петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ови избори су на ивици регуларности

Kоментари (83) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 10 март 2014 13:47
Дринко Кончаревић
Нисам професор, не бавим се философијом са теоретске стране и слично али тврдим да демократија никад није постојала. Е ево и зашто. Држава је сила. Док постоји сила нема демократије. Онај ко је на власти, све од правде до истине и поштења "кроји" по свом. Посве је нормално да зађе у гранично подручје при чему пази да не пређе линију. Дакле он је ОК. А уствари није, што показује суштина његове власти. Зато, гласајмо за "патриотске странке (?)" не би ли ствари вратили у суштину па ће мо да се ћерамо.
Препоруке:
97
14
2 понедељак, 10 март 2014 13:49
Pol Korektan
Ne sećamo se izbora koji nisu bili na ivici regularnosti - pitanje '' ivice'' je uvek bilo više estetičko, a manje pitanje demokratije kao jednog / odnekud / hiper-definisanog sistema. Dakle, imamo toliko demokratija da od demokratije ne vidimao Demokratiju.
Problem cenzure je arbitraran i tiče se i npr. NSPM kao svih ostalih medija. Po osećanju i etičkom kriterijumu koje su veoma ambivalentne forme u međuljudskom saobraćaju oni koji to mogu izabiraju jedno a odbacuju drugo. U redu je što na net-u imamo napisane jasne kriterijume, koji su to uslovi da se nešto pojavi npr. među komentarima, ali svi veoma dobro znamo da je to jedna igra u kojoj postoje igrači, postoji polje/ background / na kojem se igramo, ali pravila su aproksimativna i ostaće takva sve dok je demokratije. Drugačija društvena uređenja implicite određuju i svoja, drugačija ''pravila'' igre pa kritikujemo rigidna pravila dok se prema *demokratskim* odnosimo kao prema zlatnom teletu. ''Tražili ste - gledajte!'' Ili ne?
Препоруке:
30
10
3 понедељак, 10 март 2014 13:50
o
Demokratija vise ne stanuje ovde
Препоруке:
93
2
4 понедељак, 10 март 2014 13:52
Форевер Јанг
Браво професоре! Ово нико не може да побије. Сушта истина, зналачки систематизована.
Можда фали само анализа експресног прикупљања потписа СНС-а, како би заузели прво место на листи. 16.000 потписа, скупити за два сата је немогуће. Овде је на старту прекршена изборна процедура, јер је очигледно да су потписи скупљани данима пре него што је проглашен изборни процес. Значи да су судови делегирали службенике за прикупљање потписа за СНС и пре него што су изборне активности уопште започеле.
Препоруке:
159
3
5 понедељак, 10 март 2014 13:54
micky
Izbori u Srbiji su postali rijaliti sou, farma "velikog rata". Affentheater i predstava za narod. Poneko ucari dzak krompira a oni spretniji maznu i po deset evra. Zavisi gde zive i ko placa...
A koji su izbori bili regularni od kad je u Srbiji dovedena "prozapadna" Vlada. Razlika je samo sto se danas teze sakriva ta laz i Propaganda. Dok NATO-fasisti instaliraju vladu dotle ce vladati Vucic, Dacic, Dinkic i Nikolic. Mozda ce u sledecu vladu da udjei Ceda- prasak. Rekao je da vise nece da bude u opoziciji. Hoce u vladu. To ce NATO da mu omoguci zajedno sa Vucicem, sve za "boljitak" i "bolji zivot" gradjana. Srbija je pukla odavno ko zvecka. Samo promenom geopolitickih kretanja u svetu na vlast u Srbiji mogu da dodju casni i neukaljani ljudi. Danas ich ja licno ne vidim na politickoj pozornici. Da je Srbija pravna drzava 90% politicara morala bi u cuzu. E posto to Srbija nije imacemo jos jednu "demokratsku" vladu Koje ce da postave strane ambasade. Fertig.
Препоруке:
86
3
6 понедељак, 10 март 2014 13:56
Горан Јевтовић
Нема овде ни "и" од избора. Све је велика, прљава игра, према правилима западне мафије која има јасно разрађену комплексну методологију владања покореном земљом.
И када им све иде по плану али и када до промене плана дође, што недвосмислено показује најновији пример Украјине.

Ако смо у већини поодавно констатовали да имамо квинслишке формације на власти од петог октобра које су под потпуном контролом западних господара, да је од 2008.године тако нешто нескривено, а од 2012. је попримило све карактеристике праве хунте, илузорно је очекивати било какво елементарно поштовање воље народа.
Уосталом, управо примери недавних локалних избора то потврђују.

Избори су већ завршени. Да ли ће назадњаци имати 45 или 30 %, потпуно је ирелевантно, зато што је ту "бунар" из кога ће се надоместити заостак, чиме ће наш "пут у кречану" (што би казао уважени В.Димитријевић) бити незадрживо настављен.
Битка се води за 2/3 посланика и за ЛЕГИТИМИТЕТ, којим ће нам зачепити уста.
Препоруке:
133
11
7 понедељак, 10 март 2014 13:58
Miloš
Ne slažem se sa Antonićem oko toga da su ovi izbori prelomni za srpsku demokratiju. Skloni smo tome da svake izbore nazivamo sudbonosnim, prelomnim, odlučujućim itd. A vreme je pokazalo da posle svakih izbora sve ostaje isto. Koji god ljudi da zasednu oni izvršavaju naloge Vašingtona i Brisela. Tako će biti i sada. A ni medijske blokade, cenzura i sve ostale neregularnosti takođe, nažalost, nisu ništa novo u Srbiji. Toga smo se nagledali godinama unazad, i oko izbora i svo vreme između izbora.
Препоруке:
61
5
8 понедељак, 10 март 2014 14:02
Драган
Демократски избори се у теорији описују као...


Све у вези савремене "демократије" је само теоретско, она и не служи низашта друго него за заваравање поробљених и слуделих широких народних маса да су - слободни, док су заправо само експлоатисани углавном и за сада сити робови, а убрзо ће бити и гладни.
Препоруке:
64
1
9 понедељак, 10 март 2014 14:20
Страдија
Резултати "избора" ће највероватније бити такви да се без проблема скупи већина за промену Устава Србије,фактички без Косова и Метохије и лабавим статусом Војводине по нато сценарију!
Препоруке:
97
0
10 понедељак, 10 март 2014 14:32
nikola
Nema potrebe da Vucic I SNS kradu glasove jer vecina sekune u Vucca isamo ceka da izbori prodju pa da sve krene na bolje.Narod je hipnotisan jer ne mogu drugacije da objasnim toliku naivnost.
Препоруке:
62
3
11 понедељак, 10 март 2014 14:39
Gile
Davno je rečeno:kakva je razlika ako na trgu uzviknete živeo taj i taj i proglasite ga za vođu (npr."Majdan" u Kijevu) ili u kutiju ubacite listić.Toliko o demokratiji!
Препоруке:
46
2
12 понедељак, 10 март 2014 14:52
Милан
Србија је украјински, кијевски сценарио доживела још пре 14 година. Србију сада чека кримски сценарио.
Препоруке:
90
1
13 понедељак, 10 март 2014 14:56
Влада Канада
Веома ценим професора Антонића, као и све ауторе и коментаторе НСПМ, који читам од самог почетка. Не треба трошити много речи о слободи избора, као и о слободи у свим сегментима државе и друштва. Све док је Србија окупирана, слободних избора, па ни елементарне слободе ѕа Србију и Србе, неће бити. Слобода захтева виши ниво квалитета политичке, економске, куптурне, спортске и свакојаке друге елите. Тога сада у Србији нема. Садашња 'елита' у Србији је најгори српски олош, онај танак слој друштва, који не би требали да буду ни перачи судова. У Србији треба прво освојити Слободу. Она се не може постићи седећи на дувану. Имајући у виду наша искуства са окупаторима у периоду 1991-1995, 1999. године, у Либији, Сирији, Египту, Ираку, Авганистану и, тренутно, у Украјини и њихове очигледне слабости, та борба није тако тешка, а победа се може постићи врло лако. Потребно је само активирати нашу генетску упорност и тврдоглавост. Другим речима, мораће да раде го...е мотке.
Препоруке:
82
0
14 понедељак, 10 март 2014 15:24
Marko Gay
I ja mislim da ovi izbori nisu prelomni jer ste u dubokoj NATO pozadini.

Necete moci sustinski promeniti sistem niti se prikljuciti Rusiji.

ALI, to nije jedino sto se racuna u svetskoj utakmici. Glasajuci za SRS, vi nam mozete naneti stetu, izloziti nas trosku, blamazi, razvuci nam snage.

Pa zamislite kad bi u svim pokorenim zemljama (npr Nemackoj, Filipinima...) ljudi glasali za takve anti-sistemske stranke. Svako takvo glasanje nam steti, a u zbiru u vise zemalja moze da ugrozi sistem.
Препоруке:
31
33
15 понедељак, 10 март 2014 15:31
Хришћанин
Увек је било и биће притисака на бираче, али ово што спроводи Вучић и остала квислиншка банда је незабележено. Мораће ипак мотка да ради, издали су све оно што је свето сваком Србину и Српкињи. Поздрав читаоцима, редакцији НСПМ и наравно професору Антонићу.
Препоруке:
68
3
16 понедељак, 10 март 2014 15:33
Prevaren po drugi put
Prvi put sam prevaren od SNS-a u prosloj predizboornoj kampanji. Glasao sam za njih, a ispalo je da sam glasao za politiku LDP-a, ako ne i goru.
Sada se osecam prevaren od RTS-a. Mi u Dijaspori, placamo (moramo) mesecno da bi smo mogli da gledamo RTS. Drugi izbor, osim PINKA, nemamo.
S obzirom da redovno placam, smatram se prevarenim od RTS-a, jer vidim koliko bezobrazno namecu neke stranke, narocito SNS, a i novo stvorenu stranku B. Tadica.
Mi u Dijaspori, zahtevamo da nam se prezentiraju i druge stranke, kako bi smo mogli DEMOKRATSKI da odlucimo za koga da glasamo.
RTS, sram vas bilo, pare uzimate od srpskog naroda a radite za zapadne mafije.
Препоруке:
101
0
17 понедељак, 10 март 2014 15:44
синиша
Не само да се не скидају са екрана него нам вређају интелигенцију комбинацијама претњи и лажних обећања. Као да смо ми идиоти.

Раније смо се подсмехивали пазарским шверцерима фармерица који су продавали лажне левиске, а сада имамо даа држава у изборне сврхе прави лажне мерцедесе.

Ако су они нормални, онда нико није ненормалан.
Препоруке:
91
0
18 понедељак, 10 март 2014 16:16
boban
Zasto se Vucic nikada ne suceljava na TV u duelu sa nekim iz opozicije?
Zasto u Srbiji nema TV duela svih nosioca lista na TV kanalima sa nacinalnom frekvencijom.
U svim normalnim zemljama postoje TV dueli u kojima kandidati moraju odgovarati na nezgodna pitanja.Organizuje se najmanje 3 takva duela I traju oko 3 sata u najgledanije TV vreme.
Zivim na 3 kontinenta I znam.
Препоруке:
83
0
19 понедељак, 10 март 2014 16:18
Јован
Не знам да ли наслов дао сам професор или редактор, али је потпуно неусклађен са садржајем, из кога се јасно види да "Избори" не само да нису на ивици регуларности, него су ПОТПУНО НЕРЕГУЛАРНИ !
Препоруке:
73
1
20 понедељак, 10 март 2014 16:19
boban
Na B92 su se smilovali I pustili SRS,Dveri,trecu Srbiju I jednog coveka iz naroda I naveli ih da se posvadjaju jedan sa drugim.Bukvalno su se svadjali .
Zar nije bilo normalno da opozicija sedi naspram vlasti I diskutuje?Ne,ovo je Srbija bre.Najveca kaljuga u svetu.
Препоруке:
57
3
21 понедељак, 10 март 2014 16:23
драгослав павков
16. март, као и све што ће после тога доћи, показаће хоћемо ли се за своја права морати и тући, или ће их власт макар елементарно поштовати.

Волео бих да нећемо, али сви су изгледи да хоћемо. Само, овог пута се нећемо тући са полицијом већ са комшијама, кумовима, познаницима... Српска тврдоглавост, таштина и легендарни инат су коначно постигли оно о чему је Стипе Месић у своје време могао само да сања: Не Србе на врбе, него - Србе на Србе!
Решење би било у сложном окретању леђа политикантима и барабама и градњи паралелних институција али, коме ја то причам? Ако само поменем да у неким стварима треба да се угледамо на Руговине Шиптаре - истог момента нека Србенда удари минус, јер Боже мој - какав то Србин може и помислити да и од Шиптара нешто може да се научи?! Значи још ћемо се препуцавати, а познато је да силеџија више ужива што се жртва више копрца. На нама је значи али знам ја нас...
Препоруке:
62
6
22 понедељак, 10 март 2014 16:27
boban
Ono sto narocito zabrinjava je da Vucic ocigledno laze I to u seriji.Na primer juce u vezi Ikarbusa I Mercedesa.
Vucic kaze da je Mercedes dosao u Srbiju.
Ne postoji nikakav ugovor sa Mercedesom vec je Ikarbus jedna od mnogih musterija koja kupuje sasiju I nadgradjuje je.Taj autobus je Ikarbus I ne sme nositi mercedesovu oznaku.
Cak sta vise,u Srbiji postoji firma koja jos od 1996 koristi mercedesovu sasiju na razne vrste autobusa I ostalih vozila..
Evo ga dokaz:
http://www.nadogradnjaristic.rs/
Препоруке:
61
0
23 понедељак, 10 март 2014 16:36
Na B92 su se smilovali I pustili SRS,Dveri,trecu Srbiju...
Па то је ваљда и био циљ, да се свађају. Очигледно је да у тим странкама можда има добре намере, али способности нема ни трага. Јасно је да су и они, можда наивно ( а можда и не ), део фарсе - која ће не крају постати трагедија. Али, шта се ту може...
Препоруке:
45
2
24 понедељак, 10 март 2014 16:53
Хунта
Хунта је озванична и влада диктатурски од паљења Скупштине, међутим Хунта је испод жита преузимала власт већ много раније, упоредо са санкцијама и сукобима. Зато се и десило све онако, од комплетне издаје на даље.
Од квислинга нападано понашање јадних остатака народне власти и медија су у том периоду били само последњи покушаји одбране прогресивних народних снага и целог народа у очају пред страховитом силом која се заједно агентурама, домаћим плаћеницима и непријатељским делом мањина устремила на слуђени народ без икакве могућности да се одбрани од објављене пресуде од стране лобија који владају светом и душама.
Препоруке:
36
0
25 понедељак, 10 март 2014 17:20
Најмањи
@boban
"Na B92 su se smilovali I pustili SRS,Dveri,trecu Srbiju I jednog coveka iz naroda..."
Нису били на Б92, него на Студију Б, а повод су били градски избори. Тачно је да су се међусобно препирали и оптуживали. Највише је Шаровић "оплео" по Трећој Србији и Дверима. По потоњима из разлога што изједаначавају читаву опозицију и што је Глишић, наводно, добио посао од ДСС-а, а сада устаје против партијског запошљавања. То су били једини моменти који су мени били интересантни.
Препоруке:
28
1
26 понедељак, 10 март 2014 18:11
Драшко
Вучићева паника извире из његовог знања. Он је проучавао лик и дело Макс Вебера и много му се допао Веберов став о моћи и о праву да се та моћ намеће другима и без њиховог пристанка. У међувремену је Вучић одмакао у проучавању лика и дела па је сада стигао до дела у коме Вебер пише о праву на ОТПОР!(оних којима је наметана туђа воља без њиховог пристанка)
Обзиром да Вучић није сенилан он се добро сећа (док је био радикал) како су пљували Слобу, па сарађивали са њим, па га опет пљували, па бранили Косово и Метохију па после из СНС-а се одрекли истог. Зна Вучић (читајући Вебера) да је народна воља непредвидива па све спрема да избегне најгори сценарио. Уосталом, сви они око избора сањају Слобу а поготову данас на годишњицу његовог убиства - злочина у коме је било ЈАКО МНОГО саучесника.
Савест је чудо!
Шта о савести каже Вебер?
Препоруке:
44
0
27 понедељак, 10 март 2014 19:00
s
Jedna dopuna profeosrovog razmišljanja o tome šta je sve moguće podvesti pod "ukrajinski" scenario o kom galami Vučić. Simbolika ovog scenarija je okretanje "proevropske" vlade Rusiji. Iznenada. Tada se diže masa, koja je protiv toga. Kada se govori o buntu u narodu zbog smanjenja penzija,ugovora o.radu, itd. onda imamo slikovit naziv -"grčki scenario".
Препоруке:
16
0
28 понедељак, 10 март 2014 19:00
VLADIMIR
Ovi izbori nemaju ni R od regularnosti, a na to smo u Srbiji već i navikli. Ono što je najjači utisak po meni, su ljudi koji glasaju na osnovu nečije zastupljenosti u medijima?! Koliko moraš da budeš neinteligentan(da ne koristim neku drugu reč) pa da ti Pink i RTS kroje mišljenje?! Meni možeš da puštaš predizborne spotove od jutra do sutra, ja glasam na osnovu svoje savesti, a ne na osnovu toga ko više mazi telad i laže o investicijama.
Препоруке:
39
0
29 понедељак, 10 март 2014 19:04
Хоће ли напредњаци још једном насамарити Србију?
Траје бесрамна предизборна кампања Српске напредне странке и њених тужних сателита. Говоре да су они судбина Србије. Да ће они да зауставе национални, државни и економски суноврат. Пуна су им уста обећања да ће арапски шеици поплочати Београд мермером, да ће немачке компаније на челу са "Мерцедесом" да запосле народ.

Лажу, бестидно, да ће помоћи мала и средња предузећа, отворити врата најбољима, помоћи најугроженијима...

Нуде нам Исток на Западу и Запад на Истоку, траже излаз на Егејско море, пуне буџет ваздухом, пумпају га лажима, пљују на прошлост у којој су учествовали као ратни хушкачи, препоручују спасење у Европској унији...А, све са једним циљем: да још опљачкају, униште, сатру и разједине Србију, само да би они добро живели.
Препоруке:
38
0
30 понедељак, 10 март 2014 19:05
Хоће ли напредњаци још једном насамарити Србију? (2)
Добили су напредњаци и свог демокрацког савезника, Бориса Тадића, који очајнички покушава да у овом савезу помогне очувању лоповских тековина својих бивших министара. Ова гадна, однарођена и на све спремна дружина хоће поново да влада! Не треба им дати да још једном завуку руке у државну касу. У озбиљним државама, остали би и без руке и без касе!
Препоруке:
36
0
31 понедељак, 10 март 2014 19:07
Karl Marx
Bosko Obradovic se najzad pojavi na RTS-u i dva dana kasnije u rezimskom Kuriru izadje intervju sa Kostunicom koji neutralise rast Dveri u patriotskom birackom telu. Slucajnost?

Ja naravno ne mislim da Kostunica radi za Vucica ali za Naprednjake je DSS sigurno manje zlo od Dveri.
Препоруке:
40
7
32 понедељак, 10 март 2014 19:08
Мафијашка и тајкунска странка
"...Реч је о странци која од 2008. године не добија ни једног јединог динара из буџета Републике Србије. То је апсолутни доказ да је СНС странка која се финансира на апсолутно нелегалан начин, да је финансирају тајкуни, мафијаши и криминалци."

(Бивши потпредседник СРС Александар Мартиновић о Српској напредној странци, саопштење за јавност, СРС, 23. 4. 2012. године)
Препоруке:
36
0
33 понедељак, 10 март 2014 19:24
сељак беземљаш
Избори 16 марта 2014.г. су одрпана варијанта избора од 24 септембра 2000.г.
Потрошиле се паре
А и задужило се.

Ако се лицитира са десет евра глас, то је око седамдесет милиона евра за све гласаче.
Те 2000.г. се лицитирало са укупном сумом од пет
милијарди.Које чекају на граници резултате избора. Па Дакле око 75 евра по гласачу.
За 14 година у новцу изражена вредност гласача пала је дакле на нешто више од 13% почетне вредности.
Гледано берзански, односно ПИЈАЧНО.

На пијаци партијски активисти са покретним расклопивим штандовима.Штандови им исти. Они исти.Исти као активисти КП-СК
Верглају програм.
А програм им зависи од тога у ком су се јавном предузећу запослили и која га партија тренутно држи.
Активисти СНС најагилнији. Свеже запослени па се нису истрошили.
Препоруке:
32
1
34 понедељак, 10 март 2014 19:41
miki
Nista u ovim izborima nije prelomno,jedino je prelomno to da narod pocinje da shvata da se izborima nista ne resava i da treba traziti alternativna resenja za postizanje vladavine naraoda medju kojima podrazumevam i gore spomenutu motku
Препоруке:
23
2
35 понедељак, 10 март 2014 19:46
туча!
Ви хоћете да се"тучете"за ваша права?
Ха!
Ту смо.О томе се значи ради.
Хоћете тучу,улицу,мотку?
Да не бисте и Крим,можда?
Е,неће моћи ове ноћи!
Не,не!
Сами,никако!
Препоруке:
8
2
36 понедељак, 10 март 2014 19:51
qui vivra, verra
Не слажем се са г. Антонићем у сврставање ДС-а у категорију (мејнстрим) опозиције. Као што ни Пепси-Кола није опозиција Кока-Коли, нити Бургер Кинг опозиција Мек Доналдсу, тако исто и ДС није никаква опозиција СНС-у. То су, једноставно комерцијалчни конкуренти, који исту робу, само под (мало) различитим етикетама пласирају истом сегменуту публике (бирачима). Не ради се ту о различитим погледима на свет, на позиционирање земље, итд. Ради се једино о томе да се изборе за парче колача власти. То важи и за све набројане странке “мејнстрим опозиције“. Што се антимејнстрим опозиције тиче, међу њима има и оних који су створени само за то да што више гласача одвуку у свој понор испод цензуса (јер тешко да ће неко из та опозиције изузев ДСС-а цензус прећи), и на тај начин те гласове незадовољних бирача “на тацни“ испоруче победнику – читај: СНС-у.
Препоруке:
24
3
37 понедељак, 10 март 2014 20:21
Gedza
A tek post izborne kalkulacije , koliko li ce to pijacarenje ucvrstiti "regularnost" izbora i volju glasaca !
Setite se 2008-me, sta rece Tadic; "Necu dozvoliti da SRS formira Vladu"!
Potom SU ON I NASI OKUPATORI FORMIRALI SNS ...i evo nam ga...!
Препоруке:
30
0
38 понедељак, 10 март 2014 20:43
Srdjan
Mozda kad bi te stranke bile malo manje klerofasisticke mozda bi ih neko i zvao u emisije
Препоруке:
4
37
39 понедељак, 10 март 2014 20:45
фристајло
Ови "избори" служе томе да се да легитимитет "демократији", којом се Србија одриче Космета, прихвата вазалски однос према западу, признаје пораз и "прави се мртва".
Свако, ко мисли другачије, бива изопштен, али- демократски.
Странке, као носиоци политичког деловања у Србији "парадирају" овуда већ 25 година; резултате видимо (то, ваљда- није спорно?)- перманентан пад, по мање-више свим питањима.
Демократија, вишепартијски систем, слободни избори и изборне кампање овде су се врло брзо претвориле у лакрдију, а данас- у комедију (црну!), и тешко да се у народу још може наћи особа која још има наду да ће нам тај фарсични сценарио донети неко побољшање.
То производи питање- шта нам је чинити?
Предлога има; но, сваки изгледа опасно, не гарантује успех, а захтева и жртве.
Мој закључак би био- још нама није догорело до... ноката...
А догорева, и догореће.
"Жаба осећа топлоту- у лонцу је све непријатније".
Предвиђам слом, и опоравак, али врло болан...
Препоруке:
28
1
40 понедељак, 10 март 2014 20:52
drJela Bisic
Postovani g.Antonicu, NSPM, komentatori i komntatorke, nema o cemu da se prica. Hvala na clanku-na izbore ne treba izlaziti. To znaju svi. I kadidati pozicije, i opozicije, i biraci koji merkaju ko ce im dati vise, sada ili malo posle(ii nikada), i mi. Igra je, odavno, gotova, ali se krecemo, i dalje, po prostoj inerciji. Jos malo-pa cemo stati. Zato ne sekirajte se-mogu razni anketari da zvone na vrata, da lupaju, deru se ili cvile,da lezu ljudima pod automobile da bi ih zaustavili...Mogu...Treba, kao u dobroj partiji saha misliti par poteza unapred. Boze zdravlja(ko bude ziv)sta cemo uraditi za sledecih 10 godina? O tome treba misliti-a ono sve sto se sada desava je zavrsena prica.
Препоруке:
10
23
41 понедељак, 10 март 2014 21:38
jovica
Samim tim sto se SRS nije nijednom pojavila na izbornim emisijama na RTS-u se vidi ko je u stvari najveci neprijatelj ovog rezima.Jedino je danas SRS ekskluzivna zato sto ni po koju cenu nece biti privezak Aleksandra Vucica posle izbora,ma kako se oni zavrsili.
ZA SESELJA!
Препоруке:
18
10
42 понедељак, 10 март 2014 21:57
Саша
Најновија вест је да СНС отказује митинг 11. у Београду и прави митинг 12. у Крушевцу. Да подсетим, пре три недеље су доживели дебакл у Новом Саду, нису успели из целе Војводине и Београда да доведу више од 10.000 људи, а и ти који су дошли су жвиждали Вуку Драшковићу. Вероватно ће сви запослени у јавним предузећима у Крушевцу и Нишу и оштинама у близини где је СНС на власти добити наређење да морају да оду на тај митинг. Дакле, они у стварности немају ни трећину подршке коју лажирају у анкетама, зато обавезно изаћи и гласати за било кога осим за СНС. Тако ће им се онемогућити да нешто смувају, јер није исто кад треба "навући" стотињак хиљада гласова или кад треба то исто урадити са пола милиона гласова.
Препоруке:
32
1
43 понедељак, 10 март 2014 21:58
Pol Korektan
@drJela Bisic
Poštovana G-đo Bisić uveren sam da treba izaći na izbore! Svi treba da izađu na izbore! Oni kojima je teško ... neka ih drugari, borci za slobodu i pravdu, nose na izborno mesto gde svi treba da zaokruže SNS!
Tako se *naprednjacima* daje potpuna vlast a i potpuna, nedeljiva odgovornost. Oduzima im se manevarski prostor za izgovore ako ne uspeju da udovolje tolikom broju svojih birača / dakle SVIMA / i ne urade ono što uveliko obećavaju u predizbornoj kampanji. Ako ne uspeju da ispune svoja obećanja onda će narod znati tačno kome treba zakucati na vrata. Ako ne otvore vrata tada im ta vrata razvaliti. Bar ćemo znati da nema nikakve dileme kome i zašto to činimo. Dalje ćemo videti, jer treba / kao i uvek / prvo srediti stvari u svojoj kući pa onda kukati o ''stranom remetilačkom faktoru''. Ako, pak, SNS-ovci uspeju da ispune svoja predizborna obećanja to bi bio korak ka formiranju funkcionalnog parlamenta jer bi se u međuvremenu, logično je, opozicija konsolidovala.
Препоруке:
4
18
44 понедељак, 10 март 2014 22:04
nn
Evo danas u onom smecu od Informera koje moj tupavi otac kupuje prica o tome kako neko navodno za jesen sprema DRZAVNI UDAR!!! Nisam mogao sebe da nateram da to procitam, samo sam pljunuo. Gde mi zivimo boze, boze. Ako na ovim izborima ne pobedi alternativa nema smisla u narednih 10 godina ziveti u Srbiji, ove niko nece skinuti u tom periodu na miran nacin. Ja sam svoj pasos upravo izvadio.
Препоруке:
19
5
45 понедељак, 10 март 2014 22:14
Zalosna sova
Ovi izbori ne mogu da budu regularni vec po tome sto na njima ucestvuju i organizuju ih stranke koje vode politiku protivnu Ustavu Srbije.Ovakve izbore je organiozvao samo Idi Amin Dada koji je uzurpirao vlast krseci Ustav svoje zemlje. Onaj ko na izborima zaokruzi listu br.1 je glasao za srpskog Idi Amin Dadu. Ma sta ko mislio o tome sto rece patriota Ivica kada je postavio granicu sa drzavom Kosovo 10.12.2012. Bice ovde batina teskih uskoro.Batina je iz raja izasla.
Препоруке:
24
2
46 понедељак, 10 март 2014 22:20
Велизар М.
Последњи избори кад се нешто могло урадити били су 2008. Тада сам говорио, мислим да сам и овде коментарисао да, ако та влада (Цветковић-Дачић) потраје дуже од две године, више неће бити правног начина да постанемо нормална држава. То мислим и сад. Нама је дато да будемо Куба у доба Батисте, место где белосветски олош са белим крагнама долази да пере паре, да се наједе и проведе и где нема никакве стратешке индустрије. И то може да се заврши само као што се и на Куби завршило. Џаба минути на ТВ, џаба новински огласи, џаба кампање кад ће највећи утицај на изборе имати утисак који остави Русија у овој кризи. То је једино што је око ових избора важно и што може мало да гурне народ на ову или ону страну. Опет, мислим да треба изаћи на изборе, чак и овакве. Већ сам објашњавао зашто и додаћу само један аргумент. Неуспех бојкота обориће морал. Овако нека буде неке јадне опозиције реда ради, ми ништа нећемо ни очекивати од ње али се зато нећемо ни разочарати. А морал и спремност ће расти.
Препоруке:
23
4
47 понедељак, 10 март 2014 23:21
Pol Korektan
@Zalosna sova
Ne znamo za ''državni udar'' ali Ustav Srbije jeste u suprotnosti sa dosta odredbi koje su u njemu izričite. Uzročno/posledično i obratno Ustav Srbije je u koliziji sa mnogim delima u državi Srbiji koji su protiv Ustava. Ustav Srbije je tako suprotstavljen Ustavu Srbije!?!Mi, kao narod, imamo svoje mišljenje ali se ne slažemo sa njim!
Препоруке:
2
18
48 уторак, 11 март 2014 00:26
Анонимус
Што рече Горан Јевтовић, Двери су нам најважнији проблем на овим изборима.
Препоруке:
1
11
49 уторак, 11 март 2014 00:45
Петар Пантелић
Проценте заступљености у одређеним периодима, признајем, нисам знао, али суштина ми је позната. Смештање било ког поступка ове власти на ивицу регуларности, а сви видимо да је оно што они свакодневно чине дубоко у зонама поремећеног ума, је за мене неприхватљиво. Господине Антонићу, сами сте поставили стандарде. Ми их сада у сваком вашем тексту очекујемо. Посебно пред изборе.Питам НСПМ, шта беше од оне ваше одлуке да ћете пратити ставове и сугестије читалаца, разматрати могућа решења и изаћи са својим ставом по питању предстојећих избора?Прича о Мишковим милионима је забавна и духовита, искрено ме је насмејала, можда би било добро да у недељу објавите наставак, па да седимо код куће и да се смејемо.
Препоруке:
20
1
50 уторак, 11 март 2014 01:26
Горан Јевтовић
Анонимус
Што рече Горан Јевтовић, Двери су нам најважнији проблем на овим изборима.

Нисам тако написао, нема потребе да карикирамо.
Осврнуо сам се жестоко на иступе Бошка Обрадовића последњих дана, а посебно на онај од јуче, када је потпуно неразумно и, наравно, неаргументовано и преварантски стрпао Слободана Милошевић називајући га диктатором, у кош са Тадићем и Вучићем, потенцирајући ону још неразумнију тезу о "24 године".

Недопустиво за једног обичног наставника књижевности, који је поникао захваљујући ДСС-у (у сваком погледу, и идеолошком и посебно у материјалном), да тако лупета и да умишља како се у све разуме и како је он спасилац Србије.
Шта он зна осим научених говора и флоскула?
Које су то његове квалификације, осим што је на факултету изучавао Реторику као предмет и вежбао држање говора?
Које је то његово искуство из 90-тих и посебно искуство и знање у одбрани земље?
Где је то верификовао и на који начин?
Које нам то гаранције даје?
Препоруке:
15
14
51 уторак, 11 март 2014 01:59
Savka Silakdar
Umesto zaokruzivanja upisati:
da se utopimo u Rassiju
kao Krim.
Препоруке:
14
2
52 уторак, 11 март 2014 06:25
mika.vrana
I ostatak Srbije je na ivici još veće propasti koja se bezobzirno,kukavno i nemilosrdno uzdiže iznad etičkih-duhovnih-moralnih uzusa Sv. Save u ime demokratije iza koje trči SPC, na ovoj ivici se ostatak Srbije suočava sa vlastitim porjeklom i svojim preduslovom Kosovom. Koliko je to suočavanje ispunjeno vidi se kad se pogleda u kojoj mjeri u odnosu na svoju duhovnu i istorijsku Sopstvenost od 1990 današnji Srbin očovječio, u tolikom da predstavlja ostatak Srbije u kojoj živi svoj duh podižući ga naspram svoje civilizacijske kolijevke Kosova, bez obzira što Svetosavlje i Kosovski zavjet ne potvrđuju ovu Srpsku egzistenciju, kako je bijedan, kako ružan, kako zagušen, kako neslobodan je današnji Srbin u Srbiji, mali je to čovjek, a vide se obojica onaj istorijski najveći i ovaj današnji najmanji - zar ovaj najmanji postade najvećim, i toje potpuno zasićenje ovim Srbinom, i totalna-potpuna propast.
Препоруке:
5
1
53 уторак, 11 март 2014 07:45
miki
Petre Pantelicu odlican komentar
Препоруке:
5
0
54 уторак, 11 март 2014 07:48
istrazivac
Istina jeste da je pristup medijima javnog informisanja srazmeran "podobnosti" stranke. Ali, ja tu ne vidim problem. Stampa je, manje vise, privatna, televizija takodje. Jadni servis europske Srbije - sta reci ! Politika je suvise vazan biznis, velike pare se obrcu, da bi se dopustilo neko igranje s javnim dobrom, opstedrustvenim interesima, demokratijom. Ne budimo naivni.

Ako srbi cekaju televiziju i novine da vide za koga ce glasati, onda i zasluzuju vlast kakvu imaju. Ozbiljan domacin zna da je Srbija, makar i tim bednim petomilionitim delicem, njegovo vlasnistvo, i zato ce uciniti NAPOR da odluci za koga ce glasati. Svak treba da se POTRUDI sam, i da RAZMISLI, da se raspita, posavetuje, dogovori s ljudima u koje ima neko poverenje. Radi se o vaznom poslu ! A uzdati se u javna glasila radi ostvarivanja regularnosti izbora i demokratije jeste i glupost i lenjost.
Препоруке:
7
0
55 уторак, 11 март 2014 10:16
@Горан Јевтовић
Које су то његове квалификације, осим што је на факултету изучавао Реторику као предмет и вежбао држање говора?
Које је то његово искуство из 90-тих и посебно искуство и знање у одбрани земље?
Где је то верификовао и на који начин?

Да не претерујете мало? За посланика у скупштини није потребна никаква квалификација. То је у основи демократског парламентарног система. Зар треба да има ратно искуство и бар чин мајора да би се бавио политиком?
Препоруке:
15
7
56 уторак, 11 март 2014 10:23
Jasna Simonović
Izvinjavam se, nisu svi ljudi isti, pa je tako meni ovaj tekst o statistici neinteresantan (odavno su mi političke partije varijacija na istu - zadatu - temu), ali su mi - snažno - privukle pažnju dve rečenice...
Najpre poslednja brzopleta rečenica (šta će vam to, profesore?)...niti tuča niti vlast koja elementarno poštuje prava ne treba da budu naš izbor...
A da treba da se pobrinemo sami, to se slažem..svako koliko može...
Drugo "inertna RRA" je blag izraz za organizaciju koja se nije najpre pobrinula da se otimačina frekvencija iz perioda pre 5. oktobra "sankcioniše", pa su se tako sitni samouopravni "uinertili" do svoje besvesti...Ne bila im u koži!
Uzgred, više bi mi se svideo naslov "Ovi izbori su nelegularni", čemu ta kalkulacija?
Препоруке:
8
3
57 уторак, 11 март 2014 10:48
Рђосав
Вучић и напредњаци су манифестовали потпуно неразумевање савремене демократије и њеног начела да су „избори средишњи чин демократије“ (William H. Riker, p. 5). Јер, ако су мањкави избори, мањкава је и демократија. - па и деца у обданишту знају да је дефиниција савремене демократије - победа проамеричких снага. Боже, чему ли служе титуле и звања...
Препоруке:
10
8
58 уторак, 11 март 2014 12:50
Горан Јевтовић
@
Да не претерујете мало?

Мислим да не. Нисам га критиковао као будућег посланика, већ као новог "вођу" Српства. Зар већ није прокламован (и самопрокламован)?
Ако је тако, онда мора да трпи критику.
Препоруке:
7
5
59 уторак, 11 март 2014 13:01
Ovo predizborno stanje.......
....u Srbiji me neodoljivo podseca na onu pricu i savet da kad te medved napadne da bi se spasio najbolje je da lezis mirno i pravis se mrtav.
Srbija se pravi mrtvom ali razlika je u posledicama.U prvom slucaju pravi medved kad vidi "mrtvu zrtvu" se okrece i odlazi,dok u slucaju anestezirane Srbije"medvedi" koji Vucicu duvaju vetar u ledja ce samo jos zesce navaliti nebi li Srbiju sto pre rastrgli.A duh srpski "Snom mrtvijem spava..." kako rece veliki pesnik,
uljuljkan i ususkan sarenim lazama o Fijatu,Mercedesu,Beogradu na vodi itd.Probudimo se Srbi dok nas ne potope kao Titanik.Ko zna sta se sve tu iza brega valja jer lepo kaze poslovica da:"Tudja ruka svrab ne cese!",ako sami ne nadjemo izlaziz tunela u kome se vec dugo nalazimo nece nam ni Nemci ni Arapi pomoci.Oni dolaze iz cistog interesa da izvuku iz Srbije sta se jos moze a posle ce nas gurnuti da potonemo,o cemu vec svedoce brojne propale privatizacije u Srbiji.
Koliko Turska ceka na prijem u EU iako je clanica NATO?
Препоруке:
10
0
60 уторак, 11 март 2014 13:33
@Marko Gay
"Glasajuci za SRS, vi nam mozete naneti stetu, izloziti nas trosku, blamazi, razvuci nam snage."

Уобичајена логика налаже да се ради супротно од онога што вам саветује непријатељ. Елем, и непријатељ зна да је то уобичајен начин размишљања па често примењује "други степен смотавања".
У конкретном случају, пошто ви саветујете да се гласа за СРС, уобичајена логика би налагала да се НЕ ГЛАСА ЗА СРС јер то саветује непријатељ. Међутим, постоји велика вероватноћа да непријатељ управо и рачуна са таквом реакцијом и жели да до ње дође. У том случају би требало поступити супротно од реакције коју непријатељ очекује и ГЛАСАТИ ЗА РАДИКАЛЕ.
Препоруке:
8
1
61 уторак, 11 март 2014 13:41
boban
Горан Јевтовић @ za mene je Bosko Obradovic jedina nada za spas Srbije.Ne Dveri ,nego bas Bosko Obradovic.To kazem na osnovu zivotnog iskustva ziveci 33 godine na 3 kontinenta .Jednostavno znam da nepogresivo procenim ljude.To sto si ti bio u ratu ne znaci da si mnogo pametan,promucuran,mudar ili posten.
Sada primas penziju sa kojom bi mogao da komotno zivis na grckim ostrvima ili u Spaniji I ovde se pravis pametan.
Препоруке:
2
10
62 уторак, 11 март 2014 13:44
boban
Горан Јевтовић @@ Bosko Obradovic je los za Srbiju,treba ga zaustaviti u nameri da uzme 7% glasova ali Natasa Kandic je u redu.
Ona nije problem.Jer da je ona problem ,zaustavili bi je nasi hrabri obavestajci I veterani.
Препоруке:
4
7
63 уторак, 11 март 2014 15:34
Горан Јевтовић
boban
To kazem na osnovu zivotnog iskustva ziveci 33 godine na 3 kontinenta .Jednostavno znam da nepogresivo procenim ljude.
Значи, то што си живео на три континента ставило те је у ранг "непогрешивог" Србина.
Алал и теби "мајсторе".
Извини, а како то још "процењујеш" људе, па још "непогрешиво"?
Тарот карте, звезде, гледање у длан, афричка магија...?
To sto si ti bio u ratu ne znaci da si mnogo pametan,promucuran,mudar ili posten.
А, ово си вероватно закључио гледајући у пасуљ. Јел да?
И, јопет, алал ти га.
И теби и посебно Бошку величини, ширини, дужини, дубини, висини...
А, јеси ли видео у пасуљ да је он баш сигурно толико поштен?
Јеси ли о томе размишљао "стручњак" или ти пасуљ гарантује "непогрешивост"?
Препоруке:
10
2
64 уторак, 11 март 2014 16:31
Meda
@ Pol inkorektan

hajde Pole, tvoj prvi tekst ovde reci na maternjem jeziku, ako mozes.

hocu reci, tvojim recnikom, da je inkorektno to sto ti marginalizujes bekdrop kora ovih izbora koji centralno i u sredini imaginalizuju prividno stanje edukativnog obrazovanja unutarpartijskog stranackog insuficijensa koji nedostaje ultra levodesnicarskom SNS i Prvom Precedniku Vlade, onog koji dolazi u buducnosti futuristike.

Da ne dodje do zabune, postoji jedna cista forma oblika artisticke umetnosti kojoj tvoj tekst pripada. Ona je cista i nekorumpirana jer u samoj srzi jezgra nema ni trunku zelje ka profitabilnoj dobiti niti za priznanje cenjenih kriticara.
Da, to su natpisi u wc toaletu.
Hocu reci da je tvoj tekst vr' vr'ova ove umetnosti.

;)
Препоруке:
0
2
65 уторак, 11 март 2014 16:44
drJela Bisic
Postovani g.P.Korektni, posto se nadam da reci, osnovne u nasoj diskusiji, koristimo sa istim znacenjem, idem tacku po tacku:"...daje potpuyna vlast i potpuna nedejjiva odgovornost." Oni tu vlast vec imaju,dobioi su je. I sta su sa njom uradili? Potpisali briselski sporazum."Ako ne uspeju da ispune svoja obecanja..."Pa dokle? Dokle im dajete sanse, kad se lepo vidi da na prethodnim izborima, kada su dosli na vlast, ne samo da nisu ispunili svoja predizborna obecanja, nego to nisu ni pokusali(pa da su ih neke objektivne okolnosti sprecile). I ne samo to-oni su namerno uradili upravo suprotno. "...kome treba zakucati na vrata"Znamo mi kome,zato i pozivam na bojkot. Jel vi, gospodine, dajete pare na zajam onome koji Vam, npr,vec 5 godina duguje prethodno pozajmljeno? "Ako,ipak SNSsovci ispune svoja predizborna obecanja.."Koja predizborna obecanja? Pre ovih izbora, sada, ili pre onih prethodnih? Mislite da ce raskinuti Briselski sporazum, i tako ispuniti svoja predizborna obecanja? Kako...
Препоруке:
4
1
66 уторак, 11 март 2014 16:49
drJela Bisic
...Vi zamisljate funkciobalni parlament,sa SNS vecinom(?)i "konsolidovanom"opozicijom?
Препоруке:
3
0
67 уторак, 11 март 2014 16:57
marlon
izbori se prave samo zbog dolaska i okupacije nato trupa u srbiji jer ce svojim svesnim iritirajucim delovanjem spominjani kandiat izbore dovesti do usijanja i logisticki sa svojim frakcijama napraviti nasilje na ulicama na koje ce daciceva policija ostati nema jer je on u tehnickoj vladi i nema ingerencije posto ce se praviti po obicaju blesav. posto vojsku nemamo, "pobednici" izbora sns,tadic, vuk,ceda ı co. ce zatraziti hitnu intervenciju nato-a preko saveta bezbednosti i ameri ce dobiti na tanjiru sasvim solidnu lokaciju za dalju stratesku borbu sa ruskom federacijom. pis of kejk i to svi znaju, od politicara do obavestajaca. kostunica cuti i daje izjave tipa da nije on toliko protiv unije znajuci sa kim ima posla i kakvi ce zakoni vladati u ratnim uslovima. ovo moze biti u martu, a moze biti u septembru, apsolutno je svejedno. to je ono sto je zadatak koji je postavljen pred kliku koja se kiti srpskim grbom a sa njim ima veze ko mercedesov znak sa ikarbusovom autobusom.
Препоруке:
3
0
68 уторак, 11 март 2014 17:46
Поштовалац НСПМ
Запажања су на месту као и сам закључак мада би требало приметити и грч и хистерично агресиван наступ као последицу неког стања или преузете обавезе од стране Вучића према својим менторима са запада. Можда постоји и неизвесност како ће изварана Србија гласати није тако давно било кад су нам много тога обећали а урадили све супротно. Треба се запитати и какав би статус потписници и заговорници Бриселског споразума имали уколико не освоје 2/3 већину у скупштини те не дође до промене Усава. Мислим да им проста већина не би значила победу а бацила би коске међу ЕУ-ентузијасте којих се квантитативно намножило али од квалитета ни говора. Ипак они цвикају од крајњег резултата знајући да су криви и шта ако којим случајем овај народ изађе на изборе па комби-пацери не прођу цензус. Моје мишљење се руководи методама рада империје зла и чињеницом да ко год изгубио слободу од њих ју је морао оружјем враћати. Да Србе на Србе г. Павков. Живела Србија.
Препоруке:
7
0
69 уторак, 11 март 2014 17:48
Анонимус @ Горан Јевтовић
Е мој Јевтовићу, ништа прече од тога да ви и СРС нападате Двери.
Препоруке:
5
6
70 уторак, 11 март 2014 20:25
Pol Korektan
@Meda

Toliko prostora arčite da bi nam pokazali svoje oskudno obrazovanje i nedostatak inteligencije!? Ipak očekivao sam nekakav ulov, soma možda, a ja uhvatio baš međeda!
Trebao mi je Vaš tekst. Kao u ''Praktičnom priručniku''u njemu su sabrani najvažniji simptomi koji pokazuju prirodu bolesti od koje pate mnogi u Srbiji .
Svi bi PROMENE ali bi te promene da izvrše na drugima umesto da sebe prvo promene. A nema promena ako se ne krene od sebe. Sve bi Vi da menjate osim same sebe? Pa šta će nam izbori i halabuka oko njih kada Vam je dobro u Vašoj koži?
Još i vremena imate da pišete eseje o svojoj ništosti.
Pošto sumnjamo da ste bilo šta shvatili od napisanog, imamo i anegdotu: ''Nezadovoljan čovek prolazi pored prosjaka i pomisli *Ovoga NEKO treba da nahrani !*, prođe pored gomile smeća i pomisli* Ovo smeće NEKO treba da počisti*, naiđe na siledžiju i pomisli * Ovoga NEKO treba da smiri*. Najzad, posle hiljaditog ''NEKO'' Meda shvati da je taj NEKO on sam. Od tada je dobar.
Препоруке:
3
0
71 уторак, 11 март 2014 21:06
Pol Korektan
@drJela Bisic

Nije tačno da SNS ima apsolutnu većinu u Parlamentu Srbije! U koaliciji su sa nekoliko stranaka / SPS, PUPS ... itd /. Da li ste ponosni što pišete neistine? Da li ste čuli da je Premijer Srbije iz stranke SPS? Ima i ime!!!
Druga je stvar što Vi nećete da razumete ono što sam napisao. ''Ima razum da ne bi razumela.''/Lakan, parafraza/.
Napisao sam da treba dati apsolutnu vlast SNS-u da bi i njihova odgovornost bila apsolutna! A Vi mi odgovarate /da ilustrujem e da bi svima bilo jasno/ da je Komunistička Partija Nemačke i pored kancelara Hitlera odgovorna kao Nacional-socijalistička partija Nemačke za rat!?
Nema tu drugih primisli niti asocijacija. Jasno je - dati potpunu vlast da se izbegne čuveni ''srpski inat'' /koji je negde ispario?/ ... Nema svaljivanja odgovornosti na druge.
O posleratnom parlamentarizmu u Evropi imate obimnu literaturu. Tu ćete videti kako se formira funcionalna opozicija.
U USA su partije jednojajčani blizanci. To treba da nas brine.
Препоруке:
4
0
72 уторак, 11 март 2014 21:10
Ђука
Одлична анализа.
Препоруке:
2
0
73 уторак, 11 март 2014 23:50
spiritus
Србија треба да буде краљевина. То показује и стална народна потреба за вођом. Ова потреба није показатељ неодраслости, већ архетип. Недорасле, демонске, су вође које нуди република. Република, у нашем случају, није прогрес, већ деградација, а избори у таквој републици, су увек нерегуларни, по много основа, а највидљиви је да победника одређују наши "евроатлантски пријатељи", а не бирачи. Бирач само даје (ни не мора) легитимитет унапред одређеном победнику. Краљ, монос - је први стуб српског друштва, други стуб је Српска православна црква, а трећи војска. Постојањем та три стуба, можемо почети процес претварања скупштине у Сабор. Упорним инсистирањем на западњачким правилима - демократијом, а пре тога социјализмом - врши се дегенерација српског друштва и ту смо где смо. Следећи "победници" ће бити гори од ових, а држава ће постојати само као репресивни апарат. То је правило.
Препоруке:
2
4
74 среда, 12 март 2014 00:51
drJela Bisic
Hocete da kazete da SNS ne bi potpisali Briselski sporazum da nisu u koalicijiii sa(nevaljalim)SPS i ostalom sitnom boranijm?
Препоруке:
2
0
75 среда, 12 март 2014 06:27
Меда
@ Пол Некоректни

Драги Поле,

ко што рекох, брљантно пишете латриналије.

Меда
Препоруке:
0
0
76 среда, 12 март 2014 11:21
Pol Korektan
@drJela Bisic
@Meda

Gospođo Bisić, nisam primetio da sam spominjao 'Briselski sporazum'. Projektujete svoje tekstove u tuđe pa onda iz tih projekcija izvodite zaključke.

Za Menu Sevdaliju : Razlika između glupog i pametnog je u tome što pametan zna koliko ne zna, što će reći svestan je koliko zna. Glup čovek, kao Vi, lupeta. Umesto da na izvoru posisate pamet vi se bavite '' latrinarijama'', to jest sranjima.Možda je za Vas upravo to izvor spoznaje?
Препоруке:
2
2
77 среда, 12 март 2014 13:28
boban
Горан Јевтовић @
sto nisi odgovorio u vezi Natase Kandic?Vidim odgovaras na mnogo benignije teme.
Da mozda ti ipak nisi na istoj strani sa Natasom?
Ovde si na zadatku,to je ocigledno.
Препоруке:
1
2
78 среда, 12 март 2014 14:56
Meda
@ Pol Nekorektan

Upravo cu se sloziti da je besmisleno sto se bavim vasim latrinalijama....
Препоруке:
0
0
79 четвртак, 13 март 2014 00:28
drJela Bisic
za p.korektnog:Kazete,u Vasem komentaru od 10.3.,20:58:da svi treba da izadju na izbore da bi SNS dali"potpunu nedeljivu odgovornost"pa da oni mogu da sami, a ne u koaliciji sa bilo kim, ispune predizborna obecanja. Od svih predizbornih obecanja oni su prekrshili obecanje da ce braniti KiM, tako sto su potpisali Briselski sporazum. Niko im ne spochitava ekonomsku situaciju-nisu nista ucinili da je poprave, ali su je dobili katastrofalnu,pa nije vazno sto nista nisu ucinili, niti su ista pokusali u tom smislu. Ajde-na to smo se navikli. Njima se zamera da su dosli na vlast kao tzv patriotska stranka, a posle toga su potpisali sporazum koji nije usudjivala da potpise nijedna proevropska stranka, pre njih. To je predizborno obecanje koje ne da su pogazili-nego su ga okrenuli na nalicje. Po Vama ispada da su to uradili sto nisu dobili dovoljno glasova da sami vladaju, pa su usli u koaliciju sa DKP(dezurnom koalicionom partijom)(=SPS). Sada se od nas ocekuje da ih jos vise nego na ...
Препоруке:
2
0
80 четвртак, 13 март 2014 00:38
drJela Bisic
...prethodnim izborima "proguramo", tako da budu u apsolutnoj vlasti, a ne koalicionoj. Zasto? Da bi smo znali"kome da kucamo na vrata". Da li sam Vas dobro razumela? Licno, ni u kojoj varijanti, nikada, nisam bila glasac ni SRS, ni njihovog potomka SNS. Ali sama logika da se neko, ko se pokazao kao katastrofa, izdajnik, izglasa sa jos vecim procentom, da bi nam onda, konacno,(valjda?Nadamo se?)"sinulo"kome da kucamo na vrata-...Znam da niste spomenuli ni B od Briselskog sporazuma. Ali za ovo (pre)kratko vreme oni, svi zajedno, nisu nista radili sem stvarali Kosova republjik. Ovi izbori treba da pokazu sta mi mislimo o tome. Neka se ne vade "sakadzija za bozadziju". Nije vazno "ko je krao,a ko lestve drzao".Svi ima da odu.S v i.
Препоруке:
1
0
81 четвртак, 13 март 2014 12:00
Pol Korektan
@dr Jela Bisic
Objašnjavate svoje teze umesto da se osvrnete na moje i da ih kritički prosudite. Objašanjavam koju tehnologiju treba primeniti da se oduzme vlast SNS-u. To će se desiti tako što im treba prvo dati apsolutnu vlast.Dakle sama SNS treba da donosi sve odluke važne za Srbiju i to bez koalicionih partnera. Svi će se uveriti da su nesposobni da reše zadatke, kao što se to već i pokazuje ... tada ća i zadnjem ''Nevernom Tomi'' postati jasno ko mu to uništava život. Smatramo da je to mogući način da se narod probudi iz letargije, otrgne od iluzija koje mu pružaju ''izbori'' i da, kada ima jasan uzrok i motivisanost krene da rešava stvari u svoju korist. Drugim rečima - svaka disperzija biračkog tela ide u korist SNS-u osim da svi glasamo za njih. Proces je dugotrajan i traži stpljenje. Za sada je jedini koji ima potencijal.Nemamo iluzija. Loša politika u Srbiji ostaje jer naše ideja su suviše avangardne za ovu sredinu. Kada ih mase shvate neće više imati zašta da se bore.
Препоруке:
0
1
82 петак, 14 март 2014 10:07
drJela Bisic
Za p.korektnpo: Razumela sam. Oprostite za pretghodni nesporazum. Mozete, naravno, da mislite sta zelite. Vas "plan"je: na sred ulice, usred bela dana, grupa od 3-4 osobe me napadne, i tesko rani iz vatrenog oruzja, tako da mi je zivot u opasnosti.(Ne daj, Boze!)Na svu(moju)srecu,prisutni gradjani me odnesu u najblizu bolnicu, i lekari me spasu, nadljudskim naporima i zivim cudom. Vi predlazete da ja napravim eksperiment, da bih dokazala ko me je upucao, od prisutnih u napadackoj grupi, tako sto jednome od njih, najsumnjivijem, damo kalasnjikov, stanemo (opet) ja i on na istu ulicu, isto u po bela dana, i on me upuca, i sada je svakom jasno(ono stop je svima i do sada bilo jasno)da je napadac u prvom napadu bi0 on. Nadam se da sam dobro razumela. Ovo nikad ne bih uradila, poznata sam kao ikukavica. Svakome u Srbiji je poznato ko je potpisao Briselski, i zasto. Potypisnici priznaju da su to uradili, za nase dobro. Stoga je ovaj eksperiment nepotreban,a kao i svi nepotrebni .....
Препоруке:
0
1
83 петак, 14 март 2014 11:02
drJela Bisic
...eksperimenti i opasan.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер