Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Autoput Priština-Niš ili kako Vučić gradi koridore „Velike Albanije“

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 15 septembar 2016 11:15
Bojan, Priština
Ko ide putem od Niša preko Prokuplja za Prištinu vidi da taj potez već sve više liči na Veliku Albaniju, sve vrvi od automobila i kamiona sa KS tablicama. A leti kad se arnauti vraćaju iz inostranstva, Srbina tamo možeš sresti tek u svakom dvadesetom automobilu - obično nekoj fići ili starom stojadinu.

I posle se širi fama o nekoj sposobnosti šiptara - pa oni ni ne moraju da budu sposobni da osvoje taj deo kad mnogi toliko rade za njihovu stvar.
Isto kao što danas to radi Vučić tako su i titoisti radili od 1945 a naročito od 1974.

Kako Srbi polako cure sa centralnog Kosova i ubrzano se iseljavaju, ako se ništa ne promeni već u bliskoj budućnosti u pravcu Prištine neće tu prolaziti niti jedno srpsko vozilo kao što danas ne ide ka Prizrenu ili Uroševcu.

Ta situacija će dodatno samo pojačavati pritisak na planski osiromašenu i raseljenu Toplicu da doživi sudbinu Kosmeta koja je dobrim delom potpomognuta aktivnim učešćem zvaničnog Beograda.
Preporuke:
164
16
2 četvrtak, 15 septembar 2016 12:03
Iaša intiligencija
Takva bi trebala da bude intiligencija srpskog naroda. kao Branislav Ristivojević. Takva je srpska intiligencija i bila nekada, sve do drugog svetskog rata, dok je nove komunističke vlasti nisu uništile, što fizičkim likvidacijama, što zaplašivanjem potkupljivanjem , i na druge načine. Ovaj napis autora ima veću težinu od svega što je do sada govorila ili napisala današnja vlast. Nažalost, današnji mediji, osim častnih izuzetaka, popularišu i forsiraju sve dijametralno suprotno interesima naroda. U čijim su rukama, to i ne čudi.
Preporuke:
101
3
3 četvrtak, 15 septembar 2016 12:06
Sale
Informacija koju imam od ljudi koji se ozbiljno bave novinarstvom je sledeća:

NATO seli mornaricu iz Italije u Albaniju. Albanska obala zbog dubine luka predstavlja savršen izbor.

Potrebna im je komunikacija do Bugarske i "južnog krila" budućeg ratišta sa Rusijom.

To je suština, ostalo je estrada...
Preporuke:
134
2
4 četvrtak, 15 septembar 2016 12:36
Sima
Ovo je clanak kome nista nemoze oduzeti. Ja mislim da ce se taj auto-put, u buducnosti, nastaviti do Sofije jer je to prvenstveno interes SAD da poveze svoje baze u Sredozemlju sa Bondstilom i bazama u kolonoji Bugarskoj.
Preporuke:
114
2
5 četvrtak, 15 septembar 2016 12:48
Ivan92
Ne slažem se sa komentatorom. Mislim da bi njega najpre demantovali upravo ljudi iz Topličkog okruga. Njima bi autoput doneo velike prihode za razvoj lokalne samouprave kao velikog tranzita, ugostiteljski objektvi. Kako neko reče: novac ne smrdi/Geld stinkt nicht...bilo čiji da je.

Sa druge strane bi se još pojačao tranzit na autoputu Beograd-Niš jer bi svi Albanci išli tuda, a ne na ibarsku. Dakle, umesto da se ubacujemo u neke fantazmagorije treba biti realan i iskoristiti najbolje iz svega. Oni su se povezali autoputem Tirana-Priština i povezivaće se, hetli mi ili ne. I to nije u našoj moći. Alu u našoj moći je upravo zbog svog tranzitnog značaja za te Albance da im sve to pošteno finansijski naplatimo (narodski :oderemo). Mislim da bi taj alb. tranzit onda i ojačao te slabe opštine dole od Niša ka KiM. A mi, što se tiče naših interesa jurimo svoje projekte: Koridor 11 i ostalo. Dodik je već povezao BL i Doboj, sad fali samo deo Doboj-Šabac. Tu treba da se ukine hrvatski monopol.
Preporuke:
18
112
6 četvrtak, 15 septembar 2016 12:53
Sima
Autoput Nis-Pristina gradi se prvenstveno u interesu SAD kako bi one povezale svoje baze u Sredozemlju sa Bondstilom i bazama u koloniji Bugarskoj. Iz Nisa autoput ce biti nastavljen do Sofije, a srpski politicari ce pricati bajke i zaglupljivati narod.
Preporuke:
120
2
7 četvrtak, 15 septembar 2016 12:55
Nenad
Nadajmo se da će merkelistički, bleristički i bajdenovski patriota Vučić, ako već nije uspeo da izgradi Veliku Srbiju, uspeti da bar pomogne od naših para u izgradnji Velike Albanije. Budimo bezazleni kao golubovi.
Preporuke:
101
1
8 četvrtak, 15 septembar 2016 13:10
siniša br.1.
Kao prvo želeo bih da naglasim značaj informacije koju daje kolega "sale".

Dugoročno strateški gledano ta albanska transverzala će ipak biti promašaj. Evo zašto.

Albanci su planinski narod sa područja na granici Avganistana i Pakistana. ONi nemaju afinitet, niti običaje, niti odjeću za more. "Albanski" deo Jadranskog mora je odiuvek bio italijanski,a ranije rimski interes. Samo stanovništvo u tom području su ili albanizirani Grci, ili albanizirani Srbi, ili albanizirani Vlasi koji predstavljaju u stvari retoromansko stanovništvo koje je tračkog etničkog porekla. Albanci više inkliniraju brdskim krajevima, albanci pakistansko-veziristanskog porekla.

Dakle Albanci brđani stočari se pomeraju ka severu, a jug Albanije se čisti i počinje ITALIJANIZACIJA juga Albanije.

Nasilna albanizacija i ranije islamizacija u Albaniji, Albanizacija pod Hodžom počinje da se odmotava i započinje dealbanizacija, odnosno etička podela Albanaca.

Amerikanci su zaigrali na pogrešnu kartu.
Preporuke:
20
35
9 četvrtak, 15 septembar 2016 13:15
Dušan
Tajanstveno se odustalo i od autoputa Pojate - Preljina. Sve zarad koridora "Velike Albanije".
Preporuke:
96
2
10 četvrtak, 15 septembar 2016 13:18
siniša br.2.
Glavni geostrateški događaj je velika seoba naroda sa Srednjeg Istoka u koju se Albanci muslimani potpuno uklapaju i po izgledu, boji kože, rasi, jeziku, običajima i istoprijskim geostrateškim ciljevima, a to je islamizacija Evrope.

Sa druge strane polovina koja je nasilno albanizirana preko jezika u doba Envera Hodže i koja je nasilno udaljena od izvornih religija, pravoslavnog i manjim delom katoličkog hrišćanstva, sve manje postaje "albanska" odnosno ne prepoznaje svoj interes u sklopu te velike islamske seobe naroda, jer oni su starosedeoci na Balkanu. Bilo da se radi o Grcima, Srbima ili Vlasima u odnosu na Albanc, koji nisu ilirskog nego pakistanskog porekla što je višestruko potvrđeno u svim britanskim univerzitetima.

Dakle svako leti svome jatu, Albanci islamci svojoj braći sa Srednjeg Istoka, albanizirani "albanci" ka Italiji i Grčkoj. Čak se polako, ali sigurno vraćaju svojim izvornim religijama. Hrišćanstvu. Raste broj i pravoslavnih i katoličkih crkvi u Albaniji.
Preporuke:
14
14
11 četvrtak, 15 septembar 2016 13:19
Samo nešto ...
Autoput Beograd - Niš postoji odavno. A od Paraćina do Niša - tuga od privredne aktivnosti.

Toliko o priči da bi šiptarski autoput doprineo razvoju Topličkog kraja.
Preporuke:
96
2
12 četvrtak, 15 septembar 2016 13:23
Cviko
Kao što sam i ranije pisao, Balkanska raskrsnica zvana Jugoslavija, kojoj je Srbija kružni tok, je od izuzetnog strateškog značaja za NATO ali isto tako i za Rusiju. NATO je svoju stratešku osnovicu sa Apeninskog prebacio na Balkansko poluostrvo. Koliko je Balkan značajan govori i podatak da je Čerčil predlagao da se iskrcavanje umesto u Normandiji, izvrši na Balkanu.... Sada su obe strane postale svesne ovog. I Kinezi se uključuju u ovo, pre svega kroz trgovinu i transport. Šta će biti ili neće biti teško je kazati. NATO "gura" prema Rusiji. Rusija opet podržava Republiku Srpsku a pokušava i šire. Meni se nameće jedno prosto pitanje. Šta ako Albanci ne budu zadovoljni sa autoputem pa u znak protesta odu u Italiju i negde daleko? Taj put nije isplativ. Uskoro, slušaćemo priče "navijenih Srba", kako će se još 9 aerodroma koje je izgradila JNA na području Srbije, modernizovati za lokalni avio saobraćaj. Koliko su takvi aerodrom rentabilni u zemlji u kojoj privreda ne radi? Dokazaće priča...
Preporuke:
56
1
13 četvrtak, 15 septembar 2016 13:55
@ sinke, violinski genije i geostrateski pacic
Jelibre sinke, zar si vec potrosio poslednji pakung pilula, a?!
Preporuke:
7
8
14 četvrtak, 15 septembar 2016 14:16
Dijablo
Pa hoće čovek da odlazi u mesto iz kojeg mu je otac. A voli da se vozi autoputem. Priča se da već liju spomenik u istoj livnici gde je izliven spomenik Bilu Klintonu u Prištini.

Kažu, ne mogu samo da se odluče za kalup sa ili bez naočara.
Preporuke:
45
2
15 četvrtak, 15 septembar 2016 14:27
Boško
Cviko
Čerčil predlagao da se iskrcavanje umesto u Normandiji, izvrši na Balkanu
Čerčil je kao i u prvom svetskom ratu hteo da iskoristi Srbe kao topaovsku hranu, ali nije bilo potrebe jer su komunistički teroristi uspešno zadržavali naciste da ubijaju Srpske taoce 100za1 i 50za1 pa "iskrcavanje" na Balkan nije imalo svrhu jer su Rusi već krenuli južnim krilom da čiste Balkan i da donesu Srpskom narodu okupaciju od komunista.

A Balkan je "značajan" jedino za nemce koji treba "zelenom transverzalom" da obezbede sebi gas iz Irana kada bude osvojen, i već drže Balkan pod kontrolom preko svojih saradnika iz dva rata slovenaca, hrvata, turaka, bugara, mađara šiptara i "bivših" komunista iz stradije.

Srpski narod koji je denacionalizovan, kapitulirao i pod "dobrovoljnom" okupacijom još od 1944 te je samo komunističku okupaciju dobrovoljno zamenio za neonacističku.

Ni Srbi više ne računaju na "srbe" a kamoli Rusi
Preporuke:
36
8
16 četvrtak, 15 septembar 2016 14:30
Boško
Autoput treba samo da obezbedi da u sledećoj "pobedi mira" Srbi makar autoputem napuste Kosovo

Ovo je "sramota" kakvim putevima su Srbi posle "pobede mira" napuštali svoja ognjišta, a vojska i policija sopstvenu državu...

https://youtu.be/CfbP1HM4oTs

Dva dana "ugasiš svetlo" tada "beogradu na savi" a sada "beogradu na vodi" i hipnotisana gomila ostane bez tv programa sve će da predaju i kapituliraju...
Preporuke:
32
4
17 četvrtak, 15 septembar 2016 16:00
Cviko
@Boško,
Čerčilov predlog je odbijen iz ekonomsko bezbednosnih razloga. Troškovi dopremanja jedinica zapadnih saveznika u Grčku bili su jako veliki. Osim toga, prebacivanje vojnih jedinica u tako velikom broju nije bilo dovoljno bezbedno. Gde ih smestiti? Konfiguracija terena odnosno kako obezbediti funkciju komandovanja u takvim uslovima i još mnogo toga. Što se tiče odnosa Zapada prema Srbima on je oduvek bio isti. Udri srbina gde god stigneš i možeš ali tako da te niko za to ne kažnjava. Ko je odgovarao za bombardovanje? Koliko su izjave čelnika NATO-a danas o saradljivosti okupirane Srbije u najmanju ruku licemerne? Itd. itd. Dokle? Sve dok se Srbi ne otrezne od sujete i egoizma koji su gori od svake droge i alkohola. Možda nisam u pravu.
Preporuke:
42
1
18 četvrtak, 15 septembar 2016 16:14
Bole
Neverovatno srpska vlada pravi put za Veliku Albaniju.
Preporuke:
47
1
19 četvrtak, 15 septembar 2016 16:24
ZEMUNAC
KORIDOR DA POVEZE "BONDSIL" SA NISOM!Kakva je to IZDAJA VIDE I MALA DECA!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
45
2
20 četvrtak, 15 septembar 2016 16:39
koba
Po dolasku na vlast i Hitler je gradio pruge i autoputeve, pripremajući putnu infrastrukturu za transport naoružanja i trupa.
I naš instalirani potrčko i najveći lažov i paćenik Srbije, je dobio zadatak od svojih gazda da izradi ovaj autoput i on će to učiniti makar svi Srbi polomili vrat vadeći bajati hleb iz kontejnera.
Autoput je potreban Amerima radi što efikasnijeg transporta iz i u Bonstil, a i Šiptarima jer smatraju taj deo Srbije svojim.
Srbija je kroz istoriju pretrpela i izdržala mnoge najezde; najezdu Turaka, Austrougara, Nemaca, NATO scvinja, komunističku diktaturu, pa i petooktobarske izrode, ali ovog malog laživog vuka, neće.
Preporuke:
47
3
21 četvrtak, 15 septembar 2016 18:01
Iskander
Opste poznato je da nakon sto su arnauti dobili KiM na poklon od svojih gazdi Amerike i EU ....arnauti stalno blebetaju kako je njihovo sve do Nisa.U zadnje vreme citam na vise izvora kako arnauti u znacajnom broju kupuju zemlju na tom rejonu.

Ne treba biti posebno pametan pa jos dodati kako taj autoput ide itekkao u prilog americkim zlotvorima u smislu lakseg/brzeg transporta u povezivanju teritorija koji oni cvrsto drze pod okupacijom i ujedno na taj nacin svoje zlocinacke resurse primicu Rusiji.

Srbin,gorstak iz R.Srbske.
Preporuke:
42
2
22 četvrtak, 15 septembar 2016 18:19
30 km od Bgd-a, beogradska opstina
Neasvaltirani putevi, blato I rupe, autobusi u stanju raspadanja, ulicne svetiljke rade po mesec dana, na zamenu se ceka 2-2.5 meseca, onda opet rade do prvog vetra ili kise. U tim uslovima deca, stari I bolesni zive.
"Bravo" Vucicu, asvaltiraj puteve da bi NATO-zlocinci I Siptari lako, udobno i civilizovano putovali, koga briga za srpsku decu, mlade, bolesne I stare
Preporuke:
43
2
23 četvrtak, 15 septembar 2016 18:40
Vucicu, sramoto srpska
Gradi Siptarima I NATO zlocincima. Zasto bi tebe bilo briga sto moja majka, jednom nedeljno mora da ide na dializu, po putevima punim rupa I autobusima koji su odavno za otpad. Zasto?. Ti si svoje roditelje obezbedio, svoju decu I svoje unuke I praunuke. Zasto bi se ti brinuo o mojoj deci koja pesace po kisi, snegu I nevremenu 1.5 km do skole po putevima gde ne postoji deo za pesake.
Tvoju skromnu garsonjeru, koju uptrebljavas ko zna za sta, nazivas svojom jedinom imovinom.
Fuj Vucicu, FUJ!.
Preporuke:
44
1
24 četvrtak, 15 septembar 2016 18:59
negi
Kme,kme,kuku,kuku! I kad sve to znamo i opisujemo bolje od Andrića,šta će mo da preduzmemo? Kukamo ko zadušne babe na groblju,postali smo nacija koja samo kmeči,kuka i čačka nos! Što da ne pravi autoput Šiptarima,može mu se,da nećete možda vi da ga sprečite? Čovek ladno sa partijskom vojskom poruši Hercegovačku ulicu u centru Beograda i šta?! Umesto što kukamo,smišljajmo kako ovo zlo da najurimo sa vlasti!
Preporuke:
40
7
25 četvrtak, 15 septembar 2016 20:01
Ivan92
Evo, na fonu mog komentara gore, jedan kontrapredlog kako treba raditi (konkretno može da se odnosi na ovu temu):

http://dostajebilo.rs/region-ka-prosperitetu-i-saradnji-ili-u-begu-od-rata-i-ekstremne-nemastine/

Inače većina komentara ovde je potpuno nerealna i bavi se nekim sasvim drugim temama. Tema je izgradnja autoputa, a ovde se pirča o ratu NATO protiv Rusije i neznam sve čega.

Postavlja se pitanje: šta me to briga?? To su stvari koji nisu u mojoj moći, kao građanina Srbije (zemlje aktera u spoljnjoj politici). Dakle, ako hoće da ratuju, sele i grade baze, najmanje će nas da pitaju, a još manje za autoput. Potpuno nerealni komentari i kritike. Fokusirajte se na ono što je U NAŠOJ MOĆI i što je do nas da unapredimo naše interese. Autor teksta bi trebao da pročita tekst iz linka koji sam postavio. Mi u izgradnji tog autoputa imamo čist profit. Dakle stvar je jasna: gradi. To šta Albanci rade na prostoru gde mi nemamo faktičku kontrolu, direktno nije naša stvar...
Preporuke:
8
29
26 četvrtak, 15 septembar 2016 20:02
Gojira
Koliko god to zvučalo čudno, Tadić se u ovoj stvari pokazao boljim nego Vučić.


Koliko god to zvučalo čudno, Tadić se u ovoj stvari pokazao boljim upravo zbog Vučića. Da je Tadić pokušao da odradi pola ovoga što je Vučić odradio, taj isti Vučić bi ga objesio na Terazijama. Tako se i preporučio svojim zapadnim gazdama. Zato i dobija neprestane pohvale za svih strana. Čak ga onaj nesretnik neki dan nazva državnikom, a ne samo "pukim političarem."

Inače, odlična poenta teksta. Od naših para ćemo da pravimo autoput za tuđe potrebe, umjesto da ih gradimo tamo gdje su nam stvarno potrebni.
Preporuke:
36
1
27 četvrtak, 15 septembar 2016 20:06
bane
Ne pravimo mi put njima, nego oni prave veći deo, tog, budućeg puta, nama. Prihvatam realnost da većina Srba misli da je kvota na konačni poraz našeg naroda mnogo manja nego kvota na pobedu, tj da većina misli da nam spasa nema (i da propasti hoćemo). Samo, istorija, učiteljica života, mnogo puta je pokazala da čovek snuje, a Bog odlučuje. Ja bih se ipak kladio - iz dvojke u keca (na poluvremenu Šiptari idu do Niša, na kraju Srbi idu do Drača).
Preporuke:
24
3
28 četvrtak, 15 septembar 2016 20:26
teletabis
Narodna izreka: međ slepcima i ćorav se za vođu bira. ovo je nastalo kad su Srbi bili normalan narod.

Danas važi: međ ludima i budale se za vođe biraju. To važi za sadašnje Srbe.
Preporuke:
30
2
29 četvrtak, 15 septembar 2016 21:18
KK
Šta reći ? , osim ima li neko nooormalan ovdeeee ?
Opet se vraćamo na priču o eliti koja misli da je pametna , a u stvari ćorak.
Kako stvari stoje osećam se kao Poslednji Srbijanac. A ako neko isto to misli evo poziva da se osnuje Društvo Poslednjih Srbijanaca po analogiji sa istrebljenim idijanskim plemenom. Kada već sve ide dođavola i u majčinu onda barem da u ovim teškim trenucima čovek sačuva dostojanstvo i glasno kaže NISAM KAO ON I ONI, JA SAM SRBIJANAC I TO MOŽDA POSLEDNJI!
Preporuke:
16
3
30 četvrtak, 15 septembar 2016 21:21
...
Ovo je angloatlantska rabota, odavno to guraju ali Tadić nije dao, Vučić naravno i Dačić i JULin daju!
Zaista istinito od ove dvojice Francuza jer o tome se ovde i radi "(tekst potpisuju Jean Arnault Derens i Laurent Geslin) u uglednom Le Mond Diplomatique, u broju 662 od maja 2009. godine.[5] Prema ovom dvojcu renomiranih autora ciljevi su primarno politički odnosno geostrateški. Na prvom mestu tu je geostrateško povezivanje prostora koji treba da budu uključeni u buduću Veliku Albaniju, zatim čišćenje preostalih Srba sa prostora gde treba da prođe trasa puta i povezivanje baze Bondstil sa albanskim lukama na Jadranskom moru"
Preporuke:
17
2
31 četvrtak, 15 septembar 2016 21:25
5 oktobar
je zaustavio dalju izdaju SPSa Radikala i JULa, ali eto ih ponovo, rade u korist amerikanaca i protiv Srbije!
Preporuke:
22
3
32 četvrtak, 15 septembar 2016 22:50
brzi
Taj autoput je i alternativa za Bugarsku i Rumuniju ako se bilo šta čudnog dogodi sa Crnim morem, Bosporom i Dardanelama. A li taj autoput je i mogučnost za zaradu od putarina Srbije. Tim auto putem če dolaziti i odlaziti praktički sva roba kopnenim putem na i sa KiM. A KiM iako je trenutačno u lošem ekonomskom stanju tamo ipak živi 1.5-2 miljona ljudi koji nešto proizvode, a to što proizvode moraju da isporuče kupcima, da bi mogli da prežive.
Preporuke:
5
32
33 četvrtak, 15 septembar 2016 23:26
Ne tekovima na puteve.
Branislav Ristivojević:
Cilj je bio da se olakšavanjem i ubrazavanjem kretanja vojske...


Pa nemojte tako bre gospodine, čovjek vam lepo rekao na otvaranju deonice autoputa u Republici Srpskoj od Prnjavora prema Doboju od 36 km da se putevi ne grade da ih gaze tenkovi, a vi opet zapeli oko tenkova i vojske? Nemojte bre gospodine "ko boga" vas mlim, nemojte da nas plašite, kada čovjek lepo kaže "ne tenkovima na puteve".
Preporuke:
5
11
34 četvrtak, 15 septembar 2016 23:33
Tačno
Branislav Ristivojević...
da se upotrebi za izgradnju autoputa ka Republici Srpskoj (pravac Novi Sad-Ruma-Šabac-Bijeljina) koji je danas verovatno najopterećenija saobraćajnica u Srbiji...


Odlično primjećeno, da treba autoputevima povezati Republiku Srpsku sa Srbijom i da u tom pravcu treba da ide geostrateškakomunikaciona mreža.
Preporuke:
21
2
35 četvrtak, 15 septembar 2016 23:47
Nema ološ čega
da se stidi, rade svoj poso.
Stoka koja ih bira i koja ih toleriše je 1000 puta krivlja.
Preporuke:
20
3
36 četvrtak, 15 septembar 2016 23:52
Tačno
Branislav Ristivojević...
da se upotrebi za izgradnju autoputa ka Republici Srpskoj (pravac Novi Sad-Ruma-Šabac-Bijeljina) koji je danas verovatno najopterećenija saobraćajnica u Srbiji...


Treba napraviti najmanje stotinu mostova na Drini, da spajaju Srbiju i Srpsku i obavezno treba pokriti mostovima Bijeljinu, i sa sjevera i istočno, obavezno.Hrvati grade most na Svilaju da poveću bošnjačko-hrvatski kanton.
Preporuke:
12
4
37 četvrtak, 15 septembar 2016 23:56
cmok Toronto
Svako ima svoj razlog za *izliv pameti u mozak* i da se čudi čudu ni na zemlji ni na nebu.Znali smo još pre 20 god.šta nam spremaju ali nismo im poverovali ni tada ni sada a sada smo nemoćni da *svarimo* svoje čuđenje i gađenje....
Po naslovima vidim da se ceo Pariz buni protiv Vučka Skakavca.Skoro kao Petog Oktobra..suzavac,plastični Isus i šmrkovi.
Ako je za utehu...Vi ste se izborili za *demon'kratiju* pa sada je branite ali ne znam od koga.C'est la vieu.
Drač je istorijsko turističko srpsko mesto ...Zaboravite Tursku i Grčku(možda neko teškog srca i Kroaciju)..More je more sa ukusom *trave*.(u izobilju)i mladih konobara i konobarica..govore sve jezike bivše nam JU.
Preporuke:
5
3
38 petak, 16 septembar 2016 00:14
ND
Broj đaka prvaka u Albaniji u poslednjoj deceniji je prepolovljen!
Tako je ovog septembra u školske klupe po prvi put selo 27.000 dece, dok je 2006. godine u osnovne škole zakoračilo 60.000 prvačića, podaci su albanskog Ministarstva obrazovanja.
Stručnjaci Instituta za statistiku kao razlog ovog zabrinjavajućeg trenda navode emigraciju, planiranje porodice i kasno stupanje u brak.
Drastično smanjenje broja novorođene dece rezultiralo i drugim negativnim trendovima u ovoj zemlji. Tako je pre deset godina prosečna starost stanovništva bila je 31,6 godina, a sada je uvećana na 37,2 godine.
Preporuke:
17
0
39 petak, 16 septembar 2016 00:39
Aleksa
pusti snovi.
ološ-vučić i z.mijajlović od tuzle
će zaista da grade putne pravce u Srbiji,
ali svojeručno i doživotno.
mesec dana će proći
i realnost će se suštinski
i nepovratno promeniti.
još malo strpljenja,
talas je krenuo.
Preporuke:
6
2
40 petak, 16 septembar 2016 08:51
ser joška
narod vaspitavan na pesmi ORanje Kraljevića Marka ne može da shvati da ovaj put više koristi Srbima i Grcima nego ALbancima ..

ovaj varvarin intelektualac je slika i prilika naše elite

"Srbija će, prema rečima premijera, izgraditi o svom trošku (kao što su nas Austrijanci naterali da o našem trošku gradimo njihovu prugu)"

baš nam smeta ta poruga sve ove decenije, daj da je srušimo, šta će nama pruge kanali i putevi
Preporuke:
1
17
41 petak, 16 septembar 2016 09:27
Petar Pantelić
Naravno da nam ovo sada nije potrebno, ali ćemo ovim putem jednoga dana veoma udobno putovati do Prizrena, a Rusi do Drača.
Preporuke:
11
2
42 petak, 16 septembar 2016 12:28
Primorac
Ovaj "drugosrbijanac" koji se potpisuje njima omiljenim brojem "92" kaže da ga se "ne tiču prostori koje kontrolišu Albanci"! Vjerovatno će isto to govoriti i kada Albanci stignu do rampe u Bubanj Potoku jer još uvijek nisu u "krugu dvojke", mada oni gotovo sigurno neće imati ništa protiv toga!
Preporuke:
4
2
43 petak, 16 septembar 2016 12:36
harun al rašid
Vučić i njegova izdajnička bagra će uraditi sve što im se naredi. Naravno, oni to ne bi mogli da sprovedu da im mi, narod, to ne dozvoljavamo. Dakle, mi smo krivi što će im i ovaj antisrpski projekat proći. Pre svega treba da ustane i da se pobuni narod južne Srbije jer je ovo direktno upereno protiv njih, jer će ih za koju godinu preplaviti šiptari. Cela Srbija bi zbog ovoga trebalo da se digne protiv Vučića i njegove izdajničke vlasti.
Preporuke:
6
1
44 petak, 16 septembar 2016 14:09
siniša @ Albanopolis
Vi se na ovim stranicama redovno rugate sa mojim imenom ( iako to nije moje pravo ime nego nik ) rugate se sa mojim zdravljem, sa mojom pameću i slično. Kad vam ja kažem da su takvi postupci varvarski, odnosno da ste i vi i svako onaj ko tako postupa, ruga se sa imenom, zdravljem i slično, bez obzira da li je to osnovano ili ne, varvarin, vi me optužujete da sam ja rasista.

Naravno o onome šta ja kažem ne raspravljate.

I ja sam zaključio da vi imate neku veliku silu iza sebe. Možda i Srbi i autor teksta koji komentarišemo zaista misle da ste vi neka sila i da ste opasni. Pa da vidimo šta kaže Vikipedija.

Albanija 2 300 000 stanovnika. Od toga po albanskim izborima 80% Albanaca, a po grčkim nema ni 60%( Grci, Cincari, Srbi, Romi )

Ukupno 20 000 vojnika. 150 tenkova iz prošlog veka. Prve polovine i 100 oklopnih vozila.

Ta vojska je potpuno bezvredna, čak i sa 1 600 000 Albanaca na Kosovu i 500 000 u Makedoniji. Ako su te brojke tačne, a nisu.

Vaša sila je ravna nuli.
Preporuke:
9
1
45 petak, 16 septembar 2016 14:46
Boško
Cviko
@Boško,
Čerčilov predlog je odbijen iz ekonomsko bezbednosnih razloga. Troškovi dopremanja jedinica zapadnih saveznika u Grčku bili su jako veliki.
Grešiš u logici a i u vojnoj taktici. U provom svetskom ratu, su takođe bili veliki troškovi, ali obzirom da nisu imali podršku Ruske vojske (komunisti su bili zauzeti ubijanjem Rusa i slanjem u gulage) bez problema je napravljen Solunski front.

A što se tiče "ekonomije". "jeftinije je" prebaciti vojsku iz SAD, Kanade i Australije u britaniju i onda izvršiti iskrcavanje u Normandiji ?

Kako to da nije bilo "skupo" iskrcavanje u Italiji ?

Kao što rekoh, "saveznici" su imali otvoren istočni front od Rusije

te nije bilo potrebe da se iskrcava na Balkan obzirom da ih u Solunu ne bi čekala Slavna Srpaska vojska,

nego po planinama raštrkani komunisti u stalnoj bežaniji od nemaca "usput" ostavljajući Srpske taoce da plaćaju 100za1 i 50za1 za "pobedu komunističke klasne borbe"
Preporuke:
5
3
46 petak, 16 septembar 2016 19:19
Cviko
@Boško,
Prvo pitanje koje se nameće jeste koju ste istoriju učili. Dalje, koji su Vam izvori. Po ovom što ste napisali, tanki ste. Napišite nešto "jače" a ja ću i dalje po svom.
Preporuke:
4
1
47 petak, 16 septembar 2016 23:14
srpski prioriteti
Nije moguće razvijati domaći turizam bez ulaganja u infrastrukturu(puteve)koji vode do zimskih turističkih destinacija(Stara planina,Kopaonik..).
Zaključak je stručnjaka,bezbroj puta ponovljen u javnosti.
To je srpski interes.
A gradnja ovog puta do Prištine i dalje,kao i puta do Crne gore i obnova dotrajale železničke mreže,Beograd-Bar,isključivo su političkog karaktera.
Solun i Grčka su nam bliži od šiptarije iz Albanije,"kosova"i Crne Gore.
hejter
Preporuke:
5
3
48 subota, 17 septembar 2016 11:17
negi
Kao i autor većina komentatora geostrategiju doživljava kao vojno pitanje ili ratno pitanje a ona nije samo to,naprotiv ona je danas pre svega ekonomsko pitanje i još mnogo toga.Svima je jasno i to ova karta pokazuje, da su Albanija i sad "nezavisno Kosovo" države koje su slepo crevo.One nemaju konekciju ni sa jednim značajnijim kopnenim evropskim koridorom.Džaba što su izgradili auto put Priština-Drač, sa državnog aspekta taj auto put ne vodi nikuda,sem komunikacije između njih,ali su i dalje slepo crevo za ostatak Evrope(kao i Sarajevo i zato im je potrebna konekcija preko Brčkog koji je nekakav"distrikt"). Ove dve države u takvoj poziciji nisu ekonomski i u svakom drugom pogledu održive.Problem je,zašto država Srbija koja je u nezavidnoj finansijskoj situaciji uzima kredit da bi izgradila konekciju Albaniji i Kosovu?Jedina aternativa Albaniji i Kosovu je put preko Skoplja koji zaobilazni a Makedonci sigurno neće se zaduživati da im omoguće tu konekciju.Vidimo da Srbija hoće,zašto?
Preporuke:
10
2
49 nedelja, 18 septembar 2016 00:09
@ sinke, violinski genije i geostrateski pacic
O onome sta Vi kazete moze da raspravlja samo onaj ko trosi takav ili slican pakung pilula. Kada ga Vi ne bi trebali, razumeli biste ovaj argumenat. Ako Vam to nije jasno, niko Vam ne moze pomoci...
Preporuke:
2
6
50 ponedeljak, 26 septembar 2016 16:06
hm
Uvredljivi komentari na bilo čiji račun nisu potrebni na ovom mestu zaista.
Hvala autoru teksta na argumentovanom zapažanju jednog besmisla, po ko zna koji put kod nas. To me je podsetilo na period posle drugog svetskog rata kada se industrijalizacija često besmisleno sprovodila. Ova vlast nema kočni mehanizam i ovo je samo jedan od naloga koji moraju da ispune, i što oni i čine bez razmišljanja, što se od njih i očekuje - sve u korist naše štete, a moguće nečije koristi.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner