Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Govorite li drugosrbijanski?

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 07 avgust 2019 22:47
Bravo
Bravo Antonicu.
Koliko navedenih osoba zavise od donacija iz inostranstva?
Da li pljujuci po svemu sto je srpsko opravdavaju svoja primanja iz inostranstva?
Preporuke:
122
6
2 sreda, 07 avgust 2019 22:48
Gradžanisti
Gradžanisti - NVO. Samo u Srbiji ne smeš da kažeš da si Srbin. Samo u Srbiji Srbi nemaju svoju državu. Taj gradžanističkko-drugosbijanski koncept postoji samo ovde. Valjda im se mnogo sviđaju vrednosti prvoamerikanaca
Preporuke:
94
7
3 sreda, 07 avgust 2019 22:52
GN
Gospodine Antoniću, da niste citirali šta pišu i govore ta auto-šovinistička, NVO go*na, ja ne bih ni znao da oni postoje. Totalno ih ignorišem. I nešto se ne uzbuđujem oko toga. Treba ih samo ignorisati. Neka ih slušaju naše komšije i njihovi poslodavci sa Zapada.
Preporuke:
81
9
4 sreda, 07 avgust 2019 22:57
Jovan
Svaka čast, profesore!
Preporuke:
109
6
5 sreda, 07 avgust 2019 23:00
Petar Pantelić
Sve su to potomci komunista i partizana. Takvi nisu vaspitavani u tradicionalnim srpskim porodicama.
Preporuke:
115
21
6 sreda, 07 avgust 2019 23:17
...
Nema ništa gore od tih "drugosrbijanaca" koji su 2pali sa marsa"
Preporuke:
57
6
7 sreda, 07 avgust 2019 23:24
Bane
Svi mi koji smo se rodili i starili u Jugi znamo da je ona pala u krvavom gradjanskom ratu koji su izazvali nacionalisti iz svih republika uz svesrdnu pomoc stranog faktora.
Ovi nasi sto optuzuju samo Srbe za rat su jos na euro infuziji ili cekaju u redu da je prime.
Preporuke:
41
25
8 sreda, 07 avgust 2019 23:35
..realno
Odličan mali "čas anatomije" drugosrbijanske verbalne patologije...
Preporuke:
98
6
9 sreda, 07 avgust 2019 23:57
AgatonFonPetrović
u ovaj tekst i tabelu uloženo je više intelekta nego u sva drugosbrijanska lupetanja.
Preporuke:
120
7
10 četvrtak, 08 avgust 2019 00:27
Dolarijanci
Vučić je najveći drugosrbijanac i njihov lider. Pogledajte samo šta se drugosrbijanštine nalazi u njegovoj koaliciji.
Sa druge strane, izraz "drugosrbijanci" je pogrešan.
Ispalo bi da su oni kao Srbi, ali drugačiji. Ne, njihov jedini motiv i ideološko opredeljenje je novac, dolar ili evro
Preporuke:
82
11
11 četvrtak, 08 avgust 2019 03:15
k'o razume,shvatiće
Drugosrbijanci,blago vašoj majci.
Preporuke:
16
7
12 četvrtak, 08 avgust 2019 05:11
sofi
Ja sam Srbin. Srbija je moja najlepša sudbina. Zapanjuje ostrašćenost drugosrbijanaca. U svojoj sredini ja ih razlikujem po načinu komunikacije i po krugu ljudi sa kojim se druže. Interesantan je i elitizam koji umišljaju da poseduju. Takođe postoje i stereotipi u tv programu koji gledaju, novinama koje čitaju i prezir prema atributu koji u sebi sadrži koren reči ,,srpski". Jedna njihova pripadnica je za vreme bombardovanja, na lokalnoj tv, čak izjavila kako joj nije jasno zašto bombarduju nju kada ona zna engleski i peva rokenrol!
U životu sam mnogo grešio, ali jedino sebi ne zameram i pravo mislim kada sam im apsolutni protivnik. Zauvek.
Preporuke:
64
6
13 četvrtak, 08 avgust 2019 07:12
Aca
Maestralno, g. Antoniću. Dali ste nam detaljni šablon za preporučivanje "dubokoj državi" i masno uhlebljenje je zagarantovano.
Preporuke:
54
7
14 četvrtak, 08 avgust 2019 07:35
tri_korne_penal
Pa ovo je milina čitati! Rastavlja Antonić njih na proste činioce!
Preporuke:
76
7
15 četvrtak, 08 avgust 2019 08:33
Nisi oni “drugosrbijanci”
Oni su ustaše, antisrpski naci fašisti, paraziti na leđima Srba koje pljuju.

Treba im imena navoditi da znamo koji su to “likovi” što hodaju među nama...
Preporuke:
63
8
16 četvrtak, 08 avgust 2019 09:02
Bojan, Priština
Pitanje je samo da li su to drugosrbi(janci) ili antisrbi?

Posle ovog teksta mislim da ih je pogrešno nazivati drugisrbijancima, nisu oni nešto "drugo" nego se tačno vidi šta su.
Prosečnom Srbinu žele isto što i Ramuš Haradinaj s tom razlikom da su oni među nama i neretko odlučuju o nama
Preporuke:
58
8
17 četvrtak, 08 avgust 2019 09:16
Zvonko
Osamdesetih, prošlog veka trebao sam da uradim jedan referat u vezi komisije za ideološko politički rad. Kada sam završio, jedan kolega - pročitavši, mi je rekao da se to tako ne radi i da ne valja. Naime to se ne piše tako, već za to postoji tehnologija pisanja.
Ovi primeri upotrebe fraza neodoljivo podsećaju na to.
Kao da je neko ponavljanje istog.
Mislim da su u pitanju deca ili unuci komunizma.
Preporuke:
46
10
18 četvrtak, 08 avgust 2019 09:35
Kraljevina i SFR Jugoslavija
Pa pobrojane ličnosti su samo personifikacija onoga što je postojalo i u istoriografiji SFR Jugoslavije, kada se pisalo o "šovinizmu velikosrpske nacionalne buržoazije" kao isključivom krivcu za nefunkcionalnost i brzu kapitulaciju Kraljevine Jugoslavije. Matrica se samo prenela i na raspad SFR Jugoslavije.
Preporuke:
48
7
19 četvrtak, 08 avgust 2019 10:34
slobodan
Pre neki dan je Kurir (u prevodu Vučićev potrčko za prenošenje poruka i sl.)preneo jedan tekst gospodina S. Antonića, jedan jedini koliko pratim Kurir, i to samo zato što je pisao o nečemu protiv čega je i Vučić i SNS. Ali ovakve tekstove u kojima je tema i analiza virusologije propadanja Srbije i srpskog bića, nećemo videti ni pročitati u Vučićevim novinama ili čuti na njegovim TV kanalima.Da ne bi slučajno naljutili Sonju Liht i ostalu kompaniju. I finansijere otimanja Kosova i Metohije,ne toliko u cilju teritorijlnom otimačine, koliko što znaju da će time praktično uništiti moral i etiku Srba.
Preporuke:
41
8
20 četvrtak, 08 avgust 2019 10:35
Dragan R
@Bane
E moj Bane, dok većina u Srbiji razmišlja kao ti, a na žalost ogromna većina tako razmišlja, gaziće nas i pljuvati ko stigne. Za razliku od Srbije nigde drugde u državama (i "državama") bivše Juge nikada nećeš čuti da je "Juga pala u krvavom građanskom ratu koji su izazvali nacionalisti svih republika uz svesrdnu pomoć stranog faktora". Za sve njih je službena i neupitna istina da je SFRJ srušila Srbija zbog svoje "velikosrpske, nacionalističke i zločinačke politike". Niko od njih i nikada neće reći da se radilo o građanskom ratu već o "velikosrpskoj agresiji". I za sve njih su oni koji su ih tada predvodili heroji, po njima su nazvali aerodrome, najveće trgove i bulevare, a mi smo svoje poslali u belosvetske kazamate i stidimo se i/ili plašimo i da ih spomenemo. I ja sam se "rodio i stario u Jugi" ali pamtim nešto sasvim drugo.
Preporuke:
49
5
21 četvrtak, 08 avgust 2019 10:44
@Petar Pantelić
Možete da pričate šta god hoćete, ali da sve komuniste i partizane poistovećujete sa drugosrbijancima nikako! Makar da sam jedini primerak (a sigurno nisam)pravog Srbina koji poštuje i voli svoju naciju i koji će je braniti po cenu života, a potiče iz PARTIZANSKE, KOMUNISTIČKE porodice, nemate pravo na takve paušalne procene. Dugujete mi izvinjenje.
Preporuke:
29
19
22 četvrtak, 08 avgust 2019 10:57
MilleR
... kažnjavati plagijate u političkim tekstovima i gotovo ...
Preporuke:
12
5
23 četvrtak, 08 avgust 2019 11:24
penzioner Cviko,
Nema druge nego da i mi napravimo našu tablicu kako bi pomogli onima koji se muče da iskažu ono iskreno i istinito u sebi o Srbima i Srbiji. Za početak da krenemo od A. Rajsa...
Preporuke:
19
7
24 četvrtak, 08 avgust 2019 11:30
pošteno bi bilo
da je profa prvo naveo pojmovnik svog pokojnog šefa, 'mir nema alternativu', 'Srbija nije u ratu' i sl.
Što je još davno uočio Bogdan Bogdanović u prvim danima nesputane velikosrpske mobilizacije u svom pismu nakon 8. sednice.
Stvoren je parajezik, parajezik u kojem je uračunata intelektualna nezrelost onih kojim se obraća. Sve tu dobija ideološki atribut i prefiksima se zakucava u glavu sakrosantna istina.

BIVŠA Bosna i Hercegovina, TAKOZVANA ARBiH, NELEGALNI Haški sud, NELEGITIMNO Tužilaštvo, NAMETNUTI Sud, ISLAMIZIRANA braća, BOŠNJAČKI jezik, NARKOPARADRŽAVA Kosovo, KRIMINALNA Crna Gora,RATNOHUŠKAČI iz FBiH, ALIJINI Srbi, NEVLADINIĆI…
Ali je istini kao i obično najbliži Basara:
Koliko ja vidim jedina razlika između prvosrbijanaca i drugosrbijanaca je da ovi potonji nešto bolje govore engleski jezik i ne ke*aju odma iza kuće.
Preporuke:
11
53
25 četvrtak, 08 avgust 2019 12:22
Spiridon
@ četvrtak, 08 avgust 2019 10:44 @Petar Pantelić
Makar da sam jedini primerak (a sigurno nisam)pravog Srbina koji poštuje i voli svoju naciju i koji će je braniti po cenu života, a potiče iz PARTIZANSKE, KOMUNISTIČKE porodice, nemate pravo na takve paušalne procene.

Izvinjavam se zaista, ali ako vam nije problem samo da pojasnite a kada vam se tačno razvio taj osećaj srpstva, mislim da li su vam porodično u partizansko-komunističkoj porodici usađivane te vrednosti što se kaže od malih nogu, ili ste eventualno tek kasnije u nekim poznijim godinama koje se poklapaju sa dolaskom Miloševića na vlast, vi shvatili koliko samo volite svoju naciju...?!!
Preporuke:
22
22
26 četvrtak, 08 avgust 2019 12:30
Spiridon
@ slobodan
Pre neki dan je Kurir (u prevodu Vučićev potrčko za prenošenje poruka i sl.)preneo jedan tekst gospodina S. Antonića, jedan jedini koliko pratim Kurir, i to samo zato što je pisao o nečemu protiv čega je i Vučić i SNS. Ali ovakve tekstove u kojima je tema i analiza virusologije propadanja Srbije i srpskog bića, nećemo videti ni pročitati u Vučićevim novinama ili čuti na njegovim TV kanalima

Pa sad, kada se nekome objavi tekst u Kuriru to govori puno o mnogo čemu, a što se tiče te virusologije propadanja Srbije i srpskog bića, možda bi bilo mnogo pametnije i svrsishodnije obratiti pažnju na upravo te iste Kurire, Informere, Srpske Telegrafe i sve ostale ružičasto-tabloidne medije, odnosno na jezik kojim se oni obraćaju širokim narodnim masama, pošto mi se iz nekog razloga javlja da imaju daleko veći uticaj na populaciju države Srbije, nego nekakav Dinko Gruhonjić ili Snežana Čongradin te Nikola Krstić, za koje sem onog prvog bukvalno nisam nikada ni čuo...
Preporuke:
24
13
27 četvrtak, 08 avgust 2019 13:12
slobodan
@ Spiridon
Ne sporim, ali je bar po mom smatranju izuzetno opasna baš ta grupa o kojoj piše g.Antonić jer su svi oni tesno povezani sa obrazovanjem u tako čine pogubniji uticaj na obrazovanje mladih kojima će takvo razmišljnje ostati doveka u glavi i postati jednog dana još pogubnije za srpsto, bar kod onih kojima se primi ova ostrašnjenost i nastaviće ono što im je usađeno, a mnoge neprilike u društvu će im samo pomoći da dokažu kako su "u pravu", tj, sprovodiće ono već čuveno Vučićevo "preumljavanje Srba".
Preporuke:
18
11
28 četvrtak, 08 avgust 2019 13:21
Malo ih je ali dobivaju veliki prostor u medijima
Ali, najčudnije je da tih, nazovimo ih uslovno drugosrbijancima, mada se slažem s komentatorom koji ih je nazvao antisrbi, ima veoma malo, ali u medijima dobijaju veliki prostor kao da ih je ogroman broj. A nema ih ni stotinak. Pri tome, uglavnom i nisu iz Srbije.
Preporuke:
27
7
29 četvrtak, 08 avgust 2019 13:24
Žarište antisrpstva
U pravu je Matija Bećković: ,,Sve najgore što su rekli o nama prvo su čuli u Beogradu''.
Preporuke:
48
7
30 četvrtak, 08 avgust 2019 14:23
Spiridon
@ slobodan

Procenat ljudi koji uopšte znaju ko je Snežana Čongradin može na prste jedne ruke prebrojati, dok opet procenat onih koji čitaju Informer, Alo, Srpski Telegraf ili Kurir a da pri tome gledaju pretežno Pink prebacuje polovinu ukupne populacije. Međutim iz nekog razloga postoji ta fiksacija sa drugosrbijanskom pošasti, iako je realno onaj pravi problem na jednoj sasvim drugoj strani, odnosno u prostačko-primitivnom vokabularu koji bukvalno zasipa iste te mlade od naslovnih strana preko rijalitija i tekstova selo Grand veselo pesama. E vidite, taj i takav vulgarno-kulovski vokabular ima milion puta veći uticaj na to kako se isti ti mladi, za koje mi kao brinemo, ponašaju i vide svet oko sebe, nego neki tamo Dinko Gruhonjić za koga niko od njih nije ni čuo, a kamoli mu pročitao neki tekst. Kako da vam objasnim draži su im tekstovi Seke Aleksić na teme zaklinjanja u viski Čivas ili naslovi kako nam Putina šalje Migove i S300 u kombinaciji sa potpurijem tračeva sa estrade...
Preporuke:
25
12
31 četvrtak, 08 avgust 2019 15:07
Nenad Pivaš
@Spiridon

Slažem se sa vama, ali tek delimično. Naime, nema nikakve sumnje da su Vučićevi tabloidi daleko daleko toksičniji od svega što kažu drugosrbijanci. Između ostalog i zbog njihovog licemerja, jer će oni sa jedne strane primitivno Srbovati i vređati Albance, a onda istog tog Vučića, koji tim Albancima sve da na tacni, kovati u zvezde. To je vrlo bitan mehanizam njegovog opstanka na vlasti, sa jedne strane da bude kooperativan stranom faktoru, a da ga, sa druge, njegov lumpenproletarijat i dalje vidi kao patriotu.

Međutim, ne bih potcenio ni te drugosrbijance, pogotovo Sabahudina Gruhonjića. Jer konkretno na mlade, a naročito na studentsku populaciju, oni imaju uticaj koji ni najmanje nije zanemarljiv.

U takvoj situaciji sve skupa, Srbija dolazi u opasnu poziciju, da joj mlađe i obrazovanije stanovništvo, koje bi trebalo da bude elita, bude u velikoj meri anacionalno, a da sa druge strane imamo karijeriste i kvazipatriotski lumpenproletarijat koji uništavaju zemlju.
Preporuke:
35
10
32 četvrtak, 08 avgust 2019 15:07
Nenad Pivaš
@Spiridon

Ne znam da li ste svesni, ali te dve grupacije u mnogome savršeno odgovaraju jedni drugima. Jer dok ovi anacionalni progresivisti napadaju Vučića kako je nacionalista(?!) oni mu zapravo u velikoj meri čine uslugu, jer time takođe, najčešće nesvesno, učestvuju u stvaranju njegovog patriotskog imidža, dok on u isto vreme predaje Kosovo i žmuri ne muke Srba u Crnoj Gori.

Pa tako dolazimo do situacije koja u nekim aspektima liči na Titovo vreme, da imamo sistem i intelektualce koji su potpuno odrođeni, ali sa druge strane kao izduvni ventil tolerišu primitivno srbovanje po kafanama i vašarima. Jer su ti primitivci takođe hrana za ove odrođene, jer naspram njih oni i sebi i drugima izgledaju mnogo pametniji nego što jesu i uspevaju da se predstavljaju kao misleći deo društva.
Preporuke:
22
11
33 četvrtak, 08 avgust 2019 16:43
Gorštak
Fantastičan tekst. Ne samo što je sve istina, nego je genijalno napisano. Ja to ne bih mogao ovako.

P.S. Pošto neki volimo da tupimo po komentarima... Potkrala se jedna greška. Jest da ima 5*5*5=125 varijacija rečenice od ponuđenog materijala iz tabele. Ali svaka od tih 125 rečenica ima 3!=3*2*1=6 permutacija, tako da se ovo iz tabele može reći na ukupno 6*125=750 načina. A ne na 125*125=15625. :) Sva sreća pa ovo potpuno nerelevantno razmatranje nema nikakvog uticaja na suštinu teksta.
Preporuke:
17
4
34 četvrtak, 08 avgust 2019 17:53
Đenka
Zamislite da tamo negde u recimo ...Americi, Engleskoj, Švajcarskoj, Nemačkoj .... neko napiše sličan tekst.Završio bi najverovatnije u zatvoru, moguće i na psihijatriji zatvorenog tipa.Taj rad se tamo ne plaća već kažnjava. Ako im Srbija nije dobra onda pravo u neku od navedenih zemalja ili u neku po vlastitom izboru. Ali nisam siguran da bi tamo mogli da žive od svog rada. Krajnje je vreme da se i kod nas donese zakon kao u Americi, Kini, Rusiji. Lepo, ko dobija pare za svoje delovanje iz inostranstva onda se to evidentira, napiše, označi, pa kasnije Sudovi donose presude, a njima sledi usavršavanje po zatvorskim samicama. Živela SLOBODA!
Preporuke:
29
5
35 četvrtak, 08 avgust 2019 18:39
siniša @ spiridon
Ja priznajem da sam bio mogu da kažem i ostao na principima poštovanja i obožavanja Jugoslavije, principu nacionalne i verske ravnopravnosti ljudi i naroda svuda u svetu pa i Jugoslaviji i Srbiji, na principima društvene pravde za koju imam nepogrešiv unutrašnji osećaj i uvek znam kad je neko društveno socijalno oštećen i ugrađen bilo da mu nije dozvoljeno da radi, bilo da mu nije plaćeno ili da nije pravedno suđen na sudu i da nije imao šansu da se javno brani.

Priznajem da su me roditelji tako vaspitali, priznajem da sam sa takvim idejama zadojen majčinim mlekom.

Takođe priznajem da sam svest o nervnopravonom položaju Srbije i uopšte Srba u Jugoslaviji, koja je i dalje moj ideal ali taj neravnopravan odnos prema Srbiji i Srbima zaista je postojao i postoji i da sam toga postao svestan upravo zahvaljujući političkim istupima i dokazima i logikom koju je za to pružao upravo Slobodan Milošević.

Priznajem ne kajem se i ponosim se time.

Samo mi vi niste jasni šta tu ne valja?
Preporuke:
16
14
36 četvrtak, 08 avgust 2019 19:32
Spiridon
@ siniša
Priznajem ne kajem se i ponosim se time.

Samo mi vi niste jasni šta tu ne valja?

Ma meni sve potaman, ja se znate držim one narodne da su poturice uvek gore od Turaka. Inače uvek mi zanimljivo da razmišljam kako li je bilo posrbiti ti se sa četrdeset i nešto, mislim meni Tita-partija-Bratstvo i jedinstvo-Jugoslavija nekako nije išlo pod ruku sa pravoslavna Srbija sve do TokiJa, ali šta ga znam valjda kad se hoće sve se onda i može...
Preporuke:
12
10
37 četvrtak, 08 avgust 2019 20:04
Spiridon
@ Nenad Pivaš

Ne znam, meni su Sabahudin i ostatak te ekipe potpuno nebitni likovi, verovatno zato što se režimska propaganda zasniva na jednom sasvim drugačijem narativu koji je namenjen jednoj sasvim drugačijoj populaciji i čiji je uticaj na razmišljanje ljudi milion puta veći i opasniji. Ponoviću i ovde, dakle u prošlom broju Vremena je objavljeno istraživanje javnog mnjenja koje je uradio NSPM i gde su između ostalog prikazani i neki od odgovora ispitanika, sa konstatacijom da se konstantno beleži rast verbalne agresije i prostačkog rečnika kod populacije koja je podložna malignoj propagandi režimsko-tabloidnih medija. Pa su tako najčešći izrazi kojima se opisuju pojedinci iz opozicije tipa Đilasa, Obradovića, Jeremića ili Sergeja Trifunofića, bitanga, nesoj, džukela, lopov, jajara, šljam, ludak, đubre, odnosno to su ljudi koje po njihovom mišljenju treba ubiti, obesiti za primer, zatvoriti ili proterati iz Srbije. Pokušavam stoga da shvatim fiksaciju sa Dinkom, ali mi zaista ne ide...
Preporuke:
13
12
38 četvrtak, 08 avgust 2019 20:21
Brane
Gos. Antonić je srpski intelektualac...I pre i u toku okupacije u Srbiji delaju i liberalni intelektualci.

Liberalni intelektualci u Srbiji rade za okupatora,naravno ne iz ubeđenja, ne iz znanja...više zbog ovotrbušnog problema, duše prodane.

Liberane gnjide razmnožavaju se usponskom linijom u funkciji kako usa-dolar raste...

Drugosrbijanski govore isključivo liberalne gnjide u Srbiji...drugosrbijanci su ustvari liberalne gnjide.Nije potrebno izmišljati novo ime za gnjidu.
Preporuke:
21
3
39 četvrtak, 08 avgust 2019 20:31
Albanopolis
Mnogo volem srpsku pamet, posebno samodopadnu. Kao ovu koja "istinom oslobađa" i afirmiše kao najnormalniju poziciju srpskog interesa kojem je genocid sastavni deo slobodarstva. Kad protivnik afirmiše debilnu nakaznost i degeneraciju - ja to pozdravljam! Bravo Profesore!
Preporuke:
5
22
40 četvrtak, 08 avgust 2019 20:50
siniša " ovaj put o temi "
Prvo citat Jesenjina: " Ako dirneš strast u čovekovom biću, istinu zacijelo nikad nećeš naći".

Priča o naciji, veri i slično je diranje u strast, znači nema tu istine.

Ali imamo praksu, praksu kao vrhovni princip istine, barem relativne čoveku dostupne istine.

Da li je u Crnoj Gori, na Kosovu u Bih i Hrvatskoj na delu nametanje srpske nacionalne supremacije i supremacije pravoslavne ver? Nije. A šta jeste?

Nametanje supremacije Bošnjaka, i islamske vere, nametanje supremacije Šiptara i islamske vere, nametanje supremacije Hrvata i katoličke vere?

Gde se to vidi?

U političkoj zastupljenosti i pravima na jezik, veroispovest. Zatim u administrativnom smislu, učešće u vlasti i slično.

Cilj supremacije Hrvata, Bošnjaka i Šiptara je stavljanje Srba u submisivan i ropski položaj.

Srbi se legitimno suprostavljaju tome vrlo ograničenim sredstvima i aktivnostima.

E to drugosrbijanci zovu srpski nacionalizam.

I Hitler je oslobodilčku borbu Srba zvao nacionalizam. Ništa novo.
Preporuke:
23
9
41 četvrtak, 08 avgust 2019 23:34
@sinisa
Uz svu vasu samodopadljivost i aroganciju, evidentna je intelektualna pothranjenost, inace svojstvena narcisoidnim i cangrizavim dokolicarima.
Preporuke:
13
11
42 petak, 09 avgust 2019 00:12
Albanopolis @ siniša, violinski genije geostrategije i civilizacijskih visina
E lepotanoviću, najiskrenije i najdobronamernije - ti si potpuno lud!
Preporuke:
10
14
43 petak, 09 avgust 2019 09:50
Đorđe Nikolić
Slažem se sa njima koji kažu da se stide što su Srbi: i ja se stidim što su oni Srbi! Ali ponosan sam što sam sam Srbin.
Preporuke:
17
4
44 petak, 09 avgust 2019 10:58
siniša @ Albanopolis
Teško je negirati činjenicu da politički i svaki drugi govor kod Albanaca ima više od dva segmenta.

Prvi je ruganje. Ne znam zašto ste to izabrali ali to je vaš izbor.

Drugi su pretnje.

Svojevremeno se po pretnjnjama isticao Azem Vlasi. Stalno je nešto pretio Srbima. A onda ga je Milošević ćorkirao.

Sada najviše preti Haradinaj.

Stalno podseća Srbe na Miloševićevu sudbinu. Što jest jest Miloševićeva sudbina jeste bila teška, ali se uvek zapitam kako baš njega da se seti. Kako se ne seti kad preti sudbinom, Jašarija, Poluže, Boljetinca. kako su oni kao najači Albanci prošli os srpske ruke?

Vi se samo rugate i pretite. A kad ja pokušavam, možda i neuspešno da se izdignem iznad toga, pretnje i ruganje vi to zovete ludilo.

Znači ruganje i pretnje su mentalno zdravlje nasuprot geostrategijskim analizama koje su ludost.

I to je albanski intelektualni izbor.

Nemam primedbi, a ni pohvala što se toga tiče.
Preporuke:
14
8
45 petak, 09 avgust 2019 14:20
Spiridon
@ siniša
Srbi se legitimno suprostavljaju tome vrlo ograničenim sredstvima i aktivnostima.

E to drugosrbijanci zovu srpski nacionalizam.

Pa sad ruku na srce, prvo ste vi današnje patriJote i ti kao drugosrbijanski izrodi bilo jedno telo i jedna duša, koja je nas Srbe koji se nismo odrekli sebe i svoje tradicije nazivala srpskim nacionalistima koji svojim zaostalim shvatanjima ruše tekovine bratstva-jedinstva i kako vi lepo kažete te jedne ravnopravnosti među svim Titinim narodima i narodnostima. Međutim onda je došao drug Milošević, pa se vi Titini Jugoslovenčići posvađaste i zamrziste na 8. Sednici, pa je to onda to vaše titoističko tj prostačko-primitivno srbovanje postalo taj novokomponovani turbo srpski nacionalizam, koga su opet oni vaši bivši partijski drugovi dočekali na nož, pošto se za razliku od vas golubova prevrtača nisu odrekli Jugoslavije i te kao ravnopravnosti. Nama što smo se rodili kao Srbi iskreno rečeno i nema preterane razlike između vas i njih...
Preporuke:
13
9
46 petak, 09 avgust 2019 15:21
siniša @ spiridon
Potpuno se slažem sa vama da izmerđu patriJota i drugosrbijanaca nema razlike. I za jedne i za druge važi da je nacionalizam poslednje utočište hulja.

Sve drugo što ste rekli je stereotip, ili kliše koji ima malo veze sa mozgom i sa mnom, a i sa ljudima na koje ste se ostrvili.

Komunisti su čestiti ljudi, ljudi koji imaju principe što uvažavaju i oni koji to nisu.

NI nacionalistima monarhistima ništa ne fali. I oni su OK. Meni ne smetaju.


Smetaju mi lažni komunisti i lažni nacionalisti koji u ideologiji i nacionalizmu vide neku šansu da dok druge unesrećuju sebe promovišu.

Ja se zaista nisdam trpao ni u jedne ni u druge, ni u komuniste ni u nacionaliste jer me nije interesovala ta vrsta društvene promocije. Držao sam se svoje struke i na njoj sam temeljio i svoju egzistenciju i porodicu i budućnost.

Ali mislim da su pravi komunisti ljudi od principa koje poštujem. Šta imate protiv toga.

Isto važi i za iskrene monarhiste, sigurno ne Draškovića i slične.
Preporuke:
7
11
47 subota, 10 avgust 2019 14:23
Po
Srpski nacionalizam onakav kakav se pojavio u politici i izvršnoj vlasti 90-ih je najveći neprijatelj srpskoga naroda što se vidi po posljedicama koje su očigledne. Srba nema u Hrvatskoj, nema ih u Sarajevu i u federaciji, u crnoj gori su marginalizirani, na Kosovu pred istrebljenjem, u Makedoniji stigmatizirani. U republici srpskoj su potpuno dominantni ali RS nije svoj status zaokružila i sudbina joj ovisi o pupčanoj vrpci preko Brčkog koja se može presjeći bez ikakvog problema. Ako se gleda s pozicije života pojedinaca iz navedenih područja i sudbine poslije rata postavlja se pitanje koji je cilj postignut politikom sukobljavanja. Nevjerojatno da je i dalje u Srbiji dominantna dioptrija koja neuspjehe promatra kroz greške u izvedbi a ne u preispitivanju cjelokupne politike. Spomenuta SANU i društvo književnika su imali podstrekačku i usmjerivačku ulogu u uništenju života pojedinaca i obitelji. Ako Srbija bude odbijala da uvidi svoje greške nije isključena još jedna kataklizma
Preporuke:
6
8
48 subota, 10 avgust 2019 15:07
itd ili ...
bravurozan tekst!
svaka čast!
Preporuke:
6
4
49 subota, 10 avgust 2019 22:06
siniša @ Ro
Poslednji put sam bio u Beču pre nekih pet do šest godina.
Preporuke:
1
3
50 nedelja, 11 avgust 2019 00:23
El_Komandante
Za sve drugosrbijance imam jednu prostu i neporecivu istinu, a ona je sledeća : jedino je srpski narod na Balkanu bio i ostao sposoban da stvara multietničke države. Paradoks njihove fascinacije srpskim nacionalizmom je u tome da je od svih bivših jugoslovenskih republika koje su bile poprište sukoba 90ih godina, jedino je Srbija kao država srpskog naroda uspela da sačuva skoro identičan etnički sastav kakav je bio pre početka sukoba. Albanci su u toj "fašističkoj" Srbiji za manje od 100 godina uvećali svoj broj za 5-6 puta. Jedino pravo etničko čišćenje koje se desilo u Srbiji, i zbog kojeg ipak ne žalim, jeste etničko čišćenje vojvođanskih Nemaca, a i ono se desilo pod vođstvom Hrvata Josipa Broza Tita. Nismo mi naravno bezgrešan narod, ali jednoj Srbiji spočivati neki fašizam, pored uredno etnički očišćene NDH2, "Kosove", FBIH je jedan razobručeni bezobrazluk koji se jedino može objasniti čvrstom valutom ili nekim ličnim animozitetom prema sopstvenom narodu.
Preporuke:
9
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner