Kao i uvek,Antonic jasno i precizno,ravnopravno tretira sve ljude i njihova prava.Zato je NSPM redak,sem NIN-a ,objektivan casopis u Srbiji.
Gay populacija svojim paradama "ponosa"leci svoje frustracije i zeli da nametne svoju posebnost,kao pozeljan model u drustvu.U svakodnevnom zivotu apsolutno ih niko ne diskriminise.Dokaz su brojne poznate licnosti,homoseksualci na svim poljima javne delatnosti u Srbiji.
Problem je njihovo agresivno ponasanje koje potire njihovu ideju o ravnopravnosti.
Osobe koje vidjamo na TV steta su i za same gay-poklonike.
Gledala sam te parade u Montrealu,Londonu-kako je pornografija zabranjena-kao i ispoljavanje vulgarnosti na javnom mestu,organizatori parade duzni su da se od toga uzdrze.Ukoliko se ogrese o zakon,slede im kazne.
Za vredjanje drugih kao i vredjanje verskih osecanja Srba i SPC,javni tuzilac je morao da podigne optuznicu ili bar da ih mandatno kazni.
Ispada da su oni gradjani prvog reda i da im je dozvoljeno da vredjaju druge.
Ja ne dozvoljavam da se od mojih poreza novac koristi za "parade"-imamo pravo da trazimo da nas novac ide gladnima i bolesnima....
Препоруке:
0
0
2
субота, 20 јун 2009 15:02
Игњатије
Скраћеница ЛГБТ није баш прецизна јер су на паради у Сан Франциску 1997. године учествовали и зоофили са својим "омиљеним животињама", углавном псима.
За припаднике нетрадиционалне сексуалне оријентације много је боље користити свеобухватнију скраћеницу:
ЛГНЗБТП
Л - лезбо
Г - геј
Н - некро
З - зоо
П - педо
Т - транс
П - педо
... или од миља - Легонозбитропи.
Препоруке:
0
0
3
субота, 20 јун 2009 15:19
игорсима
Моје виђење је да је педерска (и ако не може ова реч не објављујте мој коментар) прича смишљена и снабдевена средствима баш зато да би се разбијала породица, Црква, војска,... уколико ти људи не би деструктивно деловали по наше друштво - не би добијали паре и не би имали никаквог утицаја у друштву. То вам је практичан пример теорије завере...
Друга ствар око које се вероватно нећемо сложити је да држава ове педерске бригаде потпомаже због истог разлога због којег потпомаже и "аутономију" Војводине. Дакле, смишљено деловање против интереса српског народа, сасвим небитно који је разлог. Према томе, у питању су много озбиљније ствари од права хомосексуалаца. И самим тим, људи који брину о Србији и српском народу, када сагледају стање ствари и да држава није од помоћи - узимају ствари у своје руке. Како? Како знају, могу и како прилика налаже...
Али, да видимо какво је стање на терену. Дакле, педери хоће да демонстрирају. Хоће право на брак и усвајање деце. Сматрају да је њихово опредељење хвале вредно.
Сматрају да њихово понашање треба да буде друштвено прихватљиво. Али, не нуде неке посебне разлоге за то.
Или мисле да им и не требају? Да све што људи раде и што желе треба да буде друштвено прихватљиво?
Да ли то значи да ћемо сутра имати параде љубитеља аналног секса? Да ће људи који заговарају анални секс моћи да се појављују на телевизији и говоре нам о људским слободама?
Било да је одговор на ова питања "Да" или "Не", моје следеће питање је исто:
Где је граница друштвено неприхватљивог понашања?
Да ли су следећи борци за спуштање границе пунолетства са 18 не 15 или чак 13 година? Како би педофили могли да лакше задовоље своје жеље?
Или ће се граница повући код некрофила? Зоофила? Садиста и мазохиста?
Хоће ли сви они дефиловати нашим улицама и телевизорима?
Или ћемо чекати и дочекати борце за слободу избора који ће нас убеђивати да смо довољно слободни да можемо проводавати своја тела и да робовласништво треба легализовати
Препоруке:
0
0
4
субота, 20 јун 2009 15:34
paja patak
У овом грму лежи зец: "...Да ли то значи да Министарство спрема још неки законски (или можда чак уставни?) пројекат у корист "припадника ЛГБТ заједнице"? И да ли се тај пројекат "де-дискриминације" геј и лезбо популације случајно односи на ЛГБТ бракове и ЛГБТ усвајање?..." То су тек следећи кораци, који ће доћи после неколико неометано поновљених "парада поноса". Тако је све почело и у Холандији пре доста година, онда је и градоначелник Амстердама учествовао на паради, затим су легализовани истополни бракови, а не могу са сигурношћу да кажем како стоји ствар са усвајањем деце. У сваком случају тај процес "напредује". Пошто сам лекар, дефиниција "напредовања" ми није иста као и у свакодневном говору. Јер - и патолошки процеси могу напредовати, а то не значи обавезно ка бољитку. Једноставно - покушавам да не примећујем такве друштвене процесе - што би неки можда чак рекли: девијације. У Србији је, бар за сада и у овој фази, чини ми се, кључ у ономе "неометаном понављању". Е - живи били, па видели.
Препоруке:
0
0
5
субота, 20 јун 2009 15:53
игорсима
А можда хомосексуалци мисле да имају разлог који оправдава њихово понашање и опредељење. Да је довољно рећи: "Такав сам се родио" и да то оправдава то што они раде.
Али, тада и воајери и егзибиционисти имају исти изговор. "Такав сам се родио."
Међутим, тиме у потпуности промашујемо суштину овог питања. Јер, нису хомосексуалци ТИ који могу да одређују које понашање је друштвено прихватљиво а које није.
Без обзира шта они мислили о себи - друштво је то које одређује прихватљива понашања.
И ако друштво закључи да је неко понашање друшвено штетно и неприхватљиво, нема никакве везе што је оно неком урођено. Тим пре што нема НИКАКВИХ поузданих доказа да такво поремећено сексуално понашање и јесте урођено а не стечено.
А разлог за друштвену неприхватљивост таквог понашања је једноставан и општеприхватљив:
Хомосексуалност је сексуално понашање. Сврха секса је размножавање, прокреација, рађање беба. Самим тим - сексуално понашање које не доводи до зачећа није оправдано.
Наравно, наши лични разлози за секс су обично сасвим други али то је наша лична ствар - као уосталом и оно шта радимо у својим креветима. И са ким...
И нико од нас не набија другима на нос да воли ово или оно, са овим или оним. Једино хомосексуалаци мисле да имају ту привилегију. Зато што тврде да су се такви родили... као да су нека друга раса људи или неки другачији, трећи пол. Mислиш да је то супер? Твоја ствар, али задржи то за себе. Иначе си непристојан, а ако наставиш са истицањем, и друштвено неприхватљив.
Препоруке:
0
0
6
субота, 20 јун 2009 15:59
Mehanizam projekcije, reprodukcija stigme
Odličan tekst, ali imam malu primedbu. Dakle, u tekstu ste okarakterisali naše društvo kao tradicionalno. Srbija nije tradicionalno društvo, niti, sa druge strane, postoji autentičan konzervativan pokret koji bi bio refleksija kulturnih odlika nekog dela građanstva. Iza ultraliberalnih kao i iza ''konzervativnih'' pokreta stoji i stajala je država. Što se tiče tradicionalnosti, tek o njoj nema ni govora. Ako se u jednoj zemlji svaki peti brak raspada, ako svaka druga devojka ubrizgava silikon u svoja usta, odnosno usne, ako je raspadnuta patrijarhalna porodica, a koliko znamo ovaj fenomen je registrovao Frojd pre ko zna koliko decenija, ako su ugrožene sve tradicionalne vrednosti, onda se pre radi o društvu koje je postmoderno (rezultat anarholiberalnih i nihilističkih konspirativnih pokreta) a ne tradicionalno. Postojanje nekih odlika tradicionalnog društva nije dovoljno da bismo neku zemlju okvalifikovali kao tradicionalnu. No, postoji jedna interesantna pojava u vezi onih koji govore o tradicionalnosti, pa onda konzervativnosti, pa onda zaostalosti ove zemlje. Dakle, radi se o ljudima koji u stvari potiču iz najnerazvijenijih krajeva bivše SFRJ, odnosno Srbije ili Crne Gore, zauzimajući poziciju ''otkrivača'', ''proučavaoca'', tradicionalnosti srpskog društva s pozicije ''modernog, racionalnog'', naučnog radnika, oni u stvari odlike sopstvenog porekla, odnosno ''identiteta'', projektuju na sve nas. Dakle, u tom slučaju svi mi postajemo objekti njihovog socijalnog inžinjeringa kroz kojeg oni sami sebe oslobađaju sopstvenog identiteta, a taj sopstveni identitet prisilno ugrađuju u nas ostale. Ne bi bilo loše kad bi se ovi ljudi konačno suočili sa sobom. Naravno, ne mislim da je vama ovaj mehanizam projekcije svojstven, ali raznim drugim ljudima jeste. Teza ''srpsko društvo je tradicionalno'', je prvo nesociološka teza, zatim koncept koji je ideološki instrumentalan, i na kraju funkcionalana na individualno-psihološkom planu-reprodukcija stigme(Erving Gofman).
Препоруке:
0
0
7
субота, 20 јун 2009 16:32
mehanizam projekcije,reprodukcija stigme 2. deo
Teza: Srbija je tradicionalno društvo, je po svojoj suštini bliža ''diksursu'' orijentalizma nego balkanizmu. Balkanizam nas bar pozicionira u među prostor, dakle u društvo koje poseduje i odlike modernog(progresivnog, racionalnog, prosvećenog, industrijalizovanog, pismenog) društva i odlike tradicionalnog( nepismenog, iracionalnog, regresivnog, neindustrijalizovanog, neurbanizovanog-ruralnog) društva. Orijentalizam ove odlike modernog potpuno odriče i time definiše neko društvo kao nedovoljno sposobno za razvoj, i ''samoupravljanje''. Zatim podstiče podelu društva na ''prosvećene'', ''evropeizovane'', ''racionalne'' elite i nepismenu masu kojom je potrebno upravljati. Ovakav pristup našem društvu je duboko nedemokratski odnosno autoritarni, radikalno negatorski i naravno ''subverzivni''(politički i kulturološki). Sa druge strane, ukoliko bi se ovakav pristup prihvatio, on indirektno delegitimiše celu ''modernu istoriju'' Srbije. Kao što svi znamo Srbija je postala moderna država 1878, imala je nekakav razvoj državnih ustanova, između dva svetska rata, zatim ubrzanu modernizaciju- čitaj industrijalizaciju, opismenjivanje, urbanizaciju posle Drugog svetskog rata. E sad gde naši racionalni ''modernizatori'' vide tradicionalost? To je zaista veliko pitanje. Prvo, u sopstvenom poreklu od kojeg beže. Drugo, možda u sopstvenom privatnom orkuženju, u šta sumnjam. U ideološkim potrebama? Najverovatnije. U profitabilnosti pristupa? Verovatno. U sopstvenim podsvesnim konfliktima? Sigurno. U svom životu i sopstvenom sadašnjem iskustvu? Ne verujem. Ponavljam, sve ovo nije svojstveno Vama, Vi niste ni zastupali ovakvu tezu.
Препоруке:
0
0
8
субота, 20 јун 2009 16:54
горштак
Најпре, треба рећи да је учешће у мирним, пријављеним скуповима основно право сваког човека. Хомосексуалци на то имају право, баш као и на полицијску заштиту од насилника. Нападајући и премлаћујући хомосексуалце, српска екстремна десница у јавности се већ легитимисала као насилна и примитивна. Истински конзервативци, и хришћански, а поготову либерални, осуђују свако насиље и сматрају да се нереди, као приликом прве Gay Pride параде у Београду, 30. јуна 2001, не могу оправдати и не смеју поновити.
Насилно је, г. Антонићу, јавно промовисање педерастије, и то под покровитељством државе. А ове ваше речи су заиста разочаравајуће, да не кажем опортуне. Као да се дивљање НВО-јуришника, уместо голом физичком силом може тек тако умилостивити вашим позивањем на ''право'' и ''предизборна обећања'' владајућих странака. Уместо ''Ми бисмо да будемо Срби, ако се може и сме'' - концепције (ваљда да се моћни и утицајни ''другосрбијанци'' не би превише наљутили), НСПМ би могао да покаже мало више куражи, одлучности, па и искрености у одбрани виталних српских и општељудских вредности (у које сасвим сигурно не спада право хомосексуалаца на јавно афирмисање своје настраности као нечега нормалног - како сте ви малтене отворено рекли).
Препоруке:
0
0
9
субота, 20 јун 2009 17:03
pitanje
Kad su im je vec homoseksualnost "urodjena", zasto onda to zovu seksualnim opredeljenjem? Kada se covek za nesto opredeli znaci da to sam bira. U svakom slucaju, dok su homoseksualci, onda je u redu, tj dok su to sto jesu ali mi ne masu time ispred nosa. A kad postanu pederi, i pocnu da mi sole pamet kako je to jedino ispravno i tome slicno, stvarno sta covek da uradi nego da "pukne"? 'Ajmo sad, ja imam veliki nos, hajde sa svojim drugovima da organizujem (PO)NOS PARADU i da se smejem svima koji nemaju veliki nos. Ili da na slikama njihovima povecavam nos! Pheh, tad bi me i trebalo osamarit' dva tri puta, da se trgnem.
Препоруке:
0
0
10
субота, 20 јун 2009 18:36
Armitage
Homoseksualizam je devijantno ponašanje, u biološkom smislu. Od toga praviti poželjan obrazac ponašanja, je prateći logiku takođe devijacija.
Sa tačke samih homoseksualaca sasvim je logično da oni kao i ostale marginalne grupe žele da nametnu svoj obrazac ostalima jer time stiču legitimitet kroz formulu: "što nas je više to je naše ponašanje prihvatljivije". Ono što nije logično je da za to imaju podršku države čija egzistencija, i mandati njenih vođa potiču od naroda. Time ispada da sam se ja, a i svi mi izjasnili u prilog ovakve politike, što je sasvim sigurno pogrešna procena. Dalje izvodim zaključak da je država izneverila sopstvenu funkciju artikulisanja volje večine, i da je prema tome dužnost svakog pojedinca da joj se u ovoj pogrešnoj odluci suprotstavi.
Kako će se suprotstaviti, to je individualna stvar ali svaka forma je otpora je opravdana jer štiti većinu od toga da joj jedna povlašćena manjina nameće svoj stav. Svako pravo ima svoje granice, pa i toliko naglašavana prava manjina.
Šta god da se desi na toj paradi krajnja odgovornost leži na homoseksualcima koji odbijaju da prihvate okvire normalnog društvenog ponašanja i državi koja ne ostvaruje svoju ulogu na pravi način.
Препоруке:
0
0
11
субота, 20 јун 2009 18:42
Родољуб
Прво, ја одувек користим и израз "педер" и израз "лезбејка", јер су у нашем језику одавно одомаћени, а и они сами себе тако зову, међ' собом.
Друго, у ово накарадно време писања и говора прожетог "хрваштином" (професорица, списатељица, процесуирати...) и укидањем неких традиционалних израза (дефектологија, нпр.), успео сам да скујем израз:
"лица са посебним сексуалним потребама" за који сматрам да их добро описује.
---
Изазивачки став који пласира та популација је, уствари, и највећи проблем, па све реакције које стижу са друге стране (оне која би им "кости пребила"), долазе због питања: "Зашто су ТОЛИКО привилеговани у односу на нас?"
Рече неко овде да српско друштво није баш традиционално, као што то тврди г.Антонић, али ја мислим да наши политичари и "јавни радници" ипак јесу. Уз пар изузетака (који се и не крију) они нису нит' педери нит' лезбејке и јасно је да ту популацију користе искључиво у своје дневно-политичке потребе, а да то тој популацији та очигледна манипулација уопште не смета, иако је ваљда, јасно види. Тај однос треба да буде тема ове дискусије.
Даље, ако су педери и лезбејке са гађењем одбили предлог да се окупе на Ушћу, већ инсистирају на Центру, поставља се, опет, питање привилегованости!?
Од недавно, забрањено је свако (протестно) окупљање у центру Београда, тако да радници, националисти (било ко!)... не смеју више да ометају саобраћај. Зашто би то онда било одобрено педерима и лезбејкама? Можда зато што то није протест, већ "парада поносних грађана", тј. КУЛТУРНА манифестација, а то већ не угрожава темеље ове државе? Сачувај ме, Боже, српске "сексуалне културе".
Враћам се на први подебљан текст изазивачки став: "Шта нам можете, са нама су сви из власти, ута-таа!"
Балканци не воле да их ико изазива. Но, у бићу тих људи и жена је да буду посебни, да провоцирају (макар на "парадама"), да буду у центру пажње.
Препоруке:
0
0
12
субота, 20 јун 2009 18:57
Вељко
"Ако сте "поносни" на свој хомосексуализам, то подразумева да је хомосексуализам ваш избор." Врло занимљив резон. Претпостављам да ако је неко поносан на то што је Србин, нужно следи да је он одабрао да буде Србин. Ето, коначно је Антонић дао свој допринос деконструкцији националиѕма.
Препоруке:
0
0
13
субота, 20 јун 2009 20:16
Гокси
Влада Србија je издвојила извесну суму новца за педерску организацију(Квирија). Полако,полако тонемо у неморал,и изопаченост,и то уз велику помоћ Б92,СТБ,Пинк...
Препоруке:
0
0
14
субота, 20 јун 2009 20:23
Никола Смоленски
@игорсима: Да, следећи су педофили и садомазохисти. Не знам за зоофиле, али садомазохисти редовно учествују на парадама у иностранству а и сами праве своје догађаје (ово зову leather pride - кожни понос). У Холандији делује Странка за добросуседску љубав, слободу и диверзитет која се залаже за смањење границе пунолетства на 16 година, а законске границе сексуалне зрелости на 12 година, што би била и нова граница за конзумирање лаких дрога.
Препоруке:
0
0
15
субота, 20 јун 2009 20:24
drabra
Apsolutno im treba omoguciti da paradiraju. Mi koji nismo pederi, lezbejke, sado-mazohisti i pedofili mozemo lepo da ih IGNORISEMO (tj. tolerisemo). Lepo se objavi ruta kojom ce da se ponose svojim opredelenjima a mi lepo tu rutu zaobidjemo pa se oni lepo isponose jedni prema drugima a policija, naravno, mora da ih drzi na oku da se ne bi slucajno zavadili ili ne daj Boze potukli pedofili sa lezbejkama ili sado-mazo sa analistima. Dakle, njihovo je da paradiraju a nase je da ih tolerisemo (tj. ignorisemo). Podrazumeva se da se parada drzi u Banovcima ili Lipovickoj sumi jer ometanje saobracaja vec ne mozemo da ignorisemo, hocu reci tolerisemo.
Препоруке:
0
0
16
субота, 20 јун 2009 21:27
Morton
Necu da placam porez, da bi se mojim novcem finansiralo njihovo paradiranje ovih.
Od sada, pa dok Srbijim ne zavlada neka patriotska vlast, gledacu da sto manje novca ostavim drzavi. Zivela siva ekonomija.
Препоруке:
0
0
17
субота, 20 јун 2009 22:03
Мрак
@drabra
Не у Бановцима ко Бога вас молим!
Препоруке:
0
0
18
субота, 20 јун 2009 23:50
vise nego ikad NESTRPLJIV
podrzavam resenje Mladena Obradovica i nadam se da ce Ciplic i Karadzic dati podrsku na licu mesta...!
Препоруке:
0
0
19
недеља, 21 јун 2009 01:07
КнињаНИН
Дачићу, спасавај ако Бога знаш.. Дај људима слободно.
Препоруке:
0
0
20
недеља, 21 јун 2009 01:23
Ko se ponasa diskriminatorski?
Samo ime "Parada ponosa" jeste - diskriminatorsko! I mnogi "gejovi" toga su posve svesni - oni, naime, smatraju da smo mi, heteroseksualni, "niza vrsta", te treba da se stidimo, a oni, eto, imaju razlog da se ponose! U mnogim segmentima - pocev od uzajamnog "proteziranja" u vrlo snaznom gej-lobiju - homoseksualci pokazuju krajnju netolerantnost prema drugima, ali prema sebi traze apsolutno prihvatanje! Ustvari, njihov cilj je da sebe ucine nedodirivim, pa se neprihvatanje homoseksualizma vec smatra prestupom, i samo je pitanje dana kad ce se taj "prestup" i krivicno sankcionisati! Kad vidite ko u Srbiji protezira one koji samo svoje proteziraju - mnogo sta ce biti jasno! Kaze Antonic: "Караџић и Чиплић нису ближе објаснили на који начин ће њихово министарство да помогне 'Параду поноса'. Али, сама чињеница да један државни орган помаже овакву манифестацију отвара нека важна морална и политичка питања." Pomazu oni i da se Vojvodina odvoji, da se Kosovo prekrizi jednom zauvek, da u Srbiji svi imaju prava - osim Srba, i to onih heteroseksualnih!
Препоруке:
0
0
21
недеља, 21 јун 2009 06:03
milo.rad
Да ли те организације заправо представљају педере и лезбејке и како је то утврђено? Или је то група самозваних 'активиста' који се ни по чему не разликују од осталих такозваних НВО. Верујем да је међу хомосексуалцима много више оних који су релативно задовољни својим статусом (е, наравно, увек може мало боље и много горе, али то важи за све) и који су релативно уклопљени у наше друштво. А то наше друштво, у којем педери и лезбејке постоје одвајкада али се тиме не маше, то је главни циљ 'параде'. Циљ је поларизација и искључивање њих самих, или тамо или 'вамо, па да онда морају да траже заштиту од 'надлежниx' НВО и државних установа, а не да учине да друштво само сматра насиље према њима неприхватљивим. Али то је део шире стратегије дробљења друштва, зато немојте наседати на приче да се организатори боре за ичија права. Знам доста хомосексуалаца овде где живим, мислите ли да је њима главна брига у животу 'парада поноса'?
А ако ова власт већ подржава параду и заоштравање односа према хомосексуалцима (а то ће бити неминовна последица претеривања) онда треба да је и предводи. Овако је лицемерно да перу руке и потурају нека министарства. Што се пре покаже ко заправо стоји иза свега биће боље за све.
Препоруке:
0
0
22
недеља, 21 јун 2009 06:07
Johnny
@#@ и није ми јасно..а због чега Ви професоре Антонићу не користите лепу српску реч која нам је остала од Вука Стефановића Караџића : Аџуван..него сте распалили ;педер..хомосексуалац.. и тд? Који је Нечастиви ушао и у Вас добри човече а и у све ове коментаторе ?... српски пишите народе..труба свира..па зар не видите да је задњи час..
Препоруке:
0
0
23
недеља, 21 јун 2009 06:13
Сизиф
Најављена парада је последњи тест за српство. Није то ни хапшење Младића ни признање Космета, него управо ово. Ако овде попустимо, неће нас испрати ни сто Дрина и Морава.
Препоруке:
0
0
24
недеља, 21 јун 2009 07:49
paja patak
Јуче је у Хагу одржана таква једна парада: „Ружичаста Субота“ . Свечано ју је отворио министар просвете и еманципације, Роналд Пластерк (иначе и доктор биолошких наука и истакнути колумниста).У знак свесрдне подршке манифестацији, носио је одело са поставом у дугиним бојама (озбиљно!). У оквиру манифестације отворени су и бројни киосци на којима се делио информативни материјал о користи и лепоти ЛГПТ, и других варијанти. У знак подршке потлаченим и мученим ЛГПТ популацијама у неким назадним земљама, парада од 50 специјално за то окићених класичних аутомобила „Gay Classic Car Club“-а, а у њима доста познатих хашких политичара, продефиловала је улицама Хага поред зграда амбасада тих држава и предала – онима које су отвориле врата Ружичасту Петицију (Pink PeTiTie). Оним назадњацима који нису ни врата хтели да отворе, убацили су је у поштанско сандуче. Пошто је мишљење Председника Тадића да Србија мора да постане битна за ЕУ (прочитах то данас), поставља се неколико питања (Министарству спољних послова): 1. Да ли је парада аутомобила прошла поред Амбасаде Србије? 2. Ако јесте, да ли су отворена врата и примљена петиција? 3. Ако нису отворена врата – зашто нису, а одговорно лице треба бар укорити, a ако треба, ударити му/јој и пар васпитних пацки. Код организације београдске Параде, с обзиром на то да се стално трсимо чак и да надмашимо сва очекивања ЕУ, није довољно да министар просвете (не знам како се зове и које су му квалификације) отвори Параду! Не! То треба да учини у најмању руку председник Владе, а најбоље би било да то учини сам Преседник Тадић. Тако би цакано стајало!
Препоруке:
0
0
25
недеља, 21 јун 2009 11:09
Веља
Људско је право сваког слободног човека да ако жели или има потребу за тим, буде хомосексуалац. Због тог свог избора не би смео да буде малтретиран или на неки други начин дискриминисан. Не сме им бити ускраћена услуга неке јавне или државне установе или нпр у ресторану, само зато што су хомосексуалци.
Али исто је тако моје људско право као слободног грађанина да имам негативан став према хомосексуалности, да не желим да их имам у друштву-свако је слободан да бира себи друштво. Нека у школама и поставе учитеља хомосексуалца па ко хоће да шаље децу код њега нека шаље. Мени слободном грађанину, либерално друштво треба да гарантује право могу да изаберем учитеља у складу са вредностима у којим желим да ми дете буде васпитано.
Што се тиче легализације хомосексуалних бракова, то је колико знам у демократским друштвима демократско питање и не би требало да се из тог домена пребацује у домен некаквих универзалних права.
Препоруке:
0
0
26
недеља, 21 јун 2009 11:41
Pitanja i sugestije
Slazem se da je primarna svrha seksualnog odnosa reprodukcija, a sekundarna zadovoljstvo. I tu mislim valja dati za pravo (i slobodu) svakome ko hoce da seksualno opredeljenje tumaci na svoj nacin. Nema problema, zaista, jer i homoseksualci su poreski obveznici. Samo neka kao i svi ostali uredno placaju i prijavljuju prihode. Cak i ako ih primaju kao segment liberalno demokratskog sektora. Jer zakon je zakon.
Da li je homoseksualizam urodjen ili je opredeljenje? Ima li neko dokaze za prvu tvrdnju? Ne moze biti da obe definicije - stoje.
Svako ko vredja ili napada nekoga zbog verske, nacionalne, seksualne pripadnosti, treba da odgovara. A sta cemo kada neko vredja i napada osobe zbog njihove pripadnosti srpskom narodu i SPC?
Препоруке:
0
0
27
недеља, 21 јун 2009 12:04
Нимбус
Нисам сигуран колико је термин `АЏУВАН` чисто србски. Ја га читам први пут. Треба консултовати г-ђу МЦ или ЈЋ. Мислим да је употребљив и персијско-арапски назив ГУЛАНФЕР.
Слажем се да се МОРАЈУ поштовати различитости. Тако `свет` мора поштовати и наше схватање решавања гуланферског проблема.
Што рекао један коментатор под надимком Н.К.:
"Овде нема много да се прича, има много да се ради!"
Бајдовеј (десигн бу ГГ) велики поздрав за Т-С. :)
Препоруке:
0
0
28
недеља, 21 јун 2009 12:54
vladimir 78
Mogu samo da kažem da je tekst odličan i da se u potpunosti slažem sa njim. Recimo ja sam levoruk, palo mi nikada nije palo na pamet da se ponosim sa tim. Ponositi se sa nečim što ti je priroda dala je izuzetno glupo.
Dok se homoseksualci "ponose" svojim, ne znam ni sam, opredeljenjem ili onim što im je po rođenju dato; i pri tome u prvi plan ističu vrednosti koje nam uporno u mozak sipaju velike korporacije - sebičluk, egocentrizam i samodovoljnost ( uz , naravno, proizvod koji pokušavaju da nam prodaju!), svi mi ostali ponosimo se pravim vrednostima: deci, tj. budućnosti koju oni predstavljaju i moralnim načelima koja smo usadili u samu suštinu tog malog, ali već sutra odraslog bića.
Препоруке:
0
0
29
недеља, 21 јун 2009 16:35
Млади Џедај
@milo.rad
Добро запажање. Да знате да је и мени пала на памет та помисао. Ни ја не верујем да су геј активисти изникли из народа, нити да представљају изворну хомосексуалну популацију код нас. То су школовани активисти, као и сваки други активисти, нпр. Отпораши. Могуће је, чак, да уопште нису хомосексуалци.
Ја стварно немам ништа против хомосексуалаца, прихватио бих да радим са њима и да се дружим са њима. Мислим да они имају права да траже своју срећу и да их треба прихватити и подржати. Не сме бити дискриминације на послу због тога. Али не треба отићи у крајност па рушити основе људског друштва, уништавањем институције брака као основне ћелије за репродукцију људског друштва. Брак је света заједница мушкарца, жене и њихове деце, и то мора тако да остане. Што се тиче усвајања - мислим да је то пипав терен, треба знати шта је боље за ту децу, живот у сиротишту или живот са хомосексуалним паром. Ни једно ни друго није нормално, али такав је живот, према некима суров. Склонији сам идеји да не треба да им се дају деца на усвајање, али ето ту имам малу резерву, док сам по питању брака потпуно уверен.
Препоруке:
0
0
30
недеља, 21 јун 2009 17:51
Darko
Licno sam protiv odrzavanja ovakvih manifestacija u nasoj zemlji.Protiv sam toga da drzava to na bilo koji nacin finansira.Ko je mene ili bilo koga od nas za to pitao,necu da izdvajam pare za to.Ko je njima dao mogucnost i legitimitet da homoseksualizam uzdizu na nivo drustvene norme.
Svi koji zele da se okupe i iskazu neku poruku,na to treba da imaju pravo,ali ne da okupljanja prave sa namerom da provociraju vecinu.Pa jedan broj tih organizacija se krajnje netolerantno i nipodastavajuce odnosi prema SPC i vernicima i na najbrutalniji nacin izaziva reakciju.Takve organizacije vise skode homoseksualcima nego sto koriste.Mnogi od nih sami podsticu na nasilje protiv njih da bi posle tome mahali,preko medija i predstavljali zemlju u kojoj zive kao primitivnu.
Na kraju nisam pristalica odrzavanja ovakvih skupova,ali smatram da je i nasilje usmereno na homoseksualce za osudu,mada odredjeni njihovi lideri sami provociraju ovakvo nasilje i to koriste da bi izvukli pare od odredjenih gej organizacija iz inostranstva.
Gej parada u Srbiji? NE!
Препоруке:
0
0
31
недеља, 21 јун 2009 18:07
Шта је у питању,...
...толеранција или како остати нормалан?
Зашто ја морам да подносим хомосексуалце поред мене, мог детета, на послу, у школи, на улици, ако сматрам да ме угрожавају? Зашто? Где је граница између наше толеранције према њима и малтретирања које ми трпимо са њихове стране? Ако ја сматрам да моје дете не треба да васпитава хомосексуалац, зашто сам ја тај који треба да испише дете из школе, зашто мора баш моје дете да мења крај, другове, све остале професоре, а не васпитач који је по мени сексуално извитоперен и опасан по развој мог детета? Зашто ја да плаћам њихове "параде поноса"? Зашто да се не побуним и не пожелим да их отерам из моје улице, са мога прага, из школе моје деце? Зашто ја морам да их трпим? Није тачно да на послу треба да их трпимо, па мене ометају и скрећу ми пажњу, осећам се прикраћен, под притиском, радим много лошије него што могу због тог оптерећења...Затекао сам двојицу како се љубе у WC-u који неби требао да служи за то и тај дан ми је пропао, нисам могао да се смирим и концентришем до краја радног времена. Ја сам спреман да им се супротставим свим средствима и не мислим да треба да живимо као да се ништа не дешава око нас, као да је све у најбпљем реду ако они парадирају нашим улицама- за моја схватања су они противприродни, а не ми...
Препоруке:
0
0
32
недеља, 21 јун 2009 18:28
Пречанин
Не сећам се да сам икада игде прочитао "аџуван", за разлику од "топли брат", "позадинац"...
Радио сам у служби једног "европолиса" где је било неколико хомосексуалаца. Чим се увере у вашу "сексуалну орјентацију" оставе вас на миру. Они имају своје локале, познате у јавности, у којима се окупљају и које нормалан свет обилази. Нису никоме правили било какве непријатности. Ипак сам стекао утисак да је, (према писању тамошњих булеварских листова) у тим круговима висок % бестијалности.
Препоруке:
0
0
33
недеља, 21 јун 2009 19:27
Djed
Na stranu pitanje da li se radi o bioloskoj, genetskoj, prirodnoj ili moralnoj devijacija - od toga ne bi trebalo da se pravi parada, jer to samo podstice odbojnost prema njima. Sve dok postoji saglasnost dve punoletne osobe, bez nasilja i zloupotrebe maloletnih lica - *svako je /u svojoj
privatnosti/ gospodar svoga tijela*. Ako je rec o diskriminaciji na poslu itd., postoji nacin da se to resava - individaulno, konkretno kroz odgovarajuce institucije. Ma kako to kvalifikovali sa moralnog stanovista, cinjenica je da iza ovog *globalnog* pokreta stoji ogroman biznis, po svoj prilici i razni politicki ciljevi.Ako ne neki drugi, onda bar da zaboravimo one prve - *globalno* siromastvo, ubijanje...
PS. Ne bilo uzgred, RODOLJUB je u navodjenju primera ruzenja jezika propustio da navede jos nekoliko bisera ovog NOVOGOVORA>
*...kako javlja nasa DOPISNICA iz Njujorka - ZAMENICA POSLANICE je procitala POSLANICU odsutne SEKRETARKE...*
A kako cemo potvrditi ravnopravnost polova kad se radi o profesiji GEOLOG, GINEKOLOG,
METEOROLOG...MESAR, KASAPIN, LOZAC, CUVAR, ZELJEZNICAR....
Препоруке:
0
0
34
недеља, 21 јун 2009 22:41
yorgos
Dobar tekst. Čovek je umerenim ali preciznim i mudrim komentarima uspeo da pokaže sav besmisao organizovanja parade ponosa (bolje nego bilo kakvo nasije nad njima) i da postavi još važnije pitanje šta država tu traži. Sve ukazuje na to da je parada deo svtskog procesa stvaranja novog društva u kome porodica i prirodna reprodukcija nisu potrebni.Samo kako reče doktor u svom komentaru proces napreduje i treba ga ozbiljno shvatiti. Jedan od efikasnih načina je ne glasati na izborina za vlast koja podržava gej parade i slične pojave. Homoseksualce pustiti da paradiraju sa što manje protivljenja i buke, mislim da je to ono što najmanje žele.
Препоруке:
0
0
35
понедељак, 22 јун 2009 02:50
yorgos
Dobar tekst. Čovek je umerenim ali preciznim i mudrim komentarima uspeo da pokaže sav besmisao organizovanja parade ponosa (bolje nego bilo kakvo nasije nad njima) i da postavi još važnije pitanje šta država tu traži. Sve ukazuje na to da je parada deo svtskog procesa stvaranja novog društva u kome porodica i prirodna reprodukcija nisu potrebni.Samo kako reče doktor u svom komentaru proces napreduje i treba ga ozbiljno shvatiti. Jedan od efikasnih načina je ne glasati na izborina za vlast koja podržava gej parade i slične pojave. Homoseksualce pustiti da paradiraju sa što manje protivljenja i buke, mislim da je to ono što najmanje žele.
Препоруке:
0
0
36
понедељак, 22 јун 2009 03:04
Ultravisitor
"Вељко : "Ако сте "поносни" на свој хомосексуализам, то подразумева да је хомосексуализам ваш избор." Врло занимљив резон. Претпостављам да ако је неко поносан на то што је Србин, нужно следи да је он одабрао да буде Србин. Ето, коначно је Антонић дао свој допринос деконструкцији националиѕма."
Ne radi se o dekonstrukciji nacionalizma nego sovinizma. Antonic svoj prilog jasno daje u tom pravcu u svakoj prilici. Dekonstrukcija jingoizma je mnogo bitnija. Ovaj teskt je anti-jingoisticki a ko je pametan razumece i zasto. Mnogo price, videli smo, zuti mogu prijaviti gazdama te je bolje i sutati.
Препоруке:
0
0
37
понедељак, 22 јун 2009 05:13
Johnny
@Нимбус @Пречанин. Добри људи па ја нисам крив што не читате-отварате Стари и Нови завет или ако хоћете скраћено Библију ,или још боље Велику књигу,коју србима и на српски лепо превеше још у ономе тамо 19ом веку В.Ст.Караџић и Ђура Даничић, и лепо написаше АЏУВАН.А тамо ,на тим страницама баш то стоји написано.Није ни педер , ти топли брат, ни хомосексуалац, ни позадинац ни.. већ лепо јасно и гласно АЏУВАН.
Препоруке:
0
0
38
понедељак, 22 јун 2009 06:40
м. -ић
Не г. Антонићу, нисте у праву. То што педери, содомисти, аџувани (израз је стар и редак и вероватно турски), или мужелошци (редак али чисто српски израз, стоји у Светом писму, Нови завет, превод В. Караџића, мислим, у посланици Римљанима) показују свој понос, није оно што не ваља. Свако има право да се поноси, и свако ко има воље и жеље да исказује свој понос, нека га исказује. Нити је оно што не ваља то што држава плаћа то аџуванско поношење. Морал власти и тако није далеко од морала педофила, па није ни чудо. А уз то, власт вероватно добија врло усрдне, чак строге, захтеве да плати за ту параду. И власт слуша. Невоља је, драги г. Антонићу, што они који се с тим не слажу, немају никакав свој понос да покажу. Невоља је што немају ни воље ни жеље да изађу на улице, тргове, да се окупе, и да и они мало парадирају. Ако неко нешто не показује, на жалост, у ово доба рекламе, то је као и да га нема. И невоља је у томе што нико тим истим властима не говори усрдно, или чак строго, да се противи плаћању за којекакве параде. Па и ако је таквих већина, али ћуте, па власт ништа и не чује. Ко зна, можда би власти слушале када би било гласно речено. Али све је иде у тишини, у миру, без гласа, на демократски начин. И овце макар заблеје кад их вуку на клање, свиње цвиле, зечеви кмече. А невоља је што Срби ћуте.
Препоруке:
0
0
39
понедељак, 22 јун 2009 07:45
Родољуб
@Нимбус, Дјед, Пречанин, Џони...
Једина српска реч за коју ја знам, а да прецизно описује ту сексуалну оријентацију (истина, код мушкараца) је реч: "гузјан/гузјани".
Тако сам је чуо од неких (неких давно) помрлих људи са села, пре тридесет година.
"Педер" је грчко-француски термин, остало су арапско-турски.
Но, нисмо зато овде. :)
Препоруке:
0
0
40
понедељак, 22 јун 2009 08:17
КОЛЕ -1
Демографска слика Србије у којој са лица земље нестаје десетине и дестрине села,а проста репродукција постаје мисаони појам требало би да буду лајт мотив министарствима и министрима који свој глас, подршку, ако не и лично учешће, дају коме већ дају.
Уместо да подрже и финансијски помогну обнови српског села, да се ангажују да се у селима са стотину нежења и неудатих девојака реши проблем они се баве ефемерним стварима, да би задивили своје европске менторе. Може бити да и у редовима нешег, назови естаблишмента, као и којекуде по свету, седе геј-ови. Онда није ни чудо што се не само толерише и подртжава већ се и капом и шаком, финансијски и на друге начине, помаже нешто што нема друштзвеног оправдањеа и што је дефинитивно маргинална појава. А гејова свих фела што се тиче нека се сами собом поносе и нек се множе,али не на рачун и о трошку државе. Држава би могла да се бави много важнијим питањима него што су проблеми једне маргиналне групације која би желела да се промовише и ''привуче'' нове симпатизере. Вероватно да их ни њихови родитељи не гледају са симпатијама. Напротив.
Препоруке:
0
0
41
понедељак, 22 јун 2009 08:32
oрион
Понекад стекнем утисак да активисти прижељкују насиље јер би тиме скренули већу пажњу, а наравно њима се ништа не би десило пошто би неке друге ставили у прве редове, јер како другачије протумачити отворено провоцирање Делија.
Препоруке:
0
0
42
понедељак, 22 јун 2009 10:47
Газда Груја
Никако ја то не разумем!
Како бре, они мисле да праве ту параду и како баш 23-ћег, кад су мене - још пре две недеље звали и кум и буразери и скоро цела екипа "са баскета" и друштво са факса и онај Шоне са Севера, из "копа" и још пар другара, чак и неки Гробари - па 23-ћег је, бре, у Београду, Свесрпско окупљање свих навијачких група из Српске и Србије - биће концерт, праве људи велику журку.
Препоруке:
0
0
43
понедељак, 22 јун 2009 13:30
Нимбус
Џони, ДРУЖЕ ( не смем да употребим израз БРАТЕ због другара који би ме/нас из места нагрбавили), не спорим да си у праву, него пишем да сам непросвећен. А, у широј равни, нама недостаје адекватна терминологија.
Ето, сад је актуелна дефиниција `примаријус`, али покрива само 50% ужег опсега. Нама је потребно широкопојасно покривање.
Хрвати су конструисали терми `њежник`, тако да сад шофери, кад им се поквари камион, ускликну `Који му је сад њежник!"
Таква ерудиција нама недостаје!
Бајдовеј `Шоне` - ел то она замлата из Оџака?
Препоруке:
0
0
44
понедељак, 22 јун 2009 19:32
Stanko Kovacevic
Da li bi gej parada bila u suprotnosti sa nedavno usvojenim zakonom o zabrani manifestacija neonacistickih ili fasistickih organizacija i udruzenja i zabrani upotrebe neonacistickih ili fasistickih simbola i obelezja?
Clan 3 ovoga zakona kaze: "Забрањује се производња, умножавање, складиштење, презентација, величање или на било који други начин ширење пропагандног материјала, симбола или обележја којима се изазива, подстиче или шири мржња ...".
Imajuci u vidu dosadasnje iskustvo sa gej paradom u Beogradu i resenost pojedinaca i grupa, koji se suprotstavljaju javnim promocijama izopacenog seksualnog nagona da bojkotuju buduce manifestacije homoseksualaca, nesumnjivo je da parade "ponosa" izazivaju i potsticu mrznju.
Препоруке:
0
0
45
понедељак, 22 јун 2009 21:16
Aki
Mislim da toj populaciji treba dozvoliti paradiranje. Glupo je da se to zove pride, jer blage veze sa ponosom nema. Sta to bre, znaci? Ja sam peder i ponosim se time... To nije nikakva karakterna osobina, niti mana, niti vrlina.
Mislim da im treba dozvoliti sklapanje brakova, ali ne i usvajanje dece. Seksualnim odnosom muskarca i zene nastaju deca. Seksualnim odnosom dva muskarca, lezbejke, sta god ili sta vec oni samo uzivaju, ali dece nema. Ne ide se protiv prirode.
Kada je u pitanju tolerancija prema ovome mislim da tu treba postaviti granicu. Bez usvajanja dece. Sve ostalo mi je ok. Sva prava svima, dok druge ljude u zajednici to ne ugrozava.
Препоруке:
0
0
46
понедељак, 22 јун 2009 22:00
Змај од Ноћаја
Био хомосексуалац као такав рођен, или се накнадно определио, то је његова ствар и не би требало да га ико због тога сме дискриминирати. Пошто хомосексуални нагон код животиња можемо посматрати у много мањем постотку него код људи, биће по мојој логици да је код људи оријентација на такав секс више изабрана него урођена.
У сваком случају хомосексуалност је девијација тј. неприродно понашање које држава ни у ком случају не би смела да потстиче новцем пореских обавезника. Потстицањем се штети држави па тиме влада (пре свега председник) крши и своју заклетву да ће радити на добробит народа, а штете од њега отклањати.
Брак две особе истог пола, по мом мишљењу, не би требало да буде дозвољен јер би био потстицајан, а то исто на штету друштва и државе. Исто важи и за усвајање деце.
Нека живе невенчано као и до сада, али не могу имати привилегије хетерогених бракова јер у хетерогеним може бити рођен нови порески обавезник, платиша доприноса за пензијско осигурање, војник...док су хомосексуалне везе на лично задовољство, без икакве користи за душтво и државу.
А ко је параду «поноса» наручио, не знам него слутим. Словенци су давно одржали конгрес хомосексуалаца у Љубљани и показали тиме своју опредељеност за Европу па се можда и од нас тражи да се определимо. Ко хоће, нека им подметне задњи крај, ја ћу мој чврсто прислонити уза зид.
Препоруке:
0
0
47
уторак, 23 јун 2009 01:33
Bane
Serbian pride. Ili srpski ponos. To osecam kada cujem bljuvotine o mome narodu da je genocidan, da siluje i razara. Ali odgovor na takvu propagandu preko koje smo diskrimisani jeste ponos. Ponos je ono sto nas drzi kada smo zbog nase pripadnosti diskrimisani i ugrozeni. Ponos nam omogucava da opstanemo a istovremeno da budemo ono sto jesmo. Ja nisam ponosan zato sto sam Srbin jer je biti Srbin neko dostignuce, kako kaze Antonic. Biti Srbin, Nemac, Kamerunac, Tajlandjanin, Rus, Hrvat, ili Avganistanac nisu nikakva dostignuca, to su samo nacionalne pripadnosti. I svi cemo mi (ili barem vecina) biti ponosna na svoju pripadnost, pogotovo kada smo diskrimisani i ugrozeni. Ponos na svoju pripadnost da li se radilo o polu, rasi, veri, nacionalnosti, seksualnoj opredeljenosti, ili cak i fudbalskom klubu za koji navijamo, cemo uvek da demonstriramo kada neko osporava tu pripadnost. Moj ponos na moju naciju ne znaci da ja ocekujem od drugih emocije kada cuju Boze pravde. Ne ocekujem od njih da i oni budu Srbi, ali ako imam potrebu da demonstriram svoj ponos na Srpstvo to radim iz razloga da pokazem da necu prestati da budem ono sto jesam ma kolike predrasude imali o meni zbog moje nacionalne pripadnosti. To isto vazi i za druge, koji demostriraju svoj ponos na svoju pripadnost, o kakvoj god da se pripadnosti radilo.
Препоруке:
0
0
48
уторак, 23 јун 2009 03:13
Милош
Слажем се са професором Антонићем да нам представници власти дугују објашњење у вези са подршком овој манифестацији. Такав легитиман захтев нашој власти ће се тешко чути у овако артикулисаној и јасној форми било где другде. Тим пре ме чуди и изненађује колико је - најблаже речено - танка Антонићева аргументација у остатку текста (или бар у највећем делу остатка текста).
Целокупна аргументација тог дела текста почива на анализи појма поноса чија се корисност доводи у питање са становишта интереса самих хомосексуалаца. Али та је анализа врло, врло сумњива.
Конкретно, ево мојих замерки.
Прво, Антонић пише: "Човек се поноси неким постигнућем или даром ако они на нарочито успешан начин испуњавају одређену друштвену норму.(...)Какве, међутим, има друштвене пожељности у хомосексуализму?"
Чини ми се да је ово нетачно. Узмимо за пример припаднике српске националности у Хрватској. Сасвим је разумно претпоставити да је један број њих поносан на своју националну припадност. Али по Антонићу то није могуће јер бити Србин у Хрватској није друштвено пожељно. Ако тај пример није довољно уверљив, размотрите пример Јевреја у Варшавском гету (овим, наравно, не желим да изједначим Србе у Хрватској са Јеврејима под Хитлером).
Друго, "Човек може бити поносан само на нешто што је сам изабрао, што је сам постигао." И са овим је тешко сложити се. Може се бити поносан на своје културно порекло, родитеље, на историју свог народа, на своју висину, боју коже, итд. Ниједна од ових ствари се не бира, па ипак нису ретки људи који у њима налазе разлога за понос. Зашто онда људи не би могли да се поносе и тиме што су хомосексуалци?
Јасно је каква покретачка идеја стоји иза геј-парада - довољно је видети колико људи у Србији је спремно да својим суграђанима оспори право на окупљање и демонстрирање па схватити да је свако мирно позивање на толерисање хомосексуалаца оправдано. Такав анимозитет није произведен и провоциран употребом речи "понос", он нажалост има мало дубље корене у нашој средини.
Препоруке:
0
0
49
уторак, 23 јун 2009 13:06
Стева Надрљански
Не бих се сложио са идејом да је припадност једном народу/нацији чисто ствар биологије. Не, то је такође у приличној мери ствар избора. Ја се нисам родио као Србин, него као дете: да су ме са годину дана отели Индијанци, сад бих и ја био Индијанац јер бих живећи са њима усвојио све што је њихово и душа би ми била индијанска; да сам однесен међу Ескиме, сад бих и ја, иако белац, био Еским, јер би ми душа била ескимска; где би тада било моје српство? Припадност народу, дакле, не иде по аутоматизму: она се активно стиче мање или више свесним усвајањем свега онога што чини корпус идеја које један народ носи са собом кроз историју, заједно са свим противуречностима тог терета, при чему га појединац преузима на себе као динамички и симболички ваплотитељ духа свог народа - а то никад не бива без великих потреса; са друге стране, човек том припадношћу лако бива поробљен - јао њему ако му национални идентитет постане једини.
Осим тога, не видимо ли масу "биолошких Срба" који са самим српством немају скоро никакве везе. Они су просто изабрали нешто друго, и већ сутра ће ако оду у Канаду лако постати Канађани. Има и таквих биолошких Срба који се активно обрачунавају са својим пореклом па прелазе чак и на непријатељску страну - то је, опет, њихов избор, мање или више свестан.
Има анегдота која каже да је ава Јустин једног комунисту који га је исмевао упитао:
- Јеси ли ти Србин?
Овај се изненадио:
- Па наравно да сам Србин...
- А по чему се то види?
- Како по чему?! Родио дам се у Србији, живим и радим у Србији, ту ћу и умрети...
- Е па и шумадијски во се родио у Србији и ради у Србији, па опет није Србин!
Препоруке:
0
0
50
уторак, 23 јун 2009 15:30
Peter RV
Ova grupa ljudi (homos) ne trazi ni toleranciju ni anti-diskriminanciju, nego neko pravo da budu postovani i , kako da ne- politicku vlast.
Ne treba se zavaravat, oni su odlicno organizovani sa jos odlicnijim vezama sa njihovom internacionalom koja agresivno istupa u njihovu odbranu u bilo kakvoj zemlji.
Njihove gay-pride parade izgledaju kao vulgarne provokacije (treba ih vidjet da bi se povjerovalo kako su vulgarne) ali ih treba uzeti ozbiljno. One sluze kao ovnovi za razbijanje kapija tradicija, sto eventualno donosi zakone za njihovu promociju.
Cilj je da se uvede po nasim skolama uvjerenje da je homoseksualnost samo jedna manifestacija pluralizma (evropskih vrjednosti) koju treba zastiti (ako smo demokrati i evropejci). Sad nasa(?)vlada obecava da ce im omogucit ovu njihovu egzibiciju. Ako treba upotrebice i vojsku ?
Insistiranje da im se da pravo da adoptiraju djecu i da stime dokazu da oni doprinose razvijanju drustva, je jedan od njihovih kljucnih zahtjeva (kakve orgije oni rade sa tom djecom, to se nikoga ne tice).
Srbija je pokleknula moralno, ogromno ,od kad se potcinila Zapadu i ove parade su samo zeitgeist naseg sumraka.
Препоруке:
0
0
51
уторак, 23 јун 2009 15:39
Владимир
Са којих позиција поштовани коментатори и колумниста оцењују неко понашање као "неприродно", "неморално", "изопачено"? Да нису можда на директној вези са Господом Богом па могу да прописују шта се сме а шта не сме?
Кажу неки, смета им да гледају хомосексуалце, неће их у својој улици, изазивају, кажу, мржњу и гнушање у њима. Е, па и мени сметају они што парадирају сликама Радована Караџића и Ратка Младића, сметају ми они што су им уста пуна српства и српског суверенитета и интегритета, гади ми се кад неко у четничком ансамблу прошета улицом, па шта ћу са тим? Могу ли да тражим забрану таквог противприродног парадирања? Могу ли да тражим да те људе прогнају из ове државе? Све што ви можете, могу и ја.
Дакле, не свиђа вам се идеја геј-прајда. Одлично, останите код куће тог дана. Бавите се неки спортом, читајте књигу.
Нећу сада овде ни помињати оне досадне фразе о људским правима, слободи окупљања, толеранцији, поштовању разлика - то није језик којим ви говорите. Свака друштвена групација, скрајнута и оспоравана, мора се изборити за своје место под сунцем. Многима се то не свиђа, многи би радо видели физичко насиље, нестанак, насилно "увођење у ред". Можда, али не очекујте да то може проћи тек тако, да геј људи немају средства и вољу да истерају своје. Како оно кажу, ћераћемо се још.
Препоруке:
0
0
52
уторак, 23 јун 2009 21:34
Запрепашћен неукошћу
Пошто се очигледно ради о некаквом друштвеном феномену као РомантИЗАМ и КонзервативИЗАМ, да ли је "хомосексуалИЗАМ" политички или уметнички правац?
Да ли је хетеросексуалИЗАМ одабран, е да би неко себи дозволио да буде "поносан" зато што је (тобоже) друшзвено прихватљивији?
Препоруке:
0
0
53
среда, 24 јун 2009 16:16
Sten
Za gospodu "Vladimira" i "Zaprepascenog neukoscu",
Homoseksualizam je bolest ciji je nastanak lepo opisan u mnogim studijama. Jos nije uradjena nijedna ozbiljna studija koja bi pokazala da to nije bolest. Jos bih napomenuo da radim u svetski poznatom centru za klinicka istrazivanja.
Препоруке:
0
0
54
четвртак, 25 јун 2009 18:13
иван
Бриљантно господине Антонићу.
Оно што раде поједине организације које финансира и држава,није само питање толеранције него већ и наметање ставова.Одређене организације и онако сматрају овај народ неписменим и неспособним да размишља о неки стварима па ће их они упутити.Оно што је највећи цинизам је то да се све одвија под министарством култире које даје образац понашња.
Имам утисак да се грађани стављају у позицију гериле кој је добра само приликом гласања,а за остало ће се побринути вође.
Препоруке:
0
0
55
петак, 26 јун 2009 21:58
Денис
"Za gospodu "Vladimira" i "Zaprepascenog neukoscu",
Homoseksualizam je bolest ciji je nastanak lepo opisan u mnogim studijama. Jos nije uradjena nijedna ozbiljna studija koja bi pokazala da to nije bolest. Jos bih napomenuo da radim u svetski poznatom centru za klinicka istrazivanja."
Стен , наведите изворе за ваше тврдње. APA (American Psychological Association) је још прије 40 година изјавила да хомосексуалност није болест.
Препоруке:
0
0
56
субота, 27 јун 2009 12:44
Srdjan
U Srpskom jeziku (psiholoski-psihoanaliticki) termini,postoji rec za devijantno seksualno ponasanje a to je "pederizam".Ko mi neveruje neka proveri.Stoga proizilazi da su srpskim jezikom receno doticna gospoda pederi.I tako treba da se deklarisu.
Ja o njima nemam izgradjen stav,smatram da treba da se lece,i da i treba u tom smislu pomoci.
Препоруке:
0
0
57
субота, 27 јун 2009 12:53
srdjan
E da a da ne zaboravim sledeca je izgleda parada pedofila!
Препоруке:
0
0
58
понедељак, 29 јун 2009 10:45
Mirza
Ono što gosp. Antonić ne shvaća jest to da se LGBTIQ osobe ne ponose svojim urođenim seksualnim orijentacijama ili spolnošću već seksualnim, rodnim i/ili drugim identitetom kojeg su same za sebe izgradili kroz mukotrpan i nerijetko bolan proces samoidentifikacije u društvu koje je krajnje netolerantno prema spomenutim identitetima.
LGBTIQ osobe, kada paradiraju, politički protestvuju zbog diskriminacije počinjene nad njima zarad njihovih identiteta te iskazuju ponos koji osjećaju kada se bore protiv takva društvenog ugnjetavanja, ponos koji osjećaju svaki građanin i građanka kad se bore protiv potlačenosti.
Prema tome, vaša početna pretpostavka je sasvim pogrešna a usudim se reći i maliciozna, jer u deklarativno tolerantan paket Vi trpate i Vaš zapravo krajnje netolerantan stav, kazujući da ministarstvo za ljudska prava demokratske države ne bi trebalo podržati politički protest očigledno ugrožene društvene kategorije. Lično sam mišljenja da je konkretna namjera manje važna od efekta koji ovakvo okupljanje ima na senzibiliziranje društva i jačanje slobodarskog i odvažnog građanskog duha LGBTIQ osoba.
Gay populacija svojim paradama "ponosa"leci svoje frustracije i zeli da nametne svoju posebnost,kao pozeljan model u drustvu.U svakodnevnom zivotu apsolutno ih niko ne diskriminise.Dokaz su brojne poznate licnosti,homoseksualci na svim poljima javne delatnosti u Srbiji.
Problem je njihovo agresivno ponasanje koje potire njihovu ideju o ravnopravnosti.
Osobe koje vidjamo na TV steta su i za same gay-poklonike.
Gledala sam te parade u Montrealu,Londonu-kako je pornografija zabranjena-kao i ispoljavanje vulgarnosti na javnom mestu,organizatori parade duzni su da se od toga uzdrze.Ukoliko se ogrese o zakon,slede im kazne.
Za vredjanje drugih kao i vredjanje verskih osecanja Srba i SPC,javni tuzilac je morao da podigne optuznicu ili bar da ih mandatno kazni.
Ispada da su oni gradjani prvog reda i da im je dozvoljeno da vredjaju druge.
Ja ne dozvoljavam da se od mojih poreza novac koristi za "parade"-imamo pravo da trazimo da nas novac ide gladnima i bolesnima....
За припаднике нетрадиционалне сексуалне оријентације много је боље користити свеобухватнију скраћеницу:
ЛГНЗБТП
Л - лезбо
Г - геј
Н - некро
З - зоо
П - педо
Т - транс
П - педо
... или од миља - Легонозбитропи.
Друга ствар око које се вероватно нећемо сложити је да држава ове педерске бригаде потпомаже због истог разлога због којег потпомаже и "аутономију" Војводине. Дакле, смишљено деловање против интереса српског народа, сасвим небитно који је разлог. Према томе, у питању су много озбиљније ствари од права хомосексуалаца. И самим тим, људи који брину о Србији и српском народу, када сагледају стање ствари и да држава није од помоћи - узимају ствари у своје руке. Како? Како знају, могу и како прилика налаже...
Али, да видимо какво је стање на терену. Дакле, педери хоће да демонстрирају. Хоће право на брак и усвајање деце. Сматрају да је њихово опредељење хвале вредно.
Сматрају да њихово понашање треба да буде друштвено прихватљиво. Али, не нуде неке посебне разлоге за то.
Или мисле да им и не требају? Да све што људи раде и што желе треба да буде друштвено прихватљиво?
Да ли то значи да ћемо сутра имати параде љубитеља аналног секса? Да ће људи који заговарају анални секс моћи да се појављују на телевизији и говоре нам о људским слободама?
Било да је одговор на ова питања "Да" или "Не", моје следеће питање је исто:
Где је граница друштвено неприхватљивог понашања?
Да ли су следећи борци за спуштање границе пунолетства са 18 не 15 или чак 13 година? Како би педофили могли да лакше задовоље своје жеље?
Или ће се граница повући код некрофила? Зоофила? Садиста и мазохиста?
Хоће ли сви они дефиловати нашим улицама и телевизорима?
Или ћемо чекати и дочекати борце за слободу избора који ће нас убеђивати да смо довољно слободни да можемо проводавати своја тела и да робовласништво треба легализовати
Али, тада и воајери и егзибиционисти имају исти изговор. "Такав сам се родио."
Међутим, тиме у потпуности промашујемо суштину овог питања. Јер, нису хомосексуалци ТИ који могу да одређују које понашање је друштвено прихватљиво а које није.
Без обзира шта они мислили о себи - друштво је то које одређује прихватљива понашања.
И ако друштво закључи да је неко понашање друшвено штетно и неприхватљиво, нема никакве везе што је оно неком урођено. Тим пре што нема НИКАКВИХ поузданих доказа да такво поремећено сексуално понашање и јесте урођено а не стечено.
А разлог за друштвену неприхватљивост таквог понашања је једноставан и општеприхватљив:
Хомосексуалност је сексуално понашање. Сврха секса је размножавање, прокреација, рађање беба. Самим тим - сексуално понашање које не доводи до зачећа није оправдано.
Наравно, наши лични разлози за секс су обично сасвим други али то је наша лична ствар - као уосталом и оно шта радимо у својим креветима. И са ким...
И нико од нас не набија другима на нос да воли ово или оно, са овим или оним. Једино хомосексуалаци мисле да имају ту привилегију. Зато што тврде да су се такви родили... као да су нека друга раса људи или неки другачији, трећи пол. Mислиш да је то супер? Твоја ствар, али задржи то за себе. Иначе си непристојан, а ако наставиш са истицањем, и друштвено неприхватљив.
Насилно је, г. Антонићу, јавно промовисање педерастије, и то под покровитељством државе. А ове ваше речи су заиста разочаравајуће, да не кажем опортуне. Као да се дивљање НВО-јуришника, уместо голом физичком силом може тек тако умилостивити вашим позивањем на ''право'' и ''предизборна обећања'' владајућих странака. Уместо ''Ми бисмо да будемо Срби, ако се може и сме'' - концепције (ваљда да се моћни и утицајни ''другосрбијанци'' не би превише наљутили), НСПМ би могао да покаже мало више куражи, одлучности, па и искрености у одбрани виталних српских и општељудских вредности (у које сасвим сигурно не спада право хомосексуалаца на јавно афирмисање своје настраности као нечега нормалног - како сте ви малтене отворено рекли).
Sa tačke samih homoseksualaca sasvim je logično da oni kao i ostale marginalne grupe žele da nametnu svoj obrazac ostalima jer time stiču legitimitet kroz formulu: "što nas je više to je naše ponašanje prihvatljivije". Ono što nije logično je da za to imaju podršku države čija egzistencija, i mandati njenih vođa potiču od naroda. Time ispada da sam se ja, a i svi mi izjasnili u prilog ovakve politike, što je sasvim sigurno pogrešna procena. Dalje izvodim zaključak da je država izneverila sopstvenu funkciju artikulisanja volje večine, i da je prema tome dužnost svakog pojedinca da joj se u ovoj pogrešnoj odluci suprotstavi.
Kako će se suprotstaviti, to je individualna stvar ali svaka forma je otpora je opravdana jer štiti većinu od toga da joj jedna povlašćena manjina nameće svoj stav. Svako pravo ima svoje granice, pa i toliko naglašavana prava manjina.
Šta god da se desi na toj paradi krajnja odgovornost leži na homoseksualcima koji odbijaju da prihvate okvire normalnog društvenog ponašanja i državi koja ne ostvaruje svoju ulogu na pravi način.
Друго, у ово накарадно време писања и говора прожетог "хрваштином" (професорица, списатељица, процесуирати...) и укидањем неких традиционалних израза (дефектологија, нпр.), успео сам да скујем израз:
"лица са посебним сексуалним потребама" за који сматрам да их добро описује.
---
Изазивачки став који пласира та популација је, уствари, и највећи проблем, па све реакције које стижу са друге стране (оне која би им "кости пребила"), долазе због питања: "Зашто су ТОЛИКО привилеговани у односу на нас?"
Рече неко овде да српско друштво није баш традиционално, као што то тврди г.Антонић, али ја мислим да наши политичари и "јавни радници" ипак јесу. Уз пар изузетака (који се и не крију) они нису нит' педери нит' лезбејке и јасно је да ту популацију користе искључиво у своје дневно-политичке потребе, а да то тој популацији та очигледна манипулација уопште не смета, иако је ваљда, јасно види. Тај однос треба да буде тема ове дискусије.
Даље, ако су педери и лезбејке са гађењем одбили предлог да се окупе на Ушћу, већ инсистирају на Центру, поставља се, опет, питање привилегованости!?
Од недавно, забрањено је свако (протестно) окупљање у центру Београда, тако да радници, националисти (било ко!)... не смеју више да ометају саобраћај. Зашто би то онда било одобрено педерима и лезбејкама? Можда зато што то није протест, већ "парада поносних грађана", тј. КУЛТУРНА манифестација, а то већ не угрожава темеље ове државе? Сачувај ме, Боже, српске "сексуалне културе".
Враћам се на први подебљан текст изазивачки став: "Шта нам можете, са нама су сви из власти, ута-таа!"
Балканци не воле да их ико изазива. Но, у бићу тих људи и жена је да буду посебни, да провоцирају (макар на "парадама"), да буду у центру пажње.
Od sada, pa dok Srbijim ne zavlada neka patriotska vlast, gledacu da sto manje novca ostavim drzavi. Zivela siva ekonomija.
Не у Бановцима ко Бога вас молим!
А ако ова власт већ подржава параду и заоштравање односа према хомосексуалцима (а то ће бити неминовна последица претеривања) онда треба да је и предводи. Овако је лицемерно да перу руке и потурају нека министарства. Што се пре покаже ко заправо стоји иза свега биће боље за све.
Али исто је тако моје људско право као слободног грађанина да имам негативан став према хомосексуалности, да не желим да их имам у друштву-свако је слободан да бира себи друштво. Нека у школама и поставе учитеља хомосексуалца па ко хоће да шаље децу код њега нека шаље. Мени слободном грађанину, либерално друштво треба да гарантује право могу да изаберем учитеља у складу са вредностима у којим желим да ми дете буде васпитано.
Што се тиче легализације хомосексуалних бракова, то је колико знам у демократским друштвима демократско питање и не би требало да се из тог домена пребацује у домен некаквих универзалних права.
Da li je homoseksualizam urodjen ili je opredeljenje? Ima li neko dokaze za prvu tvrdnju? Ne moze biti da obe definicije - stoje.
Svako ko vredja ili napada nekoga zbog verske, nacionalne, seksualne pripadnosti, treba da odgovara. A sta cemo kada neko vredja i napada osobe zbog njihove pripadnosti srpskom narodu i SPC?
Слажем се да се МОРАЈУ поштовати различитости. Тако `свет` мора поштовати и наше схватање решавања гуланферског проблема.
Што рекао један коментатор под надимком Н.К.:
"Овде нема много да се прича, има много да се ради!"
Бајдовеј (десигн бу ГГ) велики поздрав за Т-С. :)
Dok se homoseksualci "ponose" svojim, ne znam ni sam, opredeljenjem ili onim što im je po rođenju dato; i pri tome u prvi plan ističu vrednosti koje nam uporno u mozak sipaju velike korporacije - sebičluk, egocentrizam i samodovoljnost ( uz , naravno, proizvod koji pokušavaju da nam prodaju!), svi mi ostali ponosimo se pravim vrednostima: deci, tj. budućnosti koju oni predstavljaju i moralnim načelima koja smo usadili u samu suštinu tog malog, ali već sutra odraslog bića.
Добро запажање. Да знате да је и мени пала на памет та помисао. Ни ја не верујем да су геј активисти изникли из народа, нити да представљају изворну хомосексуалну популацију код нас. То су школовани активисти, као и сваки други активисти, нпр. Отпораши. Могуће је, чак, да уопште нису хомосексуалци.
Ја стварно немам ништа против хомосексуалаца, прихватио бих да радим са њима и да се дружим са њима. Мислим да они имају права да траже своју срећу и да их треба прихватити и подржати. Не сме бити дискриминације на послу због тога. Али не треба отићи у крајност па рушити основе људског друштва, уништавањем институције брака као основне ћелије за репродукцију људског друштва. Брак је света заједница мушкарца, жене и њихове деце, и то мора тако да остане. Што се тиче усвајања - мислим да је то пипав терен, треба знати шта је боље за ту децу, живот у сиротишту или живот са хомосексуалним паром. Ни једно ни друго није нормално, али такав је живот, према некима суров. Склонији сам идеји да не треба да им се дају деца на усвајање, али ето ту имам малу резерву, док сам по питању брака потпуно уверен.
Svi koji zele da se okupe i iskazu neku poruku,na to treba da imaju pravo,ali ne da okupljanja prave sa namerom da provociraju vecinu.Pa jedan broj tih organizacija se krajnje netolerantno i nipodastavajuce odnosi prema SPC i vernicima i na najbrutalniji nacin izaziva reakciju.Takve organizacije vise skode homoseksualcima nego sto koriste.Mnogi od nih sami podsticu na nasilje protiv njih da bi posle tome mahali,preko medija i predstavljali zemlju u kojoj zive kao primitivnu.
Na kraju nisam pristalica odrzavanja ovakvih skupova,ali smatram da je i nasilje usmereno na homoseksualce za osudu,mada odredjeni njihovi lideri sami provociraju ovakvo nasilje i to koriste da bi izvukli pare od odredjenih gej organizacija iz inostranstva.
Gej parada u Srbiji? NE!
Зашто ја морам да подносим хомосексуалце поред мене, мог детета, на послу, у школи, на улици, ако сматрам да ме угрожавају? Зашто? Где је граница између наше толеранције према њима и малтретирања које ми трпимо са њихове стране? Ако ја сматрам да моје дете не треба да васпитава хомосексуалац, зашто сам ја тај који треба да испише дете из школе, зашто мора баш моје дете да мења крај, другове, све остале професоре, а не васпитач који је по мени сексуално извитоперен и опасан по развој мог детета? Зашто ја да плаћам њихове "параде поноса"? Зашто да се не побуним и не пожелим да их отерам из моје улице, са мога прага, из школе моје деце? Зашто ја морам да их трпим? Није тачно да на послу треба да их трпимо, па мене ометају и скрећу ми пажњу, осећам се прикраћен, под притиском, радим много лошије него што могу због тог оптерећења...Затекао сам двојицу како се љубе у WC-u који неби требао да служи за то и тај дан ми је пропао, нисам могао да се смирим и концентришем до краја радног времена. Ја сам спреман да им се супротставим свим средствима и не мислим да треба да живимо као да се ништа не дешава око нас, као да је све у најбпљем реду ако они парадирају нашим улицама- за моја схватања су они противприродни, а не ми...
Радио сам у служби једног "европолиса" где је било неколико хомосексуалаца. Чим се увере у вашу "сексуалну орјентацију" оставе вас на миру. Они имају своје локале, познате у јавности, у којима се окупљају и које нормалан свет обилази. Нису никоме правили било какве непријатности. Ипак сам стекао утисак да је, (према писању тамошњих булеварских листова) у тим круговима висок % бестијалности.
privatnosti/ gospodar svoga tijela*. Ako je rec o diskriminaciji na poslu itd., postoji nacin da se to resava - individaulno, konkretno kroz odgovarajuce institucije. Ma kako to kvalifikovali sa moralnog stanovista, cinjenica je da iza ovog *globalnog* pokreta stoji ogroman biznis, po svoj prilici i razni politicki ciljevi.Ako ne neki drugi, onda bar da zaboravimo one prve - *globalno* siromastvo, ubijanje...
PS. Ne bilo uzgred, RODOLJUB je u navodjenju primera ruzenja jezika propustio da navede jos nekoliko bisera ovog NOVOGOVORA>
*...kako javlja nasa DOPISNICA iz Njujorka - ZAMENICA POSLANICE je procitala POSLANICU odsutne SEKRETARKE...*
A kako cemo potvrditi ravnopravnost polova kad se radi o profesiji GEOLOG, GINEKOLOG,
METEOROLOG...MESAR, KASAPIN, LOZAC, CUVAR, ZELJEZNICAR....
Ne radi se o dekonstrukciji nacionalizma nego sovinizma. Antonic svoj prilog jasno daje u tom pravcu u svakoj prilici. Dekonstrukcija jingoizma je mnogo bitnija. Ovaj teskt je anti-jingoisticki a ko je pametan razumece i zasto. Mnogo price, videli smo, zuti mogu prijaviti gazdama te je bolje i sutati.
Једина српска реч за коју ја знам, а да прецизно описује ту сексуалну оријентацију (истина, код мушкараца) је реч: "гузјан/гузјани".
Тако сам је чуо од неких (неких давно) помрлих људи са села, пре тридесет година.
"Педер" је грчко-француски термин, остало су арапско-турски.
Но, нисмо зато овде. :)
Уместо да подрже и финансијски помогну обнови српског села, да се ангажују да се у селима са стотину нежења и неудатих девојака реши проблем они се баве ефемерним стварима, да би задивили своје европске менторе. Може бити да и у редовима нешег, назови естаблишмента, као и којекуде по свету, седе геј-ови. Онда није ни чудо што се не само толерише и подртжава већ се и капом и шаком, финансијски и на друге начине, помаже нешто што нема друштзвеног оправдањеа и што је дефинитивно маргинална појава. А гејова свих фела што се тиче нека се сами собом поносе и нек се множе,али не на рачун и о трошку државе. Држава би могла да се бави много важнијим питањима него што су проблеми једне маргиналне групације која би желела да се промовише и ''привуче'' нове симпатизере. Вероватно да их ни њихови родитељи не гледају са симпатијама. Напротив.
Како бре, они мисле да праве ту параду и како баш 23-ћег, кад су мене - још пре две недеље звали и кум и буразери и скоро цела екипа "са баскета" и друштво са факса и онај Шоне са Севера, из "копа" и још пар другара, чак и неки Гробари - па 23-ћег је, бре, у Београду, Свесрпско окупљање свих навијачких група из Српске и Србије - биће концерт, праве људи велику журку.
Ето, сад је актуелна дефиниција `примаријус`, али покрива само 50% ужег опсега. Нама је потребно широкопојасно покривање.
Хрвати су конструисали терми `њежник`, тако да сад шофери, кад им се поквари камион, ускликну `Који му је сад њежник!"
Таква ерудиција нама недостаје!
Бајдовеј `Шоне` - ел то она замлата из Оџака?
Clan 3 ovoga zakona kaze: "Забрањује се производња, умножавање, складиштење, презентација, величање или на било који други начин ширење пропагандног материјала, симбола или обележја којима се изазива, подстиче или шири мржња ...".
Imajuci u vidu dosadasnje iskustvo sa gej paradom u Beogradu i resenost pojedinaca i grupa, koji se suprotstavljaju javnim promocijama izopacenog seksualnog nagona da bojkotuju buduce manifestacije homoseksualaca, nesumnjivo je da parade "ponosa" izazivaju i potsticu mrznju.
Mislim da im treba dozvoliti sklapanje brakova, ali ne i usvajanje dece. Seksualnim odnosom muskarca i zene nastaju deca. Seksualnim odnosom dva muskarca, lezbejke, sta god ili sta vec oni samo uzivaju, ali dece nema. Ne ide se protiv prirode.
Kada je u pitanju tolerancija prema ovome mislim da tu treba postaviti granicu. Bez usvajanja dece. Sve ostalo mi je ok. Sva prava svima, dok druge ljude u zajednici to ne ugrozava.
У сваком случају хомосексуалност је девијација тј. неприродно понашање које држава ни у ком случају не би смела да потстиче новцем пореских обавезника. Потстицањем се штети држави па тиме влада (пре свега председник) крши и своју заклетву да ће радити на добробит народа, а штете од њега отклањати.
Брак две особе истог пола, по мом мишљењу, не би требало да буде дозвољен јер би био потстицајан, а то исто на штету друштва и државе. Исто важи и за усвајање деце.
Нека живе невенчано као и до сада, али не могу имати привилегије хетерогених бракова јер у хетерогеним може бити рођен нови порески обавезник, платиша доприноса за пензијско осигурање, војник...док су хомосексуалне везе на лично задовољство, без икакве користи за душтво и државу.
А ко је параду «поноса» наручио, не знам него слутим. Словенци су давно одржали конгрес хомосексуалаца у Љубљани и показали тиме своју опредељеност за Европу па се можда и од нас тражи да се определимо. Ко хоће, нека им подметне задњи крај, ја ћу мој чврсто прислонити уза зид.
Целокупна аргументација тог дела текста почива на анализи појма поноса чија се корисност доводи у питање са становишта интереса самих хомосексуалаца. Али та је анализа врло, врло сумњива.
Конкретно, ево мојих замерки.
Прво, Антонић пише: "Човек се поноси неким постигнућем или даром ако они на нарочито успешан начин испуњавају одређену друштвену норму.(...)Какве, међутим, има друштвене пожељности у хомосексуализму?"
Чини ми се да је ово нетачно. Узмимо за пример припаднике српске националности у Хрватској. Сасвим је разумно претпоставити да је један број њих поносан на своју националну припадност. Али по Антонићу то није могуће јер бити Србин у Хрватској није друштвено пожељно. Ако тај пример није довољно уверљив, размотрите пример Јевреја у Варшавском гету (овим, наравно, не желим да изједначим Србе у Хрватској са Јеврејима под Хитлером).
Друго, "Човек може бити поносан само на нешто што је сам изабрао, што је сам постигао." И са овим је тешко сложити се. Може се бити поносан на своје културно порекло, родитеље, на историју свог народа, на своју висину, боју коже, итд. Ниједна од ових ствари се не бира, па ипак нису ретки људи који у њима налазе разлога за понос. Зашто онда људи не би могли да се поносе и тиме што су хомосексуалци?
Јасно је каква покретачка идеја стоји иза геј-парада - довољно је видети колико људи у Србији је спремно да својим суграђанима оспори право на окупљање и демонстрирање па схватити да је свако мирно позивање на толерисање хомосексуалаца оправдано. Такав анимозитет није произведен и провоциран употребом речи "понос", он нажалост има мало дубље корене у нашој средини.
Осим тога, не видимо ли масу "биолошких Срба" који са самим српством немају скоро никакве везе. Они су просто изабрали нешто друго, и већ сутра ће ако оду у Канаду лако постати Канађани. Има и таквих биолошких Срба који се активно обрачунавају са својим пореклом па прелазе чак и на непријатељску страну - то је, опет, њихов избор, мање или више свестан.
Има анегдота која каже да је ава Јустин једног комунисту који га је исмевао упитао:
- Јеси ли ти Србин?
Овај се изненадио:
- Па наравно да сам Србин...
- А по чему се то види?
- Како по чему?! Родио дам се у Србији, живим и радим у Србији, ту ћу и умрети...
- Е па и шумадијски во се родио у Србији и ради у Србији, па опет није Србин!
Ne treba se zavaravat, oni su odlicno organizovani sa jos odlicnijim vezama sa njihovom internacionalom koja agresivno istupa u njihovu odbranu u bilo kakvoj zemlji.
Njihove gay-pride parade izgledaju kao vulgarne provokacije (treba ih vidjet da bi se povjerovalo kako su vulgarne) ali ih treba uzeti ozbiljno. One sluze kao ovnovi za razbijanje kapija tradicija, sto eventualno donosi zakone za njihovu promociju.
Cilj je da se uvede po nasim skolama uvjerenje da je homoseksualnost samo jedna manifestacija pluralizma (evropskih vrjednosti) koju treba zastiti (ako smo demokrati i evropejci). Sad nasa(?)vlada obecava da ce im omogucit ovu njihovu egzibiciju. Ako treba upotrebice i vojsku ?
Insistiranje da im se da pravo da adoptiraju djecu i da stime dokazu da oni doprinose razvijanju drustva, je jedan od njihovih kljucnih zahtjeva (kakve orgije oni rade sa tom djecom, to se nikoga ne tice).
Srbija je pokleknula moralno, ogromno ,od kad se potcinila Zapadu i ove parade su samo zeitgeist naseg sumraka.
Кажу неки, смета им да гледају хомосексуалце, неће их у својој улици, изазивају, кажу, мржњу и гнушање у њима. Е, па и мени сметају они што парадирају сликама Радована Караџића и Ратка Младића, сметају ми они што су им уста пуна српства и српског суверенитета и интегритета, гади ми се кад неко у четничком ансамблу прошета улицом, па шта ћу са тим? Могу ли да тражим забрану таквог противприродног парадирања? Могу ли да тражим да те људе прогнају из ове државе? Све што ви можете, могу и ја.
Дакле, не свиђа вам се идеја геј-прајда. Одлично, останите код куће тог дана. Бавите се неки спортом, читајте књигу.
Нећу сада овде ни помињати оне досадне фразе о људским правима, слободи окупљања, толеранцији, поштовању разлика - то није језик којим ви говорите. Свака друштвена групација, скрајнута и оспоравана, мора се изборити за своје место под сунцем. Многима се то не свиђа, многи би радо видели физичко насиље, нестанак, насилно "увођење у ред". Можда, али не очекујте да то може проћи тек тако, да геј људи немају средства и вољу да истерају своје. Како оно кажу, ћераћемо се још.
Да ли је хетеросексуалИЗАМ одабран, е да би неко себи дозволио да буде "поносан" зато што је (тобоже) друшзвено прихватљивији?
Homoseksualizam je bolest ciji je nastanak lepo opisan u mnogim studijama. Jos nije uradjena nijedna ozbiljna studija koja bi pokazala da to nije bolest. Jos bih napomenuo da radim u svetski poznatom centru za klinicka istrazivanja.
Оно што раде поједине организације које финансира и држава,није само питање толеранције него већ и наметање ставова.Одређене организације и онако сматрају овај народ неписменим и неспособним да размишља о неки стварима па ће их они упутити.Оно што је највећи цинизам је то да се све одвија под министарством култире које даје образац понашња.
Имам утисак да се грађани стављају у позицију гериле кој је добра само приликом гласања,а за остало ће се побринути вође.
Homoseksualizam je bolest ciji je nastanak lepo opisan u mnogim studijama. Jos nije uradjena nijedna ozbiljna studija koja bi pokazala da to nije bolest. Jos bih napomenuo da radim u svetski poznatom centru za klinicka istrazivanja."
Стен , наведите изворе за ваше тврдње. APA (American Psychological Association) је још прије 40 година изјавила да хомосексуалност није болест.
Ja o njima nemam izgradjen stav,smatram da treba da se lece,i da i treba u tom smislu pomoci.
LGBTIQ osobe, kada paradiraju, politički protestvuju zbog diskriminacije počinjene nad njima zarad njihovih identiteta te iskazuju ponos koji osjećaju kada se bore protiv takva društvenog ugnjetavanja, ponos koji osjećaju svaki građanin i građanka kad se bore protiv potlačenosti.
Prema tome, vaša početna pretpostavka je sasvim pogrešna a usudim se reći i maliciozna, jer u deklarativno tolerantan paket Vi trpate i Vaš zapravo krajnje netolerantan stav, kazujući da ministarstvo za ljudska prava demokratske države ne bi trebalo podržati politički protest očigledno ugrožene društvene kategorije. Lično sam mišljenja da je konkretna namjera manje važna od efekta koji ovakvo okupljanje ima na senzibiliziranje društva i jačanje slobodarskog i odvažnog građanskog duha LGBTIQ osoba.