среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Травелмагазин: Употреба ковид-пасоша почиње у марту, улазак у авион само уз пропусницу
Хроника

Травелмагазин: Употреба ковид-пасоша почиње у марту, улазак у авион само уз пропусницу

PDF Штампа Ел. пошта
понедељак, 18. јануар 2021.

 Представници Међународне асоцијације за ваздушни превоз (ИАТА) открили су да би употреба њихове "дигиталне пропуснице", Травел Пасс-а, требало да почне од марта. Очекује се да би тада Травел Пасс требало да почну да користе велике авиокомпаније.

У питању је мобилна апликација која путницима помаже да чувају и управљају информацијама везаним за потврде о тестирању на ковид 19 или вакцинацији. Апликација пружа већу сигурност и ефикасност од штампаних тј. папирних докумената.

Из ИАТА-е истичу да њихови тимови на пројекту раде у 12-часовним сменама како би омогућили да пројекат буде што пре готов, пише Травелмагазине.

На овај начин ће бити решени велики проблеми авио индустрије повезани са текућом пандемијом.

Такође, додају и да се никада до сада ниједан пројекат није развијао темпом као што је случај са Травел Пасс-ом. Брзи развој апликације може се делом приписати и постојећој технологији, укључујући и апликацију за бесконтактну идентификацију.

Ову апликацију је ИАТА развијала пре пандемије у партнерству са компанијом Евернyм која се бави решењима дигиталне идентификације.

Убрзани радови на пројекту

Са развојем Травел Пасс-а, ИАТА, такође, покушава да реши потенцијални проблем везан за особље на аеродромима.

Тренутно, авиокомпанија која послује са око 10% капацитета, користи 100% свог особља за верификацију потврда о тестирању на ковид 19.

Уколико би радила у пуном капацитету, застоји и кашњења би била огромна. Оваква ситуација у пракси никако не би била одржива.

Дакле, коришћење дигиталне апликације може да скине терет са аеродрома и запосленог особља јер ће путници долазити са провереном и спремном документацијом.

(Б92)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер