Ипак, Александар Вучић је већ једном показао да је у стању да окрене леђа нечему што се веровало да је нераскидиви део његовог идентитета.
Чему овај неадекватни закључак на крају, у анализи која је инзваредна?
Па да ли је могуће да овако интелигентни аутор до сада није схватио шта у ствари Вучић ради пуне две деценије?
Или нам се г-сн Динић млађани мало "фемка", ипак превентиве ради.
Александар Вучић је своје право лице показао 2008. године (свако је то могао да види уколико је имао очи), а од 2012, то је брутална демонстрација.
Човек је преко 15 година потпуно конспиративно и врхунски припреман (пре тога школована, знамо и где) за оно што сада гледамо.
А то што гледамо и живимо (и тек ће, још се нисмо приближили оном најгорем) зове се сложена субверзивна операција разбијања и пљачкања Србије и неутралисање Српства као таквог, у којој, онај психолошко-пропагандни део заузима место број 1.
Зар нам није намерачио промену свести па чак и менталног склопа.
Препоруке:
73
7
2
четвртак, 13 фебруар 2014 01:54
драго_ца
"Александар Вучић је већ једном показао да је у стању да окрене леђа нечему за шта се веровало да је нераскидиви део његовог идентитета. Зато не треба губити наду да ће у једном тренутку исто тако раскрстити са медијско-пропагандним муљем, који Србијом пали и жари."
Оволико писаније и критика Вучића да би се на крају поентирало изјавом да је Вучић право решење за Србију.
Враг је однео шалу. Ових дана сам просто "затрпан" СНС пропагандом у разним видовима. И то не од било кога него од "независних интелектуалаца", "познатих српских националиста", "вечитих опозиционара"...
Мој другар "опозиционар" се уби од промовисања идеје како треба бојкотовати изборе јер "не ваља изборни закон", "избори су фарса", итд...
Један "познати патриота" заговара тезу како има једна партија која "има тајни национални план" али неће да га јавно објави да "не би изгубила изборе". Ви народе погодите ко би то могао бити, каже он (али дефинитивно нису ови који имају ЈАВНИ национални програм).
Препоруке:
42
1
3
четвртак, 13 фебруар 2014 02:40
јаје?
Све то"пије воду"господине Динићу,али да ће Главни да допринесе испирању медијског муља,тешко.
А знате ли зашто.
Ако знате шта је старије,кокошка или јаје,онда би требало да вам одговор буде брз и тачан.
Ја знам не.
Препоруке:
37
0
4
четвртак, 13 фебруар 2014 06:57
софи
Свака ти је к'о у Његоша. Могао бих штошта ружно рећи о овој власти, што она итекако заслужује. Али нећу. Ја ћу рећи само оно што знам и на шта ме текст подстакао. Ради се о борби против корупције, ако владајући сматрају да је само хапшење та борба. О кривици нећу судити - о том потом. Ова хапшења су врло ризична, мада су изведена бучно и уз окестар ,,њихових'' медија. Далеко је то од доказане кривице, нарочито код Мишковића. Чак и да му се докаже(што је готово немогуће) оно што му се ставља на терет, све би било у границама багателног криминала. Он је можда сто пута одговорнији за нешто друго, али му се за то не суди. У једном тренутку и тужилац и суд ће доћи у дилему: како изаћи из свега овога. Застарелост је најбољи метод за то(Кертес, Рашета). Мишковићева одбрана зна за то и зато нема разлога да се бори против Вучића, али Вучић има потребу да представи Мишковића као нападача и осветника.
Препоруке:
25
1
5
четвртак, 13 фебруар 2014 07:06
LI ČAN ČE
Svi govore i pišu kako je Vučić kod Feketića spasavao "decu" a na snimku se vidi samo jedno dete. Dakle više je nego jasno da je to bio samo marketing.
Dajem inicijativu;
1.Da se optuži za zloupotrebu helikoptera sa otežavajućom okolnosti s obzirom na potrebu upotrebe istog u svrhu spasavanja više od jedne osobe.Kao i to što je helikopter vojni.
2.Da se odmah pokrene istraga i po mogućnosti donese i presuda pre izbora.
3. Da mu se naplati pun iznos za korišćenje letelice
i da isti mora uplatnicu objaviti na TV kao i svim novinama koje su ga tada proglašavale herojem.
4. Da se smeni vojni komandant koji je odobrio korišćenje helikoptera ili da javno izjavi da je na to bio primoran.
I još jedno pitanje "Zašto ga TV ekipa nije snimala iz helkoptera već su ni krivi ni dužni mogli da nastradaju nameštajući kadar".
Препоруке:
46
0
6
четвртак, 13 фебруар 2014 07:14
thinking maize
Бре Динићу, а и ти Вукадиновићу, па што не кажете да Вам је газда Мишко тутнуо те "силне" милионе!? Ајте, не будите с..., поделите макло и са нама, Вашим верним коментаторима! Јел смо рушили (и СРУШИЛИ!) Тадића!? Јесмо! Јел рушимо Вучића и ако Бог (и Руси!) да, срушићемо га!? Па "испрсите" се мало! Ето, видите да Вучко само ДЕЛКА ОБЕЋАЊА и по неку напојницу за интернет активисте СНС-а, па уделите и Ви нешто за интернет "сиротињу рају"!? И LAST BUT NOT LEAST, УДЕЛИТЕ јер је то све У ДУХУ ПРВОГ АПРИЛА! Шта, нисте чули!? Господар Вучић је ПРОГЛАСИО да је ЦЕЛЕ ГОДИНЕ Први Април! Једино су му "шале" МНОГО НЕСЛАНЕ!
Препоруке:
29
5
7
четвртак, 13 фебруар 2014 08:46
Форевер Јанг
МАло је овде простора да се анализира сво ђубре таблоида у Србији, што електронских, што штампаних. Ја само кривим Русе, што нису смогли воље, снаге и новца, да подрже један српски медиј. Али само један. Може то да буде и НСПМ, али не мора, али морамо имати један српски медиј. Е онда ће се сви ови вучићи, дачићи и друштво распасти као мехурови од сапунице, јер су од тог материјала и направљени. Ради истинитости имам само једну примедбу на овај сјајан текст:
није јасно шта ту има да траже Александар Вучић или Новак Ђоковић.
Не треба у исти кош трпати Нолета са ППВ-ом, јер је Ноле са оцем ишао да помогне пријатељу из иностранства који је остао завејан. Нимало му није била потребна медијска потпора велеиздајника. Сасвим се случајно то поклопило, и нема смисла да му приписујемо нешто за шта заиста није крив.
Препоруке:
31
3
8
четвртак, 13 фебруар 2014 09:41
гаврило
Зато не треба губити наду да ће у једном тренутку исто тако раскрстити са медијско-пропагандним муљем, који Србијом пали и жари...све довде анализа је савршена и онда пад!зато јер је А.ВУЧИЋ сада у рукама хоботнице- ИМПЕРИЈЕ која хоће да поништи србски Род или да га учини послушним мијењањем традиционалне и културне матрице или Србском Роду се са Александром Вучићем спрема "Лет изнад кукавучјег Гнијезда"!
Препоруке:
22
0
9
четвртак, 13 фебруар 2014 09:54
Зоран Ђорђевић
Главно оружје у свему томе биће медији.
Медији су орган власти. Увек и свуда.
Ти исти медији, на челу са "Куриром", нису смели да објаве онакву пикантерју као што је Свадба, вест од којих иначе живе, а о покушају Мишковића да сруши Вучића пишу семинарски рад. Провидно (транспарентно).
Препоруке:
28
0
10
четвртак, 13 фебруар 2014 10:08
Дринко Кончаревић
Хвала на труду, после свега, мени медијски водич кроз изборну кампању 2014 није потребан. Но, нисмо сви исти.
Препоруке:
18
2
11
четвртак, 13 фебруар 2014 10:53
Београђанин
Па, ето рецимо да је Динићев мотив за коперникански обрт на крају чланка можда тај да покуша да некако утиче на самог Вучића, да га усмери у задњи час, да му пружи последњу шансу да спаси душу и Србију, да можда још није све изгубљено, можда је то апел, вапај, можда није никаква друга намера...рецимо да је тако, надајмо се да ће и да успе. Мада, колико пратим нашу политичку сцену, тешко богами, баш тешко...
Препоруке:
8
8
12
четвртак, 13 фебруар 2014 10:59
Joj
A stranacko zaposljavanje, o tome ni rec. I posle svega zakljucak da ce Vucic nesto da resi. Dajte ne zavaravajte se Dinicu. Pa prvo ce njegovi da ga slome ako pokusa.
Препоруке:
18
1
13
четвртак, 13 фебруар 2014 11:03
поп и берберин
Динићу, колико је коштало?
Слободно реците, нећемо ми никоме, ионако вас не бисмо читали да нисте овде.
Уосталом, одавно је све постало роба и има своју цену:)
Дакле, колико?
Препоруке:
16
4
14
четвртак, 13 фебруар 2014 12:02
Рђосав
Ааа, значи, два-три таблоида - Курир, Информер - угрожавају демократију? Због њих ће избори бити нерегуларни, шта ли? А камо анализа Данаса, Блица (били и остали упориште ДС-а) па "државних" Политике (глодур Љ.С, кадар В.К.), Новости и РТС-а? - па да онај Тијанић није оправдано одсутан - и дан-данас би имали љуто ДОС-овску РТС (сада је за нијансу мање љута.) И? Где смо сада?
А ово:
"Александар Вучић има шансу да промени политичку културу у Србији набоље – да постоји одговорност за изговорену реч, да медији буду средство информисања, ... да се неодговорни директно казне,..."
- ово је чист цинизам. Тај исти А.В. је као министар информисања завео један одличан шешељевски закон, којим су се измишљотине новинара експресно кажњавале, али се - под силним притисцима демократског новинарства - одрекао, и дан-данас се пере, од тог иначе сјајног закона. Дакле: прво сте га натерали да се одрекне сваке намере о регулацији новинарског дивљања - а сад му тражите - шта?! Ерго: цинизам.
Препоруке:
22
5
15
четвртак, 13 фебруар 2014 12:24
Gale
Vucic je jos jedan grobar srpskog naroda u sluzbi IMPERIJE.
Препоруке:
25
1
16
четвртак, 13 фебруар 2014 12:34
фристајло
Динић малозалутао, ко вода у поплави....
Препоруке:
14
1
17
четвртак, 13 фебруар 2014 13:26
Горан Јевтовић
Рђосав
А камо анализа Данаса, Блица (били и остали упориште ДС-а) па "државних" Политике (глодур Љ.С, кадар В.К.), Новости и РТС-а?
Рђосаве, пријатељу, јеси ли у овим новинама које си навео, прочитао бар један чланак о:
- гажењу Устава, предаји дела територије, угрожавању независности земље, признању окупације (све најтежа кривична дела из Главе 28. КЗ Србије) од стране удруженеих западних полуга које предводи ППВ?
Наравно да ниси.
То су кључне ствари, батали чланке "рекла казала" и текстове којима се врло вешто и дозирано имитира некаква демократија и наводна слобода штампе.
Што се тиче "глодура" Политике, није ти она никакав кадар В.К. већ оних код којих се и школовала.
А то је САД.
Па ти мислиш да је ППВ довео ту зато што му се свиђа.
Не, већ зато што му је наложено.
Идентично је и са свима осталима које си набројао.
Медије у Србији држи запад и то школски.
Играју се и са њима и са слуђеним, политички необразованим српским народом.
Ајд' уздравље.
Препоруке:
20
4
18
четвртак, 13 фебруар 2014 13:46
Voja Zemun
Ovi redovni komentatori ovde izgleda imaju sud i bez citanja. Da se tekst zavrsio psovanjem majke i oca i brata Vucicu, verovatno bi i tu nasli zamerku sto se ne pominju i nova i bivsa zena PPV.
Pislednji komentar o Vucicu - da ima sansu i da je vec jednom pokazao da moze da se okrene - (a koji redovnim kritizerima ovde najvise smeta) je, barem kako ja vidim, verovatno najveci samar koji je iko ikada uputio Vucicu u tekstu. Covek je, prosto, rekao da je Vucic prevrtljivac koji je vec jednom okrenuo ledja onome sto je "gradio", kao sto je sad slucaj sa "medijskim muljem". U sustini, iz te recenice je jasno da je Vucic pokajnik iz licne korsti i nista vise...
Dakle, ako ista - komentar autora na kraju teksta je u krajnjem slucaju "pokvaren" jer namece apsolutnu nemogucnost Vucica da se promeni...
Dakle, bravo za analizu. Jer ukazuje na bolnu istinu.
Препоруке:
10
10
19
четвртак, 13 фебруар 2014 14:06
Агент
Овог пута, за разлику од свих претходних избора после 2000, Александар Вучић има шансу да добије подршку равну оној коју је имао Слободан Милошевић 1990.
Те '90 године СПС је освојио 46,1% гласова. То је било тада и никад више. Све касније је било испод 40%. Не верујем да ће икад ико да има такву подршку као СПС те 1990-те. Зато ми је тешко да разумем како је могуће да неко поверује у истраживање пио којој СНС има подршку преко 40% бирача. Де не помињем да је само захвањујући мешовитом изборном систему СПС добио 195 места у Скупштини. И то је било тада и никад више.
Препоруке:
14
0
20
четвртак, 13 фебруар 2014 14:28
Рђосав
Горан Јевтовић:
..., јеси ли у овим новинама које си навео, прочитао бар један чланак о:
- гажењу Устава, предаји дела територије, ...
- Гокси, не залитај се, никакав Устав Вучко није прекршио. А вероватно и неће. Уосталом - што да га крши кад је он заслужнији за тај Устав од Коштунице? Сети се како се Први хвалио да је, захваљујући његовој измишљотини о шиптарској прослави неуспеха референдума, другог дана ипак изашло довољно гласача... - итд, да не помињемо сад да је актуелни Устав у ствари неуставно донет, захваљујући Великом Легалисти (прво и основно: не доноси се Устав у условима окупације дела територије, ...)
Дакле: локалне изборе у покрајинама расписују покрајинске скупштине. Вучко `ладно мже да се одбрани: па и да је Косово под нашом ингеренцијом, општинске изборе би расписала Приштина, као што их "горе" расписује Нови Сад. Само кажеш: статусна неутралност - и готово, нико те не може оптужити за повреду Устава. Па није Први толико глуп...
Препоруке:
7
20
21
четвртак, 13 фебруар 2014 14:49
Горан Јевтовић
Рђосаве, ниси у праву. Не млати се више бранећи Вучића, изгубићеш углед који уживаш.
У намери да скрљаш Коштуницу, што је оправдано, подржаваш и црног ђавола.
Немој брате.
Како бре није прекршио Устав?
Сто пута до сада. Од класичног кривичног дела "преваре" (једно причајући пре избора, а сасвим друго радећи након тога), преко противуставног места "први потпредседник" (тако нешто не постоји ни у Уставу ни у Закону о раду Владе!), преко преговора са лицем са потернице (с којим је иначе, тајно, врло близак!) мимо бројних резолуција скупштине и Резолуције 1244 коју је тотално девастирао у пракси настављајући политику свих оних после петог октобра, све до бетонирања државне границе са "Косовом" и предузимања низа мера у пракси да та тзв. држава заживи (да се не понављам) као и еклакантним не чињењем да се то заустави.
И још један доказ да ниси у праву (проучи Устав и изборни закон), локалне изборе не расписује "покрајинска скупштина", већ председник Народне скупштине Р Србије.
Препоруке:
18
4
22
четвртак, 13 фебруар 2014 14:51
Ivan Aleksić
@Goran Jevtović
Рђосаве, ниси у праву. Не млати се више бранећи Вучића, изгубићеш углед који уживаш.
Dajte molim Vas pukovniče, kakav ugled može da ima čovek koji je ovde javno napisao da je glasao za SNS, i da pri tom smatra da nije pogrešio?
Препоруке:
18
4
23
четвртак, 13 фебруар 2014 15:11
Рђосав
Горан Јевтовић:
Како бре није прекршио Устав?
Сто пута до сада. Од класичног кривичног дела "преваре"...
- "превара" у политици не постоји. Нити ауторство. Сасвим је легитимна "крађа и прекрађа" туђе политике. Упореди: Мило Ђукановић, украо политику Славка Перовића, па сиротом Славку остало само да угаси странку, а Мило царује. Дакле: ови што нападају Вучића - нападају га зато што им је украо политику. И власт.
- ништа он није "дао" јер и не може да да. Али ако прогура кроз Скупштину - онда то више нико не може да зове "издаја" или "кршење Устава". Сети се да је и Шешељ Кумановски споразум називао "Милошевићева капитулација", али кад је Слобче то протерао кроз Скупштину - онда више није капитулација.
Дакле: ако Скупштина Србије буде дала Косово (питам се: какво је то Косово - стопут га даваше а још га не дадоше?!) - онда ће то бити то. Али - с обзиром да се то није десило - глупо је трућати о томе. Од таквих шупљих оптужби ће се Вучко ласно одбранити.
Препоруке:
7
14
24
четвртак, 13 фебруар 2014 15:11
Панта
Dajte molim Vas pukovniče, kakav ugled može da ima čovek koji je ovde javno napisao da je glasao za SNS, i da pri tom smatra da nije pogrešio?
Па шта? И Љотић је први превео Манифест комунистичке партије који је био основа за рад другу Титу у току револуције. Рђосав је комуниста, а ови су љотићевци. Ту је одувек било идејне блискости, истомишљеништва и интернационализма. Зар четнички војвода Тома није недавно изјавио да му је друг Тито узор? За разлику од многих Рђа не мења уверења. КПЈ још није завршила зацртани план на Балкану.
Боље би било да добро прочитате циљеве КПЈ. За њихово оставривање намучиће се и ЕУ.
Препоруке:
10
3
25
четвртак, 13 фебруар 2014 15:20
Ivan Aleksić
@Panta
A znači Rđosav se ugleda na fašistu, megatrend menadžera i austro-ugarskog kaplara? Sve bolji od boljega. Doduše, lično nisam iznenađen...
Препоруке:
10
1
26
четвртак, 13 фебруар 2014 15:24
Рђосав
Пантелијо? Па где си бре ти да нам објасниш неке ствари? Ајде, Пантелијо, да ми не лупамо главу: ко је дао Косово? Тито или Вучић? Убисмо се овде нагађајући, а за тебе је то вероватно тривијално питање? Ајде буди ортак - реци нама нишчима духом...
Препоруке:
7
12
27
четвртак, 13 фебруар 2014 15:38
Marko Gay
Primecujem da osim licnih kvalifikacija, niko nije odgovorio na vazno pitanje koje je rdosav pokrenuo: da li je "seseljevski zakon" uspostavio dobar model za regulaciju medija?
To pitanje ne tice se samo Srbije.
Препоруке:
8
2
28
четвртак, 13 фебруар 2014 15:38
Рђосав
- и Пантелијо, једна лична молба: ако ми се буду обраћали ови Срби-Латиничари, ти процени да ли је питање релевантно па ми га проследи на ћирилици. Ја сам гадљив на Србе-Латиничаре (са изузетком Јасне*) па не могу да читам њихове коментаре. Могу евентуално да полемишем с оним Хрватом "алкар"-омФала унапред, Пантелијо, и жив био.
Препоруке:
5
12
29
четвртак, 13 фебруар 2014 16:36
Peter RV
Ovaj Dinic se odlcio na ulogu Vucicevig duse-briznika. Upucuje ga na gospodnji put pravde :
"Ипак, Александар Вучић је већ једном показао да је у стању да окрене леђа нечему за шта се веровало да је нераскидиви део његовог идентитета."
Po Dinicu, Vuciceva izdaja Sesellja je neki visoki moralni cin, koji bi ovaj trebao da ponovi. Bazirano na cemu, uvjerava nas on,
"Зато не треба губити наду да ће у једном тренутку.."
...kao izkusni prevarant, Vucic, ponovit njegov akt prevare?
Zakljucak moze bit samo jedan- Dinic nema namjeru da pokvari njegovo prijateljstvo sa Vucicem, zbog nekih smicalica...
Препоруке:
9
6
30
четвртак, 13 фебруар 2014 17:51
Панта
Ајде, Пантелијо, да ми не лупамо главу: ко је дао Косово? Тито или Вучић?
Рђо, не лупај главу због тога. То се зна. Боље је онда лупај што као Србин тупиш хрватске ствари.
Косово је од Срба узео Тито и обезбедио им националну бројчану надмоћност забрањујући протераним Србима повратак на своја огњишта и насељавајући Шиптаре из "братске" Албаније. Овде сам раније цитирао неке разговоре Тита и његових команданта за време рата који су "грешком" ушли у сукоб с шиптарским СС јединицама (онако како су их они написали у својим књигама).
Ваљда знаш како је уставним променама системом "ми по миц" од области Косово дошло до покрајине. Нисам ја писао те уставе.
Слоба је успео да га врати под окриље Србије. Онда наступају језуити.
Вучић, Дачић и Николић су Косову обезбедили статус државе и поставили границу Велике Албаније. Само је питање ко ће то потписати, што се може чекати до 2060. год. Заборавили су и Резол. 1244 и Устав Ср
Препоруке:
10
1
31
четвртак, 13 фебруар 2014 18:40
Peca Pop
Dinicu, ajde ti lepo nama priznaj - koliko para ti je dao Miskovic da ovo pises i rusis neupitni autoritet Apsolutnog PPV-a?!
A i ovi placeni komentatori ovde koji odmah spinuju kao da ne vidimo da je ovo cista pljuvacina po Vucicu...
Sramota.
Препоруке:
4
7
32
четвртак, 13 фебруар 2014 21:07
Peter RV
@Peca Pop
'Pljuvanje' po osobi koja je izdala sve i svakog, nije bas sramotni akt.
Препоруке:
7
0
33
четвртак, 13 фебруар 2014 21:42
Grgur
Srbija je kao zemlja u raspadajućem stanju. Sve ove priče o nekakvom navodnom boljitku čista su farsa. Mi smo, bukvalno, propali u svakom pogledu: duhovnom, moralnom, privrednom, ekonomskom, finansijskom...I, što je najgore, u kandžama smo svetskih nasilnika i bezkrupuloznih profitera koji će nam ispitii zadnju kap krvi. Narod ko narod. Povodljiv, u većini slučajeva i prilično neprosvećen, i sa veoma nerazvijenom svešću, idealan je za manipulisanje i okretanje oko malog prsta od strane nevidljivih centara moći, a preko svojih podanika koji stoje na čelu svojih političkih partija i koji, doslovce, ne smeju uraditi ni jednu jedinu stvar a da se predhodno ne konsultuju sa svojim nalogodavcima. U toj situaciji, postavlja se pitanje, ima li uopšte smisla izlaziti na izbore i glasati za bilo koga, kada se pouzdano zna da se sve na kraju sliva u isti koš, bilo da smo glasali za Kurtu ili Murtu, Gaju ili Raju. Treba jačati svest i pružati otpor i neposlušnost državi koja to suštinski nije.
Препоруке:
7
0
34
петак, 14 фебруар 2014 07:54
@Рђосав
"ко је дао Косово? Тито или Вучић? реци нама нишчима духом..."
Драги нишчи, ко је дао, него ЈБТ. Све им је дао, само је оставио својим настављачима да потпишу.
Препоруке:
8
1
35
петак, 14 фебруар 2014 09:01
Milica S
Vrlo uboka i precizna analiza. Ovaj clanak bi trebalo da procita svako pre bego sto kupi neke novine...
Препоруке:
9
0
36
петак, 14 фебруар 2014 13:47
Nislija Za PECU POPA
Peco, provalio sam te! Potpisi se, a ne skrivaj iza skracenice imena i prezimena. Nadam se da sve ovo nece da bude stampano u trecoj knjizi o AV!
Nislija!
Препоруке:
5
0
37
петак, 14 фебруар 2014 19:32
Hercegovac
Moze li mi neko objasniti sta se srbima preko drine sprema kada ovi evropejci bez alternative uskoro uspostave totalitarnu vlast u srbiji, hoce li i nas raspametiti i poceti da nas pomazu i stite kao sto stite srbe sa kosova. Kako da se zastitimo? Do sada a od devedesetih je islo nekako, medjutim izgleda da za interese "bez alternative" i nama nece ici kako smo mislili.
Чему овај неадекватни закључак на крају, у анализи која је инзваредна?
Па да ли је могуће да овако интелигентни аутор до сада није схватио шта у ствари Вучић ради пуне две деценије?
Или нам се г-сн Динић млађани мало "фемка", ипак превентиве ради.
Александар Вучић је своје право лице показао 2008. године (свако је то могао да види уколико је имао очи), а од 2012, то је брутална демонстрација.
Човек је преко 15 година потпуно конспиративно и врхунски припреман (пре тога школована, знамо и где) за оно што сада гледамо.
А то што гледамо и живимо (и тек ће, још се нисмо приближили оном најгорем) зове се сложена субверзивна операција разбијања и пљачкања Србије и неутралисање Српства као таквог, у којој, онај психолошко-пропагандни део заузима место број 1.
Зар нам није намерачио промену свести па чак и менталног склопа.
Оволико писаније и критика Вучића да би се на крају поентирало изјавом да је Вучић право решење за Србију.
Враг је однео шалу. Ових дана сам просто "затрпан" СНС пропагандом у разним видовима. И то не од било кога него од "независних интелектуалаца", "познатих српских националиста", "вечитих опозиционара"...
Мој другар "опозиционар" се уби од промовисања идеје како треба бојкотовати изборе јер "не ваља изборни закон", "избори су фарса", итд...
Један "познати патриота" заговара тезу како има једна партија која "има тајни национални план" али неће да га јавно објави да "не би изгубила изборе". Ви народе погодите ко би то могао бити, каже он (али дефинитивно нису ови који имају ЈАВНИ национални програм).
А знате ли зашто.
Ако знате шта је старије,кокошка или јаје,онда би требало да вам одговор буде брз и тачан.
Ја знам не.
Dajem inicijativu;
1.Da se optuži za zloupotrebu helikoptera sa otežavajućom okolnosti s obzirom na potrebu upotrebe istog u svrhu spasavanja više od jedne osobe.Kao i to što je helikopter vojni.
2.Da se odmah pokrene istraga i po mogućnosti donese i presuda pre izbora.
3. Da mu se naplati pun iznos za korišćenje letelice
i da isti mora uplatnicu objaviti na TV kao i svim novinama koje su ga tada proglašavale herojem.
4. Da se smeni vojni komandant koji je odobrio korišćenje helikoptera ili da javno izjavi da je na to bio primoran.
I još jedno pitanje "Zašto ga TV ekipa nije snimala iz helkoptera već su ni krivi ni dužni mogli da nastradaju nameštajući kadar".
Не треба у исти кош трпати Нолета са ППВ-ом, јер је Ноле са оцем ишао да помогне пријатељу из иностранства који је остао завејан. Нимало му није била потребна медијска потпора велеиздајника. Сасвим се случајно то поклопило, и нема смисла да му приписујемо нешто за шта заиста није крив.
Ти исти медији, на челу са "Куриром", нису смели да објаве онакву пикантерју као што је Свадба, вест од којих иначе живе, а о покушају Мишковића да сруши Вучића пишу семинарски рад. Провидно (транспарентно).
Слободно реците, нећемо ми никоме, ионако вас не бисмо читали да нисте овде.
Уосталом, одавно је све постало роба и има своју цену:)
Дакле, колико?
А ово:
"Александар Вучић има шансу да промени политичку културу у Србији набоље – да постоји одговорност за изговорену реч, да медији буду средство информисања, ... да се неодговорни директно казне,..."
- ово је чист цинизам. Тај исти А.В. је као министар информисања завео један одличан шешељевски закон, којим су се измишљотине новинара експресно кажњавале, али се - под силним притисцима демократског новинарства - одрекао, и дан-данас се пере, од тог иначе сјајног закона. Дакле: прво сте га натерали да се одрекне сваке намере о регулацији новинарског дивљања - а сад му тражите - шта?! Ерго: цинизам.
Рђосаве, пријатељу, јеси ли у овим новинама које си навео, прочитао бар један чланак о:
- гажењу Устава, предаји дела територије, угрожавању независности земље, признању окупације (све најтежа кривична дела из Главе 28. КЗ Србије) од стране удруженеих западних полуга које предводи ППВ?
Наравно да ниси.
То су кључне ствари, батали чланке "рекла казала" и текстове којима се врло вешто и дозирано имитира некаква демократија и наводна слобода штампе.
Што се тиче "глодура" Политике, није ти она никакав кадар В.К. већ оних код којих се и школовала.
А то је САД.
Па ти мислиш да је ППВ довео ту зато што му се свиђа.
Не, већ зато што му је наложено.
Идентично је и са свима осталима које си набројао.
Медије у Србији држи запад и то школски.
Играју се и са њима и са слуђеним, политички необразованим српским народом.
Ајд' уздравље.
Pislednji komentar o Vucicu - da ima sansu i da je vec jednom pokazao da moze da se okrene - (a koji redovnim kritizerima ovde najvise smeta) je, barem kako ja vidim, verovatno najveci samar koji je iko ikada uputio Vucicu u tekstu. Covek je, prosto, rekao da je Vucic prevrtljivac koji je vec jednom okrenuo ledja onome sto je "gradio", kao sto je sad slucaj sa "medijskim muljem". U sustini, iz te recenice je jasno da je Vucic pokajnik iz licne korsti i nista vise...
Dakle, ako ista - komentar autora na kraju teksta je u krajnjem slucaju "pokvaren" jer namece apsolutnu nemogucnost Vucica da se promeni...
Dakle, bravo za analizu. Jer ukazuje na bolnu istinu.
Те '90 године СПС је освојио 46,1% гласова. То је било тада и никад више. Све касније је било испод 40%. Не верујем да ће икад ико да има такву подршку као СПС те 1990-те. Зато ми је тешко да разумем како је могуће да неко поверује у истраживање пио којој СНС има подршку преко 40% бирача. Де не помињем да је само захвањујући мешовитом изборном систему СПС добио 195 места у Скупштини. И то је било тада и никад више.
..., јеси ли у овим новинама које си навео, прочитао бар један чланак о:
- гажењу Устава, предаји дела територије, ...
Дакле: локалне изборе у покрајинама расписују покрајинске скупштине. Вучко `ладно мже да се одбрани: па и да је Косово под нашом ингеренцијом, општинске изборе би расписала Приштина, као што их "горе" расписује Нови Сад. Само кажеш: статусна неутралност - и готово, нико те не може оптужити за повреду Устава. Па није Први толико глуп...
У намери да скрљаш Коштуницу, што је оправдано, подржаваш и црног ђавола.
Немој брате.
Како бре није прекршио Устав?
Сто пута до сада. Од класичног кривичног дела "преваре" (једно причајући пре избора, а сасвим друго радећи након тога), преко противуставног места "први потпредседник" (тако нешто не постоји ни у Уставу ни у Закону о раду Владе!), преко преговора са лицем са потернице (с којим је иначе, тајно, врло близак!) мимо бројних резолуција скупштине и Резолуције 1244 коју је тотално девастирао у пракси настављајући политику свих оних после петог октобра, све до бетонирања државне границе са "Косовом" и предузимања низа мера у пракси да та тзв. држава заживи (да се не понављам) као и еклакантним не чињењем да се то заустави.
И још један доказ да ниси у праву (проучи Устав и изборни закон), локалне изборе не расписује "покрајинска скупштина", већ председник Народне скупштине Р Србије.
Dajte molim Vas pukovniče, kakav ugled može da ima čovek koji je ovde javno napisao da je glasao za SNS, i da pri tom smatra da nije pogrešio?
Сто пута до сада. Од класичног кривичног дела "преваре"...
- "превара" у политици не постоји. Нити ауторство. Сасвим је легитимна "крађа и прекрађа" туђе политике. Упореди: Мило Ђукановић, украо политику Славка Перовића, па сиротом Славку остало само да угаси странку, а Мило царује. Дакле: ови што нападају Вучића - нападају га зато што им је украо политику. И власт.
- ништа он није "дао" јер и не може да да. Али ако прогура кроз Скупштину - онда то више нико не може да зове "издаја" или "кршење Устава". Сети се да је и Шешељ Кумановски споразум називао "Милошевићева капитулација", али кад је Слобче то протерао кроз Скупштину - онда више није капитулација.
Дакле: ако Скупштина Србије буде дала Косово (питам се: какво је то Косово - стопут га даваше а још га не дадоше?!) - онда ће то бити то. Али - с обзиром да се то није десило - глупо је трућати о томе. Од таквих шупљих оптужби ће се Вучко ласно одбранити.
Па шта? И Љотић је први превео Манифест комунистичке партије који је био основа за рад другу Титу у току револуције. Рђосав је комуниста, а ови су љотићевци. Ту је одувек било идејне блискости, истомишљеништва и интернационализма. Зар четнички војвода Тома није недавно изјавио да му је друг Тито узор? За разлику од многих Рђа не мења уверења. КПЈ још није завршила зацртани план на Балкану.
Боље би било да добро прочитате циљеве КПЈ. За њихово оставривање намучиће се и ЕУ.
A znači Rđosav se ugleda na fašistu, megatrend menadžera i austro-ugarskog kaplara? Sve bolji od boljega. Doduše, lično nisam iznenađen...
To pitanje ne tice se samo Srbije.
"Ипак, Александар Вучић је већ једном показао да је у стању да окрене леђа нечему за шта се веровало да је нераскидиви део његовог идентитета."
Po Dinicu, Vuciceva izdaja Sesellja je neki visoki moralni cin, koji bi ovaj trebao da ponovi. Bazirano na cemu, uvjerava nas on,
"Зато не треба губити наду да ће у једном тренутку.."
...kao izkusni prevarant, Vucic, ponovit njegov akt prevare?
Zakljucak moze bit samo jedan- Dinic nema namjeru da pokvari njegovo prijateljstvo sa Vucicem, zbog nekih smicalica...
Рђо, не лупај главу због тога. То се зна. Боље је онда лупај што као Србин тупиш хрватске ствари.
Косово је од Срба узео Тито и обезбедио им националну бројчану надмоћност забрањујући протераним Србима повратак на своја огњишта и насељавајући Шиптаре из "братске" Албаније. Овде сам раније цитирао неке разговоре Тита и његових команданта за време рата који су "грешком" ушли у сукоб с шиптарским СС јединицама (онако како су их они написали у својим књигама).
Ваљда знаш како је уставним променама системом "ми по миц" од области Косово дошло до покрајине. Нисам ја писао те уставе.
Слоба је успео да га врати под окриље Србије. Онда наступају језуити.
Вучић, Дачић и Николић су Косову обезбедили статус државе и поставили границу Велике Албаније. Само је питање ко ће то потписати, што се може чекати до 2060. год. Заборавили су и Резол. 1244 и Устав Ср
A i ovi placeni komentatori ovde koji odmah spinuju kao da ne vidimo da je ovo cista pljuvacina po Vucicu...
Sramota.
'Pljuvanje' po osobi koja je izdala sve i svakog, nije bas sramotni akt.
Драги нишчи, ко је дао, него ЈБТ. Све им је дао, само је оставио својим настављачима да потпишу.
Nislija!