субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Владавина СНСД и економски суверенитет Републике Српске

Kоментари (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 15 август 2014 12:36
хм
Има овде доста непријатних истина у вези стања у РС и карактера власти. Али, с друге стране, ова опозиција ми личи на СНС и Вучића, па се плашим да би се и понашали тако, тј. понизно према странцима и жртвовали све због ЕУ-ропског пута. Зато је можда Миле ипак мање зло.
Препоруке:
74
16
2 петак, 15 август 2014 14:44
Beatović Nebojša
Interesantno da se ne pominje rudnik i temoelektrana Stanari,kao i rudnik Ljubija,ali tamo je u pitanju neki drugi kapital,a ne ruski kao u rafineriji i Ugljeviku.Biće da se neko preporučuje kritikom samo ruskog kapitala koji jel' ugrožava ekonomsku suverenost RS.
Čovjek je direktor Političke Akademije SDS-a.
Препоруке:
61
11
3 петак, 15 август 2014 15:01
АНАЛИТИЧАР
Александар Савановић - довољно је казати на истом задатку као и Кличко , шифра Фонд Конрад Аденауер

Данашња СДС , а дотични Савановић је како се представља директор политичке академије СДС-а ( узгред боље по њега да негдје не сучели ставове са мојима јер стипендисте западних обавештајних служби презирем ) , дакле стипендиста Аденауера
Оригинални СДС је створио Реп. Српску заједно са српским народом али овај данашњи СДС је одступио од патриотизма и воде га неспособни Младен Босић и каријериста Огњен Тадић ( екс Радикал - свака случајност са Вучићем и Николићем ) је намјерна
Момчило Крајишник нема шта није рекао Босићу , одступили сте од оригиналне родољубиве СДС , уништили сте СДС , пробосански сте оријентисани , створили сте кланове , имам инфо о минимум 3 клана . Српско Сарајево им води лопов из рата Бабаљ . Мирко Шаровић по информацијама агенције ПАТРИА из Фед . Сарајева јачао институције БиХ на рачун РС итд итд итд . СДС - марионете - СНС Реп. Српске , ...
Препоруке:
58
15
4 петак, 15 август 2014 15:15
АНАЛИТИЧАР
@ Beatovic Nebojsa

Немојте да Вас чуди што му сметају ( Савановићу - америчком СДС-у ) институције и дио економије наслоњен на Русију , не смета му агент Ротшилда Митал ни Љубија као ни аустријске и италијанске банке али му смета вјероватно Зарубежњефт , смета му што је Председник Додик отворио 8 представништава РС широм свијета ( само сам против сарадње са Израелом )
СДС је задња шанса Бакира Изетбеговића и Лагумџије , немају идеологију , немају патриотизам као СДС некада , немају везе , води их калкулант Босић итд итд . Оригинални СДС дубоко поштујем . Данашњи СНСД води државотворну политику као СДС некада са том разликом што Милорад Додик има куд и камо шири маневарски простор , нема ратну хипотеку којом злотвори са Запада могу да му пријете а има заштиту моћне Русије
Поздрав : )
Препоруке:
49
12
5 петак, 15 август 2014 15:32
АНАЛИТИЧАР
Треба пажљиво обратити пажњу на дио текста гдје нам Савановић препоручује да се манемо Јужног Тока и играња на " руску карту " , и да се окренемо нашим " западним пријатељима који су нас само убијали , бомбардовали , уводили нам санкције , нашим западним пријатељима који су створили ал-каиду и подржавају нацисте у Кијеву , нашим западним пријатељима чија је слика и прилика Кончита Вурст , нашим западним пријатељима који стоје иза НДХ и УЧК
То је је ли тако Савановићу АЛТЕРНАТИВА коју СДС нуди Србима у РС
Препоруке:
52
7
6 петак, 15 август 2014 15:35
Milan
Na izborima cu glasati za Dodika, ne jer je bolji od drugih nego jer su drugi gori od njega. Nazalost ima dosta kosupcije i nepotizma ali ja jednostavno ne vidim nekakvu alternativu.
Cavic je americki placenik (osim toga imao je svoju sansu pa je pokazao svoju nesposobnost), Ivanic nesto slicno, a sto se tice SDS-a ima tu i dobrih ljudi, ali mislim da oni sve vise naginju ovoj Vucicevskoj verziji, kao sto je primjetio jedan prethodni citalac.
Ljudi u RS uglavnom glasaju tako da neko "njihov" se dokopa opstine ili ministarstva pa da im nesto namjesti. Neka krupnija premisljanja o nacionalnoj ideji ne postoje, samo strah od iransko-ustaske polovine BiH. A ako neko treba da nas jasi onda barem ovi nasi, bolje nego Bakir i Ante.
Jedino rjesenje za napredak je disolucija BiH.
Препоруке:
55
14
7 петак, 15 август 2014 15:48
Dusan
Napokon da neko napise nesto realno o ovom Dodiku, koji nas je sve u RS zavio u crno. Rasprodao je sve zivo, deset porodica se obogatilo i zivi pijuci nam svima krv odreda.
A sve pod krinkom RS, "rusa" itd. Nije Miletu do RUsa, on bi se prodao i amerima (kao sto vec jeste / dva puta) i crnom djavolu ako treba, samo da ostane na vlasti / tj. slobodi.
Препоруке:
23
47
8 петак, 15 август 2014 16:02
Тачно!
Аутор је навео: Имајући у виду искуство украјинске кризе, за РС је изразити ризик да се доводи у ситуацију да буде на брисаном простору сукоба између супервеликих свјетски играча. Одлука Владе РС да заигра искључиво на карту Русије, и спали све мостове према западним партнерима, представља национални ризик највишег ранга, нарочито имајући у виду супротну орјентацију званичног Београда. То је свједочанство до чега може довести неодговорно крчмљење ресурса. Отворена и „ничим изазвана“ агресивна реторика којом предсјетник РС константно напада представнике САД администрације и (квази)“проруска“ политика, нема никакве везе с „проруским“ осјећајима, већ је заправо изазвана овисношћу Владе од Русије и потенцијалних руских кредита.



Тачно!
Препоруке:
8
39
9 петак, 15 август 2014 16:08
Тачно!
Али и директне политичке посљедице су јасне: сиромаштво је значајан узрок друштвене нестабилности. Ефекат нестабилности појачан је усљед типичног транзицијског раслојавања друштва и удара на „средњу“ класу, те тајкунизације земље. Тај велики раскорак је узрок друштвене нестабилности, која у појединим „транзиционим“ земљама поприма обим правог класног рата. Како су показале недавне насилне демонстрацију у ФБиХ, али и учестали протести незадовољних радника, студената, демобилисаних бораца и других слојева друштва у РС, ми смо врло близу критичне тачке када ће економска девастација учинити потпуно ирелевантним политичка питања из класе „националистичких“. Економска девастација сама по себи угрожава политички статус РС. А њене посљедице нас доводе у ситуацију да више нисмо у стању да самостално доносимо политичке одлуке. Парола-обећање о „референдуму“, „немогућој Босни“ и сл. је споредним путем угрозила не само економску стабилност РС већ и њену политичку позицију.

Тачно!
Препоруке:
9
36
10 петак, 15 август 2014 16:18
национализам и врећа брашна
Национализмом "се можеш хранити" све док у кући имаш барем врећу брашна.Кад нестане брашна ни један национализам те не нахрани!
Препоруке:
10
34
11 петак, 15 август 2014 16:23
Тачно!
Неразумијевајући ову ситуацију, актуелна Влада РС још од освајања првог мандата (2006.год) форсира националистичку реторику и политику доказивања да је БиХ „немогућа“ држава која представља „окове“ за РС. Институције на нивоу БиХ доживљавају се као паразитска структура која само троши новац, а РС се представља као „бољи ентитет“, и као „једини самоодрживи дио БиХ“. Крајњи циљ ове (квази?)националистичке реторике је да се оствари дисолуција БиХ, и политичка самосталност РС. Не улазећи у то колико је ово уопште реална политика, тј. да ли ју је могуће остварити у постојећој консталацији међународних односа, ми желимо промовисати тезу да је РС заправо изгубила свој економски суверенитет – тј. једину сувереност коју је према постојећем конститутивном оквиру имала.



Тачно!
Препоруке:
9
34
12 петак, 15 август 2014 16:31
Beatović Nebojša
@Tačno

Biće da je Mile kriv i za kišu što pada.
Препоруке:
41
7
13 петак, 15 август 2014 16:38
Код год уништи фабрике
Код год уништи или упорпасти оно од чега народ треба да живи (економију,привреду,фабрике и др.), тај је већи непријатељ властитом народу него било ко.
Препоруке:
24
4
14 петак, 15 август 2014 16:48
nomad
I treba li nam još 4 godine ovakve vladavine?
Препоруке:
10
34
15 петак, 15 август 2014 16:48
srbin-rs
Dodik je ekonomski unistijo Republiku Srpsku da ne mozemo ni zamisliti u kakvom smo problemu. Poslije svega sto vidim sta se desava u RS ako ne dodje do PROMJENA samo nam ostaje da umremo u bijedi ili bjezimo odavde sto je dalje moguce!
Препоруке:
15
36
16 петак, 15 август 2014 17:16
Јоваиша
Не може се Република Српска поредити са Србијом зато што је Србија самостална држава а Република Српска део БиХ где Бошњаци и међународна заједница воде главну реч.
И у другим земљама (Србија, Хрватска, Црна Гора и Македонија) постоје идентични проблеми (пропала привреа, незапосленост, огроман спољни дуг...). Немогуће да је и за њихове проблеме крив Додик.
Кривце за наше проблеме треба тражити међу онима који су нам наметнули овај либерални капитализам. На тај начин ми као да смо кућу широм отворили, да нам уђе ко хоће и изнсе из куће шта хоће.
Додик ће победити на изборима не зато што је добар политичар него зато што је мање зло од оних који ће доћи на власт ако изгуби.
Препоруке:
37
10
17 петак, 15 август 2014 17:36
Simo
Izreka da je poluistina gora od laži,može se najbolje primjeniti u ovom slučaju,gdje je autor određenim istinim podacima dodao gomilu netačnih informacija i time kreirao jedan klasični predizborni pamflet koji je politički obojen,a samim tim i nerealan.
Prvo i Nirs i Telekom su se morali privatizovati jer nismo imali sredstava da ulažemo u modernizaciju opreme,to se naročiti odnosi na telekom.Koliko smo nekada imali baznih stanica,a koliko sada?!
Druga stvar termoelektrane je jako teško graditi iz vlastitih sredstava jer će za koju godinu biti pooštreno davanje ekoloških dozvola od strane EU,a uvešće i zabranu izgradnje novih tamo iza 2020 i zato je bolje dati privatniku po koncesiju. Mi smo se odlučili da gradimo hidroeletrane iz vlastitih sredstava,npr."HE Dabar".A tu takođe imamo problema sa dozvolom jer federacija tvrdi da ćemo uništiti dolinu Neretve,a to nema veze sa istinom samo nas blokiraju.Onda je logično da se okrenemo Rusima i da se distanciramo od Sarajeva.
Препоруке:
41
6
18 петак, 15 август 2014 17:52
Simo
Druga stvar nije tačno da Hercegovina ne dobija sredstva od energetike,na računu grada Trebinja i dalje stoje milioni iz prostog razloga zato što nesposobna lokalna vlast(sds-pdp) nije kandidovala nijedan projekat i time stekla mogućnost da povuče ta sredstava.
Treća stvar,ovaj napad na Rusiju,Južni tok i ruski kapital nimalo nije slučajan od strane predstavnika SDS-a jer su oni sada pod patronatom fondacije Konard Adenauer koje ih je natjerala da potpišu predizborni sporazum sa SDA i time ih promovisali kao "probosansku opciju" u RS.Tako je Šaćir Filandrija predstavio Bosića kada je gostovao na FPN-u u Sarajevu,a ovaj se nije bunio zbog toga.
Treba dodati i da je OHR odblokirao SDS-u 540 000 km i to neposredno pred kampanju.Zna se žašto,da bi pobjedili Dodika i neutralisali faktor Rusije u BiH.Nije bi jasna ova priča o brisanom prostoru i odbijanju veza sa Rusijom.Pa baš prije dolaska Dodika izvršen je najveći prenos nadležnosti,a OHR je počistio pola SDS,ali autor misli je to bolje
Препоруке:
32
4
19 петак, 15 август 2014 18:14
slobo mrkonjic grad
Podrzavam SDS i ocekujem promjene!Tesko se zivi a ostane li ista vlast tesko ce da se promjeni nesto uskoro!
Препоруке:
12
32
20 петак, 15 август 2014 18:56
Требиње
Питање за овога са слике,колико је твој СДС уништио предузећа?
Није Додик толико лош, колико му је лоша опозиција!!!
Препоруке:
33
11
21 петак, 15 август 2014 19:13
epska bijeda
Ko nije vidio cajnice, rudo, focu... ne zna sta je bijeda, san tih ljudi je da nadju posao u goraždu gdje svakodnevno busevima dolaze 'sretnici' koji su kod 'turcina' dobili posao.
Препоруке:
14
7
22 петак, 15 август 2014 19:27
Требиње
Иста ова опозиција основала је Управу за индиректно опопрезивање.
Тако да сад Република Српска паре од царине
и пдв-а дјели са ФБиХ...
И ти причаш о рушењу економског суверенитета Републике Српске,боље шути!
А ово око Јужног тока,па Шаровић је и смијењен због саботирања истог,тако да вас не треба чудити шта овај прича.
Препоруке:
27
5
23 петак, 15 август 2014 19:48
Brane
Dragi moji sunarodnici i braćo i sestre,
Ova svađa koja se koristi u predizborne svrhe ničega dobrog neće nam donijeti.Nastavite li ovako da se koljete ukinuće nam našu r.srpsku.Neće to prvi put biti u istoriji da nam se zbog naše zle kobi nesloge skine glava s ramena.Urazumite se jer kad bude kasno onda nema koristi.Radite u interesu naroda a ne za svoje bijedne materijalne koristi.Tako nam Bog pomogao.
Препоруке:
28
1
24 петак, 15 август 2014 20:24
Сокенекос
Замена теза је приговарати Додику да не ради како треба од 2006те од стране САДистичког СДС-а. Управо онда је и сам опстанак РС био у питању, захваљујући баш Чавићу, Иванићу, и растројеном СДС-у, а Додик је тај, који је осујечивањем преласка полиције РС на БХ ниво, спречио потпуно урушавање РС. Од онда се РС успешно одупире притисцима белосветских малициозно-настројених замлата и њихових подрепаша, попут наручиоца овог примитивистичког политичког памфлета у стилу СНС-а.
Препоруке:
25
5
25 петак, 15 август 2014 20:41
hegel
...ništa u istoriji nije propalo slučajno...
a bome ni opstalo (BiH) :):):)
Препоруке:
10
0
26 петак, 15 август 2014 22:42
источно сарајево
@ Требиње
Теби и твојима је сигерно добро јер сте се запослили на аеродрому у Требињу а шта ће мо ми у И. Сарајеву гдје се све фирме угасише.
Препоруке:
10
12
27 петак, 15 август 2014 22:56
maslačak
Sve ovo što nam se dešava i što će nam se sutra desiti mi Srbi smo to zaslužili.
Arčibald Rajs nas je prije 100 godina odlično opisao i od tad do danas se nismo ništa nabolje promjenili.
Elita koja nas vodi je postala još suptilnija i okrutnija a mi to dopuštamo i ne dižemo glas dok nas nepravda lično ne pogodi.
Ko ne nauči lekciju u prošlosti i sadašnjosti nek ispašta u budućnosti.
Tako nam i treba.
Препоруке:
19
2
28 петак, 15 август 2014 23:40
dusan
ako sam ispravno shvatio tekst covjek ne tvrdi nista protiv Rusa, vec samo to da jednom moramo poceti misliti svojom glavom a ne slijediti kojekakve mitove. Ko nam je prijatelj ili neprijatelj yavisi od nas / koliko smo u stanju da radimo ozbiljno.
Dodik je potrosio sve sto se moglo potrositi, nezavisnost nije dobio. I sta sad.
Препоруке:
8
22
29 петак, 15 август 2014 23:40
Djole
Kad govorite o RS mislite li na onaj veci deo koji je za minimalni iznos kupio kontroverzni biznismen iz Amerike,ili mislite na onaj Dodikov deo bez beogradskog vlasnistva.
RSrpska treba da dobije NOVOG VODJU jer dce on narodu vratiti OTETO.
Препоруке:
22
14
30 субота, 16 август 2014 00:32
Haris Silajdžić a ne Mile Dodik
Сокенекос


Lažeđ ,Dok je bio prisato, potpisao sporazum o zajedničkoj policiji BiH ali nije Silajdžić Haris i to nije Dodikova zasluga već Harisova.Po Dodiku bila bi zajednička policija.Mislite da smo glupi, da ne pamtimo ko je to batalio?Haris Silajdžić.
Препоруке:
3
10
31 субота, 16 август 2014 11:50
Славко Требиње
Над Српском се појавио вампир Сава Савановић. Гсе си Миловане Глишићу, зашто си га измислио.
Шта овај прича.
Задатак: руси, ви сте нас уништили, марш кући. Долази нам Ердоган.
Ко код ово прочита гласаће за Додика.
Без слободе - нема привреде, вампире Савановићу.
Шта ли нам овај нуди - у ком пасусу!
Препоруке:
21
4
32 субота, 16 август 2014 12:36
Чемерно
Савановићу, скини се.
Колико смо крварили за слободу, а ти нас гураш у шаке некакве привреде. Никада моја породица неће бити толико гладна да издамо. Рекао је мој Црногорац Бранко Костић - јешћемо корење, али нећемо живи у руке и под чизму непријатеља.
Ни под твоју Савановићу.
Препоруке:
21
4
33 субота, 16 август 2014 13:33
Obala
Mnogo besmislica. Lijepo je neko primijetio da se napada iskljucivo ruski kapital.

A interesantno da se napada i rafinerija koja je vec bila propala da nisu dosli Rusi.

I Savanovicu, posto ocigledno veze nemas sa ekonomijom, porofit Rafinerije se smanjuje kao posledica investiranja. Toliko o tvojoj strucnosti. A sad moze slobodno da prosetas do sultana, da se sagnes i poljuubis mu djon.. Za bolje nisi.
Препоруке:
20
4
34 субота, 16 август 2014 13:52
Janja
Kakav ekonomski sunovrat,o cemu pricate? Ta zar nije (kontroverzni) biznismen iz Amerike obecao gradove,zlatna brda i doline? Koliko je ulozio u most koji su najvecim delom uradili;Srbija i RSrpska?
Da kli znate da Srbija pita kontroverznog biznismena,koliko je ulozio u most za odrzavanje,pa cak i posle 25.godina svakodnevnog inkasiranja drumarine na mostu?
Odgovor je ni centu.
A da li znate,da MOST NEMA UPOTREBNU DOZVOLU? Sitnica,sta je to 25.godina.Ko ne veruje neka pita arhitektu Ljubu Kostica iz Bgd.
Zato podrzavam SNS koja je pokrenula istragu, i posto nema dokaza ni centa za odrzavanje mosta,koncesija ce,izgleda. ukinuti se i most ce odrzavati oni sto su ga i podigli:Srbija i R.Srpska,ali ce i ubirati prihod.
Kada cemo pokrenuti istragu o sumnjivim privatizacijama i vratiti narodu OTETO?
Препоруке:
23
3
35 субота, 16 август 2014 22:45
Savo Petković
Dodik je u suštini dosao uz pomoć onih koji su nas bombardovali, a sad sklapa ugovore sa Rusima samo zato što više nam s kim drugim to da uradi. Zemlje zapadne Evrope i SAD su konačno primjetile da je on korumpiran. Ne voli on Rusiju nego njihove pare. A od Rusa dobijamo samo kredite a ne poklone.
Препоруке:
9
13
36 субота, 16 август 2014 23:01
Milan Vidovic
Mile nije kriv za kisu al je kriv za neodrzavanje kanala i nasipa. On je patriota onoliko koliko je zaposlio Srba. U Republici Srpskoj ima 160000 mladih ljudi koji ne rade i 240000 penzionera. Vise ima penzionera nego radnika u nasoj Srpskoj.Doticni branioc Srpske prodao je Telekom, rafineriju Brod, dao sve rude pod koncesiju. U ovom tekstu ne kritikuje se ruski kapital nego politicka i ekonomska zavisnost Srpske od stranih zemalja ma koje to zemlje bile.
Препоруке:
11
10
37 недеља, 17 август 2014 01:09
neverovatno
Kritikuje ulazak Rusa u energetski sektor, kritikuje prodaju telekoma Srbiji, kritikuje Dodikovu podrsku Rusiji... Svaki Srbin u RS koji posle ovakve manifestacije poniznosti i cak veleizdaje srpskog interesa glasa za SDS i ovakve likove, po meni nije Srbin.
Препоруке:
14
5
38 недеља, 17 август 2014 02:17
Milos
Glasacu za Tadica i SDS. Dodik je stvarno imao dosta vremena da pokaze koliko voli nas narod. Narod nema nista a on ima milione koje je oteo iz usta nase djece. Nije ni cudo sto nam natalitet sve vise opada.
Milorad je prodao sve sto je mogao, nije bitno da li Rusima ili nekom drugom. Bitno je da smo sad zavisni od drugih.
Препоруке:
8
13
39 недеља, 17 август 2014 09:21
Nenad Neso
Lako je vama iz Beograda gledati Mileta kako se k..., ali nama je ovdje svega preko glave. Dok on srbuje, i ja i supruga smo nezaposleni iako fakultetski obrazovani. Ne bih imao nista protiv da mi neka turska ili americka firma ponudi posao,cak bih to radije nego da uzmem clansku kartu SNSD pa rijesim taj problem. Covjek nas je doveo do toga da bi mi vise vrijedila clanka karta SNSD nego fakultetska diploma.Sram ih bilo!
Препоруке:
12
13
40 недеља, 17 август 2014 09:37
Србин обични
Ако узмемо да је пола од овога што је изнешено у чланку тачно, па ако предпоставимо да у чланку мањка и неких позитивних резулатата владавине СНСД, опет има довољно материјала да се сви пријатељски забринемо над економском ситуацијом у Републици Српској. Са те тачке гледишта чланак је остварио свој циљ.

Морам признати да сам хладан и према СДС-у и према СНСД, ниједна није баш по мом укусу, али да сам у ситуацији да гласам сада не бих гласао против политике Милорада Додика. При овоме не заборављам ни његову америчку епизоду, као што не занемарујем да је тренутно најизраслији СРПСКИ политичар. Зато Србадијо памет у главу.

П.С. Лично мислим да је Огњен Тадић политичка звијезда о којој ће се тек чути. Надам се по добром.
Препоруке:
7
10
41 недеља, 17 август 2014 11:14
Vojko
O kakvom ekonomskom suverenitetu govori autor, pa on je nestao uvodjenjem indirektnih poreza i sulude raspodele na tri dela, u kojem platise PDVa iz RS prvo pune centralni budzet BiH pa tek onda dva entitetska budzeta.. To je uvedeno pre dolaska SNSDa na vlast, ako me pamcenje sluzi.. Sve drzave su ekonomski suverene ako mogu da ubiru i direktne i indirektne poreze i pri tome slobodno da uredjuju taj sistem, uvodjenjem razlicitih stopa i sl.. Uz to RS placa penzije ljudima koji su to ostvarili na teritoriji Federacije i vec se nagomilao dug na preko milijarde EUR i to Federacija ne planira da izmiri, a autor prica o rafineriji.. Sve u svemu jeftin politicki pamflet prepun statistike koja nista ne govori..
Препоруке:
13
4
42 недеља, 17 август 2014 17:27
Kohlhaas
Ови што лупетају минусе и оптужују људе за плаћеништво стварно као да су с марса пали. А већина их и није из нити живи у РС! Мош мислити, Додик ми је бранилац Српске?! Па ко је дошао на власт захваљујући тим непријатељима за чију сарадњу оптужујете опозицију? СДС никад, а боме СНСД јесте. Ко је директно учествовао у поткопавању РС преносећи надлежности на ниво БиХ? Ови што хвале Додика и залажу се за њега су они који су у његовој партији и захваљујући томе имају обезбијеђен посао на државним јаслама. А остали треба да поцркају, је л'? Прије сам увијек говорио: "никад одавде!", а ово ако се настави ћу лијепо себе и своју трудну жену спаковати и одосмо у цивилизовану и нормалну земљу да перем тањире, а не да од глади скапавам иако обоје факултетски образовани, јер немамо посла чак ни на каси да радимо. Ал зато људи који у животу књигу ни у руци држали нису на свим битнијим општинским позицијама. Могу и именовати, ако треба???
Препоруке:
9
15
43 недеља, 17 август 2014 17:30
Kohlhaas
Ево и примјер гдје и како живимо. Мени не треба већи непријатељ од ових на власти. Ко има овакве унутрашње непријатеље, они споља нису ништа...http://bigportal.ba/pogledajte-ko-je-koga-zaposlio-mladi-u-banjaluci-istakli-top-listu-nepotista/
Препоруке:
10
16
44 недеља, 17 август 2014 18:41
5. kozarska
@Kohlhaas

Za vrijeme SDS smo ostali bez najvise nadljeznosti. A vama ako je jedino bitno hocete li imati para najbolje da stvarno odete na zapad kao sto pricate. Necemo biti na gubitku. Mi koji prije svega volimo RS ostajemo na ognjistima svojim i glasamo za Dodika. A para ako bude bice, a sa tim vasima koji slusaju kako Bakir i OHR sviraju ih sigurno biti nece.
Препоруке:
13
12
45 недеља, 17 август 2014 19:40
Kohlhaaas
А ко је одговоран за пренос надлежности. Нисам ја СДС-овац, нисам Ничији. За разлику од Вас. СНСД бот. Тако само вјерници о Богу причају. Иначе, како се живи од државне плате? Је л вам тежак тај заслзжен посао?
Препоруке:
11
9
46 недеља, 17 август 2014 22:38
Купујмо домаће 7
+5.козарска

Замолио бих дотичног господина да не блати име ове славне бригаде. Прави борац ове Бригаде нема образа да се њеним именом служи ради политичких небулоза као што и ти. Перо ће остати запамћен за сва времена а Остоја, Драшко, Марко, због политичко-шајтовске намјере биће заборављени као и Миле, Тубин и остали што у Бригаду дођоше послије Илиндана 1992 године.

Читајући главну тему и коментаре, видљиво је да је аутор у праву. Негатинви коментари не баве се темом, него политичким небулозама, што потврђује да је аутор у паву.

И на крају, купујте домаће и пишите ћирилицом да и ви покажете ко сте и шта сте, а не само да скрећете са главне теме како би заташкали лошу политичу странке чију чланску картицу носите ради веза и везица како би остварили само своје личне интересе.
Препоруке:
12
10
47 понедељак, 18 август 2014 12:46
5. kozarska
Nemas pravo to traziti od mene. Koristim ime brigade u okviru koje sam branio Srpsku i u okviru koje sam ranjen 95. kod Petrovca. Nisam za to trazio nikakvu naknadu ali imam puno pravo isticati to svugdje. RS blate oni kojima je vaznije kolika ce im plata biti nego da se srpstvom dice. I oni mi se razumeju u politiku? Oni koji samo vicu kako se tesko zivi? I misle da ce im biti bolje kad mlitavi Bosic dodje na vlast, sve skupa sa Draganom Cavicem.
Препоруке:
11
7
48 понедељак, 18 август 2014 14:37
Kohlhaas
Разлика је кад зарађујеш 500-600 КМ, а хтио би 1000 КМ и кад немаш никаквих примања. Само што неко ко је политички подобан бескичмењак и ко је обезбијеђен то не разумије. За мене су српство Вук С. Караџић, Доситеј Обрадовић, Дучић, Шантић, Црњански, Андрић, Селимовић, Панчић, Тесла, Карађорђе, Немањићи, Стефан Лазаревић, наша величанствена епика и још многе личносте и дијелови наше културе и традиције за које овдје немам ни времена ни простора да их набрајам. То Додик никад неће бити, а боме ни Босић. Само што ограничени полуписмењаци не разумију шта је демократија, да ако нешто не ваља то треба мијењати, да можеш и критиковати власт, а да те не проглашавају за издајника. Па и СДС сутра ако дође на власт и не буде добро служио народу, одмах сљедеће изборе најурити, само то људи са поданичко-сељачким менталитетом не разумију. Ако Додик икад постане па и полусиноним за Србина, ја ћу се одрећи свог поријекла. Ја у исти тор са таквим моралним сподобама НЕЋУ!
Препоруке:
8
9
49 понедељак, 18 август 2014 16:24
nn
@Kohlhaas

Govorite o onoj demokratiji u kojoj SNS dodje na vlast u Srbiji uz pomoc "nasih zapadnih prijatelja", navodno radi borbe protiv korupcije i promena u nacinu upravljanja drzavom, a nastavi identicnu politiku prethodne vlade?

A ovo mi je najbolje, ako ne valja smenis. U teoriji da. Ali kad imas 5 izbora od kojih su svi isti, a istinske alternative trpe medijsku i svaku drugu blokadu, koga birati? Sta mislite kada ce SNS biti smenjen i proteran iz Srbije?
Препоруке:
9
6
50 понедељак, 18 август 2014 19:54
5. kozarska
Dakle zato sto nemate posla treba smijeniti vlast i dovijesti one koji rade kako OHR i Bakir sviraju? A kad oni predaju jos nadljeznosti a vi ne dobijete posla, nema problijema jer i njih cemo smijeniti? A ako slucajno nekako dobijete poslic tad izdajnici mogu ostati?! Jadna filozofija, jadna...
Препоруке:
10
8
51 понедељак, 18 август 2014 21:34
Kohlhaas
@ nn
Ви сте побркали лончиће. Овдје се уопште не ради о СНС-у.

@Kozarska
Ко ја? Шта је са осталих 60% младих? Ви сте обичан партијски човјек, марионета, не размишљате својом главом, а зато Ви, за разлику од нас других, имате посао, док ми немамо. И зато ви и можете себи приуштити себи да тако причате. Вама је на првом мјесту странка па онда тек све остало. Ви и Вама слични сте нас и довели довде. Зато што сте огрезли у криминалу и корупцији. Ви сте највећи непријатељ српског народа. Гдје живите Ви? Зар Ви не видите шта се око Вас дешава? Зар не видите непотизам, корупцију, лоповлук, биједу, незадовољство. Игром случаја сам одлично упућен колики је број људи који напушта ову земљу. Не иду они зато што им је то ћеф, него зато што морају, ЗБОГ таквих као што сте Ви.
Препоруке:
7
8
52 понедељак, 18 август 2014 22:34
Kohlhaas
@kozarska

Ви сте заборавили, сва је прилика, како је Ваш херој Додик Сопрано дошао на власт?
Не ради се овдје о послу, човјече! Како можете бити толико загуљени?! Прича о послу је парабола, илустрација нашег стања.

Ја сам све само не либералан. Изразито конзервативно орјентисан и, могу слобондо рећи, националиста. Али нисам глупсон. Имам мозга. Оно што је Деретић као "историчар", то је, за мене, Додик као политичар. Преварант, најблаже речено.

Ваша прича о томе како по моме они могу остати на власти, ако ми дају посао, само показује какав је Ваш морални склоп и у каквим димензијама Ви размишљате.
Видите, ја не очекујем да ми неко да посао, као што сте га Ви добили, него да га нико не добија зато што има партијску књижицу, нечији је рођак или слично. Ето, то би био добар почетак.
Ви, види се, сте управо оно што сам у свом првом писању претпоставио. Поткупљен запослењем, зато сад овако и сикћете отров. Да нисте, свако би то одмах демантовао.
Препоруке:
7
9
53 уторак, 19 август 2014 02:46
nema sale
Bajke o tome da ce opozicija nesto promeniti ili izvuci od zapada su smesne, ne znam koji naivac moze da veruje u to.I SNS u Srbiji je svasta pricao pre izbora, pa kad su ugrabili vlast ode arbanasima Kosovo, smanjuju plate i penzije svakih mesec dana, poskupljenja,inflacija.Onaj kome su Bosic i Cavic neka nada i alternativa, moze samo da radi za Sarajevo, na srpsku stetu.
Препоруке:
7
4
54 уторак, 19 август 2014 09:06
Kohlhaas
Ма, јаде?! Каква грациозна интелектуална акробатика! Ништа, у праву сте. Најбоље да забранимо све странке, Додика и СНСД прогласимо јединим српским (који су прије оно супротно него то), можда још и боље, прогласимо га за монарха, вратимо се на феудални систем (јер и онако су то све бајке и глупости, мислим шта ће нам избори, институције, све је то шарена лажа) и благо нама, усрећимо нашег вођу (кад смо код вође, да уведемо можда и поздрав "хајл Додо" или слично нешто).
Заиста је потребан изразит умни напор како би човјек искључио разум и логику те написао оно што сте Ви малоприје написали. Ко уопште игра на карту да ће опозиција "извући" нешто од Запада? Каква неинтелигентна претпоставка. О Чавићу немам ама баш никакву мишљење, мислим да је и он морална сподоба, али то мислим за цјелокупну руководећу гарнитуру СНСД-а, који су САМИ СЕБЕ компромитовали. Боље 1 него њих 101. Због фанатика попут Вас ови што су нас узјашили мисле да никад неће сићи са власти па раде како и шта хоће.
Препоруке:
5
6
55 петак, 22 август 2014 11:57
P. P. NJ.
Nije ovdje bitno ko je ovdje bolja opcija trenutno za predstojece izbore. Bitno je da se uzme u obzir relevantnost ovih podataka koje su u clanku neumitno navedene.
Moje licno misljenje o SDSu i bilo kom njegovom derivatu je istorijsko, kao sto se do sad pokazalo.
To bi bilo ono koje se ponavlja vec nekoliko mandata od rata naovamo. Ako uzmemo u obzir Raskovica kao plemenitog, moralnog i etickog zacetnika te stranke iz razloga opstanka naseg naroda pred ambisom rata, onda shvatamo da je neophodnost kreiranja nacionalisticke stranke bila tada jedina opcija.
Ali ako uzmemo u obzir postratnu profitersku politiku onda ne mozemo reci nista pozivitno.
Nemam misljenje pozitivnog karaktera za tu stranku ali takodje, nisam niti u jednoj drugoj.
Ono sto mogu navesti je da ima ljudi koji realno sagledavaju situaciju i u SDSu i po ovom clanku A. Savanovic bi mogao biti jedan od njih, nevezano ciji je stipendista.
Zato treba da se zapitamo da li je prodaja drz. imovine opravdana u ovom obimu?
Препоруке:
1
2
56 петак, 22 август 2014 12:39
Milica Rakic
Imam dvoje djece koji su zavrsili fakultet i nemaju posao.Dodikov sin ima firmu, a to je dobio na poklon od tate kad je ovaj prodao telekom. Svakom prodajom drzavne imovine Mile i njegovi su itekako zaradili a nas narod gladuje.
Препоруке:
2
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер