среда, 01. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Пољска: Путин није позван на обележавање 80. годишњице избијања Другог светског рата, говоре ће одржати председници Пољске, Немачке и САД, очекује се присуство 40 делегација и око 250 гостију из целог света

Kоментари (82) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 25 август 2019 15:19
Заувек слава и хвала антинацистичкој, поносној и херојској Црвеној армији стасалој на Великој октобарској социјалистичкој револуцији из 1917. године! Смрт нацизму, европском и америчком фашизму!
Москва - Красная площадь - Лев Лещенко - День Победы (муз. Д. Тухманов, сл. В. Харитонов)
https://www.youtube.com/watch?v=avLOes3Yg90
Препоруке:
143
52
2 недеља, 25 август 2019 15:29
micky
Jos jedna "velika pobeda cara"...
Poljaci su kao i UKRO-nacisti ili 'rvatske ustase. Njih forsira i stvara EU zu pomoc NATO-faista. Sve je to priprema za jos jedan "Drang nach Osten".. E sad sto to Putin ne kapira njegov Problem. Ono sto meine licno zabrinjava je da se ni Izrael ne "trese" niti dize dzevu na otvoreno propagiranje nacizma. Njima je jasno da ce ovoga puta na redu biti rusi. Nas nece mimoici ni ovoga puta.
Препоруке:
96
43
3 недеља, 25 август 2019 15:41
...
Nema veze, Rusi ionako samo slave pobede nad demonima nacizmom i kanibalizma, a na proslave dolaze sami!
Препоруке:
81
30
4 недеља, 25 август 2019 15:44
Алекса
Пољска је у перманентном сукобу са Русијом. Некад је то оправдано, некад неоправдано. Сада користи прилику да покажу да је провалија између ње и Русије... и отвара се на америчке инсталације и војнике...
Пољска и Србија су највећи губитници другог светског рата. Борећи се на страни живота завршиле су под туђинском комунистичком окупацијом. Кад се боље размисли Србија је данас највећи губитник другог светског рата.
Препоруке:
68
73
5 недеља, 25 август 2019 15:45
...
Подаци, колико су русофоби (а и србофоби на Балкану) заправо - (и) немачки агенти мораће једном да исплива ...
Препоруке:
76
6
6 недеља, 25 август 2019 15:45
KiM
Doci ce im delegacija sa Kosova i bice u prvom redu.
Препоруке:
95
7
7 недеља, 25 август 2019 15:57
Nekome
Treba dva puta da se oslobodi jednog zla,nekoga ne treba oslobadjati.
Препоруке:
81
6
8 недеља, 25 август 2019 16:08
Raćel
Kako postoje dve vrste tvrdnji, dokazujuća i pobijajuća, ja znam koju tvrdnju podržavam, jer je jednim dobrim delom Putin rekao ono što ja podržavam. Ne znam kako Poljsku vrhušku nije sramota samu pred sobom i svojim narodom da se ovako ponaša?! Pa kad pogledate celu njenu istoriju, to je bila samo izdaja i uvlačenje tuđincu u zadnjicu, a protiv svog slovenskog porekla. Najbolje ih je opisao Volter u Istoriji Karla Xll-og. Pa oni su izdali i u smrt poslali skoro sve svoje Jevreje, uvlakački su se poneli prema nacistima i pre 10 god na 70 god od početka Drugog sv rataPutin je подсетио да је и Пољска 1934. године склопила пакт о ненападању са Хитлеровом Немачком, а такође и на Минхенски споразум великих сила са Немачком из 1938. године чија је жртва још пред рат била Чехословачка.

На 70. годишњицу избијања Другог светског рата Путин је такође подсетио на страховиту цену којом је плаћена победа у рату, посебно у његовој земљи, пошто су, како је наnemam više mesta...
Препоруке:
78
46
9 недеља, 25 август 2019 16:15
Милорад
А онда ће се пољски председник захвалити Немцима што су их бомбардовали на спавању...
Препоруке:
108
25
10 недеља, 25 август 2019 16:31
...
Scercki je kroz u pravu njegova recenica je vrlo verovatna za Srbiju, Kosovo EU I SAD!
Препоруке:
5
9
11 недеља, 25 август 2019 16:47
класични пример дебилизације комунизмом
Глупи пољадци псоле 200 милијарди евра које су добили од немачке евроспке уније и полуделог политичког става да им је САД највећи пријатељ

су дошли до момента сопственог самоуништења

оста је им још само да повуку окидач
Препоруке:
48
31
12 недеља, 25 август 2019 17:26
итд или ...
http://www.pecat.co.rs/2014/01/lazni-mitovi-o-staljinu/

Иза проглашавања Стаљина за највећег могућег зликовца крију се два подмукла разлога. Први је перфидна жеља да се Руси као народ прогласе злочинцима и кривцима за Други светски рат (наравно, кривица за Први светски рат резервисана је за Србе) и да се обезвреди грандиозна победа руског војинства у Другом светском рату. Други разлог је сличан као и у случају Ивана Грозног. Не сме се оставити као узор будућим руским владарима неко ко је тако успешно спречио западни пројекат на потпуном уништењу руске државности. А такав пројекат је имао добре шансе на успех и у време пред почетак владавине Ивана Грозног и у време пред почетак владавине Стаљина (да се власти дочепао Троцки).

Помену беше и проф Антонић Троцког и његов утицај на млађахне левичаре у Србији?
Препоруке:
57
37
13 недеља, 25 август 2019 17:28
итд или...2
" Стаљину не могу порећи ни његови највећи непријатељи. Прво, што је после Лењинове смрти осујетио долазак на власт великог русофоба Лава Троцког, чија би владавина представљала реалну опасност да Руси доживе судбину америчких Индијанаца. Друго, као врховни командант Црвене армије, спречио је светску доминацију највеће пошасти у историји – Хитлеровог нацизма. Треба замислити ситуацију, када индустрија тадашње ЕУ ради за потребе Источног фронта, а сви европски народи (са изузетком Срба и Грка) шаљу организоване војне формације на Источни фронт. Треће, борећи се против Хитлера, знао је да ништа већи пријатељи Русима нису ни „савезнички“ западни лидери, па је у тајности радио на стварању атомске бомбе. Када су Черчил и Труман желели да то искористе као врсту притиска на Стаљина, он објављује да је СССР успешно извршио подземну пробу атомске бомбе. Национална безбедност Русије (самим тим и целог света) и данас почива на том достигнућу."

Ето ми добисмо Троцког тј ТИТА
Препоруке:
60
37
14 недеља, 25 август 2019 17:39
Лажни митови 2
Четврто, била је то далековида одлука како би се добило на времену да се земља спреми за рат. Војна индустрија је добила највећи приоритет у земљи. Са друге стране, да је Хитлер имао Балтик као одскочну даску за поход на Русију, питање је да ли би била могућа одбрана Москве која је и без тога била пред падом. Пето, Руси су на Далеком истоку били принуђени због Јапана држати 40 дивизија, а Стаљин је приморао Немачку да потпише Споразум о ненападању без сагласности Јапана, због чега су се Јапанци веома увредили. Тако, по речима Молотова, није испало ништа од савеза Немачке и Јапана.
http://www.pecat.co.rs/2014/01/lazni-mitovi-o-staljinu/
Препоруке:
41
29
15 недеља, 25 август 2019 17:40
Лажни митови 1
Први мит – наводна Стаљинова кривица због потписивања Пакта Рибентроп – Молотов, где се лицемерно оптужује Стаљин за жртвовање Пољске. Прво, пактове са нацистима и фашистима пре СССР потписале су све велике западноевропске силе. Друго, Стаљин је осетио опасност од Хитлера и предложио је западним „савезницима“ да заједничким нападом на Немачку предухитре велико зло које се спрема читавом свету. Начелници генералштаба Енглеске, Француске и СССР разматрали су ту могућност више од месец дана и тек после пропасти преговора због лицемерја западних „савезника“, Стаљин креће на потписивање пакта са Немцима. Треће, Стаљин је Пактом Рибентроп – Молотов само повратио под окриље совјетске државности територију коју је Лењин Брест-Литовским споразумом поклонио Пољацима (тим споразумом Лењин се одрекао скоро трећине територије Царске Русије!)
Препоруке:
53
33
16 недеља, 25 август 2019 18:12
Алекса
за "итд..."
"а сви европски народи (са изузетком Срба и Грка) шаљу организоване војне формације на Источни фронт"

ако ти је до истине, тај изузетак морао би да прошириш и на Пољаке. зашто ти то смета?
Препоруке:
25
22
17 недеља, 25 август 2019 18:27
знамо ми њих, вееелики су то разбојници
"Сасвим беспомоћни, невини град" је сваки неруски и несрпски.
Препоруке:
24
13
18 недеља, 25 август 2019 18:27
Слава
Poljske vlasti su bednici i vazali americkih nacista. Za Poljski narod samo respekt.
Препоруке:
34
18
19 недеља, 25 август 2019 18:27
Слава
Poljske vlasti su bednici i vazali americkih nacista. Za Poljski narod samo respekt.
Препоруке:
22
14
20 недеља, 25 август 2019 18:29
итд или ...3
Алекси

одаклве Вам идеја да мени ишта смета или да нешто намерно изостављам? ето ту сте Ви да вам не смета или да додате шта мислите да треба

научите се култури комуникације узгред, чему ословљавање на ти непознатог?
Препоруке:
32
19
21 недеља, 25 август 2019 18:42
Подсећање
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.299.html:814188-Staljina-gurali-u-rat-sa-Hitlerom

Predsednik saveta Ruskog istorijskog društva Sergej Ivanov je početkom jula kazao da je potpisivanje pakta bilo opravdano i u potpunosti je odgovaralo sovjetskim nacionalnim interesima. Potpisivanje dogovora sa Hitlerovom Nemačkom po Ivanovu je spaslo SSSR od rata na dva fronta.

RAZGOVORI o toj temi zanimljivi su zbog toga što će već oko 1. septembra, kada će biti 80-godišnjaca početka Drugog svetskog rata, biti puno raznih tekstova i reportaža sa različitim interpretacijama istog istorijskog događaja. Sergej Ivanov, bivši ministar odbrane Rusije, kaže da treba očekivati da će biti dosta onih koji će optužiti Staljina i SSSR "da su krivci za početak Drugog svetskog rata".
Препоруке:
29
15
22 недеља, 25 август 2019 18:44
ФАКТИ
Ruski političari uporno ponavljaju da nije tačna tvrdnja kako je pakt SSSR-a i Nemačke potpisan da bi se podelila Poljska.

- Ne sme se zaboraviti da je 1939. SSSR vodio rat sa Japanom i nije imao snage za rat na dva fronta - objašnjavaju ruski istoričari, dodajući da je sovjetska vojska ušla u Poljsku 17. septembra 1939. kad na njenoj teritoriji nije bilo vlade i njenih vlasti.

Inače, pomenutim paktom u nemačku sferu ušli su Poljska i zapadni deo Litvanije, a u sovjetsku zapad Belorusije i Ukrajine, pribaltičke zemlje, deo Finske i Besarabija
.
Препоруке:
19
20
23 недеља, 25 август 2019 18:48
Без Енглеза ни ово није могло
"Od 1933. SSSR je mnogo puta predlagao da se stvori antihitlerovska koalicija, ali ništa se nije moglo napraviti jer je glavni britanski scenario bio da sukobi Hitlerovu nemačku sa Moskvom i celu "crnu internacionalu" gurne protiv SSSR-a.

Na kraju bi, smatra dr Medinski, dobili maksimalne dividende pri minimalnom učestvovanju u ratovanju."

То увек и свако о Енглезима ваља знати па и Пољаци са којима се енглеске новине спрдају да им једу пошто задаве племените енглеске лабудове упрраво варвари Пољаци!

ТУЖНо!
Препоруке:
41
16
24 недеља, 25 август 2019 18:53
Šra će Putin na fašističkom skupu?
Svašta...
Препоруке:
55
3
25 недеља, 25 август 2019 19:02
Дрскост
Овде се не либе да неки пишу хвалоспеве стаљину. Као да га је народ бирао на некаквим регуларним изборима? А не да је исти са комунистичком камарилом, као 6. колона забивши нож у леђа нападнутој отаџбини узјахао, он као ђурђијанац, на грбачу најбројнијем руском народу. Необразован у стилу најгорих злочинаца, криминалаца обрачунавао се са руском елитом. И са својим политичким противницима. На челу државне комисије поделио је јединствени простор Русије на рупублике, покрајине. Измислио нове народе. Слично је зло почињено Југославији. Србима. У злогласним чисткама уништио је руководни војни кадар. Од 5 маршала стрељана су 3. Међу њима познати војни теоретичар М. Тухачевски који је написао књиге у којима је предвидео будуће ратове уз масовну употребу тенкова и авијације. Након напада на СССР није се смео преко радија 12 дана обратити несрећном народу. Да није било слободарског духа код руског човека свет би задесила зла судбина.
Препоруке:
39
35
26 недеља, 25 август 2019 19:09
Алекса
за "итд"
ви чувам за оне које поштујем.
ти је или за оне за које још не знам да ли не знају па пишу неистине,
или за оне које већ знам и не поштујем.
Препоруке:
18
26
27 недеља, 25 август 2019 19:29
Ратко
Ко је у Пољској покварен? У Пољској поубијаше Јевреје у рату, а сада у миру се богате наплаћујући улазнице туристима за улаз у те логоре!
Препоруке:
36
6
28 недеља, 25 август 2019 19:53
Raćel
/za Itd i Lažni mitovi/
Izuzetni komentari obojice, ne znam koji je bolji. svaka čast. Napisali ste , a ja da mogu, podpisujem sve. Pozdrav za oba vlasnika konentara i još jednom:bravo!Tako se piše.
Препоруке:
24
26
29 недеља, 25 август 2019 19:55
damjanko
@Aleksa

Imas lepo ime ali poser.. ti se na Poljake
Препоруке:
21
7
30 недеља, 25 август 2019 20:07
пензионер Цвико,
Да ли треба ићи на прославе онима који том прославом понижавају сами себе? У чему се састоји понижење? Пре свега, доћи ће им Хитлерови потомци, Ле Пенови следбеници, Павелићеве хорде, украјински Бандеровци, итд., те нове фашистичке снаге отелотворене у НАТО алијанси који звецкају оружјем на руским границама. Да ли би Русима пријало у таквом друштву? Сигурно да НЕ!
Препоруке:
34
8
31 недеља, 25 август 2019 20:21
ЗР
Пољацима очито било лепше у "Генералгувернману" под Хансом Франком.
Препоруке:
29
4
32 недеља, 25 август 2019 20:22
Raćel za/@ Drskost/
Niste u pravu kad za Staljina kažete da je bio neobrazovan.Bio je izvanredne inteligencije, školovan, jer Bogoslovski fakultet je delimično i čista filozofija.On je bio i politički i vojni genije i nije podelio narode, kako kažete, jer i sama Ruska F. ima dosta različitih naroda.Pročitajte još nekoliko puta komentare: Itd ili i Lažni mitovi...i dobro razmislite.Ali mislim da i to neće da vas prosvetli mnogo, jer ste zapamtili samo ono što je zapad hteo, da narod zapamti, a verovatno niste ni dovoljno u toku sa novim saznanjima. Da Staljina nije bilo, Srba ne bi bilo, ni Jevreja/ tačno, u Poljskoj su ih Poljaci potamanili/ ni Cigana.A čerčil, ta perfidija od čoveka je morao da prizna da je Staljin bio izvanredna inteligencija , da je zatekao Rusiju sa plugom, a ostavio je sa atomskim naoružanjem.Slava Staljinu .Slava Rusiji, Srbiji , Putinu!
Препоруке:
32
31
33 недеља, 25 август 2019 20:35
Алекса
за "митоловца"
коју је Лењин Брест-Литовским споразумом поклонио Пољацима (тим споразумом Лењин се одрекао скоро трећине територије Царске Русије!)

ајде, за ово у загради може да ти се прогледа кроз прсте, јер си прогутао једно слово,
али где нађе Брест-Литовски споразум и Пољаке? та у то време још није ни било Пољске, ни њихове војске.

али кад те је већ "Raćel" похвалила, шта ће ти више?
Препоруке:
20
22
34 недеља, 25 август 2019 21:31
Алекса
за стаљинистички кружок
Da Staljina nije bilo, Srba ne bi bilo, ni Jevreja/ tačno, u Poljskoj su ih Poljaci potamanili/ ni Cigana

не би Стаљина ни било да се није хтео не хтео након шока у јуну 1941 пребацио на линију руске историје и народа. е сада кад сте већ тако пелцовани да не видите да је руски народ (и народи СССРа који су му се прикључили) искасапљен од бољшевика, скоро па избезумљен и од ужаса и зла које је на њих напало са Запада, да је тај народ изнео рат на својим плећима и избацио нацистичку звер из Руског Света и ушао у Берлин са милионским жртвама, већ се ви клањате култу личности и брига вас за људску цену којом је вођа платио своју величину, то је ваша религија силе.
иначе, захваљујући пре свега Стаљину и Черчилу дошли смо до ситуације да се руски амбасадори данас питају има ли овде у Србији Срба. амнезија? због ваше менталне хигијене тек да приметим-пребацивање одговорности за злочин геноцида на Јеврејима са Немаца на окупиране Пољаке је нечиста потреба душе.
Препоруке:
29
28
35 недеља, 25 август 2019 22:00
Срба @За Раћел
Наведите које је и када стаљин стекао неко образовање? Зар није био избачен са богословије? Ви обажавате насилнике. Диктаторе. Ваш проблем. Ј. Џугашвили је отпочео политичку каријеру као разбојник. Пљачкајући поште и банке. Колико је имао жена? Шта је било са њима? Како вас није стид прелазити преко бројних злочина почињених од њега и бољшевика. Милионе је невиних суграђана страдало за његове и пајтоса му берије тортуре. Подли ђурђијанац, а то им је карактерна црта, као народа, назвао је руски народ браћом тек када је видео да ће му нацисти доћи главе. Стратешке сировене уз његово одобрење давао је буд зашто нацистима чак све до напада на СССР. Њему је циљ био да што више Руса страда. Мрзио је Русе и Србе! Никада нису постојале државе по којима је он исцртао репуб. границе. А у њима је данас преко 20 млн Руса! Никада В. Черчил није нешто похвално написао о ЈС. У противном молим извор! Шта би било кад би било завежите мачку за реп! Имајте у виду да није биран на изборима од народа!
Препоруке:
27
23
36 недеља, 25 август 2019 22:42
!!!
Putinu nije ni mesto pored ovih natovskih bitangi koje melanholično obeležavaju početak 2.Sv.rata. Rado bi ga oni započeli još jednom nego reče im onomad Putin usred Nemačke da Ruski narod više nema nameru da gine i ukoliko na pr Nemačka opet pobesni, od nje bi ostala samo jedna veeelika rupa. Kraj.
Препоруке:
32
3
37 недеља, 25 август 2019 23:20
Цена победе
Бројно је највише у 2. СР страдало грађана са простора бившег СССР. Око 27 млн. Међу њима сразмерно највише Руса. Пољака је страдало око 3 млн плус скоро толико тамошњих Јевреја. Срба је страдало око 1,2 млн. Више него заједно Британаца, Француза и Американаца! Немаца око 12 млн. Испада да је највише страдало, поред Јевреја, Славенских народа и Немаца. Прескупа је, пирова победа коју су платили славенски народи у 2. СР. За несразмерно велики број жртава совјетскх грађана искључиво је криво бољшевичко руководство на челу са злочинцем стаљином. Они су намерно дилетантски водили један такав велики народ какав је руски. Не треба човеку нека памет да увиди након катастрофалног по Црвену армију дебакла у прва 3 месеца рата злу намеру Стаљина и булументе према славенским народима са простора СССР. Такве злотворе није било брига хоће ли изгинути милиони припадника тих народа. Срце некадашње Царске Русије садашња РФ у сукобу је са новонасталим државама. Некадашњим деловима Русије!
Препоруке:
27
19
38 понедељак, 26 август 2019 00:38
Аутор текста Стаљина гурали у рат са Хитлером
који су пренети у коментару итд или... је БРАНКО ВЛАХОВИЋ којим се интерпретирају ставови савремених руских историчара о дотичном пакту

линк

http://www.novosti.rs/vesti/planeta.299.html:814188-Staljina-gurali-u-rat-sa-Hitlerom

а аутор текста о Лажним нитовима о Стаљину у листу Печат

Ранко Гојковић

линк
http://www.pecat.co.rs/2014/01/lazni-mitovi-o-staljinu/
Препоруке:
11
1
39 понедељак, 26 август 2019 07:21
Марко
Треба да се зна да су једни он највећих усташких идеолога били управо Пољаци и Чеси и то они који су након анексије били насељени у БиХ из пољских и чешких делова А-У да воде БХ колонију. Тада је кренула анти-српска хистерија. До стварања геноцидне НДХ ти Пољаци и Чеси постају тзв. Хрвати, а током НДХ постају острашћене усташе поготово у бањалучкој крајини.
Препоруке:
19
0
40 понедељак, 26 август 2019 08:43
Raćel @ / za Srbu
"А 21. децембра 1959. године, поводом 80. годишњице рођења Јосифа Стаљина, Вилијам Черчил је одржао говор у Дому господара, где је посебно рекао: На челу је био геније и непоколебљиви командант И.В. Стаљин. Био је изванредна личност, која је наметнула окрутно вријеме у којем је провео цијели живот. Стаљин је био човјек изузетне енергије, ерудиције и неспремне воље, оштра, тешка, немилосрдна како у делу, тако иу разговору, који чак и ја, одгођен у енглеском парламенту, није могао да се супротстави. Стаљин, пре свега, имао је сјајан осећај сарказма и хумора, као и способност прецизног изражавања својих мисли. Стаљин је написао само своје говоре, ау својим радовима увек је била гигантска моћ. Та сила је била тако велика у Стаљину да се чинило јединственим међу лидерима свих времена и народа. Стаљин је направио највећи утисак на нас. Његов утицај на људе је био неодољив. Када је ушао у сала на конференцији у Јалти, сви смо устали, као да смо на позорници, и, чудно, из неког разлога држалиa
Препоруке:
17
19
41 понедељак, 26 август 2019 08:52
Raćel @ / za Srbu/ nastavak/
Његов утицај на људе је био неодољив. Када је ушао у сала на конференцији у Јалти, сви смо устали, као да смо на позорници, и, чудно, из неког разлога држали руке у шавовима. Имао је дубоку, без икаквих паничних, логичних и значајних мудрости. Стаљин је био непрекидан господар у тешким тренуцима проналажења начина из најнеповољније ситуације. У најтежим тренуцима, као иу тренуцима прославе, он је био подједнако уздржан, никад није био у илузијама. Био је необично сложена личност. Створио је и подредио огромно царство. Био је човек који је руком уништио непријатеља и присилио нас, кога је он отворено назвао империјалистима, да се побуне против империјалиста. Стаљин је био највећи диктатор на свету, неупоредив на свету. Он је прихватио Русију са плугом и оставио га опремљен атомским оружјем. Не! Шта год се могло рећи о њему, таквe лидерe не заборавља истorija."
Nadam se da sam podkrepila , delimično, vašu neobaveštenost. A ženu nije ubio, kako je zapad pisao, žalio je. Pozdrav.
Препоруке:
16
23
42 понедељак, 26 август 2019 12:57
Срба @ за Раћел
Нисам никада чуо за анонимуса Вилијама Черчила за разлику од презимењака му Винстона. Такође за дом господара? За дом лордова знам. Ви сте веома тенденциозни у ставовима о комунистичким питањима. Диктаторима. Као да су ваши преци педигрирани титоисти или стаљинисти. Можда, као већина вас, пореклом изван Србије. Који везе немају са Србима ни Русима. Изузев можда што су их таманили. Профитирали су на њиховој несрећи. Обе стаљинове жене су скончале под никад разјашњеним околностима. А шта је од стаљинових злочина разјашњено? Побили су око 20 хиљада пољских официра и подофицира у Катинској шуми и злочин подло приписали нацистима. Да би тек у време Јелцина сурова истина изишла на видело. Оно што није пошло за руком историјским непријатељима Русије и Руса урадили су управо стаљин и булумента. Насилу су ничим утемељеним републичким границама, измишљеним народима свели империју на Кијевску Русију. Србију на Београдски пашалук. Данас су им непријатељи пред носом.
Препоруке:
25
16
43 понедељак, 26 август 2019 13:58
итд или ...2
аутор чланка о лажним митовима о Стаљину /Ранко Гојковић

има следећи лични став

"Међутим, „Титогорцу“ треба одговорити без правдања ‒ једна вештачка Титова нација: Југословени – нестала је после непуних пола века свог постојања. Колико ће опстати друге вештачке нације (мање-више такође настале у Титовом Јајцу) међу њима и „Титогорци“, показаће време. Но, једно је сигурно ‒ српски народ ће жив бити све док се не буде одрицао својих великих светитеља и државотвораца."

те верујем да су се критичари идеолози, окомили на погрешнога, сматрајући њега и коментаторе Стаљинољупцима

само пар минута времена и сазна се мање више све о ауторима оба чланка, мало мање мржње и исхитрених реакција било би лепо!
Препоруке:
7
2
44 понедељак, 26 август 2019 14:02
Сличности између савремене Русије и Србије
исти новинар има сјајан интервју са Платоновим, ваља прочитати

http://www.pecat.co.rs/2018/11/oleg-platonov-trnov-venac-za-rusiju/

ситуација је умногоме слична, врло занимљива теза о либерализму и у Русији а мислим да је валидна и за Србију
Препоруке:
4
1
45 понедељак, 26 август 2019 14:27
Raćel @ / za Srbu
Znate, zapanjujete me sa vašim rezonovanjem, tako da dobijam utisak da vašim krvnim sudovima teče poljska krv, a mojim čisto srpska, tj. prava slovenska krv! U pravu ste za Čerčilovo ime, to je lapsus calami, a ostalo je tačno. Ljudi koji su bili oko Staljina znaju odlično da je zaista ožalio pvu suprugu, čak su bili i iznenađeni, da je plakao.! A što se tiče mene, dokazano, generacije iza, čisto srpska krv i zato branim Rusiju, jer me vezuje nešto čega nisam ni svesna za tu prastaru Matušku Rusiju.A vi, vi malo prošetajte kroz vašu genezu, ali budite iskreni. A za Katinsku šumu ste u pravu, barem koliko za sada znamo, a kako je to objavljeno za vreme pijanog Jeljcina...e, i to je u bubnju! Jer je on radio, pisao i sprovodio ono što mu sa zapada kažu. "Katinska šuma" još nije gotova, kao i mnogo što šta, što tek sada izlazi na videlo. Pa videli ste kako se Klinton sprdao sa njim!? A zašto to ne radi sa Putinom? Ne može, jer sa genijalnošću u svakom pogledu je iznad njh
Препоруке:
20
24
46 понедељак, 26 август 2019 16:43
Алекса
ево миц по миц дођосмо и до тврдње како Raćel има праву словенску крв, за разлику од саговорника којему изгледа недостаје за тако нешто довољно стаљинових еритроцита и беријиних леукоцита... мени то смрдуцка на расизам.
и то баш у доба када се користећи могућности генетских истраживања показало да су Пољаци, Белоруси и Руси ближи себи него било ком другом народу словенске језичке породице.
истина, остављам трофима Лисенка са стране, кад све ово пишем.
али да се не схвати ово преозбиљно, предлажем да се обрати пажња на начин на који се у духу трезног скептицизма третира питање злочина на пољским официрима у Катињу. наиме све је управо тако како саговорник каже, али није до краја... јер је Председник РФ био пијанац! тек ће да се утврди. Браво! Бис!
Препоруке:
18
12
47 понедељак, 26 август 2019 17:08
Срба @ Раћел
За разлику од других племена ткзв 'народа' насталих на екс ју просторима већина Срба презире диктаторе. То и историја потврђује. Србин је, за разлику од других, прожет слободарским духом. Изузетак су црвени. Додуше они су се одрекли нације, вере. Као најгори конвертити, каријеристи, скоројевићи, полуобразовани, дивљи свет, ставили су се у службу непријатеља Срба. Па и Руса. Моји су за разлику од вас отаџбина и мајка Србија и српство на првом месту. Поштујем слободољубиве, поштене Русе, Пољаке и друге народе. У мери у којој исти поштују нас. Пољаци као велики славенски народ имају тешку, слично српској, историју. Сталних сукоба са великим суседима. Немцима и Русима. Сукоби, са Русима, су прожети верским разликама. То је ствар недостојних елита које нису способне да превазиђу разлике карактеристичне за племена и њихово поимање суживота. Диктатори су само за презир!
Препоруке:
24
16
48 понедељак, 26 август 2019 17:19
мало запажање
на коментаре неких острашћених ликова иза тастатура

нарцисоидност је начин да не напредујете

послушајте другога - онога са којим немате исто мишљење пре ћете научити но да слушате само себе

поштујте у комуникацији непознатог, будите пристојни, не будите лични, јер је то прилично глупо када су коментатори на неком сајту у питању,

свако добро!
Препоруке:
14
2
49 понедељак, 26 август 2019 19:24
Алекса
за "мало запажање"

нарцисоидност је начин да не напредујете;
послушајте другога - онога са којим немате исто мишљење пре ћете научити но да слушате само себе

малко ми се то свађа са нашом стварношћу, не мислите?
пазите, тип је шеф, или вођа, или фирер најнапредније странке, а да ли бисте рекли да није нарцис?
и узнапредовао је до самог положаја Председника двојно-окупиране Републике Србије!
имате ли утисак, попут мене, да уопште нема талента да послуша другог, иако ћете тешко наћи већег послушника?

свако добро
Препоруке:
13
12
50 понедељак, 26 август 2019 19:39
Алекса
тек да приметим како страни агент "бета" није у стању ни да правилно транскрибује име пољског председника.
"д" и "ж" се не стапају у "џ", јер је "ж" потекло од "р", а група "ре" у пољском је прешла у "же".
и тако наша река се код њих изговара жека, репа је жепа... а Андреј је Анджеј.
збунила их њихова латинична хрватска транскрипција.
Препоруке:
14
11
51 понедељак, 26 август 2019 20:13
Raćel @ / za Srbu
" То је ствар недостојних елита " To vi kažete! Dakle, saznadoh nešto sasvim , sasvim novo, postoji dostojna i nedostojna elita! Od drugog pak kritičara dobih kompliment da sam još malo, pa nacista,pa zatim da obožavam diktatore, brojim krvna zrna: leukocite i eritrocite i tako redom. I ti samo zato što sam iznela mišljenje, stečeno čitanjem poprilične literature ! Takođe sam uvažila komentar "Malo zapažanje" i prihvatam njegov vrlo poučan savet, te smatram da je mir za opšti interes bolji nego rat radi ličnog interesa!/ tu mislim na skretanje pažnje nekih, koji bi sebe promovisali na uštrb drugih, a oni će znati koji su, ili koji je, jer je stil pisanja isti!/
Препоруке:
8
17
52 понедељак, 26 август 2019 20:46
не сећам се добро
које оно године беше Руси ослободили Москву од Пољских окупатора те славе тај дан као национални празник
Препоруке:
10
1
53 понедељак, 26 август 2019 20:56
Алекса
У бре "Raćel" што си тако мало просветитељска и кријеш се иза минуса? Ни мање ни више обожавалац најхрабријег од свих руских владара (у двадесетом веку), а ту се бојиш отворено ући у дискусију!
Да ли си можда помислила како је Спилберг могао да представи ситуацију из Јашија у "Шиндлеровој листи"?
Триста хиљада јеврејских душа је погубио румунски режим у време другог светског рата, од тога сто хиљада на окупираним земљама тадашњег СССР-а, све са Одесом.
Знаш ли за два воза из Јашија на прелазу из јуна у јул 1941.?
Далеко од тога да су у окупираној од Немаца Пољској људи били цвећке, било је и превише оних који су се полакомили на имовину равнодушни према животима оних које нико није бранио,али нит је народ,нит (подземна)држава чинила оно што им хоћеш приписати. имају они један грех,о којем ретко говоре ил га ни не примећују,али не води у то шта потураш.
Прича се да је Стаљин са Буђонијем обрао бостан у пољско-совјетском рату 1920. и да га је то утврдило у ненависти према њима...
Препоруке:
15
9
54 понедељак, 26 август 2019 21:06
Туга
Пољаци су ударна америчка тј НАТО песница на православну Русију, док их ти исти западњаци гледају с висине,

ово је Евенининг Стандард објавио, у тренутку када је изашло била је референца на Пољаке са шаторима поред, бејах тада у УК, али временом је то нестало - замењено је неутралним појмом Источних Европљана,

"In 2003, Scotland Yard launched an investigation into claims that the Queen's swans were being stolen by gangs of asylum-seekers who cooked and ate them.
An official Met report said the eastern European poachers were luring the birds into baited traps."

https://www.standard.co.uk/news/mystery-of-13-mutilated-swans-in-royal-park-6679495.html

Обрни окрени - тужно!
Препоруке:
12
0
55 понедељак, 26 август 2019 21:12
мало запажање 2
Алекса видим нашли сте се прозваним

мада нико није у мом коментару апострофиран

а што се стварности овде тиче и политичког контекста који наводите,

то уопште није била тема коментара

попут тога на кога се пројектујете - невешто спинујете!

тема су били коментатори на овом угледном сајту, који су били махом културни, аналитични, колико се сећам, ретко острашћени, навијачки попут неколицине на ову тему
Препоруке:
12
0
56 понедељак, 26 август 2019 21:43
Anka Krajina
Aman, zaman, komentatori, okan'te se mrtvog Staljina. Kakav je bio, bio je. Istoriju ne možete promeniti, zato obratite pažnju na poruku, koju šalje Poljska.

"Порука годишњице треба да буде упозорење...да се границе не мењају силом...
да се пактови не склапају иза леђа и на штету других држава...
да се не попушта пред агресивним потезима неких земаља због тога да се продужи мир..."


Ergo, pozvana je Amerika da je upozore "да се границе не мењају силом" hahaha...
Pozvane su i njene sluškinje da ih upozore "да се пактови не склапају иза леђа и на штету других држава".

Naravno, otimačina Kosova je dopuštena, napad na Siriju je dopušten, pakt protiv Libije je zaboravljen i danas protiv Venecuele.
Ali Krim?! E, to se, druže, ne zaboravlja!
Препоруке:
22
5
57 понедељак, 26 август 2019 21:47
Алекса
ма копка ме, како такав невини и поучан лингвистички коментар може да привлачи минусе.
ил нас читају страни агенти из "бете",
ил су хрватски латиничари?
ил ми је нешто промакло?

Раћел?
Препоруке:
9
7
58 понедељак, 26 август 2019 22:13
Алекса
за наставак малог запажања,

само сам помислио како се забавно могу повезати ваше поуке са највећим сином свих наших вадикава и напредњака,

и зато сам вам ушао у поље коментара.

наравно, претпоставио сам да коментатор "итд..." са којим сам разменио пар речи наставља један мотив који је покренуо, па била то и промашена претпоставка.

иначе, нит се пројектујем на некога изван себе (нит сам подељен у себи), нит сам свезналица ко "Спиридон", а најмање од свега спинујем.

уосталом, лакше је бацити такав парангал категорија на неког, него га поткрепити садржајем? зар не?
ево, сасвим је просто питање - шта је у мојим коментарима спин и на кога се пројектујем?

шта вам "не штима" у томе шта сам написао, осим наравно форме, која има функцију да подстакне размену мишљења, па и да ми се врати као ћутећи бумеранг?

коментарисање неколико особа (и читање) је и даље живо под овом вешћу, а могло је већ утихнути. зар се не ради и о томе?
Препоруке:
7
4
59 понедељак, 26 август 2019 22:36
gavrilo
na 80 godina napada na Poljsku govorice Ameri a za oslobodjenje Poljske palo 600000 Crvenoarmejaca...O Zemljo otvori se!!!Ali to je danasnji Svijet svijet duplih arsina!!!Neka slave, neka i Njemci i ameri i poljaci, Bog je veliki!
Препоруке:
17
1
60 понедељак, 26 август 2019 22:47
Алекса
за "Anka Krajina"

почетак априла 2019., водитељ Соловјов је истерао из студија "пољског политолога", самозваног представника "клуба џентлмена".
допуниће ваш коментар и позиционирати ментални склоп типичног русофоба.
прво сам помислио да је политолог прихватио улогу адвоката ђавола...
да, и сматрам да је Соловјев рекао на крају нешто шта не сме.

https://ria.ru/20190406/1552440096.html

поздрав
Препоруке:
3
6
61 понедељак, 26 август 2019 23:00
Губа
Горе губе нема од комунистичке. Ем насилни, необразовани. Нецивилизовани. Дивљи. Овде се неки издају за Србе. Новокомпоноване. Наравно! По потреби. А дојуче од истих тамо њих поштени Србин је био предмет њихове острашћене мржње. Да би они бележили цртице у комунистичким им каријерама! Велико је зло што никада на овим просторима није урађена лустрација. Подли комунисти су спречили исту. Уместо да се поштени обрачунају са црвеном губом црвена пошаст је изазвала тешке међунационалне сукобе међу овдашњим народима. Изазвала је грађанске ратове. Црвени су се подло извукли. Нетакнути. Многи су ни криви ни дужну скупо, животима, платили црвену међунационалну завађу. Од њих изазване ратове. И данас они и њихова деца, профитери несреће, сеире са унесрећеним не само на интернету. Неће бити Русима среће док не уклоне са Црвеног трга оно смеће и док се Бг не ратосиља куће цвећа у комплету са ау капларом!
Препоруке:
24
13
62 понедељак, 26 август 2019 23:03
ANALITICAR
ALEKSAHerojskoj Rusiji nije mesto skupa sa americkim fasistima , poljskim kompleksasima (udarna pesnica Vatikana) u borbi kontra slovenske , herojske antifasisticke Rusije. SSSR i Rusija su dali 27 miliona zrtava da bi osobe kao Vi Aleksa zivile u slobodi. Heroj i genije Stalin je pocistio razbojnicku antirusku petu kolonu koju je vodio Trotski (Bronstajn americki agent koga je da ubija Ruse i da unistava Rusiju poslao licno Vudro Vilson). Ono sto su Hrvati na Balkanu to su Poljaci u pokusaju da se savladaju Srbi i Rusi. Ali ima Boga i Poljska se smanjuje , pali su ispod 38 miliona dok je Rusija dzin prema njima sa skoro 147 miliona. Plus pasos Rusije i prisajedinjenje Rusiji traze Mongolija, Juzna Osetija i Abhazija a Krimom Rusija se ojacala za 2 miliona dusa plus je Rusija dala pasose Luganskoj i Donetskoj Narodnoj Republici tako da Rusija de fakto ima sada cak 149 miliona, mozda i celih 150 miliona. Tome treba dodati Belorusiju sa kojom su de fakto skupa sa 9.45 mil.
Препоруке:
19
14
63 понедељак, 26 август 2019 23:03
Иван
Пољаци и Руси се нимало не воле. Много је разлога за то. Јесу Руси (Црвена армија) починили поприлично злочина у Пољској али све то има својих одговора. Пољаци су ти који су вазда били једне подмукле хијенчине са чељустима вазда окренутим ка Русији. Ова мржња досеже далеко у прошлост, још из времена чувене Пољско-Литванске краљевине-кнежевине која је била једна веома моћна и велика држава и која је много зла нанела руском народу тако да све што је у деценијама и вековима након тога уследило је само реципрочан (понекад и са каматом мора се признати) одговор Руса на то. А не знају јаде пољске да су им ови које су сада звали на ову церемонију много већи непријатељи од Руса, да их буквално сматрају нижом расом, да их користе само као бедно и јефтино оруђе у борби против Руса, да ће их првом приликом оставити на цедилу исто онако како су их и остављали раније. На крају, објективно Путину заиста и није место међу овом бандом. И да су га звали не би требао да им иде. Боље што га нису звали.
Препоруке:
16
2
64 понедељак, 26 август 2019 23:12
Бојан, Приштина
Ако се погледа Европа 1941 видеће се да нацизам и фашизам бујају у свим земљама а не само у Немачкој и Италији каква је општа лажна историјска перцепција.

Мало упућенији знају да нацисти у Француској само за пар процената нису освојили власт а да је идеја расизма и супериорности Германо-Англа изворно настала у Енглеској.

Разумљиво је што нису звали Путина јер знамо да западњаци у души жале што Хитлеру није успело да оствари њихов давнашњи сан и покори Русију, уосталом на царску Русију су кретале много шире западњачке коалиције од ове нацистичке Хитлерове.

То је вечита борба за пљачку која им је у генима и борба против Православља која им је у душама.

Путину само један велики минус, што на овај дан на црвеном тргу не стави гугантску слику брке Стаљина да јој се народ колективно поклони и захвали миленијумском генију на победи против западне демоније.

Стаљин је Русији дао право вета у СБ а данас Руска политика и на олимпијаду иде без своје заставе
Препоруке:
14
7
65 понедељак, 26 август 2019 23:28
Hепоробљени Србин
Позвали представнике Немачке, а нису Русије, на обележавање годишњице 2. св. рата? Очигледно им Аушвици пријају!
Препоруке:
20
0
66 понедељак, 26 август 2019 23:31
Турас
То није голи безобразлук овога пољака , већ и бацање свету прашине у очи омаловажавањем Русије као највеће победнице и жртве Другога Рата . Замислите која је то перверзија позовете онога који вас је убивао , а не онога који вас је ослободио !? То није прослава , већ бурлеска . Нај јаднији међу Словенима , били и остали презерватив запада .
Препоруке:
21
1
67 понедељак, 26 август 2019 23:39
Causa Spectandum
A, pogle' sta hrvati pisu.

https://www.vecernji.hr/vijesti/zagrepcani-su-na-ulicama-u-zanosu-skandirali-mars-mars-beograd-je-nas-1340858

Posle ovakve, pre svega stilske bljuvotine od teksta, u istinitost navoda ne ulazim, niste vise nije za cuditi se.
Препоруке:
10
0
68 уторак, 27 август 2019 00:23
Турас
понедељак, 26 август 2019 14:27 Raćel @ / za Srbu
Не треба бити нарочито мудар па препознати "свезналицу" од обавештеног и обзирног коментатора .
Домаће васпитање је врло важно , оставља ментални траг на човека . Мајка ми је говорила ,као детету , када сретнеш паметног стани и саслушај , а будалу који те хвата за рукав и објашњава , кидај рукав и бежи . Браво за коментар и поздрав .
Препоруке:
9
2
69 уторак, 27 август 2019 00:26
Турас
Узевши ретроспективу Путиновог председовања Русијом , не могу да се отмем утиску да му је драго што га пољски председник није позвао . Било би му непријатно да га одбије .
Препоруке:
16
2
70 уторак, 27 август 2019 00:42
Алекса
Не слажем се са онима који тврде да Путину није место на обележавању. Не би он дошао због данашњих противника Русије, већ због поштовања и сећања на борце и жртве свих оних који су се борили против зла у другом светском рату. Али Боже мој, ништа страшно. Руска дипломатија има стила, а њихове речи су одмерене и одговарајуће, то највише смета организаторима, па су изабрали тип цензуре старијег датума. Биће обележавање и за десет, двадесет година... Живи били па видели.
Препоруке:
12
2
71 уторак, 27 август 2019 01:40
Anka Krajina
@ Алекса
да, и сматрам да је Соловјев рекао на крају нешто шта не сме.

Da, izgubio je samokontrolu, a to s aspekta novinarstva ne bi smeo učiniti.

Poljski politolog je ciljao na poznati ruski antisemitizam, koji ni za vreme Staljina, a ni kasnije, nije bio ništa manji.

Indikativno je da Poljak ni jednom rečju ne prigovara Britaniji, niti je optužuje za antisemitizam.(!)

I to uprkos čiunjenici da je britanska kolonijalna uprava u Palestini neposredno odgovorna jer je sprečila useljavanje evropskih Jevreja u Palestinu, a time i njihovo spašavanje.

Da ne pominjem američko licemerje...

Ovo nije samo uvreda za Rusiju, to je uvreda za sav antifašistički svet!
Препоруке:
12
4
72 уторак, 27 август 2019 08:06
Nenad
Staljin je uz Hitlera najvece zlo koje je svet zadesio u prvoj polovini proslog veka. Najpre je zajedno sa Lenjinom taj masonski ispljuvak, zajedno sa ostalom bratijom sproveo revoluciju u Rusiji i zbacio Cara ubivsi mucki na svirep nacin celu porodicu Romanov. Carska pavoslavna i jaka Rusija je bila ono cega se plasila beloavetska olosarija. Zatim je taj isti Staljin koga neki ovde velicaju, nakon Lenjinove smrti pobio gomilu svojih saboraca kako bi unistio konkurenciju (Buharin, Trocki malo kasnije i td i td.), a onda je svakoga ko drugacije misli i ko je prema njegovom bolesnom umu predstavljao opasnost strpao u gulage u Sibiru i pobio kaze jedan oficir KGB a oko 20 miliona ljudi. A kada je video da je Hitler jaci od njega pravi sporazum i deli teritorije sa njim. A o zrtvama njegovih cistki tokom drugog svetskog rata da ne pricam. Toliko o tom "dobrici" i "velikom coveku" Staljinu!!!!!
Препоруке:
17
28
73 уторак, 27 август 2019 08:53
Dragan
To je imperijalno-fašistički skup, šta će Putin tamo?!
Problem je što povod okupljanja kradu.
Препоруке:
9
0
74 уторак, 27 август 2019 10:14
@ "Ака Крајина"
богуми "анка" како си напунила стоту годину живећи у Асутрији


пропао "пројекат" са "бака јелом" па активирана "анка крајина" и то са југословенским словима и изразима примереним данашњем времену

које не користе "партизанке анке" из "крајине" истло као и "бака јеле"
Препоруке:
8
9
75 уторак, 27 август 2019 10:15
него тест за русофиле
у ком Руском граду се налази Чернобил
Препоруке:
1
12
76 уторак, 27 август 2019 10:53
@ него тест за русофиле
а у којој држави се налази острво Три миље које је имало разорну нуклеарну хаварију о којој се и данас ћути а снимају филмови о Чернобиљу?

млађахни сте

наседате на америчку пропаганду

потрудите се

https://www.google.rs/search?client=opera&q=nuclear+accident+three+mile+island+1979&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Препоруке:
11
1
77 уторак, 27 август 2019 11:01
итд или ...
где поменусте Чернобиљ а не знате за Острво три миље из 79те најгора нуклеарна катастрофа у историји о којој је било забрањено писати, а камоли снимати филмове у холивудској продукцији

паћеници они о Чернобиљу снимају

а паћеници негде у Србији гледају без претходног знања да се то већ давно десило у "демократској" земљи о чему се спроводила најгора цензура виђена у историји Запада

https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/107769908205900201?journalCode=jmqb

или о Фукошими (исто амерички реактори)

што не снимише, Фукошима је тек трагедија! после бомбардовања нуклеарним бомбама увалили су им и нуклеарне елетране - е то је геноцид на делу а ви о Чернобиљу

још сте млади, али баш зато ваља да се обавестите
Препоруке:
14
1
78 уторак, 27 август 2019 11:11
итд или ... руски антисемитизам
лепо поменусте то је још један од конструкта којим се против Русије данас бори!

Отуда и Трамп који такође спроводи ционистичку политику иако је пореклом Немац упире прстом на руску опасност од које они наводно бране Европу!

све су то прежвакане шеме и конструкти

исто као и када је реч о Србима

тим пре изненађују ставови понеких коментатора, делују штеточински а не само некултурно и неинформисано
Препоруке:
13
0
79 уторак, 27 август 2019 11:43
Болесници!
Прослављају почетак катастрофе!
Препоруке:
9
0
80 уторак, 27 август 2019 13:04
Anka Krajina
@ итд или ... руски антисемитизам
тим пре изненађују ставови понеких коментатора, делују штеточински а не само некултурно и неинформисано

Indirektno prozvana ne vidim razloga zašto prećutati ono šta je bilo evidentno?!
Za razliku od drugih, koji ili hvale ili kude, ja vidim obe strane medalje.
Golda Meir u svojim memoarima odaje posebnu zahvalnost SSSR-u zbog priznanja države Izrael:
"istočni blok nas je trpio i zbog toga jer su i sami Rusi platili strašan krvavi danak u svjetskom ratu."
i dalje:
"Ne može se i ne smije se nastojati izbrisati prošlost samo stoga što ne pristaje uz sadašnjost, ostaje činjenica da je sovjetsko priznanje Države Izrael 18. svibnja imalo za nas golemo značenje."


Rođena je u Kijevu.
"Kijev se nalazi u onom dijelu Rusije u kojem Židovi u pravilu nisu smjeli živjeti."


Toliko o mojoj nekulturi. Pozdrav!
Препоруке:
5
5
81 уторак, 27 август 2019 13:54
Neka je laka zemlja čoveku, partizanskom borcu i naučniku Vladu Strugaru.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/drustvo/3636862/preminuo-akademik-vlado-strugar.html
Препоруке:
4
4
82 уторак, 27 август 2019 17:11
...
Anki

Ne znam ko bi Vas mogao nazvati nekulturnom, ja svakako ne.

Zao mi sto je doslo do nesporazuma.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер