уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > „Бизнис инсајдер“: Америчка и британска деца желе да буду јутјубери кад порасту, кинеска астронаути
Хроника

„Бизнис инсајдер“: Америчка и британска деца желе да буду јутјубери кад порасту, кинеска астронаути

PDF Штампа Ел. пошта
понедељак, 21. јун 2021.

Амерички космонаут Нил Армстронг је остао узор у очима деце свуда пре 50 година када је постао прва особа која је ходала по Месецу 20. јула 1969. Међутим, деца су у недавном истраживању претежно претендовала да буду следећа јутуб звезда, а не следећа особа у свемиру.

Истраживање, које је у име компаније Лего-а спровео Харис Пол, показало је да деца у САД-у и Великој Британији три пута више желе да када одрасту постану јутјубери или влогери, него астронаути.

Истраживање је обухватило 3.000 деце узраста од 8 до 12 година. Тражено је да одаберу између пет професија, и да одговоре којим редоследом би биле жељенне професије када одрасту: Астронаут, музичар, професионални спортиста, наставник или влогер / јутјубер. Највише деце у САД-у и Великој Британији је одабрало влоггер /јутјубер, а само 11% деце рекло је да жели да буде астронаут.

Са друге стране, чак 56% кинеске деце изабрао је позив астронаута као примарно занимање када порасту. Након истраживања свемира, следи интересовање за професијом наставника, музичара, спортисте, а каријера "Јутјубера" налази се на последњем месту.

Интернет истраживање о непровероватности спроведено је у част 50. годишњице првог слетања на Месец са људском посадом. Анкета је испитала 3.000 деце узраста од 8 до 12 година, подељених подједнако између САД-а, Велике Британије и Кине.

Иако се резултати анкете не могу нужно применити на сву децу, резултати одражавају тренд примећен међу генерацијом З. Као што је примећено на овогодишњој Видкон, тродневној конференцији о онлајн видео снимцима, да се око 75.000 тинејџера и њихових родитеља појавило да дочека њихове омиљене јутјубере.

„Сваки пут кад идем у школу, скоро од 90% деце највише чујем: „Желим да будем јутубер“, рекао је јутјубер ДеСторм Пауер за Бизнис Инсајдер. „Деца желе да буду звезде друштвених медија“, закључује Пауер.

(Бизнис Инсајдер, НСПМ)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер