Čitam naslove i potpise.Elita i političari su lopovi.Kradu i od Boga.Mladi kapitalizam u Serba,zajedno sa mladom demon kratijom će uništiti narod više nogo bilo koji rat.Srbija mi nije više otadžbina.Toliko mi se zgadilo da čitam samo naslove...na engleskom i ruskom..manje boli i potpise.Ime ne mogu da menjam..neko drugi je birao za mene..otadžinu mogu.
Nisam više tužan.
du$an
Препоруке:
0
0
2
недеља, 11 јануар 2009 09:31
MP
Ko bre ne veruje institucijama!?A Tadić???Institucija nad institucijama!!!Spas za sve nas.Pozdrav od udruge "Evropa nema alternativu" i "Druga Srbija"
Препоруке:
0
0
3
недеља, 11 јануар 2009 15:56
SLIV 56 KRUPANJ
Na zalost svih pravih Srba,ovde Drzava vise ne postoji.Posle 27 godina rada kao dipl.ing.masinstva,dosao sam u poziciju da parce hleba za sebe i porodicu trazim po Africi,Rusiji,Kazakhstanu i drugim dzavama lepe nam Zemljine kugle.Svom sinu ,studentu Gradjevinskog Fakulteta,imam samo jedan savet:
Diplomiraj,nauci engleski jezik i idiiii...ne okreci se sine!!!
Srbija vec duzi niz godina ima neodgovornu politicku i drzavnu elitu! Sve LOPOV do LOPOVA! Srecna vam Nova Godna braco Srbi.
Препоруке:
0
0
4
недеља, 11 јануар 2009 18:07
kritika nije privid
Eh, ti naslovi.Cudo su svi ti naslovi. Ali sta da se radi.
Препоруке:
0
0
5
недеља, 11 јануар 2009 20:28
bole
Verujemo samo u Tadica on je nas spasioc, on ce nas uvesti u Evropu pa makar i za 20 godina... Zivio drug Predsednik Republike
Препоруке:
0
0
6
недеља, 11 јануар 2009 23:03
Пеликан
Тадић није институција, него обичан човек. То треба да остане и поред његових супротних нахођења.
Доста више са идолима.
Препоруке:
0
0
7
понедељак, 12 јануар 2009 02:14
Драја
Имам само једну примедбу на текст: употреба речи (политичка)"елита". Реч одомаћена у свим медијима, почињем да сумњам да су је лансирали њихови људи. Покрали су, отели, опљачкали колико год су могли и још хоће да се зову "елитом".
Препоруке:
0
0
8
понедељак, 12 јануар 2009 05:05
Neobican covek - @Pelikan
"Тадић није институција, него обичан човек." Gresite! Tadic je jedan vrlo neobican covek, naprosto nezamisliv u bilo kojoj zemlji osim Srbiji! Secate se kako je Mesic postao predsednik SFRJ - da bi dokusurio tu drzavu - pa, to je i bilo u programu njegove hrvatske matice. I Svetozar Marovic, taj "mali Mesic", radio je marljivo na razbijanju zajednice Srbija-Crna Gora - i opet je to nekako bilo normalno, radio je covek za svoju koteriju i svoju korist. Ali Tadic? Postao je predsednik Srbije, naobecavao sve i svasta, a ovo sto radi - jeste unistavanje vojske, unistavanje privrede, dodvoravanje Zapadu, rasprodaja srpske teritorije! Nije mu bilo dosta da pusti bez ikakvog otpora Kosovo, nego je sam ponudio Vojvodinu separatistima i srpskim dusmanima iza Nemacke, Madjarske. Dakle, sve mozete reci - ali nemojte kazati kako je to obican covek! To samo u Srbiji moze postojati, predsednik koji marljivo radi na propasti svoje drzave. I to samo zato da bi ga truli, pretruli Zapad potapsao po ramenu!
Препоруке:
0
0
9
понедељак, 12 јануар 2009 12:11
Вања
Браво!!!!!!
Препоруке:
0
0
10
четвртак, 15 јануар 2009 06:10
Ideologija srpskih mandarina
G. Radun, molio bih da mi razjasnite neke pojmove:
"Урбанизација, другачији начин живота, већа мобилност доводе до промена у односима међу људима, али и до радикално другачијег односа према „старим институцијама“."
Koliko dugo traje ovaj fenomen, da li želite da kažete da su institucije u krizi poslednjih 200 godina?
"На удару левих и либералних група, као и медија су: религија, држава, нација и породица. Они агресивно воде своје крсташке ратове против старих и оронулих институција које и саме по себи, силом модерног живота, доживљавају слабљење и растакање."
Država i nacija su moderni fenomeni, rezultat građanskih revolucija, ideologije liberalizma - krstaške ratove su, valjda, vodili oni koje su revolucionari skinuli s vlasti?
"Свако друштво је засновано на вери и поверењу (ма какво оно било и ма коликог интензитета) те стога нестанак овог „социјалног капитала“ води у потпуно растакање и вероватно глобалну диктатуру као „излаз из кризе поверења“."
Legitimacijski osnov savremenog društva u krizi je najmanje nekoliko decenija (mada ima onih koji tvrde da je kriza konstitutivna za moderno društvo kao takvo) - ali pomenuti legitimacijski osnov nema nikakve veze sa crkvom i "verom prađedovskom" - naprotiv.
"Неко би рекао да су борци против институција и традиција заправо само „корисни идиоти“ озбиљнијим центрима моћи који имају амбицију да за, у озбиљној мери генерисану кризу, понуде „своје решење“."
Vi tvrdite da "centri moći" nisu liberalno orijentisani? "Centri moći" u liberlanom kapitalizmu nisu liberalni (kapitalisti)? Otkrijte nam tajnu: kakva je ideološka orijentacija centara moći u savremenog liberalno-kapitalističkog sveta - nisu valjda komunisti?
"Колатерална штета у том односу отуђења елите од народа и њеној побуни против сопствене традиције је поверење у институције система."
Kako zamišljate izgradnju institucija sistema- na predmodernim, tradicionalnim osnovama?
Препоруке:
0
0
11
четвртак, 15 јануар 2009 06:23
Ideologija srpskih mandarina 2.
"Може се веберовски рећи..."
Kako Vaš "veberovski" pristup hendluje "veru prađedovsku" i proces racionalizovanja, raščaravanja sveta?
"...али што је вероватно важније, потрошиле су се готово све идеолошке приче."
G. Radun, ja samo mogu da zakljušim da je Vaša teorijska orijentacija - postmodernizam. Da li sam u pravu?
..."колико робује старим идеолошким причама"
G. Radun, bojim se da ćete morati da se odlučite: ili verujete u "postideološko društvo" ili u "stare ideološke priče". Ovo je pitanje, dakle, u vezi sa prethodnim - reč je o elementarnoj logici.
Nisam više tužan.
du$an
Diplomiraj,nauci engleski jezik i idiiii...ne okreci se sine!!!
Srbija vec duzi niz godina ima neodgovornu politicku i drzavnu elitu! Sve LOPOV do LOPOVA! Srecna vam Nova Godna braco Srbi.
Доста више са идолима.
"Урбанизација, другачији начин живота, већа мобилност доводе до промена у односима међу људима, али и до радикално другачијег односа према „старим институцијама“."
Koliko dugo traje ovaj fenomen, da li želite da kažete da su institucije u krizi poslednjih 200 godina?
"На удару левих и либералних група, као и медија су: религија, држава, нација и породица. Они агресивно воде своје крсташке ратове против старих и оронулих институција које и саме по себи, силом модерног живота, доживљавају слабљење и растакање."
Država i nacija su moderni fenomeni, rezultat građanskih revolucija, ideologije liberalizma - krstaške ratove su, valjda, vodili oni koje su revolucionari skinuli s vlasti?
"Свако друштво је засновано на вери и поверењу (ма какво оно било и ма коликог интензитета) те стога нестанак овог „социјалног капитала“ води у потпуно растакање и вероватно глобалну диктатуру као „излаз из кризе поверења“."
Legitimacijski osnov savremenog društva u krizi je najmanje nekoliko decenija (mada ima onih koji tvrde da je kriza konstitutivna za moderno društvo kao takvo) - ali pomenuti legitimacijski osnov nema nikakve veze sa crkvom i "verom prađedovskom" - naprotiv.
"Неко би рекао да су борци против институција и традиција заправо само „корисни идиоти“ озбиљнијим центрима моћи који имају амбицију да за, у озбиљној мери генерисану кризу, понуде „своје решење“."
Vi tvrdite da "centri moći" nisu liberalno orijentisani? "Centri moći" u liberlanom kapitalizmu nisu liberalni (kapitalisti)? Otkrijte nam tajnu: kakva je ideološka orijentacija centara moći u savremenog liberalno-kapitalističkog sveta - nisu valjda komunisti?
"Колатерална штета у том односу отуђења елите од народа и њеној побуни против сопствене традиције је поверење у институције система."
Kako zamišljate izgradnju institucija sistema- na predmodernim, tradicionalnim osnovama?
Kako Vaš "veberovski" pristup hendluje "veru prađedovsku" i proces racionalizovanja, raščaravanja sveta?
"...али што је вероватно важније, потрошиле су се готово све идеолошке приче."
G. Radun, ja samo mogu da zakljušim da je Vaša teorijska orijentacija - postmodernizam. Da li sam u pravu?
..."колико робује старим идеолошким причама"
G. Radun, bojim se da ćete morati da se odlučite: ili verujete u "postideološko društvo" ili u "stare ideološke priče". Ovo je pitanje, dakle, u vezi sa prethodnim - reč je o elementarnoj logici.
Ipak, nadam se da ćemo se na kraju razumeti!
Pozdrav!