Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Komšić brani Sarajevo

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 30 avgust 2013 13:18
Hadžiahmetovićeva "Liga za Sandžak"....
Ima Željko "konja za jahanje", sami se nude.


Da je tekst pogodio u srž može se vidjeti na linku:

http://www.youtube.com/watch?v=34TgouS-r70


Šta ovi poput Hadžiahmetovića traže u Srbiji i kako srpska vlast dozvoljava da takvi rovare po Srbiji?
Preporuke:
19
1
2 petak, 30 avgust 2013 13:36
Hadžiahmetovićeva "Liga za Sandžak"....
Komšić "brani Bosnu" u Sarajevu, ali ovi "brane Sandžak" u Srbiji.Kako to?Ako ne vjerujete pogledajte na linku:

http://www.youtube.com/watch?v=34TgouS-r70
Preporuke:
12
1
3 petak, 30 avgust 2013 13:45
Hadžiahmetovićeva "Liga za Sandžak"....
Postavljam pitanje srpskoj vlasti u Srbiji.Kako dozvoljavaju da neko u Sarajevu registruje udruženje u čijem se nazivu nalazio dio teritorije Srbije (Sandžak).Zna se da je to dio Srbije i šta neko ima i odakle mu pravo da registruje udruženje koje u sebi sadrži ime teritroijalnog dijela srbije (Sandžak).Zar Srbija ne bi trebala da uputi protesnu notu Sarajevu zbog toga, što su dozvolili registraciju takvog udruženja?Zar se treba tolerisati da "svakojaki misionari" dolaze u Rašku i drže govore kao ovaj "misionar" na linku:

http://www.youtube.com/watch?v=34TgouS-r70
Preporuke:
11
1
4 petak, 30 avgust 2013 15:12
Republika Srpska Vojvoda Djuic
Branio Sarajevo tako sto je istjerao 250 000 Srba I hiljade ubijenih srba to samo miljacka zna kao I markale on svoje zlocine prebacio na Srbe da su oni ogovorni. Bog mozda mu oprosti ako prestane s budalasinama djed mu bio cetnik antifasista bori se protiv Pavelicevih I Titovih Ustasa a on povapirjeo prvo proso u Hrvate sade I njih izdao pa posto Bosnjak. On nije nista drugo od onih koji su harali I unistavali Srpsku I Srpski Narod 500 na Balkanu to kazem zato sto je nedavno izjavio da ako Srpski Narod Srpske trazi slobodu za koju pop Dujic dragom Bogu molio Komsic poziva da se reintegrise terror na Srpski Narod Republike Srpske to oruzijem. Komsic nezna ni malo sta je demokratija pa zar Komsic povapireni samozvani Bosnjo nezna da Republika Srpska demokratski I Bozijom voljom moze da zivi kako njen Narod Srpski zeli normalno za Muslimane I Hrvate u Republici Srpskoj EU standardi ljutska prava. Republika Srpska daje Bosnjacima I hratima prava EU standardi a on poziva na oruzije.
Preporuke:
18
3
5 petak, 30 avgust 2013 15:48
Željko "četničke krvi"
Republika Srpska Vojvoda Djuic


Hej moj vojvoda da ga vidi njegov đed, a vjerovatno ga gleda zajedno sa Dražom "sa nebesa", pa da mu kaže, kuš magarče, za koga sam ja četničku kokardu nosio da mi sada ti magarče srpstvo napadaš i da Aliji služiš.


Ko ne zna Željka komšića đed je bio četnik 2sa dna kace", pravi ljuti "Ozrenac" četnik.

Više na linku:

http://www.telegraf.rs/vesti/808501-hrvat-zeljko-komsic-potomak-cetnickog-vojvode
Preporuke:
10
3
6 petak, 30 avgust 2013 16:31
vjecni mir
Paradoksalno ali istinito,
samo ravnoteza straha moze ocuvati mir. Najbolje bi bilo da se ponovo oforme magacini TO, svakom konstitutivnom narodu po 100-200 hiljada cijevi i lake artiljerije sa dovoljnim kolicinama municije. Dakle skladista u npr. Sarajevu, Banja Luci i Mostaru. Neka ih cuvaju ove zajednicke OS. Jer da zapuca zna se iz 90-ih kome je najteze bilo doturiti, a ko nema dovoljno mts-a mora potpisati sta god mu se ponudi. Iz Srbije za vikend mogu konvoj slepera dotjerati (kao sto su i radili).
Komsic je marginalac, ali je vece ratno huskanje pricati o disoluciji negoli konstatacija clana predsjednistva da ce biti ljudi koji ce BiH da brane. Konacno, u normalnim drzavama, savaki predsjednik bi isto tako postupio i niko u tome ne bi vidio nista sporno.
Preporuke:
10
15
7 petak, 30 avgust 2013 17:21
Drasticna razlika
vjecni mir@

Dodik nikada nije pozivao na oruzje nego je govorio o mirnoj disoluciji politickim sredstvima. To su i neki u Sarajevu priznali rekavsi da se Komsic glupo izletio prizivajuci ratnu opciju, a Dodik ga nakon toga poklopio pricom o miroljubivom, uz pomoc politickih mehanizama, razilazenju. Da li je ravnoteza straha i ravnoteza u naoruzanju pomogla da se ocuva Varsavski blok?
Preporuke:
13
3
8 petak, 30 avgust 2013 19:12
Republika Srpska Vojvoda Djuic
vjecni mir @

E moj jaro pa razlika je velika vidise iz nebjeske Srpske sa zvjezde Nebule. Lisabonski sporazup postovanje 3 naroda Srba ,Hrvata, I Bosnjaka no Bosnjaci su isli na varijantu Bosnjacva pokrstenje Srba kao sto su Turci radili to jes TuroBosnjaci I Ustasehandzari nekada a ovi sada to jest moj Komsic koji je izgubljen u svemu ovome odrijekao se culture I tradicije svojega djeda a sto je najgore odrijeko se antifasizma pa djed mu je bio najveci antifasista u Cetnicima redovima. Evo Kusturica je lijepo objasnio da svaki Bonjak ako bude htijeo da istazi svoje porijeklo videce da je Srbin I to Turskim kartotekama. Srbi nijesu htjeli da vas silom povrate Srpskom rodu priznali su vam kulturu Bosnjastvo nasledstvo Turaka. Bosnjaci bi silom da od malo prostalih Srba u Republici Srpskoj naprave Bosnjake prekstavanjem peko putovnica vidi sad ko krsi ljudska prava no molise Bogu da vam oprosti kao I za markale a I za Srebrnicu saznace se sve 1 dana Zaklela se zemlja raju I Bogu.
Preporuke:
11
4
9 petak, 30 avgust 2013 20:10
vjecni mir
Upravu si,
i ja znam reci Bog vam sudio upravo po Jevandjelju na koje se pozivate, ni po cemu drugom; srece i zdravlja imali taman koliko istinu govorili i koliko to vasa djela zasluzuju! (isti taj tretman, dakle taman da Jevandjelje bude jedini zakonik, prihvatam za 'svoje' i najblizu mi familiju) Kud ces bolje.
Pa zar svijet dok su postojala dva bloka nije bio makar zeru pravicnije mjesto za zivot?!
Komsic (ponovo velim nebitan lik),
samo je konstatirao da ce biti ljudi koji su spremni da brane BiH. Moze i Mile isto reci za RS i neznam sta je tu problem.
Vjerujte mi najbolje je rjesenje magacini TO - svako neka ima istu kolicinu. Ima jedna lijepa misao: Da bi izbjegao borbu moras biti spreman za borbu!
Preporuke:
7
7
10 petak, 30 avgust 2013 20:57
siniša @ večni mir
Vi očigledno niste pravoslavni hrišćanin.

Prema našem zakonu Bog ne kažnjava. Bog štiti i čuva, a ljudi jedni drugima nanose zlo, ili čak i priroda, ali najčešće čovekovim uticajem. Na primer proizvedete jak zvuk u Alpima i desi se snežna lavina.To nije učinio Bog nego je čovek svojim delom pokrenuo u prirodi tu nesreću.

Tu je razlika između Jevanđelja i Kurana. U Jevanđelju niko nikome ništa ne preti nego samo ukazuje kojim putem treba ići. U Kuranu piše kako treba postupati sa vernicima ili nevernicima, sa onima koji krše zakon i sličo. Možda je Kuran u pravu, ko sam ja da sudim, ali kad već potežete pitanje Jevanđelja, da znate, Bog ne kažnjavva. Kažnjavamo se sami i drugi ljudi, ponajviše zli ljudi kažnjavaju. Nekad sa razlogom, a nekada bogami i iz čista mira.
Preporuke:
8
1
11 petak, 30 avgust 2013 21:21
vjecni mir @ sinisa
Sinisa, odlicno ste vi razumjeli sve sto sam maloprije napisao,
ovdje svako (i ne samo ovdje) cita ono sto zeli da cuje, ono sto opravdava njegove postupke i ne dovodi ih pod sumnju. Sad bi mogli divaniti danima o interpretacijama tog cina 'kad dodjes Bogu po istinu'... Ustvari sad bi ja sa vama kroz teolosku raspravu trebao da zaobidjem sustinu poruke. Sve te maratonske rasprave i razmjena misljenja su kao administracija - nacin da iscezne humanost i ljudskost. A ona je upravo sadrzana u onome sto ste procitali: Ako ste pravi vjernik i sigurni u sve sto tako olako ukucate, uzivajte - cekaju vas 'nebeske njive'.
Kad vidim ovdje o kakvim stvarima pisu sa takvom nepromisljenom lakocom ponovicu: Bog vam (i meni i djeci mojoj!) dao srece i zdravlja taman onoliko koliko istinu govorili i koliko vasi postupci to zasluzuju.
Preporuke:
4
5
12 petak, 30 avgust 2013 22:29
Svaka na mestu!
Bravo.
Preporuke:
3
0
13 subota, 31 avgust 2013 11:52
siniša @ večni mir
Voleo bih ja da sam veći vernik, ali ja sam nažalost vrlo skroman vernik, međutim zaista prema svim saznanjima pravoslavi hrišćani bi trebalo da znaju da Bog ne kažnjava.

Možda sam ja tanak vernik i zbog nekih priča koje sam čuo o "božijoj pravdi",.

Jedna ide ovako. Išao Bog Zemljom da vidi šta rade ljudi. I susretne jednog čoveka i zamoliga da mu da čašu vode, a taj čovek nogom pokaže na bunar i kaže, eno ti bunara pa pij. Zatim Bog nastavi dalje i susrretne jednu ženu i nju zamoli za čašu vode. Ona ustane, uzme čašu natoči mu čašu vode i još mu kaže izvolite, na zdravlje.

Priča se završila tako da je Bog spojio njih dvoje da bi ta vredna i pametna i vaspitana žena pomogla onom nevaspitanom lenjivcu da opstane.

Na božiju pravdu se može gledati i tako. Nadam se da se nisam ogrešio,a i da vi budete malo opuštniji i da shvatite da su i srpske žrtve isto tako ljudi kao i bošnjačke. I da ih je bilo otprilike isto. I da Srbi nisu izvršili agresiju, bio je grđanski rat.
Preporuke:
5
0
14 subota, 31 avgust 2013 14:15
vjecni mir
Sinisa neznam gdje c si bio '92. ali veoma dobro znam o cemu ti govorim. Tvoje je legitimno pravo da idealiziras srpske borce, zato sjedi jednom pa se zapi s nekim od tih 'casnih' artiljeraca, pa ga cisto radi sebe priupitaj koliko ga je bilo briga gdje ce granata pasti. Ja sam ih gledo kako istjeraju trocjevac, pragu, tenk... i iz ciste dokolice pale stanove i orgijaju po mom naselju, cak nisu imali potrebe ni da sakrivaju orudja jer dobro su znali da sa nase strane nema oruzja tog kalibra/dometa. Djecom ti se kunem da je to bilo cisto izivljavanje! I tako godinama. Cak se jos smiju i radio vezom najavljuju koju ce sljedecu zgradu zapaliti. Vjeruj mi ne postoje nikakvi cinicni 'spinovi' koji to mogu abolirati. Ima jedino ona izreka sto sam u Srbiji cuo: Ko prizna pola mu se prasta, ko ne prizna prasta mu se sve. Ali polako...
Preporuke:
3
4
15 subota, 31 avgust 2013 15:31
siniša
1992. godine sam bio u Beogradu na redovnom školovanju. 1997. godine sam bio u Hagu u sudu kao ekspert ujedinjenih nacija i onako usput sam im dostavio spisak vojnih skladišta i spisak naoružanja u tim skladištima, kako kratkih tako i dugih cevi. Mislim na skladišta u BiH. Broj skladišta koja su pala u ruke muslimanskih formacija u martu i aprilu 1992., i broj dugih i kratkih cevi koje su posedovale muslimanske formacije je bio sasvim dovoljan za još pet godina rata. I Srbi su imali toliko.

Takođe sam im dao i snimke naoružanja sa Malog polja koje su imali muslimani, najsavremeniji snajperi i vozila, topovi, i drugo oružje. Laži o nenaoružanosti Bošnjaka su davno pale u vodu.

Zaista ti verujem da je bilo idiota sa svih strana koji su oružjem maltretirali nedužne gde su mogli.

Nikada se ne zapijam sa bilo kim da bih nešto doznao, niti sam niti ću. To mi je tako primitivno i odvratno.A buteljku vina i to belog, kad ružice nema, popijem isključivo sa suprugom i kumovima uz večeru.
Preporuke:
6
0
16 subota, 31 avgust 2013 18:41
vjecni mir
Goarak smijeh, necu ulaziti u to sta si predao,
a glupo mi je da ti se vise kunem. Ja i svi ljudi sto ih u Sarajevu znam izasao sam iz rata bez licnog naoruzanja. Ispucao za citav rat manje negoli jedan srpski vojnik kad senluci za rodjendan. Vjeruj mi da je bilo pucao bih itekako, jednostavno NISMO IMALI! Pa samo kod nas je bilo moguce da se vojska puca smjene a da puska ne izlazi iz rova. Frustrirajuce je to! Da sam mogao da ti uslikam samo jedan vocnjak gdje se kao u paukovu mrezu upletes u zice od maljutki. Maljutka je sofisticiran projektil, na crno 10-15 hiljada eura i koristi se za birane ciljeve. Ali JNA je nekom imbecilu dala sleper toga pa je njegov trening umjesto na trenazeru u Bosni kostao par miliona. Besmisleno! Vjeruj mi, samo skladiste u Faleticima da se nisu neckali u TO (odnjela im JNA pred nosom), drugacije bi sve izgledalo. Tvoje je pravo da me uvjeravas da ne vjerujem vlastitim ocima...
Preporuke:
1
5
17 subota, 31 avgust 2013 19:55
siniša @ vječni mir
Što se kasarni tiče sigurno je sve oružje koje je bilo u kasarni u Lukavici je pripalo Srbima. Ali šta je bilo sa kasarnom Viktor Bubanj ili Maršal Tito? Šta bi sa tim naoružanjem? Ili skladišta TO. Kome pripade Ljuta kod Konjica ili Visoko?

Sasvim je druga stvar što su možda Jovo Divljak i Juka Prazina zauzeli ta skladišta i tražili da im se isplati iz trezora koji je bio u Branka Šotre ulici i koji je u ličnom posedu držao Izetbegović.
Pazite ovu računicu. Koliko je Sarajevo imalo stanovnika, preko 450 000. Koliko Pale oko 11 000.

Bilo je ljudi na Grbavici, i na Ilidži i okolo Sarajeva. Ali brojčani odnos između Srba u Sarajevu i Bošnjaka je bio 300 000 Bošnjaka naspram 30 000 Srba, plus 100 000 Srba koji su bili praktično taoci u samom gradu, služili su za kopanje rovova ispored prednjih linija bošnjačke vojske, kao živi zid. Zar ne?

Drugi momenat je geografska konfiguracija, Srbi držali Trebević, a Bošnjaci TV i trezor. Neko je imao jednu prednost ili nedostatak,a neko drugu. Itd.
Preporuke:
5
0
18 nedelja, 01 septembar 2013 02:04
vjecni mir
Pa JNA je temeljito ocistila sve prije nego je ostavila, nadji arhive dnevnika: Konvoji slepera su jos prije sukoba izvlacili ne samo mts iz kasarni i skladista TO vec sve sto je valjalo iz fabrika. Kad govorim o 'ravnotezi straha' radim to upravo sto znam sta nam je bio hendikep. Ti slobodno i dalje vjeruj da jedan srpski borac vrijedi koliko deset protivnickih i da ovamo niko pusku preko ramena nezna staviti. Srpska vojska nije znala sta je artiljerijska priprema do Oluje. Uzmi podatke UN promatraca: Na Gradacac je znalo pasti tri puta vise granata negoli na Knin pa su izdrzali. Nazalost, mi smo vremenom razvili rezistenciju na artiljerijsku pripremu - ne ubija svaka. 100% sam ubjedjen, da smo bili spremni ne bi nas ni napali. Sad potpisujem: Svima puna skladista, dabogda zahrdjalo, ali ko se na mlijeko oprzi i u surutku puse...
Preporuke:
1
4
19 nedelja, 01 septembar 2013 19:18
siniša @ večni mir
Svako pa i vi, naravno i ja, ima pravo na svoje mitove, legende, propagandu, ali i komplekse. Na komplekse sam pomislio kad sam pročitao onaj deo vašeg klomentara u kome govorite sa moje strane ničim izazvani o vrednosti srpskih i drugih vojnika i o vojnim sposobnostima. Neke sposobnosti i Bošnjaci imaju i najboplje su ih pokazali baš u kraju o kome govorite, U jednom danu je poklano 500 Srba na Ozrenu, i danas ih traže mrtve. Većinom civili, žene deca i starci. I to je neka sposobnost. Nisu ih poklali zubima nego nekim oružjem koje po vama nisu ni imali.

Ali, Gradačac je bio na liniji koridora. I sa srpske strane tu liniju fronta od aprila 1992. do novembra 1992. godine je držalo u proseku dvadeset spskih boraca. Ne znam koliko ih je bilo sa muslimanske strane, ali da ste znali da ih je svega 20 da čuvaju koridor sigurno bi ih podavili kao piliće. Strah je čudo, a u strahu su velike oči. Pričinjavali su vam se i avioni i kamioni. A svoje niste videli, uvek vam bilo malo.
Preporuke:
3
1
20 nedelja, 01 septembar 2013 20:48
vjecni mir
Ne treba biti pametan, niti ti treba akademija kopnene vojske za 'genijalne' srpske vojskovodje. Magacini puni - a i moji su izdvajali za njih - puni sleperi, posaljes vod ili izvidjace, ako prodju idu dalje, ako metak ispali se na njih vratis ih nazad te ponovo artiljerija. To je nacin ratovanja odkako artiljerija postoji. Naravno sve je to slavljeno kao nadnaravna vojna doktrina. Pravi rat je ono sto su imali Romel i Montgomeri. Da su pokazali to protiv HV i Oluje rekao bih da umiju.
Ali mogu razumit:Sto bih rizikovao vojnika kad imam slepere granata. Bitna stvar: Ocaj cini heroje. Kao kad bi nas opremio NATO pa da odsjecemo B.Luku i onda uz 'bizantijski cinizam' tvrdimo da se sami granatiraju. Nesumnjam da bi tad i vi pokazali herojske primjere. U ovom ratu, uz takvu JNA ostavstinu, jednostavno niste imali potrebe za junastvom. Pa mozes li samo hipoteticki zamisliti obrnut srazmjer naoruzanja. Ne, ne, zadnji rat vam nikako nije za ponos.
Preporuke:
1
3
21 nedelja, 01 septembar 2013 20:53
Ivan Aleksić
@vječni mir

Slažem se da zadnji rat nije baš za ponos, ali mi nije jasno kako ste zaključili da za vas jeste?
Preporuke:
1
0
22 nedelja, 01 septembar 2013 21:30
siniša @ vječni mir
Ako bismo pogledali činjenicama u oči možda bismo se otreznili i postali ako ne bolji ljudi ono bar razboritiji.

Evo jednog primera.

Srebrenica je bila zaštićena zona i nije se smela upotrebljavati artiljerija. Godinama se priča o Srebrenici, ali još niko nije tvrdio ni od stranaca ni od Bošnjaka da je upotrebljavana teška artiljerija. Minobacači su pešadijsko naoružanje. U Srebrenici je bilo 8 000 ( osam hiljada ) muslimanskih boraca koji su imali pešadijsko naoružanje kao i Srbi. Pod neposrednom komandom Ratka Mladića Generala, je bilo 450 vojnika. U širem rejonu su postojali srpski teritorijalci koji nisu učestvovali u vojnima akcijama, ali koji jesu bili u nekoj formi seoskih straža. U Srebrenicu je ušlo 100 ( sto )srpskih vojnika. Srebrenica je bila potpuno napuštena i ni jednu granatu nisu ispalili i nikoga nisu ubili ni ranili prilikom ulaska u Srebrenicu.

Vi vidite, šta je tu propaganda, šta je laž, šta istina, a šta očaj i hrabrost. I šta je zločin i šta je lažni genocid.
Preporuke:
4
1
23 nedelja, 01 septembar 2013 21:51
vjecni mir
Ponovo cu samo spomenuti onu zelju koja je mogla prethoditi teoloskoj raspravi kada tako ubjedjeno govoris o istini. Vidi se da nisi bio u ratu i da pojma nemas sta znaci redovita opskrba.
Za sve eventualne buduce sukobe jedinu bojazan imam samo za kolicinu municije. Pa pitaj bilo kojeg profesionalnog oficira kad su ravnopravno naoruzane strane koliko treba biti brojniji napadac i da je opet neizvjestan ishod. Vjeruj, sto dobro ukopanih ljudi sa dovoljno mts-a sila treba da ih izbijes iz cipela.
Zato bih insistirao da svi imaju svoja TO skladista, nikome ne zelim taj strasni nesrazmjer koji je moju generaciju zapao.
Preporuke:
1
4
24 ponedeljak, 02 septembar 2013 08:44
siniša @ vječni mir
Nisam ni teolog, ni filozof niti petnaestogodišnjak da me muče pitanja apsolutnih istina. Ja sam skromni sudski veštak i mene zanimaju samo sudske činjenice kao na primer da li je bilo metaka, i durge municije i koliko komada.

Muslimanske snage su kontrolisale između ostalog Konjic gde se nalazila najveća fabrika metaka u SFRJ koja je snabdevala mecima pola planete. fabrika je radila celo vreme rata, sa nešto manje radnika, ali je radila. Dakle metaka i druge municije ste imali. Mada, ima tu jedna mala izmena. Bošnjačke vlasti su dobijale ogromne svote od arapskih zemalja, hiljadma puta više novca nego što su imali Srbi. Za te pare su mogli i kupovali su municiju i iz inostranstva, a i iz Srbije preko Građanskog Saveza Srbije.

Bilo je tu ugrađivanja toliko da su od ugrađivanja, vaših lidera se kupovali stanovi od Firence, Burse, Njujorka do Floride.

Šta je bošnjačkom trgovcu municijom bilo da kupi sinu stan u Njujorku od deset miliona dolara.

A NATO bombardovanje, i to se platilo.
Preporuke:
5
2
25 ponedeljak, 02 septembar 2013 10:04
vjecni mir
Ti si garant od onih vjestaka sto uporno tvrde kako je lakse dobaciti oruzje iz Teherana negoli iz Malog Zvornika gdje EU posmatraci nisu dali 'muha da prodje'...:)
Kad govoris o namjenskoj idustriji, moras govoriti io repro materijalu. Nazalost, ti to ne moras vjerovati, prve rucne bombe sto su me zapale bile su jadne: Pravljene u Zici a exploziv za njih je vadjen iz neexplodiranih srpskih projektila. Za kompletiranje municije pjesadijske, ljudi su preko Grepka u ruksacima nosili kapisle iz Gorazda - tako je ta famozna namjenska funkcionirala. Ako mislis da je u Srebrenicu moguce helikošpterom dostaviti minobacacke granate, pa to je suludo. Helikopter moze donijeti taman koliko jedna baterija za dan moze ispucati. Da smo bogdom mogli imati granicu pouzdanog saveznika za snabdijevanje, vjeruj mi drugaciji bi rat izgledao.
Mislim da si 100% svjestan svega, ali kako rekoh: Ko ne prizna prasta mu se sve. Konacno, zasto bi to i priznavao?!
Preporuke:
2
4
26 ponedeljak, 02 septembar 2013 10:29
siniša @ vječni mir
Svojevremeno kad sam u jednoj stranog agenciji za praćenje bele Al kaide, a to su bošnjački teroristi, komentarisao hapšenje nekog Srbina, kasnije je pušten, koji je bio optužen da je slao rakete Sadamu Huseinu iz Bijeljine postavio sam pitanje " A gde je on usjekao te rakete".

Pravo oružje se ne može usjeći u bosanskim šumama i sa tim se možemo lako složiti. Bombe se mogu preneti iz malog Zvornika, ali i iz Makarske. Razlika je što je prelaz između Malog Zvornika i Zvornika neko nadgledao a između Makarske i Livna i Mostara nije niko.

Ne verujem da ćete ikad doznati kako se i da li se dopremaju Iskenderi iz Rusije. A oružje iz Mađarske, Poljske pa i Teherana jeste dopremano preko aerodroma Zagreb, pa Tuzla i td. Priča o nenaoružanim Bošnjacima jeste prošla i vrtila se kad je Saudijska Arabija platila Americi da bombarduje Srbe, ali to što je prošla to ne znači i da je verodostojna.

Uglavnom ima dana za megdana. Doviđenja u sledećem ratu.
Preporuke:
4
1
27 ponedeljak, 02 septembar 2013 12:15
vjecni mir
Za razliku od tebe 'salonskog nacionaliste' imam dovoljno poznanika s 'druge strane', cak jednog pogodjenog u tenku (mislim da sam bio prisutan) koji su duboko svjesni debalansa o kojem ti govorim. Samo lud covjek moze pomisliti da se '92. onako lako gradovi osvajaju. Pravi rat je trebao otpoceti tek '95. Bas u Tesnju vidio si ona punjenja za Karl Gustav protivoklop, slina na usta mi krene sto to nismo imali '92. Cim je mali kontigent Crvenih strela usao u Sarajevo tenkovi su prestali sluziti kao ofanzivno oruzje - postali su samohotke. Tek '95. su ameri stisli Hrvate da propuste posiljke bez 'ushura'.
ali bez obzira NIKAD vise necete biti jaci nego sto ste bili. Boga molim samo da imamo iste mts uvjete kao vi. Pa ovi ovdje da nemaju Srbiju kao zaledjinu ne bi smjeli ni senlucit' a kamoli zaratiti. 40 godina i moji roditelji su izdvajali pare za sve to sto ste nam na glavu srucili, nazalost. Pa cak i vecinu TO odnijeli, ali prezivilo se...:)
Preporuke:
1
4
28 ponedeljak, 02 septembar 2013 16:31
siniša @ vječni mir
Garant Republike Srpske nije Srbija, nego Rusija.

Kad sam video kako su Rusi podigli aerodrom u Tbilisiju jednom raketom Iskender u vazduh, a kad su se Amerikanci uhvatili za glavu i rekli "šta je ovo, niko normalan se ovoj sili ne suprostavlja" odmah sam pomislio e takav jedan Iskender bi trebao nama Srbima u Republici Srpskoj. Možda ih Srbi već imaju.

A Bošnjaci nikad neće imati takve rakete. Turska ima najbrojniju vojsku u NATO paktu nikad joj Amerikanci nisu dali rakete Patriot da ih ona ima, nego samo posade i to holandske.

1992. godine Sovjetski Savez se raspao, Jugoslavija se raspala, JNA u potpunom rasulu i vi ste taj momenat iskloristili. Što niste udarili 1945. ili 1970. Dakle šansu koju ste imali 1992. godine nikada nećete imati ponovo.

Uzgred, izaberite hoćete li i dalje kukati, ili ćete pretiti. Ali da znate Srbe ne interesuje više ni vaša kuknjava ni pretnje. Sedite mirno gde i sedite, i ćutite. Dosta ste pričali.
Preporuke:
3
1
29 ponedeljak, 02 septembar 2013 17:14
vjecni mir
Uvijek mi je bilo fascinantno kako ljudi koji se posvete jednoj struci mogu biti doista 'fah-idioti' u svakodnevnici.
Tvoja prica najbliza je onoj prici Ejupa Ganica (profesora termodinamike fluida) koji je ozbiljno '92. tvrdio da ce nam pomoci turska avijacija. Besmisleno! Mali su ovo prostori, use i u svoje kljuse. Na pocetku dok ima plijena dodju psi rata i pokoji idealist. Kako rat odmice ostaju domicilni. Samo MTS-a dovoljno to je jedino izvjesno. Boli i Ruse i Turke neka stvar za prostor cije je stanovnistvo ekvivalent jednog njihovog grada. Govorim ti iz prve ruke, a salonska naklapanja du dobra za portala...:)
pozdrav
Preporuke:
2
3
30 ponedeljak, 02 septembar 2013 20:24
siniša @ vječni mir
Poznate su mi mahalske interpretacije kad mahalaš koji ne zna ništa ni o čemu nekoga koji nešto zna o nečemu proglasi za "fah idiota" kao zna on engleski, ali nije naučio uličnu školu. A ulična škola je kako ižickatui cigaretu ili nešto slično.

Što se Ganića tiče on ne zna ništa o mašinstvu, on je isforiran po ključu i u stručnom smislu je polupismen. Ne zna ni rešo da popravi, ali kad je u pitanju bombardovanje Srba bio je jako dobro obavešten. Znao je kao što sam i ja znao da će Klinton da bombarduje Srbe. To je bio izričiti zahtev Pape Vojtile koji je Klintona koji je došao da traži od njega podršku za izbore u Americi vrlo eksplicitno rekao, "podržaću te, ali ako ćeš bombardovati Srbiju". 1990. To je poslednja infrormacija koju je prosledio KGB JNA, a preko Vasiljevića, bosanskog kadra došla je i do Ganića.

To što Bošnjaci često kažu Turska, a misle SAD ili kažu Amerikanci a misle Turska to je mahalašenje.

Ispostavilo se da je Ganić bio u pravu, Srbi su bili bombardovani.
Preporuke:
3
1
31 ponedeljak, 02 septembar 2013 23:09
vjecni mir
Bez ljutnje,
ali tvoj osjecaj za realnost se da izmjeriti jedino najduzim prstom od ona tri koja volis da pokazujes :)
Ima jedan genijalan pisac, nazalost gledajuci tvojom 'optikom' u startu je diskvalificiran kao srbomrzac. Ali smogni snage pa procitaj makar roman Sin koji se uopce ne dotice ovih nacionalnih ekipiranja.
Nevezano za roman Andre Nikolaidis veli:
Vjecita frustracija Srba je da budu veliki evropski narod, a za takvo sto nikada nisu imali dovoljno bioloske supstance. Tako da sve podsjeca kao kad impotentan covjek hoce da siluje zenu. Muce i sebe i nju. Svaka zena bi rekla:Zavrsi junace i sjasi vise.
Stipe Mesić je davno '91. rekao da ce se sa Srbima moci pregovarati kad shvate da ih nema ko Kineza i da nije Srbija tamo gdje i jedan Srbin zivi. Covjece, da vas ima ko Njemaca, Poljaka, Francuza... vjerovatno bih i razumio te nacionalne ambicije. Jesi li siguran da vec mozda sad - za 10ak godina sigurno - broj Albanaca je ravan broju Srba
Preporuke:
1
3
32 utorak, 03 septembar 2013 08:27
siniša @ vječni mir
Što se tiče onog "what's his face" koliko sutra ću da pročitam njegova sočinjenija, ako se setim. Šta bih ja bez toga. Što se Mesića tiče, može da govori šta hoće, važno mi je da ga ne gledam očima. Što se Srba tiče, imate li vi pametnija posla nego da pričate kakvi su Srbi. Uvek su mali pričali o velikima, ili obrnuto ti odluči, i nađi sebi mesto gde ti se dopada ili u malim ili u velikim. Što reče jedan moj prijatelj, hvala im što su nas proterali ( iz Saraeva ) ko bi u toj rupi živeo i slušao čaršijske priče i mahalaške filozofije. Nisu ni za klozetsku šolju. Što se silovanja tiče poslednji put se pominjala neka cifra od 60 000 silovanih u par dana. Šta se promenilo, izgleda da nisu bile silovane.

Što se ona tri prsta tiče, oni nisu smišljeni u srpskoj glavi. Smislio ih je Zdravko Mustač, tadašnji šef savezne udbe, i osnivač SPO, kako bi mogao da razlikuje Srbe od Hrvata. Hrvatima je odredio da dižu dva prsta.

Simboli su zamena za pojmove. Nemate pojma, dobri su i simboli.
Preporuke:
2
1
33 utorak, 03 septembar 2013 09:45
vjecni mir
Sjecam se jos prije rata u Politici kada je lijepo govorio pokojni Jova zmaj, Jovan Djordjevic - pravni genije. Otprilike: Srbi su dobri dok ne dodju. Gdje dodju postave najlosije kadrove, arogantne i bahate. Mislim da mu je negdje odgovorio i Sinisa Triva, Srbin profesor prava iz Splita. Otprilike: Sjecam se sa kojim odusevljenjem je u Splitu docekana vojska Kraljevine. Ali to odusevljenje brzo je splasnulo nakon dovodjenja najlosijih kadrova u Dalmaciju.
Upravo kod tebe vidim tu odomacenu aroganciju i bahatost. Nemojte potcjenjivati ljude, zaista grijesite misleci da ste 'so na zemlji'. Pa u JNA se sjecam tog potcjenjivackog odnosa spram Albanaca. Svakakvih ima kao i svugdje. Ali sam ostao iznenadjen kakvih genijalaca sam iz tog naroda upoznao, iako sam zahvaljujuci toj propagandi bio pun predrasuda spram tog naroda.
Vjeruj mi, zivot me naucio nikog da ne potcjenjujem. Sta ti daje zapravo, mozda sto znas engleski...:)
Preporuke:
1
2
34 utorak, 03 septembar 2013 10:35
siniša @ vječni mir
Zaista nikad nisam znao ni ko su "papci" ni ko su "genijalci".

Nikad nikoga nisam baš ja proglasio genijalcem niti papkom. Moguće da sas jednom u kući za nekoga rekao da je "papak". Istog časa se na mene sručila lavina grdnji od oca i majke i bake. Jednostavno nisam smio nije mi bilo dozvoljeno da koristim taj izraz.

Čaršijske priče i mahalaši je nešto drugo. To ne zadire u ličnost.

Problem sa Albancima u JNA za mene je bio u smradu. Smrdili su čoveče i to strašno. Nije se moglo disati od njih. Nikad im to nisam rekao, ni javno ni tajno, ali takvog "peksinluka" i smrada u životu nigde nisam ni video ni čuo. Ne kupaju se. To je problem. A ocene "papci" i "genijalci" prepuštam tebi, vremenu i istoriji.
Preporuke:
2
1
35 utorak, 03 septembar 2013 12:03
vjecni mir
Molim te procitaj sve svoje komentare,
nemam mogucnost da ti markiram mjesta gdje po automatizmu potcjenjujes, urnises i generalno pravis segregaciju...
Licna higijena je privatna stvar a bilo koja generalizacija vodi ka...
Takve predrasude su preduvjet eventualne eliminacije. Znam kako su Srebrenicane opisivali,
takva priprema ubija bilo kakvu empatiju prema buducoj zrtvi. Vjeruj, nikad nisam podlegao bilo kakvoj generalizaciji o 'drugacijem' sa bilo cije, pogotovo sa 'moje' strane...
Preporuke:
1
2
36 utorak, 03 septembar 2013 12:55
siniša @ vječni mir
Ne brini za mene, ja se znam zaštiti.
Sa druge strane nije ni moja, ni tvoja diskusija bitna. Mnogo važnije stvari se odigravaju danas u setu.

Treba da dođe do rata, možda čak i regionalog. Rat će se voditi između muslimana. Amerikanci će im doturati oružje da se što bolje međusobno uništavaju. Vaša pozicija, mislim vas Bošnjaka je "osumnjičeni za saradnju sa islamskim teroristima".

Naša srpska pozicija je determinisana sa jedne strane time što sledimo rusku politiku, Putina i u tom predstojećem sukobu se postavljamo krajnje pošteno i principjelno. Ničim ne doprinosimo tuđoj nesreći.

Sa druge strane, imajući u vidu dvoličnost bošnjačke politike koji bi da sede na dve stolice i američkoj i muslimanskoj, Amerikanci su odlučili da ne otežavaju pozciju Republike Srpske, kao nekoga ko može potencijalno biti dragocen saveznik ako dođe do rata sa muslimanima u Evropi.

To je važno, a lako ćemo za mahalašenje. Lična higijena nije lična stvar na javnom mestu. Pratim rat. Vozdra.
Preporuke:
3
1
37 utorak, 03 septembar 2013 13:28
vjecni mir
Vas doprinos tudjim nesrecama je svakako nemjerljiv,
sta da radim ja kao 'obican smrtnik' kraj tebe koji znas sta je pisao kgb i skrivenu politicku doktrinu americke administracije...:)
Mogu biti sretan sto sam tek 'obican mahalas' za nekog ko svaku svoju recenicu tretira kao naucnu misao.
Zaista je civilizacijski problem sto ne postoji individua koja ce sebe smatrati obicnim smrtnikom. Od portira do akademika samo sreces ljude koji misle da su formatirani za epohalne stvari. Cak i kada ih zapadne kakva sinekura ili neka dogovorno (stranacki) popunjena funkcija, dan nakon imenovanja pomisle kako su drugi u njima prepoznali kvalitete kojih ni oni usljed vlastite skromnosti nisu bili svjesni...SIC!
vozdra i tebi
svako dobro
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner