субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

За референдум о ЕУ интеграцијама

Kоментари (125) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 04 децембар 2013 22:59
.....
Доследан. Патриота.
НИКАД У ЕУ и НАТО!
Препоруке:
107
11
2 среда, 04 децембар 2013 23:31
Горан Јевтовић
Истовремено је ЕУ званично утврдила да је кључни услов за наставак европских интеграција Србије успостављање пуне нормализације односа Београда и Приштине.

Значи, господине Коштуница, ви би сте да државоубице (ваша инзваредна дефиниција), дакле, они који су вишеструко погазили Устав чинећи то у организованом и удруженом злочиначком подухвату у којем су починили најтежа кривична дела, расписују референдум на коме ћемо питати народ да ли је за то да има државу или да је изгуби?
Или, да ли је за то да наставља даље у држави у којој је Устав погажен?

И ви очекујете да ћете одбранити Србију онако како сте одбранили СР Југославију (па затим и ДЗ СЦГ), након рушења "диктатора", тако што сте сели за сто са Хавијаром Соланом, оним истим који је издао команду за илегалну и бруталну агресију и извршили демонтирање суверене земље поништавајући, односно, нефермајући уставну процедуру ?!

Ово што ви радите зове се "посао" или "кочење" по задатку.
Препоруке:
78
60
3 среда, 04 децембар 2013 23:31
саша
Никада Србија неће уђи у ЕУ, не због нас који смо против тога, но ЕУ не жели да има Србију у свом члансту.
Препоруке:
71
2
4 среда, 04 децембар 2013 23:32
Божидар
"Политичка неутралност ничим не спутава Србију, него јој, напротив, пружа најбоље шансе да се развија као слободна држава која самостално одлучује."

Тако је. То може бити проблем само за оне којима треба стално изговор, односно нечија сенка, како би се сакрила њихова неспособност. Без обзира да ли се ради о Русији или НАТО тј. Америци, свеједно.

Али, плашим се да код нас нема довољно критичне масе за тако нешто. Основа сваке независности (нарочито оне при рационалном одлучивању) је економска независност. Како од осиромашеног и опљачканог народа тражити да се још једном жртвује за неку вишу правду?
Препоруке:
34
16
5 среда, 04 децембар 2013 23:46
фристајло
Пре референдума- најшира јавна дебата.
Више од половине народа појма нема шта значи чланство у таквој унији, која су права и обавезе, шта се губи од државног суверенитета а шта добија
као право.
Лично- нисам за ту и такву унију, јер је потпуно јасно да су чланице неравноправне, да то није у интересу Србије, да нас тамо чека даљи губитак суверенитета и нове уцене.
Но- то је демократија; да исто вреди глас најмудријег и најглупљег, па ако знамо којих је више- ето основне мањкавости овог система, нарочито кад је "чист", и без намештања.
Као и комунизам: идеалан у теорији, погубан у пракси.
Препоруке:
80
2
6 четвртак, 05 децембар 2013 00:11
Рђосав
С друге стране, ако се на референдуму потврди садашње опредељење власти да води Србију у Европску унију, добија се пуни легитимитет за наставак европских интеграција, који више не може да се доводи у питање. У сваком случају то би значило крај досадашње закулисне политике Европске уније према Србији и изношење на светло дана питања шта ЕУ жели од Србије и који је одговор Србије на такву политику Европске уније


- ма како ли извуче овакав закључак? Како може једно референдумско питање да истера ЕУ на чистац?Човек је сигурно геније, ја не могу да пратим његово размишљање.

Разумном политиком можемо да се поставимо између Запада и Истока као политички неутрална држава, која жели да сарађује и са једнима и другима чувајући своје националне и економске интересе.


- eee, не можемо. То време је прошло. Друг Маршал је последњи који је могао да игра ту игру. Сада се Коштуница и Томча упињу да то понове, али - немају шанси.
Препоруке:
32
53
7 четвртак, 05 децембар 2013 00:32
Љаксе Бре
Све што каже је тачно. Али џаба, кад му је лакше да прича, него да ради...
Препоруке:
26
29
8 четвртак, 05 децембар 2013 00:33
Veritas Triumphus
Ne slazem se sa Kostunicom o referendumu is prostog razloga sto ce biti pokraden kao i svi ostali....kao na primer sto su pokrali za djindjica da pobedi, pa na kosovu na zadnjem glasanju....zamislite, izaslo nekih 10-12% na silu i to je rezultat....i sta je bilo, bas nista, ode kosovo sa sve narodom.
Препоруке:
49
11
9 четвртак, 05 децембар 2013 00:35
Референдум
Ако је већ до тестирања јавног мњења онда би требало расписати два референдума:

1. Да ли сте за то да Србија постане члан ЕУ?
(У преводу - да ли сте за то да Србија
постане немачка колонија?)
2. Да ли сте за то да Србија постане члан НАТО?
(У преводу - да ли сте зато да вам деца буду то-
повско месо за интересе Империје?)
Препоруке:
60
1
10 четвртак, 05 децембар 2013 01:12
влкс
@Goran Jevtović
Ако већина каже да неће у ЕУ, онда се као бесмислени прекидају и ти преговори у Бриселу који су довели до кршења Устава. Ту се отвара могућност да било која следећа власт те до сада спроведене договоре поништи тј. да омогући УСС да ради свој посао. Онда се тек на крају поставља питање одговорности ових наших данашњих вођа. Ако наставе све да раде за ЕУ непитајући народ да ли заиста тамо хоће, промена Устава у пар одредаба им неће пасти тешко. Довољно је само да изведу своје гласаче а широке масе еутаназирају небитношћу референдума преко својих медија. Референдум о ЕУ носи са собом већу заинтересованост људи и тиме могућност изгласавања промене политике.
Препоруке:
42
2
11 четвртак, 05 децембар 2013 01:24
dogmautralnost
Ta njegova neutralnost je samo još jedna u moru ideoloških dogmi koje se poturaju kao nekakavo rešenje problema. Poznajući dobro svest i narav svog naroda - sve samo ne referendum, kumim vas bogom!
Препоруке:
14
31
12 четвртак, 05 децембар 2013 01:26
@Горан Јевтовић
А као би ти одбранио Србију, као Косово 1999 или Слобу 2000? Шта машеш празном пушком човече? Спусти се на земљу. Нико ти не брани да организујеш своје бивше кадрове и силом скинеш ову власт, не знам шта чекаш тако способан. Шта ти хоћеш у ствари?
Препоруке:
36
39
13 четвртак, 05 децембар 2013 01:29
Ернан Кортес или Пиштољ који је Милошевић поклонио Насеру Орићу
Слушај бре ти Јефтовићу, сеј тај твој милошевићевски песимизам по задатку негде другде. Како те није срамота да се уопшште обраћаш бољем до себе? Ти питаш нешто професора Универзитета, доктора наука, државника и поштеног човека?

Слави ти твог издајника Милошевића, Фулбрајтовог стипендисту, који је поклањао пиштоље убицама Срба, а земљу Шиптарима, и остави се човека поштеног и честитог. Знаш оно, ношење гајбица, па трке аутомобилима...

Кад је Коштуница ризиковао свој положај и живот за Србију, тамо 1974. кад је било густо и мрачно, ти си скакао од среће и славио мудрог Кардеља и Тита, а сад ту млатиш о Србији и патриотизму ко Милошевић о државничким пословима.

Крцкај то пемзије коју си зарадио док је Маркић испробавао аутомобиле које ја мафија покрала по Београду поштеном свету.
Препоруке:
47
24
14 четвртак, 05 децембар 2013 01:54
Горан Јевтовић
@влкс
Ако већина каже да неће у ЕУ, онда се као бесмислени прекидају и ти преговори у Бриселу који су довели до кршења Устава.

Прво, ово што ради Коштуница и врх ДСС-а (част појединцима), као и све друго још од пре петог октобра, и то у континуитету, је ВЕЛИКА и ЛУКАВА ИГРА у корист Империје.
Не верујете?

По стоти пут питам, шта раде у НЕЛЕГИТИМНОЈ СКУПШТИНИ која је чињењем и нечињењем практично отцепила део сопствене територије и то је јасно и последњем лаику у овој земљи?

Друго, зашто референдум сада расписивати, што је такође својеврсно и додатно легитимизовање ове накарадне, превратничке власти, са небулоузним питањем (како год да се осмисли) чија би суштина била, хоћете ли оволику или за 15 % мању државу?

Зашто на референдуму нису инсистирали много пре?
Када је то народ питан хоће ли у Европску унију, а да о томе буде адекватно информисан, осим што је то чињено на предизборним скуповима у свеопштој ларми, примитивним популизмом?
Препоруке:
40
31
15 четвртак, 05 децембар 2013 02:05
Рђосав
@Ернан Кортес

Ма где је он био професор универзитета?! Био млад асистент па наставио у некаквом Институту за Ништа. Баш је ризиковао живот, филозофирао нешто о демократији, правио каријеру на ленчарењу. Колико је година био у ћорки? Колико ребара су му Комунисти поломили? О чему ти причаш? Салонски дисидент, трут, потпуно бескорисна појава. Шта је тај створио у животу? Шта остаје иза њега?

Једно велико Ништа.
Препоруке:
15
52
16 четвртак, 05 децембар 2013 02:06
Горан Јевтовић
@Горан Јевтовић
А као би ти одбранио Србију, као Косово 1999 или Слобу 2000?

Ја сам Србију бранио '99-те и то у првом борбеном ешелону и, са оних 80.000 бораца на КосМету, је војнички одбранио.
А шта си ти тада радио?
Што се тиче 2000-те, да сам могао да одлучујем и да је моја била последња, 6-ти октобар би изгледао потпуно другачије и то у складу са важећим Уставом.

Шта машеш празном пушком човече?

Та празна пушка може да се и напуни. Потребна је само добра организација и јака логистика.

Спусти се на земљу.

Одавно сам "спуштен" на земљу, не бригај.

Нико ти не брани да организујеш своје бивше кадрове и силом скинеш ову власт, не знам шта чекаш тако способан.

Одличан предлог, а иначе смо у сталној вези, али, рекох, не може се без логистике.

Шта ти хоћеш у ствари?

Преко чињеница до истине да би се дошло до правде и, у коначном, до слободе.
Окупирани смо пријатељу.
Препоруке:
36
15
17 четвртак, 05 децембар 2013 02:44
Горан Јевтовић
@ Ернан Кортес

Професор и несразмерно бољи правник, је, као председник СР Југославије коју је ваљда требао да сачува, још 2001.године, играјући ВЕЛИКУ игру коју је организовао и водио "кризни менаџмент" империјалних служби, први иницирао, покренуо и урадио следеће, стварајући услове за разбијање властите државе (цитирам изворно):

"УСТАВНО ПРЕУРЕЂЕЊЕ САВЕЗНЕ РЕПУБЛИКЕ ЈУГОСЛАВИЈЕ

ИЗВЕШТАЈ ЕКСПЕРТСКЕ ГРУПЕ
30. новембар 2001.

ЕКСПЕРТСКА ГРУПА:

Професор Роналд Л. Вотс
Институт за међувладине односе
Краљичин универзитет, Канада

Професор Томас Флајнер
Институт за федерализам
Универзитет у Фрибуру, Швајцарска

Професор Ханс-петер Шнајдер
Институт за истраживање федерализма
Универзитет у Хановеру, Немачка

1. УВОД

1.1. МАНДАТ

На захтев председника Савезне Републике Југославије, господина Војислава Коштунице, трочлана експертска група позвана је да посети Југославију да би проценила предлоге за уставно преуређење Савезне Републике Југославије....
Препоруке:
22
15
18 четвртак, 05 децембар 2013 02:45
Горан Јевтовић
2.

1.2. ПЛАН ЗАДАТАКА

Посетити Југославију, састати се са представницима различитих влада да би се стекао увид у политичке орјентације у Србији и Црној Гори, проценило стање уставне политике у вези са уставним преуређењем Савезне Републике Југославије и идентификовала могућа решења.

Анализирати и оценити званична документа која се односе на уставно преуређење Савезне Републике Југославије - Заједничку платформу Демократске опозиције Србије (ДОС) и коалиције "Заједно за Југославију, усвојену септембра 2001.године и Платформу Владе Републике Црне Горе за преговоре са Владом Србије о новим односима две државе из децембра 2000.године, као и допунска документа и остале незваничне предлоге...."


Хоћеш ли да ти прекуцавам комплетан Извештај који је урађен на 91 страницу, или ће ти и ово бити довољно да схватиш како је твој врли професор од самог старта "ничим изазван" своје "добре намере" претворио у "пут у пакао", што би се песнички рекло?
И то у миру, без присиле.
Препоруке:
29
16
19 четвртак, 05 децембар 2013 03:26
Јован
Неутралност по питању политичке сарадње би био разуман кључ за успостављање статуса Србије у међународним односима.Прво,друштво је дубоко подељено за и против самим тим неутралност је неминовност.Друго историјски гледано Србија је увек била и јесте на међи светова - конвулзивног запада и резигнантног истока.То је наш Крс наша слава и голгота.Треба да се разуме да је Српска држава 800година била монархија (а ако погледамо поштено свака републиканска олигархија која је дошла на власт па и ЈБ Тито временом су прерастале у неку врсту аристократије тј.привилегованог слоја друштва)а за непуних 70год. републиканског уређења државе никад Срби нису пали овако ниско и духовно и материјално.Чак ни под Турцима.Дакле,питање неутралности није идеолошко већ национално питање, питање опстанка или нестанка.Идеолошка острашћеност је страст која спутава да се човек издигне изнад "за и против" и да сагледа целину,заједницу.Вероисповест је заједнички именитељ свим таборима.Комунизам није само идеологија...
Препоруке:
13
5
20 четвртак, 05 децембар 2013 03:27
Јован 2
...дијалектичког материјализма него и вера.Вера у људе на власти,у човека,у партију,у политику једном речи вера у "спаситеља" на власти.Отуд толико разочарења и свађа срџбе и гнева.Политика се у простом преводу своди на уговор-договор.Да би била валидна властодржац је гарант да ће уговор бити испоштован.Озбиљна држава испуњава своје уговорене обавезе и то политичкој елити обезбеђује вредност кредибилитет и привилегију.Све друго је узурпација власти ради привилегије.Стварањем Комунистичке Југославије створена је небивала ствар,синтеза вере и политике, па тако имамо данас сектантску свест партијаша.Цркву је Бог оделио од државе јер је вероисповест одељена од личног мишљења и погледа на свет.Вероисповест је устројена а свако има право и обавезу на критику и/или одобравање.Око општег добра не сме бити подела (нпр.храна,вода,реке,шуме,струја,пут,болница,школа,Црква) јер је опште добро истовремено добро сваком појединачно.А за свест о општем добру потребна је идеолошка неострашћеност...
Препоруке:
11
2
21 четвртак, 05 децембар 2013 03:27
Јован 3
...а неострашћена свест се стиче код нас у Православној Цркви вероисповедањем.Данас постоје поделе на вернике и неверника и то званично, у вестима,"СПЦ и њени верници обележавају..."као да се ради о некој чувај ме Боже секти!Тако је то из угла идеолошке свести,сектантска свест не може другачије да види јер не препознаје заједницу као целину свих који живе у њој.Православна вера препоручује међутим очишћење унутрашњег света појединца, личности,од страсти кроз Свете Тајне и Свете Врлине.Политика је стратешки договор појединаца о решавању проблема или остварењу идеје.У овом тренутку,Српски народ нема снаге за решавање проблема или остваривање идеје општег бољег живота стога једини логичан исход је политичка неутралност на овај или онај начин.То је логичан и неминован исход из идеологије и сектантсва само је питање да ли ће се десити пре или касније.Хоћу да кажем да Др.В.Коштуница није изнео идеју политичке неутралности Србије већ је то логичан след изласка из подела и острашћености.
Препоруке:
16
3
22 четвртак, 05 децембар 2013 03:38
Gordana
Sa ovim programom je DSS isao na izbore kada je pobedila ova vlast. Niti su mogli da prezentiraju program, niti je ko hteo da slusa sta imaju da kazu. Kao po komandi, raspale se neke neobjasnjive strasti kako se Kostunica pomene. Niko ne slusa i ne percepira sta je sustina i da li je to ono sto vecina nas na ovom sajtu mislimo i zasta se zalazemo.

Ajde, izostavite Kostunicinu "zlocinacku" proslost i usredsredite se na JEDINI RAZUMANI I SPASONOSNI predlog za Srbiju koji trenutno postoji.Okupimo se oko te ideje i ZAHTEVAJMO REFERENDUM od ove vlasti koja nas vodi u propast!
Ko zna, mozda ce morati da uvaze referendumske rezultate, ma da sa njima nista nije sigurno.
Препоруке:
34
6
23 четвртак, 05 децембар 2013 06:57
Тешић Горан, Евроазијска Србија
Овај човек је потпуно изгубио компас. Каква црна неутралност? Били смо неутрални 1999. и шта се десило? Бомбардовање. Не можемо се бранити махањем папира у Уједињеним Нацијама већ моћним оружјем у оквиру ОДКБ.

Покрет "Евроазијска Србија" који је организовао Прву Међународну Евроазијску Конференцију у Београду 9.11. у "Сава Центру" тражиће званично да се распише референдум о томе да ли су грађани Србије за евроатланске или евроазијске интеграције, али после годину дана кампање под равноправним условима. Тражићемо сучељавања у свим медијима са онима који заговарају евроатланске интеграције.
Препоруке:
23
12
24 четвртак, 05 децембар 2013 09:14
A ti Boga, pa ko bi mogao da, ...
... posle svega, cita sta ovaj kostunjavi ima jos da kaze.
Ja, Boga mi, nisam niti cu.
Препоруке:
11
28
25 четвртак, 05 децембар 2013 09:32
Karl Marks-naš duhovni vođa
Do 2020. godine kada je predviđeno da Srbija uđe u EU, evropski kontinent zvaće se Rusko-azijska unija.
Narodi evropski biće opljačkani i bez posla, i jedinu svetlu budućnost pružaće Sloveni.
Zbog toga su i vođeni ratovi u Evropi otkako postoji ljudski rod u Evropi. Jer kako bi drugi došli do izražaja dok postoje Sloveni.
Препоруке:
20
1
26 четвртак, 05 децембар 2013 10:35
Дринко Кончаревић
Чему референдум? Да би разбацивали новце? Коштуница, кад је у праву , зашто не покрене судске процесе против лица која су прекршила Устав Србије? Да га видимо као правника али на делу а не у причи. Он то не ради. Стоји у позадини и прцка. Тако може до "иже јеси". Ево други чланак, говори да се "еу" не слаже са градњом "Јужног тока", јер није по њиховим прописима. Колико знам још увек нисмо чланица "еу" па нам ти прописи нису обавеза. А осим тога сећам се и једне расправе међу чланицама "еу". Резултати те расправе кажу, да чланица не мора да примењује прописе заједнице ако оцени да јој чине штету. Наши "званичници" ово прећуткују. Форсирају изреку: тако тражи "еу" и крај. Биће њима крај.
Препоруке:
18
13
27 четвртак, 05 децембар 2013 11:10
Евроскептик
Овај стандардни коментаријат, према дебати суедећи, ништа не разуме, или добр разуме па дебату наводи на ступидна питања о Коштуници као приватној особи, Коштуници као интелектуалцу, Коштуници као политичару вадећи из контекста шта им, кад и како одговара. Мирише на школу Латинке Перовић, чији је наијстакнутији докторанд Соња Бисерко.Читајте шта шовек пише. Референдум као средство да се заобиђе недостатак парламентаризма у Србији (видети Антонићеву анализу броја места у парламенту и политика нуђених на изборима); као начин да се заобиђе партијска исцепканост, странчарење и осташћеност, попут ове које коментаријат показује; 2015 да би била спречена тотална распродаја Србије према ССП (видети Д. Мировић на НСПМ) јер кад дају све будзашто онда ни наши, Срби и мањине подједнако, више нисмо никоме потребни - има јефтиније радне снаге од Филипина до Мароко колико душа иште; да будемо ослобођени стандарда који су нам страни, од пресезања хомосексуалаца до жена на Светој Гори ...
Препоруке:
23
5
28 четвртак, 05 децембар 2013 11:21
Евроскептик
... да не набрајам даље.

Дакле, једни да не муте воду, други да суспрегну фрустрације, трећи да се понашају макар пристојно ако не могу достојанствено, па да се расправља о природи и досегу иницијативе, почевши од обзира на резултате недавне анкете НСПМ која је несрећног Луковича (Лукович, јер његово баљезгање Русији више користи него штети, ставио бих га свакодневно на РТС као типичног еврољупца, да се народ увери) бацила у амок. (малајско борбено лудило. постиже се умотавењем тестиса заробљеника у влажну кожу. понављањем поступка, услед болова изазаваних постепеним стезањем, човек се дословце претвара у звер.)

Дакле, неко предлаже нешто што би се могло повезати са дубинским расположењем народа израженим како на изборима тако и у ваљано постављеним анкетама.

Поштујте написано и принципијелно ако већ не поштујете човека лично и политички те покушајте (није многима лако, знам) да о политици мислите главом и на основу рационалних аргумената.

За добро Србије.
Препоруке:
22
3
29 четвртак, 05 децембар 2013 11:33
Влада, Србија
Сад видимо да се против Коштунице, осим целе "Друге Србије" подигла и цела "Евроазијска Србија" (плус Гран Тешић лично)! Зилоти "Прве Србије" никад нису ни престајали да буду против њега! Има ли још кога? Ајде да га се најзад решимо, па да Целом Свету буде лепо ("а и шире" што би комуњаре рекле)!
Препоруке:
21
9
30 четвртак, 05 децембар 2013 11:33
Gordana
Danilo,
Da li Vam je poznato koliko zahteva i po kojim sve pitanjima, je predao tuzbe DSS Ustavnom Sudu u poslednjih par godina? Raspitajte se. E, sto Ustavni sud ignorise te zahteve, Sto je DSS nebrojano puta urgirao raspravu i izjasnjavanje Suda po tim zahtevima, sto to nemoze da se nadje u nasim medijima,...to nije greska gospodina Kostunice, vec ovakvog sistema vlasti, sudstva i zakonodavstva, koje ignorise svoje sopstvene gradjane i partije.
Nije fer da se kritikuje na osnovu podlog spinovanja ima tome vec deceniju i po.

Vazeci ustav , verovatno , nije idealan, ali kada vidim ko i zasto hoce da ga menja ( da , po zahtevu EU i USA izbacuju Kosovo iz Ustava i omogucava Vojvodini" autonomiju". HMMM , Razmislite sta radimo!), mislim da uopste nije momenat da se promena sada vrsi.
Препоруке:
29
3
31 четвртак, 05 децембар 2013 11:41
влкс
Пропадаћемо док се поштење у Србији схвата као неспособност, а интелектуални рад омаловажава.
@Jevtovicu
Не разумем шта ти хоћеш да кажеш. Референдум је велика опасност за обе стране и ризик. Ове године да је спроведен "већина" би глат одлучила ЗА Бриселски споразум(изашли би страначки послушници СНС и СПС којима би претходно медији испрали мозак). Устав увек зависи и од политике будући да она има могућност његове промене. Кад се промени, тешко да ови могу да одговарају. Зато и све чешће спомињу референдум о уставном закону о Косову на који се опет плашим да би била мала излазност. Референдум о ЕУ чија популарност сада стоји на неких климавих 50 посто је далеко интересантнији и немогуће је дезавуисати о чему се ту ради као што се видимо ових дана може дезавуисати питање Косова (свако ко се противи Влади испада издајник).
Препоруке:
17
1
32 четвртак, 05 децембар 2013 12:03
Зоран Ђорђевић
Треба искористити тренутну ситуацију у Украјини, односно образложење одлуке да се не приступи ЕУ. Да се јасно Србима предочи рачун који је извела Украјинска влада, да и Срби изведу исти такав рачун, да виде шта ће им ЕУ донети, а шта однети. Па да се са тиме изађе на референдум.
Препоруке:
27
0
33 четвртак, 05 децембар 2013 12:13
@Горан Јевтовић
Да је баби нешто била би деда - тако и Горан, фали му САМО логистика иначе би он из своје пензионерске фотеље разбуцао окупацију ко Панта питу!
Човек би једину опозициону партију да избаци из скупштине. Е онда би се за ДСС отворила сва медијска врата и најважније без ДСС у скупштини власт би значајно ослабила?!
Славио си Вучића и Николића до 2008, а све си знао о њима. Само уносиш пометњу, не даш да се окупимо око било какве иницијативе, муљаш информацијама које више ништа не значе, дижеш себи цену. Или уради нешто конкретно или престани да се хвалиш ко Бата Живоиновић.
Препоруке:
27
14
34 четвртак, 05 децембар 2013 12:15
Novi Sad
Moje mišljenje je da je Koštnica najobičniji trojanski konj, izdajnik u našim redovima...

Kada je imao mogućnosti da nešto promeni, ili nije uradio ništa ili je dozvoljavao da svi drugi rade svašta.
Doveo je na vlast najveći šljam 5.10. koji je uništio ovu zemlju kako ni NATO bombarderi nisu mogli da su nas bombardovali do danas.
U njegovo vreme su ministri spoljnih poslova bili Drašković i Svilanović, koji su nas lepo predstavili u svetu.
Što kada je bio na vlasti nije raspisao referendum o EU? Nego je i on tada smatrao da je pitanje Kosova, recimo, demokratsko pitanje i sl...

Odvojio nam je Crnu Goru, uništio zajedničku državu za koju su naši preci krvarili vekovima... I to sa kim? Sa Solanom, onim bednikom.
Privredu i finansije poverio zapadnim krvopijama koje su uništile sve što su mogle.
PA, gospodo, vi koji smatrate da je Koštunica dosledan i patriota, ne zaluđujte ovaj narod više, nego pogledajte istini u oči da vam se neke stvari ne bi opet ponovile.
Препоруке:
20
28
35 четвртак, 05 децембар 2013 12:23
Zoran Simic
Prvi deo komentara
Postoje samo dva moguca razloga zasto Dr Vojislav Kostunica nastupa ovako. Ili je potpuni politicki autista bez osecaja za medjunarodne procese ili direktno dobija novac od nekog za pokusaje odstranjivanja Srbije sa puta reformi i progresa.Ne radi se ovde uopste o ulasku Srbije u EU kao takvu, njega ili “njegove” boli nesto drugo.
Poceo je jos kao mlad “disident” I “opozicionar” sa nekim nacionalistickim idejama,I od te silne ljubavi prema Srbima, svojim delovanjem, iste srozavao, spustao u kaljugu iz koje nikako nismo mogli da se izvucemo. Prvo je pocepao DS istupivsi iz nje I oformivsi DSS, vrlo cudno za ono vreme jer su se ljudi u tom trenutku pozicionirali za i protiv postojeceg rezima a sva druga ideoloska pitanja su bila periferna. Prvi put kad se ujedinila kompletna opozicija u DEPOS, on je naravno ostao van te price I bio nagradjen od strane TV Beograd time sto nikad nije napadan I blacen kao ostali lideri opozicije.
Nastavak slei...
Препоруке:
6
26
36 четвртак, 05 децембар 2013 12:24
Zoran Simic
Drugi deo komentara:
Sledece okupljanje opozicije u koalioiju ZAJEDNO je ispratio tako sto je usao a onda brze bolje napustio, kad su vec bili odtampani plakati sa njegovom slikom, pored Vuka, Zorana I Vesne. U DOS je usao nevoljno ali duboko veruem na neciji “mig” I tu ostao dok ga nije rasturio.
Sada opet pokusava da “rasturi” nesto. To nesto je sad put u EU. Doktore, nije nas narod blesav, ne treba njemu tvoje “popovanje” ni od tebe ni od drugih. Svi mi znamo da EU nije idealna tvorevina, naravno znamo I da ih bas boli uvo za nas I da bi mnogi iz tog saveza veleli I da nas nema uopste. Ali isto tako znamo da ne mozemo da zivimo u sred Evrope a van tog saveza. Nama EU treba da po ugledu na njih popravimo nase zakone, da sredimo nase institucije, da smanjimo korupciju na razumnu meru, da na kraju krajeva dobijemo I neki dinar pomoci iz fondova. Na zalost to sami ne mozemo, evo vec godinama.
Nastavak sledi...
Препоруке:
5
27
37 четвртак, 05 децембар 2013 12:25
Zoran Simic
Treci i poslednji deo komentara:

Vole Srbi Rusiju, ali shvatite da je Rusija bila na kolenima do pre neku godinu I da se sad dize iz mrtvih samo zahvaljujuci prirodnim resursima a ne radom, pamecu I disciplinom. Amerika nas je uvredila, za srce ujela, bili smo u opasnoj ljubavi do ’90-tih a sad ne mozemo ocima da je gledamo ali nazalost AMERIKA JE SEF PLANETE. Ako rese jednog dana mogu da spuste cenu nafte na 5 $ za barel (kao sto je bilo za vreme Gorbacova) I odose nasa braca Rusi u persun.
Srbija treba da ide ka EU, da trazi, da uci, da se trudi, da radi, da se menja, popravlja, pa kad jednog dana dodje veme, kad stanemo na noge I zalicimo na nesto, kad postanemo dovoljno dobri da nas prime, E ONDA TREBA STAVITI PRST NA CELO PA RAZMISLITI KUDA DALJE.
Uzdravlje!!!
Препоруке:
4
28
38 четвртак, 05 децембар 2013 12:26
Велизар М. @Евроскептик
Таман хтедох да напишем сличан коментар али не бих умео да га срочим тако као Ви. Стога само поздрављам Ваш коментар уз једну ограду, коју видим напомињу још неки коментатори, а реч је о сумњивој легитимности једног референдума који би се одвијао у условима овакве медијске блокаде. Да ли је уопште могуће спровести фер изјашњавање поред оволико манипулација и испирања мозгова?
Препоруке:
12
4
39 четвртак, 05 децембар 2013 12:40
Горан Јевтовић
влкс

Референдум је најдемократскији облик доношења одлука и ту ништа није спорно.
Међутим, у овом случају је парадоксалан, против је здравог разума и логике, понижавајући и, имајући у виду достигнути ниво сада већ неприкривене окупације, веома опасан.
Видели смо то управо на примеру Ц.Горе и њиховог тзв. референдума како то изгледа и које последице носи.

Притом, о чему би се то изјашњавали?
О учлањењу у наднационалну, антихришћанску и комесарску империјалну творевину која нас је и буквално тукла 90-тих, разбила једну државу, другу државу, државну заједницу, санкционисала и мучила, и на крају приче нам отела КосМет чиме је кренуло потпуно разбијање Србије!

Ја бих разумео да смо пре 10-15 година имали референдум на којем је донета одлука да идемо у ЕУ, те је сада једини начин да се тога ратосиљамо нови, истоветан, како би народ одлучио.

И све то под условом да посреди није, запамтите, велика, прљава субверзивна игра.
Препоруке:
11
15
40 четвртак, 05 децембар 2013 12:40
Велизар М. @Novi Sad
Ако Ви заиста верујете да је Коштуница икада имао стварну моћ да све то уради или не уради онда је свака полемика беспредметна. Да ли сте свесни колико је само (и са ким све) компромиса било потребно направити како би се променио устав зацементиран потребном двотрећинском већином на референдуму? Па још са позиције мањинске владе! После промене устава је сасвим нормално да се ишло на изборе а после њих је био у још горој позицији. Уместо мањинске владе био је мањина у самој влади. И када није успео да спречи потписивање ССП, дао је оставку. Шта још хоћете? Јел' требало да изврши државни удар?
Препоруке:
25
8
41 четвртак, 05 децембар 2013 12:51
Евроскептик@Zoran Simic
Чини се да Сте много напабирчили из сећања ... једино нисте били, за разлику од моје маленкост, на оснивачкој скупштини ДС у Дому омладине када су централно место за столом имали почивши Бора Пекић и Никола Милошевић, а Ђинђић је, колико се помињем, пискарао нешто на крај стола, ваљда записник.

Нисте, према свему судећи, били ни 9. марта на тргу када је он брадата, речи ћу најискреније, сподоба удата у кућу Бошковића викао: "Јуриш, ја командујем, јуриш ..." што је сваког разборитог убедило с каквим типом има посла.

Само је слепац могао за њим, као и у оне аутобусе за Косово Поље, када је извикан Милошевић.

Ништа природније није било него да се већ у раној фази ДС одвоји десно, национално либерално крило (ДСС, Коштуница и остали и СЛС, Милошевић, Чавошки) од левог (Ђинђић, Мићуновић). Колико је дубок сукоб политичких принципа и филозофија од самог почетка био могли сте да се уверите када је ескалирао избацивањем посланика ДСС из Скупштине 2002. године.
Препоруке:
27
2
42 четвртак, 05 децембар 2013 12:54
Горан Јевтовић
@
Човек би једину опозициону партију да избаци из скупштине. Е онда би се за ДСС отворила сва медијска врата и најважније без ДСС у скупштини власт би значајно ослабила?!

Шта имамо од њиховог опозиционог деловања у скупштини, осим што седењем у тој згради дају легитимитет државоубицама?
Медијски би куд и камо више били присутни (јер на то имају право!) да су демонстративно напустили скупштинско здање и да свакодневно издају саопштења о деструктивним потезима власти.
Главно питање је, да ли они уопште желе да буду медијски експонирани, и смеју ли уопште то да раде?
Размишљај о томе.

Славио си Вучића и Николића до 2008, а све си знао о њима.
Ко те је у вези са овим обмануо? Не мешај њих и странку.
Још 2005. сам у вези њих "заокружио" давнашњу "причу", коју је иначе врло тешко, најтеже, открити и повезати стотине "коцкица".
Да би се то догодило морао сам чак у личном контакту са обојицом да установљавам истину. И притом имао сам срећу.
Препоруке:
14
18
43 четвртак, 05 децембар 2013 13:02
Трећепозивац
Никакав референдум није могућ, нити је потребан, нити би од њега било неке користи у овим условима!
Потребно је најпре разбити РРА у парампарчад, а новинарску и којекакву НВО служинчад Запада која за дебеле паре испира народу мозак, протерати са свих писаних, аудио и видео медија.
Од велеиздајничке власти која се дичи тиме што крши основне одредбе Устава, ово је илузорно очекивати.
Препоруке:
12
0
44 четвртак, 05 децембар 2013 13:05
Евроскептик, наставак
Нека мисли ко год шта хоће, али Коштуница је владу водио и владу изгубио држећи се до краја парламентарних принципа. Она је пала због ДС који је потписао ССП. Алтернатива, Николићеви и Вучићеви радикали, су праву природу показали већ у превој великој скупштинској кризи, када су тражили правни основ за увођење ванредног стања. Они јесу људи ванредног стања, тако и владају Србијом, са парламентом каквог је описао Антонић, дакле легално али сасвим нелегитимо. То их не секира.

Дакле, размислите о праламентаризму, о референдуму, о будућности а не о томе да ли је неко био у ДЕПОСУ након искуства у ДЕМОС-у. И тога се, претпостављам, помињете?

Помените се, онда, ко је имао храбрости да одбије Милошевићев позив на канабе рекавши да, због принципа којима се управља, с њим нема шта да разговара.
Препоруке:
21
5
45 четвртак, 05 децембар 2013 13:08
Iz Norveske
V.Kostunica je najvece kukavicje jaje podmetnuto Srbiji onog kobnog 5.Oktobra kada nam se ceo svet divio kako lepo umemo da palimo sopstvenu skupstinu.

A sto se tice neutralnosti danas a posebno na Balkanu,toga nema i to je najveca glupost koju neko ovako obrazovan moze da prosipa ljudima,pogotovo kada je Srbija ovakva i na na izdisaju,u pitanju.Malim drzavama neutralnost nije dozvoljena iako svi znamo da je to nepravda.
Znaci ili EU i USA sa jedne strane i trend rasipanja drzave se nastavlja,ili biramo i trazimo savez i podrsku od onih koji nas nisu bombardovali i napadali (i to kad smo bili najneutralniji).
Препоруке:
15
17
46 четвртак, 05 децембар 2013 13:11
Евроскептик@Велизар М
Могуће је.

Под условом да Коштуница саслуша неке идеје. Ослоњен на Бечковића и чланколизе из ГО странке, као до сада, ништа урадити неће.

И биће оцењен као неко ко је, услед недостатка организационих способности и могућности процене људи и сарадника (Шормаз, Радош Љушић, да не ппомињем многе друге), упропастио могућност стварања блока десног центра у Србији.

Уколико га занима, стојим на располагању. Коуредници НСПМ ће знати како да ме нађу.
Препоруке:
6
7
47 четвртак, 05 децембар 2013 13:47
Драгољуб Збиљић
Озбиљно се питам да ли је могуће без референдума и ући у ЕУ? И питам се да ли су све друге државе ушле у ЕУ без директног народног изјашњавања о таквој (новој) судбини српског народа?
Препоруке:
9
0
48 четвртак, 05 децембар 2013 14:18
Панта
Србија мора да крене с нуле, тј. као бездржавна територија. Тако хоће Срби за које је друг Тито рекао да их је толико уништио да се неће опоравити 80 године после његове смрти. Ако Срби створе државу с комунистима и фашистима ја се пријављујем за добровољно јавно вешање на Теразијама. Сви Срби су за улазак у ЕУ па макар ушли као међународно Дедиње. Шта су за садашње образоване Србе св. Сава, цар Душан, кнез Лазар, Карађорђе, Његош, српске војводе...? Садашњи Срби хоће Титове еуропске вредности. Њима је потребан комунизам, па макар био и без државе. Све границе које је друг Тито зацртао морају бити остварене, јер су то језуитске границе, односно комунистичке или фашистичке. Када хоћете да сазнате како су направљене "међународно признате беле линије наших народа и народности" нико не зна ни ко их је "цртао", ни по којим принципима су рађене. На такве неозбиљности су могли пристати само абаџије и сл. Срби још увек ништа не разумеју, само фантазирају и провирују из мишијих рупа.
Препоруке:
16
1
49 четвртак, 05 децембар 2013 14:32
Zoran Simic
Za Evroskeptika.
Da jesam, napisao sam po secanju, bio sam svedok dogadjaja pa je prirodno da ih se secam. Nisam bio na osnivackoj skupstini DS-a niti na bilo kojoj drugoj jer se "ne dam" ni jednoj partiji. I dalje tvrdim da odvajanje frakcije DSS iz DS nisu cista posla i da je to bilo delo DB-a,u cilju razbijanja buduce jake stranke. Vi me niste ubedili da je cepanje stranke bilo potrebno zato sto su Micunovic i Djindjic bili levicari jer su oni zastupali ideje desnog centra, kakvo crno levicarenje. Bio sam na Trgu 9. Marta, ne razumem kako ste iz mog teksta zakljucili da nisam bio i nije mi jasno kakve veze ima ko sta vice i koliku bradu ima s cepanjem opozicuije od strane Kostunice o kojoj sam i pisao.
Препоруке:
3
18
50 четвртак, 05 децембар 2013 15:01
drzavoubice
Drzavoubice su svi posle petog oktobra, iz istog centra su finansirani i kontrolisani.Odvojili su CG,opljackali u privatizacijama sa tajkunima sve zivo, sada aktivno rade na stvaranju velike Albanije do Pancicevog vrha, narod nista ne pitaju, o referendumu naravno nema ni govora, uvode na mala vrata GMO djubre. Sve gore od goreg, moze im se posto su Srbi skuvani kao zaba, nisu u stanju da iskoce iz serpe.
Препоруке:
13
11
51 четвртак, 05 децембар 2013 15:26
Панта
Гледао само неки документарни филм у коме човек говори да је цепање ДС и ДСС у ствари борба масона и језуита. Језуитска линија је био Ђинђић, што је могуће, јер је Констанц познат као језуитско семениште (а данас је пола ДС-а у Малтешком реду), а масонска линија је прво био Мићун, па када је он 'пао' пред Ђинђићем, онда се у борбу укључио Мићунов нећак, онај Вуксановић, што је после био десна Коштуничина рука. Дакле, овде су све политичке странке под потпуном контролом црног папе.
Препоруке:
9
12
52 четвртак, 05 децембар 2013 16:59
Peter RV
Kostunicina je sigurno -"neutralnost" Srbije. Uporedjuje je sa Svajcarskom i Islandijom to dokazuje.Moze li neko (Slavomir Srpski,Hernan Cortez ili slicni) da zapita ovoga profesora, kada je Svajcarska ili Islandska drzava bila ugrozena teritorijalno i podvrgnuta neprestalnom pritisku da smanji svoj zivotni prostor? Kostunici je uslo u glavu da igra ulogu Josipa Broza sa SFRJ, kad su obe strane hladnog rata slozile da ostave Jugoslaviju nedirnutu. On odbija da shvati da je danasnja situacija Srbije diametralno suprotna ondasnjoj. Srbiju se sa Zapada neprestalno cerupa, danas Kosovo sjutra Vojvodina pa onda i Sandzak- jedan neprijateljski stav koji bi kako se u Podgorici kaze, "i vodarice vidjele"- a naseg profesora bas briga. Na jednu stranu imamo dokazanog neprijatelja u Briselu i Vasingtonu, a na drugu prijateljsku Rusiju. Kako je moguca neutralnost Srbije u ovakvoj situaciji? Dali bi Svajcarci bili neutralni u nasoj kozi?
Препоруке:
14
14
53 четвртак, 05 децембар 2013 18:19
Стефан из Ниша
Ја мислим да је Србија потребна ЕУ само да би ова имала где да инсталира своју "септичку јаму", како би се решила свог баласта.
Препоруке:
21
0
54 четвртак, 05 децембар 2013 18:59
Мали од палубе
До се ми расправљамо да ли је Коштуница овакав или онакав, наш или туђи, државник или кукавичје јаје, шта је било пре 5, 10 или 100 година:
- угураће нас у ЕУ и неће нас ништа питати
- угураће нас и у НАТО, такође без питања
- на власти ће нам увек бити про-ЕУ и про-НАТО политичари
- мало ће нам искасапити државу и растурити привреду
- мало ће нас подчинити страним господарима, плата 200 евра
- научиће нас прво правило Запада: сам си, баш ме брига за тебе. Држава не мора ни да те школује, ни да те лечи, ни да ти да посао, ни пензију. Умеш или неумеш.

Наставимо и даље са корисним дебатама о личностима (тема текста је ЕУ). Важно је да нам је боље, да профитирамо и да смо сваким даном све уређенији и јачи због наше слоге. Искључујем се, остајем бирач Коштунице, не ЕУ и не НАТО, кад примим плату купим 300 швајцараца (нема потрошње на увозну робу), паре не дам и учим. Свако добро, видимо се за 10 година (види последњу цртицу, то је реална претња).
Препоруке:
20
2
55 четвртак, 05 децембар 2013 19:26
Jasna*@Ernan Kortes
Toliko je Kostunica posten da je za njegovo vreme izvrsen najveci deo pljackaske privatizacije.O Kostunicinom "postenju"rekao je dovoljno Branko Pavlovic u proslonedeljnom intervjuu "Politici", koji je za vreme Kostunice smenjen posle samo tri meseca direktoravanja na celu Agencije za privatizaciju,i koji kaze da je za to najvise odgovoran Kostunica.Zasto preposteni Kostunica ne kaze cijim interesima i kome je smetao Branko Pavlovic?
Препоруке:
7
20
56 четвртак, 05 децембар 2013 19:54
Jasna*@Evroskeptik
"Setite se ko je imao hrabrosti da odbije Milosevicev poziv na kanabe..."
Ha,ha,do juce ste se hvalili da je to odlika Kostunicinog postenja sto je bio jedini politicar koji nikada nije pristao da sedne na Milosevicevo kanabe odn nikada nije pristao da razgovara sa njim ,a sad to predstavljate kao hrabrost,ali dobro sta god da je u pitanju po vama, po meni nije to nikakvo ni postenje ,ni hrabrost tog coveka vec obicno samoljublje i krutost coveka netaletnovanog za politiku.
Osim toga sa Milosevicem nikada nije hteo da razgovara ,ali se zato sa Solanom sastajao vise puta.Licemerni DSS!
Препоруке:
6
15
57 четвртак, 05 децембар 2013 19:57
Г.С.
На основу великог броја коментара може се закључити да је неутралност лоша зато и само зато што о њој говори Коштуница.Појава је врло интересантна и нама обичним смртницима тешко објашњива.Вероватно би то најбоље објаснио психијатар калибра Јунга.
Да ли је могуће посматрати НЕУТРАЛНОСТ и само НЕУТРАЛНОСТ без везивања за било коју личност?Могуће је,ако се потрудимо.
Интересантно је да Др. Коштуница и српски сељак имају подударне ставове.Прилажем мишљење српског сељака

Izdajice svoga roda imaju drugo oružje ne nose više mačeve, ali i o tome je govorio, Veliki i moćni Stefan Nemanja. To drugo oružje je put u evropusku uniju . Šta će mo mi tamo. Jedna Švajcarska može bez rugobe kao što je unija . Pogledajte šta pokušavaju sa Ukrajinom ... ali neće im uspeti tu će polomiti zube. Zaveštanje Stefana Nemanje trebalo bi da čitaju svaki dan svi srbi a posebno žene koje su ili treba da ostanu u drugom stanju da bi tek rođena beba imala u svojoj duši Srbiju ali kome to reći
Препоруке:
20
4
58 четвртак, 05 децембар 2013 19:57
Г.С.
ali kome to reći ovim volovima ne vredi oni krenu samo kada dobiju batinom i idu tamo kuda ih jaram vodi i njime upravlja
Препоруке:
15
3
59 четвртак, 05 децембар 2013 20:02
Jasna*@Evroskeptik
"Neka misli ko sta hoce ali Kostunica je vladu vodio i vladu izgubio drzeci se do kraja parlamentarnih principa".
Kostunica je vladu izgubio zato sto je mogao, ali nije hteo da je formira zajedno sa Radikalima!
Препоруке:
10
15
60 четвртак, 05 децембар 2013 20:25
Мићуновић
Јевтовић је 1000 посто у праву. Гласове на референдуму бројали би у Бриселу и Приштини. Ствар решава само сила, а то је народ на улицама свих насеља у Србији. Европа сеје смрт где год зађе, као и НАТО.
Препоруке:
14
7
61 четвртак, 05 децембар 2013 21:03
Евроскептик@Jasna*
Баш сам се питао где је дежурни партијац ...не вреди. извршилац је извршилац. овај конкретно, као и ППВ, тј. ППС СНС, прсто "осјећа се надалеко" (Б. Штулић).Благо Русији, она је имала само бољшевике.
Препоруке:
15
4
62 четвртак, 05 децембар 2013 21:14
Г.С.
Јасна месецима пише једну једину реченицу.Дакле ради се о Гебелсовој методи:

“The most brilliant propagandist technique will yield no success unless one fundamental principle is borne in mind constantly - it must confine itself to a few points and repeat them over and over.”
― Joseph Goebbels

Ја желим да се говори о НЕУТРАЛНОСТИ!Ако је добра,борићемо се за њу било на улици или кроз институције!Дакле, о начину борбе тек када добро продискутујемо питање НЕУТРАЛНОСТИ.
Препоруке:
11
2
63 четвртак, 05 децембар 2013 21:22
Jasna*@evroskeptik
Blago Srbiji ona ima svoje "neutralce",hrabre(ne sedaju na kanabe s bilo kim) i prepostene(ne moze kod "neutralaca"svako da bude direktor za privatizaciju samo provereni "kadrovi").
Препоруке:
6
15
64 четвртак, 05 децембар 2013 21:43
синиша
Питање свих питања је шта човек у ствари може да уради? Човек може да контолише самога себе и то је све. Сваки други покушај да контролише друге завршиће се неуспехом, било да је реч о друштву, пријатељима, непријатељима, породици, рођеној деци, подређенима. Нико никога контролисати не може. Може само себе.

А онај ко контролише самога себе тај контролише цео свет, зар не.

Е да би могли да контролишемо цео свет прво контролишимо себе.
Шта предлажем да се ради. Прво да не коментаришемо личност. Цви смо ми и такви и онакви. Сви смо ми грешили, сви смо пропуштали да урадимо праву ствар на правом месту у право време. И обрнуто, сви смо радили погрешне ствари у погрешно време на погрешном месту. Ко то негира сигурно лаже.

Дакле, оставимо се сви тога какав је ко, какв је Коштуница, а какав Вучић. Такви су какви су. Али дајте да дискутујемо о предлогу.

О предлогу, о мишљењу о књизи треба коментарисати, а не о томе ко је какав.

Дакле, ШТА НИЈЕ У РЕДУ СА ОВИМ ПРЕДЛОГОМ?
Препоруке:
13
4
65 четвртак, 05 децембар 2013 21:50
Г.С.
Баш је напорно слушати коментаторе који немају довољно душе да би говорили добро,нити довољно памети да би ћутали.
Препоруке:
13
3
66 четвртак, 05 децембар 2013 21:50
Евроскептик@Jasna*
Немам времена за Ваше глупости. Збогом.
Препоруке:
16
6
67 четвртак, 05 децембар 2013 22:26
Jasna*@evroskeptik
Za arogantnog DSSovca gluposti,a za objektivnog posmatraca nepobitne cinjenice. Zbogom takodje!
Препоруке:
6
18
68 четвртак, 05 децембар 2013 23:04
Панта
Али што су ови Вучић и Николић поштени, патриоте и морални, није ни чудо да су баш они по мери Јасне пахуљице. Пахуљица приговара Коштуници разговоре с нацистом Соланом, а политички саветник њеног идола је Монтгомери, главни шеф ЦИА за Балкан. Тома се тајно састаје у Будимпешти с представницима 'Ашког трибунала. А Тома, Вучић, Ђукановић-Бритва и Цане-Жабац, тајно се састају у Паризу (како каже Тома уговарају гасну електрану).

Заборавих, ко је оно у скупштини говорио да је скупштина сигурана кућа за Ратка Младића? Ко оно рече да ће уклонити спомен плочу нацисти Аћифу Бљути, па је ено и данас краси историју напредне Србије?

Коштуница је направио независну Црну Гору, а ППВ поставио границу Велике Албаније.

Нема ништа од Срба до 2060. године. Највише најбољих Хрвата је од Срба направио друг Тито. У томе је престигао и Павелића и Степинца.
Препоруке:
15
3
69 четвртак, 05 децембар 2013 23:19
Jasna*@Panta
Panto opet podmeces,kad sam ja to tvrdila?Nema tih kategorija ni kod jednog politicara ,ali u poredjenju sa Kostunicom su preposteni,a u odnosu na zute nemerljivo!U svakom slucaju vecu stetu od one koju je Kostunica napravio, ne mogu napraviti,a zute da ne pominjem!
Препоруке:
6
13
70 четвртак, 05 децембар 2013 23:25
Рђосав
@синишасинишке? - ти ли беше онај што је шамарао Брозове удбаше по Сарајеву осамдесетих? - нешто се не сећам да си ми одговорио оно тамо, а ја те пит`о: јеси ли учествовао у Отаџбинском рату Републике Српске? Надам се да је твој допринос био респектабилан. Немој да си ме случајно разочарао па да изјавиш да ниси учествовао? Ти си ми последња илузија, немој молим те да се испостави да си дезертер.А за господу необавештене: господо необавештени, имам част и задовољство обавестити вас - смеши вам се Цензус! Ено према најновијем сондирању јавног мњења (објављеном ономад у Блицу) ви стојите постојано на 5,1%. Значи: Цензус, само није јасно да ли одозго или одоздо. Леви или десни лимес. Избори ће показати.
Препоруке:
8
16
71 четвртак, 05 децембар 2013 23:47
Панта
@Jasna*@Panta

Каже народна: Ако ти тројица кажу да си пијан, лези па се ваљај.

Добро, хајде наведи шта је паметно, по твоме мишљењу, до сада урадио ППВ. Космет је решио горе од Недића. У томе се, ваљда, нећемо спорити. Чак, Космет на "конвенцији" не сме ни поменути. Је ли државу за 1,5 годину задужио 5 милијарди евра? Куда ћеш горе од овога? Ово је горе и од жутих. Где ли му нестаде храбрости? Или Србију могу да воде и зечеви?

Министар у Влади каже за другог министра да ради против интереса државе. И поштени ћуте ли ћуте. Нема везе, све иде у рок службе. А ви, паметни и мудри Титови пионири се само зезајте.

Нема ништа од Срба до 2060. године. Највише најбољих Хрвата је од Срба направио друг Тито. У томе је престигао и Павелића и Степинца.
Препоруке:
16
4
72 петак, 06 децембар 2013 00:10
Jasna*@Rdjosav
To je taj Rdjosave.Samarao Brozovce ,ceni Obamu i Kostunicu,a bivsi julovac.Tako kaze.Kakva zbrka!Inace kad je napisao da sam mu najneomiljeniji lik ovde ,laknulo mi.Ozbiljno bih se zabrinula da je drugacije.
Препоруке:
5
9
73 петак, 06 децембар 2013 00:19
Jasna*@Panta
Budi iskren Panto pa priznaj da ovi nisu jos ni bili krenuli ,a ovde je bila citava hajka protiv.Ne znam,nisu nista jos pametno uradili,ali cekam.Medjutim sta god da urade,vecu stetu od bivsih (ukljucujuci i Kostunija velicanstvenog) ne mogu da naprave, pa makar se i trudili.Prethodnici su nas doveli do dna(u svakom smislu i pogledu),da se u jos veci mulj ne moze.
Препоруке:
4
13
74 петак, 06 децембар 2013 00:53
Н@Евроскептик
ко је имао храбрости да одбије Милошевићев позив на канабе
Али зато је, уместо да разговара и сарађује с легално изабраним председником своје државе, већ 10. октобра, више волео телефонски диван с председником непријатељске Америке, која тек што нас је сравнила са земљом:

10. Oct 2000 23:10 (GMT+01:00)
Stiže Klintonov savetnik
Specijalni savetnik američke vlade za bivšu Jugoslaviju Džim O Brajan dolazi uskoro u Beograd na dogovor o obnovi odnosa između Amerike i Jugoslavije. Kako se saznaje, O Brajanova poseta Beogradu načelno je dogovorena u nedelju, u telefonskom razgovoru predsednika Bila Klintona s predsednikom Vojislavom Koštunicom.
U intervjuu za jučerašnji "Vašington post", novi predsednik Jugoslavije označio je taj razgovor s Klintonom kao prijateljski i značajan u smislu uklanjanja postojeće blokade u odnosima između dve zemlje.
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2000/10/11/srpski/P00101025.shtm
Препоруке:
5
5
75 петак, 06 децембар 2013 01:09
@Рђосав
Коштуница је заједно са Чавошким написао је једну врло корисну књигу „Страначки пурализам или монизам“- о затирању сваке опозиције (и опозиционара) после 1944, укључујући ту и левичаре који се нису слагали са комунистичком политиком уништавања Србије и српског села. Посебно се бавио судбином Драгољуба Јовановића, председника Народне сељачке странке, иницијатора стварања Народног фронта Југославије за борбу против фашизма који је 1936. основан у његовој кући. После тога, Стојадиновићева влада га хапси и избацује са факултета. За време рата одбио да потпише Недићев Апел интелектуалаца српском народу и позвао чланове своје Народне сељачке странке да се прикључе партизанима. После рата биран за посланика али већ 1946. долази у сукоб са комунистима због политике према селу, КиМ, дискриминацији Србије. 1946 опет избачен са факултета, 1947. ухапшен и осуђен на девет година тешке робије. Казну је у потпуности издржао.
Препоруке:
15
3
76 петак, 06 децембар 2013 01:14
влкс
@Jasna
Један проверени кадар директор за приватизацију из времена Бубала даје изјаве као шеф напредњака у Војводини. Толико о прању биографија и борби против корупције. Човић поштењачина! Весић такође!
Препоруке:
11
2
77 петак, 06 децембар 2013 01:20
Рале
Браћо Срби, дозовите се у памет!
Чему та патолошка мржња према Војиславу Коштуници.
Заслепљени том мржњом не видите даље од свог носа.
Није битан Коштуница у овој причи, битна је суштина.
А суштина је врло јасна, за све зло које нам се десило и које ће нас тек задесити искључиво је крива Америка и ЕУ.
Зато бар једном постигнимо национално јединство, сачувајмо државу и национални идентитет јер у супротном нас неће бити.
Препоруке:
16
5
78 петак, 06 децембар 2013 04:59
За Рђосава
Пошто нисте ни ленчуга ни трут, већ сте једно велико Нешто за разлику од В.К. који је једно велико Ништа, онда бисте Рђосаве могли да напишете једну корисну књигу као В.К. о Драгољубу Јовановићу. Ви бисте могли да пишете о оних 2000 Шапчана и сељака из околних села убијаних маљем или метком од 27. октобра 1944. до маја 1945. Већ сам написао у једном коментару да су убијани без оптужнице, без суђења, без пресуда на остацима срушеног шабачког моста па су зато и без гроба. Убијени, падали су у Саву.
Написао сам имена, презимена, занимања за њих 36 убијених те прве ноћи, 27. октобра. У удружењу „Мост“ можете наћи податке и за остале жртве – осим податка о томе зашто су убијени јер тог податка нигде нема. Не постоје оптужнице. И то је оно што је мало незгодно за партизанске ослободиоце да тако без оптужница убијају своје земљаке, цивиле.
Препоруке:
13
4
79 петак, 06 децембар 2013 05:12
За Рђосава
Дакле Рђосаве, потрудите се, потражите по разним архивама зашто су комунисти убили тих 2000 људи у Шапцу (о Београду и осталим градовима да не говорим). Можда ћете пронаћи да су ти људи заиста нешто згрешили осим што нису били љубитељи друга Тита. Знате како је, Ј.Б. је ипак двадесетак година пре тога вршљао по Мачви у аустријској униформи.
Ето, кад бисте пронашли таква документа и објавили их у књизи много више бисте допринели да се промени слика о комунистима као о једној обичној банди него са тим вашим уличарским коментарима и кафанским духовитостима које просипате по овом сајту.
Препоруке:
11
4
80 петак, 06 децембар 2013 10:02
Панта
Комунисти су уништили Србе више од било ког непријатеља у историји Срба. Да моја оцена не би била "паушална антикомунистичка квалификација" ево неких еклатантних показатеља.

1. Друг Тито, највећи син и највећи војсковођа наших народа и народности, је нпр. у бици на Сутјесци имао следеће губитке у људству:
- 1. дивизија 30,03%
- 2. дивизија 32,14%
- 3. дивизија 33,32%
- 7. банијска дивизија 52,96%

У овој "бици" су изгинули и многи моји најближи рођаци. И сви они изгибоше да би убили 1 Немца (по немачким извештајима). Замислите Степу Степановића да је у Колубарској бици имао губитке 30% и при томе да је убио 1 Немца. Е, с таквим 'успесима' се хвале Титови Срби. Што више убијених Срба то је битка била успешнија.

2. У бици на Неретви. Учествовали Немци, усташе, четници, партизани, али настрадаше само Срби у четницима и Срби у партизанима.

3.У бици на Зеленгори, опет настрадаше само Срби.

Потпуно је исто данас. Зато Конузин и пита: Има ли овде Срба? Нема их екселенцијо.
Препоруке:
11
3
81 петак, 06 децембар 2013 11:08
Novi Sad
Zašto je Koštunica bitan i u ovoj priči?

"Чувајте се од лажних пророка, који долазе к вама у оделу овчијем, а унутра су вуци грабљиви. По родовима њиховим познаћете их. Еда ли се бере с трња грожђе, или с чичка смокве? Тако свако дрво добро родове добре рађа, а зло дрво родове зле рађа. Не може дрво добро родова злих рађати, ни дрво зло родова добрих рађати.
Свако дакле дрво које не рађа род добар, секу и у огањ бацају.
И тако дакле по родовима њиховим познаћете их."

Jevanđelje po Mateju
Препоруке:
10
4
82 петак, 06 децембар 2013 11:48
Партизан
Браћо срби, ево да се јави партизан.
Моји партизански борци срби, који су се борили против фашизма, данас више мрзе и понижавају србе четнике, који су пре њих ступили у борбу против тог истог фашизма, него фашисте против којих су се борили. Исто тако, моји рођеци, срби четници, који су се борили за краља и отаџбину Србију (мање Југославију), против фашизма не могу да се смире, него настављају борбу за истребљење срба. Тита нема, а погибија срба се наставља истом жестином, међусобним истребљењем. Има ли такав пример на Балкану, напр у Хрватској? Када ће председник државе да организује уједињење срба око националног програма. Или ће да организује Заједнице српских општина у Србији под управом фашизма из Брисела. До када ће фашизам да нас раздваја, да србима кроји капу? Да нас Брисел, Берлин, Беч и Рим не спасу од погибије? Зар ће тако нагло да промене политику, да нас ставе као децу у крило и помилују? Окренимо се себи, сви јединствено у борбу против крвних светских окупатора
Препоруке:
12
1
83 петак, 06 децембар 2013 12:14
брм
па што га не расписа док си био премијер?
Горан Јевтовић, ми се слажемо у потпуности??!!! да нисмо пијани обојица?
Препоруке:
10
9
84 петак, 06 децембар 2013 12:16
брм
подсетни за сенилне коментаторе: МИша Ђурковић доста година раније: "Већ од поменуте 2005, када је поменути Коштуница почео да показује резултате своје владавине као што су куповина и отимање посланика да би се на све начине сачувала парламентарна већина, губљење Црне Горе без икакве стварне борбе за исту, невођење било какве активне политике на самом Космету, препуштање читавог финансијско-монетарног сектора Млађану Динкићу, омогућавање неколицини тајкуна да нас системом монопола буквално израбљују, потписивање СОФА споразума са НАТО-ом, доношење новог Устава на вероватно фалсификованом референдуму итд. - из рукава је извучена прича о Другој Србији.... нема никакве разлике између Тадића и Коштунице. Борис је апгрејдован модел Воје сачињен за следећу фазу наше пропасти ... њих двојица су производ истих структура, које ће овом земљом и даље да владају чак и кад Тома дође да одради следећу фазу"
Препоруке:
9
10
85 петак, 06 децембар 2013 13:29
Betelgeuse
Очито је, чак да је Кијев и пристао на диктат Брисела, да би потписивање Споразума о придруживању неумитно донело брзи економски крах Украјине, и то о њеном трошку, пошто би колосални губици вишеструко премашили мршаве и неизвесне добитке, док би украјинско тржиште преплавила европска роба, што би угасило читаве привредне гране и стотине хиљада радних места.


Пасус пренет из "Печата"

А "наши" Ђелић и банда, потрчаше да затрпају Србију ЕУ производима (ССП), погасише радна места и, А ОВО ЈЕ ПЕРВЕРЗИЈА, И ДАЉЕ СЕДЕ У СКУПШТИНИ УМЕСТО НА РОБИЈИ!
Препоруке:
7
0
86 петак, 06 децембар 2013 13:29
синиша @ Rđoslav
Морам вас разочарати и то два пута о једном трошку.

Прво, нисам учествовао у рату у БиХ.

Друго, нисам ни дезертирао.

Ухапшен сам и удаљен са ратишта. Ухапсио ме генерал Перишић на захтев тадашњег председништва БиХ који су му, њему или му, Перишићу, дали списак особа које треба да елиминише. Те ноћи кад је у Босни убијено 50 Срба који су могли да организују српску војску и поразе непријатеље након бегства ЈНА, био сам и ја. Убијени су с леђа, а претходно их је пратио Васиљевић такође за паре и по задатку "партије".

Ја наравно нисам чекао да ме стрељају побегао сам из затвора.

Дакле, нисам учествовао ни у једној војној активности ни пре ни у току рата, а ни после иако ме у тужилаштву за ратне злоћчинце у Београду, "опсервирају" као обавештајну службу генерала Младића.

Може ли неко бити директнији и искренији од овог?
Препоруке:
10
4
87 петак, 06 децембар 2013 13:49
Панта
@Партизан
Браћо срби, ево да се јави партизан.

Поштовани, слажем се с Вама да треба да престану гложења Срба међу собом, јер тиме помажемо само нашим традиционалним непријатељима.

Надам се да коментатори нису стекли о мени мишљење као о неко антипартизанском четнику. Напротив, моји сви су били у партизанима, али су ми рекли да на почетку рата нико није знао ни за партизане ни за Тита. Када су кренули у рат сви су се звали четници.

Друго, чак површна анализа тзв. "офанзива" указује на то да су оне имале за основни циљ уништавање Срба.

Треће, површно истраживање односа и деловања главних комунистичких идеолога недвосмислено указује да су они били дубоко антисрпски. Нпр. у време почетка рата Кардељ се налази у Београду. Одатле несметано путује за Загреб, Сарајево, Љубљану. И не само 1941., већ и 1942., а онда одједном искаче у сам врх власти. Док Срби гину та се лопурда дружи са усташама и Немцима. И онда такви дођу и кроје Србима границе државе.
Препоруке:
8
1
88 петак, 06 децембар 2013 16:07
синиша @ Jasna *
Обама је једини амерички председник који није започео ни један рат иако је на власти ево већ други мандат. Зар то није за похвалу и за поштовање. Додуше није ни зауставио ратове као што је обећао, а ми очекивали, али бар није започео.

Коштуница није дао сагласност за потписивање ССП са ЕУ тако да је тај документ илегално незаконито потписан. Затим, кад је требало да се призна Косово у УН написао је писмо Путину и директно са пуним именом и презименом тражио да Русија уложи вето.

А сад да се вратимо на ЈУЛ и вашу љубав према Милошевићу, јер Коштуници не можете да опростите нешто око Милошевића.

Милошевића је напустио садашњи СПС, и јавно и тајно. Одрекли су га се. Уз Милошевића су остали само јуловци и нико други.

Е сад, пошто сте и ви остали уз Милошевића, барем се тако изјашњавате, како то да не знате ко је био, а ко није у ЈУЛ-у.

Мене ЈУЛ није хтео, а ни ја њих, само због Броза. Ја Броза не подносим, а они га воле. Дакле нема код мене збрке, збркали сте се ви.
Препоруке:
7
5
89 петак, 06 децембар 2013 16:37
брм
"Коштуница није дао сагласност за потписивање ССП са ЕУ тако да је тај документ илегално незаконито потписан."
па је одмах сменио министар, дао оставку, опозвао одлуку и расписао изборе.

ххаха стварно сте забавни
Препоруке:
7
9
90 петак, 06 децембар 2013 20:26
сељак беземљаш
Да се не варамо и завлачимо за Голеш планину.
Траженје да се распише референдум, јесте једини начин да се заустави "пут без алтернативе"
Из тога следи да бити против референдума, значи бити за даљи пут у ЕУ. Са главом у песку.
Препоруке:
12
1
91 петак, 06 децембар 2013 23:43
Jasna*@Sinisa
Pa sta si onda trazio u JULu?
Inace Obama je zapoceo rat (Libija),a zapoceo bi ga sasvim izvesno i u Siriji,a bogami i u Iranu da nije dobio od bacuski po prstima.O Kostunici i kobajagi "neovlascenom" potpisivanju odgovorio ti je "Brm".Neka zbrka je u tvojoj glavi!
Препоруке:
3
5
92 субота, 07 децембар 2013 09:35
синиша @ Jasna*
Не знам да сам икад био у ЈУЛ-у, не знам чак ни где су им просторије и никада нисам познавао никога из ЈУЛ-а. Осим што никада ништа нисам тражио у ЈУЛ-у нисам ни у СНС, ДС, ДСС, и било којој другој странци, никад у животу.

Једанпут сам ушао у лето 1992. у просторије СРС негде код Карађорђевог парка, један мој познаник ме позвао унутра, он је био школски друг Воје Шешеља у једној сарајевској гимназијји и позвао ме да упознам Воју. Ни он није био члан странке. Ушао сам, са ходника сам видео неке фаце унутра и истог часа се окренуо и изашао. Пријатељ је пошао за мном и рекао, шта ти је човече, где оде. Одговорио сам да би мени било срамота са таквим фацама да се возим у трамвају, а не шта друго.

Погодите кога сам сусрео тамо, Име му почиње са А, а презиме са В. Седео је у ходнику и чекао некога. Ја нисам чекао, одмах сам ушао у канцеларије, и сусрео тамо погодите кога. Воје није било. Помислио сам, "Е мој Војо, ако си ти ово сарадници не пише ти се добро".

То важи и за Србију.
Препоруке:
5
1
93 субота, 07 децембар 2013 09:47
синиша @ Jasna*
Са једне стране сте јако површни, а са друге врло одрешити у ставовима.

Не можете поистоветити агресију на Србију са ратом у Либији. За интервенцију у Либији НАТО је имао сагласност Савета Безбедности, а за напад на Србију није. Нема сумње да је одлука Савета Безбедности донесена, да су ту одлуку подржали и Русија и Кина, али да је на терену дошло до злоупотребе. БИла је то грешка, које су данас сви свесни. НАТО се директно умешао у грађански рат у Либији. То је једно, а наредити напад, као што је наредио Клинтон напад на Србију, без одобрења не само Савета Безбедности, него и без одобрења Конгреса САД је нешто сасвим друго.

Али, шта је то за вас. Ви знате како то иде, средиће то Вучић. Преломиће, донеће одлуку, ухапсиће. И сам каже " ми можемо све". То је слика вашег мишљења и политичког деловања преко страница НСПМ, што ја видим, а како поступате на другим местима и у другим околностима заиста не знам и нећу као ви да закључујем без основа.
Препоруке:
6
2
94 субота, 07 децембар 2013 10:43
spiritus
Живот није правна наука, држава није лабораторија. Србија није вишегодишњи истраживачки пројекат у неком затуреном институту на буџету. Није никаква храброст бити у праву или написати књигу: храброст је преузети одговорност, ПА ШТА КОШТА ДА КОШТА, а не цео живот враћати мандат: народе одлучи - а ја ћу да те водим. Хрраброст би била рећи: "да, погрешио сам 5 октобра. Не зато што сам срушио СМ, већ зато што сам то урадио са најгорим српским олошем и свим српским непријатељима. Зато сада сам позивам све да ме подрже у борби коју водим за одбацивање запада и приближавање Русији". То је храброст која разликује мајора Гавриловића од Слободана Јовановића, који се изненадио што су га Енглези израдили, а за сваки случај је збрисао. Резултате референдума знамо и без референдума, то је као да се кладимо на јуче одиграну утакмицу. Ово је јалово салонско празнословље у ком није битна Србија ни њена будућност, већ процедура. Да се покаже да је ВК у праву. Требају храбри, а не они који су у праву.
Препоруке:
6
1
95 субота, 07 децембар 2013 11:29
Велизар М. @spiritus
Требају храбри, а не они који су у праву.

У ствари потребни су и једни и други. Није добро да крупне стратешке одлуке доноси један човек или мала група људи. А овде је реч о веома крупној одлуци која одређује будућност Србије на дужи рок. У Турској је пре много година један храбар човек донео такву одлуку. Кемал Ататурк је увео западни календар, латиницу и штошта радикално променио у својој држави. Стратешки се оријентисао ка западу. Но ево после скоро сто година тај процес не само да није завршен већ показује знаке слабљења и деградације. Треба да схватимо зашто и да нешто научимо. Сад се не опредељујем да ли је нешто лоше или добро, да ли је Ататурк (на пример) био у праву или не, само покушавам да покажем да се не треба ослањати само на један приступ. Комбинација је увек боља. Није питање да ли нам треба салонски правник - треба нам. Али треба нам и још неко, са другачијим приступом а истим циљем - добром државе и народа.
Препоруке:
1
0
96 субота, 07 децембар 2013 11:34
@spiritus
Где спадају Вучић и Николић? У храбре или у оне који имају право? Да ли су они на буџету? Ако јесу - на буџету које државе (или којих држава)?
Препоруке:
2
1
97 субота, 07 децембар 2013 12:00
синиша @ spirtus
Ви само о лидерству. Не ради се о прихватању било чијег лидерства него о прихватању доброг решења. Референдум није играње решене утакмице. Напротив на референдуму се питање утакмице, односно опстанка Србије решава. То је питање које може да реши само и једино српски народ.Сва остала питања, питање храбрости, питање решених утакмица је данас и овде депласирано у светлу помињања Коштунице. Можда је било јуче, можда ће бти сутра, али данас намештену утакмицу не игра Коштуница него Вучић. Намештену у корист српске штете. Лажна храброст, или скривени кукавичлук да се хапсе незаштићени, а да се заштићеним, било тајкунима, било нарко-дилерима, било политичарима не сме ни да приђе, ни да их помене. Није храброст злостављати незаштићеног, а управо то ради Вучић, а не Коштуница. А заштићеног не сме ни да погледа, било тајкуна, било ...
Препоруке:
3
2
98 субота, 07 децембар 2013 12:49
spiritus
@@
За шта су Вучић и Николић, мораћете да питате њих. Од оних који се представљају као српски патриоти, очекујем да покажу одговорност и личну храброст, а не инсистирање на процедури. Нисмо ми изгубили процедуралном грешком и зато што нисмо били у праву, већ зато што смо поражени у рату у ком је значајан део српских родољуба објективно био на страни непријатеља српског народа, "из процедуралних разлога". Не може се бити Србин, а да не боли, никад није могло, па ни сад. Зато постоји Хаг - да покаже колико је тешко бити Србин. То Вам је истина о ђакону Авакуму, истинском Београђанину. Наредне године, Вучић чисти СНС од русофила, иде се на изборе, доноси се нови устав и ко зна шта још. Мислите ли да ће друга страна да стане да би ВК извео свој процедурални експеримент? Да је ДСС ушао у прекомпоновану власт у БГ, као што је у НС и узео Студио Б, имали би српску тв. Који принцип важи у НС, а не важи у БГ, по чему је Влада З.Ђинђића родољубивија од Дачићеве, ако смо већ код принципа?
Препоруке:
2
0
99 субота, 07 децембар 2013 14:03
spiritus
Велизар М, Синиша
Српска правна и историјска наука имају огромне користи од Слободана Јовановића, академика и професора универзитета. Српска држава и Срби као народ имају огромну штету од Слободана Јовановића, председника Српског културног клуба, учесника пуча, члана пучистике Владе и председника Владе у Лондону. Немам ништа против салонских правника, све док су само салонски правници. Али, некако им се одмах заломи и пуч, што у марту, што у октобру.
Препоруке:
3
1
100 субота, 07 децембар 2013 14:18
синиша @ spiritus
Видите нешто. Може се копањем по контејнерима нешто и наћи, али ја нисам за то да ми као народ своју будућност тражимо у копању по контејнерима.

Контјнер је контејнер и може неко од становника контејнера да га чисти колико хоће, али контејнер ће остати контејнер и сви ће у њега и даље да бацају ђубре. Шта значи "ЧИШЋЕЊЕ КОНТЕЈНЕРА", за судбину народа и државе. То је посао за ђубретара или за комуналну службу, а никако за креирање државне политике.

Велика питања државне политике јесу питање евроитеграција, питање чланства у НАТО или питање чаланства у другим организацијама. То су рферендумска питања која се у целом цивилизованом свету постављају.

Ви замењујете тезе, није референдумско питање кога ћете Срби за лидер Вучића или Коштуницу, или Дачића или Чеду. Питање је хоћет ли у ЕУ у своју директну пропаст или ћете се сами спасавати у складу са законом и финансијским и другим могућностима.

Кога брига за СНС и како ће се тај контејнер очистити и шта ће бити са смећем.
Препоруке:
2
2
101 субота, 07 децембар 2013 17:20
@spiritus
Потпуно сте у праву што се тиче Слободана Јовановића. Као правник и мислилац он је геније. Узгред и један од најбољих стилиста који су писали на српском језику. Као политичар - катастрофа.
Потпуно сте у праву и што се тиче мајора Гавриловића. Његово држање и обраћање војницима је достојно најсветлијих примера храбрости и јунаштва које познаје људска историја.
Али да не околишим. Чини ми се (можда се варам) да ваше симпатије иду према једном полуписменом "мастеру" чија храброст се своди на то да се правда страним амбасадорима како није учинио ништа што се њима не би допало, и једној особи чије интелектуалне способности се своде на то да има факултетску диплому (што ипак не бих узимао као меру изузетне памети), а храброст да мења спонзоре, менторе и - беџеве.
Мада изузетно ценим интелигенцију и храброст В.Шешеља (не и политику) увек сам се питао како неко може себи да дозволи онај циркус са мајицама и беџевима.
Препоруке:
2
1
102 недеља, 08 децембар 2013 00:01
Peter RV
Citajuci ovih stotinak komentara, padaju mi u oci neki koji se blize idolatriji sto se tice Vojislava Kostunice. Ima ovdje nekih desetak 'aktivista' koji udaraju bjesomucno 'negativno' ocjene komentarima kriticnim Kostunicine politicke karijere. Ovi ne odgovaraju nikad na primjedbe koje se prave Kostunici povodom njegovih bezsmislenih stavova, nego prelaze u 'protiv napad' optuzujuci lijevo i desno kriticare, za 'mrznju' prema njemu.('Ostavise ti kritike i dokazi prvo da ti ne mrzis Kostunicu'!)
Ideja, kao da im je dosla od Merona iz Haga- koji drzi Seselja u tamnici vec 12 godina zbog slicnog 'zlocina'!
Cudne se stvari desavaju na NSPM-u kad jedan okoreli anti-komunista (bivsi), kao sto je pisac ovih redova, nalazi daleko vise saglasnosti sa @Jasnom (iz Jula?) nego sa 'anti-komunistickim krstasima' DSS-a ili 'ravnogorstva' Draskovica.
Kad je fokus na odbrani Srpstva, sve ideologije i partijastvo treba da postane nevazno.
Zbog toga moje duboko postovanje Milosevicu.
Препоруке:
3
6
103 недеља, 08 децембар 2013 02:29
@ Peter RV
Критиковати Коштуницу је исто што и убијати мртвог коња. Споменути да је тај мртви коњ својевремено добро истрчао неке трке није идолатрија. То је само одговор неким анти-Коштуница активистима, који су заправо напредњачки активисти. Њихов задатак је да стално враћају причу на политички мртвог тркача како би скренули пажњу са живих кљусина, послодаваца тих активиста. Те кљусине управо трче одлучујућу трку чији исход је монтиран – растурање Србије. Задатак напредњачких активиста је да то забашуре.
Иначе, нисам ни комуниста ни анти-комуниста. Само констатујем да су српски комунисти увек водили антисрпску политику што је незабележен случај са осталим комунистичким партијама у свету. Већина српских комуниста и њихових идеолошких потомака, почев од Јове Капичића па надаље, наставља ту политику у разним НВО, ЛДП и другим србомрзитељским организацијама.
Препоруке:
3
1
104 недеља, 08 децембар 2013 02:31
@ Peter RV
Не бих рекао да су чланови ДСС-а анти-комунистички крсташи. Мислим да тамо преовлађују замлате које замишљају да су велики теоретичари и велике демократе. Бити крсташ по мени подразумева ипак неку енергију - менталну али и физичку.
Што се тиче Драшковића он је бивши комуниста, тачније бивши члан СКЈ кад је то чланство било пробитачно, али у сваком случају нема везе са равногорским покретом.
Коначно, и ја гајим дубоко поштовање према Милошевићу али и према Шешељу. Мржња према Шешељу и радикалима неких коментатора који се представљају као поштоваоци Милошевића, најбољи је лакмус папир њиховог лицемерја, односно најбољи доказ да је њихово уважавање Милошевића једна велика лаж.
Препоруке:
3
1
105 недеља, 08 децембар 2013 03:27
@Peter RV
Ако се ваша реченица да налазите "vise saglasnosti sa @Jasnom (iz Jula?) nego sa 'anti-komunistickim krstasima' DSS-a ili 'ravnogorstva' Draskovica" односила на моје коментаре упућене "Рђосаву", онда морам да кажем да никад нисам био члан ниједне партије, чак ни симпатизер, па ни ДСС-а ни СПО. Ја сам један просечан Србин, пореклом из Шапца, чијих неколико мушких предака је изгинуло на Церу борећи се за
Србију, а двојица убијена маљем од стране комуниста у јесен 1944. Зашто, не знам јер су убијени без оптужнице и без суђења. Један је био лекар други књижар.
Слажем се да фокус треба да буде "na odbrani Srpstva" али се Српство не брани тако што Срби убијају невине Србе. Јер да су били криви постојале би ваљда неке оптужнице.
Слажем се и да "sve ideologije i partijastvo" треба да буду неважни. Али поменути злочине (дуго скриване) почињене према припадницима сопственог народа од стране једне партије у име једне идеологије, није partijastvo већ људска обавеза.
Препоруке:
3
1
106 недеља, 08 децембар 2013 10:00
spiritus
@@spiritus
http://www.youtube.com/watch?v=0YE1_1gv3sU
http://www.youtube.com/watch?v=ZIE6vvYbZDg
Српски родољуби су против ЕУ, али нису неутрални. У томе се разликујемо, а не у Томи.
Препоруке:
0
0
107 недеља, 08 децембар 2013 11:19
Jasna*@Peter RV
Da ne bude zabune ja jesam patriotskog i levicarskog opredeljenja,ali nisam iz JULa.TO je ovaj komentator pod imenom "Sinisa"sto obozava Kostunicu i Obamu,za sebe jednom napisao,a sada to negira, da je bivsi Julovac, izgleda samo da zametne tragove, posto je najobicniji, ostrasceni i zbrkani DSSovac(ceni Obamu i tvrdi da Obama nijedan rat nije zapoceo,prezire Milosevica,prezire Vucica i Nikolica,obozava Kostunicu i dobije nervni napad na kritike istog).Eto to vam je zbrkani mentalni sklop klasicnog DSSovca.Kakvo srpstvo i patriotizam kod tih ljudi, oni su dragi Petre RV srpstvo i patriotizam poistovetili sa Kostunicom!Idolatrija i patriotizam ne mogu zajedno.Upravo zbog toga cemo se vi kao desnicar i ja kao levicar pre sloziti oko nekih pitanja ,nego sto cete se vi sloziti sa zagrizenimDSSovcima i zagrizenim Ravnogorcima,jer i vas desnicara kao i mene levicara,kao i svakog istinskog patriotu, rukovodi jedino osecaj za socijalnu i nacionalnu pravdu,a ne za idola i ideologiju.
Препоруке:
2
2
108 недеља, 08 децембар 2013 13:06
синиша @ Jasna*
Да ми је знати шта ви пецате?
Не пецате комплименте, пецате ДСС-овце, затим пецате ЈУЛ-овце, затим пецате, ко воли, а ко презире Милошевића, затим пецате, ко не воли Вучића. При томе сте левиčар и патриота. Да ви не пецетате левичаре и патриоте?

Упецалисте ли их више?

А што не одете за промену на Дунав. Тамо пецају прави пецароши.

И шта радите са уловом, да нећете да правите рибљу чорбу? Да нећете да нас ЈУЛ-овце, ДСС-овце, Жуте и остале кувате? И ако нас скувате нећете ваљда да нас поједете. Имате толико ресторана по Дунаву, отиђите у Сремске Карловце тамо имате одлићне рибље чорбе.

Да ви нисте у ствари хтели да од дискусије о референдуму за улазак у ЕУ пређемо на Коштуницу, а затим на белу рибу и коначно на смуђеве.

Jasna* "go fishing".
Препоруке:
1
2
109 недеља, 08 децембар 2013 14:14
@Jasna***** @RV
Кажете да вас "rukovodi jedino osecaj za socijalnu i nacionalnu pravdu".

Националну правду које нације? И ко је дефинисао ту правду?
Препоруке:
2
0
110 недеља, 08 децембар 2013 15:01
@Jasna*****
Јасна, немојте се трудити да одговарате. Мислили сте на националну правду Шиптара у Србији како су је дефинисали Тачи и напредњаци. (Тачније, неко им је наложио како да је дефинишу али није згодно да ширимо ту тему).
А ви сад наставите вашу омиљену причу о Коштуници.
Препоруке:
2
0
111 недеља, 08 децембар 2013 15:53
Jasna*
"Dva moja pretka ubijeni od strane komunista.Zasto ,ne znam ,bez optuznice i bez suda".
"Jasna podrzava Tacija..."
Hm vrlo zanimljiva pojava medju antikomunistima,naprosto obozavaju komunisticke metode,da optuzuju i sude bez dokaza.
Препоруке:
2
3
112 недеља, 08 децембар 2013 17:49
@Jasna*****
Јаснице, па није ваљда да су вас неки антикомунисти спровели у затвор без оптужнице и да ће вас после три дана (толико су их држали у затворима јер су били пренатрпани)... знате већ шта?
Препоруке:
2
2
113 недеља, 08 децембар 2013 18:45
Peter RV
@ @Peter RV
Ne znam ko ste (zasto se ne identificirate sa nikom?) pa mi je nemoguce da potvrdim dali se moj komentar odnosi na vas.
Sto se tice komunistickih zlocina u proslosti- tu nema oprostaja dok se oni ne priznaju -javno- i odstatci te generacije ne pokaju. Bez ovoga nece bit nikad stvarnog pomirenja medju Srbima.
Jasna stvar da se ovo neprijateljstvo ne odnosi na potomke komunista, koji nemaju sto da izgube kad se istina prizna.
Препоруке:
3
3
114 недеља, 08 децембар 2013 20:02
Peter RV
@Jasna*@Peter RV
Sinisa je jedna osoba koja pored Kostunice obozava samoga sebe. Voli da prica o svojim podvizima (samaranja udbasa itd) koji su za njega sasvim legendarni.
Sto se tice ovih koji vam se obracaju sa "Jasna*****", tu se radi o istim DSS-ovskim kukavickim 'aktivistima' koji nemaju kurazi da se identificiraju- njih desetak.
Pozdrav
Препоруке:
1
5
115 недеља, 08 децембар 2013 20:33
Jasna*@Peter RV
Upravo tako ,taj "Sinisa"najpre obozava samog sebe,a ovaj drugi,nema petlju ni da se predstavi,a obojica nemaju petlju da priznaju da su Kostunicini fanovi,nego sve se nesto kriju,i maskiraju,te ovo su ,te ono su ,te ovo nisu ,te ono nisu,ali zato svi do jednog dobijaju nervne napade kad im neko kritikuje Kostunicu!I onda im samo ostaje da organizuju udaranje minuse,ili da ti prilepe "izdajstvo",cudni ljudi neki!Pozz.
Препоруке:
3
4
116 недеља, 08 децембар 2013 23:13
Мачванин @Peter RV
Требало би правити разлику између руководства српских комуниста који су били под утицајем Коминтерне, борили се за освајање власти, успостављање комунизма у Југославији и водили отворено антисрпску политику и – са друге стране - учесника покрета. Међу учесницима је било идеалиста, бораца за праведнији свет, патриота, као што су Вера Благојевић или четворица браће Срнић , сви погинули херојском смрћу. Али било је и острашћених, идеолошки заслепљених појединаца који су у сваком власнику дућана или пекаре видели класног непријатеља кога треба стрељати. Нажалост, у послератним годинама су управо ти други водили главну реч и починили најстрашније злочине.

Подвојеност српског комунистичког покрета трајала је у различитим формама све до распада Југославије. Осма седница је управо била сукоб између комуниста-патриота са Милошевићем на челу и оних других, наводно интернационалаца а заправо србомрзитеља.
Препоруке:
2
1
117 недеља, 08 децембар 2013 23:24
Мачванин @Peter RV
Духовни наследници тих других су и данас бројни, воде главну реч у српској политици а има их и на овом сајту.

Разлику између руководства покрета (тачније антисрпске идеологије којом се и званично руководио КПЈ/СКЈ) и чланства покрета, могу да начине само они који се сматрају комунистима или се позивају на комунистичку идеју. Они би требало да признају да је међу њиховим члановима било и хероја и оних који су чинили злочине. И управо то признање је услов помирења. Признање и ништа више.
Нажалост, ја сам скептичан у том погледу. Већ неприлично подсмешљиве реакције неких коментатора овог сајта на неоспоран податак о 2000 невино убијених људи само у Шапцу, говори ми да ће до помирења тешко доћи.Да не говорим о прећуткивању отворено антисрпске политике читаво време после рата - минимизирање Јасеновца, стварање покрајина, тумачење нормалног осећаја националне припадности као српског национализма...
П.С. Моји су из Поцерине па нека ми ник буде „Мачванин“
Препоруке:
2
2
118 недеља, 08 децембар 2013 23:52
Мачванин @Peter RV
Потрудио сам се да вам озбиљно одговорим и тек онда видео ваше дописивање са Јасном. Па, хвала вам. Дали сте ми добру лекцију - да не губим време са паметним и храбрим особама као што сте ви и Јасна. To је заиста невиђена храброст представити се као Jasna* или Peter RV. О памети да не говорим.
Препоруке:
2
2
119 понедељак, 09 децембар 2013 00:34
Peter RV
@Мачванин @Peter RV
Da se dodje do pomirenja nije dovoljno samo priznat da je bilo i komunistickih 'heroja' koji su vrsili zlocine. Komunisticki poduhvat kao cjelina je bio zlocinacki. Istrebljivanje svih onih koji su bili pod sumnjom da mogu ugrozit 'proletersku revoluciju', se ne moze drukse nazvat.
Za pomirenje je potrebno, ni manje ni vise, nego suprimirat svaku manifestaciju njihove 'slavne borbe za narod' (ovdje ukljucivsi sve spomenike i mauzeloje 'narodnim herojima') koliko god da ih to boljelo. Davati cast onima koji su vrsili masovna strijeljanja, bacanja u jame (od Kocevskog Roga do ZelenGore i Radovca),je totalno neprihvatljivo.
Pomirenje zahtijeva apsolutnu istinu i javno priznavanje zlocina da bi se zelja za osvetom odstranila. Bez ovoga 'pomirenje' ce ostat zauvijek lazno.
P.S. Ne razumijem vasu zadnju poruku.
Препоруке:
3
2
120 понедељак, 09 децембар 2013 09:42
Мачванин@Peter RV
Ако неко на непримерен начин и у непримереном контексту помиње убијање две хиљаде невиних људских створења - онда та особа није здрава.
Ако се неко осећа идејно или интелектуално близак таквој особи, онда он није саговорник за мене.
Препоруке:
2
2
121 понедељак, 09 децембар 2013 10:53
синиша @ Jasna*. Petar RV
Ја потпуно одговарам оној анагдоти коју је својевремено причао Бранко Ћопић. Рекао је да би у случају да све људе изведу на једну ливаду и да свима пусте памет да трчи испред њих, свако потрчапо за својмом памећу. Е ја сам такав. Заиста идем за својом памећу. И не само то, него не разумем никако оне који иду за туђом памећу, поготово који иду за памећу Николића и Вучића или Чеде Јовановића.

Једноставно се заледим кад помислим шта ће са њима да буде, знају ли они кога следе. Ако мисле да ће од тога имати неке користи грдно се варају. Чак немам срца да помислим е наки им буде то што желе, исувише је окрутно. Ближи сам ставу, јадни они.

А што се тиче вољења смога себе, ту можда грешим, требао бих да волим вас двоје. Ви сте као створени за вољење. Али, не могу, не познајем, вас лично, и вероватно се нећемо упознати никад, мада никад не реци никад.
Препоруке:
3
1
122 понедељак, 09 децембар 2013 13:46
сељак беземљаш
Све чешће на овом сајту срећем термин "антикомунизам". Користи се као оптужба и дисквалификација. Хоће се рећи да је "антикомуниста" зао и приглуп чове. Чак је и господин Вукадиновић у коментару упућеном госпођи са псеудонимом Јасна,замолио наречену Јасну да не губи стрпљење због
"заслепљеног антикомунизма".
"Антикомунисти" се посматрају као нека врста мачића.
Хоће се рећи да мачићи прогледају десетог дана а
"антикомунисти" остају заслепљени.

Седам велова манипулације стоји на "антикомунизму".
Први вео манипулације је што се користи израз комунизам уместо титоизам.
Жао ми је што сам и сам подлегао манипулацији.

Стоји оцена историчара Милорада Екмечића да је:

"Титоизам није био прогрес од стаљинизма ка демократији, него дегенерација од стаљинизма у идеологију католичких тоталитарних покрета Средње Европе између два светска рата." Есеј Милорада Екмечића Додатни осврт на улогу религије и спољног притиска као фактора избијања рата 1992.
Препоруке:
3
0
123 понедељак, 09 децембар 2013 15:24
Мачванин@ cељак беземљаш
Мени се чини да се може говорити о србокомунизму -покрету чија основна идеја и покретачка снага је била уништење сопствене државе и сопственог, српског народа. Појава непозната у светским размерама било да се ради о партијама левице, деснице или центра. Непозната је, уосталом, и у комунистичким партијама осталих народа који су сачињавали Титову Југославију. Комунисти Хрватске, Словеније, Македоније... нису бирали ни средства ни савезнике да својим НЕДРЖАВОТВОРНИМ народима створе државе. За то време српски комунисти су својски радили да државотворни српски народ претворе у европске парије, народ без дома и без државе.
Препоруке:
2
1
124 понедељак, 09 децембар 2013 19:53
Peter RV
@синиша @ Jasna*. Petar RV
Uh, sto ste se naljutili, ali varate se - mi smo se vec upoznali.
Препоруке:
0
0
125 уторак, 10 децембар 2013 00:47
Петер РВ
Ево ме ћирилицом. Поздрав свима!
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер