субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вучићу је и 120 одсто власти мало, СРС је једина патриотска странка у Србији

Kоментари (100) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 27 август 2015 23:25
Aleksić
Ma samo Šešelj!
Препоруке:
96
76
2 четвртак, 27 август 2015 23:34
Milan Lazarević
Pa i u pravu je! SRS je jedina ozbiljna, patriotska i opoziciona stranka u Srbiji, a ove priče kako su se navodno nagodili Šešelj i Vučić služi kao slamka spasa DSS-u i Dverima. SRS nam je jedina šansa da Vučiću vidimo leđa i da se posle 15 godina srljanja u EU okrenemo braći Rusima!
Препоруке:
107
105
3 четвртак, 27 август 2015 23:43
Драган, Катун
Један из двојца, успешних тројанаца, који су врло успешно обрукали Србску националну идеју.

Он и кум вучина су на задовољство господара успешно обавили посао.
Препоруке:
126
73
4 петак, 28 август 2015 00:50
Трећепозивац
Одвратно, отужно и изазива на повраћање.
Шешељ је, као што сам и раније говорио, политичка олупина и крнтија која не пристаје ни за сабиралиште оштећене технике, он је за РАСХОД! Њега треба политички раставити на саставне делове, све то отрескати о земљу док не попуца по свим шафовима, а онда метлом покупити у ђубровник!
Њега, ОЦА најодвратније квазиполитичке странке којој је кумовао још из Хага! Од монструма, СРС, родио се монструм на квадрат - СНС.
Далеко вам лепа кућа и ... што даље од Србије!
Препоруке:
109
77
5 петак, 28 август 2015 00:50
?
u kom zecu lezi grm? Vojislav Nikolic?
Препоруке:
34
20
6 петак, 28 август 2015 02:35
SM
Seselj je jedini politicar koji redovno granici sa fasizmom i sovinizmom. Jedini politicar koji je pred cijelim svijetom, obrukao nacionalnu ideju Srba. Zardjalim kasikama i psovkama u Hagu. Pored Vucica, jedini politicar koji je grdno kritikovao stranke s kojima je kasnije pravio koalicije. Pored Vucica, jedini politicar koji politiku gradi na idolopoklonstvu. Demagog bez strucne podrske. Lider partije koja vise nema ni 10 cestitih vojnika.

Meni su to sasvim dovoljni argumenti da ga otkacim kao ozbiljnog predstavnika srpskih interesa. To sto SRS danas jos samo postoji na papiru, to sto je Damjanovic cetvrti covjek stranke, u to necu ni ulaziti. Oni kadrovski mogu voditi mesnu zajednicu, eventualno neki opstinski odbor.

Moze jedino vladati ostrascenim, neinformisanim i nepismenim umovima. Njih je uvijek bilo i bice.


Pozdrav od starog poznanika!
Препоруке:
73
70
7 петак, 28 август 2015 03:31
Бошко
Аци квислингу је очигледно рејтинг катастрофално низак, када је активирао изанђалу Шешељеву породичну мануфактуру од "партије" да покуша да разбије патриотску опозицију као што је то радио и 90тих за Милошевића.
Препоруке:
73
57
8 петак, 28 август 2015 05:13
Срђан Д.Н.
Човек који је маестрално истерао на чистину и Хашки суд и злочиначку политику запада нас замајава причама о бенигном )!=Томиславу Николићу а о Вучићу који га је назвао Монструм из Хага(!) нема да каже ништа осим да запад као једва чека да га се отараси? Хоће ли и њега тада примити натраг као заблуделу овчицу? Неће моћи професоре, када га буду откачили значиће да је обавио све послове и да Србије више ни нема.
Препоруке:
81
20
9 петак, 28 август 2015 06:41
Цвико
Заборавио је на "Српски препород", странка која је недавно формирана.
Препоруке:
15
38
10 петак, 28 август 2015 07:16
Goran
Srbija nema opoziciju, svi oponenti rezima su vec pokazali koliki su lopovi. Seseljevo napadanje Nikolica i u isto vreme aminovanje Vodje dovoljno govori kome je vojvoda naklonjen. Bice onako kako biti mora, tj.kako su velike sile odlucile. Kao i uvek do sada. Uzdaj se, narode, u se i u svoje kljuse, zivi u mikro-svetu, i pusti sve ove folurante ako zelis da ostanes normalan. Ja sam odabrao svoj put - daleko od Srbije. Tu svanuti nikada nece.
Препоруке:
39
42
11 петак, 28 август 2015 08:07
Јованча Мицић
Па где је објашњење о томе шта је ио од кога Вучић добио да би зграбио власт? Ово је све јаско млако и оштрији је према Дверима и ДСС него против СНС-а.
Препоруке:
75
25
12 петак, 28 август 2015 08:34
zoran
SRS je olupina i tu je kraj....vidim neku sansu u dss i dveri mada cisto sumnjam da ce moci bilo sta da urade....iskreno, ono sto je meni najbitnije je da napustim ovu zemlju jer ce ovd biti haoticno, koliko god da volim srbiju njoj nema spasa. Narod nestaje, pritiskaju nas sa svih strana, partije su ogrezle u teskom kriminalu, pa ljudi moji, vise se postuje dnevni red mesne zajednice nego ustav u ovoj drzavi, jos ako migranti budu dolazili ovom zestinom a zna se da se usmeravaju u srbiju, ja pitam, da li iko normalan nesto dobro vidi ovde? Mnogo je opasno to sto nas vec sad opkoljavaju vrlo javno i to vojskama a izbeglice guraju silom u srbiju, nazovite me paranoidom, fasistom ili rasistom ali ovo se vrsi planski i tesko da ce izaci na dobro. U svako slucaju, brod srbija ne tone, on je potonuo, mislim da nam je ostalo veoma malo vremena za bilo sta!
Препоруке:
45
44
13 петак, 28 август 2015 08:36
Slavka Moravka
Šešelj je izandjali, izraubovani udbovac na zadatku kompromitacije patriotske opozicije, na istom onom zbog koga ga je srpski DB i preuzeo od bosanskog 1990.
Препоруке:
59
44
14 петак, 28 август 2015 08:42
нажалост
Нажалост, све је јасно и жалосно у исти мах. Свака част за борбу у Хагу, али све друго и пре и после Хага, а норочито ова пипиревка и игра дуплог паса са Вучићем просто не може да се схвати ни опрости.
Препоруке:
68
32
15 петак, 28 август 2015 08:43
Србин - Радикал
Коме треба Војислав да доказује да је искрени и прави патриота. Ко то у Србији је поднео оно што је он у име своје доследности. Па ДСС је напустио и њен председник и оснивач Коштуница, шта онда рећи о њима и њиховој политици. Све странчице које су настале из ДСС тврде да су они ти који су задржали основни програм. Циљеви Двери још нису јасни, али ако заједно ДСС и Двери пређу цензус морамо за добробит Србије да сарађујемо. Не смемо се делити на оне који су веће или мање патриоте. Не сумњам да гласачи све три опције воле Србију и желе добро нашем народу. И да желимо да ако не будемо могли да састављамо Владу, да бар будемо заједно јака опозиција, и спречимо даљу издају државе ( спречити промену Устава, јачати сарадњу са Русијом, борити се за очување КиМ ...). Србији су данас потребне све патриоте, без обзира којој странци припадају. Војислав Шешељ је тај који има највећу политичју тежину али и одговорност од свих нас.
Препоруке:
62
29
16 петак, 28 август 2015 08:46
ob4cl
slazem se za unistavanje srpske nacionalne ideje od strane pomenutog.
Препоруке:
39
32
17 петак, 28 август 2015 09:01
А.Х.Б
Не разумем како се Шешељ може назвати неприкосновеним лидером Српске радикалне странке када је пре неколико година скоро цела странка прешла у другу странку код других лидера Српске радикалне странке који су основали своју странку, а неки као Драган Тодоровић су напустили СРС.Чега је лидер Шешељ.Он никада није био лидер ничега.Он је био само један од најважнијих делова Милошовићеве пропагандене машине и због тога сам га веома поштовао.Али сада када видим шта прича и како се понаша видим да је и правио штету Милошевићу и српској борби.Чега може да буде лидер човек који прича да се за 12 година није у ничему променио а околности се јесу промениле.При том он није никакав теоретичар па да се не мења него практични политичар.Он је загонетка а та загонетка се полако одмотава.
Препоруке:
48
41
18 петак, 28 август 2015 09:13
А.Х.Б.
Да ли је баш Шешељ тако маестрално говорио у Хагу па не бих рекао.Он је рекао да се борио за Велику Србију.Сам појам Велике Србије укључивао би нешто што је веће од природне Србије.Дакле вероватно и Словенију и Грчку например.Милошевић се например борио да сви Срби живе у једној држави што је потпуно легитимно и није уперено ни против кога.Дакле Шешељ је де факто признао да је учествовао свесно у рушењу Југославије што је најопаснија оптужба наших непријатеља.Поред тога он је мењао исказ и ко је пажљиво пратио суђење могао је то да види.Што се тиче што то неком изгледа маестрално, па истина је на нашој страни треба само говорити истину.Шешељ је правио комедију од рата у коме је страдало толико невиних наших људи да је то срамота.Са њим једино могу да се баве Хрвати пошто имају исти менталитет и исте дијагнозе.
Препоруке:
40
47
19 петак, 28 август 2015 09:17
Politički "otac i sin"...
Aleksandar Vučić je tvoj učenik doktore Šešelj, tvoj student, tvoj proizvod, ti si ga politički stvorio, do juče ste u istu "frulu svirali" i ti njemu doktore Šešelj ne možeš biti opozicija kad je tvoj "ko kad je dete dete od koga se roditelj ne može "oprati" i reći da nije njegovo dete.
Političko dete se pokazalo bolje i sposobnije od "oca", postalo premijer, najjači političar u Srbiji, pravi vladar, dok to političkom "ocu" nikada nije uspelo, mada je više puta dolazio u poziciju da samo "uzme vlast" kao kitu grožđa na pola santimetra, ali se "pola santimetra" pokazalo tako daleko, daleko ko celi život bez vlasti.
Препоруке:
37
36
20 петак, 28 август 2015 09:57
Чивијаш
Вучићу је 120% власти мало.Теби ни 1000% не би било довољно.Ученик је далеко испод учитеља.Сви сте ви исти.
Препоруке:
46
35
21 петак, 28 август 2015 10:05
Србин црнац, атеиста
правити интервју са др Војиславом Шешељем, неприкосновеним лидером Српске радикалне странке ...је...најчешће најлакша или најтежа ствар у Србији.

Мало искрености није на одмет. Па и када војвода коначно призна да је страначки диктатор и да су сви остали 'војници странке' тамо због њега, не он због њих.
да већина људи у Србији сумња да између Александра Првог Вучића и Војислава Вечитог постоји нека тајна веза

Па је Војислав Неприкосновени морао дати интервју да би демантовао ову тврдњу. Али шта је мала службена линија у замену за многе године додатно зомбирања на политичкој сцени.
- Па јел` ми ниси дао да проговорим ни реч о Томиславу? Јесте, издао ме је, а веровао сам му.

Ово је стари српски трик. Прво се "закунеш" да више нећеш нападати свој прави циљ, а онда се у реченици која тобоже потврђује твоју намеру окренеш и оплетеш по истом том Николићу. Шта то беше закономерни образац?
Препоруке:
23
22
22 петак, 28 август 2015 10:06
Бране
Проф.др Војислав Шешељ постојан човек, постојан политичар.
Препоруке:
45
41
23 петак, 28 август 2015 10:09
Бошко
Politički "otac i sin"...
Političko dete se pokazalo bolje i sposobnije od "oca", postalo premijer, najjači političar u Srbiji, pravi vladar
Смањи "доживљај".

Једино што је Шешељ у праву за Вучића је оно што је рекао Николићу их Хага, који га је питао шта да ради када Вучић "полуди"

"Залепи му шамар, да се смири"

Пун је youtube снимака како браћа Вучић једнако "цвиле" после два пендрека преко леђа, доказујући да им је ген лош (као и свим превртљивцима и квислинзима) и да је потребно само пар шамара да се најуре са власти, те да је довољан само мало јачи притисак да се претворе у обичне гњиде, што се и види по "политици" коју воде, "цвилећи" немцима а "јуначећи" се над Србијом која још није "пробала" "шешељев рецепт"
Препоруке:
68
10
24 петак, 28 август 2015 10:17
Politički "otac i sin"...
Бошко
Politički "otac i sin"...
Političko dete se pokazalo bolje i sposobnije od "oca", postalo premijer, najjači političar u Srbiji, pravi vladar
Смањи "доживљај".


Boško, ne možeš osporiti činjenicu da je "političko dete" postiglo sve ono što otac nije uspeo, dete je postalo premijer, prvi i najjači političar u Srbiji, eksponent vlasti i moći."Politički otac" treba da je ponosan "na uspehe deteta", jer "otac se u pravilu veseli ili bi se trebao veseliti uspehu svoga deteta".
Препоруке:
15
39
25 петак, 28 август 2015 10:24
Politički "otac i sin"...
Ima ona stara nrodna prelepa pesma, koja kaže "Na mlađima svet ostaje, kažu od davnina, sa koljena na koljeno sa oca na sina, svud se dičim što na baba / oca ličim"...

https://www.youtube.com/watch?v=BMi5gIFTDs4


Znači doktore Šešelj budite ponosni "baš kao pravi politički otac" na uspeh vašeg "proizvoda", na sve ono što "politički sin postiže i što je postigao".Zar nije svakom "ocu" ponos i dika što je "sin" bolji od njega?Znači ne pokazujte ljutnju jer će ljudi kada gledaju to sa strane pomisliti "kako je taj otac loš čovek" kada se ne veseli "uspehu svoga sina".Ukoliko i postoji neke zavisiti ne pokazujte javno, jer "zavideti detetu" nije dobro prihvaćeno kod ljudi.
Препоруке:
12
34
26 петак, 28 август 2015 10:28
Politički "otac i sin"...
Бошко


Cvilio bi i ti da te opauči policijski ili milicijski pendrek.Znaš li ti kako to boli?Jesi ga dobio kada po leđima?Ja jesam, mene su pendrečili a kad te pendreče ne znaš ti koja je to bol, samo što ti oči ne ispadnu od boli.Kad dobiješ koji policijski ili milicijski punom snagu nećeš znati nikada kakvo je to iskustvo.Jesi li imao kada "petlju" da se tučeš sa policijajcima ili milicionerima?Ja jesam, tukli smo se, a kad su me savladali onda su me "propisno vezanog ispendrečili" i vjeruje kad bi znao kako boli ne bi nikome zamjerio.
Препоруке:
8
34
27 петак, 28 август 2015 10:52
gordana
izdajnik
Препоруке:
25
27
28 петак, 28 август 2015 10:59
небитан
Шешељ наставља да води мутну и Србима нејасну политику. Номинално, СРС је патриотска странка којој су српски интереси на првом месту, али ефекти њене политике су скоро увек били штеточински по српске интересе. С обзиром на то колико је тај екстремни патриота иѕ СРСа сада благ према једној екстремно антисрпској странци попут СНСа, остављам другима да нагађају да ли је СНС шешељево скривено чедо или је Шешељу можда криво колико је испао слеп у промовисању овог одвратног љигавог двојца (знате на коју двојицу мислим) па сада ћути о томе да не испадне "глуп у друштву". Лично, мислим да СРС треба да оде у историју, из два разлога: прво, што за 25 година нису успели да учине ништа конкретно да би се српски интереси бар мало остварили. Друго, због тога што у ситуацији када једва 5-10% Срба уопште размишља о националним интересима, СРСу не пада на памет да наступи заједно са другим родољубима и да бар некако угура тих 5-10% гласова у скупштину.
Препоруке:
46
19
29 петак, 28 август 2015 11:10
Ivan Aleksić
Prosto ne verujem da ima i dalje zatucanih ljudi koji i dalje glasaju za SRS iz uverenja. Pa pobogu, Toma u Vučić su došli na vlast SAMO zahvaljujući OVOM čoveku.

Nemojte kriviti Soroše i strane ambasadore, zna se odlično ko su oni, već ove naše politički nesposobne karaktere koji se večito okruže još nesposobnijim i nemoralnijim laskavcima, koji sami po sebi traže uhlebljenje i lično priznanje (jer su svesni svoje nesposobnosti), a ne neku pravdu, istinu, patriotizam...

I to tako ide - naivan i često glup narod glasa za vođu, ovaj se okruži gomilom beskičmenjaka i laskavaca i time samo Sorošu i zapadnim centrima na poklon da armiju regruta za ispunjavanje njihovih ciljeva.

Lek - narod mora da se opameti i da ne glasa više za najglasnijeg (jer ni oni ne bi bili najglasniji, da nisu svesni da su puni ostalih mana), već za najmoralnijeg.
Препоруке:
34
31
30 петак, 28 август 2015 12:01
Бошко
Politički "otac i sin"...
Бошко
Cvilio bi i ti da te opauči policijski ili milicijski pendrek.Znaš li ti kako to boli?Jesi ga dobio kada po leđima?
Не секирај се ти за мене. Пробао сам то "искуство" први пут још као Српски националиста (шовиниста у титовој окупираној од комуниста у Србији у удбином досијеу) када нас похапсише у Градској пивници у Чачку јер смо "гласно" коментарисали устав из 1974.

Док је цела комунистичка профитерска Србија задовољна приликом да пљачка београдски пашалук , препуштајући војводину аутономашима а Косово шиптарима а Шешељ већ 2 године био Титов комуниста, "главни удбаш" је "пресудио" да су довољне батине што смо добили за "шовинистичко иступање" и "отпор при привођењу".

Нажалост мој друг Жико се никада није опоравио од "одваљених бубрега" јер је његово решење (које је гласно заступао тог дана) за шитарске терористе били "исувише прагматично"
Препоруке:
25
9
31 петак, 28 август 2015 12:10
Агент
Најљубазније молим петооктобарце да смање доживљај. Да није било вашег мајдана 5-ог октобра не би били овде где јесмо нити би имали непрекидни низ натовских марионета на власти. Војислав Шешељ можда није увек управу али је по својој оданости идеји, интелигенцији, образовању, моралу, спремности на жртву, родољубљу громада за све петооктобарце. Има дванаест година хага да то црно на бело докаже. Као што је написао митрополит Амфилохије кад му је додељивао орден "за косовско хрвање са судом којем трагови смрде нечовјештвом". Свако одговара за своје поступке. Војислав Шешељ је показао ко је, шта је и од чега је сачињен. Покушај мотивисан ниским побудама да се његова величина умањи тако што му се пришива цмиздра ав ав као политички син представља најнижи облик политичког напада и у најмању руку је злонамеран.
Препоруке:
51
21
32 петак, 28 август 2015 12:41
Srbin iz Beca
Seselj je proslost.Vidite li na sta je spao i ko vodi SRS...Garantujem da nece proci cenzus.Okrenimo se buducnosti,podrzimo Dveri. Seselj je kontroverzni politicar. Uveseljavao je lakoverne Srbe o Slobi i Miri,a posle je postao potpredsednik.
Tako i Vuk-kum.
Seselju,ako mislis dobro srpskom narodu, skloni se i pisi te knjige koje niko ne cita.
Препоруке:
42
32
33 петак, 28 август 2015 12:44
Politički "otac i sin"...
Агент
Покушај мотивисан ниским побудама да се његова величина умањи тако што му се пришива цмиздра ав ав као политички син представља најнижи облик политичког напада и у најмању руку је злонамеран.


Nije zlonamjeran, činjenica je da je čovjek političke korake započeo i prohodao i sve što je od politike trebalo naučiti naučio u stranci doktora Voje Šešlja i od samog doktora Šešlja.Nisam ga učio politici već Voja.Sad bi neko da to sakrije, a ne može se sakriti istina.
Препоруке:
14
19
34 петак, 28 август 2015 13:00
ЗОРАН
Хммм!? Једина патриотска. А ко је од 1985. заједно са сада пок.Михајлом Михајловим остварио ''специјалне везе'' са УСА?
Препоруке:
25
17
35 петак, 28 август 2015 13:14
anta
браво за Агент а...Шешељ је био у затвору кад је Вучић преузимао власт... нико није спречавао Двери да победе на изборима 2008, 2012.... а ДСС па то је странка која је подржала Николића у другом кругу избора... Они који се највише бацају камењем на Шешеља су или ботови или ситне душе свесне да не би могле да поднесу ни стоти део искушења које је Шешељ поднеу у затвору...
Препоруке:
36
19
36 петак, 28 август 2015 13:18
koba
Ja ću ipak glasati za Sandu.

To što ih Vučko cepa, znak je i da se boji DSS.
Препоруке:
37
24
37 петак, 28 август 2015 13:35
boban
"SRS je jedina patriotska stranka" a Stanija je jedina postena zena .........
Препоруке:
40
24
38 петак, 28 август 2015 14:12
Агент@политички отац и син...
Један човек је постојан, за своје ставове плаћа личном и породичном жртвом. Други је пре седам година поклекао, окренуо ћурак и почео бесомучно да лаже. За поступке лажљиваца крив је овај који је частан.
Препоруке:
27
5
39 петак, 28 август 2015 14:26
ЗР
Шешељу је време за пензију, време га је прегазило и постао је само још више сујетан и нереалан...
Препоруке:
22
24
40 петак, 28 август 2015 15:01
nemanja-Milan Lazarevic
Ako je Verica Radeta simbol patriotizma,i ono malo neobrazovanih ljudi na mitinzima SRS simbol otopra i nacionalne ideje,onda smo braco Srbi u gadnim probleima.Sto se tice opozicije jest da jesu opozcija.Ali jedno ste pobrkali ne bave se DVERI I DSS Vojom Seseljom i njegovom kombi strankom,nego se Seselj u svakom svom intrvju bavio njima i pokusavasa da ih diskredituje.Na drugoj strani dolaze totano drugacije reci iz DSS I DVERI o njemu,uz jedno postovanje i reci da nije problem izaci u dve patriotske kolone.

Zamisli ironiju,Seselj nekom da kaze da raspada svaki dan,on koeme je stranka dotaklo dno,koja vise nije ni parlementarna.Na osnovu cega on bazira tu svoju pretencioznost,on je danas potpun nebitan marginali faktor u politickom zivotu Srbije.Istao kao i DVERI I DSS da se razumemo,ali od njih takvo ponasanje nikad nije doslo.
Препоруке:
23
21
41 петак, 28 август 2015 15:14
немања-србин радикал
Одговора на ваше питање је гласачима.Е сад постоје неки гласачи као ја који су прерасли тинејџерске бубице и не импресионара их паљење туђих застава.Извините што српски патриотизам и решавање наших националних и државотворних циљева не видим у вицевима о Колинди и усташама, и паљењу застава државе коју смо признали још за време његовог супер магичног другара Слободана Милошеића.Искрено једном речју,Воја више није ин ни у моди,што би рекли клинци ниси кул,смараш брате.Постоји један део млађих људи,лично се уверио да они постоје на митинзима и трибинама СРС,који су одушевњени Војом и још су увек уверени да се уби закољи маже на хлеб.Кад почну да раде,а после нема,видеће да их родитељи нису хранили и облачили мржњом и скечевима о Хрватима него својим радом.Е онда ни они више неће бити за Воју.

ДСС има свој јасан и гласан програм и налази се на њиховом сајту,такође постоји и пет тачака око којих је настао Патриотски блок.Што се тиче осталих странака које су настале из ДСС.
Препоруке:
13
25
42 петак, 28 август 2015 15:15
немања-србин радикал
Овај Државотворни покрет је удружење грађана које се бави неким трибинама и предавањима,без икакве жеље да се баве озбиљном политиком.Поповићева странка мора да схвати да је на око један посто и да што пре мора да уђе у савез за ДСС И Дверима,долазак Санде на Златибор је велики наговештај да би до тога могло доћи.СОФ Синише Ковачевића је ушао у Патриотски блок пре пар месеци.

Апсолутно се слажем са вама,значи све потписујем.Нема разлога за нападање,нема разлога за пљувачине других и називањем Санде ћурком.Мени је то прво одвратно,друго тако на један примитиван начин се политиком бави један доктор права да је то страшно.Зато сам и први коментар и написао о СРС у негативном контексту,јер од њих ово долази,никад од других.Тако да ваша жеља да се не деле гласачи,а странке не вређају,ипак зависи од Воје Шешеља.
Препоруке:
16
19
43 петак, 28 август 2015 15:26
Немања-агент
Најљубазније се моле остатци Милошевића и Мире Марковић да престану да нам причају приче о петом октобрау као Мајдану.Јер украјински сценарио је значио мотике и рушење легитимне влсти,а пети октобар је био само последица још једне у низу крађе избора од стране режима Слободана Милошевића.Овај пут је покушај на сву срећу био неуспешан.Само ми није јасно докле сте ви мислили да ће Срби да излазе на изборе,а да их ви крадете?Најбоље тако цео живот,ви распишете изборе,ми излазимо,ви крадете и владате цео живот као династија Марковић.Јер што би Мићко Љубичић рекао приликом имитације Слобе ,,У моје време,односно Мирино време ја сам се само сликао,,. Други престаните да буде већи Слоба од Мире,и Слоба је изашао и призано изборе и победу Коштунице.Коју никад и није спорио,он је спорио само 50% Коштунци.Значи Коштуница је победио,Слобо је призно,Шешељ први објавио резултате и сви срећни у чему је ваш проблем.Или сте ви у још некој рупи остали од тад,па нисте видели кад је Слобо повио реп.
Препоруке:
12
27
44 петак, 28 август 2015 15:29
Немања-агент и његовом друару АНТИ
Што се тиче Слобиног говора,то је вероватно највећа могућа иронија на свету,нарвно за Србе је то пропаст.Јер Слобо је набројо шта нас чека за време власти ДОС-манлија,а гле чуда то су урадили његове и Шешељове перјанције.Значио био је Слоба у праву,десила нам се пропаст,али није погодио главне јунаке ту је мало омануо.Био је Шешељ управо кад је викао тајни агенти и страни плаћенни су око нас,али није био прецизнији у свом предвиђању па није видео су они око њега у његовом магистрату у Земуну.

ЗА АНТУ

Ајде Анто да се више овде на лажемо,реците јасно и гласно ја Анта од оца и мајке те и те сузе роним док пролазе камиони пошто Тадић више није председник.Јер видим да не можете да се исплачете,суза сузу стиже колико вам је жао што он није победио.Мени није жао,нек му далеко лепа кућа,и лично мислим да и овакав никав Тома је бољи од њега.Макар делује у оквиру својих надлежности за разлику од Тадића стручњака за све и свашта.
Препоруке:
9
25
45 петак, 28 август 2015 16:27
Синиша Машић
И један и други се иживљавају над српским народом. Иза обојице стоје исти.
Препоруке:
7
12
46 петак, 28 август 2015 16:33
Агент@немања
Разлика између мајдана и петог октобра је у појавном облику, код нас је трајало пар дана није нико погинуо и горела је само скупштина. Суштина је иста, они које је платио нато дошли су на власт. Немам потребу да вам се правдам већ ово пишем да би сте имали јаснију представу о мом политичком одређењу, нисам никад порджавао спс и јул већ срс.
Препоруке:
24
4
47 петак, 28 август 2015 16:45
Драган
Што су се СНС ботине окомиле на Шешеља.
Препоруке:
24
16
48 петак, 28 август 2015 17:03
Владимир Нови Сад
@немања

То је и првенствено разлог због чега Шешељ и неће у коалицију са Сандом, Маршићанином, Александром Поповићем. Свака њима част, али они се и сада поносе 5. октобром. Како Шешељ да прави патриотски блок са 5. октобром? Он и сада каже да ни напредњаке не би одбио ако се окрену Русији. ОК. А што се ДСС не одрекну 5 октобра. А Коштуница није победио у 1. кругу и морао је по закону у 2. круг. Добио је 50,24% када су поништени сви гласови Срба са Космета и такође противзаконито на тим местима нису поновљени избори. Ниједан глас Коштуници није био украден већ је ДОС тражио гласове које исти није ни добио.
А и ДСС нас ништа није пљачкао. Министри у ДСС Влади (П.Бубало, М. Динкић, дражесна министарка пољопривреде Ивана Дулић марковић, Милан Париводић...).
Шешељ нека се опроба сам, а 5. октобар нек прави коалицију са 5. октобром. Слични се сличним радују.
СРС и ДСС не деле исто бирачко тело и синергија би била никаква у случају коалиције.
Препоруке:
26
10
49 петак, 28 август 2015 17:11
Владимир Нови Сад
Само да још додам, мислим да би Шешељ требало да размисли о проф др Слободану Комазецу. Већ сам то једном написао, честит човек, никад следбеник 5. октобра, врстан економски стручњак, а радикали су тањи у економији, но одлука је на самом Шешељу и одговорност за резултат је на њему.
Остали из тзв. патриотског блока нека сами граде свој пут онако мисле да треба па и нек величају 5. октобар. то је исто тако њихов слободан избор.
Препоруке:
21
8
50 петак, 28 август 2015 17:26
Немања-агент
То да ли је негде трајало три дана,а негде 10 дана то није битно и то није разлика.Разлика је у томе што ви имате амнзију па заборавњате да сте 24.септембра изашли на изборе за председника Југославије,веће грађана и веће републик,као и на локалне који овде нису сад важни толико.Украјинци на другој страни су изашли 2010 на изборе,а 2014 је Јанукович противуставно смењен што је био очигледан след догађаја после Мајдана.Разлика је у легитимитету,на једној страни је Милошевић кршио то,а на друој страни ови са Мајдана.Они су у ствари ближи једни другима,јер им је заједно то што нису признавали народну вољу.Шта ви у стари хоћете да кажете да Коштуница није победио на изборима.Морам признати да испадата већи папа од папе,то се може чути само од пар људи овде и нигде више.СПС-овци изађу и кажу крали смо,више нећемо,ајде да им верујемо да више неће.А то да су крали то смо знали,то је и сам Слобо призано кад је вече петог октобра изашао и признао изборе и вољу народа да оде са влсти.
Препоруке:
8
18
51 петак, 28 август 2015 17:27
Немања-агент
Знате шта је врло занимљиво што ви негирате победу Коштунице,што ни Милошевић није негирао,али не неиграте резултате осталих избора.А на тим изборима СПС је добио 1500 000,а ДОС је добио преко два милиона гласова.Причао о изборима за веће грађана,а сличан је исход у корист ДОС-а био и у изборима за веће република.Значи апсолутно је јасно да је СПС И Милошевић изгубио,ови избори нису никад ни довођени у питање.Што се тиче председничких ни ту победа Коштунице није била довођена у питање,него се доводило у питање изласност потребна тада по важећим законима за победу у првом кругу.А како било шта да се доводи у питање када је Коштуница победио Милошевића за преко 600 000 гласова.А СПС и СРС су имали прилику да покажу шта знају на изборима за парламент на којима су одувани од листе ДОС-а.

Па тај СРС какав год да је знао је да губи,и није првио аферу ни око ових украдених џакова 2012,па ни тад кад је први Коштуници честитао победу.
Препоруке:
9
18
52 петак, 28 август 2015 18:04
синиша @ Slavka Moravka
Ја сам се аматерски бавио анализом разних обавештајних служби. Ви помињете српску и босанску удбу и Шешеља као "удбовца".

Ја већи идиотизам у животу нисам чуо. Можда је Шешељ имао неке додирне тачке са неким официрима безбедности, дакле војна удба, или са некима из савезне удбе, али из српске и босанске није сигурно.

Вероватно се питате откуд му толике информације кад није удбовац.

Пазите ово.

Вили Брант је био немачки кацелар. Имао је секретара Гијома. Гијом је радио за руску службу. За њега је био задужен генерал КГБ-а Радоња Голубовић. Сва Гијомова архива је била код Голубовића. Није је дао Горбачову. Али их је дао свом сину, један део наравно који се односи на све југословенске удбе. Олегу. Остало је дао Промакову. А Олег је био Шешељев подпредседник саоснивач СРС 1990. године. Олег Голубовић син генерала КГБ-а Радоње Голубовића. Е због тога Шешељ држи пола БНД-а 8 немачке службе ) и пола удбе у шаци, а не обрнуто.
Препоруке:
15
8
53 петак, 28 август 2015 18:17
Владимир Нови Сад
Да резимирам.Коштуница није победио у 1. кругу и морао је по закону у 2. круг. Добио је 50,24% када су под притиском улице, оружја, под претљом батинама Суд поништио све гласове са Космета и такође противзаконито на тим местима нису поновљени избори. Ако после поновљених избора на Космету Коштуница није није прешао 50%, па макар и да је имао 49,99% морао се одржати 2. круг
Иначе не сумњам да не би убедљиво победио Милошевића у тадашњој ситуацији.

Нек ДСС направи коалицију са Чедом, могла би његова жена да буде министар привреде, што је она гора од министара у Влади ДСС-а Иване Дулић Марковић, Динкића, Бубала и Париводића.
Зашто не искористити и Горана Свилановића, био је министар спољних послова баш на предлог Коштунице. Није знао ни за њега да неће ваљати. Можда и онај Драган Веселинов, ако га се сећате још.

Нема коалиције са 5. октобром.
Препоруке:
19
9
54 петак, 28 август 2015 18:32
Arhistratig
@Nemanja

Drugi krug..ro je razlog scenarija 05.10. SM NIJE IZGUBIO izbore. I nije nista priznao osim izvestaja koji mu je predocen Sve drugo je laza petooktobaraca.

A Vidovdan 2001. je vec domen moralnog i arhetipa. Svi su sebi potpisali presudu na vecnom sudu. Slobodan M. je Veliki Arhetip koji se cita narodnom dusom. Veliki Slavjan. To je jace od vremena..i svake male ljudske pameti.
Препоруке:
21
7
55 петак, 28 август 2015 18:49
Агент@немања
Немам ја проблем што је милошевић изгубио већ што су победили они које су водили, плаћали, обучавали, одабирали, еU-нато злочинци, како тада тако и сад.
Препоруке:
22
3
56 петак, 28 август 2015 19:40
Анонимус
Српска радикална странка је једина ПОТЕНЦИЈАЛНА опозиција на предстојећим изборима. Једино код ње постоји МОГУЋНОСТ да се нешто промени.

А, уколико је Шешељ заиста издајник и неспособан, као што тврде неки коментатори, онда је сасвим све једно.

Ово ће бити последњи пут да мој глас иде СРС-у као опозицији. Алтернатива ми је да не гласам и да се трајно вратим на запад.
Препоруке:
17
10
57 петак, 28 август 2015 19:52
Синиша Машић
Довољно је погледати какви су им гласачи, па схватити да ту нема будућности.
Проблем је у народу.

Аналитички чланци, петиције, коментари и сл. неће забринути власт. Пропадање ће се наставити ка неминовном грађанском рату.Господа професори (Антонић и Вукадиновић) треба да оснују странку, да се учини нешто конкретно док није касно. Претпостављам зашто то не чине.
Лично више нити ћу да читам, нити да коментаришем.
Препоруке:
6
7
58 петак, 28 август 2015 19:55
Jaroslav
CITAT; Верујеш ли у могуће уједињење “патриотског блока”?

- Српска радикална странка је једина патриотска странка у Србији! Какав бре ДСС, па они се двапут дневно, као амебе деле, па ти Двери, ко зна шта они сад уопште раде...Свађају се као јетрве и свекрве, па како с њима у исти лонац?

Kakva minijatura od čoveka sa kompleksima, njegov sekretar trenutno vlada Srbijom i vodi je u EU kazamat i hvala ti na tome. NE znam da li vredi komentaristati. dalje
Препоруке:
19
17
59 петак, 28 август 2015 20:06
Jaroslav
SRS je deklarativno patriotska stranka a praktično je uvek igrala neku igru na štetu Srbije. Kome nije bilo dosta četvrt veka SRS destrukcije taj ništa nije shvatio. Evo pitanja za radikale na koje mi ni jedan nije dao odgovor: kako će Srbiji biti bolje ako se zapali Hrvatska zastava? Ja to razumem kao neku pripremu za rat i dizanje morala i pre terorističkog napada se zapali zastava da se podigne moral samoubicama.... Očekujem objašnjenje ne zašto je zapalio jer smatram da analiza uma nije sada pitanje nego kako će biti bolje Srbiji kad se zapali zastava? Odgovor je...????
Препоруке:
10
18
60 петак, 28 август 2015 21:11
Владимир Нови Сад
@Јарослав

Спаљивање заставе на миран начин без изазивања насиља је демократско право изражавања неслагања са политиком неке земље. То је потврдио и Суд у САД. И тамо можеш да спалиш америчку заставу и да не одговараш за то. А на став Хрватске се не треба обазирати. Њих би задовољило само да престанемо да дишемо.

Узгред, спаљивање Хрватске заставе више ће користити Србији него градња аутопута до Приштине и Драча. Цео свет жели да путује у Албанију.А велики вођа је рекао, ако нам ЕУ не да средства, градићемо тај грандиозни пројекат из својих средстава, тј. задужићемо се и за ту небулозу. Шешељ бар за своју акцију није узео кредит о трошку државе, платно (тј заставу) је сам набавио, бензин, упаљач, све о његовом трошку...

Боље да се гради пасарела до Месеца.
Препоруке:
23
1
61 петак, 28 август 2015 21:30
Mile R
Dvadeset godina čekam da Vojislav Šešelj da neki socijalni program, bilo kakav, kako bih mogao da glasam za njega. I on onda izvali da će od Srbije napraviti OF-šor zemlju. Kakva neopevana budalaština. Ništa. Čekaću još dvadeset godina, ali za njega neću glasati dokle god ne da predizborni socijalni program.
Препоруке:
11
12
62 петак, 28 август 2015 21:46
Бели Орао
Једино радикали имају право на родољубље, а сви остали немају. У том грму и лежи зец разводњавања...
Препоруке:
22
5
63 петак, 28 август 2015 22:18
Ах
Ова навала "финих" коментатора којима је Шешељ крив за све и свашта а не одвајају се од ТВ екрана када се дају: сулејмани, фарме, парови и други поганси, просто изазива гађење. Сви ови који су им сервирали такве дивоте, па, ништа нису скривили, а др. Шешељ који је тешко оболео покушавајучи да се избори за имало правде за Србију и који је остао доследан и по цену живота, је многима нешто лично скривио?!?! Неке је kao нешто јако разочарао, други пак нешто очекивали да би гласали... некима сиров (запалио усташку заставу)... другима пак ружни ггасачи СРС... Е људи моји заслужили сте и много горе него што имате, сретно вам било са Вучић А. и његовим полтронима.
Срвијо нема ти спаса са оваквим "мислиоцима", пријатно уз сулејмане и ине.
Част изузетцима и надам се да ин је више него што се јавише овде.
Препоруке:
15
9
64 петак, 28 август 2015 23:57
промашај
Шешељ је, парадоксално, своје звездане тренутке доживео у Хагу као првокласан правник/адвокат, високе интелигенције и ерудиције.

Уместо да остатак живота проведе у раскринкавању Хашког Трибунала, ЕУ и НАТО, и тако помогне и Србији и хашким оптуженицима, он се и даље игра политике, онога у чему је најмање успео.
Препоруке:
12
12
65 субота, 29 август 2015 00:04
Миле Р
Двадесет година ја гледам Шешеља, потајно навијам за његове људске и мушке борбе против јачег, учим од њега о српској историји, о реторици и филозофији, размишљам о њему. Никад нисам имао лошу реч о њему или за њега. Сматрам да Србима треба да буде част што је тај човек међу њима. Али никад нисам ни гласао за њега. Зашто? Зато што не нуди ништа конкретно, никакав реалан програм, само визију. Он и живи од те визије. Али ја нисам такав да од визија могу да живим. Сувише добро познајем такве људе да бих могао да верујем једном од њих. И ако опет извали такву неопевану будалаштину о претварању Србије у офшор територију, опет ћу рећи да је то будалаштина. Једина нада ми је да се завитлавао (сада је, ипак, у заслуженој пензији).
П. С. Сулејмана и ине уопште не гледам из простог разлога што у кући немам телевизор.
Препоруке:
10
10
66 субота, 29 август 2015 14:00
Турас
Шешељ није нити може да буде антипод Вучићевој политици данас . Отуда Вучић "није лопов"? Могуће . Али је нешто горе од лопова . Јер ова партократско управљање ојадило је Србију да не може да се опорави у догледно време .
Шта Шешељ хоће ? Зна да са СРС данас не може много да постигне ,отуда изостају напади и категорично одбијање СНС као партнера(?)после избора за које не постоје баш никаква оправдања - осим ванредних .Воја по мени могао би да буде добар сарадник србској удруженој опозицији ,неоспорно поседује многе квалитете који су данас потребни Србији више него икада . Одбија ,додуше разложно ,али не треба постојеће да подцењује ,треба настојати (то је патриотски)оформити постојећу опозицију трудећи се да са СРС створи јак опозициони блок . Наравно за то треба времена а не брзи избори који не воде никаквом бољитку , чак ни радикалима .
Препоруке:
3
4
67 субота, 29 август 2015 14:55
Немања-Владимир Нови Сад
Ма о чему ви причате,па Шешељ неће са никим пред изборе,то је његова стара прича.А после избора тај исти Шешељ може са сваким,па и са оним којег је називао тиранином и вештицом са Дедиња.Сећате се те принципијелне коалције СПС И СРС?Што се тиче ДСС,па јел је Шешељ на овом сајту дао интевју,или је НСПМ пренеала,да је 2007 хтео са ДСС И Коштуницом?Па јел сте ви преспавали 2008 годину кад су ДСС,СРС И СПС већ договорили коалцију на нивоу Београда и кренули са причама око републичке власти?Касније је Дачић и СПС издали,али то је мање битно.Оно што је битно да је СРС хтео са ДСС,то је и сам Шешељ причао,то смо и сви сведоци из 2008 године кад су већ били договорили власт.И сад ви долазите овде да нам причате о ДСС са којима Шешељ неће у коалиције.Значи пре пар година,ти исти ДСС-овци су били добри за постизборне коалиције,а сада накнанда памет од стране СРС и нису више добри.Јер боже мили они су постали издајници јуче,доласком Санде чело ДСС и Маршићанина у председништво.
Препоруке:
6
7
68 субота, 29 август 2015 14:56
Немања-Владимир Нови Сад
Што се тиче петог октобра да се разумемо,ту постоје две ствари.Прво огроман број гласача ДСС је антимилошевићевски настрој,један са све својом породицом и ужом и шриом вам управо сад пише коментар,и свако одрицање нечега што је довело до рушења Слободана Милошевића мене тера да тражим другу странку за коју ћу да гласам.То је оно што ми је увек било чудно код милошевићеваца,тражња од оних који су гласали за Коштуницу да буду већи СПС-овци од самог СПС који се одреко Милошевића и који данас подржава политику петог октобра.На другој страни ово је савет ДСС-у,он не може тражити подршку националних и евроскептичних гласача,а претерано критиковати Милошевића значи прст у око тим гласачима јер сложићемо се има их доста међу бившим Милошевићевцима.Зато требају направити неки баланс ако хоће да привуку те гласаче.Ви кажете одрекните се петог октобра ако хоћете сарадњу,ја кажем одрекните се Мире Мраковић и способног Марка гајбице.И докле ћемо тако доћи.Ајде да се манемо и једног и другог.
Препоруке:
2
8
69 субота, 29 август 2015 14:58
Немања-Владимир Нови Сад
Шешељ је потпуно непринципијелан по том питању,он може са Вучићем ако се одрекне ЕУ,а на другој страни има патриотски блок који се одавно одреко ЕУ и рекао Русија.Вама је то у реду?Дубите на глави до понедељка нећете наћи логично оправдање,осим потребе Шешеља да дискредитје политичке конкуренте.Јер СРС И ДСС данас то јесу дефинитивно.Али није време за јефтине политичке игарије,ситауција је алармантна и озбиљна да би се око шаке недлучних гласова вређали и називали ћуркама.

Што се тиче неуптине Коштуницине победе,шта ви сад изводите и шта покушавате да одбраните?Па Шешељ је изашао и честитао победу ДОС-у,они су први имали резултате.Никад СРС није негирала победу,она је причала о новцима од стане ЕУ И Америке и низу других малверзација.Али никад нису негирали победу Коштунице у првом кругу са преко 50%,управо толико колико сте написали.И још једна ствар Шешељ је тад рекао да зна проверено ко није добио новце,али да га то не ослобађа кривице,мислио је на Коштуницу.
Препоруке:
3
7
70 субота, 29 август 2015 15:00
Немања-Владимир Нови Сад
Какав Комазац,неће Шешеља са никим.Апсолутно човек неспреман за компромис,сарадњу нити поштовање других људи и организација.Ево код мене у срему колико знам људи да је са љима имало конфликте,то је човек пун препотентност и неприхватања туђег мишљења.Нису безвес СРС звали странком за очување лика и дела Воје Шешеља.Зашто није ставио ОБРАЗ И ПОКРЕТ НАШИ на листу СРС,него је дао чланске карте СРС њиховим председницима и ставио их на листу СРС-Војислав Шешељ.Тако се не може радити,тако нема победа,тако нема ништа.Е зато Шешељ не може бити представник никакве патриотске опозиције,из простог разлога што је неспреман за сарадњу,компромис и било какве коалције са уважавањем других странака и покрета.

Свако добро и пуно успеха СРС на следећим изборима.
Препоруке:
4
6
71 субота, 29 август 2015 15:38
немања-Arhistratig
Исписани су стотине коментара већ о томе,и стварно један више није потребан.Али оно што ми није јасно каквим ви то јефтиним покушајима хоћете да направите лудим вашег драгог преседника Милошевића?Па кажете не он је признао само извештај,па добро шта је писало у том извештају да је небо плаво,а трава зелена?Јел то писало,па је он то признао.Он је признао победу Војислава Коштунице,као и одлуку Уставног суда и никад то није више нико довео у питање.Најачи су ми ови радикали што сад негирају ту победу и куну се у Милошевића,а пре само 20 година је био диктатор.Али не би више о томе,о томе како је Милошевић разбуцан је доказ СПС који се уздигао тек кад се оградио од њега,а СРС кад је постала организација за заштиту наслеђа Слободана Милошевића је постала маргинала и небитан фактор.Кад год је СРС садила тикве са СПС то им се обило о главу.Кад су ушли у васт са њима 1992 година на тим изборима су имали преко милион гласова.Кад је 1993 били избори,СРС је имала испод 600 000 гласова.
Препоруке:
2
6
72 субота, 29 август 2015 15:40
немања-Arhistratig
На изборима 1997 је имао преко милона гласова СРС,после петог октобра на изборима у децембру 2000 године су добили мало преко 300 000 гласова.Значи сваки пут је СРС кажњен кад је правио коалције са Слобом.Нејду четници и партизани,Велика Србија и Југославија,петокрака и кокарда,левица и десница.Нејде другови четници.

Што се тиче изручења,ту могу да се сложим са вама,да будем прецизнији С.М је киднапован мимо устава и закона републике Србије.И онда Ђинђић изађе и на одлуку Уставног суда који је рекао да је незаконито изручење Слободана Милошевића он прича о политици и не знам ја чему и доводи Србију у потпуну једну анархију где се не зна шта ко ради и за шта је надлежан.Војислав Коштуница је био против хапшења,он и Свилановић су то написали на папиру на састанку групе ДОС-а.Он је ипак ухапшен.Касније кад је влада доносила одлуку о изручењу Обрен Јоксимовић члан ДСС и министар у влади је гласао против тог изручења,и зато не може никако бити исто ДСС и ДС са својим сателитима.
Препоруке:
2
6
73 субота, 29 август 2015 15:41
немања-Arhistratig
Да ли је Коштуница и ДСС дигли Србију на ноге кад се се то десило,не није.А и зашто би сад ДСС био већи бранилац Милошевића од СПС.Па први човек СПС је Дачић којег се Милошевић одрекао.А СПС је добио највише гласова кад је Дачић рекао да се не може сликом Милошевића у ЕУ.Хоћу само да покушама да схватим зашто би ДСС требо да се одкрене петог октобра и буде већи бранилац Милосевића од СПС,кад је јасно да је СПС преузео политику петог октобра и одрекао се Милошевића.На другој страни не можете негирати да су СПС-овци и гласали за Коштуницу на изборима 2002 године,као и радикали у другом кругу кад Шешељ није прошао.

Став просечног гласача ДСС је тад био да Милошевићу треба да се суди у Београду,а став гласача ДС и сателита је био да се он као ствар уновчи код ЕУ.Данас се ДС-овцима дигне коса на глави,а ДСС пушта историји да да коначну улогу.
Препоруке:
3
6
74 субота, 29 август 2015 16:33
Владимир Нови Сад
@Немања

Па у томе је суштина. Ја се могу одрећи и Маркових гајбица, и Мире Марковић. Кад поредимо (кад поредимо нпр гардеробу М. Марковић и С Ђукић Дејановић, Драгице Николић, Санде рашковић Ивић,Зоране Михајловић... Мира Марковић је била скромна жена, једна црна хаљина, једна љубичаста и тај цвет у коси и то је то).
Мене не интересује ни Шешељева честитка, ни СПС полтронство, само знам да 50,24% није победа у првом кругу пошто су поништени сви гласови са Космета, а нови нису расписани.Не могу да будем слеп и глуп на команду. Нажалост, тако је било по закону и др В. Коштуница је знао за то.Легалиста. Вама су бољи Горан Свилановић, Драган Веселинов, Ненад Чанак, Зоран Ђинђић од Мире и Марка. Ја Вам то не оспорам, већ сам Вам набројао Министре ДСС-а М. Динкић, Ивана Дулић марковић, Бубало. Они бар нису носили гајбице. Они нису ни били ни црвене ни плаве вештице већ часни и поштени људи који су све супер приватизовали. Ни И Дулић Марковић није пустила Тодорића, где би она то.
Препоруке:
10
4
75 субота, 29 август 2015 17:09
Владимир Нови Сад
Шеешељ никад није правио предизборне коалиције. Осим, као што је и сам рекао у национално мешовитим срединама: Суботица -коалиција на локалу СРС-СПС-ДСС, Пријепоље СРС-ДСС (и сада та коалиција успешно функционише и на власти су у Пријепољу, тамо су лидери Зоран Деспотовић СРС и Вукосав Томшаевић, ДСС . Знам и за Нови Пазар и Бујановац. Дубоко се извињавам ако сам неку општину пропустио.
Мислим и сада да је могао да направи неки договор са проф С. Комазецом, али, као што сам и рекао, његова одлука, његова одговорност за резултат.
Оно што Вам могу рећи, као што и можемо да приметимо, бирачко тело СРС и ДСС се разликује. Да се направи колаиција (предизборна) не верујем заједно да би прешли цензус. Шешељ то зна. па зар неки овде "фини" коментатори нису писали да им је бирачко тело СРС одвратно. И мени су Бубало и И Дулћ одвратни па шта да радим.
Замислите само митинг Шешељ, Шаровић, Санда, Н. Јовановић, Александар Поповић, В. Радета, па не би ишло свакако. Ни 5% на изборима.
Препоруке:
7
1
76 субота, 29 август 2015 17:23
Владимир Нови Сад
@ Немања
И стварно, отворили сте ми видике. Горан Свилановић је био против Милошевићевог изручења. Можда и Наташа Мићић и Миљенко Дерета, такође из тадашњег ГСС-а. А и Чеда кад су хапсили Милошевића је само ишаод а га брани.Лепо сте ме насмејали, сад могу да одем да прилегнем поподне срећан. Улепшали сте ми дан.

Желим пуно успеха и СРС и ДСС на изборима.

А за Чедину жену за министра привреде се нисам шалио.
Препоруке:
10
3
77 субота, 29 август 2015 18:07
Немања-Владимир Нови Сад
Јаој јадна Мира Марковић просто сам сузу пустио зато што она у једном костиму пребива у некој вили у Москви.Ево суза сузу стиже од туге за том женом.Што се тиче Санде она ради у приватној ординацији и приватној вишој медицинској школи,значи није на грбачи овог народа нити може да се окористи.А ја се извињавам вама што не знам колико кошта одећа Славице и Санде,па ни Мире кад је била на власти.Али једно знам никакво Косово,извештаји и трла баба длан не може негирати победу у првом кругу председника Коштунице.Где су мишеви петог октбора били да докажау да Слободан Милошевић није изгубио и да има подршку у народу.Ајм овако да кажемо да је тачно да је Коштунца није победио у другом кругу,али опет морално је да Милошевић после крађе локалних избора и крађе председничких избора 1997 заслужио да каже доста је било крађе и намештања стварно ме народ неће.Значи сад ћемо да правимо теорије завере око пар промила,а нећемо да причамо о свим покраденим изборима и лажним гласовима СПС-а.
Препоруке:
4
9
78 субота, 29 август 2015 18:08
Немања-Владимир Нови Сад
Причате о гласовима са косова и метохије који су требали Коштуници да смање проценат и да дође до другог круга.Па нема никавких гласова са Косова који би помогли Слоби тад.Изгубио је Косово,нису више 100% албанска села могла да гласају за њега као за Лилића и Милутиновића.Није више ишло,сада су тамо били Срби који је било само пар хиљада и који никако нису могли довести у питање разлику од 600 000 у корист Коштунице.А и то са тим гласовима то сте измислили,неке извештаје и гласове са Косова које нико није потврадио,и за то се ватате као пијан плота.

Што се тиче Мира и Марка они су само метафора и синоним једног времена и политике који никад више надам се неће поновити.Што се тиче ових других које сте набројали,непада ми напамет да радим оно што ви радите.У недостатку аргумената за одбрану Мире и Марка ви потеже за досманлијама и њиховом грешкама.Да имали су грешака милион,можемо до сутра да причамо о њима,али то никад неће аболирати Милошевића за све националне и социјалне поразе.
Препоруке:
3
9
79 субота, 29 август 2015 18:10
Немања-Владимир Нови Сад
Опште не размишљам о таквој коалицији.Али пре ће бити да Шешељ није човек за сарадњу,него што он зна да ће бити одбојност те колације код гласача.То није реланост тако да манимо се тога,ја сам то овде још од избора 2014 писао и увек ћу напомињати,немојмо да трошимо снагу на нападе између евроскептичних,антинато и антилибералних странака.Што се тиче листе дајте озбињности Вјерица Радета,није ми добро,па ја први неби гласао за ту листу.Тој листи би на челу писало не нипошто за нас.Видим упознати се са СРС,а јел сте упознати са ставом чланова СРС о Вјерици Радети?

Што се тиче Свилановића,па извините молим вас то што ви нешто не знате и нисте обавештени то не значи да то није тачно и да се то није десило.Нисте ви били обавештени ни о 90% издајника У СРС па тако да није чудно што још нешто не знате.Политичари не доносе одлуке на основу емоција,него из неких других разлога.Да Свилановић је рекао да није за то да се ухапси Милошевић.То је чињеница.Да ли је он сузе ронио,па нарвно да није
Препоруке:
5
5
80 субота, 29 август 2015 18:16
Немања-Владимир Нови Сад
Који су му разлози тад били,можемо да нагађамо није ни битно у крајњем случају.Чанак је једном приликом потвредио то и рекао да је Коштуница био против да је само викао крши се закон треба му судити овде,а Свилановић пошто је био министар спољних послова и ближи Коштуници у том институционалом смислу је заступао став да се то полако одради.Препостављам из политичких разлога,гласачког тела итад.То су биле Чанкове речи,можа лаже,нема разлога,али то није битно битно је да је Коштуница био против.Да нећете можда да оспорите да је и Обрен Јоксимовић гласао против?Пазите који су разлози зашто је ДСС имао мало блажи став,ја не знам,могуће да су политички јер је неспорно да је огроман број чланова СПС пришао ДСС-у.

Није ни чудо што га нисте одбранили,кад у првим редовима био Вучић и остали гмо радикали.Шта год сте ви бранили,ви сте изгубили.Има она изрека недао бог да те Рус брани,а Грк храни.Е сад би могло недао Бог да те СРС брани.

На крају,апсолутно се слажем И СРС И Патриотски блок.
Препоруке:
3
6
81 субота, 29 август 2015 19:04
Владимир Нови Сад
Немања"Има она изрека недао бог да те Рус брани,а Грк храни".
И коначно истерасмо на чистац Ваше схватање патриотског блока.То је Ваше приближавање Русији.

Да парафразирам Николу Пашића "Русија се према Србији понаша као маћеха, али то и није тако лоше пошто смо сироче".
Препоруке:
10
1
82 субота, 29 август 2015 19:33
Владимир Нови Сад
А што се тиче гласова са Космета поништени су и гласови Срба из Лепосавића, Звечана, Кос Митровице, Кос Каменице. О тим гласовима говорим, поништењем гласова Србима са Космета је ускраћено право гласа. Избори у српским срединама су морали да буду поновљени и тек кад се урачунају и ти гласови, онда би се знало да ли треба други круг.
То сад није ни битно.
Време 90-их је било грозно време, не могу да браним ни Миру ни Марка, али исто тако Не могу да браним ни Владе Зорана Ђинђића, Војислава Коштунице, Бориса Тадића, Ивице Дачића, као и актуелну Владу.Тиме нек се бави правосуђе једном кад буде било време за то.Ово је сада ипак окупирана земља.
Зато и постоје распони од неколико месеци до 40 година затвора, новчане и условне казне, као и ослобађајуће и одбијајуће пресуде. Сваком по заслузи, а невино оптужени да се ослободе.Не кажем ја да су сви они исти, али да се све испита у судском поступку и да се поступи по закону.
Препоруке:
10
0
83 субота, 29 август 2015 19:48
Драган
Када се из затвора вратио Никола Шаиновић, његов адвокат Тома Фила је изјавио да је његовог клијента Хагу препоручио Зоран Ђинђић, означивши га у разговору са Карлом Дел Понте као Мартина Бормана Слободана Милошевића. То сам прочитао на сајту НСПМ и нигде више. Буквално нико на ову изјаву није реаговао. О каквој патриотској опозицији уопште говорите? На какве то изборе позивате? У земљи у којој је један класичан издајник сахрањен у алеји великана и има своје улице и тргове и против тога се нико не буни, ја немам за кога да гласам. У земљи у којој највеће поверење ужива човек који је пљунуо по свему што је говорио и радио читавог живота уопште нема смисла излазити на изборе и правити од себе будалу.
Препоруке:
16
1
84 субота, 29 август 2015 21:35
BANDITSKI BRLOG
@Boško:
Ne slažem se uvek sa vama ali vaši komentari povodom ovog teksta su vrh vrhova!

Veliki Mefisto:
-"Šešelj je najveći heroj srpskog naroda" (2005.g);
-"Šešelj je monstrum, lažov i miš" (2010.g).

SRS:
"Videcete izdajnici šta ce vam se desiti kad se Voja vrati".
I šta se desilo? ništa. Ispade AV AV u pravu.Tresla se gora -rodio se miš!
Препоруке:
9
9
85 недеља, 30 август 2015 09:59
Vladimir
Zadovoljan je UDBIN Vojvoda sto su mu pitomci zajahali drzavu. Mozda se malo nada da ce dobiti mrvu uticaja sa novim izborima, pa da se konstruktivno izgrli sa kumovima i starim prijateljima.
Formirajuci stranku po zadatku, u Roleksu, nije mogao ni da sanja da ce fragmenti te druzine biti ovoliko inkorporirani u vlast. Cak je i kumasin Vcina bez stranke postao znacajan. Nekada lazna i kontrolisana "opozicija", a sada bahata vlast.

Jos vesto bulazni o patriotizmu, i poziva se na saradnike, laufere, kojima je bio nadredjen i koji su mu bili dodeljeni da uvek ima informaciju sta to prava intelektualna opozicija radi.

Ni udba ni vojvoda se nisu nadali ovakvom razvoju dogadjaja, i da ih NATO uz sve to toliko podrzava.
Препоруке:
5
7
86 недеља, 30 август 2015 10:41
Slavisa
Postoje najmanje 2 izbora u novijoj istoriji Srbije koji su drasticno pokadeni. Na izborima za predsednika Srbije 1997. Seselj je u 2. krugu pobedio Lilica. Izlaznost je bila 52 %. Kada su to SPS i DB shvatili, poceli su da unistavaju izborne listice sa Kosova, koji su znamo, skoro svi bili u korist Lilica. Svi Albanci su tada zna se "glasali" za SPS, a i Srbi, cesto i bez svog znanja. Za unistavanje listica su znali OEBS, EU, Zapad, a i Seselj i Nikolic. Navodno je Seselju preceno smrcu ako se bude bunio. Zvanicno izlaznost je bila 48,97%, naravno nakon dovoljno unistenih glasackih listova. A drugi lazirani izbori su znamo oni 5. oktobarski. Navodno je Kostunica osvojio 50.2 % glasova sto je bila laz. Milosevic je tvrdio da je 48 %. Tada su organizatori puca odlucili da ne dozvole drugi krug, a ni ponovno prebrojavanje glasova. Zato je zapaljena Skupstina i unisten izborni
materijal. "Legalista" Kostunica je znao da je nezakonito dosao na vlast. Znao je i Milosevic, ali je bio umora
Препоруке:
10
5
87 недеља, 30 август 2015 12:10
Tурас
" Славиша" Управо је тако било. Јер где је логика да Коштунац који је био и знао ко је творац ДОСА и ко "гура" све лажи и подвале и пропагира лажне (Коштуничине)изборне резултате . Када је са Милошевићем запад већ регулисао то питање избора ,овога није било срам да такве "изборне резултате" прихвати .Касније "србска посла" цепка се ДОС ... остало знамо .
Када неко данас (овде на НСПМ )хвали Коштунца као србског лидера , занемарујући његова учињена "дела", тај ради против националног интереса Србије .
Препоруке:
7
4
88 недеља, 30 август 2015 12:59
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Желео бих да се осврнем на неколико реченица др. Шешеља које стављају Милошевића у негативан контекст, а то су оне недавне изјаве о наводним договорима са Туђманом о асимилацији РСК, слободи медија деведесетих, покраденим парама из Слобиног вакта, лажираним изборима и евентуално још неке, а ово је до сад сасвим довољно за оно што следи.Др.Шешељу, високопоштовани Србине, пошто нам ево иду избори, уколико дозволите посаветовао бих Вас(јер навијам за Вас) да припазите мало шта говорите о нашем Слоби уколико желите гласове искрених српских патриота.А има нас верујте велики број који ћемо гласати за Вас.Јасно је да желите бити доследни неким својим идејама, да желите доказати да сте у неким стварима били у праву, иако нисте. Веома ценимо Ваше напоре да Србија буде слободна земља и имаћете управо због тога наше гласове. Јер знамо да сте борац за слободну Србију. И још један мали савет. Трудите се да Ваша политика што више личи на политику Милошевића. И нећете сигурно погрешити. Срећно!
Препоруке:
12
2
89 недеља, 30 август 2015 13:04
Благојевић Предраг Пале,Романија
90 % коментара негативно,3-4. кључне замјерке али главна је Вучић?! .."није довољно 100,већ 120 % ; пензије нису смањене,него покрадене ;преузет програм ДС-а..Шта још треба да говоримо?Да палимо скупштину као Воја "патриота",или да обожавамо "хеј словени"?
Помену неко од дверских коментатора одсуство визије,социјалне програме...Има нас поштених са дужим памћењем.Др Шешељ је још 1993.,ПРВИ !,опомињао да ми,Срби,немамо шта да тражимо у ЕУ.Не због анимозитета,ралози су ПРЕВАСХОДНО економски (парафразирам : окренути су Русији,Кини,арапским земљама..немамо технологију да би производили за западна тржишта).Још 1999.,прије бомбардовања,др Шешељ путовао у Москву,лобирао у Думи за чланство у тадашњем савезу Русија-Бјелорусија.Тада сте се ви,разочарани следбеници Кораћ др Жарка,Ненад ефендије Чанка,као и СПС дворска камарила,згражавали "руским губернијама"...
Препоруке:
16
3
90 недеља, 30 август 2015 13:21
Благојевић Предраг Пале,Романија
Нагласићу,члан сам СРС ОД 2009.,и одласка Томе демагога.Даље,био сам у Крагујевцу током Нато бомбардовања.Ниједан артикал није поскупио,све продавнице отворене,моментално се санира оно што се може.Ко бјеше подпредсједник владе Србије ?Ко се противио потписивању кумановског споразума?Вук и Дачић у јуну 1999. хорски "мир нема алтеернативу".Све сем смрти има алтернативу.Раскринкавање бициклисте Панића,преваре око 4 цитостатика,чије лиценце никад није предао,а на тој лажи је отео Галенику.Коју је,што ми је дјеловало немогуће,уништио Ескобар из Житорађе.На крају,у моје име,хашком оптуженику,Шаиновићу све најбоље.Али,не заборављамо,никада,НАЈГОРИ предсједник Владе Србије у њеној историји.
Препоруке:
10
3
91 недеља, 30 август 2015 14:48
Немања-Владимир Нови Сад
Ако сте овим цитирањем Пашића желели да кажете да немам жељу да Србија буде Руска губернија,или да укинемо 90% амбасада како предлаже Шешељ и обављамо то из руских,апсолутно сте то у праву.Мени је Србија једна једина и најбитнија.Што се тиче Русије дубок наклон за њихову политику од стране Путина,али ја нећу да се коцка сам на руски народ који једном изабере Јељцина,а други пут Путина.

Што се тиче општина на северу Косова,па то су све средине у којима је до пре две године ДСС И Коштуница имали највећи број гласача.
Препоруке:
0
8
92 недеља, 30 август 2015 16:04
Владимир Нови Сад
Добро сте рекли до пре две године. А зашто нема сада? Па зато што су Срби са Космета увек уз власт. Тако заборављате да је до 2000. те гласове добијао Слоба. И то нису били покрадени гласови, већ су гласали из прагматских разлога
Ево још мало Пашића: "Свако српскко дете би од малих ногу требало научити да мрзи Енглезе". Слично мишљење о Британцима имао је и Милош Обреновић. Све су то паметни Срби рекли још пре 100 година.Кад Пашић није био капацитет једног Маршићанина шта да се ради.

Е вала ја ћу да се коцкам са Русијом. Са њом бар имам неке шансе, а са Немачком и САД никакве. А са политичком неутралношћу могу да прођем ко Гадафи. Једни ми неће хтети помоћи ништа, а други ће ме растурити.
И верујте и мени је мој српски народ најважнији на свету. Са оваквим окружењем пристао бих и да имамо статус као калињинградска област.
Препоруке:
11
2
93 недеља, 30 август 2015 16:16
Владимир Нови Сад
Узгред Србима са Космета се такав начин гласања не треба ни замерити. Били су тада најватреније присталице Слобе. После 2000. су се окренули Коштуници, после Коштуницоног пада 2008. ДСС је задржао Звечан, Зубин Поток и Кос Митровицу, а Лепосавић је гласао на локалу за Тадића. Ко би то рекао после онаквог заклињања у Слобу али је гласао, Гораждевац за Дачића. Сада се доста Срба невољно окренуло ка Вучићу. А кад падне, вероватно ће опет бити уз победника. То им је услов опстанка.

Додик вам је одличан пример такође. Одличан пријатељ са Коштуницом, леп заједнички пројект, мислим она инвестиција око Телекома Реп. Српске што је са Коштуницом реализовао (Коштуницин добар потез узгред). Но после 2008. Додик постаје најбољи пријатељ Б. Тадићу. И сада, замислите, успео је да нађе заједнички језик и са А. Вучићем. Вучић се бар за сада држи и не врши притисак на Реп. Српску. Свака част ако издржи и то похваљујем.
Ко код да дође после Вучића реп. Српска мора имати најбоље могуће односе са њим.
Препоруке:
10
1
94 недеља, 30 август 2015 16:34
Владимир Нови Сад
Видите Немања мене је срамота што живим у овој полуокупираној земљи. Бар да око себе видим америчке или немачке тенкове било би ми лакше. Бар да знам да је ово званична окупација . Овако, странци у службама безбедности, Хрвати држе више од 50% продајних ланаца, о медијима не треба ни говорити. Уосталом за време ДСС Владе за за руководиоце РТС-а су постављени А. Тијанић и Ненад Љ. Стефановић (јавни сервис европске Србије).
Мрзи ме даље и да пишем о тековинама 5. октобра. Видите ми сада нисмо Србија већ колонија и ја хоћу излаз из тог положаја. То није могуће са полит. неутралношћу.
Верујте, сад већ улазим у сферу спекулација, али више слободе (слобода како то лепо звучи?) бих осећао као нпр.Србија- аутономна република руске федерације него ово данашње чудовиште које зовемо независном Србијом.

Мој лидер је Владимир Путин уважени Немања,а гласаћу за онога кога проценим да му је најближи на овим изборима.
Сматрам да ми је богатство што имам и два патријарха: Иринеја и Кирила.
Препоруке:
14
2
95 недеља, 30 август 2015 16:41
Владимир Нови Сад
Москва, Чукотка, Новосибирск, Мурманск, Санкт-петрбург, Доњецк, Луганск, Харков, Запорожје, Кијев, Одеса, Минск, Београд, мој Нови Сад, Лесковац, Кос. Митровица, Бијељина, Баљалука, Вргинмост, Борово све је то моја земља и исти или јако сличан народ.

Свако добро Немања.
Препоруке:
14
1
96 недеља, 30 август 2015 22:36
Боб
Никад нећеш добити опрост за превару на изборима, Шешељко!
Уосталом, ова двојица на власти су твоја деца духовна. Твој грех паметњаковићу.
Препоруке:
8
14
97 понедељак, 31 август 2015 17:56
Немања-Владимир Нови Сад
Зашто је то тако сада,што се тиче резултата на Косову и Метохији,то је нека друга тема.Али није тачна ваша тврдња да су увек били уз власт.Узмимо изборе за парламент 2012 године,ко је добио већину на северу косова?У Косовској Митровици,Лепосавићу и Звечану је победио ДСС,мислим добио највише гласова.У Лепосавићу је Тадић.Коштуница и ДСС нису били власт четири године,а узели су победу.Али небитно,стварно правити фаму око Косова где нема шака гласача је потез дављеника.

О Пашићу уопште немам посебно позитивно мишљење нити ме је нешто импресиониро,суштина је да је био политичар који се потрефио у време великих догађаја.Нит лук јео,нити мирисао,али задесио се ту.И непада ми напамет да све те победе срског сељака препишем једном Пашићу.А колико је визионер и колико је паметан је показало време,кад је његов пројекат Југославија потпуно поражена,а Срби национално и физчи тотално уништени.

Што се тиче вашег става,сличан Николићевом пре неколико година док није скинуо беџ,ја се не слажем.
Препоруке:
3
5
98 понедељак, 31 август 2015 17:58
немања-Владимир Нови Сад
Поновићу се, нисам спреман на коцку са народом који је једном гласао за Јељцина,који је брже признао Хрватску него што је то урадила Америка,а други пут бира Путина и Медведева.Ја више нисам спреман ни на свој народ да играм,а камоли на неки други.Та Русија па чак и јељцинова није нама помогла,али није нам ни одмогла то је тачно.Што се тиче политичке неутралности,она је онако лоше дефинисана и проформулисана,боље је је рећи самостална политика.Што се тиче војних савеза,никакав војни савез са Русима нама не гарантује ако нас Хрват нападне да ће нас Рус бранити.То смо видели и са Русима у Украјини.То гарантује НАТО,да ли сам за Нато,не и никад нећу бити.Али да ми причате приче како је алтернатива НАТО некакав ОДБК или Шангајски савез,то може само лаик,коме није јасно да то није исто и да уласком у ОДБК немаш права каква имају чланице НАТО.

Мало да вас исправим,никад Додик и његова странка нису били пријатељи са Коштуницом и ДСС-ом.Чак напротив и данас је ДСС везан са СДС.
Препоруке:
2
6
99 понедељак, 31 август 2015 18:02
немања-Владимир Нови Сад
Та подршка је данас форме ради само,на неком омладинском нивоу,јер ДСС подржава Додика.А ДС је увек био у везама са себи сличном социјалдеморкатском странком Милорада Додика.И када је био дуел са Чедом пре пар година Додик је похвалио Коштуницу као неког са ким је најбоље сарађивао,иако је тада подржавао ДС и Тадића,никад Коштуница није страначке интересе стављао испред државних.

Као што ви немате ни воље нити потребе пиште о свему лошем после петог октобра,ја немам ни обавезу да то брним,нити могу.Али не могу да прихватим да данас неко отписује једну евроскетпичну и антинато странку мислим на ДСС,а то ради СРС,а на другој страни нуди онима који данас воде ову земљу у провалију сарадњу само да се одрекну садашње политике.Е то је за мене недопустиво,и зато никад нећу гласати за Радикале,јер су циркус Колорадо и ништа друго.У ствари исправка гласао би,знате кад,кад би видео да је ДСС испод цензуса,а да је српски народ у великом броју у њима видео алтернативу.
Препоруке:
1
8
100 понедељак, 31 август 2015 18:04
немања-Владимир Нови Сад
У политици су промене могуће,и нема ту емоција никаквих.Еј он је мене тукао,и пошто ме тукао ја сам сад љут на њега и нећу са њим играти фудбал,то су клиначке ствари.А озбиљна политика је друга ствар.Јер СДС била патриотска странка?Јесте,да ли је данас,неби рекао.Да ли је Додик дошао на власт јер га народ српске довео,или га је поставио високи представник?Високи представник како би се смањио утицај СДС.Јел је СПС некад био једно,а данас друго.

Исто тако и ДСС.Он је био за ЕУ,данас није,шта је ту спорно.Био је за приватизацију,учествово у спорним приватизацијама,али убедљиво најмање,и добро нек одговарају.Али данас је против неолибералне економије и против продаје ТЕЛЕКОМА И ЕПС-а.

Свако добро и вама.
Препоруке:
0
8

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер