
Н1: Информер "ексклузивно" објавио фотографију погрешног човека уз фотомонтажу наводног финансијера Југослава Ћосића
субота, 16 новембар 2019 13:30

 Режимски таблоид Информер на насловној страни објавио је наводно ексклузивна
сазнања, објављујући фотографију погрешног човека и, уз то, фотографију са
очигледном фотомонтажом.

  Уз наслов "Овај Шиптар Ћосићу је дао 249 хиљада евра, стоји и фотографија, како то
Информер наводи Башкима Улаја, власника фирме Генер 2 из Тиране. Информер
посебно истиче тетоваже на фотографији, наводно Башкима Улаја.   

Једноставном интернет претрагом, оном која је доступна сваком грађанину на
претреживачу Гугл, јасно је да је Информер обмануо јавност и објавио фотографију
погрешног човека.

  

Наиме, када се претражује име Башкима Улаја, појаве се фотографије тог албанског
бизнисмена, који се јасно види и то на појединим фотографијама уз албанског премијера
Едија Раму, на отварању телевизије А2, партнера ЦНН-а за Албанију.

  

Међутим када фотографију коју је први објавио црногорски опозицони политичар
Небојша Медојевић, а данас пренео Информер, унесете у исти претраживач, постаје
јасно да се на тој фотографији налази човек који се зове Ерзен Брецани.

 1 / 2



Н1: Информер "ексклузивно" објавио фотографију погрешног човека уз фотомонтажу наводног финансијера Југослава Ћосића
субота, 16 новембар 2019 13:30

  

Реч је о бившем албанском полицајцу, а очигледно је на низу његових фотографија да
тај човек уопште нема тетоваже које истиче Информер, те да је реч о обичној
фотомонтажи.

  

Подсетимо, сличну аферу Информер је направио објавивши наводне компромитујуће
фотографије хрватске председнице, па се потом извињавао речима "да је погрешне
фотографије порно глумице добио од тајних служби", како се тада правдао власник и
главни уредник Вучићевић.

  

Тада је извињење од њега тражио и добио председник Србије Александар Вучић.

  

(Н1)

  

 2 / 2


