Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U susret izborima u Srpskoj

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 23 avgust 2014 12:11
Brane
Ne prodajite se za novac onih koji ne žele dobro našem narodu.Ne služite njihovim interesima.Ujedinite se po nacionalnom pitanju.Radite u interesu naroda a lični interes stavite u drugi plan.
Preporuke:
31
5
2 subota, 23 avgust 2014 13:54
Rezultati lokalnih izbora 2012 g. demantuju istraživanje!
S obzirom na to da je i sada tako, preostalo je samo da se pouzdamo u ne baš najpouzdanija istraživanja koja tradicionalno pred svake izbore obavlja američki NDI. Poslednje u nizu – dato medijima na malu kašičicu - kaže da u Srpskoj SNSD Milorada Dodika uživa podršku od 44 odsto, a vodeća opoziciona stranka SDS 30 odsto birača. Dalje, za Željku Cvijanović kao SNSD-ovu kandidatkinju za srpskog člana Predsedništva BiH glasalo bi 51 odsto birača, dok bi za njenog protivkandidata ispred opozicije okupljene u “Savez za promene” Mladena Ivanića glasalo 45 odsto. Prema istom istraživanju, Milorada Dodika kao kandidata za predsednika RS podupire 48 odsto birača, dok kandidat opozicije Ognjen Tadić iz SDS-a može da računa na 43 odsto glasova[1].


Naručeno i plaćeno istraživanje demantuju rezultati opštinskih (lokalnih) izbora 2012.godine,kada je SDS "pomela SNSD" i osvojila 2/3 opštinskih skuština i pozicija načelnika opština u Republici Srpskoj!
Preporuke:
14
30
3 subota, 23 avgust 2014 13:57
Ko se prodaje Brane?
Brane
Ne prodajite se za novac onih koji ne žele dobro našem narodu.Ne služite njihovim interesima.Ujedinite se po nacionalnom pitanju.Radite u interesu naroda a lični interes stavite u drugi plan.


Brane budi konkretan i napiši kome je, to jest kojoj političkoj opciji je poruka napisana.To jest za koga smatraš da se prodaje za novac i da šuruje sa neprijateljima srpskog naroda.Ko?Jasno i glasno da li SNSD, da li SDS, da li aktuelna vlast ili opozcija.Ko je taj?Ovako si nedorečen i komentar ne govori ništa.
Preporuke:
13
5
4 subota, 23 avgust 2014 14:00
Znači lažu?Lažu i za izbore!
Prethodno (opet na kašičicu) objavljeno istraživanje NDI govorilo je, takođe, o prednosti Dodikovog SNSD-a nad opozicionim strankama, dok se o kandidatima nije tako jasno govorilo, jer još nisu bili sasvim poznati, osim Dodika. No, baš u toj objavljenoj kašičici krije se nešto što otvara sumnju i u verodostojnost ostalih rezultata do kojih je došao NDI, a reč je o “podatku” da bi BiH u EU i NATO-u rado videlo 76 odsto ispitanika u Srpskoj[2]. Ako bi se taj procenat mogao nekako i učiniti razumljivim kada je reč o EU integracijama, potpuna je nepoznanica kako su se ispitanici u Srpskoj baš u istom procentu opredelili i za članstvo u NATO-u, tim pre jer je tu “ljubav” u svim dosadašnjim istraživanjima iskazivala najviše petina ispitanika. No, odgovor na to i druga pitanja iz NDI nećemo dobiti, kao što ni ono malo podataka koji su objavljeni nisu u javnost stigli njihovom milosti, već zaslugom drugih, je li, neimenovanih stranačkih izvora.

Znači lažu?Lažu i za izbore!
Preporuke:
6
3
5 subota, 23 avgust 2014 14:09
Tačno SDS će dati "Aleksandra Vučića" u Srpskoj!
Dalje, ne treba smetnuti s uma ni da SDS pokušava da pojača svoju podršku Tadiću među potencijalnim biračima i time što promoviše svog vođu Mladena Bosića u „budućeg premijera RS“, dok Dodik i SNSD taj potez pokušavaju da prikažu kao iznuđen potez. Oni nastoje da okvalifikuju Bosića kao „političku kukavicu koja nije smela da izađe na crtu ni Dodiku, ni Cvijanovićevoj“, dočim iz SDS-a tu optužbu odbacuju tvrdnjom da je Bosić „spreman da preuzme mesto premijera kao najodgovorniju funkciju u RS“. Za ovom sledi i SDS-ova poruka da će Bosić maltene postati ovdašnji Vučić koji će „raščistiti sa kriminalom Dodika i ostalih“, dok, uporedo s tim, pljušte SNSD-ove optužbe da je SDS „probosanska stranka“ itd.


Tačno SDS će dati "Aleksandra Vučića" u Srpskoj!
Preporuke:
26
4
6 subota, 23 avgust 2014 14:30
Brane
Nisam želio biti nekorektan. Samo želim poslati poruku svim Srbima koji se bave politikom u Srpskoj Republici, a kojima možda nedostaje osjećaja morala, pravde i nacionalnog ponosa, kako i na koji način da postupaju ako im se pruži prilika da osvoje vlast. Dakle svima! Bojim se da ne mali broj njih, bilo da su u vlasti ili opoziciji,isključivo vode računa o svom ličnom interesu i da su spremni na sve po cijenu da osvoje vlast ili da je zadrže. Želim ovom svojom porukom da utičem na njihovu svijest, ako je bar nešto od nje ostalo. Takođe, želim da pošaljem poruku da je nesloga vrlo opasna i može da bude kobna kao i mnogo puta do sad u našoj istoriji...
Preporuke:
20
2
7 subota, 23 avgust 2014 14:50
Znači vlast je vlast
Brane
Nisam želio biti nekorektan. Samo želim poslati poruku svim Srbima koji se bave politikom u Srpskoj Republici, a kojima možda nedostaje osjećaja morala, pravde i nacionalnog ponosa, kako i na koji način da postupaju ako im se pruži prilika da osvoje vlast. Dakle svima! Bojim se da ne mali broj njih, bilo da su u vlasti ili opoziciji,isključivo vode računa o svom ličnom interesu i da su spremni na sve po cijenu da osvoje vlast ili da je zadrže. Želim ovom svojom porukom da utičem na njihovu svijest, ako je bar nešto od nje ostalo. Takođe, želim da pošaljem poruku da je nesloga vrlo opasna i može da bude kobna kao i mnogo puta do sad u našoj istoriji...


S moralne strane si u pravu,nije da nisi,već jesi.Ali u borbi za vlast nema "bratstva,prijateljstva,milosti i sentimentalnih osjećaja".Znači vlast je vlast,neka mora biti gornji a neko donji,pa ko pobjedi,pa ko izgubi?
Preporuke:
5
16
8 subota, 23 avgust 2014 15:14
Kupujmo domaće 7
Kao po običaju, vrlo koristan , poučan i nada sve nestranački članak gospodina Slobodana Durmanovića.
Nažalost, ovakvim novinarima, nije svijetla budućnost.Kuća u kojoj radi već godinama je obješena na stub srama od strane naše vlasti, iako ima najveću posjećenost od svih medija u Republici Srpskoj.
Preporuke:
13
11
9 nedelja, 24 avgust 2014 11:36
Marko Gay
Pronasli smo recept kako da instaliramo marionetsku vladu u bilo kojoj zemlji. Cak i na mestima gde nas narod provereno mrzi, kao sto su Palestina, Srbija, Pakistan, Latinska Amerika, Afrika -- i Republika Srpska.

Ceo proces podjarmljivanja jedne zemlje smo sazvakali u jednoj knjizi, da se studenti slucajno ne zamaraju: moze i dete da nauci kako da smeni neposlusnu i postavi marionetsku vladu. Putin relativno lako moze da nam ukrade tu knjigu, primeni je doslovno npr na Nemacku i Bugarsku, i tako u te dve zemlje instalira pro-ruske marionetske vlade.

Ali Putin je iz svima misterioznih razloga zapeo da pregovara s nasom nemackom marionetom frau Merkel i bugarskom marionetom Plevnelievim umesto da ih jednostavno potkopa i smeni i postavi nekog ko ne mrzi Ruse. Kad ste vi nas videli da ozbiljno pregovaramo s Dodikom? Pa nismo sisli s uma. To sto je kolicnik politicke inteligencije u Rusiji tragicno nizak nije nas problem.
Preporuke:
9
2
10 nedelja, 24 avgust 2014 20:38
Darth Vader
Najstrasnije u svemu ovome je mogucnost da Ivanic postane srpski clan Predsjednistva. Ako se to desi, ona komunisticka ..., Zivko Radisic, ce dobiti svog nasljednika u gasenju Republike Srpske.Ono sto mi nikako nije jasno i sto pokusavam da odgonetnem vec dobrih petnaest godina, je zasto Ognjen Tadic, inace pametan covjek, nije u stanju da shvati da je njegova prirodna pozicija na mjestu srpskog clana Predsjednistva? Em bi mu sanse da pobjedi te izbore bile mnogo vece (on je davnih dana mogao da pobjedi tu trku), em je tu neko poput njega, iskren i odan patriota, bio daleko znacajniji nego na poziciji Predsjednika Republike Srpske/Premijera gdje se ustvari odlucuje o podjeli izbornog pljena (budzeta RS). Ja sam duboko ubjedjen da, da je on nasljedio Zivka Radisica, Republika Srpska bi danas imala mnogo vise svojih dejtonskih ovlascenja i da se ona katastrofa prije dodikovog drugog mandata ne bi dogodila.
Preporuke:
5
5
11 nedelja, 24 avgust 2014 23:28
Narodna Skupština prenosi nadležnosti a ne predsjedništvo
Darth Vader
Ono sto mi nikako nije jasno i sto pokusavam da odgonetnem vec dobrih petnaest godina, je zasto Ognjen Tadic, inace pametan covjek, nije u stanju da shvati da je njegova prirodna pozicija na mjestu srpskog clana Predsjednistva? Em bi mu sanse da pobjedi te izbore bile mnogo vece (on je davnih dana mogao da pobjedi tu trku), em je tu neko poput njega, iskren i odan patriota, bio daleko znacajniji nego na poziciji Predsjednika Republike Srpske/Premijera gdje se ustvari odlucuje o podjeli izbornog pljena (budzeta RS). Ja sam duboko ubjedjen da, da je on nasljedio Zivka Radisica, Republika Srpska bi danas imala mnogo vise svojih dejtonskih ovlascenja.

Odgovor.Efektivna vlast je u republici Srpskoj, ane u predsjedništvu BiH i Ognjen Tadić mora da mijenja situaciju u Republici Srpskoj (slično Aleksandru Vučiću,borba protiv korupcije,kriminala,bijede i nazaposlenosti) a nadležnost na BIH prenosi Narodna Skupština a ne srpski član predsjedništva.
Preporuke:
3
5
12 ponedeljak, 25 avgust 2014 04:45
Darth Vader
@Narodna Skupština prenosi nadležnosti a ne predsjedništvo

Da, ali ce stranci i u buducnosti, kao i u proslosti, uvjek moci naci dovoljno "Srba" koji ce svoje pozicije mjenjati onako kako vjetar duva (i kako se srebro sipa). Uvjek ce im biti lakse da nadju par desetina lopova u Skupstini koji ce izvrsavati zelje zapadnih vlada nego da natjeraju tvrdoglavog pojedinca da promjeni svoje misljenje. To primjer Dodika najbolje pokazuje, i nas je samo Bog spasao time sto je Dodik u istom trenutku, primoran od strane nerazumnog Silajdzica, promjenio politiku i dobio apsolutnu vlast. Da je Tadic tu bio da ulaze veto na sve sto je islo protiv interesa RS, zapadu bi bilo mnogo teze da sprovodi odluke Amerikanaca. Zavadi pa vladaj je moguce sprovesti na grupi ljudi ali ne i na pojedincu; pojedinca morate ili umoliti ili ukloniti.

Sto se tice korupcije...to je problem drustva koji ce zahtjevati decenije da se rjesi ko god da je na vlasti...ja ovde govorim o opstanku RS.
Preporuke:
4
0
13 ponedeljak, 25 avgust 2014 12:04
ANALITIČAR
@ darth vader

Gospodine ako niste upoznati sa činjenicama nemojte da uopšte pišete o njima . Milorad Dodik nije došao na vlast kao padobranac 1998-me nego uz znanje Radovana Karadžića , operacija je dogovorena sa Srbima u USA . Dakle Milorad je Radovan 2 - unapređena verzija , malo je reći . Rep. Srpska je 1997-me bila u katastrofalnoj izolaciji , SDS je bio pod sankcijama , Radovanu je kazano - Rašo moraš otići , da bi sačuvao SDS i RS a Milorad će glumiti umjerenu opciju dok RS ne izađe iz izolacije . Kao drugo dok nas je vodio SDS zlotvori sa Zapada su nas ucjenjivali ratnom hipotekom . Dalje ne spominjete sramnog Čavića koji je taster MI6 u Banja Luci , dalje Tadića predstavljate kao apostola , on je promjenio partiju , bio Radikal ,. sada je Sds . Dok nas je SDS vodio 2005-te umalo smo i MUP RS izgubili , a plate u RS bile kud i kamo slabije nego u FBiH . Dalje , RS nije imala ni jedan svoj konzulat u svetu . Danas imamo 8 . Rusija izuzetno cijeni Milorada Dodika . Pišite ćirilicom
Preporuke:
10
3
14 ponedeljak, 25 avgust 2014 18:42
Kupujmo domaće 7
+ANALITIČAR

Vi pojma nemate šta pišete.

Linč Momčila Krajišnika i članova SDS u i ispred hotela Bosna, po vama, bilo je dogovorom Radovana i Milorada, kako bi Mile izvukao Republiku Srpsku iz propasti.
Bože, kakvo znanje. Ni Rajko Vasić nebi ovako nešto napisao.
Preporuke:
4
4
15 ponedeljak, 25 avgust 2014 19:21
ANALITIČAR
@ KUPUJMO DOMACE

Svo Vaše znanje o Rep. Srpskoj ste " pokazali " hvaleći huškačku TV BN . Uzgred pošto vidim da Vi sve znate da li znate da u Senatu RS kojim predsedava Predsednik Dodik su recimo jedan Nikola Poplašen i u okviru SDS-a takozvani OSNIVAČI , mislim na ekipu Vučurević ili Momčilo Krajišnik

Radovana Karadžića je za Vašu informaciju šef DB Srbije Jovica Stanišić " Ledeni " u Han Pijesku ubjeđivao da se povuče , ispada da imputirate Predsedniku Dodiku da je htio da izazove građanski rat . Ako već niste upoznati a vidim da niste kažite mi da li smatrate da je Plavšićka znala za Dodikov plan . Naravno da nije , iskorištena je kao " trojanski konj " od strane Predsednika Dodika ali ona je stvarno instrumentalizovana od stranih okupatora , radio sam u OEBS-u sa mužem od gospođe koja je prevodila na sastancima okupatora i Biljane Plavšić . Dogovorena je " demokratska revolucija " tj. Plavšićkina takozvana borba protiv kriminala - suštinski veleizdaja ala Vučić
Preporuke:
6
0
16 ponedeljak, 25 avgust 2014 19:34
ANALITIČAR
@ KUPUJMO DOMACE

Da li hoćete da branite ubistva po Bijeljini , Palama i srpskom Sarajevu eskadrona smrti SDS-a , ubistvo šefa Bijelih Vukova ili Mauzera . Šta je trebao Dodik da radi , da pusti da Srbi primaju 2 odsto pomoći a FBiH 98 odsto . Da pusti da SDS govori Srbima nemojte se vraćati u Drvar , Grahovo , Glamoč dok su se Bošnjaci masovno vraćali u RS .
Kažite mi šta mislite o Dodikovoj ideji da Banja Luka bude glavni grad RS - izvanredan potez . Dok nas je SDS vodio po barakama nam se sastajala Vlada , Pale i Banja Luka . Nismo imali administritivni centar . Non stop bili u defanzivi . U RS 1996-te rođeno 12 000 beba a u Federaciji BiH 34 000. Slušali pretnje Silajdžića o 100 % Bosne . Predsednik Dodik je UGASIO Silajdžića i B. Izetbegovića za sva vremena . SDS je imao sjajnu ekipu ali gubitničku politiku . S Dodikom niko više ne naređuje B. Luci kao Vučiću Kirbi . Imam prijatelja Srbina u Sarajevu u FBiH - kaže Bošnjaci kažu Dodik je jači nego Lagumdžija + Bakir + Radončić skupa
Preporuke:
9
0
17 ponedeljak, 25 avgust 2014 20:46
Kupujmo domaće 7
+ANALITIČAR
@ KUPUJMO DOMACE

Vrlo kulturno i pismeno. Prava slika, svojeglava.
Sva sreća pa smo dva različita svijeta.
Preporuke:
0
6
18 ponedeljak, 25 avgust 2014 21:24
iskreno
@ANALITIČARA

SDS je imao sjajnu ekipu ali gubitničku politiku .

SDS tek sad ima pravu ekipu : Bosić, Tadić, Pandurevićka, Latinović,Savanović i još mnogo mladih i nekompromitovanih ljudi.
Kažu od glave smrdi riba.I jeste tako u SNSD-u.
U SDS-u ljudi na čelu nemaju ni jednu mrlju u svojoj dosadašnjoj karijeri.
Preporuke:
1
9
19 ponedeljak, 25 avgust 2014 21:58
Darth Vader
Gospodine Analiticar, vas "odgovor" nema skoro nikakve veze sa mojim postom.
Ja ne znam da li je Karadzic znao i odobrio prvi dodikov dolazak na vlast, ali znam da je odobrio zaustavljanje kontraofanzive VRS ka Bihacu, tako da njegovo aminovanje moze znaciti mnogo toga.

Tadic nije nikakav apostol, ali jeste najiskreniji patriota medju znacajnim politicarima u RS. Stranke je mjenjao zato sto su se Radikali raspali ali ne vidim kakve to veze ima sa njegovim patriotizmom.

Sto se tice Cavica i ostale te...kako da ih nazovem...bande ljudi i politicara malog kalibra, oni su morali bitisati u RS u kojoj je Dodik na primjeru Poplasena pokazao da suprostavljanje strancima vodi smjeni koju je moguce izvesti zato sto je tu bio Dodik da preuzme vlast i strancima ponudi neophodnu legitimnost. Dodik je nakon 2006 mogao da se suprostavlja zato sto mu je SDS stitio desno krilo i stranci su imali izbor izmedju Dodika i SDS-a, pa nisu mogli Dodiku da urade ono sto su uradili Poplasenu.
Preporuke:
0
2
20 ponedeljak, 25 avgust 2014 22:23
ANALITIČAR
@ ISKRENO

Prijatelju prije 15 godina bio sam bliži opciji SDS + SRS RS nego SNSD-u za dlaku . U međuvremenu sam saznao blago rečeno milion podataka a imam izvore informacija kao slobodan strelac koje su jake i pišem na nacionalnim portalima godinama . Radikalima sam 2008-me najavio da će ih Vučić + Nikolić izdati - njih i srpstvo a kako vidimo i Kosmet nažalost

Predsednik RS Milorad Dodik je ne samo najjači političar u RS i BiH nego je uz Viktora Orbana jedini državnik na ovim prostorima . Mladen Bosić je najobičniji kalkulant , elementarno nesposoban političar . O izdajnicima Ivaniću i Čaviću ( MI6 ) ne bih ni trošio prostor . Sa Dodikom RS je iz totalne defanzive postala nezaobilazan faktor . Niko više i ne pomišlja na ukidanje RS . Treba istaći i pozitivno oceniti i SDS ali treba iskritikovati Šarovića i izdajničku politiku u Sarajevu ( Kosmet recimo ) . Nedavno je agencija PATRIA iz Fed. Sarajeva kazala da SNSD vodi politiku jačanja RS a Šarović jačanja BiH
Preporuke:
7
0
21 ponedeljak, 25 avgust 2014 22:34
ANALITIČAR
Izdvojiću samo neke pobede Predsednika Dodika
1 - Južni Tok - uključio RS u najvažniji planetarni projekat - cijevi će ići " slučajno " koridorom da spasu Krajinu za sva vremena
2 - Andrićgrad
3 - Izgradnja administrativnog centra RS u Banja Luci
4 - dobijanje nagrade za najvažniju liučnost kompletnog Pravoslavlja u 2013-oj . Ruski Patrijarh ga nagradio
5 - Zaustavljanje prenosa nadležnosti sa RS na BiH
6 - MUP RS naš
7 - Eliminacija Harisa Silajdžića totalno !
8 - Memorijalni centar Gradina , dizanje na nivo od nacionalnog značaja
9 - Najjači IGRAČ Moskve van ruskih prostora
10 - Zamjenik ruskog Patrijarha u RS - Ilarion Alfeev
11 - General Leonid Ivašov bio u RS , direktor " Putinovog " RISI instituta Leonid Rešetnjikov bio u RS
12 - Redovna isplata penzija ( male nažalost )
13 - Slučaj Sejdić - Finci - totalni trijumf RS
14 - Otvaranje 8 praktično konzulata RS u svetu
15 - Stabilnost političkog sistema u RS
16 - Rusija kao garant RS ( Bocan Harčenko ) ITD ITD ITD ITD ITD
Preporuke:
10
0
22 ponedeljak, 25 avgust 2014 23:28
iskreno
@ANALITIČAR
Ne mislim da je Vučić izdajica. Izdajice su oni koji su i Srbiju i Republiku Srpsku u zadnjih 10 godina ekonomski uništili a narod poveli u dužničko ropstvo.Znamo svi koji su političari bili na vlasti u zadnjih 10 godina.
Vučić je samo pragmatičan i pokušava da vodi real- politiku.
Mi Srbi u Istočnom Sarajevu smo u izuzetno teškom položaju.Vlast u zadnjih 10 godina nije ništa uložila u Istočno Sarajevo čak je i ugasila RAOP firmu koja je mogla da bude nosilac razvoja Istočnog Sarajeva zajedno sa Famosom koji je takođe pred gašenjem.
Na žalost 90 % radno sposobnog stanovništva je prinuđeno da posao trazi u Federalnom Sarajevu jer bi umrlo od gladi.
Ovo pokazuje ko je i šta je ova trenutna vlast.
Ja kao borac VRS od 92 do 95 nisam se borio za ovakvu državu i sad mi je kao i većini mojih drugova krivo što nismo na vrijeme napustili ove prostore i našoj djeci time omogućili normalan život.
Preporuke:
1
6
23 utorak, 26 avgust 2014 08:43
ANALITIČAR
@ iskreno

U sledećem mandatu Predsednika Dodika treba ulagati više u istočni dio RS jer nam je on manje razvijen , inače do prije rata živio sam u Sarajevu , sada sam u Banja Luci . Svi dijelovi RS moraju nam biti razvijeni . Ići u Rusiju , neka Putin založi svaku od velikih ruskih regija da " pokrije " sa ulaganjima jedan dio RS . U Rusiji kada se spomenu imena Vojislav Šešelj , Milorad Dodik , Radovan Karadžić i Ratko Mladić svi ustaju sa poštovanjem . Kada su pitali Ruse zašto se više ne založe za Voju Šešelja Rusija je kazala , mi ne možemo popraviti njegov status , Hag je kaubojski sud a Šešelj je jači pravnik nego bilo ko u Rusiji mada je Rusija IMPERIJA . Brate ISKRENO želim sve najbolje srpskom Sarajevu , to je i moj grad , Bošnjaci su mi oca ubili u Sarajevu , nisam ja nikakav " mekani " Srbin . Vama obećavam da će Srbi biti branjeni u svakoj tački RS . Velika razvojna šansa srpskog Sarajeva su univerzitet , veliki broj stanovnika ali prvenstveno Jahorina , napraviti ANDRIĆGRAD 2
Preporuke:
8
0
24 utorak, 26 avgust 2014 13:58
Kohlhaas
"Lista Nebojše Vukanovića osuđuje policijsko postupanje protiv građana koji su pjevali „Pada vlada" Pripadnici MUP Republike Srpske legitimisali su goste jednog nevesinjskog lokala i najavili podnošenje prekršajnih prijava protiv više lica koja su pjevala Bajaginu pjesmu „Pada Vlada" u trenutku dok je premijerka Željka Cvijanović sa pratnjom i stranačkim prvacima šetala ulicama Nevesinja, navodi se u saopštenju Za pravdu i red – Lista Nebojše Vukanovića."

Blago nama...
Preporuke:
1
2
25 nedelja, 31 avgust 2014 10:43
Miro
za @Analitičara

Da, razvijte nam RS čim više da ne bude ovaka pustopoljina kao sada. Tako kada je mi Hrvati preuzmemo da bude neke koristi od toga a ne samo pašnjaci i ovce.
Preporuke:
0
1
26 nedelja, 31 avgust 2014 10:55
Mile
Dodik je kleptoman kojemu je kleptomaniju omogućio sopstveni narod, sve zarad neke jalove retorike.

Ko god dirne u kleptomana taj je neprijatelj Srba. Ajde to neko da protumači ako može, šta ovaj narod može sve da proguta
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner