субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Теорије завере и српски избори 2016 – велика бахатост и ароганција се увек на крају освете

Kоментари (117) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 10 мај 2016 12:26
Неле
Између мене и уваженог г.Антонића и нема разлике у крајњем утиску, и мени а и у њему ово све много "смрди". Али велика разлика је у томе што он заиста уме да осети од којих се то састојака та смрад створила док ја углавном осећам само смрад производа
алапљивог премијера.
Препоруке:
128
8
2 уторак, 10 мај 2016 12:37
теорија теорију стиже
"Ово је, наравно, био покушај једне рационалне и безинтересне анализе."

Нема разлога за неке"ограде"јер сте рекли чињенице.
Можда би се требало осврнути се на понашање једне,по броју освојених мандата,највеће опозиционе странке,СРС(добро сте приметили то СПС није).
Али и писање медија које добија невероватне димензије теорија завере.
На пример,Курир је објавио на насловној страни јуче,да"Путин гура Вучићу Двери-ДСС у владу".
Као да се овај сећа негог вучића,ајде да им опростимо,
али да их Скот гура у Скупштину,а Путин у владу,то јесте теорија,брате(бте).
Можда ће Санда имати прилику да објасни овакве феномене са говорнице скупштине и да оправда због чега смо јој дали гласове.
И као стручњаку и као политичару.
лајкер
Препоруке:
76
3
3 уторак, 10 мај 2016 12:39
Цвико
Све се десило како сам предвиђао, на време писао и због тога био попљуван јер нисам изашао на "ливаду" да ми украду глас, као што су то радиле овце са овцама. Да је народ одбио да изађе на гласање, а представници странака послали своје контролоре ради спречавања крађа, победницима, од 26% гласова од укупне масе гласача, не би помогле ни вреће ни Америка. Овако сви мудрују. Па мудрујте. То је некад забавно у недостатку хумора у медијима.
Препоруке:
24
91
4 уторак, 10 мај 2016 12:53
александар
У овој папазјанији која се зове "српска политичка сцена" се нико жив више не би снашао.
Ко за кога ради, зашто ради, како ће даље да ради, то више ни покојна Баба Ванга не би погодила.
Елем, мени лично све све смучило.
Националиста сам, али не разумем Шешеља. Заправо, разумем да код њега сада има доста странчарења и да очигледно има неки план зашто је сада благонаклон према Вучићу, али какав бољитак за српске интересе то може да донесе.
Са друге стране, не могу никако да подржим заједнички наступ ДСС-а са Чедом,Борисом и Радуловићем. Не да не могу да подржим, већ ми се то смучило,за тако нешто нема оправдања, и мислим да ДСС то себи није смео да дозволи па и по цену да је заиста постојао покушај крађе.
Све у свему, политички циркус без наде да ће се у скоријој будућности нешто променити на боље. На горе може свакако.
Препоруке:
30
86
5 уторак, 10 мај 2016 13:06
Фетјукович
Одлична аргументација која може да се прихвати као логично и нормално тумачење протеклих избора.
И ово поређење Ђукановића и Вучића веома је успело и целисходно. Међутим, не би требало превидети упадљиву чињеницу када је о њима двојици реч. Ђукановић је, какав год био (а свакакав јесте)нормалан човек, са и без знакова навода. Ђукановић, у својим обрачунима са политичким противницима никада није ''личан''(или, ако баш хоћемо да терамо мак на конац, био је само једанпут, и то према Дритану Абазовићу, који је успео да га ''изведе из такта''). Вучић, пак, никада није ''неличан'', или ''надличан''. Не само сада према Пајтићу, како добро аутор примећује, него на сваком месту и у сваком трену он је - разгоропађен, личан и склон вређању.
Препоруке:
72
3
6 уторак, 10 мај 2016 13:07
да нема идеалиста ...
Цвико Да је народ одбио да изађе на гласање,


Али, то је немогуће, тако да је реално, ипак боље изаћи. Спекулисати с тим да народ одбије да изађе на гласање је исто као и "да власт не краде на изборима", или "да је држава уређена", или "да нема страних утицаја и условљавања ...
Лепо би то било, али сада у стварности - не постоји, нема га. Дакле, преостаје да се ради оно што се може.
Препоруке:
54
6
7 уторак, 10 мај 2016 13:10
Apatinac
Autor texta nam je nesumnjivo saopštio jednu istinu.
Ta istina se ogleda u istini ,da je ovo pokušaj racionalne i bezinteresne analize.

Autor kaže da su Vučić i Đukanović upali u zamku, a što ne odgovara istini,, naime istina je da su oni ucenjeni kao i obe države(i ne pitaju se ni zašta).
Ta ucenjenost je ogoljenija kad je u pitanju Đukanović.
Amerika i zapad uopšte ne žele Srbiju u NATO-u(a ni u EU), već je to jedna obična predstava oko koje se u Srbiji nepotrebno lome koplja.
Srbija je okupirana kako spolja ,tako i iznutra NATO paktom,samim tim je neinteresantana kao punopravna članica tog saveza.
Zašto bi Srbiju od statusa zemlje u "šah" poziciji,taj NATO prevodio u poziciju vidljive okupirane , satelitske teritorije, a što bi pozicija punopravnog članstva svakako predstavljala.Ova naša "šah" pozicija se svakako utvrđuje i zokružuju članstvom C.Gore u NATO-u, otuda je i izvesno njeno članstvo..
Препоруке:
44
7
8 уторак, 10 мај 2016 13:16
Мајковић
Антонић у овом тексту наводи неке чињенице и не изводи претеране закључке из њих.Поштено.А да ли је нешто објаснио.Није.Или је посредно хтео да каже да и не могу тако лако да се изводе далекосежне чињенице из општепознатих података.Давно нисам читао овако нормалну и смирену анализу.
Препоруке:
34
7
9 уторак, 10 мај 2016 13:29
Milić
Bravo, zemljače. Sve normalno i tačno. Mi od Šapca i Valjeva nismo bilo ko.Od Miloša pa naovamo.A tek Nenadovići,gospodari: Jevrem i Jovan,DESANKA itd.Mnogo smo jaki!Eto, zaboravih Ljubu Popovića i Našu Nadeždu(iako je Čačanka). Najveći srpski patriota. Mogla je glat da ode u Minhen, Beč itd.Ali, ostala je i umrla u Valjevu.Izgleda da smo osuđeni na nestajanje, jer smo upropastili dve carevine i jednu kraljevinu.Sad nam se svete i neće prestati. Mnogo su gadni, ali su Srbi narod nebeski, kao nama najbliži narod: Jevrejski.
Препоруке:
22
22
10 уторак, 10 мај 2016 13:51
...
Биће мешетарења, подметања, крађи, пљачки, све док је Вучић на политичкој сцени Србије. Па тај лик ништа друго и не зна.
Препоруке:
58
1
11 уторак, 10 мај 2016 13:53
Драган
У свему је чудно да црква (и као институција и као истакнути појединци који пре нису ћутали) прећутно пристаје на збивања, академија такође, затим поуздано патриотске снаге попут Шешељевих радикала,такође гледају Вучићу и СНС-у кроз прсте, СНП Ненада Поповића је чак у коалицји са СНС, Руси су дали подршку не само ДСС-у Двери већ и СНС-у, Шешељу. Истакнути некада не страначки појединци познати по анти-НАТО и анти-ЕУ ставовима су приступили СНС-у (Дрецун, Лазански...) Калкулација је ту сасвим извесно на званичном политичком нивоу сложена.

Што се тиче нас као обичних људи који ништа не одлучују и који нису у политици већ ето само вербално ратују наша реакција на свако попуштање западу, НАТО-у, Америци, Бирселу, Лондону - не може бити другачија него јесте - оштро и бескомпромисно противљење.

А политичари нека муљају своје политичке септичке јаме - то је већ њихов домен и њихова ствар.

Битно је да се Србија на крају ослободи западних окупатора и домаћих издајника.
Препоруке:
44
5
12 уторак, 10 мај 2016 14:15
...
БРАВО!!!!

" изборима 2014. године. Они, не само да су се жалили да су покрадени на тим изборима (ДСС је имао 4,2%, а Двери 3,6%), већ је ДСС направио и одличан елаборат у коме је детаљно показао све изборне неправилности и где је све оштећен. Но, било је узалуд. Вапаје ДСС-а и Двери нико није хтео да саслуша, јер су ДС и Тадићев СДС тада глатко ушли у скупштину (са 6% и 5,7% гласова), а ЛДП и ДјБ били су предалеко од цензуса (3,4% и 2,1%) да би се придружили тврдњама „националиста“ и „конзервативаца“."

За поједине коментаторе који када поменем да је Коштуница покраден и маргинализован по налогу запада, добијем одговор да није он него су Тома и Вучић били покрадени!
Препоруке:
65
1
13 уторак, 10 мај 2016 14:29
цмок Торонто
Да ли ико зна шта се догађа у Србији?
Ако је за утеху...Живети се мора али како?
Са *великом илузијом* време тече.До педесете време брзо прође а до 85-те пролети.
Из далека..а тако близу...мало ми је жао свих вас у Србији..Ни пивце за живце не помаже.
Препоруке:
22
12
14 уторак, 10 мај 2016 14:32
Саша
Мени се не допада што се Двери и ДСС сада у јавности зову проруске странке.Кад је ДСС био и коалицији са Новом Србијом тај савез је у медијима називан Народњачка коалиција.
ДСС и Двери се боре за нашу,а не за руску државу.Та игра речи ''проруски'' шаље поруку грађанима да су они марионета Русије,као што су ови други марионета САД и ЕУ.
Мислим да би се требало порадити на томе да се термин проруски избаци из употребе и замени неким другим,убојитијим.
Ја бих акценат ставио на борбу против колонијализма и губитак државности.Анитколонијална коалиција,суверенистичка коалиција,наионалне странке или нешто слично,боље,звучније.Сигурно ће већ неко паметан смислити боље име које може бити коришћено у медијским натписима и тако привући још људи овој опцији.Антиколонијане странке ДСС и Двери,нпр.
Препоруке:
78
4
15 уторак, 10 мај 2016 14:33
...3
I "Blic" je pred same izbore sproveo anketu među mladima sa pitanjem:

"Da li će glasati na izborima" i ako ne, zašto?

Odričan odgovor dobili smo od gotovo svih mladih kojima je bilo postavljeno pitanje, dok je odgovor na pitanje: "Zašto?" uglavnom bio taj da "nemaju za koga" i da "nikome ne veruju".

I istraživanje koje su sproveli Antena grupa i Centar za slobodne izbore i demokratiju uoči izbora 24. aprila pokazalo je da političarima najmanje veruju visokoobrazovani, oni iz ruralnih područja zemlje, kao i mladi.
Препоруке:
33
1
16 уторак, 10 мај 2016 15:21
Бојан, Приштина
Ова класична лудница отвореног типа - коју још увек сматрамо за државу, донела је одлуку да се повуче из медија у власничком и управљачком смислу.

Да би, тај празан простор заузели страни државни медији или формално приватни страни медији чији су власници агенти страних обевештајних служби који су чак и у радном односу у њима. У најбољем случају то су припадници домаће тајкунско-компрадорске-мафијашке елите.

Резултат тога је ово о чему пише уважени професор - једна општа лудница, систематско бомбародвање јавности потпуно суманутим пројекцијама стварности које за циљ имају потпуно слуђивање и дезиорјентисање народа. Посао је обављен врло успешно.

Са носталгијом се сећам времена оног Милошевићевог РТС-а, који је веома успешно војевао медијску битку како са страним агресорским медијима тако и са домаћим издајничким проклетим резидетима окупатора.
Препоруке:
52
4
17 уторак, 10 мај 2016 15:26
Цвико
Прошле недеље, срео сам комшију из улице. Иде према мени и шири уста од ува до ува, ликујући. Уместо уобичајеног поздрава, одмах га питам: "колико сте украли?". Одговорио је: "шта ти, ај, ајд" и потом продужио својим путем. Испратио сам га са осмехом. Мало бахато али симпатично. Знам га као доброг старог прелетача. Зато се питам шта је будућност странке која је ко шипак пуна прелетача? Има ту једна добра ствар. Као људи од искуства у бахаћењу, може се вратити у неку од претходних странака или да приђе некој новој, која се обично формира кад "шипак протруне". А десиће се брзо. Нема тог "шипка" који може да издржи оволико велики политички "кемтрејлис".
Препоруке:
39
4
18 уторак, 10 мај 2016 15:43
Изврнута логика
@александар каже: "... не могу никако да подржим заједнички наступ ДСС-а са Чедом,Борисом и Радуловићем. Не да не могу да подржим, већ ми се то смучило,за тако нешто нема оправдања, и мислим да ДСС то себи није смео да дозволи па и по цену да је заиста постојао покушај крађе".
Ово су типични ставови оних који су разочарани сто сдс/двери нису одбили пружену руку помоћи својих политичких супарника, да не кажем Вучићевих полтрона. Ја их питам шта би они урадили да им бахати комшија краде ствари из дворишта и намјерава да му запали кућу, а притрче друге комшије, с којима, истина, до тада баш и није био у срдачним односима и није то очекивао од њих, шта би он радио. Да одбије помоћ комшија и изгуби имање или би се заједно супротставили кабадахији и заштитили имовину.
Интересантно је такођер што се нико од ових критичара поступка дсс/дверу не згража на понашање владајуће странке која се удружила и са Куртом и Муртом и успут до сада урадила све против интереса српског народа.
Препоруке:
42
8
19 уторак, 10 мај 2016 15:55
Спиридон
Одличан текст професора Антонића, само мала напомена наиме фантазамгорична теорија коју протурају напредњачки сатрапи од Цвијановића, преко Врзића и Вучичевића је једна те иста и смишљена је код Вучића на дивану. Те квазипатриотски чанколисци су највеће зло и јад који има ова земља, мале ситне продане душе које су покусале свој тањир вруће чорбе па сада гуде ли гуде, све једна невероватна бајка и сулуда завера другу стиже и то из недеље у недељу. Колико видим улазак ЛДП и ЛСВ у владу је известан, па живим за дан када ће ти несретници покушати да продају разлог за Вучић-Русија-патриотизам а Чеда & Чанак му министри...



@ Цвико & ...

Ко о чему а две залудне бабе и даље о својим уштипцима. Један три недеље после избора и свега што се десило и даље мудрује дан и ноћ да на изборе није требало изаћи али је тамо требало имати контролоре што је иначе немогуће, јер једно искључује друго а други две године пошто се Коштуница повукао из политике и даље живи и умире са њим и за њега...
Препоруке:
32
29
20 уторак, 10 мај 2016 16:11
Gojira
Своју небулозну теорију о томе како је запад гурао опозицију на овим изборима, Цвијановић је износио у емисији Глобално, Бориса Малагурског. Западни званичници, укључујући ту и принца Чарлса, су данима и недељама пред изборе масовно хвалили Вучића и његове "реформе" и отворено подржавали СНС на тим изборима. Те текстове имате и овдје на НСПМ. Цвијановић је школски примјер, како то професор Антонић каже, криптоаналитичара. А блатоидни, квази-новинарски шљам који представљају Инфомер, Курир, Телепромтер, Ало итд. не заслужује никакав коментар.
Препоруке:
42
4
21 уторак, 10 мај 2016 16:24
Milos
Antoniceve analize obiluju preciznim navodjenjem podataka, cak i onih koje je javnost vec zaboravila. U ovom tekstu je autor prosto sabrao 2 i 2, sto je urednik Novog standarda odbio da ucini. Ukoliko pokusate da mu komentarom to sugerisete, bicete blokirani od strane njihovog moderatora. Ovaj pokusaj kradje je toliko neskriven i bezobrazan, da bi ga se i Mira Markovic postidela. Meni je zao sto Vucic nije imao smelosti da ide do kraja, kao nekada Milosevic, jer bi, ako ne bi skroz propao, za par meseci izgubio polovinu podrske koju uziva. Jedno je sigurno - vlast je toliko bahata da je uspela, nicim izazvana, samu sebe da debelo osteti. I jos jedno je sigurno - mislim da necemo dugo cekati na promenu vlasti.
Препоруке:
23
1
22 уторак, 10 мај 2016 16:28
Цвико
@ Цвико & ...
"...на изборе није требало изаћи али је тамо требало имати контролоре што је иначе немогуће, јер једно искључује друго...".

Немогуће? Зашто је немогуће? За ово што сам написао, пракса говори да је могуће. Од 6,7 милиона уписаних гласача, ако је веровати РИК-у, није изашло око 3 милиона гласача. То су гласови који се сада игноришу али и они нешто значе или ће значити у некој другој ситуацији па ће се игнорисање попут бумеранга обити о главу вас који игноришете). Контролори, представници странка су тај дан изашли на гласалишта. Дакле ово што сам написао је могуће. Него Ви као и они кои ударају минусе ово не можете да прихватите а морате направити и одговоарајућу заштиту за амбасадора који се петља у суверене послове једне независне државе, итд.
Препоруке:
12
13
23 уторак, 10 мај 2016 16:48
Slavomir Srpski, O teorijama zavera..
Antonicu, bravo, pogodio si u centar, i to onako sa jasnim argumentima, mirno i stalozeno. Vise si rekao o drugoj tezi zavere, a ja bih dopunio onu prvu:

По једној теорији, чији је аутор главни уредник Новог стандарда, ови избори били су „судар две јаке супротстављене политичке снаге и политичке воље: једна је српска власт, друга америчка амбасада“.

Elem, ja sam od strane Z.Cvijanovica definitivno cenzurisan za vsja vremena: u njegovoj rubrici balkanskog spijuna (odakle mu potice iskustvo iz 90tih) on me stavio na rog, tkzv. CRNU LISTU, i mene i moju IP adresu, da mu vise ne smetam. Jer moje kritike i parodije o vrhovnom vozdu kurjacicu nije vise smeo da pusta: naredile mu gazde, pa je Cvijan prestao da bidne Volter. Naime, pokuao samo onako knjizevno da citiram jednu satiru Mihajla Medenice o vejikijem serbskom vozdu, pa su mi tri puta brisali i na kraju definitvo bacili u Sibir. Po njegovoj teoriji zavere mora da sam desna ruka ambasadora Skota. Zar ne?
Препоруке:
27
10
24 уторак, 10 мај 2016 17:14
Dijapazon
Treba sacekati rasprave o promeni Ustava, pa ce se tada videti koliko je takticki vazna bila podrska Pajtica i Radulovica Dverima-DSS-u, jer ce tada ta podrska stici za naplatu.

Sva "krivica" za promenu Ustava ce se uz drvlje i kamanje srusiti na DSS-Dveri, a strateski od Imperije nametnutim izborima oslabljeni Vucic, ce se provuci bez posledica.

Sve je Kabuki, cudi me da Antonic to ne vidi?!?
Препоруке:
11
21
25 уторак, 10 мај 2016 17:44
...2
Спиридоне препознасте се!

Да ви сте тврдили да Коштуница није покраден већ Вучић и Николић.

Ето црно на бело Антонић и свако нормалан ко је читао Викиликс и уме да сабере 2и2 то зна!

Драго ми је да се љутите на мене лично, кад већ немате аргумената, но добро је макар сте се препознали да сте ви тај коментатор!
Препоруке:
21
3
26 уторак, 10 мај 2016 17:53
Драган, Катун
за милића

Шта Вам је требала задња реч? Све што написасте обезвредисте последњом речју.
Препоруке:
8
3
27 уторак, 10 мај 2016 17:59
Љуба Поповић
"Pre nekoliko meseci dao sam jednu izjavu u kojoj sam pomenuo reakciju moje majke na doseljavanje bosanskih Srba u Srbiju posle Prvog svetskog rata.

Moja majka je rođena i odrasla na granici Srbije i Bosne.

Tada sam pomenuo veslo koje je te ljude prevezlo u Srbiju.

Ova izjava, iako nije bila moja, nego citat jedne nesrećne i zbunjene žene sa ove strane Drine, grdno je zloupotrebljavana u našoj štampi da bi se pokazao moj odbojan odnos prema Srbima van Srbije.

Na te napade nisam odgovarao. Uopšte ne volim da odgovaram na optužbe ljudi koji nisu pravilno ni pročitali ono što sam rekao. Ali, možda ću na tu temu jednoga dana smoći snage da kažem nešto više i preciznije."
Препоруке:
15
5
28 уторак, 10 мај 2016 18:11
Драган, Катун
ИНТЕРПЕЛАЦИЈА-предлог

Немојте Цвики да дајете минусе, он је наш само неће да вуде овца, кад ми изгинемо, бар неко да претекне.
Препоруке:
10
9
29 уторак, 10 мај 2016 18:13
Del Potro
Tekst odlican.Pisem zbog pojedinih kkomentara.Pa ljudi sto se zgrazavate sto su Dss-Dveri zajedno sa Ds protestovali protiv izboorne kradje? Pa kad su poplave, pozari i druge katastrofe, treba li gledsati ko je ko ili spasavati stvar.A,priznacete, SNS je gori od poplave.Slikali se ,pa sta? Slikao se Kiril sa papom, R.Kastro sa Obammom, A.V. sa Tacijem. Razmisljajte malo.Ako Dveri podrze Nato i put u EU bez alternative ili gej paradu tek onda su izdali svoje birace. Nece valjda da se osame i ni sa kim ne komuniciraju, da budu kao neko strasilo.Pa tamo je puno divnih,pametnih ljudi i poznatih intelektualaca, pustimo ih da prorade.
Препоруке:
28
11
30 уторак, 10 мај 2016 18:16
цитат
"ј.... veslo sto vas prevezlo" је наводно Љубин став према Босанским Србима у случају Вучића и Махајловићке али само у њиховим случајевима могу да искажем разумевање за овај Љубин став!
Препоруке:
16
6
31 уторак, 10 мај 2016 18:50
tuljanin: Povodom "I?" (1)
Dobro. Ono što dole sledi je kritika citiranog teksta Ž. Cvijanovića, jednog od glavnih apologeta Vučićevog propasnog režima. U pitanju je tekst pod naslovom "I?", objavljen na Novom Standardu, 30. aprila, 2016. godine. Kritika se ne bavi tek pomenutim tekstom, već i pozicijom ovog režimskog glasnogovornika, pa i samim Aleksandrom Vučićem, koga isti Željko Veseljko, podržava i kuje u zvezde, sve glumeći patriotu. Komentar je cenzurisan. Nedugo pošto je postavljen na Novi Standard, a zahvaljujući jednoj dragoj nam osobi, on je iz razloga koje je nepotrebo objašnjavati, odatle i uklonjen. UDBAŠI su vazda budni, a i brinu o svom "dobrom glasu", po sebi se razume. :) Dakle, komentar...

POVODOM "I?"

Još jedan klevetnički, propagandni tekst u prepoznatljivom autorovom stilu. Tja. Vredi li ga komentarisati? Upravo, vredi li komentarisati nešto, što vrvi od nesigurnih ocena, razbacuje se etiketama i optužbama, a pisano je „iz srca režima“, pride ne rasvetljavajući to „milo srce“, njegovu
Препоруке:
36
10
32 уторак, 10 мај 2016 18:50
tuljanin: Povodom "I?" (2)
potpunu prazninu i ništavost, i u političkom i u duhovnom smislu? „Vučić je jak. Vučić je energični, sposobni lider, jaka i gipka volja, čiji interes koincidira s državnim, sa odbranom i jačanjem zemlje, sa odbranom svekolikog srpstva.“ (Svakako, svakako. Slušali smo o tome. Autora posebno.) - To je „predpostavka“ ovog uradka, podtekst autorove reči, ono što on prećutno i između redova sugeriše, na šta se iznova i iznova vraća, iz čega izvodi vrludave zaključke, ono u odbranu čega „kontemplira“, a zapravo konstruiše. U čemu je utemeljena? U nečem realnom i proverljivom, ili u veri i ukusu autora, u njegovoj ’bitijnoj gravitaciji’? Možda u činjenicama? Možda u dosadašnjoj Vučićevoj vladavini, i slaboj i neuverljivoj, u čitavom nizu katastrofalnih poteza koje je isti napravio? U činjenici da popušta Zapadu - još više od Tadića? Možda u katastrofalnoj nacionalnoj politici, ekonomskom devastiranju zemlje, u približavanju NATO-savezu, realnom udaljavanju od Rusije, vezivanju za Angelu
Препоруке:
37
10
33 уторак, 10 мај 2016 18:52
tuljanin: Povodom "I?" (3)
Merkel, koja je i sama liberalnih poslušnik Vučićevih američkih gospodara? U duhovnom Vučićevom vesternizmu? U njegovoj politici prema migrantima, lizanju sa crnogorskim režimom, odustajanju od severa Kosova? U nepostojećoj identitetskoj politici, osim ako se Vučićevo duhovno plebejstvo, njegovo divljenje kalvinizmu, „protestanskom sankilotizmu vere“, njegovoj „radnoj etici“, uz to zahuktaloj lokomotivi progresa, dakle liberalno-tržišnoj privredi, celokupnom kapitalističkom bivstvu, njegovim nihilističkim idiosinkrazijama i vrednotama, ne shvata kao „nova identitetska politika“, pokušaj svojevrsnog aksiološkog preokreta, odnosno modernističkog preumljenja Srbije? U tome li je stvar? Ili je u backgroundu, Vučićevim radikalskim korenima, koji su kao i sve radikalsko i miloševićevsko, trulež i raspadanje? Lažljivi demagoški nacionalizam, stalna histerija, beskrajni patetični igrokazi. Unutrašnja slabost, iz koje izvire osećaj ugroženosti, a koji proizvodi „opsadno stanje“, kojim se pak
Препоруке:
38
10
34 уторак, 10 мај 2016 18:52
tuljanin: Povodom "I?" (4)
pravda vlastita halapljivost i pravo na totalnu vladavinu. Apsolutizacija tržišta, neograničeni ekonomski liberalizam, to radikalsko ekonomsko vjeruju. Plebejski egalitarizam, verbalni, ideološki, bitijni – stalni izlivi prostaštva. Signatura. Upravo ’otisak’ „energičnog Vučića“, koga autor, po profesiji „patriota“, nesuzdržano hvali. Za to je pisan. Tome u prilog, upravo to osnažujući, to preporučujući Srbiji, nasuprot svekolikom „korisnom idiotluku“ oklevetanih patriotskih snaga. Ali to je otpalost. To je rđav, čak prostački ukus, apologija dešavajuće izdaje, nekakav hvalospev duhovnoj pustoši koja se zove Vučić. Alexander. Koja se zove i Cvijanović...
Препоруке:
38
11
35 уторак, 10 мај 2016 18:55
Кнежевић Милан
Мож' да бидне, не мора да значи...
Антонићева теорија "не-завере" држи воду. Логично је повезао ствари, има ту "меса"; само- ипак је ово окупациона зона, и мало се ствари догађа спонтано.
Временом, све је више нас који не видимо смисла у учествовању на "изборима" који су одлучени већ и пре "гласања". Још увек је више оних који мисле да је то једини начин да се ствари промене на боље без "пуцњаве", али- осипа се та "већина"; то се уочава све јасније.
Пре прошлих избора- био сам један од пар људи који су били уа бојкот; пре ових, знатно више људи мисли исто, а после- број се дуплира.
Разликујемо се само по методологији, али то је мањи проблем, и лако решив; битна је одлука.
На овим "изборима" дао сам глас коалицији ДСС-Двери, да не испаднем "кочничар"; други мотив ми је био да, кад уђу у Парламент- сви лакше виде бесмисленост тог уласка, и немогућност да се тако ишта поправи.
Биће преноса, па гледајте...
Препоруке:
13
2
36 уторак, 10 мај 2016 19:20
Спиридон
@ Цвико

Није могуће имати контролоре и бојкотовати изборе ако нешто предлажеш дај човече макар основна правила игре научи. Контролоре на бирачком месту могу имати само страначке листе које су се уредно пријавиле, истакле своје кандидате и скупиле законом одређени број потписа за излазак на изборе. Самим тиме није могуће и бојкотовати изборе и контролисати их на тако замишљен начин. Друго та наопака рачуница у којој се под изашлима рачунају само гласачи СНС па се добије 26% је смешна. Да су Двери-ДСС бојкотовали изборе излазност би била 54%. Да су их бојкотовали ДС, ДЈБ и Двери-ДСС излазност би била 49%. Резултат тог ингениозног Цвико плана би био Вучић 210 посланика и икебана квазиопозиција следеће 4 године а то да је неко као бојкотовао изборе би колико данас сви већ заборавили. Браво, невероватна стратегија

@ _

Не проналазим се ја нигде већ ви гушите и давите са Коштуницом. Данас је 2016 тог човека више нема знате, у пензији је а ви о било чему да је тема ви опет о њему.
Препоруке:
18
16
37 уторак, 10 мај 2016 20:17
Один
Када сам прочитао да су ДСС-Двери испод цензуса за један, једини помислио сам да Вучић тестира границе докле може да манипулише и понижава народ и опозицију.

Огромна бахатост, одсуство било какве политичке коректности, егоцентризам до неба у свему што Вучић ради...

Мене је истински срамота да живим у земљи која има на власти једног смехотресног кловна какав је Вучић и где такав човек освоји 50% бирачког тела.

Застрашујуће.
Препоруке:
34
8
38 уторак, 10 мај 2016 20:25
Apatinac
Za Spiridon, Cviko
Spiridone ,u pravu ste, setimo se da je svojevremeno pred bombardovanje Srbije Đinćić sa DS-om bojkotovao izbore i otišao u zaborav.Da nije bilo bombardovanja i gubitka Kosova i široke koalicije DOS, on bi danas bio živ ,zaboravljen i možda bi po buvljacima kupovao stare knjige(što mu je inače bila pasija).
Препоруке:
12
13
39 уторак, 10 мај 2016 20:27
Боба
Нема никакве 'теорије завере' нажалост, већ чиста прагматична окупација. Окупирани народ сам плаћа трошкове окупације преко 'беневолентног' наметнутог диктатора.
Основни проблем је изгледа да се то отворено призна а не би требало да буде тако јер ево чак и окупационо гласило Блиц отворено пише да бивши шеф снајке ЦиЈе долази да откупи милијарде дугова српских јавних предузећа и тако још сигурније намакне дужничке окове поробљеној српској држави и народу које Вучић уз помоћ корисних и пасивних мора се нажалост рећи идиота ионако притеже задње 4 године.
Све док не схватимо да имамо посла са системом и околностима које су мешавина система у банана државама и ситуације у Немачкој непосредно пре успона нациста на власт нећемо имати ни могућности да ишта схватимо а камоли урадимо.
То је оно што преостали српски интелектуалци дугују народу - истину ма како она била болна или незгодна да се каже. Само ће нас истина ослободити.
Препоруке:
22
1
40 уторак, 10 мај 2016 20:45
Бели Орао
Дошло задње време. Цвико добија кечеве, а Апатинац петице.

""За све.
Бетмени су чудо. Знају да начну Супермена.
Препоруке:
12
3
41 уторак, 10 мај 2016 20:55
Србин црнац, атеиста
Из текста закључујем да је Вучић одговоран што су се непомирљиви непријатељи (суверенисти и жути) ујединили и подржали једни друге, а да они сами за то што су направили не сносе никакву одговорност. Можда је то и нормално да вук и овца заједно спавају и заједно раде на свом напретку и просперитету, да овца није издала свој род подршком вуку, мада би ме изненадило толико непознавање зоологије. Али оставимо спекулације по страни, такођер се указује да је "ДОС 2" пејоративни израз, што значи да то није тачно. С тим у вези треба поменути изјаву Санде Рашковић да опозиција треба имати заједничког кандидата на председничким изборима 2017. године. Која опозиција? Вероватно жути, ДСС-Двери и Радуловић, Чеда; сви заједно Зар то није наговештај једне неформалне предизборне коалиције? Ако то није "нови ДОС", шта јесте?
Препоруке:
20
15
42 уторак, 10 мај 2016 21:12
телетабис
Рећи да је ово или оно, рећи да је овај за запад а овај за исток у Србији је немогуће. Колико сам сконтао мишљење и политичка убеђења код србских странака се купују а ћурак преврће олако. Само кад погледам оно што странке зову програмом и кад видим ко је са киме, ко рогови у врећи, а за народ као заљубљени пар. Шта ће све да се изроди видећемо, јер колко ко понуди тако ће да се и деси.

А народ? Који бре народ!
Препоруке:
8
1
43 уторак, 10 мај 2016 21:35
Никола
Сјајна аналиѕа!
Препоруке:
5
2
44 уторак, 10 мај 2016 21:44
Цвико
@Бели Орао,
Хвала али немојте ме бранити. Ја сам само набројао чињенице које јесу а они дају своју интерпретацију чињеница у стилу "шта би било кад би било". Свако нормалан види право стање ствари и нема потребе за реаговањем на њихове минусе или коментаре. Са људима за које чињеница да РИК (у задње две године) није у стању да каже, од прве, колико је гласача уписано у спискове, нема шта да се разговара. Са људима који су слепи на чињеницу да амбасадори опет учествују у "очитавању резултата", стварно нема разговора. А колико знам математику 1,7 милиона гласова је још увек мање од 3 милиона који нису гласали. Ствар са оваквим бахатим коментаторима данас, је још гора кад се сетимо порука "ако ниси гласао, шта се јављаш". Оваква порука је напад на слободу грађанина, његова грађанска права и достојанство те интегритет... Ниво обраћања је ниво са наших стадиона на којима је све мање спорта а све више дивљака. Ето, прешли су и у политику... Али и то је живот... Још једном хвала.
Препоруке:
7
10
45 уторак, 10 мај 2016 21:57
Apatinac
Beli Orle
Vidite kakvo je došlo vreme , svi u Srbiji imaju istog gazdu, svak sa svakim i svak protiv svih!
Očigledno da ta nova "tehnika" dolazi sa zapada.
Da bi se nova "tehnika" savladala, mora se izvršiti preobuka inače ništa od uspešnog i bezbednog letenja, zar ne...
Препоруке:
10
2
46 уторак, 10 мај 2016 22:03
српска сарма, а може и пасуљ
Част појединцима, ал чини ми се да Вучића и његове сеизе ОЗБИЉНО "УГРОЖАВАЈУ" по "смислености" "теорије завера" неких сајбер криптоаналитичара са НСПМ!? Шта ћете, давно је наш народ на сличне будалаштине рекао: "Криво расло, махнито стасало"!? Госн "туљанин", што се бакћете са оцвалим ШАТРО швалером, Џељком Цвијановићем, БАНУЈТЕ га и "мирна Босна"!? А то што неко приписује патриотској коалицији тенденције ка "Другом ДОС-у" због натукнице г-ђе Рашковић-Ивић о "заједничком опозиционом председничком кандидату", не видим у чему је виц!? Јасно је "ко бели дан" да је Тома-диплома од свих НЕБУЛОЗА Вучићевог шатро режима НАЈВЕЋА "РУПА" и да ће играњем на карту ЈЕДНОГ ЈАКОГ КАНДИДАТА, садања тенденција ПАДА напрдњака, постати ВЕОМА УБРЗАНА!? Моште замислити Вука Јеремића као ВРХОВНОГ КОМАНДАНТА Војске Србије који ОДБИЈА да потпише АВ-АВ-у "напрдне законе"!? Уосталом, ако ћемо о Јеремићу, јер су га колко ономад Вукадиновић& Антонић ПОДРЖАВАЛИ, а "напрдни" "МАСНОКОПИТАРИ" их због тога нападали!?
Препоруке:
29
9
47 уторак, 10 мај 2016 22:13
Саша
Као и увек истина је негде између. Наравно да Двери ДСС немају ништа са скотовима, и Скотом. Међутим, чињеница је да пар дана после изборног циркуса, Вучић добија честитку, а затим долази ККР да покупи шта ваља у Србији. Не мора да је ово организовала амбасада, али ипак мислим да Шабић, повереник, Пајтић, Радуловић имају извесну подршку у њиховим наступањима. Помоћу оваквих фигура подигну притисак, и онда покупују шта ваља на добош за штампане доларе. Ово су они вежбали у многим земљама, то је њима боза. Наравно, Вучић је у тој причи главни одговорни, али и остали узимају део одговорности јер се млате трицама и кучинама док нам односе све што имамо. Уместо да сви брује о томе што ККР откупљује на фору пола Србије, све остале теме су битније јер тако диригују мејнстрим медији којим се толико подсмевамо, а они нас преводе жедне преко воде.
Препоруке:
19
1
48 уторак, 10 мај 2016 22:23
Apatinac
Za sarmu i pasulj
Vezano za V.Jeremića kao kandidata, jeste li vi to iz svoje glave ili ste negde od nekog bitnog i ozbiljnog čuli?
Samo nemojte da ispadne da se došlo do tog saznanja putem genetskog inženjeringa na poljo-institutu u Zemunu
Препоруке:
6
8
49 уторак, 10 мај 2016 22:51
шмрљ
... не волимо спекулације, ал` да поставимо пар питања : Скот, канда баш и није био `одушевљен` резултатима избора, па је захтевом да Пајтић & цо подржи у `плејофу` ДСС- Двери, - решио да се мало - `освети` : ДС &цо због слабијих резултата ( па нека објашнава чланству, шта је то `послушност` газдама ?) - Вућићу, да убацивањем уз Шешеља и ДСС - Двери у парламент, да му малко `загорча` живот, а ДСС - Дверима, да додатно `подгреје` гласине о америчкој "вези" ове коалиције ?!
ДСС-Двери могу ИЗ САД да добију новце, не од режима, већ од Срба, који `не миришу` жуте а можда ће и да гласају за - Трампа ?
Препоруке:
10
1
50 уторак, 10 мај 2016 22:55
српска сарма, а може и пасуљ@ о Јеремићу или за опсенити простоту
Имам извесних задршки спрам Јеремића, али факат је да ако се ПАЖЉИВО ПРАТИ шта он ради, види се доследност и ПАЖЉИВОСТ у поступању, што не карактерише српске ПОЛИТИКАНТЕ, бар од вакта Коштуничиног!? Друга ствар је КО све то ПЛАЋА, што може по њега и његове амбиције бити ОПАСНО питање, ал факат је да баш нико не поставља то питање, што значи да тај чова има и "ЈАКА ЛЕЂА"!? Сад ко чини "јака леђа" Јеремићева, ствар је за расправу, али "ВИСОКОПОЛИТИЧКИ" наступ преко његове НВО, његова кандидовања (попут овога за Генсека УН-а) и повремена јавна појављивања његове десне руке Николе Јовановића, чине да његов приступ "ОТВОРЕНОСТИ" уз ИСТОВРЕМЕНУ "ЗАТВОРЕНОСТ" повремено изазива нервозу (попут покушаја Вулинових ТРОЛОВА да растури скорашњи скуп у "Метрополу"), која ће бити све већа и већа!? Очигледно је и да је Јеремић истовремено у контакту и са Западом и са Русима, па то још ДОДАТНО ИМОБИЛИШЕ опозицију спрам њега. Што се тиче његових председничких амбиција, пре око 5 година препричан је...
Препоруке:
12
4
51 уторак, 10 мај 2016 22:55
Црна Мамба
Овде је упутније позабавити се институцијама нпр. РИК-ом. Сваки наредни избори биће под лупом ако РИК буде овако радио. Чињеница је да се РИК није мешао у свој посао што је отворило врата разним махинацијама и мешетарима.
Препоруке:
22
4
52 уторак, 10 мај 2016 22:55
Црна Мамба
Немогуће је направити анализу изборних резултата и изборне крађе, као и подршке опозицији ван контекста појединачних политика које те странке заступају. Нико није дао логично објашњење зашто би американци подржали странке које отворено заступају приближавање Русији као и удаљавање од НАТО, а не оне које се залажу за евроинтеграције. Рекли би да су американци постали срамежљиви и увиђавни па имају потребу да се прикривају а не као што су били до сада арогантни, осиони и дрски у својим захтевима.
Са друге стране власт је својим баскрупулозним понашањем, својом алавошћу, својом кампањом озверавања опозиције изазвала контраефекат код гласача који су изашли и гласали онако како се СНС-у није свиђало. Потпуно се пренебрегава чињеница да су гласачи, а не амбасадори, увели ДСС-Двери у скупштину. Ово је само стара тактика социјалиста и радикала: кад год губиш настој да доведеш под сумњу регуларност избора.
Препоруке:
22
4
53 уторак, 10 мај 2016 23:05
српска сарма, а може и пасуљ@ о Јеремићу или за опсенити простору, наставак
Што се тиче његових председничких амбиција, пре око 5 година препричан је једном приликом од самог Јеремића његов својевремени разговор са доскорашњим шефом британских лабуриста Едом Милибандом, са којим је Вук студирао физику. Наводно је тад Милибанд исказао завист спрам Јеремића, иако су обојица били министри иностраних послова њихових земаља, јер му је Вук наводно одбрусио да он у Србији може бити Председник, а Милибанд у Британији никад краљица. Да ли је то тачно, незнам, али из уста самог Јеремића је тада ЗАОБИЛАЗНО најављена његова амбиција да се у будућности кандидује за Председника Србије. Друга ствар када се говори о амбицијама политичара јесте осећај за ТАЈМИНГ, а факат је да могућа кандидатура Јеремића не би имала ОЗБИЉНУ КОНКУРЕНЦИЈУ, јер је Тома СЛАБ кандидат, Дачић је ВРЛО ОСЛАБЉЕН, а Вучић НЕ МОЖЕ ИСТОВРЕМЕНО БИТИ СВЕ!? Значи, евентуална кандидатура Јеремића би имала ОЗБИЉНЕ ШАНСЕ да УСПЕ! Тим пре, што у време наших избора ВЕРОВАТНО Амери не би могли да га БЛОКИРАЈУ!?
Препоруке:
8
5
54 уторак, 10 мај 2016 23:16
српска сарма, а може и пасуљ@ о Јеремићу или за опсенити простору, други наставак
Јер, у Америци, да и Клингонка превесла Трампа (што УОПШТЕ НЕЋЕ БИТИ ЛАКО!), факат је да ће та земља ОСТАТИ ПОДЕЉЕНА, што би Русима омогућило да бар у Србији ПОЕНТИРАЈУ!? Да не помињем чињеницу да је Шешељ ПОТВРДИО његову КЛОВНОВСКУ "репутацију" (што га са Хагом на врату додатно имобилише), обашка што је БоТа "испушена лула", а ПРЕОСТАЛА опозиција (па и социјалисти прећутно!) би имала могућност слично оној из 2000 да поново стане иза НЕКОМПРОМИТОВАНОГ кандидата!? Сад, КОЛИКО је Јеремић некомпромитован и ЧИЈИ је он човек, то су ВЕЛИКЕ НЕПОЗНАНИЦЕ!? Факат је да је својевремено био "жут" и факат је да се добрим делом НИЈЕ СЛАГАО са БоТом, али је факат да је тада "ДРЖАО ЈЕЗИК за ЗУБИМА"!? Такође је познато да су Руси "изгурали" његову кандидатуру за председавајућег Генералне Скупштине УН и да је тај његов положај он фино искористио за ФОРМАЛНО представљање И НАШЕ ЗЕМЉЕ, што није лоше обзиром на крајњи АМАТЕРИЗАМ "наших државника", посебно од 2008!? Сад, ЧИЈИ је СТВАРНО човек Вук Јеремић!?
Препоруке:
11
5
55 среда, 11 мај 2016 00:02
Zvonimir Bgd 1
Kao i g.Antonic, nisam ni ja pristalica teorija zavere. Ipak, nisam sklon njegovoj neopreznosti i neverici da su politicke igre Amerikanaca (Zapada) prisutne i na izborima. G.Antonic, zapravo, nije dao ubedljiv odgovor na jedino preostalo pitanje: a sta je (onda) trazio sef najuticajnije ambasade kod zutih (i ostalih), i to usred izborne noci?!
Citamo (samo) ovo:
А што се тиче америчког амбасадора, рекао бих да он није био никакав „мозак“ ове „операције“. Највероватније да је заузео тек неутралан став у овом конфликту. Та забога – са обе сукобљене стране налазили су се његови „атлантистички партнери“. А тај неутрални став Кајла Скота јамачно је и био довољан да опозиција истера своје.

Da li je NEUTRALNO ponasanje kada amer.ambasador usred noci ide u stab OPOZICIONIH politicara? Zasto? Zbog kurtoazije? Da popije kafu? Dugo se nisu videli, pa resili bas to vece? ...
E, upravo zato sto su i tu bili njegovi atlantisti!
Dveri-DSS su posluzili kao povod.
Препоруке:
6
4
56 среда, 11 мај 2016 00:14
Zvonimir Bgd 2
Dveri-DSS za sada nisu atlantisti. DSS su nekada bili, danas vise nisu, a sutra (?)... ne znam. Ova koalicija ne snosi odgovornost za nepovoljnu situaciju u koju je upala u vezi sa cenzusom. Odgovornost je na totalitarnoj vlasti koja nije pruzila demokratske izborne uslove. G. Antonic dobro citira ruskog analiticara:
Ђукановић у Црној Гори и Вучић у Србији принуђени су да прибегавају апсолутно недемократским методама. Али такво стање само по себи не може се допасти Западу... они су принуђени да користе методе које Запад не може да одобри

Dakle, postoji mogucnost da beogradski vlastodrsci NE uzivaju apsolutno poverenje i odobrenje Amerikanaca (Zapada), bez obzira na suprotne razloge koje je g.Antonic pobrojao. Ako ni zbog cega drugog, ono zbog tzv."rezervne opcije". Opcije americkog ambasadora. A gde mu je ta opcija? Odgovorio je Antonic:
Та забога – са обе сукобљене стране налазили су се његови „атлантистички партнери“.
Препоруке:
8
2
57 среда, 11 мај 2016 00:16
tuljanin@srpska sarma
Evo obećavam da se gospodinom Ž. C. više uopšte neću baviti, da ga se više neću doticati, pa čak ni u aluziji. :))

Za Vas: https://www.youtube.com/watch?v=5tGA6bpscj8

I.
Препоруке:
18
8
58 среда, 11 мај 2016 00:25
н.н.
Прича о веслу и Дрини нема везе са Љубом Поповићем.
То је прича Миће Поповића (покојног сликара), рођеног у Лозници. Први пут је објављена у НИН-у, у разговору са Мићом Поповићем, раних деведесетих година.
Сликар Љуба Поповић је Ваљевац, а Дрина му је мало подаље.
Препоруке:
13
0
59 среда, 11 мај 2016 00:31
српска сарма, а може и пасуљ@ tuljanin
Да узвратим љубазност, јесте популарно, ал је СИМБОЛИЧКИ ‘Pray for Palmyra’ concert conducted by Gergiev goes ahead in Palmyra (линк): https://www.youtube.com/watch?v=UVTQkYjv1h4 Иначе, штета што (супер)модератор није пропустио моја преостала два поста, живо би ме занимало Ваше мишљење "гледе" мојих сазнања, добијених на основу што "конвергенције вероватноћа", што по интуицији, знате, мало је заморно објашњавати неке ствари људима за које је "млеко, храна за нејаке" (а по номенклатури Павла из Тарса), а не ОЗБИЉНА расправа о овој нашој ПРЕОЗБИЉНОЈ ситуацији!?
Препоруке:
13
7
60 среда, 11 мај 2016 00:36
Бошко
Признајем да сам спрам обе теорије прилично скептичан.
А да ли је она тачна или не, знаћемо тек када буду објављене неке нове депеше Викиликса.
Обзиром да је Вучић "фактор мира и помирења" на Балкану те да му је САДистичка "маркетиншка агенција" одрадила "трансформацију" са радикала на "напредњаке", те да је био "шетајућа реклама" за Кирбија (кирби ово кирби оно, сви смо "ми" Кирби, геј парада са Кирбијем)

а сећајући се шта је било са претходним "фактором мира и стабилности" кад је изгубио САДистичку подршку,

нормално је бити више него скептичан,

на представу "балкански шпијун уживо" у којој су Вучићеви медији атаковали на патолошки страх гласача генетски стечен током деценија испирања мозга.

Чим су "сви" против Вучића а нарочито "странци" мора да радни нешто добро и треба гласати за њега.

Какав Викиликс.

Кад Вучић изгуби САДистичку подршку наћи ће се у ЕУ или САД (у CIA тајном затвору) брже него његов претходник у злочиначком Хашком трибуналу.
Препоруке:
9
9
61 среда, 11 мај 2016 09:59
Бошко
Zvonimir Bgd 1

Da li je NEUTRALNO ponasanje kada amer.ambasador usred noci ide u stab OPOZICIONIH politicara?


Насмеја ме са "опозиционих политичара"

Каква је то опозиција када

подржава улазак Србије у неонацистичку немачку унију
подржава улазак Србије у НАТО
пофржава наставак пљачке са социјалистима (као 2008-2012)

У чему су то они "опозиција" Вучићу

Опозиција (лат. oppositio — супростављеност) је израз којим се у политици означавају сви појединци, групе и организације које су из политичких или идеолошких разлога супротстављене појединцима, групама и организацијама које представљају власт, односно режим у некој држави.
Препоруке:
9
8
62 среда, 11 мај 2016 10:19
цитат
н.н. у

Хвала што сте скренули пажњу на моју непажњу. Заиста реч је о МИЋИ Поповићу, никако Љуби Поповићу!

Mea culpa, mea maxima culpa!
Препоруке:
9
1
63 среда, 11 мај 2016 10:24
...2
Спиридону

Ваш је проблем што не умете да се одлепите од личног. Није ту Коштуница узет као лични пример, него као метафора како прође државник и родољуб. Који механизми су против њега употребљени, шта смо из Викиликса сазнали шта американци и како планирају да га елминишу са политичке сцене од проналажења Брута у његовој партији до директне наредбе са прошлих избора да се ОН ИМА ПОКРАСТИ! на шта сте ви реаговали да су покрадени искључиво Николић и Вучић. Када вам то поменем ваш је аргумент да човек више није актуелан. Можда и није али другима следи исти механизам и гајтан! Надам се да сте разумели, најзад!

На личном плану, нити човека знам нити могу о њему лично судити, судим на основу поступака, онога што је оставио иза себе без икаквог идолопоклонства што верујем да пре карактерише следбенике неких других вождева но Коштуничине.

Врло сте острашћени и некултурни у комуникацији, било би корисно да размотрите промене у тим областима.
Препоруке:
19
2
64 среда, 11 мај 2016 10:30
Jasna Simonovic
Ne razumem razliku dve "američke" teorije u tekstu...A ne razumem baš razliku ni "baba i žaba"....jedino nedostaje opis neverice dr Sande Ivić u OSCE na KiM pre izbora, rekla bih)...U svakom slučaju inspirativni pokušaj, prof. Antonić...Nema nam, izgleda, druge nego da osnujemo Sjedinjene američke, srpske i ruske države (uzgred, kod "mene" je inicijalna pravna tačka)! Kako bi to skraćeno izgledalo?!USASR ili USRSA?
Препоруке:
11
7
65 среда, 11 мај 2016 13:17
cmok Toronto -u
Meni vas pobegulja uvek nekako bude žao!

Najgore je kada neko ko napusti bojno polje i digne ruke od boljeg života u otadžbini sedi u glupom Torontu i čita NSPM i nas žali!

Duboko vas vuče otadžbina i svest o pogrešnom izboru, rekao bih!
Препоруке:
13
3
66 среда, 11 мај 2016 15:52
Одине
Нема места очајању, реч је о четвртини гласачког тела, дакле становника са правом гласа. Свега 50% уписаних је и изашло на изборе.
Препоруке:
6
4
67 среда, 11 мај 2016 18:14
туљанин@српска сарма (1)
Да се не бавимо комбинацијама. Србија је окупирана - духовно, политички, економски, у сваком смислу. Делати зракасто. Делати у сфери духовности и културе, у сфери политике, начелно у "јавном простору". Против струје; противу владајућих трендова, онога што суштински господари данашњицом, а своди се на посвемашњу вестернизацију. Где год је могуће, кад год се укаже прилика, па чак и тамо где се прилике не указују. Стварати прилике. Свраћати пажњу на себе, дакле не презати од политичких потеза који чак збуњују, узнемиравају, страше. Не презати од необичности. Пред патриотама Србије је дугачак, мукотрни пут конституисања Патриотског Блока у релевантну политичку снагу. Треба крњити Вучићеву моћ и настојати да се иста распрши. То је нужно ако се хоће престварење. Све оно русофилско а још припадајуће режиму, такође и Шешељевој странци, ми морамо да вежемо за себе, али подређујући га властитом светоназору. Евроазијству. Негде инстинктивно русофилску масу, али страшљиву, поводљиву, аморфну,
Препоруке:
20
3
68 среда, 11 мај 2016 18:15
туљанин@српска сарма (2)
ми морамо да подредимо себи и корак по корак је преобразимо у Традицијом импрегнирани етнос. То је наш Циљ. Он зависи од патриота Србије, од српских континенталиста и евроазијаца, од десне, светосавске Србије. Од Србије традиције. Од наше снаге, решености, воље, од страствености наших душа, од ватре у нама. Од чистоте и чврстине нашег духа, од наше гипкости, луцидности, вехеменције. На крају - и од Руса. Њихова помоћ ће дођи, раније или касније, у то немамо сумње. Оно што за почетак од њих очекујемо, а тиче се суштинског преокрета, - преокрета у Европи и Русији, - изсказаћемо једним музичким прилогом, а тиме и завршити. Доста је за данас!

https://www.youtube.com/watch?v=3ux70AH78CU

T.
Препоруке:
18
4
69 среда, 11 мај 2016 20:44
Кнежевић Милан
туљанин
од десне, светосавске Србије.

Е-ово Вам је погрешно.
А зашто- не видим сврху да Вам образлажем, јер увиђам да је то задатак који је "немогућа мисија".
Проблем са Вама, десничарима, је та отуђеност од обичног света, неспособност да схватите да је основно за народ-хлеб, а Ви би да им то надокнадите- духовном надградњом.
Ваше намере су племените, то стоји; проблем је у томе што би ви да зидате од првог спрата...
Препоруке:
5
5
70 среда, 11 мај 2016 21:50
tuljanin@Knežević Milan
Ne bih da širim polemiku. Duhovnost i hleb se ne isključuju, kao što ni insistiranje principu kvaliteta, primerice u sferi duhovnosti i kulture, ili pak desna politika i uprava, ne isključuju socijalnu odgovornost, i, uslovno, levu ekonomiju. Kako mislite? Najčešće demagoškom zahtevu za hlebom - žrtvovati identitet, tradiciju, duhovnost, duhovne ciljeve? Vi se negde nehotice približavate Inkvizitoru Ivana Karamazova, a čini se ste toga i nesvesni. Ali to je nihilizam. Ako to nije nihilizam, upravo esencija danas vladajućeg - smatrajte me lažovom. Slobodno...
Препоруке:
17
3
71 среда, 11 мај 2016 21:54
tuljanin
Ispravka: ... insistiranje NA principu kvaliteta itd. - Pozdrav od T.
Препоруке:
12
2
72 среда, 11 мај 2016 22:43
Кнежевић Милан
tuljanin
desna politika i uprava, ne isključuju socijalnu odgovornost, i, uslovno, levu ekonomiju.

Ако је условно- онда искључују; размислите и сами. Мора да постоји стриктна подела дужности; јер, чим једни другима (десница и левица) почну да се петљају у ресоре- настаје лево или десно "скретање.
Ако смо ишта могли да научимо из историје- то смо морали да уочимо.
Najčešće demagoškom zahtevu za hlebom - žrtvovati identitet, tradiciju, duhovnost, duhovne ciljeve?

То је лево скретање.
Vi se negde nehotice približavate Inkvizitoru Ivana Karamazova, a čini se ste toga i nesvesni.

А ово- десно скретање; о томе сам Вам и говорио.
Чим Вама са деснице неко скрене пажњу да занемарујете потребе сиротиње (нека једу колаче, ако немају хлеба" -М. Антоанета), одмах га "гурате у нихилизам, комунизам или неку сличну конструкцију, склону паду.
Нису сви заинтересовани за духовност; за хлеб- јесу.
Поздрав
Препоруке:
6
4
73 среда, 11 мај 2016 22:46
српска сарма, а може и пасуљ@ tuljanin
Одговорићу Вам на мало другачији начин, преневши део мог поста са текста везаног за рубрику "На данашњи дан", на који је 330 по хришћанском рачунању времена равноапостолни цар Константин засновао нову царску престоницу државе Римљана (Basileia ton Romaion, тј. Imperium Romanum), Konstantinopolis, Roma Nova, тј. наш словенски Цариград (а Миклигард Нормана): "... ево прилога са сајта "Руско пролеће" (Russkaya vesna) (link): http://rusvesna.su/recent_opinions/1462903988 да видите како Руси, а посебно Наталија Поклонскаја, главни тужилац Крима, ИНТЕГРИШУ ЊИХОВУ ЦАРСКУ са ЊИХОВОМ БОЉШЕВИЧКОМ прошлошћу у оквиру овогодишње акције "Бесмртни пук"!? Што је типично ВИЗАНТИЈСКИ, да речем РОМЕЈСКИ приступ!" Према томе, ваља да и ми Срби ИНТЕГРИШЕМО (слично Русима и Ромејима), СВЕ НАШЕ ПРОШЛОСТИ у све-евроазијску, а ново-ромејску БУДУЋНОСТ!? Тако би ИСПРАВИЛИ ПОГРЕШАН ПОТЕЗ нашег почившег краља Александра Карађорђевића и вратили се вечно инспиришућој Византији, Византији Немањића, нашој Византији!?
Препоруке:
6
4
74 среда, 11 мај 2016 22:50
Обсервантес
Главно питање је зашто су избори одржани кад је Вучић опет победио? Шта се променило? "Петооктобарска стаза" је константа како год она била представљена: једном партијом која доминира или једном која сада мање јака и лажном опозицијом која је ушла у парламент (осим СРС). "Петооктобарска стаза", све једно, има велику квоту у парламенту (90%) осим што је академик Шешељ окрњио досадашњу стопстотност. Заблуда је г. Антонића прича о 2/3 већини за промену Устава кад је она на нивоу 9/10 у прилог "петооктобарске стазе". Питање промене Устава се уопште не поставља. Игре амбасадора (присуство код ових или оних) су мамци. Јер, они и не морају да буду присутни (тамо или овамо). Да нису промотери и конструктори (од споља) 5. октобра можда нервозни? Ма нису. Озбиљна аналитика се на то необазире. Једино персонална заинтересована амбициозност обраћа пажњу на то. "Арбитрирање Викиликсом" је тек неозбиљно. Вучић никако није изгубио .
Препоруке:
13
8
75 четвртак, 12 мај 2016 00:07
Обсервантес
... Вучић никако није изгубио ове изборе само су "свилен гајтан", који су му наменили, мало релаксирали. Нисходна "петооктобарска стаза" ради у континутету персонално представљена овако или онако (томе служе избори!). У питању је лицитација око брже или спорије апсолутне капитулације Србије чија је иницијација била агресија на српски национални корпус на простору Југославије, бруталне фашистичке санкције српском народу који се бранио од већ доживљених геноцида и као финале: бомбардовање Србије уранијумом! Ентропија окупације уз отимање свете српске земље, Метохије и Косова, је непојмљива за искрену пратњу дводеценијске агресорске циљне тенденце и отуда коментаторска помереност и одустајање од тумачења реалности. Негативна персонална фиксација за Вучића је ствар очаја!
Препоруке:
10
7
76 четвртак, 12 мај 2016 09:49
...
Одлична емисија на радио београду 2 са др Милом Ломпаром. Лепо аналитички резонује постизборну ситуацију у историјском контексту.
Препоруке:
5
1
77 четвртак, 12 мај 2016 10:50
Допринос расправи
одлична емисија

http://www.radiobeograd.rs/download/Emisije/gozba/gozba0404.mp3
Препоруке:
4
0
78 четвртак, 12 мај 2016 13:19
српска сарма, а може и пасуљ@ Обсервантес
Волео бих да ме просветлите и објавите У КОЈОЈ је то Академији Шешељ члан!? Ако не рачунамо људе српског порекла, држављане страних земаља и тамошње академике, преостају нам САНУ, ЦАНУ, ВАНУ и АНУРС, тј. академије земаља (ил ентитета) које се УСЛОВНО могу звати српским!? Елем, Шешељ НИЈЕ ЧЛАН НИ САНУ, НИ ЦАНУ, а пошто је ВАНУ ВАН правног поретка Србије (нешто је као НВО, мада је Пајтић дуго покушавао да је "легализује", али НЕ ИДЕ!), већ ни Шешељ врло вероватно НЕ ЖЕЛИ да буде њен члан. Значи остаје Република Српска и АНУРС, за које сам скоро уверен (могу да проверим, мој бивши шеф је потпредседник АНУРС) да Шешељ НИЈЕ њихов члан!? Према томе, Шешељ може да покуша да се учлани у Инжењерску академију ил "Академију Пањковић", ал НИТ је инџињер, још мање ФРИЗЕР, па остаје да претпоставимо да је ИНОСТРАНИ, тј. ПОЧАСНИ члан неке од Академија са постсовјетског простора (рецимо руске), где би имао највише шансе да буде члан!? Али, ко што рекох, то су ПОЧАСНА, не РАДНА, тј. НАУЧНА чланства!?
Препоруке:
9
9
79 четвртак, 12 мај 2016 18:24
S.Z.Ž
Antonić je u pravu a na kraju STOJI ČINJENICA da su svi na političkoj sceni srbije od Telepromtera, Pečata, Američkog ambasadora, Novog Standarda i ostralih koji su sumnjičavi - na strani Vučića a PROTIV SRBIJE i njene samostalnosti. Svi ti kobajagi faktori koji nažalost imaju izvršnu ili virtuelnu vlast odnosno uticaj na javnost rade svesno ili nesvesno protiv Srbije. Oni su ili korisni idioti ili pokvareni plaćenici. Ne mogu da shvatim ljude koji su protiv DSS i DVERI koje su jasno i glasno saopštile svoje programe, stremljenja i razmišljanja a koja su petriotska i NEŠOVINISTIČKA, realna pravdajući se nekim floskulamao o njihovoj saradnji sa zapadom ?! To je idiotluk i imbecilnost svoje vrste jer ne žele da vide golu istinu kako VUČIĆ I EKIPA uz njega RADE ZA ZAPAD A PROTIV INTERESA SRPSKOG NARODA. Ispada da cela Srbija želi da bude u ropstvu i da nema ništa svoje. Da li je stvarno moguće da iko misli kako će nam neko, nešto, džabe dati a da treba samo da slušamo "pametnije" ?
Препоруке:
2
2
80 четвртак, 12 мај 2016 18:58
туљанин@српска сарма (1)
Чему оживљавати мртву трупину бољшевизма? Чему то? Није ли у питању пуки сентимент, неко знаковље још-увек-везаности за нешто што је до недавно било. Али БИЛО. То "било" значи да више НИЈЕ. Значи - "нема га", "распало се", "изгубило је историјску моћ". И не значи ли то да се у недостатку снаге за ново, за оно још никада опробано и кушано, хватамо за мртве, - духовно мртве и одживљене прошлости? За оно што се распало, што је у самоме себи иструлило, што је од самога почетка словило као деташираност и пропалост? Какав бољшевизам? Или се мисли да и овде, у Србији, треба да се бавимо оживљавањем, - оживљавањем мртвих трупина и неупотребљивих идеолошких форми? Брозовштина, слобизам, Шешељ, као градивни елементи будућности? Ја то не мислим. Штавише, мислим да је све то трулеж и шљака, и заправо увелико припадајуће Западу (у аксиолошком смислу), па чак и у оном случају када се истура као "симбол отпора". Знаковито: сви ти бољшевици или "необољшевици" су непријатељи конзервативне
Препоруке:
15
3
81 четвртак, 12 мај 2016 18:59
туљанин@српска сарма (2)
револуције, непријатељи аристократског радикализма. Довољно је да им се укаже само Т од Традиције, само Д од духовне културе, па да почну да пене и урличу. А у име чега? У име МАСЕ. У име квантитета, мноштва, стомака, хлеба, удобности. У име егалитаризујуће владавине масе коју заправо желе, што је опет друго име за мржњу на диференцираног човека. Али то је нихилизам. Мржња на врхове, не давати предност оном врхунском, надређивати му "мало" и "малост", или чак настојати на његовом одстрањењу, - ето то је умањујућа воља која данас годподари. Воља либерализма и демократије, комунизма, анархизма, социјализма, - целокупног модерног погона, модерности in toto. "Десакрализовати живот", "поравнати планине и врхове" (Достојевски), "апсолутизовати равницу живота" - циљ тих модерних. И онда како? Хоћемо ли их узимати у обзир, укључити у властиту синтезу, дати им за право? Или не? Или нам уопште и не треба "синтеза", већ радикална АНТИСИНТЕЗА према разнообличној антитрадицији, према свеукупном
Препоруке:
15
3
82 четвртак, 12 мај 2016 19:00
туљанин@српска сарма (3)
комплексу модерне? - Традиција, афирмација сакралног у општетрадиционалном смислу (не уском, не секташком), у вртоглавој и зачуђујућој синтези 'десног' и 'левог'; сакрална теургијска култура, десна политика и управа, лева економија; "трећи пут"; владавина нове елите, стваралачког потврдног Ја, енстатичне и искупљујуће надљудскости, божанственог и обожанствењујућег бивства: - у томе је 'решење'. Око тога треба да настојимо, то да оделотворимо, то афирмишемо. Баш никакав бољшевизам. Са оне стране комунизма, али и демократије, либерализма, капитализма, тамо је наш Циљ. Тамо је радост!
Препоруке:
15
4
83 четвртак, 12 мај 2016 19:20
Кнежевић Милан
туљанин
Традиција, афирмација сакралног у општетрадиционалном смислу (не уском, не секташком), у вртоглавој и зачуђујућој синтези 'десног' и 'левог'; сакрална теургијска култура, десна политика и управа, лева економија; "трећи пут"; владавина нове елите, стваралачког потврдног Ја, енстатичне и искупљујуће надљудскости, божанственог и обожанствењујућег бивства: - у томе је 'решење'.

Ок, ја се слажем; само, проблем на који Вам указујем је кључан: ово што сте овде рекли је јасно само (можда!)- једном проценту оних који су прочитали, а за реализацију таквог "пројекта" потребно је да то схвати преко 50%!
Аман, брате мили...
Ово о чему говорите је револуција, а она се не започиње у САНУ, или на Философском факултету, него у блату; Од блата се прави та кућа.
Маните се Ничеа, Хајдегера и осталих; о њима "раја" нема благог појма.
А без "раје" нема ничега.
Ни 'леба, ни слободе.
Све почиње из народа.
Препоруке:
6
6
84 четвртак, 12 мај 2016 19:58
Аца
Та теорија је глупа и нема никакве логике.Али било како било, све ће се јасно видети и показати када на дневни ред дође тема број један а то је промена устава Србије и не трн него огромни ексер који је у ногу самозване европске Србије пре десет година закуцао Војислав Коштуница у виду преамбуле. Што се мини постизборне кризе тиче у питању је огроман аутогол власти која је у изборној ноћи победила али била веома незадовољна резултатом осталих странака, тј. чињеницом да су све релевантне листе прешле ценѕус супротно очекивању власти.На ту чињеницу су реаговали веома агресивно али и трапаво.
Препоруке:
2
4
85 четвртак, 12 мај 2016 20:23
Већу глупост одавно не прочитах
" не трн него огромни ексер који је у ногу самозване европске Србије пре десет година закуцао Војислав Коштуница у виду преамбуле"

од претходног коментатора!

Са овим коментатором АЦОМ не бих волео ни истом страном улице да идем.
Препоруке:
4
2
86 четвртак, 12 мај 2016 20:46
туљанин@Кнежевић Милан или "Уместо одговора" (1)
Уместо одговора...

СПАСОНОСНА ЕЛИТА И ПОДРШКА РЕВОЛУЦИЈИ (Ернст Нолте о Француској акцији и Шарлу Морасу)

Демократска република не само што је чињеница - лоша чињеница - већ пре свега метод уз чију помоћ странци владају Француском. За Мораса је сам по себи разумљив аксиом да се француска елита не може наметнути у оквиру овог метода. Наиме, ова се елита налази у изразитој супротности са народом, масом. Ако је народ немаран, неусредсређен и фриволан, онда у Француској постоји елита која у односу на њега супериорно разуме ствари и не заборавља. Ко чини ову елиту? Морас даје једноставан одговор: најбољи. "Најбољи у свим уметностима, занатима и сталежима, најбољи официри, најбољи филозофи, најбољу књижевници, најбољи административни службеници." Прва половина одређења можда представља имитацију славне и не баш успешне Сен Симонове параболе; друга половина исказује нешто конкретно и поучно: та елита је пре свега савез официрског кора и "националне интелигенције".
Та елита постоји, али
Препоруке:
12
2
87 четвртак, 12 мај 2016 20:47
туљанин@Кнежевић Милан или "Уместо одговора" (2)
она саму себе још не познаје. Она још не зна да њена малобројност и стални порази у демократском систему не значе порицање њених политичких могућности. Наиме, природни однос је овај: "Воља, одлука, предузетнички дух зрачи мали број, док одобравање, узимање зраче из већине. Мањини припада смелост, одважност, моћ и концепција."
Међутим, треба испунити један предуслов: јединство воље и науке представља први услов за снагу мањине. Француска елита је врло далеко од тог јединства. Успоставити га, задатак је једне елите унутар елите, управо Француске акције. Она мора да усредсреди своју пропаганду на "активне слојеве" (међу којима се први пут спомињу и "радници крупне индустрије") и улије им уверење да само монархија као контрадикторна супротност демократској републици може једном заувек да изађе на крај с антифранцуским снагама и од елите, заједно с употребљивим делом старог племства конституише ону нову аристократију која ће бити чврста окосница и владајући слој нове Француске: "То
Препоруке:
12
2
88 четвртак, 12 мај 2016 20:47
туљанин@Кнежевић Милан или "Уместо одговора" (3)
добро - створимо га! Ту одлучну мањину која ће правити историју и коју ће следити масе."
Легитимност ове мањине заснива се на њеној унутрашњој снази (force). Она се не да заварати демократским супротстављањем снаге и права. Она зна, баш као и све монархије и аристократије, "да свет припада снази, дакле квалитету". Она зна да је снага "добра по себи". Због тога она жели да успостави монархију само "per la force". Али, снага није снага мишића и није слепа претња искључиво материјалне силе. Снага је пре свега организација. Како се демократија по својој суштини не може организовати, она је без снаге, па чак и ако се ослања на милионе гласачких листића.
Револуција неке врсте је када одлучна и добро организована мањина савлада немоћну владу. Ма колико Морас гајио дубоку одбојност према овом термину - он се ипак не устручава да га употреби у овом контексту и говори о "конзервативној револуцији", "револуцији за краља". Радикална реакција је револуција против револуције. То није слепа и
Препоруке:
12
2
89 четвртак, 12 мај 2016 21:19
DrJelaBisic
Brojke na ovim izborima su impresivne.IzlaznOst je vrlo visoka,valjda najvisa posle 90.Prvi,SNS,ima 48%,DruGi,SPS,takodje partija na vlastui,ima 11%.Obe ove partije zajedno imaju skoro 59%.Sve opozicione partije nemaju valjda ni 20%.Anti-EU ne racunam kao opoziciju.partije jih syu oisebna rica)nemajuni 15%.Zasto bi onda neko falsifikovao izbore,koje sugurno dijbija?Aku verujete u neke druge brojeve?Koje?)Jedini je razlog da se opozicija,medjusobno posvadja(sto se i desilo).I da se sprci eventualni(nakon Seseljevog povratka)uspon SRS.On preti izvodjenjem cetnika na ulice,da bi kontrirao mitingu DSS-Dveri,Zasto DSS-Dvedri ne mogu ni da snjaju da ce dobiti 10% na izborima,ne 2018.,vec 2040.?
Препоруке:
0
2
90 четвртак, 12 мај 2016 21:21
српска сарма, а може и пасуљ@ tuljanin
Да не улазим у опсежна образлагања тренутног стања евроазијске идеје у модерној Русији и њено прилично неспретно комбиновање са шатро-либералима и са СТАЉИНИСТИМА (пазите, то нису Лењинови бољшевици, нити Троцкијеви вагабунди, то су СТАЉИНИСТИ!), ради се о покушају, племенитом, понекад недоследном, али ипак племенитом, да се оствари КОНТИНУИТЕТ руске ДРЖАВНОСТИ!? Да сте бар мало упућени у неке аспекте совјетске културе, рецимо у совјетски ШАХ, произишао из РУСКЕ ШАХОВСКЕ ШКОЛЕ Чигорина и Аљехина, нашли би у нпр. мемоарима Ботвиника ("Јевреј по крви, Совјет по идеологији, Рус по култури!", речено ЊЕГОВИМ речима!) следећу констатацију којом рекапитулира његов стваралачки пут: "Тяжелая ты шапка Мономаха!" Тих ДЕТАЉА у стаљинској Русији 1941-1953 има доста и није им ништа могао ни Хрушчовљев авантуризам, ни склероза Брежњева и наследника, ни аматеризам Горбачова и пијанство Јељцина, било је довољно да се појави САМО ЈЕДАН ЧОВЕК, да би поново постао актуелан руски КОНТИНУИТЕТ ДРЖАВНОСТИ!
Препоруке:
9
2
91 четвртак, 12 мај 2016 21:42
DrJelaBisic
Tre:Pro-EU partije ne racubam kao opoziciju.
Препоруке:
1
1
92 четвртак, 12 мај 2016 21:54
Одговор Већу глупост одавно не прочитах
Свако може да има свој став.То је слобода изражавања. Уставна преамбула јесте нешто што ЕУ фанатици тешко могу да сваре. Могу они да направе већину од 167 посланика, али референдум о том питању је крупан залогај.Ризичан потез. Мило се није усудио да иде на референдум о Нато.
Препоруке:
3
0
93 четвртак, 12 мај 2016 22:05
tuljanin@srpska sarma
Ali kontinuitet ruske državnosti danas postoji. Zar ne? Uprkos slomu "realnog socijalizma", perestrojci, liberalnoj smuti iz Jeljcinove epohe. Postoji i nema potrebe posebno isticati boljševizam, kao neki posebni, 'logosni' period u ruskoj istoriji. Fursov greši, tačnije ne da greši, već sa ideoloških i aksioloških razloga lepoboji Sovjetiju. Ono što je u njoj vredelo - ili je nastavak carskih tradicija (obaveštajna služba, armija, određene umetničke tradicije, balet), ili naprosto proizilazi iz "neophodnosti držanja koraka". Nikakve posebne ideje. Staljin je crveni Car, dakle pseudo-Car, i kao takav manje zloćudan u odnosu na Trockog i Lenjina. Ali, ne treba ga precenjivati. O Rusima - kažem: bilo bi im pametnije da obrate pažnju na Dostojevskog i Leontjeva, na kulturu "ruske renesanse" uključiv i samo evroazijstvo (Trubeckoj, Savicki, Aleksejev), umesto što uporno i uporno "obrću" staljinski komunizam. Kod Dostojevskog je budućnost; ona nije kod Staljina ili nacional-boljševika...
Препоруке:
17
3
94 четвртак, 12 мај 2016 22:51
српска сарма, а може и пасуљ@ tuljanin
Има ту Поштовани још ствари које ваља разјаснити, но једно је сигурно, код Руса се те ствари разјашњавају, а код Срба..., уосталом, видите ово РАСИПАЊЕ једног стварно талентованог младог човека на анализу филмова о... Бетмену и Супермену!? Слично, као кад се млади одушевљавају са "Вучићу педеру!", при чему НЕ ПРИМЕЋУЈУ да је тај и такав Вучић већ "виђен за одстрел" и да сад ваља кренути даље, у следећу фазу ДЕКОНСТРУКЦИЈЕ ТИТОИЗМА, при том РАЧУНАЈУЋИ на БИВШЕ титоисте!? (Да не понављам моје претходне постове о могућим кандидатима за Председника Србије на изборима наредне године.) И да не помињем ЧИЊЕНИЦУ да ПРЕДСЕДНИК ПРИВРЕДНЕ КОМОРЕ "srpije" ЧЕСТИТА Хашиму Тачију добијање безвизног режима!? Или кад САНУ прославља 70 година њеног Математичког факултета следећим речима: "... обележава 70 година од оснивања у оквиру прославе 175. година Српске академије наука и уметности. У току маја низом манифестација биће обележена та OБЛЕТНИЦА." Или..., уосталом И ОВО је МНОГО!?
Препоруке:
12
3
95 четвртак, 12 мај 2016 23:00
DrJelaBisic
SSSR nije Rusija.Cim je Rusija pocela da se razvija,industrijalizuje i postaje pretnja/konkurencuija,instaliran joj je virus komunizma.U sred 1.sv.r.u koji je stupila da odbrami Srbiju od AU ulimatuma,Rusija je morala da se povuce,i sve posle toga,skoro do danas je njeno stalno unistavanje.
Препоруке:
4
3
96 четвртак, 12 мај 2016 23:23
Zvonimir Bgd @ tuljanin
Све оно русофилско а још припадајуће режиму, такође и Шешељевој странци, ми морамо да вежемо за себе, али подређујући га властитом светоназору. Евроазијству.

Za koga to "sebe"??? Jedino su radikali sa Seseljem za "evroazijstvo". Tzv."neutralnost" to svakako nije. Dveri se izdaju za zastupnike "светосавске Србије" i "Србије традиције", ali onomad Bosko jasno rece da ni oni nisu za SAVEZ sa Rusijom i "evroazijstvo"! Ili cete vi licno da osnivate stranku, sta li?!
Делати у сфери духовности и културе... противу владајућих трендова, онога што суштински господари данашњицом, а своди се на посвемашњу вестернизацију.

Zasto nam onda nudite Musorskog u vesternizovanoj orkestraciji Ravela?! Imate klavirski original, ali to ne znate ili necete?! A zasipate nas visokoparnom kulturalizacijom...

Srpsko-ruski mars:

https://www.youtube.com/watch?v=GSf8uF5UE-U

Cajkovski, Rus, jeste primenio zapadnu tehniku, ali je ovo komponovao sam kao pravi evroazijac!
Препоруке:
7
7
97 четвртак, 12 мај 2016 23:52
tuljanin@Zvonimir
Šešelj nije evroazijac. Šešelj je jakobinski nacionalista starog stila i po tome pripada Zapadu. Vrednosno. Nije dovoljno deklarativno, ili čak u čisto geopolitičkom smislu držati "evroazijsku" poziciju, e da bi se za takvog političara ili partiju reklo da je evroazijska. Evroazijstvo je geopolitička ideologija. Ideološki, Šešelj ni izbliza nije evroazijac, već je upravo obratno - zapadnjak. Nota bene.
Препоруке:
14
5
98 петак, 13 мај 2016 00:08
Zvonimir Bgd @ tuljanin
Чему оживљавати мртву трупину бољшевизма?...И не значи ли то да се у недостатку снаге за ново, за оно још никада опробано и кушано, хватамо за мртве, - духовно мртве и одживљене прошлости?

"Samo neuki, nerazumni ljudi mogu da smatraju da je prošlost mrtva i neprolaznim zidom zauvek odvojena od sadašnjice. Istina je, naprotiv, da je sve ono što je čovek mislio i osećao i radio neraskidivo utkao u ono što mi danas mislimo, osećamo i radimo. Unositi svetlost naučne istine u događaje prošlosti, znači služiti sadašnjosti. Svrha umetnosti je u povezivanju prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, u povezivanju „suprotnih obala života, u prostoru, u vremenu, u duhu."

(Ivo Andric)
Препоруке:
8
7
99 петак, 13 мај 2016 00:11
tuljanin@sarma
Sažem se sa Vama, ali ne smete da izgubite iz vida, da je ruska duhovna baština, ona koja počinje slovenofilskim pokretom, a vrhuni se Fjodoru Mihajloviču, nastavlja sa "ruskom renesansom" (ruska religiozna filozofija, ruski simbolizam itd.), te se politički zaključuje u evroazijstvu, i čvršća i podsticajnija baza za delo prestvarenja. Za delo transcendiranja Zapada, ili određenije - moderne. Čvršća i podsticajnija - u odnosu na šta? U odnosu na skoro SVE čime sami raspolažemo. Sasvim određeno, tek nekoliko naših imena, a i ona su u suštini skrajnuta, eto suštinski pripadaju evropskoj nadmoderni. Crnjanski i Nastasijević, potom Ljotić, Kalajić, Mediala... Slabija nam je "osnova"...
Препоруке:
14
6
100 петак, 13 мај 2016 01:33
Обсервантес
@српска сарма...

Жалостан је тај ваш "хумор под вешалима", подсмевање нечијој жртви. Та помереност се не компензује стерилном "начитаношћу" јер је та "начитаност" некорисна (и за вас и уопште). Академик Шешељ има референце као ни један из "друштва мртвих песника" с чланским картама побројаних у вашим скраћеницама. Постани и ти академик, корисно паметан , жртвуј се, буди у Хагу 12 година (ни за шта) и врати се жив (обавезно тешко оболео - карцином, пејсмејкер, астма од раније...). Верујем и Василије Крестић би ти онда честитао. А не као оне "петооктобарске јајаре" који од "демократије" не виде актуелни погром српског народа. Само ти настави да читаш и ваљда ћеш за 10 година да се хвалиш како си прочитао истиниту данашњу реалност. До те шансе (за читање) желим ти добро здравље боље него што га академик Шешељ данас има.
Препоруке:
9
6
101 петак, 13 мај 2016 01:53
tuljanin@Zvonimir BGD (1)
Dragi gospodine, boljševizam je od početka "mrtav". Živ, a mrtav. Vampir. Nešto što isisava krv i snagu, nešto prokrustovsko, sapinjuće, sakateće, nešto što je na živim telima naših naroda - mislim na Ruse, Beloruse, Srbe, na njihove tradicije, poimanja i vrednosti - izvodilo svoj krvavi eksperiment, uz to nas lišilo i moći i teritorija, naprosto nas zakopčalo u ludačku košulju i predodredilo nam teške poraze. Duhovne i političke. Slom Jugoslavije (na srpsku štetu), raspad Sovjetskog Saveza (na rusku) - tome je u prilog. Ako to ne shvatate, a šta onda shvatate, dragi gospodine? Shvatate li išta? Evo Vam Rozanovljevog proročanstva o komunizmu; napisano je 1913., 4 godine pred sudbonosne "oktobarske događaje", pa ga pažljivo i natenane pročitajte, i onda dobro razmislite. Mislim da imate o čemu...

"A gladni su i dalje gladni i revolucija je ipak u pravu. Ali ona nije ideološki u pravu, već kao juriš, kao volja, kao očajanje. Ja nisam SVETAC i možda sam gori od tebe: ali ja sam vuk,
Препоруке:
13
4
102 петак, 13 мај 2016 01:54
tuljanin@Zvonimir BGD (2)
gladan i spretan, a glad mi je ulila hrabrost, a ti si hiljadu godina - vo, i ako si nekad imao rogove i kopita kojima si mogao da me ubiješ, sad si star i iscrpljen, i ja ću te pojesti.
Revolucija i "stari poredak" - to je prosto "nemoć" i "još uvek čvrsta snaga". Ali to nije ideja, NI U KOM SLUČAJU NIJE IDEJA!
Sve soc-demokrat. teorije svode se na tezu: "ja sam gladan". Pa naravno; teza je tačna. Protiv nje ni "sam Gospod Bog ništa ne može da kaže". "Onaj koji mi je dao želudac - mora mi dati i hranu." Kosmologija.
Da. Ali sanjar se sklanja, još više nego hranu - on voli svoje snove. A u revoluciji nema o čemu da se sneva.
I možda samo zato što u njoj nema o čemu da se sanjari ona neće uspeti. "Biće mnogo razbijenih sudova"; ali "nova zgrada neće biti sagrađena." Jer gradi samo onaj ko je sposoban da mašta do iznemoglosti: gradio je Mikelanđelo, Leonardo da Vinči: ali revolucija će svima njima "pokazati prozaični šipak" i ugušiće ih u još najmlađem uzrastu, kad budu imali 11-13
Препоруке:
13
3
103 петак, 13 мај 2016 01:54
tuljanin@Zvonimir BGD (3)
godina, kad se ispostavi "da imaju u duši nešto svoje". - "A vi - oholi: nećete da se mešate sa nama, DA SE POVERAVATE, DA BUDETE ISKRENI... Imate neku SVOJU DUŠU, nemate zajedničku dušu. Kolektiv koji je vašim roditeljima i vama darovao život - jer bez kolektiva bi i oni i vi pocrkali od gladi - sad uzima svoje natrag. Umrite."
I "nova zgrada" sa "MAGAREĆIM OSOBINAMA U SEBI", SRUŠIĆE SE U TREĆOJ-ČETVRTOJ GENERACIJI" (Vasilij Rozanov, Osamljenosti, 1913.).

Poz. od T.
Препоруке:
13
4
104 петак, 13 мај 2016 04:53
српска сарма, а може и пасуљ@ tuljanin
Цитат коментара: "Slažem se sa Vama, ali ne smete da izgubite iz vida, da je ruska duhovna baština, ona koja počinje slovenofilskim pokretom, a vrhuni se Fjodoru Mihajloviču, nastavlja sa "ruskom renesansom" (ruska religiozna filozofija, ruski simbolizam itd.), te se politički zaključuje u evroazijstvu, i čvršća i podsticajnija baza za delo prestvarenja..." Зар не поче "ruska duhovna baština" МЕТАНОЈОМ РАВНОАПОСТОЛНОГ КНЕЗА Владимира, дотадањег СУПЕРПЛЕЈБОЈА (кажу да је држао ХАРЕМ од 400 жена и да се озбиљно распитивао за ислам!?), ПАГАНИНА "са дна каце", ОПАКОГ РАТНИКА (згромио поволшке Бугаре и Хазаре, а и надгорњавао се са самом Византијом Василија Бугароубице), који се ОПРЕДЕЛИО за "царство небеско" заснивајући тиме Святаю Русь!? Слично томе један старац, најмлађи од браће (зато зван НЕМАЊА!), из СТАРЕ ЛОЗЕ, који зарати на браћу и би у ропству и извуче се одатле и зарати на самог Манојла Комнина и изгуби, а не осрамоти се и РОДИ ЧЕДО, најмлађе, а НАЈУМНИЈЕ и ОПРЕДЕЛИ се за Небо!?
Препоруке:
10
0
105 петак, 13 мај 2016 08:06
tuljanin@srpska sarma@Knežević Milan
U pravu ste: izrazio sam se neprecizno. Trebalo je da napišem duhovno-filozofska baština, a ne duhovna. Što se tiče ovog drugog, dakle duhovne baštine u celini - ali zašto isključujete Rjurika? Zašto slovensko paganstvo, bez koga bi rusko, pa i srpsko pravoslavlje, i još šire: naša drevna kultura, bili nešto drugo od onoga što su bili i još uvek jesu? Za tim nema razloga...

PS. Dugujem izvinjenje Milanu Kneževiću. Naime, Nolteov test o Morasu, tačnije ono što se ovde pojavilo je tek fragment poslatog teksta. Njegova druga polovina, ono što je u DISQUS-u izostalo, čini se da je izgubljena u "transportu". Nažalost.

Pozdrav od T.
Препоруке:
12
3
106 петак, 13 мај 2016 11:51
DrJelaBisic
Obljetnica,tisuca,kruh...sve su to reci zapadne varijante naseg,srpskig jezika.Nema potrebe i ne bi trebalo da ih "prepustamo" fantomskoj naciji
"Hrvata".
Препоруке:
2
3
107 петак, 13 мај 2016 14:58
DrJelaBisic
Da bi postojala,u polit zivotu,na polit sceni,svaka partija mora da ima svoj program.On mora da odrazava misljenje,po odredjenim bitnim pitanjima osnivaca te partije,a ne da bude izlog-mamac za potencijalne birace(gde izlozena roba ne odgovara onome sto je napisano na njenoj deklaraciji).Kada su u pitanju Dveri-njihov program je nedefinisan po najvaznijim pitanima,pre svega po pitanju ekonomije,a zatim tu su i ispadi pojedinaca iz samog rukovodstva,po pitanju porodice,zena i sl.I sto je najgore-ovi ispadi se obicno desavaju u predizbornim kampanjama.Nije ni cudosto im je broj biraca mikroskopski.Da ne budu kao losi djaci,koji uce dan pre ispita,vec od danas moraju da se spremaju,ne za sledece(vanredne)izbore,2018.,vec za izbore 2028,ako Bog da.
Препоруке:
1
2
108 петак, 13 мај 2016 15:17
Zvonimir Bgd @ tuljanin i njegov Maurras 1
Seselju ste pripisali sve ono sto je, zapravo, vas junak Moras - "jakobinski nacionalista starog stila" koji "pripada Zapadu". A ovamo nas folirate da ste protiv "vesternizacije". Zasto niste dali odlomak u kome Nolte pokazuje kako bi izgledala ta Morasova "konzervativna revolucija"?
Po Nolteu, ovako:
Ono sto proizilazi iz konzervativne revolucije, tj. monarhija, niposto nije idilicno zdanje... Ona na unutrasnjepolitickom planu znaci (pa citira recenicu iz Morasove knjige 'Kil i Tanger'): "Restauracija armije, snazenje javnog mnenja, kaznjavanje izdajnika, cutanje onih koji gaje strast prema partijama, obnovu autoriteta."
Monarhija je, po cesto ponavljanim Morasovim izjavama, "apsolutna".
U spoljnoj politici ona NE PRIZNAJE najvazniji rezultat revolucije: OSTVARIVANJE PRINCIPA NACIONALITETA.

A kako funkcionise i kako izgleda takva Morasova drzava "konzervativne revolucije"? Nolte nam uklanja iluzije, pa nam otkriva stvarno lice Morasovih ideja: (u nastavku)
Препоруке:
3
4
109 петак, 13 мај 2016 15:30
Zvonimir Bgd @ tuljanin i njegov Maurras 2
Ova drzava, neprijateljska prema rezultatima istorije, prema susedu, u sustini i prema vlastitom narodu, morace da zivi u stanju stalne mobilnosti. Kralj vojske pretvorice drzavu u naoruzani logor. Bice mnogo "izdajnika", svako kaznjavanje sluzi za primer. "Snazenje" javnog mnenja neminovno ce znaciti TOTALNU MANIPULACIJU. Rat, koji je nezaobilazan, bice borba na zivot i smrt, a na pouzdane saveznike ne moze se racunati, jer covek nikada nije naucio da voli, postuje i ceni nesto drugo do samo sebe.

Opomena:
Koliko su... bez sustine lepi govori o slobodnom i spontanom zivotu provincija, o bezbednosti zivota u jednoj drzavi koja je iskljucila konkurenciju u politici! Morasovo ucenje o drzavi je U POTPUNOSTI FASISTICKO, ne po svojoj intenciji, vec U KONTEKSTU BITNIH PREDUSLOVA.
...
Najparadoksalnija od svih sinteza konzervativne tragedije je POCETAK FASIZMA, i ona ostaje jedna od njegovih osnovnih crta i onda kada vise ne moze biti govora o tragediji.
Препоруке:
5
4
110 петак, 13 мај 2016 16:15
Zvonimir Bgd @ tuljanin
Vidim da se zalite kako vam je nastavak izgubljen u transportu. Steta. Ne bih morao da zbog drugih kolega dodajem ono sto je "druga polovina".

Rozanova treba ispostovati taman onoliko koliko je on postovao samog sebe. Njega ni za glavu ni za rep da uhvatis, svake sledece godine bi polizao ono od prethodne, pa menjao, menjao dok mu se svi nisu izredjali za nihilisticke udarce - od carista do lenjinista, preko crkve, hriscanstva, judaizma, pa valjda i svih ostalih... "a glad mi je ulila hrabrost", pa na kraju ga i ubila. Mozda je neko bio hiljadu godina vo, ali je on uspeo da se za par decenija hiljadu puta premetne od vola do vuka i unazad. Naravno, kao i svaki umisljeni "prorok", njemu se cini da svi stare i propadaju, svi imaju svoj kraj (sto je, valjda i prirodni zakon za sve postojece), ALI - ne i on, velicanstven i jedinstven, ciji su zubi uvek novi i jaki za sveopste ujedanje.
Citava ljudska istorija je krvavi eksperiment.
Препоруке:
5
5
111 петак, 13 мај 2016 18:34
tuljanin@Zvonomir BGD
Ne budite smešni. Moras je radikalni konzervativac, a ne jakobinski nacionalista. Morasov nacionalizam je apsolutan, ali nikada egalitaran. Moras je zagovornik regija, unutrašnjeg diverziteta Francuske, dok je Šešelj jakobinski centralista. Čitajte Nolteovu knjigu (Fašizam u svojoj epohi), pa će Vam se samo kazati. Što se pak Šešelja tiče, taj je tipični egalitarni nacionalista, demagoški, pučki čelovek. On je ideološko prekjuče Zapada, i kao takav, baš nikakva alternativa njegovoj današnjici. Osim što je klaun...
Препоруке:
11
5
112 петак, 13 мај 2016 21:07
Zvonimir Bgd @ tuljonin
Nolteovu knjigu procitao sam onda kada je izdata kod nas, 1990.g. kada se i inace vise citalo. Danas citam manje. Vama hvala sto ste me motivisali da opet, uz Francusku, prelistam o Italiji i Nemackoj. To je kod Noltea fenomenolosko-istoristicka teorija o fasizmu. Da pogledamo jos jednom Nolteovu ocenu Morasa, najpreciznije je:
Njegov nacionalizam bio je predmet analiza, u kojima je istaknuto blisko srodstvo sa jakobinskim nacionalizmom (ne bas s pravom, kako je pokazano)...Morasov je nacionalizam takodje monoteizam. On je izricito nastojao da stvori i formalnu suprotnost monoteistickom nemackom nacionalizmu... Ovi argumenti nisu uverljivi...Nikakav sofizam...ne moze prikriti cinjenicu da za njega pored boginje Francuske i nezavisno od nje nije postojao ni bog ni boginja....u tvrdoglavoj se odbrani svog heterodoksnog uverenja svakako oslanjao na protestantizam.

Vi Morasa precenjujete, a ni on nije dosledan. O njegovom karakteru ne bih ovom prilikom.
Препоруке:
5
2
113 петак, 13 мај 2016 22:50
туљанин@Звонимир БГД (1)
Добро. Барем нешто. :)
Упркос неслагањима, бар смо свратили пажњу на Нолтеа и његову итекако вредну књигу. Заједничким напорима. :)
Што се тиче Мораса, тачније Нолтеовог виђења Мораса, остављам Вам два фрагмента, који су по мени од пресудног значаја за размевање овог политичког мислиоца и његовог теоријског али и практичног захвата.
Тиме ћу и завршити. Отегли смо са овим разговором, преко сваке мере.

Поздрав од Т.

"... Чак и овај начин изражавања још скрива Морасове праве мисли, ако се тумаче као негодовање што Ласал жели да произведе лажну свест. Тек нам његова естетско-космолошка концепција пружа кључ. По њој поредак представља над- и подређеност: хијерархија. Она би се лакше схватала, једноставније бранила, када би свака ствар, по својим већим или мањим способностима на "свом" месту, служила поретку и у њему нашла властито испуњење. То је отприлике слика католичког учења о поретку. Али, хијерархија претпоставља ДРУГАЧИЈУ слику света него пто је има Лукрецијев читалац
Препоруке:
10
0
114 петак, 13 мај 2016 22:51
туљанин@Звонимир БГД (2)
Морас. Чињеница да су неки од атома, "очева света", заувек затворени у мраку у унутрашњости ствари, док други, "срећни", уживају у светлости, не произилази из њихове природе. За сваки атом је његова судбина само додатни СЛУЧАЈ, но САМО ИЗ ЊЕГА израста ЈЕДИНСТВЕНА СРЕЋА ЛЕПОТЕ И САВРШЕНСТВА. "Цео свет био би мање добар, ако би садржавао мањи број тајанствених жртава, које су принете његовом савршенству" (Charles Maurras, L'Etang de Marthe). Квалитет је став: тек је ова механицистичка претпоставка дала јединствени акцент Морасовом учењу о поретку. Врло често Морасове изјаве, додуше, претпостављају уобичајену "органску" шему за коју су поредак и лепота оно нормално и победоносно. Ипак се свуда осећа и скривени страх да лепота и поредак, с обзиром да нису у бићу ствари, морају умрети ако се уочи њихова СЛУЧАЈНОСТ и неправедност. Радници су заиста "жртве". Али, ако себе схвате таквим, дошао је крај "лепим неједнакостима". Демократија би се, дакле, могла схватити као она форма владавине
Препоруке:
10
4
115 петак, 13 мај 2016 22:51
туљанин@Звонимир БГД (3)
која никога не жели да жртвује и стога даје реч СВАКОМЕ. И УПРАВО ЗБОГ ТОГА она је "le mal et le mort" (зло и смрт)" (Ернст Нолте, Фашизам у својом епохи, стр. 125.)

"Ови духовни феномени не само што су старији од појава против којих је уперена Морасова политичка борба; француске револуције, либерализма, демократије, немачког национализма, социјализма; они су по свом смислу универзалнији, и само у светлу овог смисла постаје схватљиво шта су, у крајњој линији, те појаве. Оне су секуларизовани монотеизми и отуда смртоносна претња по људско постојање, које се креће у природном ритму различитости и лепог. У целини јединству са својим коренима оне су негативна интенција првобитног страха: оно страшно, што у самом човеку прети да уништи човека. Тако у ништавности нестаје све оно чиме Морас смирује себе самог и што га често наводи на уверавања да се човек не мења, да се враћа оно што пролази. Али, у стварном контексту духовних феномена, излази на видело она права Морасова филозофија, која
Препоруке:
10
2
116 петак, 13 мај 2016 22:52
туљанин@Звонимир БГД (4)
није спекулација, већ УМЕТНИЧКО И ПОЛИТИЧКО делање из ОЧАЈНИЧКЕ ЉУБАВИ ПРЕМА КОНАЧНОМ, ОВДАШЊЕМ, ПОСТОЈЕЋЕМ: "То је тајна уметности. Уметност истовремено ослобађа и везује. Ништа као уметност не ослобађа затежући ланце, тешке или слатке, омражене или благословене, који нас, нашом вољом или против ње, чине правим грађанима нашег света, навикавајући нас на његова сунца" (Charles Maurras, La montagne provencale) (Ернст Нолте, нав. дело, стр. 148.)

Т.
Препоруке:
10
3
117 уторак, 17 мај 2016 10:05
српска сарма, а може и пасуљ@ Обсервантес, tuljanin, Zvonimir Bgd и понеки од осталих, наставак
Али већ тад, на његовом ПРВОМ ЈАВНОМ НАСТУПУ могло се приметити да неке људе, који бар формално припадају патриотском полу српске политике, НАПАДА, а НАПАДНО УПАДЉИВО ШТЕДИ Ав-Ав-а, НАЈИСТАКНУТИЈЕГ ПРЕБЕГЛИЦУ са патриотског пола српске политике ка ЕУРО-УНИЈАТСТВУ!? Тај ПРВИ ГОРКИ УТИСАК био је ојачан незваничном информацијом добијеном тамо да је ТРОШКОВЕ организације тог скупа сносио тајкун овдашњи, иначе ГЛАВНА МЕТА "антикорупцијских" напада горепоменутог "напрдног" ЕУРО-УНИЈАТЕ!? Тај ГОРКИ УТИСАК био је још више појачан даљим ПЉУВАЧКИМ АКТИВНОСТИМА др Шешеља усмерен према неким ЖЕНАМА и то на ВУЛГАРАН НАЧИН!? Добро, та његова ВУЛГАРНОСТ је била за "ЗЕРУ" "блажа", ако се "благошћу" може назвати етикетирање неке ЖЕНЕ "ГУСКОМ" уместо да јој одмах прилепи његово чувено "курво усташка"!? Обашка, његово ФАРМЕРСКО" "искуство" са ПРАВИМ КУРВАМА иии... БРАТИМЉЕЊЕМ са једним ПРАВОСНАЖНО ОСУЂЕНИМ СИЛЕЏИЈОМ и ДИЛЕРОМ ДРОГЕ!? И ШТА ПОСЛЕ СВЕГА ТОГА рећи о "академику" Шешељу!? Да се ЋУТИ!? НЕ!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер