петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Шта је амбасадор Кирби хтео да нам каже

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 27 март 2014 15:20
Горан Јевтовић
Чему чуђење око "Политике"?
Љиљана Смајловић је амерички ђак и њихов врло вешто вођени играч.
Уосталом као и Бујошевић, али и остали главни уредници и одабрани новинари.
Па зар неко мисли да се она налази ту где је по други пут, да је пре тога била извештач из Хага и да је "неуништива", тек тако?

Пре неку ноћ је на РТС-у у поводу 15 година од агресије, као "стручњак" за ратовање и посебно у вези прилика на КосМету 90-тих, одвалила, "случајно", тешку аутошовинистичку и подмуклу лаж и уствари, показала своје право лице.
Интерпретирам по сећању, да је читав проблем на КиМ пре агресије са становишта "прекомерне употребе силе" започео случајем Адема Јашарија кога је полиција, заједно са члановима породице, брутално ликвидирала.
Што би се рекло по српски, "алал ти вера сестро".

Све је вешто вођена субверзивна, прљава игра и ништа се у окупираној Србији не дешава случајно.
Сви детаљи су унапред испланирани.
Док то не схвати већина Срба и посебно елита, нема нам спаса.
Препоруке:
141
10
2 четвртак, 27 март 2014 15:58
petar
Ја не пратим ствари детаљно али понекад ми се чини да Политика уме да претера. Да ли је то намерно или случајно не знам. И сада ми се учинило да је тотално лудо да се огласи било који амбасадор, а поготово ови који замишљају да су господари Републике Србије. Ђинђић је у свом последњем интервјуу говорио о овом феномену да нам се амбасадори мешају у све. Шта год мислили о њему у томе је у праву. И господин Јовић је поставио одлична питања овом америцком иѕасланику, чисто да се зна да има оних који разумеју шта је држава, шта су институције, шта је слобода, достојанство, самопоштовање.
Препоруке:
78
1
3 четвртак, 27 март 2014 16:11
kaca
Citajuci intervju sa Kribijem u Politici ,gotovo ista pitanja su mi se nametala kao i Ambasadoru,jer je neshvatljivo sa koliko bezobzirne nonsalantnosti , cinizma i licemerstva predstavnik Amerike, a pre toga EU ( Devenport)a pre toga i ambasador Francuske se ukljucuju u resavanje nase unutrasnje i spoljnje politike.Pismo Ambasadora je glas veciskog dela obrazovane i samosvesne Srbije,koja nije zaludjena vulgarizovanom amerikanizacijom i evropejstvom svega i svacega ,i koji ima usi,oci,moze da misli i zakljucuje svojom glavom!Hvala Ambasadoru sto je u ima tog dela Srbije dao komentar na Kirbijev intervju!
Препоруке:
58
0
4 четвртак, 27 март 2014 16:18
Marko Gay
Vi i Rusi stalno govorite da vam je potrebno jos vremena -- da se ekonomski oporavite i naoruzate.

Ali i nama je potrebno jos vremena -- da smislimo kako da zamenimo ruski gas u Evropskoj Uniji.

Nama je Evropska Unija sargarepa kojom mamimo sve ruske saveznike na nasu stranu. Zato ne smemo dozvoliti da nam sargarepa izgubi na atraktivnosti. Moramo JOS NEKO VREME paziti da Evropu ekonomski ne urnisemo.

Sta god Rusi rade, svejedno je. Kad nademo cenovno prihvatljiv nacin da zamenimo ruski gas bez da unakazimo sargarepu-Evropu, napascemo Rusiju bilo kojim povodom, zbog Ukrajine ili belog sira. :)

Cim savladamo Rusiju, EU sargarepa vise nece biti vazna. Ukinucemo zdravstvo, skolstvo, kulturu, penzije i sve besplatno po Evropi i navici vas da zivite kao u Africi.
Препоруке:
35
48
5 четвртак, 27 март 2014 16:19
Др
Лепа је и лагодна позиција када ти неко поставља питања на које већ сви знају одговоре. Тако је и на шифрованој ТВ, где већ дуже време дају вештачко дисање, уста на уста, једној странци која једва пређе цензус; тако је на градској ТВ када дође неки градски функционер, па само што се "не љуби са водитељком у уста";тако је оном из "најтеже речи" на ружичастој, када му дође ППВ, па човек само што не исцури у патос, тако је у оној новини која је "најчитанија" и која све зна, па и када ће некога хапсити, и то две недеље унапред.
Имаш шансу да његовој екселенцији поставиш питање на које би се бар мало зацрвенео, нпр: Да ли је постојала одлука СБ УН да се у спречавању "катастрофе" бомбардују Београд, Нови Сад или Суботица и Зајечар, а ти му намешташ лопту "као Џаја Лази".
Одавно "када кажем новина "не мислим на њих.
Препоруке:
68
0
6 четвртак, 27 март 2014 16:29
Šta je rekao Ranko Guzina
Док енглески амбасадор саставља владу Србије, његов амерички колега му се отворено меша у посао.
Господине Јовићу, бар Ви са дипломатским не треба да се питате одакле толико западних амбасадора у нашим медијима.
Знате да смо окупирани.
Знате да са Вучић, Дачић, Драшковић и сви остали на нашем политичком врху страни агенти? На овај или онај начин.
Не мислите ваљда да су уредници свих новина у Србији толики душмани да не помену годишњицу бомбардовања? Или им је неко шапнуо?

нема више скривања, дипломатског увијања.
Карте су на столу. Отворене.
А има неколико година како је објављена књига САТАНА СЕ ВУШЕ НЕ КРИЈЕ.
Препоруке:
77
0
7 четвртак, 27 март 2014 16:30
Rado
G- dine Jevtoviću. Ne bih da osporavam ono što ste napisali. Međutim, više bih voleo da pročitam Vaš komentar o samom tekstu i onome šta je izjavio amabasador Kirbi. To bih očekivao i od ostalih komentatora. Kritikom Politike ili g-đe Smajlović ne doprinosimo reputaciji NSPM. Naprotiv.Ostanimo dostojanstgveni kao što je i naš portal. Svoje primedbe na pisanje "Politike" pošaljite njoj direktno. Možda će i objaviti.
Препоруке:
26
38
8 четвртак, 27 март 2014 17:36
Дринко Кончаревић
Нека ово што изјављују у Србији, споменути амбасадор и његове колеге, изговоре у Русији. Одмах ће добити поздрав "персона нон грата". Код наших дипломата је норамлно да амбасадори крше међународне прописе и прописе земље домаћина. Бахато се понашају као да је Србија њихова прћија. Ако им се не свиђа Србија, нека иду код Путина. Али њихово понашање можемо тумачити и као страх да ће морати напустити Балкан, јер угрожавају безбедност Русије. А то је већ друга прича.
Препоруке:
50
1
9 четвртак, 27 март 2014 17:45
Горан Јевтовић
Rado

Ви се то шалите самном?
"Политика" нису "Земљорадничке новине", а Кирби није амбасадор Габона у Србији.
Ако не видите спрегу тзв. медија у окупираној Србији и западних сила, не вреди било о чему коментарисати.

Шта мислите да је рецимо у "Политици" изашао интервју са неким од команданата ратних армија из 99-те или, рецимо, са командантом РВ и ПВО, генералом Спасојем Смиљанићем који је заслужан за обарање преко 60 авиона алијансе, званично, а незванично (јер су погођени али није осмотрен пад) далеко изнад 100?
Сви ти команданти су живи и углавном здрави. А после петог октобра су уклоњени са медијске сцене.
Има ли бољих тумача НАТО зликоваца?

Како се тако нешто не омакне Смајловићки?
Много је већи проблем мени "Политика", РТС и сличне западне полуге, него било који амбасадор наших "пријатеља" који су нас осакатили.
Њихово је да нас разарају, а наше је да се бранимо.
Али, са киме и са чиме?
Препоруке:
79
6
10 четвртак, 27 март 2014 18:13
Rado,
G-dine Jevtoviću, ovo što ste napisali u prvom i drugom komentaru pošaljite direktno "Politici". Nemojte da se preko dostojanstvenog portala NSPM "prepucavate" sa Smajlovikom i "Politikom". Sačuvajmo, opet kažem, ugled i dostojanstvo NSPM. Ja toliko i isključujem se iz daljih komentara na ovu temu.
Препоруке:
16
53
11 четвртак, 27 март 2014 18:18
tek će videti Srbi
Za koga su glasali 16 marta.
Препоруке:
50
1
12 четвртак, 27 март 2014 18:27
Горан Јевтовић
Rado,
G-dine Jevtoviću, ovo što ste napisali u prvom i drugom komentaru pošaljite direktno "Politici".

Нисам само "разумео", кога ви заступате овде, Политику или НСПМ?
Ајмо мало, спустите се на земљу и не држите "лекције" и "говоре", ем је неваспитано ем је испод сваког ниова.

Уосталом, с којим правом?
Из ког "жбуна" сте излетели?
Хоћете ли, онако, народски, на српски начин, шта вас брига шта ја пишем?
Препоруке:
41
14
13 четвртак, 27 март 2014 18:32
Peter RV
Majkl Kirbi, sa njegovim jedva prikrivenim diplomatskim recnikom, nam pokazuje da se on smatra gospodarem Srbije- i to sasvim opravdano!
Izdaje naredjenja u obliku javnog upozoravanja.
Treba priznat stvarnost- ako zelis da je promijenis!
PS- Pukovnik je u pravu, ovo je bilo unaprijed pripremljeno. 'Politika' uvijek 'skrece' u momentu kad je to oportuno za vladajuce ambasadore- i to nije samo 'instinct of suvival'!
Препоруке:
40
2
14 четвртак, 27 март 2014 18:45
Marija
"Politika" su Vuciceve novine, to je jasno k'o dan.
Препоруке:
32
1
15 четвртак, 27 март 2014 18:58
Обсервантес
@Г. Јевтовићу у праву сте! И ја нисам могао да верујем шта је г. Смајловић изговорила оно вече у вези с терористима на КиМ. Чуди ме само зашто јој г. Лазански није реплицирао који је једини имао прилику за то? Терориста који убио српске полицајце на редовној дужности и против кога је употребљена „претерана сила“, терориста који је држао тешко наоружање у кући и који није хтео да се преда него је истурио, кукавички, жену и децу испред себе? То је данас шиптарски „јунак“ коме су изложбе држане у Бгд-у и у Новом Саду под фирмом авангардне („Ликовно“) уметности или покајање Срба за „учињене злочине“. Онај „Музичко“, како исто звучи. Е, онда су дигли авионе да би наградили „Ликовног“, „дали му државу“ и десетине споменика у „терористичкој држави“. Што не дигну авионе да одбране „Музичког“?!
Препоруке:
57
3
16 четвртак, 27 март 2014 19:05
Stanić Milan
Šta god rekao g. ambasador - on govori s pozicije sile.Njegovi tzv."savjeti" su u suštini imperativne smernice političkim vrhuškama koji vežbanjem nekakve demokratije ciklički dolaze na vlast.Srpski nacionalni brod se opasno" nagnuo" ka Zapadu,jedino se postavlja pitanje koliko nekakve(kakve?)političke snage u Srbiji imaju objektivne snage da se odupru.Da bi se finansirali svi mogući projekti SAD i EU potreban je novi vid kolonijalizma koji poprima nove oblike. Tako,N. Čomski u svojoj "knjižici" Profit iznad ljudi pravi paralelu između stvarnog i virtuelnog finansijskog tržiša u kome kaže:"Devedeset procenata međunarodnih finansijskih transakcija 1971. odnosilo se na realnu ekonomiju - trgovinu i dugoročna ulaganja-a 10% bilo je špekulativno.Do 1990.ovi procenti su bili preokrenuti u svoju suprotnost,a do 1995.oko 95% je bilo špekulativno uz redovne dnevne odlive koji su prelazili kombinovane rezerve strane valute,preko bilion $ dnevno i vrlo kratkoročno"...
Препоруке:
32
2
17 четвртак, 27 март 2014 19:06
s.p.Lajković
Srbija za početak svog ozdravljenja treba da prekine diplomatske odnose sa SAD jer nisu Srbiji ni od kakve koristi osim što je njihova ambasada stalni izvor pritisaka i ucena.
Mi sa amerima nemamo nikakvu privrednu saradnju osim što nas povremeno časte sa nekim sitnim bakšišom a pasoške poslove može da obavlja i bilo koja američka ambasada u okruženju ...
A amerikance tzreba oterati uz poniženje - šutiranja njihovog ambasadora u tur javno na TV - na aerodromu !
Препоруке:
35
0
18 четвртак, 27 март 2014 19:09
@Радо
Ко је то Вама дао право да цензуришете овде шта може, а шта не? Оставите се тога, потпуно се слажем и са чланком и критиком Политике која од Бујошевића, а посебно Смајловичке, не само да није озбиљан, него је лист који по мени користи бивши углед за ангажовано испирање мозга људима.
Препоруке:
37
10
19 четвртак, 27 март 2014 19:18
Stanić Milan 2
Naravno, našu poziciju pogoršava "međunarodno vrenje" koji je posledni mesec vrlo intenzivno,ali i činjenica da su naši tzv."vrhunski"političari naturščici,koji nisu sposobni da pogledaju bar jedan korak ispred.Otužno je gledati nastup g. predsednika države i njegove explikacije u raznim situacijama i raznim temama.Ne znam zašto čovek ne angažuje neke "stare vukove" iz diplomatije,jer to sa Markom izgleda jako otužno.Nije Broz bio mnogo obrazovaniji,ali je bio "majstor nad majstorima"koristeći tuđu pamet.Konkretno.Budimo realni, i u ovom momentu s Rusijom je neizvesno,ali sa EU i Amerima je zagarantovana propast.Često slušam hrvatske el. medije(rodom sam iz Like),pa da čujete samo njihovu kuknjavu po ulasku u EU,a najspremniji su ušli u tu asocijaciju.
Na kraju, podržavam ideju g. Rado - NSPM je časopis za političku teoriju i praksu i mi, koji godinama učestvujemo na panelu trebamo upravo na tom fonu dati svoj prilog.Pozdrav.
Препоруке:
13
13
20 четвртак, 27 март 2014 19:34
Горан Јевтовић
Обсервантес

У емисији није гостовао Лазански, на жалост. Али јој одговорио господин Владислав Јовановић, но, неадекватно, односно сувише културно, наводећи контрапример из САД-еа.

Оно што је она изговорила те вечери био је заиста благи ужас.
Све до познате жалопојке за Славком Ћурувијом, што је за њу, наравно, била тема број 1 у агресији, због које је углавном мало шта друго видела.
Наравно, истакла је нешто што је вероватно мало ко запазио, а то је њено путешествије у Лондон непосредно пред сами рат и сличне "небитне" догодовштине, које, уствари, много говоре ономе ко јесте у тој проблематици.
Жена је веома, веома опасна, да не употребим неки други израз.
Но, по старом "добром" српском обичају, када будемо отварали очи, биће касно.

Поздрав!
Препоруке:
53
5
21 четвртак, 27 март 2014 19:57
Обсервантес
@Г. Јевтовићу, у праву сте, ИЗВИЊАВАМ СЕ Г. ЛАЗАНСКОМ!!! Мислио сам на Г. Јовановића (могао је то да објасни. Није био необавештен)!За обе емисије на РТС-у: поводом годишњице бомбардовања и поводом украјинске кризе било је гостију који су неадекватно презентовали истину коју смо спознали актуелним и страдалачким живљењем. Та нота средње и псеудодиплопатске линије временом убија истину. Креирање историје се врши према званичним наступима и неко те људе на РТС-у треба већ једном да упозори у каквом нечасном послу учествују!
Препоруке:
14
1
22 четвртак, 27 март 2014 20:05
s.p.Lajković
Nikad mi neće biti jasan du........čki odnos prema nekome koji nam je nažao učinio...Mislim da je to patologija a ne politika i da takve osobe treba izolovati u ustanovama zatvorenog tipa.
Препоруке:
35
1
23 четвртак, 27 март 2014 20:15
Обсервантес
@Г. Јевтовићу, заборавио сам да узвратим на поздрав! Само да додам ако је РТС сервис владе и владиног мишљења онда нека га влада плаћа. А ако је сервис грађана онда нека презентује истину бар у име грађана који су кроз ту патњу прошли и у патњи и дан данас живе! Претплатом плаћати лаж која је дугорочно против егзистенцијалних интереса српског народа је данак за менталну окупацију и сврсисходна је окупираној, ропској свести.
Препоруке:
40
2
24 четвртак, 27 март 2014 20:33
Обсервантес
@Г. Јевтовићу, у праву сте, ИЗВИЊАВАМ СЕ Г. ЛАЗАНСКОМ (он ће надам се разумети, године су учиниле своје)!!!
Препоруке:
27
2
25 четвртак, 27 март 2014 21:01
brzi
@Goran Jevtović

I sam sam prati seriju u sva četri nastavka o događanjima 98. i 99. na KiM. I rešenje primera Jašari bila je milo rečeno glupost tadašnje policije ( pre svega onoga ko je isplanirao i rukovodio tu akciju) i ta akcija je bila okidač za sva ostala događanja koja su sledila tekom 99. Na sve te propuste jeste opozoravao Aco Dimitrijević ali je bio u zahvalu smenjen sa funkcije i penzionisan. Ali to nije bila jedina glupost za šlag na torti došli su još hladnjače sa leševima šiptara, ali ne vojnika nego pre svega civila. Te dvije glupe akcije bile su dovoljno pravdanje post festum za Nato bombardovanje i dugogodišnje robije za tukovodeče funkcionere zemlje, vojske i policije iz onog vremena sa strane Haškog tribunala. Te dvije akcije jesu u suštini nastavak dogagaja iz 91. u Vukovaru i okolini gde takođe tadašnja JNA nije bila u stanju da na brzaka reši komfliktnu situaciju sa oslobađanjem kasarne i ukazuje na nestručnost tadašnjeg visokog oficirskog kadra.
Препоруке:
10
29
26 четвртак, 27 март 2014 21:11
Crnoje
Treba samo pustiti Amere da se raspričaju u UN i medjima o zaaštiti suvereniteta Ukrajine i onda uletjeti jednim brzim manevrom na Kosmet.

Pitanje je samo da li je naša vojska za tako nešto spremna i sposobna! Situacija nikad nije bila povoljnija!

Ako ništa ja bis postavio trupe prema Kosmetu samo da ovo američko lajanje o suverenitetu malo stavim na probu!

Bar da se svijet malo nasmije! :o))

ps. Nema ko - Srbi su mrtav narod!
Препоруке:
24
3
27 четвртак, 27 март 2014 21:23
Горан Јевтовић
brzi

Напиши још једно десетак лажи и бесмислица како би ме испровоцирао, па да онда изгубим једно два сата демантујући ставку по ставку.
Брзи, батали ово гурање баба и жаба и то тако што си их згурао у потпуно неодговарајући тајминг.

Адем Јашари, први бандит и балистички командант ОВК у повоју, није ратовао са својом женом и децом противу полиције, већ је имао озбиљну терористичку дружину и још озбиљније наоружање којим је 1997. заводио свој ред и закон на не тако малој територији у Дреници.
Приликом покушаја лишавања слободе не само да је одбио све могуће позиве да се преда, него је отварао ватру као да учествује у стаљинградској операцији.

А оне будалаштине о лешевима припадника УЋК који су елегантно експедовани након петог октобра и покопани у Батајници и на другим местима, већ сам овде писао и немам намеру да се понављам.
Баш као и о Вуковару и тачно 200 лешева у Овчари.
Притом, заборавио си шта су радиле усташе у том граду пре ослобађања.

Не губи време.
Препоруке:
40
4
28 четвртак, 27 март 2014 21:26
Обсервантес
Што се тиче самог ауторског текста, он је прецизно писан. Јасно дефинише окупаторски третман од оног кога је „Политика“ интервјуисала. Осим „третмана“ који траје он изговара и претњу која се може изрећи само оном ко је у позицији таоца(српски народ). Као да каже таоцу: „све што се деси на глобалном нивоу, у било којој варијанти вама као нашим таоцима нема спаса. И да изгубимо у овој општој игри“. Истовремено је то сигнал да је лов на Србе поново отворен за ближе окружење (аутор текста, г. Радован Јовић је ту поруку вешто „ископао“) . Значи од 2000 године политика Србије креира се на овакав начин, на начин таоца без избора. Принцип је у уцени киднапера, терористе (интервјуисаног) а очигледне су узрочно-последичне „вертикалне асоцијације“. Ваљда подсећа да су Срби у Метохији и на Косову таоци за уцењивање државе Србије а држава Србија је место где се игла забада у срце Русије!
Препоруке:
30
0
29 четвртак, 27 март 2014 21:54
Др
Господину управнику проклете авлије зване Србија желим да напоменем једну изреку Кнеза Милоша, коју вероватно његови саветници (који проучавају српско друштво и државу) знају: ”Када штишћеш народ дупе даје, а када попушћаш народ дупе тражи”. Надам се да ће ова изрека, ако се примени на ваљан начин у пракси, унапредити дипломатске односе Империје и мале Србијице.
Препоруке:
15
1
30 четвртак, 27 март 2014 22:20
brzi
@Goran Jevtović

Goran, ja nisam pričao o legitimnosti nego o tehnici. Kako je mogla policija dozvoliti da se snimaju leševi Jašarija i da su njihovi leševi uopšte postojali. Da bi bila akcija odrađena profesionalno Jašarije bi jednostavno uzeo mrak i niko nebi znao kde i kako su završili ( nikde u svetu antiterorističke jedinice ne dozvoljavaju nikakvo prisustvo bilokakvih medija za vreme i posle akcije dok teren nije sređen u primarno stanje). Isto važi i za one iz hladnjača. Kde je logika onim oficirima koji su dozvolili nešto takvo. Pored toliko peči na KiM (topionica Trepča, termocentrala) vi ste puštali tragove i dokaze iza sebe ( u peči spaljen leš ne ostavlaj nikakvih tragova; DNA je uništen, neizgorete kosti se melju).
Veoma slična priča je i sa Vukovarom. JNA umesto da aktivira padobransku brigadu iz Niša da srede situaciju ona šalje na oslobađanje obkoljene kasarne redovne vojnike i rezerviste u oklopnim formacijama ko da idu na paradu a ne u borbu.
Препоруке:
8
15
31 четвртак, 27 март 2014 22:43
Горан Јевтовић
brzi

Еј, немој да ме зезаш, а поготову не са термоелектранама и "млевењем костију".
Да смо 1 % били такви ми никада неби смо имали проблем Косова, али ни остале проблеме у оној СФРЈ.

Какве везе има сликање лешева и новинарско извештавање, са тактиком и решавањем једне сложене противтерористичке операције?
Наш проблем је био страшан медијски рат у којем смо (као и данас Руси) сатанизовани много раније. Још од Словеније и Хрватске.
Американци и остали западни сатрапи организију телевизијске преносе ликвидације појединих легитимних лидера (случај Гадафи, Садам и остали), па ником ништа.
Сви аплаудирају и нико им није увео санкције нити их је малтретирао.

Што се тиче Вуковара, тамошње усташке снаге ЗНГ биле су толико јаке и опремљене да то није могла да реши само једна бригада, па макар била и 63.падбр.
Тим пре што се радило о најтежем облику оружане борбе, а то је тзв. "борба у насељеном месту".
И поготову што су држали врло бројне Србе и као таоце и као жртве.
Препоруке:
25
2
32 четвртак, 27 март 2014 23:20
Обсервантес
И кад се све сабере профил интервјуисаног (у „Политици“) говори о губитничким мотивима самим тим да се интервју обавезно деси. Зна он да ће касније бити неке друге пропаганде. Непосредно, пред поразом (уцена није прошла) киднапер убија таоца и бива убијен или талац преживи а киднапер купује „слободу“. Оно прво је непостојећа опција јер је киднапер у тој варијанти без шанси за живот. А волео би да остане жив јер је наредио интервју за „Политику“. У суштини овај интервују је припрема за бежанију. „Бондстил“ напоље је генерална порука ове слабости. Интервјуисани, сам, без да га ико тера на то говори о епилогу по киднапера. Нико га на то није приморавао нити је на томе инсистирао јер паника (страх!) производи не-свесност о померености. Не- свесни сами причају и дају одговоре а да им уопште нисте поставили питања.
Препоруке:
13
0
33 четвртак, 27 март 2014 23:32
petar
Ma nije mi sto nas Kirbi napada, za njega bar znamo ko je i sta hoce.
Voditeljku DA MOZDA NE na RTSu jedino sto zanima je da istakne kako smo mi Srbi najgori u svemu; zasto piloti nisu dobili znacke, kako su ih pogodile nase snage...i nakon svega konstatacija "to je bas lepo, takvi smo mi Srbi, to je bas srpski". Kakav je odnos nase drzave prema onima koji nikada nisu rekli necu? To jesu veliki problemi, ali ova izgleda likuje nad tim, takav je moj utisak.
Препоруке:
16
0
34 четвртак, 27 март 2014 23:38
ivan seljak
brzi, ovaj tvoj komentar je potpuno tačan.prikazivanje ubijenh terorisa je čist amaterizam,a možda i namera nečija da se ocrne srbi, da se prikažu kao varvari.mediski rat protiv srbije sa ovim zaista nema nikakve veze. samo nevešt izgovor
Препоруке:
6
10
35 четвртак, 27 март 2014 23:45
brzi
@Goran Jevtović

Previše veruješ svojim kolegama oko Vukovara. ZNG je bio 91. i 92. malo bolje lovačko društvo, sastavljeno iz rezervista i lokalne TO bez nekih ozbiljnijih priprema i sa veoma ograničenom količinom naoružanja i municije. Situacija su promenila tek 93. kada počnu da ZNG tada zvani HVO preuzimaju u svoje ruke bivši legionari ( nije bio to samo Gotovina nego su bili povelnici na nivoju četa i bataljona u to vreme više manje svi sa takvim ili sličnim ratnim iskustvima), od tada HVO postaje i mnogo agresivnija što se tiče dejstvovanja na terenu. U to vreme je i došlo unutar oficirske srenje u HV do pobune jednog dela oficira školovanog u JNA protiv "legionara" radi prevelikog fokusiranja na realizovanje ciljeva ( za pobedu je dozvolejno sve) ali su se JNA "pudle" radi rezultata legionara po naređenju Franje morale podrediti legionarima što je bio za "velike JNA oficirske mozgove" nok aut koji jih je odplaknuo u istoriju.
Препоруке:
3
16
36 петак, 28 март 2014 00:05
Горан Јевтовић
ivan seljak

А за шта сте још ви "стручњак", осим за медијски рат?
За противтерористичку борбу, јели тако?
Познавали сте Јашарија, претпостављам, као и осталу братију из ОВК?
Јесте ли се којим случајем борили противу њих на КосМету?

Или сте "експерт" за борбу по насељеним местима и утврђеним тачкама у урбаним срединама, онако како је "брзи" "стручњак" за Вуковарску операцију?
И ви сте убеђени да је у Вуковару била сконцентрисана ловачка дружина, која притом није имала ни оружје ни муницију?
А ни хиљаде српских талаца.

Е, дакле, дивота је читати поједине коментаре.
Шта би смо без тога, стварно би било досадно.
Препоруке:
21
4
37 петак, 28 март 2014 00:12
brzi
@ Goran Jevtović

Kakve veze ima slikanje leševa i novinarsko izveštavanje, sa taktikom i rešavanjem jedne složene protivterorističke operacije?
Naš problem je bio strašan medijski rat u kojem smo (kao i danas Rusi) satanizovani mnogo ranije. Još od Slovenije i Hrvatske.


JNA nije mogla dobiti bilo kakvog mediskog rata u ono vreme jer je bila u sukobu sa samom sobom i sa savremenim svetom. Samo u banana republikama vojska se meša u unutrašnje politička događanja država čiji odbrambeni servis jeste. A Slobo sam se razkrio čim je došao na vlast na nivoju republike kada je počeo umesto sa privrednim reformama sa "jogurt revolucijom". Protiv takvih likova nije bilo problem voditi mediskog rata. Veoma slična priča je i sa Rusijom, sve dok če sve važne pozicije u zemlji držati ljudi koji su zanat "pekli" u bivšoj kGB ili sadašnjoj FSB imače imiđ kakv imaju trenutačno ( Putin, Medvediev, večina deputata); opasni momci koje treba imati skroz na oku
Препоруке:
2
23
38 петак, 28 март 2014 00:36
Бели Орао
""Горан Јефтовић.

Неуморан си брате. Дивим ти се, али мулци никад неће бити коњи.Нити ће.
Препоруке:
22
5
39 петак, 28 март 2014 00:53
Горан Јевтовић
Бели Орао

Поздрав брате мој Берли Орле!
'Ајд' и ти удари неку стручну вакелу. Оставио си ме на првој бробеној линији и посматраш како ме "черече" дежурни експерти, главу не могу да дигнем.
Препоруке:
22
6
40 петак, 28 март 2014 10:26
Kiza
Alo patriote, oladite malo. Budala ima svuda. Kakva bre prva borbena linija? Ovo nekoliko drugo-srbijanskih gnjida je za vas prva borbena linija? Uzor treba da vam bude Putin - dok Zapad histerise, skace i vristi, americke ludace po UN lupetaju o nepovredivosti granica (izuzev kad ih Amerikanci povredjuju visestruko), Putin k'o Gospodin kratko i jasno odgovori i to samo jednom. Onda americki gmizavci nastave da vriste i prete i tako dalje. Dakle, ignorisati ih - nek se kuvaju u sopstvenom ulju, ni zasta i ne vrede izuzev za neoriginalnu Zapadnu propagandu: hladnjace, masovne grobnice, i slicno, sve je iz menija americkih propagandista!

Ali da vam dam primer kako se Amerikanci samo-ponavljaju. Secate se kako su izdrvili pricu kako zene u Severnoj Koreji moraju sve da nose samo jednu od odobrenih 12 frizura. Sad su slicno ispilili za muskarce - da moraju da se svi sisaju kao Kim Jong Un. Kolika je to mentalna kriza kad moras od sebe samog da krades iste tupave ideje?
Препоруке:
9
3
41 петак, 28 март 2014 13:20
Вјечито закерало
Колега,нека кратка "глупа" болест ме је спријечила да се не осврнем на интревју Чистача (тепиха и подова)Кирбиа.Текст је одличан.О Империјиним амбасадорима(Монтгломериу,Полту, Мантеру,Брашовој)написаи сам низ текстова, говорио на ТВ каналим.Од пироманске петооктобарске револуције, страни дипломати, посебно амбасадори Империје, В. Британије, Француске, Њемачке, непрекидно крше Бечке конвенције (дипломатску и конзуларну).Знаш, добро Радомане, како смо се у иностранству чували да ни једном ријечју не повриједимо земљау пријема, неког политичара, неку личност, било кога грађанина те земље.Писао сам и текстове да Србија крши Бечке конвенције, крши их јер их не примјењује, не проглашава те лумпдипломате непожељним особама (persona non grata).Друга несрећа Србије је стање у жалосним масмедијима и ниво наобразбе новинара.Ти новинарчићи сматрају свој велики успјех како су зграбили Кирбија да да интервју, а шта Кирби лапрда њих то не занима, многи се радују ако амбасадор пријети Србији.Лудило.
Препоруке:
16
0
42 петак, 28 март 2014 15:46
Iz iste branše
@ Vječito zakeralo
Apsolutno si kolega u pravu, posebno kada je u pitanju sadašnja diplomatija ali i znatan deo novinara. Dok se te dve poluge društva, koje itekako treba da čuvaju ugled zemlje, ne promene - nema nam ni oporavka. Inače, izvrstan i suštinski komentar. Živ i zdrav mi bio i uz brdo brz.
Препоруке:
12
0
43 петак, 28 март 2014 19:56
Шанга
Честитке господину Јовићу. Многи виде шта нам раде амбасадори земаља НАТО и њихови портпароли у назови српским медијима, само су ретки који се речју и пером боре против тога тако како се бори аутор овог коментара.
Њихова је власт, њихова привреда, њихови медији, њихови агенти на све стране. Хоћемо ли се помирити да смо немоћмни и дићи руке од свега? Или ће свако чинити оно што зна и уме да их разобличи и онемогући. Макар да каже - гаде ми се страни намештеници, чанколизи, моралне накаѕе!
Препоруке:
7
0
44 петак, 28 март 2014 20:17
Г.С.
На Обамину лаж о референдуму на Косову и на основу њега стеченој независности,,изговорену у Бриселу,Небојша Малић каже да Запад не пати од двоструких стандарда,него од недостатка стандарда.

https://www.youtube.com/watch?v=bL6a-z23zTM&list=TLEWHr7_7Y4jj5WahcRlQFkByvkhH6GHMW

'It's not double but absence of standards at Western stance over Ru

Дакле,ако председник лаже,шта преостаје његовом амбасадору него да следи свог председника.А видимо да Кирби то не уме.Можда је предуго међу нама па се упетљао као пиле у кучине.
Препоруке:
7
0
45 петак, 28 март 2014 20:23
Г.С.
На недавном скупу покрета за заштиту Србије од ГМО сазнах да нам се спрема улога заморчића коју су одбиле углавном све земље у Европи.Планирали су да испробају како на нас делује ГМО,дакле доделише нам ту "част" слично као што су нас "хранили" уранијумом.
Препоруке:
7
0
46 петак, 28 март 2014 23:38
Турас
Радомане, стара гарнитура србских дипломата не би дозволила а и ови нису смели да буду оволико дрски као овај продавац усисивача који је "неким чудом" постао дипломата .
Друга ствар, време Несврстаних је тадашња политичка игра запада да се не шири утицај СССР Али то је друга прича .Данас вучићи дачићи и остали мачићи преду како им нареду Зато ваше образлагање њима ништа не значи, јер одавно су промењене кординате њихове политике .
Препоруке:
8
0
47 субота, 29 март 2014 22:54
Darko
Jeste, smeta vas što je agresija na Srbiju izvršena bez saglasnosti SB UN. Ali bogami i agresija Srbije na Hrvatsku i BiH je također izvršena bez saglasnosti SB UN.

U skladu sa tom logikom ambasador vas je i pitao kako gledate na teritorijalni integritet, pitanje koje većina nije shvatila. Ako podržavate aneksiju Krima i ignoriranje teritorijalnog integriteta Ukrajine (što je očigledno), tada i drugi mogu da podržavaju ignoriranje teritorijalnog integriteta Srbije i krenu u odvajanja. Eto to je bila poruka ambasadora. Poprilično otvoreno izjavljena.
Препоруке:
0
6
48 субота, 29 март 2014 23:02
Mile
Odakle ovolika neujednačenost kriterija kod Srba. Sa jedne strane vređaju američkog ambasadora što iznosi mišljenje i 'meša se', a sa druge strane oni se sami nude Rusima na tacni da se mešaju. To znači da ovi koji vređaju ameriku imaju ista prava kao ovi koji vređaju Moskvu. Nema boljih niti pravednijih, samo opredeljenih za ovu ili onu stranu.
Препоруке:
1
5
49 субота, 29 март 2014 23:41
Миле Београђанин
За разлику од наших детињастих политичара, који се заносе преумљењем и променом свести сународника, амери у то не верују. Веома добро знају где стоји срце у Срба и с ким ће и против кога поћи у рат, злу не требало. Због тога су и били вазда на страни српских непријатеља у ратовима деведесетих, бомбардовали нас, отели КиМ и окупирали нас! Јасно као дан!
Препоруке:
4
0
50 среда, 02 април 2014 21:10
Геџа
Мој коментар ће стићи из МОСКВЕ, КАД ТАД !!!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер