петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Увртање мозга, или лудилу нема краја

Kоментари (89) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 08 новембар 2014 22:58
perkins
Kratko,ali jasno!,bravo!!!


Ludilu nema kraja. Samo, da li njega proizvode baš „stranci“ i „tajkuni“? Zašto bi Zapad rušio Vučića, kada podatnije vlade u Srbiji nije bilo u poslednjih sto godina? Zašto bi ga rušili tajkuni, ako su svi i dalje bogati, srećni i na slobodi?

Njegov lični bilten "Informer", ogledalo njegovog pomračenog uma, svakog dana na naslovnim stranama "otkriva" nove zavere protiv njega, "označava" grupe i pojedince koji hoće da ga "sruše" i najavljuje hapšenja i suđenja kojih neće biti, jer su svi vodeći tajkuni finansijeri njegovog režima i njega lično.Srbija nije duševna bolnica, ali je av skoro pretvorio u jednu takvu ustanovu, da mu služi i bude po meri njegovom megalomanskom ludilu. To mora stati, ili će Srbija ubrzano nestati.
Nikola Vlahović
Препоруке:
298
3
2 субота, 08 новембар 2014 23:05
miko
...U Srbiji 1.8 miliona ljudi živi ispod granice bede. Srbija je najsiromašnija zemlja u Evropi, sa nivoom cena osnovnih prizvoda za 18.5% viših od prosečnih cena u zemaljama u okruženju. Golim okom je vidljivo njeno dnevno propadanje. Sasvim je sigurno da će posle „mera štednje“ broj bednih značajno preći 2 miliona, dok će se dobar deo gradjana naći tek iznad te granice ustanovljene od strane UN.Siromašenjem pojedinaca i bahaćenjem države koja rasipa na sve strane, može se doći samo u znatno teži položaj jer iscrpljeno stanovništvo neće imati snage da krene napred čak i ako se desi čudo da „za dve godine Srbija postigne najveći rast u Evropi“. Drugim rečima „mere“ će doneti sasvim suprotne rezultate od onih koji se proklamuju.....
Препоруке:
237
2
3 субота, 08 новембар 2014 23:08
mirko
nisu oni olos-elita, oni su konc-logor elita; nemaju gde;
Препоруке:
205
4
4 субота, 08 новембар 2014 23:18
Оправдано питање
Ко је био узор Павићу да направи лик Шојића?
Препоруке:
219
1
5 субота, 08 новембар 2014 23:19
Дринко Кончаревић
Крај једне приче из "Књиге мудрости" каже: "Цар је го". Не помаже му ни то што неки његови вичу "живео цар (макар био и го)". Кад обичан човек ово чује и види, преостаје му да се окрене али ту имамо проблем. Где погледати кад је све иста фарба, исти облик, исто стање, исто ....
Препоруке:
185
2
6 субота, 08 новембар 2014 23:19
Jelena
Штета што је израз „олош-елита“ потрошен на претходну, „жуту“ поставу. Тиме се изгубила могућност тачнијег именовања феномена с којим се сусрећемо.
Gospodine Antonicu,cestitke za tekst.Fenomen sa kojim smo suoceni izgubio je samo elita a na olosu je zasnovan.
Препоруке:
197
3
7 субота, 08 новембар 2014 23:20
MILOVAN RS
Sve zavisi koliko je Seselj bolestan i hoce li imati snage da ovo naprednjacko smece, koje je on proizveo u nekakve politicare, pomete sa scene - jer, imali li ljepse pravde od toga, da ih on posalje na deponiju izdajnika i olosa, kakav odavno nije hodao ovom zemljom !!!
Daj Boze da i to vidimo, sto prije, pa poslije sta nam Bog da !!!
Препоруке:
212
9
8 субота, 08 новембар 2014 23:35
Милан
Мислим да је од свега најбитније да се након њиховог свргнућа не заборави на судске процесе против свих који су кршили Устав и починили велеиздају потписивањем Бриселске капитулације. Да не спомињем бројна кривична дјела из области привредног криминала.
Ако се то пропусти, онда ће свака сљедећа гарнитура на власти знати да мође да ради шта хоће јер консеквенци нема.
А овај тренутни СНС и није ништа друга него једна разбојничка дружина коју на окупу држи само могућност да пљачкају државу и народ. А такве групе обједињене провизорним интересима, а не идеологијом се распадају док нестане могућности да се краде.
Препоруке:
162
2
9 субота, 08 новембар 2014 23:44
Здравко
Како изгледа "Јудин пољубац" смо имали прилику да данас видимо. Јавно а пренијели су га сви регионални медији. А. Вучић жели војводи, доктору Војиславу Шешељу брз опоравак на слободи. Стваро, човјек треба имати стомак па да не поврати на оволико лицемјерје. Хипокризија која се циједи са ТВ екрана. Ужас који долази са углађеним ликом, који тихим, анђеоским гласом, сав услужан и умилан саопштава, готово шапатом ову језиву реченицу. Оно жели ЊЕМУ брз опоравак. Мрва на столу Великог патриоте. Вјетар послије обилног граха. Смрад паљевине истине. Јуда у обрнутом огледалу. И ми окренути наглавачке.
Препоруке:
180
4
10 недеља, 09 новембар 2014 00:17
трагична комендија
покушај државног удара на премијера Вучића“,


Хахахаха, баш су смешни и јадни! Покушај државног удара је покушај удара на државу, како може да буде
државни
удар на - Вучића? Вучић је држава, шта ли?
Толико су провидни.
Препоруке:
182
2
11 недеља, 09 новембар 2014 00:17
Grgur
Poštovani gospodine Antoniću,
Drago mi je da se, u principu, oko mnogo čega slažemo. Ipak, sa Vama se ne bi aložio samo oko jedne stvari. Pored ovakvog nivoa nacionalne svesti, sve će u Srbiji proći. Raznorazni cirkusi i pozorišta, permanentno toplo-hladno, sve je to
deo unapred osmišljene koncepcije sa ciljem da se napravi totalna konfuzija, kako bi široke narodne mase bile lišene sposobnosti da realno procenjuju situaciju oko sebe. To gledamo i slušamo decenijama. Samo su se akteri menjali. Sve je ostalo isto. Očigledno je, da se ide u smeru totalnog uništenja zemlje Srbije. Dakle, nema nikakve dileme da iza svega ovoga stoje nečije jasne namere. Šta će se dalje odvijati, odnosno, šta piše u scenariju, nije teško naslutiti.
Препоруке:
112
3
12 недеља, 09 новембар 2014 00:18
Наслов је... наслов
Са две речи: УВРТАЊЕ МОЗГА, Антонић описа стање под овом влашћу, посебно у последње време, тако да је текст просто допуна наслову.
Него, када је већ реч о увртању мозга (народу), што је, признајем изум, откриће, онда се треба позабавити тиме откуда им потреба да уврћу, па ми паде мисао да су, можда, они расли са увртањем њихових мозгова тако да не умеју и не могу другачије да живе, а прихватили се посла за који немају никаквих квалитета. Да имају, зар би оволико лагали народ, зар би оволико радили једно а говорили супротно, мислећи да народ не види шта су урадили и шта раде.
Њихово политичко и "државно" деловање свело се на то да негирају оно што раде, упорно нас таламбасима убеђују да нису онакви какви јесу и да су онакви какви нису.
Препоруке:
126
1
13 недеља, 09 новембар 2014 00:44
sokrat
Teško će se sa ovima izaći na kraj, zato što su se okupili s konca i konopca, a mnogi i sa dna kace.
Препоруке:
116
5
14 недеља, 09 новембар 2014 00:56
R
Najveci je problem kako da ovakvi vrhunski tekstovi dodju do sluha i mozga sireg auditorijuma citalaca i gledalaca od ovog portala !
Sve dok AV ima vlast nad informacijama koje se emituju u mozak ovog naroda slaba vajda od ovakvih tekstova , narod uglavnom ne cita ,on slusa i gleda .
Ljudi poput Antonica su poslednji krici razuma i ne vidim horizontu puno ljudi koji nisu potroseni i kompromitovani a da su ljudi kojima se moze poveriti buducnost ove zemlje .
Znam da ce razum nadvladati samo to treba docekati !
Препоруке:
126
1
15 недеља, 09 новембар 2014 01:09
фристајло
Понекад ми није баш јасно- зашто Антонић и Вукадиновић уопште троше време и енергију на овај режим? Пре неки дан, на пијаци чујем разговор две жене, које продају јаја, и које рекоже за ову власт да је само- неспособна. И, то је довољно.Ни странка им не функционише како би требало, а они да воде државу!?Заглупљен и васпитно и образовно запуштен народ је на претходним изборима овима дао власт; но, не зато што су бољи од других, већ једино и само зато- што још нису били власт, и постојала је теоретска могућност да неће бити гори од свих, који су се изређали од октобра 2000-те. Веома брзо, показали су да су у суштини- исти: можда и ненамерно, али- резултати су поражавајући. Склон сам да поверујем да су претходне Владе намерно брљале, а ови- из пуке, комичне неспособности (док не видим доказе да то раде намерно).Ови ће да љуљну са треском. Поразиће их иоле озбиљан аутсајдер.Мрак је најцрњи пред зору...
Препоруке:
105
6
16 недеља, 09 новембар 2014 01:55
marlon
stvar nazvana pravim imenom.
Препоруке:
77
1
17 недеља, 09 новембар 2014 02:30
Deprimirani srpski rodoljub
Bravo profesore Antonicu.
Препоруке:
77
2
18 недеља, 09 новембар 2014 06:29
s.p.Lajković
Ipak je bio odgovarajući izraz za vladavinu DS - "ološ elita" jer i jeste to bilo istinito opisivanje situacije sa takvom ekipom. Nisu oni bili glupi ali ološ jesu, ipak ovi sad nisu nužno ološ, mada ima i takvih ali su najpre - glupaci - Elita glupaka...

Inače - bravo za definiciju i seciranje stanja!
Препоруке:
69
2
19 недеља, 09 новембар 2014 08:46
Jasna Simonovic
Kad udaraš nekome po džepu (naročito kad je ili prepun ili skoro prazan) sve što moižeš očekivati je "udar"...
A "uvrtanje mozga" može da bude i dobro ako nešto, barem iz nečijeg, iscuri pametno....Onda stvarno ludilu ne treba nikada da bude kraja..jer može da bude REAL FUN...
Препоруке:
6
32
20 недеља, 09 новембар 2014 08:56
Sinisa Bogdanovic
Profesorski!!! Svaka cast!
Препоруке:
57
4
21 недеља, 09 новембар 2014 09:49
mr Andrej Aleksandrov
Ovim tekstom prof.dr Slobodan Antonić,potvrdjuje da je srpski analitičar br.1.Nažalost.za nas obične gradjane Profesor je u pravu....
Препоруке:
76
3
22 недеља, 09 новембар 2014 10:16
Anta
Србија мора да буде економски суверена држава, па се финансије и економија препусте у руке Динкићу и Ђелићу,воде се преговори о придруживању ЕУ па се после кад се изгуби власт постане евроскептик.. ... и да не набрајам, та логика, по којој се једно прича а потом ради друго јер не може другачије је постала политички стандард.. но тај и такав политички стандард је разарајући за друштво, и што се дуже примењује то друштво запада у све горе и горе проблеме... У епохи Кочтунице је таква стандард насстајао и развијао се... у епохи СНС доживљава свој пуни замах...
Препоруке:
32
3
23 недеља, 09 новембар 2014 11:59
Лоботомирани гласач
Шта ће бити, биће! Да ли има шансе да се поврати здрав разум овог народа? Изгледа да је укључивање на трансфузију из таблоида и самоцензурисаних и притиснутих електронских медија неизлечива врста зависности. Шта рече Министар Вулин? А на то премијер није имао ни али ни да. Да се искључимо са трнсфузије је једина шанса онај кружић на гласачком листићу. Понесите наочари!
Препоруке:
37
2
24 недеља, 09 новембар 2014 12:16
цмок Торонто
Власт и сви око ње су један примитиван риалити шоу.Да ли се народ забавља не знам, нисам радио Новембарску анкету.Аналитичари,тумачи стања свести треба да добију бенефицирани радни стаж,макар за последњих 14 година и бесплатну сахрану.
Препоруке:
30
2
25 недеља, 09 новембар 2014 12:20
Vera Nastasović
Odlično kao i uvek. Posle ove garniture mora da se sprovede lustracija i SVIMA koji su učestvovali u uništavanju Srbije doživotno zabrani bavljanje politikom. Ukoliko to ne uradimo, opet će isti preletači da nastave svoj razorni posao.
Препоруке:
42
4
26 недеља, 09 новембар 2014 12:24
Neša
Teror koji sprovodi režim i dalje će biti sprovodljiv jer se protiv svih protivnika i onih koji to nisu ali koje režim u svojoj fobičnoj svesti prepoznaje kao takve sprovodi čistka. Gašenjem medija, emisija, novinara i autora, guđenjem drugačije misli, pretnjama hapšenjem, objavljivanjem tekstova koji za cilj imaju uteravanje straha u kosti i držanja "pod kontrolom" onima koji smetaju ili bi mogli da smetaju. Zapad na to okreće glavu jer sve što režim radi, radi u njihovom interesu. Svetla tačka u svemu je protest advokata do ispunjenja svih uslova. To njihovo jedinstvo treba da bude uzor svima koji žele dobro za sebe i sve oko sebe. Nažalost, razlog za trenutnu snagu režima nije on sam, jer realno njega čini neobrazovani, netalentovani i nesposobni ološ, nego razjedinjenost svih ostalih delova društva. SVI bi trebali da se priključimo protestu advokata jer jedan od ZAJEDNIČKIH uslova protesta sasvim opravdano može da bude već postavljeni uslov ostavka ministra nakaradne pravde.
Препоруке:
34
0
27 недеља, 09 новембар 2014 12:38
Jasna@Fristajlo
Naravno Fristajlo ,to je svakom jasno.
Jasno je kao dan da je narod glasao za Vucica samo zato sto on i njegovi nikad nisu bili na vlasti,pa samim tim nisu se ni pokazali,a petoktobarci su se potrosili u sopstvenoj bahatosti ,alavosti , korupciji i nesposobnosti.
Ne bih rekla da su DS ovci (i pre njihDSSovci)namerno brljali. Nista sposobniji nisu bili ni zutaci ,samo su glumatali i pozirali u onim svojim skupim odelima i skupocenim satovima.Zasenjivali prostotu i glumili eksperte.Vucicevici bar deluju skromnije ako nista drugo.Seti se samo reforme pravosudja,pa ni takvu stvar nisu bili kadri da izvedu kako treba ,a kamoli nesto ozbiljnije da urade, kao sto je vodjenje ekonomije.Da ne spominjem one silne milijarde koje su zavrsile na egz.ostrvima ...Naravno da je to moralo da se zaustavi!
Za to je glasao narod,e sad sto druge (ozbiljnije) opcije osim Vuciceve nije bilo,za to nije kriv narod!
Препоруке:
15
47
28 недеља, 09 новембар 2014 12:43
Арчибалд Рајс
Сјајан текст! После еврофанатичне светине која нас је плашила најездом клерофашиста и повратка у 90-те дошла је још еврофанатичнија руља која наставља ширење страха и параноје горе него њихови претходници. Само још полусвет из Информера, Курира и са е-новина може да велича Вучића и брани неодбрањиво.
Препоруке:
51
1
29 недеља, 09 новембар 2014 12:52
Jasna@Vera Nastovic
"Lustracija i da se svima koji su ucestvovali u unistavanju Sbije trajno zabrani bavljenje politikom".
Dobar predlog,ali ko bi se onda bavio politikom?
Niko ne bi preostao ,buduci da su se apsolutno svi oni koji se danas bave politikom vec oprobali i ucestvovali u vrsenju vlasti ,a u cijim rezultatima danas "uzivamo".
Препоруке:
20
8
30 недеља, 09 новембар 2014 12:57
Драгославић
Браво! Бољи опис наше власти од „олош-елита“ досад нисам видео.
Препоруке:
39
3
31 недеља, 09 новембар 2014 13:18
Владан Ненадић
@ Jasna@Fristajlo

Naravno Fristajlo ,to je svakom jasno.
Jasno je kao dan da je narod glasao za Vucica samo zato sto on i njegovi nikad nisu bili na vlasti,pa samim tim nisu se ni pokazali,a petoktobarci su se potrosili u sopstvenoj bahatosti ,alavosti , korupciji i nesposobnosti.


Вучић никада није био на власти !?

Ви изгледа патите од амнезије...
Препоруке:
49
6
32 недеља, 09 новембар 2014 13:25
Betelgeuse
Заиста, господо Антонићу и Вукадиновићу, зар мислите да не би у најмању руку били макар мало бољи политичари од свих гарнитура у Србији од завршетка постојања СФРЈ? Са вашим знањем, родољубљем и поштењем, Србија би процветала. Ја не видим (видећемо хоће ли Санда да реконструише и поврати у живот ДСС) тренутно у Србији угледније људе од вас! Лепо је анализирати, али зар не би било боље да то радите оног дана када Србија постане нормална држава вођена од нормалних политичара. Сада је бити или не бити. Да имам такав углед као ви (Антонић и Вукадиновић), не бих се ни тренутка двоумио.
Препоруке:
38
2
33 недеља, 09 новембар 2014 13:47
boban
" лудилу нема краја"
Srbende da li ste bili na doceku premijera Srbije I Francuske u Obrenovcu?Da li ste mahali zastavicama?
"
"ОВОГА ВИШЕ НЕМА НИ У СЕВЕРНОЈ КОРЕЈИ: У ОБРЕНОВЦУ ИЗВЕЛИ ДЕЦУ ИЗ ВРТИЋА ДА ПОЗДРАВЕ ВУЧИЋА!

Текст објавио Наш Гласник | 08/11/2014 | 1 "
Препоруке:
49
1
34 недеља, 09 новембар 2014 14:24
Milos Stankovic
Ne treba biti nikakav strucnjak da bi se videlo da je srpski premijer jako cudan covek sa verovatno izrazenim psihickim smetnjama (problem samokontrole, vecita sumnjicavost, mrzovolja, pateticnost i dr.). Oni koji su ga postavili na mesto na kojem je vec dve i po godine to znaju bolje od nas i oni ce to iskoristiti kada ga budu rusili, a kada ce se to desiti zavisi od njihove procene. S. Antonic misli da se to vreme blizi, ali ja nekako nisam siguran. Sve u svemu, sada se treba fokusirati na Vucicevu zamenu - Imperiji je jedino stalo da onaj ko bude zamenio Vucica sprovodi istu politiku kao i on. Odlaskom od Zapada prokazenog Kostunice se i ono malo opozicije ludilu slabi, razvodnjava i otupljuje. Treba prosto shvatiti da puka personalna promena na vrhu ne znaci da ce doci i do promene politike - to nije bilo narocito tesko shvatiti ni 2012., pa opet, niko nije izasao sa tim u javnost.
Препоруке:
38
2
35 недеља, 09 новембар 2014 14:29
Станић Милан
Професорски кроки на актуалну ситуацију у Србији, са в.добрим прилозима господе:мике и Милана. Долазак Вучићеве гарнитуре на власт је типични образац страног интервенционизма путем тзв."изборног процеса" у коме су од страни влада унапред експонирани фаворити,са јасним задацима од: јасне легислативе која ће омогућити путем тзв. "приватизације" исисаванја есенције капитала, разградњу социјалне државе,урнисање велики система да не буду конкуренција иностраном капиталу,али и брисање влики раднички агломерација који могу бити револуционарни фитиљ.
Посебна прича је тзв."транзиција"(ПРЕЛАЗ)као широко прихваћен термин који је у суштини најприје идеолошки обојен,једносмеран(ка моделу неолибералног капитализма)иверзибилан и идеолошки тоталитаран који под плаштем плуралне демократије ствара једнопартијски монизам и култ вође.Ради тога су радноносеће снаге у Србији упале у безнађе и мире се са поразом.
Дали су могуће промене на балканским просторима позивом да се та и та влада или њен лидер...
Препоруке:
28
3
36 недеља, 09 новембар 2014 14:30
фристајло
Jasna
Ne bih rekla da su DS ovci (i pre njihDSSovci)namerno brljali.

За ДС тврдим- намерно су брљали. Врх те странке је препун агената страних служби.
За друге- не знам.
Seti se samo reforme pravosudja

Па- не бих рекао да овима иде ишта боље. Селаковић је прво требао да похапси судије и адвокате који су "продавали" правду, али- он је прво кренуо са нотарима, по наређењу споља.
Da ne spominjem one silne milijarde koje su zavrsile na egz.ostrvima ...Naravno da je to moralo da se zaustavi!

Зашто Вучић и друштво то нису раскринкали? Народ за то зна, а они не?
Za to je glasao narod,e sad sto druge (ozbiljnije) opcije osim Vuciceve nije bilo,za to nije kriv narod!

Тачно.
Све време покушавам да на то укажем патриотски оријентисанима, али- они су занети својим идеолошким разликама и "различцима" и задрто настављају своје шупље мантре о левици и десници, четницима и партизанима, САД и Русији...
Мора све поново.
Препоруке:
31
9
37 недеља, 09 новембар 2014 14:33
Зоран Ђорђевић
...па је чак и ритуално сваљивање кривице на претходнике све неуверљивије.
Ово не разумем. Зар Вучић у предизборној кампањи није говорио да ће они то исто, прибижавање ЕУ, само брже и ефикасније?
Препоруке:
26
0
38 недеља, 09 новембар 2014 14:35
Jasna@Nenadic
Kakva amnezija???
Bio je samo deo Miloseviceve vlasti
Ocigledno ne znate da pravite razliku izmedju glavnokomandujucih i srafcica.
Nikada nije pre bio glavnokomandujuci,kao sto su to bili njegovi oponenti Kostunica i Tadic, na to sam mislila.I samo zbog toga je i dobio sansu ,naravno i zbog toga sto je promenio politiku,tj presao na isti kurs kao i njegovi protivnici iz nekadasnjeg DOSa(DS,DSS i ostali).
Препоруке:
23
7
39 недеља, 09 новембар 2014 14:40
Arnie
Проблем је што и моја породица и ја заједно пловимо ка хуку водопада са превареном публиком. Они наравно не чују хук од оглашавања Информера, Курира,Ало-а и сличних , али водопад се због тога удаљити неће.Медиокритети који воде државу би ми били симпатични да нису опасне штеточине.А највише уживају у тапшању по раменима ових западних превараната. Све што запад похваљује код нас, морамо колико сутрадан изменити.Путин је видео да је све око његовог доласка била фарса..то се није дало сакрити,изрази лица показују да му међу овим издајницима уопште није било пријатно.Кога ли ћемо следећег покушати да преверимо..изузев ове јадне публике, која не чује хук водопада.
Препоруке:
44
3
40 недеља, 09 новембар 2014 14:49
Сања
Шта би са оним: АПЕЛ - Зауставимо даље пропадање Србије!

... ништа, једно велико ништа, само пискарање, а од пискарања се неће овај народ најести леба...


"Неки кажу да је перо јаче од мача. Можда јесте. Ипак, реч без мача нема ауторитета."
Препоруке:
26
3
41 недеља, 09 новембар 2014 14:50
Станић Милан 2
(наст)
уразуми?У условима где радник није политички организован нису могуће никакве револуционарне промене јер је радник увек представљао револуционарни супстрат који је у прошлости радикалним или палијативним мерама мењао друштвени однос у своју корист.
Нешто о Вучићевој демократији.
Модел демократије,посебно плуралне можермо преузети од други у чему се Он својски труди,али не можемо пренети неке цивилизацијске норме и друштвено-економске односе развијених земаља(Скандинавије,пример).То "натуршчици" у политици не могу схватити,јер балканска демократија има своје "урођене мане," која се данас претежно бави трибалном свести,нациом и закаснела је бар 100 година за цивилизованим демократијама.Друго. Демократија је уређено друштво и она није могућа у материјалној немаштини и духовном сиромаштву где је религија супституирала читав духовни простор.Ками,остаје недостижан:"Богу се обраћамо само онда када хоћемо да постигнемо нешто немогуће.За нешто могуће довољни су људи."Где су?
Препоруке:
18
2
42 недеља, 09 новембар 2014 14:59
Н.
A штa стe и уз кoг стe били 5. oктoбрa?
Штa стe мислили кaд стe oну булумeнту дoвoдили нa влaст?
Дoбaр вaм биo Ђинђић, Вeснa, Чeдa, Кoрaћ, Зoрaн Живкoвић, Тадић и oстaлe грoмaдe пaмeти, рoдoљубљa и пoштeњa?
Кo гoд je имao зрнo пaмeти, знao je у шта ће нас увалити.
Плaчитe сaд, aли нaс нeмojтe пoнoвo oбмaњивaти!
Препоруке:
27
26
43 недеља, 09 новембар 2014 15:02
Jasna*@Fristajlo
Nisam mislila da su ovi ista sposobniji od zutaca, samo mislim da ni Zutaci nisu bili nista sposobniji ,vec su imali bolji marketing, bolje su glumatali strucnost i pozirali.
A da su mnogi od njih i vrbovani Agenti to se slazem,kao i u ostalom sto si rekao.
Препоруке:
30
6
44 недеља, 09 новембар 2014 16:18
...***...
Врх те странке је препун агената страних служби.


А, као, врх СНС није? Па ту странку су формирале стране обавештајне службе, то је свакоме ко има трунке информација и памети јасно. Једино није Јасни и сличним њој.

Колико јуче је изашао најсвежији доказ. Лаза, геније, покупио тајне из Пореске управе и продао их Америма. А, успут је саветник најпоштенијег, најпаметнијег, најбољег могућег Великог Патријоте, помагача војводе, имитатора друга Тите-језуите, борца "сам против свих", спасиоца из ватре, воде и космичких катаклизми...

Лако је страним обавештајним службама док су Срби луд народ, па им одреде слепце да их воде.
Препоруке:
38
2
45 недеља, 09 новембар 2014 16:21
Дринко Кончаревић
Има ли разлике између Србина и Црногорца? Има. Црногорцу у ЦГ "преламају" а Србину у Србији уврћу мозак. Јадан мозак, сви га нападају.
Препоруке:
35
1
46 недеља, 09 новембар 2014 17:23
Na sceni ....
Gospodine Antonicu,

meni se cini da je danasnja politicka vrhuska ustvari smrtonosna kombinacija poluinteletualaca, onako doslovce kako to lepo opisuje Slobodan Jovanovic i prizemnog sibicarskog lokal-mentaliteta, koji ne vidi dalje od tabli Jagodine.
Препоруке:
31
4
47 недеља, 09 новембар 2014 17:29
апис
Покварена простота и прљаво красти, могло би се назвати ово што данас влада Србијом, мој професоре.
Препоруке:
24
2
48 недеља, 09 новембар 2014 17:34
mirko
zato patimo od odliva istih
Препоруке:
15
0
49 недеља, 09 новембар 2014 17:48
Slavomir Srpski, Tacka, zarez, tackica..
Da li slucajno ili ne, tek stavovi Antonica se potpuno podudaraju sa mojim, i vec sam te stavove vise puta predocio ovde.

U stvari, zbrka sada nastaje jer su sva obecanja i supermenska desavanja Vucica pred kamerama potrosena, a ekonomija srlja, plate i penzije se smanjuju, dinar opada a cene mdju najvisim cak i u drzavama okruzenja!! Amaterizam, patoloski mesijanizam Vucica po kojem je sam sebi dovoljan i niko mu ne treba (niti moze) da "spasava Srbiju" je toliko duboko u ocima cak i onih koji uporno to ne zele da vide (ili su za to placeni), da jednostavno iz patetizma Vucic prelazi u pijetatizam bolesnog fanatika. Narod to vec duboko oseca, pocinje da skupo placa gresku davanja vlasti onima koji ne po meritetu vec po mesijnskom ubecenju nekompetentnih vode Srbiju u Brisel i propast i to sv upornije koliko se vidi da je to sve veca propast. A mi mirisemo vazduh i mermo vetrove, jer do buna ce doci ODAVDE, iz prevarene Srbije, a ne iz stranih ambasada.
Препоруке:
19
3
50 недеља, 09 новембар 2014 19:31
nemanja-jasna
ali iz pristojnosti i demokratinosti odnosno prava svakog da glasa za koga oce,necu da se upustam u to.Kazete potroseni kadrovi,ja bi najvie voleo da Sinisa Mali i Kori udovicki budu potroseni,ali vidim da rade sve se pusi.

Jedno ste u pravu,nista nije slucajno i nisa se ne desaa slucajno.To se slazemo.

Nisam modni strucnajk i poznavala skupih satova kao vi,ali mogu da se usudim da kazem da onaj mali Jovicic student Vise poslonve skole u beogradu poznate po tome sto je ne zavrsi samo neko ko ne prodje pored nje,i te kako lepo ,doterano izgleda.Ne branite ih,nema potrebe,isti su ko i svi.

A ovo je vrhunac ,pa barem izgledaju skromnije.To sto vi propadate,sto nemate posao sto je drzava otisla u cabar pa sta ima veze SNS izgleda skromno i to je po Jasni dovoljno da im damo pravo i monopol na unistavanje ovog napacenog naroda.Zivela jasna i njen skromni,napaceni vozd.
Препоруке:
10
5
51 недеља, 09 новембар 2014 19:40
Nemanja-jasna
moram vas malo i braniti.Da u pravu ste ,srs je bio samo jedan sraf glavno komandujucih.Ali ja citiro cedu jovanovica,naravno da se razumemo ceda i ja smo dva razlicita sveta ali ovo mu je bilo pametno kad je rekao.Ne napadaj ja vas dacicu sto ste vi unistavli srbiju 90-ih ,ja vas napadam jer vi danas to cinite.Tako bi se moglo reci i za SNS,to sto su oni bili dve godien partner SPS vlasti to je manje bitno.Bitne su ove dve godine gde su oni glavnokomandujuci kako vi kazete.

Ono sto niste u pravu to je za davanje glavnih uloga i Tadicu i Kostunicu.Kostunica nije bio sam u vladi,kostunica je imo manjinsku vladu u kojoj je on imo par ministar i premijiera.Odluke se u vladi donose vecinom glasova ,dss ni u prvoj ni u drugoj nij imo vecinu glasaova.Isto vazi i za DS za vreme Mirka Cvetkovica.I te kako je SPS imo uticaja,i te kako je imo ministara.Danas je on niko i nista,sa dva ministra kojih nigde i nema.
Препоруке:
12
6
52 недеља, 09 новембар 2014 19:49
sladoje gorkić
Gospodina Antonića bi više trebalo da zabrinu piplmetri jer RTS, Pink, B92 i ostala medijska pomagala za našeg poluinvalidski svesnog i slobomislećeg posmatrača društveno-političkih zbivanja AV i dalje čini nadljudske napore da slepi pogledaju a gladni održe liniju nametnutu MMF-potpomognutom dijetom - odmah svega manje za 10 posto, svega više u mesecu linburgu jedne od sledećih godina ali svakako pre ulaska u EU-tanaziju!
Препоруке:
13
1
53 недеља, 09 новембар 2014 19:54
синиша @ Јасна
Јасна, не будимо ситничави и злопамтила. Сада, данас је најважније да ми сменимо Вчића. То је услов свих услова да се деси нешто позитивно јер је Вучић оличење свега негативниог. Потребно је да ми њега сменимо, боље данас него сутра и да доведемо некога ко ће бити патриота, некога ко ће бити поштен човек.

Шта је било да је било, ко је владао владао је, али горе власти од ове Вучићеве није било. Неће он само смањити пензије за 10% и плате за 10%. По свој прилици и плате и пензије ће бити укинуте, односно од њих се неће моћи живети. А онда ће нам рећи да је то "инвестиција". "Инвестиција" је њему срамотна пљачка и укидање стечених права.

Јасна, само се на вас чека. Само ви да дигнете глас против Вучићеве тираније и можемо се надати да ћемо нешто спасити. Хајде Јасна, окрени му леђа, није ни за шта.
Препоруке:
20
6
54 недеља, 09 новембар 2014 22:07
Jasna@Sinisa
I sta onda kada mu se okrenu ledja???
Nisam sitnicava uopste ,nego samo postavljam logicna pitanja.
Tako su jedva cekali i Milosevicu da vide ledja ,a ja sam i onda postavljala isto pitanje,i sta onda???Naravno cutali su(ste )kao i sada.
Na drugoj temi napisala sam kad cu poceti da verujem novom (starom) DSSu,a parole i spiskove lepih zelja moze svako da napise!
Препоруке:
8
20
55 недеља, 09 новембар 2014 23:04
Jasna@Nemanja
Pa dobro Nemanja,je li ga neko bio po usima da ide u vladu sa Tadicem ,gde ce biti preglasan i neshvacen.Sta je trazio tamo? Tipicna DSSovska odbrana.Nije kriv bio preglasan.A zasto je uopste bio u vladi sa zutacima nema veze.Takva odbrana Kostunice samo kod dece i vas zagrizenih DSSovaca jos prolazi.
Sada vam se pruza jedinstvena prilika da raksrstite sa vasom neslavnom prosloscu,da se JAVNO ogradite od te i takve politike koju je vodio Kostunica zajedno sa zutima,ako zelite da budete ozbiljno shvaceni,umesto sto istrajavate na tome da branite neodbranjivo s jedne strane, a ocrnjujete sve politicke protivnike pocev od Milosevica do ovih danasnjih ,s druge.
Sve dotle dok se tako budete ponasali jasno je da se radi samo o sminkanju udavace koju niko nece.
Препоруке:
9
16
56 недеља, 09 новембар 2014 23:16
Рђосав
Jasna*@Fristajlo:
Nisam mislila da su ovi ista sposobniji od zutaca, samo mislim da ni Zutaci nisu bili nista sposobniji ,vec su imali bolji marketing, bolje su glumatali strucnost i pozirali.
- одлично, Јасна. Жутаћи су замало успели да створе фаму да само они - млади, лепи, образовани, говоре језике (?) - светски људи, бре! - само они и нико више могу да воде државу! А не неки тамо крезуби, прљави и зли радикали или социјалисти.

- колосална је заслуга Вучића и Николића што су од тих блефера преотели власт, и показали - јашта су него показали! - да Држава итекако може да функционише и са њима. Прљавим, злим, крезубим, глупавим ... - допуните списак.

- дакле: улога Вучића у српској политици остаће позитивна. Ако ни због чега - а оно због овога. Због разбијања ексклузивности ДОС-а (са све ДСС-ом) на државну управу. Због растурања замишљене шеме бесконачног смењивања некаквих Тадића и некаквих Коштуница на власти. И да нико трећи не може да присмрди.

- е па може!
Препоруке:
9
20
57 недеља, 09 новембар 2014 23:21
...
Генијално је колико је Тадић био неспособан и екипа па су их ови победили.
Једина заслуга за долазак Вучића и екипе из деведесетих је лоповлук и незнање и зло жутих.
Гласање је било против жутих а не за Вучића, ко то још није разумео, ни неће.
Препоруке:
20
0
58 недеља, 09 новембар 2014 23:35
Jasna*@Rdjosav
Tako je Rdjosave ,uvek gadjas pravo u centar i nepogresivo poentiras:)
Ako ni zbog cega drugog ,moje odredjene simpatije prema Vucicu i Vucicevcima gajim samo zato sto su tako primitivni i neobrazovani uspeli da razbiju zutacko DSSovsku ekskluzivnost da se smenjuju do besvesti kao jedini "sposobni" da upravljaju zemljom(od gazde u pozeljnom kursu) onako uparadjeni i nalickani,stvarajuci iluziju da su jedini oni odabrani i bogom dani za tu misiju!
Ma uzivam u tome sto su nalickane dubokih dzepova krezubi oduvali s vlasti,i to tako da se nikad vise ne oporave .
Препоруке:
10
14
59 недеља, 09 новембар 2014 23:42
ГОГА
А ГДЕ СУ МУ ТИ СИЛНИ "ПРИЈАТЕЉИ" СА ЗАПАДА И ИСТОКА ДА ПОМОГНУ И САЧУВАЈУ И ЗАШТИТЕ!
Препоруке:
10
0
60 недеља, 09 новембар 2014 23:44
Рђосав
Jasna@Nemanja:
...je li ga neko bio po usima da ide u vladu sa Tadicem ,gde ce biti preglasan i neshvacen.Sta je trazio tamo?
- забога, Јасна, какво је то питање? Па Ви сте заборавили? Па они су одувек били део Демократског Блока, што ће рећи: кад год је било стани-пани правила се "влада демократског блока" (ДС-ДСС) е да би се спречио "повратак у деведесете" и сличне катаклизме.

- није ваљда да сте заборавили? Требало је спашавати Демократију, забога! А В.К. је био шампион демократије. И легализма. И неутрализма. А и државотворан је био, није да није. Створио је Независну Србију, мало ли је? Јес` да је нисмо желели, тако независну, ал` смо је добили. Његовом заслугом (уз саслужење Солане, да не заборавимо и њега добронамерног...)
Препоруке:
17
11
61 понедељак, 10 новембар 2014 00:23
@Jasna(*) + Рђосав
Неолибералнo-комуњарски ботови су савладали вештину познату као circle jerking. Тапш, тапш ...
Препоруке:
8
12
62 понедељак, 10 новембар 2014 00:32
фристајло
...
Генијално је колико је Тадић био неспособан и екипа па су их ови победили.

Генијално су лагали; али су врло "способно" радили за интерес запада, на штету српских. Они су били професионални издајници, сакривени иза својих "политичких уверења".


Гласање је било против жутих а не за Вучића, ко то још није разумео, ни неће.

Ово је тачно.
Препоруке:
17
4
63 понедељак, 10 новембар 2014 00:50
Трећепозивац
Не слажем се са закључком изнетим у последњем пасусу!
Нема чекања скрштених руку!
Ако ништа друго, треба их макар гађати поквареним јајима. Или напујдати на њих гомиле паса луталица.
Препоруке:
15
5
64 понедељак, 10 новембар 2014 01:50
Miga
Драги Антонићу, хвала. Ми ћемо по овимa, ипак, демократским средствима, не желимо да се с њима рвемо у септичкој јами у коју нас маме.
Препоруке:
6
1
65 понедељак, 10 новембар 2014 02:00
Oбсервантес
Велика је грешка оних који продукују афере новинским или другим медијским насловима што мисле да неко то и даље прати. А ако прати то чини без активне обраде информације, а ако је „обраде“ онда је то најчешће само афективни прасак. Ја први новине нечитам. Срби то више непрате. Што да "купују" трулу робу. Чак се исмевају томе. Ово што Антонић наводи као референце за мотив писања текста, у Србији више никога неинтересује. Наравно, Антонић полази одоздо па на према навише. Та верзија комуникације нације с владаоцима одавно непостоји. Све анкете су лажне када је гласачко тело у питању зато што нацију више неинтересују резултати , нити овакви нити онакви. На било које питање, па и анкетно непостоји одговор који ће у маси одговора бити статистички значајан. Искрен одговор у Србији непостоји (очекивано, после дводеценијског таквога)...
Препоруке:
9
1
66 понедељак, 10 новембар 2014 02:04
Oбсервантес
... Да постоји , животни резултати нације били би другачији. Ако је негде статистика умрла, као наука и научни метод , онда је то у Србији. Могу да замислим мамлазе из новина који мисле да раде значајан посао у новинарству тиме што мисле да креирају реалност лажним статистикама, „гебелс пропагандним постулатима“ и у служби оног који плаћа. Није све новац, има нешто и у животу. Постоји живот без новца али новац без живота је непостојећи.
Препоруке:
11
0
67 понедељак, 10 новембар 2014 02:20
Linux
Novi sam čitalac ovog sajta i nije mi jasno jedno, pa bih molio da mi neko od starijih čitalaca objasni:Šta se podrazumeva pod patriotizmom koji se ovdje često pominje? Patriotizam se valjda podrazumeva kod svakog normalnog građanina. Za kakvu konkretnu državnu politiku se zalažu urednici ovog sajta? Ulazak u EU, ulazak u Evroazijsku uniju, političku neutralnost ili nešto četvrto? Molim razjašnjenje.
Препоруке:
7
10
68 понедељак, 10 новембар 2014 09:00
Београђанин
Одличан чланак. Додао бих само то да премијер показује знаке праве параноје. Примера таквих владара у историји је и превише.
Препоруке:
11
2
69 понедељак, 10 новембар 2014 10:23
nenad
vi iz ruga dvojke, samo se vi protiv Vucica. A narod je uz njega, duboko, ljudski. Vidite i na Kosovu ga srpski narod icekuje kao Boga. On je najbolje sto je Srbija iznedrila u poslednjih 200 godina. U dansnjim okolnostima teze je njemu nego Karadjordju onda. Ali on poseduje i lukavstvo Milosa Obrenovica, zeznuce i Ruse i Svabe.
Препоруке:
2
18
70 понедељак, 10 новембар 2014 10:41
Одбрана и последњи дани
Штета што је израз „олош-елита“ потрошен на претходну, „жуту“ поставу. Тиме се изгубила могућност тачнијег именовања феномена с којим се сусрећемо.

По мени, кључна констатација у тексту. Сав смо вокабулар потрошили на предходне, жуте јахаче Србије, тако да за ове напредне, црне јахаче немамо више речи. Остали смо без текста, па они сад мирно могу да докрајче Србију. Докрајчили би је вероватно и да имамо шта да кажемо, али барем Вучић не би био онако самодопадљив. Језик му неће доћи главе, али је сасвим могуће да му главе дођу социјалне неприлике, као што рече Антонић.
Препоруке:
11
1
71 понедељак, 10 новембар 2014 14:22
nemanja-linux
posto si novi da ti prijasnim.Tako bi trebalo da bude,ali tako nije.Ajde samo logicno razmisljaj,patria na latinskom drzava.Sto znaci patriotizam u prvi plan stavlja drzavu,ljubav prema njoj.I sad ti meni objasni kako 2 000 000 srba a to su oni koji su glasali za proevropske snage,a njigovi predstavnici za briselski sporazum vole svoju drzavu?volis drzavu,a ukidas srpsku drzavu na severu kosova.Ako smo do sad imali nedoumice sta znaci izdaja,sta znaci kad neko nije patriota mislim da nas je briselski sporazume sve uverio u te pojmove.Volis drzavu,boris se za nju,ne volis je ti je ukidas briselskim sporazumom ti nisi patriota.
Препоруке:
12
2
72 понедељак, 10 новембар 2014 14:44
Stanić Milan 3
Stanić M.- Linux

Postavili ste dobro pitanje - ne sa naslova da Vam odgovorim,nego činjenice da JE NSPM časopis za političku teoriju...o čemu posetioci sajta malo vode računa,a sukus (trenutno) njihovog interesovanja je"srpska digitalna revolucija"(ili kako smenuti g. Vučića a njega instalirala NATO alijansa -moš' misliti).Pojam patriotizma tokom istorije menja svoje značenje uporedo s promenama u optštim društvenim odnosima.Korene te reči vežu se za Grčkipolis -svremena shvatanja, patriotizam shvaćaju kao znak pripadnosti određenoj etničkoj celini,,naciji ili državi.Sam izraz patriot nastaje za vreme Francuske revolucije 1789. - označuje hrabra čoveka,slobodara,građanina koji se ističe u borbi za revolucionarna načela(Sloboda- Ravnopravnost - Brastvo).Samo značenje termina je ambivalentno i klasno je determinisan.Još u antici se javlja kao sinonim kozmopolitizam načela:"UBI BENE,IBI PATRIA".(Domovina je tamo,gde mi je dobro)(nast)
Препоруке:
3
4
73 понедељак, 10 новембар 2014 14:56
Stanić Milan 4
Stanić M. - Linux

Nastavljajući dalje misao na temu patriotizma u najkraćem da objasnimo njegovu klasnu suštinu.Patriotizam radnika i široki narodni masa je oportun buržoaskom shvaćanju patriotizma,jer se zloupotrebljava nacija i nacionalni interesi koji korenspondiraju sa politikom krupnog kapitala,a koji opet nacionalne interese fetišizira do stvaranja nacionalšovinizma,često koristeći kao dopunsko "punjenje" religiju, da bi se u praksi prešli nacionalni okviri i isto poslužilo za porobljavanje drugi narodi, čega je u istoriji puno primera.To je svojevremeno ponukalo Marksa da"lansira" parolu proleterskog internacionalizma:"Radnici nemaju domovine"(dali baš?)
Препоруке:
5
7
74 понедељак, 10 новембар 2014 14:57
НСПМ Web
@Stanić Milan

Извињавамо се што ћемо се на овакав начин укључити у расправу, али ипак треба правити одређену разлику између НСПМ часописа и НСПМ сајта, јер први уистину и јесте часопис за политичку теорију, док је сајт НСПМ-а дефинитивно гласило, односно медиј, који може да окупља људе различитих политичких или идеолошких погледа.
Препоруке:
15
4
75 понедељак, 10 новембар 2014 15:32
Гале
Зоран Бабић је по више пута продавао иста гробна места у Врњачкој Бањи и вишак новца стављао у свој џеп, ето ко су данашње ведете владајуће већине.
Препоруке:
11
1
76 понедељак, 10 новембар 2014 16:04
Slavomir, od antickog do modernog patriote
Pojam "Partia" je mnogo stariji od bilo kakvog socijalno-politickog organizovanja, dakle mnogo stariji i od kapitalizma i od komunizma. On u korenu znaci dom, porodicu, bratstvo i sire jedintvo na osnovu kulture, jezika i tradicija. Kada danas govorimu u rbiji o "patriotizmu", koren svih podela je kakav je nas odnos prema svom domu, korenu kulture, tradicija i vekovne istorije po kojoj smo se opredeljivali kao Srbi, kao narod. A to je svakako Kosovo gde je stub naseg prepoznavanja kao kulture,tradicije,umetnosti i drzavnosti. Biti Srbin nije moguce bez Kosova.

U stvari najveci otpor koji imam prema bivsm Tadicevom i danas Vucicevom rezimu je bas taj odnos koji oni kao vlada imaju prema Kosovu, nasoj riznici i nasem identitetu. Kada govorim o izdaji tu najvise vidim odnos koji imaju prema Kosovu, dakle prema onim korenima u kojima se prepoznajem kao pojedinac i deo jednog naroda, i koga se ni po koju cenu ne bih odrekao, sve dok imam moralne snage da stitim sopstveni identitet.
Препоруке:
9
5
77 понедељак, 10 новембар 2014 20:15
Reddy
@Slavomir srpski

Slavomire, lupetaš bez tačke i zapete, pišeš o stvarima i fenomenima od pre par milenijuma kao da se u ljudskoj istoriji u međuvremenu ništa nije desilo. Izađi malo iz te staze i osvrni se oko sebe. Reflektori su davno pogašeni, miting je završen. Čoveče, saberi se! Napolju se zbivaju mnogo značajnije stvari a ti Srbija pa Srbija.
Препоруке:
5
18
78 уторак, 11 новембар 2014 01:03
Odin
Чим сам давно видео рекламу "Не буди мајмун, читај Информер!", све ми је било јасно око тога какву врсту простачке, агресивне медијске кампање ће бити присутне у будућности.

Ево предлога за ново називање данашње елите, "простачка елита".
Препоруке:
8
0
79 уторак, 11 новембар 2014 04:08
@Jasna*@Rdjosav nedelja 22:35
Кажете да су ДСи ДСС-овци упарађени и налицкани, а Вучићевци, крезуби, примитивни и необразовани, и ви баш зато навијате за њих. Томе се нема шта приговорити. То је природан људски рефлекс. Али проблем је што овде нема крезубих. Сви имају сјајно сређене вилице а и сви су средили дипломе. Нећете ваљда да кажете да су наша Маја Гојковић, Зоки Михајловић, Прва дама , крезубе. Па жене су праве модне иконе скоро као Кејт Мидлтон. Прва дама је стала на црту чак и Мишел Обами. А и мушки део Вучићеваца не заостаје. Погледајте њихове сатове, ципеле, одела, и разуме се – дипломе. У ствари дипломе баш и не можете да погледате али није ни важно. А тек како су средили своје станове/куће. Ево нашем председнику је на породичном имању у Бајчетини направљен хелиодром као енглеској краљици у Балморалу.
Зато лепо реците са навијате за њих зато што су паметни, образовани, дотерани и – хумани. (Уз то и скромни па никако неће да кажу одакле им паре за ту хуманост).
Препоруке:
9
2
80 уторак, 11 новембар 2014 10:47
Покренимо ствари
НСПМ уноси слободан ауторски приступ виђења у друштвену стварност. Тиме се указује на одређене проблеме,што је покушај решавања. ИЗ ТИХ РАЗЛОГА сматрам да је свака појединачна активност у том смислу добродошла и ЗАТО ПРЕДЛАЖЕМ покретање петиције да се Верану Матићу одузме награда освајања слободе. Подсетићу он је ту награду добио од MTV крајем 90-тих година када се залагао за слободни приступ у новинарству. Шта је након тога настало од Б 92 чији је он и данас акционар свима је познато. Идолопоклонички однос према власти,оно што властима не иде уз длаку кратак прилог без образлагања суштине.Булевар од јутра до мрака.У суштини гушење критике и анализе.
Препоруке:
3
0
81 уторак, 11 новембар 2014 11:11
Jasna@@Jasna@Rdjosav
Ne treba sve bukvalno da shvatite.
Препоруке:
5
1
82 уторак, 11 новембар 2014 13:44
@Jasna
Не, ништа не схватам буквално.Проблем је што су и једни и други безвредне ништарије, примитивни, незналице, грамзиви дилетанти, и што је најгоре – и једни и други потпуно равнодушни према судбини просечног грађанина ове земље. Треба бити морална наказа па се онако безочно шећкати у ципелама које вреде колико четири плате једне продавачице у „Максију“. Ви упорно навијате за једну екипу наказа, тачније, радујете се што су смакли претходне наказе. Да будем искрен, мени то није јасно. Наказе су наказе, а какве дресове носе потпуно је свеједно.
Препоруке:
8
5
83 уторак, 11 новембар 2014 17:51
Jasna@@Jasna
Pa ponuda je takva kakva je i tunema pomoci.Nekad samo nijanse odredjuju izbor!
Sad kako kome, a meni je jedna od nijansi npr.sto vise verujem strankama koje nisu ucestvovale u 5.oktobru ,nego onima koje jesu.
Препоруке:
5
3
84 уторак, 11 новембар 2014 18:03
atena
Slazem se sa Antonicem. Cak se slazem i sa ljudima koji smatraju da je prethodna garnitura izgubila izbore sa razlogom. Jedino mi se cini da ljudima nije sasvim jasno da sablon ukazivanja na unutrasnje i spoljnje neprijatelje ima svoju svrhu, da je vrlo opasan i da nas uvodi u vec vidjena vremena kad su Marsalovi neprijatelji stradali na svaku dojavu o kritickoj reci. Tako se i sada stvara atmosfera u kojoj ce i razgovor na pijaci biti opasan i okarakterisan kao izdajnicki i samim tim, legitimno kaznjiv. I samo kriticko razmisljanje moze uskoro postati teroristicki akt uz najstroze sankcije vlasti. Uz atmosferu straha i slike ,,svi su protiv Njega,, koja se emituje iz svih medija, veliki broj tome sklonih Srba, ce uskoro kidisati na sve zivo u odbrani svog Vodje. Ja se iskreno receno plasim da ce mnoge ,,pojesti mrak,,i ,,stici ruka zastitnica,, najveceg sina nasih naroda i narodnosti. U toj i takvoj atmosferi sve je moguce, ali tesko da moze biti dobro.
Препоруке:
3
1
85 уторак, 11 новембар 2014 18:20
@Jasna
Да, то је начин на који многи размишљају.
Питам се када би у месту или у општини у којој живите, за председника општине, или за директора школе, или за директора дома здравља или за било које одговорно место, била предложена два кандидата - један ноторни педофил и један ноторни масовни убица, за кога бисте ви гласали? Да ли бисте рекли - па понуда је таква каква је, одлучују нијансе, ја сам гласала за педофила (или ја сам гласала за масовног убицу)?
Уверен сам да не бисте гласали ни за једног ни за другог. Зашто онда када су у питању избори који нам свима одређују живот људи дају свој глас недостојним особама са образложењем "па,избор је такав какав је" - то ми никада неће бити јасно.
Препоруке:
4
0
86 уторак, 11 новембар 2014 19:21
Jasna@@Jasna
Zato sto pomislis ako se ne opredelis pobedice jos gori.
Препоруке:
2
3
87 уторак, 11 новембар 2014 23:22
Tурас
Антонић ме подстакну на једну помисао да ово "увртрање мозга" може да има последице или извесне рефлексије на РС .Обзиром на изборе и појаву превртача ка СДА (и како Тадић приста на стварање СНС)који покушавају да девастирају Дејтонски споразум , постижу се не само политичке већ и оне "наше србске" издаје .Тако хтели ми то или не реалност међу србима ма Балкану постаје мрачна
Препоруке:
4
0
88 среда, 12 новембар 2014 01:40
@Jasna
Пошто смо скренули са теме ево за крај.
Мени се чини да је једини (миран) начин да зло не дође на власт да грађани организовано и у великом броју одбију да гласају за "мање зло". Укратко, бојкот избора на којима нема правог избора.
Препоруке:
4
1
89 четвртак, 13 новембар 2014 21:38
Bokelj
Gospodine Antonić, Vaše ime zaista govori najviše i najljepše o Vama. Nema ništa lepše nego kad neko zna da kaže i napiše ono što drugi misli. A Vi to radite u naše ime na najljepši mogući način i zbog toga Vam neizmerna hvala.
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер