петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободна Далмација: Српски мигови ће чувати хрватско небо?

Kоментари (1) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 29 август 2009 19:18
djordje
Каква НЕБУЛОЗА!!! Србија и данас са МиГ-овима 29, са локације аеродрома у Београду, има могућност за контролу ваздушног простора над целом "Лијепом нашом".
За време СФРЈ, МиГ-ови 29, су полетали из Београда, дејствовали по "циљевима" на мору код острва Вис, и враћали се за Београд. Из Београда су полетали и држали зоне патролирања изнад Дравограда (Словенија)уз саму границу са Аустријом и враћали се за Београд!
Акциони радијус овога авиона је "импозантан" за наш мали Балкански простор.
Данашње стање у Хрватском зракопловству је далеко инфериорније у односну на "лоше" стање Српског ваздухопловства!Друго, Хрвати немају школе, где би изшколовали адекватан кадар за одржавање и употребу нових авиона (савремених). Никада то нису и имали! Они су се традиционално бавили поморством.
Заостали су у познавању технологија на савременим авионима ( површно знају и МиГ 21),и велика је у њих неизвесност, колико ће година требати да неки савремени авион(ако га купе)уведу у оперативну употребу-борбену употребу. А то не зависи само од пилота, како већина лаика схвата ваздухопловство!!
Нажалост, данас смо сведоци и раздрадње и потирања Српског ваздухопловства и његове традиције!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер