среда, 15. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Стратегије носталгије

Kоментари (3) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 01 јул 2009 23:56
Вламил
"Мотив за овај повратак формама и делима која су била прављена да замене или засене врхунске стране продукте није националистички или изолационистички, или барем није само то (али и у том случају, национализам је пре свега југословенски, а не уско етнички). () Чини се да се у поп тековинама СФРЈ крије шифра која је нашу популарну културу чинила аутономном, аутентичном и самодовољном у светским оквирима. Отуд се сада из нафталина извлаче велики филмски спектакли који су могли стати уз раме са светским, ()"

Мање лош национализам је ако је југословенски?!
Да је наша популарна култура била каквом је аутор текста описује не би се ни распала, ни она, а ни Југославија.
Велики филмски спектакли уз раме светским?! Мисли ли се можда на филмове Вељка Булајића (а на које друге, ако не на њих). Дивота једна?!

Све му то дође само као још једна варијација наступа Бијелог дугмета на Београдском хиподрому. Каква култура? Класична левичарска (лово) носталгија. Кад их нема, можда се средства лакше нађу у ширем региону - ништа више!
За мотиве актера и шира обавештења видети актуелни текст "За море спремни" М.Зарковића.
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 02 јул 2009 00:38
Газда Груја
А део у коме сви "модификују" поруку тако да буде "питка" и наравно, у том облику има "прођу" у региону, као, потенцијално, већем тржишту?
То није битно, Димитрије?

Нема ту југоносталгије - само комерцијала, да се "захвати" што већа циљна група. Погледати само спот за "буђав лебац" - шта рећи, мислим - хлеб се зове МићО. Са о... хехехе
А рефрен почиње са "ајме мене". Смарт. Циљна група, регион. Тек се "испилили" а већ имају фанклуб у "региону". (легенда: регион - митска земља свакојаких добрих вредности. "прихваћен у региону" - полубожанство међу анационалним либералима)

Крајњи циљ - МТВ Адриа.
И паре.
Каква "црна" југоносталгија... Пре ће бити "еврић-носталгија", и то на велико.
Само паре. Нормално. Капитализам.
само је то "срамота" рећи, па онда уместо "ја сам грамзив и опортун", каже се ја сам "југоносталгичан"... Лукратив тинкинг. Еволушн.
Препоруке:
0
0
3 петак, 03 јул 2009 23:42
Планета
Колико сам ја разумео Војинов не каље да је југословенска поп култура била толико добра, него да су сви данашњи покушају лоши, те да он управо ту јефтину регионалну комерцијализацију, инспирисану новцем, смешта за класу ниже и од најгорег југотреша.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер