Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nije Srbija šaka pirinča

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 02 jul 2009 16:29
skajožder
Majstore, sve si reko. Nema šta da se doda. To je to: Nas i Grka 30 miliona.
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 02 jul 2009 16:55
Ala
Lele,razboleo im se moderator!
Ili je otisao da Raji Rodicu objasni sva dugovanja B92?!
Ljudi,ovo je siguran znak da DS i G17 odlaze i da dolaze narodnjaci!
Od urednika B92 nikada novinari nece postati, ali sto nanjuse promenu vlasti i fondova?!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 02 jul 2009 16:55
LjiljanaNl
Bravo!Divno,istinito i pre svega duhovito.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 02 jul 2009 17:05
E-novine
E-novine ga jutros proglasiše fašistom.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 02 jul 2009 17:13
komentator bg
Iako je ravno čudu da je ovakav tekst izašao na stranicama b92 portala, svejedno mi se ne sviđa kad NSPM prenosi tekstove sa bilo kog bloga, jer tim činom dotičnom blogu bespotrebno daje na težini.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 02 jul 2009 17:29
Vlamil
Uh, čoveče! Potpuno te razumem, da poludiš kako pritiskaju sa svih strana!
Teskt je ispisan u najboljem duhu Grubana Malića, slavnog književnog junaka Miodraga Bulatovića.
Čestitam!
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 02 jul 2009 18:06
Dejan
Šta si se ti to raspisao i srpstvu a ni ić u prezimenu nemaš!? Koji si ti Srbina, bre bre!?

dobro, dobro, nemoj da se žestiš odmah ;)

šalio sam se ;)

super ti je ovaj članak! Da sma znao ja bih isto ovako, al' ne znadoh ;( Ali zato ću tebe od sad čitati sigurno...
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 02 jul 2009 20:10
lele
Razumem te za xtube, al' youporn je na mestu:). Posle naucnih tekstova, ovaj mi je zapravo dosta prijao.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 02 jul 2009 20:21
MILAN
Posle ovoga mogu samo da kažem:IMA NADE ZA NAS.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 02 jul 2009 20:28
Gazda Gruja
I konačno, Hrvati ... uz svo dužno poštovanje .... jebo vas papa i jebo nas onaj ko nas sastavi. I Goti ste malo sutra. I Nikola Tesla je Srbin. A vala je i Ruđer Bošković.


Živ mi bio sto godina!
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 02 jul 2009 20:49
drasko
Hajde da osnujemo društvo za podizanje spomenika Milošu Obiliću na Teraѕijama-
Moj e mail je: Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 02 jul 2009 21:05
Haralampije
Odlično, lepo i duhovito.
Dejane, verujem da si se šalio kada si "posumnjao" u srpsko prezime ako se ne završava na -ić. U sličnim prilikama ja bih sagovornika podsetio da se mnoga prezimena na -ić (da ih ne pominjem) pamte po genocidu ili zločinima nad Srbima. Verujem da Srbi nikada više neće isticati razlike među sobom, pa ni takve sitne začkoljice. Dejanova šala me podsetila na to.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 02 jul 2009 21:28
hiperborejac
Pa ta mala američka ispostava već neko vreme se lagano , lagano posipa pepelom.
Ne da je , nedajbože , promenila mišljenje nego je samo uvidela da je malko preterala sa zavrtanjem (iliti po njihovom spinovanjem ) pa postiže suprotan efekat... "konsolidacije neistomišljenika" :-))
Zbog toga su počeli da "puštaju" i ovakve tekstove. Da nam se malo dodvore... da nas malčice anesteziraju .. ide neko čudno vreme .. treba im naša lakomislenost još jednom da dovrše nešto po našoj zemlji.
A tekst na blogu je super , naški , ide nam niz dlaku ... govori ono što od pamtiveka i sami znamo a nemamo prilike da kažemo tako demonstrativno javno ( blog B 92 .. eeeej bre !)
Ako ... bar je duhovit.
Preporuke:
0
0
14 petak, 03 jul 2009 00:14
ljiki
stvarno super .obraduj nas jos nekim tekstom.stvarno dobro.
Preporuke:
0
0
15 petak, 03 jul 2009 00:33
Narodna poslovica
Vuk dlaku menja, ali...
Preporuke:
0
0
16 petak, 03 jul 2009 01:58
Padlo
Da nece mozda Rusi da kupe B92 kad se ovi busaju u prsa svojim Srpstvom?
Preporuke:
0
0
17 petak, 03 jul 2009 08:14
Nebojša
Ako je istina ovo sa knjigom i Obilićem neka neko ko dobro zna engleski napiše pismo izdavaču ili pak našem ambasadoru u americi , mora se zaustaviti ova otimačina naše istorije.
Preporuke:
0
0
18 petak, 03 jul 2009 09:24
Milan Pađen
BBBBBBBBBRRRRRRRRRRAAAAAAAAVVVVVVVVVVOOOOOOOO

Toliko i dovoljno.
Preporuke:
0
0
19 petak, 03 jul 2009 11:06
Vladimir
...u tekstu mi nije bilo ničeg duhovitog...nizao sam suze umesto osmeha...neka ovaj tekst bude gorka opomena i klica neke nove, dostojanstvene i ponosne Srbije...hvala autoru!
Preporuke:
0
0
20 petak, 03 jul 2009 11:35
Srebrni
E vala tekst je do jaja!

+1 za Miloša Obilića na Slaviji, sa sve komentarom!

Evo pišem pismo ambasadoru a možda se potrudim i izdavaču.
Preporuke:
0
0
21 petak, 03 jul 2009 11:52
Srebrni
Potrudio sam se:



Hello,

I would like to use this opportunity to express my disappointment and pure shock when I found out about the following book:

The Battle of Kosovo 1389
An Albanian Epic
Anna Di Lellio; With translations by Robert Elsie

which is printed and published by MacMillan Plagrave.

The excerpts and snippets that I have had a chance to read from it clearly show that this is an attempt to revise history, if not falsify it, is a product of pure fantasy and is not grounded in any reality.

I would like to understand if you have performed any background checks on the author and her authenticity, as well as if you have had a chance to test and verify the material and the facts that are outlined in this work?

There are official documents from both sides of the Kosovo battle that clearly depict and describe the battle itself, and if nothing else, the Ottoman Turkey would have mentioned that the alleged Milos Obilic was indeed someone else, and not the person that the Serbian epic mythology and official history claims to be.

Milos Obilic was never of Albanian, and any attempts to hijack, plagiarize history should by shunned by your company as it will irrevocably damage your good name and reputation.

Yours truly,
potpis... paz da se ne zeznem pa da otkrijem svoje ime :)
Preporuke:
0
0
22 petak, 03 jul 2009 12:08
Sugestije
Vidim da su mnogi odusevljeni. Mozda je vreme za malo rezerve i opreznosti posle svih ovih godina izvestavanja iz Hrvatske, BiH, sa Kosova, podrzavanja crnogorske i kosovske nezavisnosti, LDP-a i vojvodjanskog separatizma. Zar je zaista dovoljno tako malo da poverujete? Da ne postoji mozda razlog zbog toga sto se ovako nesto objavljuje?

Ako vam se bas toliko svidja, pretplatite se, podrzite ih i pokusajte da ostavite neki od komentara na tekstove drugosrbijanskih mestara, kao i komentara podrske Antonicu, na njihovom sajtu. Ako i to puste, sacekajte jos tri meseca, da vidimo zbog cega se ovo dogadja, pa ako nastave, dajte im jos dvanaest meseci, dok ne dodje do promene stranaka na vlasti. A kad dodje do promene, dajte im jos deset godina da se potpuno oporave, jer Srbiji treba bas toliko da se od njih oporavi.
Preporuke:
0
0
23 petak, 03 jul 2009 13:52
jovan deroko
bravo legendo..ovo kao da sam ja pisao
Preporuke:
0
0
24 petak, 03 jul 2009 14:31
Steva Nadrljanski
Polako, ljudi, šta ste navalili sa ovacijama? Ovaj tekst potpada pod sindrom koji se kod nas odavno zove "I ćorava kokoš nađe zrno". Pogledajte njegov blog pa ćete videti da se gospodin stručnjak za ultragigamegasvetsku pojavu zvanu Lujza Čikone uglavnom utapa u tu amorfnu masu koja nastanjuje naizgled šareni vilajet B92. Tekstove mu slede istomišljenički komentari, sa ne malim brojem uvreda na račun drugih, kako i trebuje na tom mestu tolerancije.
Iako mu se ovaj tekst malo oteo, vratiće se on kud treba. Sve ostalo bi bilo ravno čudu.
Preporuke:
0
0
25 petak, 03 jul 2009 14:51
Neso014
I Gundulić je bio Srbin!!!, tek da se zna, da smo pismeniji od onih u čiju smo se korist odrekli Osmana i Dubravke...
Preporuke:
0
0
26 petak, 03 jul 2009 18:10
Obilic
Ovo je nesto najbolje sto sam do sada procitao, a procitao sam dosta toga....
Preporuke:
0
0
27 petak, 03 jul 2009 19:48
Milica
Dakle, vidimo da se neće zaustaviti samo na otimanju teritorije nego i istorije, a zatim i jezika i kulture po dobrom starom receptu ostalih novonastalih nacija u okruženju. Slažem se da treba svim sredstvima ovo spriječiti. Samo braćo i sestre ne brinite se vi ni za Grke ni za Ruse i ostale, znaju se oni braniti i sami. Shvatite da dok mi živimo za razno razne ideologije, bratimljenja i zajednice drugi ih samo koriste kao prazno slovo na papiru da bi ostvarili interese svojih izmišljenih nacija i država. Poštujte druge onoliko koliko oni poštuju Srbiju, a samo se za Srbiju bori i moli, samo se Srbija voli!
Preporuke:
0
0
28 subota, 04 jul 2009 10:04
Vasilije Kleftakis
Krivo mi je što ovo nisam napisao ja - ali moram priznati (mada sam tašt), ne bih to mogao tako britko i duhovito!
Skidam kapu!
Preporuke:
0
0
29 subota, 04 jul 2009 14:53
Desimir
To brate. Iskalio si i moj bes.
Ja, još jednom: svako od nad da se pita šta je uradio za Srbiju, nikako šta bi uradio.
Inače, meni nije problem što se Crna Gora odvojila od Srbije. Samo čekam dan kada će ponovo ući u Srbsku Uniju. "Srbska" nije slovna greška.
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 05 jul 2009 11:01
Rodoljub
Tekst je duhovit, bezobrazan, ali i puki emocionalni ispad, kakvih ima na hiljade.

Vidim da NSPM polako obara kriterijum za objavljene priloge, što i ne mora da bude loše... ali mora da posledično, promeni i pristup moderaciji komentara čitalaca.

Znači, ako se tekstu PSUJE i izražava na solidno prostački način, onda ne smete ni da lektorišete daleko benignije odgovore čitalaca, koji se trude da "kulturno zaobiđu" moderatore.

Elem... predlažem da oformite "NSPM-funzone" gde će ljudi biti spremni da čitaju i ovakve blesave, vrcave, ali i istinite tekstove, pa tu malo popustite i oko komentarisanja/moderacije.

Jer, mnogi bi ljudi opalili psovkom po Lukoviću (nije Ulemek!), Dimitrijeviću, Mišiću, Popoviću, Iliću, Jovanoviću, po vasceloj... sve manjoj "Drugoj Srbiji" i okolini, kao autor ovog teksta, ali se NE SME!

I treba da ne sme, jer je onda ovo put NSPM-a u "e-novine 2", a svi znamo da su nastavci uvek lošiji od originala!

Odlučite se... o veliki i umni!

P.S. Molim Vas, ubacite "prozor" koji vodi ka poslednjih desetak-petnaestak (skrolujućih?) odobrenih komentara, bilo bi jako lepo za praćenje diskusija, za nas koji smo ovde "redovni gosti". Hvala unapred.
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 05 jul 2009 18:49
Aleksandar
Mora da nisu još znali tu činjenicu o Miloševu poreklu, kada su promenili naziv mesta Obilić u Kastrioti.
Slično je i sa nedavnim otkrićem albansko-vizantijskog crkvenog nasleđa. Ma da su znali, ne bi rušili.
Preporuke:
0
0
32 nedelja, 05 jul 2009 18:50
Antifasista
Da, stvarno, sta se dogodilo sa good ol' B92 Censorship that we all knew and cherished :)? Posle dugo vremena kliknuh tamo, cak i komentari normalni, nigde one sto poruku zavrsava sa "Hag", nigde Srbljanovickinih ultimativnih epistola, cak ni ekipe koja klice oslobodjenoj Republici Kosovi i cestita Cekuu nezavisnost...

Da li je Veran namirisao promenu klime i shvatio da samomrznja i autosovinizam nisu karta koja na duge staze donosi uspeh, ili im jednostavno promace ovaj tekst, nemam pojma. Ali da je iznenadjenje,jeste.

Tj. vec duze vreme mi se cini da se sad igra na kartu dobrog i loseg policajca. B92 se sve vise uklapa u neki prosecni diskurs i tek povremeno raspali u svom stilu, a ulogu loseg policajca preuzimaju Lukovic, fringe-delovi NVO-sektora i NUNS-a.
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 06 jul 2009 00:11
SFX
@ Antifasista

Ne bojte se, dobra biti nece. Niko ne uzmice, niko se ne menja, vec stvari posle Bajdenove posete postaju daleko gore. Ako B92 postane perjanica srpskog nacionalnog diskursa, to znaci da smo kao nacija nepovratno izgubljeni. A, blizu smo.
Preporuke:
0
0
34 utorak, 07 jul 2009 00:54
Antifasista
@ SFX

Naravno, ne plasim se :). Nakon svih ovih godina, malo sta moze da uradi taj deo medijske scene a da ne bude deja vu. Secam se one neuspele koalicije DSS&SRS od pre par godina, i Nikolicevog predsednikovanja Skupstinom u trajanju od dva dana. Em je PRVOG jutra glavna vest na B92 bila ona o dramaticnom padu Berze u BG (sto je, mora se priznati, dobro odradjen alarmni trik demokrata) ali, i vise od toga mi ostaje u secanju TADASNJI upliv B92 na ni manje ni vise nego - CETNICKU scenu. Preciznije, "cetnicku". Elem, reporteri nisu bili lenji, pa su isto popodne otisli u Cacak, tamo pronasli neke Veljine stranacke cetnike i preneli kako su ovi ljuti nsa sefa jer suruje sa SRS koja je bila u vlasdi za Zlim Komunistima :)(dakle,diskurs te SPO-ovske Know-Nothing-sorte kojoj je, i 2006, bilo dovoljno pomenuti "komuniste" pa da im se upale crvena svetla, i onih koji su petog oktobra ustolicili Koraca i Canka, misleci da "ruse komunjaru Slobu").

Ali ipak, i dalje me zbunjuje sto su ovog momka pustili da ovako iskreno sroci sta mu je na dusi.

Inace ste u pravu, ako B92 preuzme pricu nacionalnog diskursa, bice to jos jedan terminalni simptom ove sve manje postojece zemlje.

Ali, B92 je samo deo problema. Gde je srpski medijski mejnstrim? Nema ga, ili i kad ga ima, bolje da ga nema, jer je amaterski i cesto primitivan i kontraproduktivan. Evo, na Internetu je tu NSPM i par casnih izuzetaka od sumornog pravila koje opisujem
Preporuke:
0
0
35 petak, 10 jul 2009 15:45
Tamara
bravo,bravo,BRAVOO ! nemam reci....objasnio si !
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner