Autor je očito tekst pisao, da se nešto napiše, da potvrdi "s kim svira", da overi pripadnost "dobrim momcima".
Prenošenje šta je rekao "beogradski advokat Srđa Popović sarajevskim Danima", više zasmejava nego što znači.
Nisam sledbenik, još manje, zaslepljen i nekritičan prema Dodiku, njegovom ponašanju ili politici, ali smešni su mu kritičari, koji o njemu pišu sa vrednosnih pozicija, posebno kada ispoljavaju udvorništvo prema srpskim neprijateljima.
Preporuke:
0
0
2
ponedeljak, 02 novembar 2009 14:59
kriger
Šega, šala, pošalica. To su osnovne karakteristike "graber-a" Žarkovićevih kolumni. "Graber" je rečenica ili više, čija je funkcija da privuku pažnju čitalaca. Najbolji u tome kod nas je Kapor. Čuven je njegov "graber": "Kad sam je video stao mi je sat". Naravno suština je na drugoj strani. Kritikuju Dodika i Plavšićku. Pa nisu oni radili za rusku vojnu obaveštajnu službu već za NATO. Nisu njih Karadžić i Mladić uspostavili za "srpske lidere", bez obzira što je Karadžić prenio na nju ovlaštenja, ali to je bilo u sklopu dogovora sa Holbrukom kako je utvrdio haški sud. Utvrdio i doneo rešenje izričito tvrdeći da sporazum (koji dakle postoji) nije validan jer nema Rezolucije UN. Dakle, Žarkoviću, i Dodik i Plavšićka su vaši, a ne naši. Vi ste oni koji su za NATO, a mi smo oni koji su protiv. Iz toga jasno izlazi i ko ih je upotrebio i ko ih sada odbacuje. Nešto ne ide po planu. Otuda i one šege, šale, pošalice na početku, teško, a? Što se mene tiče jedina misao koja može da opravda Dodika je "Nećemo u NATO jer je to zločinačka organizacija, i silom ćemo se suprostaviti nametanju NATO komande". Sve drugo je vunovlačarenje.
Preporuke:
0
0
3
ponedeljak, 02 novembar 2009 15:34
Nikola BGD
Tadić i Dodik vode gotovo identičnu politiku, i evroatlantsku i nacionalnu, taman toliko da pokupe sve glasove levog i desnog centra. Doduše, na duži rok takva politika je neodrživa, a milim da će upravo pitanje NATO pakta odneti prevagu. Dodik se otvoreno zalaže za RS u NATO paktu, što je nedavno ponovio u jednoj radio emisiji, izjavivši da će se svim silama boriti za to, ali da će o članstvu odlučiti građani na referendumu, dok Tadić o tome još uvek ne priča otvoreno, tj. pozicije se kriju iza skupštinske deklaracije. Inače, uz iole ozbiljniju kampanju i nakon deblokade procesa pridruživanja, i u Srbiji će bez većih problema proći referendum o pridruživanju NATO-u. Okvirno za oko 3-5 godina. Da li to znači da je Dodik prvi shvatio?
Preporuke:
0
0
4
ponedeljak, 02 novembar 2009 15:48
The Tao of Groove
Zarkovicu, bilo bi mnogo umesnije da se bavite onim sto vas ne tisti, a to je Srbija i njen suverenitet.Kao srbijanski novinar bi u normalnim okolnostima svoju energiju morali usmeriti na desavanja u Srbiji pocev od aminoivanja nezavisnosti Kosova od strane vlade u Beogradu do kriminalnog pokusaja odvajanja Vojvodine i propale ekonomije Beogradskog pasaluka i privrede zemlje koja isplacuje radnike i penzionere zaduzivanjem u Medjunarodni americki Monetarni Fond. Dodik Milorad je za srbijanske politicare veliki igrac iako mu Srbi u Bosni ne veruju previse buduci da je cesto vidjen u drustvu njegovog visocanstva Borisa.
Preporuke:
0
0
5
ponedeljak, 02 novembar 2009 16:24
Bosanac
Iznenadjuje obrat u razmisljanjima Dragoljuba Zarkovica. Ni traga od ostroumnosti razmisljanja i pisanja devedesetih godina u casopisu Vreme. Kada ovo kazem mislim na , prije svega, citiranje izjave Doris Pak o "tvrdoglavom Dodiku". Ispada da je tvrdoglavost vrlina, a ne mana, koja ce se ipak razbiti o glavu, zna se kome, kad-tad.
Druga stvar se odnosi na pisanje autora o investicijama u Republici Srpskoj. Nije mi jasno o kakvim to investicijama govori,mozda misli na poklonjenu naftnu industriju Rusiji, ili na trosenje para od prodaje Telekoma Republike Srpske, ili na izgradnju administrativnog centra Vlade Republike Srpske u B.Luci, ili zamisljenu izgradnju mreze autoputeva u Republici Srpskoj. Ako su u pitanju investicije, koje pozitivnim cine njegovu politiku, zasto prvo ne isplati dug deviznim stedisama u Republici Srpskoj?. Po medjunarodnom pravu, a to je autoru clanka dobro poznato, prvo treba vratiti dug pa tek onda " ulagati u nove investicije. Banka nece odobriti novi kredit ako joj prethodno ne izmirite stari dug ili ga reprogramirate. Novac koji je Dodik potrosio u kupovinu novih luksuznih automobila, zgradu Vlade i njeno luksuzno opremanje, mogao se i morao upotrijebiti za izmirenje duga deviznim stedisama, koji su opljackani,a Vlada je mogla raditi i u drugim prostorijama, pa ako trteba i barakama, kao sto je to bilo poslije zemljotresa u Banjaluci 1969. godine, a ministri su mogli da se voze i u vozilima daleko jeftijim od vozila kao sto su AUDI, MERCEDES i sl. Tek onda bi se moglo reci o politicaru koji se istinski brine za svoj narod. Sve ostalo je suplja prica - zamajavanje naroda i nista vise.
Preporuke:
0
0
6
ponedeljak, 02 novembar 2009 16:46
simonida
čini mi se da NSPM polako gubi kriterijum, već drugi članak ovog autora koji se ne može opravdati osim ako NSPM ne insistira da je BEZDNO stvarno bez dna...
Preporuke:
0
0
7
ponedeljak, 02 novembar 2009 16:59
Simic Manojlo
Dodik je, u pocetku bio veoma kooperativan,
spreman na saradnju, kompromise i popustanja.
Sve dok nije shvatio, dokle seze bezobrazluk
sarajevske secije. Ciji je glavni argument, da je
RS nastala genocidom i etnickim ciscenjem, pa
da onda mora da bude ukinuta.
Iako je RS nastala prije rata (o9.01.1992.god.).
I upravo je obrnuto: Bih je nastala poslije
netelevizicnog, stvarnog i strasnog genocida
nad srpskim narodom u NDH, koji je, u ediktima
Titine teroristicke grupe, izdavanim po sumama i
gorama, ciljano i potpuno zanemaren.
A mogao je da se pomene, samo ako se istovremeno
vuku vjestacke paralele: svi su nasi narodi i
narodnosti, sve jednako.
Preporuke:
0
0
8
ponedeljak, 02 novembar 2009 18:31
Sizif
Odavno svet nije video autentičnih narodnih vođa. Obavezno ih Služba skrati za glavu na vreme ukoliko proceni da su autentični.
Ako je Dodik pravi predstavnik srpskog naroda, u čijoj politici nema upliva i interesa Službe, a i dalje mu je glava na ramenima, onda je to ravno drugom Hristovom silasku.
Ako je to, dakle, uistinu tako, onda mora da sam ja nešto propustio.
Preporuke:
0
0
9
ponedeljak, 02 novembar 2009 18:34
Jedna...
@ kriger
...besprekorna analiza.
Potpisujem!
Preporuke:
0
0
10
ponedeljak, 02 novembar 2009 18:44
Božo Bjelak
Veni , vidi, vici, ili Ethon, eidon, enikesa. Dragoljub je izuzetan analitičar. Kad god je nastupio na nekom TV kanalu, ili je napisao tekst, uvek je bio pobednik. Pitaćete se, kakve to veze ima sa Dodikom. Itekako ima. Mora Dodik voditi računa o onome šta je Dragoljub napisao. Kada tako nešto piše, ON poručuje. Da li je Dodik dovoljno vispren da te poruke odgonetne, to je pitanje svih pitanja. Nije slučajno što i NSPM prenosi Dragoljuba. Hoću reći, to ima jednu drugu poruku. Mlade generacije trebalo bi da uče od Dragoljuba (množina). Za mene je već kasno. Zato sebi obećavam da konkretnog Dragoljuba neću više čitati ni slušati na TV kanalima.
Preporuke:
0
0
11
ponedeljak, 02 novembar 2009 20:24
Posmatrač
Zaista se divim svima onima koji su u ovom članku prepoznali solidnu misao, koja treba da nam nesto ucini jasnim. Naime, ako je Biljana Plavsic sletela na beogradski aerodrom i ako je njen stan u Beogradu, naravno da ce je gospodin Dodik dočekati na tom istom aerodromu ( a ne na banjalučkom ) i otpratiti je u taj stan. A poseta predsednika Rusije Srbiji, ili na primer istorijska fudbalska utakmica (''najnovije'' Srbije), dovoljan su razlog da se gospodin Dodik ''izmami'' iz prekodrinske rezidencije i obrete se u Beogradu...
Preporuke:
0
0
12
ponedeljak, 02 novembar 2009 20:31
Neofit77
Iako se uglavnom ne slažem sa većinom onoga što Žarković napiše, ovde bih bio spreman da potpišem deo njegovog teksta. RS jeste zaista dosta organizovanija od muslimansko-hrvatske federacije, koja je u rasulu (ma koliko to bolelo komentatora sa nikom Bosanac, to je činjenica, pred kojom on očigledno zatvara oči). A što se tiče para Republike Srbije uloženih u Republiku Srpsku, to je dobra stvar, razlog više da tamo branimo svoje interese zajedno sa prekodrinskom braćom.
Preporuke:
0
0
13
ponedeljak, 02 novembar 2009 21:35
Mirko Grbić, Banjaluka
Žarković nije u pravu...nije uvažio KONTEKSTE 92.-95. i 2009.A oni su često bitniji i važniji od TEKSTA (DOGAĐAJA).
Preporuke:
0
0
14
ponedeljak, 02 novembar 2009 22:05
srle
dodik je politiku ucio i naucio! zato sto on govori niko ne vidi kako drzi "fige" prekrstene!on zna da su spijuni, fiskali, danas toliko jeftini aokupirali su srbski prostor da je covjeku od njih muka, da je to biti porazavajuce nego bilo sta drugo na svijetu!on se sa svima igra!govori ONO sto hoce neko da cuje, a sta misli svako ko voli RS ZNA!jedino takav moze danas da opstane. da nije takav davno bi mu bio poslat svileni gajtan a salju mu ga svakodnevno samo ne stize,pametniji je i od neuhvatljivih latina i od prevrtljivih i nepouzadnih orijentalaca...ipak neka svi dobro razmisle prije nego bilo sto napisu o dodiku...
Preporuke:
0
0
15
ponedeljak, 02 novembar 2009 22:51
Salemelb
Koga je uopste briga sta Srdja Popovic ima da kaze.
Srpstvo i Jedinstvo!!
Preporuke:
0
0
16
utorak, 03 novembar 2009 07:26
Milorad
Oni hoće Jugoslaviju, a mi je više nećemo, jer smo konačno shvatili da je naše dete nažalost mrtvo. Kako ga ponovo dići= Nikako. To je nemoguće.
Preporuke:
0
0
17
sreda, 04 novembar 2009 00:50
pozdrav iz sombora
jadna analiza nema sta. sto se mene tice menjam tadica za dodika uz moju doplatu
Prenošenje šta je rekao "beogradski advokat Srđa Popović sarajevskim Danima", više zasmejava nego što znači.
Nisam sledbenik, još manje, zaslepljen i nekritičan prema Dodiku, njegovom ponašanju ili politici, ali smešni su mu kritičari, koji o njemu pišu sa vrednosnih pozicija, posebno kada ispoljavaju udvorništvo prema srpskim neprijateljima.
Druga stvar se odnosi na pisanje autora o investicijama u Republici Srpskoj. Nije mi jasno o kakvim to investicijama govori,mozda misli na poklonjenu naftnu industriju Rusiji, ili na trosenje para od prodaje Telekoma Republike Srpske, ili na izgradnju administrativnog centra Vlade Republike Srpske u B.Luci, ili zamisljenu izgradnju mreze autoputeva u Republici Srpskoj. Ako su u pitanju investicije, koje pozitivnim cine njegovu politiku, zasto prvo ne isplati dug deviznim stedisama u Republici Srpskoj?. Po medjunarodnom pravu, a to je autoru clanka dobro poznato, prvo treba vratiti dug pa tek onda " ulagati u nove investicije. Banka nece odobriti novi kredit ako joj prethodno ne izmirite stari dug ili ga reprogramirate. Novac koji je Dodik potrosio u kupovinu novih luksuznih automobila, zgradu Vlade i njeno luksuzno opremanje, mogao se i morao upotrijebiti za izmirenje duga deviznim stedisama, koji su opljackani,a Vlada je mogla raditi i u drugim prostorijama, pa ako trteba i barakama, kao sto je to bilo poslije zemljotresa u Banjaluci 1969. godine, a ministri su mogli da se voze i u vozilima daleko jeftijim od vozila kao sto su AUDI, MERCEDES i sl. Tek onda bi se moglo reci o politicaru koji se istinski brine za svoj narod. Sve ostalo je suplja prica - zamajavanje naroda i nista vise.
spreman na saradnju, kompromise i popustanja.
Sve dok nije shvatio, dokle seze bezobrazluk
sarajevske secije. Ciji je glavni argument, da je
RS nastala genocidom i etnickim ciscenjem, pa
da onda mora da bude ukinuta.
Iako je RS nastala prije rata (o9.01.1992.god.).
I upravo je obrnuto: Bih je nastala poslije
netelevizicnog, stvarnog i strasnog genocida
nad srpskim narodom u NDH, koji je, u ediktima
Titine teroristicke grupe, izdavanim po sumama i
gorama, ciljano i potpuno zanemaren.
A mogao je da se pomene, samo ako se istovremeno
vuku vjestacke paralele: svi su nasi narodi i
narodnosti, sve jednako.
Ako je Dodik pravi predstavnik srpskog naroda, u čijoj politici nema upliva i interesa Službe, a i dalje mu je glava na ramenima, onda je to ravno drugom Hristovom silasku.
Ako je to, dakle, uistinu tako, onda mora da sam ja nešto propustio.
...besprekorna analiza.
Potpisujem!
Srpstvo i Jedinstvo!!