje nemaju sta da lupetaju po ovom sajtu, kada shvate da je sve vise mislecih i razumnih ljudi na njemu.
Molim vas da ignorisete ovakve dripce!

Djordje Vukadinovic se godinama svesrdno trudi da razvije svest i pokrene neku aktivnost medju nama. Kako i zasto ne uspeva u tome, iako svi mi mislimo identicno kao i on , nikako nemogu sebi da objasnim. Ceo svet , i bogatiji i daleko siromasniji ( sto nije bas lako postici) od nas se dize i bori za svoja prava, a mi ne nalazimo snage da se borimo ni za sopstveni opstanak.
Nije braco i sestre, da se bas nista , u medjuvremenu nije desavalo, ali nas je bilo nedopustivo malo na tim skupovima. Kada su takvi momenti,molim vas ugasite kompjuter, izadjite na trgove, ucinak ce biti daleko vece , ma da cenim sve vase ispravne komentare.
Bojim se da ce masa biti dovoljna kada vise nista necemo moci da promenim!
Nemamo cega i koga da se plasimo! Ako nas prebroje sami ce pobeci!
Preporuke:
10
2
41 četvrtak, 11 jul 2013 17:46
@Stari vuk, karmički... i slični
Pretpostavljam da su vam namere časne ali ne vidim šta se postiže tim samoposipanjem pepelom.
Preporuke:
2
1
42 četvrtak, 11 jul 2013 17:59
@ ruka lomna telo izmoždeno
Kako da nema intelektualca od kalibra, koga priznaje ostatak sveta, Redi, a šta nam onda ti predstavljaš?
Preporuke:
12
1
43 četvrtak, 11 jul 2013 19:16
Đorđo Napolitano
Mogu da rade šta oće, u istoriji će ostati zapisani kao grupa izdajnika koja prodala Kosovo i Metohiju Šiptarima, i ništa više od toga
Preporuke:
15
1
44 četvrtak, 11 jul 2013 19:33
Petar
Od DOS-a na dalje, sve vlade rade za interese SAD, VB i Nemačke, a na štetu Srbije. Ali ni jedna prethodna nije toliko štete učinila Srbiji a toliko koristi za Zapad, za tako kratko vreme, kao sadašnja. Gde je razlog njenoj "političkoj izuzetnosti"? Iako je i Velja u njoj, nije poznato da su i drugi njeni članovi u kragnama zimskih jakni švercovali svežnjeve američkih dolara na prelazu Horgoš za "demokratizaciju Srbije", još manje da su bili na apanaži gospođe Sonje Liht. Zaista, odakle im "gorivo" da voze tako vrtoglavo (ili - obezglavljeno) u provaliju, šta ih pokreće?
Preporuke:
11
2
45 četvrtak, 11 jul 2013 22:21
@Gordana
Izlaskom na trgove i ulice ništa se ne rešava. Šta su rešili Grci i Španci demonstracijama? Ništa. Verovatno ste na njih mislili kad ste napisali da se „seo svet , i bogatiji i daleko siromasniji ( sto nije bas lako postici) od nas dize i bori za svoja prava“.Šta je postigao planetarni antiglobalistički pokret svojim masovnim godišnjim skupovima? Baš ništa. Tačno je da mi nemamo čega da se plašimo ako izađemo da demonstriramo, ali ni oni nemaju razloga da se plaše nas, golorukih demonstranata, a još manje da „sami pobegnu“. Niti će oni sami pobeći niti će sami otići. Mogu samo da budu oterani. Kako? Pa, demonstracijama, ali onim specijalnim, obojenim demonstracijama.
Preporuke:
3
4
46 petak, 12 jul 2013 00:07
Biljana Nikolić
Sve je manje samoizgovora za ovakvu neodgovornost prema državi i prema ličnoj sudbini svakog od nas.

Odakle Vam ideja da je pravi izbor pomiriti se sa izdajom i krađom države? Znači znamo da izdaju i kradu ali nećemo im ništa? Kako će našim mirenjem nestati izdaje i krađe? Kojom čarolijom?
Preporuke:
10
0
47 petak, 12 jul 2013 05:06
Cmok Toronto
Nadam se da pojedinci žive u Okupiranaj Teritiroji.
Hvala Vam ali ja digo ruke..Na sebe i u sebe..
Samoubistvo.
Kad vide koga ja to da samo ubijem ..
Digo ruke i od sebe.
Tužno je. Tužnije za žive ne mož biti.
Okupacija cveta.
Hvala NSPM a posebno volonterima uz njih.
Preporuke:
4
0
48 petak, 12 jul 2013 15:00
Grešni Ljubomir
Poštovani gospodine Đorđe,
Hvala Vam za ovakvo tumačenje Andersena. Ali složićete se samnom da Srbi ne znaju sagledati svoj nacionalni interes.
Podsetio bih samo na početak avgusta 1941. i glinsku Crkvu, kada je deo Srba hteo zbog suživota sa Hrvatima da se "pokrsti" i prizna rimskog Papu, svi su poklani i potrpani u iskopane jame a posle posuti ugašenim kračom da "ne smrde".
Vladika Nikolaj je čini mi se rekao da je najveći srpski greh što Jasenovac niko nije na pravi način "predstavio" celom svetu.
Iz današnjeg ugla gledanja ni to Srbima ne bi mnogo pomoglo. Jer pravoslavlje je trn u oku?
Preporuke:
5
0
49 petak, 12 jul 2013 22:56
Jasna Simonović
Da l je car uopšte car kad se toliko manekeniše...
Ajmo bolje na "drugu" priču?

Biljana, odličan komentar...
Preporuke:
1
0
50 subota, 13 jul 2013 03:50
Gordana
Nikada nije bilo lako menjati "izabrane" sisteme, ali masovnim demonstracijama , verujem, da bi poslali signal o sopstvenoj volji ,raspolozenju i misljenju. Verujem da bi se naslo zainteresovanih da nam pomognu u realizaciji, Verujem da bi , bez obzira na efekte, imali svi vise respekta prema nama ( mozda cak i ova vlast koju , na nasu nesrecu , izabrasmo!)
Ovako autisticne, smatraju da mogu da nas uteruju u razne "torove", a da "blejanje" po sajtovima nikome od njih zasmetati nece.
Ajde, bar na ulici, da malo ISKEZIMO ZUBE i ZAREZIMO!
ZAISTA NEMAMO STA DA IZGUBIMO!
Preporuke:
1
0
51 subota, 13 jul 2013 04:00
Radosav
Upravo sam se vratio sa jednog od mnogih beogradskih splavova, što je tema za sebe i o tome, tim spalvovima, treba posebno i ozbiljno razgovarati, ali ono što želim da kažem je da upravo na tv BN gledam gospodina Vukadinovića u emisiji ćirilica. I ono što želim da kažem i poručim, a nadam se da će gospodin Vukadinović ovo pročitati, je da i pored nedostatka mesta u medijima i nedostatka kontakta sa narodnom masom intelektualaca koji se bore za Srbiju, treba izbegavtiovakve emisije u kojima se govori i poruke gospodina Vukadinovića prekidaju jeftinim šalama voditelja i jeftinim aplauzima "publike". Zaista mi deluje da je emisija ovog tipa jednostavno ispod nivoa intelektualaca koji se bore za ovu zemlju. Naročito kada je jedan od godtiju Vlada Đukanović,voditelj na radio Foskusu, o kome zaista neću trošiti reči. Nadam se da će ovaj moj komentar videti oni kojima je pre svega upućen i da ćemo komunikaciju o svemu ostalom, uključujući i pomenute splavove nastaviti preko internet pošte. Pozdrv
Preporuke:
5
0
52 subota, 13 jul 2013 09:15
Umešač @Gordana
Izlazak nezadovoljnih (a svima je jasno da je takvih 95%) ne može ništa da promeni ali može da bude znak da je nezadovoljstvo dostiglo meru koja može da ugrozi onih 5%. Elem, taj znak ima svrhe ukoliko u zemlji postoje strukture čiji posao je, uopšteno rečeno, državotvornost, da sada ne nabrajam koje su to službe. Pod pretpostavkom da te službe nisu sasvim "izbušene" (što je bio slučaj oktobra 2000. pa je ZATO ulica mogla da odradio posao), onda bi masovne demonstracije građana bile ohrabrujući znak za to zdravo jezgro da krene u akciju. To bi bio signal da njihova aktivnost organizacije građana ima izgleda na uspeh i da neće biti uzaludna a samim tim za NjIH riskantna. Masa demonstranata ništa ne rizikuje.
Poenta je dakle u sledećem: da li u državotvornim strukturama još postoji zdravo, patriotsko jezgro, i kolike su njegove realne sposobnosti mobilizacije, organizacije, uspostavljanja kontakata sa partnerima naklonjenim interesima Srbije ili čiji interesi su podudarni interesima Srbije.
Preporuke:
1
0
53 subota, 13 jul 2013 19:17
DrJelaBisic
Od uvodjenja visestranacja,uSrbiji se nova vlast bira uglavnom da bi se prethodna garnitura poslala na otpadTako je bilo saMilosevicen i njegovim koalicionim partnerimaTako je posle bilo i sa DOS-om,koji je nama vladao fakticki do pre godinu danaI ove sada kada menjamo-to cinimo jer nam ne valjaju,a ne zato sto imamo ikakvu ideju sta(i koga)posleMilosevic je bio nepokajani kriptokomunista,koji je zeleo da se(kaoTito)umili zapadu,i pokaze mu da je potencijalno veran i dobar saveznikDOS-ovci(u svim izdanjima):Kostunica(kao momentalno najneutralnije resenje)Djindjic(kao covek-eksponent zapada,koji je poceo da se rita i(malo)misli,iTadic(upropastio nas do kraja)A sada ovi poevropljeni pseudoradikaliDok se uSrbiji ne oforme prave partije(a ne posvadjane frakcije u"CK"koje igraju fudbal na male golice)dok ne postoje nacionalne partijer sa jasnim ekonomskim programom-ne samo da ce Car biti go-vec i valjda,skoro svi Srbi
Preporuke:
2
1
54 subota, 13 jul 2013 20:08
Dr Jela Bisic
Ako je Milošević hteo da se kao Tito umili Zapadu, zašto je Zapad finansirao:
1.Titov opstanak na vlasti
2.Miloševićevo svrgavanje sa vlasti
Preporuke:
1
0
55 subota, 13 jul 2013 20:16
@Dr Jela Bisic
Ispravka
Preporuke:
0
0
56 subota, 13 jul 2013 21:42
DrJelaBisic
Mislim da je uzrok ovakvoj(prividnoj)promeni u ponasanju sto je,u jednom momentu,Tito odgovaraoZapadu kao trojanski konj u komunstickom svetuNjegov primer"komunizma sa ljudskim licem"i njegova navodna razlika u odnosu na druge komunisicke zemlje(a pre svega se misli na zemljeVarsavskog pakta)bili su mamac za ljude iza gvozdene zaveseTo sto sve te tvrdnje nisu bile tacne-nije ni vaznoKasnije,kada se pojavioMilosevic,on im nije odgovarao jer je on,u sushtini hteo da sacuva YuTo sto se drzava krunila kao suvi hleb-na Milosevica nije mnogo uticaloOni su ga podrzavali,prividno podrzavali i trpeli dok je bio korisamn kaoSrpska baba-roga na Balkanu(mislim-ovom Yu delu)Cim je izgubio sve ratove-otpisan jeBio je gotovMilosevic je zakasnioVerovao je u ono:"I posle Tita-Tito"
Preporuke:
1
1
57 subota, 13 jul 2013 21:45
JovanaDada
Povodom komentara DrjeleBisic:Kad sam bila mlada devojka(vrlo davno)nase tetke,bake i strine su nas(po kuhinjama)ucile da je kavaljera,koga zelite da shutnete,najbolje "otkaciti"tako sto brzo,odmah,nadjete novog kavaljeraPrvome se stavi do znanja da nema shale,pa posle vidite sta cete sa ovim drugim,privremenimSrpsko biracko telo je kao takva devojka,koja bira novu vlast samo da bi onoj prethodnoj dala do znanja da je bilo dostaI to stvarno dosta
Preporuke:
0
0
58 subota, 13 jul 2013 22:03
Dr Jela Bisic
Kažete da im "Milosevic... nije odgovarao jer je on,u sushtini hteo da sacuva Yu".
Zašto Zapadu nije odgovaralo da se sačuva Yu?
Preporuke:
1
1
59 subota, 13 jul 2013 22:42
DrJelaBisic
Zapadu nije odgovaralo da se sacuvaYU jer je to bilo bolje za sve nas,stanovnike te,sada vec odavno nestale drzaveNaravno da je bolje ziveti u YU,nego u Sloveniji,Hrvatskoj,Srbiji,da ne kazem Makedoniji,Bosni ili CG.Uopstalo,u90im.,moda u svetu je bilo prekrajanjeKao kada su nekad nase majke i bake prevrtale izlizani kaputMultinacionalne drzave su se rastakale,a od vise sitnih drzavica stvarane su multinacionalneDa bi problema bilo u oba slucaja
Preporuke:
2
1
60 nedelja, 14 jul 2013 07:54
@ Dr Jela Bisic
Poštovana dr Bisić, vaši opisi istorijskih zbivanja su vrlo slikoviti ali nažalost oni baš ništa ne objašnjavaju. Opisati je jedno, a shvatiti suštinu jedne pojave nešto sasvim drugo. Jugoslavija nije nastala kao što se mesi hleb niti je nestala kao što se kruni hleb. I nastanak i nestanak Jugoslavije su rezultat brojnih interesa - vidljivih i nevidljivih, deklarisanih i nedeklarisanih i brojnih aktera koji su stajali iza tih interesa. Prepoznati te interese i te aktere je izuzetno složeno i teško čak i pod (nerealnom) pretpostavkom nepristrasnosti istraživača. Postoji više nivoa površnog tumačenja istorije (i događaja uopšte), a u slučaju Srbije i Jugoslavije najprizemniji nivo je reći da je Kraljevinu Jugoslaviju stvorio Aleksandar Karađorđević, Socijalističku Jugoslaviju Tito, a rasturio Slobodan Milošević.
Preporuke:
2
0
61 nedelja, 14 jul 2013 07:56
@ Dr Jela Bisic
2.
Pošto volite poređenja a rekao bih da ste lekar po profesiji, onda bi po ugledu na vaš način zaključivanja, površan lekar mogao da konstatuje kad vidi neku bledunjavu osobu da je u pitanju anemija. Čak i da jeste anemija a ne nešto drugo, lekar bi trebalo da nađe, ILI BAR TRAŽI, uzrok te anemije. Ja sam imao sreću da posle dve godine „lečenja“ od strane lekara „bukvalista“, naiđem na lekara koji je pokušao i uspeo da nađe UZROK anemije. Nažalost, takvi su retki u svim strukama.
Preporuke:
1
1
62 nedelja, 14 jul 2013 16:29
DrJelaBisic
"Prepoznati te intrese i te aktere je izuzetno slozeno i tesko.."Ovo su ipak dnevne novine,a mislim da ni najstrucnije koncipirene novine,gde se javljaju eksperti-ne mogu da obrade ovako siroke temeNaravno da istoriju ne stvaraju licnosti,ma kako markantne bile.A sto se tice anemije:lekar koji(muskarcu pogotovo)ne trazi uzrok anemije-moze da vrati diplomuAnemija nije dijagnoza-to je ceo skup bolesti,mozda pedesetak,najmanjePotpuno razlicitih,sa lecenjem koje ne samo da je razlicito-nego lecenje za jednu anemiju prettavja smrtni otrov za druguBog Vas poziveo
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner