Током само неколико дана 1991. године обесмишљено је неколико векова руске историје. За само два до три августовска дана, избрисана су два века руских жртава и прегнућа.- Речи су Александра Солжењицина.
На тај начин ван граница Русије остаће милиони Руса, али и чисто руске територије.Највише Руса остаће у новоформираним државама Казахстан и Украјина.Све скупа преко 25 милиона Руса остало је ван граница Русије.Москва ће се према њима у наредним годинама понашати као зла маћеха,остајући глупа и слепа над шиканирањима које они трпе у новонасталим државама.
А онда је дошао дворски преврат.Оде Јељцин,дође Путин и шапатом се пронесе глас- Русија ће повртити стару славу!У Путиновој ери Русија постаје нафтна платформа No1.Тајкуни и бирократија купују широм европе куће,станове,јахте,фудбалске клубове...Причало се тих година да је питање дана када ће Москва да покаже зубе западу,иако је та иста Москва ћутке испратила прождирање Ирака,Либије,Сирије... Све тако до 2014. и Украјине.
Препоруке:
42
5
2
уторак, 28 јул 2015 12:36
тт 512 КПГ
Очекивало се да ће Москва 2014.заштитити свој народ у Украјини.Уместо тога они су заштитили гасовод.Да се не оконча медени месец са Немачком,Јануковичу је саветовано да мајдан растера паролама,а не пендецима.У исто време пушта се у јавност Нуланд и Fuck the EU!(читај Берлин).Уследио је дебакл-Јанукович је пуко,а Берлин је остао чврсто уз амере.
Остало је да се санира штета.Узет је Крим,али то је само мрвица са трпезе.Како даље?Најбоље је јаре и паре,али то не може.Узети Новорусију(без Западне Украјине),али да гас и даље тече.Ситуација је била или-или.Или заштитити народ,или заштитити гасовод.Изабрали су ово друго.Зауставили су Руско пролеће,довели су послушнике,растерали борце...Пристали су да западу плаћају данак,све у нади да ће их се оканути.Али запад не одустаје.Гомила војску уз границе,пумпа мишиће бандеровцима али и исиловцима,привлачи на своју страну Иран и тако ствара замену руског гаса у европи...Шта рећи а не заплакати?Москва из дана у дан све дубље тоне у сопствено блато.
Препоруке:
27
24
3
уторак, 28 јул 2015 12:55
објективно
Фантастичан и више него инструктиван текст г. Радовића. Поучно и за нашу и за руску публику. Свака част.
Препоруке:
36
1
4
уторак, 28 јул 2015 13:00
KaDet Miljukov
Neuki su domaći putinovci. Slovenofilstvo i evroazijstvo su sasvim suprotne ideološke struje. Zapadnjaci 19. veka su itekako bili patrioti. Leontjev je prezirao slovenofile i bio je neovizantinista, pristalica klasičnog samodržavlja. Solženjicin nije bio nikakav slovenofil, smatrao je da je Rusija upropastila sebe pomažući "braći" na slovenskom Jugu. Berđajev se užasavao i slovenofila i evroazijaca.
Препоруке:
6
31
5
уторак, 28 јул 2015 13:06
r
Rusija igra mudro, nema puno izbora, kupuje vreme i za godinu-dve kriza ce biti proslost. Vec ima velikih naznaka ekonomskog oporavka, raste proizvodnja i izvoz. Vojno je sve jaca. Amerikanci su imali sansu od 1990. do 2000. da nokautiraju Rusiju. Sada je vec za to prekasno!
Препоруке:
39
1
6
уторак, 28 јул 2015 13:14
anta
Текст је одличан, у смислу да на најбољи начин репрезентује сва карактеристична уверења србског русофила..
Препоруке:
24
0
7
уторак, 28 јул 2015 13:54
ob4cl
Nafta se opet sjurila dole, a sa njom i rublja.
Препоруке:
6
31
8
уторак, 28 јул 2015 14:01
Цвико
Руска прошлост може бити позната или непозната али никако непредвидива. Непредвидива је будућност Русије. Зашто је непредвидива, можда нам може казати прошлост, учитељица живота. Питање је само колико познајемо прошлост Русије? Да ли знамо све важне параметре или мислимо да знамо? Није исто, знати и мислити да нешто знамо.
Препоруке:
21
6
9
уторак, 28 јул 2015 15:16
Umpalumpa
Zanjimljiv članak gospodine Radoviću.
Međutim, Rusi su velika nacija, između Danilevskog, velikog Berđajeva, Ivana Iljina, drugih velikana Ruskog zlatnog veka i Putina stoji rastegnuta samo Solženjicin uz neizbežnog dopunskog Dugina.
O evroazijstvu, ponavljate redovnu grešku svih naših autora. Potpuno izostavljate Sergeja Uvarova. Isto je s ruskim konzervativizmom, jer izostavljate uticaj deMestra i Magnickog.
U Rusiji postoji veoma snažan uticaj liberalnih i zapadnjačkih ideja i pre i posle komunizma. Oba ste zapostavili, a to je bitno za razumevanje današnje Rusije.
Pored toga, imala je Rusija politikologiju, vrednosti i ideje. Svakako znate da je jedno od obeležja ruske filozofije formalna neodređenost i tematska multidisciplinarnost.
Naslov Vašeg eseja sadrži paradoks i to je estetski odgovarajuće kad je Rusija u pitanju.
Lepo je videti Vaš trud, mislim da bi trebalo dublje i egzaktnije ući u materiju.
Препоруке:
23
1
10
уторак, 28 јул 2015 17:10
ob4cl
Cemu pristrasnost i minusi? Napisao sam istinu u vezi pada rublje.
Препоруке:
9
21
11
уторак, 28 јул 2015 18:06
perkins
@ob4cl
Cemu pristrasnost i minusi? Napisao sam istinu u vezi pada rublje.
celo stanovnistvo "zapadne demokratije"zivi u informativnoj blokadi,ni ti nisi izuzetak,PAZI sada;nafta je vezana za usa dolar,sta je dolar jaci,zlato je jeftinije,skupo zlato slab dolar,yenkiji stampanjem dolara i makinacijama na burzama umetnim nacinom[PRECENJIVANJEM} ga prave jakim,igra ide dalje,cena nafte pada,yenkiji uz pomoc s.arabije pokusavaju malim cenama napraviti rupu u budzetu RUSIJE,neimovno sledi pad rublje,Rusi ne zele da pumpaju stotine MILJARDI dolara za stabilizaciju rublje neka pada,sada ponovo natrag na naftu,RUSI jos vise pojacavaju proizvodnju nafte,usprkos niskoj ceni,jos vise izvoze za PRECENJEN dolar,sa TAKVIM jakim dolarom kupuju JEFTINO zlato,resavaju se bezvrednog precenjenog papira za jeftino CVRSTO zlato,u 2015 od 91 tone zlata prodate na svetskom trzistu RUSIJA je vise kupila nego SVE ostale drzave na svetu racunajuci i yenkije 50 TONA,nafta pada,rublja slaba,dolar jak
Препоруке:
27
3
12
уторак, 28 јул 2015 18:07
perkins
epilog
a ZLATO putuje za RUSIJU,sa takvom taktikom steta nije tako ogromna kako PEVAJU bankari sa Wall Street,to je dobra investicija u losem vremenu,ako PUTIN uspe da medu clanicama BRIKSA trgovinsko placanje bude 100% u NACIONALNIM valutama ili zlatu sledi glavobolja za mnoge,ali ni yenkiji ne spavaju,skupa sa saveznicima citaj svetskim prevarantima pokusavaju u transakcijama Rusima i Kinezima uvaliti elektronsko zlato,ali njihov odgovor glasi ili pravo zlato ili dolar PRECENJENI,posto demokrate ne vole da gube zato pokusavaju raznim trikovima srusiti Kineske i azijske burze,koliko ce u tome biti uspesni pokazati ce vrema,mnogo je veca briga zapadnih bankara citaj svetskih prevaranata nego sto su spremni priznati,tako da mala cena nafte uz veliku produkciju Rusima daje dovoljno vazduha oni ne pamte samo Staljinove lose stvari,a jedna od njegovih je i ova KVANTITET je ISTO KVALITET!!!
Препоруке:
25
2
13
уторак, 28 јул 2015 22:32
Србин црнац, атеиста
За поборнике евроазијства Русија је, пре свега, засебан континент... За њих Урал није граница између Азије и Европе, тај планински ланац уједињује територије које имају географску и историјску кохерентност.
Татари, монголски и туркофонски народи саставни су део руске историје.
Татари и туркијски народи су синоними, Татари је само старо име за припадника туркијског ("туркофоног") народа. То је оно што већина Срба, заражених нео-романтизмом не разуме, прапостојбина туркијских народа је Русија односно Сибир и данашњи Киргистан. Ми не схватамо да Русија није нека Србијица већ империја која је у себе увукла 150 различитих народа који су сви староседеоци на својој земљи. Путинова 'росијска'парадигма нације и припадности руском свету/цивилизација није руска народност већ руски језик и култура у ширем смислу, њој подједнако припада турскијски Јакут- следбеник шаманизма у источном Сибиру, уралски паганин из републике Мари Ел, јенисејски номад и Кримски Татарин.
Препоруке:
17
3
14
уторак, 28 јул 2015 22:35
Oliver Kromvel
Evroazija je ništa drugo nego neka istočna varijanta EU i mislim da to nikome nije potrebno a posebno ne Rusiji s tim što ja ozbiljno povlačim granicu između ekonomskog saveza i političke agende.Naravno da je slobodan protok,robe,kapitala i delimično radne snage pozitivna stvar kao i zajednički postsovjetski trgovački i ekonomski prostor.Rusija međutim po mom skromnom laičkom mišljenju treba da gradi jednu dominantno slovensku civilizaciju u koju bi ušli svi oni narodi koji to žele,u samoj Rusiji osim jednog broja manjih naroda na Kavkazu je taj proces već završen.Rusija je uspešno utopila i Čuvaše i Tatare iUdmurte,Osete,Avare i ostale narode,tu je naravno i čvrst savez sa Belorusijom i Kazahstanom.Nova Ruska država mora da prodre na Balkan jel su benifiti stostruko veći od jurcanja po centralnoj Aziji u pokušaju da se Ruskoj državi prilagode narodi koji nikada to neće uspeti da urade niti to žele pre svega iz verskih razloga.
Препоруке:
5
9
15
уторак, 28 јул 2015 22:42
Србин црнац, атеиста
Управо су то ствари које не разуме први коментатор тт 512 КПГ. Њему је једино битно што је 25 милиона Руса остало ван граница Русије, док је Русији као држави и империји битан појам руског света који уједињује све етничке групе Русије, од Монгола до Руса, који укључује све Белорусе и Украјинце који историјски припадају руском свету. То је инклузивна а не ексклузивна парадигма, она је укључује наш етноцентрични романтичарски поглед на државу као што је сада популарно у Срба, они се против тог удбашког ексклузивистичког национализма боре јер је штетан за руску нацију. Другачије и не може бити, сваки етноцентричан патриотизам тј национализам би отуђио и маргинализовао ових 150 других народности Русије и резултирао би њиховим етничким национализмом што би Запад искористио да подстакне сепаратизам, па је таква врста ексклузивног руског национализма најбољи рецепт за распад Росијске Федерације.
Толики смо русофили а не знамо ни најосновније ствари о Русији.
Препоруке:
13
3
16
уторак, 28 јул 2015 22:45
Oliver Kromvel
Putin je imao do sada dve faze svog vladanja,prva faza saniranja štete i Jelcinove zaostavštine koja na ekonomskom planu i dalje traje,dok je na političkom uglavnom šteta sanirana i to je period 1999-2008.Druga faza je došla posle rata u Gruziji,i predstavlja podizanje Ruske države na noge.Treća faza je započela sa ratom u Ukrajini i to je faza unutrašnjeg čišćenja Ruskog političkog sistema uz postavljanje smernica za budućnost i jasno oblikovanje ideje na kojoj će se Rusija u budućnosti graditi.Putinova zaostavština će biti,modernizacija ruskih oružanih snaga do 2025 i stvaranje novog ideološkog i političkog sistema na kome će se država temeljiti bez obzira na to ko će formalno sedeti u predsedničkoj fotelji,Rusija sebi više nikada ne sme da dozvoli ,Jeljcina,Černomirdina,Kozirjeva i njima slične.
Препоруке:
20
1
17
среда, 29 јул 2015 08:11
Алекса
У руској су прошлости посејана зрна живе мисли,која су дуго била у земљи.
Историјско искуство и огромно трпљење,можемо да то назовемо проба,
напокон су довеле до времена у којему се колебања идентитета могу превазићи.
Колебања та су природна последица европеизације Русије и обележила су историју Русије од момента контакта одрођене и растуће руске московске државе са западнохришћанском културом.
Присуствујемо сазревању једног врло дугог историјског процеса и појављивању цивилизације,
која црпи своју снагу из земље на којој расте,из духа и историје над њом и сакупља у себи сва руска покољења,често врло различитих тежњи и погледа.
Надајмо се да се на време припрема генерација која ће повући даље,учвршћивати и развијати, неговати ову оживљену Русију.
Све честитке аутору на садржајном и сажетом тексту.Да,сажетом.
Мислим да би једино требало јаче да се истакне да се словенофилство прве генерације не односи на Словене као целину,а од мене је да је панславизам Данилевског утопија.
Препоруке:
4
0
18
среда, 29 јул 2015 13:53
Погрешан наслов
''Руска прошлост је непредвидива''- како прошлост може бити непредвидива? Ваљда је будућност непредвидива, а не прошлост која се већ догодила.
Препоруке:
2
9
19
среда, 29 јул 2015 14:18
Umpalumpa
Naslov nije pogrešan, u pitanju je stilska figura, koju je autor gradio upotrebivši paradoks.
Niste Vi krivi što ne poznajete nauku o književnosti.
Препоруке:
8
2
20
среда, 29 јул 2015 15:28
Погрешан наслов
Umpalumpa,
Били бисте у праву да је у питању књжевни текст, али пошто није, моја примедба је на месту.
Тако да ви јесте криви што бркате књижевно са политичко-теоријским писањем где такви парадокси нису дозвољени због тога што се захтева одређена појмовна и језичка прецизност.
Препоруке:
2
5
21
среда, 29 јул 2015 15:32
Алекса
за "Umpalumpa".
у вези вашег првог коментара.
мислим да је намера аутора била да се ограничи на највише карактеристичне идејне инспирације које истичу посебност Русије и пута којим је кренула.
свакако, тај избор је могао да се прошири и допуни на неким местима, али тада би, могуће је, текст изгубио ту простоту и оштрину композиције, одређену своју естетику.
нема сумње да се се може црпити из различитих идејних традиција које су постајале као руски одговор на унутрашњи развој и вањске утицаје посебно у богатом и дугом 19 веку и људи који воде и који ће водити земљу сигурно неће одбацивати ништа што је вредно без обзира са које стране долазило. уосталом на дубини никаквог синкретизма нема, све је јасно и живо.
слажем се, наслов врло одговара тексту.
Препоруке:
4
0
22
среда, 29 јул 2015 20:52
Umpalumpa
U pravu ste Aleksa većim delom, jer je tema zaista difuzna i ogromna. Ali , autor je u svom eseju uneo element estetike.
Препоруке:
2
1
23
субота, 01 август 2015 00:05
Турас
-Председник редовно цитира наведене ауторе. Он инсистира на улози вође нације у аутентичној демократији, значају конзервативизма, настојању да морал буде чврсто укорењен у религији и на историјској мисији руског народа суоченог са хиљадугодишњим непријатељством Запада. Управо ти елементи треба да мобилишу и подстакну руски народ - .
Да ли наш премијер , адолесцентни Аца , можда има неке од ових наведених елемената који би мобилисали србски народ ? Нити има нит може да буде !
Препоруке:
0
1
24
понедељак, 03 август 2015 16:55
dušan
za rusiju nikad nisu važili niti će važiti aršini ovozemaljskog sveta,jer racionalnim metodama rusiju spoznati nećeš
Препоруке:
1
1
25
понедељак, 03 август 2015 19:55
dušan
rusija mora biti na svom putu ako prihvati zapadni put ona je propala
Препоруке:
2
0
26
среда, 05 август 2015 21:47
Zvonimir Bgd
Путин стално понавља једну тезу коју Руси имају потребу да чују и која може овако да се сажме: 'Ми немамо право да с презрењем одбацимо 70 година живота 150 милиона људи, животе њихових родитеља и њихових дедова, све оно у шта су они веровали, за шта су се борили и жртвовали`.“ Он ништа не негира, остаје веран прошлости и држи се континуитета – он мири историјску Русију, царску Русију, белу Русију и совјетску Русију.
Ovo je sasvim tacno, a sto je za Rusiju i ruski narod jos vaznije - ujedinjujuce i korisno!
Steta je sto u Srbiji prakticno nikom ne pada na pamet ovakav nacin postizanja nacionalne kohezije!
Kada bi nesto slicno postigli ovde, mislim da bi otpalo vise od pola nepotrebnog razjedinjujuceg balasta koji nas deli i opterecuje.
Dobre savete u tom pravcu imali smo prilike da cujemo od samog Putina, a ranije i od Medvedeva (u Skupstini Srbije)... medjutim, slabo se ovde Rusi slusaju. Narocito kada su u pravu...
На тај начин ван граница Русије остаће милиони Руса, али и чисто руске територије.Највише Руса остаће у новоформираним државама Казахстан и Украјина.Све скупа преко 25 милиона Руса остало је ван граница Русије.Москва ће се према њима у наредним годинама понашати као зла маћеха,остајући глупа и слепа над шиканирањима које они трпе у новонасталим државама.
А онда је дошао дворски преврат.Оде Јељцин,дође Путин и шапатом се пронесе глас- Русија ће повртити стару славу!У Путиновој ери Русија постаје нафтна платформа No1.Тајкуни и бирократија купују широм европе куће,станове,јахте,фудбалске клубове...Причало се тих година да је питање дана када ће Москва да покаже зубе западу,иако је та иста Москва ћутке испратила прождирање Ирака,Либије,Сирије... Све тако до 2014. и Украјине.
Остало је да се санира штета.Узет је Крим,али то је само мрвица са трпезе.Како даље?Најбоље је јаре и паре,али то не може.Узети Новорусију(без Западне Украјине),али да гас и даље тече.Ситуација је била или-или.Или заштитити народ,или заштитити гасовод.Изабрали су ово друго.Зауставили су Руско пролеће,довели су послушнике,растерали борце...Пристали су да западу плаћају данак,све у нади да ће их се оканути.Али запад не одустаје.Гомила војску уз границе,пумпа мишиће бандеровцима али и исиловцима,привлачи на своју страну Иран и тако ствара замену руског гаса у европи...Шта рећи а не заплакати?Москва из дана у дан све дубље тоне у сопствено блато.
Međutim, Rusi su velika nacija, između Danilevskog, velikog Berđajeva, Ivana Iljina, drugih velikana Ruskog zlatnog veka i Putina stoji rastegnuta samo Solženjicin uz neizbežnog dopunskog Dugina.
O evroazijstvu, ponavljate redovnu grešku svih naših autora. Potpuno izostavljate Sergeja Uvarova. Isto je s ruskim konzervativizmom, jer izostavljate uticaj deMestra i Magnickog.
U Rusiji postoji veoma snažan uticaj liberalnih i zapadnjačkih ideja i pre i posle komunizma. Oba ste zapostavili, a to je bitno za razumevanje današnje Rusije.
Pored toga, imala je Rusija politikologiju, vrednosti i ideje. Svakako znate da je jedno od obeležja ruske filozofije formalna neodređenost i tematska multidisciplinarnost.
Naslov Vašeg eseja sadrži paradoks i to je estetski odgovarajuće kad je Rusija u pitanju.
Lepo je videti Vaš trud, mislim da bi trebalo dublje i egzaktnije ući u materiju.
Cemu pristrasnost i minusi? Napisao sam istinu u vezi pada rublje.
celo stanovnistvo "zapadne demokratije"zivi u informativnoj blokadi,ni ti nisi izuzetak,PAZI sada;nafta je vezana za usa dolar,sta je dolar jaci,zlato je jeftinije,skupo zlato slab dolar,yenkiji stampanjem dolara i makinacijama na burzama umetnim nacinom[PRECENJIVANJEM} ga prave jakim,igra ide dalje,cena nafte pada,yenkiji uz pomoc s.arabije pokusavaju malim cenama napraviti rupu u budzetu RUSIJE,neimovno sledi pad rublje,Rusi ne zele da pumpaju stotine MILJARDI dolara za stabilizaciju rublje neka pada,sada ponovo natrag na naftu,RUSI jos vise pojacavaju proizvodnju nafte,usprkos niskoj ceni,jos vise izvoze za PRECENJEN dolar,sa TAKVIM jakim dolarom kupuju JEFTINO zlato,resavaju se bezvrednog precenjenog papira za jeftino CVRSTO zlato,u 2015 od 91 tone zlata prodate na svetskom trzistu RUSIJA je vise kupila nego SVE ostale drzave na svetu racunajuci i yenkije 50 TONA,nafta pada,rublja slaba,dolar jak
a ZLATO putuje za RUSIJU,sa takvom taktikom steta nije tako ogromna kako PEVAJU bankari sa Wall Street,to je dobra investicija u losem vremenu,ako PUTIN uspe da medu clanicama BRIKSA trgovinsko placanje bude 100% u NACIONALNIM valutama ili zlatu sledi glavobolja za mnoge,ali ni yenkiji ne spavaju,skupa sa saveznicima citaj svetskim prevarantima pokusavaju u transakcijama Rusima i Kinezima uvaliti elektronsko zlato,ali njihov odgovor glasi ili pravo zlato ili dolar PRECENJENI,posto demokrate ne vole da gube zato pokusavaju raznim trikovima srusiti Kineske i azijske burze,koliko ce u tome biti uspesni pokazati ce vrema,mnogo je veca briga zapadnih bankara citaj svetskih prevaranata nego sto su spremni priznati,tako da mala cena nafte uz veliku produkciju Rusima daje dovoljno vazduha oni ne pamte samo Staljinove lose stvari,a jedna od njegovih je i ova KVANTITET je ISTO KVALITET!!!
Татари, монголски и туркофонски народи саставни су део руске историје.
Татари и туркијски народи су синоними, Татари је само старо име за припадника туркијског ("туркофоног") народа. То је оно што већина Срба, заражених нео-романтизмом не разуме, прапостојбина туркијских народа је Русија односно Сибир и данашњи Киргистан. Ми не схватамо да Русија није нека Србијица већ империја која је у себе увукла 150 различитих народа који су сви староседеоци на својој земљи. Путинова 'росијска'парадигма нације и припадности руском свету/цивилизација није руска народност већ руски језик и култура у ширем смислу, њој подједнако припада турскијски Јакут- следбеник шаманизма у источном Сибиру, уралски паганин из републике Мари Ел, јенисејски номад и Кримски Татарин.
Толики смо русофили а не знамо ни најосновније ствари о Русији.
Историјско искуство и огромно трпљење,можемо да то назовемо проба,
напокон су довеле до времена у којему се колебања идентитета могу превазићи.
Колебања та су природна последица европеизације Русије и обележила су историју Русије од момента контакта одрођене и растуће руске московске државе са западнохришћанском културом.
Присуствујемо сазревању једног врло дугог историјског процеса и појављивању цивилизације,
која црпи своју снагу из земље на којој расте,из духа и историје над њом и сакупља у себи сва руска покољења,често врло различитих тежњи и погледа.
Надајмо се да се на време припрема генерација која ће повући даље,учвршћивати и развијати, неговати ову оживљену Русију.
Све честитке аутору на садржајном и сажетом тексту.Да,сажетом.
Мислим да би једино требало јаче да се истакне да се словенофилство прве генерације не односи на Словене као целину,а од мене је да је панславизам Данилевског утопија.
Niste Vi krivi što ne poznajete nauku o književnosti.
Били бисте у праву да је у питању књжевни текст, али пошто није, моја примедба је на месту.
Тако да ви јесте криви што бркате књижевно са политичко-теоријским писањем где такви парадокси нису дозвољени због тога што се захтева одређена појмовна и језичка прецизност.
у вези вашег првог коментара.
мислим да је намера аутора била да се ограничи на највише карактеристичне идејне инспирације које истичу посебност Русије и пута којим је кренула.
свакако, тај избор је могао да се прошири и допуни на неким местима, али тада би, могуће је, текст изгубио ту простоту и оштрину композиције, одређену своју естетику.
нема сумње да се се може црпити из различитих идејних традиција које су постајале као руски одговор на унутрашњи развој и вањске утицаје посебно у богатом и дугом 19 веку и људи који воде и који ће водити земљу сигурно неће одбацивати ништа што је вредно без обзира са које стране долазило. уосталом на дубини никаквог синкретизма нема, све је јасно и живо.
слажем се, наслов врло одговара тексту.
Да ли наш премијер , адолесцентни Аца , можда има неке од ових наведених елемената који би мобилисали србски народ ? Нити има нит може да буде !
Ovo je sasvim tacno, a sto je za Rusiju i ruski narod jos vaznije - ujedinjujuce i korisno!
Steta je sto u Srbiji prakticno nikom ne pada na pamet ovakav nacin postizanja nacionalne kohezije!
Kada bi nesto slicno postigli ovde, mislim da bi otpalo vise od pola nepotrebnog razjedinjujuceg balasta koji nas deli i opterecuje.
Dobre savete u tom pravcu imali smo prilike da cujemo od samog Putina, a ranije i od Medvedeva (u Skupstini Srbije)... medjutim, slabo se ovde Rusi slusaju. Narocito kada su u pravu...