петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Случај Ане Б. или мала бура у квислиншкој чаши

Kоментари (128) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 13 јул 2017 01:11
Конобар
Кадрови ''Жикице'': незнање посла који се врши Србији долази главе.

Газда зна шта ОНИ раде ... док ОНИ своде Србију на Београд.Домаћа багра.
Препоруке:
60
31
2 четвртак, 13 јул 2017 01:44
Доле евроатланске квислиншке битанге! Живело антифашистичко руско-српско-белоруско савезништво!
Катюша
Расцветали яблони и груши,
Поплыли туманы над рекой;
Выходила на берег Катюша,
На высокий берег, на крутой.
Выходила, песню заводила
Про степного, сизого орла,
Про того, которого любила,
Про того, чьи письма берегла.
Ой, ты песня, песенка девичья,
Ты лети за ясным солнцем вслед,
И бойцу на дальнем пограничье
От Катюши передай привет.
Пусть он вспомнит девушку простую,
Пусть услышит, как она поёт,
Пусть он землю бережёт родную,
А любовь Катюша сбережёт.

Каћуша
Процветале јабуке и крушке,
развила се магла над реком.
Излазила на обалу Каћуша,
На високу обалу, на стрмину.
Излазила, песму задевала,
о степском, сињем орлу,
о оном, кога је волела,
о оном, чија писма чувала.
О, ти песмо, девојачка песмо,
ти лети за јасним сунцем,
и војнику на далекој граници,
од Каћуше пренеси поздрав.
Нек' се сети девојке обичне,
Нек' послуша, како она пева,
нек' земљу чува родну,
а љубав ће Каћуша сачувати.
Препоруке:
126
12
3 четвртак, 13 јул 2017 01:52
Боба
Бавити се њима јзахтева велики интелектални и емотивни напор, свака част свакоме ко може па и г. Вукадиновићу.
Како год било Вучићев трон ће више на дуже стазе уздрмати оно што се дешава у Крагујевцу - наиме штрајк у Фијату може да доведе до тога да се Фијат покупи а за обичан народ то ће бити далеко важнији сигнал кризе власти. Опозиција по обичају касни и не препознаје важност догађаја реагујући по обичају прекасно. Овакве кризе ће постепено и довести до рушења Вучића без обзира шта они причали и радили.
Питање је само ко ће то препознати на време а не чекати да попуни празан простор после реаговања очајног народа који изгледа и нема други излаз.
Вучић то схвата зато је Блиц препун ботовских коментарта на штрајк.
Тресу им се гаће и са добрим разлогом.
Препоруке:
111
5
4 четвртак, 13 јул 2017 02:04
boban
Ljudi,braco Srbi,policajci,oficiri vojske...da li ste svesni da gubimo drzavu?Vucic donosi neverovatne odluke,nezamislive.Samo jos nedostaje da Blera postavi za predsednika vlade.
Zar je moguce da mirno gledamo kako nam nestaje drzava?Da li je moguce da nam jedna ocigledna i dokazana kriminalna grupa od par hiljada ljudi, potpuno uzurpira drzavu.Svakodnevno izivljavanje nad psihom gradjana.
Dobar primer izivljavanja i ponizavanja je postavljanje Vulina za ministra odbrane.To je ogromno ponizenje za svako vojno lice.To ubija moral vojnog kadra.To isto vazi i za policiju i za sudstvo i za svaku oblast zivota u Srbiji.U ovakvim situacijama u mnogim drzavama vojska preuzima vlast i formira patriotsku vladu nacionalnog spasa,koja vodi drzavu posteno i domacinski,pod budnim okom i kontrolom .
Strajkovanje gladju,samoubistva i samopovredjivanje su za kukavice.Pokazimo da nismo kukavice.
Препоруке:
137
6
5 четвртак, 13 јул 2017 02:27
Zvonimir Bgd
А онда је (Blumberg) отишао још корак даље и извукао наредну консеквенцу – ако је већ тако, ако је ЕУ главни спољнополитички приоритет, зар се онда логично не отвара и питање увођења санкција Москви, када и уколико то намећу и буду захтевали императиви „заједничке европске спољне политике“?

Da, takvo pitanje zaista deluje logicno. Medjutim, i g.Vukadinovic je dobro upoznat sa jednom znacajnom cinjenicom - da zvanicna Moskva PODRZAVA taj spoljnopoliticki prioritet Beograda! Nemoguce je da ovaj ne tako komplikovan, naizgled logican sled, ruski politicari ne vide! Nije verovatno da Rusi "veruju" nekome (Vucicu) na rec, pa da zato srljaju u greske sa Srbijom. I - da li srljaju?

Tu dolazimo do najinteresantnijeg pitanja u analizi ovih odnosa: ZASTO rusko rukovodstvo podrzava srpsko u njegovom euRopskom opredeljenju?!!!

Da li svi oni, zapravo, racunaju na neki skori detant izmedju SAD, EU i Rusije?!
G.Djordje, voleo bih kada bi ovo izanalizirali. Hvala.
Препоруке:
80
6
6 четвртак, 13 јул 2017 06:17
Црна Мамба
Проблем је у владином наопаком схватању појма неутралности односно у његовом неразумевању. Он би суштински требао бити испуњен достојанственим и државотворним садржајем према свим странама. Пошто влада није творац те политике већ се "труди" да је примени она то ради тако што се снисхољиво и полтронски понаша према свим странама.
То наравно показује да она тај појам не разуме а поготово то не разуме неко ко, уз то, нема ни политичку верзираност.
Још ћемо ми чуда да се нагледамо...
Препоруке:
61
1
7 четвртак, 13 јул 2017 08:05
Поента
"Наредни дани и месеци ће показати да ли је то заиста тако и да ли ће руска политика на Балкану коначно престати да се врти у зачараном кругу неразумевања, немара, немоћи, корупције и мазохизма."
Препоруке:
56
4
8 четвртак, 13 јул 2017 08:07
ГСМ
Па какав смо то ми народ кад све ово себи дозвољавамо? Мирно смо "примили" све што нам не треба, а оно што нам је потребно ми на то гледамо са равнодушношћу или чак са ругањем.
Ако се ускоро овај народ не опамети и не уздигне, нарочито онај свесни и паметни део, нестаће нас врло брзо.
Добро је и анализирати, и мислити, итд. али је нужно да се дејствује. Прошло је 12сати за Србе. Кренимо више против ових велеиздајника и лопужа, није нам много преостало да изгубимо!
Препоруке:
70
3
9 четвртак, 13 јул 2017 08:09
гаврило
Па само "ИДИОТИМА" није јасно да АВ,АВ,ЉАВ иде 100% путевима Дон Мила Ђукановића!
Препоруке:
110
4
10 четвртак, 13 јул 2017 08:19
oni sto zvocaju po internetu kojima je dosadno
ne zaboravite Toma i ostala bulumenta je stajala na kisi na paradi kad je Putin svraco
Препоруке:
32
7
11 четвртак, 13 јул 2017 08:37
Београђанин
ко је, по свему судећи, владама које Спутњик и Блумберг оличавају давао и даје сасвим опречне изјаве и обећања о свом и нашем спољнополитичком курсу


Мислим да је ово тачно.

Али овим путем се не може ићи предалеко, на крају ђаво дође по своје.
Препоруке:
56
0
12 четвртак, 13 јул 2017 09:23
@@
"Случај Ане Б. или мала бура у квислиншкој чаши".
Мало је рећи маестрално.
Препоруке:
69
6
13 четвртак, 13 јул 2017 10:15
s. p. Lajković
Nažalost Djordje više u našoj politici ništa ne može da bude komično već saamo tužno ogoljavanje namere. Umesto da se bavimo time kako takve stvari AMPUTIRATI iz srpskog političkom bića mi pokušavamo da nadjemo nekakvu skrivenu zabavnu notu. Inače je kompletan tekst više nego odličan.
Препоруке:
46
4
14 четвртак, 13 јул 2017 10:27
Гргур
Ми смо окупирана земља. У окупираној земљи законодавну и извршну власт не бира народ, него окупатор. Сваки нормалан и писмен човек, према ономе шта се дешава у земљи, види ко стоји иза тога. Не верујем да је у некој земљи на свету забележен случај да национална монета јача и да, паралелно са тим, цене рапидно иду горе. Зеленашке банке, мобилни оператери, парафискални намети, разне акцизе и таксе потпуно су опустошиле ову земљу. Они, који нас свакодневно пљачкају, имају диван народ испред себе. Ћуте, не буне се, ма шта да им урадиш, они то оберучке прихватају. Нажалост, то је та тужна и јадна Србија данас.
Препоруке:
88
1
15 четвртак, 13 јул 2017 10:27
Немања
Не разумем шта је чудно, уколико уђеш или претендујеш да уђеш у ЕУ мораш се понашати по правилима ЕУ, то је тако "узми или остави", нема треће алтернативе.
Препоруке:
16
47
16 четвртак, 13 јул 2017 10:37
Голуб
То је то, али у тексту два пута пише да је Ана Б. изабрана, а није. Она је именована.
Препоруке:
78
2
17 четвртак, 13 јул 2017 10:38
Алекса
Кажи ми с ким си...Зар је важно шта данас ил сутра изговарају медијско-политичке "елите" окупиране Србије?Добро знамо шта би још јуче урадили само да смеју или кад ко мило ђукановић догмижу до места где могу да заиграју ва банк.Активистица иносексуална и хрватица и агент јуесеида и британаца ... треба ли настављати реченицу шта је њено да одради.А она је садашњи параван за параван-вучића.И још:...пословично уздржани и према актуелној власти прилично наклоњени „Спутњик"...Не знам да ли је то неизбежно, али "Спутњик" за Србију поприма и неке елементе таблоида. Пре свега мислим на "загонетне наслове" на које треба да се кликне, да се дозна о коме се ради и томе слично.Ту су и такве "вести" као данашње о "освајању интернета" од девојчице рођене са белим праменом или о "самоубиству" оваца у Турској.И нисам сигуран да ли је то прилагођавање, да л оваквој Србији, да л модерним временима...Наравно,то не замагљује главне вредности и мисију "Спутњика",али смета.
Препоруке:
45
5
18 четвртак, 13 јул 2017 10:53
Немања
Моје виђење је да ће Република. Србија већ 2022 године постати чланица Европске уније, у задњој години првог петогодишњег мандата председника Републике Србије.У одушевљењу због постигнутог председник 2022 године добија и други петогодишњи мандат на изборима до 2027 године.У међувремену могуће су промене Устава, да се уведе председнички систем (извршна власт у надлежности председника Републике), да ли кроз скупштинску процедуру или референдумом ко у Турској.Изменама Устава председник добија и трећи мандат од 2027 до 2032 године, а могуће је и до 2034 године, променом Устава тако да мандат уместо 5 траје 7 година.2035 трка за још један седмогодишњи мандат до 2042 године, победа у другом кругу.
Препоруке:
24
41
19 четвртак, 13 јул 2017 11:06
nenad
pa sta kao gubimo drzavu.
sustina je u svakom od nas.
ne treba naam drzava, zivit je karatak da gradimo drzavu.
nama treba EU pasos i stan na Vracaru!
Препоруке:
70
16
20 четвртак, 13 јул 2017 11:11
Šta Rusi ne shvataju
Rusi ne shvataju ono što nije svojstveno njima kao posebnoj velikoj patriotskoj naciji.Oni neće da se konfrontiraju ovde ni sa kim ni oko malih ni oko velikih pitanja.Tako su bukvalno pobegli sa KiM prepuštajući narod kvislinškoj vlasti i agresoru.Vlast nije rekla "mi smo zavitlavali Ruse", nego je rekla "vidite da sve zavisi od EU". Kada se pojavi neki evropski homoseksualni ili feministički zakon,Sputnjik podilazi tim grupama umesto da propagira vrednosti koje su u Rusiji,kao da se ulizuje vlasti u Srbiji.To je kratkovido i kratkoročna dobit.Posledice kuvanja žabe i puzajuće germanizacije će biti iste kao kada smo se probudili sa milionima poturica.Takvi meće voleti Ruse već će jurišati sa NATO.Procese ubrzava onaj kome to odgovara a mi drukčiji ćemo brže nestajati.Možda je tako i poštenije. Izvini Karađorđe.
Препоруке:
50
7
21 четвртак, 13 јул 2017 11:26
Ал.М.Поповић
Да заиста, што је, сем Г. Вукадиновића, овде још неко приметио, иде се путем који иде Мило (те отуда и тако добри односи са њим, пуни међусобног разумевања).
С друге стране, жаба се кува, то јест српске јавно мнење се припрема за тај "преокрет", па се појављују истраживања по којима је све више људи за ЕУ, уз очекивани ефекат: где сви Турци ту и мали Мујо, то јест, ако се стално говори да је већина (и то "све већа") за ЕУ, обичан свет ће то почети по инерцији да прихвата.
На крају, може нам бити дозвољено да направимо гасни аранжман са Турском и Русијом, у замену за све остало (КиМ, приступ ЕУ, санкције Русији), што би вероватно и Русија прихватила и подржала. Јер, не треба заборавити, кад год је било "густо" у вези са КиМ, Русија нас је принципијелно бранила, и истовремено проширивала своје територије (Нагорно Карабах, Абхазија, Крим), што је са становишта руских интереса - одлично!
Али, најцрње је што ми растачемо државу и институције. Ма где били, треба нам држава, забога!
Препоруке:
39
4
22 четвртак, 13 јул 2017 11:42
ел србињо
Они, који нас свакодневно пљачкају, имају диван народ испред себе. Ћуте, не буне се, ма шта да им урадиш, они то оберучке прихватају.

неко мора народ да поведе. не излази се на улицу како коме падне на памет, нити може тако. није проблем у народу, него у компромитованој опозицији. где јанковић да поведе народ? у признавање геноцида и плаћање ратне одштете?
Препоруке:
39
2
23 четвртак, 13 јул 2017 12:16
небитан
У целој овој причи ја једино не разумем Русе. Ваљда је већ годинама свакоме јасно куда иде тонући српски брод, ваљда је свакоме јасно да би вучић (да прескочимо неважну ану) колико сутра признао "Косово", учланио Србију у НАТО и увео све тражене санкције Русији, само кад би се усудио. Једина дилема која у свему томе стоји је - од кога се вучић не усуђује? Од Српског народа свакако не, јер овај народ је толико безнадежан случај да га више не вреди ни коментарисати. Да није онда од Русије? Али, Русија која широм света изводи маестралне војно-политичке потезе, некако на нашу несрећу само у Србији и на Балкану се и даље понаша као у време пијаног Јељцина: трапаво, покорно према западу и у суштини незаинтересовано за нашу пропаст. Има ту и тамо и понеког помало борбеног потеза, али реално Србија од таквих симболичних потеза нема неку корист. Нити нам је економија спашена и очувана, нити се Косово суштински зауставља на путу без повратка, само се фингира нека борба.
Препоруке:
40
8
24 четвртак, 13 јул 2017 12:30
апис
Мени лезбејка никада неће бити премијер.Тачка и амин.
Препоруке:
58
7
25 четвртак, 13 јул 2017 12:51
Немања
Поповић у ја сам приметио у своме претходно м коментар у, по дужини владавине и дуже од Мила.
Препоруке:
14
5
26 четвртак, 13 јул 2017 13:36
телетабис
Корупција, отимачина и све криминалне везе Калифа Изногуда су вешто скриване од стране ткз. независних медија. Скаквци СНС брсте све, мада и они жути нису били ништа мањег апетита, полако али сигурно уништавалу Србију. Нормално све има своју цену, Србија ће ту цену да плати са КиМ. Кад се ово заврши остаје нам да се међусобно обрачунамо са свима онима који су нас уништили. Плашим се да то неће бити ни мало цивилизовани излив беса уништеног и пониженог народа.Сви се и даље правимо слепи. С једне стране градимо потпуно непотребни "Београд на води" а свако јутро на РТС-у позив "пошаљите СМС за народне кухиње"! Иако званично се признаје да већ има 8% сиромашних а да Ће око 25% нас сваког часа да склизне у сиромаштво. Нека нема везе, гледајмо "Пинк", "Парове" читајмо "Информере" ...Како ће бити страшно кад нам памет из гузице стигне у главу. Али тада ће то бити тако касноооо ...
Препоруке:
40
0
27 четвртак, 13 јул 2017 13:47
Дискриминатор
Па погледајте Ана Брнабић је чист ФИКУС!У Солуну дошао Премијер Грчке Ципрас, са друге стране председник Србије? , са министрима!?Нигде премијерке Ане Брнабић која је у равни са премијером Ципрасом!па и то је дискриминацја државних службеника према премијерци!Или нека Ана поднесе оставку.
Препоруке:
49
0
28 четвртак, 13 јул 2017 15:46
»Бошко« ░
На "задату тему" коментарисања нема ништа да се дода, јер је аутор све кристално јасно објаснио.
небитан
У целој овој причи ја једино не разумем Русе. Али, Русија која широм света изводи маестралне војно-политичке потезе, некако на нашу несрећу само у Србији и на Балкану се и даље понаша као у време пијаног Јељцина: трапаво, покорно према западу и у суштини незаинтересовано за нашу пропаст.
Залећеш се без разлога. Руси су православци и "не иду никоме у госте ко их није позвао". У Афганистан су отишли на позив владе, због нарастајућег исламског тероризма, као и у Сирију.

Ко их позива на Балкан? Наш режим сигурно не.

Где би ти прво да почну да падају Руске бомбе и ракете, а онда НАТО ракете и бомбе.

Ако је НАТО био спреман да баци 1999. на Србију неутронске бомбе (извор тв интервју пуковник Јефтовић) и да направи прави геноцид над Српским народом јер убија само живу силу, а оставља објекте целе

шта мислиш шта је спреман да уради сада.
Препоруке:
27
31
29 четвртак, 13 јул 2017 16:37
rele
Brnabić je kao osoba koja je dugo radila u međunarodnim korporacijama naučena da je lojalna poslodavcu i da govori istinu.Tako je postupila i u intervju i kada je dala intervju ruskom ambasadoru smatrajući da u tome nema ništa sporno.Drugo je pitanje da kao političar je pametnije biti neodređen ostavljajući dojam svakome da si na njegovoj strani.Ovaj intervju je ipak polučio neki efekt jer je samo nekoliko dana iza njemačka poslala poruku da će pomoći brnabić u prevladavanju krize.Vučić ju je lukavo izvukao iz šešira jer je ona kvalificirana osoba za pregovore s financijskim institucijama a budući da Srbija polako srlja u dužničko ropstvo AV će gurnuti nju u prvi plan preuzimanja rizika i teškog pregovaranja gdje bi njezin imidž mogao biti od pomoći.Na stranu opredijeljenost istok ili zapad treba omogućiti opstanak materijalni kratkoročno a slažem se da su vrijednosna i nacionalna pitanja jednako važna ali Aninu ulogu ne treba u tome precijenjivati.Zna se ko je šef
Препоруке:
18
9
30 четвртак, 13 јул 2017 18:05
Aleksandar Mihailović
"Blumberg" je sasvim dobro sve procenio i direktno najavio ono što nas očekuje, konačna odluka na kojoj stolici ili ispod koje želimo da budemo. Ovo balansiranje je kratkog daha i samo privremena dozvola da se igramo velike diplomatije, a trenutak konačne odluke će biti i kraj putovanja slepim kolosekom i lavirintom iz koga nećemo izaći, napravljenom između ne/funkcionisanja pravne države, ekonomije, finansija i ekologije. Niti jedna vlast neće biti amnestirana od odgovornosti za domanovićevisanje, posebno svi njihovi prognozeri i "balanseri", jer se već od sramnog i izdajničkog puča zna da nikada nećemo biti primljeni u EU u granicama koje predviđa Ustav, uspravni i svoji na svome. Ovo plutanje srpske "Bele lađe" je samo avanturizam svih njih, te im je slaba uteha da mnoge od vlasti neće biti u foteljama iste kada se to konačno obelodani. Svesno, sa umišljajem i neopevano neodgovorno srljaju ka ubicama i trovačima Srbije, u propast i beznađe, u evropsku baraku za sluge i marionete.
Препоруке:
21
3
31 четвртак, 13 јул 2017 18:14
lola
Analize izjava su u suštini besmislene. Pratite šta vlade rade i nikakvi transkripti vam dragi Rusi neće trebati.
Препоруке:
27
4
32 четвртак, 13 јул 2017 18:34
Sten
@Немања
Nije mudro hvaliti se vlastitom gluposcu.
Препоруке:
13
2
33 четвртак, 13 јул 2017 18:41
ТОПОЉ
"Чини се да су у Москви,у последње време",почели мало озбиљније да узимају упозорења да би им се и у Србији могла поновити невесела прича коју су на Балкану већ прошли са Ђукановићем и Црном Гором".Господине Ђорђе!!Овдје нема мјеста сумњичавости у руску политику према колонијалним управама на Балкану.То преовладава у вашем ауторском тексту.мило ђукановић јесте битанга а категорије,али,пуно је прецизније оплести по пучини него по руској политици.Што га трпи?Да народ у колонијалној управи познатој као црна гора(извините али назив колонијалне управе не могу писати великим словима)заиста нечем вриједи ђукановићу и банди око њега се одавно за траг не би знало.Како вам господине Ђорђе дјелују ове ријечи пајаца ђукановића:"Свијету показују своје набилдоване мишиће из Украјине,Грузије,Сирије".Ово су ријечи нечовјека који подржава нацизам и радикални ислам.Али пучина,зашто пучина ћути и толерише овог ниткова.Господине Ђорђе!!Да се не лажемо,пучина у Србији крива је и због лезбејке Брнабић.
Препоруке:
33
6
34 четвртак, 13 јул 2017 19:38
пензионер Цвико
Да је само један фикус, па ајде, ни по јада. На жалост, у овој влади су све сами фикуси. Можемо је назвати "фикус влада". Министар одбране није служио војску, министарка правде од анонимног правника-саветника постала министар а Анино највеће дипломатско знање је делење флајера. И у истом стилу, могли би написати за сваког министра толико да не би могао да оспори да је фикус. Ова "фикус влада" од зграде владе направила је ботаничку башту само за фикусе. Погледајмо шта влада ради. Пропали су преговори са радницима крагујевачког ФИАТ-а, "Гоша" се не спомиње у средствима информисања а има најава нових штрајкова... Чини ми се да ова Влада неће преживети јесен због високих температура... Ко би реко, јесен а вруће, као да је лето...
Препоруке:
42
0
35 четвртак, 13 јул 2017 19:46
zrne
Nitko ne brani Rusiji da već sada pomogne Srbiji.Kao da nije proevropske politike Rusi bi dali sve i učinili sve.Ruska pomoć za sada je ograničenih mogućnosti osim verbalne,a pitanje je kako bi Rusija postupila da Srbija kaže hoćemo u ODKB.Ono što Rusija sigurno ne želi je Srbija u NATO-u a sve ostalo im je manje važno.Glavni vanjskotrgovinski partneri Srbije su u EU,glavni investitori također kao i glavni donatori.Srbija je slobodna država i Rusima nitko ne brani da ulažu,da uvoze iz Srbije itd.Kako sada stvari stoje glavni ruskosrpski zajednički projekt je strah od Rusije u Srbiji i s te strane uvijek kapne koji EURO.Jedino Amerikanci ne trzaju na taj strah
Препоруке:
16
10
36 четвртак, 13 јул 2017 22:53
Бојан, Приштина
Да ова руска путиновска-кловновска власт вреди нешто - она неби имала ништа са овим снс никоговићима и ништаријама.Ни контакта.

То што руси доживљавају озбиљно ликове попут ав-а, николића, дачића па сад и ову брнабићку је само доказ да су они сами неозбиљни.
Препоруке:
38
14
37 петак, 14 јул 2017 09:47
»Бошко« ░
Бојан, Приштина
Да ова руска путиновска-кловновска власт вреди нешто - она неби имала ништа са овим снс никоговићима и ништаријама.Ни контакта.

То што руси доживљавају озбиљно ликове попут ав-а, николића, дачића па сад и ову брнабићку је само доказ да су они сами неозбиљни.

А са ким да "имају контакта"? Са тобом који се из "београда на сави" представљаш да си "из приштине"?

Са осталим "патриотским милошевићевцима" као што си ти?

Није Русија бирала исте ове ни 90тих када су издали све Србе на Балкану, а ви их звали "патриотама" а није их бирала ни сада.

Где сте ви "милошевићеви хероји и патриоте" ? Која сте ви "политичка снага" и где вам је "партија" ?
Препоруке:
16
38
38 петак, 14 јул 2017 10:29
Драган, Катун
По мени. Доласком "Раисе" на власт почело је отворено /годинама припремано/ разваљивање Словена. Није било тешко-ситне паре су биле у питању. Сва источна "елита"-тренутно се "преумила", а и што им замерити - само будале се држе "плота".
Све је решено, само је "отворено" колико је велика септичка јама коју морамо да "конзумирамо".
До националног достојанства и личног у Србији "држи" око 5-6 % оних који излазе на гласање-извргнутису подсмеху/један сам од тих/.
Овде је све у реду!
--------
Русија је "урађена" и служи као изговор да се раја на западу држи у "зорту" да би лакше пролазио бизнис војне индустрије, а има ту и "вајде"-"технолошки" напредак-пример, начин ове наше комуникације, .....па добро има ту мало и уранијума за србе, нови меци, ....
Препоруке:
15
2
39 петак, 14 јул 2017 11:59
Спиридон
@ Бојан, ПриштинаНије проблем у руској власти и Путину јер они су такви какви јесу, проблем је у овдашњим илузијама и великим сновима о Русији која као спашава човечанство од сатанистичко-глобалистичког зла или чега ли све већ не. Нажалост тим илузијама и тим мегаломанским сновима руку на срце добрано кумује и руска медијска пропаганда, јер као што Американци продају слободу и људска права преко својих медија, тако исто и Руси продају неку своју причу. Русија очигледно гледа благонаклоно на Вучића или макар га види као мање зло, што људима у Србији на исто дође на крају крајева јер они живе под напредњачком влашћу а не Руси које реално заболе брига како Вучић влада у Србији. Просто и једноставно, као што је Америка империја тако исто је и Русија а империје и силни су увек гледали прво себе и свој интерес. Тако да као што рекох нису проблем они проблем смо ми који верујемо у те шарене лаже који нам они тако лепо продају, па онда само имамо лаже Сделано в России и лаже Made in USA...
Препоруке:
9
11
40 петак, 14 јул 2017 12:30
кловнови и обожаваоци
@Бојан, Приштина исправно увиђа: „Да ова руска путиновска-кловновска власт вреди нешто - она неби имала ништа са овим снс никоговићима и ништаријама.Ни контакта. ...“. Добар је развој да све више српских коментатора почиње да напушта некритичну путинофилију и најзад почиње да реалније посматра стање... Српски русофили тешко схватају да ово сада што се кити називом “Русија“ нема ништа са оном историјском – Руском Империјом која је у мери својих могућности вековима штитила и помагала опстанак Србије. Ово сада је обична постсовјетија, Путинленд, оптерећен свим и свачим – а нарочито бољшевичким наслеђем од кога не жели да се отараси. Ма, једва они могу да помогну економски сами себи и својој најближој околини. Њихов државни буџет трпи немерљиве штете од ниских цена енергената, од њих највише зависи – а ниске цене плански одржавају Американци да им успешно нашкоде. Највише што путиновци могу на Балкану је да повремено политички “боцкају“ Запад – а и то углавном на штету самих Балканаца.
Препоруке:
11
18
41 петак, 14 јул 2017 12:33
.
Srbija je suverena drzava a ne ruska gubernija.
Препоруке:
2
35
42 петак, 14 јул 2017 12:38
rex
hocete da vam putin i Rusija pomognu, a glasali ste u 90% slucajeva za pronatovske partije.

Zasto da vam pomognu?
Rusija pomaze iskrene saveznike, kao sto je Sirija.

Vecina nas Srba, dala bi oca, majku sina za EU pasos.
Vucic to zna.
Препоруке:
43
7
43 петак, 14 јул 2017 13:17
Dejan
Iako se uvek slazem sa Djordjem bar 90%, ovde mislim da je ideja Rusa da nas se otresu tako da ispadne kao da "smo mi njih izdali". Da li znate i jednu jasnu poruku Srbiji sa najviseg vrha Rusije, da li znate i za jedan potez vise klase, koji ima za cilj neku pomoc patriotskim proruskim snagama ili konsolidaciju. Njihova politika sumnjivih poruka, nejasnih kontradiktornih, gura Srbiju dalje od njih i oni to znaju i svesno rade. Zasto podrzavaju put Srbije u EU a to podrazumeva sankcije Rusiji? Zasto podrzavaju ovu vlast kojoj do Srbije i Rusije nije stalo?
Препоруке:
12
12
44 петак, 14 јул 2017 13:43
Dejan
Vidim dosta kvalitetnih kriticnih komentara, bez slepe euforije prema Rusiji i to me raduje. Nadovezao bih jos nesto, Putin, verovatno jeste privatno prijateljski nastrojen, ali ljudi ovde treba da znaju da Rusija nije samo Putin, vec citava bulumenta mocnika koji ne zele konfrontaciju sa zapadom niti neke izlete po Srbiji i Crnoj Gori koje su okruzene NATO paktom. Da vam je poznato da Zahar Prilepin izdaje za Samizdat B92? Da NIS sponzorise B92? Mislite li da bi se takav propust mogao desiti drugoj strani, da Leviju knjigu objavi SKZ ili Novosti?
Препоруке:
11
11
45 петак, 14 јул 2017 13:45
Padaj silo i nepravdo - Stole Aranđelović
https://www.youtube.com/watch?v=BedC2CaHCls
Препоруке:
10
3
46 петак, 14 јул 2017 14:26
Југославија
Mislim da je g. Vukadinovic napisao odlican tekst i moglo bi se skoro reci da nisu ni potrebni dodatni komentari. Ja bih medjutim dodao ono sa cime se ne bih slozio sa autorom a to je da taj dugo ocekivani zaokret u ruskom odnosu prema Vucicu ili obrnuto jos dugo necemo gledati. To prvenstveno mislim iz razloga sto to ne bi odgovaralo ni jednoj ni drugoj strani u odnosu. Tek kada pocne rasplet, a to je jos na dugu stapu, mozemo ocekivati djukanovicevski scenario. Suprotni- dodikovski je bar se tako meni cini mnogo manje vjerovatan, mada ni njega ne iskljucujem.
Препоруке:
17
0
47 петак, 14 јул 2017 14:45
Vučić, Ana, EU i NATO
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/2/svet/2803772/indeks-nato-velica-balticke-naciste.html
Препоруке:
9
1
48 петак, 14 јул 2017 15:24
Slavko
REX@ Ja njesam za EU niti imam ustaski pasos. Imam pasos Srbije. Ali zato SAM SVIM SRCEM ZA NATO njesam za EU jer EU je Ruska produzena ruka u liku Ljemacke i Hrvatske. PODRZAVAM ULAZAK SRBIJE SAMO U NATO ali ne u EU. EU nam ne treba treba nam NATO. NATO nam garantuje trajan nestanak Azijatskog kaveza iz Srbije.
Препоруке:
3
25
49 петак, 14 јул 2017 15:29
@klovnovi i obozavaoci poput Spiridona
Amerika i EU u formi NATO-a su bombardovali RSK, R.Srpsku i R.Srbiju, omogucili i opravdali etnicko ciscenje Srba iz Hrvatske i sa KiM i to nema nikakve veze sa Putinom i cenom energenata i ko je sampion Ruske premijer lige.To ima veze sa istinom i pravdom.Lazno izjednacavanje Rusije i Zapada uz tradicionalno zastrasivanje ratom(Rusija podbada Balkan!? ne znam ko potpisuje sporazume pa ih krsi(Dejtonski, Ohridski, ulazak C.Gore u NATO bez referenduma))za divno cudo, nema za cilj isti odnos prema istome(Rusiji i Zapadu)nego nastavak integracija sa Zapadom i ulazenje u konflikt sa Rusijom preuzimanjem "zajednicke spoljne politike" sa EU.Kada se izjednaci neizjednacivo, onda je to samo da bi se gore ucinilo boljim, a bolje gorim.To da su Amerika i Rusija "imperije" sa "istim ciljevima" je floskula i ne govori nista ni o cemu, a posebno ne o njihovoj politici prema Srbiji i zapravo hoce da prikrije gomile zlocina koje su na prostoru bivse SFRJ pocinili Amerika i EU.
Препоруке:
9
2
50 петак, 14 јул 2017 16:06
Slavko
REX@ Ono sto je odlicna stvar to je STO AMERIKA NECE DOZVOLITI GRADNJU NI SJEVERNOG TOKA 2 ALI NI BILO KAKOG KINESKOG PUTA SVILE.Na taj nacin ce Evropa i Balkan konacno biti oslobodjeni Rusa i Rusije a rusija ce EKONOMSKI SAMO PADATI. Jer nece imati kome prodavati gas. Amerika ce i Ljemcima ZABRANITI BILO KAKO POVEZIVANJE SA RUSIJOM.Tako da ce Srbija bez ikog sta moci uci u NATO. Rusi nam nece nista moci osporiti dje cemo mi pristajati i u koje organizacije ulaziti. Nadam se da ce Amerika Rusiju sacerati do Kamcatke i da nikad vise nista ne mogu raditi protiv Srba preko svoji prijatelja Hrvata i Ljemaca.
Препоруке:
2
16
51 петак, 14 јул 2017 17:09
Мики
Бошко , Слободан Милошевић није потписао капитулацију нити је признао Косово као државу.Слободан Милошевић није ништа издао.
Препоруке:
26
7
52 петак, 14 јул 2017 17:59
Спиридон
@ Dejan

Знаш како каже чувена изрека, можеш да лажеш неке људе сво време, можеш и да лажеш све људе неко време али све људе сво време то је већ немогуће. Тако да нико није крив Русији што у Србији игра на ситно, што игра кукавички, што се задовољава малим и што пушта већ пет година Вучића и његов напрдњачки шљам да раде оно што раде а без и једне једине речи а камоли акције против њих. Да је којим лудим случајем на пример у Србији нека проруска власт исти тај Запад не би чекао ни пет дана а камоли пет година и то не само да се успротиви, већ да крене у отворену акцију да се таква власт склони. Русија гледа првенствено себе и свој доњи део леђа, паре од гаса су им реално најбитније, потпуно небитно да ли цев иде у Немачку или Турску а та прича братство и српско-руско православно јединство је је за продају наивнима који верују у велике снове...
Препоруке:
11
9
53 петак, 14 јул 2017 18:02
»Бошко« ░
Коме Русија да се "окрене" као савезнику у Страдији?
1. Александар Вучић 2.012.788 55,08%
2. Саша Јанковић 597.728 16,36%
3. Лука Максимовић 344.498 9,43%
4. Вук Јеремић 206.676 5,66%
5. др Војислав Шешељ 163.802 4,48%
6. Бошко Обрадовић 83.523 2,29%
7. Саша Радуловић 51.651 1,41%
8. Милан Стаматовић 42.193 1,15%
9. Ненад Чанак 41.070 1,12%
10. др Александар Поповић 38.167 1,04%
11. Мирослав Паровић 11.540 гласова 0,32%
Општа дебилизација за време тита како смо "ми" "најважнији и најцењенији на свету" се пренела и на посттитоистичке "србе".

Инфантилни када су остали без два "оца нације", кад се испоставило да им је "трећи отац" кога су изгласали 2012, "највећи злочинац јер је насрнуо на пензије", окрећу се "мајци" Русији да реши све, оно што адолесценти у позним годинама, не желе, јер су увек спремни на издају "за вечеру" као од 1944 до сада.

Где су те "патриоте" на резултатима избора?
Препоруке:
10
26
54 петак, 14 јул 2017 18:56
Slavko
SPIRIDON@ Znaci OBJASNIJO SI DOKTURSKI MAJESTRALNO Dejanu@ SVU SUSTINU AZIJATSKOG KAVEZA U KOME SRBIJA ROBUJE OD KARADJORDJA I IZGLEDA STO JE NAJGORE NE NAMJERAVA IZNJEGA IZACI VANI. Svaka cast.
Препоруке:
3
10
55 петак, 14 јул 2017 19:08
pravi pera
@ zrne

"Nitko ne brani Rusiji da već sada pomogne Srbiji."

Kako ne brani, pa ON brani. Ne moze Rusija na silu da nam pomogne.
Препоруке:
9
2
56 петак, 14 јул 2017 19:56
mala primedba
Ne verujem da će biti ikakvog zaokreta, verovatnije je da će se ruska politika nastaviti u istom stilu. Posle propuštene šanse sa Južnim tokom, koji su Rusi jedva dočekali da stopiraju, i propuštene šanse sa CG, gde je Rusija praktično finansirala NATO put CG, više nema ni realne mogućnosti za zaokret. Bilo kakav zaokret u smislu stvarne podrške Srbiji protiv zapada je sad previše zahtevan u smislu neophodnih resursa za taj zaokret, i Rusija jednostavno nema ni te resurse ni volju da uopšte pokušava.
Препоруке:
5
6
57 петак, 14 јул 2017 21:34
Југославија
@Slavko

Ti i Spiridon ste doktori izdaje!
Препоруке:
10
1
58 петак, 14 јул 2017 21:40
zrne
@ Pero pravi
Pa mislio sam prvenstveno na ekonomsku pomoć.Politička je već tu ali ona ima svoje limite.Rusija bi mogla pomoći Srbiji na razne načine a da je to prihvatljivo svima pa i AV.Na primjer mogla bi sniziti cijenu plina,ulagati više u energetski sektor Srbije jer je vlasnica nis-a,s Mađarima rade zajedno nuklearnu elektranu ruskim kreditima a ta je struja jeftinija od vetrparkova,da ne spominjem kooperantske poslove u vojnoj industriji itd.I migove je pošteno naplatila oni imaju takvih aviona na rashodu koliko hoćeš a ispada da nešto poklanjaju.Ovako ispada da Rusija u biti po sitno zarađiva u srbiji.Srbija dobiva na važnosti u EU zbog toga da se Rusija ne upetlja na Balkan ali već je i to pročitano.Merkelica daje mrvice s obzirom na njemačko bogatstvo.Nekako mi se čini da Rusija ulazi politikantski u ovaj prostor a ne vidim neku temeljitost i ozbiljnost koja bi pokazala da ima čvrst i bezrezervan cilj
Препоруке:
3
2
59 петак, 14 јул 2017 22:52
anti nsp
njima se svuda prvo desi ,pa se onda pitaju gde li su pogrešili.
Препоруке:
1
2
60 петак, 14 јул 2017 23:48
Бојан, Приштина
@ Бошко

Кад прозиваш Милошевићевце било би добро да и себе легитимишеш као драшковићевца у првој а Ђинђићевца у другој фази - чисто да коментатори знају с ким имају посла. Јер када са било којих других позиција критикујеш Слобу то има неког смисла али са позиције Драшкоцићевца, то је беспредметно и расправљати.

@ Спиридон

Ако смо хришћани онда морамо да верујемо да највећој православној земљи заиста припада нека мисија, на овом свету. Јер, коме се много дало од њега ће се много и тражити.

Друго, ја верујем да је и у интересу Русије да њене историсјси савезничке земље са којима дели истз веру буду што јаче и оспособљеније да у крајњој мери буду војни савезници.

Нажалост видим да они немају ту свет а ни петљу да се за то изборе. Плус као да се воде оном черчиловом, брига нас што тамо владају ав, вулин и тамо нека брнабић кад ми тамо нећемо живети...
Препоруке:
9
4
61 петак, 14 јул 2017 23:59
Бојан, Приштина
Српски русофили тешко схватају да ово сада што се кити називом “Русија“ нема ништа са оном историјском – Руском Империјом која је у мери својих могућности вековима штитила и помагала опстанак Србије. Ово сада је обична постсовјетија,

Ех да је само нас помагала, него и сваки православни народ колко је могла, и зато је и мимо своје колосалне величине била велика.

Ја доживим пораз када видим шта турци све производе а руси ништа од тога. Питање је, који је то уопште бренд руске привреде? Газпром?

Боцкање запада преко наших леђа је посебна прича.
Препоруке:
10
4
62 субота, 15 јул 2017 00:19
Спиридон
@ Југославија

А то да јуриш унутрашње и спољашње непријатеље и да у свакоме ко мисли другачије од тебе видиш издајника ти је претпостављам остало од друга Тите бесмртнога маршала Југославије, теби тако драге и миле да се са тим именом чак и потписујеш...
Препоруке:
3
6
63 субота, 15 јул 2017 01:43
Dejan
@Slavko
Malo si ti preterao ovde, ja ne mislim da sad treba ici iz krajnosti u krajnost, Rusija nama nije pomogla u zadnjih 30 godina puno ali nam nije neprijatelj. Uzgred, ne treba zaboraviti pomoc od Cara Nikole II.
Ali ako govorimo o politici sad u ovom vremenu, Rusija zaista nista nije uradila da se ovde preokrene situacija. Jedan komentator nabraja ovde imena kandidata, kao Rusija nema kome da se obrati. Pa do toga ije doslo za dva dana vec posle vise od cetvrt veka zapadne agresije na Srbe, svi mi ovde znamo puno njih koji su bili tvrde patriote ali su se poklekli, povukli se, organizacije se raspale, jer su medijski i ekonomski uguseni. Nama nije pruzena pomoc na vreme, i sad imamo situaciju da su tvrdi rusofili postali evropejci, a tvrde patriote autosovinisti. Ne mozes da lomis nekog beskrajno dugo i da ocekujes da ce se odrzati, ovo predugo traje Zamisli da zapad ne isplati 2 plate svojim ljudima ovde u razlicitim partijama i NGO, raspali bi se posle 2 dana
Препоруке:
5
3
64 субота, 15 јул 2017 08:26
gandra
@boban... sve ste lepo objasnili - mislim da se ide ka tome na sta vi apelujete - pogledajte samo gnev mladih radnika fijata - taj gnev ce ubrzo zahvatiti sve slojeve drustva - ova nocna mora se ne moze zavrsiti drukcije - nego VELIKIM LOMOM
Препоруке:
5
1
65 субота, 15 јул 2017 09:44
Спиридон
@ Бојан, Приштина

Да смо хришћани, као што нисмо сем декларативно, ми би веровали у неке сасвим друге ствари и не би нам падало на памет да проглашавамо неку државу за ону са историјском мисијом а посебно не да сањамо како наша верзија хришћанства треба да буде у војном савезу, ваљда да би сатрла све оне невернике и остале хришћанске конфесије које нису православне. Иначе у Америци већ ко зна колико постоји потпуно невероватно уверење као је Бог сам изабрао ту земљу да предводи свет, што је у суштини наставак истог таквог веровања само пренесеног у Америку од стране енглеских протестаната који су веровали да је Енглеска изабрана земља и Нови Јерусалим. Да комедија буде потпуна светска историја у протекла два миленијума се и сводила на изабране народе, који верују једино исправно у тог једног те истог Бога и који онда мало огњем и мачем утерују ту праву веру у главу оних којима Бог није дао да верују како треба у њега. Теолошка основа сваке од тих вера је иначе љубав и праштање...
Препоруке:
4
2
66 субота, 15 јул 2017 10:09
El_Komandante
Proruski sentiment naroda Srbije ima svoj limit. Obzirom na to sta je sve srpski narod preziveo u poslednjih 25 i neku godinu, malo ohrabrivanja tog sentimenta od strane Ruse nije bio na odmet. Povlascena cena gasa i nafte na primer. Necu reci uvoz fiata, jer tu je jasna ruska suzdrzanost posto imaju nekoliko kompanija koje se bave proizvodnjom automobila. Putin je na paradi u Beogradu rekao da Rusija ne kupuje prijtelje. To je u redu, ali ovde je rec o prijatelju koji je na samrti posle skoro 3 decenije "cipeliranja" od strane zapada. Jednog dana ce se ovaj narod umoriti i pogledati oko sebe sta su nemacki tj zapadni saveznici dobili, a sta Srbija i reci Rusiji zbogom. Gledajuci rezultate izbora u Srbiji, taj trenutak uopste nije daleko.
Препоруке:
7
1
67 субота, 15 јул 2017 10:46
Dejan
@Slavko
da, zanimljivo, samo objasni jednu stvar. Kako ti to zamisljas da postanes prijatelj sa Anglo Amerikancima? Po kom pokazatelju ti ocekujes da ce se izrazito neprijateljska politika prema Srbima preokrenuti? Mislis da ce traziti povratak progranih na Kosovo u Hrvatsku, povracaj imovine, 50000 stanova, prestati agresiju na Republiku Srpsku i njene nadleznosti? Prestati da finansiraju Sonju Biserko, NGOove, te separatiste u Vojvodini i etno inzenjering tzv "Vojvodjanske nacije"? Prestati da se bave Srebrenicom a poceti da snimaju emisije o Jasenovcu, Oluji i Bratuncu? Kako ti zamisljas da neko ko mrvi Srbe 27 godina to prestane? To sto ti mislis da moze je probao Djindjic koji je iskreno verovao u zapad, a jos pre njega Dodik koji je bio za NATO, pa su dobili hladan tus. Znas sta moze? Da Srbija bude svedena na beogradski pasaluk, RS nestane i onda da neki novi Milan Nedic glumi zapadnog prijatelja.
Препоруке:
4
1
68 субота, 15 јул 2017 10:50
Dejan
@El_komandante
Saglasan u potpunosti.
Препоруке:
3
0
69 субота, 15 јул 2017 11:30
srecko
@ Bojan Priština
Slažem se da Rusija ima neku misiju ali ne na takav način kakav zamišljaš njezinu ulogu u 19 stoljeću.Zapravo je Rusija već u jednoj vrsti općečovječanske misije a da toga nije ni svjesna još.Poznam dosta religioznih ljudi Hrvata konzervativnih katolika koji isto očekuju od Rusije da se odrekne komunističkog naslijeđa i zauzme ulogu lidera u svjetskim procesima zato jer je Gospa u Fatimi rekla da papa treba posvetiti Rusiju njezinom bezgeršnom srcu i to u prisustvu biskupa.Po mišljenju mnogih to se do danas nije dogodilo iako je bilo nekih neizravnih izjava a najkonzervativnija katolička družba društva Pia x što se može vidjeti na njihovim stranicama i danas se moli za nakanu da papa to učini.Rusija bi po mišljenju mnogih trebala odigrati kljućnu ulogu u nadolazećim vremenima,a neki i ovaj razvoj ruskog oružja sa ovako malim budžetom vide kao znak providnosti
Препоруке:
0
4
70 субота, 15 јул 2017 12:40
Спиридон
@ srecko

Када смо већ код тих знакова, мени је ово што си написао дефинитивно знак да ти баш и није најбоље у пределу главе...
Препоруке:
1
1
71 субота, 15 јул 2017 12:40
Одбрана и последњи дани
Дејан је био прецизан и јасан. Кад је Србија у питању никако се не може изједначавати улога Русије и западних земаља. Најблаже речено, нису у праву они који то чине, јер се такав став противи истини, правди и поштењу. Противи се здравом разуму. Стиче се утисак да су неки једва дочекали руску неактивност кад је Србија у питању како би јој рекли збогом за сва времена. Оспоравају Русима да су помагали Србију, без обзира што историјске чињенице говоре другачије. Нећемо ићи далеко у прошлост, најновије спречавање британске Резолуције о геноциду не служи на част онима који би окренули леђа Русији и кренули у сусрет истим тим Британцима. То је управо пут којим, упркос свему, иде Вучић.
Препоруке:
5
0
72 субота, 15 јул 2017 13:24
Betelgeuse
Поезија, лепо, лепо:

Катюша
Расцветали яблони и груши,
Поплыли туманы над рекой;
Выходила на берег Катюша,
На высокий берег, на крутой.



А стварност иза идеализма:

Resolution 757 was adopted by 13 votes to none against, with two abstentions from China and Zimbabwe.


Резолуција СБ УН 1992. 15 чланица, међу њима и Русија. Заборавили "патриоти" или боље речено НИКАД и нису знали како "браћа" гласаше. Само Кина и Зимбабве уздржани. Хвала и кинеским "пријатељима". За уздржаност су попили ракету на амбасаду. И да, Руси НИ ТАДА нису помогли. Али, није им било тешко да покупе НИС, који је сада "највећи пунитељ буџета". Није могао пунити буџет у српском власништву, већ отишао за кору од банане.
Препоруке:
5
4
73 субота, 15 јул 2017 13:30
Спиридон
@ Одбрана и последњи дани

Па сад ако занемаримо руску активност када се куповао НИС или када су се продавали ови сада МиГ- ови, могло би се рећи да се и нису баш нешто претргли од силне активности у протеклих богами па скоро па тридесетак година. Добро да не грешимо душу били су они козаци што воле да попију, био је Путин пар пута, једном гледао неку утакмицу, други пут била парада а богами и Примаков окренуо демонстративно авион и вратио се у Москву 1999 године као што се на крају крајева вратили и руски војници са Косова четири године после. Јесте биле су и те подршке у УН али се исто тако преседан Косова умео и те како лепо користити на вербалном плану да се оправда Крим. Шта га знам, вероватно да смо битни за гасну цевку као Турци онда би и та активност била много већа, могли би и да им обарамо авионе али би широка руска душа све то опростила ако је у интересу пролажења цеви са гасом, као што уосталом опрашта и Немачкој санкције и сва вербална понижавања зарад балтичке цевке...
Препоруке:
3
3
74 субота, 15 јул 2017 13:38
srecko
@ Špiro
Ja sam se samo osvrnuo na bojanovo razmišljanje i ponudio neke činjenice koje su nepoznate u Srbiji.Naravno ako nisi vjernik ovo su ti bedastoće,a i mnogim vjernicima.Htio sam navesti s kakvim se sve diskutira ulogama Rusije u nadolazećem vremenu a čudi me da u Srbiji ima takvih antirusa žešćih nego u ijednoj zapadnoj zemlji iako ste saveznici.Ovo što sam napisao može se sve provjeriti na internetu.
Препоруке:
2
0
75 субота, 15 јул 2017 14:16
@Spiridon
I sada je neaktivnost Rusija isto sto i aktivnost Amerike i EU na bombardovanju RSK, R.Srpske, R.Srbije i etnickom ciscenju Srba iz Hrvatske i KiM.To je kao kada bi one na snimku, cijom se "strucnom ekspertizom" bavis danima, kako bi "dokazao" svoj drugosbijanski autosovinizam, koji su neaktivni i ne pomazu Amerikancu izjednacio sa ovom grupom koja ga sutira.To je tebi sve isto.
Препоруке:
4
0
76 субота, 15 јул 2017 14:25
Dejan
@Одбрана и последњи дани
Slazem se sa tobom, samo ne mislis li da je ruska pomoc prilicno mala kad se sabere sve u poslednjih 17 godina? I kad se uzme u obzir kroz sta smo prosli u sukobu sa celim zapadom? I kad se uzme u obzir da je Rusija glasala za sankcije UN pre toga?
Naravno da mi ne pada na pamet da pljujem i na to malo pomoci, ali realno to dizanje ruke protiv na rezoluciju o Srebrenici ih nije kostalo bas nista u sred i onako losih odnosa sa zapadom. A sta su sve zapadnjaci ucinili za Albance, Hrvate... to je kolosalna pomoc u odnosu na rusku pomoc nama.
Препоруке:
1
0
77 субота, 15 јул 2017 14:25
Betelgeuse
За све оне глуве и слепе који ће ми дати минус:

Генетски знам ко су ми непријатељи; Немци, Енглези, уопште Германи. Турци, Шиптари, уопште муслимани. Хрвати.

Све са разлогом, свака од поменутих нација је ту због богате историје зверстава према Србима.

Али кад ме БРАТ изда, члан породице, неко коме сам веровао, боли стоструко. Зато, певајте борбене, а Срби у се и у своје кљусе. Паметно, промишљено, користољубиво, егоистично.
Препоруке:
4
2
78 субота, 15 јул 2017 14:58
Спиридон
@ srecko

Пријатељу мој драги то што си ти написао су чињенице исто онолико као и да сам ја Султан од Брунеја а како је ово интернет онда си управо и проверио како је све то што кажем савршено тачно. Да си макар рекао како је то за Русију рекао деда Милоје или баба Ванга па да попричамо још о томе али овако жао ми је али Фатима ми није заиста ни приближно у рангу једног деда Милоја молићу лепо. Иначе хвала на питању нису ми то бједастоће већ ми је то засмејавајуће ако ни због чега другог а онда зато што то твоје пријављујуће веровање има везе са хришћанством као и моја покојна баба што је имала везе са јахањем на таласима. Но што да не уосталом ако је од онога што је Христ причао могло испасти све ово после у његово име, шта је једна Госпа из Фатиме или Међугорја мање или више на цео двомиленијумски опис приче о клању и убијању у име безгрешнога срца, у име љубави према ближњему своме у име хришћанскога праштања...
Препоруке:
0
0
79 субота, 15 јул 2017 14:58
Бојан, Приштина
@ Спиридон

Потпуно си криво интерпретирао мој коментар.
Речи су Господње:Ко није са мном против мене је и Где се двоје окупе у моје име и ја сам са њима.
Истина, ми нисмо хришћани какви би требали бити, али дух времена је такав да је добро док смо и овакви, јер изазови су никад лукавије замаскирани.

Када је толико крштених душа окупљено у државу то ваљда, по логици ствари мора имати неки виши смисао.

Мој угао гледања је увек првенствено православни, па тек накнадно пада на ове ниске људске и световне ствари.

@srecko

Не замери, али морам овако директно - римокатолике-паписте, лично не сматрам хришћанима, а ту цркву видим као примарно антихрићанску.
Препоруке:
3
0
80 субота, 15 јул 2017 15:19
Спиридон
@ Бојан, Приштина

Авај шта да радим, мој угао гледања је ипак само мој, мислим хтео бих ја да имам тај неки мало узвишенији угао али нисам до сада знао да исти постоји а посебно не православни шта год он већ био. Није сад да закерам али кад смо већ код тога, тих крштених душа барем има не зна им се броја по целоме свету а ако ћемо да терамо мак на конац у Америци их има на пример четири пута више него у Русији па им то слабо помаже око те изабраности, мада није да они не верују да када Бог са небеса провири кроз облаке како само у њиховом правцу гледа. Знам, све знам само је наше хришћанство оно једино право, оно друго су отпадници од вере Христове, они се не рачунају већ само ми. Е сад ми баш зато мора да будемо спремни а посебно на војноме плану као запета пушка, јер никада се не зна када ће се указати прилика да некоме мало олупамо главу у Христово име и у име вере наше православне...
Препоруке:
1
3
81 субота, 15 јул 2017 15:33
Спиридон
@ @Spiridon

Знаш могао би заиста да то @Spiridon усвојиш као свој стални надимак, одувек сам желео да имам верног интернет сапутника са којим могу да збијам шале у тренуцима доколице. Све што сам имао и имам да кажем о Америци сам рекао и говорим када се прича о Америци али ви патриЈоте имате ту неку потребу да шта год да вас неко пита а ви кренете сатанистичка и САДистичка Америка, зликовци једни, њима треба показати и када пију пиво у кафићу а камоли негде другде. Онда се однекле појави кловн и шарлатан Доналд Џеј Трамп и онда одједном нема више те приче о сатанизму и садизму то се све заборави, већ крене како је Америка једна дивна земља и дивни су то људи тамо, само им ти глобалистички клинтонисти не дају да дођу до изражаја. Е а када вас изда ваш обожавани Трамп, онда се опет враћате на старе сатанистичко садистичке гране. Све у свему мене са обзиром да не мењам мишљења као чарапе ви патриЈоте час проглашавате другосрбијанцем а час антиамеричким талибаном, све како вам дуне...
Препоруке:
1
1
82 субота, 15 јул 2017 16:15
srecko
@ Špiro @bojan
Kada Putin na sastanku s Obamom pokaže proroćanstvo nekog rabina iz Litve prije trista godina onda se to smatra vrijednim da se objavi u svim srpskim medijima.Nitko vama nije kriv što ste indoktrinirani kroz generacije i svatko vam je kriv osim vas samih.Umjesto šovinističke ogorčenosti i skučenosti bolje bi bilo da malo preispitate svoje teorije jer očigledno vam ne donose nikakav rezultat.Jedan mi je prijatelj prije nekoliko dana rekao u vezi jedne analize na ovom portalu tako sam za njega saznao pa sam se sada javio jer se spomenulo pitanje vjere i Rusije. Nikoga ne vrijeđam niti ga nazivam ovako ili onako a za ovo vrijeđanje i omalovažavanje je odraz stanja za koje je u Bibliji opisano da oholost ide ispred propasti.Ne bojte se neću vam više remetiti jednoumnu harmoniju
Препоруке:
0
1
83 субота, 15 јул 2017 17:24
Спиридон
@ srecko

Авај пријатељу драги, ставио си ме у погрешан кош, наиме моју шовинистичку оштрицу не занимају било какве нације а још мање било какве религије, мрзим једино људску глупост као такву а она нажалост уме да нађе поприлично чесети своје уточиште како у нацији, тако и у вери. Према томе мени је твоја прича о пророчанству из Фатиме исто онолико смешна као та Путинова о рабину из Литваније и не правим било какву разлику између тога двога. Видиш, да си се ти на пример којим случајем родио у Србији или да се Бојан није родио у Приштини него у Хрватској, онда би он веровао у Фатиму а ти би њему причао да је католичанство једно зло оно најгоре, ја опет где год да сам дошао на свет бих исто мислио и о једном и о другом. Не знам да ли ме схваташ, те твоје чињенице и твоја вера су чисти стицај околности и места рођења а не промишљања, пошто си усвојио као аксиом оно што су те научили као малог а да никада и не посумњаш макар на трен у све то...
Препоруке:
2
2
84 субота, 15 јул 2017 17:51
@Spirodon
Ja te ne proglasavam nikako, tvoji stavovi, koji i nisu tvoji, daleko si ti od stavova, su stavovi drugosrbijanskih EUropejaca, ciji je najnoviji cilj, koji se delom ostvaruje u vidu komenatara mnostva "spiridona" po drugim sajtovima, izjednacavanje neizjednacivog, Rusije i Zapada, NIS-a i otimanja KiM-a, rukovanja sa Vucicem i bombardovanjem i etnickim ciscenjem Srba iz Hrvatske i sa KiM, "genijalnim" otkricima da su to "imperije" koje slede svoje ciljeve!KiM je gotovo otislo, po tebi 1389-e Slobinom krivicom(za vas drugosrbijanske EUropoide Sloba je kriv i za "Kosovski boj"), crkva se disciplinuje da cuti nicim izazvanom raspravom o darvinizmu i jos manje izazvanim izborom lezbejke za premijera i ostaje jos Rusija, da postane gora od bombardera i etnickih cistaca, a za to je dovoljno da se izjednaci sa njima, i svi cemo biti "Spiridon".
Препоруке:
2
0
85 субота, 15 јул 2017 18:08
Спиридон
@ @Spirodon

Ах па ја сам то значи део једног већег плана, једне велике завере такорећи да ширим дефетизам и изједначавам неизједначиво....!? Ех како је само лепо бити део нечег великог, нечег тако грандиозног и то све да ме нико и не обавести, једну реч да ми каже!?! Па што не кажеш @Spirodon-е хобиту мали да ти то водиш очајничку борбу да би патриЈотско добро победило то сатанистичко зло, да си ти еј бре праведник један срБски и да ти не сметам у твом светом походу. Ето ти видиш бестрага ми глава, мисли човек да пише ту неке коментаре разбибриге ради, кад оно испаде другосрбијански завереник који потура клипове у точкове борби добра противу зла. Срам да ме буде вала али како си ме само ти разоткрио, просто као да имаш ту неку биоенергију и наднаравне способности, просто сам запањен искрен да ти будем...

П.С. Када сам својевремено написао пар редака на тим ЕУ другосрбијанским сајтовима, одмах ме твоја духовна браћа близанци прогласише за теби сличног. Ето шта ти је живот...
Препоруке:
1
2
86 субота, 15 јул 2017 18:15
Спиридон
@. @Spirodon додатак

Чисто да не буде неспоразума, под том твојом духовном браћом близанцима мислим на тзв другосрбијанске талибане који својим понашањем личе као јаје јајету теби, односно свакога ко одступи од њихове Само ЕУ Србију спашава матрице, одмах прогласе младићевско-караџићевским шовинистом који мрзи све што није срБско православље и мајчицу Русију. Тако да авај, морали би само да се договорите између себе коме од вас припадам, пошто сам већ и ја постао збуњен...
Препоруке:
1
2
87 субота, 15 јул 2017 19:28
@Spiridon
Delom necega te ne mora ciniti neka zavera, moze i samo glupost, znas vec onaj fenomen "korisne budale".Suvise si vredjao ljude i brukao se da bi sada sve predstavljao kao "razbibrigu".Ako te muce neke "brige" obrati se lekaru, nemoj se sam "leciti" i to komentarisanjem Rusije i Srbije po netu.Ali ono sto vas drugosrbijanske EUropoide i karakterise jeste da imate licne probleme sa Srbijom, ne mozete na more, nemate deci za najnoviji ajfon, nema "Washington post-a" na trafikama, sta li, pa vam je Srbija kriva, pa ste od svojih mentalnih problema napravili "pogled na svet".Pored "korisnih budala" sada imamo i fenomen "korisnih bolesnika".
Препоруке:
5
1
88 субота, 15 јул 2017 19:56
Југославија
За Спиридона

"Враг будет разбит, победа будет за нами!"
Препоруке:
6
1
89 недеља, 16 јул 2017 00:59
Бојан, Приштина
@ srecko

Жао ми је што си ме погрешно схватио, ја уопште нисам желео да омаловажим ни тебе ни твоју веру. Само је мој лични доживљај да су Православље и Римо-католичанство две различите вере, то је то.

Код нас на Косову си имао латинских Цркава још у време Немањића(једне такве још имау Призрену) док у нпр Дубровнику, са којим у свим осталим односима били фантастични, никада није било могуће (до пре 1 века) подићи православну богомољу.

Кад су Немањићи Дубровчанима уступили Стон и Пељешац - за кратко време су све православне Цркве и Манастири порушени, монаси растерани а житељи поунијаћени.
Препоруке:
4
0
90 недеља, 16 јул 2017 06:33
Спиридон
@ @Spiridon

Кажем ја лепо, буквално као неки скенер да имаш @Spiridon-е јер ме као отворену књигу читаш. Јесте тако је глупост људска све си у праву, одмах се из сваког мог коментара примети, просто исијава и боде очи колико сам ја један много глуп човек. А и то за паре си исто све провалио ево признајем крив сам, јесте крив сам и прекрив ако ми верујеш а посебно за то море. Искрен да ти будем, душу своју да отворим када ме већ као на длану видиш, проби ми жена главу отишле јој две другарице на Сејшеле на пар дана па као могли смо и ми. Ја јој лепо кажем ићи ћемо у септембру тамо женска главо а Тајланд остаје по договору за дочек нове године и неко породично окупљање. Каже она, јес али шта ћемо са Грчком, Грчка ми недостаје, Сејшели и Тајланд у реду али где је Грчка у нашим плановима молићу лепо?!! Ето због тога сам ти сав мрзовољан а и ко ће да дочека овај нови Ајфон сав у екрану, те да ли да узмем сада овај нови АјМек 27 инча екран или тек следеће, овај стари је већ за мењање...
Препоруке:
1
3
91 недеља, 16 јул 2017 10:39
Чеда Тодоровић
@ Спиридон
Одсуство мере мој Спиридоне! Колико си постова само по овој колумни поставио? Спамујеш. Тешко је отетти се дојму да ниси надничар!
Самопозвани исправљач криве Дрине!
Пре но што кренеш на ове белосвеЦке дестинације-обиђи гробове часних предака, можда ће бити и некакве користи за твоју "потиснуту" серпску душу/недеља, 6:00, пишеш н-ти коментар на исту тему?!/. Грешан ли си Спиридоне?
Препоруке:
4
0
92 недеља, 16 јул 2017 11:30
Одбрана и последњи дани
Спиридон@

Свели сте руску помоћ на ниво карикатуре. НИС је био део пројекта "Јужни ток", који би, да се реализовао, за Србију био од непроцењивог економског и политичког значаја. Запад је преко Бугарске стопирао "Јужни ток" и тако наставио са економским и политичким девастирањем Србије. Укључујући и злочиначко бомбардовање, никако се та улога не може изједначавати са руском улогом кад је Србија и Република Српска у питању. То је била суштина мог коментара, а не руска свеукупна политика, коју као тему покушавате да ми наметнете. Наизглед аналитички, ваш коментар је најобичнија предрасуда према ономе ко смогне храбрости да каже да је патриота. Више нико не сме да каже да је патриота, јер је патриотизам, намерно стављен у погрешан контест, обесмишљен, искарикиран и исмејан. Некада је била "истрага потурица", а сада "истрага патриота". Ваша истрага је са већ задатом тезом да је српски патриотизам надахнут Каљинком и небеском Србијом.
Препоруке:
2
0
93 недеља, 16 јул 2017 11:58
Југославија
Sav narod glup a Spiridon "pametan". Jadan...
Препоруке:
3
0
94 недеља, 16 јул 2017 12:00
Одбрана и последњи дани
Dejan@

.. ali realno to dizanje ruke protiv na rezoluciju o Srebrenici ih nije kostalo bas nista..

Рецимо да их није пуно коштало, али је нама пуно значило. Или ти мислиш да није? Зашто је Марко Јакшић у свом тексту "Све руске подршке - јуче Мило, данас Вучић", прећутао руско стопирање резолуције? Па, не могу се ни тако анализирати односи. Мислим да долазимо до неспоразума око улоге Русије, пре свега, јер нереално процењујемо њену снагу и моћ. Русија је 92. била распала земља. У новоформираним државама двадесет милиона Руса је остало обесправљено (Солжењицин). Русија им није могла помоћи, а да помогне нама. Под контролом Запада и ММФ да гласа против санкција? Па и Милошевић је ставио под санкције Србе преко Дрине. Доласком Путина на власт Русија се консолидује, помаже (Републику Српску поготово), али наравно да би требала више.
Препоруке:
2
0
95 недеља, 16 јул 2017 12:01
Одбрана и последњи дани
Dejan@

.. ali realno to dizanje ruke protiv na rezoluciju o Srebrenici ih nije kostalo bas nista..

Рецимо да их није пуно коштало, али је нама пуно значило. Или ти мислиш да није? Зашто је Марко Јакшић у свом тексту "Све руске подршке - јуче Мило, данас Вучић", прећутао руско стопирање резолуције? Па, не могу се ни тако анализирати односи. Мислим да долазимо до неспоразума око улоге Русије, пре свега, јер нереално процењујемо њену снагу и моћ. Русија је 92. била распала земља. У новоформираним државама двадесет милиона Руса је остало обесправљено (Солжењицин). Русија им није могла помоћи, а да помогне нама. Под контролом Запада и ММФ да гласа против санкција? Па и Милошевић је ставио под санкције Србе преко Дрине. Доласком Путина на власт Русија се консолидује, помаже (Републику Српску поготово), али наравно да би требала више.
Препоруке:
2
0
96 недеља, 16 јул 2017 13:51
Dejan
@Одбрана и последњи дани
Zasto ti trazis opravdanja za Ruse tamo gde ih oni sami ne traze? Putin inace hvali Jeljcina kad god moze. I ne slazem se sa tobom da su Rusi morali da glasaju za sankcije, po cemu su morali? Milosevica i sankcije na Drini ne opravdavam ni najmanje, ali Srbija je tada bila u 1000 puta tezoj situaciji od Rusije kako mozes to da poredis uopste. Shvati zemljace da mi KRVARIMO IZ AORTE, nama je bila potrebna pomoc pre 10-15 godina kad je patriotska scena jos bila jaka, sad prakticno ne postoji jer se narod predao i jer su patriote marginalizovane razjurene kupljene ili ekonomski ugusene. Dobar deo je i umro. Sad je lako Rusima reci "pa sta ima da pomazemo ovima, sve sami Evropejci i natofili". Mozda su to i zeleli da nas se lakse otresu. Nismo bas ovako izubijani atraktivni za prinatelja, cak ni njima, samo vidis, pravi prijatelji nikad ne dozvoljavaju da potones do kraja.
Препоруке:
1
2
97 недеља, 16 јул 2017 14:05
Dejan
@Одбрана и последњи дани
Za kraj samo jedna stvar jos. Hajde na stranu sve price o prijateljstvu, pomoci, duznosti prema prijatelju.
Koji je ucinak ruske politike nakon 27 godina zapadne agresije i mrvljenja srpskog naroda? Ako mislis da je njihova podrska bila sasvim solidna i da je bilo koristi od trecerazrednih sarlatana tipa Resetnjikova i Guskova, te slatkorecivog Prilepina, u redu nemamo o cemu da razgovaramo. Samo ja mislim da je njihova politika bila kukavicka i neiskrena. Operacija uspela pacijent umro. Resetnjikov se najeo cevapa i sopske salate, Srbije vise nema i hvala vam lijepa.
Препоруке:
1
1
98 недеља, 16 јул 2017 15:01
Спиридон
@ Југославија

Једна од основних софистичких или боље рећи логичких ситних превара у некој расправи је тзв Argumentum ad populum или ти позивање на бројност оних који подржавају неки став. У преводу пре неколико стотина година су на пример практично сви људи мислили да је земља равна плоча а само пар њих да је округла, време је показало које ту био глуп а ко није. Међутим како је та ваша популарна страна слабија интелектом и аргументима, онда се у расрпаву креће обично или из типичног Ad hominem-а то јест покушавате мене лично да нападате а не исправност мојних аргумената којима не можете ништа или тако као ви тим вашарским ситним добацицањима као баба иза каце што се каже...
Препоруке:
1
1
99 недеља, 16 јул 2017 15:08
@Dejan
Rusija devedesetih nije imala razloga da podrzava nekakvu Jugoslaviju sa kojom nije postojalo nikakvo tradicionalno prijateljstvo, Kraljevina Jugoslavija je poslednja u Evropi priznala SSSR, komunisticka 1948 skoro usla u rat, u nesvrstanima suzbijala sovijetski uticaj, da bi 1992 Srbija ponovo napravila nekakvu Jugoslaviju, pokazavsi time kakav je njen odnos prema vlastitoj tradiciji, a kamoli nekim tradicionalnim odnosima sa Rusijom koje su se srpski politicari setili kada se pokazalo da Zapad i Islam podrzavaju separatiste, pa su se onda setili "tradicionalnih odnosa i pravoslavlja".Posle 2000-e Rusiji je jasno receno da je EU strateski interes Srbije, sve vlasti koje su navodno bile "patriotske"(Kostunicine) nastavljale su putem ka EU, da bi Tadic bezobrazno problem KiM preneo iz UN na EU, po principu "mi cemo to sa zapadnim prijateljima, a ako zagusti eto nas kod vas".Srbija zapravo provocira Rusiju, zeli "veci angazman", Vucicu bi lakse bilo da Putin odbije da ga primi, njemu...
Препоруке:
1
4
100 недеља, 16 јул 2017 15:15
Спиридон
@ Одбрана и последњи дани

Можда јесте била карикатура али је била болно тачна као што су то на пример Петричићеве карикатуре нашег Вође. Дакле Руси су купили НИС и купили су га по повлаштеној цени и уз повлаштене услове, наравно уз обећање да ће изградити Јужни ток. Међутим они нису изградили Јужни ток а да нити једног тренутка нису али ни помислили да нама браћи својој неку макар и минималну компензацију дају за то, јер очигледно нису испунили оно што су требали.
Дакле под један плаћамо гас не по најмањој нити по било каквој братској цени, већ строго по економској.
Под два висина рудне ренте је братска за Русе зато што је све било део пакета са Јужним током али иако Јужног тока нема њима не пада на памет да промене али ни зарез у потписаном уговору а камоли да плате више.
Под три користе фрактацију приликом експлоатације нафте а то уништава и загађује све около у поприлично великом пречнику.
Под четири цена горива није сигурно најмања а камоли најквалитетнија у околини...
Препоруке:
1
1
101 недеља, 16 јул 2017 16:16
Одбрана и последњи дани
Dejan@

Морам сад, у своје име, да кажем да сам био прецизан и јасан. Позвао сам се на онај део твог коментара којим си објашњавао да се та руска улога не може никако изједначавати са улогом Запада. А сада о твојим коментарима кад је у питању руско ангажовање. Ако ти мислиш да нема разлике између увођења санкција и спречавања геноцидне резолуције, онда стварно немамо о чему да разговарамо. Где сам то ја поменуо пријатељске или братске односе? Тога нема у политици. Можемо говорити о заједничким интересима, који су се, када је у питању Србија и Русија, поклапали кроз историју. Углавном, кад год је Русија била у тешкој ситуацији била је и Србија. И обратно.
Препоруке:
1
0
102 недеља, 16 јул 2017 16:55
Југославија@недеља, 16 јул 2017 15:08 @Dejan
Историјски гледано постоје дубоке пријатељске везе између руског и српског народа прије свега,што апсолутно нема везе са Југославијом или СССР, Србијом или Русијом, односно њиховим руководствима у датим временима.Србија и Русија никада нису биле и надамо се да неће ни бити на различитим странама.Бројни добровољци су помагали у одбрани српског народа западно од Дрине.Патриотске фракције и у вријеме Јељцина,снажно су подржавале Србију одн. Југ.за вријеме злочиначких санкција и агресије.Издајничко-злочиначка,криминално-коруптивна фракција Козирјева и Касјанова носи заслуге за увођење санкција и сво зло отуд потекло.Руска федерација у складу са својим могућностима пружала је подршку.Осуда агресије била је снажнија у политичком смислу и од недавне блокаде резолуције о Сребреници.Ми трећу Југославију нисмо правили, она је била континуитет оне Југославије која је настала 1918 и легитимна воља српског и црногорског народа.Подсјећам Вас на референдум у ЦГ али и на општу подршку опстанку Југ.
Препоруке:
2
0
103 недеља, 16 јул 2017 17:28
@Jugoslavija
To je iluzija koju proizvodi srpska politicka elita.Socijalizam je predstavljao veliki diskontinuitet u istoriji srpskog naroda, cije su neke posledice formiranje crnogorske nacije, zbog cega dva srpska plemena Srbi i Crnogorci formiraju jugoslovensku drzavu SRJ, otudjenje "makedonskih" manastira, formiranje KiM i buduce otudjenje kosovskih manastira....Jugoslavija nije bila deo Istocnog bloka, imala je cak revizionisticki status,u nesvrstanima je imala problematicnu ulogu, vrednosno je bila okrenuta Zapadu, u Rusiji devedesetih, koja je i sama tek trebalo da rascisti i poveze se sa svojom prosloscu, a tek je izasla iz ideoloskog sukoba sa Zapadom, nekakva Jugoslavija nije mogla biti razlog ni za kakav sukob sa bilo kim.Te price o imenima i simpatijama, dobrovoljcima, pa iz Danske su se borili u Hrvatskoj, ne znace nista spram cinjenice da su devedesetih to bile drzave koje su vodili komunisti, bez komunizma i koje su tek trebale da se povezu sa svojom prosloscu, a kamoli...
Препоруке:
0
2
104 недеља, 16 јул 2017 17:43
@Jugoslavija
..."nastave" nekakve tradicionalne odnose.Kao sto mi vise nemamo nikakve veze sa nasom istorijom, pismom, manastirima na KiM i u Makedoniji, tako nemamo ni neke posebne veze sa Rusijom, osim kao zamenom za nasu nemoc na unutarpolitickom planu.Rusija ima bolje ekonomske odnose sa Madjarskom, veci kupac njenog oruzja je Grcka, za gasovod i geopoliticki je znacajnija Bugarska.Rusija je tesno povezana sa Islamom i tesko je pomisliti da ce jednog dana rizikovati sukob sa njim da bi omogucila Srbiji da vojno vrati KiM, tim pre sto za to nema razloga jer sve vlasti, svi izbori naroda i sva politicka kretanja Srbije ukazuju da Srbija ide u EU.Zato pozivanje na "tradiciju" u ovom slucaju samo sluzi kao zamena za to da ne postoje nikakvi posebni odnosi, pa daj onda tradiciju, pravoslavlje.
Препоруке:
0
2
105 недеља, 16 јул 2017 17:49
Спиридон
@ Одбрана и последњи дани

Ја се извињавам али да ли је икако могуће да се престане са тим изједначавајућим подметањем, јер нико од нас нити једног јединог тренутка и не помиње нити ЕУ а још мање Америку и оно што су они чинили овде, већ искључиво причамо о Русији и начину на који се она понаша, односно учинку њеног деловања као једином аршину којим се то може измерити. Тако да коректности расправе ради било би заиста упутно да на аргументе одговарате контраргументима а не ситним подметањима у стилу свако ко против Русије било шта и најмање лоше каже, тај је срБска браћо другосрбијански издајник који изједначава Русију и Америку а богами и лаже...
Препоруке:
1
1
106 недеља, 16 јул 2017 18:17
Југославија@недеља, 16 јул 2017 17:28 @Jugoslavija
Не желим да исправљам Ваше нетачне наводе попут оног да је формирање нације посљедица социјализма па надаље...Јер то није тема.

Није у питању само традиција. Руски и српски народ вијековима повезују борба за слободу, борба против истог агресора, борба против империјализма. Тако ће бити надам се и у будућности. Тој борби чија ће окосница бити Русија, придружиће се сви слободољубиви људи, свих нација и религија. За љепши и бољи свијет.
Препоруке:
1
0
107 недеља, 16 јул 2017 18:47
Одбрана и последњи дани
Спиридон@

Ја се извињавам али да ли је икако могуће да се престане са тим изједначавајућим подметањем, јер нико од нас нити једног јединог тренутка и не помиње нити ЕУ а још мање Америку и оно што су они чинили овде,

Нисте поменули Америку? Ово су ваше речи на почетку полемике....

Просто и једноставно, као што је Америка империја тако исто је и Русија а империје и силни су увек гледали прво себе и свој интерес. Тако да као што рекох нису проблем они проблем смо ми који верујемо у те шарене лаже који нам они тако лепо продају, па онда само имамо лаже Сделано в России и лаже Made in USA...

Ако ово није изједначавање, онда не знам шта је.
Препоруке:
0
0
108 недеља, 16 јул 2017 18:58
Спиридон
@ Југославија

У преводу једна испразна прича, позивање на историјске везе и гомила снова о некаквој борби против империјализма којој ће се као сви прикључити само што нису...!? Ја бих вас схватио да ову причу причамо пре чедрдесет и више година, чак бих вам и све што кажете одобравао, јер Русија тада односно СССР је под број један имала сасвим другачији економски систем од Запада и подржавала свим срцем људе као што су били нпр Че Гевара и браћа Кастро у њиховој борби против империјалног неоколонијализма. Међутим данас Русија има потпуно исти економски систем као и Запад, чак у извесној мери барем на унутрашњем плану и много гори, зато што има мање реда а више олигарха који су изнад сваког закона, односно боље рећи у неразмрсивом клупку са политиком уз обиље корупције. Мени је према томе јако жао али православље какво треба да буде и такав политичко-економски систем не да нису компатибилни, него морају бити један против другога или је онда такво православље само празна љуштура...
Препоруке:
2
1
109 недеља, 16 јул 2017 19:09
Одбрана и последњи дани
субота, 15 јул 2017 14:16 @Spiridon
I sada je neaktivnost Rusija isto sto i aktivnost Amerike i EU na bombardovanju RSK, R.Srpske, R.Srbije i etnickom ciscenju Srba iz Hrvatske i KiM.To je kao kada bi one na snimku, cijom se "strucnom ekspertizom" bavis danima, kako bi "dokazao" svoj drugosbijanski autosovinizam, koji su neaktivni i ne pomazu Amerikancu izjednacio sa ovom grupom koja ga sutira.To je tebi sve isto.

Поменуо је још неко. Овај коментар је упућен вама. О коментарима Славка,који поставља дилему између Русије и Запада и опредељује се за НАТО пакт, да и не говоримо. Безразложно ме оптужујете да подмећем нешто што нико није поменуо. Увод у ову полемику су биле ваше речи из мог предходног коментара о империјама које су све исте, што апсолутно није тачно кад је у питању однос тих империја, које сте ви поменули, према Србији.
Препоруке:
0
0
110 недеља, 16 јул 2017 19:24
Спиридон
@ Одбрана и последњи дани

Мислим да се ми очигледно не разумемо, односно боље рећи ја стално заборављам да са вама патриЈотама човек треба као са децом у основној школи, да све полако објашњава и по могућности црта на табли шареним кредама. Дакле под оним што сам рекао сам покушао да на сликовит начин објасним да ми треба да мало реалније гледамо понашање Русије и да схватимо да је и она империја, да има своје интересе и да су јој њени интереси на првом месту а не као што ви кремљољупци патриЈотски сањате. Тиме се ни на који начин не изједначава Русија и Америка а посебно не све оно што су Американци и Европа урадили на овим просторима у протеклих пар деценија. Међутим ја заиста немам живаца да у сваком свом коментару цртам да мени то не да није исто него су два универзума али ја од Америке и Европе никада ништа друго нисам ни очекивао, од Русије јесам и то далеко далеко далеко више него оно што сам видео у истих тих пар деценија.
Унапред хвала на будућем разумевању...
Препоруке:
2
3
111 недеља, 16 јул 2017 19:29
Југославија
Спиридон

Русија има потпуно исти економски систем као и Запад, чак у извесној мери барем на унутрашњем плану и много гори,


Прилично тачна опсервација. Око тога се у потпуности слажемо. Отуд и потичу сви проблеми Русије. Но у последње вријеме расте државна контрола над капиталом, ресурсима и производњом. Због тога је запад и притиснуо Русију. Дакле борба је увелико почела.
Препоруке:
1
0
112 недеља, 16 јул 2017 20:11
Одбрана и последњи дани
Спиридон@

Чекајте мало, не губите стрпљење. Нисам се ја обратио вама, него ви мени и сад би као мало дете "престали да се играте", јер вас игра замара и нервира, зато што играчке више нису у вашим рукама. Очекивао сам да ћете, кад останете без аргумената, прећи на лични тон, етикатирајући ме да сам патриЈота и кремљољубац, па ми, у вези с тим, одговорите да ли сам ја вас етикетирао у коментарима? Ви се представљате као поштена интелигенција, па ми поштено и одговорите. Прво сте рекли да подмећем, па да сам оно што сте написали, затим да вас не разумем, чиме ми се импутира глупост и незнање. Објасните ми зашто сте прешли на лични тон.
Препоруке:
1
0
113 недеља, 16 јул 2017 20:17
Спиридон
@ Југославија

Нисам баш сигуран, односно да будем прецизан мислим да је потпуно супротно. Као најбољи пример онога што тврдим вам је продаја 19.5 процената Росњефта односно народски речено руских налазишта нафте Катарском инвестиционом фонду, односно да амерички Ексон чека да санкције падну како би могао са истим тим Росњефтом да буши нафту у дилу на Арктику. Када погледате те вести хладне главе и без емоција, ви видите да Русија није гадљива на катарске паре после свега око Сирије а још мање на амерички односно боље рећи Рокфелеров Ексон, да не причамо о томе да бушење на Арктику има своје етичке проблеме и проблеме заштите животне средине. Када томе додате дил са Немцима на северу, односно са Турцима на југу око гасовода ви видите да је Русији реално једино профит око нафте и гаса битан, тј да се не може причати преко РТ и осталих руских медија бајка о антиглобализму и борби против империјализма а да се праве такви дилови, јер је то онда чиста хипокризија и замазивање очију...
Препоруке:
1
1
114 недеља, 16 јул 2017 20:36
Спиридон
@ Југославија

Ех да чисто да не заборавим, мени највеће могуће разочарење када је Русија у питању је њена отворена у свака друга могућа подршка Трампу у предизборној кампањи. Дакле оно што ви сада видите у смислу какав је Трамп заиста је свако видео ко је желео да види, ја лично сам на пример овде онемео причајући да ће управо ово да се деси и да је све друго само илузија коју немилосрдно пумпа руска пропаганда преко РТ-а и осталих алтернативних медија. Према томе ако је то могао да види свако са два грама мозга у глави, могла је да види и Русија а посебно зато што је Трамп типичан представник капиталистичке олигархије у Америци. Међутим Русија је имала свој интерес да лаже људе како је Трамо антиглобалистички Исус Христ и да хакује мејлове Хилари да би помогла Трампу. Немам ништа против тога и све то разумем, јер само су интереси вечни као што рече Черчил АЛИ онда ми немојте преко РТ-а и осталих медија гуслати о антиглобализму и банкстерима ако није проблем молићу лепо...
Препоруке:
1
2
115 недеља, 16 јул 2017 22:00
Dejan
@Одбрана и последњи дани
Nigde nisam izjednacavao politiku Rusije i zapada, ali glasanje za sankcije nema opravdanja, to je gnusan cin istorijske izdaje bez obzira ko je bio na vlasti, a Rusi se uopste ni ne pravdaju niti ogradjuju od toga. Meni je neverovatno da ti u trazenju opravdanja ides toliko daleko da tvrdis da Rusija eto nema nista sa Jugoslavijom? Kao da Rusi nisu znali ko je tu ko, i ko je njihov prijatelj? Stotine dobrovoljaca koji su dosli iz Rusije da se bore na srpskoj strani su i te kako znali ko je njihova strana. I jos nesto, u politici i te kako pistoje prijateljstva i saveznistva, pitaj Bosnjake i Turke ako mi ne verujes. Nase prijateljstvo sa Rusijom je vrlo dugo i ima posebnu tezinu, nije tacno da postoje samo interesi i nista vise. Da ne mislis mozda da ce Englezi iz nekog interesa nekad bombardovati Novi Zeland ili Australiju kao sto su nas?
Препоруке:
0
1
116 недеља, 16 јул 2017 23:24
Југославија
Спиридон

Да се адекватно одговори на то ваше писаније довољно је само навести податак да 80% руског извоза чини извоз сировина, претежно нафте и гаса, али и угља, жељеза, алуминијума итд. Мора од нечег да се живи јелда? Зависност од таквог извоза чини веома рањивом руску економију, а знамо да је усљед санкција које су уведене иста доживјела драстичан пад. Западни империјалисти желе неограничен приступ токовима профита од продаје руских сировина. Ту је квака са Украјином. Олигарси, материјалисти, издајници. А што се тиче Трампа, обећавао је... Лаку ноћ.
Препоруке:
3
0
117 понедељак, 17 јул 2017 01:25
Одбрана и последњи дани
Dejan@

Једно су осећања појединаца (добровољаца), а друго државна политика, која никако не мора да прати расположење народа. Данашња Србија је очигледан пример. У основи свих међудржавних односа пре свега је политички и економски интерес, па тек онда ако има места и за пријатељство. Интереси Русије и Србије кроз историју су се подударали, па је било значајне помоћи од Руса, не тако често, али довољно да Србија у тешким моментима преживи. Занимљиво да ти упорно помињеш гласање за санкције, а да се и не осврћеш на блокирање британске резолуције. У најмању руку, ово друго је исправило штету што нам је направило оно прво, тако да нема разлога за драматизовање руско-српских односа. Да имају интерес Енглези би свакако бомбардовали Нови Зеланд и Аустралију, иако ти је поређење апсурдно. Што се тиче пријатељства и савезништва између Турака и муслимана из БиХ, зависиће од развоја ситуације на Блистоку. Али то је већ друга тема.
Препоруке:
2
0
118 понедељак, 17 јул 2017 11:06
Спиридон
@ Југославија

Под један требало је заиста бити поприлично глуп па и поред бесомучне РТ & алтернативни медији кампање и на секунд поверовати да ће кловн, шарлатан и ријалити звезда какакв је Трамп бити било шта друго него што је увек био, тако шта да вам кажем мислим око тога да је обећавао него да се погледате у огледало и поразмислите о себи самима, пошто сте наивни као деца и заиста вас је лако преварити.
Под два не сећам се да је Арктик икада био руска територија а ви ме исправите ако грешим, према томе о каквом ми то империјализму и отимању сировина причамо ако Рокфелеров Ексон и руски Росњефт заједно буше тј отимају на ничијем Арктику из потпуно истих побуда, јер као што ви рекосте мора и Ексон од нечега да живи па је л' да...?! Према томе онда нема приче о антиглобализму и о банкстерима и о империјализму ако највећа руска нафтна компанија са Ексоном ставља шапу на бушење по Арктику да би се ето од нечега живело.
Према томе драги мој не може се бити мало трудан...!?!
Препоруке:
0
3
119 понедељак, 17 јул 2017 11:46
Спиридон
@ Југославија

Односно да будемо прецизни када Енглези, Канађани или Американци на пример раде фракинг бушење онда се кука, јауче и снимају документарни филмови па приказују на РТ-у. Међутим када се ради исти тај фракинг и то нама испред носа на нашој рођеној земљи е онда ником ништа је л' мора од нечега да се живи. Према томе немам ја ништа против ничега у свему томе али дајте само да онда да ствари називамо правим именом а не да причамо бајке о борби против империјализма и антиглобализму, јер је то онда само шарена лажа иза које се крије борба за профит, своје интересе и проширење зоне свог утицаја...
Препоруке:
0
3
120 понедељак, 17 јул 2017 15:59
Југославија
Spiridon

Trampove izjave i kampanju nije oblikovala RT niti bilo cija propaganda. Tramp je sa svojim timom na vrlo efektan nacin okrenuo nezadovoljne mase u SAD protiv establismenta koje su umjesto apsolutnog favorita odabrale totalnog autsajdera. Pod jedan.Pod dva morate shvatiti ako ne shvatate ili pod uslovom da ne shvatate da zapad i R nisu isto. Vi uporno R izjednacavate sa zapadom, sto je netacno i nekorektno. Imperijalisticki zapad sprovodi hegemonisticku i pljackasku ekspanziju, za razliku od Rusije koja vodi odbrambenu politiku, brani svoj nacionalni suverenitet i ne posjeduje ni blizu ekonomske ni vojne kapacitete za takmicenje sa zapadom. Rusija ima ozbiljne unutrasnje probleme jer njeni oligarsi, kriminalci pokusavaju da sacuvaju opljackano nacionalno bogatstvo ne hajuci za nacionalnu izdaju. Njima je njihovo bogatstvo na prvom mjestu, a siromastvo u kojem narod zivi ih ne zanima. To mora da se promijeni u Rusiji da bi ona postala ne konkurent,vec takmac kao SSSR.
Препоруке:
3
0
121 уторак, 18 јул 2017 02:26
Dejan
@Одбрана и последњи дани
Argumenti su ti slabi, ali bas slabi. U ovoj epohi u kojoj zivimo Britanija NIKAD nece bombardovato AU ili NZ, oni imaju SVEST da pripadaju istom svetu. Turska NIKAD nece bombardovati Bosnjake iz istog razloga. Grcka NIJE ucestvovala u ratu protiv nas 1999. Koji deo ti tu nije jasan? Rusija jeste prijatelj Srbije i obrnuto u elementima dugog trajanja, ja sam bio u Rusiji govorim ruski i znam kako razmisljaju. Jedina je razlika sto oni nas dozivljavaju kao deo slovenskog sveta a kod nas taj element uopste ne postoji. Zbog Hrvata, Muslimana, pa i Slovenaca, Srbe ne zanima nikakvo slovenstvo odavno. Dakle tradicionalne veze medju narodima imaju i te kako veze sa polïtikom. Kad su zapretili Madjarskoj sankcijama Poljska je mometalno reagovala i najavila veto, oni su inace veliki prijatelji fo prijateljstvo neguju i grade. Tvoja prica je zapravo drugosrbijanska, oni nas ubedjuju decenijama da u politici nema prijatelja vec samo interesa.
Препоруке:
2
1
122 уторак, 18 јул 2017 02:37
Dejan
@Одбрана и последњи дани
Nisam ignorisao glasanje protiv rezolucije o Srebrenici ali si ti to precenio debelo i poredis sa sankcijama 1991. a to je vec preterivanje. Takve sankcije nikad nisu uvedene ni jednoj zemlji, ja ti garantujem da u Severnoj Koreji benzin se ne prodaje u plasticnim flasama niti se ikad prodavao, a uopste ne verujem da Kina i Rusija postuju te sankcije. Prakticna steta od rezolucije se ne moze porediti sa stetom od sankcija.
Препоруке:
2
1
123 уторак, 18 јул 2017 07:57
Спиридон
@ Југославија

Занимљиво само како ви који сте слушали Трампове изјаве у одабраним одломцима на српском имате сасвим другачији утисак него ја који сам кампању испратио на енглеском преко америчких медија и слушајући практично све његове изјаве у целости. Дакле неко вам је сервирао оно што је требало да чујете и ви сте у ту искривљену и лажну слику о антиглобалистичкој борби против естаблишмента наивно поверовали. Према томе Американци су гласали за Трампа из других разлога.
Што се тиче изједначавања, не изједначавам ја ништа већ је вама патриЈотским кремљољубцима све што се каже а да није панегирично обожавање одмах знак некакве издаје и покушаја да се изједначи, што више говори о вама него мени и мојим коментарима. Све то што ви причате су лепи снови а реалност у Русији и њена политка када се сагледају хладне главе су нешто сасвим друго. Наравно пошто и сами знате да је све што сам рекао непорецива и лако проверива истина, ви онда по добром старом обичају крећете у етикетирање...
Препоруке:
0
2
124 уторак, 18 јул 2017 10:32
Југославија
Spiridon

Znaci Vi tvrdite da su stvari koje je Tramp obecavao u svojoj kampanji poput one da se nece mjesati u unutrasnje stvari drugih drzava, da ce saradjivati sa Rusijom, da ce rjesavati unutrasnje probleme SAD a ne trositi novac njihovih poreskih obveznika na besmislene ratove itd. izvucene iz konteksta, odnosno propaganda za nas "naivne" ili sta vec?
Препоруке:
2
1
125 уторак, 18 јул 2017 11:30
Одбрана и последњи дани
Dejan@

Ово већ прелази у неку врсту глувог телефона озвученог твојим бесмисленим поређењима.Нови Зеланд и Аустралија су британске колоније. О каквом пријатељству причаш? Али сигурно да би Британци бомбардовали Новозеланђане и Аустралијанце ако би покушали да се ослободе колонијалног статуса. Што се тиче муслимана и Турака, очигледно да ти није позната историја њихових односа. Па није једанпут Порта слала силну војску да угуше побуне муслимана у, како је они називају, Босни. Нису их тада бомбардовали само зато што није било авиона у то време. Зашто је Пољска најавила вето кад је Мађарској запрећено санкцијама? Зато што је бранила своје позиције и свој интерес, јер се нашла у истом "средњоевропском лонцу" са Мађарском и Чешком када је Европска комисија против њих покренула прекршајни поступак због проблема са избеглицама. Нисам у потпуности негирао пријатељство, али на првом месту је интерес, о чему говоре моји "слаби2 аргументи.
Препоруке:
0
0
126 уторак, 18 јул 2017 11:38
Одбрана и последњи дани
Dejan@

Jedina je razlika sto oni nas dozivljavaju kao deo slovenskog sveta a kod nas taj element uopste ne postoji. Zbog Hrvata, Muslimana, pa i Slovenaca, Srbe ne zanima nikakvo slovenstvo odavno.

Да ли си свестан шта си написао? Па заједница Срба, Хрвата, муслимана, па и Словенаца је грађена на идејама пансловенства. Идеја југословенства (у најновијој верзији) сеже у доба Илирског покрета (готово неизмењена), а пансловенство као њена клица датира од Ћирила и Методија. Зато је мало неумесно "прозивати" КПЈ као носиоца те идеје.
Препоруке:
3
0
127 уторак, 18 јул 2017 11:47
Одбрана и последњи дани
Dejan@

Пре ће бити да си ти подценио значај руског вета на британску геноцидну резолуцију. У економском, политичком, па и егзистенцијалном смислу. Оптужба за геноцид повлачи и плаћање ратне одштете, што би економски обогаљило Србију готово као и санкције. Али то није оно најгоре. Означавање једног народа геноцидним може да представља оправдање за будуће погроме и геноциде над тим народом. Размислимо о томе.
Препоруке:
2
0
128 уторак, 18 јул 2017 13:49
Спиридон
@ Jugoslavija


Управо то тврдим да су делови његових изјава, јако често извучени из контекста форсирани преко мреже тзв алтернативних интернет медија на које Русија има утицај, јер пласира вести које се онда методом одјека преносе на даље. Исто тако су либерални мејнстрим медији у Америци извлачили из контекста сасвим неке друге његове речи да би га представили у лошем светлу, односно онако како је то њима одговарало. Причао сам о томе још док је кампања била у току, да се вама продају бајке а да вам нико не помиње на пример како исти тај миротворац Трамп обећава повећање оружаних снага за скоро па 100000 људи, осавремењивање нуклеарног арсенала, као и авијације то јест подморница итд итд.
Проблем свих проблема је што ви не схватате америчку политичку сцену, за шта се ко залаже односно ко је из које приче и одатле те наивне процене и подложност пропаганди. Прво што је требало да научите још као мали као неко ко памти и Тита и СФРЈ је да телевизија и новине воле да лажу...
Препоруке:
1
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер