недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

ДСС не сме да буде у власти са онима који руше уставни и правни поредак Републике Србије

Kоментари (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 септембар 2016 16:29
Драган, Катун
Заборавите ове. Не подносите оставку, људски их упозоравате шта чине, ал они имају "терање" морално, ОТКАЧИТЕ их јер је очигледно да вас не уважавају.
Крените без њих, нисте без изгледа, отресите се ових паланчана, а Ви знате ко је вера а ко .......
Препоруке:
69
6
2 четвртак, 22 септембар 2016 17:53
srbska zoora
Kako to da im nije smetala koalicija po gradovima do maja meseca i to u nekim najvecim u Srbiji kao sto je Novi Sad sto se nisu bunili tada Ristic , Jaksic, Sanda, Neverovatno je da iako se slazem da u zatvor treba da idu oni koji su rusili Savamalu mi treba da podryavamo protest iza kojeg stoje ljudi koje imaju NVO direktno finansirane spolja iz amerike.Da li je moguce da neko tvrdi iako smo opozicija naprednjacima iako Milos kaze da nema koalicije sa njima na republici ni s azutima dokle god se zalazu za eu nato mmf prodaju prirodnih resursa strancima. Kako je moguce i na to nema odgovora od brace sa KiM da podrze stav da DSS podrzi Jankovica kao pred kandidata i da rusi Vucica sa onima kojima ne pada na pamet da promene politiku nego samo da zasednu na presto
Препоруке:
17
72
3 четвртак, 22 септембар 2016 18:06
Источно римско царство
@србска зора

Жуте треба игнорисати, али Милош Јовановић није неко ко ће ићи у рушење Вучића. Он ће бити нешто између Шешеља и Ненада Поповића, нека национална и наводно опозициона група која је против ЕУ али која врло немушто критикује марионете те исте ЕУ на власти.

Милош Јовановић био је пре пар месеци у емисији код Николе Врзића (вучићевца) заједно са Жељком Цвијановићем (најодвратнијим вучићевцем).

Јовановић је у датој емисији бранио Вучића и причао да Вучић не контролише медије!

Јовановић је вучићевац!

Погледајте и сами:

https://www.youtube.com/watch?v=zZtOcB7A1eU
Препоруке:
70
12
4 четвртак, 22 септембар 2016 18:19
Евроскептик
ДСС је мртва, г. Којићу.
Они који су на овим изборима дали глас одоше у унутршњу емиграцију. Али, имаће ДСС више места на следећим изборима. На листи СНС.
Препоруке:
58
3
5 четвртак, 22 септембар 2016 18:58
Мићко
@srbska zora

Све, све, само нек се не дира у локалне коалиције са СНС-ом.

Милош Јовановић је могао да буде баја, па да каже и овако: "Нећу заједничког кандидата опозиције, ни случајно. Али нећу ни коалиције са СНС-ом на локалу, једнако одлучно. Него идемо сами, да клатимо и ваљамо, да пуцамо из свих оружја, до последњег метка. Па ком опанци а ком обојци." Али не. Идемо са теоријама завере и геополитиком - јер Врачар не сме пасти.
Препоруке:
54
2
6 четвртак, 22 септембар 2016 18:58
oпозиција
Смарате, смарате, смарате. Ако хоћете да уништите ДСС, онда Којићу само напред. Кажете у неком тексту, није проблем Радуловић него Вучић. А то што је Радуле ушао у Вучићеву владу после бриселског споразума нема везе. Ал сад имају везе локалне коалиције. Па до јуче сте исто били у коалицијама по локалу па вам није мсетало. Ћутали сте. Образложење које дајете је мешно. Чини се да опструирате долазак Милоша Јовановића. Треба да нам објасните зашто.
Препоруке:
18
83
7 четвртак, 22 септембар 2016 19:42
negi
@opozicija Miloš Jovanović nije član DSS-a(istupio),nije član ni jednog organa DSS-a,ali ako vi hoćete da ga izaberete za predsednika DSS-a ok.ali nemojte pametovati i popovati. Izaberita ga i pokažite nam da smo budale što smo glasali za vašu listu.I nemojte više da vam padne na pamet da sebe nazivate "patriotama" a druge "izdajnicima".Vi ste najveći izdajnici,veći i od Vučića i Dačića i ovih koje proglašavate,izdali ste svoje glasače samo pet meseci posle izbora.
Препоруке:
60
6
8 четвртак, 22 септембар 2016 19:49
Срђан
Велико разочарење наступи Милоша Јовановића у пар емисија 2016. Претворио се у СНС бота. Види се да су службе "радиле" на њему.

"Прича да Вучић контролише медије су небулоза и доказ да га Запад руши"
https://www.youtube.com/watch?v=BGn6OOznGu8

"Stvara se jedna atmosfera u drustvu da je moderno kritikovati Aleksandra Vucica i vlast i kad treba i kad ne treba"

https://www.youtube.com/watch?v=sScoqEDM33E

"Вучићево расписивање избора је оправдано јер је потребан легитимитет за реформе" и још много скандалозних ствари. Ко да је Вучићевић ушао у њега.
Препоруке:
59
7
9 четвртак, 22 септембар 2016 20:02
U DSS-u
pretežu sivi konformisti, oportunisti i mediokriteti, a ne živi suverenisti, patriote i revolucionari.
Препоруке:
51
4
10 четвртак, 22 септембар 2016 20:27
страва
Баш сам се ових дана замислио: време је за редовну прозивку из ДСС КиМ.
Препоруке:
8
43
11 четвртак, 22 септембар 2016 20:52
СНС скакваци појели ДСС
Тужно је у шта се претворила ова странка. Марко, Санда и људи уз покрајинског одбора ДСС су 100 посто у праву, срамота је што се уопште и поставља дилема било какве сарадње са овим "напредним" издајницима. Али превладаће, бојим се, ситношићарџијски интерес про-СНС клике, која је спремна да се идрекне Славише и Марка због једог Уроша и Милоша и шаке власти на Врачару. Надам сер да још није касно за преокрет.
Препоруке:
55
4
12 четвртак, 22 септембар 2016 20:58
реч две кроз мало шале
Ближе се избори у ДСС-у. Тиме је постало јасно да ће у ДСС-у после избора бити много будућих бивших чланова. И док се ДСС распада ДС се саставља, при том у обема странкама су избори близу где ће се ДСС смањити а ДС повећати. Тако ће странка која има најразноврснију лепезу гласача: анти-СНС, анти-ДС и анти-СНС-и-анти-ДС коначно престати да буде таквог бирачког састава иако су сви антиглобалисти. А сад озбиљно питање, коме одговара да се ДСС распадне? Па свима. Сваком ће запасти по неки гласач ДСС-а.
Препоруке:
32
2
13 четвртак, 22 септембар 2016 21:38
Rado
Sanda, Đorđe. Po ko zna koji put apelujem da raskrstite sa propalim DSS. Oglasite se. Recite bez ustezanja i prenemaganja kome treba ovakav DSS. Otadžbini Srbiji ne treba. Ako hoćete da sačuvate svoj integritet, idite što pre iz takvog izdajničkog DSS. Ja sam, iako nisam član DSS, to dobro znaju mnogi iz rukovodstva DSS, još pre izbora govorio da se moraju izvršiti radikalne ne samo personalne već i programske izmene u DSS. Ne, nisu me poslušali već su me popreko i sa omalovažavanjem gledali i slušali. Opet ponavljam: Vas dvoje imate moralni kredibilitet da formirate novu stranku. Videćete, mnogi će vam prići čak i naprednjaci. Animirajte mlade, nezaposlene, studente, nekmpromitovane intelektualce, posebno dijasporu.
Препоруке:
34
0
14 четвртак, 22 септембар 2016 21:45
negi
@reč dve Vaša šala je najveća istina. Već sam tvrdio da će mržnja DSS prema žutima (DS) pojesti DSS.To je postalo patologija.Toliku mržnju nisam video ni Šiptara prema Srbima.Čak mislim da je ovaj raskol u DSS uzrokovan upravo time.G.Ivić je pokušalala u opozicionom delovanju da se se usaglasi sa DS i ostalom pro evropskom opozicijom radi golog opstanka na parlamentarnoj sceni i odmah su krenuli "čuvari vatre" mržnje.Ono što je frapantno,to je da ovi "čuvari vatre mržnje"ne shvataju da bez DS i DSS nema demokratije u Srbiji i da nestanak jednog znači i početak kraja nestanka drugog.Najgore što i u DS pristalice Šutanovca i on sam zagovaraju ovu omrazu,dok je Pajtić za saradnju,što je uostalom i pokazao.Na kraju će ispasti da će g.Ivić i Pajtić biti žrtve kojima su demokratija i pravna država preči od svih razlika(nema razlika bez demokratije) a pobednici "čuvari vatre mržnje" pa makar to bilo po cenu nestanka svojih stranaka.Zato oni mogu sa Vučićem,Šešeljem,Dačićem,mogu i sa Tačijem
Препоруке:
23
6
15 четвртак, 22 септембар 2016 22:58
Srki
Srbi sa Kosova,ne preostaje vam nista drugo nego da formirate vasu politicku stranku sa statutom koji ce propisivati tajno biranje predsednistva od strane celog clanstva i da se borite za sebe.U Beogradu ce i posle SNS da dodju novi izdajnici jer to jednostavno ne zavisi o volji naroda nego o kupovinama ucenjenih ili podmitljivih politicara i stampi koja je prakticno kompletno u vlasnistvu stranaca.Oni ce uvek da nadju ljude koje mogu kupiti ili uceniti, posebno dok izdaja prolazi bez kazni.Kada budete birali vazne ljude tajnim glasanjem,ipak ce ljudi veceg morala doci na pozicije,a to moze da da neku nadu.To je jedna opcija,a druga opcija je da svi do jednog iselite sa Kosova kolektivno i da pokazete i izdajnicima u Beogradu i onim svetskim dvolicnjacima da su proterali kompletan narod sa svojih vekovnih imanja.Pa da vidimo sta ce da urade.Ovako,vas preostalih 100000 samo daje legitimitet etnickom ciscenju Kosova od strane Brisela i Washingtona.Preselite u Beograd,na Dedinje
Препоруке:
18
1
16 петак, 23 септембар 2016 00:00
Дух Чавеза
""Неги.

ДС не треба мрзети. Њих треба презирати.

Са бандитима нема разговора.
Препоруке:
12
7
17 петак, 23 септембар 2016 00:19
Горан1
Када ће већ једном тај расплет унутрашњег конфликта у ДСС?
Овако родољуби само губе време и беспотребно се ствара недоумица код сипатизера. Чак и да струја Санде Рашковић и Мирка Јакшића не превлада глупо је трошити енергију на унутрашња трвења у странци.
П.С.
Управо ми пада на памет наслов једне песме, па и књиге - превели су са "Боље тање, а боље".
Препоруке:
9
0
18 петак, 23 септембар 2016 01:20
Doktor
Nadam se da na Glavnom odboru moze da se anulira sramna odluka Predsednistva. U suprotnom, Sanda i Marko ne trebaju da nastavljaju da daju legitimitet naprednjacima koji su ocigledno preuzeli stranku.

Najveci dobitnik naprednjackog preuzimanja DSS-a bice Dveri, koje ce preuzeti veliki deo njihovog glasackog tela.
Препоруке:
20
1
19 петак, 23 септембар 2016 07:15
реч две кроз мало шале
@negi
Шалу на страну, ја сам изразито анти-ДС.
Препоруке:
10
2
20 петак, 23 септембар 2016 07:32
ЗР
Или напустите ДСС и правите нову патриотску странку,
а ако остајете, онда нема сврхе писати апеле и саопштења, јер је неморално бити у странци и истовремено писати саопштења против њене званичне политике. Ово нису ситне ствари око којих је дозвољено да унутар странке постоје различити ставови.

Наравно, мишљења сам да је прва опција једина исправна за свакога ко себе назива патриотом.
Препоруке:
11
2
21 петак, 23 септембар 2016 07:47
Bivsi DSS
Presao sam u Dveri!
Препоруке:
17
5
22 петак, 23 септембар 2016 07:52
телетабис
Браћо Срби, вас је остало толико мало на КиМ а исто тако имате и мало памети. Имате заједнички проблем, имате заједнички циљ и имате сто странака да се лепо разједините и изсвађате. Ако то није доказ мале памети онда не знам шта јесте.

Ваш спас је у јединству и једној правој јакој странци. Само тако имате шансе за будућност.

Овако у сто колона једино можете са бошчом у руци да кренете ка Београду.
Препоруке:
7
7
23 петак, 23 септембар 2016 08:46
A kako je Sanda glasala na Predsedništvu?
Čujem da je bila uzdržana. Dakle, nije glasala protiv koalicija sa SNS?
Препоруке:
6
10
24 петак, 23 септембар 2016 09:07
negi
@šalu na stranu... I ja sam protiv politike DS-a,ali isto tako pkušavam da budem realan.Imam dovoljno godina da pamtim ove omraze i kako su nastale.Ako je jedan Đinđić mogao,kada je pogledao rezultate istraživanja,da kaže,"ok. jedini koji ima šanse da pobedi Miloševića je Koštunica, idemo sa njim kao zajedničkim kadidatom",šta onda glume ovi miševi?!
Препоруке:
9
4
25 петак, 23 септембар 2016 09:25
пуна подршка браћи са Косова
Неки коментатори као да не разумеју о чему се овде ради, или се праве наивни. Вучић уз помоћ својих спавача и неколицине у међувремену "преобраћених" преузима ДСС. Не ради се ту само о Врачару, него о томе да спречи свака могућност заједничког наступа опозиције и да потпуно пацификује "десни" део политичке сцене, радикали су већ "припитомљени", а сада ће од ДСС-а да се прави нешто слично. Брате Марко, не допусти им да отму странку.
Препоруке:
22
1
26 петак, 23 септембар 2016 11:54
Jos jedan "Tribalac"
Za vreme Kostunice, DSS je u vladu uzimao Vuka Draskovica, G17+, i DS iako je u tom momentu vec godinama DS zagovarala teoriju po kojoj je sam Kostunica nalogodavac ubistva Zorana Djindjica.

Imajuci sve ovo u vidu potpuno je smesno govoriti o "preobracenim" clanovima DSS koji rasturaju stranku. "Preobraceni" DSS je u stvari izvorni Kostunicin DSS sa svojom izvornom ulogom vazda konstruktivne i impotentne opozicije koja ne sme da sprovodi politiku koju na recima zastupa, dok sa druge strane efikasno sprovodi zamisli onih koji su stajali iza 5. oktobra
Препоруке:
9
7
27 петак, 23 септембар 2016 14:07
Студентски град
Мраз, рећ мраз користи млада генерација. Нова реч је и СМАРА. Моного ми се свиђају ти појмови.
Није јасно шта спаја ДСС, шта је кохезиона снага? Нема је. Странка не постоји, разбијена је. То је осетио Коштуница и рекао - збогом. Сви су га преварили, имали су и ога, он је довео ДОС, вероватно није хтео, али јесте.
Остаци ДССа који су такође обманути, сада кукају над судбином. Странку треба да преузму нови кадрови - ако таквих има. Да ДСС има 5 Марка Јакшићаишао би одмах на 30% бирачког тела. Колико има Којића на КиМ? Зна ли неко. СНС на КиМ је увео терор, купио парама Тачија и ММФа посланичка места, раде за независно Косово. Катастрофа од издаје. Шта ће срби у власти Тачија и Харадинаја? Шта тамо траже? Траже мир, помирење или фотеље и предају српске земље НАТОу, Бајдену, Олбрајт. За пар шљива, шта нам раде.
Морате прећи у илегалу, наћи кадрове који ће да положе живот за Србију, који ће бити Марко и Којић. Видите како купују Поповића, да ли је могуће да му треба министарско место?
Препоруке:
11
1
28 петак, 23 септембар 2016 14:08
Студентски град
Настављам збуњено
Почните љубав из почетка. Сачувајте мрежу и одане људе. Своје субаше проверите на оданост. Издаја је свеопшта. СНС такође не постоји. Сви би из СНС прешли код онога ко им да фотељу и паре. Нема поштеног човека на видику. Остала је само сиротиња. Пензионери су уплашени, ММФ диктира, свеопшшта забуна. Без револолуционарних потеза и дружина нема слободе. Покорени смо. Сви су подмитљиви. Државна управа, тужилаштва, судство, полиција – сви се каче на фотеље. Ако Вучић краде изборе, ако из других странака, са другачијим програмима, купује људе – па то је криминал, уцена, корупција над корупцијама. Даје пример да сви треба да буду корумпирани, да купују слободу, демократију, правду, Уставни суд... све је пропало. Све је труло у држави „данској“.
Почните љубав из почетка
Препоруке:
6
0
29 петак, 23 септембар 2016 14:58
@Studentski grad
Први издајник сопствених начела је сам Коштуница, који је затим и сопствену странку напустио, или издао, разлика је у нијанси. Није му други наметао ни Милана Ст, ни браћу Петровић, ни Обрена Јоксимовића, ни Батића, ни Љиљу Недељковић, ни плејаду тајкуна са Нешом Поповићем на зачељу.

Зна се од чега се пита не прави.

Нови почетак тек када се попуни септичка јама.
Препоруке:
11
1
30 петак, 23 септембар 2016 15:04
Конобар
Људи у контакту са новцем постају кварна роба...вера за вечеру...потврђују: за долар се све може купити! Грозно је време, мерила морала се променила од када педери завладаше...
Препоруке:
12
1
31 петак, 23 септембар 2016 17:07
Петер РВ
За- Rado
Потписујем!
Голи опстанак ДСС-а одсад- је смртоносан по Српство- којем је било исувише лажних опозиција које су га анестезирали да прихвате вољу окупатора.
Нова партија, са принципима које сваки патриотски Србин може да прихвати.
Предлог.
1. Не-дво-смислени јавни разкид са петим Октобрем. Огласит га, оно што је истински био- дан насилне 'промјене режима' у Србији, по познатом рецепту Вашингтона.
2. Нато и Запад остају непријатељи све док окупирају задњи дјео српске територије! Борба, заустављена петог Октобра- се наставља!
3.Посмртни одстатци човјека који је водио одбрану Срба против Нато-окупатора, да се што прије пренесу-свечано- у Алеју Великана.
4.Потпуна рехабилитација Милошевићеве- срамно прогоњење- породице.
5. Увођење Дана Српских Жртава Хага.
Препоруке:
10
1
32 петак, 23 септембар 2016 19:56
Милисав Бачинац
И да не знам у чему је штос, ипак бих се определио за Милоша Јовановића, управо због хорског певања свих вас што никад и нисте гласали за ДСС, па сад ликујете над "евентуалним" распадом те партије. На вашу жалост, од распада нема ништа ! Напротив, са Милошем долази и нова енергија, а остаје стара Коштуничина политика. Јасна, доследна, чврста и тврдо национална, утемељена на владавини права, слободе и демократије. Упамтите једно, нису Милошевића 2000-е победили букачи и простаци - Вук и Шешељ, већ онај пристојни и поштени - Коштуница.
P.S.
Одгледао сам емисију за коју се овде многи хватају и то стављају Милошу на терет. Мој савет свима вама је да поново одслушате, па ћете се и сами уверити да је Милош говорио о слободи медија за "другосрбијанце", НВО и тд. Будите поштени према себи, па реците: да ли Вучић контролишеима пуну контролу над РТС"-ом са Бујошевићем на челу, да ли контролише "Blic", Б-92 ...? О томе је Милош говорио. Укључите мало мозак Шешељевци, а баталите коментарисање !
Препоруке:
1
14
33 петак, 23 септембар 2016 23:55
ledeni
@ Milisav Bacinac

Ko ce Vam verovati nakon vracara, to je kao da se slazete sa briselskim sporazumom, ulaskom u nato i svim sto krasi sns.
Sada ste Vi u rangu krkobabica, ivice, .....cerka firma sns.
Kostunica jeste/sic/ pobedio glasovima nas koje krpite da smo gibanicari, ali Srbija je izgubila.
A strast kojom istrajavate na mesiji jovanovicu, licno me ne zanimate kao srpska opcija/nema ni jedne, je neopreznost/cemu idolopoklonstvo, ili Vam je neophodno?
Препоруке:
10
1
34 субота, 24 септембар 2016 00:04
@ Милисав бачинац
Браво брате Милисаве! Врашки си у праву, што је труло до сржи, даље се распадати не може. Баш као ни СПО. Али ће жестоко да воња.

У праву си такође, Слобу нису оборили букачи и простаци, већ Сорошеве (и друге) паре којима су исти купљени. А што се победника тиче, то је ван икакве сумње био менаџер потхвата, Зоран Ђинђић. Умивени Коштуњави је у тој работи био тек Зоранова маскота. Кад је одиграо епизоду која му је поверена, сишао је са сцене да избегне сваку одговорност скривен иза "необавештености" и безкичмењаштва.

И знај брате Милисаве, без мозга су шупље главе.
Препоруке:
6
2
35 субота, 24 септембар 2016 06:36
Neobavešten
DSS ima sistemsku grešku još od Koštunice.Tu nema jasne ideologije.Svet se promenio i demokratija se izgleda seli na istok.To je tako kada se izgubi kompas i duhovna vertikala. Jednostavno je. Treba se prisetiti hijerarhije. Ne može demokratija ili legalizam biti preči od odbrane slobode i teritorije, jer su obe preduslov prava i pravde. Ne mogu ženska ili dečija prava biti starija od prava toliko opevanog sa ženske strane "alfa mužijaka" da postavlja red u svojoj kući.Ima toga još mnogo.Ceo društveni život i bitisanje... To bi bila jasna alternativa i Čedi i Vučiću. Ovako za šta da glasam? Da me DSS posvadja sa zapadom i opet nastavi da mi uvodi njihove "vrednosti" i način života?
Препоруке:
6
2
36 субота, 24 септембар 2016 08:09
Милисав Бачинац
@ledeni
Шта након Врачара ? Какве везе Милош Јовановић има са колаборационизмом на Врачару ? Зашто упорно њега трпате у кош са балавурдијом без каријере и професије, а гладне `леба без мотике ? Он се човек склонио пре пар година управо због благог односа ДСС-а према СНС-у и није ни на који начин учествовао у страначким активностима, да не говорим о сврставању у било чији табор. Сад га странка препознаје као новог лидера и око постоји општи консензус, јер је најблиставија фигура у српском политичком миљеу. То што избегава да јавно пљуне на те беднике са Врачара, то је због унутарстраначке кохезије; да се што мање квалитетних људи изгуби током педстојећег расплета за избор председника. То што је одмерен у изјавама према власти и Вучићу, то је већ ствар пристојности и добро осмишљене стратегије. Нисам ни најмање острашћен; напротив, покушавам објективно да сагледам ситуацију. Разлика између мене и вас је у томе што ја желим успех ДСС-у, а ви да нестане.
Препоруке:
1
8
37 субота, 24 септембар 2016 13:09
Алекс
Милош Јовановић једноставно нема чврстину. Сувише је сувопаран и релативно безидејан. Неупоредиво бољи кандидат за новог лидера је професор Ристивојевић из Новог Сада. Много је енергичнији од Јовановића, који по темпераменту личи на г.Коштуницу, али то данас није најбоље у погледу регенерације странке. Ристивојевић има непоколебљиве ставове о ЕУ,НАТО, СНС-у, и што је најважније, није поткупљив и није неко ко иде било где и било код кога по сопствено мишљење. Такође је важно и то што је стари члан и могао би да буде спона различитих струја, односно могао би да одржи континуитет деловања странке и њене идеологије. Невероватно је само како људи прихватају наметнута решења (прогласили М.Ј.као јединог кандидата и сви о њему као таквом расправљају), уместо да предложе и неке друге кандидате.
Сандри Р-И хвала на достојанству и принципијелности ретко ко силази са функције а да није отеран). То је пример који сви којима је стало до морала у политици треба да следе.
Препоруке:
7
0
38 субота, 24 септембар 2016 14:22
Милисав Бачинац
Слажем се са Вама, осим да Милош нема енергију и да је безидејан. Први бих подржао Бранислава Ристивојевића, јер такође мислим да је бољи избор од Јовановића, али је потребно знати да ли г. Бранислав жели да се кандидује за место председника странке. Знате, када се Коштуница повлачио оставио је Александру Поповићу да руководи странком до избора; међутим Поповић није имао снаге за то и није се ни кандидовао, а имао би 100% подршке. Између Алигрудића и Санде већина чланства се определила за Санду, што се испоставило као добра одлука. Санда је очувала организацију у стравичним околностима и увела је у Скупштину и то треба прихватити и поштовати. Сада се неко нов одважио да поведе ДСС и зашто је толико страшно подржати га, имајући у виду да иза њега стоји председништво и главни одбор!? Наводно због тога што је Вучићев пион!? Па обневидех од куцкања овде да свима докажем да није! Вучић је за њега инсект и мање од тога, побогу! ДСС је много крупна институција да би се кловнови играли са њом.
Препоруке:
2
5
39 субота, 24 септембар 2016 21:55
ledeni
@ Milisav Bacinac

Nije problem Jovanovic, problem je sto je stranka definitivno ostala bez identiteta. ceda, canak, ...dss. Tuzno.
Princip je da Vam je ime Milisav i to kosta, predci su nam kolibarili vekovima/cergarili, vekovima, ginuli, ...da bi opstali kao Radovani, Ostoje, ...
Da li je njima bilo lako?
Slazem se sa Vama da je Ristivojevic ono sto ovom narodu treba, na stotine bar.
Препоруке:
1
0
40 недеља, 25 септембар 2016 15:02
negi
@ Milisav Bačinac Izgleda da vama još nije jasno šta se događa i šta je cilj radikala na vlasti i u "opoziciji"?!Uništenjem DS,a za njim i DSS-a,radikali uvode "demokratsku diktaturu" ili ako vam je lakše "demokratsku okupaciju" glumeći i vlas i opoziciju"? Sve dok postoje DSS i DS,bez obzira na ideološke razlike,to nije bilo moguće jer se radi o autentičnim i strankama sa "demokratskom istorijom" i pedigreom,sva ostala opozicija su ad hok stranke nastale odpadanjem od ove dve bez ikakve autentičnosti.SNS su autentičniji radikali od same SRS jer ih ima više nego kod Šešelja(Radeta,Nataša Jovanović, Mirčić)dok u SNS-u(Nikolić,Vučić, Tabaković,Mirović, Gojković,Gašić,Martinović,Babić,Arsić...) glume neku novu stranku.Sve je to jedna stranka kojoj je jedini cilj da uništi stare demokratske stranke.Ostale će usisati! Dali će biti Miloš Jovanović,Ristivojević,Popović nebitno,samo da nisu g.Ivić Rašković i Pajtić.
Препоруке:
1
0
41 понедељак, 26 септембар 2016 16:38
Милисав Бачинац
@ negi
Па сад, да ми није јасно, то мало теже. Ипак, схватам шта хоћете да кажете, само што такав план није успео ни мало озбиљнијем чики од ових кловнова - Милошевићу. Својевремено је и он правио ЈУЛ, Нову демократију и сл, поткупљивао прелетаче и тд, па је ипак покошен 2000-е. Ви сте, чини се, испустили једну битну карактеристику народа, а то је освешћивање и засићење. Ма какав медијски инжењеринг да је упрегнут за потребе тога чега се Ви плашите и ма какву медијску тортуру да спроводи режим, све се то руши се као кула од карата када се на супротној страни појави група озбиљних и одлучних људи која боље артикулише потребе бирача (грађана). Када се на чело те групе постави непотрошена и маркантна фигура, не постоји начин да ова прва група примитиваца оствари замишљено. Такође, издвојио бих ту ДС, јер су они дефинитивно разбијени избором Шутановца за председника. Он је изузетно омражен човек са хипотеком гробара српске војске.Све то иде у прилог ДСС-а, а и Србије. Поздрав
Препоруке:
2
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер