Каква НЕБУЛОЗА!!! Србија и данас са МиГ-овима 29, са локације аеродрома у Београду, има могућност за контролу ваздушног простора над целом "Лијепом нашом".
За време СФРЈ, МиГ-ови 29, су полетали из Београда, дејствовали по "циљевима" на мору код острва Вис, и враћали се за Београд. Из Београда су полетали и држали зоне патролирања изнад Дравограда (Словенија)уз саму границу са Аустријом и враћали се за Београд!
Акциони радијус овога авиона је "импозантан" за наш мали Балкански простор.
Данашње стање у Хрватском зракопловству је далеко инфериорније у односну на "лоше" стање Српског ваздухопловства!Друго, Хрвати немају школе, где би изшколовали адекватан кадар за одржавање и употребу нових авиона (савремених). Никада то нису и имали! Они су се традиционално бавили поморством.
Заостали су у познавању технологија на савременим авионима ( површно знају и МиГ 21),и велика је у њих неизвесност, колико ће година требати да неки савремени авион(ако га купе)уведу у оперативну употребу-борбену употребу. А то не зависи само од пилота, како већина лаика схвата ваздухопловство!!
Нажалост, данас смо сведоци и раздрадње и потирања Српског ваздухопловства и његове традиције!
За време СФРЈ, МиГ-ови 29, су полетали из Београда, дејствовали по "циљевима" на мору код острва Вис, и враћали се за Београд. Из Београда су полетали и држали зоне патролирања изнад Дравограда (Словенија)уз саму границу са Аустријом и враћали се за Београд!
Акциони радијус овога авиона је "импозантан" за наш мали Балкански простор.
Данашње стање у Хрватском зракопловству је далеко инфериорније у односну на "лоше" стање Српског ваздухопловства!Друго, Хрвати немају школе, где би изшколовали адекватан кадар за одржавање и употребу нових авиона (савремених). Никада то нису и имали! Они су се традиционално бавили поморством.
Заостали су у познавању технологија на савременим авионима ( површно знају и МиГ 21),и велика је у њих неизвесност, колико ће година требати да неки савремени авион(ако га купе)уведу у оперативну употребу-борбену употребу. А то не зависи само од пилота, како већина лаика схвата ваздухопловство!!
Нажалост, данас смо сведоци и раздрадње и потирања Српског ваздухопловства и његове традиције!