субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Полемика о продаји "Телекома" – одговор Мијату Лакићевићу

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 03 август 2015 23:36
Siniša Stanojević
Gospodine Lakićeviću, sve ste rekli kad kažete da nije bitno što 11.000 ljudi prima platu, pa šta je za vas bitno, da ljudi rade ili da vlasnik ostvaruje veliki profit i nosi ga na svoj devizni račun... Drugo, pored ovih 11000 ljudi još najmanje 20.000 će izgubiti posao, a to su dobavljači Telekoma, jer će stranac da kupuje opremu od svojih...Ali vas i za to baš briga...Sledeće, cene će biti uvećane kad stranac dođe, to je sasvim sigurno...i za to vas baš briga...Dalje, od Telekoma zarađuju i druga JP, npr Pošta Srbije dobija od Telekoma za zakup prostora oko 3.5 milijardi, ako Telekom prodamo PS će biti u velkom minusu...i to vas ne zanima...Dalje, stranci nas uslovljavaju da sve njima prodamo, a to ide preko MMF. Dalje, Telekom od 2016 g nema kredite, otplaćeni su i imaće čistu dobit...Telekom ubedljivo najviše investira, mnogo, mnogo više od Telenora, i vi to znate, ali vam ne odgovara da kežete. Prema tome, sve su ovo činjenice i ozbiljni argumenti da Telekom ne treba prodati.
Препоруке:
97
2
2 понедељак, 03 август 2015 23:44
иди док си млад
Посебно је занимљив, међутим, онај део где се тврди да би "будућност електротехничких и електронских факултета у Србији и Републици Српској продајом ’Телекома Србија’ била доведена у питање". Зашто, опет се ни у пола реченице не објашњава.
Зато што наши стручњаци не би имали где да се запосле кад "Телеком" окупирају станци?

Па зар и то треба да се објашњава :)

Планирање и развој ће очигледно бити непотребни, користиће се ресурси матичне куће. Као и кооперанти.

ви који остајете оставите сваку наду
Препоруке:
62
0
3 уторак, 04 август 2015 01:10
mare
Srbi niste se bunili kad su Rusi otpustili 5000 ljudi, a što na Nis-ovim pumpapa rade mladi srpski robovi za kikiriki, a rudna renta?
Препоруке:
17
60
4 уторак, 04 август 2015 07:02
Reddy
Ovaj novinar i dalje živi i piše pod opsenom neoliberalnog modela. Rekao bih čak da u neku ruku piše i sa prikrivenim osvetničkim žarom prema onima koji su mu u starom socijalističkom sistemu onemogućili "prirodnu karijeru". Takvi su najtvrdokorniji i najdogmatičniji. Nesreća je još i u tome što on "iskreno" veruje u blagodeti takvog modela pa insistira na promašenoj tezi o svemogućem tržištu. To pokazuje da on u visokoj meri ne razume ono o čemu piše. Jednostranost, dogmatičnost i nagluvost za alternativu, drukčije i suprotno mišljenje, to su bazične crte ovakvog novinarstva. Nije čudo da se u njegovom uredništvu/Novi magazin/ nalaze i takvi novinari kao Jelka Jovanović, urednica rubrike za društvo, Miša Brkić, za ekonomiju a kao saradnik Vladimir Gligorov, sin poznatijeg Kire. Društvo koje nesmanjenom žestinom isijava neoliberalnu dogmu. Pitanje je samo za čiji interes i po koju cenu?
Препоруке:
60
0
5 уторак, 04 август 2015 08:55
Горан Станковић
Питање за Лакићевића :
Имате породицу,друштвени живот, политички и културни, ван вашег стана. На то ван полако и сигурно утиче глобализација ( разне реформе и закони да би били ин, је ли тако)? Ако СМО ВЕЋ САМИ НЕСПОСОБНИ да водимо Србију и радимо у СРБИЈИ, дајте ви, на микро плану, уведите БИЛО ког странаца да вам води домаћинство, породицу и у крајњем вас. Онда се огласите и вероваћу вам, Па како је ова Србија живела толике године? Па ко је СТВОРИО онолико богатство?
Препоруке:
56
0
6 уторак, 04 август 2015 09:13
Gledač
Nisam za to da se Telekom mora prodati ali ovi brojevi bez obzira što se prebacuje "stara" metoda kod poređenja nisu baš tako jako dobri. Sama veličina privlači ali kad se uporedi vidi se da ili će se Telekom ipak sam promeniti ili će dafinitivno nastaviti da pravi mali prihod vlasniku i da služi kao socijalna ustanova za određenu klasu u Srbiji. I to dobro plaćena socijala. Ovako mi svi koji nismo zaposleni u Telekomu imamo praktično utehu da računi nisu veliki koliki bi bili da je privatno i tu dobit obilno isplaćujemo zaposlenima. Ne govorim o svima ali kada se pogleda trošak za zarade i uporedi sa ostalim on je velik. Da li i koliko Telekom ima sredstava za razvoj i na koji način mi ne vidimo sa strane. Ako se ostvaruje toliki profit nije red da se toliko troši na zarade a da svi zajedno kao država plaćamo garancije za kredite. Ne kažem da uvek tako ide ali jeste bilo i toga u prošlom periodu. Samo kao primer. Ne moramo prodati ali se mora tamo zategnuti čak i kad je država vlasnik
Препоруке:
10
27
7 уторак, 04 август 2015 10:22
титоисти = мондијалисти
Шта друго очекивати од војвођанерског Монтенегрина пелцованог титоизмом?
Препоруке:
51
3
8 уторак, 04 август 2015 11:02
Србин
Мијат Лакићевић каже (пише):
"Шта би се друго могло очекивати од "129 доктора наука, укључујући и 24 академика, 60 професора универзитета, 23 магистра наука и мастера, 57 инжењера, економиста, правника, адвоката и новинара". Писмо може да напише и "400 студената". Јер, поменута оксидација није тек пука метафора."

Овако може да пише само онај ко не зна како се постаје професор универзитета, а како тек академик (са колико научних радова у посебно значајним часописима, са колико нових научних резултата), само онај ко стоји пред огледалом и ужива у својој нарцисоидности најлепшег и најпаметнијег... Његова реченица о "оксидацији и метафори" у истом пасусу само доказује БУДАЛАСТУ нарцидноидност и још будаластију памет.
Препоруке:
53
2
9 уторак, 04 август 2015 11:05
Ad hominem odgovor
Interesantno kako glupavo rezonuje pristalica prodaje Telekoma: to što su oni koji su otišli iz zemlje iz bezbroj razloga potpisali neku peticiju ne čini njihovo mišljenje manje kredibilnim. Mnogi ptpisnici peticije su odavde i među njima neki od vodećih eksperata za telekomunikacije. To što jugoslovenska/srpska privreda nije mogla da apsorbuje sve stručnjake koje je obrazovni sistem stvorio naročito u kriznim i tranzicionim vremenima nije nikakvo čudo. Baš zahvaljujući nekolicini preduzeća kao što su Telekom neki su i ostali. Interesantno je da ne nudi nikakve konkretne razloge zašto bi kompaniju trebalo prodati - šta to specijalno dobro i revolucionarno mogu da donesu stranci kompaniji koja godišnje prihoduje stotine miliona dolara na relativno malom tržištu? Mogu da smanje broj zaposlenih, smanje primanja onima koji su već zaposleni i da povećaju cene. Ali to nije neki revolucionaran učinak. Takođe mogu da iznesu znatan deo prihoda ka centralama što se u regionu i radi.
Препоруке:
38
0
10 уторак, 04 август 2015 11:13
српска сарма, а може и пасуљ@ Reddy
Друже "Reddy", погледајте КО је за "Привредни преглед", тада ПОВЛАШТЕНИ ЕКОНОМСКИ ЧАСОПИС у СФРЈоту (није га било у слободној продаји, добијао се САМО ПОШТОМ, "на руке"!), тамо негде од 1970-тих, па током 1980-тих и 1990-тих ПИСАО, а Бога ми и УРЕЂИВАО исти!? Видећете да је поменути САД неолиберални "крсташ" Лакићевић ТАД ОБАВЕШТАВАО и САВЕТОВАО наше ТАДА СОЦИЈАЛИСТИЧКЕ ДИРЕКТОРЕ, да ураде ово што су ДОСАД урадили!? Верујте, има ВРЛО ЗАНИМЉИВИХ стварчица!? Закључке изведите сами, није ред да вам сеирим a conto "мангупа у вашим редовима", нити да вређам вашу неоспорну интелигенцију!? Свако добро у личном животу.
Препоруке:
32
4
11 уторак, 04 август 2015 11:16
српска сарма, а може и пасуљ@ Србин
Господине, Мијат Лакићевић НИЈЕ будаласт, он је ЗЛОНАМЕРАН и ЗЛОЋУДАН "човек"! Закључке изведите сами! Свако добро.
Препоруке:
49
7
12 уторак, 04 август 2015 11:45
Посматрач
Лакићевић, очигледно као Ђелићев саветник за продају ове компаније пише овакве глупости...
Верујем да је Аутор овог текста, Данијела Ружичић, овом господину само бацила ''коску''. Већ дуже време читам текстове Данијеле Ружичић и знам да има још текстова на тему Телекома и многих других, тако да је овај текст само мала проба.
Препоруке:
30
0
13 уторак, 04 август 2015 11:56
Ratko Chávezić y Ortega
Не признајем одлуке ове владе.
Не признајем ниједну приватизацију.
Лобисти, инспиратори и реализатори пљачкашких приватизација морају бити кажњени. Драстично.
Препоруке:
31
0
14 уторак, 04 август 2015 12:17
Daya
Лакићевић је ангажован на РТ Војводине, сасвим у складу са перфидном,антисрпском политиком коју дотична кућа годинама спроводи
Препоруке:
35
1
15 уторак, 04 август 2015 12:30
Reddy
@српска сарма а може и пасуљ

Не брините, познајем их ко злу пару. Мислим на оне из Привредног прегледа. Све до скорашњег Душана Југовића, Јинкерове, Барјактаревићке, Радовића Секулићке, Симићке, Драгутиновића, раније Вере Шоти. Но, било је и часних, рецимо Киће, Лидије, Делића...
Препоруке:
20
0
16 уторак, 04 август 2015 12:54
Милосав
Свугде се прескачу инвестиције. Колико је која фирма имала инвестиције у претходном периоду?
Такође се свесно заобилази интерес Србије. Шта је интерес Србије, да има фирму са 150 милиона евра добити којима се могу враћати кредити или небитно колико добити "страног инвеститора"? Да ли је интерес Србије да има 9000 запослених са не малим примањима или 1000 запослених?
Онда логика "Телеком пропада" јер власт врши партијско запошљавање и тражи се од те исте владе да прода Телеком!!!
Где је упоредна анализа, како су процветали они који су продали свој Телеком? Рецимо Хрватска.
Нормално је да ће "страни инвеститор" све урадити да добије шта жели. То свакако подразумева пропаганду кроз "пројекте", чланке, наступе... Нормално да ти "пројекти" неће улазити у суштину, они свесно представљају Телеком као мобилног оператера и имају пропагандни карактер.
Продајом Телекома испуњавамо оба услова за улазак у ЕУ. И немамо ништа и задужени смо "до гуше".
Препоруке:
31
2
17 уторак, 04 август 2015 12:56
српска сарма а може и пасуљ@ Reddy
Е, пааа..., то Вам је то!?
Препоруке:
12
5
18 уторак, 04 август 2015 15:19
Србин црнац, атеиста
зависна предузећа ''Телекома'' су:

1. ''Телекомуникације Републике Српске'',

2. Mtel d.o.o, Подгорица, Црна Гора

3. Telus, a.d., Београд, Србија

4. Fibernet d.o.o, Подгорица, Црна Гора

5. TS:net bv., Амстердам, Холандија

6. HD-win d.o.o, Београд, Србија

7. DIMEDIA GROUPS'', Женева, Швајцарска

8. ''Дунав банка'', а.д., Београд, Србија

Очевидно шта је у питању: Србија мора имати што мањи привредни утицај у региону како би имала и мањи политички утицај, треба одузети тржиште и перспективе напретка у модерним технологијама. Ко врши притисак да се прода Телеком? "Неколико америчких компанија је заинтересовано за куповину Телекома".
Препоруке:
21
0
19 уторак, 04 август 2015 15:45
Бошко
Србин црнац, атеиста
Ко врши притисак да се прода Телеком? "Неколико америчких компанија је заинтересовано за куповину Телекома".


А ко је "вршио притисак" на милошевића да прода Телеком 90тих?

Грчке банке на Кипру "жељне" опљачканог новца из Србије?

Историја се понавља. "способни" милошевић са милошевићевцима и шешељовцима прода Телеком.

Коштуница откупи Телеком од грка и италијана, покупује пола региона и буде најурен као "неспособан"

Сада "способни" милошевићевци заједно са четницима-гибаничарима (шешељовцима) продају Телеком

Исте конвертитске партије из 90тих продају исто акционарско друштво

Стварно треба имати коефицијенат интелигенције испод апсолутне нуле и не видети "о чему се ради"
Препоруке:
20
7
20 уторак, 04 август 2015 23:32
фристајло
Лакићевић је из Нлиц-ове "ергеле новинарства".
То све објашњава, нема места чуђењу.
Човек ради за плату...
Препоруке:
11
1
21 уторак, 04 август 2015 23:32
Чедомир Сића
Браво "Reddy". све сте рекли персонализовањем братије која пише у "Новом магазину", а кад дода "српска сарма а ..." Привредни преглед и чланство у РТВ, као генезу овог нам новинарског генија, све је речено. "O tempora, o mores".
Препоруке:
9
0
22 среда, 05 август 2015 15:06
Бојан
Сви сте потпуно помашили тему! Зашто подржавате приватне интересе појединаца, па чак иако су професори или академици! Свако од њих је на неки интзереесни начин повезан са Телекомом - кроз запошљено дете или рођака, кроз ”пројекте” или анализе и студије, кроз разне одборе и комисије итд.!

Зар не видите да Вас опет користе? Зашто се не запитате где ус сви дотични били када су се много боље фирме продавале, као нпр. ДИН, ДИВ или НИС!? Што тада нису дигли глас? Знате ли колико времена, рада и улагања треба да направиш рафинерију или фабрику дувана? Знате ли колико се људи укључе у такве послове - много много више од било ког Телекома!

Схватите да са 5-10 МЕУР можете исти, ако не и бољи Телеком Србије да направите ... цене свих врста технике, па и ове, падају стално ... погледајте само СББ и Орион који су направљени на националне провајдере за 10-ак МУСД а Орион за мање од 2 МЕУР!

Телеком треба продати ... или национализовати све добро што је већ продато!
Препоруке:
2
14
23 среда, 05 август 2015 19:30
Мда
@Bojan
Не треба да се бојимо за будућност док је нама 'небојша' на власти и 'бојана' који их придржавају. По њиховој логици кад све већ распродају нека дају и ово што је остало. Такви не схватају да ће им узети и куће и станове и посао а на крају ће им показати пут под ноге као што се десило на Косову а дешава се сад у остатку Србије где Вучић нема никакав проблем да прима избеглице из Азије и да прави услове да сви Срби оду.
Неко није губио време кад је проклињао слепце по Србији нажалост поготово оне 'интелектуалне' без мозга и очију.
Препоруке:
8
2
24 четвртак, 06 август 2015 11:23
Бојан
@мда
Не могу да разумем Ваш ниво мржње! Не могу га оправдати Вашом бојазношћу за будућност Србије али могу ако сте са Телекомом било како повезани! Не подржавам ову власт али Ви то нисте у стању да видите.
Био сам довољно јасан по питању моје логике без да ме се 'преводи'. У проблему смо када дођемо у стање да се преводи српски на српски и кад ниво мржње не дозволи размену мишљења.
Моја логика је управо супротна распродаји! Бунио сам се за сваку нелогичну продају у Србији, од ДИН-а до НИС-а! Можда сте и Ви, нисам обратио пажњу ...
Моју кућу и мој посао неће нико узети јер сам их сам поштено створио - нисам украо и нико ми их није дао! Такође, нико ми неће показати пут под ноге јер ја свој пут бирам сам и знам га на дуже стазе!
А ко је 'проклео интелектуалне слепце по Србији ... оне без мозга и очију', боље питајте лика кога видите у огледалу!
Дакле, за све ђаке који слабије прате ... понављам ... Телеком треба продати, или национализовати већ продано!
Препоруке:
5
0
25 четвртак, 06 август 2015 11:32
Betelgeuse
До пре неки дан нисам "познавао" ни једног бившег или садашњег политичара који је рекао нешто конкретно, представио неки план, не само појединачни а камоли свеобухватни који се тиче целог друштва. Срећом, "налетех" на Сашу Радуловића, о коме сам иначе, а само зато што је био у влади Кловна, мислио све као што мислим СНС секти, а то је најгоре. Срећом, постоје још људи због којих се нада не гаси. Да ли је Србија уопште у стању, а мислим пре свега на ментални склоп, да препозна ко јој жели добро, сумњам. Што се мене тичe, нема дилеме. Доказ, онај најприземнији, је да је поменути Саша Радуловић, могао хладно да остане у тој влади кримоса, узме неколико десетина милиона евра и онда нестане у виду ластиног репа, обезбеђујући све будуће потомке. Ипак није! У Србији, замислите! Подршка Саши Радуловићу и његовом "Доста је било" покрету. Биће и финансијска, колико могућности буду допустиле. За "неверне", погледајте на јутјубу.
Препоруке:
4
2
26 четвртак, 06 август 2015 11:43
Betelgeuse
Зашто не пишем о Телекому, већ о Кловну а насупрот Њему, паметним, вредним, образованим људима, доказаним много пута, као што је Саша Радуловић? Зато што се овде даје легитимитет кримосима из СНС владе, самим тим што се расправља о продаји златне коке Телекома Србије! Није реч само о Телекому, нажалост, реч је да потпуни дилетанти и аматери, а при том похлепни, зли, бахати...НАЈГОРИ, владају Србијом! Време је да то престане! Време је за људе којима није ЕВРО И ДОЛАР на памети, већ који не желе да виде афричку Србију у срцу Европе! Време је за оне који се стиде нивоа до којег је дотерана Србија! За оне који одлично знају да је Данска могућа у Србији! Наравно, уколико НЕМА корупције, буразерске економије, "где сам ту ја" и сличних шибицарења! Волео бих када би се Санда и Двери на све начине придружили "Доста је било" и коначно Србију почели да извлаче из афричког мрака.
Препоруке:
5
0
27 четвртак, 06 август 2015 11:46
српска сарма, а може и пасуљ@ Бојан
Да вас питам Бојане, ЗАШТО вам ОВО СМЕТА: "Зашто подржавате приватне интересе појединаца"!? Зар нису буквално СВИ ОБЛИГАЦИОНИ ОДНОСИ ЗАСНОВАНИ на УСАГЛАШАВАЊУ ПРИВАТНИХ ВОЉА и ПРИВАТНИХ ИНТЕРЕСА ПОЈЕДИНАЦА, а да ли НЕКИ од тих ПАРТИКУЛАРНИХ ИНТЕРЕСА досежу до НИВОА ЈАВНЕ КОРИСТИ, то одлучује БРОЈ ЉУДИ у НЕКОМ ДРУШТВУ који ће се ОКОРИСТИТИ спровођењем тих ПАРТИКУЛАРНИХ интереса!? Наиме, питање "Телекома" као ЈАВНОГ ПРЕДУЗЕЋА, тј. ДРЖАВНОГ ПРЕДУЗЕЋА које ЕКСПЛОАТИШЕ ЈАВНИ РЕСУРС (комуникациони саобраћај то јесте!), није само ствар запослених у њему, нити ствар државе која НАМЕЋЕ менаџмент те компаније, нити ствар ПАРТИЈСКИХ ЉУДИ који се да НЕ ЗНАЈУ ЗАНАТ потребан за рад у тој компанији ИПАК у њој ЗАПОШЉАВАЈУ, већ ствар ПРЕ СВЕГА ПРУЖАЊА КВАЛИТЕТНИХ ТЕЛЕФОНСКИХ и ДРУГИХ КОМУНИКАЦИОНИХ УСЛУГА корисницима тих услуга по ПРИХВАТЉИВОЈ ЦЕНИ!? Под 2, Ви ствар постављате ИЛИ-ИЛИ, тј. ИЛИ ЋЕМО ВРАТИТИ ДРУШТВЕНУ СВОЈИНУ или ћемо СВЕ РАСПРОДАТИ!? Но, таква ЛАЖНА "логика" говори САМО о Вама!?
Препоруке:
3
4
28 четвртак, 06 август 2015 12:31
Betelgeuse
Можда ће вам бити рецимо смешно следеће што ћете прочитати, али ако имате примедбе, нека "папир отрпи". Рецимо, шта значи олакшати народу живот? Ево шта се дешава када у Данској купим аутомобил (осим највећих пореза на свету, 180 посто): нов аутомобил иде тек након 4 (четири) године на обавезан технички преглед, а након тога сваке 2 (две). Мало лакше становништву који мора да поседује аутомобил, ако се упореди са Србијом? Или, "оверавање" здавствених књижица. То наравно не постоји ни у Данској ни игде на свету, оном коме тежимо, јер нема елементарне логике. Ако сам обухваћен ЈЕДНОМ, рођењем, здравственом негом, онда нема смисла да то непрестано нечим потврђујем, доказујем. Зар само ова два примера, а да имам времена, било би их на хиљаде, не би олакшали, макар мало, живот у Србији. И да, нисам наиван, увођење реда у ове две области, однело би толико рођачких и буразерских (криминал) радних места. А време за које се ово може применити...па рецимо пола сата, не дуже.
Препоруке:
4
0
29 четвртак, 06 август 2015 12:41
Бојан
@српска сарма ... пасуљ@ Бојан
Наравно, размишљати је најтеже! Најбоље је подлећи уопштавању и лепљењу етикета! Немам ја никаквих проблема у вези приватних интереса нити мешам сарму са пасуљем! Ја сам приватник који годинама ради управо у индустрији телекомуникација и ИТ-а! Никад нисам сарађивао са Телекомом, осим што сам куповао њихове услуге кад ми одговара. И управо то ме чини независним у односу на Телеком, и управо то ми даје већу могућност расуђивања него Вама! Наиме, иако нисте нигде навели, по реакцији делује да сте ”некако у причи”! Хајде да нам Ви кажете како је то нормално да приватна лица повезана са Телекомом и у сукобу интереса могу нормално да расуђују у вези ове приватизације!? Хајде да нам објасните да су радници НИС-а и ДИН-а могли нормално да расуђују такође ... О Телекому, како он послује, које технологије купује, бира и користи, кога запошљава, ко су му клијенти итд. знам много више од Вас иако никада нисам имао везе са њима! Стога, ако хоћете расправу, ДАЈТЕ!
Препоруке:
2
2
30 четвртак, 06 август 2015 13:11
Betelgeuse
За Синишу Станојевића:

Слажем се са смислом коментара који сте написали али не и са овим делом:
Dalje, stranci nas uslovljavaju da sve njima prodamo, a to ide preko MMF.


То није истина, као што није истина да је тај исти ММФ икада од Србије тражио смањење плата и пензија, као и повећање цена, струје на пример! Власти тако добро спинују, а српска јавност је или наивна, или глупа, или обоје, па гута као шаран све што им професионални лажови сервирају! Нико никога не условљава, већ то "наши" лопови и преваранти тако представе! Не треба странцима више Телеком, него што треба "НАШИМ" лоповима уградња у масне дилове! Успут, попуне буџет и продуже свој останак на власти, што наравно доноси још много милиона у џепове! Заузврат нуде "реформе", које нико не може ни видети ни осетити! Док се глупаци који гладни гласају за њих досете, одоше и воз и фијакер, а банда ће уживати негде далеко! ДОСТА ЈЕ БИЛО!
Препоруке:
2
2
31 четвртак, 06 август 2015 13:51
Ljubiša
Nisam stručnjak za telekomunikacije a ponešto znam o ekonomiji. Jedini razlog prodaje se navodi da privatne firme bolje posluju (VIP je dokaz da nije tako)! Osim toga, ako nemamo kvalitetne ljude za menadžment Telekoma odakle nam ljudi za premijera, ministre.... O Mijatu neću da pišem, i nekako da se čita šta misli ali kad progovori to je tako teško, nepovezano....
Препоруке:
3
0
32 четвртак, 06 август 2015 13:57
српска сарма, а може и пасуљ@ Бојан
Биолог сам овдашњи, а што се тиче "Телекома" имам мобилни ПРИВАТНИ телефон "прикачен" на 064 мрежу који ПЛАЋАМ ДОПУНОМ, СВЕ ОСТАЛО, укључујући СЛУЖБЕНИ мобилни ("Telenor")& кабловску ТВ са интернетом (SBB) НЕМА НИКАКВЕ ВЕЗЕ са том телекомуникационом кућом у власништву СРПСКЕ државе!? Толико о мом "сукобу интереса"!? Друго, да сте ме ПАЖЉИВИЈЕ ЧИТАЛИ видели би да је СРЖ ПРОБЛЕМА у ОТЕТОЈ СРПСКОЈ ДРЖАВИ, коју је ПАРТОКРАТИЈА (а не запослени у "Телекому", који имају И партикуларне интересе!) ОТЕЛА од њених грађана и државотворног народа!? Сад, што У СУШТИНИ ДАЈЕТЕ за ПРАВО ОНИМА који су ОТЕЛИ ту НАШУ ДРЖАВУ, то ипак говори о ВАМА!? Као што говори о Вама и то што гледате на НАШУ ДРЖАВУ само из угла Ваше СТРУКЕ!? Узгред, нисте једини који гледа САМО на његову "баштицу", НЕ КАПИРАЈУЋИ да ће ПРЕКО ТИХ КОЈИ су му ОТЕЛИ ДРЖАВУ, велики да му ОТМУ и ту његову "баштицу"!? Само се ви "молите" "богу" Молоху, "богу" "слободног тржишта"& ПОХЛЕПЕ да вас НЕКАКО ЗАОБИЂЕ!? НЕЋЕ вас ЗАОБИЋИ! ОДРАЋЕ Вас!
Препоруке:
1
3
33 четвртак, 06 август 2015 14:30
Бојан
@српска сарма ... пасуљ@ Бојан
Ви изгледа , оно што се каже, ”читате што желите видети”! Где сам ”дао за право онима који отимају”? Чиме, којим речима? Можда што се нисам сагласио са Вама! И управо и не гледам из угла моје струке већ из угла живота! Иначе, постоје две основне врсте сукоба интереса - директни и индиректни. Први Вам је јасан али други чисто сумњам. Нпр., свако ко живи у Београду има "индиректан сукоб интереса" у вези Телекома, независно од тога чије услуге користи јер се све Телекомове паре потроше у БГу - промоције, набавке, инвестиције, запослени итд. Они ван БГа виде ”фрагменте делића од мрвица”! Ајд сад, да ли Вам је нормално да у једној БГ згради имате 100-ак директора Телекома а да свуда по Србији ”координатори” управљају у локалу, некад и са по 200-ак људи! Ефикасније пословање - СИЦ - отпустите 1000 људи у БГу и биће још боље (ово је иронија, наглашавам због Вас). Сад, ако нисте из БГа ... жалосно што не видите како цела Србија осим БГа УМИРЕ!
Препоруке:
5
1
34 четвртак, 06 август 2015 15:25
српска сарма, а може и пасуљ@ Бојан
Живим у Београду, из унутрашњости сам, а и послом (радим у пољопривредном институту) сам везан са провинцијом, тако да ми је јасно шта се дешава, али очигледно није Вама, јер на ствари гледате САМО ЦРНО-БЕЛО!? Јер, шта је него ЦРНО-БЕЛА "оптика", ако НЕ РЕАГУЈЕТЕ на пој помен ПОМЕНЕМ ПАРТОКРАТИЈЕ у коју је спадао и Ваш колега Ненад инжењер Богдановић (за кога ЗНАМО КАКО је "шамарао" прво "Пупин", а онда и Београд, а тиме ПОСРЕДНО и остатак Србије!) а и удовица му (исто ЕТФ инжењерка!), КОЈА ЈЕ ПРЕКО ПАРТИЈСКЕ ВЕЗЕ УЛЕТЕЛА за шефицу у представништво H&P за двије тисуће јевра "платицу", тамо негде 2009-2010!? Знам за те шеме& дилеме ПАРТОКРАТИЈЕ и кад је ПРЕТХОДНИ пут "требао" да буде продаван "Телеком" за БоТина вакта, да не буде како ПЉУЈЕМ само по овим СМР.......!? Све ја то знам, али очигледно је да ви НЕ ЗНАТЕ да се "због кила меса" НИКАД "не коље во"!? Но, шта ћете, некоме је ОМИЉЕНА ПЕСМА "Ајде Јано КУЋУ да ПРОДАМО"... Збогом.
Препоруке:
3
4
35 четвртак, 06 август 2015 16:06
Бојан
@српска сарма ... пасуљ@ Бојан
Значи, лош Ненад и његова жена, као и многи други, па онда лош и Бојан! Као што нема потребе за етикетирањем! Ја ништа не гледам црно бело и кад бих се Ја питао, без обзира на све недостатке Ваше и моје БГ елите, Ја бих све национализовао! Нема потребе за тим уопштавањем, поготово што се Ја са Вама у већини ствари слажем!
Ја Вам само желим рећи ... па опет понављам ... и онда може бити и са моје стране ”збогом” ... или продати Телеком ... јер ћете много лакше направити нови Телеком него рафинерију или било коју производну фабрику; јер ниједан телеком не продаје производ него услугу у виду магле у смислу да Вам дозвољава да нешто имате или немате (Интернет нпр., који узгред буди речено може врло брзо постати једно од најновији људских парав по УН-у - и ко ће га онда наплаћивати) ... или национализујте квалитетне ствари које смо продали!
То није ништа црно бело већ само ЕКОНОМИЈА!
Препоруке:
3
1
36 петак, 07 август 2015 07:43
српска сарма, а може и пасуљ@ Бојан, ЈОПЕТ и ЗА КРАЈ!
Имате на интернету где је ОБЈАШЊЕНО ЗАШТО су се 1990-тих Американци "НАКЛАТИЛИ" на нас!? Поред чувеног разговора Злобе Милошевића са тадањим америчким државним секретаром Вореном Кристофером& ПРАЗНИМ папиром стоји и белешка ЗАШТО су нас Амери БОМБАРДОВАЛИ, УВЕЛИ САНКЦИЈЕ, онолико ЗАПЉУВАЛИ око Сребренице, а при том ОТЋУТАЛИ "Олују"!? Само зато што је Злоба Милошевић расписао Зајам за привредни препород Србије који је БАР ДЕЛОМ УЛОЖИО у привреду и ЗАТО што НИЈЕ ЖЕЛЕО баш све да распрода!? Наши у суштини ЛОКАЛНИ сукоби са Хрватима и инима су их се мање тицали, а и наше русофилство ТАДА их није женирало!? ОДЛУКА Слободана Милошевића да крене у ДЕМОНТАЖУ друштвене својине и КОНТРОЛИСАНУ приватизацију је била ИЗНУЂЕНА, иако недовољна!? А НАЧИН на који је он то ЕВОЛУТИВНО спровео је мајсторски, мада су мали људи тада патили. Међутим, Амери су тражили СВЕ! Даље, ако би САДА при ПРОМЕЊЕНИМ ОКОЛНОСТИМА кренула РЕ-НАЦИОНАЛИЗАЦИЈА, дошло би до ГРАЂАНСКОГ РАТА и СПОЉЊЕ ИНТЕРВЕНЦИЈЕ! Желите то?
Препоруке:
1
2
37 петак, 07 август 2015 15:34
Reddy
@српска сарма а може и пасуљ

"ОДЛУКА Слободана Милошевића да крене у ДЕМОНТАЖУ друштвене својине и КОНТРОЛИСАНУ приватизацију је била ИЗНУЂЕНА, иако недовољна!? А НАЧИН на који је он то ЕВОЛУТИВНО спровео је мајсторски, мада су мали људи тада патили. Међутим, Амери су тражили СВЕ! Даље, ако би САДА при ПРОМЕЊЕНИМ ОКОЛНОСТИМА кренула РЕ-НАЦИОНАЛИЗАЦИЈА, дошло би до ГРАЂАНСКОГ РАТА и СПОЉЊЕ ИНТЕРВЕНЦИЈЕ! Желите то?" Обзиром на нашу некадању полемику заиста је занимљиво да сада износите овакве оцене!?!?!? За мене су они запрепашћујући. Не улазим у мотиве свега тога али се надам да то није актуелни спор са Бојаном. Но, са последњим закључком сте, извесно, претерали. /Нео/либерализам више није у залету као ни френсис Фукујама а и Јељцин на власти. Коначно, Кина је све више црвена а и Русија се баш није претргла да скине звезде са Кремља. Грађански рат!?!?!? А између кога??? Шачице богатуна и масе осиромашених и незадовољних!?!?!?
Препоруке:
5
0
38 петак, 07 август 2015 15:43
Reddy
@српска сарма а може и пасуљ

Спољна интервенција!?!?!? Мислите да се у међувремену баш ништа није променило па и да Америка нема баш мало памети. Интервенција у Србији би била једнака интервенцији на Балкану а овај се налази у Европи и у непосредном суседству Грчке!!! А мислим да то ни Немачкој као и Француској у овом тренутку баш много не би пријало. Много пре би интервенисали у Украјини па нису, макар још увек. Мислите да би с аСрбијом то било много безболније? Не упуштају се они випше тако лако у сличне подухвате па, макар, и из унутрашњеполитичких разлога који нису тако безначајни. Наравно из регионалних али и ових наведених разлога Куби се постепено скида ембарго. Мислите да то раде случајно и из самарићанских разлога? Мислио сам да сте у међувремену неке ствари схватили или макар изоштрили своју диоптрију. Сада помало сумњам у све то што понекада наговештавате.
Препоруке:
5
0
39 петак, 07 август 2015 16:25
Бојан
@српска ... пасуљ@Бојан
Стварно сте отишли далеко ... Мислио сам да је реч о Телекому!
Елем, Он да је хтео, могао је да свим становницима своје земље реално да акције свих предузећа јер су они, на овај или онај начин, учествовали у сваком од њих! Грађани би касније то чували, или продавали или ... Шта год,м њихово је право!
Али није! Хтео је да пар његових и Он сам купе све, и то још са ”нашим парама” из зајма за препород! У вези Амера, слажем се делом са Вама, у смислу ”да је Он хтео да дели са њима, или још боље - да им да - болело би уво Амере и за Хрватску и за Босну и ...”. Још горе по нас, Он није знао да види распоред карата у Свету јер да се све десило померено неколико година касније, све би било другачије!
Морам напоменути да ни Њега ни Њих не одобравам ... ни трунчицу ... ни у сновима ... чисто наглашавам да не би погрешно схватили ...

@Reddy
... слажем се комплетно са Вама ... Хвала на укључењу ... Ја нисам нов али нисам знао да се толико добро познајете ...
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер