четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Културна инфериорност“ и „говор мржње“

Kоментари (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 11 мај 2009 15:58
Гост
Одличан текст. Систематски је показано колико је идеолошки обојена тужба против Грбића и НСПМ. Наравно да се народи цивилизацијски разликују, иако се данас од стране либерал-тоталитариста та очита истине замагљују и прогања, и то не да би се очувале разлике, већ да би се у име мултикултурализма наметнуо један цивилизацијски модел, и то вулагарн. Јасно, ради се о тенденцији глобалне американизације.
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 11 мај 2009 16:09
Nebojša Matić
Voleo bih da vidim kako bi autor reagovao da je neko - neki Nemac, Italijan, Španac npr - rekao otprilike to što su autor, Grbić i Ćosić rekli za Albance, ali ovog puta za (moderne?) Srbe. A imao bi i pravo, zar ne, ako već poredimo? Osim što se tenisa tiče, mada se Vavrinka koprca.

Uostalom nije baš tačno da albanaca "nema nigde". Wikipedia navodi da ima i jedan Papa, i nobelovac, i vojskovođe (tada) najjače otomanske imperije. A ima ih i bilo ih je i u fudbalskoj reprezentaciji Srbije, i na kulturnoj sceni Jugoslavije, itd itd.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 11 мај 2009 16:22
Баја Патак
Честитке аутору! Не могу се сетити када сам прочитао тако елоквентан, аналитички, ангажован, али без икакве малициозности и вербалних ексцеса написан текст на српском језику. Не знам да ли ће Тужилаштво коме је “Иницијатива младих за....“ поднела тужбу против г.г. Грбића и Вукадиновића имати жеље, времена (или смети?) да прочита овај сјајни чланак г. Анђелковића. Не верујем да ће, а требало би. Јер, после прочитавања овог чланка,Тужилаштву (ако је уопште вредно да се на њега гледа са поштовањем) не би преостало ништа друго него да по службеној дужности гони “Иницијативу младих за....“ због лажног пријављивања и непотребног траћења времена Тужилаштва.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 11 мај 2009 17:57
strah u kostima
Ovo je pravi odgovor. NSPM je još jednom dokazala da je ozbiljno mesto, štaviše najozbiljnije u srpskoj javnosti. Rekao bih da su svi ostali kulturno inferiorni u odnosu na nju, ali bojim se da me onaj Nebojša ne tuži.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 11 мај 2009 19:01
Јоавн Јанковић
@Nebojša Matić

У Википедији сте могли свашта да прочитате. Пошто Албанци систематски шире неистине о свом илирском пореклу, многи који у ту материју нису упућени, олако понешто прихвате. Тако у многим текстовима о Албанцима у споменутој енциклопедији може да се нађе и небулоза да је римски цар Диоклецијан био Албанац!

Што се тиче успешних људи, наравно да су их Албацни имали. Али ако сте читали текст могли сте да видите да аутор говори о људима који су дали допринос светској културној баштини који и због тога постали широм света познати, одноносо о делима која су у ту баштину увршћена. Ни једно, ни друго Албанци немају!

Било је политичара и војсковођа албанског порекла у Отоманском царству и другим земљама, али текст се не бави тиме, већ цивилизацијским доприносом.

Не би било лоше да прочитате текст пре него што га коментаришете. А за аутора једна сугестија: мислим да је боље користити термин Шиптари него Албанци. Они себе сами тако зову, тако их назива наш народ, и не видим шта је ту лоше.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 11 мај 2009 19:28
Неофит77
Сјајан текст, види се да га је писао неко ко се образовао на факултету, а не на википедији.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 11 мај 2009 19:45
александар
Исправка за аутора.
Дадо Ђурић није "српски" сликар (осим можда по пореклу, односно преци су му наравно били Срби).
Дадо Ђурић је "монтенегрин" и то загрижени.
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 11 мај 2009 20:37
Nebojša Matić
J. Janković: sve je to irelevantno (a i vrlo diskutabilno: primerice to da najveće vojskovođe i uglednici najvećeg tadanjeg carstva nisu "dali civilizacijski doprinos" , pa do toga da zamak Skenderbega jeste spomenik albanske arhitekture, itd) to da su albanci u nekakvom proseku u mnogim stvarima zaostaliji od nas - a ja sam ih upoznao nekoliko koji su vrlo civilizovani -a mi zatim od Nemaca, itd itd. Ovde se radi o tome da je Ćosić lupio pa ostao živ, a umesto izvinjenja (što bi bilo ok od strane onoga koji tobože ima albanske prijatelje) imamo apologiju koja zamagljuje.

Srpski "režim" se na žalost 90-ih ponašao vrlo necivilizovano, i mnogo, mnogo ispod svog optimuma, i tu nam ni Tesla, ni Andrić ni Đoković nisu od pomoći. A ni za utehu mi nije što su se i albanci divljački poneli. Našla rupa zakrpu.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 11 мај 2009 21:19
Време је за контранапад
Одличан текст г. Анђелковића.
Приложити га на суђењу Грбићу и Вукадиновићу и тражити да се јавно прочита.
Уврстисти га у контратужбу, превести на енглески, немачки, француски и руски, те заједно са тужбом и пратећим списима проследити суду у Стразбуру, као и на адресе свих спонзора тзв. Иницијативе младих.
Наставити са испуњењем акционог плана и јавног обележавања тужитеља и њихових ментора.
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 11 мај 2009 21:55
Jasna
Svaka čast, g.Anđelkoviću.
Ovo je primer kako piše jedan autonomni, nepotkupljivi intelektualac na istinski nazavisnoj inernet prezemtaciji NSPM. Odmereno, argumentovano i stilski doterano. Bez narudzbine, mržnje i prepotencije, kao onaj Rastislav Dinić, Sorošev pitomac iz "drugosrbijanskih" skamija.
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 11 мај 2009 23:00
НаСтражи @ Време је за контранапад
Слажем се у свему што написасте. Време је да и ми дижемо тужбе за све клевете, лажи и сав говор мржње, који другосрбијански корпус упућује на рачун српског народа и његове (праве) интелектуалне елите. Само што бих ја почео прво од наших судова. Нек се они мало нађу у небраном грожђу. Видећемо да ли су у стању да заштите конститутивни народ ове земље од ове тираде увреда, која се годинама акумулира без правних последица по виновнике. У сваком случају, очекивао бих позитиван исход тих суђења. Уколико судови задовоље правду, онда би то био фаталан ударац за све клеветнике из јуришних НВО ешалона. Уколико им судови прогледају кроз прсте под притиском "одозго" (што је такође реално за очекивати) и на тај начин нас и званично деградирају из садашњег статуса грађана "другог реда" (да парафразирам једну нашу познату глумицу) у статус "раје", онда ће овај народ већ знати шта да ради, у томе смо се бар специјализовали...
Конкретно, ова другосрбијанска офанзива се могла очекивати. Власт и њени СКОЈ-евски помагачи већ месецима губе на кредибилитету, а о подршци јавности да не причам. Пошто су опозиционе странке прилично дезоријентисане и лишене маневарског простора, а незадовољство народа из дана у дан расте, било је за очекивати да ће НВОтичари напасти све изданке српске интелектуалне елите, која има потенцијала и реалних изгледа да замени постојећу елиту естаблишмента здравијим, компетентнијим и морално кредибилним снагама.
Другосрбијанци су "пробој фронта" покушали код Ћосића, да би се сада расплинули спорадично по околини. Пошто уочише да Грбићу не могу ништа, као ни Ђосићу, одлучили су се за провокације на сајту НСПМ-а (а верујем и на друге), не би ли изазвали неки коментар око кога би дигли медијску халабуку (конкретно мислим на јучерашњу интрузију госп. Куварице међу коментаторе),
Време је за брзу консолидацију, јасан и прецизан план правног дејства и муњевито правно деловање. Ово је одлична прилика да се преузме иницијатива...
П.С: Имате јако добар наслов...
Препоруке:
0
0
12 уторак, 12 мај 2009 07:24
dragoslav pavkov
@Nebojša Matić
Vrlo lepo sročeno;Jedino niste dali predlog kako se boriti protiv optužbi za rasizam,ksenofobiju i boktepita za šta će sve biti optuženi urednici NSPM.Ako mislite na dijalog sa likovima poput gospodina Dinića,Lukovića,Prokića,Samardžića-džaba vam trud.Oni su profesionalni pljuvači po Srbiji,bilo kakvoj da je,jer onakva kakvu oni projektuju nije moguća.Hrišćanski je praštati-ali mislim da kad to ne daje rezultate,neminovno dođe vreme za odgovarajuću reakciju. Recipročnu.
Препоруке:
0
0
13 уторак, 12 мај 2009 09:22
Прва Србија
@Време је за контранапад
@НаСтражи

Потписујем све!
Препоруке:
0
0
14 уторак, 12 мај 2009 10:07
Jedina odbrana je - kontranapad
Solidan, dokumentovan tekst koji ne sledi kulturne ili nacionalne stereotipe, ali ne robuje ni politickoj korektnosti, vec slusa zdrav razum. Naravno da su autori sa sajta NSPM-a izlozeni nevidjenom pritisku od strane onih koji krse civilizacijske normative. Nisu samo u pitanju (auto)sovinisticke uvrede (zato ce neki morati na sud), vec i istorijski revizionizam (NDH: Jasenovac). Demjanuk je izrucen Nemackoj radi ponovnog sudjenja. Zlocini se pamte i svako ko ih negira, umanjuje ili relativizuje mora na sud. Jedina odbrana u nasoj situaciji - je kontranapad.
Препоруке:
0
0
15 уторак, 12 мај 2009 12:10
Nebojša Matić
@ dragoslav pavkov
Vrlo lepo sročeno;Jedino niste dali predlog kako se boriti protiv optužbi za rasizam,ksenofobiju i boktepita za šta će sve biti optuženi urednici NSPM

Nisam za tužbu protiv NSPM, i slažem se da se mogu porediti neki od pomenutih sa recimo Ćosićevom izjavom u smislu govora mržnje. "Kontranapad" može biti efikasan, jer se onda određuju pravila igre (koja naravno treba da važe za sve) po pitanju slobode izražavanja.
Препоруке:
0
0
16 уторак, 12 мај 2009 12:22
коментатор бг
Изванредан текст. Нема се шта додати ни одузети. Честитке аутору.

Коментар упућен НСПМ-у. Моје скромно мишљење је да у последње време овако озбиљних чланака на сајту има све мање. Или су мање видљиви због нарастајућег броја испразнијих навијачких чланака у којима се само понављају познате мантре. Молим вас да ову критику схватите добронамерно.

Што се тиче идеје о контранападу и тужбама против малигног НВО сектора, потпуно се слажем. Проблем је што за разлику од њих, на супротној страни не постоје људи који су плаћени да пуно радно време посвете том послу. И зато ће њихових тужби увек бити много више. А да су им масовни медији неупоредиво доступнији, о томе не треба ни трошити речи.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 12 мај 2009 13:44
Slavka Ranković
Svaka čast Anđelkoviću.
Osim zavidnog intelektualnog nivoa Vaš tekst krasi pristojnost i moralna skrupuloznost, kao sve ređa kategorija u nađem javnom obraćanju.
Pridružujem se predlozima za kontranapad, jer, je, na žalost, izgleda to jedino preostalo kao vid otpora.
Držite se, jer, sudeći po komentarima na Vaš tekst, ima nas još koji ne pristajemo na poniženja i predaju.
Hvala Vam.
Препоруке:
0
0
18 уторак, 12 мај 2009 17:48
Милутин Јанковић из Дљина
Као и обично - узоран текст господина Анђелковића, настао из насушне потребе за одбраном последњих линија слободе јавног говора и окупљања у Србији.
Браво!
Препоруке:
0
0
19 уторак, 12 мај 2009 18:17
Peter RV
@ Nebojsa Matic
To sto se ..Srpski "režim" se ..90-ih ponašao vrlo necivilizovano, i mnogo, mnogo ispod svog optimuma, i tu nam ni Tesla, ni Andrić ni Đoković nisu od pomoći".
Da ostavimo na stranu dokaze za to, vi pokazujete sa ovim jednu ociglednu pristrastnost (anti-srpsku). Srbija je bila, ako se sjecate, pod blokadom i agresijom od strane onih koje bi vi rado nazvali visoko-civilizovanim.
Smatram da se "srpski rezim" ponasao prilicno civilizovanim uzimajuci u obzir okolnosti koji su mu neprijatelji stvorili.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 12 мај 2009 19:12
НТ
Прикључујем се похвалама текста-све је заиста крајње јасно, недвосмислено и аргументовано. Бојим се, нажалост, да је ауторов труд узалудан, јер они којима је потребно објаснити разлику између говора мржње и културолошког дискурса, нису ни спремни ни способни да објашњење саслушају.

Страшно је да се Грбићев текст, сам по себи опрезан и одмјерен (далеко опрезнији и одмјеренији него километри страница о Србима, што у самој Србији, што у "ближем сусједству"), мора препричавати и додатно ограђивати, како би се "доказало" да није у питању никакав расизам.

НВО јуришници располажу са челичном идеологијом, која је потпуно необорива аргументима. Сви ми, па и аутор, непрекидно им се обраћамо са општим и принципијеним тврдњама типа "народ А посједује то-и-то, а народ Б то-и-то, што нам омогућује да народ А означимо као (релативно) напредан, а народ Б као (релативно) заостао". "Народ А" и "народ Б" су вриједносно неутралне одреднице, промјењиве.

"Млади пуни иницијатива", међутим, говоре о Србима и Албанцима, при чему у питању нису промјењиве, већ константе са унапријед одређеним садржајем. Унапријед одређени садржај назива "Срби" јесте то да је у питању један примитиван, трибалистички и фашисоидан народ који је починио једини геноцид послије Другог свјетског рата и још се тога не стиди. Назвати га "радикално злим", "Белзебубовим слугама" или "талогом Европе", то је, такорећи, аналитички суд. Албанци су, међутим, по дефиницији, "жртве великосрпске агресије и геноцида", "таоци погубне србијанске политике" и "заточеници српске митоманије и жеђи за крвљу" - рећи за њих да "нису допринјели европској култури и баштини, значи означити себе као "Србина", па самим тим и, "по дифолту", мрзитеља и подстрекача на насиље.

Зато, нажалост, слаба вајда од свих ауторових аргумената. У очима "Иницијативе младих", он је само запечатио квалификацију НСПМ као (клеро)фашистичке пропагандне машине. И не би требало да га изненади, да и његово име допишу на своју тужбу.
Препоруке:
0
0
21 уторак, 12 мај 2009 21:42
tvrtko, ali onaj pravi
Ovo je još jedan od primera da se i na ružnom povodu da napisati lep i kvalitetan tekst. Samo napred Andjelkoviću!
Препоруке:
0
0
22 среда, 13 мај 2009 04:16
Novi Sijanov film?
Sudeci po potpunoj ('obsessive compulsive') zaslepljenosti 'govorom mrznje' u pismima i tekstovima drugosrbijanaca, neko bi pomislio da je vreme za novu verziju Sijanovog filma. Umesto: 'Busi, ha, ha, ha, ha!' - 'Tuzi, ha, ha, ha, ha!'

Toliko o nasem mentalitetu, a narocito o svesti onih koji bi da se distanciraju od svega srpskog.
Препоруке:
0
0
23 среда, 13 мај 2009 11:39
Nebojša Matić
Nebojsa Matic
To sto se "..Srpski "režim" se ..90-ih ponašao vrlo necivilizovano, i mnogo, mnogo ispod svog optimuma, i tu nam ni Tesla, ni Andrić ni Đoković nisu od pomoći".
Da ostavimo na stranu dokaze za to, vi pokazujete sa ovim jednu ociglednu pristrastnost (anti-srpsku).

Dokaze? Vi se šalite? Jesu li recimo sudske presude - ajde Hag da ostavimo po strani, i da vidimo samo domaće presude - dokaz? Poenta je da nismo baš - uopšteno govoreći, jer ovde svi uopšteno govore - u moralnoj poziciji da drugima delimo lekcije iz civilizovanosti nakon što smo - uprkos pritiscima i prljavim igrama sa strane - pokazali i grozno, necivilizovano lice, i to upravo prema Albancima. Nećete to valjda da osporite? Bez obzira što su nam uzvratili tako kako jesu. Što naravno ne znači da ja tvrdim da smo tako uvek, i svi, i samo mi, i da nam je urođeno, itd itd.

I zašto je ukazivanje na to anti-srpskost? Nije li obrnuto?
Препоруке:
0
0
24 среда, 13 мај 2009 14:25
O presudama...
Znaci li to da posto na Kosovu do dana danasnjeg NEMA NIJEDNE SUDSKE PRESUDE za zlocine protiv Srba - sudske presude mogu biti uzimane kao kriterijum za ono o cemu pricate? Za uporedjenje - cega, rezultata sudskih procesa?! O Hagu zaista ne mogu.

Da li to znaci da Glavaseva presuda (deset mrtvih Srba - deset godina, znaci godinu dana zatvora za ubistvo Srbina - Glavas je, ocekivano, u bekstvu) zaista dokaz necega, nekakve ravnoteze, kosmicke pravde?! Isto koliko i opsta atmosfera u Hrvatskoj (Vidi SP u rukometu).

Bilo bi dobro da sa srpskim psiholozima razgovarate u inostranstvu, gde pricaju sa zrtvama ratnih trauma: ljudi koji su videli odrubljivanje glava svojih najblizih, ljudi kojima su svi zubi vadjeni, ljudi koji se suicidni, depresivni i izgubljeni jer znaju da pravde nema jer za te zlocine NIKO NIJE I NIKO NECE biti osudjen. od predsednika novostvorenih drzava, kriminalaca pod stranom zastitom, do pocinilaca.

I sada opet idu Man, Breht, etc: Treba da pocistimo u svom dvoristu. Naravno da treba: treba da smenimo vlast i njene funkcionere koji ovakvoj klimi doprinose i ovakvu nepravdu precutno, bec reci protesta, podrzavaju.
Препоруке:
0
0
25 среда, 13 мај 2009 18:25
Peter RV
@ Nebojsa Matic :

"Dokaze? Vi se šalite? Jesu li recimo sudske presude - ajde Hag da ostavimo po strani, i da vidimo samo domaće presude - dokaz?"
- vi ste Maticu progutali sve Nato-sale na racun Srba. Misliteli vi da , ponavljati ove ne-osnovane optuzbe kao mantru, one ce se pretvoriti u istinu? Ratnih zlocina je bilo (na svakoj strani) i to je sve.
Gdje je bio jedan gradjanski rat bez ovoga? Nemojmo da ostavimo ni Nato-sud u Hagu gdje se nije dokazala nikakva krivica Slobodana Milosevica (zato je i bio likvidiran). Sto se tice "etnickog ciscenja" albanaca sa Kosova, uznite u obzir da je "ovo" pocelo sa Nato- bombardovanjem. Nije necuveno da stanovnisto bjezi pod bombardovanjem (Dali posmatrate sto se desava ovih dana u Swat Valley u Pakistanu?) Noam Chomsky se ukljucio u komitet za odbranu Milosevica, bas iz ovoga razloga.
Onda nastavljate sa :

"...jer ovde svi uopšteno govore - u moralnoj poziciji da drugima delimo lekcije iz civilizovanosti.."

-Hocete da kazete da su to Srbi koji daju lekcije civilizacije drugima ?- a ne obrnuto ? Ovo prestaje da bude smjesno. Vec deset godina ne cujemo nista drugo sem vase lekcije (kao sto vi to ovoga momenta sami praktikujete).
Uzimajuci o obzir "groznu i ne-civilizovanu" situaciju koju nam je Nato nametnuo, srpski rezim (Milosevicev)se ponasao vrlo pristojno. Upotreba
pogrdnih superlativa samo odkriva bjes indoktriniranih pred cinjenicama koje im smetaju.
Препоруке:
0
0
26 среда, 13 мај 2009 22:19
Nebojša Matić
Petar RV: "Dokaze? Vi se šalite? Jesu li recimo sudske presude - ajde Hag da ostavimo po strani, i da vidimo samo domaće presude - dokaz?"
- vi ste Maticu progutali sve Nato-sale na racun Srba. Misliteli vi da , ponavljati ove ne-osnovane optuzbe kao mantru, one ce se pretvoriti u istinu? Ratnih zlocina je bilo (na svakoj strani) i to je sve.

To stalno menjanje teza! Ovde nije reč o NATO, Chomskom, reciprocitetu, itd itd. Vi ste osporili postojanje dokaza da smo se poneli necivilizovano, a ja sam Vam na te dokaze ukazao. Hoćete da kažete da su sudske presude specijalnog suda u Beogradu NATO-šale, tj neosnovane? Jel tako gledate na sve sudske odluke? I molim Vas, nemojte mi sad o tuđim zločinima, njih ne sporim, i nisu tema mog posta, niti debate oko navodnog rasizma Grbićevog teksta.

"...jer ovde svi uopšteno govore - u moralnoj poziciji da drugima delimo lekcije iz civilizovanosti.."
-Hocete da kazete da su to Srbi koji daju lekcije civilizacije drugima ?

Da, to hoću da kažem, u okviru debate o Grbićevom tekstu, nemojte to da zaboravite: jedan Srbin je (manje više) rekao da su Albanci dno dna, ubice i lopovi - četa komentatora mu je aplaudirala, a ja se javio da podsetim da s obzirom na recentnu istoriju bezčašća na ovim prostorima, nemamo tu kao Srbi šta da likujemo. Da ne pričam koliko je problematično likovati uopšte što smo bolji od drugih, i koliko je to rangiranje uopšte teško utvrditi, i koliko se samim tim uzdizanjem nad nekim upravo spuštamo. I molim Vas, to ne umanjuje osudu tuđih ratnih zločina, ili prejudicira kome Kosovo ”pripada”. To likovanje i duple standarde oko tuđih zločina i primitivnosti zameram naravno i Hrvatima i Albancima, itd. A da ne pominjem spročitavanje etničkog čišćenja Srbima od strane pojedinih (?) amerikanaca – dakle od onih čiji su preci CEO kontinent etnički očistili.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 14 мај 2009 21:42
Peter RV
@Nebojsa Matic
Nijeste li vi izasli iz okvira diskusije sa onim vasim?:
"Srpski "režim" se na žalost 90-ih ponašao vrlo necivilizovano, i mnogo, mnogo ispod svog optimuma, i tu nam ni Tesla, ni Andrić ni Đoković nisu od pomoći"
Kad se radi o nasoj skoroj istoriji, ja moram da proglasim moj interes. Tako, vi ste izasli iz diskusije i tamo sam vam se i pridruzio.
Sto se tice naseg sudjenja nasim "ratnim zlocincima", vjerovatno imam jedno iznenadjenje za vas - polazim od postulata da je Srbija jedna vulgarna satelicka drzava Amerike. Kao takva nastoji da se ulizi carevini na svaki nacin.(Ovo je jedina drzava koja je prebacila krivicu za ubistvo svojih ljudi od strane neprijatelja, na svoje sopstvene gradjane. Govorim o RTS.)
Za ovih zadnjih deset godina, nije postojala ni jedna prilika koju nasi 'rukovodioci' nijesu izkoristili da dokazu vjernost imperiji kojoj su se potcinili. Hocete onda da vjerujem u nase sudstvo kad nam je jedina briga da dokazemo 'post mortem' da je agresija na Srbiju bila opravdana?
Nemojte da budete smjesni, gosp. Maticu.
Nijesam imao namjeru da branim ni Grbica ni Andjelkovica, oni su dovoljno reciti da to sami rade. Ustvari, vas prvi komentar je bio sa kojim
sam se lako slozio. Ovdje moram da dodam, da je hvalisavljenje sa stepenom kulture- tipicno balkanski. Hrvati i Slovenci su poznati po tome i ne bih zeljeo da Srbi idu u tom pravcu. U svakom slucaju , ove 'super-kulturne' rasprave ne uzimam ozbiljno,ali-one predstavljaju, barem za mene, slobodno misljenje koje se ne smije uskratiti, bilo kako bilo da se neko uvrijedi.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер