Хроника

РЕМ: У предизборном програму од 11. до 15 маја СзС заступљенији од СНС

Штампа
понедељак, 25. мај 2020.

 Регулаторно тело за елекронске медије (РЕМ) објавило је извештај трећег пресека о надзору електронских медија током предизборне кампање за републичке, покрајинске и локалне изборе у периоду од 11. до 15. маја 2020. године.

Извештај показује и укупно време емитовања предизборног програма у периоду од 11. до 15. маја 2020. године, код свих пружалаца медијских услуга.

Према том извештају, највише простора у медијима добили су политички аналитичари и то 34,29 одсто времена.

Након њих са 12,65 одсто времена на телевизијама, налазе се остали учесници кампање као што су РИК, ГИК, ПМУ, НУНС, Транспарентност Србија, повереници и заштитници грађана и други.

Од политичких странака и коалиција које излазе на изборе или заступају идеју бојкота, највише простора добио је Савез за Србију (СЗС) и то 14,91 одсто времена.

На другом месту нашла се изборна листа „Александар Вучић – За нашу децу“, која је 9,33 одсто времена на телевизијама у истом периоду.

Трећа по реду јесте Уједињена демократска Србија (УДС), која је добила 5,86 одсто времена, а иза ње налази се Покрет слободних грађана (ПСГ) са 4,30 одсто.

Медији који су обухваћени овим извештајем јесу Н1, који убедљиво највише времена посветио предизборном програму, чак 42,95 одсто укупног учешћа.

Друга на списку налази се РТВ Пинк са 12,16 одсто учешћа, а иза ње је Нова С са 11,09 одсто.

Медији који су такође уврштени у ово истраживање јесу РТВ 1 (8,91), Хепи ТВ (7,39), ТВ Б92 (6,28), РТС 1 (4,35), ТВ Прва (3,69), Радио Нови Сад (1,96), Радио Београд (0,69) и РТВ 2 (0,53).

(Данас)

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]