Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pisci nisu nikakvi eksperti

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 12 oktobar 2009 21:46
objektivan
kad je vec pisac, mogla je da procita nesto o temi a ne da recituje parole koje i vrapci znaju o nato "istini"
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 12 oktobar 2009 21:49
BB jedan
Možda joj je literatura bolja od ovih stupidarija.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 12 oktobar 2009 21:53
Mirko Grbić. Banjaluka
Ova je nagradu dobila za političku podobnost američkoj politici a ne estetsku muzama.poželim da zažmirim u nekim stbvarima čaušeskuu.! dotle je došlo !
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 12 oktobar 2009 22:21
Steva Nadrljanski
Plemenita jedna ženica, nema šta. Banaćanka, kao i ja. Samo bi joj bolje stajalo da se preziva Kriger.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 12 oktobar 2009 22:48
milan
sta prica ova zena? meni je iz intervjua jedino jasno koji i kakvi su kriterijumi da nobelove nagrade dobijaju, obama, ahtisari, begin....cek ´ vise ne mogu ni da ih se setim...a da, svi ovi majstor kvarisi iz ekonomije koji nas dovedose dovde, pa " naucnici" koji svake godine pronadju resenje za rak, te epohalno otkrice da cemo nestati za 40 milijardi godina..... dobro, ne krivim je sto je dobila magradu, morala je zbog pedigrea(hm!) ali bar moze da cuti jer i sama priznaje da nije ekspert ...u njenom slucaju, ni za sta!!!!
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 12 oktobar 2009 23:11
Sveznajući pogled iz jednog voza
Zašto mišljenju intelektualaca o ratu pridavati poseban značaj? Pisci ne stoje u centru društva i kad dođe do pravde ili nepravde često govore gluposti.

Sam početak je tačan!
Trebalo je da poslušam, pa da uzaludno ne potrošim vreme.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 12 oktobar 2009 23:18
Darth Vader
Bla, bla, bla, bla, bla...Ona je jos samo jedan u nizu dokaza onoga sto se desi kad pametni ljudi podju komentarisati o stvarima koje ne poznaju dobro. Te Racak, te Srebrenica...Kao i sve ostalo, sto nije literatura, povrsno je procitala clanak ili dva o ratu i onda se brze bolje dala u komentarisanje.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 12 oktobar 2009 23:38
Dejan Pavić
Sad mi je jasno zašto je dobila Nobelovu nagradu!!! I još jasnije zašto istu nisu dobili Lav Tolstoj i Horhe Luis Borhes.
Ova nesretna žena je valjda sada ponosna na sebe. Kao Ahtisari, kao Obama. Treba je razumeti. I biti milostiv. Nije Bog baš svakome dao pameti.
Preporuke:
0
0
9 utorak, 13 oktobar 2009 00:07
Ultravisitor
Slazem se da pisci znaju pisati ili pricati gluposti. Doticna osoba je zivi primer jednog takvog pisca. Imamo mi i svojih pa necemo sada o tudjima.
Preporuke:
0
0
10 utorak, 13 oktobar 2009 02:16
Sidarta
Sramota.
Preporuke:
0
0
11 utorak, 13 oktobar 2009 02:48
Aleksandar
Odgovor na poslednje pitanje (ali ne samo to) predstavlja ogromnu glupost ove zene, podrazumevcajuci da su mladi ljudi koji su branili Jugoslaviju protiv NATO agresije zeleli da predju na neprijateljsku stranu, ali, alas, neprijatelj je bio visoko na nebu. Ova spisateljica bez talenta biva nagradjena iz politickih razloga za pisanje o, zaboga strasnoj, sudbini Volksdojcera u Rumuniji (koji su, eto, samo s pravom proterani). To je uradjeno jer se na Zapadu u iste anti-ruske svrhe reinkarnira suludi koncept "totalitarizma" u znacenju koji mu je dala Hana Arent u ciloju satanizacije sovjetskog sistema njegovim izjednacavanjem sa nacistickim sistemom (dok je njoj je bilo vaznije da deli krevet sa nacistom Hajdegerom od istine o unistavanju evropskih Jevreja). Zaista je otuzno kada se zna kako su Jevreji prosli u Ruminiji (i naravno ne samo tamo) da se piskara o sudbini Nemaca posle Drugog svetskog rata. Ovo njeno pisanje nije za nagradu, vec za svaku moralnu osudu. Ovaj Nobel je isto onoliko smislen koliko i Obamin.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 13 oktobar 2009 08:20
LjiljanaNL
Nikako ne mogu da shvatim kako je ovim ljudima kad ostanu sami.Iole inteligentan covek bar sumnja u ispravnost jedne ili druge opcije.Uostalom, mozes i knjige da pises a da ne vidis dalje od nosa.Mozda ti vajni intelektualci nisu uopste inteligentni.Duhovna beda koja zudi i ne bira sredstva za nekakvim priznanjem,
Preporuke:
0
0
13 utorak, 13 oktobar 2009 09:05
pažljivi čitalac
Nakon deset godina suštinsko pitanje; "Da li ona svoje mišljenje o predmetu svoje kritike, a to je Milošević, temelji na činjenicama vezanim za "masakre" u Račku i Srebrenici. ili svojim predrasudama" zvuči kao cinizam. "Masakri" u Račku i Srebrenici su kako tako ipak razrešeni. U Račku nije bilo masakra i taj deo optužnice protiv Miloševića je skinulo tužilaštvo u Hagu. Tužilaštvo jest, ali ona i njoj slični nisu. Masakr u Srebrenici takođe je razrešen, Međunaropdni sud pravde u Hagu je presudio da Srbija i Milošević nisu počinili taj masakr.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 13 oktobar 2009 09:38
Marko
Herta Miler nije izuzetak među dobitnicima Nobelove nagrade, već bih pre rekao da je pravilo. Naime, pre neki dan Nobelovu nagradu za mir je dobio američki predsednik Barak Obama. Koja je njegova zasluga? Prvi crni predsednik Amerike i ništa više. Nobelova nagrada je odavno već postala ispolitizovana i politički korektna nagrada, i ne mislim samo na nagradu vezanu za mir, koju samo određeni ljudi određenog porekla i pozadine mogu dobiti. Šveđani bi ako žele da sačuvaju prestižnost ove nagrade bi trebalo da stave moratorijum na nju i prestanu da je dodeljuju sledećih 10 godina. A onda da počnu da je dodeljuju po zaslugama, a ne da su 75% Nobelovaca zadnje dve tri decenije Amerikanci.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 13 oktobar 2009 09:58
sb
Lele, ala je ova lupetala. Nije ni cudo sto je dobila nobelovu nagradu. Pored takve nas Andric moze da se postidi u kakvom je drustvu.
Dobar joj je odgovor za Kurde. Treba, sirotica, da se drzi Rumunije.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 13 oktobar 2009 10:02
brm
nekada su pisci bili mudri ljudi
Preporuke:
0
0
17 utorak, 13 oktobar 2009 10:15
Mladi DŽedaj
Dotućiće me ovi nobelovci...
Preporuke:
0
0
18 utorak, 13 oktobar 2009 11:42
marko
Svasta se danas naziva intelektualcem.
Preporuke:
0
0
19 utorak, 13 oktobar 2009 15:51
Sorab
Sta je za ocekivati,cista srbofobija...
Sramota!
Preporuke:
0
0
20 utorak, 13 oktobar 2009 16:29
Jozef K.
Dobro je!
Jasno mi je da naš S.Basara ima sve više šansi!
Ustvari, mislim da mu ove godine nagradu nisu dali samo zato što je mlađi i ima još vremena. On o Srbiji piše više i od Athisarija i od ove književnice. Jedino me čudi nagrada Obami. On Srbiju retko pominje, a i onda samo uopšteno. Neznam čime je onda zaslužio tu nagradu?
Preporuke:
0
0
21 utorak, 13 oktobar 2009 17:36
Milan Kačarević
Lepo reče Ivo Andrić: "Dođu tako vremena, kad pametan zaćuti, budala progovori a fukara se obogati". Ova "Nobelovka" je uspela da u pravo vreme bude ono drugo a, deset godina kasnije, postane i ono treće. Pa, neka sad neko kaže, da se ne isplati biti budala.
Preporuke:
0
0
22 utorak, 13 oktobar 2009 22:56
genius loci
"Naivno",ali sve je rekla!

PITANJE:a jezik?
ODGOVOR:"ni tu mi nismo strucnjaci"....

Pitam se,sta ima tu sporno? ovo je genijalna rijec, stvarno slobodni nekompleksirani ljudi ne boluju od "Megalomanije"!("ko nam je kriv!")
sta je sporno kad kaze "govoriti slobodno iz svega srca"!pa zar mi ne radimo to u NSPM?
a ono drugo (NATO,MILOSEVIC,KOSOVO) je slobodna percepcija stvari "Slobodnog svijeta",i tu tumacenja nema kraja(pa zbog toga nemoze se reci da je "glupa" i sta sve jos!)
na primjer Peter Handke je za vecinom srba "neka vrsta heroja"! a za mene je jedan odlican(kreator) pisac,pa i citao sam sve njegove romane,i ako nemamo istu politicku liniju!(Tamam posao)
hmm,...
covjek uvijek nesto uci,a ponekad i od "neprijatelja" ako smijem rijeci,a to je pravo ucenje,ono istinsko ucenje,....jer samo "neprijatelj" nikad ti ne pravi kompliment nego gadja te "mozda istinom". zato najvise volim "Neprijatelja" jer oni su bar donekle "iskreni"!,.......to je moje preporucljivo "ogledalo"!
... za mene bilo bi "samoubistvo" ako me "neprijatelj" bi "zloupotrebio neprijateljstvo" i "gadjao me komplimentima", tu mozemo biti sigurni da smo zavrsili svi u "kanal"!

sve najbolje!
i ostanite cool i dalje!
Preporuke:
0
0
23 sreda, 14 oktobar 2009 00:15
Književni kritičar
a ono drugo (NATO,MILOSEVIC,KOSOVO) je slobodna percepcija stvari "Slobodnog svijeta",i tu tumacenja nema kraja(pa zbog toga nemoze se reci da je "glupa" i sta sve jos!)

Ma, kakvi, glup je neko drugi, taman posla da je ona!
Preporuke:
0
0
24 sreda, 14 oktobar 2009 00:32
Miroslav Đukić
Dejan Pavić je sve lepo rekao! Eto, najbolji pisci 20. veka (sem nekoliko časnih izuzetaka) - nisu dobili Nobelovu nagradu za književnost! Možda je najbolja reklama za jednog dobrog pisca ova: Čitajte ovog pisca, čitajte njegove knjige, on od Nobelovog komiteta nikada nije dobio Nobelovu nagradu! Ne znam, možda gospođa Herta dobro piše, ili dobro igra fudbal, kad već ima isto ime kao fudbalski klub iz Berlina? Ko zna, možda, ali ja neću ni pokušavati da je čitam, poslednji put kada sam se mučio sa jednim kljiževnikom nobelovcem radilo se o piscu Kanetiju i priznajem da sam se napatio! Gospođa Herta je u ovom tekstu dala panagerik NATO paktu, odu nemačkom militarizmu, pohvalu agresiji, Csli i nepravdi,od čega sam ostao bez teksta! kako samo jedna žena, majka i izvorište Života, može biti toliko ostrašćena, ratoborna i protivna Životu? Zbog toga je ona sada dobra preko milion i po dolara od Nobela, to je potvrda da se isplati biti "politički korektan", tj. "in"! U jedno sam siguran: Rumunija nije ništa izgubila što je više nema!
Preporuke:
0
0
25 sreda, 14 oktobar 2009 02:21
Jozef K.
Miroslav Đukić
Podsetili ste me na Eliasa Kanetija. Njegov dvotomni roman "Zaslepljenost" spada u najdosadnije romane koje sam ipak nekako pročitao. Reč je o sinologu (po inventivnom imenu Kin) i njegovoj kućnoj pomoćnici koja ga uzima pod svoje... Onda sam bio mlad i imao živce od kojih su sad ostale samo niti (nekim čudom još neprekinute).
Hoću da kažem da je ta Nobelova nagrada, zaista devalvirana. Na primer, Italijan Dario Fo ni sam još nije prestao da se čudi kako ga je zapala, a prošlo je desetak godina od tada. Ova dvojica prethodno pomenutih bar nisu mudrovala o Srbiji, a ova Milerova se baš pokazala. A da nije tako, ne bi ni bilo prevoda ovog intervjua u našoj "Republici". To bi za nas trebalo da bude ipak značajniji pokazatelj.
Preporuke:
0
0
26 sreda, 14 oktobar 2009 02:28
vlamil
Pisci nisu nikakvi eksperti

Volim kad neko svoju tezu odmah i dokaže, kao što je to učinila ova gospoja!
Preporuke:
0
0
27 sreda, 14 oktobar 2009 02:41
Blagoje S.
Čaušesku je bio bolji!
Preporuke:
0
0
28 sreda, 14 oktobar 2009 10:26
Jasna Simonovic
Verujem da su književna dela Herte Miler posebna, stoga žalim što sam u intervjuu osetila politički, a ne kniževni “užitak”...Nikada sebi ne bih dala pravo kao autorka da tumačim Rumuniju ili Dansku tako opsežno, a da nikada tamo nisam ni bila...(O Rumuniji znam da je lepa Brena u Temišvaru sišla iz helikoptera i zapalila “srca nadom”, da je trudnica preplivala ledenu reku i pobegla u Jugoslaviju iz ledenog stana (klanjam se i podižem sveću tuge za sve ljude koji su upucani na granici, ne samo između RU i YU), znam da je jugo TV prva objavila demonstracije u Rumuniji (ne znam ko je zaradio na autorkim pravima?), a najviše da sam u Rumuniji provela nezaboravno zimovanje pre četiri decenije...Duboko opravdavam ljude koji su iz teškog položaja skloni gledati sablasnim očima...Ali, Jugoslavija je moja otadžbina...
Kao kažem kao “živa mustra kao na ćilimu” (učesnik) na “velikoj manifestaciji na stadionu” (Dan mladosti) gde smo se “kao po komandi menjali” (takt igre) nikada neću zaboraviti svetlost mladosti, a jednom me ni temperatura ni roditelji nisu sprečili da u šarama na ćilimu pronađem srećne oči mojih drugara....Žalosno je što živog Druga Tita vidi kao “Titovu belu statuu”...Neka mi veruje na reč da, dok sam nosila mini suknju i slušala rok, nije mi nikada bio na usnama drug Tito, već Adamo, George Harrison, Tom Jones, Đorđe, itd....Slažem se da je “ta osiromašena Jugoslavija vodila ratove protiv vlastitog naroda”! Bravo, Herta!!!....Hvala od “Beograda u meni” što je najzad istina našla put kroz Nobela...A naravno da je “NATO” kriv, a ne Milošević...toliki zvaničnici naspram jednog čoveka...Slažem se sa opisom da se radi o “alergiji da su Amerikanci automatski najveći prekršioci” pa za početak hajde da svi ne prenosimo alergijski više netačne informacije... Jer! Svi smo mi, i pisci i ne-pisci, savest nacije čovečanstva....ps Ne mogu da verujem da iko prikazivanje filma “Šindlerova lista” može smatrati “perfidnim” bilo kad
Preporuke:
0
0
29 sreda, 14 oktobar 2009 13:40
Afirmacija
Ovaj intervju je afirmacija ove žene,odnosno plitkoumnosti,šta da se radi, takva je...!!! A Nobel
??? E Andriću zaslužio si sve Nobele u poslednjih pedeset godina,čast izuzetcima!!!
Preporuke:
0
0
30 sreda, 14 oktobar 2009 15:26
S Banovic
Iz ovog intervjua je ocigledno, bez imalo sumnje, da NATO ideolozi odredjuju ko ce dobiti Nobelovu nagradu za pojedine oblasti, ako to nije bilo jasno do sada, ove monstruozne gluposti to dokazuju. Setite se samo Ahtisarijevog Nobela, nema tu vrednosti vise, samo slepa, pomahnitala, bezobzirna, nemoralna ratna masina je iza svega.

I mi se moramo osvestiti i ponasati u skladu sa svetskim principima.
Preporuke:
0
0
31 sreda, 14 oktobar 2009 15:56
iz Amerike
A sta ste mogli da ocekujete od gospodje Müller? Otac dotocne je bio ne samo simpatizer nacista vec pripadnik Waffen- SS trupa. Osim toga manjine, pogotovo nemacke i one odane nemackoj ideji su ponovo u velikoj modi! Setite se osim toga gospodina Güntera Grassa i negovog virulentnog anti-srpskog govora pri dodeli Nobelove nagrade 1999 samo nekoliko dana od pocetka bombardovanja Srbije. Ispostavilo se de je tzv. "gospodin-nemacka-savest" isto tako bio aktivan clan Waffen -SS sto je 2006 i priznao i za taj svoj skromni doprinos za ondasnji Vaterland (veliku Nemacku)kao i za ovaj danasnji EU regionalizovanu Evropu (i NATO) u kojoj ce svi Nemci da zive u jednoj drzavi konacno nagradjen. Grass je takodje predstavnik nemacke manjine iz Poljske Pomeranije tj. rodjen je u "slobodnom gradu Gdansku/Danzigu - od oca Nemca i Kasubi majke koji jeposle rata emigrirao u Zapadnu Nemacku.
Preporuke:
0
0
32 sreda, 14 oktobar 2009 16:23
milan
@ jasna simonovic.... koliko je film sclindler-ova lista, perfidan, mozete se informisati od udovice ili ostatka familije doticnog, pobeglog ( sacuvanog) u juznu ameriku. taj je bio sve samo ne ono sto nam se ( od spilberga i comp.) srvira. ne bih rekao da je perfidan (film) , jer je glup ( i film i reditelj) posto nema suptilnosti bar da prevari. bahat i nesvestan svog neznanja on ( film, spilberg, nobel danasnji) nastupa trupacke! jednom recju ne vredi im slava danasnjice, sutra vec nece biti upamceni.
herta miller.... ponovo sam procitao intervju i jedini komentar koji imam je da je obama vise zasluzio nagradu nego doticna!.....cekaj malo zar obama nije dobio oscar-a?
Preporuke:
0
0
33 sreda, 14 oktobar 2009 18:44
Serbon
Posle papice Racingera(Srbende u prevodu),imamo i tevtonskog nobelovca!
Zivio drug Dario Fo!
Preporuke:
0
0
34 sreda, 14 oktobar 2009 20:00
Jasna Simonovic
Milane, pogrešili ste, ne radi se o kritici “perfidnosti sadržaja” već “perfidnosti prikazivanja filma”...Niti sam istoričar da u filmu tražim eventualne istorijske podudarnosti, niti sam filmski kritičar da profesionalno ocenjujem film “Šindlerova lista”, ali svakako kao običan gledalac mogu da znam da je autentičnost bola preneta na publiku u količini u kojoj živi mogu da osete bol umirućih odnosno osuđenih na život ili smrt...

A ko će biti upamćen sutra, to zavisi od mnogo čega, pa i od toga da li je dobio Nobela ili Oscara, ili oba...
Nisam čitala književna dela Herte Mueller, pa ne mogu davati ocenu....Ali svakako mislim da kao političar gđa Mueller treba mnogo da radi na sebi...
A Barack Obama? Oscar? Why not? (Mnogi su (pod)predsednici po završenom mandatu uspeli na drugom polju, npr. Al Gore, Bill Clinton)...
Preporuke:
0
0
35 sreda, 14 oktobar 2009 22:22
genius loci
@iz Amerike,
pa ako su roditelji bili "Nazi" (to u ova doba kako izgleda bilo "cool"!!)neznaci da i ona je "Nazi",jer ako ste u zapadu bas dobro znate da za ovo "se odgovara",ako nemate argumenata,kako izgleda - nemate!ali imate srece da ona ne zna srpski i ne gleda vase komentare.
eto zivite u zapadu i neznate da upravo ovih(68)"Nazi-djeca", napravili "kontra - nazi - revuluciju"!!!!
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 15 oktobar 2009 05:37
iz Amerike
@ genius loci kad me bas vucete za jezik i pretite/optuzujete za klevetu ugleda ili defamaciju doticne spisateljke evo da Vam odgovorim. Herta Mueller se procula po svojom kritickom opisu zivota u istocnoj Evropi u njenom rodnom Banatu u Rumuniji pod Causeskim gde je odrasla i zivela do 34.g.kao pripadnica nemacke/ Svapske manjine. Kad se sve to stavi u kontekst uloge njenih roditelja u nacistickoj revoluciji i uopste ogroman odziv rumunskih nemaca na poziv Vaterlanda o cemu postoje brojni podaci nije cudo da su se protiv ovogodisnjegizbora dobitnice kriticki oglasile mnoge istocnoevropske zemljame posebno one koje su bile zrtve Gemandom-a npr. Poljska -potrtazite u uglednom poljskom dnevnom listu Rzeczpostpolita, ako ne marite za poljske novine potrazite u Spiegel Online 9.10.09. U Nemackoj su narocito odusevljeno reagovali na izbor Muellorove za nobelovu nagradu krajnje desnicarske grupacije kao sto je Liga prognaniH Nemaca -der Bund der Vertriebenen(BdV)u cije ime se oglasila njihova kontrovezna predsednica Erika Steibach (CDU) izjaviVSI da je ova nagrada dokaz koliko je nemacko kulturno nasledje u Istocnoj Evropi neprocvernjivo sto inace drugim recima znaci da bi Istocna Evropa ostala u mraku da nije bilo Nemaca da ih prosvetle i donesu im kulturu. Nemacke manjine su narocito u 20.veku bile manipulisane od strane dnevnih politicara a ta praksa se i dalje nastavlja. S obzirom da se stokholmski izbor rukovodi dnevnom medjunarodnom politikom (o cemu svedoci CIA intervencija da spreci dodelu nagrade Pablu Nerudi sto je 1999 obelodanio britasnski autor F.Stonor Saunders) ovakva odluka daje podrsku nacionalistickoj politici BvD. Zapadni Banat i nemacka manjina su odjednom postali centar interesovanja a sve su glasniji zahtevi koji idu mnogo dalje od vec postojeceg statusa nacionalne manjine i za banatske Svabe iza transilvanijske Saksonce. Da li ovo zadovoljava Vase visoke kriterijume o argumentovasnim stavovima ili Vam trebaju i fusnote? stojim i dalje na usluzi.
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 15 oktobar 2009 11:04
Sirb
Na redu je,posle unifikacije Velike Nemacke,novi - Anslus!
Tu je papa,tu je Herta,novca ima,nagrade pljuste!
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 15 oktobar 2009 22:43
genius loci
@iz Amerike,
izvinite,i u jednom hvala za naklonjenost i iskrenost!
Ali bratski receno,ona ne moze biti"Nazi" a da dobije Nobelovu nagradu!? A ono da je bilo(ima)problema sa manjinama to je jasno!
No istina je da u ime( ili zbog) nazis njemacka i austrija jos dan danas placaju i to debelo za njihovu proslost,-pa stoga ovo je jako sensibilna stvar,znam jer ovdje zivim vec 17godina!

ps. pa zamisli,kako bi reagovali zidovi u ovu stvar,jer oni su bili ZRTVA Nazional-sozialisma!!!!
dakle sve najbolje!
Preporuke:
0
0
39 petak, 16 oktobar 2009 00:28
Bane B
Eto sad znate koliko je vredna jedna Nobelova nagrada za literaturu. Uzgred rečeno i G.Gras je istu nagradu dobijo i ništa nije bolji od nje. Baš na Bakanskom konfliktu iz 90-tih vidi se ko je koliki intelektualac.
Preporuke:
0
0
40 petak, 16 oktobar 2009 07:55
Jasna Simonovic
Genius loci, mali savet...
Ne treba sumnjati u autoritete, ali treba biti kritičan, i ne propustiti pomoći im ako skrenu na krivi put...I Nobelov institut čine ljudi, a i Nobelovci mogu kao ljudi skrenuti kao i svako od nas...
Iz svoje iskrenosti i neverovanja da se tako što može dogoditi, ponekad propustimo da vidimo da i najveći autoriteti greše, a uglavnom ljudi propuste da im ukažu na propuste...
Mislim da je to jedan od osnovnih uzroka negativnih događanja na svetu....

Ne zamerite što "solim pamet", to je iz ličnog iskustva...
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 18 oktobar 2009 01:48
za genius loci
Sećate li se one poslovice da "iver ne pada daleko od klade"?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner