петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ко не чека Шешеља, дочекује Раму

Kоментари (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 11 новембар 2014 23:03
.......
Најгоре је то што је Рама на неки начин у праву. То јест, он је у Београду само констатовао оно што он иначе говори и мисли, а што његови домаћини такође говоре својим западним саговорницима (и због чега им је и допуштено да после толико година апстиненције узму власт), али не воле када им се то тако јавно и пред камерама саспе у лице.



Сурова истина.



Никад у ЕУ и НАТО!
Препоруке:
400
5
2 уторак, 11 новембар 2014 23:09
Драган
Текст је прецизан и погађа у сам центар. Оно што је на мене оставило нарочити утисак:



Ако им и тај „спин“ прође, онда збиља може проћи све, и за свакога. Заиста је огавно гледати како они који су све издали и због шаке власти и тапшања по рамену од стране оних које су сами означавали за крвнике своје земље и народа, и који су преверили и пљунули на све у што су веровали, сада сумњиче и оптужују њега који је у отпору Империји све ставио на коцку и скоро све изгубио.
Препоруке:
340
3
3 уторак, 11 новембар 2014 23:12
Oбсервантес
Коментарисао сам већ овај текст у „Политици“. Стварно је правичан и бистар за ову шуму од које Срби невиде ништа. Коментарисао сам тамо јер нисам могао да верујем шта све има од коментара и што називам празним и малициозним „интелектуалисањем“. Боже сачувај! Хвала вам за овај текст г. Вукадиновићу а објављен је тамо где треба!
Препоруке:
289
6
4 уторак, 11 новембар 2014 23:16
marlon
sve ste rekli
Препоруке:
205
2
5 уторак, 11 новембар 2014 23:16
uporno netolerantan
Ко не чека Шешеља, дочекује Раму

Naslov sve govori.

Seseljeva licna zrtva koju je napravio se meri epskom razmerom,mogu da priznam da takvu pozrtvovanost ja nikad ne bih uspeo postici,a broj ljudi spremnih na takav podohvat na ovoj planeti je veoma mali.

U politickom kremu-blatu Srbije siguran sam da ih nema.

Na stranu ko ga postuje ili ne,covek je istrajao do samoga kraja.Svaka cast srpski Mahatma Gandi.
Препоруке:
296
1
6 уторак, 11 новембар 2014 23:22
...
Portparol Srpske pravoslavne crkve (SPC), episkop bački Irinej, kritikovao je Haški tribunal zbog odnosa prema optuženom Vojislavu Šešelju koji je u pritvoru 12 godina, objavljeno je danas na sajtu SPC.

"Činjenica da se u 21. veku neko 12 godina nalazi u istražnom zatvoru bilo koje civilizovane države skandalozna je i čudovišna sama po sebi. Ali, da se neko 12 godina nalazi u istražnom zatvoru Tribunala koji su osnovale UN govori o stanju zapadne civilizacije uopšte, a najglasnijih zagovornika ljudskih prava u savremenom svetu posebno", naveo je episkop bački.
Препоруке:
208
2
7 уторак, 11 новембар 2014 23:26
Зарја, Зарја
Прецизно, тачно и у директно у главу "бије" господин Вукадиновић, као и увек!
Они који имају главу, има шта и да их боли!
Препоруке:
196
2
8 уторак, 11 новембар 2014 23:34
Neša
"Ко није сачекао Шешеља, дочекује Раму."

Loš je Srbin dobrom Srbinu, dokazano je kroz istoriju, najveći dušmanin naročito ako iza toga stoji interes. Tada sve ostale vrednosti padaju u vodu. I ne treba se zavaravati da to nije tako. Na tu bolno istinitu karakternu crtu računaju neprijatelji Srba unapred znajući kako će u odsudnom trenutku postupiti. Srbin će lepo govoriti, obećavati i sve činiti da kupi vaše poverenje a onda će vas olako i ne trepnuvši prodati ako bude imao koristi. Govorim kao Srbin u Srbiji na osnovu iskustva sa drugim Srbima u Srbiji.
Препоруке:
132
9
9 уторак, 11 новембар 2014 23:44
perkins
Jednostavno,ubojito i Vukadinović ''palac u oko''folirantima!

'' Ali nije realno očekivati da ih sruši samom svojom pojavom na aerodromu, govorom na mitingu, ili nastupom na televiziji. A da ne govorimo o licemerju onih koji, poput dokonih kibicera, ili razmažene publike u rimskoj areni, sede skrštenih ruku, očekujući da smrtno bolesni „vojvoda“ kaže, pokrene i uradi ono što oni sami neće ili ne smeju.

Sa gore navedenim Đorđe Vukadinović je UKAZAO na srz problema,NIJE serdar toliko jak koliko su SRBI postali kukavni[cast izuzecima]!!!
Препоруке:
164
1
10 уторак, 11 новембар 2014 23:45
цмок Торонто
Сутра почиње веома важан симпозијум Русија Србија данас.Да ли ће бити лајв стрим или видео?Шешељ се враћа не кући него у туђину..Из Торонта , мислио сам да сам Србин , да сам рођен у домовини која то више није а и ја се питам ко то тамо живи..Србија је болесна.Епидемија.Никад више у домовину иако идем сваке године.
Препоруке:
93
30
11 уторак, 11 новембар 2014 23:46
саша р.
Беспрекорна анализа која обухвата све, врло сажета и непристрасна. Живо ме занима како ће на њу реаговати г-дин Вучић, јер је постало очигледно да су сви који виде нешто што он не жели да види, непријатељи Србије и потенцијални "хулигани".
Видим да Информер пише да су Кирби и Девенпорт спремили "стратегију за Шешеља"?! Па није Шешељ тај који сваки час трчи у Лондон, није се Шешељ данас оправдавао земљама тзв "квинте", питао их "да ли имају примедбу на гостољубивост Рами" итд. Није Шешељ допустио да му Рама данас по југу Србије пропагира В. Албанију. Даље, зашто се плашити Кирбија и Девенпорта, ако нам службе функционишу како треба?! Г-дин Вучић не мења кадрове службе, нити има примедбе, према томе задовољан је, за разлику од многих Срба, који могу да напишу читаве десетине страница примедби на рачун служби у последњих 10-ак година. Аутоголови су на сваком кораку, по пет на свакој утакмици.
Ја верујем да Кирби и Девенпорт нешто спремају, али за то не треба кривити човека на самрти!
Препоруке:
162
2
12 уторак, 11 новембар 2014 23:50
Боле
Капа доле на тексту! Поштовање, јако и истинито, наводи на размишљање нарочито паралела са Готовином.
Препоруке:
146
1
13 уторак, 11 новембар 2014 23:56
Шанга
Верујем да ће Шешељ у Београду јавно сведочити шта је Запад направио од бивших његових и Слобиних најближих сарадника да би Србији сломио кичму.
Ко данас води Србију, ко у њено име, отписује Косово и Метохију представљајући се да га брани?
Је ли то све нас захватило бунило, или можда и нека опакија болест?
Препоруке:
153
1
14 уторак, 11 новембар 2014 23:56
Прецењена народна памет
Нисам гласач СРС никад био нити ћу бити тако да ми је тешко да проценим шта ће гласачи СРС бивши сада еврофантаици урадити.

Познајем данашње грађане Србије и то су исти онакви какви су на власти ма колико волео своју земљу и свој народ ми смо катастрофа, морални Титаник и треба нам једно огромно покајање.

Зашто је неко у врху СРС-а променио страну због милиона ок али одоше и милион СРС глсача у нади да ће добити мрвице, на све су заборавили за који еврић који неће вероватно, односно сигурно свако од њих милион колико их има добити.

Углавном какав војвода, самопрокламовани маршалски да не кажем црвени, из трагикомичнних деведесетих и још горих двехиљадитих такав и још гори народ коме очигледно није догорело толико да укључи бар једну од две вијуге у глави и закључи да ова прича са ЕУ и преторијанским тајним службама тј. мафијом нас води у провалију без повратка.
Препоруке:
114
9
15 уторак, 11 новембар 2014 23:58
Deprimirani srpski rodoljub
Tako je! Tako je! Tako je g.Vukadinovicu.Kosmeta se mozda odrekla danasnja generacija evrofanaticnih skart Srba ali Kosmet se nije odrekao nas.ZIVELI! Seki se vraca kuci! Dogodine u Prizrenu...tacnije Dragasu! Ajmo sada da pravimo patriotski front...ako Bog da!
Препоруке:
105
1
16 среда, 12 новембар 2014 00:08
Oбсервантес
И само да додам, непотребно је Шешеља упоређивати с Манделом, Гандијем... Шешељ је српски аутентични производ, цивилизацијски мученик, много више и од напред набројаних јер је српски народ бројчано мали (епилогом понављаних геноцида у ХХ веку). Пропаганда против Шешеља и Милошевића је увек била једносмислена и од светских и овдашњих медија унифона. Мендела и Ганди нису били у толико неповољној медијској маргини. Напротив, бар је светска естрада све време била уз њих. Јужна Африка и Индија нису тукли битку до егзистенцијалног опстанка преко својих страдалаца до нивоа као што је Србија обезглављена кастрацијом државничке војнополитичке елите у Хагу од стране истог агресорског нацифашистичког ума! Обновљивост Индије и Ј. Африке је неупитна. Она српска јесте! Према томе, академик Шешељ је српски ранг од егзистенцијалног значаја а посебно када знамо да је у могуће неизлечивој фази тешке болести због наметнуте му патње само зато што је аутентични немањићки Србин!
Препоруке:
162
3
17 среда, 12 новембар 2014 00:10
АНА
Господине Вукадиновићу!

Написали сте БРАВУРОЗАН текст!

Основна нит текста, дигресије, паралеле... Све је сјајно урађено!

Од Вас се баш има шта научити!

Све честитке.
Препоруке:
157
5
18 среда, 12 новембар 2014 00:12
Mирослав Ђукић
Тачно!

Војо или Рама, питање је сад? Сви ће морати да изаберу, нико неће бити изостављен! Хајде, бирајте, шта вас радује! Предлажем да НСПМ постави анкету:
На чији дочек би радије отишли:
а)Шешељу
б)Рами
Препоруке:
120
3
19 среда, 12 новембар 2014 00:21
геолог
За "Цмок Торонто"
Србија пропада због тога што нам они најпотребнији људи
и најспособнији као што је "Цмок Торонто" седе удобно по
западним престоницама и тртљају како им отаџбина
пропада и да јој више неће ни у посету доћи!!?
Па шта бре Ви замишљате како да се народ бори кад му је
мозак емигрирао а неки од њих и отворено помажу нашем
нестајању.
Препоруке:
117
17
20 среда, 12 новембар 2014 00:30
погодак
Елем, директно и индиректно, Шешељ може направити доста невоље својим дугогодишњим најближим сарадницима, тренутно распоређеним на место преседника државе, председника владе и председника парламента. Али није реално очекивати да их сруши самом својом појавом на аеродрому, говором на митингу, или наступом на телевизији. А да не говоримо о лицемерју оних који, попут доконих кибицера, или размажене публике у римској арени, седе скрштених руку, очекујући да смртно болесни „војвода“ каже, покрене и уради оно што они сами неће или не смеју.
Препоруке:
81
1
21 среда, 12 новембар 2014 00:31
питање за читаоце
Ја ћу сачекати Легенду...А ви?



Сетимо се само какав је величанствен, званичан и државни дочек Хрватска приредила Готовини и Маркачу по њиховом повратку из Хага – и какву су им сву могућу политичку и логистичку подршку пружали док су у Хагу били. Или како су косовски Албанци дочекали Рамуша Харадинаја (без обзира што се том његовом повратку Хашим Тачи сигурно није превише обрадовао). А у Србији Шешеља званично дочекују ружне оптужбе, мук и нелагода. (На страну својеврни политички парадокс што се чини да се Шешељевом повратку данас много више радују његови љути политички противници него његови вишедеценијски саборци и сарадници.)
Препоруке:
117
1
22 среда, 12 новембар 2014 00:33
Мишковић Милутин
АВ је издао Косово и Метохију

Не каже се случајно да ће онај коме је скупо да издржава своју војску, на крају морати да издржава туђу. Ко се не радује повратку из Хага једног Србина којем, уз све напоре и притиске, није могла бити написана осуђујућа пресуда биће принуђен да дочекује албанског премијера и да му овај усред Београда говори о независном Косову као о „реалности са којом Србија треба што пре да се помири“. И да се цинично чуди што то његово „констатовање чињенице“ било ко доживљава као провокацију.



А његова љутња је само лоша глума!
Препоруке:
127
1
23 среда, 12 новембар 2014 00:33
Zoran
I Vucic i Toma cekaju Seselja:

https://drive.google.com/file/d/0ByvShhe5qnJsempwMEYzdW43OG8/view?usp=sharing
Препоруке:
60
2
24 среда, 12 новембар 2014 00:35
младен
Бритка анализа господина Ђорђа, као и увек, погађа у саму срж. Мало нас има, морамо се пробудити, прегазиће нас време. Нисмо ми више у ситуацији да губимо време, снагу и ово мало интелигенције, што је остало у земљи. Срби окрећу леђа Србији, а то је веома опасно. Ипак, не смемо се предавати, баш као Шешељ, ко зна, можда његов повратак уздрма Србију!? Оваквој, каква је сада, то може само да се поздрави и донесе наду.

П.С. Добро дошао кући мучениче!!! Без обзира на исход свега, Војислав Шешељ је чврсто закорачио у српску историју, раме уз раме са нашим осталим великанима, превазилазећи и партије и идеологије, овај велики Србин( по мени највећи), остаће као пример, да учи и васпитава будуће српске генерације како се воли, чува и брани отаџбина Србија.
Препоруке:
102
1
25 среда, 12 новембар 2014 00:37
зоки
Не заборавимо да Шешељ никада није признао Хашки трибунал и његова правила, никада није упутио молбу за превремено пуштање, нити прихватио „гаранције“ и услове српских власти. И на крају су морали да га пусте неосуђеног. То јесте можда „Пирова победа“, али је ипак нека победа



тачно речено, али када погедамо кога је имао за противника ово је велика победа која је скупо плаћена (здрављем и скоро животом)
Препоруке:
103
1
26 среда, 12 новембар 2014 00:38
Ana
Bravo! Da se razumemo ne volim ni jednog ni drugog ni treceg,..... na proslim izborima nisam glasala, ali ovo je smejurija na vlasti/ Pozoriste/ Nadam se da ce neko uskoro spustit zavesu/ Pa da izadjemo iz sale na svez vazduh/
drago mi je a se Seselj vraca, pa makar ako se ne bude bavio politikom bar da uziva sa svojom porodicom/
Препоруке:
86
2
27 среда, 12 новембар 2014 00:40
.......
Ко нечека Шешеља дочекује Раму и великошиптарску панораму!!!!
Препоруке:
98
1
28 среда, 12 новембар 2014 00:52
Zvanicno
у Србији Шешеља званично дочекују ружне оптужбе, мук и нелагода


U sledecih par nedelja cemo videti i "nezvanicno" misljenje.

Kako je Dordje kroz tekst naglasio upravo ce "nezvanocno" misljenje biti mera koja ce pretegnuti na bolje, sto se jako nadam, ili na gore. Ako se desi ovo drugo ja cu da se dobrovoljo prijavim pa da budem sns batinas, jer onda nismo ni zasluzili bolje.
Nadam se da ce neka TV da stisne petlju i pozove Dr. Seselja u emisju. Oborice sve rekorde gladanozti i bice ubrzo ugasena, ako se ne uspe proizvesti pravi efekat. Voja jeste kapacitet, ali pomoci i podrska bi veoma dobro dosle.
Ako se do Nove Godine ne ucini nesto radikalno, onda kolektivno zasluzujemo sve sto nam spremaju.
Препоруке:
101
1
29 среда, 12 новембар 2014 01:06
Peter RV
Voleo bih da Vojvoda (bez znaka navoda, jer je Seselj tu titulu najcasnije osvojio!) kao jedan od prvih gestova, posjeti grob Slobodana Milosevica u Pozarevcu-da mu oda postu kao palom sa-muceniku.
Препоруке:
57
9
30 среда, 12 новембар 2014 01:11
Никола
"Ко није сачекао Шешеља, дочекује Раму."

Свака част за господина Вукадиновића, фантастична паралела, један од његових најбољих текстова!!!
Препоруке:
71
2
31 среда, 12 новембар 2014 01:16
цмок Торонто
Србију треба да лече Срби из Србије.
Препоруке:
33
16
32 среда, 12 новембар 2014 01:17
синиша бр.3
Такви праве српске патриоте су одавно маргинализовани, можда још од времена Краља Александра. Затим поново за време "разлаза са Русима" и коначно данас приликом "окретања ка Европи".

Дакле Шешеља ће дочекати незапослени, сиротиња, дочекаће га и интелектуалци, али маргинализовани. Дочекаће га људи који желе добро и себи и другима, и својој држави Србији и своме народи. Дочекаће га они које нико ни за шта не пита и који нису у стању ни себи да помогну.

Дочекаће га са радошћу и уверењем да правда ипак победи, али и страхом да од те победе неће бити никакве користи да је дошла прекасно. Дочекаће га са надом да добро можће да победи, али и страхом да је зло ипак уништило наду.

Дочекаће га људи који имају помешана осећања и који ни сами не знају шта да раде.


Неће му се обрадовати који су решили све своје проблеме, нарочито моралне. Они који су ту да се ругају и праве штету којима други мисле за њих. Ни бриге ни памети, такви дочекују Раму.
Препоруке:
67
1
33 среда, 12 новембар 2014 01:18
Deprimirani srpski rodoljub
@ geolog He, he...brate kapiram te totalno.U potpunosti se slazem.A najveca fora mi je kada nam dele savete i kritike oni koji bas na tom Zapadu i zive.Pazi sada ti tu slobodu.Razbezali se iz Srbije na taj Zapad kao pacovi sa Titanika koji tone i posle nas onako sa distance zapljucnu i kritikuju.Zato ja nikada nisam ocekivao da ce biti ikakve konkretne vajde od dijaspore.Mi koji ovde nameravamo da zivimo mi treba da se borimo.Ne znam zaista gde ima logike da neko ko je Srbiju zaboravio ko deci daje tudjinska a ne srpska imena i cija deca ne znaju bre ni dobar dan da kazu na srpskom moze sada nama da deli lekcije.Srpska posla sta reci...
Препоруке:
45
6
34 среда, 12 новембар 2014 01:21
Predrag
Na neki cudan nacin ovi dogadjaji-(albanske provokacije) usred Beograda mene licno raduju, jer ubrzavaju propadanje ovoe proevrposke,u sustini antisrpske izdajnicke politike koja je u Srbiji na delu vec 15godina !
Препоруке:
53
1
35 среда, 12 новембар 2014 01:33
поп и берберин
Немамо речи хвале за овај сјајни текст.

Међутим, ПОШТЕЊЕ овог текста, ѕасенило је све његове друге аспекте!
Препоруке:
53
3
36 среда, 12 новембар 2014 01:45
Oбсервантес
Коштуница да се покаје (за 5. октобар и сви његови мисионари који су анестезирали Србију и омогућили актуелни великошиптарски пир) и да иде на аеродром и да клекне пред академиком Шешељем! Коштунице, додирни га! Да осетиш оно што ниси могао бити и зашто си се лажно представљао и зашто си достигао максимум својих неспособности петооктобарском фикцијом. А ти побегуља, која је неинтелигентно узела на себе бреме да одређује судбину српске нације. Великошиптарски торнадо ти је дошао на 150 километара од Коштунића. Можда је оптимистична шанса то да ти је Драшковић са све Даном обећао имунитет пред шиптарским стампедом. Чеда те сигурно неће бранити када са све Рамом буду дошли по тебе.
Препоруке:
53
32
37 среда, 12 новембар 2014 01:55
Ултравизитор
Поштовани Ђорђе, због овог чланка више нећу ни да прелиставам Политика-онлајн. Тамо влада таква цензура да би сваки коментар који пљује ваше мишљење и лик прошао пре него неки који се слаже с вашим ставом. Вама цвака част на истрајности у Србији која је у оковима од главе до пете. Чекати Шешеља је чекати Годоа. Србија је место где исподпросечне стрвине имају цвоје робље.
Препоруке:
58
1
38 среда, 12 новембар 2014 02:18
great serbia
Alek živi od rekonstrukcije pa do izbora, a u međuvremenu blokada medija. Na sledećim izboruma radikali sa Vojvodom na čelu prelaze cenzus, pa neće ni morati da prave kompromis sa lažnim patriotama kroz 'Patriotski blok', koji se nekada davno činili CIA DOS, i za koje je i dalje 5.oktobar svetao dan u srpskoj istoriji 21.veka. Šešelj ima oko 60 godina i što se kaže nije još za penziju, u haškom logoru su probali da ga ubiju, mislim da ima i dalje tu snagu da malo razdrma Alekov fašistički režim.
Препоруке:
36
7
39 среда, 12 новембар 2014 04:41
Brane2
Ne slažem s se s tim, da je Šešeljeva pobeda pirova pobeda.

On se bori za svoju IDEJU a zdravlje, broj sledbenika itd je tu totalno sekundarni faktor.

Zatvor u Ševeningenu je bio jedno od njegovih mnogobrojnih borilišta i on je dao sve od sebe da tu ne bi pravio kompromise.

Kod male države kao što je Srbija nije moguće uvek računati, da je uvek moguće odbraniti njene granice ili ciljeve fizički.

Ono što jeste važno, je pokazati vrednost ideje. Istorija sa okupacijom Kosova nije stala ali bez ideje ona ne bi imala ni potencial da negde u budućnosti doživi svoj pravedni rasplet.

Tu jeste važnost Šekijevog dela. Postavio je mnoga pitanja, od kojih se na sudu bežalo.

Ali pitanja su ostala, a odgovor će morati da dođe kad tad.
Препоруке:
64
1
40 среда, 12 новембар 2014 06:10
@Deprimirani srpski rodoljub
Srbiju I Kosovo jedno mozemo spasiti natalitetom I ocuvanjem nase kulture, pravite decu, cenite vredne I cestite zene a ne silikonske kraljice Isponzoruse. Narod se cuva kroz decu I porodicu. Brat bratu da pomogne, da ne dozvoli da ih niko zavadi, komsiji reci dobro jutro, pricuvati im decu ko svoju, pomozite starijima oni su vas pazili kad ste odrastali.
Vodite decu u crkvu, na sport, u prirodu, njive, ucite ih da cene rad I sebe I svoje bliznje.
Bezite od televizije I shoping centara, ne jurite za poslednjim trendovima. Ne dajte da im ispiraju mozak sa jeftinim sapunicama I rialiti serijama.
Pitajete se sta je to malo sto mozete uciniti od danas da pomognete Srbiju? Mislite pozitivno I ne ponavljajte negativne reci 'mi smo najgori'. Reci postaju stvarnost, zato od danas govorite 'mi smo najbolji I jedinstveni' I prevazicicemo I ovaj period sa bozjom pomoci. Nasi preci (19oo neke) nisu imali ni struje ni autombila, gajili su po 4-6 dece I tesko radili da bi samo preziveli
Препоруке:
62
1
41 среда, 12 новембар 2014 07:32
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Препао се режим, али и лажне патриоте ХЕРОЈЕВОГ повратка. Не бојте се, херој је смртно болестан, а ви ћете наставити да живите у блату.
Препоруке:
44
3
42 среда, 12 новембар 2014 08:36
Србин Србиновић
Професор др Војислав Шешељ се борио против чудовишно подлог, чудовишно лицемерног и чудовишно зверског НАТО Запада, који деценијама на све начине убија Србе и Србију. По памети, знању и храбрости надвисио је стотине припремљених НАТО УСА ЕУ чопор звери што су кидисале да га сабију у њима припремљеној замци лажи и подвала.
Војислав шешељ је победио монструозни "Хашки трибунал" и ушао у историју права, УШАО ЈЕ У ИСТОРИЈУ СРБА И СРБИЈЕ.
Шешељев улазак у историју Срба не може нико поништити.

Јајаре, шибицарски издајници, лажови,сплеткароши, уз сав труд који чине, не могу поништити Шешељев улазак у историју права и историју Срба и Србије.

ВОЈИСЛАВ ШЕШЕЉ ЈЕ БРАНИО СРБЕ ОД МОНСТРУМ НАТО (УСА И ЕУ) НАЦИФАШИСТИЧКИХ ЗЛИКОВАЦА И ПОСТАО ПЛАНЕТАРНИ ЈУНАК СРПСКОГ НАРОДА!
Препоруке:
64
3
43 среда, 12 новембар 2014 09:09
поента
Најгоре је то што је Рама на неки начин у праву. То јест, он је у Београду само констатовао оно што он иначе говори и мисли, а што његови домаћини такође говоре својим западним саговорницима (и због чега им је и допуштено да после толико година апстиненције узму власт), али не воле када им се то тако јавнo и пред камерама саспе у лице.

Ово је суштина, не знам зашто други коментатори нису довољна ту реченицу обратили пажљу. Рама им је сасуо у лице оно што и они мисле и говоре својим западним "пријатељима" и што ти пријатељи говоре њима. А сад се само оголило.
Препоруке:
52
1
44 среда, 12 новембар 2014 09:15
Зоран М.Станишић, из Приштине
Одлично г-дине Вукадиновићу. Међутим, додао бих да је срамно, трагично и јадно одлагати ( пар дана ) долазак г-дина проф.др.Шешеља, због "заказане" посете Раме. Зар је било дипломатски, мудро, далекосежно и трезвено, пустити Раму ( у другом полувремену његове "симуланке" ) да у Прешеву ДОБИЈЕ кључеве града, које ће преко Трновца ( са Лазаретом,симбола функционисања "нечега" што што се деценијама планира, наговештава и ДОЛАЗИ...) попут ШТАФЕТЕ, остављати генерацијама за памћење и наук... Притом је у Прешеву дрско, безобразно и нецивилизацијски ЛАГАО да су срби на Космету повлашћенији од "његових" грађана у Прешеву, свестан да НЕМА више срба у градовима на Космету, и да је на делу фашисоидна легализација етничког чишћења срба са Космета... Замислите Раму ( саветник му је београдски ђак Шкељзен Малићи...)који после "његове" ( да ли...) "историске" посете, крстари тријунфално Косметом... Колко су партократски - кловновски "ђаци" проф.др.Шешеља у томе помогли, време ће показати...Чемерно...
Препоруке:
56
1
45 среда, 12 новембар 2014 09:32
Змај
Највећи политички домети Шешеља су "националистичка опозиција" Милошевићу, учешће у Милошевићевој влади и то што је створио политичке громаде као што су Томас и Алекс. Бојим се да нема капацитета за оно суштинско што нам треба. Вероватно ће додатно уздрмати већ расклимане некадашње блиске сараднике, а сада стране плаћенике, али то је само мали део онога што Србији недостаје. Уколико га здравље послужи, причаће, претиће, можда износити неке поверљиве информације, провоцирати и вређати супарнике и то је то. Можда и није лоше да једног таквог имамо на политичкој сцени, али свакако од њега и СРС не треба очекивати неке значајне резултате.

Са друге стране; за оно што је урадио у хашком казамату му треба скинути капу и достојанствено га дочекати као правог хероја.
Препоруке:
45
14
46 среда, 12 новембар 2014 09:43
seselj i rama za vucica tama
vucica ce tek iznervirati ova kolumna djordja vukadinovica.zasto nema okruglog stola o srpskoj politici?opet iz pocetka;kao krajem devedesetih.
Препоруке:
45
0
47 среда, 12 новембар 2014 10:09
Anta
То јесте можда „Пирова победа“, али је ипак нека победа.... Пирова и нека победа су можда са становишта дневнополитичког тренутка... са становишта историје победа је задивљујућа, још један сјајан пример снаге и несаломивости србског духа... да ли данас ико прича да је Синђелић остварио пирову победу?
Препоруке:
54
0
48 среда, 12 новембар 2014 10:11
morava1
"Не каже се случајно да ће онај коме је скупо да издржава своју војску, на крају морати да издржава туђу. Ко се не радује повратку из Хага једног Србина којем, уз све напоре и притиске, није могла бити написана осуђујућа пресуда биће принуђен да дочекује албанског премијера и да му овај усред Београда говори о независном Косову као о „реалности са којом Србија треба што пре да се помири“. И да се цинично чуди што то његово „констатовање чињенице“ било ко доживљава као провокацију."
Svaka cast Vukadinovicu, tako terba sa ovim niskim poltronima koji sve bi prodali, za saku vlasti.Nisam seseljov obozavalac, ali se ipak radujem sto je pobedio politicki sud u Hagu, I sto ce najzad biti u Beogradu.Svakako necu propustiti da kazem da sadasnja I sve prethodne vlasti za navek su obrukali Srbiju I Srpski narod.Kako cemo podici glavu, nije mi jasno.
Препоруке:
42
1
49 среда, 12 новембар 2014 10:26
Бојан, Приштина
Најгоре је то што је Рама на неки начин у праву. То јест, он је у Београду само констатовао оно што он иначе говори и мисли, а што његови домаћини такође говоре својим западним саговорницима (и због чега им је и допуштено да после толико година апстиненције узму власт), али не воле када им се то тако јавно и пред камерама саспе у лице.


Рама је пре него што је позвао Србију да прихвати реалност и преизна независност Р. Косове, рекао да поздравља нову перцепцију Србије која признаје реалност да Косову (парафразирам)

Хвала Рамо сурови пријатељу - Бриселским споразумем Србија не да признаје нову реалност (што је Рама рекао) - него ствара нову реалност у корист Албанаца како де јуре - тако и де факто на терену.
Значи да ми радимо много горе од онога што је Рама рекао.

И на крају, ако то све већ радимо - па шта је проблем што нас је Рама позвао да признамо то што радимо ?!
Препоруке:
62
2
50 среда, 12 новембар 2014 10:31
Бојан, Приштина
2

На крају крајева, па није Рама организовао претње Србима губитком посла ако не изађу на изборе Р. Косове и тиме оформе Р. Косове нарочито на северу Косова. Сећамо се призора гласања - Директор на челу а за њим запослени заједно на гласање.

Није Рама Српске полицајце раднике МУП-а Србије превео у албанску полицују на Косову. Као што се сада и друге државе институције Србије преводе у том смеру.

На крају крајева није Рама претио и тражио да му дају 45 мин. да среди стање на северу Косова.
Препоруке:
72
0
51 среда, 12 новембар 2014 11:47
Београђанин
Сетимо се само какав је величанствен, званичан и државни дочек Хрватска приредила Готовини и Маркачу


Не желећи ни намјање да рехабилитујем домаће прелетаче, желим само да кажем да је разлика у томе што се такав став Хрватске потпуно поклапа са ставом Вашингтона, па је и хрватска политичка класа 'храбрија', док је у нашем случају добродошлица Шешељу супротна ставу Вашингтона.

Иначе одличан чланак, и горак, Ђорђе.
Препоруке:
48
1
52 среда, 12 новембар 2014 11:49
Београђанин п.с.
И да додам да је за мене напросто НЕЗАМИСЛИВО да један вишеструки председник државе лежи покопан у башти своје породичне куће, и да ни један власт већ десет година не сме ни да помене ту тему. То толико говори о нама.
Препоруке:
46
1
53 среда, 12 новембар 2014 12:05
Горан Јевтовић
Неочекивани долазак живог хероја (јер то после 12 година тамновања јесте!) је прилика коју нам је сами Бог удесио да се окупимо, саберемо и да срушимо ову плаћеничку, марионетску багру!
Ајмо Срби, сад или никад.
У суботу сви на митинг, да покажемо да нас има и да одатле крене незаустављива лавина.

Сјајан текст Ђорђе!
Препоруке:
72
8
54 среда, 12 новембар 2014 12:07
александар
Сјајан, сјајан комплетан Вукадиновићев текст.
У "Политици" је наравно искасапљен, односно уредништво је избацило "шкакљиве" моменте који би могли да буду "незгодни" за Господара. И наслов је промењен, јер не би баш било опортуно да се Господар "изнервира".
Да, да, "Политика" је то, увек близу "власти", увек "опрезна", увек "ослушкује" шта би могло да засмета, увек "одмерава и вага".
Препоруке:
40
1
55 среда, 12 новембар 2014 12:24
boban
Bravo,bravo,bravo!
Rama je samo konstatovao ono sto je Vucic potpisao.
Препоруке:
37
1
56 среда, 12 новембар 2014 12:43
џ
... ман`те се оног циркузанта, који је `платио` натовцима за `перформанс` ?!
НИКО да се `осврне`, како након маџарске "невиности", долази `главно`- кампања о немачкој "невиности" ( в. РТВ "Документи") ?!
Препоруке:
23
1
57 среда, 12 новембар 2014 12:44
kryeminister
jeste, može se na to i tako gledati! možda bi ipak trebalo dodati da ko se smejao albanskoj krvnoj osveti dočekaće "civilizovanu" srpsku osvetu
Препоруке:
6
28
58 среда, 12 новембар 2014 12:58
Панта
Ако им и тај „спин“ прође, онда збиља може проћи све, и за свакога.

Наравно да ће им проћи. Још нисте сагледали колики је духовни суноврат српског народа. Да сам у праву уверићете се веома брзо. Није искључено да ће тзв. четнички десничарски Срби, који спроводе Титову политику (војвода је хвали на сва уста), и Титови левичарски Срби (СПС) који сада спроводе недићевску политику, ускоро "очистити" сваки пламичак "србства" међ' Србљем.

Мени сви друштвени токови и показатељи 100% говоре у прилог наведених тврдњи. Зато, још једном да поновим,нема Србима слободе док нас не ослободе Руси.Када ће то бити не зна се. Тито је с Америма предвидео око 2060. године. До тада ћемо се међусобно уништавати, ако ни због чега другог, а оно због сукоба мишљења да ли сунце лепше сија на истоку или на западу.
Препоруке:
11
15
59 среда, 12 новембар 2014 12:58
Бојан, Приштина
@ kryeminister

Где нас овде потсети на ту најпримитивнију и најзаосталију одлику твог народа која је одраз жалосно ниског нивао ваше свести.

И дан данас у Албанији због крвне освете, постоји специјалан ТВ канал само за пар хиљада људи који због крвне освете не могу да изађу даље од свог дома.
Крајња заосталост и примитивизам ...
Препоруке:
41
1
60 среда, 12 новембар 2014 13:04
Срудентски град
За хероје српске нема почасне гарде.
Гарду заслужују зликовци и изузеци.
Што семора - није им тешко.
Газде наручују музику - извођачи се клањају.
Не иде једно са другим.
Онај који дочекује крвне непријатеље - не сма да дочекује српске хероје.
Препоруке:
34
0
61 среда, 12 новембар 2014 13:21
Мајка Мара
Храбро од Вукадиновића што је први међу аналитичарима обрадио тему "Повратак Шешеља"
Препоруке:
48
1
62 среда, 12 новембар 2014 13:25
Shone
Одличан текст. Браво Ђорђе!

Оно на шта морам да се осврнем је део у коме се каже "ако им овај спин прође онда све може". Мени се чини да је тај Рубикон одавно пређен. Ако је прошле године власт успела да својим спином убеди већину јавности да они који бојкотују шиптарске изборе на северу КиМ у ствари раде за Тачија док су они који подржавају изборе које расписује "Репубљик Косов" у ствари праве патриоте онда све може да прође. Сећамо се само наслова типа "паклени план Јакшића и Тачија". Нема даље.

Или да се на бавимо само политиком. "Елита" у Србији успева то и другим сферама. Нпр у спорту. Одређена група људи је успела нешто што је било незамисливо, да убеди све навијаче једног клуба да привремено навијају за други (до јуче ривалски) док се њихов клуб налази у процесу "реорганизације". Ај што су успели да убеде тзв организоване навијаче, али они су успели да убеде и обичне звездаше да је нормално навијати за ФМП 5 година. У Србији све може да прође само ако се одради како требa!
Препоруке:
29
0
63 среда, 12 новембар 2014 13:31
djoka
Zna srpski narod da je ova vlast totalno izdajnicka i da sluze neprijatelju da uniste Srbiju i srpstvo. Srpskom narodu jedino nije jasno sto ih sve drustvene strukture(bia,voa,policija,vojska,sudstvo...)koje nece da sprece ovu izdaju i razaranje drzave,a primaju plate bas za to,da sacuvaju drzavu u srpski narod. Oni su zapravo i saucesnici u razaranju zemlje i nestajanju srba,ali saucesnici su i svi oni koji glume poslanike u skupstini Srbije. Za ovu izdaju, kad dodje vreme,moraju svi oni da odgovaraju,a tezina kazne ce biti ko je na koju funkciju bio. Sado bi preporucio sadasnjoj vlasti da gradi zatvore, bice tesno sa ovim sto sad imamo.
Препоруке:
29
0
64 среда, 12 новембар 2014 13:38
@деприминирани српски родољуб
Није време за цепање!
Препоруке:
23
0
65 среда, 12 новембар 2014 14:07
Бошко
Богами у Србији ће морати да почне да се носи са собом крст и бели лук.

Оволика количина политичих вампира, (већ једном сахрањених) на једном месту чини Србију правом "постојбином вампира"

Несретни Српски народ у недостатку правих Срба да их воде, повампирује комунисте (социјалисте) и радикале (напредњаке) из деведесетих а сада очекује спас од "четничког војводе" који је познат по "клању тупим кашикама" и првом отвореном сарадњом четника и комуниста 90тих на штету Српског народа, да их спасе од својих кумова.

И док се повампирени четнички вампири спремају за отворени обрачун са "гологовим коцем" повампирени комунистички вампири из прикрајка "сисају крв" Србији као што су то радили од 1941 године.

Србија може само да заврне рукав да јој бар не цепају кошуљу кад јој забоду зубе у руку.

Или не.
Препоруке:
7
41
66 среда, 12 новембар 2014 14:58
kaca
Svaki komentar na ovaj tekst, mene kao gradjanina Srbije ,je suvisan .Sve je receno sto se mora reci.
Препоруке:
33
1
67 среда, 12 новембар 2014 15:18
@Oбсервантес
Болесно!
Ако се Шешељ о некога огрешио, онда је реч о човеку кога непримерено (и овај пут) помињеш! Не заборави, сви из актуелне власти изашли су из Милошевићевог и Шешељевог шињела!
Препоруке:
18
12
68 среда, 12 новембар 2014 15:22
kryeminister
ko hoće sve albansko dočekuje gubitak srbskog!
Препоруке:
5
39
69 среда, 12 новембар 2014 16:41
Г.С.
Надам се да неће много времена проћи пре него што сазнамо да ли је Милошевић заиста сахрањен у дворишту своје породичне куће.Што пре сазнамо,то боље,нестаће још један разлог ове непотребне поделе српског друштва.
Препоруке:
15
4
70 среда, 12 новембар 2014 17:45
Kao posvađali se Rama i Vučić
Iza zatvorenih vrata se "trilateralno izljubili" i dogovorili kako da skuvaju srpsku žabu tj. javno mnjenje. Tabu je srušen. I dron i Rama su američka režija. A za mesec dana već će biti normalno da svako psuje Kosovo zbog kojeg ne može da živi kao svaki normalni Švaba i da vozi novi mercedes...
Препоруке:
35
1
71 среда, 12 новембар 2014 18:35
xy
Kako da ne, g.-dine Jevtovicu, samo cekamo da nas vi iz JNA paradrzavnog aparata okupljate.
Препоруке:
4
31
72 среда, 12 новембар 2014 20:52
Мићуновић
Читам у Политици како Мр Пулин чита Шешељеве мисли. Баш Шешеља брига за Раму и Албанију, они су ситни мишеви, као и Вучић. Ако је Шешељ морални и материјални победник, ако су га "најурили" не знајући шта да раде, ако је успео да се извуче из пакла као неосуђен и невин, треба му честитати. Шта је ова власт у односу на Хаг? Тако ли је или није? Дуго је трајалао, али непријатељ је био јак. Пао је на колена.
Шешељ нема шта да руши. Срушиће се сами. Ко их је поставио тај ће да их сруши. Нису извршили задатке. Неспособни, неписмени, незналице. Шта зна научник Вулин, спрема ли докторат као већина министара и посланника? Иде около и даје изјаве, звечи. Нема посла, понаша се као баба Симана, Катица за све као и Селаковић. Све го доктор наука без науке. Нека се погледају у огледало, на Шешеља нека не обраћајте пажњу. Мислите да се није вратио, да је и даље склоњен да вам не смета. Или вас подилазе жмарци због конкуренције коју нећете издржати.
Препоруке:
25
0
73 среда, 12 новембар 2014 20:57
Арчибалд Рајс
Каква анализа, толико сурово истинита да просто боли
Препоруке:
25
1
74 среда, 12 новембар 2014 21:14
MP
NE podrzavam Seselja, niti sam ikad podrzavala. Do danas nisam nasla ni jednu studiju koja bi realno ocenila sta je to dobro Seselj ucinio za Srbe i Srbiju.

Devedesete su bile uzasne godine na nasim prostorima, a posledice se zive danas i sigurno jos niz godina; Cesto sam imala utisak da Seselj i radikali NE razmisljaju o posledicama svoje politike; Evo jedna od Seseljeve zaostavstine je i sadasnja vlast Nikolic Vucic;

Imamo obicaj da kritikujemo vlast posle dve hiljadite naravno sa pravom, ali uvod u te dogadjaje su bile devedesete.Seselj je obelezio te godine; Sa Hagom ili bez njega, radikali i svi slicni treba da se dobro zamisle nad tim vremenom koje im ni na koji nacin NE moze sluziti na cast.
Препоруке:
9
26
75 среда, 12 новембар 2014 22:13
допринос
Цмок Торонто и сада чини нешто значајно за своју земљу: пише српским језиком. То није мало у постојећим условима.

За разлику од неких од његових критичара који још пишу српскохрватским....

Размислите о томе.
Препоруке:
10
6
76 среда, 12 новембар 2014 22:15
редак човек - јунак
... то, као и већина старих Шешељевих грехова, реално бледи пред размерама његове личне жртве и страдања.


Слажем се.
Препоруке:
20
0
77 среда, 12 новембар 2014 22:47
Горан Јевтовић
MP
Devedesete su bile uzasne godine na nasim prostorima, a posledice se zive danas i sigurno jos niz godina;
А, сећате ли се, којим случајем, зашто су биле ужасне 90-те?
Зато што смо ми Срби "нашли па зашли" и решили да разбијамо тадашњу Југославију, онако, из беса, па смо кренули да илегално увозимо оружје и да блокирамо касарне, да убијамо кога год стигнемо по Србији, или су узроци и поводи били негде другде?

Јесте ли чули некада за западне монструме који су се острвили на нас?
Јесте ли некада видели на телевизији Клинтона, Блера, Солану, пре тога Кола, Геншера...

Јесте ли чули за Ирак, Либију...сада за Украјину и "леп живот" тамошњих Руса?
Да сам на вашем месту и за те земље и народе и тамошња дешавања, окривио бих Шешеља.

Но, да чујемо, шта је он то радио 90-тих?
Можда ће те баш ви успети да надмашите чак и Хашки трибунал
Препоруке:
32
4
78 среда, 12 новембар 2014 23:11
Ниче, визионар
Имали сте право, овај не одустаје! Сопствена бљутавост га не обесхрабрује јер ваља даље спиновати, зато је плаћен:
http://www.nspm.rs/hronika/aleksandar-vulin-haski-tribunal-kontrolisu-sad-i-one-kroz-usta-seselja-govore-da-ce-rusiti-srpsku-vladu.html
Препоруке:
17
0
79 среда, 12 новембар 2014 23:23
Петер РВ
@@Oбсервантес
Болесно!
"Ако се Шешељ о некога огрешио, онда је реч о човеку кога непримерено (и овај пут) помињеш! Не заборави, сви из актуелне власти изашли су из Милошевићевог и Шешељевог шињела!"

Тачно, али не заборавимо да је све потекло од петог октобра, из чијега шињела
се изродила свака 'српска' власт, од тог момента до данас!
Препоруке:
13
3
80 среда, 12 новембар 2014 23:31
MP
NIkog NE mozete drzati na silu u zemlji u kojoj NE zeli da zivi, ali morate zastiti prava ljudi. To je najtezi deo posla, samo tada Srbiju i njenu vrhusku nije zanimalo da nadje mirno resenje. Mnoge u Srbiji je zanimao rat i otimacina. Hrvati su se izvukli kao i ranije kroz istoriju, vesto, a mi ?

Ko je slao Arkana i njegove tigrove zap od Drine? Da li su takvi likovi mogli na bilo koji nacin da se izbore za nesto casno, znajuci ko su i sta su?
Sta je radio Seselj i radikali; pa zar nisu srbovali sa zardjalim kasikama?
i sa velikim stomacima? Ako su ista dobro ucinili, samo recite.
Kako su zaveli vlast u Zemunu? Da li su se sluzili ucenama, iznudama?

Od velikog sveta ocekujete da budu sta? Postoje samo interesi u medjunarodnoj politici i nista vise; Britanci su nas isto tretirali kao i pre 200 godina.

Kada ste mali, pazljivo osluskujete sta rade veliki i branite se mudrom politikom a ne ludilom.
Препоруке:
7
24
81 среда, 12 новембар 2014 23:43
сељак беземљаш
среда, 12 новембар 2014 03:41 Brane2

Ваш коментар је један од најбољих, ако не и најбољи, (помом личном мишљењу)за последње три године, од како пратим НСПМ.
Препоруке:
13
3
82 четвртак, 13 новембар 2014 00:10
Горан Јевтовић
MP

Мора да се шалите. Убеђен сам у то.

Не вреди ни да покушавам да вам реченицу по реченицу демантујем, утрошио бих силну енергију, а ефекат би био никакав.
И, зато, живите и даље у овим депласираним измишљотинама и медијским бљувотинама, па, кад тад, доћи ће вам истина као на тацни.
Препоруке:
20
5
83 четвртак, 13 новембар 2014 00:42
Topli zec
Hladni zec.
Препоруке:
8
1
84 четвртак, 13 новембар 2014 01:07
MP
Ne, uopste se NE salim. Samo pitam jednostavno, navedite sta su to radikali dobrog uradili za Srbiju i za njen narod na prostorima bivse JU? sem srbovanja u prazno, i teatralnog busanja u prsa? Na nasim prostorima i dalje je najteze biti covek.
Препоруке:
8
14
85 четвртак, 13 новембар 2014 01:10
Турас
Доста ултравизора на овоме сајту .Такви су обично увек за "исплативу" студију .Вукадиновићева опаска да није Шешељ у "дилу" са америма - на месту .Али постоји и она "тајна веза" Шешељ сигурно нити зна али можда наслућује могућност ;Амери су га намерно пустили да ровари јер Вучков "имиџ великога мага"почиње да бива апсурдан .Логике има , да ли је тако показаће време .
Препоруке:
11
1
86 четвртак, 13 новембар 2014 01:22
ALEX Vancouver
Mnogo nase pameti iz BiH, Srbije i Hrvatske je otislo prije nego sto bih nas istjerali. Mnogi mladi bi sada dosli i pomogli kada bi imali gdje od onih brojnih sa limitiranom pamecu ali koji su se ugradili i prekrojili Srbiju prema sebi.

Nase ozdravljenje ce biti bolno i trazi radikalne mjere koje ne znam ko moze voditi i iznijeti. To je vise od Seseljevih kapaciteta i nasih potreba. On zasluzuje svako divljenje i punu podrsku u lijecenju.

Srecan sam sto sam zreo za penzije.
Препоруке:
8
3
87 четвртак, 13 новембар 2014 07:43
recept za ocuvanje
tekst je napisan od strane ruskog analiticara za ocuvanje Rusije, i primenjiv je ne samo na ocuvanje Srbije jer je formula ista za isti narod koji trpi isti tretman od zapada. Moze se zakljuciti da je to recept nego za sve pravoslavne narode u svetu. Jos davnih devedestih objavljen je oglas u americkim novinama gde je postavljeno pitanje zasto amerika po definiciji uvek podrzava muslimane u svakom sukobu izmedju njih i pravoslavaca: grcka, etiopija, somalija, rusija, bosna, kosovo itd
http://www.srpskapolitika.com/Tekstovi/Analize/2013/241.html
na?
Препоруке:
10
1
88 четвртак, 13 новембар 2014 12:12
@Горан Јевтовић
Горан Јевтовић
MP

доћи ће вам истина као на тацни."


Ako je vama, ikada, bilo kakva istina došla "na tacni", onda ste vi jedan vrlo srećan čovek, i više od toga - blaženi. Koja istina dolazi tako? Ko je ikad bio potpuno u pravu? Šešelj, Sloba, Volt Dizni, Maljcev-Paljcev? Prihvatajući "istine" koje vi nudite, ljudi bi prethodno morali da se definišu svojim granicama, a neki, oni od integriteta, to neće.
Препоруке:
8
13
89 четвртак, 13 новембар 2014 14:41
синиша @ MP
Питате ко је слао Аркана западно од Дрине. По одлуци савезне владе, Премијер Анте Марковић, савезни министар унутрашњих послова Петар Грачанин, слао га је Здравко Мустач, начелник савезне ДБ и директни претпостављени Жељку Ражнатовићу Аркану, који је био специјални асгент савезне ДБ, као словеначки кадар кога је у ДБ примио и дао му исказницу са свим правима Стане Доланц.

Здравко Мустач је иначе Хрват, хрватски кадар и одликовани витез хрватског домољубног рата. По наредби Фрање Туђмана витез Хрватске.

Дакле слао га је Здравко Мустач.
Препоруке:
13
1
90 четвртак, 13 новембар 2014 14:50
сер јошка
у мору бриљантних текстиова овај бриљантни текст је превазишао све.. шта рећи него - бриљантно
Препоруке:
10
1
91 четвртак, 13 новембар 2014 15:39
Поштовалац НСПМ
Један Србин се враћа из казамата и то је добро, каква ће уследити политичка одмазда видећемо али овде се пружа шанса за политички преокрет. Добро би било да не дође до крви мада са тим сотоне империје и рачунају. Ваша процена је коректна и искрена а пре свега поштена. Живела Србија.
Препоруке:
13
0
92 четвртак, 13 новембар 2014 17:33
MP
Ne znam koja je ovlascenja sve imao Mustrac, ali bili su nad njim nadredjeni.
Mislim da Srbi tada nisu znali kako je najbolje zastititi svoje interese ako dodje do raspada zemlje. Izostala podrska i sa zapada i sa istoka, a unutar zemlje nije bilo prave politicke snage i vizije. Vrhuske medju Hrvatima i i Srbima su htele taj rat i posledice im nisu bile vazne. Hrvati su bili mudriji i obezbedili su sebi potrebnu podrsku i dobili informacioni rat, na zalost.

Za mene je porazavajuce da nismo prebrojali ni svoje zrtve iz drugog svetskog rata sto pokazuje nas odnos prema sopstvenim stradanjima, a onda se desio jos jedan rat. I sada smo u epilogu kolonija sa grupom bogatasa koji su izneli iz zemlje preko 50 milijardi dolara na svoje privatne racune. Imamo more sirotinje i bede i sta sad?
Препоруке:
7
7
93 четвртак, 13 новембар 2014 18:52
@MP
Господине, са оне стране Дрине није крај свијета. Тамо је Република Српска и тамо живе Срби, осим тога то је ментална а не географска баријера које се ви здушно држите. Не расправљајте о споредностима. На другој страни Дрине је био и Насер Орић но он вам не смета. А те Србе је од сличних њему неко морао да штити.
Препоруке:
16
4
94 четвртак, 13 новембар 2014 19:41
MP
ako mi neko replicira, red je potpisati se; I deo mojih korena je zapadno od Drine i nemam mentalnu barijeru; Rodbina raseljena, porodice pocepane, mnogi na grobljima, eto to je nas bilans devedesetih. NIje u redu da mi pripisujete nesto sto nisam napisala. Razmislite dobro i gledajte dalje od ovoga sto ste spremni da vidite sada.
Препоруке:
7
7
95 четвртак, 13 новембар 2014 20:41
Gedza
U istoriju oslobodilacke borbe Srpskog naroda uci ce i NSPM, pa makar samo zbog ovog teksta Djordja Vukadinovica , a Seslj nece biti sam u ovoj borbi koja je podmuklija od karcinoma i teza nego ona u Hagu.
Sada cemo dobiti odgovor na pitanje
"Ima li ovde Srba"!
ZIVEO SESELJ I SRBIJA, PUTIN I RUSIJA !!!
Препоруке:
13
0
96 четвртак, 13 новембар 2014 21:29
Боб
Ја се питам, да ли су Америчани пустили топлог или хладног зеца!
Препоруке:
9
2
97 четвртак, 13 новембар 2014 23:07
za geologa

Србија пропада због тога што нам они најпотребнији људи
и најспособнији као што је "Цмок Торонто" седе удобно по
западним престоницама и тртљају како им отаџбина
пропада и да јој више неће ни у посету доћи!!?
Па шта бре Ви замишљате како да се народ бори кад му је
мозак емигрирао а неки од њих и отворено помажу нашем
нестајању.


Srbiji ,,oni najsposobniji sto sede udobno po zapadnim prestonicama'' nisu potrebni. Srbija ih ne ceni. Srbiji ne pada na pamet da nesto uradi za te ljude. Na primer, Srbija bi mogla da glasa kako ne glasa, i da izabere skupstinu i predsednika kakve nije izabrala. To bi Srbija mogla i sama, bez ovih ,,sto sede udobno po zapadnim prestonicama''. Ali ne, Srbija ce da kukumavci na jastuku sve duvan puseci, lenja, ljubomorna i zavidna.
Препоруке:
9
1
98 петак, 14 новембар 2014 04:28
Oбсервантес
@Oбсервантес среда, 12 новембар 2014 14:18
Болесно!
Ако се Шешељ о некога огрешио, онда је реч о човеку кога непримерено (и овај пут) помињеш! Не заборави, сви из актуелне власти изашли су из Милошевићевог и Шешељевог шињела!

Па о тој болести управо причам. Болесно! 5. октобар је подлога на којој расту овакви болесници! Та подлога се зове издајничка. Коштуница, неупућен и несврсисходан преузео је мегаломански посао у руке. Јел то здраво? Шешељ се о Коштуницу није огрешио ни по једном питању! А да ли је Коштуница према Шешељу док је СРС био на броју и када је Николић један дан био председник парламента и кад је национална опција имала већину у парламенту? Док се Коштуница, јавно, пред Србијом непокаје за 5. октобар овде спознаје српске несреће дефинитивно неће бити!
Препоруке:
9
4
99 петак, 14 новембар 2014 15:39
dule
Par komentara:

1) "Под овим слоганом су последњих година остаци остатка некада најмоћније и најорганизованије српске политичке странке ..." - SRS nikad nije bila najmoćnija stranka u Srbiji. Snaga nije isto što i moć.

2) "Сетимо се само какав је величанствен, званичан и државни дочек Хрватска приредила Готовини и Маркачу по њиховом повратку из Хага – и какву су им сву могућу политичку и логистичку подршку пружали док су у Хагу били. Или како су косовски Албанци дочекали Рамуша Харадинаја..." - logično objašnjenje bi bilo u tome da su se političke ideje koje su deklarativno zagovarali dotični uspele. One koje je zagovarao Šešelj su propale.

3) "Ко се не радује повратку из Хага једног Србина којем..." - Šešelj i radost su pojmovi koji za mene ne idu zajedno.

4) Naravno da je suluda ideja da su "Ameri" i slični pustili Šešelja da bi rušili AV, ali i veće gluposti se trenutno valjaju u Srbiji pa će i ova svinjarija proći.
Препоруке:
2
9
100 петак, 14 новембар 2014 23:33
Турас
Коштуница је врло перфидне потезе у време свога "војевања" направио да је то данас огледно у пропадању Србије. Његов допринос је данас евидентнији и ефикасност тога деловања се осећа као и ефекти уранијумског бомбардовања НАТОа - закаснело али много разорније .
Препоруке:
4
3
101 петак, 14 новембар 2014 23:36
@Боб
Američani su pustili toplog i hladnog goluba.
Препоруке:
5
1
102 субота, 15 новембар 2014 22:59
Боб
@@Боб

Да, испред Донбаса!
Препоруке:
2
0
103 понедељак, 17 новембар 2014 13:48
jocal
... u trenutku kada postoji ogroman prazan prostor tamo gde treba da postoji opozicija ovom otužnom režimu , zapad šalje Šešelja da ga ispuni ... i "pamet" se srpska odmah zalepila na mamac ... genijalno ... ugasite sajt , nema razloga da postoji.
Препоруке:
1
3
104 понедељак, 17 новембар 2014 22:53
Dejan
Svaka vam cast!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер