субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Косовски завет и лажна „реалполитика“

Kоментари (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 30 септембар 2019 08:20
александар
Браво за Вукадиновића.
Остаје за навек управо оно што Вукадиновић каже у последњим реченицама овог текста.
А са тим није лако живети чак и ако си "протестант".
Чак ни "зарад наше деце и будућности".
Има нешто што није матерујално.
Препоруке:
129
7
2 понедељак, 30 септембар 2019 08:30
.....
Срби су кроз историју Косово више пута губили и враћали – али се нико никада са губитком није мирио, нити га је прихватао као трајно и дефинитивно стање. А камоли да је то својим потписом признавао и печатио. И зато је Александар Вучић нервозан. Не због опозиције, не због избора, не због бојкота, или страног притиска. Све ће то он својом вештином, демагогијом и средствима (скоро) неограничене моћи која му стоје на располагању већ некако решити. Нервозан је због тога што, ма колико да се пута „европски“ и „реформски“ преврнуо, и ма колико пута поновио како су за косовску независност криви други (заправо, сви пре њега – од краља Александра и Тита, до Милошевића, Коштунице, Тадића и Јеремића) и ма колико успео да у ту интерпретацију убеди мање-више све своје гласаче – ипак, верујем, негде у дубини душе никако не би волео да за историју испод документа о „свеобухватној нормализацији односа Београда и Приштине“ остане његов потпис.
Препоруке:
67
7
3 понедељак, 30 септембар 2019 09:05
Вук
Ово је један од најбољих Ђорђевих текстова. А крај је да се најежиш. Браво.
Препоруке:
97
6
4 понедељак, 30 септембар 2019 10:22
Неле
Права опозиција, било која, да ли појединачно или удружена једину прилику да савлада Вучића и његову лажну политику и прекине намеравану или изнуђену издају, има само уколико на првом месту стави очување КиМ у Србији по државно правном документу Устав и међународно потврђеном резолицији 1244.
Имам утисак да су за овакво нешто у садашњој опозицији СЗС само Двери и Јеремић ( и већина чланова СНС који су ко гуске у Вучићевој магли), ДС није и никада неће бити бар овакав непрочишћен.
Све остало што се тиче економије и осталог битног за грађане се може временом , брже или спорије, решити добром и стручном владом и институцијама, али потпис Вучића којим признаје Косово* никада више се неће моћи повући, осим неким новим крвопроливањем.
Препоруке:
65
9
5 понедељак, 30 септембар 2019 10:25
пензионер Цвико,
Ја сву ову тему сводима на Устав Србије који каже да је покрајина Косово и Метохија наша и о томе нећу са никим да преговарам. Резолуција 1244 је доказ да нам је територија одузета отимањем. То отето мора бити враћено. Том територију следи карантин од најмање 20 година да би се териториј очистио у сваком погледу, како би нормално функционисао у саставу Србије. остаје и питање наплате ратне штете. У овом поступку не треба занемарити хвалисаве изјаве америчких и НАТО званичника, учесника бомбардовања из којих се види да Србија ничим није изазвала или створила разлоге за бомбардовање. Издвајам хашки трибунал који је сакрио део доказа или их интерпретирао на лажан начин. Кад ово средимо све друго брзо ће пасти у заборав. живот иде даље.
Препоруке:
72
7
6 понедељак, 30 септембар 2019 11:23
Srba Karanovic
Antologijski tekst koji treba ponovo objavljivati svakih mesec dana.
Препоруке:
65
6
7 понедељак, 30 септембар 2019 11:40
деменција је чудо
пензионер Цвико, Ја сву ову тему сводима на Устав Србије који каже да је покрајина Косово и Метохија наша и о томе нећу са никим да преговарам.А шта је писало у уставу србије 1998 када си гласао (или ниси) да нема присуства страних трупа на КиМ, и шта је поисало у уставу србије када је скупштина србије донела одлуку о капитулацији нато дан пре доношења РЕз.1244 и повукла војску полицију и органе власти са КиМШта је писало те 1999 кад су шитпрари уз присуство Руса и НАТО почели да убијају СрбеЗато је ..... и понуђена шаргарепа Рез.1244 да инфантилни лакше сваре капитулацију као "шпобеду мира"
Препоруке:
9
26
8 понедељак, 30 септембар 2019 11:55
АНАЛИТИЧАР
RAJKO VASIĆ

-5-

Да Београд не може очима да чује за Српску.
Да Вучић покушава да користи Српску у својим иностраним еквилибристима Болести Пријестоља и Дијагнози Нарцисоидности.
С ким да се уједињује Република Српска.
Са Малим Зворником.
Република Српска је опстала на уједињењу са собом.
И то је наше и национално и вјерско и територијано Божанство.
Србија је већ сада Илузија.
Национална Србија је одавно Илузија.
Нас, Овдје, може спастити само здрави Национализам 21ог Вијека.
У Србији за то нема лијека.
Без својих и без пансрпских Илузија, треба наставити Републике Српске Путем.


ОВО ШТО ПИШЕ ЖИВА ЛЕГЕНДА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ, НОВИНАР, ПОЛИТИЧКИ РАДНИК, АНАЛИТИЧАР, РАТНИК, ВАЈАР, СЛИКАР, СТВАРАОЦ СНСД-а И ИЗУЗЕТНО ИСКРЕНА ОСОБА ДОБРО ПРОЧИТАЈТЕ ВИ У СРБИЈИ КОЈИ СЕБЕ "ПАТРИОТАМА" ЗОВЕТЕ. Посебно нека ово прочитају Бојан Приштина, провокатор СПИРИДОН, ткзв. аналитичар ПИВАШ, и разноразни индијанци "патриоте"
ОГЊЕН
Препоруке:
24
26
9 понедељак, 30 септембар 2019 11:58
Ретко задивљујуће
Да Ђорђе у овом општем паклу Вучићеве Србије, ка посланик у паклу Вучићеве Скупштине, као професор Факултета на којем хлеб зарађује, као уредник НСПМ - стигне да напише овакве патриотске текстове, и да се бори за спас Србије и у Скупштини као посланик и као писац многих и корисних текстова.
Честитке за овакав самопрегоран рад, херојски рад у Србији под жестоким бичевањем сваке слободне мисли.
Препоруке:
60
4
10 понедељак, 30 септембар 2019 12:04
Петар Пантелић
Ја мислим да запад баш брига ко ће да потпише - може и Ана. Такође мислим да ће код народа да прође објашњење да се ту више ништа не може и да су за све криви неки од раније. Људи ће то радо да прогутају зато што им одговара да сами себи кажу како они ништа нису могли да учине, па нису ни починили издају, јер је то учинио неко пре њих.

Њима се мора стати на пут. Не у парламенту, јер ће у парламент пустити онолико посланика и оне посланике које они желе. Њихова (модификована комунистичка) машинерија ће увек учинити привлачнијим Мартиновићево и Ристичевићево спрдање него Вукадиновићеве аргументе. Не нуде они одговоре на те аргументе, они кажу - Ђока Влах. И, верујте, завршили су посао.

Коров је то, коров који су комунисти засејали још '45. Не можете коров очистити засејавањем култура, зна се како се коров чисти.
Препоруке:
56
9
11 понедељак, 30 септембар 2019 12:16
2027 godina, dokle više?
Još jedno prolongiranje datuma?

https://www.espreso.rs/vesti/politika/446749/srbija-ce-tek-2027-godine-dobiti-stolicu-u-briselu-evo-zasto-je-rok-prolongiran-i-zasto-je-eu-pokretna-meta
Препоруке:
17
5
12 понедељак, 30 септембар 2019 12:25
KIKI
Srbiju je zajahao najgori ljudski i politički šljam poslije 5. oktobra 2000 .
TA VLADA je SRAMOTA Srbije"- sistematsko rešenje/ izgubljen slučaj neznanje, nesposobnost i nekompetentnost "!
Ali ipak…:) Svako treba da misli svojom glavom . Šta, VI očekujete od tog šibicara VUČIĆA ?
Препоруке:
49
5
13 понедељак, 30 септембар 2019 12:36
АНАЛИТИЧАР
Да је потпуно у праву жива легенда РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ , ствараоц моћног СНСД-а аналитичар, политиколог, вајар, сликар, ратник, организатор СНСД-а од општинских одбора па скроз до врха странке Рајко Васић да РЕПУБЛИКА СРПСКА не треба да се уједињује са издајничком Србијом а ја додајем јер још боље од Васића знам колико је Србија пропала и да се распада ево још један крунски доказ да СНС Србију води у провалију али скупа са ДС тј ЖУТИМА, то су два издајничка крила Србије, једно издајничко крило СНС а друго жути ДС. Амерички корисни идиоти мада је СНС више британски пројекат уништавања Срба. Позивам српски народ из Србије да се досели у Републику Српску. Српска ће опстати, Србија НЕЋЕ !

ПОБУНА У СЗС! ЖУТА КАМАРИЛА НАПАЛА БОШКА ОБРАДОВИЋА: Нећемо са њим, он је фашиста!

30-09-2019

Зоран Лутовац, Балша Божовић и Горан Јешић јасно се успротивили Обрадовићевим ставовима о геј паради. Њега пак у Савезу засад чува Драган Ђилас.
Ж.И.В.А. П.Р.О.П.А.С.Т.
Препоруке:
38
7
14 понедељак, 30 септембар 2019 12:36
Драган Р
1
Текст је заиста инзванредан, али на жалост, не могу да се сложим са закључком који се из њега може извући. Говоримо о конфликту са косметским Шиптарима, расправљамо о томе да ли је за нас бољи "замрзнути конфликт" или (било какво) решење, а не видимо суштину проблема. Пођимо од самог значења речи конфликт. Паметни људи су написали да је то ситуација у којој истовремено постоје две жеље које се међусобно искључују. То су жеља Срба да КиМ остане део њихове националне државе Србије, као што је вековима и био, и жеља Шиптара да КиМ буде део њихове националне шиптарске државе. Те две жеље, које се међусобно искључују постоје вековима на КиМ, а то се не може ни "замрзнути" ни решити. Шта год да се потпише једна жеља ће остати неиспуњена и остаће нерешен конфликт. Рат није конфликт већ само један од начина на који стране покушавају да га реше, као што су и молбе, убеђивања, нуђење компензација, застрашивање...Бојим се да Вучић ово одлично зна и да увелико ради на једином могућем решењу.
Препоруке:
7
47
15 понедељак, 30 септембар 2019 12:57
Kosmet je Srbija.
Blerovac i drugi pederizovani kvislinzi, njihovi rijalitizovani i idiotizovani sledbenici, kolonijalni zapadni okupator i velikoalbanski teroristi nisu.
Kosovski zavet i smisao slobode, nepokorno-antikolonijalni i slobodarsko-aktivni deo naroda, herojski preci i borba svih dostojanstvenih ljudi jesu.
Nema predaje! Do pobede zauvek!
Препоруке:
46
3
16 понедељак, 30 септембар 2019 13:08
Драган Р
2.
На чему то Вучић увелико ради? Користећи све расположиве државне ресурсе Вучић годинама спиновањем а неретко и ноторним лажима испира мозак народу и у њему убија жељу за одбрану КиМ. Ништа није дефинитивно изгубљено кад вам неко отме део територије. Није чак ни када "добровољно", без рата, у миру потпишете предају, иако је срамно, недопустиво и незабележено у савременом свету. Дефинитивно је изгубљенио само оно од чега у својим главама и свом срцу одустанете, а ми смо увелико на том путу. Јуче сам, на пример, у режимском "Куриру" прочитао изјаву професора Др Дарка Трифуновића са Института за националну и међународну безбедност у којој он пљује по Русији, оптужује је да је крива за први светски рат, да је она направила ОВК и да смо увек водили ратове због ње, уместо да са суседима живимо лепо и у коме се чак пита зашто смо слали децу на Кошаре? Ово је само један из мора примера како се систематски ради на преумљењу Срба и убијању жеље за одбрану КиМ.
Препоруке:
51
4
17 понедељак, 30 септембар 2019 13:26
..реално
Црква Православна садржи сећање дуго више од два миленија. Неки цареви, које је свет славио, забележени су веома кратком кактеристиком " скверни" , "идолопоклоници", "отпадници" итд. Ако је икоме ко је био на челу Србије стало до трајног обележја као " безаконик", "лажљиви обмањивач" и сл. - нека изволи. А колико је земаљска власт и слава кратког века, о томе се, посебно у садашње време, сви могу уверити. По онима који се поуздавају у људске планове - Срби су нестали још 1916.г. И нису им падале царевине пре 101 годину ?
Препоруке:
21
2
18 понедељак, 30 септембар 2019 13:37
Moki
Pise gosin Djordje, bravo, pisu i drugi, bravo opet, ali ne treba samo citati i seiriti, treba reagovati, jako, odlucno, do kraja. E, al za tako nesto nema zainteresovanih u citalackom klubu! Da se ne ogresim, bar nije bilo reakcije do sada... Cekam i nadam se, uzdam se u bracu... dok smo jos svi na broju...
Препоруке:
29
3
19 понедељак, 30 септембар 2019 13:38
Згрожен актуелним стањем у сваком погледу
Нажалост, Вучићу је до Косовског завета стало таман колико и Чедомиру Јовановићу.
Препоруке:
51
2
20 понедељак, 30 септембар 2019 13:41
budimo realni
Izgleda da samo nekima to ostaje za utehu, ako je uopšte neka uteha, više je izraz nemoći.A vidimo i da mnoge nije stigla ta kletva.....
Препоруке:
22
12
21 понедељак, 30 септембар 2019 13:55
Заваривач
Он је одавно "прешао Рубикон", сетите се само изјаве са почетка његове владавине када је тражио " 35 минута да уђе са својом полицијом на Север Космета и очита лекцију тамошњим Србима". Немам ни најмању сумњу да ће он лично да призна независност КосМета али користи тренутну ситацију и неслагање између САД која се залаже за "размену територија" са једне стране и немачке и еу са друге који траже да се Косово призна у тренутним "границама". За њега је ближи став јенкија јер би му медијско експлоатисање уласка наших "органа" на Север Косова олакшало одржавање на власти у периоду који долази.
Препоруке:
40
5
22 понедељак, 30 септембар 2019 14:55
Звонимир Бгд
Одличан текст. Освешћујући. У све сам већем сагласју са нашим домаћином, г.Вукадиновићем.
На неки готово мистичан и мистериозан начин српско јавно мњење, рекосмо, одолева и у готово непромењеном (најмање) двотрећинском, или чак већем проценту упорно се изјашњава против прихватања косовске независности.

Ту наступа једна противречност која се манифестује на изборима. Највећа већина изашлих бирача гласа за странке које су за "безалтернативни пут Србије у ЕУ"(има их и на власти и у опозицији). Зашто је то противречност? Па зато што Србија ни теоретски не може постати члан ЕУ уколико не прихвати косовску независност! Наш Ђорђе све ово добро зна.
Зато и констатује:
А стиче се утисак да и опозиција – или макар њен најгласнији део – не би имао ништа против (напротив!) да их мимоиђе чаша изјашњавања, а поготово одлучивања о овом питању...да се превише не замере ни странцима, од којих очекују подршку за долазак на власт

… и подршку за ЕУ чланство.
Препоруке:
34
5
23 понедељак, 30 септембар 2019 15:54
итд или ...
тако је Ђорђе још је Коштуница говорио да је Косово наша вододелница.
Препоруке:
33
8
24 понедељак, 30 септембар 2019 16:31
Hепоробљени Србин
Ко изда Косово, рђом кап'о док му је колена! А Он нек' ради шта 'оће.
Препоруке:
47
3
25 понедељак, 30 септембар 2019 18:44
Могуће је да Вучић зазире од последица отворене издаје и зато гледамо све ово "кување жаба". Нажалост многи који га подржавају су још бесловеснији од њега јер би за далеко мању материјалну корист пристали на сваку брљотину и сваку издају. Има и оних других који верују да је све то само његова глума "да завара непријатеље" а да суштински ето ради за Србију (и Русију).
Било како било у овој ситуацији у којој како г. Вукадиновић примећује и део европске опозиције гледа да Вучић отаља прљави део посла за њих, тешко да може доћи до икакве смислене промене на изборима.
Пре ће бити да ће се наставити тумарање балканским мраком а у том тумарању непримећено Вучић распродаје све ресурсе Србије странцима. У том грму лежи зец или Вучић како год.
Препоруке:
25
4
26 понедељак, 30 септембар 2019 19:36
Deda Mile ima farmu
Niko pre AV nije hteo ili smeo da potpiše priznanje KiM, i niko to nije javno nudio, tražio i govorio o tome, verujem da je to dovoljan argument svima koji prethodne vlasti optužuju za izdaju, a sadašnjoj opoziciji pripisuju mogućnost da to učini čim dođe na vlast, da nisu u pravu!
Budimo realni, posle SM najveću moć ali i šansu da to urade imali su pok. Đinđić i Koštunica! Ipak, iz znanih i neznanih razloga to nisu uradili. O Tadiću ne bih da polemišem,jer su poznata dešavanja... Elem, šta je važno? Važno da to niko nije uradio bez obzira na trenutnu popularnost ili podršku domaćeg javnog mnjenja ili stranaca. Onda se opet vraćamo na Koštunicu i tezu o vododelnici. Za sada su sve vlasti koje su završile mandate bile na pravoj strani. Optužbama da su drugi izdajnici sns-ovci izgleda sebi grade alibi!
Neko je napisao da Zapadu nije važno ko potpiše! Jeste, važno im je i to mnogo! Zbog njihove simbolike suđenje nacistima je moralo da bude u Nirnbergu
Препоруке:
17
11
27 понедељак, 30 септембар 2019 19:41
Deda Mile ima farmu
nastavak
Da Sloba bude izručen na Vidovdan, da bar deklarativno,najveći nacionalisti 90-tih radikali i koalicioni partneri im, socijalisti, dođu na vlast 2012.godine i stave potpis na prvo na Briselski sporazum a kasnije i na priznanje KiM, i to verovatno na Vidovdan!
Препоруке:
12
11
28 понедељак, 30 септембар 2019 21:06
nema od toga ništa
Koga sve? Pa nema više od 15% podrške ako se računa celokupno biračko telo. Sa ovako kontrolisanim medijima i Paja Patak bi imao veću podršku nego što je ima AV.
Препоруке:
10
3
29 понедељак, 30 септембар 2019 21:23
Drago
AV je poodavno skuvao zabu,mislim da vec nekoliko godina samo kupuje vreme za sebe pravdajuci se pred zapadom da su otpori unutar zamlje jos jaki.Kamo srece da je tako.Ali nije.Sramotni smo,kao nikada u istoriji.AV kaze to u vezi mrvica za priznanje i kao odgovor od Srba dobije - muk! Strasnu i zaglusujucu tisinu,koju prekida samo jeka nasih predaka koju cujemo jedino jos duboko u name,podsecajuci nas koliko smo jednako nedostojni i njih i otadzbine.
Neprijateljima nasima je sad po prvi put u istoriji se ukazala prilika da nas uniste do kraja.Ako se neko cudo sa nama ne desi,oni to propustiti nece.
Препоруке:
13
4
30 понедељак, 30 септембар 2019 21:33
Predajom Kosova Srbija bi povredila medjunarodno pravo - za odbranu Kosova nisu nam nuzni nikakvi drugi argumenti, koje neki nece ili ne mogu da shvate
На неки готово мистичан и мистериозан начин српско јавно мњење, рекосмо, одолева и у готово непромењеном (најмање) двотрећинском, или чак већем проценту упорно се изјашњава против прихватања косовске независности.

Ne vidim nista misticno u otporu Srba da predaju svoju istorijsku i duhovnu kolevku svojim najgorim dusmanima! Ne mislim da Vucic ima ikakvu dusu - pa ni u dnu te duse nema straha od kosovske kletve, Musliju se na to ne prima! Zapravo, uvek se cudim sto ne ponavljamo glavni i najjaci argument: Kosovo i Metohiju NE MOZEMO DATI (sve da i nije bilo siptarskog terora nad Srbima)! Ne mozemo, jer bi to bilo podrivanje medjunarodnog prava, i jer bismo time dali pravo svim separatistima sirom sveta da - po uzoru na Kosovo - traze odvajanje od maticnih drzava! Dakle, Srbija ne samo sto bi ostala bez svog najbitnijeg dela, i time otvorila proces daljeg rastakanja, Srbija bi u slucaju predaje Kosova bila pred svetom kriva za podsticanje separatizma!
Препоруке:
15
3
31 понедељак, 30 септембар 2019 21:44
Србин
"понедељак, 30 септембар 2019 16:31
Hепоробљени Србин
Ко изда Косово, рђом кап'о док му је колена! А Он нек' ради шта 'оће."


За издајником и његовим потомцима док не нестану, иза сваког њиховог корака одзвањаће проклетство, све док се не угасе... Умираће презрени и проклети, полудеће од нечисте савести, као луде,хуље и губавци бауљаће по земљи до пакла.
Препоруке:
20
3
32 уторак, 01 октобар 2019 00:13
Manimo se proklinjanja, uhvatimo zlikovce za vratove dok nisu pocinili izdaju!
За издајником и његовим потомцима док не нестану, иза сваког њиховог корака одзвањаће проклетство, све док се не угасе... Умираће презрени и проклети, полудеће од нечисте савести, као луде,хуље и губавци бауљаће по земљи до пакла. (Србин)

Aljek i Andrej, o ostatku familije ne bih govorio, vec sada su prezreni, ukleti, ludi, hulje bez premca, raspadaju se od bolesti - i ne misle da stanu! Uzivaju u svom zlu!
Ne trazimo mi nikakvu utehu u tome sto ce izdajnik eventualno da bude kaznjen za izdaju! Moramo uciniti sve, ali doslovno SVE, da sprecimo tu bitangu i magarcinu da nas ostavi bez Kosova, bez buducnosti i bez imena! Zar je tu potrebno pominjati zavet i
kletvu? Vucici nam ruse kucu, uvode u nase domove nase dusmane - i mi ne mozemo naci snage da se odupremo tim gadovima?! Da su bar junaci, nemani - nego su bolesni, skrofulozni, jedva po zemlji hodaju - a Srbadija ih se boji?!
Препоруке:
15
3
33 уторак, 01 октобар 2019 00:24
Бојан, Приштина
Аналитичару о чему ти причаш, Београд ваистину и није неки град који пуца од српства али то је и очекивано јер он је са малим периодом на почетку сво време престоница Југославије, земље шаролике у сваком смислу.
Вас је стисла невоља па се се осрбили, осебрићњ се и Биоград кад њега неко очеше.

Друга ствар је у томе што су у Београд најмање долазили људи из Ваљева, Ниша или Новог Сада, него управо баш твоји земљаци па не знам у чије име ти пребацујеш да су у Српској велики Срби а у Београду мали?
Пренеси том Рајку Васићу да су Вучић, Вулин, Зорана Михајловић, Мркоњић, Неша Стефановић, Нела Кубуровић па, Чеда Јовановић, Шешељ, Драшковић идр су листом његови земљаци.
Препоруке:
23
11
34 уторак, 01 октобар 2019 00:49
Dobronamernik
Svako postovanje gosn.Djordje za vas rad.Inace sitna smo riba pljuckavica i samo veliki odlucuju.Dalje malo podsecanja iz nase novije istorije.Nije nam valjao kralj,komunisti,Sloba,Demokrate,sad presvuceni radikali pa ko nama valja ako za boga znamo?Prikloniti se ili Rusiji ili Americi pa da molimo bogj za dalje.Ovo mrcvarenje ne vodi nicemu.
Препоруке:
8
5
35 уторак, 01 октобар 2019 00:59
РатКо
Потребан нам је суверенистички покрет у који би били укључене групе - и партије, ако их има, које деле исте погледе. Уместо дворске или притворне опозиције овакав покрет треба да се наметне као истинска политичка алтернатива властима. Вучић личну власт оснива на контроли тајних служби и медија. Потписавши Бриселски споразум председник је прекршио Устав. Политички и лични понос промотера Споразума налагао би Вучићеву оставку. Али Вучић је сaткан од другачијег, "порознијег" материјала. Чини ми се да имамо посла са политичарем месијанског менталитета а то никад не изађе на добро.
Препоруке:
13
3
36 уторак, 01 октобар 2019 08:36
"Пантер"
Нажалост мислим да су неки коментатори у праву и да је он у стању да хладно прекрши косовски завет. Претпостављам да више страхује шта ће бити са њим од тренутка кад испуни задатак, кад постане непотребан.
Препоруке:
8
1
37 уторак, 01 октобар 2019 10:06
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Pretpostavimo hipotetički da u nekom budućem vremenskom periodu 5 ili 10 ili 20 godina, sve ili gotovo sve države sveta povuku priznanje "Kosova kao države" (naravno da Kosovo nije država jer nije članica UN-a, mada godinama to isto nije bila ni NR Kina, već je predstavljao Tajvan), ali nije stvar u tome je li Kosovo država ili nije, pravno po međunarodnom pravu nije (faktički je to što je), nije ni po Ustavu Republike Srbije, stvar je u tome kako uspostaviti puni srpski suverenitet na teritoriji čak da sve države sveta povuku priznanje? Ukoliko pođemo od pretpostavke da Albanci na Kosovu i Metohiji ne prihvataju srpski suverenitet i spremni su zajedno sa Albancima u Albaniji i vojnim sredstvima da se bore protiv toga? Danas je otežavajuća okolnost što između Albanije i Kosova nažalost i nema stvarne granice, ko u vreme dok su bile srpske granične karaule i srpska vojska.Pravo pitanje je ima li se snage za rat sa Albancima kojim bi se zapalila i BiH radi "otvaranja drugog fronta"?
Препоруке:
4
1
38 уторак, 01 октобар 2019 10:28
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
. Pravo pitanje je ima li se snage za rat sa Albancima kojim bi se zapalila i BiH radi "otvaranja drugog fronta"?

Pozivam komentatore da se povede rasprava u vezi ovoga? Da razumem, Lazareva kletva, sve je to tako, ali ima li se snage za novi rat jer bez rata ukoliko Albanci ne pristaju na miran način da se vrate pod srpski suverenitet neće moći.
Pođimo od početnih pozicija Republika Srbija ima 6 miliona etničkih Srba na koje se može računati, 1 milion nacionalnih manjina / ne Srba teško da bi se odazvao na mobilizaciju, Republika Srpska 970 hiljada Srba,,3 miliona Albanaca u Albaniji, na Kosovu i Metohiji 1 milion i 200 hiljada. Naravno Srbi u Republici Srpskoj bi imali svoj paralelni rat unutar BiH. Plus Albanija članica NATO pakta. Naravno da Kosovo i Metohija pravno i moralno pripadaju Srbiji, ali moraće se ratovati, bez toga neće moći, ko misli drugačije neka objasni kako. Znam i ja da treba i mora se ali ima li se snage za novi rat na dva fronta istovremeno?
Препоруке:
4
5
39 уторак, 01 октобар 2019 10:56
Atena
Tesko je ne sloziti se sa Analiticarem o dijagnozi trenutnog stanja. Jeste Srbija, a narocito Beograd, (plasim se terminalno) obolela od virusa jugoslovenstva pod kojim se lukavo kriju izrazito anti srpski stavovi. Tu dolazimo do kljucnog pitanja ko je taj virus doneo, rasirio I ukorenio? Lakomi Karadjordjevici svakako, ali najpogubnije, najbrutalnije I najsirovije zauzimanje svih sluzbi, funkcija, politickog I bezbednosnog prostora obavila su prekodrinska braca uz saradnju lokalnog olosa bez koje to ne bi bilo moguce. I danas je skoro cela Vlada ali I opozicija jugoslovenska ( sve samo ne srpska). Sve potomci generala vojske I policije koji su gospodari sudbina vec 70 godina, uglavnom iz Krajina. Srbija je poginula odavno jer su je opustosili besramni paraziti kojima je uvek bila rezervna varijanta.
Препоруке:
6
0
40 уторак, 01 октобар 2019 10:58
Politika etničke podele
.Đorđe Vukadinović:" Претпоставимо да ради у најбољој вољи и по савести. И опет се поставља питање: шта значи када ваш шеф државе каже како никада неће признати независност једног отцепљеног дела своје државе… “осим и уколико не буде компромисног решења”? И шта би могло бити то “компромисно решење” након кога би признање дошло у обзир? И какав компромис (сем евентуалних мрвица) са друге стране можеш да очекујеш када си већ унапред изразио спремност да им даш оно до чега им је једино стало?"

Jako loša i opasna ideja etničke razmjene i podjele teritorija, koja se i ne krije, Sever Kosova i Metohije za "Preševsku dolinu" koja će verovatno ako se realizuje potaknuti i druge "zaunteresovane etničke trgovce" da se i sami uključe u politiku etničke podele teritorija na kojima su većina.
Препоруке:
3
1
41 уторак, 01 октобар 2019 11:37
Aлекса
Нема никакве, баш никакве идентитетске разлике између вучића и брнабић, из броза насталих и британије штићеника, у односу на косовски завет.
Али је истина да их потпуно разликује његов паничан страх у односу на косовску клетву.
И нисам уопште сигуран да је за Запад важан искључиво његов потпис. За онај Запад који је досад креирао косовску кризу је потпис представника Србије сасвим довољан, а провалија која би тако настала би била за њих само извор будућих напетости и користи.
Постоје варијације само једног стабилног решења, са сваком се нераскидиво веже уклањање Бондстила.
Наравно, на унутрашњем плану означава то уклањање и најмањег будућег утицаја и моћи југоелита ушанчених у Београду и чији свет и идентитет има почетак пре три четрвт века.
Препоруке:
4
1
42 уторак, 01 октобар 2019 12:17
Петар Пантелић
@Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?

Ево шта каже Срђа Трифковић:
Што се проблема диспропорције шиптарске и српске популације на КиМ тиче, значајна је и на дуге стазе охрабрујућа чињеница да Албанци напуштају јужну српску покрајину у огромном броју и да се проценти мењају у српску корист. Независно од тога, демографске промене спроведене терором треба и могу да буду преокренуте. Уосталом, како Брисел тако и хашки суд (ICTY) Србима поручују да је модел решења унеколико упоредивог проблема из 1995. (Бљесак и Олуја) легитиман и правно беспрекоран. Није реално да ће Шиптари икада прихватити реинтеграцију у правни и уставни поредак Републике Србије. Стога је потребно, штавише нужно, лепо и добро, унутар српског националног корпуса легитимисати концепт насилног повратка побуњене територије и њену реинтеграцију средствима која су верификована од стране Брисела и Хага у случају Хрватске.
Препоруке:
7
2
43 уторак, 01 октобар 2019 12:44
Алекса
за "Atena"

"(Srbija je poginula odavno) jer su je opustosili besramni paraziti kojima je uvek bila rezervna varijanta".

Ја не бих рекао да им је то свима била резервна варијанта. Онима који су ту остали (а којима је теоетски могла да буде резервна варијанта) и након распада Југославије је сада једина, они немају где, и зато ће је бранити до последњег, ако им се омогући такав развој догађаја. А браниће је од пробе повезивања са Србијом која је прошла кроз балкансе и први светски рат и посебно те исте Србије која је и даље трајала и у Краљевини и под немачком окупацијом, да би била пресечена са комунистичким освајањем власти.
Истерали би брозовићи (кукавичје јаје) све младо,паметно и нормално,ма свели Србију и на Велики Београд, а Београдски пашалук би тада била зла Велика Србија за њих. Зар је то важно над киме се влада, само да се крцка туђе и отето шта су им преци оставили.
Препоруке:
0
2
44 уторак, 01 октобар 2019 12:53
MP 1
Izvinite Pantelicu ali sta kaze Srdja Trifkovic zaista ..taj nikad ne bi resio ni jedan problem u Srbiji. I ima krajnje desna geldanja koja ne mogu da budu deo resenja.
A o cinizmu i da NE pricamo. I kao takav Trifkovic se vrti na rezimskim tv..udavio je sa svojim "analizama" koje su krajnje jednostrane.

KIM jeste problem ali nije najveci problem u Srbiji. Stoga pominjanje kletvi, zaveta i sl je vise za epske pesme. Vazna su mala resenja korak po korak jer EU na pr i slicni su uvereni da je Srbija izgubila pravo na KIM zbog politike iz devedesetih; Kako cete to menjati i dokazati da i dalje imate pravo ??
Najvaznije je pomoci porodice koje zive na KIM a ne ucenjivati ih za koga ce da glasaju. NJihov glas je najvazniji i ono sto oni misle da treba..a guslanje iz Beograda i iz rasejanja o misticnom Kosovu nije presudno.
Препоруке:
7
9
45 уторак, 01 октобар 2019 12:55
Филип
Срби су кроз историју Косово више пута губили и враћали – али се нико никада са губитком није мирио, нити га је прихватао као трајно и дефинитивно стање. А камоли да је то својим потписом признавао и печатио. И зато је Александар Вучић нервозан



Слажем се да је АВ нервозан управо због тога.
Препоруке:
3
1
46 уторак, 01 октобар 2019 13:48
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Петар Пантелић
Hvala na odgovoru.
Vaša je postavka pod jedan da Albanci iseljavaju sa Kosova i Metohije a što je u korist Srba a pod dva da se Kosovo i Metohija trebaju vratiti pod srpski državni suverenitet nasilnim putem u slobodnom prevodu ratom.
Prvo, što se tiče iseljavanja, imate li podatke o iseljavanju Srba sa Kosova i Metohije i koliko sada stvarno ima Srba na Kosovu i Metohiji?
Drugo, nasilnim putem vraćanje pod srpski državni suverenitet, računate li sa kojim kapacitetima, koliko u broju ljudstva i MTS-a i na realnu mogućnost rata ne sa Albancima na K.M već sa Albanijom kao članicom NATO pakta, koji ima određene obaveze prema svojim članovima, član 5. NATO ugovora.
Treće mogućnost "dva fronta" u slučaju zauzetosti Srbije sa Albancima da Bošnjaci i eventualno Hrvati pokušaju uništiti Republiku Srpsku? Mislite li i o tome riziku? Tu je onda odnos 4 miliona Albanaca, 1,5 miliona Bošnjaka, Hrvate ne brojimo, 7 miliona Srba.
Da Kosmet se mora vratiti u Srpsku državu.
Препоруке:
4
2
47 уторак, 01 октобар 2019 13:49
...
“Kо је Србин и српскога рода и од српске крви и колена, а не дош’о на бој на Kосово не имао од рода порода, ни мушкога ни девојачкога! Од руке му ништа не родило рујно вино, ни пшеница бела, Рђом капо док му је колена!”
Препоруке:
8
0
48 уторак, 01 октобар 2019 13:52
Јагодина
Према предању Топола је пре Kосова била велика и многољудна, а пружала се од Лукара до Рековца.
Kнез Лазар је 1389. проклео јагодинско село, зато што је одатле на Kосово требало да пође 700 коњаника, а отишла су само седморица.
Село Топола код Јагодине има свега седам домаћинстава, баш као у клетви кнеза Лазара, који је 1389. то село проклео да „никад нема више од седам кућа“.
Према предању Топола је пре Kосова била велика и многољудна, а пружала се од Лукара до Рековца. На Kосово је из тог села требало да пође 700 коњаника, али су отишла само семорица, отуда и број седам у Лазаревој клетви.
Иако се за село зна већ вековима, данас у њему углавном живе досељеници, док староседелаца нема. Број становника се смањивао, као што је кнез у клетви рекао.
Сада је Топола засеок Месне заједнице Медојевац. Полако се гаси, нема јавног превоза ни фиксних телефона, путеви нису асфалтирани.
Препоруке:
5
1
49 уторак, 01 октобар 2019 13:53
Јагодина (други део)
Сведочења мештана
-Сви су нас заборавили, само још који новинар дође. Више нико и не залази у наше село. Путеви су се смањили за метар и по, куће су опустеле, бициклима и магарцима прелазимо по неколико километара до пута где чекамо аутобус.
Знамо за Лазареву клетву, сви то знају у околини. Kуће су оронуле, старе су више од сто година. То више нико не може да поправи, јер су од сламе, блата и дрвета. Да ли је ово село, као и многа друга, стигла Лазарева клетва?
Препоруке:
5
2
50 уторак, 01 октобар 2019 13:57
Драган Симовић
Може Вучић да проба шта хоће, никада се Срби неће одрћи Косова и Метохије
Препоруке:
10
0
51 уторак, 01 октобар 2019 14:06
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Петар Пантелић

Ima li neko od komentatora da da smislen odgovor u vezi sa strukturom stanovništva na Kosovu i Metohiji i kako Petre ili bilo ko drugi mislite da bi se struktura stanovništva mogla izmeniti u srpsku nacionalnu većinu, makar 50+1 odsto a po mogućnosti i više 99 ili 100 odsto?

Naprimer da Albanci odu sa Kosova i Metohije u Albaniju kako ih sprečiti da se ne vrate? Drugo kako postići srpsku većinu u stanovništvu, gde naći stanovništvu i kako ljude "pokrenuti" da odu na Kosovo i Metohiju sa takvom infrastrukturnom nerazvijenošću tamo u slobodnom prevodu brdom. Pokušao je Slobodan Milošević sa Srbima iz Krajine / Hrvatske ali oni ostadoše većinom u Vojvodini i užoj Srbiji jer uslovi za život su nemerljivo bolji nego na K.M.
Za podizanje privredne i druge infrastrukture na K.M. trebaju stotine i hiljade milijardi evra, da bi bilo atraktivno za život, ima li Srbija taj novac? Da bi se Srbi selili tamo? Plus od rana od opasnosti od povratka Albanaca?
Препоруке:
6
3
52 уторак, 01 октобар 2019 18:43
pecija
Samno neka bude šta piše na gazimestanu ko potpiše i preda.
Препоруке:
5
1
53 уторак, 01 октобар 2019 19:04
samo pitam
Ko pita zabe kad se bara zatrpava(a zabe su i Srbi i Albanci)?
Препоруке:
2
2
54 уторак, 01 октобар 2019 19:37
Турас
@ Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Петар Пантелић
Треба одбацити сваку помисао која је немогућа , а то је живот са шиптарима на Космету. Значи Србија МОРА покрајину ојачати (она је још под суверенитетом Србије)ко говори о "повратку"? Зар је по вама она већ шиптарска ? Зар то није дефетизам , и горе - издаја ?
Зар рез.1244 не предвиђа 1000 војника Србије и полицију на Космету? па шта је са тим ? Зашто србска влада не прогласи окупацију Космета ? Тада се зна шта као суверена држава можемо да предузмемо по међународном праву . Али када имамо на власти п...е и муваре , овако пролазимо . Свако ко сме да шиптарима препусти метар Космета , зна се шта чека њега и његова поколења .
Препоруке:
4
2
55 уторак, 01 октобар 2019 19:47
Турас
@ уторак, 01 октобар 2019 12:53MP 1
Браво , какав кристални ум . Вероватно високо образовање у Лондону или Вашингтону . Као Вучић , специјализован рад по лондонским гвожђарама . Мани се човече , трућања . Видим да си у шестој колони . Треба имати образа куцкати такве глупостин . Али шта ћеш испао је негде у тунгузији.
Препоруке:
6
2
56 уторак, 01 октобар 2019 21:26
Петар Пантелић
- Да не буде забуне, ја сам само пренео део текста Срђе Трифковића и не могу да преузмем заслуге за оно што пише у тексту.
- Ово ће имати више смисла уколико на Стању Ствари прочитате цео текст.
- Што се мене тиче, Косово и Метохија није покрајина, већ саставни, недељиви део Србије. Као Шумадија. Комунистичку поделу Србије не признајем.
- Ратом смо окупирани, ратом ћемо се и ослободити. Не кажем да ће то бити сутра, али морамо се спремати и искористити прву прилику која нам се укаже да избацимо НАТО са наше територије. Ничија није горела довека, неће ни њихова, али ми тада морамо бити спремни и одлучни.
- На крилима те победе, одмах вратити у окриље Србије територију данашње БЈРМ (Северне Македоније).
- Не зауставити се ни ту, него западне границе Србије померити тако да обухватају територије на којима су Срби били већинско становништво 1918. године.

С'вером у Бога, догодине у Призрену!
Препоруке:
5
1
57 уторак, 01 октобар 2019 22:15
Srpske zemlje Petre
Petre ja ipak nisam na stajalištu da je ključni problem NATO pakt,po mom mišljenju veći je problem što su Albanci uspeli da se povežu u prostor koji je stvarno bez granica Kosovo i Metohija i Albanija i sa jako labavim granicama prema Makedoniji, gotovo da ih i nemaju i sa takođe slabim granicama prema Crnoj Gori. Problem je što su oni na Kosovu i Metohiji i Albaniji postali jedno nacionalno i teritorijalno telo, nema više srpske vojske na granici između Kosova i Metohije i Albanije. Čak i da se NATO pakt i povuče, ne bi to imalo toliko značaja koliko se misli, jer bi opet trebalo voditi totalni rat sa Albancima u regionu, ne samo na Kosovu i Metohiji. Ne bi bio nimalo lagan posao to odraditi, da im i ne pomaže NAtO pakt. Drago mi je da si spomenuo granice srpskih zemalja koje treba vratiti ina jugu i na zapadu. Pozdrav.
Препоруке:
3
2
58 уторак, 01 октобар 2019 22:44
MP 1
Za Turasa, nisam iz "gvozdjarske radnje.." Odakle vam pravo da vredjate?? to Vam je najveci domet? mislim sluzbeno? a nemam mnogo veze ni sa Londonom ni sa Vasingtonom; Smatram cistim prostaklukom kacenje etiketa osobama koje NE poznajete.
Imam kao i svako zivo odraslo celjade pravo na svoje misljenje. ALi kad imas policijsko obrazovanje to se sporije kapira. Ako imate argument drugaciji od gvozdjarske radnje izvolite; Za sada se samo brukate.
..............
g. Pantelicu, kako mislite da mozete da resite bilo kakvo pitanje na KIM ? Vrlo je NEpovoljno kako na Srbe i pravo na Kosovo i Metohiju gledaju pojedine zemlje. Vazno je valjda za pocetak da se vidi zasto bas tako gledaju umesto sto se udara u bubnjeve. Uvek cu da saslusam diplomatu kalibra Darka Tanaskovica nego na pr. istoricara Srdju Trifkovica. Znam da ste ga citirali ali covek je jednostran i nije u stanju da resi ni mnogo jednostavnije probleme, stalno prica jedno te isto.
Препоруке:
4
0
59 уторак, 01 октобар 2019 23:04
Бојан, Приштина
Завет је жив, а и клетва је жива. Сваки нараштај је на истом испиту, историја је цикличан процес.

И да нема Лазарове клетве ствар би била иста, неко је за нашу слободу крварио жестоко, висио на колцу прободен, мајка је губила дете, отац сина - скупо је плаћена морамо па макар да покажемо да смо је достојни, а можда и да се жртвујемо да би и они после нес могли да наследе мало слободе а не ропство.

Рат је страшан али Отаџбина се мора бранити, Косово, Браничево, "Прешевска долина", дође за све моменат, па неће и ова мрска мека окупација довека.
Нећемо ваљда довека да се овако уназађујемо у сваком смислу на овом одвратном "европском путу"?
Препоруке:
6
1
60 уторак, 01 октобар 2019 23:34
Петар Пантелић
@ уторак, 01 октобар 2019 22:15 Srpske zemlje Petre

Само нека НАТО онемоћа. Радовао бих се сусрету са албанским војскама и на Косову и Метохији и у БЈРМ и у Скадру и Драчу. Када би једна велика православна земља спречила директно учешће НАТО и Турске, требало би нам неколико дана.
Препоруке:
1
1
61 среда, 02 октобар 2019 02:12
Bravo
Bravo Đorđe tekst je odličan.
Препоруке:
1
0
62 среда, 02 октобар 2019 07:42
Srpske zemlje Petre
. , 01 октобар 2019 23:34Петар Пантелић
@ уторак, 01 октобар 2019 22:15 Srpske zemlje Petre

Само нека НАТО онемоћа. Радовао бих се сусрету са албанским војскама и на Косову и Метохији и у БЈРМ и у Скадру и Драчу. Када би једна велика православна земља спречила директно учешће НАТО и Турске, требало би нам неколико дана.


Dao Bog da pobeda Bude tako laka, ali ipak Petre nikada u bilo koji odnos sa protivnikom, pa i u običnom šahu ne treba ulaziti potcenjivsčki sa onom misli "lako ću ja s tobom", jer to "lako zna da postane izuzetno teško i iscrpljujuće. Te priče "nekoliko dana" su se pričale i u ratovima i pred početak ratova u bivšoj državi Jugoslaviji, kao JNA će to sve srediti za 24 sata.
Strateški Albanci imaju izlaz na more a što je jako bitno u trgovini i dovlačenju oružja i vrbovanju dobrovoljaca a mnogo je "cuka rata" koji bi jedva čekali da se "usidre u Evropi" pa i preko rata "migranti koji navaljuju u Evropu, iskustva iz BiH sa dobrovoljcima i dr.
Препоруке:
2
0
63 среда, 02 октобар 2019 08:07
Nije to vožnja autoputom Petre
Petre zašto misliš da bi se sa albanskim vojskama sukobio u Draču i na Skadru? Zar ne bi bio red prvo u Kosovskoj Mitrovići , ili ti ne bi bio "u prvom ešalonu", već bi čekao da se prvo dođe do Skadra i Drača a deleko su i Skadar i Drač, jako daleko, ako se ratuje za svako brdo, svaku čuku, ako nema politike predaje teritorija kao što se u tri dana predala Republika Srpska Krajina. E moj Petre, ne znam imaš li ti neka iskustva ili da si barem prati neka ratna dešavanja, koliko treba vremena za pripremu samo jedne akcije zauzimanja neke utvrđene kote, danima se to priprema, nekada i mjesecima, do se ne udari. Nije to moj Petre "vožnja autoputom" pa eto te za sat, dva, tri u Draču, eto te u Skadru, to bi bili sasvim drugi ratni uslovi, gde je kilometar preći brzina od pola metra na sat, pod uslovom da ne zaglavi, pa se ne miče.
Препоруке:
3
0
64 среда, 02 октобар 2019 09:41
Петар Пантелић
Првог дана рата Израел је уништио ратно ваздухопловство Египта, Сирије и Јордана. Рат је, иначе, трајао шест дана.

Да ли се то ви плашите албанске војске? Ни уз помоћ НАТО-а њихови војници нам нису могли ништа. Наравно, предуслов за оно што сам писао је ЈАКА СРПСКА (стварно српска, а не овај СФРЈ остатак) ВОЈСКА.

С' вером у Бога, догодине у Призрену!
Препоруке:
1
1
65 среда, 02 октобар 2019 10:06
Петар Пантелић
Неко је поменуо ЈНА. ЈНА је била много јака војска. На папиру. Силиконизирана лепотица је била ЈНА. Снима хрватски шверц оружја, емитује то на ТВ-у и ништа не предузима. Војска која дозволи да јој масакрирају војнике који се по договору повлаче? Зашто наша војска није била на границама Србије и спречила наоружавање шиптара? Ви мислите да је ово војска и у односу на то гледате на могућност победе у рату. Али не, ово није војска. Ми морамо створити праву српску војску. Без Вулина, без Нато лобиста, без политичких увлакача. Војска која дозвољава да јој командује министар? То није војска.

Немојте се плашити шиптара. Немају они капацитет да буду више од топовског меса. Понављам, под условом да створимо праву војску.
Препоруке:
2
1
66 среда, 02 октобар 2019 10:11
Петар Пантелић
среда, 02 октобар 2019 08:07
Nije to vožnja autoputom Petre

Ако је веровати AViAB биће то вожња аутопутем.

Шалим се, наравно, поздрав свима.
Препоруке:
2
1
67 среда, 02 октобар 2019 11:54
Nije to vožnja autoputem Petre
41Петар Пантелић

Ostavili se nekoliko navoda, da se plašim albanske vojske, da je JNA bila "kozmetika", nikakva vojna sila, da treba prava srpska vojska koja će eto "preko noći" poraziti Albance kako na Kosovu i Metohiji, tako u u Albaniji i na drugim prostorima koje naseljavaju.

Prvo ja se njih ne plašim, ali ih i ne potcenjujem a ni precenjujem, tu su parametri, broj u ljudstvu, snaga vojske, povezanost teritorija i dr.
Meni je jasno da aluduraš na vreme 1912 godine, na raspad Osmanlijskog carstva i brzi prodor srpske vojske na Kosovu i Metohiji, u Albaniju u Makedoniji. Ali tada te nacije nisu imale ni nacionalnu ni državotvornu svest ni vojsku, svo oružje je bilo kod Osmanlija / Turaka i kako su se oni povlačili nosili su i oružje. Danas sve te nacije imaju svoje države i vojske (Albanci i Makedonci).
Drugo prava srpska vojska, pa bila je i u RSK i RS? Bila je i Vojska Jugoslavije. Ne treba ni potcenjivati ni precenjivati.pa imaš i danas Vojsku Srbije, brate.
Препоруке:
4
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер