Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Besim Spahić: Karađorđevići su poreklom Albanci, kao i Novak Đoković

Komentari (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 30 januar 2017 22:42
Dragan
i kad mu je brat i dalje Dragan Đokaj“, ističe Spahić.

Pa onda sam i ja šiptar?
I Duća i Čeda..
Preporuke:
45
3
2 ponedeljak, 30 januar 2017 22:44
frlj
`đabe` se besiš, Albanija je stara srpska zemlja, a kako njihovi režimi postupaju sa Srbima i dr. - takav tretman zaslužuju i `većinci` - recipročno....
Preporuke:
48
4
3 ponedeljak, 30 januar 2017 22:45
Profesor bošnjačkog porekla....?
ovde sam prestao da čitam.
Preporuke:
94
3
4 ponedeljak, 30 januar 2017 22:54
Milutin
Neka Besim pročačka malo od kojih je on Srba,pa onda,da nisu i i ti od Albanaca.
Preporuke:
87
5
5 ponedeljak, 30 januar 2017 22:54
Sarajlija
Spahic - etimološki od SPA, što znači da vode poreklo iz Banje Koviljače. U srodstvu je sa svim mobilnim telefonima jer ime BeSim sadrži skraćenicu SIM, što znači da se prvomobitel doselio u Banju Koviljaču od kad postoje Bošnjaci kao narod. Eto!
Preporuke:
164
5
6 ponedeljak, 30 januar 2017 23:22
Tajfun
Kako je dobro "naučnicima" iz regiona, sve znaju, a mi imamo sreće da govore srpski, da ih ceo svet razume.
Mislim da on to nije do kraja razotkrio. Naime, i svemir je postao tako što je "staro" "bošnjačko" ime Semir dobilo slovo V, što je skraćenica od vaseljena, a taj Semir se istotakođe doselio iz Albanije dok je još bila molekul...
Preporuke:
86
4
7 ponedeljak, 30 januar 2017 23:25
KARADJORDJEVIĆI
1737. u Rudnik, su Turci naselili 500 familija pobunjenog katoličkog plemena Klimenti iz sjeverne Albanije. Meju njma je bio i Đin Maraš Klimenta, pradjed Djordja Petrovića” Đin Marašov otac Mrsa bio je bajraktar plemena Klementi u Malesiji kod Skadra.

U Arhivu Srbije sacuvana je pjesma:“ vojvoda Đin Maraš Klimenta Karadzordzev djed i plavski Turci”.

Francuski Baron Marijaz 1810 godine pisuci o tvrđavi Klementima na vodi da je ona postojbina Crnog Djordja. On u izvjestaju francuskoj vladi 1911 pise:” Glavni komadant Srba je jedan prostak … Njegova porodica je od Klementa”.

Andirja Luburic je za Karodjordjevice 1935 istrazivao njihovo porijeklo i dosao je do istog zakljucka u svome izvjestaju . Karadzordzevići su sve do 1889 godine slavili svetog Klementa koji je bio 4 rimski biskup.
Preporuke:
20
48
8 ponedeljak, 30 januar 2017 23:28
"bošnjaci"
su poturčeni Srbi i Hrvati, samounapredili se od kaplarovih muslimana u nekakve "bošnjake".
Preporuke:
62
3
9 ponedeljak, 30 januar 2017 23:39
Đok na albanskom znaci sivi konj a na srpskom ?
Saljici Albanci od shala-samar,
Dacici Albanci od daci- macak,
Zogici Albanci od Zog-ptica,
Sainovići od sahin-soko,
Leković (Lekaj), potomci Lekë Pretashi Nikaja
Kavaje su Arbanesi iz albanskog mjesta Kavaja,
Gočevići – GoçajI,
Đonbalić- Gjonbalaj,
Klimente su ustvari Albanci Klimenti,
Martinovići - Martini,
Kosovski Mirkovići – Mikotaj od (Merkote Keqija),
Nikici od Nikçi,
Gegović / Gagovići (Gegaj),
Đokić / Đoković od Gjokaja
Preporuke:
8
52
10 ponedeljak, 30 januar 2017 23:44
Jordan
Simpatičan dečko.
Preporuke:
24
1
11 ponedeljak, 30 januar 2017 23:53
šklj
Sv. Kliment je bio učenik sv. Ćirila i Metodija, imenom prema Sv. Klimentu Rimskom, čije su mošti sveta solunska braća pronašla na Krimu, gde je bio postradao. Ovaj sv. Kliment (zajedno sa sv. Naumom) delovao je u okolini Ohrida u H veku šireći pravoslavlje na slovenskom jeziku. U vreme turske okupacije Latini su pokušavali da preostalo nepoturčeno stanovništvo privuku na svoju stranu, koristeći se raznim sredstvima. Ako je neko koristio `benefite` pseudo-katolika ili sl. ne znači da je i postao Latin ?!
Preporuke:
29
1
12 ponedeljak, 30 januar 2017 23:55
Slavko
SARAJLIJA@ hehe u pravu si za Banju Koviljacu ima tamo Hotel ROJAL SPA bijo sam tamo prije 5 godina da sam vragu ledja pa sam se isa tamo ljeciti na terapije . Kupali me u nakom sumporu . Moguce da su ovi Spahici iz Banje Koviljace ROJAL SPA ili SPAHIC more biti da je tako.
Preporuke:
25
5
13 utorak, 31 januar 2017 00:16
Boki.
Za Karađorđeviće neznam, ali za Novaka Đokovića je gnusna laž.
Preporuke:
14
4
14 utorak, 31 januar 2017 00:17
Cek polako
Ko je Dragan Djonaj, brat?
Preporuke:
12
2
15 utorak, 31 januar 2017 00:17
Trećepozivac
Budalaštine!!!
Albanci u to vreme uopšte nisu ni postojali. Bili su na jugu Srbije neki čudni ljudi imenom ARNAUTI.
Eto, ja sam lično poznavao jednoga i zvao se Đeka Arnautin.
Preporuke:
41
3
16 utorak, 31 januar 2017 00:24
Beograđanin
A otkud vama profesore plave oči? Da nisu i one od Albanaca?
Preporuke:
42
1
17 utorak, 31 januar 2017 01:00
Dragan
Koja budaletina . Njegovi dedovi su bili Srbi i onda su prešli na islam.I dalje govori Srbski a pokušava da bude neko drugi.ALBANCE SU TURCI DOVELI NA BALKAN U 17 VEKU IZ AZERBEDŽANA KAO NAJAMNU VOJSKU . I oni nemaju nikakve veze sa Balkanskim narodima. A LUPETANjE O KARAĐORĐEVIĆIMA I NOVAKU NE TREBA NI KOMENTARISATI !
Preporuke:
45
5
18 utorak, 31 januar 2017 01:01
Bojan, Priština
Srpsko nasleđe je objavio najbolju studiju o Karađorđevom poreklu.
Karađorđe vodi poreklo od Vojinovića, sestrića cara Dušana, vlastele iz Vučitrna, koja je opet davnim poreklom iz Užica. Što opet najbolje govori koliko je nebitno gde je predak rođen, jer je bitno da mi kao narodvučemo koren od istog pretka.

Iako je pozivanje na poreklo beznačajno, jer je bitno samo koje ke kakvog kvaliteta i karaktera a ne komu je bio pradeda u desetom kolenu

U Crnoj Gori je to dovedeno na nivo zafrkancije - sva plemena vode poreklo od Nemanjića, Hrebeljanovići su iz Grblja, a ostali od kosovske vlastele i vitezova - i baš niko nije od sebra ili otroka.

Na Kosovu recimo i danas ima Orlovića u ibarskom Kolašinu(Mić O. je od njih) ima kod Raške i Banovića potomaka Strahinje, ima Moravčevića potomaka Mrnjavčeviča, u Metohiji ima Vojinovića kao i Dugandžića sokolarske porodice Nemanjića - ali igrom slučaja, one se danas ne broje u značajne porodice niti su dale neke bitne pojedince
Preporuke:
16
1
19 utorak, 31 januar 2017 01:05
Bole
Slušao sam pažljivo i posmatrao o ovog Spahića u nekoliko emisija pa bih dao neko svoje mišljenje o njemu. Po njegovom javnom nastupu vidi se da je reč o poluozbiljnom tipu sklonom svakojakom lupetanju. I po figuri više podseća na karikaturu ili voštanu figuru nego na ozbiljnog čoveka, a po brzini govora koji je često nerazumljiv podseća na junaka iz nekog crtanog filma.
Preporuke:
16
1
20 utorak, 31 januar 2017 01:07
Bojan, Priština
U petnaestom kolenu svi smo mi neki rođaci, i to nije bitno - bitno je da srpske majke još uvek rađaju junake, tepiće, miloševiće, lazareviće one neznane sa Košara. Ali isto tako i književnike, duhovnike, umetnike...

Albanci ih nisu iznedrivali ni pre pa tako ni danas. Muslimani opet, one što su iznedrili poput Meše ili Emira - vratilisu se u srpstvo kao najpametniji.

O tome neka brinu i neka puste Karađorđa na miru. Da je poreklo tako značajno nebi od Karađođa koji je prvi upalio baklju slobode kao otac nacije došao Aleksandar koji nas zarobi još gore sa Jugoslovenstvom...
Preporuke:
16
2
21 utorak, 31 januar 2017 01:08
Klementi je albansko pleme.
Ćiril je sahranjen u Rimu u crkvi rimskog pape sv. Klementa

Sveti Klement Ohridski je bugarski svetac a Bugari za razliku od Albanaca nemaju slave

Običaj krsne slave nastao je u zetskom primorju i u oblasti tada katolicke sjeverne Albanije iz grobne slave pojedinih hramova koje su vremenom postale seoske i plemenske i na kraju porodicne slave

Ovaj običaj primjenjuju samo tri naroda Albanci (katolici), Vlasi i Srbi pravoslavci (kao i katolici u Boki Kotorskoj)

Od Vlaha taj obicaj primjenjuju Vlasi u Srbiji kao i Vlasi u maloj Vlaskoj kod Krajove u Rumuniji

Ni jedan drugi pravoslavni narod ne primjenjuje taj običaj koji je u stvari katoličkog porijekla nastao u katoličkoj Zeti i sjevernoj Albaniji

Najcesca spska slava sveti Nikola (Shen’Kollë) koji je najcjenjeniji svetac i medju albanskim hriščanima. Ali dok u Srbiji rijetke srednjovjekovne crkve njemu posvećene, Albanija je puna crkava iz tog vremena. posvećenih ovome svetcu.Skenderbeg je sahranjen u jednoj
Preporuke:
4
13
22 utorak, 31 januar 2017 01:17
n.n.
Ne zna čovek ni odakle je šupalj!
Preporuke:
5
0
23 utorak, 31 januar 2017 01:23
Kursula
Čega li je ovaj profesor?
Da nije kao i Silajdžić doktorirao albanologiju na albanskom odseku Prištinskog univerziteta?
Kako je moguće da pod turskom vlašću šiptari pređu u pravoslavlje i postanu Srbi? Ispada da su Srbijom upravljali porobljeni Srbski seljaci a ne turske paše, age i begovi i njihove poturice?
Istorijska istina je da je mnogo Srba na KiM asimilovano u Albance kroz islamizaciju i arbanizaciju. Istoričar Miloš Milojević i Dr. Kaplan Burović (Kaplan Resuli) najbolje su dokazali taj proces.
Sada, šiptari i tzv bošnjaci vrše inverziju istorije (ono što je Srbsko sad je šiptarsko i bošnjačko) po starom engleskom oprobanom šablonu. Istoriju im piše za velike pare polu-istoričar Malkom, englez (a i ko bi drugi do englesko đubre).
Dakle, Spahić je bolestan čovek, a bolest se zove srbomržnja.
Preporuke:
19
2
24 utorak, 31 januar 2017 01:41
Ardian Đokaj sportski direktor OFK Beograda
Papa Klement XI (svjetovno ime Giovanni Francesco Albani)(1700-1721) bio je Albanac

Pleme Klementi dolazi sa planina Klementi u Albaniji. Spominju se prvi put u osmanskom deferu 1497,zajedno sa drugim albanskim plemenima Hoti, Kuči i Piperi.

U knjizi "Srbija i Albanija". Dimitrije Tucaović pise:
“ g. Jovan Tomić, iznosi u svojoj knjizi o Arbanasima: da je od arnautskoga plemena Klimenta jedan deo doseljen u naš Rudnik i dao nekoliko vrlo viđenih ličnosti u narodnoj revoluciji 1804. Mi ne znamo na koga g.Tomić misli, ali se mnoga ispitivanja slazu da je vodja te revolucije, rodonačelnik dinastije Karadjordjevića, Kara-Đordje Petrović, arbanaskoga porekla”

1915 godine kada je kralj Petar Karadzordjević prelazio Albaniju prisao mu je albanski major Prek Cale i prestavio mu se kao njegov rođak na sto mu je Petar poklonio revolver.
Preporuke:
3
11
25 utorak, 31 januar 2017 01:49
Siniša
Ovo je pametan čovjek. Sve je izvađeno iz konteksta i nakaradno postavljeno. Nisam se nadao tome od HCPM-a .Treba poslušati njegova predavanja , prije nego se ovako ostrvite .Pozdrav iz Republike Srpske.
Preporuke:
3
15
26 utorak, 31 januar 2017 02:08
Dragan
"E ondak, ne volem
šizove i nervne bolesnike
pre ih puštali za vikend
sad ih puste pravo pred kamere"
Preporuke:
6
1
27 utorak, 31 januar 2017 02:21
Majstor Bob
Lice ovog simpatičnog znalca sve govori.

Kako mu je žao što i on nije šiptar! Ili bar turčin.
Preporuke:
8
1
28 utorak, 31 januar 2017 03:58
Sine causa
Kretenizam sa akademskom titulom. Ima onih koji likuju jer su prostacima u školstvo proturili Ničea i Darvina. Ali ta praksa angažovanja povodljivih karijerističkih umova danas je još žešća. Englezi su Srbi jer se Tamiš i Temza (Thames) izgovaraju slično, dajte nekog od naših nemuštih akademika da plasira novu šokantnu teoriju! Ko je bio Skenderbeg, gde mu je sahranjen otac. A što se tiče Karađorđevića, ko zna. S obzirom kako su došli na vlast i koliko su dobra doneli Srbije, ovo nije nemoguće. Čak su zbog suđenja učesnicima u Majskom prevratu, bili prekinuti diplomatski odnosi Kraljevine Srbije i Britanije. Ko zna ko su zapravo naše vođe iz skorije istorije ili danas. Dolaze nam iz Gacka, Sarajeva, Tuzle...
Preporuke:
6
1
29 utorak, 31 januar 2017 03:59
harun al rašid
U osnovi imena Besim stoji bes. Bes na starosrpskom jeziku označava ne samo stanje duha, nego stanje duha obuzeto demonima koji se još nazivaju i besi. Nomen est omen, odnosno, jevanđeljskim rečnikom: "po plodovima ćete ih poznati". Ništa novo za pseudo naciju isfrustriranu saznanjem o svom pravom poreklu. Ovo su priče za sarajevsku čaršiju, zna Spahić da sa ovim teorijama ne može nigde izvan Bosne, svi bi mu se smejali kao senilnom stacu.
Ima jedna anegdota koja se ovde zgodno uklapa.
"Staropodgorička muslimanska familija. Đed načisto posenilio pa se svako malo krsti. A unuk viče: Đed nam se resetova na fabrička podešavanja." Tako će uskoro i ovaj Beso.
Preporuke:
13
1
30 utorak, 31 januar 2017 04:28
Marko,Mark
Pitaju me kad dodju nasi prijatelji Englezi jer mnogo pricam o velikoj Srpskoj naciji,kad je tako gde su sad ti ljudi,mislim gde su otisli a ja im prosto kazem,pa tu su,nigde nisu otisli,samo su promenili veru,ime ili prezime!I sad smo ljuti neprijatelji!
E tako nas Srba ima 30.miliona,svidelo se to nekom ili ne!Zato braco Srbi,ma koje vere bili za*eb te fajt,svi smo mi isto,vracajte se pradedovskoj veri,biti,postojanju,jer jedino tako mozemo biti jaki.
Preporuke:
6
0
31 utorak, 31 januar 2017 04:38
Student
Žalosno je što na FPN u Sarajevu predaje profesor koji ne razume šta je nacionalni identitet i koja ima ovakva zastarela shvatanja o tome.
Preporuke:
8
0
32 utorak, 31 januar 2017 05:47
Nikola
Karađorđeviće (neka mi je prosto od loze velikog kneza Pavla, kao i princa Tomislava) komotno mogu da zamislim kao koje bilo nesrbe. Koliko izdaje, podmuklosti, pa i antisrpstva od skoro svih njih... Samo stvaranje SHS je dovoljna izdaja... A Solunci-invalidi bez penzije završili na ulicama i prosili. Ovlastili D'Eperea i njegove Francuze da pucaju na srpsku vojsku ako se ova slučajno usudi da se zaputi ka Sofiji u znak odmazde nad bugarskim genocidašima. Smestili Apisu aferu i smaknuće jer je uviđao kuda vodi Aleksandrov dil sa zapadnim antisrbima. Na kraju, 2011. onaj na svim medijima aplaudirao Tadićevim satrapima što su uhapsili i predali Generala Mladića. Jedina Srbenda od svih (sa rezervom izuzimam i kneginju Jelisavetu) bio je pokojni Aleksandar (1924-2016), on je bio naš savremeni Jug-Bogdan koji se u svojoj 75. godini, za vreme NATO agresije, ponudio da pilotira borbenim avionom da brani otadžbinu. Neka mu je slava, a ostali jedva da su Srbi.
Preporuke:
9
5
33 utorak, 31 januar 2017 09:23
Aleks
Vazno je da su Bosnjaci nekakav narod specijjalan da ne vode poreklo slucajno od Srba. Ili vam je lakse prof da svarite sto ste Srbi jer toboze vode poreklo od Albanaca
Preporuke:
10
0
34 utorak, 31 januar 2017 09:24
nije njemu laHko
Islam je strano telo na Balkanu. Ovakvo kvazi-povjesničarstvo je samo posledica.
Preporuke:
14
0
35 utorak, 31 januar 2017 10:04
negi
@Đok na albanskom.........Sve što ste naveli može i najverovatnije je obrnuto.Toponimi mesta u Albaniji i na Kosovu i Metohiji(negde se zagubilo) nemaju nikakve veze sa albanskim jezikom i u prevodu na albanski ne znače ništa.Isto je i sa muslimanima u BiH,toponimi,jezik,pismo i prezimena srpska a imena Turska.Stvaranjem albanske nacije(kao u Makedoniji posle drugog sv.rata i sada pokušaj u BiH) brisani su srpski završeci prezimena i dodavani kao albanski,ali imena su turska.Zato kad odu u Tursku i Albanci,Sandžaklije i muslimani iz BiH,Turci im promene prezimena i daju turska.Albanski jezik je nametnuti jezik,Toske na jugu Albanije ne razumeju Gege sa severa Albanije i obrnuto.Srpski jezik razumeju većina balkanskih naroda ali albanski jezik ne razume niko,pogotovo Srbi kojima je stran i nema u korenu nikakve sličnosti.Teritorija gde je neko živeo ne znači ništa,jezik i naziv naroda je bitan,npr.Lužički Srbi(u Pomeraniji) ili Beli Srbi(današnja Belorusija),Slovaci ne treba prevodilac
Preporuke:
15
0
36 utorak, 31 januar 2017 10:09
ser joška
koje otkrivanje amerike o " ... što bi se današnjim modernim " novoeugeničkim "žargonom reklo" albanski gen "ili haplo grupa E1B1 - VLASI STOČARI, . Tipu koji je najrašireniji u Albaniji, Crnoj Gori, Epiru i planinama Bosne (CG 27%, Albanija 27,5 posto, Bugarska 23%, Sjeverna Grčka 20,5 %, Grčka ukupno 21%, Srbija 18%, Makedonija 21%, Bosanski - Srbi 22,5%, Bošnjaci i Hrvati u Bosni 9-10%, Rumunjska 15%, Hrvatska 10% ...)."

inače Klimenti ne slave svetog Klimenta nego svetog Nikolu .. "Karađorđevići nisu ni Šiptari, ni Kuči, ni Vasojevići... Ključ za utvrđivanje porekla Crnog Đorđa su Gurešići sa Crnče, iz Bihora... Tripko je peto koleno kneza Bogdana, potomak čuvenih Vojinovića, opevanih u pesmi "Ženidba Dušanova"
Voždovo krsno ime bio Sv. Kliment (koga su njegovi preci počeli da slave po prelasku u Vranj), to se njegovo poreklo dovodilo u vezu sa Klimentima, među kojima ima i mnogo poarbanašenih Srba.
Preporuke:
4
0
37 utorak, 31 januar 2017 10:13
ser joška
inače, u vezi krsne slave - ime Ilir potiče od Lira ili Lara - kućnih duhova - duhova predaka .. ovaj običaj preuzeli su svi stari Rimljani ... u slobodnom prevodu Iliri su oni koji slave krsnu slavu
Preporuke:
0
0
38 utorak, 31 januar 2017 10:56
Beograđanin
Traba ipak reći da je profesor Besim Spahić pošten čovek i nezavistan intelektualac, čiji stavovi često bodu oči velikobošnjacima. Na primer, on javno tvrdi da su Muslimani (Bošnjaci) slovenskog i srpskog porekla, što uek izaziva buru negodovanja u Sarajevu. Ali on to ipak kaže.

Što se tiče mešanja Srba i Šiptara, koga je u istoriji svakako bilo, to pitanje nije politički relevantno, jer se danas sukobljavaju dobro definisani interesi, a ne etničke formule i porekla. Od Skenderbega, polu Srbina polu Šiptara), preko crnogorsko-šiptarskih plemena Kuča i Vasojevića, preko kosovske Drenice (Šiptara srpskog porekla) i td.
Preporuke:
5
3
39 utorak, 31 januar 2017 10:58
Slavko
NEGI@ Luzicki Srbi nemaju nike veze sa Srbima sa prostora Dinarskog vjenca sa Crnom Gorom, Hercegovinom, Dalmacijom i Likom. Luzicki Srbi su mjesavina Ljemaca i Poljaka njev jezik nema veze sa Srpskijem.To je velika zabluda kad mnogi medju nama iz neznanja Luzicke Srbe svojatamo bez da postavimo osnovna pitanja a to su KOJE SU PASMINE, KOJI SU IM OBICAJI,I KOJIM JEZIKOM GOVORE sve ove tri kategorije kod Luzicki Srba su u suprotnosti sa izvornim Srpstvom Dinarskog vjenca. Slovaci pa onda ti Bjelorusi , Rusi, Poljaci su puno blizi jedni drugima u svakom smislu i po pitanju Pasmine, jezika, i dobrijem djelom obicaji su im jako slicni. Slovaci, Rusi, Bjelorusi, Poljaci to je grupa SJEVERNI SLOVENA oni su drugaciji tip ljudi. Srbi su totalna suprotnost ovim Sjevernim Slovenima. Jer i kod nas Srba imas blizu 40% naseg naroda koji je Dinarskog tipa ne Slovenskog konkretno Crna Gora ,Hercehovina , Dalmacija i Lika dok ostatak naseg naroda cine Moravski Sloveni i to je Srbija i Bosna.
Preporuke:
2
8
40 utorak, 31 januar 2017 11:12
Kokolo
Kakva gomila gluposti i od strane profesora i pojedinih komentatora!Albanci su jedna od novosklepanih nacija, relativno skoro su bili samo gomila plemena razjedinjena i jezikom i običajima!Stočari, koji se na ovim prostorima javljaju tek oko 13. veka a sa ILirima imaju veze koliko i mi, Srbi!Ilirski jezik i albanski jezik uopšte ne pripadaju istoj grupi jezika a to kačenje za ILire je samo poku
šaj da se dokaže neko trajanje na ovim prostorima!Nemačka antropološka škola, koju smo i mi bezrezervno prihvatili je falsifikovala poreklo naroda na ovim prostorima i stvorila smutnju, na žalost, srpski naučnici, umesto da se ozbiljno time bave, istrajavaju u toj zabludi!Naravno da je na ovim prostorima u prošlosti dolazilo do mešanja plemena, kasnije i naroda ali NACIJA je nešto drugo a ovaj izlapeli profesor još nije naučio šta je nacijaSva ova papazjanija služi za promociju nekakvog BOŠNjAŠTVA, kao autohtonog elementa na ovim prostorima!Gomila LEGO nacija se gura da dokaže svoje prastaro poreklo...
Preporuke:
4
0
41 utorak, 31 januar 2017 11:20
Slavko
BOJAN PRISTINA@ Velis Srpske majke radjaju heroje pa navodis MILOSEVICE? Dje oni mogu biti hroji Brate mili?????Izdajnik do izdajnika nemre to biti dobro Karadzici isto teski izdajnici.Ako mene pitas heroji su Vojvoda Momcilo Djujic u nase vrjeme Mile Martic, Milivoje Rasuo,i mnogi drugi to su ti ljudi koji su istinski stali u odbranu svoga naroda svak na svoj nacin. A ne Milosevic, Karadzic dje oni mogu biti heroji to nemere nikako. Pa cak ni Ratko Mladic nije heroj on je u prvom redu KOMUNJARA znadem ga ja dok je bijo dolje kodnaske u Dalmaciji. Sjecam se dobro kad je nasatadasnja Milicija SAO Krajine u sadejstvu sa JNA napala ustasko selo Kijevo. Tad je gore na Pliskovu dje su bili stacijonirani nasi minobacaci kaza sljedece. KAD ZAVRSIM SA USTASAMA TAD CU ZAVRSITI I SA VAMA CETNICIMA zamisli tu njegovu izjavu???? Teska je to Komunjara Kokardu volijo nije nit je volijo nase Cetnicke pjesme. Sjecam se u Drnisu na ednu grupu nasi momaka je posla vojnu Miliciju zbog Cetnicki pjesama
Preporuke:
2
13
42 utorak, 31 januar 2017 11:21
Kokolo
...a najlakše je lupetati i izmišljati ono što stadu zvuči privlačno!Niti su SRbigenetski čisti, niti su to Šiptari ali istorija neumoljiovo kazuje da u samo Srbi i Hrvati imali ta imena po dolasku na Balkan, BOSNA je bila GEOGRAFGSKI pojam,ilirskog porekla, Duklja je od imena plemena Dokleati, Makedonija je grčko ime, Šiptara tada nigde i nema!Naravno, domorodačko stanovništvo se izmešalo sa pridošlicama, ali niti su to bili samo ILiri niti je pojam Vlah vezan za Šiptare, već je to ime romanizovanih stanovnika Balkana, a znači RIMLjANI, jer su ih Germani tako zvali.Turci su taj naziv preuzeli za označavanje pravoslavaca uopšte!Treba li uopšte govoriti o GLUPOJ teoriji o Karađorđevićima ili lupetanja pojedinaca o poreklu krsne slave!Ispada da su Srbi poreklom Šiptari, jadno je i bedno u nedostatku sopstvene istorije krasti tuđu, krivotvorenje se nekada kažnjavalo smrću a gomila NADRIPROFESORA se stara izmišljajući i lažući bez imalo stida i srama!
Preporuke:
10
0
43 utorak, 31 januar 2017 11:31
Lena L.
Pa, Slavkić, tačno je da današnji Lužički Srbi nisu bliski nama, ali IME je ono što je zanimljivo!NOMEN EST OMEN!Ako znaš šta to znači!Vekovna razdvojenost, mešanje sa drugim narodima, pripadanje drugim sferama uticaja, naravno da sve to utiče na formiranje nacija i naroda!Krenimo od Crnogoraca, kako su se zvala plemena koja su došla na prostor današnje C.Gore u slovenskim seobama?Crnogorci?Dukljani?Ne, jedni veliki savez slovenskih plemena toga doba su bili omraženi vam Srbi!Nije bilo ni Crnogoraca, jer taj pojam je poprilično nov, niti Bošnjaka!Jednostavno,srpska plemena naseljavaju područje Crne Gore, mešaju se sa domorocima koji pripadaju drugom genetskom tipu,nameću svoj jezik, običaje, , poprimaju neke nove fizičke crte ali su SRBI, naseljavaju rimsku Dokleatiju, slovenizovano Duklju i kao što se Šumadinci tako zovu po Šumadiji, počinju ih zvati Dukljanima, PO TERITORIJI a ne po imenu naroda!Srbi daju ime svojoj zemlji a ne obrnuto , kaso kod izmišljenih nacija!
Preporuke:
10
0
44 utorak, 31 januar 2017 11:46
Srbi, Vlasi, Arbanesi, Bugari
Jos kralj Uros i kraljica Jelena Anzujska u svojim poveljama spominju Srbe Vlahe i Arbanese kao razlicite narode.

Vecina kosovskih Albanaca, Lickih Srba i Crnogoraca su vlaskog porijekla.

Obrenovici su veliki broj Crnogoraca naselili u pustu Srbiju nakon protjerivanja muslimana. Tako se dasilo da u Srbiji vise ne govore starobugarskim jezikom (kog oni zovu slavjanosrpski) koji se tamo govorio jos od najveceg srpskog gramaticara Bugara Konstantina Filozofa.

Majka cara Dusana je bila Bugarka, oceva majka mu je bila Bugarka, zena mu je bila Bugarka, sinova zena mu je bila Bugarka, krunisao ga je Ohridski (bugarski) episkop, u glavnom bugarskom gradu Skoplju. I car Dusan u svom zakoniku spominje Sebre Vlahe i Arbanese.

Kcerka Stefana Nemanjica Komena se udala za Albanskog princa Dimitri Progon-ija.
Preporuke:
1
9
45 utorak, 31 januar 2017 11:55
šklj
@ Slavko... Nisi baš u pravu. Neki toponimi iz Lužice podsećaju na Istočnu Bosnu. Milčani kao Milićani, Sokolac itd. Takoođe kod jezika Lužičana ima prošlih vremena, kakvih pre ima u srpskom, nego u `bližim` - češkom i slovačkom. Pa i danas se `lalinski` razlikuje od južnih narečja srpskog ?! A koliko toponima na KiM ima, sličnih kao u Slovačkoj ? Mošti Svetog Gorazda, učenika Sv. Ćirila i Metodija (poreklom iz Slovačke) nalaze se u jednom pravoslavnom hramu u Albaniji. Ohridska arhiepiskopija je u srednjem veku imala svoju jurisdikciju i nad pravoslavnim delovima južne Italije. Latini se ovde javljaju, nakon pada Carigrada. Pre toga, uglavnom kao pljačkaši, gusari...
Preporuke:
4
0
46 utorak, 31 januar 2017 12:00
Roksanda
Karađorđevići svoje ime duguju Karađorđu a on je starinom Vasojević!Priča o albanskom poreklu su posledica nadimka njegovog oca KLimenta, što može biti veza sa šiptarskim plemenom KLimenti ali pre će biti da su pripadnici tog plemena albanizovani a ne obrnuto!Ono što se zna je da su preci Karađorđevi u Srbiju došli početkom 18. veka sa prostora Hercegovine i C.Gore a ne iz nekakve Albanije ili šta već!Ako Spahić analizira genetski kod, neka to prvo učini sa vlastitim, možda otkrije dosata toga zanimljivog!Ko su i ŠTA su Bošnjaci, hrpa nagađanja, izmišljanja, na silu sočinjenije koje treba dati privid starine i posebnosti!Propast Karađorđevića je bila očigledna u liku kralja Aleksandra, megalomana JUgoslovena, Aleksandar Upropastitelj je imao nezreli i samoubilački san o KRALjEVINI JUŽNIH SLOVENA, pri tome pogazivši san svojih predaka pa i oca!Ovaj danas je bleda slika blede slike nekadašnjih Karađorđevića!A Spahić lupeta jer sam zna svoje poreklo, na silu ga dokazuje a ništa bednije od toga!
Preporuke:
5
0
47 utorak, 31 januar 2017 12:04
Lily
Spahicu Novak je iz Jasenovog polja kraj Niksica i nema veze sa Tuzima.Uzmi kartu pa pogledaj.Ne pricaj gluposti.
Preporuke:
4
3
48 utorak, 31 januar 2017 12:08
Slavko
LENA L@ Ime Luzicki Srba nista ne znaci sto se oni zovu Srbima. I Ljemci u Bavarskoj i Ljemci na sjeveru Ljemacke u Hamburgu se zovu Ljemci. Ali kad pogledas kako ti ljudi izgledaju vidis da su Ljemci u Bavarskoj drugacijeg izgleda naspram Ljemaca gore na Sjeveru. Ovi iz Bavarske su crnji tamniju kosu imaju dok ovi na Sjeveru su zuti ili crljenu kosu imaju bjelu put to govori da je genetska razlika ocita ALI SVI ONI SE ZOVU LJEMCIMA. Tako i kod nas Srba postoje take razlike i po pitanju genetike ali Boga mi i po pitanju kulture Junacke pjesme razna kola ojkanje, instrumenti sve je to drugacije i razlikuje se i medju nama Srbima.E sad problm je sto niko u Srbiji ne zeli da prica O TIJEM RAZLIKAMA MEDJU NAMA SRBIMA obicno se to izbjegava i trpa se u jedan lonac kao ono SVI SMO MI ISTI ma njesmo brate postoje razlike i o tom treba govoriti. Meni licno naj vise smeta sto se nasoj Dijaspori namece Srbijanski kulturni obrazac umjesto naseg autohtonog Dinarskog.Tu mislim na nosnju prije sveg
Preporuke:
0
10
49 utorak, 31 januar 2017 12:12
Lena L.
Da, spominju se Arbanasi ali nisu oni bili starosedeoci beć su se doseljavali od 11. veka a od 13. ih spominju kao posebna plemena koja imaju svoja narečja i žive nmahom u planinama!Sa Kavkaza ih dovode Vizantinci kao pomoćnu vojsku, iz tih siromašnih krajeva oni se sele rado, vodeći porodice, ali posle vojnog poraza ih VIzantija ne prima da se vrate već su ostali na prostorima današnje Albanije, Sicilije i juga Italije!Car Dušan im daje dozvolu da napasaju stada na planinama koje pripadaju srpskoj državi!Vlasi su romanizovani domoroci, arbanaška (naziv Arbanas je od grada Raban) plemena se mešaju sa njima i njihova narečja poprimaju i neke romanske crte, a tzv ILIRSKI element kod današnjih Albanaca nije veći nego bilo gde drugde!Niti su bili organizovani niti imali nekakvu državu niti su bili značajan element u kasnom Srednjem veku,veći deo istorije kojom se diče su izmislili što sami što uz pomoć austrijsko italijanskih mentora!
Preporuke:
4
0
50 utorak, 31 januar 2017 12:18
DrJelaBisic
Prvo sto mi je palo na pamet,kad procitah naslov I clanak je:pa sta?Da bi se o ovome diskutovalo,potrebno je poznavati genetiku,sociologiju I nauku koja se bavi populacijama.Samo par pitanja,za pocetak:pitanje koje se stalno"vrti"je:sta je bioloska,genetska osnova nacije?Odgovor je:nista.Nacija je socijalna kategorija,rezultat socijalizacije,a ne bioloska,rezultat rodjenja 2.da li postoje"nacionalni geni"?Ne.U pojedinim populacijama postoje geni koji su cesci,ali po DNK ne mozete,sa znacajnom statistickom sigurnoscu,utvrditi ni rasu osobe,a kamoli naciju.Probano u SAD I Izraelu,zemlji koja je vodeca u(populacinoj)genetici.3.u toku 300g,koliko covek ima potomaka?Koliko genetskog materijala tog pretka ima svaki njegov potomak?300g=10-15 generacija.Otprilike manje od 0,1%(2,4,8,16,32,64,128,256,512,1024)Dalji primeri:Svi Bisici iz Svilajnca su potmci Bise/Branisava,sina Radoja(Kosancica)To su samo potomci po direktnoj muskoj liniji,dakle manjina otomaka.Broje se na hiljade.U Jordanu...
Preporuke:
3
1
51 utorak, 31 januar 2017 12:22
`nestali`
Zaista, velika tema, koja zaslužuje poseban prostor... Pa otkud to da Bugari - ne-slovenskog porekla, postanu `glavni` Sloveni na Balkanu ? Od nekog su, ipak, morali da prime jezik ?!
U Turskoj, navodno, sada ima oko 8 (osam) miliona Srba. Ne nekih `bošnjaka` i sl.
`Nestajali` su i drugi Sloveni. Nakon Austro-ugarske nagodbe iz 1867, započela je silovita mađarizacija. Oko 650 hiljada Slovaka je do 1914 emigriralo u SAD i Kanadu. Tačan broj mađarizovanih - kako u Slovačkoj, tako i na teritoriji današnje Mađarske i u Vojvodini nije ni poznat (Najviše kalvina - reformatora) I U Hrvatskoj su Slovaci - katolici podvrgnuti - nestajanju. Metod je `prost` - uskraćivali su im sveštenike i učitelje na maternjem jeziku. Imena i prezimena su im `prilagođavali` prema ciljevima nasilne asimilacije. Pod Turcima, to je posebna priča. Slično nasilje prema Srbima je bilo sprovođeno i u oblastima gde su Arbanasi bili većina...
Preporuke:
3
0
52 utorak, 31 januar 2017 13:38
AntiSNSBot
Super. Ako su Karadjordjeici vasi, onda neka im Albanija placa odrzavanje Belog dvora. Eto, bar toliko za pocetak.
Preporuke:
3
1
53 utorak, 31 januar 2017 13:50
negi
@Slavko...... Grešiš,ime Sloveni pominje se tek od devetog veka,a ime Lužički Srbi postoji vekovima unazad.Naravno, germanizacija je učinila svoje ali Lužički Srbi i dan danas za sebe kažu da su Srbi.Germani su prema lužičkim Srbima izvršili genocid i pokušaj zatiranja ali nisu uspeli. Jedino Srbi Germane nazivaju Nemcima,ni jedan drugi narod ih tako ne zove.Srbi ih tako zovu jer prilikom doseljavanja na te prostore(Germani) Srbi koji su već bili tu(Lužički Srbi)nisu razumeli jezik tog naroda(Nemci,Nem narod).Isto tako Srbi razlikuju Germane iz Saksonije i Bavarske od ostalih Germana i nazivaju ih Švabe sa kojima su se mešali.Ime Sloveni je pokušaj Germana da zamene srpsko poreklo ovih naroda a ime Rusi se javlja tek od devetog i desetog veka.Uzmi toponime iz srpskih zemalja sa Balkana i nazive toponima Lužičkih Srba,Čeha,Slovaka,Poljaka,Belorusa,Ukrajinaca,Rusa i videćeš da su to isti toponimi kao kod Srba sa Balkana. Arbanasi,današnji Albanci su doseljenici na Balkan i nigde drugo.
Preporuke:
6
0
54 utorak, 31 januar 2017 14:48
DrJelaBisic 2
...jedno pleme,cije clanove poznajem,tvrdilo mi je da su oni svi potomci jednog coveka I njegove zene,koji su imali 7 sinova(a cerke niko nije ni brojao)I koji se doselio u Jordan pre manje od 150g.Doveli mi I svg muhtara,sa svim genealoskim papirima(Arapi su opsednuti genealogijom).Oni su mi trdili da ih danas ima oko 150 000!Prosto mi bilo neverovatno,ali brojke govore:ako je svaki njihov potomak imao 7 potomaka...(ovde se brakovi sklapaju u okviru kruga najblizih rodjaka.Tako sav"gnetski materijal"ostaje na mestu)Dakle:7,50,350,2500,21 000,140 000,....to je samo najniza pocena,samo6 generacija,a sada zive 7,8., pa I deveta nihova generacija.Zakljucak je jasan.Ljudi se mnoze,kao zecevi.Mi stalno gresimo sto ove stvari sagledavamo iz danasnje perspektive.Negde sam procitala da je u kameno doba na zemji zivelo 10 000ljudi!Koliko je ljudi zivelo u Evropi,u vreme indoevopskih seoba?Ako su se svi...
Preporuke:
0
1
55 utorak, 31 januar 2017 15:01
VLAH
SVI SU TO VLASI = CINCARI KAKO TO VI ZOVETE... SVE SU TO VLAŠKE KRVI..PROVERITE MAALO BOLjE.I HRABRIJE IZNESITE NA UVIDZAJ... KASNIJE SU POSRBLjENI I TAKO DALJE...
Preporuke:
1
3
56 utorak, 31 januar 2017 15:25
lažonimi
Da, da, Albanci su osnovali i glavni grad države Njujork u SAD - Olbeni (Albany), pa se otuda preselili na Balkan i napravili Albaniju.

A pošto je Olbeni staro ime za Škotsku, onda je moguće i da su Albanci prvobitni Škoti i da je Škotska njihova prapostojbina ...
Preporuke:
7
0
57 utorak, 31 januar 2017 15:39
lagano
31 januar 2017
Najcesca spska slava sveti Nikola (Shen’Kollë) koji je najcjenjeniji svetac i medju albanskim hriščanima. Ali dok u Srbiji rijetke srednjovjekovne crkve njemu posvećene,


Pričekajte malo da se otkopaju srpske srednjovekovne crkve, eto, samo na Rudniku koliko ih ima, sad se pomaljaju. Onda brojte.

Kako to da su tolike crkve u Albaniji preživele poturčene Albance i drugu polovinu dvadesetog, staljinističko-maovskog komunističkog veka?
Preporuke:
5
0
58 utorak, 31 januar 2017 15:48
boki
A šta je to bošnjak ?
Preporuke:
7
0
59 utorak, 31 januar 2017 16:02
Srednjovjekovna Srbija
Ne postoje nikakav narod Albanci koji su odnedakle doseljeni nego je to spoj prije svega Vlaha, Ilira i kasnije Turaka. Prvu drzavu Albanon su imali u 12 vijeku.

Dva naroda koji imaju najveci procenat vlaskih predaka su Crnogorci i Albanci.

Nikakvo pleme Srbi nije naselilo Balkan nego su Srbi narod koji je nastao od doseljenih Slovena,Vlaha i manjim dijelom Ilira u doba Nemanjica. Prvu drzavu Rasku su imali takodjer u 12 vijeku.

Prije toga sve to je bila ili Bugarska ili Vizantija.
Bugare su slavenizirali Sloveni a Bugari su sa Srbima iz Srbije djelili isti jezik do praznjenja Srbije u 18 vijeku i do Vuka Kardzica koji im daje jezik bosanske muslimanske carsije.

Bosananski srednjovjekovni narod niti je djelio istu drzavu, niti isto genetsko porijeklo niti istu vjeru sa Srbima. Cak ih ni Bugari koji Srbima donesose pravoslavlje nisu nikad okupirali.

Prije Svetog Save u Srbija je bil pod bugarskom crkvom a Bosna ko i danas jereticka.
Preporuke:
0
7
60 utorak, 31 januar 2017 16:08
DrJelaBisic 3
...indoevropski narodi,u par talasa,doselili iz Indije-onda su oni svi bili jedna,manje vise homogena masa,koja je govorila isti jezik,sanskrit.Bili su,u smislu onoga sto mi danas smatramo nacijom jedna nacija.Kasnije su se iz te indoevropske mase,razmnozavanjem I geografskom izolacijom po prostranom a praznom kontinentu,odvajalr nacije i razlike medju njima su se uvecavale,jezik se razvijao,ali I udaljavao.Nisu postojali Sloveni I Germani,Romani(I Rimljani su deo indoevroskig talasa)Stari Grci.Oni su u Evropi zatekli starosedeoce,ne-infdoevroljane-Kelte,Sabinjane?i dr)Kasnje,kad su se izdiferencirali npr Germani od Slovena,sve su to bile pra-nacije.Koliko je bilo Slovena?Nisu postojali Srbi,Hrvati,Rusi,poljaci,Cesi...Do srednjeg veka svi Sloveni su govorili isti jezik-staroslovenski.On se kasnije,jacanjem razlicth slovenskih drzava,jacanjem pismensti u tim drzavama za potrebe drzavne administrciie,sve vise diferencirao u razlicte slovenske jezike.
Preporuke:
2
1
61 utorak, 31 januar 2017 16:14
ANALITIČAR
@ Lily

A odakle je " veliki Srbin " Đoković po majci . Jel se to računa ?

Pošto sam ja čistokrvni Srbin po obe linije generacijama unazad pa me zanima da li je tačno da je majka " Vojvode " Đokovića hrvatica . Ili sam primitivan što to pitam ?

Pošto je Đoković mijenjao vjere čas Pravoslavac čas satanista koji sa maskom izlazi na Noć Veštica čas budista i hinduista , čas Partizanovac , čas zvezdaš , a navija za još jedno 50 klubova usput . I Vi se primate na tog šarlatana i diskutujete njegovo " srpstvo " . Zato ovako Srbi i prolaze !
Preporuke:
3
3
62 utorak, 31 januar 2017 16:49
ANALITIČAR
Srbi su starosedioci na Balkanu . Civilizacija Lepenskog Vira i Vinče . AZBUKA je najsavršenije pismo . Samo Srbi imaju Krsnu Slavu zato što Slava ne vodi poreklo iz Pravoslavlja nego iz stare slovenske srpsko-ruske vere . Hrast je naše drevno drvo , koje nema veze sa Pravoslavljem nego sa starom verom . Vidovdan je takođe praznik iz stare vere . Sveti Ilija danas a nekada Bog Perun Bog munja i gromova . Kada su došli hrišćanski misionari Srbi nisu hteli da prime novu veru Hrišćanstvo ( širili ga Grci ) jer smo imali staru veru i svoje Svece . Da bi grčki misionari raširili među Srbima hrišćanstvo nakalemili su ga na staru veru , mnogi naši običaji su mešavina stare vere i Pravoslavlja . Nemačka istoriografska škola da bi nas proglasila agresorima na Balkanu izmislila je dolazak Srba na Balkan . Vuk Stefanović Karadžić je bio austrijskovatikanski agent koji je razdvojio srpski od ruskog jezika kroz takozvanu jezičku reformu . Pozdrav
Preporuke:
1
0
63 utorak, 31 januar 2017 18:05
negi
@ANALITIČAR Izgleda da Besim nije jedina budala u Bosni. Samo ljudske mizerije mogu da osporavaju Đokoviću ono što jeste i što želi da bude,uostalom kao i Kusturici.
Preporuke:
1
2
64 utorak, 31 januar 2017 18:07
c︢rьstvo bl︢garskoe
Vuk Stefanovic je razdvojio Srpski od bugarskog jezika i to ne samo on. I bugarski kralj Ferdinand I je sprovodio reformu bugaskog jezika tako da on sto manje lici na torlacko- bugarski kojim se govorilo u Srbiji.

Jos je Savo Skaric ustanovio da je krsna slava katolicki obicaj iz Zete i Sjeverne Albanije.

Vinca nikad nije bila dio ni jedne srednjovjekovne srpske drzave ona je bila na granici Bugarske i Ugarske. Tu Srbi nisu zivjeli ni prije 500 godina a kamo li u doba Vincke kulture.

Dok se bosanska drzava uvijek razvijala oko butmirske kulture Srbija je u Vincu dosla tek u 19 stoljecu.

Srbi su i u Beogradu prvi put u istoriji postali vecina 60tih godina 19 vijeka. Turci sutaj grad uzeli od Ugara a ne od Srba
Preporuke:
0
3
65 utorak, 31 januar 2017 18:08
Stojan
Budaletineeee
Preporuke:
0
0
66 utorak, 31 januar 2017 18:13
Apatinac
Za Negi-a
Bravo za komentar!
Usput da dodam nešto o temi.
Da li su Karađorđevići Albanskog ili Srpskog porekla, o tome ništa ne znam, ali znam da su danas Englezi!
Preporuke:
0
2
67 utorak, 31 januar 2017 18:16
DrJelaBisic 4
Za analiticara:sta znaci"starosedeoci na Balkanu"?Zar nismo I mi,kao I svi drugi indoevropski narodi,dosli,kako I ime kaze,iz Indije?Dok smo bili u Indiji,da li je iko ziveo u Evropi,na Balkanu?Sa se zna o jeziku ljudi vincanske kulture I Lepenskog vira?Dali je I to bio indoevropski jezik
Preporuke:
1
1
68 utorak, 31 januar 2017 19:09
DrJelaBisic 5
Srbi su,kao I sve druge nacije,asimiovali druge I bili asimilovani.Najvise smo asimilovali Cincare,manje Rome.Grka I Jermena nije bilo mnogo za asimiaciju.Nas su najvise asimilvali Madzari,celu seobu Srba.Halil Trnavci je svojevremeno napisao knjgu o poreklu kosovskih Shiptara,i tvrdio je da su oni uglavnom srpskog porekla.Nasi najveci brojcani gubitci nisu posLedica asimilacije vec otpadana od srpstva katolika I muslimana,i sledstveno medjusobno ubijanje.Inace danas,u dijaspori,mi se dosta lako"gubimo"
Preporuke:
0
1
69 utorak, 31 januar 2017 19:31
Ciji je ovo je in
Ovaj jezik kojim govorimo nije se upotebljavao nigdje izvan bosanskog pasaluka u kojem su stoljecima bili i crna gora lika zagora slavonija sandzak macva. U ostatku srbije se govorio bugarski a u ostatku Hrvatske jezik slican slovenackom kao i ugarski i dalmatinsko romanski koji se govorio i u Boki
Preporuke:
0
0
70 utorak, 31 januar 2017 19:34
ANALITICAR
Za Jela Bisic

Gospodjo nije valjda daa treba da vjerujemo da su Srbi i Rusi postojali samo kao hriscani . Rusi su lkrsteni sa kneginjom Olgom , knjazom Svjatoslavom i knjazom Vladimirom koji su unistili pogani hazarski kaganat ( tadasnji NATO PAKT, HAZARI SU TURSKOMONGOLOIDNO PLEME koje se sakrilo iza judaizma, oni danas cine elitu Zapada), zato iskonski mrze Ruse jer su ratovali kontra Rusa i izgubili. A sta su Rusi bili pre primanja hriscanstva, pa ponosni narod Slovenski koji je imao svoju staru veru, Boginja proleca , dece , plodnosti VESNA , Rusi prolece zovu Vesna. Srbi su ziveli jos pre 7 000 godina u Vinci i Lepenskom Viru, jos tada smo imali pismo , po mnogim arheolozima raznih vera i nacija Srbi su medju tri najstarija naroda na planeti. Pismo Lepenskog Vira je jako jako jako slicno AZBUCI. Da bi nas svapski zlotvori unistili nametnuli su nam njihovu svapsku istoriografiju po kojom smo se mi na Balkan naselili u 7om veku. Srbi su imali i pre hriscanstva veru
Preporuke:
1
1
71 utorak, 31 januar 2017 19:47
DrJelaBisic 6
Ovako mali,izlozeni moralnom,a(tek)po tom bioloskom nestanku,mi,u stvari ne odlucujemo hocemo li EU ili Rusiju(ili Tursku)da nas spasavaju od ekonomske propasti.Mi sada odlucujemo sta ce biti nasi praunuci ili chukununuci:Rusi,Turci ili Nemci/Madzari,ili.."Mali potok u veci uvire,na uvoru svoje ime gubi,a na brijeg morski obojica"
Preporuke:
1
1
72 utorak, 31 januar 2017 20:08
Narod Srbi
Srbi su kao narod nastali u doba ranih Nemanjića (kraj 12 stolječa). To su u ostalom uostalom smatrali i svi stari srpski crkveni ljetopisi koje su ispisivali srpski kaluđeri, koji su svoje hronologije uvijek počinjali sa Nemanjom .

O tome Vladimir Ćorović, u svom djelu Velika Srbija iz 1924 pise „Za široki krug srpskih srednjevekovnih letopisaca srpska istorija uopšte i počinje sa Nemanjom“ . Prije Nemanjića na teritoriji Srbije postojala su razna slavenska, vlaska, tračanska ilirska plemena koji nisu formirali državnu zajednicu a njihovi knezevi i zupani bili su u vazalnom odnosu prema Bugarskoj ili Bizantiji.

Kao što kaže Petko Nikolic: “Srbija je bila rascjepkana plemenska paganohriščanska zemlja bez crkve tipa državno ideoloskog Hriščanstva”
Preporuke:
0
5
73 utorak, 31 januar 2017 20:12
Sta su to Srbi?
Srpska teorija, 200 godina stara, je da su Balkan nisu naselila rastrkana slavenska plemena vec dva narodnosno svjesna velika slavenska naroda. Jedno Srbi koji su govorili stokavskim i drugo Hrvati koji su govorili cakavskim. Te su prema tome svi stokavci - Srbi.

I prije 150 godina ta teorija je bila suluda ali najnovija istrazivanja su pokazala da npr. stanovništvo u Bosni ima samo 25% slovenskih gena i da su starosjedilacki geni dominantni pogotovo kod bosanskih katolika (skoro 70%) i Bošnjaka (5%).

Da bi se ta teorija o Slavenima i stokavskom jeziku sprovela srpski jezik je standariziran na osnovu bosanskog jezika i narjecja. Kao osnova je uzet jezik hercegovačkih muslimana koji su u doba Vuka Karadžića činili apsolutnu večinu stanovništva u istocnoj Hercegovini.

Srbi iz Srbije koji uopće nisu govorili tim jezikom bili su primorani da napuste svoj stari jezik koji je bio slićniji bugarskom nego ovome koji danas govore.
Preporuke:
0
4
74 utorak, 31 januar 2017 21:19
negi
@Šta su to Srbi?......Uopće nisi u pravu! To osporavanje Srbima sve i poreklo i jezik uopće uzev je jedina vaša igračka da bi dokazali svoje postojanje.Kad ste toliko pametni što vi niste kodifikovali i standardizovali jezik nego su to opet morali da urade glupi Srbi i sad vi lamentirate nad tim.Kad ste toliko pametni i imali svoj jezik što ne prevedoše Bibliju na taj vaš jezik nego se po celoj Hrvatskoj prodaju Biblije sa prevodom Đure Daničića Starog zaveta i Vuka Karadžića Novog zaveta. Nemanjići nisu prvi vladari Srba nego poslednji.Srpska pravoslavna crkva priznaje samo Nemanjiće jer su pod njima Srbi prihvatili hrišćanstva i ne priznaje prehrišćanske srpske vladare.Uopće me ne zanima šta ste i ko ste vi Hrvati,budite i Eskimi ako hoćete ali manite se više Srba i gledajte svoja posla. Mi smo ono što jesmo i to će mo biti i dalje samo kad smo se raskantali sa vama.Još ostaje da se raskantamo sa Turcima u Bosni i ne zanimate nas više.Tačka,točka,ende,nema više,kraj.
Preporuke:
3
0
75 utorak, 31 januar 2017 23:35
Majstor Bob
@DrJelaBisic

Indoevropljani nisu iz Indije nego su se raselili sa severnog pola kad je počelo ledeno doba. Vrlo utemeljenu studiju na tu temu je napisao davno Bal Gandigar Tilak, Indijac: Arktička pradomovina Veda.

Za ostale detalje, o precima, čudi me da ne znate genetička istraživanja mitohondrija iz jezgra ćelija koja pokazuju da svi ljudi planete vode poreklo od jedne žene, itd...
Preporuke:
0
1
76 sreda, 01 februar 2017 16:35
KUČ
“Arbanasi se po jeziku dijele na dvije glavne grane: Gege i Toske. Gegama se nazivaju sjeverni Arbanasi počev od rijeke Škumbe, a Toske se prostiru niže sve do grčke granice pa i preko nje. Glavni arbanaški dijalekti toliko se među sobom razlikuju, da se Goge i Toske teško mogu razumjeti. Sjeveroistočni Arbanasi ili t.zv. Malisori sa vrlo malim izuzetkom srpskog su porijekla. No treba znati da Malisori (Gege) sami sebe ne zovu Arbanasima, ili Arnautima nego Šćiptarima (Brđanima). Jezik im je prepun riječi talijanskih, srpskih, grčkih, rumunskih (rimskih) i turskih. Svoje azbuke nemaju i sve do osvojenja Arbanije (valjda dok nisu potpuno ovladali Arbanijom – IP), pa i za dugo vrijeme posle toga njihova je azbuka bila ćirilica sa kojom se služio Skenderbeg i svo staro malisorsko plemstvo, što se da vidjeti iz mnogih povelja i spomenika Kastriotovića, Leke, Nikole i Pavla Dukađinca.
Preporuke:
0
0
77 četvrtak, 02 februar 2017 08:52
Prečanin
@Majstor Bob

genetička istraživanja mitohondrija iz jezgra ćelija"

A šta su to mitohondrije? Da li su one u jezgru (jedru,nucleusu) ćelije, ili... Ja mislim da tu nije potrebna genetika. Kada, na primer, uđem u minus, osećam se kao Krišnamurti Sita Ram. A kad imam para, moje ime je - Kelly! Yeah!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner