Највећи успех Бојана Пајтића је што ће добити било шта што им не припада. Чак и Ви кажете, - сад није тако страшно, може се усвојити па онда жалба Уставном суду на оно што је неуставно. То је наша највећа грешка, СТАТУТ НЕ ТРЕБА УСВОЈИТИ У СКУПШТИНИ СРБИЈЕ ДОК НЕ БУДЕ ОДСТРАЊЕНО СВЕ ШТО ЈЕ НЕУСТАВНО. Сепаратисти су смишљено тражили све што им је пало на памет, како би имали више за ценкање, како би негде пробили лед, а после нема повратка. Погледајте Нови Сад и транспаренте - НОВИ САД ЈЕ ГЛАВНИ ГРАД - и изјаву Дачића - "баш ме брига како гласи наслов 10ог члана Статута(главни град АП Војводине), важно је шта пише у члану( Нови Сад је главни административни центар АП Војводине)".
Треба доносити закључке не по томе колико је избачено,јер није ни требало да буде у Статуту и пред посланицима Србије, него да ли је било шта неуставно и спорно остало у Статуту и недопустиваје "ГАЛАНТАНОСТ ПРЕМА СТАТУТУ НА РАЧУН УСТАВА" ни у једном зарезу а не у нечему више.
Ретко се не слажем са Вама, али ово је ситуација када не делим Ваше мишљење да је опозиција остала без снажног адута о издаји државе Србије. Замислите да Вам доктор каже - извадили смо вам десет метака из тела, а оставили смо два, у плућима и бубрезима, и отпуштамо вас кући. Јел би му били захвални за извађене метке, или огорчени што вам је оставио она два. Има материјала више него довољно да се покрене серија протеста. Друго је питање да ли је опозиција заинтересована и спремна за озбиљну кампању и акцију.
Препоруке:
0
0
2
петак, 13 новембар 2009 01:10
хиперборејац
не могу да схватим шта се то налази у нама што нас тера на оволику самодеструкцију
ко су ови људи што их је народ изабрао да воде србију... ко су заиста
или какви су то људи који су ове и овакве људе овластили да нас као нацију збришу
какав је ово народ када овакве људе бира за вође
последња битка за мањину која жели дугачију србиију
већина је већ изабрала растакање србије
какав народ!
Препоруке:
0
0
3
петак, 13 новембар 2009 03:21
Macek je bio odgovoran politicar!
Predsednik srpske vlade (Cvetkovic) dogovara se i izlazi pred naciju sa militantnim separatistom, koji u svakoj prilici pljuje na Srbiju i koji otvoreno zagovara hitlerovske granice Srbije (Canak)! To zaista moze samo u Srbiji, koja je sa Tadicem i njegovim DS prestala biti drzava! To je sad prcija od koje otkida koliko ko hoce! Sacekajte malo, Sandzak (srpsko ime "Raska" vise niko ne spominje!) i jug Srbije su na redu! I nemojte da uporedjujete sporazum Cvetkovic-Canak sa sporazumom Cvetkovic-Macek! Jer, onaj predratni Cvetkovic je, pritisnut teskim dogadjajima, sklapao sporazum sa jednim razumnim, mirnim i demokratskim politicarem, kakav je bio Vladko Macek (na celu Hrvatske seljacke stranke, ali, koliko znam, Slovenac po nacionalnosti). Nikad taj Macek nije napadao drzavu Jugoslaviju, iako je zastupao jedan veliki deo te drzave. Za razliku od njega, jedan mali, razbojnicki politicar (Canak) uspeva da goropadnim nastupom pritegne Cvetkovica, tu desetu kopiju predsednika Srbije (original i devet jacih kopija su Tadic i njegovi savetnici i skuotnose)! To pokazuje sve razmere bede i sramote u kojoj se nalazi Srbija, drzava koje vise nema. I da ne bude nedoumice - ime srpskog rastakanja glasi: Boris Tadic. On je pokrenuo pricu o autonomiji koja je ustvari stvaranje nove drzave, on sve radi sto mu iz Brisela narede, pa cak i malo vise od briselskih ocekivanja! On je Srbiji vec dosad naneo neuporedivo vise stete nego sto je to Macek uradio ondasnjoj Jugoslaviji! Jer, Macek je bio odogovoran politicar, dok je Tadic stecajni upravnik Srbije! Cestitam srpskom narodu na takvom predsedniku, i zelim vam od sveg srca da se koliko sutra probudite u novoj Austro-Augarskoj i u novom Otomanskom carstvu! Boplje niste zasluzili, kad Srbiji prepustate onima koji su namerili da Srbije nestane!
Препоруке:
0
0
4
петак, 13 новембар 2009 03:32
Владимир
@хиперборејац
Подсетићу Вас да већина народа није изабрала никакво растакање Србије, већ је изабрала патриотску владу, а то што је СПС издао своје бираче намеће другачији закључак.
Једна мала ствар коју би требало чинити у јавном дискурсу је бар не називати Пајтића, Чанка и осталу антисрпску екипу аутономашима, већ сецесионистима и/или сепаратистима. Под хитно треба почети са дизањем свести народа о томе ко су заправо "аутономаши".
Препоруке:
0
0
5
петак, 13 новембар 2009 03:40
Vojvodina na aukciji
Slobodane, sa tezama Vaseg teksta se slazem, delim Vasu zabrinutost, delim uzasnutost mnogih gradjana Srbije - ali mislim da Vas naslov nije adekvatan. Ko to vodi "bitku za Vjovodinu" i otud sad odjednom ta "bitka"? Pre se radi o tome da je neko - Boris i njegovi nalogodavci iz, kako on kaze, "prijateljske" Nemacke i ostataka EU, koja, kako on kaze, "nema alternativu" - izbacio Vojvodinu na sto i ponudio je na aukciju! Pa ko da vise - s tim sto je svima jasno da najvise imaju oni koji najvise otmu! Tako je i sad sa malim, histericnim Cankom, koji Milosevica naziva "nacional-socijalistom", ali to malom Canku iz naseg sokaka ne smeta da zagovara Srbiju u granicama koje joj je nametnuo nacional-socijalisticki vodja Adolf! A najveci problem je sto se tom Canku pridaje tolika vaznost - iz toga zakljucujem da je neko negde (u Briselu, Vasingtonu, Beogradu) odlucio da ustolici Canka za prvog vojvodjanskog vodju.
Препоруке:
0
0
6
петак, 13 новембар 2009 05:49
Милан
За све што нам креатори и идеолози нове полтрон,банане државе раде,ѕа сва понижења,обмане,лажи,за акције од 1000 евра,за нова радна места,ѕа споменик турској пријатељској војсци на Петроварадину,за поштене приватиѕације,ѕа послове века са Fiat-om,за предивну ситуацију у здравству,за некорумпирану управу,за извињења недужном напаћеном хрватском народу,за слободу медија,за љубав према нато-у,за бригу о радницима,за баснословне плате и пензије,за мала слатка задуживања,за јевтинији гас,за оживљавање привреде и још беконачно много сличних подвига криви смо искључиво сами. Статут је један од елемената којим се овај срамни ниѕ наставља.Оно што је најтужније је што само Бог зна кад и где ће се исти завршити.
Препоруке:
0
0
7
петак, 13 новембар 2009 06:50
Врт Торонто Канада
Сви знамо шта се спрема..са или без Дачићевих заврзлама.
Питам се како нико да скупи 100 хиљада потписа граћана Србије са захтевом да се не усвоји овакав Статут.
Да ли је забраљено да се на Ушчу организује скуп 100 хиљада људи и да им се прочита Антонићев елаборат,текст Коштунице,Вукадиновића..
Достојанствено за нашу Војводину.
(А цела збрка је настала око превођења измена статута са француског на српски.)
Скуп грађана у Новом Саду би окупио више него у Београду.
Да, подсећа на јогурт револуцију али није...Скуп је легитимно право грађанаа да испоље своје незадовољство у свим европским државама.
Мало храбрости...и мудроти..и добро организовати скупове да вам не би намесили неке непријатности..На скуп са пуним батеријама мобилних телефона и снимајте све..Супер документарац о ..Како се поштује воља гласача...и како се воли домовина...са или без ње..
Достојанствено за нашу Војводину.
Препоруке:
0
0
8
петак, 13 новембар 2009 07:03
Mladen
Ko nam je protivnik u bitci za Vojvodinu?Da li je to Čanak koji u izbornom telu Srbije prestavlja statističku grešku?Da li je to demokratska stranka koja ima apsolutnu vlast i u pokrajini i u državi?Ili je mžda protivnik Evropska unija predvodjena Nemačkom?Teško možemo dobiti i jednu bitku neznajući ko nam je pravi protivnik.
Препоруке:
0
0
9
петак, 13 новембар 2009 07:35
Харалампије
Браво професоре, битка још траје и мора се издржати, када су нажалост "народни представници" заражени "Стокхолмским синдромом" (и пре мексичког грипа) а и разумевање "о чему је реч", код многих је под великим упитником.
Одавно се питам, шта виде, шта им се нуди у чанку, када се подигне поклопац са те дрвене зделе? Зар не виде да у чанак може да стане јела само за једног, два, човека?
Препоруке:
0
0
10
петак, 13 новембар 2009 08:35
Dijasporac
Ustavni sud? G. Antoniću nemojte molim Vas spominjati
institucije države Srbije ,npr. taj sud od 2003 godine nije rešio spor oko zastave i grba.Sve su to
politički ljudi i tačka!
Препоруке:
0
0
11
петак, 13 новембар 2009 08:44
симонида
гђа Меркел, лепа Енџи, у сваком тренутку каже да сви они који живе у немачкој морају да говоре немачки како би били потпуно интегрисани у немачко друштво...о Лужичким Србима ни речи - они су после Првог светског рата у Версају тражили одцепљење од Немачке, због геноцида који вековима немачка спроводи над њима, а савезници их нису хтели подржати, напротив дозволили су да их Немци стрпају у затвор када су се вратили из Версаја и осуде на дугогодишње казне...
Препоруке:
0
0
12
петак, 13 новембар 2009 08:54
александар
Господине Антонићу,
да ли сте Ви стварно сигурни да су усвојени било какви амандмани СПС?
Хајде прво да видимо коначан текст.
Препоруке:
0
0
13
петак, 13 новембар 2009 09:01
Стева Надрљански
Ја се слажем са Чанком да треба мењати устав Србије. Ја бих га мењао баш тамо где се говори о аутономији тзв. Војводине. Тј. укинуо исту. А онда поразмислио о историјским регионима.
П.С. Ако сепаратисти не добију све што хоће, будите сигурни да ће се ово питање интернационализовати. Ипак ово није, као што ће се видети, српско-српски пројекат.
Препоруке:
0
0
14
петак, 13 новембар 2009 09:05
Љубиша Спасојевић
Нема неслагања између Пајтића и Тадића. Нема неслагања између различитих делова ДС. Сви су заједно и раде због сопствених интереса за туђе (непријатељске) интересе.
Препоруке:
0
0
15
петак, 13 новембар 2009 09:16
Раде
За Војводину, ма колико се упирали "аутономаши" и "националисти" око доказивања да они јесу за аутономију, постоје два решења: укидање или независност.
Искуство Црне Горе нам је толико свеже. Свако одлагање коначног питања уз обезбеђење значајних средстава администрацији у Новом Саду воде ка независности. Да је било државничке мудрости од Ђукановића би се тражио референдум већ 2001. године, а не би му се дало још пет година да се припреми и да убиједи и преведе многе у табор независности.
Тако ће у Војводини сви они који су против даљег растакања бити уклањани, а они који су за "већу" аутономију награђивани што ће водити повећању броја присталица независности. Преко медија и "локалних шаптача" ће се даље протурати теза о економском угњетавању Војвођана од стране Београда, а централисти ће бити проглашени реакцијом која не размије савремене европске токове.
Колико год овај Статут био прихватљив у овом тренутку, он је пирова побједа, јер у суштини представља почетак процеса осамостаљења. Зато одмах треба покренути кампању за укидање Војводине и регионализацију Србије.
Препоруке:
0
0
16
петак, 13 новембар 2009 09:21
хазар
@хазар
и хиперборејци и хазари су нестали одавно, тако да није ни битно :)
Препоруке:
0
0
17
петак, 13 новембар 2009 10:05
Даг
Аутономија Војводине није страначко већ државно питање, тако да се овакве одлуке не могу доносити прегласавањем од стране скупштинске већине, поготову ако она досеже тек до половине бирачког тела.
Симболочки ниво питања аутономашког питања веома је значајан, у социјалнопсихолошком смислу можда и кључан. Влада и академија су снажни државни симболи и они ће обављати своју покретачку улогу у социјалном пољу и тиме питање држати трајно отвореним.
Политичка магијска формула аутономије Војводине иста је каио и она европеистичка: бољи живот грађана (и грађанки). Разлике је само у томе у што су неки грађани више грађани од дригих, јер су индоктринирани конструсианим војвођанским идентитетом. У суштини, формула бољег живота је у својој бити банална и популистичка.
На геополитичком нивоу не треба заборавити интересе европских сила (Немачке) и атлантске силе (САД). Једна жели признање Косова и Метохије кроз замајавање Војводином, друга проширење сфере свог регионалног утицаја, то јест комадање Србије као наставак комадања Југославије. Једноставније речено, треба изградити још један берлински зид у Србији - поред јужног и онај северни, дуж Саве и Дунава.
Препоруке:
0
0
18
петак, 13 новембар 2009 10:09
Бане Б
Проблем са аутономашима/сеператистима тиња дуже време у Србији и зашто је онда народ на задњим изборима гласао за ДС? Ко ДС финансира и политички подржава, то је јасно барем то што стиже са немачке стране. Па шта сад кукамо, кад један добар део народа то тражио што смо сад и добили. Није нормално да један председник има у држави већи утицај него шеф владе. Шта да се ради кад народ пада на западне мамипаре и шарене лаже.
Препоруке:
0
0
19
петак, 13 новембар 2009 10:27
Ruzica Vujovic
Nazalost, moram da se slozim sa Biljanom, - statut za Vojvodinu, sa bilo kakvim tekstom , je katastrofalan razvoj dogadjaja. U Vojvodini ce drugi vladati nad Srbima a sama Vojvodina bice rasparcana izmedju suseda koji za svoje pohode na srpske teritorije, imovinu i zivote nikada nisu bili kaznjeni.
Ovako korumpirana "srpska" "elita" s jedne i odsustvo elementarne volje za opstanak u srpskom narodu s druge strane, posledica su antisrpskog obrazovnog sistema i "multikulturalnih" vrednosti (od "bratstva i jedinstva" pa nadalje) , na koje su Srbi, iako okruzeni ekstremno agresivnim etno-nacionalistima poput Hrvata i Madjara, jos uvek ponosni.
Препоруке:
0
0
20
петак, 13 новембар 2009 10:59
Милош
Тексту недостаје питање ОДГОВОРНОСТИ(пре свега политичке)оних који су усвојили првобитни предлог статута и који су нас месецима убеђивали да је он у складу са Уставом! И заиста ми је невероватно да то питање не поставља ни професор Антонић(за друге медије и новинаре се и не чудим)и да се сви задоовљавају убаченим термином"правно-техничка редакција". После признања да је статут био противуставан, многе спорне одредбе су избачене, али нажалост нису све(влада, ВАНУ, главни град), а и у самом закону има много тога спорног, почев од простог податка да се на Војводину преносе 153 надлежности!Зато не мислим да се треба опустити, потпуно подржавам започете протесте и перформансе ДСС, уз молбу да распоред тих протеста објаве на сајту или слично, како би и грађани који нису чланови странке могли да им присуствују. Јер у медијима чујем само да је протест одржан, а да не знам ни да је најављен
Препоруке:
0
0
21
петак, 13 новембар 2009 11:13
ben
Cilj regionalizacije je vise demokratije a manje
partokratije,to se ovom komedijom od statuta nece desiti.LDP,LSV,DS,kao partije proevropskog predznaka su kao osnovu regionalizacije uzele komunisticki i davno prevazidjeni model AP.Ta cinjenica dovoljno govori njihovoj "modernosti"i "viziji" naseg drustva.
Regionalizacija,ravnomjeran razvoj cijele Srbije,mora da postoji u svim predizbornim programima politickih
partija,a ne u postizbornoj trgovini koju gledamo
vec godinu dana.Francuska sa gotovo 70 miliona stanovnika ima jednu Akademiju a Srbija sa deset puta manje stanovnika treba da ima dvije ,tragikomicno.
Препоруке:
0
0
22
петак, 13 новембар 2009 11:22
boris tadic
I vojvodina i evropa
Препоруке:
0
0
23
петак, 13 новембар 2009 12:06
Мирослав Ђукић
Нажалост, Статут, са свим изменама, представља опасну ствар за Србију! Историја ће рећи да су сепаратисти добили једну важну битку у рату који су дуго водили и воде против Државе. Нама не недостају поуке, пример отцепљења Црне Горе је довољно поучан. Сепаратистичка и србомрзачка дрљевићевско-коминтернска клика изгледала је дефинитивно поражена у јануару 1989. А онда, полако, миц-по-миц, уз подршку споља и уз финансијска средства државе која су одувек контролисали, уз блазирану и незаинтересовану позицију званичног Београда, стигло се до 21. маја 2006. Сутрадан ујутро се интелектуална елита Србије пробудила и нашла у чуду: Шта то би!? Откуд сад па то!? Иста елита је још била буновна кад је власт Монтенегра, под притиском италијанских оптужница, признала независност лажи-државе "косова". Бојим се да се све одвија по истом сценарију.
Зато, ништа не треба испустити, треба учинити све да се ни овај ревидирани Статут не усвоји, као ни спорне одредбе Закона о преносу надлежности. Потребно је извршити притисак на посланике, и позиције и опозиције, да не гласају за ово.Зашто се и трећи пут Статут не би нашао пред посланицима Покрајинске Скупштине? У чему је проблем? Нека се тражи РЕФЕРЕНДУМ у целој Србији, да видимо шта нардо мисли о ВАНУ и осталим војвођанерским "ориђиналима"!
Надаље, потребно је заузети једну активнију, амбициознију и храбрију позицију према питањима аутономије и регионализма. Овде није реч о сукобу централизма и аутономизма, реч је о пуком опстанку државе, коју разбијају у име "аутономије". Шта је боље Срему, Бачкој и Банату, ако њихови новци тове алаве бирократе у Новом Саду, а не њихове парњаке у Београду? Шта има обичан Сремац, Бачванин, Банаћанин од тога? Добро, пренети ингеренције са Републике на ниже органе је у реду, али зашто их укотвити у покрајинској "влади"? Зашто их не спустити у општине, округе? Нама треба прича о томе шта је разумно и где организовати, сиромашној земљи не требају нове академије, авиони, камиони...
Препоруке:
0
0
24
петак, 13 новембар 2009 12:13
Teofilo Stivenson
Komentatori, cast pojedincima, premalo insistiraju na ulozi Borisa Tadica i DS-a u ovoj sramnoj igri od koje ce generacijama Srba brideti obrazi. Zasto? Da nije Boris neobavesten? Kao sto je neobavesten i o cinjenici da Srbija i Jugoslavija nisu bili iza Gvozdene zavese, pa se groteskne proslave pada Berlinskog zida ne moraju uprilicavati na najjadniji moguci nacin. Kao sto nije obavesten ni o transparentima u Novom Pazaru kojima se slave Naci kolaboranti, i o kojima antifa i slicne organizacije nacelnog, ali ne i sustinskog antifasizma cute i kriju ih kao zmija noge. Kao sto nije obavesten ni o patnjama Srba na Kosovu. Kao sto nije obavesten ni o kulturnom genocidu nad Srbima u Crnoj Gori, unistavanja naseg jezika, pisma, a uskoro i crkve od strane sektasa i protoustaskih ekstremista. Kao sto nije obavesten ni o zlocinima nad Srbima u Hrvatskoj i Makedoniji, o zapustenim grobljima i oskrnavljenim manastirima, O presiji nad Srbima u BiH i nad srpskom crkvom sirom Balkana.
O cemu uopste, sto se tice Srba, Boris Tadic, zna bilo sta? Ili je sve sto zna samo strah za sopstvenu fotelju?!
Препоруке:
0
0
25
петак, 13 новембар 2009 12:31
Мирослав Ђукић
...На јавној сцени тренутно је присутна крајње
упрошћена ситуација, вештачки направљена, која апсолутно одговара сепаратистима: Они се, као, залажу за "Аутономију", за "Војводину", а Београд им, као, то не да! Обичан човек, села, градови,
локалне заједнице, са својим реалним проблемима, нигде се не виде.
Потребно је артукулисати и организовати нешто што у народу постоји, на врло
хаотичном и неорганизованом нивоу. Из коментара видимо да многи Сремци, Банаћани из Руме, Ст. Пазове, Панчева, Вршца... гунђају на све што им се спрема - васкрс берлинског зида између њих и оближњег Београда, препреке које их одвајају од београдских шалтера, болница, социјалних служби, амбасада... и упућује их на географски удаљенији Нови Сад. Потребно је организовати нешто што се зове: Став и позиција Срема, позиција Баната, позиција Бачке! Шта је то интерес, на пример, Срема, а што не мора да буде по вољи новосадских бирократа? Која питања би могла да се решавају јефтиније у Зрењанину, а да грађанин не иде у Нови сад? Требају нам Срем/Банат/Бачка, изван оквира задатих у Новом Саду, као фактори на јавној сцени!
Када би се те три утеге појавиле у игри, биле би добар контратег који би држао бирократе и
"државотворце" у Новом Саду на узди!
Важно: Против артикулисане идеје Срема, Бачке, Баната, званични Нови Сад сутра не може да подигне као контра идеју и контра став - ништа! Аутономија на аутономију, надлежност на надлежност, децентрализација на децентрализацију! Рецимо: Иницијатива да се отвори Сремска Академија Наука, о трошку буџета Покрајине и на уштрб ВАНУ. Је ли
"Сремска академија" по дефиницији једна права
регионална академија? Јесте! Је ли по европским стандардима? Јесте! Је ли представља начин демократизације науке? Да! Према томе, или нам треба једна академија у Србији, или ћемо, поред САНУ и ВАНУ имати АНС, Банатску академију и Бачку
академију,а ове четири потоње о трошку Буџета Покрајине.
Препоруке:
0
0
26
петак, 13 новембар 2009 12:36
Марко
Позив свима на протесте!!!
Демократска странка Србије позива све грађане и представнике медија на протесте, који организује због усвајања војвођанског Статута.
У суботу, 14. новембра 2009. године у 11,00 часова, у Сомбору, на тргу Светог Ђорђа, испред Православне цркве. Присутнима ће се обратити потпредседник ДСС Слободан Самарџић и функционери ОО ДСС Сомбор.
У недељу 15. новембра 2009. године у 10,00 часова, у Кикинди, на Градском тргу. Присутнима ће се обратити председник Покрајинског одбора ДСС Зоран Лончар и функционери ОО ДСС Кикинда.
Препоруке:
0
0
27
петак, 13 новембар 2009 13:09
Родољуб
Да ли сте запазили неколико важних догађаја ових дана, који одударају од уобичајено грубе и безобзирне полтике ЕУ-САД према Србији:
- "Безв(е)изе" за Светог Николу (ок, само 90 дана, али шта сте очекивали, зелени картон?)
- Могуће одмрзавање ССП (не липши магаре... али, Максим више не лупа тако снажно по дивизији, ко зна зашто?)
- Подршка Србији за улазак у ЕУ од стране једних те истих, XYZ-земаља (била је и досада, али сад је добар термин да се нагази на гас...)
- Папа примио Аутократу (пре тога и Тупсона, али нема везе, наши смо!)
Неко је овде лепо рекао да је повучена нога, стена се закотрљала и сада нема назад! Или има, али ћемо муке да видимо док се почисти ово смеће иза ЗЕС-оваца!
Ако се мађарским сепаратистима (а изашли су са ОГОЉЕНОМ идејом мађарске државе на уштрб територије Србије, бре!) и "горштацима" икада стане на пут и ова неуставна решења пониште на неком будућем референдуму, неким новим Уставом у Скупштини... дајем нам 24 сата до поновног увођења виза, отказивању ССП те поновном саплитању свих врста!
Санкције? Меке, спољње, обложене, демфоване... ни то нам није далеко. Једном су видели да то лепо трпимо, лако ће опет да нас нагазе.
"Не веруј Данајцима ни када дарове носе".
Рећи ће неко: "параноидан си, Родољубе!" :)
Можда сам ја параноидан, али је ЕУ-Атлантида ШИЗОФРЕНА, јер нам у исто време машу "интеграцијама", а онда истог дана поподне Кацин, Ахтисари или она Паковица опале по нама као да смо синоћ сишли са Проклетија, масних брада, окрвављених ножева и пуни опљачканог плена, остављајући за собом стотине попаљених села!
Ја нисам луд, само читам шта они пишу и говоре.
Формирајмо странку - дочекајмо спремни изборе!
Препоруке:
0
0
28
петак, 13 новембар 2009 15:00
Problem ostaje, ne vredi stvaranje napetosti
Ustav RS nije dobio vecinu u AP Vojvodina, to se stalno zaboravlja. I to je fakat pa pozivanje na Ustav nije argument koji ce ubediti vecinu da je to ono pravo.Vecina Vojvodjana, pa i mi Srbi, zelimo bolji zivot i brzi put u Evropu. A to je moguce ako dobijemo vise prava na odlucivanje o sebi i svojim novcima.
Препоруке:
0
0
29
петак, 13 новембар 2009 15:12
Andjelka
Tadicu Borise spasi Srbiju, skloni se!
Препоруке:
0
0
30
петак, 13 новембар 2009 15:26
The Tao
Tadicevci koriste guzvu sa gripom sto je vise nego ocigledno. Nebuloze srpskih medija o opasnosti gripa neprestaju u onoj meri u kojoj separatisticka birokratija DS-a i njenih satelita otkida Srbiji telo i dusu. Sve ono sto je njegova ekselencija Cobel nehoticno izlanuo se sprovodi. Zakljucak je da su srpski konjusari mnogo verniji od slovenackih koje tako bezrazlozno ismejasmo krajem osamdesetih.
Препоруке:
0
0
31
петак, 13 новембар 2009 15:41
Problem ostaje...
Baš lepo,to se jednostavno reši ,ne stvaranjem još jednog centra moći,nego prenosom ovlaštenja(primarno prihoda) na opštine i nema VOJVOĐANERA,baš ti je ideja lepa!
Препоруке:
0
0
32
петак, 13 новембар 2009 15:44
Раде
Проблем остаје, као што рекох, референдум о укидању АП Војводине или о независности.
Независна Војводина сигурно може најбрже у Европу. Шта ће вам да вучете вагоне?
Препоруке:
0
0
33
петак, 13 новембар 2009 16:11
ветеран
Ко влада Србијом? ЗЕС-овци, продужена рука страних интереса, и националне мањине. Да, Устав Србије није добио већину у Војводини; у томе су "лигашима" и "пајтићевцима" ДОБРАНО помогле националне мањине (доказ: резултати гласања у општинама се већинским несрпским становништвом). Понавља се Црна Гора. Дан после референдума у Црној Гори добио сам сарајевске новине "Дневни аваз". Преко целе насловне стране "Аваза" писало је: БОШЊАЦИ ПОКЛОНИЛИ НЕЗАВИСНОСТ ЦРНОЈ ГОРИ!
Браћо Срби, памет у главу!
ПС
Једина национална мањина солидарна са Србијом и Србима, истовремено најобесправљенија, су РОМИ!
Препоруке:
0
0
34
петак, 13 новембар 2009 16:17
ББ један
Аутономија Војводине је само последњи у низу примене посебних правила на Србију. У свим бившим југословенским републикама има много више разлога за стварање региона па ипак ниједна од тих нових држава не помишља да се регионализује нити тзв. међународна заједница покреће то питање. Ако се једна земља и један народ више деценија третирају као изузетак кршећи постојећа међународна правила на његову штету, онда је крајње време да се тај народ и та земља отворено суоче са чињеницом да постоји историјска константа која се може назвати „српско питање“ или „српски случај“. То питање очигледно превазилази дневнополитичку раван па се у тој равни не може ни решавати. Анализе овог типа, мада луцидне и аргументоване - и стога драгоцене - не могу дати одговор на то питање јер се баве његовим манифестацијама а не његовом суштином. Ту суштину је тешко, можда и немогуће спознати, али би за будуће политичке битке, пре свега битку за опстанак државе Србије на мапи света - много значила бар свест о постојању „српског питања“ или „српског случаја“.
Препоруке:
0
0
35
петак, 13 новембар 2009 16:43
El Jefe
Kako je moguce da se jedno drzavotvorno pitanje, koje se tice svih gradjana Srbije ,resava, ne referendumom svih gradjana niti dvotrecinskom vecinom u skupstini vec jeftinim partijskim pijacarenjem?
REFERENDUM SVIH GRADJANA SRBIJE
Препоруке:
0
0
36
петак, 13 новембар 2009 16:50
Новосађанка
@Владимир
Подсетићу Вас да већина народа није изабрала никакво растакање Србије, већ је изабрала патриотску владу, а то што је СПС издао своје бираче намеће другачији закључак.
Препостављам да сте под патриотском владом мислили на ону коју би формирале ДСС и СРС.
Подсећам вас само на срамни тренутак кад је Томи Николићу, после само два (или мало више) дана, баш захваљујући ДСС-у, одузето преседниковање Народном скупштином! Никад нећу заборавити тадашњи превртљиви говор Милоша Алигрудића!
То је била гранична тачка кад је ДСС почео убрзано да губи поверење и заслужено буде овде где је данас.
Препоруке:
0
0
37
петак, 13 новембар 2009 18:36
au mile
Izvanredna analiza. Žalosno je da jedino iz ovih izvora možemo saznati kakvu nam sudbinu kroji semafor koalicija, dok su nam mediji puni besmislica i beskorisnih informacija. Antonić je dao veliki doprinos razotkrivanju medijskih manipulacija i kontorlisanjem političke volje gražanstva koje je potpuno anestezirano, bez slobodnih medija u diktaturi koja nije postojala za vreme miloševića. U vreme Milođevića je bilo svega nekoliko režimskih medija dok su opozicioni bili u većini. Danas, sa izuzetkom NSPM, Kurira i još par listova slobode nema ni u naznakama. Jedno more informacija u kojoj je potpuno skrivena suština.
Препоруке:
0
0
38
петак, 13 новембар 2009 19:25
Problem ostaje, neka ga svako resava kod sebe
Problem je tu. Srbi iz Vojvodine, medju kojima sam i ja zelimo vise prava na samostalno odlucivanja o problemima iz svakodnevnog zivota.Novi Sad je blizi i pogodniji od Beograda za te stvari.I Nis i Kragujevac imaju iste probleme ali jos ih nisu dobro uoblicili ali ce to doci. Ono sto je jeftinije, brze, efikasnije uvek u zivotu pobedi.
Препоруке:
0
0
39
петак, 13 новембар 2009 21:12
@au mile
U vreme Milođevića je bilo svega nekoliko režimskih medija dok su opozicioni bili u većini. Danas, sa izuzetkom NSPM, Kurira i još par listova slobode nema ni u naznakama.
A lupali smo u šerpe i zviždali!
Baš smo naseli! I to kako!
Da li se i vi kajete kao ja?
Препоруке:
0
0
40
петак, 13 новембар 2009 21:58
Урош
АП Војводину треба укинути и поделити на регионе са својим административним центрима у којима би Срби били већина.
Таквим новим регионима треба давати на располагање више новца него сад како би боље решавали проблеме који их муче.
Ако Јагодина произведе вредност Х и пошаље у Београд а назад добије вредност Х/10 тј. 1/10 послатог онда у том систему нешто гадно није у реду. Ето подлге за свакојаки сепаратизам па још ако тамо живи нека мањина ето прича о пљачкању и оружане побуне, мешања страног фактора и разбијања државе! Све смо то већ видели на примеру СФРЈ.
Просветни систем по сваку цену мора бити јединствен у целој држави. То није ствар региона.
Препоруке:
0
0
41
петак, 13 новембар 2009 22:00
драго.ца
@Problem ostaje, neka ga svako resava kod sebe
У великој си заблуди. Обичном човеку свакодневни живот је увек бољи у већој држави него у мањој: мањи порези (независно од величине државе, администација, здравство, образованје... мора да се плаћа и што је више становника то је све јефтиније и калитетније), већа правна сигурност (мања је могућност да се владајућа клика договори и ради мимо закона или што год их је воља -пример Мила и ЦГ), већа економска сигурност (веће тржиште пружа боље услове за економски развој) итд.
Када будете схватили какву сте грешку направили, биће касно. За тебе то неће важити само под условом да спадаш у оних десетак посто криминалаца и политиканата који мисле да ће бити део естаблишмента (који исто тако неће бити слободан да ради шта хоће, него ће морати да прихвати да ради оно што им праве газде наложе). А за своју децу одмах почни да тражиш стан у оно мало Србије што буде остало, јер ће доћи време да се морају иселити као и Срби из Хрватске, Федерације БиХ, КиМ...
Препоруке:
0
0
42
петак, 13 новембар 2009 22:12
Laplace
Ovo je početak rastakanja Srbije. Nalogodavac se zna. EU će obesmisliti na ovaj način čak i stavove Španije, Rumunije , Grčke, Slovačke i kipra da ne priznaju Kosovo. "Vlada" vojvođanska će biti nagrađivana iz Brisela onoliko koliko bude radila protiv Srbije, a radiće punim srcem. Sledi poznati scenario. Svako ko bude protiv "autonomaškog" rukovodstva biće nacionalsta, marginalizovan i neće imati pristup određenim radnim mestima. Kako je ova zemlja, zemlja poslušnih kadrova, tako će i autonomaši dobiti važne pozicije sa kojih će svakim danom sejati mržnju prema Srbiji. Primer Crne Gore to vrlo dobro ilistruje. Kad imaš medije, akademuju nauka (mogu preetpostaviti kakvi kadrovi će tamo sedeti), novac u rukama, a pri tom i podršku najvaćih neprijatelja Srbije (Nemačke, USA, Engleske, i dr.) koji su to sve i skuvali, onda je nebitno šta piše u Statutu, jer će sve biti tumačeno na način kako njima odgovara. E Srbijo, šta si dočekala. Braniti granice Srbije u takvim uslovima postaće besmisleno, a Srbija će u EU "nikada", tj. kad prizna Kosovo, jer Vojvodinu je već priznala.
Препоруке:
0
0
43
субота, 14 новембар 2009 01:05
Радгост
Питање:Док се буде обнављао мост преко Саве у Београду,значи ли то нпр.да би могао бити један
друмски и један железнички гранични прелаз?
ѕа Хазар
Хазари нису нестали,ено их у Авганистану;а старе
књиге казују да они за себе веле да су чеда израиља.
Није познато имају ли везе са плантажама мака.
за ау миле
Дакле,лупали у шерпе и звиждали!Подразумева се ваљда
да су ваше намере биле племените а последице плачевне,
плачевне и онима који нису лупали!
И сад,кајање,јел?
Кад већ помињете Милошевића:да је којим случајем ова
приватизација,на шерпама приспела,претходила продаји
друштвених станова,данас би у Србији било на милионе
бескућника,свирача на укулеле или само куку и леле.
Кајања никад доста,него шерпе у руке
па вратите пређашње стање онима који нису лупали!
Препоруке:
0
0
44
субота, 14 новембар 2009 09:29
ББ један
@Problem ostaje, neka ga svako resava kod sebe
„Брже, јефтиније, ефикасније“ решавање проблема грађана у локалним заједницама се постиже ДЕКОНЦЕНТРАЦИЈОМ управе. То је једна од могућих техника организације власти а састоји се у томе да централна министарства оснивају службе у локалним заједницама којима поверавају одређене надлежности. Дакле, да би грађани боље живели довољно је ПОВЕРИТИ неке надлежности локалним органима а није неопходно ПРЕНЕТИ их. У овом другом случају ће боље живети само локалне елите које ће се уздићи на ранг локалних барона – како се то каже. А што се тиче грађана – њихови проблеми ће заиста остати.
Препоруке:
0
0
45
субота, 14 новембар 2009 16:44
mile OVA
Vojvođanski suverenisti su izgubili bitku sa srbijanskim centralistima. Od svih bivših SFRJ konstituanata jedino u Vojvodini nije došlo do restitucije.1 od 8, poražavajuće, zar je Vojvodina zaista najgora? Nije, doće stvari na svoje.
Препоруке:
0
0
46
недеља, 15 новембар 2009 05:31
T. Karan
Jednog dana,kad sidje sa prestola,car Boris,ce se vratiti u direkciju(odakle je dobijao instrukcije,kao i Svilanovic)i kad izidje pred Parlament(EU)prva recenica ce mu biti "Ja sam svoj zadatak izvrsio-Srbije vise nema".Zivi bili pa vidjeli.
Препоруке:
0
0
47
недеља, 15 новембар 2009 12:51
milan
Nažalost današnja vlada Cvetković-Dačić je potpisala konfederaciju između srbije i vojvodine,i kapitulaciju demokratije i decentralizma u srbiji.
Препоруке:
0
0
48
недеља, 15 новембар 2009 13:31
300 + 1
@ mile OVA
Mislite 'konstituEnata', Mile. Jezik vas je odao, 'Mile'. A da ce stvari doci na svoje, slazem se: Kad se rezim promeni, a svezano kamenje razveze.
Препоруке:
0
0
49
недеља, 15 новембар 2009 18:59
mile OVA
300+1
Mislio sam kako sam napisao. Konstituanta je nominativ jednine .Reč Vojvodina je imenica ženskog roda, a SAP Vojvodina je bila konstituanta, lepše zvuči. Istina postoji dublet, koji ima isto značenje, konstituent -nominativ jednine. Sloboda izražavanja je u pitanju, a i estetika jezika. I jedna i druga reč su posuđenice u srpskom jeziku,koje nemaju odgovarajuću srpsku reč sa istim značenjem, s toga nije bilo potrebe sa Vaše strane za ''lingvističkom intervencijom''.
Препоруке:
0
0
50
понедељак, 16 новембар 2009 08:41
300 + 1
@ mileOva
Nije, naravno, u pitanju estetika. Jer Vasi politicki stavovi se podudaraju sa stavovima onih koji zastupaju kroatizme ('procesuirati') - u srpskom jeziku. To su Danas i B92, ali i ostali mediji koji namecu 'estetski' diskurs u okupiranoj Srbiji. Nista nije slucajno. Niti se bilo sta sme propustiti posle onoga sto nam se (Srbima, mislim) dogodilo u proteklih dvadeset godina. Ili je ovo upravo najava nekih novih, vojvodjanerskih izraza, pravdanih estetskim motivima?! Vojvodina nije Hrvatska. Niti ce to postati mirnim putem.
Препоруке:
0
0
51
понедељак, 16 новембар 2009 10:14
Jasna Simonović
T. Karan...Možda će reći ali istina je da neutralne Srbije ima samo "videti" Srbiju nije uvek lako, naročito kada se nalazi "ispred nosa"...
U zemlji u kojoj "društvene nauke" igraju egzakni ples, a "prirodne nauke" brkaju decu od 6 meseci i 4 godine, sezonsku i A H1N1 administraciju vakcine, sve se ipak može završiti dobro, sam da to "zlo" koje se zove sujeta prestiža ponovo ne uzme svoj "danak"...Sviće danak, zar ne?
Препоруке:
0
0
52
понедељак, 16 новембар 2009 11:05
Cernisevski
boris tadic
I vojvodina i evropa
- Genijalno ! :-)
Препоруке:
0
0
53
понедељак, 16 новембар 2009 20:56
mile OVA
300+1
Ne treba biti stručnjak za jezik da bi se zaključilo da reč konstituanta nema slovensko poreklo, samim tim ne može biti kroatizam. Reč konstituanta je latinskog porekla i opisno na srpskom jeziku znači ustavotvorna jedinica.Može se kazati i konstitutivna jedinica što je sintagma istog značenja.Vama je važno koje sam ja nacionalnosti, ciljate da sam Hrvat. Vašu nacionalnost lako je prozreti čim aludirate da je neko Hrvat, nije vam to dobra rabota. Bio ja Hrvat ili Srbin ili nemao nacionalnost, već nacionalno poreklo, potpuno je nevažno. U dvadesetprvom veku valjda nacionalna pripadnost više nije glavni čimbenik osobne identifikacije . Zbog Vas ću, ako Vam repliciram, u svojim budućim komentarima pisati što više kroatizama, razlog je jednostavan , kroatizmi imaju isto pravo opstojnosti u srpskom jeziku kao i turcizmi, germanizmi, rusizmi, hungarizmi... Naravno da Vojvodina nije Hrvatska ,nikad nije bila, niti će biti. Vojvodina je u sastavu Srbije od 1918. tako će i biti ,ali kao konstitutivna jedinica kao što je bilo .Polako ,Vojvodina je monotona regija- ravničarska , stvari se u njoj sporo ali neumitno događaju .Naravno da ne postoji vojvodjanski jezik, ali postoje srpski govori Vojvodine o kojima Matica Srpska izdaje rečnik. Nego, iz vašeg prošlog komentara nešto mi nije jasno. Naime, kažete stvari će doći na svoje mesto ,između ostalog, kada se ''svezano kamenje razveze'', znam da niste mislili da se kamenje recimo kamionima odnese negde, već ste mislili kad se kamenje razveže. Prosim vas pojasnite mi svoje misli. Po meni tada će kamenje biti slobodno a znam šta znači reč kamenovanje.
Препоруке:
0
0
54
понедељак, 16 новембар 2009 22:58
@mileOva
'Vašu nacionalnost lako je prozreti čim aludirate da je neko Hrvat, nije vam to dobra rabota. Bio ja Hrvat ili Srbin ili nemao nacionalnost, već nacionalno poreklo, potpuno je nevažno. U dvadesetprvom veku valjda nacionalna pripadnost više nije glavni čimbenik osobne identifikacije.'
Nigde nisam 'ciljao' na to da ste Hrvat. Rekao sam (procitajte ponovo, ako niste razumeli) da koristite kroatizme poput medija koji promovisu diskurs okupacije u unistenoj, pokradenoj i razorenoj Srbiji. Sad se valjda dobro razumemo? Nisam aludirao na to da ste Hrvat. Vas diskurs govori mnogo vise od Vase nacionalnosti; to je diskurs onih koji Srbiju unistavaju vec punu deceniju. Naravno da u 21. veku nacionalnost ne treba da bude vazna, ni onima u Hrvatskoj, ni onima u muslimanskoj BiH, ni donedavnim sugradjanima u Crnoj Gori koji vrse kulturni genocid nad Srbima, ni juznim susedima, a ni neovojvodjanerima. O Vojvodini ne morate da me ucite;moji tu zive bar cetiri stotine godina; znaci - duze od Cankovih, duze od Balasevicevih, duze od Gruhonjicevih predaka, prema tome, znam bolje od mnogih o cemu se radi. A sto se tice kamenja, parafrazirao sam Sv. Savu. Ali od nekoga ko insistira na jeziku Danasa, Blica i B92 (na kroatizmima u srpskom politickom diskursu, a ne na hrvatstvu, sto je potpuno nevazno, i jeste -legitimno), to se nije ni dalo ocekivati. Da biste Srbima drzali lekcije, mozda bi bilo korisnije da o njima nesto prvo saznate, umesto sto zagovarate otimanje njihove zemlje. Oteto - prokleto. To se vidi samo stotinak kilometara na Zapad. Neuroze su sve vece, bez obzira na to sto je Srba - sve manje.
Lijep pozdrav (For the record: Imam u porodici osoba iz Hrvatske. I jos nesto: Nisu [svi] Srbi).
Препоруке:
0
0
55
уторак, 17 новембар 2009 00:42
Грађанска иницијатива за укидање АП Војводина
Један од начина борбе за Србију и Војводину је и иницијатива грађана (предлог) за расписивањем референдума за укидање АП Војводина овакве каква је данас. Потребно је 10% уписаних бирача. То не би требао да буде неки велики проблем а добило би се много укидањем непотребних покрајинских органа и непотребне администрације, толико да би се покрио буџетски дефицит Србије. Текст нацрта (као идеје) је следећи:
Ми грађани и грађанке Војводине покрећемо грађанску иницијативу за расписивање референдума на територији АП Војводина у циљу укидања исте јер је покрајинска администрација превелика и легло корупције на свим нивоима и зато сматрамо да ћемо своја уставна и људска права на бољи начин остваривати ван оквира АП Војводине у оквиру Републике Србије.
Надлежности покрајинске администрације треба пренети, где год је то могуће, на локалне самоуправе а преостале вратити у надлежност Републике Србије из разлога економичности и боље организације привредног и друштвеног живота на територији целе Републике Србије. АП Војводина тренутно постоји због покрајинске администрације која је плаћена несразмерно свом доприносу укупном привредном и друштвеном животу на територији АП Војводина.
Позивамо политичке странке и организације цивилног друштва да подрже ову иницијативу јер је она у изворном интересу грађана и грађанки садашње АП Војводина.
Сведоци смо да покрајинска администрација дуплирањем надлежности и својим непромишљеним потезима сваким даном уништава привреду и друштвени живот АП Војводине и правни систем Републике Србије.
Ову грађанску иницијативу доставити Председнику Републике Србије, Скупштини Србије, Влади републике Србије и Скупштини АП Војводина
Препоруке:
0
0
56
уторак, 17 новембар 2009 07:45
луди скретничар
Здушно подржавам идеју о потпуном укидању аутономије Војводине. Националне мањине треба да имају персоналну аутономију уз могућност повезивања општина у којима су већина.
Нема аутономије за Србе унутар Србије!
Препоруке:
0
0
57
среда, 18 новембар 2009 05:41
Е мој 300+1
Е мој 300+1. Сигуран сам да нисте прави српски националиста. Јер да јесте у овој кризи се не бисте бавили са речима. А знате зашто се бавите с њима? Зато што сте присталица ДСС. А знате зашто ДСС у последњих годину дана спомиње ову тему? Па да би избегао одговор на питање шта се десило са територијом Савезне Републике Југославије, затим Заједнице Србије и Црне Горе. Дакле, пријатељу наша држава је смањена за скоро трећину територије, а могуће је да губимо најбољи део своје земље Војводину. Осим смањења територије, губљења простора и људи на њему, ослабили смо војску и распродали привреду. Незапосленост је 1 милион. Млади у наркоманији. Све ове ''темице''' ДСС избегава и наводи ''националисте'' на тезу да је изгубљен рат у језику. Наравно, наивни наседају на трик. Увек има наивних. Причају о ''речима'' али им је тема о Војводини како рече неко вече Оља Бећковић досадна. Не би се баш могло рећи да је досадна. Напротив, никоме није ова тема досадна.
П.С. Узгред буди речено, свој коментар сте написали на латиници. Зар бих ја сад требао да због тога доведем у питање ваше српство? Иначе, још нешто. Нисам присталица дискурса Друге србије, али питам се: који је то ''естетски дискурс'' Друге Србије?
Препоруке:
0
0
58
среда, 18 новембар 2009 12:19
@ E moj...
E, pa nije napisan na latinici, jer nema dijakritickih znakova koji su u Srbiju usli sa gajevicom posle Drugog svetskog rata. Koristim strane citate u svojim komentarima, pa mi to odgovara, a moje srpstvo i srpsko poreklo mozete da dovodite u pitanje koliko god hocete. Narocito kad citirate Olju Beckovic. Jer sve sto o meni kazete samim tim cinom postaje ne samo problematizovano vec i obezvredjeno. Uzgred: Nismo prijatelji, ne poznajem Vas. Takodje: Nikada u zivotu nisam glasao za DSS (ni za 'Vas' SPS ako ste glasac DS i LDPov zaposleni). To ste mi napakovali, kao sto verovatno pakujete i mnoge druge stvari u svojim komentarima. Kako ste stigli do tog zakljucka, ne znam. Verovatno istom metodom koja Vam je pomogla da zakljucite da vredi slusati Olju Beckovic. Ne kazem gledati, vec slusati, jer taj glagol podrazumeva poslusnost, tako karakteristicnu za grimiznu masu drugosrbijanaca kojoj ni samozavaravanje, ni 'javno odricanje' od sopstvenih uzora ne pomaze.
Zaista, za sve je kriv SM (bez vlasti deset godina, mrtav vec dugo). Ili Kostunica (bez vlasti vec dugo, bez medija vec deset godina). Inace, jednacina je u Srbiji jednostavna. Na vlast je dosao Lenjin, sa svojim jurisnicima. Lenjin je nestao (revolucija jede svoju decu), a posle njega je na vlast dosao Koba. O njemu, naravno ne govorite. A unosi Vam se (nam se) svakog dana u lice. Ili Vam zaista jedinu dusevnu hranu daju uspesi srpskih sportista?
Estetski diskurs druge Srbije predstavljaju Beton i Markovic, Baljak i Stojanovic, Srbljanovic, Prokic, David i Arsenijevic (eto, i on je knjizevnik), Vidojkovic, etc., i sve sto razglasne stanice koje njihove tekstove objavljuju cine da ovoj drzavi bude gore, a ovom narodu teze. Ukljucujuci i prilicno ogavne tekstove o izboru novog poglavara SPC, ovih dana. U istim novinama u kojima te estete objavljuju. I koje u Srbiji retko ko cita, osim, mozda, Vas. Mozda, kazem. A mozda i ne.
Препоруке:
0
0
59
среда, 18 новембар 2009 12:29
@ E moj... (Drugi deo: O jeziku)
Zamerate mi odluku da pisem 'kompjuterskim jezikom'. Da pogledamo Vas 'srpski':
Е мој 300+1. Сигуран сам да нисте прави српски националиста. Јер да јесте у овој кризи се не бисте бавили са речима. А знате зашто се бавите с њима?
Bavite SE recima, a ne SA recima. I to nema nikakve veze sa nacionalizmom. Nejasnost Vasih reci je odraz nejasnosti misli. Da budem jasniji: Pisete smuseno,
П.С. Узгред буди речено, свој коментар сте написали на латиници.
Ili uzgred, ili budi receno. I jedno i drugo je nepotrebno. Eliminisite gramaticke i stilske greske pa mi onda drzite predavanja.
Препоруке:
0
0
60
среда, 18 новембар 2009 15:18
mile OVA
300+1
Vaš komentar ni po jednom pitanju ne korespondira mom prethodnom, glede toga nema potrebe replicirati. Nego, jedna stvar mi je zanimljiva a nedavno sam je uočio. Naime , Vi uopće niste komentirali članak S.A. , a dali ste ''komentar'' na njegov članak. Ta činjenica , a i druga, da se potpisujete kao 300+1 , što aludira da se osećate tristotinaprvim Spartancem, kazuje mi dosta o Vama.Uzgred, nikakve sveze sa Hrvatima , Hrvatskom, pogotovo hrvatstvom nemam. Istina, bio sam u SR Hrvatskoj na moru više puta , kao dete, osamdesetih godina prošloga stoljeća i neki puta gledam nogomet na HRT-u. Lijep pozdrav Vama takođe.
Препоруке:
0
0
61
среда, 18 новембар 2009 21:25
Е мој 300+2
Одговор Вам је лош. Види се да сте изнервирани. Не вреди Вам даље реплицирати. Написао сам шта сам написао. На жалост у праву сам. Разбијена је СРЈ, Заједница Србије и Црне Горе, Војводина можда одлази, привреда је распродата, незапосленсот 1. милион, опозиција разједињена.Неко је одговоран за то, и неће га спасити одговорности, ако не кривичне онда бар моралне, приче о језику.Поздрав и немјте се нервирати. Аргументи су аргументи.
Препоруке:
0
0
62
четвртак, 19 новембар 2009 09:27
300 + 1
Cini mi se da sam u odgovorima sasvim direktno govorio o Vojvodini. Znaci: Odgovorio sam vam apostrofirajuci probleme vezane za vojvodjansko pitanje, jezik, ali i stranke na vlasti (clanstvo u DS i zaposljavanje u LDPu), od cega ste vi, po obicaju pobegli glavom bez obzira. Po obicaju, kazem, zato sto vec godinu dana citam odgovore sa slicnim podtekstom. I strah od kritike vlasti je uvek njihova glavna karakteristika.
Stand up. Confront your fears. Ili ove poruke prevedite savetnicima, partijskim drugovima i poslodavcima. I kada to ucinite, traumaticno iskustvo ce mozda nestati.
Треба доносити закључке не по томе колико је избачено,јер није ни требало да буде у Статуту и пред посланицима Србије, него да ли је било шта неуставно и спорно остало у Статуту и недопустиваје "ГАЛАНТАНОСТ ПРЕМА СТАТУТУ НА РАЧУН УСТАВА" ни у једном зарезу а не у нечему више.
Ретко се не слажем са Вама, али ово је ситуација када не делим Ваше мишљење да је опозиција остала без снажног адута о издаји државе Србије. Замислите да Вам доктор каже - извадили смо вам десет метака из тела, а оставили смо два, у плућима и бубрезима, и отпуштамо вас кући. Јел би му били захвални за извађене метке, или огорчени што вам је оставио она два. Има материјала више него довољно да се покрене серија протеста. Друго је питање да ли је опозиција заинтересована и спремна за озбиљну кампању и акцију.
ко су ови људи што их је народ изабрао да воде србију... ко су заиста
или какви су то људи који су ове и овакве људе овластили да нас као нацију збришу
какав је ово народ када овакве људе бира за вође
последња битка за мањину која жели дугачију србиију
већина је већ изабрала растакање србије
какав народ!
Подсетићу Вас да већина народа није изабрала никакво растакање Србије, већ је изабрала патриотску владу, а то што је СПС издао своје бираче намеће другачији закључак.
Једна мала ствар коју би требало чинити у јавном дискурсу је бар не називати Пајтића, Чанка и осталу антисрпску екипу аутономашима, већ сецесионистима и/или сепаратистима. Под хитно треба почети са дизањем свести народа о томе ко су заправо "аутономаши".
Питам се како нико да скупи 100 хиљада потписа граћана Србије са захтевом да се не усвоји овакав Статут.
Да ли је забраљено да се на Ушчу организује скуп 100 хиљада људи и да им се прочита Антонићев елаборат,текст Коштунице,Вукадиновића..
Достојанствено за нашу Војводину.
(А цела збрка је настала око превођења измена статута са француског на српски.)
Скуп грађана у Новом Саду би окупио више него у Београду.
Да, подсећа на јогурт револуцију али није...Скуп је легитимно право грађанаа да испоље своје незадовољство у свим европским државама.
Мало храбрости...и мудроти..и добро организовати скупове да вам не би намесили неке непријатности..На скуп са пуним батеријама мобилних телефона и снимајте све..Супер документарац о ..Како се поштује воља гласача...и како се воли домовина...са или без ње..
Достојанствено за нашу Војводину.
Одавно се питам, шта виде, шта им се нуди у чанку, када се подигне поклопац са те дрвене зделе? Зар не виде да у чанак може да стане јела само за једног, два, човека?
institucije države Srbije ,npr. taj sud od 2003 godine nije rešio spor oko zastave i grba.Sve su to
politički ljudi i tačka!
да ли сте Ви стварно сигурни да су усвојени било какви амандмани СПС?
Хајде прво да видимо коначан текст.
П.С. Ако сепаратисти не добију све што хоће, будите сигурни да ће се ово питање интернационализовати. Ипак ово није, као што ће се видети, српско-српски пројекат.
Искуство Црне Горе нам је толико свеже. Свако одлагање коначног питања уз обезбеђење значајних средстава администрацији у Новом Саду воде ка независности. Да је било државничке мудрости од Ђукановића би се тражио референдум већ 2001. године, а не би му се дало још пет година да се припреми и да убиједи и преведе многе у табор независности.
Тако ће у Војводини сви они који су против даљег растакања бити уклањани, а они који су за "већу" аутономију награђивани што ће водити повећању броја присталица независности. Преко медија и "локалних шаптача" ће се даље протурати теза о економском угњетавању Војвођана од стране Београда, а централисти ће бити проглашени реакцијом која не размије савремене европске токове.
Колико год овај Статут био прихватљив у овом тренутку, он је пирова побједа, јер у суштини представља почетак процеса осамостаљења. Зато одмах треба покренути кампању за укидање Војводине и регионализацију Србије.
и хиперборејци и хазари су нестали одавно, тако да није ни битно :)
Симболочки ниво питања аутономашког питања веома је значајан, у социјалнопсихолошком смислу можда и кључан. Влада и академија су снажни државни симболи и они ће обављати своју покретачку улогу у социјалном пољу и тиме питање држати трајно отвореним.
Политичка магијска формула аутономије Војводине иста је каио и она европеистичка: бољи живот грађана (и грађанки). Разлике је само у томе у што су неки грађани више грађани од дригих, јер су индоктринирани конструсианим војвођанским идентитетом. У суштини, формула бољег живота је у својој бити банална и популистичка.
На геополитичком нивоу не треба заборавити интересе европских сила (Немачке) и атлантске силе (САД). Једна жели признање Косова и Метохије кроз замајавање Војводином, друга проширење сфере свог регионалног утицаја, то јест комадање Србије као наставак комадања Југославије. Једноставније речено, треба изградити још један берлински зид у Србији - поред јужног и онај северни, дуж Саве и Дунава.
Ovako korumpirana "srpska" "elita" s jedne i odsustvo elementarne volje za opstanak u srpskom narodu s druge strane, posledica su antisrpskog obrazovnog sistema i "multikulturalnih" vrednosti (od "bratstva i jedinstva" pa nadalje) , na koje su Srbi, iako okruzeni ekstremno agresivnim etno-nacionalistima poput Hrvata i Madjara, jos uvek ponosni.
partokratije,to se ovom komedijom od statuta nece desiti.LDP,LSV,DS,kao partije proevropskog predznaka su kao osnovu regionalizacije uzele komunisticki i davno prevazidjeni model AP.Ta cinjenica dovoljno govori njihovoj "modernosti"i "viziji" naseg drustva.
Regionalizacija,ravnomjeran razvoj cijele Srbije,mora da postoji u svim predizbornim programima politickih
partija,a ne u postizbornoj trgovini koju gledamo
vec godinu dana.Francuska sa gotovo 70 miliona stanovnika ima jednu Akademiju a Srbija sa deset puta manje stanovnika treba da ima dvije ,tragikomicno.
Зато, ништа не треба испустити, треба учинити све да се ни овај ревидирани Статут не усвоји, као ни спорне одредбе Закона о преносу надлежности. Потребно је извршити притисак на посланике, и позиције и опозиције, да не гласају за ово.Зашто се и трећи пут Статут не би нашао пред посланицима Покрајинске Скупштине? У чему је проблем? Нека се тражи РЕФЕРЕНДУМ у целој Србији, да видимо шта нардо мисли о ВАНУ и осталим војвођанерским "ориђиналима"!
Надаље, потребно је заузети једну активнију, амбициознију и храбрију позицију према питањима аутономије и регионализма. Овде није реч о сукобу централизма и аутономизма, реч је о пуком опстанку државе, коју разбијају у име "аутономије". Шта је боље Срему, Бачкој и Банату, ако њихови новци тове алаве бирократе у Новом Саду, а не њихове парњаке у Београду? Шта има обичан Сремац, Бачванин, Банаћанин од тога? Добро, пренети ингеренције са Републике на ниже органе је у реду, али зашто их укотвити у покрајинској "влади"? Зашто их не спустити у општине, округе? Нама треба прича о томе шта је разумно и где организовати, сиромашној земљи не требају нове академије, авиони, камиони...
O cemu uopste, sto se tice Srba, Boris Tadic, zna bilo sta? Ili je sve sto zna samo strah za sopstvenu fotelju?!
упрошћена ситуација, вештачки направљена, која апсолутно одговара сепаратистима: Они се, као, залажу за "Аутономију", за "Војводину", а Београд им, као, то не да! Обичан човек, села, градови,
локалне заједнице, са својим реалним проблемима, нигде се не виде.
Потребно је артукулисати и организовати нешто што у народу постоји, на врло
хаотичном и неорганизованом нивоу. Из коментара видимо да многи Сремци, Банаћани из Руме, Ст. Пазове, Панчева, Вршца... гунђају на све што им се спрема - васкрс берлинског зида између њих и оближњег Београда, препреке које их одвајају од београдских шалтера, болница, социјалних служби, амбасада... и упућује их на географски удаљенији Нови Сад. Потребно је организовати нешто што се зове: Став и позиција Срема, позиција Баната, позиција Бачке! Шта је то интерес, на пример, Срема, а што не мора да буде по вољи новосадских бирократа? Која питања би могла да се решавају јефтиније у Зрењанину, а да грађанин не иде у Нови сад? Требају нам Срем/Банат/Бачка, изван оквира задатих у Новом Саду, као фактори на јавној сцени!
Када би се те три утеге појавиле у игри, биле би добар контратег који би држао бирократе и
"државотворце" у Новом Саду на узди!
Важно: Против артикулисане идеје Срема, Бачке, Баната, званични Нови Сад сутра не може да подигне као контра идеју и контра став - ништа! Аутономија на аутономију, надлежност на надлежност, децентрализација на децентрализацију! Рецимо: Иницијатива да се отвори Сремска Академија Наука, о трошку буџета Покрајине и на уштрб ВАНУ. Је ли
"Сремска академија" по дефиницији једна права
регионална академија? Јесте! Је ли по европским стандардима? Јесте! Је ли представља начин демократизације науке? Да! Према томе, или нам треба једна академија у Србији, или ћемо, поред САНУ и ВАНУ имати АНС, Банатску академију и Бачку
академију,а ове четири потоње о трошку Буџета Покрајине.
Демократска странка Србије позива све грађане и представнике медија на протесте, који организује због усвајања војвођанског Статута.
У суботу, 14. новембра 2009. године у 11,00 часова, у Сомбору, на тргу Светог Ђорђа, испред Православне цркве. Присутнима ће се обратити потпредседник ДСС Слободан Самарџић и функционери ОО ДСС Сомбор.
У недељу 15. новембра 2009. године у 10,00 часова, у Кикинди, на Градском тргу. Присутнима ће се обратити председник Покрајинског одбора ДСС Зоран Лончар и функционери ОО ДСС Кикинда.
- "Безв(е)изе" за Светог Николу (ок, само 90 дана, али шта сте очекивали, зелени картон?)
- Могуће одмрзавање ССП (не липши магаре... али, Максим више не лупа тако снажно по дивизији, ко зна зашто?)
- Подршка Србији за улазак у ЕУ од стране једних те истих, XYZ-земаља (била је и досада, али сад је добар термин да се нагази на гас...)
- Папа примио Аутократу (пре тога и Тупсона, али нема везе, наши смо!)
Неко је овде лепо рекао да је повучена нога, стена се закотрљала и сада нема назад! Или има, али ћемо муке да видимо док се почисти ово смеће иза ЗЕС-оваца!
Ако се мађарским сепаратистима (а изашли су са ОГОЉЕНОМ идејом мађарске државе на уштрб територије Србије, бре!) и "горштацима" икада стане на пут и ова неуставна решења пониште на неком будућем референдуму, неким новим Уставом у Скупштини... дајем нам 24 сата до поновног увођења виза, отказивању ССП те поновном саплитању свих врста!
Санкције? Меке, спољње, обложене, демфоване... ни то нам није далеко. Једном су видели да то лепо трпимо, лако ће опет да нас нагазе.
"Не веруј Данајцима ни када дарове носе".
Рећи ће неко: "параноидан си, Родољубе!" :)
Можда сам ја параноидан, али је ЕУ-Атлантида ШИЗОФРЕНА, јер нам у исто време машу "интеграцијама", а онда истог дана поподне Кацин, Ахтисари или она Паковица опале по нама као да смо синоћ сишли са Проклетија, масних брада, окрвављених ножева и пуни опљачканог плена, остављајући за собом стотине попаљених села!
Ја нисам луд, само читам шта они пишу и говоре.
Формирајмо странку - дочекајмо спремни изборе!
Независна Војводина сигурно може најбрже у Европу. Шта ће вам да вучете вагоне?
Браћо Срби, памет у главу!
ПС
Једина национална мањина солидарна са Србијом и Србима, истовремено најобесправљенија, су РОМИ!
REFERENDUM SVIH GRADJANA SRBIJE
Препостављам да сте под патриотском владом мислили на ону коју би формирале ДСС и СРС.
Подсећам вас само на срамни тренутак кад је Томи Николићу, после само два (или мало више) дана, баш захваљујући ДСС-у, одузето преседниковање Народном скупштином! Никад нећу заборавити тадашњи превртљиви говор Милоша Алигрудића!
То је била гранична тачка кад је ДСС почео убрзано да губи поверење и заслужено буде овде где је данас.
A lupali smo u šerpe i zviždali!
Baš smo naseli! I to kako!
Da li se i vi kajete kao ja?
Таквим новим регионима треба давати на располагање више новца него сад како би боље решавали проблеме који их муче.
Ако Јагодина произведе вредност Х и пошаље у Београд а назад добије вредност Х/10 тј. 1/10 послатог онда у том систему нешто гадно није у реду. Ето подлге за свакојаки сепаратизам па још ако тамо живи нека мањина ето прича о пљачкању и оружане побуне, мешања страног фактора и разбијања државе! Све смо то већ видели на примеру СФРЈ.
Просветни систем по сваку цену мора бити јединствен у целој држави. То није ствар региона.
У великој си заблуди. Обичном човеку свакодневни живот је увек бољи у већој држави него у мањој: мањи порези (независно од величине државе, администација, здравство, образованје... мора да се плаћа и што је више становника то је све јефтиније и калитетније), већа правна сигурност (мања је могућност да се владајућа клика договори и ради мимо закона или што год их је воља -пример Мила и ЦГ), већа економска сигурност (веће тржиште пружа боље услове за економски развој) итд.
Када будете схватили какву сте грешку направили, биће касно. За тебе то неће важити само под условом да спадаш у оних десетак посто криминалаца и политиканата који мисле да ће бити део естаблишмента (који исто тако неће бити слободан да ради шта хоће, него ће морати да прихвати да ради оно што им праве газде наложе). А за своју децу одмах почни да тражиш стан у оно мало Србије што буде остало, јер ће доћи време да се морају иселити као и Срби из Хрватске, Федерације БиХ, КиМ...
друмски и један железнички гранични прелаз?
ѕа Хазар
Хазари нису нестали,ено их у Авганистану;а старе
књиге казују да они за себе веле да су чеда израиља.
Није познато имају ли везе са плантажама мака.
за ау миле
Дакле,лупали у шерпе и звиждали!Подразумева се ваљда
да су ваше намере биле племените а последице плачевне,
плачевне и онима који нису лупали!
И сад,кајање,јел?
Кад већ помињете Милошевића:да је којим случајем ова
приватизација,на шерпама приспела,претходила продаји
друштвених станова,данас би у Србији било на милионе
бескућника,свирача на укулеле или само куку и леле.
Кајања никад доста,него шерпе у руке
па вратите пређашње стање онима који нису лупали!
„Брже, јефтиније, ефикасније“ решавање проблема грађана у локалним заједницама се постиже ДЕКОНЦЕНТРАЦИЈОМ управе. То је једна од могућих техника организације власти а састоји се у томе да централна министарства оснивају службе у локалним заједницама којима поверавају одређене надлежности. Дакле, да би грађани боље живели довољно је ПОВЕРИТИ неке надлежности локалним органима а није неопходно ПРЕНЕТИ их. У овом другом случају ће боље живети само локалне елите које ће се уздићи на ранг локалних барона – како се то каже. А што се тиче грађана – њихови проблеми ће заиста остати.
Mislite 'konstituEnata', Mile. Jezik vas je odao, 'Mile'. A da ce stvari doci na svoje, slazem se: Kad se rezim promeni, a svezano kamenje razveze.
Mislio sam kako sam napisao. Konstituanta je nominativ jednine .Reč Vojvodina je imenica ženskog roda, a SAP Vojvodina je bila konstituanta, lepše zvuči. Istina postoji dublet, koji ima isto značenje, konstituent -nominativ jednine. Sloboda izražavanja je u pitanju, a i estetika jezika. I jedna i druga reč su posuđenice u srpskom jeziku,koje nemaju odgovarajuću srpsku reč sa istim značenjem, s toga nije bilo potrebe sa Vaše strane za ''lingvističkom intervencijom''.
Nije, naravno, u pitanju estetika. Jer Vasi politicki stavovi se podudaraju sa stavovima onih koji zastupaju kroatizme ('procesuirati') - u srpskom jeziku. To su Danas i B92, ali i ostali mediji koji namecu 'estetski' diskurs u okupiranoj Srbiji. Nista nije slucajno. Niti se bilo sta sme propustiti posle onoga sto nam se (Srbima, mislim) dogodilo u proteklih dvadeset godina. Ili je ovo upravo najava nekih novih, vojvodjanerskih izraza, pravdanih estetskim motivima?! Vojvodina nije Hrvatska. Niti ce to postati mirnim putem.
U zemlji u kojoj "društvene nauke" igraju egzakni ples, a "prirodne nauke" brkaju decu od 6 meseci i 4 godine, sezonsku i A H1N1 administraciju vakcine, sve se ipak može završiti dobro, sam da to "zlo" koje se zove sujeta prestiža ponovo ne uzme svoj "danak"...Sviće danak, zar ne?
I vojvodina i evropa
- Genijalno ! :-)
Ne treba biti stručnjak za jezik da bi se zaključilo da reč konstituanta nema slovensko poreklo, samim tim ne može biti kroatizam. Reč konstituanta je latinskog porekla i opisno na srpskom jeziku znači ustavotvorna jedinica.Može se kazati i konstitutivna jedinica što je sintagma istog značenja.Vama je važno koje sam ja nacionalnosti, ciljate da sam Hrvat. Vašu nacionalnost lako je prozreti čim aludirate da je neko Hrvat, nije vam to dobra rabota. Bio ja Hrvat ili Srbin ili nemao nacionalnost, već nacionalno poreklo, potpuno je nevažno. U dvadesetprvom veku valjda nacionalna pripadnost više nije glavni čimbenik osobne identifikacije . Zbog Vas ću, ako Vam repliciram, u svojim budućim komentarima pisati što više kroatizama, razlog je jednostavan , kroatizmi imaju isto pravo opstojnosti u srpskom jeziku kao i turcizmi, germanizmi, rusizmi, hungarizmi... Naravno da Vojvodina nije Hrvatska ,nikad nije bila, niti će biti. Vojvodina je u sastavu Srbije od 1918. tako će i biti ,ali kao konstitutivna jedinica kao što je bilo .Polako ,Vojvodina je monotona regija- ravničarska , stvari se u njoj sporo ali neumitno događaju .Naravno da ne postoji vojvodjanski jezik, ali postoje srpski govori Vojvodine o kojima Matica Srpska izdaje rečnik. Nego, iz vašeg prošlog komentara nešto mi nije jasno. Naime, kažete stvari će doći na svoje mesto ,između ostalog, kada se ''svezano kamenje razveze'', znam da niste mislili da se kamenje recimo kamionima odnese negde, već ste mislili kad se kamenje razveže. Prosim vas pojasnite mi svoje misli. Po meni tada će kamenje biti slobodno a znam šta znači reč kamenovanje.
Nigde nisam 'ciljao' na to da ste Hrvat. Rekao sam (procitajte ponovo, ako niste razumeli) da koristite kroatizme poput medija koji promovisu diskurs okupacije u unistenoj, pokradenoj i razorenoj Srbiji. Sad se valjda dobro razumemo? Nisam aludirao na to da ste Hrvat. Vas diskurs govori mnogo vise od Vase nacionalnosti; to je diskurs onih koji Srbiju unistavaju vec punu deceniju. Naravno da u 21. veku nacionalnost ne treba da bude vazna, ni onima u Hrvatskoj, ni onima u muslimanskoj BiH, ni donedavnim sugradjanima u Crnoj Gori koji vrse kulturni genocid nad Srbima, ni juznim susedima, a ni neovojvodjanerima. O Vojvodini ne morate da me ucite;moji tu zive bar cetiri stotine godina; znaci - duze od Cankovih, duze od Balasevicevih, duze od Gruhonjicevih predaka, prema tome, znam bolje od mnogih o cemu se radi. A sto se tice kamenja, parafrazirao sam Sv. Savu. Ali od nekoga ko insistira na jeziku Danasa, Blica i B92 (na kroatizmima u srpskom politickom diskursu, a ne na hrvatstvu, sto je potpuno nevazno, i jeste -legitimno), to se nije ni dalo ocekivati. Da biste Srbima drzali lekcije, mozda bi bilo korisnije da o njima nesto prvo saznate, umesto sto zagovarate otimanje njihove zemlje. Oteto - prokleto. To se vidi samo stotinak kilometara na Zapad. Neuroze su sve vece, bez obzira na to sto je Srba - sve manje.
Lijep pozdrav (For the record: Imam u porodici osoba iz Hrvatske. I jos nesto: Nisu [svi] Srbi).
Ми грађани и грађанке Војводине покрећемо грађанску иницијативу за расписивање референдума на територији АП Војводина у циљу укидања исте јер је покрајинска администрација превелика и легло корупције на свим нивоима и зато сматрамо да ћемо своја уставна и људска права на бољи начин остваривати ван оквира АП Војводине у оквиру Републике Србије.
Сведоци смо да покрајинска администрација дуплирањем надлежности и својим непромишљеним потезима сваким даном уништава привреду и друштвени живот АП Војводине и правни систем Републике Србије.
Ову грађанску иницијативу доставити Председнику Републике Србије, Скупштини Србије, Влади републике Србије и Скупштини АП Војводина
Нема аутономије за Србе унутар Србије!
П.С. Узгред буди речено, свој коментар сте написали на латиници. Зар бих ја сад требао да због тога доведем у питање ваше српство? Иначе, још нешто. Нисам присталица дискурса Друге србије, али питам се: који је то ''естетски дискурс'' Друге Србије?
Zaista, za sve je kriv SM (bez vlasti deset godina, mrtav vec dugo). Ili Kostunica (bez vlasti vec dugo, bez medija vec deset godina). Inace, jednacina je u Srbiji jednostavna. Na vlast je dosao Lenjin, sa svojim jurisnicima. Lenjin je nestao (revolucija jede svoju decu), a posle njega je na vlast dosao Koba. O njemu, naravno ne govorite. A unosi Vam se (nam se) svakog dana u lice. Ili Vam zaista jedinu dusevnu hranu daju uspesi srpskih sportista?
Estetski diskurs druge Srbije predstavljaju Beton i Markovic, Baljak i Stojanovic, Srbljanovic, Prokic, David i Arsenijevic (eto, i on je knjizevnik), Vidojkovic, etc., i sve sto razglasne stanice koje njihove tekstove objavljuju cine da ovoj drzavi bude gore, a ovom narodu teze. Ukljucujuci i prilicno ogavne tekstove o izboru novog poglavara SPC, ovih dana. U istim novinama u kojima te estete objavljuju. I koje u Srbiji retko ko cita, osim, mozda, Vas. Mozda, kazem. A mozda i ne.
Е мој 300+1. Сигуран сам да нисте прави српски националиста. Јер да јесте у овој кризи се не бисте бавили са речима. А знате зашто се бавите с њима?
Bavite SE recima, a ne SA recima. I to nema nikakve veze sa nacionalizmom. Nejasnost Vasih reci je odraz nejasnosti misli. Da budem jasniji: Pisete smuseno,
П.С. Узгред буди речено, свој коментар сте написали на латиници.
Ili uzgred, ili budi receno. I jedno i drugo je nepotrebno. Eliminisite gramaticke i stilske greske pa mi onda drzite predavanja.
Vaš komentar ni po jednom pitanju ne korespondira mom prethodnom, glede toga nema potrebe replicirati. Nego, jedna stvar mi je zanimljiva a nedavno sam je uočio. Naime , Vi uopće niste komentirali članak S.A. , a dali ste ''komentar'' na njegov članak. Ta činjenica , a i druga, da se potpisujete kao 300+1 , što aludira da se osećate tristotinaprvim Spartancem, kazuje mi dosta o Vama.Uzgred, nikakve sveze sa Hrvatima , Hrvatskom, pogotovo hrvatstvom nemam. Istina, bio sam u SR Hrvatskoj na moru više puta , kao dete, osamdesetih godina prošloga stoljeća i neki puta gledam nogomet na HRT-u. Lijep pozdrav Vama takođe.
Stand up. Confront your fears. Ili ove poruke prevedite savetnicima, partijskim drugovima i poslodavcima. I kada to ucinite, traumaticno iskustvo ce mozda nestati.