петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Говорите ли другосрбијански?

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 07 август 2019 22:47
Bravo
Bravo Antonicu.
Koliko navedenih osoba zavise od donacija iz inostranstva?
Da li pljujuci po svemu sto je srpsko opravdavaju svoja primanja iz inostranstva?
Препоруке:
122
6
2 среда, 07 август 2019 22:48
Граџанисти
Граџанисти - НВО. Само у Србији не смеш да кажеш да си Србин. Само у Србији Срби немају своју државу. Тај граџанистичкко-другосбијански концепт постоји само овде. Ваљда им се много свиђају вредности првоамериканаца
Препоруке:
94
7
3 среда, 07 август 2019 22:52
ГН
Господине Антонићу, да нисте цитирали шта пишу и говоре та ауто-шовинистичка, НВО го*на, ја не бих ни знао да они постоје. Тотално их игноришем. И нешто се не узбуђујем око тога. Треба их само игнорисати. Нека их слушају наше комшије и њихови послодавци са Запада.
Препоруке:
81
9
4 среда, 07 август 2019 22:57
Јован
Свака част, професоре!
Препоруке:
109
6
5 среда, 07 август 2019 23:00
Петар Пантелић
Све су то потомци комуниста и партизана. Такви нису васпитавани у традиционалним српским породицама.
Препоруке:
115
21
6 среда, 07 август 2019 23:17
...
Нема ништа горе од тих "другосрбијанаца" који су 2пали са марса"
Препоруке:
57
6
7 среда, 07 август 2019 23:24
Bane
Svi mi koji smo se rodili i starili u Jugi znamo da je ona pala u krvavom gradjanskom ratu koji su izazvali nacionalisti iz svih republika uz svesrdnu pomoc stranog faktora.
Ovi nasi sto optuzuju samo Srbe za rat su jos na euro infuziji ili cekaju u redu da je prime.
Препоруке:
41
25
8 среда, 07 август 2019 23:35
..реално
Одличан мали "час анатомије" другосрбијанске вербалне патологије...
Препоруке:
98
6
9 среда, 07 август 2019 23:57
АгатонФонПетровић
у овај текст и табелу уложено је више интелекта него у сва другосбријанска лупетања.
Препоруке:
120
7
10 четвртак, 08 август 2019 00:27
Доларијанци
Вучић је највећи другосрбијанац и њихов лидер. Погледајте само шта се другосрбијанштине налази у његовој коалицији.
Са друге стране, израз "другосрбијанци" је погрешан.
Испало би да су они као Срби, али другачији. Не, њихов једини мотив и идеолошко опредељење је новац, долар или евро
Препоруке:
82
11
11 четвртак, 08 август 2019 03:15
к'о разуме,схватиће
Другосрбијанци,благо вашој мајци.
Препоруке:
16
7
12 четвртак, 08 август 2019 05:11
софи
Ја сам Србин. Србија је моја најлепша судбина. Запањује острашћеност другосрбијанаца. У својој средини ја их разликујем по начину комуникације и по кругу људи са којим се друже. Интересантан је и елитизам који умишљају да поседују. Такође постоје и стереотипи у тв програму који гледају, новинама које читају и презир према атрибуту који у себи садржи корен речи ,,српски". Једна њихова припадница је за време бомбардовања, на локалној тв, чак изјавила како јој није јасно зашто бомбардују њу када она зна енглески и пева рокенрол!
У животу сам много грешио, али једино себи не замерам и право мислим када сам им апсолутни противник. Заувек.
Препоруке:
64
6
13 четвртак, 08 август 2019 07:12
Аца
Маестрално, г. Антонићу. Дали сте нам детаљни шаблон за препоручивање "дубокој држави" и масно ухлебљење је загарантовано.
Препоруке:
54
7
14 четвртак, 08 август 2019 07:35
три_корне_пенал
Па ово је милина читати! Раставља Антонић њих на просте чиниоце!
Препоруке:
76
7
15 четвртак, 08 август 2019 08:33
Ниси они “другосрбијанци”
Они су усташе, антисрпски наци фашисти, паразити на леђима Срба које пљују.

Треба им имена наводити да знамо који су то “ликови” што ходају међу нама...
Препоруке:
63
8
16 четвртак, 08 август 2019 09:02
Бојан, Приштина
Питање је само да ли су то другосрби(јанци) или антисрби?

После овог текста мислим да их је погрешно називати другисрбијанцима, нису они нешто "друго" него се тачно види шта су.
Просечном Србину желе исто што и Рамуш Харадинај с том разликом да су они међу нама и неретко одлучују о нама
Препоруке:
58
8
17 четвртак, 08 август 2019 09:16
Звонко
Осамдесетих, прошлог века требао сам да урадим један реферат у вези комисије за идеолошко политички рад. Када сам завршио, један колега - прочитавши, ми је рекао да се то тако не ради и да не ваља. Наиме то се не пише тако, већ за то постоји технологија писања.
Ови примери употребе фраза неодољиво подсећају на то.
Као да је неко понављање истог.
Мислим да су у питању деца или унуци комунизма.
Препоруке:
46
10
18 четвртак, 08 август 2019 09:35
Краљевина и СФР Југославија
Па побројане личности су само персонификација онога што је постојало и у историографији СФР Југославије, када се писало о "шовинизму великосрпске националне буржоазије" као искључивом кривцу за нефункционалност и брзу капитулацију Краљевине Југославије. Матрица се само пренела и на распад СФР Југославије.
Препоруке:
48
7
19 четвртак, 08 август 2019 10:34
слободан
Пре неки дан је Курир (у преводу Вучићев потрчко за преношење порука и сл.)пренео један текст господина С. Антонића, један једини колико пратим Курир, и то само зато што је писао о нечему против чега је и Вучић и СНС. Али овакве текстове у којима је тема и анализа вирусологије пропадања Србије и српског бића, нећемо видети ни прочитати у Вучићевим новинама или чути на његовим ТВ каналима.Да не би случајно наљутили Соњу Лихт и осталу компанију. И финансијере отимања Косова и Метохије,не толико у циљу територијлном отимачине, колико што знају да ће тиме практично уништити морал и етику Срба.
Препоруке:
41
8
20 четвртак, 08 август 2019 10:35
Dragan R
@Bane
Е мој Бане, док већина у Србији размишља као ти, а на жалост огромна већина тако размишља, газиће нас и пљувати ко стигне. За разлику од Србије нигде другде у државама (и "државама") бивше Југе никада нећеш чути да је "Југа пала у крвавом грађанском рату који су изазвали националисти свих република уз свесрдну помоћ страног фактора". За све њих је службена и неупитна истина да је СФРЈ срушила Србија због своје "великосрпске, националистичке и злочиначке политике". Нико од њих и никада неће рећи да се радило о грађанском рату већ о "великосрпској агресији". И за све њих су они који су их тада предводили хероји, по њима су назвали аеродроме, највеће тргове и булеваре, а ми смо своје послали у белосветске казамате и стидимо се и/или плашимо и да их споменемо. И ја сам се "родио и старио у Југи" али памтим нешто сасвим друго.
Препоруке:
49
5
21 четвртак, 08 август 2019 10:44
@Пeтар Пантeлић
Можeтe да причатe шта год хоћeтe, али да свe комунистe и партизанe поистовeћујeтe са другосрбијанцима никако! Макар да сам јeдини примeрак (а сигурно нисам)правог Србина који поштујe и воли своју нацију и који ћe јe бранити по цeну живота, а потичe из ПАРТИЗАНСКЕ, КОМУНИСТИЧКЕ породице, немате право на такве паушалне процене. Дугујете ми извињење.
Препоруке:
29
19
22 четвртак, 08 август 2019 10:57
MilleR
... kažnjavati plagijate u političkim tekstovima i gotovo ...
Препоруке:
12
5
23 четвртак, 08 август 2019 11:24
пензионер Цвико,
Нема друге него да и ми направимо нашу таблицу како би помогли онима који се муче да искажу оно искрено и истинито у себи о Србима и Србији. За почетак да кренемо од А. Рајса...
Препоруке:
19
7
24 четвртак, 08 август 2019 11:30
pošteno bi bilo
da je profa prvo naveo pojmovnik svog pokojnog šefa, 'mir nema alternativu', 'Srbija nije u ratu' i sl.
Što je još davno uočio Bogdan Bogdanović u prvim danima nesputane velikosrpske mobilizacije u svom pismu nakon 8. sednice.
Stvoren je parajezik, parajezik u kojem je uračunata intelektualna nezrelost onih kojim se obraća. Sve tu dobija ideološki atribut i prefiksima se zakucava u glavu sakrosantna istina.

BIVŠA Bosna i Hercegovina, TAKOZVANA ARBiH, NELEGALNI Haški sud, NELEGITIMNO Tužilaštvo, NAMETNUTI Sud, ISLAMIZIRANA braća, BOŠNJAČKI jezik, NARKOPARADRŽAVA Kosovo, KRIMINALNA Crna Gora,RATNOHUŠKAČI iz FBiH, ALIJINI Srbi, NEVLADINIĆI…
Ali je istini kao i obično najbliži Basara:
Koliko ja vidim jedina razlika između prvosrbijanaca i drugosrbijanaca je da ovi potonji nešto bolje govore engleski jezik i ne ke*aju odma iza kuće.
Препоруке:
11
53
25 четвртак, 08 август 2019 12:22
Спиридон
@ четвртак, 08 август 2019 10:44 @Пeтар Пантeлић
Макар да сам јeдини примeрак (а сигурно нисам)правог Србина који поштујe и воли своју нацију и који ћe јe бранити по цeну живота, а потичe из ПАРТИЗАНСКЕ, КОМУНИСТИЧКЕ породице, немате право на такве паушалне процене.

Извињавам се заиста, али ако вам није проблем само да појасните а када вам се тачно развио тај осећај српства, мислим да ли су вам породично у партизанско-комунистичкој породици усађиване те вредности што се каже од малих ногу, или сте евентуално тек касније у неким познијим годинама које се поклапају са доласком Милошевића на власт, ви схватили колико само волите своју нацију...?!!
Препоруке:
22
22
26 четвртак, 08 август 2019 12:30
Спиридон
@ слободан
Пре неки дан је Курир (у преводу Вучићев потрчко за преношење порука и сл.)пренео један текст господина С. Антонића, један једини колико пратим Курир, и то само зато што је писао о нечему против чега је и Вучић и СНС. Али овакве текстове у којима је тема и анализа вирусологије пропадања Србије и српског бића, нећемо видети ни прочитати у Вучићевим новинама или чути на његовим ТВ каналима

Па сад, када се некоме објави текст у Куриру то говори пуно о много чему, а што се тиче те вирусологије пропадања Србије и српског бића, можда би било много паметније и сврсисходније обратити пажњу на управо те исте Курире, Информере, Српске Телеграфе и све остале ружичасто-таблоидне медије, односно на језик којим се они обраћају широким народним масама, пошто ми се из неког разлога јавља да имају далеко већи утицај на популацију државе Србије, него некакав Динко Грухоњић или Снежана Чонградин те Никола Крстић, за које сем оног првог буквално нисам никада ни чуо...
Препоруке:
24
13
27 четвртак, 08 август 2019 13:12
слободан
@ Спиридон
Не спорим, али је бар по мом сматрању изузетно опасна баш та група о којој пише г.Антонић јер су сви они тесно повезани са образовањем у тако чине погубнији утицај на образовање младих којима ће такво размишљње остати довека у глави и постати једног дана још погубније за српсто, бар код оних којима се прими ова острашњеност и наставиће оно што им је усађено, а многе неприлике у друштву ће им само помоћи да докажу како су "у праву", тј, спроводиће оно већ чувено Вучићево "преумљавање Срба".
Препоруке:
18
11
28 четвртак, 08 август 2019 13:21
Malo ih je ali dobivaju veliki prostor u medijima
Ali, najčudnije je da tih, nazovimo ih uslovno drugosrbijancima, mada se slažem s komentatorom koji ih je nazvao antisrbi, ima veoma malo, ali u medijima dobijaju veliki prostor kao da ih je ogroman broj. A nema ih ni stotinak. Pri tome, uglavnom i nisu iz Srbije.
Препоруке:
27
7
29 четвртак, 08 август 2019 13:24
Žarište antisrpstva
U pravu je Matija Bećković: ,,Sve najgore što su rekli o nama prvo su čuli u Beogradu''.
Препоруке:
48
7
30 четвртак, 08 август 2019 14:23
Спиридон
@ слободан

Проценат људи који уопште знају ко је Снежана Чонградин може на прсте једне руке пребројати, док опет проценат оних који читају Информер, Ало, Српски Телеграф или Курир а да при томе гледају претежно Пинк пребацује половину укупне популације. Међутим из неког разлога постоји та фиксација са другосрбијанском пошасти, иако је реално онај прави проблем на једној сасвим другој страни, односно у простачко-примитивном вокабулару који буквално засипа исте те младе од насловних страна преко ријалитија и текстова село Гранд весело песама. Е видите, тај и такав вулгарно-куловски вокабулар има милион пута већи утицај на то како се исти ти млади, за које ми као бринемо, понашају и виде свет око себе, него неки тамо Динко Грухоњић за кога нико од њих није ни чуо, а камоли му прочитао неки текст. Како да вам објасним дражи су им текстови Секе Алексић на теме заклињања у виски Чивас или наслови како нам Путина шаље Мигове и С300 у комбинацији са потпуријем трачева са естраде...
Препоруке:
25
12
31 четвртак, 08 август 2019 15:07
Ненад Пиваш
@Спиридон

Слажем се са вама, али тек делимично. Наиме, нема никакве сумње да су Вучићеви таблоиди далеко далеко токсичнији од свега што кажу другосрбијанци. Између осталог и због њиховог лицемерја, јер ће они са једне стране примитивно Србовати и вређати Албанце, а онда истог тог Вучића, који тим Албанцима све да на тацни, ковати у звезде. То је врло битан механизам његовог опстанка на власти, са једне стране да буде кооперативан страном фактору, а да га, са друге, његов лумпенпролетаријат и даље види као патриоту.

Међутим, не бих потценио ни те другосрбијанце, поготово Сабахудина Грухоњића. Јер конкретно на младе, а нарочито на студентску популацију, они имају утицај који ни најмање није занемарљив.

У таквој ситуацији све скупа, Србија долази у опасну позицију, да јој млађе и образованије становништво, које би требало да буде елита, буде у великој мери анационално, а да са друге стране имамо каријеристе и квазипатриотски лумпенпролетаријат који уништавају земљу.
Препоруке:
35
10
32 четвртак, 08 август 2019 15:07
Ненад Пиваш
@Спиридон

Не знам да ли сте свесни, али те две групације у многоме савршено одговарају једни другима. Јер док ови анационални прогресивисти нападају Вучића како је националиста(?!) они му заправо у великој мери чине услугу, јер тиме такође, најчешће несвесно, учествују у стварању његовог патриотског имиџа, док он у исто време предаје Косово и жмури не муке Срба у Црној Гори.

Па тако долазимо до ситуације која у неким аспектима личи на Титово време, да имамо систем и интелектуалце који су потпуно одрођени, али са друге стране као издувни вентил толеришу примитивно србовање по кафанама и вашарима. Јер су ти примитивци такође храна за ове одрођене, јер наспрам њих они и себи и другима изгледају много паметнији него што јесу и успевају да се представљају као мислећи део друштва.
Препоруке:
22
11
33 четвртак, 08 август 2019 16:43
Горштак
Фантастичан текст. Не само што је све истина, него је генијално написано. Ја то не бих могао овако.

P.S. Пошто неки волимо да тупимо по коментарима... Поткрала се једна грешка. Јест да има 5*5*5=125 варијација реченице од понуђеног материјала из табеле. Али свака од тих 125 реченица има 3!=3*2*1=6 пермутација, тако да се ово из табеле може рећи на укупно 6*125=750 начина. А не на 125*125=15625. :) Сва срећа па ово потпуно нерелевантно разматрање нема никаквог утицаја на суштину текста.
Препоруке:
17
4
34 четвртак, 08 август 2019 17:53
Ђенка
Замислите да тамо негде у рецимо ...Америци, Енглеској, Швајцарској, Немачкој .... неко напише сличан текст.Завршио би највероватније у затвору, могуће и на психијатрији затвореног типа.Тај рад се тамо не плаћа већ кажњава. Ако им Србија није добра онда право у неку од наведених земаља или у неку по властитом избору. Али нисам сигуран да би тамо могли да живе од свог рада. Крајње је време да се и код нас донесе закон као у Америци, Кини, Русији. Лепо, ко добија паре за своје деловање из иностранства онда се то евидентира, напише, означи, па касније Судови доносе пресуде, а њима следи усавршавање по затворским самицама. Живела СЛОБОДА!
Препоруке:
29
5
35 четвртак, 08 август 2019 18:39
синиша @ спиридон
Ја признајем да сам био могу да кажем и остао на принципима поштовања и обожавања Југославије, принципу националне и верске равноправности људи и народа свуда у свету па и Југославији и Србији, на принципима друштвене правде за коју имам непогрешив унутрашњи осећај и увек знам кад је неко друштвено социјално оштећен и уграђен било да му није дозвољено да ради, било да му није плаћено или да није праведно суђен на суду и да није имао шансу да се јавно брани.

Признајем да су ме родитељи тако васпитали, признајем да сам са таквим идејама задојен мајчиним млеком.

Такође признајем да сам свест о нервноправоном положају Србије и уопште Срба у Југославији, која је и даље мој идеал али тај неравноправан однос према Србији и Србима заиста је постојао и постоји и да сам тога постао свестан управо захваљујући политичким иступима и доказима и логиком коју је за то пружао управо Слободан Милошевић.

Признајем не кајем се и поносим се тиме.

Само ми ви нисте јасни шта ту не ваља?
Препоруке:
16
14
36 четвртак, 08 август 2019 19:32
Спиридон
@ синиша
Признајем не кајем се и поносим се тиме.

Само ми ви нисте јасни шта ту не ваља?

Ма мени све потаман, ја се знате држим оне народне да су потурице увек горе од Турака. Иначе увек ми занимљиво да размишљам како ли је било посрбити ти се са четрдесет и нешто, мислим мени Тита-партија-Братство и јединство-Југославија некако није ишло под руку са православна Србија све до ТокиЈа, али шта га знам ваљда кад се хоће све се онда и може...
Препоруке:
12
10
37 четвртак, 08 август 2019 20:04
Спиридон
@ Ненад Пиваш

Не знам, мени су Сабахудин и остатак те екипе потпуно небитни ликови, вероватно зато што се режимска пропаганда заснива на једном сасвим другачијем наративу који је намењен једној сасвим другачијој популацији и чији је утицај на размишљање људи милион пута већи и опаснији. Поновићу и овде, дакле у прошлом броју Времена је објављено истраживање јавног мњења које је урадио НСПМ и где су између осталог приказани и неки од одговора испитаника, са констатацијом да се константно бележи раст вербалне агресије и простачког речника код популације која је подложна малигној пропаганди режимско-таблоидних медија. Па су тако најчешћи изрази којима се описују појединци из опозиције типа Ђиласа, Обрадовића, Јеремића или Сергеја Трифунофића, битанга, несој, џукела, лопов, јајара, шљам, лудак, ђубре, односно то су људи које по њиховом мишљењу треба убити, обесити за пример, затворити или протерати из Србије. Покушавам стога да схватим фиксацију са Динком, али ми заиста не иде...
Препоруке:
13
12
38 четвртак, 08 август 2019 20:21
Бране
Гос. Антонић је српски интелектуалац...И пре и у току окупације у Србији делају и либерални интелектуалци.

Либерални интелектуалци у Србији раде за окупатора,наравно не из убеђења, не из знања...више због овотрбушног проблема, душе продане.

Либеране гњиде размножавају се успонском линијом у функцији како уса-долар расте...

Другосрбијански говоре искључиво либералне гњиде у Србији...другосрбијанци су уствари либералне гњиде.Није потребно измишљати ново име за гњиду.
Препоруке:
21
3
39 четвртак, 08 август 2019 20:31
Albanopolis
Mnogo volem srpsku pamet, posebno samodopadnu. Kao ovu koja "istinom oslobađa" i afirmiše kao najnormalniju poziciju srpskog interesa kojem je genocid sastavni deo slobodarstva. Kad protivnik afirmiše debilnu nakaznost i degeneraciju - ja to pozdravljam! Bravo Profesore!
Препоруке:
5
22
40 четвртак, 08 август 2019 20:50
синиша " овај пут о теми "
Прво цитат Јесењина: " Ако дирнеш страст у човековом бићу, истину зацијело никад нећеш наћи".

Прича о нацији, вери и слично је дирање у страст, значи нема ту истине.

Али имамо праксу, праксу као врховни принцип истине, барем релативне човеку доступне истине.

Да ли је у Црној Гори, на Косову у Бих и Хрватској на делу наметање српске националне супремације и супремације православне вер? Није. А шта јесте?

Наметање супремације Бошњака, и исламске вере, наметање супремације Шиптара и исламске вере, наметање супремације Хрвата и католичке вере?

Где се то види?

У политичкој заступљености и правима на језик, вероисповест. Затим у административном смислу, учешће у власти и слично.

Циљ супремације Хрвата, Бошњака и Шиптара је стављање Срба у субмисиван и ропски положај.

Срби се легитимно супростављају томе врло ограниченим средствима и активностима.

Е то другосрбијанци зову српски национализам.

И Хитлер је ослободилчку борбу Срба звао национализам. Ништа ново.
Препоруке:
23
9
41 четвртак, 08 август 2019 23:34
@sinisa
Uz svu vasu samodopadljivost i aroganciju, evidentna je intelektualna pothranjenost, inace svojstvena narcisoidnim i cangrizavim dokolicarima.
Препоруке:
13
11
42 петак, 09 август 2019 00:12
Albanopolis @ siniša, violinski genije geostrategije i civilizacijskih visina
E lepotanoviću, najiskrenije i najdobronamernije - ti si potpuno lud!
Препоруке:
10
14
43 петак, 09 август 2019 09:50
Ђорђе Николић
Слажем се са њима који кажу да се стиде што су Срби: и ја се стидим што су они Срби! Али поносан сам што сам сам Србин.
Препоруке:
17
4
44 петак, 09 август 2019 10:58
синиша @ Албанополис
Тешко је негирати чињеницу да политички и сваки други говор код Албанаца има више од два сегмента.

Први је ругање. Не знам зашто сте то изабрали али то је ваш избор.

Други су претње.

Својевремено се по претњњама истицао Азем Власи. Стално је нешто претио Србима. А онда га је Милошевић ћоркирао.

Сада највише прети Харадинај.

Стално подсећа Србе на Милошевићеву судбину. Што јест јест Милошевићева судбина јесте била тешка, али се увек запитам како баш њега да се сети. Како се не сети кад прети судбином, Јашарија, Полуже, Бољетинца. како су они као најачи Албанци прошли ос српске руке?

Ви се само ругате и претите. А кад ја покушавам, можда и неуспешно да се издигнем изнад тога, претње и ругање ви то зовете лудило.

Значи ругање и претње су ментално здравље насупрот геостратегијским анализама које су лудост.

И то је албански интелектуални избор.

Немам примедби, а ни похвала што се тога тиче.
Препоруке:
14
8
45 петак, 09 август 2019 14:20
Спиридон
@ синиша
Срби се легитимно супростављају томе врло ограниченим средствима и активностима.

Е то другосрбијанци зову српски национализам.

Па сад руку на срце, прво сте ви данашње патриЈоте и ти као другосрбијански изроди било једно тело и једна душа, која је нас Србе који се нисмо одрекли себе и своје традиције називала српским националистима који својим заосталим схватањима руше тековине братства-јединства и како ви лепо кажете те једне равноправности међу свим Титиним народима и народностима. Међутим онда је дошао друг Милошевић, па се ви Титини Југословенчићи посвађасте и замрзисте на 8. Седници, па је то онда то ваше титоистичко тј простачко-примитивно србовање постало тај новокомпоновани турбо српски национализам, кога су опет они ваши бивши партијски другови дочекали на нож, пошто се за разлику од вас голубова превртача нису одрекли Југославије и те као равноправности. Нама што смо се родили као Срби искрено речено и нема претеране разлике између вас и њих...
Препоруке:
13
9
46 петак, 09 август 2019 15:21
синиша @ спиридон
Потпуно се слажем са вама да измерђу патриЈота и другосрбијанаца нема разлике. И за једне и за друге важи да је национализам последње уточиште хуља.

Све друго што сте рекли је стереотип, или клише који има мало везе са мозгом и са мном, а и са људима на које сте се острвили.

Комунисти су честити људи, људи који имају принципе што уважавају и они који то нису.

НИ националистима монархистима ништа не фали. И они су ОК. Мени не сметају.


Сметају ми лажни комунисти и лажни националисти који у идеологији и национализму виде неку шансу да док друге унесрећују себе промовишу.

Ја се заиста нисдам трпао ни у једне ни у друге, ни у комунисте ни у националисте јер ме није интересовала та врста друштвене промоције. Држао сам се своје струке и на њој сам темељио и своју егзистенцију и породицу и будућност.

Али мислим да су прави комунисти људи од принципа које поштујем. Шта имате против тога.

Исто важи и за искрене монархисте, сигурно не Драшковића и сличне.
Препоруке:
7
11
47 субота, 10 август 2019 14:23
Po
Srpski nacionalizam onakav kakav se pojavio u politici i izvršnoj vlasti 90-ih je najveći neprijatelj srpskoga naroda što se vidi po posljedicama koje su očigledne. Srba nema u Hrvatskoj, nema ih u Sarajevu i u federaciji, u crnoj gori su marginalizirani, na Kosovu pred istrebljenjem, u Makedoniji stigmatizirani. U republici srpskoj su potpuno dominantni ali RS nije svoj status zaokružila i sudbina joj ovisi o pupčanoj vrpci preko Brčkog koja se može presjeći bez ikakvog problema. Ako se gleda s pozicije života pojedinaca iz navedenih područja i sudbine poslije rata postavlja se pitanje koji je cilj postignut politikom sukobljavanja. Nevjerojatno da je i dalje u Srbiji dominantna dioptrija koja neuspjehe promatra kroz greške u izvedbi a ne u preispitivanju cjelokupne politike. Spomenuta SANU i društvo književnika su imali podstrekačku i usmjerivačku ulogu u uništenju života pojedinaca i obitelji. Ako Srbija bude odbijala da uvidi svoje greške nije isključena još jedna kataklizma
Препоруке:
6
8
48 субота, 10 август 2019 15:07
итд или ...
бравурозан текст!
свака част!
Препоруке:
6
4
49 субота, 10 август 2019 22:06
синиша @ Ро
Последњи пут сам био у Бечу пре неких пет до шест година.
Препоруке:
1
3
50 недеља, 11 август 2019 00:23
Ел_Команданте
За све другосрбијанце имам једну просту и непорециву истину, а она је следећа : једино је српски народ на Балкану био и остао способан да ствара мултиетничке државе. Парадокс њихове фасцинације српским национализмом је у томе да је од свих бивших југословенских република које су биле поприште сукоба 90их година, једино је Србија као држава српског народа успела да сачува скоро идентичан етнички састав какав је био пре почетка сукоба. Албанци су у тој "фашистичкој" Србији за мање од 100 година увећали свој број за 5-6 пута. Једино право етничко чишћење које се десило у Србији, и због којег ипак не жалим, јесте етничко чишћење војвођанских Немаца, а и оно се десило под вођством Хрвата Јосипа Броза Тита. Нисмо ми наравно безгрешан народ, али једној Србији спочивати неки фашизам, поред уредно етнички очишћене НДХ2, "Косове", ФБИХ је један разобручени безобразлук који се једино може објаснити чврстом валутом или неким личним анимозитетом према сопственом народу.
Препоруке:
9
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер