петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Избори, да или не - игра непотврђеног ега

Kоментари (109) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 28 август 2015 12:07
Цвико
Зашто ванредни избори? Зато јер јасно изнети предлози да се уђе у НАТО, "ЕУ-таназију", избрише Преамбула о Косову и Метохији и друго не би прошли на референдуму који се о овим питањима мора одржати. Ванредни избори у односу на референдум, дају му већу могућност за опстанак на власти. Ако би победио на изборима он би маестрално тврдио да је његов избор, његова изборна победа, потврда исправности политике коју води и да референдум није потребан. Ако се сетимо приче из индијске књиге мудрости, "Царево ново одело", неће нас превеслати жедне преко воде.
Препоруке:
213
2
2 петак, 28 август 2015 12:10
Causa Spectandum
Decko ima velik problem, a dijagnozu moze postaviti i pocetnik. Odvojen od realnosti, shvatio je celu situaciju kao vlastitu igraonicu. Voleo bih da je uvazeni Profesor u pravu, ali mislim da ce rezultati izbora biti van domena racionalnog. Nadam se da debelo gresim.
Препоруке:
187
1
3 петак, 28 август 2015 12:12
по обичају
Кратко, јасно и тачно. А богме и храбро. Браво господине Антонићу.
Препоруке:
231
3
4 петак, 28 август 2015 12:13
Турас
Браво Антонићу . Хтео бих да додам откуда овакви карактери "црпе" енергију за своја недела . Једноставно да није те подршке колонијалних сила , такви никада неби дошли до изражаја као лидери у било чему . Јер природно је да се снага личности једнога човека базира на тој -духовној снази која је друштвена , где индивидуа зна да оно што чини је стуб друштва у коме живи и то му даје моралну снагу , истрајност . На крају то га оплемењује и једном речју се зове - поштење . У нашем случају ,где напоменусте учињена недела , природно је да ОВАКВИ траже самопотврђивање у народу свога ега кроз стално помињање својих (фингираних)успеха , или не дај Боже избора који би ову сиротињу коштали коју милијарду евра .
Препоруке:
148
1
5 петак, 28 август 2015 12:16
Milos
Sa nestrpljenjem čekam svaki Antonićev tekst. Srbija je imala čoveka na čelu vlade koji je bio antipod trojici političara koji su je, svaki na svoj način, unesrećili i koje S. Antonić spominje u svom tekstu. Srpska elita i javnost su se povele za somnabulnim pričama o neobaveštenosti, mačkama i sovama i pod dirigentskom palicom ambasada i lobistickih grupa neprijateljskih drzava oterale čoveka koji zaista voli ovu zemlju i koji bi sve za nju učinio.
Препоруке:
159
12
6 петак, 28 август 2015 12:20
Betelgeuse
Одлично господине Антонићу! Оштро и тачно, доста је било!
Молим да погледате следећи видео:
https://www.youtube.com/watch?v=umijyuA1rt4

Заиста, ДОСТА ЈЕ БИЛО!
Препоруке:
130
9
7 петак, 28 август 2015 12:21
Daya
Па када је Вучић деловао као рационална личност?
Препоруке:
141
3
8 петак, 28 август 2015 12:21
Bravo Milose
konacno da se neko usudi da kaze!
Препоруке:
150
4
9 петак, 28 август 2015 12:52
Deprimirani srpski rodoljub
Skresao mu ga je profa u brk svaka mu cast.Jedva sam cekao novu kolumnu tj tekst dr Antonica.Razvalio ga je argumentima.Ovako ni Roki Balboa u filmovima nije olupavao svoje protivnike u ringu.Hvala i srdacan pozdrav.
Препоруке:
144
4
10 петак, 28 август 2015 12:55
апис
Убитачно! Кад год читам проф.Антонића, дође ми да га загрлим. Како он то лепо све што је неотесано отеше, грубо углача, неписмено описмени... Капа доле, професоре!
Препоруке:
172
4
11 петак, 28 август 2015 13:11
Saša
Kao i obično profesor tačno i u metu .

Slažem se da se ovdje radi o egu ali on je samo dio ukupne slike .

Mislim da se sa svakim izborima na kojima pobjedjuje ova ekipa potvrdjuje i nanovo šalje signal da OVDJE NIJE OSTALO NIŠTA ... BAŠ NIŠTA .

Tragične su razmjere obmanjivanja ali je još tragičnije samoobmanjivanje naroda .

Očigledno je da je narod toliko zamoren i istrošen da ne želi da vidi ono što ga bode u oči .

Bio bih sretan da griješim ali meni odavno sve ovo djeluje na jednu samoubilačku eutanaziju .
Препоруке:
119
1
12 петак, 28 август 2015 13:14
zoran
И какав је, уопште, резултат размештања напредњачке хорде штеточина по свим институцијама ове земље – од основних школа и домова здравља до министарства енергетике и образовања?

Јер, пазите, и "жути" су запошљавали своју партијску пешадију. Али, ова провала некомпетентности у установе система, ова и оволика провала, вероватно није забележена од како су Вандали демолирали Римско царство, или од како су фанатизовани Арапи спалили Александријску библиотеку.


Meni je ulepsan dan ovim clankom! Hvala Vam profesore!
Препоруке:
158
2
13 петак, 28 август 2015 13:27
Milica
Uh, kakav sjajni tekst! ovo je najbolja politicka analiza Ava i situacije u Srbiji, kao i samih Srba do sada. Kratko, jasno, cak i literarno. Jos jednom bravo za majstora Antonica!
Препоруке:
132
3
14 петак, 28 август 2015 14:00
Рус
Многопоштовани професоре, улепшале сте дан и иначе улепшавате живот (не претерујем!) Вашим чланцима. Уливате наду и веру у Србију и српски народ. Вучић је капо. Он иживљава се над Србијом. И тиме ижевљава се над собом. Не може, ѕбог тога да неодољиво мрзи себе.
Препоруке:
112
4
15 петак, 28 август 2015 14:01
kosta
@milos
A da se ti, kao i Vucic, nisi malo predimenzionirao. Obojica vidite ono sto niko racionalan ne vidi.
Sve pohvale Antonicu na opasno tacnom tekstu.
Препоруке:
55
7
16 петак, 28 август 2015 14:20
nenad
da, jedan covek verdri i oblaci. ali narod zewli da bude tako.

kako smo smao dobri prema izbeglicama, Vucci je izvukao dobro u nama. I on je onomad preveslao hladnu reku da izbavi decaka iz sledjenih kola. Nija ga plasila kosava.

I mi smo postali nesto novo. Ako Nemacka, nas prijatelj, zamoli da primimo 400000 ljudi, primicemo ih sve do jednog. Volimo Nemacku, postujemo Vucica.
Препоруке:
66
32
17 петак, 28 август 2015 14:22
Хришћанин
Одличан текст. Сажето и јасно. Што би народ рекао: "Школован човек". Текст штампати у милион примерака и делити огромној популацији заблуделог српског народа, можда неки и схвате за кога су гласали два пута и где их велики вођа води. Професор Антонић је оптимиста. И ја сам. Отарасићемо се ми квислинга као што су то чинили и славни преци наши. Поздрав читаоцима, редакцији НСПМ и професору Антонићу.
Препоруке:
116
2
18 петак, 28 август 2015 14:22
Ренолдс
Феноменалан текст, али бих поделио овде с читаоцима једну своју бојазан, а споменута је права реч - хибрис. Ево зашто сматрам да тај "грех" АВ неће починити, то неће бити разлог његовог пада и због тога његова владавина може потрајати дуже него што се нада сваки нехипнотисан човек.

АВ је навикао да има великог шефа, а да гази оне испод себе. Читаве своје каријере тако је функционисао - најпре је имао Шешеља, а сада стране господаре. Тај је навикао да се савија, ћути када треба. При томе није имао ни дана поштеног рада, није се борио за себе знањем и резултатима, него потуљеним играма, сплеткама, увлачењем, самопромоцијом.

Али је УВЕК имао господара, био он Шешељ, Николић или Меркелова.

Такав човек неће починити хибрис, неће изазвати богове јер срећни роб богове никад није изазивао. Све што ће радити, радиће само у оквирима простора који му је садашњи господар/бог наменио, целог живота је функционисао тако.
Препоруке:
100
2
19 петак, 28 август 2015 14:29
ЗР
Остаје нам само да се надамо да ће се испунити Антонићева жеља да урушавање СНС режима почне управо на локалним изборима, попут Милошевића 1996. године.
Препоруке:
89
2
20 петак, 28 август 2015 14:34
Jelena
Konacno jedan ozbiljan,argumentovan,sjajan tekst o pustosi i rasulu koje seje vucic sa svojim SNSom.Svaka cast profesore i hvala.
Препоруке:
97
2
21 петак, 28 август 2015 14:38
реално
"Ненаде", плус од мене сте добили само зато што верујем да се шалите и да сте само убитачно иронични.
"Ренолдс": Бојим се да сте у праву то за "хибрис" и АВ-ову потребу да има газду и господара.
Иначе, одличан текст.
Препоруке:
64
2
22 петак, 28 август 2015 14:40
Посматрач
"Шта је било са афлатоксином, шта с фирмама Вучићевог брата, шта с падом хеликоптера, шта с понижавањем жандармерије што је хтела да легитимише члана Вучићеве фамилије?
Коначно, какав је резултат смањења плата и пензија у Србији?
И какав је, уопште, резултат размештања напредњачке хорде штеточина по свим институцијама ове земље – од основних школа и домова здравља до министарства енергетике и образовања?
Јер, пазите, и "жути" су запошљавали своју партијску пешадију. Али, ова провала некомпетентности у установе система, ова и оволика провала, вероватно није забележена од како су Вандали демолирали Римско царство, или од како су фанатизовани Арапи спалили Александријску библиотеку."

Ове Арапе, Вучић из разлога који су овде описани и не само овде, хоће да насели у Србију, и да мени и мојим потомцима отме државу. Каже Вучићев министар полиције да забрањују сваки протест против Арапа, јер је то "мржња", а није мржња према Србима што им отима права и Државу
Препоруке:
100
1
23 петак, 28 август 2015 15:18
небитан
Поштовани Антонићу, иако смо чсто истомишљеници, овог пута се не слажем са вашим тезама:

Да ли је влада у кризи? Није. Да ли се парламентарна већина осула? Није. Да ли је неко важно и глобално политичко питање на дневном реду па о њему треба и народ да се изјасни? Није.

1. Влада је у катастрофалној криѕи, али не таквој да нема бројчани легитимитет, већ у оној да нема ни памети ни идеје како даље да настави са крађама и разарањем Србије а да и сама не буде разорена. А та криза се, ту се слажем са вама, најбоље маскира изборима.
2. парламентарна већина ће се осути истог тренутка кад намирише да је вучић готов јер њих држи само бедни огољени сопствени интерес за пљачком. Овим изборима вучић жели да демонстрира да је још у пуној снази и да се нико не усуди да бежи.
3. Важних питања има колико хоћете, али их проЕУ пропагандна машина гура испод тепиха. Занимљиво је питање да ли ће изборна кампања наставити то скривање или ће сви проблеми Србије испливати на површину.
Препоруке:
71
1
24 петак, 28 август 2015 15:29
Rado
Потписујем. Браво г-дине Антонићу. Храбро и филигрански изанализирано. Али. Шта, али? Надате се да ће се овај режим са Вучићем урушити сам од себе. Варате се. Њега ће "истрошеног", када испуни све захтеве, прохтеве, хирове и уцене Вашингтона, Берлина и Брисела, они заменити новим Слобом, Тадићем, Вучићем. Познат Вам је термин западних моћника "кориснин идиоти". Но, ни Вучић није наиван. Он испуњава "жеље" ова три центра моћи постепено, па ће он "трајати" још дуго и дуго. Његова изборна база, уколико буде избора, а неће, јесте ср(б)ски "плебс" са платама и пензијама испод 25.000 динарића. Шта је излаз? Проучите мало боље Махатму Гандиа и његову "борбу ненасиљем и грађанску непослушност" - оба средства су демократско право грађана. Волео бих да коментаришет.
Препоруке:
60
1
25 петак, 28 август 2015 15:40
Oliver Kromvel
Profesore Antoniću prijatno sam iznenađen oštrinom i neposrednošću koju ste iskazali u ovom tekstu i slazem se sa vama da je u pitanju iracionalni konvertit,ipak ja bih dodao neko svoje lično razmišljanje,smatram da pored ogromne doze iracionalnosti ima ovde itekako pragmatičnih razloga za izbore,pokušaću i da navedem neke koji nisu ni malo zanemarljivi.

1 Ekonomska kriza i dalje srozavanje zivotnog standarda-Aleksandar Vučić je itekako siguran u efekte svoje vladavine,do zime ćemo imati drastično pogoršanje zivotnog standarda što će kulminirati u prvim mesecima naredne godine kada je realno očekivati ozbiljna poskupljenja.Tek na zimu će se osetiti efekti poskupljenja struje,uvođenja pretplate,uvođenja nove poreske politike koja je mnogima drastično uvećala porez na imovinu,pogotovo onima u uzim gradskim sredinama.Ne zaboravite ni otpuštanje oko 50 000 radnika do kraja godine u preduzećima u restruktuiranju sa Rakovicom je počelo nastavlja se dalje.
Препоруке:
74
1
26 петак, 28 август 2015 15:47
Oliver Kromvel
2.Unutrašlji sukobi u SNS-u i preraspodela moći-opšte je poznata činjenica da u samom SNS-u pogotovo među prvoborcima tinja veliko nezadovoljstvo,opšte je poznato da je Vučić sklon da forsira otpatke Ursa,DS-a,SPO-a i ostalih zutih stranaka.Gotovo ni jedan lokalni odbor nije jedinstven u mnogim opštinama paralelno funkcionišu i po dve pa čak i tri frakcije.

3.Sukob sa Tomislavom Nikolićem-njihov animozitet nije nikakva tajna,pogotovo je sve kulminiralo kada je Radomir Nikolić preuzeo Kragujevac i mnoge lokalne odbore po Srbiji,na šta je Vučić odgovorio preko Kurira,Blica,Informera napadajući oba Nikolića zestoko.Vučić bi voleo da se učvrsti dodatno na vlasti pre predsedničkih izbora 2017,veliko je pitanje kakvi su mu planovi kada je Nikolić u pitanju,jasno je da na njihovoj relaciji postoji ozbiljan sukob koji bi mogao u dogledno vreme da eskalira,naravno to nije principijelan već sukob oko vlasti i preraspodele moći i uticaja.
Препоруке:
67
2
27 петак, 28 август 2015 15:54
Oliver Kromvel
4.Vojvodina-Vučić ne sme da izađe na pokrajinske izbore jel je svestan kakav šljam je nakupio u stranci,takođe je svestan da mu je na pokrainskom nivou rejting znatno nizi a vrlo lako bi sve moglo da se pretvori u ozbiljan poraz a za njega je u ovom momentu sve oko 30% ili manje ozbiljan poraz,da ne pričam da ako se 60 poslanika bude biralo po većinskom modelu SNS nema nikakve šanse.Otud zelja da se spoje lokalni i pokrainski pa mozda čak i parlamentarni izbori,strah od poraza jel prvo veliko posrtanje bi izazvalo lančanu reakciju i urušavanje Potemkinovih sela srpskog kralja Ibija.Da li iko veruje da do sada Vučić nije mogao da skine Pajtića naravno da je mogao da kupi poslanike i da ga skine ali nije smeo što zbog straha od poraza što zbog stranog faktora.

5.Strani faktor-mozda su prevremeni izbori uvod u promenu ustava i rasprodaju nacionalnih resursa jel očigledno je da je zapelo oko Telekoma i PKB ubrzo će eskalirati kriza u RTB-Bor i u zeljezari Smederevo.
Препоруке:
73
1
28 петак, 28 август 2015 16:02
Oliver Kromvel
Srpski kralj Ibi koliko god da je egocentrični konvertit od koga bi se i Nikolo Makijaveli i Roderiko Bordzija sa gađenjem sklanjali ipak nije uopšte glup i jako dobro je svestan šta nas sve očekuje i kakav je sled događaja.Kralj Ibi ima puno neprijatelja,tajkuni koje reketira i kojima se opasno zamerio razvlačenjem po zutoj štampi,hapšenjem i ucenjivanjem,strani faktor koji za njega više nema ni trunku razumevanja već očekuju bespogovornu poslušnost.Pajac Majkla Devemporta na čelu nesretne vlade Srbije zna da mu vreme ističe i očajnički pokušava da opstane,jadnik nije bio svestan da kada je pozarnim stepenicama izašao iz bele kuće da je tada njegov status zapečaćen za sva vremena.Narod sve više grca,sve više je ćutljiviji a Srbin je najopasniji kada ćuti,zemlja je sve zaduzenija,svilen gajtan se polako steze oko Vučićeve političke karijere ali i samog projekta poznatijeg kao SNS,zivi bili pa videli,ovaj pajac kada padne neće ni dugmići od njega ostati.Postavlja se pitanje šta posle.
Препоруке:
75
2
29 петак, 28 август 2015 16:13
Не клепећи нанулама
Све ово што сте описали у вези председника владе , недољиво асоцира на Калигулу и његовог сенатора, овог српског " сенатора" тимаре странци да би деловао репрезентативно, али " сенатор" остаје сенатор... без обзира на сав труд странаца.
Препоруке:
48
1
30 петак, 28 август 2015 16:24
zarobljena pinceza
Krećem se dosta po narodu zbog posla,on vlada samo u medijima pošto je Gospodar istih.Nikad teže i gore narodu nije bilo,prvobitan šok od svih udaraca je prošao,oseća se i živi diletantizam na svakom koraku,rekla bih da će s izborima ili bez njih uskoro da pukne.Ni jedan njegov potez,posebno predaja Kosova većina ne podržava,on steže maksimalno,ali neće ga to zadržati na vlasti.Verujte mi,za njega,što za Miloševića nikad nisu misle da je dalabu,vidljivo bolestan,a Srbi mogu dugo da trpe,kad progovore onda nema više nazad.A progovoriće i to uskoro.Za razliku od naših generacija,današnja deca nemaju simpatije prema EU,niti imaju sećanja za YU,niti ih zanimaju naše teme.Oni su okrenuti Otadzbini,pravoslavlju za njih Kosovo i Svetosavlje ima značaj,uzdam se u njih i bilo bi dobro da se neko obrati i usmeri tu mladost,oni su snaga.Ne žele i neće svi na Zapad,oni Zapad vide nakaradnim što i jeste.Imam sina od 24,ja imam 50.Mi smo prošlost,oduvajmo ga.Vučiću,Knezu Tame.Gotov si.Živela Srbija.
Препоруке:
79
4
31 петак, 28 август 2015 16:31
Све је то тако, али???
О Вучићу као политичару се практично све зна иако би он желео да га знамо само од пре пар година. О његовом психолошком профилу се исто тако све зна мада нема праве стручне дијагнозе
Ипак, мене више интересује психолошки профил оних који гласају за таквог лика а да при томе немају неки лични мотив(каријера, посао, неке привилегије које тренутно иду уз подршку СНС. И поред најбоље воље не могу да замислим таквог гласача. Можда би неко истраживање помогло да се одгонетне профил тих ''фантомских'' гласача. А не би згорег било и да УПС – Удружење Психијатара Србије оцени премијера. Зар то не би било од јавног интереса грађана Србије? Зашто да Шабић или Јанковић не покрену такву иницијативу?
Препоруке:
53
1
32 петак, 28 август 2015 17:10
Pera
Sve je to tako
ko očekuje pomoć od Šabića i Jankovića taj ne zna šta priča i piše. Odakle su se ispilili Šabić i Janković. DS, Građani Vesne Pešić, LDP Čede Jovanovića. Pa kako možete razmišljati o lečenju nečeg sa otrovom. Svima njima je ova vlast produžila mandat a ova njihova prepucavanja su za javnost ali nikom dlaka sa glave ne fali. Dok masa svati ove igre odoše leđa.Za sve što gore navedeni zastupaju ovi provode a iskre sevaju kad su lični interesi u pitanju ali name3snici se između sebe nesmeju smicati jer ujka sem i njegovi nebi dozvolili.
Препоруке:
41
4
33 петак, 28 август 2015 17:30
небитан
@Oliver Kromvel

Капа доле за ваше коментаре, а да се надовежем на ону одличну серију коментара које сте имали током рата Укрофашиста и ДНР/ЛНР: Вучић је постао српски Потрошенко - влада као да је пијан, не зна тачно кад ће му куцнути последњи час на власти, само зна да је тај час све ближе и ближе...
Препоруке:
63
0
34 петак, 28 август 2015 17:31
s
Ovi izbori će se održati samo i jedino što Nemačka hoće da promeni neki utisak kod gradjana. Na primer da se napravi "loš izbor",pa da se ukine vizna liberalizacija.
Препоруке:
24
1
35 петак, 28 август 2015 17:34
Istoricar
Ovo je najbolja analiza o politickoj situaciji u Srbiji. Antonicu, bravo za ovu analizu i posebno o ekonomskom aspektu Vuciceve vladavine. Posto je tekst dosta koncizan, kratak i jasan, uvek moze nesto da se doda. Cini mi se da samo nedostaje jedna recenica o medijskom mraku u Srbiji i onda bi sve bilo na mestu.
Препоруке:
45
0
36 петак, 28 август 2015 17:52
Grozno ali istinito
Kako kod da narod glasa, Vucic ce pobediti, on to zna, to mu je obecano.
Izbori nece biti posteni, za to ce se pobrinuti Vucicevi prijatelji. Njemu je samo potreba potvrda
vladavine, I da izbaci jos malo preostalih koji mu ponekad idu "uz dlaku".
Vucic je NARCISOIDAN.
Препоруке:
47
0
37 петак, 28 август 2015 18:06
Бошко
Бучић не да није "врх леденог брега" него чак није ни "грудва снега" на "врху леденог брега"

Минорни ископлексирани потрчко Меркелове и Блера, који служи као "кеса за прашину" Кирбија.

Већ смо имали диктатора, који је исто тако био неприкосновен, скинули, ухапсили, послали у Хаг и није се десило ништа и променило ништа.

Социјалисти су наставили да пљачкају, па су им се придружили "жути", па они "жутима" да би се не крају повратио "тим снова" из 90тих који је издао све Србе на Балкану и на Косову и сада пљачкају и распродају Србију заједно.

Милошевићу је сада име Вучић и Дачић а иста профитерска камарила распродаје Србију као и 90тих

Дегенерација грађана показује свој врхунац као и за време Милошевића када +3 милиона грађана гласа за обичне преваранте и сецикесе, док другу половину политика "изгледа не занима" јер су се толико обогатили у "приватизацијама" тита, милошевића, ђинђића, тадића, дачића, вучића и николића да су "недодирљиви" и "аполитични"
Препоруке:
46
11
38 петак, 28 август 2015 18:40
Николи
Уважени професоре,

наравно да је ваш коментар о непотврђеном егу врло јасан, бритак, поентиран са примерима који су истинити. Међутим, након читања оваквих коментара (анализа) увек себи постављам питања: Шта треба учинити да би се извршиле промене, да би пре свега живели у праведном друштву? Које су то вредности које недостају нашем народу да би доносио другачије изборне одлуке? Како да препознамо, а затим и подржимо носиоце препорода нашег друштва?

Сматрам да је потребно да више информација пружате о решењима,о начинима промене, о квалитетним људима у овој држави. На крају, мислим да би било врло корисно и ваше јасно изјашњавање о подржавању одређене политичке организације.

Хвала на разумевању.
Препоруке:
36
2
39 петак, 28 август 2015 19:20
Peter RV
Vucic je na propagngnom vrhuncu- Briselski sporazum i pohvle Merkelove i Vasingtona - sto je najbolji momenat da se obnovi mandat.
On racuna, korektno, na rezimlijski duh Srbijanaca koji ne moze ni zamislit zivot bez prstiju u vlasti!
Препоруке:
25
8
40 петак, 28 август 2015 19:20
John Johnson
Нема шта, текст је добар, све је тачно...., па шта? Али, не слажем се са закључком г. Антонића. Он би требало да зна да више од 98% људи не чита ни његове текстове, ни НСПМ, ма – чак ни “Политику“ (мада је и она углавном режимска). Тих 98% ће на АВАВ- превременим изборима (ако их он уопште и омогући) одлучити. Они су у најбољем случају полуписмени, врдаламе, велики процент их је и тупавих, са потпуно искривљеним поимањем живота и политике. Блену у ТВ, ако ишта и читају (можда 5% њих) – то су таблоиди. Шта очекивати од таквих? Само победу АВАВ-а. Он је у таквој средини заслужује – а и та средина га потпуно заслужује. И... живеће они дуго (?) срећно и задовољно. Док им допустимо... После ћемо вам послати другог.
Препоруке:
54
4
41 петак, 28 август 2015 20:28
nsss.rs
Ипак, Србија је зачудна земља. Један је тако мислио да ће да тријумфује као "фактор мира и стабилности", на изборима 17. новембра 1996. године. Резултат је био да је изгубио све веће градове, те да је онда слушао како му сто дана звече шерпе и тигањи по улицама Бограду, Нишу и Крагујевцу.

До овог места-бриљантно; одавде- срце преузима контролу над умом, и Антонић заборавља колику је помоћ имала опозиција од запада тих година. Разумљиво, људски, и Антонић жели да види крај овом пропадању и владавини неспособних и склоних издаји. Једино- није реално.
Патриотску опозицију у Србији потресају зађевице и сукоби око превенства, нема никог моћног ко би то подржао, народ нема много вере у то, јер су то ипак- "преумљени" ДОС-овци, мање- више. Што рече један коментатор- склон сам уверењу да би више гласова прикупила "странка" Вукадиновића и Антонића, него ове, патриотске, само због некомпромитованости.
Биће избора, и биће слаб избор.
Чекаћемо још.
Препоруке:
53
4
42 петак, 28 август 2015 21:35
Јован Т.
Слажем се са nsss.rs, поготово је добро приметио како емоције превладају хладни, аналитички разум при крају текста. То је било непотребно. Успех на (беспотребним) изборима би био улазак коалиције ДСС/Двери у парламент и ја бих тиме био задовољан. Да се чује патриотски глас у народној скупштини.
Препоруке:
23
6
43 петак, 28 август 2015 21:54
Павле Аћимовић
Зашто Вучић хоће да распише истовремено парламентарне, покрајинске и локалне изборе?
Ако би били само покрајински и локални избори ( којима је време ) онда би било логично да се локални политичари кандидују и воде своје кампање. Пошто Вучић врло добро зна кога од чланова и руководилаца има на локалу из своје странке, он предосећа да би на истом могло свашта да се издогађа и зато жели да он лично , преко својих новина и телевизија, води једну јединствену кампању, којом ће покрити и парламентарне и покрајинске а поготово локалне изборе. У свим већим градовима у Србији, на локалним изборима 2012. године СНС није освојио већину, чак није био ни у извршној власти. Каснијим притисцима, уценама, парама, успели су да дођу на власт у Београду, Новом Саду, Крагујевцу, итд. Народ на локалу може да претпостави ко ће му бити градоначелник испред СНС и неће гласати њих и тога се Вучић плаши. Зато он хоће да народ гласа за њега и нада се да ће преко њега бити освојена и републичка и локална власт.
Препоруке:
52
0
44 субота, 29 август 2015 00:04
@Pavle Acimovic
Tako je Pavle. Na lokalnom nivou SNS ne bi dobila podršku od glasača. Jedini način da se izvuku izbori jeste da ih na svojim leđima izvuče Vučić.Dakle, samo uz republičke izbore koji se održavaju istovremeno s lokalnim, na lokalnom nivou SNS možeda dobije podršku.
Препоруке:
27
0
45 субота, 29 август 2015 00:14
Милосав
"Он, једноставно, није у стању ништа истински да уради". Потпуно нетачно. Све је урадио како му је речено. О ничему не мора да размишља, осим о пропаганди. Уз садејство са својим творцима, ДС-ом. Медијски мрак се спушта над Србијом. РТС и РТВ су подељени као партијски плен. Свако има своје место за представљање. Воде се "жестоке борбе". Борко насрће на РТС са јајима, графити, црни џипови, ко је "набилдован", ко је где летовао...". Све егзистенцијална питања грађана Србије. Оних споредних, продаја Телекома, ЕПС-а, медијска приватизација... нема. Нити ће бити. У бесмисленој свађи, око ничега, заузима се медијски простор, не дозвољава појава трећег. Народ се тера на "за" и "против". "Изабери кога хоћеш, исто ти дође". Шта би се променило победом ДС-а? Не би било распродаје државне имовине, не би било партијског запошљавања, не би било нових кредита...?
Велика Плана и још 10 општина су пример како "љути противници" сарађују.
Покушаћу да наставим.
Препоруке:
25
1
46 субота, 29 август 2015 00:30
Милосав
Медијске законе је донео ДС, против био Вучић. Том приликом Ниш је остао без радио Ниша. Онда су се променили. СНС је дорадио закон и све гаси или приватизује. Против нико. СНС-у РТС и купљени медији. ДС-у РТВ са 2 ТВ канала и 4 радио станице. Остало, јужно од Београда, нема право на постојање. Сада је Ниш изгубио и нишку телевизију. Једино што ће добити је право да плаћа ТВ таксу. Пробој вести из Ниша ка Србији постаје немогућ.
Колико Вас зна да су управо одржани филмски сусрети у Нишу?
Колико Вас зна да се одржавају протести грађана против цене грејања. Изгледа са успехом.
Колико Вас зна да се одржавају, још увек у мањем обиму, протести против гашења или продаје нишке телевизије?
Колико Вас зна да постоји могућност да се приватизација градске телевизије изврши градским парама?
Колико Вас зна за признање бившег директор угашеног Југоистока о томе колико је њих запослио и на чије инсистирање?
http://www.juznevesti.com/Politika/Novakovic-priznao-partijska-zaposljavanja.sr.html
Препоруке:
40
0
47 субота, 29 август 2015 02:28
Жељко Јефтић
Мислим да Вучић једино може да "влада" када су ванредне ситуацију, а избори су идеална прилика да буде оно што једино може да буде продавач магле
Препоруке:
25
0
48 субота, 29 август 2015 08:42
Хризостом
Чикам некога да напише бољи чланак од овога, а да је овог обима и на ову тему.

Истинито (сви ово осећамо и мислимо), прецизно (нема разглабања) и надасве - саветодавно.

Па ономе коме ово није довољно да задржи правилан став, нек га демони јашу до његове смрти!
Препоруке:
30
3
49 субота, 29 август 2015 10:01
BANDITSKI BRLOG
Kolumna je vrh vrhova!Sve čestitke i zahvalnost autoru.
Uopšte nisam optimista a evo zašto:
-Kao i sve desno-populističke vladavine, pa tako i ova na svoj brutalan način zloupotrebljava nedostatak političke kulture i prosvećenosti unutar sopstve država i nacija, i zapravo parazitira na svemu onome što je najgore u njihovim sopstvenim zemljama.
-Neposredno pred izbore povećaće penzije i onima kojima nisu ni smanjivane. A takvih je oko milion i sto hiljada i to su njegovi sigurni glasači iz najmanje dva razloga: zato što će dobiti tu crkavicu, a i iz pakosti i zlobe prema onima kojima je penzija smanjena,jer nažalost takav smo narod.
-Uz to mnogi će mu pokloniti svoj glas za besplatan paketić makarona i pirinča.
-i još jedan(psihološki) razlog.Valja se prisetiti onog seljaka, kad ga je Vuk pitao hoćeš li glasati za mene, on je odgovorio:"ću glasam za tebe - kad dođeš na vlast"!...
Препоруке:
24
1
50 субота, 29 август 2015 10:42
boki okac
vucko ce dobiti izbore .
potpuno je razbucao opoziciju.
ds nema sta da ponudi pa cak ni tajkune jer su svi kod vucka
srs 5 % seselj je izgubi vezu s realnoscu odavno
dss je rascepljen
Препоруке:
12
5
51 субота, 29 август 2015 10:51
neobavetsen
Odličan tekst koji razotkriva da pojava nema nikakav sdržaj, tj, da se nalazimo unutar jednog podeljenog uma kome je teška duhovna kriza omogućila apsolutnu vlast. Bojim se da će s njim doći i apsolutna i konačna propast naše države. Inače, Željko Cvijanović, koji toliko često menja idejne poglede da je to nemoguće pratiti, na svom portalu indirektno polemiše s g. Antonićem i svrstava ga u isti koš sa drugosrbijancima i DSom. Bilo bi interesantno da mu g. Antonić odgovori. Onako kako on ume.
Препоруке:
28
0
52 субота, 29 август 2015 11:21
Vucic, Milosevic
Vucica ce, kada kucne cas, sa vlasti da skine u svakom pogledu ojadjeni sam srpski narod, dok su Milosevica skinuli sa vlasti strani placenici medju Srbima, gradjani Srbije sa rezervim otadzbinama u drzavama nastalim posle rasturanja SFRJ, i izbeglice kojima je Srbija odnosno Milosevic bio kriv sto nisu (od)branili svoja ognjista. Sve je jasno, jer je svima ovima, koji su srusili Milosevica, Vucic sada po volji, ali ne i srpskom narodu...
Препоруке:
18
7
53 субота, 29 август 2015 11:35
Мићко
Подржавам ово што каже Николи. Треба више писати о решењима.
Препоруке:
11
1
54 субота, 29 август 2015 12:13
није у народу баш све тако црно
@ John Johnson,
Тачно је то да највећи део гласача не чита оно што пише Антонић или било ко.
Такође је тачно да скоро нико од тих гласдча нема појима шта је једноцифрена инфлација (а све отишло у небо), БДП и слично.

Међутим ти људи су живи и живе своје животе. У мом селу су сви гласали за тог Вучића. Данс кад им је дошао порез, струја (коју им секу), кад немају ни динара а долазе им приватни извршитељи.... Само нек распише изборе видеће како ће проћи.

На жалост овог пута ће мо поново гласти против неког а не за нешто боље.
Препоруке:
24
0
55 субота, 29 август 2015 12:14
Читалац
Неприметно и постепено је дошло време да је критика овог владара постала чин храбрости. Што јаснија и прецизнија то и храбрија. Браво господине Антонићу!
Препоруке:
21
0
56 субота, 29 август 2015 12:48
Nenad
Evo danas i jedna pozitivna vest. Z. Cvijanovic je objavio tekst u kojem je direktno stao na stranu Velikog Vodje, sto bi u stvari trebalo znaciti pocetak Vodjinog kraja. Otprilike kao da ga je Baja Mali Knindza opevao. A tekst ni manje ni vise nego objasnjava kako se Vodja bori sa stranim ambasadorima i da mu zato trebaju izbori...
Препоруке:
33
2
57 субота, 29 август 2015 12:49
anta
Више мање све је тачно што је написано у чланку... има само један проблем, на основу досадашњих искустава, наследник Вучића ће бити у сваком случају још гори...
Препоруке:
15
3
58 субота, 29 август 2015 13:25
Србијанац
@Peter RV
rezimlijski duh Srbijanaca koji ne moze ni zamislit zivot bez prstiju u vlasti!

Није ли нормално да се људи занимају ко влада. За разлику од Мизерије која се интересује само за шверц, евентуално за туризам, или да га издржава жена (do'es it ring a bell? Подсећа на нешто?)
Препоруке:
4
1
59 субота, 29 август 2015 14:15
синиша
Својевремено кад се Милошевић вратио из Америке из Дејтона рекао је " Честитам Србима у БиХ формирање Републике Српске".

Признајем да сам био међу онима који су мислили да је то што су Срби добили у Дејтону мало и да је та честитка дрскост. Међутим, испоставило се да је та Република Срска нешто много велико, нешто што директно продужава опсатанак српског народа и његову државност. Нисам добро ценио значај Милошевићевих речи.

Милошевић је био историјска личност и видио је и више и боље од већине нас.

Са друге стране Вучићево "честитам заједницу општина" је један обични идиотизам. Вучић није историјска личност, он је један у низу српских штеточина од Милана Недића, Пере Стамболића, Тадића до Николића. То су људи преко којих су највећи српски душмани упропаштавли српски народ. Они су наравно тврдили да није тако, а јесте.

Није довољно парафразираати историсјску личност па бити историјски човек. Ја јесам мислио да је РС мало, и погрешио сам. За ЗСО мислим да је ништа.
Препоруке:
32
1
60 субота, 29 август 2015 14:26
Турас
-није све тако црно -"На жалост овог пута ћемо поново гласти против неког а не за нешто боље."
Ви вероватно не познајете људску природу . Увек гласамо за боље(надамо се)а изгласамо горе . Наравно то нисмо желели .
Препоруке:
8
0
61 субота, 29 август 2015 14:54
"Пантер"
Милошевић је изгубио после санкција и силних милиона уложених у "демократску нафту" за "демократске" градове и сличних "демократских" измишљотина издашно финансираних како би се Милошевић срушио. Тадић је, напротив, изгубио изборе после силних милиона уложених како би се одржао на власти. Шта ће бити са Вучићем, видећемо. У сваком случају не видим да иностранство дотура неке милионе у Србију како би га срушили. Зато ми се чини да то поређење Милошевић-Тадић-Вучић није баш најпримереније.
Али да не ситничарим. Текст је генијалан.
Препоруке:
12
4
62 субота, 29 август 2015 15:03
Pera
Nisam baš siguran da su u neredima protiv arijanske jeresi, tokom kojih je dokrajčena kolekcija Aleksandrijske biblioteke (Serapeum je uništen pre toga), učestvovali "fanatizovani Arapi".
Препоруке:
6
1
63 субота, 29 август 2015 15:36
фрљ
... а што се не би и он `прешао` к`о Слоба или Б. Тадић ? Рачуна на гласове хиљада `Сир(б)ијаца`и ММФ ?
Препоруке:
10
1
64 субота, 29 август 2015 15:59
Betelgeuse
Па пустите више и Милошевића и анализе, све је јасно! Придружите се покрету Доста је било јер сам ЈЕДИНО од Саше Радуловића чуо конкретно које би потезе повукао, чија је реализација директно пропорционална степену успешности неког друштва. Анализа је заиста доста, али ипак радује извесни помак: као што сам написао у ранијем коментару, радује ме оштрина иначе јако лепо васпитаних и културних људи као што су Антонић и Вукадиновић. Превршила дара меру, то је оно што се не може порицати. Иначе сам много пута и овде био сасецан због жешћих коментара (истина без псовки, претњи). Више о Саши Радуловићу не могу рећи, осим о ономе што чујем од човека. Владу је напустио, а могао се обогатити као Крез, и ако ћемо судити према ономе што говори, изгледа да се ради о правом човеку! До сада нисам никада чуо ништа конкретно од било кога ко је икада претендовао на власт! На крају, не будите лењи, погледајте последњи интервју:
https://www.youtube.com/watch?v=umijyuA1rt4
Препоруке:
8
18
65 субота, 29 август 2015 16:03
@Betelgeuse
Саша Радуловић подржава пут у ЕУ, геј параде и све што иде у том пакету тако да он није никаква алтернатива.
Препоруке:
27
10
66 субота, 29 август 2015 16:04
Živojin Žika Pavlović
Svako nastojanje da se život u Srbiji promeni opterećenje je za naciju jer je mentalitet 'svinje u blatu' otporan na promene, a siliti ga da iz svog brloga izađe vodi u destrukciju koja je trijumfirala ratovima s početka devedesetih... Od Srbije ništa očekivati ne mogu. Dok je bila u sklopu komunističke despotije, ganjali su me fanatici zato što nisam hteo da veličam tiraniju i što mi je individualna sloboda bila najviši cilj; sada, u haosu nacionalnog ludila, odbacuju me rodoljubi i šićardžije zato što neću da uzdižem svoj narod jer ne mogu da blatim ostale.
Препоруке:
8
13
67 субота, 29 август 2015 16:35
Betelgeuse
За непотписаног:

Саша Радуловић се пре свега залаже за ТРАНСПАРЕНТНОСТ, али то би вероватно погодило и много вас овде. До сада нисам чуо о геј прајду, ни ЕУ, али је то теби, ипак најважније, мада си то сам лепо исконструисао. Човек говори о економији, успостављању система, непартијској држави, социјалној правди, и уопште свему ономе што нормалан човек НЕ МОЖЕ а да не подржи! Да гласам за ДСС онда? Двери? не могу се ни између себе договорити, чак ни унутар властитих странака! Нека ми неко каже, ако је погледао видео (Срби су нажалост хибрис, сви селектори, најпаметнији, С ЧИМЕ СЕ КОНКРЕТНО НЕ СЛАЖЕ!? Шта је човек рекао што није у реду? Међутим, ти то ниси ни погледао, површност је српски трејд марк.
Препоруке:
8
11
68 субота, 29 август 2015 16:48
@Betelgeuse
Ниси чуо до сада? Ево сад ћеш да чујеш.

http://www.novimagazin.rs/vesti/pokret-dosta-je-bilo-podrzava-paradu-ponosa

Главни проблеми Србије су нетранспарентност, корупција и економија? Не притисци ЕУ, покушај промене свести, покушаји ревизије Дејтона? Због таквих као ти је Вучић на власти, такви су му бирачка база...
Препоруке:
17
5
69 субота, 29 август 2015 16:54
Betelgeuse
Ја сам макар понудио алтернативу, шта си ти понудио, непотписани? Ништа, наравно, вероватно се надаш да ћеш добити на лоту, или ће се ствари, на чудесан начин, саме од себе поправити. Или ти је у Србији баш толико добро да би ти промена нашкодила. Постоје људи који из ината, на све одговарају негативно, а да нису ни саслушали, погледали до краја. У сваком случају, лудак вас води у провалију, па скачите с њим у дубину. Мени је потпуно свеједно, не живим у Србији, нити ћу икада, али сам Србин па ми ниједан од вас који живе у Србији НЕ СМЕ НИШТА ПРЕБАЦИТИ, а у вези са мојим српством и патриотизмом! Немам никакве личне користи од писања овде, не познајем лично Сашу Радуловића (осим преко његових наступа на малим телевизијама и јутуба). Кућа вам гори а тога нисте свесни. Јако би ме интересовало како би господа Вукадиновић и Антонић прокоментарисали видео чији сам линк послао. Иначе, то су ретки људи у Србији које веома поштујем.
Препоруке:
8
16
70 субота, 29 август 2015 17:00
@Betelgeuse
Кажеш да не живиш у Србији нити ћеш икада и да се истовремено твом патриотизму не може ништа да се приговори? Уз то подржаваш Сашу Радуловића? Приде реторика о лењости и критиковању без да се понуди неки предлог? Мислим да ипак Саша Радуловић није права опција за тебе. Боље лепо да подржиш Вучића друже мој. Исту причу гурате, исте ствари видите као кључне проблеме а он је још на власти и много је јачи него Радуловић.
Препоруке:
17
7
71 субота, 29 август 2015 17:09
Betelgeuse
Непотписани, не живим у Србији и нисам НИКАДА гласао (поготово не бих за Лудака). Ако је геј парада контрааргумент који је важнији од борбе за транспарентност и успостављање система, онда сам за геј параду, а да се спроведе СИСТЕМ. Већ САДА имаш геј параду! Понудите алтернативе! Овако ћете имати и геј параду и афричку државу без система, огрезлу у најгору корупцију коју свет може замислити.

П.С. Не слажем се ја у свему са СР! Рекао је како не би укидао ССП у оном делу који се односи на бесцарински увоз из ЕУ, што је образложио тиме да би то погоршало жељу домаћих произвођача за конкурентношћу. Не мислим да се српска привреда данас може равноправно носити са европском, и ту треба времена да се и наш боксер ухрани и утренира, па тек онда пусти у ринг са европским и светским економским тешкашима. Али, не можемо се у свему сложити, а ја вагам оно што је у овом тренутку најважније, а са великим бројем ставова Саше Радуловића се слажем.
Препоруке:
7
14
72 субота, 29 август 2015 17:20
Betelgeuse
Непотписани, или си глуп или луд, или обоје! Ја бајем а ти вичеш - боли! Већ сам рекао која је моја опција за спас Србије, па ми Вучића немој товарити! Срам те било!
Препоруке:
5
11
73 субота, 29 август 2015 17:24
@Betelgeuse
Приоритети? Изградња система? Да се живи од свог рада? Не може да се чека да решење падне са неба? Сад већ заиста нисам сигуран да се иза вашег ника не крије сам Вучић... само прича о живота од свог рада баш и не иде у пакету са државом благостања коју заговарате где уз максималну лењост може да се живи од социјалне помоћи.

Нема избора, нису то неке одвојене ствари. Нема изградње система ако се не супротставиш Западу. Нема дизања животног стандарда уколико не прекинеш пут у ЕУ. Сваљивање приче на криминал и корупцију као суштину проблема је кафанско схватање политике. Да имамо геј пареде, био је на прошлој и Саша Радуловић. Не може да се направи систем уколико се не буде спреман за окршај. Саша Радуловић то није, он је део 5. колоне као и Вучић и остали.
Препоруке:
17
7
74 субота, 29 август 2015 17:36
Betelgeuse
А ДСС није БИО део пете колоне? И они се кољу између себе. Ко су Двери, побише им се лидери баш сада када треба да су заједно у борби против зла!? Како ће са остатком света када између себе не могу да се разумеју? Да није можда Шешељ опција, баш тај који је политички породио ова два баксуза и војску неписмених сектиних следбеника? Реци ми, која је твоја опција, или је немаш?
Препоруке:
8
12
75 субота, 29 август 2015 17:47
@Betelgeuse
ДСС је некада, до 2008. то био, Саша Радуловић је сада део 5. колоне. Кажеш проблем је што су СРС, Двери и ДСС слаби? Јесте, ето први пут да се сложим са тобом. Само та прича је мало шупља када подржаваш Сашу Радуловића који је још слабији. Сва је прилика да ће се Радуловић придружити некој од европских колона ЛДП-у, СДС-у, УРС-у, ДС-у или коме већ. Да Шешељ је створио Вучића. Таман колико је Вучић Сашу Радуловића. С тим што су Вучић и Шешељ на супротним позицијама, док Радуловић није много далеко од Вучића.
Препоруке:
18
7
76 субота, 29 август 2015 18:00
Betelgeuse
И која је твоја опција? А то да је Саша Радуловић ближи Вучићу...је глупост. Што је излазио из Владе? Што није узимао рекете кад је могао? Пар година узме десетак милиона евра и одлети у Канаду, нико се не би ни сећао! Близак ЛДП-у? Шта је то? Нека странка као СПО? Чеди не одговара ослобађање од бандитизма и партократије. Бићу за било кога ко је за модерну, развијену Србију чистих рачуна, баш као што СТЕ и ви (преварени) БИРАЛИ СЕКТУ ДА СКИНЕТЕ жуте. Није се додуше још тада потпуно знало да ће Секта бити то што је данас, па попуст. Можда и ја данас не знам, можда неће бити онако како прижељкујем, али према ономе што чујем, изгледа ми како треба! Једино могу да судим према ономе што чујем, не читам мисли! А ако је "патриотским" странкама стало до Србије, зашто не могу да прогутају "понос" и не удруже се док не скину банду?
Препоруке:
6
15
77 субота, 29 август 2015 18:09
@Betelgeuse
Никада нисам гласао ни за Вучића, ни за СНС ни за Николића, још од 2008. ми је јасно шта су. А Радуловић и Вучић су исто јер су обојица за ЕУ, геј параду и робовање Америци. Никакве разлике. Ако сте патриота требало би да сте против тога.
Препоруке:
16
5
78 субота, 29 август 2015 18:10
Betelgeuse
Ако је Саша Радуловић петоколонаш и "исти", зашто га нема на телевизијама са националном фреквенцијом? Мислим, да купујем политичаре у Србији, купио бих их СВЕ и свој купљеној роби дао публицитет, потпуно гардирање, и онако су јефтини! Зашто га нема нигде? Зашто му Вођа Секте не излази на дуел, ни њему ни било коме? Зашто? Док се у Србији не схвати узрочно-последична веза између сиромаштва, безакоња и корупције, неће дан да сване. Знам да Саша Радуловић нема велику подршку, можда до 5 посто (оптимистично), али ми реци ко има веће шансе, а да жели да УКИНЕ ову буразерску мафијашку државу, потрпа криминалце на робију и Србију учини бољом?
Препоруке:
8
10
79 субота, 29 август 2015 18:32
Милосав
@Betelgeuse, нема сврхе за свађу и навијачки приступ. Сви ми имамо своја мишљења. По мени Саша Радуловић јесте једна од опција. Овога пута имаће више гласова него раније. Довољно? Не знам. Међутим, за мене он има бар три велика минуса.
1. Био је у влади СНС-а. Како? Постоје две могућности, да су се добро познавали или да је Вучићу неко шапнуо а овај то уважио.
2. Као министар, добитник је награде НАЛЕД. То је она НВО која наплаћује високу чланарину општинама и градовима. За узврат, градоначелници могу да се виде са министром и утичу на законе! Може ли то директно? Може, али без чланарине. Не кажем да сам у праву, можда је то одлична НВО али о њој имам такво мишљење.
3. Телеком ставити на берзу. Ко онда може, на тој берзи, купити Телеком? Пре берзе мора постојати нешто.
Остали ставови, ако нешто нисам пропустио, су сасвим привлачни. То већ улази у домен веровања. Или му верујеш или не. И Вучић је био против продаје Телекома. И кривичне пријаве подносио.
Препоруке:
17
0
80 субота, 29 август 2015 18:44
Peter RV
Koristim ovu priliku da toplo preporucim, svim koji se osjecaju Srbi, knjigu profesora Antonica, 'MILOSEVIC-jOS NIJE GOTOVO'.
Nacicese u njoj jedna vanredna objektivnost u pogledu dogadjaja nase skore istorije, cije shvatanje bi trebalo da bude dobar pocetak za svaku politicku akciju opozicije.
Препоруке:
19
3
81 субота, 29 август 2015 18:44
@Betelgeuse
"ми реци ко има веће шансе, а да жели да УКИНЕ ову буразерску мафијашку државу, потрпа криминалце на робију и Србију учини бољом?"

Аууу, ово је већ као да је писао Драган Вучићевић из Информера (иначе један од највећих вучићеваца у Србији). Кажем ја СНС је за вас :)

Нема Саше јер нема избора и јер је безначајан и небитан. Кад се приближе избори можда му бициклиста да мало места у медијима а можда и не, зависно већ какву рачуницу буде имао. Не тврдим да су им односи обавезно добри, ниси ни односи Вучића и Пајтића добри па су опет истомишљеници, као и Вучић и Радуловић. Сви су за ЕУ, геј параде и робовање Америци.
Препоруке:
14
3
82 субота, 29 август 2015 19:06
Нетранспарентни Радуловић
Транспарентан значи провидан, прозрачан, а у преносном смислу (данас помодном) се користи да би се означило да у некој појави нема ничег скривеног, да је све видљиво, очигледно.(Узгред, некада се говорило "нема преваре, нема лажи").

Саша Радуловић се дакле залаже за ТРАНСПАРЕНТНОСТ. Али чега? Која појава треба да буде видљива? Betelgeuse нас обавештава да се Радуловић залаже „за транспарентност и успостављање система“. Али ког и каквог система? О томе нема ни речи осим пар општих места. У сваком случају, залагати се „пре свега“ за ТРАНСПАРЕНТНОСТ је транспарентна глупост јер транспарентност сама по себи није никаква вредност. И Вучићев режим је транспарентан – транспарентно катастрофалан . И сам Вучић је, уосталом транспарентан. За Радуловића, међутим, то не бих могао да кажем . Он ми је некако нетранспарентан, да не кажем мутан.
Препоруке:
16
1
83 субота, 29 август 2015 20:02
Цвико
@Нетранспарентни Радуловић,
Транспарентно, значи "чисто стакло". Толико је чисто да се кроз њега све ама баш све види. А шта гледамо? То Радуловић није казао, укључиво са којим ресурсима би постигао то што прича. Мито и корупција? Јел може за 24 часа да реши ово питање? Даље да не питам у стилу Радуловић.
Препоруке:
13
2
84 субота, 29 август 2015 22:32
Peter RV
@Србијанац
@Peter RV
"Није ли нормално да се људи занимају ко влада."
Da, to je vrlo normalno, cak i neophodno- da bi drzava funkcionisala normalno.
Rezimlija je medjutim neko ko uvijek glasa za vlast bez obzira kakva je- sto je vrlo nezdravo.
Vucic me potsjeca na onog Milana Stojadinovica ili Dragisu Cvetkovica, koji bi i dan danas bili na vlasti u Srbiji-da ih smrt nije sprijecila.
Препоруке:
7
3
85 субота, 29 август 2015 22:37
Боба
Избори су и једина игра коју продавац магле Вучић зна да игра. Зато је цела његова владавина само једна предизборна кампања којој је циљ да прикрије недостатак политике у корист било каквог српског интереса. Таква политика међутим има прођу код довољног броја људи који гледају само свој краткорочни интерес као и неинформисаних склоних да иду са оним што доживљавају као већинско мишљење иако је такво углавном и створено медијском манипулацијом.
Није он крив што чак и интелигентни људи ретко увиђају испод које кутије шибица крије кликер. А ако распише нове изборе то ће сигурно бити да искористи мандат да спроведе промену устава и тако формално цементира продају Косова коју је већ фактички обавио. Наравно то ће бити одлука оних који га контролишу а не његова. Да ли ће успети у намери зависи и од народа али и од степена манипулације на који су они спремни. Другим речима избори ће сигурно бити манипулисани а у којој мери ће то бити потребно да не буде очигледно остаје да се види.
Препоруке:
17
0
86 субота, 29 август 2015 22:37
Ненад Пиваш
@Петер РВ

Обично се слажем са вашим коментарима о Слободану Милошевићу али ме је овај коментар о Стојадиновићу мало изненадио. Шта му замерате?
Препоруке:
2
1
87 недеља, 30 август 2015 00:41
.
Ненад Пиваш


Možda Stojadinoviću zamjeri ovo Pivašu?

1954. године успоставио је социјалне контакте са бившим поглавником НДХ др Антом Павелићем, да би крајем те године потписао са њим споразум о разбијању и подели Федеративне Народне Републике Југославије (ФНРЈ) на три независне државе: Словенију, Хрватску и Србију. Овај нови српско-хрватски споразум требало је да замени застарели Споразум Цветковић-Мачек из 1939. године, којим је успостављена Бановина Хрватска.

Умро је у својој кући 1961. године.
Препоруке:
3
2
88 недеља, 30 август 2015 04:10
Zoran
Nisam bas siguran da se radi o nepotvrdjenosti ega. Sigurno ce neki delikatni potezi da se urade u vezi Kosova prve godine od pobede na izborima.
Препоруке:
2
0
89 недеља, 30 август 2015 07:36
@Peter RV
da toplo preporucim, svim koji se osjecaju Srbi,"

Нормално је да се на овој врућини људи осећају више него обично. Шта сте хтели да кажете? И на Србе делује врућина, али ништа посебно
Препоруке:
3
6
90 недеља, 30 август 2015 09:39
Betelgeuse
Саша Радуловићу, ти си за мене једина опција која конкретно говори о променама. Промене о којима Радуловић говори су темељ друштва у коме данас живим, а то друштво је најнекоруптивније у свету, годинама уназад. Нажалост, до сада сам имао велике симпатије за ДСС, али је време учинило своје, Годоа никад дочекати. Непотписани каже да су до 2008. били пета колона, после нису. Смешно! Па зар нису добровољно сишли са власти а могли су да је поделе са тадашњом СРС? Не вреди. Пропала идеја, шминкање мртваца. О Санди мислим све најбоље и волео бих да се преварим, али нема ту довољно сарадника који имају снаге за поштење. Двери, рекао сам. Срамота, још се нису политички испилили а већ се деле. Како ће да уједине патриотску Србију? Неко рече - "зашто је Саша улазио у СНС владу"? Па мислио је човек да може нешто да промени! Када си на власти, можеш ли лакше нешто мењати него када седиш и пишеш коментаре? Видео је брзо да се ради о банди!
Препоруке:
4
12
91 недеља, 30 август 2015 09:51
Vladimir
Odlican tekst, samo me je malo zacudilo kako je profesoru promakao pravi razlog proglasavanja izbora.

Pa guverneru Vucicu su kolonizatori poslali savetnike, koji su pazljivo sracunali da mu je rejting pao pljackom penzionera, podizanjem poreza, zaposljavanjem tesko nepismenih kadrova, konkubina i svalerki na visoke drzavne funkcije.

Zato se ponovo mora verifikovati nova skupstina na novim izborima, ostalo je js dosta posla za rastakanje Srbije. Jos par puta po 10% profesora i nastavnika da se otpusti, da bi vazduplohovi imali masne plate, da se penzije smanje jos za 15%, da se prizna Kosovo, popustanjem i ulaskom lazne drzave u medjunarodne organizacije i to prakticno potvrdi novim Ustavom, da se rasproda ono sto je profitabilno u Srbiji, naseli izbeglicama sa Bliskog istoka..

I Srbija ce postati anacionalna ofsor zona, sa gubernatorima, verifikovanim na izborima..

Deliveri junit je tako procenio...
Препоруке:
18
1
92 недеља, 30 август 2015 13:06
Peter RV
@Ненад Пиваш
Milan Stojadinovic je tvorac politicke korupcije u bivsoj Jugoslaviji.
U CG, naprimjer (a kazu i drugdje), njegova 'Jereza' (JRZ) je bukvalno kupovala glasove, na najvulgarniji nacin-placanjem polovine odcijeplje novcanice unaprijed, da bi se druga polovina dobila tek kad se provjeri da se 'korektno' glasalo.
Tada nije bilo tajnog glasanja i postojali su spiskovi svih koji su glasali- i za koga.
Ali ovo nije bilo sve.
Poslije izbora Jereza se obrusila na sve opozicionere koji su bili u drzavnoj sluzbi- penzionisani su bili munjevito. Svako ko je 'lose' glasao, je to platio na neki nacin.
Ovim je Stojadinovic poceo da stvara jednu sub-kulturu olosa koja je pocela da lici na onu Musolinijevu. Nije bilo bogzna kakvo iznenadjenje kad se saznalo da je bio u nekom kontaktu sa Pavelicem, kasnije u emigraciji.
Vucic ima, svoj, druksi nacin 'osvajanja glasova', ali paralela je potpuno opravdana. Pzdr
Препоруке:
11
3
93 недеља, 30 август 2015 13:38
Радознао @Betelgeuse
Госпон Betelgeuse, ако није тајна, које је то некорумпирано друштво у коме ви живите?
Да то није она држава, светски технолошки лидер, којој је било потребно два месеца да преброји гласачке листиће на територије једне политичке јединице величине Београда, све док главни званичник те јединице није после два месеца пребројавања утврдио да је баш његов брат(ми бисмо рекли буразер), победник на изборима?
Или можда она заједница најразвијенијих и најцивилизованијих земаља Европе чији колективни орган управљања је 1999. морао да да колективну оставку ради корупције.Сви су били корумпирани - сви без изузетка.
Или можда... па стварно не могу да се сетим које би то друштво могло да буде. Нестрпљиво чекам ваш одговор.Одмах после тога попуњавам упитник за визу. Па ако ме приме, приме. Ако не, шта да радим. Остајем овде.
Препоруке:
10
1
94 недеља, 30 август 2015 13:47
Благојевић Предраг Пале,Романија
"И какав је, уопште, резултат размештања напредњачке хорде штеточина по свим институцијама ове земље – од основних школа и домова здравља до министарства енергетике и образовања?"...Луцидно питање.
..."Јер, пазите, и "жути" су запошљавали своју партијску пешадију. Али, ова провала некомпетентности у установе система, ова и оволика провала, вероватно није забележена од како су Вандали демолирали Римско царство, или од како су фанатизовани Арапи спалили Александријску библиотеку."..овај цитат правац у уџбенике...
Уз извињење професору,један додатак.Историја се нажалост...Није крив Броз.Бакарић са Пером,Микулићем,Џемом,Станетом упропаштавају државу Титу иза леђа...Не зна Слоба,не стиже од силних државничких послова...Зоки је у заблуди,Чеда и Беба су главни кривци..Брате Србине : Вучић је Бабић,Вучић је Вулин,Вучић је Обрадовић-ЕПС,Вучић је Вербић....
Александар,дипл. све десетке правник,СВЕ ЗНА !!!
Препоруке:
7
0
95 недеља, 30 август 2015 17:44
Betelgeuse
За Радозналог:
Хвала на љубазном питању и лепим речима, свеједно ако сте били иронични. Наравно да није Америка, а другу опцију нажалост не знам. Ради се о Данској, иначе најнекорумпиранијој земљи на свету, већ много година заредом. Није све савршено, јер ни људи нису савршени, али се надамо бољем. Знате, овде живим дуго, па нисам навикао на лоше, а и Србији желим исто. Нисам навикао на буразере, муљаторе, ни њихов тип економије и пословања, па ми је оно што говори господин Саша Радуловић, јако блиско, живим то сваки дан у протекли четврт века. И потпуно ми је свеједно КО говори, ако ће то донети макар делић оног што имам овде. Са много тога у данској спољној политици се не слажем, посебно не са чланством у ЕУ, НАТО, јер је Данска нето спонзпор те творевине са 1,5 милијарди евра годишње, а то је и мој новац. Што се визе тиче, па не знам, ако се стручни и и ако им је потребно, аплицирајте. Никад се не зна.
https://www.youtube.com/watch?v=mzY3cQHfjvw
Препоруке:
4
7
96 недеља, 30 август 2015 20:07
Peter RV
@@Peter RV
"da toplo preporucim, svim koji se osjecaju Srbi,"
"Нормално је да се на овој врућини људи осећају више него обично. Шта сте хтели да кажете? И на Србе делује врућина, али ништа посебно "
Odgovor:
Pokusao sam da pohvalim Antonicevu knjigu (sa kojom sam- izkreno-odusevljen!), sto izgleda kod vas nije proslo. Izvinjavam se za povredu vase jezicne pedantnosti.
(Sledeci put cu predhodno provjerit na kojoj temperaturi zivite)
Препоруке:
9
4
97 недеља, 30 август 2015 23:10
Петер РВ
@Благојевић Предраг Пале,Романија.
'Фанатизовани Арапи' (ово је модерна Турска верзија -догађаја од којега се стиде!) нијесу спалили Александријску Библиотеку него онај Турски Паша који је први пут освојио Александрију.
Кад су га молили да то не уради, паша је овако одговорио :
Ако то знање постоји у Корану, онда библиотека није потребна, а ако то знање није у Корану онда га треба уништит.
Типична турска логика.
Препоруке:
11
0
98 понедељак, 31 август 2015 10:18
Радознао @Betelgeuse
1.
Други случај, или како ви кажете опција, је Европска комисија, дакле нека врста владе Европске уније која је 1999. морала да да колективну оставку због корупције.
Што се тиче Данске, ту и јесте и нисте у праву. Једно време сам тамо живео (и никада више не бих) а сада често службено путујем. Људи скромни, радни, услужни,оперисани од хвалисавости и лажног гламура. То је први утисак. Други утисак је извесна притајена свирепост која долази до изражаја кад се напију. Оно што ме је поразило то су ритуални маскари китова и делфина крај Фарских острва а затим купање у мору потпуно црвеном од крви тих убијених животиња као нека иницијација младих људи. (Узгред, мислим да су прилично опседнути порнографијом што они тумаче као доказ сопствене слободоумности и толеранције).
Препоруке:
6
0
99 понедељак, 31 август 2015 10:23
Радознао@Betelgeuse
2.
Него да се вратим на корупцију.Најкраће речено они то раде врло софистицирано. Дански холдинзи (уз учешће данских менаџера), су нека врста проточних бојлера за профите остварене у разним перионицама прљавог новца, тзв. пореским рајевима (који су, опет узгред речено, изум некорумпиране Европе а не корумпиране Србије.Радна група у оквиру ОЕЦД-а задужена за спровођење Конвенције о борби против корупције, у више наврата је инсистирала на промени данских прописа којима се омогућава да се прљав новац пере у данским компанијама. Претпостављам да се тај новац ипак не пере сам.
Препоруке:
3
0
100 понедељак, 31 август 2015 13:30
Steva
Raznih je definicija ljudske inteligencije. Socijalna, teoretska, prakticna...Za neke je inteligencija snalazenje u novonastalim situacijama.
Verovatno najtacnija je definicija koju je dao Skot
Fizdzerald, pisac novele Veliki Getsbi. Po njemu je inteligencija, tj ultimativni test inteligencije - uspesno drzati u glavi dve medjusobno potpuno suprotstavljene stvari (ono sto je na kratak i ono sto je na duzi rok, jer sve je u ciklusima) i biti u stanju funkcionisati normalno uopste. Antonic prolazi taj test, bilo da je analiza sadasnjeg stanja bilo da je prognoza onoga sto ce slediti. I sve to jasno, tacno i sa stilom. Svaki clanak je fenomenalan, nema se sta dodati. Bravo, zaista.
Препоруке:
8
1
101 понедељак, 31 август 2015 14:10
"Пантер" @Steva
Антонић је генијалан читач људских душа, а мање успешан - или бар не на том нивоу - читач политичких ситуација. Мислим да још увек гаји неке илузије о демократији уопште, а посебно о "демократским" збивањима у Србији 2000.
Препоруке:
6
2
102 понедељак, 31 август 2015 14:56
@Peter RV
izkreno-odusevljen!),. Izvinjavam se za povredu vase jezicne pedantnosti.

Нема везе, само напред. Оно, за александријску библиотеку није вам лоше.
Препоруке:
0
0
103 понедељак, 31 август 2015 18:12
БОГДАН
"Крчаг иде на бунар док се не разбије". Није народ наплатио тиранију комунистима, Титу и Милошевићу, промакао је и ДОС, може бити да буде преварен још неким изборима, и Турци су изврдавали толико векова, као и Немци... али на крају Срби су им наплатили мудину.
Препоруке:
6
0
104 понедељак, 31 август 2015 23:23
Поштовалац НСПМ
Прилог тренутног политичког стања у Србији. Шта рећи у већ доказаним историјском чињеницама о народу Српском и његовим елитама кроз векове. Мислити да је АВ први владар са не потврђеним егом је заблуда па сетите се само Александра Карађорђевића и његове сулде идеје да прави државу Југославију, и поред свих разлога и мишљења које му је војвода Мишић о том науму саветовао. Да то смо ми онај исти народ из песме Дисове ''Наши дани'' или исти они из Рајсове књиге ''Чујте Срби'' чак директно прозвани. И где је памет, где је свест? Чим неко научи да чита не користи то да би себе обогатио знањем и вештином већ само као неопходан доказ о писмености да би себе могао назвати докторантом. Само код нас још увек падају печене шеве и све што лети је јестиво. Чему ова прича и питања? Одговор је ипак у црвеној фрази ''Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ''. Да управо је морал и та етичка компонента оно што недостаје у нас а пре свега у елити, то је оно што лечи све болесне ликове. Живела Срби
Препоруке:
6
0
105 уторак, 01 септембар 2015 08:35
slavko
A tko če da dođe ,Tadića ste jeftino pustili niz vodu ...ja ovome verujem ,a problem Kosova neko mora da resi pod bilo koju cenu,a to može da uradi jedino sa Briselom i Berlinom ...jedino ako neko ne računa na ruske divizije
Препоруке:
0
6
106 уторак, 01 септембар 2015 17:30
Milos
Kritiku ovog teksta dao je Zeljko Cvijanovic, na sajtu koji se hvalise svojom neogranicenom slobodom komentara, ili barem ravnopravnoscu ucesnika debate. Kritika je izneta sa aspekta toboznje dubokomislene zabrinutosti za geopoliticku sudbinu Srbije. Kako to u praksi izgleda, prilozicu jednu cenzurisanu komunikaciju na nebuloznu reakciju Vladimira Djukanovica na komentare na njegov tekst.
Vladimir Djukanovic
Nemaš pojma koliko me je briga da li mi vi koji ovde komentarišete verujete ili ne. Smatrao bih se ludim kada bih za cilj imao vama da se obraćam. Meni vaši komentari služe da učvrštim svoje izneto razmišljanje. Ne daj Bože vi da me hvalite, ozbiljno bih se zapitao da li sam normalan.
Milos
Lepo nas narod kaze- od vola moze da bude samo komad govedine. Izgleda da isti princip vazi i za bizone. Cuj, narodni poslanik koga ne zanimaju komentari gradjana Srbije!? Kome se onda u stvari obracas - clanovima uze porodice? Velikom vodji? Zorani? Devenportu? (nastavak sledi)
Препоруке:
6
0
107 уторак, 01 септембар 2015 17:32
Milos
U pravu si sto sebi ne postavljas pitanja na koja bi iskren odgovor mogao da te prestravi. ( cenzurisano)

Milos
A sada jedno pitanje za redakciju. Da li mislite da je brojnim privilegijama koje g-din Djukanovic kao predstavnik vlasti uziva neophodna i ta da slobodno moze da omalovazava gradjane Srbije i bude cenzurom potpuno zasticen od adekvatnog odgovora? Da li je to vasa predstava o odgovornom cuvanju bezbednosne stabilnosti drzave u kriznim vremenima?
(cenzurisano)
Препоруке:
5
0
108 уторак, 08 септембар 2015 22:19
aleksandar
vrlo lijepa karakterizacija nekaraktera mada mislim da bi izbori bili dobra stvar jer bi bili veliko iznenadjenje
Препоруке:
0
0
109 среда, 09 септембар 2015 00:10
goran01
Opet nameće se pitanje, ko bi uspešnije vodio Srbiju od ovih koji je trenutno vode? Možda te neke buduće vođe tek trebaju da se oforme kao ličnosti i kao političari jer od ovih starih koji su sada u opoziciji nema koristi za drzavu-dokazano su nesposobni i nekompetentni da vode državu. Mislim da ovaj narod i ova zemlja zasluzuju bolju opoziciju, bolju stranku od DSa ili DSSa koja bi bila predvodnik opozicionog pokreta - dok ne nastane takav kvalitet bojim se da će naprednjaci da vladaju jer za nastanak kvaliteta potebno je vreme,strpljenje i upornost sve karakteristike koje ne krase Srbe niti im predajemo neku posebnu vrednost i pažnju-tako je bilo u prošlosti tako će bojim se biti i u budućnosti :(
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер