среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ретко сам грешио - политичка исповест Ивице Дачића

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 10 децембар 2013 19:24
Мистер Х
Погрешио је само једном.
Кад је почео да се бави политиком.
Препоруке:
76
9
2 уторак, 10 децембар 2013 19:53
слажем се
Није грешио он, него они који су за њега гласали.
Препоруке:
85
5
3 уторак, 10 децембар 2013 20:08
Nislija
Spakovace teba ALEK.
Препоруке:
38
7
4 уторак, 10 децембар 2013 20:24
Jasna*
Milosevic bio nacionalista,ma da li je to moguce,ma samo je Kostunica nacionalista,patriJota,covek koji je oslobodio narod .
A Kostunicu prepostenog je sasvim lepo Dacic opisao.Prvo obecao Tomi radikalu mesto predsednika Skupstine ,pa ga posle tri dana smenio.Posle nije hteo ni da primi Dacica,nego salje Mihajlova,a u pitanju je bilo formiranje vlasti.Ladno ga prepustio zutima.I ja zaista sazaljevam one koji jos uvek veruju i ocekuju od takvog coveka da ce on neki obrt u politici Srbije da donese.Sigurnije mu da iz udobne ladovine glumi opozicionara i da prica price.
Препоруке:
27
36
5 уторак, 10 децембар 2013 20:33
Ружичасти пантер
Сад баш читам исповест Марије Шерифовић па кад то завршим онда ћу да прочитам ову Ивицину исповест.
Препоруке:
54
5
6 уторак, 10 децембар 2013 20:49
Др
А Коферче? Новинар ни да зуцне о томе
Препоруке:
54
5
7 уторак, 10 децембар 2013 20:49
збогом лепа памети
да можемо купити ајфон и ајпед неко је достигнуће
Препоруке:
35
4
8 уторак, 10 децембар 2013 20:59
Бојан
Ивица Дачић је најопаснији човек у Србији. "ППВ" нема апсолутно никакве шансе против њега. А Србија нема апсолутно никакве шансе са њима.
Препоруке:
50
6
9 уторак, 10 децембар 2013 22:28
сељак беземљаш
Није ми јасно.
Шта ће мо ми њима у ЕУ.
Шта ће они нама у Србији.
Препоруке:
38
3
10 уторак, 10 децембар 2013 22:44
Шанга
Крчми Србију да .остане на власти и себе заштити
Препоруке:
31
3
11 уторак, 10 децембар 2013 22:45
Хронологија
Милошевића ћу памтити по чврстини према Западу.
Ђинђића по енергији и брзини.
Коштуницу по одбрани Косова.
Тадића по подређености Бриселу и Вашингтону.
Дачића по песми.
Препоруке:
28
6
12 уторак, 10 децембар 2013 22:47
Горан Јевтовић
Зато што с Камероном не могу да се видим.
Наравно да не можеш да стигнеш до Камерона и никада нећеш моћи. Ниси у његовој равни. Небо и земљ. Ти и твоја тзв. влада сте његова колонијална управа коју даноноћно водају и контролишу они силни "саветници" и остали обавештајни играчи за које јавност незна, а који су стационирани усред Београда, на неколико локација.

Твој и Вучићев "ниво" су Џон Сојерс (МИ 6) и Ендрју Паркер (МИ 5), који вас периодично угосте усред Лондона, којима реферишете у тим приликама, примате критике, добијате смернице и који уместо вас двојице доносе одлуке.
И то ће бити тако док Србију не расточе до не препознавања.
Или док се овај слуђени народ не пробуди и не узме судбину у своје руке.

И овај интервју јасно показује колико је агената од утицаја, дакле, врбованих, компромитованих, под претњом обавезаних и уцењених "људи", са све политичким странкама, упрегнуто у непријатељски погон.
Пуном паром и бесрамно, до нестајања!
Препоруке:
62
5
13 уторак, 10 децембар 2013 22:56
влкс
@JasnaБедни изговори. Ово прво треба Николић да замера Коштуници, а не Дачић. За друго су му ненадајући се да ће бити потребан рекли да ће бити места за њега у Влади. Њему, малограђанину из Прокупља, беше криво што га није примио лично Воја да једу прасетину и пију виски. Србија је вођена како заслужује када даје гласове овом Шојићу.
Препоруке:
26
3
14 уторак, 10 децембар 2013 23:09
Sima @JASNI
ja sam mislio da su drugovi i drugarice opsednuti slobom izumrla vrsta ,al se gadno varam.Neka ,neka samo vi nama zivite nemam ja nista protiv,al politika kostunice i zivot u to vreme i zivot u slobodan milosevica nisu za poredbu.I tacka i kraj.Iskreno receno vikilisk se nije bavio milosevice,al za ostale kostunica je drzavnik i jos jedna tacka.
Препоруке:
16
12
15 уторак, 10 децембар 2013 23:43
Горан Јевтовић
Sima @JASNI
ja sam mislio da su drugovi i drugarice opsednuti slobom izumrla vrsta

На вашу жалост, још увек нисмо изумрла "врста", хвала за категоризацију.
Не да нисмо изумрли, него ћемо се још гледати у будућности. Само полако.

politika kostunice i zivot u to vreme i zivot u slobodan milosevica nisu za poredbu.
I tacka i kraj.Iskreno receno vikilisk se nije bavio milosevice

О, итекако су за "поредбу", и тек ће све изаћи на видело. Онда када "стручњаци" из Лондона буду проговорили и отворили своје архиве. А то ће, за ово што је објавио "Викиликс", бити права нуклеарна бомба!
Е, тада ће бити "тачка и крај".
Тада ће се дознати ко је за кога радио и ко је колико био "умивен".

Успут, а што нам ништа "Викиликс" (или неко други) ништа до сада није објавио за Милошевића? Тим пре што је мртав.

al za ostale kostunica je drzavnik i jos jedna tacka.
Страшан је он државник. Изгубио је две државе које је водио!
Препоруке:
26
16
16 уторак, 10 децембар 2013 23:58
сељак беземљаш
Вешто.Дотерано, углачано,отровно а изгледа разбарушено и слатко.На први поглед.На други, шупље, и цури на све стране.

Ивица Дачић је по сопственом признању, социјалдемократа, а по његовом сведочењу Слободан Милошевић је националиста и по потреби комуниста.
Хоће се рећи да је Слободан био једна политичка
врдалама за разлику од политички стабилног Ивице.
Ово да је Слободан Милошевић био националиста, нисам најбоље разумео.

Ако комунисту дефинишемо као зоон политикон који је
опредељен:
" да заједничком борбом сломи великосрпску хегемонију..то је пут социјалистичке револуције"
страна 127 ПРЕГЛЕД ИСТОРИЈЕ СКЈ Институт за проучавање радничког покрета Београд 1963.г.

Милошевић није био комуниста.
Најмање важно али да јесте не би у кратком опуштеном приватном разговору тврдио:
"Краљ Александар је издавао српске интересе на већем нивоу него српски комунисти"(цитирам по сећању, наводио је и имена )
Како ви стојите по том питању господине Дачићу.
наставак
Препоруке:
23
2
17 среда, 11 децембар 2013 00:26
Vlast i samo vlast
Iz čitavog opširnog intervjua provlači se osnovna teza: dolazak na vlast i očuvanje fotelje. Nije važno s kim, samo da se uzajamno pomognemo u osvajanju vlasti. Ko da više, s kim ću više ušićariti, s tim ću i stvarati koaliciju. To je jedini kriterijum i zvezda vodilja. Zato smo tu gde smo.
Препоруке:
20
0
18 среда, 11 децембар 2013 00:30
Veritas Triumphus
@Jasna*

Pored svega sto radi toma, vucic i sns, ti jos uvek pricas o kostunici, tek sada vidim da je kostunica bio u pravu zasto nije hteo tomu i njemu slicne, ali ok je kritikovati kostunicu, nemam nista protiv, ali sta god radi sns, a radi mnogo gore stvari cak i od zutih, ti nikako to da napomenes, i uvek cu da te na to podsecam...i pazi, kukas na zute, pa vucic je uzeo najgoreg zutog za svog savetnika, to je dinkic, ti nista o tome, jos uvek pricas o kostunici, samo mi reci, znas li koliko je u ovoj vladi vucica i nikolica ima zutih, ti to i ne znas, ili slucajno ne znas, kostunica nije uzeo guzenbauera za savetnika :)...a znas li ko je guzenbauer, znas, znas....uvek sa istom pricom izlazis, malo si dosadna i provaljena, a i malo ti je zao sto je sns postavio granicu na pola srbije....i da, kako to da ti ne smetaju zuti kadrovi u sns, ja niti sam ds niti dss, ali svi koji nisu za sns za tebe su zuti.
Препоруке:
15
1
19 среда, 11 децембар 2013 00:32
Jasna*@sima
Kostunica nije ni za koga drzavnik,a kamoli za Slobodana Milosevica.Kostunica bi bio idealan ministar pravde i to bi bio njegov najveci domet,ali drzavnik ne zasmejavajte me.Cudno kad je Kostunica takav "drzavnik" kako da to danas niko ne vidi ,osim samo vas 5% iluzionista?Za razliku od takvog 5% drzavnika, SLoba je cak i 5.oktobra imao toliko veliku podrsku da ste morali da zapalite listice jer ste znali da je pobedio Kostunicu.
Препоруке:
11
15
20 среда, 11 децембар 2013 00:33
Sima @goran jevtovic
Nesto sumnjam da cemo se gledati u buducnosti,S.M su se odrekli i njegovi najblizi a da cemo se sad vi i ja gledati.Al dobro,nebitno to .Stvarno nemislim da ovde razglabam o situciji u zemlji 90-ih ,i polovinom prosle decenije.Mozemo to uzeti kao i stvar licnog boljitka,kao neko subjetkivno osecanje.Al ono sto je neistina,da je Kostunica izgubio dve drzave.Prvo kostunica je bio premijer srbije,a ne premijer drzavne zajenice srbije i crne gore.Ona je izgubljena iz dva razloga.Jedean manje bitan da je sama ta drzavna zajednica napravljena tako da se crna gora za tri godine mogla otcepiti.Iskreno meni do te zajenice ko do lanjskog snega.Tu veroatno smo S.M ,vi i ja isti.Jer i vama i njemu i meni ona nije nesto bila bitna.Da vam je bila binta,verovatno bi S.M neko bolji odnos uredio prema njoj,a ne kolonijalan,i uvodi ekonomsku blokadu.Sto se tice kosova,srbija je izgubila kosovo 1999.Zanci dolazimo do toga da je direktno,il indirektno S.M neko ko je izgubio dve drzave.
Препоруке:
8
16
21 среда, 11 децембар 2013 00:37
Krivac
Vidi ti njega; bivše predsedništvo Jugoslavije i Milošević su krivi što je Jovanka Boz živela u neljudskim uslovima. A šta je bilo posle 2000-te godine pa do Jovankine smrti? Zar ti nisi bio u vrhovima vlasti? Bio si i prstom nisi mrdnuo da se to pitanje reši. U besomučnoj borbi za vlast nije ti padala na pamet tamo neka Jovanka. Da si imao obraza, ne bi se prihvatio da držiš oproštajni govor na njenoj sahrani.
Препоруке:
20
0
22 среда, 11 децембар 2013 00:38
Ернан Кортес или Пиштољ који је Милошевић поклонио Насеру Орићу
Има ли горих људи од ових милошевићеваца?
А ти Јевто, не врдај и не бежи ко Милошевић са Косова, него одговарај на питање које сам ти поставио пре неки дан; ко је издао дозволу Беби да региструје оно антисрпско чудо у Србији, Дачић, Вучић, Николић, Вулин? Хајде, ти бар све знаш, неће ти то бити тешко! А и иначе, све су то твоји другари милошевићевци, са којима си како кажеш био близак.
А ако то не смеш, као што не сме ни онај твој философ да се јави већ месецима, онда нам кажи зашто је Милошевић поклонио пиштољ српском кољачу Орићу? Ето, не можеш да кажеш да је тешко питање, јер ти све знаш о твом великом вођи, како је спасио СФРЈ, самоуправљање и социјализам и братство и јединство, како је спасио Српске Крајине, како је у Дејтону уз виски правио Републику Српску, па како је јуначки "одбранио" Косово и Метохију, а нарочито Дедиње, па...
После трућај о Коштуници колико ти је воља.
Препоруке:
13
12
23 среда, 11 децембар 2013 00:39
Jasna*@vlks
Ja u tome sto Kostunica salje Dacicu Mihajlova ,a ovaj mu treba za koaliciju ne vidim nikakvo razumno ponasanje ,a kamoli drzavnicko.Slicno se ponasao i kad nije hteo kod Slobe na kanabe.Posle ste se tim Kostunicinim gestom vi DSSovci dugo hvalili,a po meni taj gest je otkrio jednog krutog,sujetnog i samoljubivog tipa.Daaaleko je to od drzavnickog ponasanja.
Препоруке:
8
13
24 среда, 11 децембар 2013 00:41
Sima @goran jevtovic
srbija je izgubila drzavu na kosovu onda kad je slobo potpiso ono sto je potpiso.Tako da malo brkate loncice.Koliko god se uspinjali da tu nezavisnost iz 2008 okarakteriste kao neki vrlo bitan dogadjaj,neuspeva vam.Jer samo dva dogodja su bitna tu .Prvi iz 99,i sad ova briselska izdaja.Jer su to dogadjaji koji su ubili srpsku drzavu dole.Imam dva pitanja za vas.Prvo kako opravdavate sankcije republici srpskoj ? to mi jos ni jedan od prezivelih ostataka miloseviceve ideologije nije odgovorio? drugo ,neukusno,priznajem al kojoj vi politikcoj opciji sad pripadata? Jer bi voleo da znam kako danas nekadasnje perjacnice slobine politike gledaju na srbiju i njenu politicku scenu.Ovo jos ste zivi? to je naravno gledano politicki,jer svi znamo da danas sps politiki mrtava sa onim slobinim sps-om.I da ih samo ime spaja i nista vise.
A ovako uzdravlje,i svako dobro.
Препоруке:
9
12
25 среда, 11 децембар 2013 01:11
@ Горан Јевтовић
Господине Јевтовићу, невероватни сте.
Просто ми делује да се ви када касните на посао питате да ли Вам је то ми5, ми6, ЦИА или МОСАД сместио да закасните. Па није све на свету плод рада страних служби човече драги, буквално никада не пишете коментаре у којима не спомињете службе, агенте, квислинге, људе на задатку. Аман више.
Препоруке:
13
18
26 среда, 11 децембар 2013 01:15
Горан Јевтовић
Jasna*

У реду је Јасна, чули смо све о Коштуници, но, ајд' ти мало о Вучић Миладину и свим његовим другосрбијанским пријатељима, на челу са Вуком Драшковићем.

Јеси ли за ово "легло" гласала?
Јеси ли размишљала о Строс Кану, о Човићу, Весићу, Љајићу... и свим осталим комбинацијама?
Јеси ли се свему томе надала.
Јеси ли очекивала да ће нас задужити за годину ипо дана скоро пет милијарди евра, а за 2014. планирају још толико?

Јеси ли гласала да се Косово и Метохија предају Великој Албанији?
Јели то то?
Препоруке:
26
4
27 среда, 11 децембар 2013 01:31
ludilo
ni jedan veliki lider nije imao greske, samo nove pobede, sto mu dodje da ti nisi veliki vodja, a bas si licio na njega
i taj je bio krsten kad je trebalo, ali se ne zna zbog cega je posle bezao od krsta.
Препоруке:
6
0
28 среда, 11 децембар 2013 01:46
Sima @jasna
necemo ulaziti u dalju raspravu.Istorija ce suditi .I slobodan jovanovic je najuren iz ove zemlje,pa je vreme pokazalo ko je slobodan jovanovic a ko opancari.Koji su tadi bili nosioci drzaven politike opanacarsko-dedinjske stranke KPJ.Al ono sto ocu da kazem ,je sledece.Dal znaci da je danas vucic drzavnik broj 1? jer boze mili on ima podrsku 40% naroda ove zemlje ,ako ne i vise? znaci svi vide da je vucic drzavnik i merilo toga je procenat glasaca.
Препоруке:
6
2
29 среда, 11 децембар 2013 02:53
Горан Јевтовић
@ Sima

Уважени Симо, Коштуница је био председник СР Југославије изабран на непосредним изборима и заклео се над тадашњим Уставом да ће је бранити.

Он је био тај који је први, званично, покренуо иницијативу тзв. редефинисања односа у федерацији, те је у том склопу, а након бројних медијских манипулација и праве баражне ватре, "позвао" (наметнути су му!) експерте светског гласа за уставну проблематику:
Роналда Вотса, Томаса Флајнера и Ханс-Петера Шнајдера, који су, након вишемесечног "изучавања" проблема, саставили званичан "Извештај о уставном преуређењу СРЈ" на 91 страници, са којим су се сложили и Ђукановићеви сепаратисти, али и европски глобални злотвори.

Након тога је уследио стампедо који је предводио Хавијер Солана лично, што је резултирало "Београдским споразумом" којим је ударен један од најважнијих ексера у припремљени ковчег.
И тиме је практично прича била завршена.
Стварање Државне заједнице био је само прелазни период ради замазивања очију.
Препоруке:
16
8
30 среда, 11 децембар 2013 02:54
Горан Јевтовић
2.

Други пут је изгубио државу када је уместо да брани КосМет 2008. одлучио да врати мандат народу, што је потез незабележен у историји света. Школски пример кукавичлука и извршавања задатака западних ментора.
Зашто?
Зато што је морао да прави Владу националног спаса, а имао је тада радикале спремне за улазак.
Размишљајте о том потезу мало шире.

Притом, нико није очекивао да шаље војску на КиМ, нити је то требало. Морао је да предузме низ конкретних мера а не да Тадићу и Јеремићу, као и остатку владе коју су чинили издајници Српства, препушта апсолутну иницијативу и да им омогућава да раде шта хоће, чиме су индиректно легализовали "Резолуцију о независности" у Приштини.
Присетите се мало тога.

Србија није "изгубила Косово 1999." ни званично и незванично!
У условима невиђене АГРЕСИЈЕ 600 пута јачег непријатеља, агресије незабележене у историји света, Резолуцијом 1244 не само да је постигнут максимум у том тренутку, већ су створени услови да се Србија
Препоруке:
15
9
31 среда, 11 децембар 2013 02:54
Горан Јевтовић
3.

доле, враћа врло темељно и без већих проблема,
Подсетићу вас да је на КосМету, након повлачења војске и полиције, остало Привремено извршно веће Р Србије, затим, поједини органи МУП-а (пасоши су издавани у центру Приштине све до пролећа 2001.), 19 поткомитета Савезне владе и многе друге институције и организације.
Није било говора о било каквом отцепљењу, "еулекс-има", "бриселским споразумима" и сличним противуставним актима.

"Косметски одред" је био спреман за повртак већ негде у Јуну 2000-те године. Поред њега и један број цариника али за оне праве прелазе према Р Албанији.

Морате да преломите, да је пети октобар, булдожер револуција (посматрајте Украјину сада и све ће вам бити јасно), био државни удар, пуч који је планиран, вођен и финансиран од стране западних агресора, реализовале су га њихове обавештајне службе преко својих агентурних полуга у земљи, са циљем да се заврши оружана агресија која им као таква није прошла како би се Србија покорила.
Препоруке:
18
9
32 среда, 11 децембар 2013 02:55
Горан Јевтовић
4.
.Imam dva pitanja za vas.Prvo kako opravdavate sankcije republici srpskoj ? to mi jos ni jedan od prezivelih ostataka miloseviceve ideologije nije odgovorio?

Санкције Р. Српској биле су фиктивне и последњи покушај да се западним сатрапима "доака" (народски речено) њиховим методима.
Доказ - док су оне трајале, само из касарне у Приштини упутили смо те исте године на стотине шлепера (оних од 30 тона), оружја, муниције, пројектила, горива, хране, опреме, одеће и на десетине других артикала.
На нивоу целе војске, те количине су фрапантне.
Новац је ишао такође савим регуларно.

drugo ,neukusno,priznajem al kojoj vi politikcoj opciji sad pripadata?

Припадам патриотској, родољубивој "опцији", која је уверена да ћемо кад-тад ослободити не само Србију, већ све Српске Земље.
Прво од агената и плаћеника изнутра, а затим од западних агресора споља.
И успећемо.

То нема везе ни са једном странком. Треба их укинути за вјеки вјекова!

Поздрав.
Препоруке:
19
8
33 среда, 11 децембар 2013 03:15
Горан Јевтовић
@
Господине Јевтовићу, невероватни сте.

Хвала. Ово дође као комплимент.

Просто ми делује да се ви када касните на посао питате да ли Вам је то ми5, ми6, ЦИА или МОСАД сместио да закасните.

Посао сам изгубио управо по налогу ових које сте навели а задатак су извршили АГЕНТИ о којимa стално пишем. Па, ето, не бринем око закашњавања.
Не верујете ми?
Распитајте се о мени у Генералштабу, Министарству одбране и обавезно у Хашком трибуналу. И видећете да пишем истину.

Па није све на свету плод рада страних служби човече драги, буквално никада не пишете коментаре у којима не спомињете службе, агенте, квислинге, људе на задатку.

У праву сте. Није све плод рада служби. Рецимо, узгој бикова, производња шљива, тов шарана...

Пријатељу, 22 пуне године, дан ноћ (и ноћ дан), очи у очи, из папира у папир, из потеза у потез, борио сам се противу тих ЗЛОТВОРА.
Поред милиона података које имам у глави, препознајем им РУКОПИС!
Препоруке:
18
5
34 среда, 11 децембар 2013 03:22
Горан Јевтовић
Eрнан Кортес

Смири хормоне, написах ти то већ неколико пута.
Немам више енергије да ти по хиљадити пут одговарам на небулозна питања и да тумачим тривијалне конструкције.

Суочи се већ једном са истином. Знам, горка је, тешка, непријатна, али, ипак, отрежњујућа и благотворна.
Уколико успем да те "преобратим", драги мој Ернане, биће то један од мојих највећих успеха.
До тада, уживкај.
Препоруке:
15
7
35 среда, 11 децембар 2013 06:50
пеца
Што би рекле старе баке ШИЛИБАЈЗЕР не заслужује ни словце више од мене!!!
Препоруке:
10
0
36 среда, 11 децембар 2013 09:33
телетабис
Аааааууууу колико коментара и препуцавања за ове шибицаре. Нису они тога вредни.
Препоруке:
8
0
37 среда, 11 децембар 2013 10:33
Лаповац
И у исповестима највећих лажова може да се сазна истина. А та истина је да су се сви они свих ових година опуштено по становима и кабинетима договарали и преговарали о поделама плена, за личну и корист ближег окружења и наравно и пре свега корист својих финансијера. А ми залуђени утопијом демократије не видимо њену праксу. Или је видимо, али већина не може да прихвати да је то сурова истина. Ето добисмо у речнику и нови израз, синоним за савремену демократију, ШОЈИЋИЗАМ.
Препоруке:
12
0
38 среда, 11 децембар 2013 10:52
Miloš S.
Ivica je dobar i pragmatičan političar i državnik. U ovakvom haosu i mrcvarenju Srbije sa svih strana, odlično se snalazi i odoleva stršnim pritiscima i podmetanjima. Za one, koji žele da budu objektivni i realni, g. Dačić je najkvalitetniji i životu i realnosti, najbliži državni funkcioner. Sa takvima se, jedino, možemo nadati boljem i normalnijem životu. Zato ga treba podržati i pomoći mu u ovim sudbonosnim vremenima za Srbiju.
Lako je biti kritizer. Vidite kakav haos i pljačku su nam donele tz. demokrate i eksperti u proteklih 13 godina.
Препоруке:
3
16
39 среда, 11 децембар 2013 11:30
@Goran Jevtović
Gospodine Jevtoviću, o'ladite malo. Pridajete sebi isuviše veliki značaj. Spustite se sa neba na zemlju. Ima dosta ljudi koji znaju više od vas, pa ipak nisu u svakoj čorbi mirodjija. Dojadli ste sa svojim oglašavanjima.
Препоруке:
10
10
40 среда, 11 децембар 2013 11:46
sima@goranu jevtovicu
ono sto je bitno ,on se nije slozio.Ovo je djindjic potpiso,kao sto sam i reko ja nevidim problem opste u razilzenju sa crnom gorom.Iako znam da sam kostunica vidi problem,zato im nikad nije ni cestito nezavisnost.Crna gora je otisla zbog mile djukanovica i niceg vise,a mila je postavio ko?znate i sami ko je na celo crne gore doveo tada mladjanog mlu/I koji se i dan danas odrzava nekako.O tome sm i pricao da je drzavna zajednica s i cg bila vec zapecatila sudbinu.Tu se slazemo.Al naponavljam kostuncia je bio protiv takve saradnje.Al stvar ej tu jednostavna.Crna gora je bila u savezu,u braku sa nama.Nevidim ni jedan razlog da ona sama nenapusti taj brak.Ona je dobrovoljno usla u taj brak.Gradjani su pitani 92 jel zele da ostanu?I rekli su da,isto ko sto su 2006 rekli ne.I stvar je jasna.Da brani drzavu?koju drzavu? pa gospodine opte napominjem to progalasenje nije imalo nikakvog znacaja jer srbija od 99 nema tamo drzavu.Ja ovde vama necu prodavati pricu drugosrbijanskih politicara
Препоруке:
5
3
41 среда, 11 децембар 2013 11:49
sima@goran jevtovic
no sto je bitno ,on se nije slozio.Ovo je djindjic potpiso,kao sto sam i reko ja nevidim problem opste u razilzenju sa crnom gorom.Iako znam da sam kostunica vidi problem,zato im nikad nije ni cestito nezavisnost.Crna gora je otisla zbog mile djukanovica i niceg vise,a mila je postavio ko?znate i sami ko je na celo crne gore doveo tada mladjanog mlu/I koji se i dan danas odrzava nekako.O tome sm i pricao da je drzavna zajednica s i cg bila vec zapecatila sudbinu.Tu se slazemo.Al naponavljam kostuncia je bio protiv takve saradnje.Al stvar ej tu jednostavna.Crna gora je bila u savezu,u braku sa nama.Nevidim ni jedan razlog da ona sama nenapusti taj brak.Ona je dobrovoljno usla u taj brak.Gradjani su pitani 92 jel zele da ostanu?I rekli su da,isto ko sto su 2006 rekli ne.I stvar je jasna.Da brani drzavu?koju drzavu? pa gospodine opte napominjem to progalasenje nije imalo nikakvog znacaja jer srbija od 99 nema tamo drzavu.Ja ovde vama necu prodavati pricu drugosrbijanskih politicara
Препоруке:
2
6
42 среда, 11 децембар 2013 11:52
sima@goran jevtovic
o realnosti na kosovu.Al ima tu velike istine.A to da mi nasu drzavu nemamm dole juzno od ibra.Nazalost sad je nemamo ni tamo.Drugo vrhovni komadant vojske je bio presednik drzave koji donosi tu odluku.Mi smo taj rat 99 izgubili,i mislim da smo sad 2008 manje jaki nego 99.Tako da nije vreme za rat.Vi stalno pokusavate da to priznavanje od strane siptara,i nenapadanje srbije te 2008 godine pokzate kao neki bitan faktor u nezavnisnosti kosova.Jel momram da vam saljem snimke sa youtube gde iamo sprsku policiju i vojsku kako se povlace? da vam saljem snimke sta siptari rade polse te 99 godine srbima?pa dal bi to radili,i dal su to radil kad je bilo sprske drzave tamo?i meni je tesko to da kazem al nato bombradovanje je oteralo srpsku drzavu sa kosova.A ove drzaoubice sa severa.I sami ste rekli sta je bilo duynost presednika srj,a sad odjednom te iste duznosti prpisujete premijeru.Kostunica je dota uradio tad,odbio da potpise SSP sa EU i zamrzo odnose sa njima dok se ne odluce jasno o nezav
Препоруке:
7
5
43 среда, 11 децембар 2013 11:53
sima@goranu jevtovicu
Od tad pa na danas,dss je jedina opozicija ovoj vlasti.I koliko god vi se uspinjali zajedno sa jasnom.To morate da prihatite da je on jedina alternativa.To sto narod glasa za ove druge,e pa izinicete molim vas to nemoze dss da bude kriv.Cak sta vise moze se reci da su taki politicni,a koji ne glasaju krivi.A to ste vi ,koliko vidim.Znaci bolje vam je evrofanatizam od kakvog takvog evrosptizma.Nisam reko da je dobar,al kaki takav ,bolji sigurno od vucica,dacica.Politika je kompromis .Vlada nacionalnog spasa nebi bila demokratska vlada.I vi to znate,to sto vi niste demokrata nego vice vucete na ono cilj opravdava sredstvo ja to razumem.Al morate da znate da je kostunica demokrata i antikomunista od studentskih dana.Nije za razliku od nekh ikona demokratije a la draskovic i micunovic juce to postao.A da je bi u pravu,pokazalo se vrlo brzo.40 posto ljudi za evropsku srbiju.Miliste da mene to ne boli? boli i te kako .Al i ja sam demokrata,kako vecina odluci tako ce da bude.I tako je bilo.
Препоруке:
6
5
44 среда, 11 децембар 2013 11:57
sima@goranu jevtovicu
Od tad pa na danas,dss je jedina opozicija ovoj vlasti.I koliko god vi se uspinjali zajedno sa jasnom.To morate da prihatite da je on jedina alternativa.To sto narod glasa za ove druge,e pa izinicete molim vas to nemoze dss da bude kriv.Cak sta vise moze se reci da su taki politicni,a koji ne glasaju krivi.A to ste vi ,koliko vidim.Znaci bolje vam je evrofanatizam od kakvog takvog evrosptizma.Nisam reko da je dobar,al kaki takav ,bolji sigurno od vucica,dacica.Politika je kompromis .Vlada nacionalnog spasa nebi bila demokratska vlada.I vi to znate,to sto vi niste demokrata nego vice vucete na ono cilj opravdava sredstvo ja to razumem.Al morate da znate da je kostunica demokrata i antikomunista od studentskih dana.Nije za razliku od nekh ikona demokratije a la draskovic i micunovic juce to postao.A da je bi u pravu,pokazalo se vrlo brzo.40 posto ljudi za evropsku srbiju.Miliste da mene to ne boli? boli i te kako .Al i ja sam demokrata,kako vecina odluci tako ce da bude.I tako je bilo.
Препоруке:
3
5
45 среда, 11 децембар 2013 11:59
sima@goran jevotovic
nekazem da je srbija izgubila kosovo 99 godine.Ona ce ga totalno izgubiti kad kosovo postane ozbiljna medj.priznata zemlja.Ta rezolucija 1244 i dan danas je na snazi.Jer moram da vas podsecam da je trebala biti doneta nova rezolucija? da je tu atihsarijevu rezoluciju kostunica uz pomoc rusa odbio.Jel moram da vas podsecam da je vikiliks izbacio depese gde se americki ambasadori dogovaraju sa tadicem i ostalim oko kosova.A gde za kostunicu salju depese pod naslovm KOSTUNICA NE DOPUSTA.Ta evorpska rezolucija i briselski sporazumi e to je vec prica za sebe i to nije deo kostunicine politike.Ma koja crna vojska dajte molim vas,nemojte me zezati.Oterali su nas ko majmune dole sa kosova,covece vojnici su pevali kad su isli sa kosova?pevali jel vamo to jasno?stavovi su stavovi.al ono oko cega se nikad necemo dogovoriti to je peti oktobar.On je za mene pobeda sprskog naroda.A izbori 2001 su i pokazali sta je narod izabro.Dos je tada osvojio najvecu parlamentarnju vecinu jos od sps-a.
Препоруке:
6
4
46 среда, 11 децембар 2013 11:59
sima@goranu jevtovicu
ovaj vas kometanar o republici srpskoj,ja mislim da vise sebe nebi zadovolji ovakom odgovorom a kamoli nekog ko 20 godina osuudjuje S.M za to.Znate sta je bitno,da vi ovim pravdate ove danasnje.Jer oni danas salju neke novce,oni danas evo vulin stalno dole,al isto da da bi dokazli ovom zbog onog pristaju na ucene.Meni razlike nema.Oni njima pokusaju danas da se ,,dokaju,,kako vi kazete.Vi dobro znate da sledece izbore 96 S.M je izgubio i pored ukidanja sankcija i svega on je izgubio.Jer je S.M trebo da bude nacionalni lider.A covek koji nije imo sluha za srbe iz krajine,a stavljo sankcije rep sprskoj to nije mogo biti.Najveci problem je sto S.M je imo kolonijalna odnso prema svim delovima sfrj gde je bilo srba.Da on presedniku vlade rep srpske koji je izabran ispred svog naroda naredjuje ostavku?alo bre?sta je ovo divlji zapad?i da posledica toga 3 godiine mi nemamo saradnju sa rep srpskom.Zbogg sujete jednog kompleksasas.Uzdravlje.
Препоруке:
7
4
47 среда, 11 децембар 2013 12:08
Ернан Кортес или Пиштољ који је Милошевић поклонио Насеру Орићу
Јавто, докторе за хормоне, човече из стрипа, питам те просто ко је издао дозволу Беби да региструје оно антисрпско чудо у Србији, а ти бежиш ко Милошевић са Косова? Одговарај сад, немој кроз десет година да се сетиш да су то били неки издајници које је довео мрски Коштуница.
Добро, ако је то тешко питање, и ако те је страх да нападнеш милошевићевце Дачића, Вучића и остале који распродају Србију ради личних интереса, кажи нам зашто је твој Милошевић поклонио пиштољ Насеру Орићу, кољачу Срба? Да ли га је на то натерала КГБ, ЦИА, Мосад, или је то неки мудар државнички потез у одбрану националних интереса, и гајбица, наравно. Гукни мајсторе ако имаш... оно што треба да се има па да се јавно каже истина. А не као твој омиљени филозоф који не сме ни да помисли да критикује актуелну антисррску власт.
Тунг, бре, тамо!
Препоруке:
7
6
48 среда, 11 децембар 2013 12:15
сељак беземљаш
наставак
Дакле да ли господин Ивица Дачић као социјалдемократа баштини наслеђе комуниста односно титоиста када су у питању српски национални интереси.

Подсећања ради.
Чланови Социјалистичке радничке партије Југославије су 20 јуна 1920 у Вуковару ушли у Раднички дом као социјалдемократи са од немачких социјалдемократа преписаним Ерфуртским програмом, који је преписала Социјалдемократска партија Србије, и којим се у потпуности прихвата капитализам, демократија и парламентарни систем.
Четири дана касније, 24 јуна из Радничког дома уместо социјалиста (социјалдемократа)излазе комунисти.
Узгред само. Седамдесет година касније, 16 јуна 1990 десиће се обрнут процес. Комунисти поново постају социјалисти. Недостајало је 7 дана до округле годишњице. То треба приписати што за разлику од наших "стратешких партнера"Немаца нисмо савладали тачност.
Велико је чудо та промена 1990.г.
наставак
Препоруке:
7
1
49 среда, 11 децембар 2013 12:51
сељак беземљаш
наставак
Прелазак комуниста у социјалисте 1990.г. је раван чуду. Сосијалисти, којима није
успела метаморфоза у комунисте за она четири дана
(20-24 јун 1920)били су ликвидирани. Што физички, што политички.Називани су близанцима фашиста.

Излазећи из Радничког дома у Вуковару јуна 1920.г.
комунисти су обзнанили програм по коме ће револуцијом правити совјетску републику од Југославије. И да им је парламентарни систем интересантан само ако преко њега могу да врше пропаганду.
Држава је реаговала ОБЗНАНОМ и ЗАКОНОМ О ЗАШТИТИ ДРЖАВЕ.
Наша елита (политичка, економска културна..) израсла после педесетих па до данас на овој тачки је морално и интелектуално кретенизована. Прихватајући ставове КПЈ, осуђујући државу, наша интелигенција је одбацила основе формалне логике. Одбацила је логику,прихватила површност и линеаран начин мишљења, учење наизуст... Верници атеистичке цркве.
Они ће и као позиција и опозиција извшити "промене"
Рецитујући омиљене будалаштине.
наставак
Препоруке:
5
1
50 среда, 11 децембар 2013 12:55
влкс
@Jasna
Не изокрећите ствари. Једини сујетан и ситничав у овој причи је Дачић, јер је његов его био повређен што га није примио лично Коштуница. Сцена је предизборна кад су мислили да ће радикали и ДСС имати 50+ процената. После избора су га први назвали... Уопште не знам шта он има толико против Михајлова. Испада да Михајлов не ваља кад треба неофицијелно да се прича о изборима, а кад га спашава затвора и афере онда је најбољи.
Препоруке:
5
1
51 среда, 11 децембар 2013 12:58
Горан Јевтовић
@Goran Jevtović
Gospodine Jevtoviću, o'ladite malo. Pridajete sebi isuviše veliki značaj. Spustite se sa neba na zemlju. Ima dosta ljudi koji znaju više od vas, pa ipak nisu u svakoj čorbi mirodjija. Dojadli ste sa svojim oglašavanjima.


Зашто би о'ладио? Зашто би ћутао о нечему тако важном а истинитом што ми је, стицајем околности, познато до детаља? Због чега? Да би то са собом понео у гроб?

Нећу да ћутим због оних који су изгинули бранећи овај народ и државу. Многи, многи од њих тик уз мене или на мојим рукама. Умрли су а могли су да беже.
Могли су да бирају али нису.

Зашто би ћутао? Због таквих као што сте ви, којима било какав помен обавештајних служби које владају овом земљом и дословно од петооктобарске револуције па на овамо, очигледно смета, боде очи, савест?!

Наравно да има оних који много више знају. Нека се јаве, ко им брани. И нека ме демантују.
Ако сам вам "дојадио" (а биће ипак нешто друго), пребацујте се на други сајт. Жао ми је.
Препоруке:
14
9
52 среда, 11 децембар 2013 13:13
Агент
Слободан Милошевић националиста, смешно.

@Горан Јевтовић
Прично смислено анализирате догађаје и власт од 2000-те наовамо још кад би тако исто поступали са догађајима и политичарима пре 2000-те. Пар питања за Вас чисто као тест моје тврдње. Да ли је по Вама Слободан Милошевић направио неке грешке? Ако јесте које су по Вама највеће грешке које је Слободан Милошевић направио?
Препоруке:
6
5
53 среда, 11 децембар 2013 13:39
сељак беземљаш
Узгред само. Та метаморфоза социјалдемократа, није ретка. Вероватно се не зна Октобарску револуцију нису извели комунисти већ социјал-демократи.
Делегати РУСКЕ СОЦИЈАЛ-ДЕМОКРАТСКЕ РАДНИЧКЕ ПАРТИЈЕ (њих 57)посвађали су се на конгресу у Бриселу јуна 1903.г.Полиција их је растерала због галаме па се део окупљен око Лењина окупио у Лондону у августу исте године. Лењинова група је имала два делегата више па су иза назива РУСКА СОЦИЈАЛ-ДЕМОКРАТСКА РАДНИЧКА ПАРТИЈА СТАВИЛИ (б) као више (бољше).
Са тим називом учествују 1917.г. Оно (б)бољше стиче злогасну конотацију тек када крену у радикално уништење противника рачунајући и друго крило Руску социјал-демократску радничку партију
(м)мењшевике.


Ми можемо да "навијамо" за једне или друге, али и
најнижи степен социјалне интелигенције захтева да разумемо да је револуција грађански рат. Да то значи убијање свих за које револуционари оцене да им могу бити противници. Да супротна страна неће чекати да буде уништена....
Препоруке:
4
0
54 среда, 11 децембар 2013 14:58
сељак беземљаш
наставак
Комунисти су унели грађански рат у устанак. То им је била прилика да се дочепају власти и државе. То је довело до страховитог страдања српског народа. То је акт издаје. И он стоји на врху.
Све испод тога чини мању кривицу, јер му је донети грађански рат последица а не узрок.
Да се не заустављам на томе.

Нарочито треба узети у обзир да је КПЈ настала, опстала и победила ослонцем на страну помоћ.
Политичку, финансијску, војну.
Прво их је финансирала, обучавала, наоружавала Коминтерна. Њена наређења су извршавана, без поговора. Од 1949.г.нешто софистицираније, западне земље.
Испуњавање налога страних фактора у замену за
политичку, војну и финансијску подршку да се дође на власт и на власти остане титоисти називају
ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАМ
Тако смо стигли до националног питања, како га је водила и дефинисала КПЈ-СКЈ
Заборавни новинар је између осталог заборавио да пита Ивицу Дачића ако Милошевић није био комуниста КО СУ БИЛИ И У ШТА СУ СЕ ТРАНСФОРМИСАЛИ
наставак
Препоруке:
5
0
55 среда, 11 децембар 2013 15:07
Горан Јевтовић
Агент

Наравно да је правио грешке и то није спорно. Било је ту и оних тзв. стратешких, од којих је већи део њих и сам признао.

Међутим, да се сада не расплињавамо, једна ствар је апсолутно чињенична. Све грешке које је правио имају карактер индукованих.
Дакле, услед страховитих притисака не само са запада, већ и са истока који је у том тренутку на коленима (мислим на Русију), у амбијенту непрестаних и озбиљних војних и осталих претњи које су као по правилу прелазиле у агресију, затим у условима до тада невиђених санкција и изолације, свеопште психолошко-пропагандне и медијске харанге, гажења међународног права и стандарда, развлачења "фронта" од Словеније до КосМета, удара изнутра преко инзваредно организоване и енормно плаћене пете колоне...

И питам вас сада, да ли је било могуће у таквим условима не правити грешке?
Упоредите све његове грешке и грехове, са којима нас је ипак сачувао, пре свега достојанство и слободу, са свиме ониме што се дешавало након петог октобра.
Препоруке:
13
9
56 среда, 11 децембар 2013 16:42
za Jeftovića - evo dostojanstva na delu
http://www.youtube.com/watch?v=R3R6ShOFj1M
Препоруке:
3
4
57 среда, 11 децембар 2013 16:50
za Jeftovića - evo kako Nikolić postaje četnički vojvoda
http://www.youtube.com/watch?v=nGwmRH-8vsw

Šta ti još treba. Nema agenata, samo Srba kojima si ti verovao.
Препоруке:
5
2
58 среда, 11 децембар 2013 17:06
za Jeftovića - evo ti konferencija za novinare povodom izručenja Miloševića
http://www.youtube.com/watch?v=kUHEZm-8cMw

Drži je Zoran Đinđić.
Препоруке:
4
1
59 среда, 11 децембар 2013 17:10
Горан Јевтовић
za Jeftovića

И, шта са овим клиповима?
Шта сте желели да поручите, а да је то ексклузива и да као нова чињеница обара оно о чему ја пишем?
Препоруке:
7
6
60 среда, 11 децембар 2013 17:37
za Jeftovića
prvi klip ti je o svakodnevnom dostojanstvu za vreme Miloševića.
drugi klip ti je dokaz (kao simpatizeru SRS)da niko ne može biti odgovoran za tuđi đon obraz.
treći klip ti je dokaz kojom brzinom je izmanipulisan Ustav pri izručenju Miloševića i poimenice ko je u tome učestvovao.
ps. ima još jedan klip u kome Sloba poručuje da se vojska SRJ neće povući ni sa jednog pedlja SRJ pa samim tim i sa Kosova. Taj ne mogu trenutno da nađem, ali častiću te i sa njim. Imam dnevnik od 24.03.1999.loše se čuje ali se ipak čuje da Milošević ne pristaje da strane trupe uđu na teritoriju SRJ, ne samo zbog Kosova već zbog cele Srbije.
http://www.youtube.com/watch?v=MzS7hyiN05Y

Ne znam koja služba ga je preobratila posle 74 dana te potpisa ulazak stranih trupa i povlačenje vojske. Znaš li ti?
Препоруке:
6
7
61 среда, 11 децембар 2013 18:17
Горан Јевтовић
@ za Jeftovića

Ја сам тај рат (као и пуних 10 година пре тога) провео на КосМету, са све породицом.
Конкретно, борио сам се у Метохији, са тежиштем на одбрани државне границе, а то значи, први борбени ешелон.
А где сте ви били тих 78 (не 74) дана и како сте бранили отаџбину?

Исход АГРЕСИЈЕ се никада не може знати унапред! Поготову ако вас нападне 600 пута јачи, удружени агресор.
Ми на КосМету НИСМО капитулирали. Напротив, показали смо им зубе онако, како то није забележено поодавно у историји света и историји ратовања.

Зашто је потписан Кумановски споразум?
Зато што је то тада, у условима недвосмислене претње да ће разоритити комплетну инфраструктуру Србије и да ће употребити нуклеарне ударе тзв. мале снаге, да ће изазвати потпуну хуманитарну катастрофу становништва и тсл., био изузетно повољан споразум, а затим и резолуција, чиме је гарантовано да ћемо КосМет задржати и истовремено добити неопходан мир.

И шта је ту спорно? Ајмо мало реалности.
Препоруке:
7
6
62 среда, 11 децембар 2013 18:17
za Jeftovića@minusarima
lupajte minuse koliko hoćete, ovi klipovi su verodostojni i istiniti. Dodajte im reči Dačića - devedestih na vlasti nije bio SPS jer je Milošević sam donosio odluke - i eto totalnog raspada sistema!
Препоруке:
4
3
63 среда, 11 децембар 2013 18:30
Благо нама са нама
Смешни смо - на интервју Ивице Дачића имамо препуцавања о Коштуници, агентима, комунистима... Пар коментара имају везе са Дачићем и његовом политиком, остало жали Боже времена за читање. Не, не може нам оваквима бити боље. Кад не можемо као целина да се спасавамо, морамо индивидуално. Сад се осврните око себе и схватите да сте сами. И нико вам није крив што сте сами, сем вас. У праву сте сви, само више нема ко да вас слуша/чита. Свако добро, не зовите на протесте, демонстрације, промене...
Препоруке:
6
2
64 среда, 11 децембар 2013 18:31
Jasna*@Goran Jevtovic
Naravno da jesam,glasala sam i pre i posle 5.oktobra uvek protiv zutih,a tako cu i ubuduce!
Препоруке:
3
2
65 среда, 11 децембар 2013 18:38
Jasna*@veritas triumphus
Naravno da hocu,dokle god ti i slicni tebi budete radili za zute,besomucnim pljuvanjem po ovima koji danas vrse vlast,ja cu iz inata da vam uzvracam napadajuci Kostunicu,koristeci iste argumente koje vi koristite protiv ovih sadasnjih na vlasti.A imam ih hvala bogu na pretek.
Препоруке:
3
3
66 среда, 11 децембар 2013 18:47
Jasna*@vlks
Nema on nista protiv Mihajlova ,nego nisu istog ranga.To je isto kao kad bi Kostunici Dacic poslao Dejanovicku da s njom pregovara ,mozes da ga opravdavas do sutra, ali neozbiljno je to moj DSSovcu za jednog "drzavnika",ako mu je stalo do vrsenja vlasti,ali ja mislim da mu i nije stalo ,vec voli covek ladovinku u smutno vreme,nije on za turbulencije.
Препоруке:
3
2
67 среда, 11 децембар 2013 18:53
Jasna*@Sima
Ko je Slobodan Jovanovic,uzbunio narod pa zbrisao u London.Kao teoreticar svaka mu cast,ali jedno je praksa ,a drugo teorija.A sto se tice naroda,pa nije narod bas takva ovca ,kao sto vi mislite.
Препоруке:
3
2
68 среда, 11 децембар 2013 19:55
Ернан Кортес или Пиштољ који је Милошевић поклонио Насеру Орићу
Јевто, мајсторе за бегање од тешких питања, као Милошевић са Косова.
Добро, докторе за хормоне, кажи нам онда када је то твој вођа нама сачувао достојанство и дао нам слободу, као што тврдиш; онда кад је успешно одбранио 14. конгрес Свеза комуниста Југославије, или кад је увео санкције Србима преко Дрине? Он, српски нционалиста, бранилац свеколиког српства, и херојски бегунац са Косова!
Тунг, бре, тамо!
Препоруке:
5
5
69 среда, 11 децембар 2013 20:20
Горан Јевтовић
Ернан Кортес

Не труди се узалуд, игноришем те.
Након дужег премишљања, дошао сам до закључка да ће за твој озбиљан проблем, баш то бити најбоља терапија.
И да ће за пар месеци донети евидентне резултате. Потребно је само да ми верујеш и бићеш ти ОК.

У здрављу Ернане.
Тунг а тјета (тако се каже).
Препоруке:
6
5
70 среда, 11 децембар 2013 21:12
502. де ћеш бре, Катун
за Јевтовића

...не труди се. Игноришем те.
Желим ти да истрајеш.


Увек ће бити оних који треба да одраде за коцку шећера.
Нек раде свој посао.
Препоруке:
3
3
71 среда, 11 децембар 2013 21:36
Ернан Кортес или Пиоштољ који је Милошевић поклонио Насеру Орићу
Их бре Јевто, прави си милошевићавац; час хоћеш да ме "преобратиш", час хоћеш да ме игноришеш. Ко твој Слоба, час комуниста, па социјалиста, па националиста, па Србин, па Југословен, па демократа, па социјалдемократа скандинавског типа, па левичар, па...ништа, нула са десне стране. И није то најтеже, већ што несретна Србија плаћа данак његових болеснох амбиција.
А ти утече, ко Милошевић са Косова, па нећеш да критикујеш Дачића и Вулина! Или ти постављам тешка питања? У реду, ево једно лакше; шта би са Зајмом за препород Србије који су смислили Слоба и његов брат? Јел и то Слоба одбранио?
Шта, и то ти је тешко?
Па, мајку му стару, нећеш ваљда да те питам да ли су се синоћ милошевићевци, Мило, Дачић, Вучић и остали, договорили нешто око Шарића? Дедер, гукни мајсторе, није тешко, кад си сазнао за светску заверу Коштунице против Србије, знаћеш и ово.
И не скраћуј ми ник, шта ја могу што је твој вођа волео оне који убијају Србе.
Тунг, тунг, бре, тамо!
Препоруке:
7
4
72 среда, 11 децембар 2013 22:52
сељак беземљаш
Занима ме како ће бити обрађено ослобађање земље 1944. и 1945. Или то неће ни бити тема, јер треба навести бар један град или битку за коначно ослобођење коју су добили Равногорци.

Из горе изреченог може се закључити да господин Ивица Дачић не мари за историјске чињенице.
Кад размислим има јаких разлога да остане мит да су партизани ослободили Србију.
Да ако је то могуће за трен заборавимо Црвену армију.

Са друге стране трговачки дух и могућност зараде не да мира.
Ако би се држали историјских чињеница Бугари би сигурно платили да виде како бугарска армија у садејству са партизанима у октобру 1944.г. ослобађа:
Власотинце, Лесковац, Ниш....и како иду до Срема.
Откупили би серију сигурно.
Како је једног лепог дана фашистичка армија постала антифашистичка, и како је окупатор постао ослободиоц, није ни важно.
ВАЖНО ЈЕ ДА НИСУ РАВНОГОРЦИ
наставак
Препоруке:
8
0
73 среда, 11 децембар 2013 23:18
сељак беземљаш
наставак
Под Стаљинградом заробљена усташка легија преименована је у Југословенску и послана у Србију 1944.г. Ако не Хрватска, сигурно би се нашло Хрвата који би платили да виде како им војска пролази Србијом и улази у Београд.Сигуран сам да ни Стипе Месић не би одолео и да би уплатио коју куну да види на том послу стрица, који је командовао легијом. И под Саљинградом и у Србији.
Серију би поред Хрватске сигурно откупила и Словенија. Словенци су се мудро пријавили у немачку војску и заробљени под Стаљинградом укључени су у Југословенску легију.

Већ сада видимо колико је неопрезна, изјава господина дачића да су хероји сви који су се борили против фашиста.
Када овоме додамо и чињеницу да партизанске јединице,(према партизанским подацима) силно нарастају после капитулације Италије.
Хрватска тада прелази на страну победника.
Све то од краја 1943.г. иде ка и на Србију.
Тако да ће Шеста личка у Загреб стићи 9 маја 1945
Загреб, будући град херој ослобођен је 8 маја 1945.
Препоруке:
9
0
74 четвртак, 12 децембар 2013 22:01
сељак беземљаш
наставак
За господина Дачића ево један цитат из
ИСТОРИЈА СРБА У НОВОМ ВЕКУ 1492-1992 страна 503

"сусретом Тита и Димитрова у Софији 5 октобра 1944.г...Сама бугарскла армија је била управљена да продире у два правца,(о једном сам писао примедба моја)А ДРУГИ ЈЕ ТРЕБАЛО ДА ОСЛОБОДИ И УВЕДЕ РЕД НА КОСОВУ. ПОРЕД БУГАРСКЕ ВОЈСКЕ , ПЕТА И ШЕСТА АЛБАНСКА ДИВИЗИЈА УЧЕСТВУЈУ У ОСЛОБАЂАЊУ ПРИЗРЕНА"
завршен цитат

Питам се да ли господин Дачић зна да су 1944.г.
Бугари ослободили његов родни Призрен. Ако зна, да ли зна зашто се то десило.

Милорад Екмечић има објашњење.Поново цитат са исте стране.
"Није било случајно што се бугарска војска нашла на Косову. Британски посматрачи су видели да Тито води политику што већег умањења српског значаја у будућој југословенској федерацији. Британски војни представник је 4 децембра 1944 јавио да старешине бугарске војске виде да је њихова улога на Косову
политичке природе."
Шта су видели српски комунисти.
наставак
Препоруке:
4
0
75 четвртак, 12 децембар 2013 23:05
сељак беземљаш
наставак
Скупило се доста шарено друштво, под командом комуниста у Србији те 1944.г.
Те 1944.г нема ослобођења Србије без Црвене Армије али да то оставимо по страни.

Сви остали, знали то или не,желели или не доведени су у Србију да се направи АСНОС.
Антифашистичка скупштина народног ослобођења Србије.
Србија од Београда до Врања.Ревизија Првог светског рата.Диктатуром, која је укључивала и масовне физичке ликвидације угушити све оне који су у новембру 1918 тражили и изгласали прикључење ондашњој Србији.

Од набројаних и ненабројаних партија ће правити присталице. Корумпираће их. Навикнути на неред и нерад и потрошњу. Од те 1944 масе лутају од лудорије до лудорије.Од 1990 од партије до партије. Немам воље да пишем профил "бирача" и разлоге "избора"

А оно да су СВИ ХЕРОЈИ народу је рекао тито.
Увек је личило на комедију. А у ствари је гадост.
Оно сви, значи сви осим равногораца.
Препоруке:
4
0
76 среда, 18 децембар 2013 00:40
Лорка: Зелено, волим те зелено
Уместо изреке "ко бику црвена марама" требало би увести изреку "ко неким коментаторима жута боја".

Федерико Гарсија Лорка: Verde que te quiero verde ...
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер