четвртак, 09. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отворено писмо председнику Обами

Kоментари (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 03 децембар 2009 03:03
Ultravisitor
Pisma, pisma, pisma i pisma. Elita koja radi za vojnoindustrijski kompleks poznaje samo jezik kojim govori. Jezik sile. Samo sinhronizovano narodi sveta mogu nesto promeniti. Do tada reci su prane i praznina koju popunjavaju ostaje prazna. I kako to Gil Scott Heron opeva ''The revolution will not be televised''...
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 03 децембар 2009 03:57
Kasno si se setio!
Izgleda da je Mur prespavao Obaminu kampanju, mada je u njoj učestvovao. Jer predsednički kandidat Obama tvrdio je da je rat u Avganistanu "dobar rat" i da ga treba nastaviti do pobede, dok je rat u Iraku "loš rat" i zbog toga trupe iz Iraka treba povući... Mene Majkl Mur podseća na one koji su 1945. tvrdili da nisu verovali da Vođa to misli ozbiljno kada su 1933. za istog vođu glasali.
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 03 децембар 2009 05:17
The Jack
Jedan covek je posao da negira monopol na so! Uspesno! Jedan drugi covek je rekao - na kolena Britanijo. U oba cina nalazim svemudrost.
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 03 децембар 2009 07:15
Ikone
Da Majkla Mura (ili Mora) nema - trebalo bi ga izmisliti! Jer, u jednoj zemlji u kojoj se sve radi izokola, jedino se otvoreno obmanjuju ljudi, njegov glas je ogromno osvezenje. I ne treba zaboraviti - doskora takvog glasa u Americi nije bilo. A Obame sto se tice - on je dizajniran u americkom politickom salonu, i sad je na mukama. Jer, ne cini sto se od njega ocekivalo, ali cini ono sto se bas i nije ocekivalo! Da ostavimo rat postrani - jedino upadljivo njegovo delo jeste sto je "prva dama" Bele kuce postala modna ikona! Njene haljine, njena posluga, njeni "uposlenici" - sve to kosta koliko budzet jedne africke zemlje! Misel, Misel - pevali su "Bitlsi". Ali ova nije za pesmu, ona je nesto izmedju Elene Causesku i Mire Markovic. Ako Obamu ne upropasti rat vani, upropastice ga pomodarica Misel iznutra! Sanse su mu, dakle, odlicne, da bude upropasten.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 03 децембар 2009 08:25
Cernisevski
Немојте се заносити да ћете (...)задобити поштовање оних мрзитеља. Они се неће зауставити све док ова земља не буде растргана

- Zna li im se adresa, da im uputim telegram podrske ?
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 03 децембар 2009 08:51
slobodan45
moj brat bliznak, majkllll.interesantno za mog brata je to, što nas nije rodila ista majka.također i očevi nam nisu isti.međutim, SVI ĆE LJUDI, JEDNOG DANA, BRAĆA BITI...odzvanja mi betoven u ušima...IMA NADE DA LJUDSKA RASA POBEDI ČIPOVANE ROBOTE.jedino mi nisu jasni ljudi, koji su verovali da je baraka sazdana od malo drugčijeg materijala...američka (engleska, masonska, mafijaška)politika je UVEK ISTA!!!
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 03 децембар 2009 09:00
slobodan45
ULTRAVIZORU!

glavu gore!prvo mora da se čuje pravi GLAS, a onda to kreće...u borbi protiv čipovanih robota, imaćemo pomoć i terminatora 1, 2, a boga mi i terminatora 3...narodi sveta nisu naoružani, oni jesu.to je to.oni šalju naoružane čipovane robote na nenaoružane ljude, koji imaju samo kamenje oko sebe...ALI i tako ne mogu da ih pobede.to je to.nadajmo se, da će biti mira.
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 03 децембар 2009 09:02
симонида
после великог одушевљења које је владало избором Обаме само сам констатовала да нам долази још један "ратни" преседник из САД који се додуше разликује од других, због боје коже,онако како је то лепо приметио мафиозо Берлускони! и данас мислим да ће Обама свима остати у сећању бар због најмање ДВА РАТА!
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 03 децембар 2009 09:22
Vladimir Peric
Dok je trajala predsednicka kampanja, strashno me je nervirao gosp. Mur jer je davao podrsku Obami. Republikanac McCain je nastavljac ratne politike Busha mladjeg, a eto Obama je kao demokrata, i kada on dodje na mesto predsednika prestace svi svetski sukobi i zivecemo u nebeskom raju. Tako je otprilike naivno mislio Mur. Naravno ratovi nisu prestali, gvantanamo nije zatvoren, americka ekonomija je i dalje u padu itd. U to vreme kampanje uzalud sam pisao gosp. Muru i podsecao ga da je i Klinton demokrata, a sta je sve uradio Srbima i Srbiji (hehehe, pazi pisao, kao da to tamo neko cita). Americka politika, pogotovo spoljna ne zavisi od predsednika, ne zavisi ni od toga da li su demokrate ili republikanci na vlasti. Americi su potrebni ratovi, neredi, socijalna i rasna nepravda, jer od takvih cinilaca je nastala americka nacija, sve drugo bi bilo negiranje americkog identiteta.
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 03 децембар 2009 11:00
Mika
Mur je obicna cionisticka lutka i klovn,upraznjavac uloge "disidenta".
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 03 децембар 2009 11:09
VH
Dobro je sto ga je Obama poslusao i time opravdao Nobelovu nagradu.
Ujedno,ovo je i dobar odgovor g-dji Danici Popovic o tome kako je divno u americkoj demokratiji.Samo med i mleko.Sta li ona misli o nasoj pameti?
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 03 децембар 2009 11:19
Nenovinar
Meni je fascinantan način na koji domaći vodeći mediji prenose ovu vest. A to je na sledeći način: "PRedsednik Obama povećava broj trupa u Afanistanu. tačka"
Bez jasne osude kršenja njegovog nedavnog predizbornog obećanja, kao da pokušavaju da produže u Srbiji nastavak kolektivnog ludila koje se pre par meseci zvalo obamomanija.
Svako ko iole poznaje američku ekonomiju, koja je jedan od glavnih razloga američke spoljne politike, kakva ona jeste danas je znao da u pitanju nije nikakva obamomanija već obmanomanija.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 03 децембар 2009 11:34
@Ikone
Jako me zanima kakve sličnosti imaju Mišel, Elena Čaušesku i Mira Marković!
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 03 децембар 2009 11:37
александар
Каква патетика.
Какве "либерално демократске" фразе.
"Велика светска цивилизација Америка" и њен "демократски председник". Цветало би хиљаду цветова када би Обама "послушао хтења" сиротих брижних Америчана и младих, који су, ах, толико допринели његовом "избору" и имали толика "надања" у његову личност и "нову политику".
Бла, бла, и трућ, трућ.
У мени се не гаси нада да ће ово царство зла са свим својим лажним митовима о некаквој "предводничкој улози слободног света", "демократији", о праву да владају светом и сличним глупостима, и свим својим како "позитивним" тако и "негативним" ликовима бити у једном релативно краћем времену бачено у ропотарницу историје и сведено на праву меру. Као и многе друге досадашње "империје".
Невероватно, када човек чита овакве текстове, никако није јасно из чега оваква полугомила полуобразованих људи црпи право да о себи и својој "империји" мисли овако високо.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 03 децембар 2009 11:46
Jasna Simonović
Jasno i glasno...

Stoji čovek sa sopstvenim delom i sa Nobelovom nagradom za mir i sa šansom da nauči svet da ne probija okeansko dno i vazdušni zid, već da pristojno živi...

Kako naći Pravi put a ne dodirnuti "prljavu kvaku"?...Pa to su mnogi svetli i sveti ljudi odavno "patentirali"...
Shvatiš da si "ništica" i jednostavno hodaš...

(U rukama sopstveni lap-top, u duši majka koja je civilizacijski razumela čovečanstvo i protekla ga kroz sebe, u srcu otac koji je davao sirotinji i kad je on sam bio veća sirotinja od sirotinje...
A neko pomenu i baku?!
Baka bi možda rekla "drži se banke", a deka "drži se škole"...ali to su samo nagađanja...Držati se sebe svakako nije lako...Nikome, pa ni američkom predsedniku...)
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 03 децембар 2009 11:56
veljko, kriger, antropolog, Frojd
E ovo ja vama govorim godinama. Ćao, nema više!
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 03 децембар 2009 12:41
Neuslovljen pojedinac
Pogledao sam sve Majklove filmove i pratio dosta njegovih komentara po americkim medijama. U jednom se potpuno slazem sa njim: njegova zemlja, neprikosnovena imperija zla, polako ali sigurno ide u propast. Ima u americi puno ljudi koji isto misle kao Majl Mur i njihovi filmovi i clanci se mogu videti na sajtovima kao sto su: infowars,counterpunch, prisonplanet, projectcensored, globalpolitician, aldovidaly,dandelionsalad,rainbowwarrior1995wordpress itd. Svi oni polako shvataju da bez organizovanog otpora (citaj revolucije)nece nikada uspeti da promene korumpirani megalomanijski sistem koje je zamenio demokratiju sa kriminalnom plutokratijom. Svaka slicnost gore pomenutog sa trenutnom situacijom u Srbiji je slucajna.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 03 децембар 2009 14:08
коментатот бг
Да ли је Мур марионета или искрени борац за правду? Да ли је Обама ратни председник, и да ли су људи за њега гласали због тога или не? Ово су споредна питања.

Право питање је: зашто се гомилају америчке трупе у Авганистану. Шта моћна Америка тражи у тој забити?

Треба погледати где се распоређују америчке трупе. Искључиво на граници са (северним) Пакистаном. У осталом делу Авганистана су јединице из других НАТО чланица.

У северном Пакистану делују Талибани. Често се објављују процене да се тамо налази и Бин Ладен.

Пакистан је у сталном сукобу са Индијом. Претња нуклеарног рата ове две земље никад није нестала.

Проблематични северни део Пакистана се граничи и са Кином. И то са западним делом Кине, где су провинције Тибет и Синјанг, где су, као што свако ко је икад гледао телевизију зна, "угрожена људска права".

Нема сумње да је права мета америчке војске стациониране у Авганистану - северни Пакистан. (Мада би, по потреби, прелазак на источну страну Авганистана, и границу са Ираном, такође био лако изводљив). Дугорочно гледано, ратна активност у северном Пакистану дестабилизује и Индију и Кину, обе чланице БРИК-а.

Занимљиво је приметити како нови амерички ратни план за Авганистан званично поздрављају и ЕУ и Русија.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 03 децембар 2009 14:24
Robert Lee
Dragi moj Majkl...bolje da pocnes snimati svoj novi serijal filmova ovaj puta o Barak Obmani.
Evo ja ti ustupam autorsko pravo na naslov novog filma...
Save The World - God Lock America.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 03 децембар 2009 14:26
Србски патриотски фронт
Господин Мур се и даље прави "Енглезом" па угурава каубојске генерале као главнокомандујуће спољне политике Сједињених Каубојских Држава. А сви ми обични смртници знадемо да није тачно да је Израел 51.-а федерална држава СКД већ да је СКД Западна Обала Израела.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 03 децембар 2009 14:26
Pitanja, pitanja
"Jako me zanima kakve sličnosti imaju Mišel, Elena Čaušesku i Mira Marković!" Kakve? Pa, izaberu mi muza za predsednika, a onda sve bude po mome! Ja se slikam, pare narodne trosim, ljubimce svoje uposljavam, a muz kobojagi predsednik!
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 03 децембар 2009 15:35
The Tao of Groove
I sve to napisa u otvorenom pismu covek koji je radio u kampanjama "demokrata". Doduse, u svom filmu Sicko je podapeo gospoju Clinton, medjutim kao da je zaboravio ko vodi spoljnu politiku SAD-a. Zasto se obraca Huseinu Baraku Obami? Obama je bitan koliko i Karzai. Obama je lutka, crni Ken, koji je u SAD faktor koliko i nasa Barbie.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 03 децембар 2009 16:02
Marko
Ja posl'o poruku Gorbacovu!!!!! A vi?????
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 03 децембар 2009 20:49
jututunac
..."ratni predsednik"...? Pa svaki predsednik Anerike je "ratni". Ova Imperija zla je u nesto vise od 200 godina postojanja vodila ili izvrsila isto toliko ratova i vojnih intervencija, sto ce reci prosecno jedan rat ili jedna manja ili veca vojna intervencija godisnje. Gospodin Mur bi to morao da zna pa da pravi filmove na tu temu....mogao bi da napravi film o jednom buducem ratu u koji ce Amerika sigurno uvaliti nekoga, za sada nije objavljeno koju drzavu i koji narod...
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 03 децембар 2009 23:32
@Pitanja, pitanja
Ta nemojte kasti!
Препоруке:
0
0
26 субота, 05 децембар 2009 01:05
Здравко
Јест, али нико не помену злу судбину покојног предсједника Кенедија. И Ли Харија Освалда. И Џека Рубија који је убио Ли Харвија Освалда. Када је ономад Кенеди покушао прекинути дебакл у Вијетнаму, онда је Ли Хари Освалд из пушке танџаре у неколико секунди испалио два хитца из два различита угла са два различита мјеста (дијаметрално удаљена), и гле чуда, са оба погодио предсједника у главу. Постоје и снимци овог немилог догађаја у Даласу, далеке 1963. године. Наравно аматерски и наравно склоњени. Ови снимци су васкрсли у документарном филму о убиству Кенедија и обишли су планету. Али то, нажалост, нико није видио. Предсједник Обама их је сигурно добро видио када се одлучио да долије уље на ватру авганистанског пакла. У супротном, ЦИА је сигурно имала спремног неког Абу Мусу, Американца арапског поријекла и наравно, танџару. И наравно, неког Џека Рубија, који би убио Абу Мусу у пролазу. И опет би Ал Каида била крива за трагедију а рат би се ионако наставио. Онда би се испоставило да се Абу Муса терористички образовао преко Интернета, да је једне кобне вечери из пећине у Пакистану добио, путем електронске поште, директиву да танџаром убије Предсједника, и гле чуда, успио у томе. И неко би опет снимио цијелу ту ујудурму и све би се опет поновило као далеке 1963. године. Ову би истину, морао да зна Мајкл Мур, као савјест и образ Америке, али, гле чуда, не зна. Кенеди је опомена свим америчким предсједницима да се не мијешају у ратна питања, поготову у случају када желе да прекину неку агресију америчке злочиначке армаде. На злочиначким ратним путешествијама Америка иде од свог оснивања и то је права истина коју ниједан њен предсједник не смије да угрози. У супротном, професионалне убице из Марсеја су увијек ту, на дохват руке, да посао обаве и нестану. А онда ће Америка доказивати како Абу Муса дере јарца. И доказати то!
Препоруке:
0
0
27 субота, 05 децембар 2009 16:13
mile
The Garden State
This nickname seems to have originated at the Centennial Exhibition in Philadelphia on Jersey Day, August 24, 1876. Alfred M. Heston states in his 1926 work, Jersey Waggon Jaunts, that "The Garden State" was used by Abraham Browning, of Camden. "In his address Mr. Browning compared New Jersey to an immense barrel, filled with good things to eat and open at both ends, with Pennsylvanians grabbing from one end and the New Yorkers from the other. He called New Jersey the Garden State, and the name has clung to it ever since."

In later years, the explanation has evolved to reference New Jersey truck farms that provide floral and agricultural produce to cities in the area instead of an "immense barrel." These farms have catered, particularly, to the New York and Philadelphia metropolitan areas. Some support the nickname with stories of the Revolutionary War and the food provided to soldiers by the small farms of New Jersey.

Probably the most intense promotion of this nickname for New Jersey began when the legislature voted to add the legend "Garden State" to New Jersey license plates in 1954, in spite of the Governor's refusal to sign the bill, in part because "New Jersey is noted for its great strides in manufacturing, mining, commerce, construction, power, transportation, shipping, merchandising, fishing and recreation, as well as in agriculture. I do not believe that the average citizen of New Jersey regards his state as more peculiarly identifiable with gardening for farming than any of its other industries or occupations."
Препоруке:
0
0
28 субота, 05 децембар 2009 20:06
Пера
Моја супруга је мајстор Фенг Шуија и уочила је једну карактеристику америчке спољне, нарочито војне политике коју нигде другде нисам срео, иако је очигледна. Америчка војска контролише нафту, то је познато и доказано монгим војним кампањама, нарочито у Ираку. Али, америчка војска контролише и СВЕ тачке путева дроге. Почев од "златног троугла" у Индокини (Вијетнам, Лаос, Тајланд), преко нешто западнијег "златног троугла" (Пакистан, Иран, Авганистан), закључно са Турском, комплетан пут хероина је био под контролом америчке војске још почетком 60-их година. Прекид је настао 1979. са Хомеинијевом исламском револуцијом и совјетском агресијом на Авганистан. Амерички напад на Авганистан је обнављање ове контроле, нарочито зато шту су талибани постигли производњу мака на преко 90% светске производње. У том контексту се може видети и значај Косова, које је очигледно важна транзитна тачка хероинског пута, ако је Америци толико стало до косовске слободе. Из истог угла посматрано, амерички ангажман и у Јужној Америци добија јасан облик, јер америчка војска је присутна (као војни саветници, али и на многе друге начине) у свим земљама где се креће кокаин, од производње (Колимбија) до свих транзитних земаља (Доминикана, Хаити, Порторико, Панама, Хондурас, Мексико). Ако се тако погледа, дрога је за САД једнако важна као и нафта. И шта ту може да уради један председник? Америка без дроге је као Америка без нафте. Чини се да је у САД дрога нешто од суштинског значаја, иако о томе нико не говори. У време британског империјализма, грог је био омиљено народно алкохолно пиће, а то је варијанта рума, дакле колонијални производ за отупљивање маса у метрополи. Изгледа да хероин и кокаин имају исту функцију за Америку и Американце. Напуштање Авганистана сада можда може да угрози цене хероина; можда би Обамина одлука да повуче америчку војску довела до тога да млади почну да га мрзе! Уосталом, либерални Американци су одувек делили одушевљење дрогом и показивали маси прави пут.
Препоруке:
0
0
29 субота, 05 децембар 2009 23:49
iz Amerike
Peri i ostalima koji su upoznati sa kriminalnom praksom USA vojske i CIA ali su "meki" u odnosu na US predsednika pa kazu sta tu moze da uradi Obama! Pa moze bar da vrati Nobelovu nagradu koju nipokavim kriterijumima nije zasluzio i tim gestom bar pokaze da je makar svestan katastrofalne politike drzave na cijem je celu protiv onih mliona anonimnih zrtvi americke ekonomske politike, agresije i genocida u svetu a da ne pominjem njegove osiromasene, zbunjene i razocaraei birace u USA.
Препоруке:
0
0
30 недеља, 06 децембар 2009 14:11
Ево рендиције ! ! !
Преводилац, уз сав труд да нас путем фуснота допунски образује и објасни нам неке ствари из текста, пре тога није успео да се избори с реченицом у којој је оставио мистериозну реч "рендиција"! Вероватно је то реч "тумачење", али не могавши из неког разлога да се избори с њом, преводилац је осавио у том чудном, српском језику непостојећом облику, и изоставио још неколико речи, тако да је од тог дела реченице остао само збрчкан материјал. Можда је реч и о туђој грешци, а не преводиочевој; у том случају му се извињавам.
Препоруке:
0
0
31 недеља, 06 децембар 2009 19:41
Pera
Za "Iz Amerike" (čudno ti ime, zaista): Uopšte nisam mek prema američkom predsedniku. Obrnuto, smatram ga osobom od relativnog značaja, a ne nekom magičnom figurom u koju žele da ga pretvore i ljubitelji i kritičari. Jer, za obe kategorije njegovi stavovi predstavljaju nešto mnogo više od ljudskog. Što se tiče Nobelove nagrade, valjda ga je sramota što ju je dobio, ali vraćanje je možda najgluplji postupak. Jer, pitanje je kome je ta nagrada dodeljena: Obami-čoveku ili Obami-simbolu. U prvom slučaju, nagrada je sramna. U drugom slučaju, ona je izraz poverenja u Ameriku i njene ideale, koji su, šta god mi voleli, svetska baština, kao i priznanje hrabrosti američkom narodu da kaže "ne" američkoj desnici i sopstvenoj maniji moći. To je jedna od nedoslednosti zapadnog društva: kao, strogo smo individualni, ali priznajemo individuama zasluge za kolektivne uspehe, za šta ima i previše primera. Toliko. Za više, moraćemo preko naših e-adresa.
Препоруке:
0
0
32 недеља, 06 децембар 2009 23:49
iz Amerike za Peru
Ne slazem se sa Vasim "drugim slučajem" da je Nobelova nagrada izraz poverenja u Ameriku i njene ideale, koji su, šta god mi voleli, svetska baština, kao i priznanje hrabrosti američkom narodu da kaže "ne" američkoj desnici i sopstvenoj maniji moći.
Prvo, Vas svet je Evropski svet odakle je i Nobelova nagrada ali Svet je priznacete ona ogromna vecina na ovoj planeti kaoja odavno NEMA poverenja u Ameriku kao ni u Evropu iz sasvim opravdanih razloga ali zivi u strahu i zebnji od americke pohlepe i vojne premoci da je sprovede nad kim pozeli bez ikakvih posledica i uz zdusnu pomoc svojih isto tako kriminalnih saveznika (u cije redove bi i srpsko vojno i civilno rukovodstvo).
Drugo, ne znam na koje americke ideale mislite?? I u cemu se sastoji hrabrost amerikanaca da kazu NE? kome i za sta??? Mislim da je premalo ljudi sa normalnim ljudskim idealima u ovoj zemlji ali to je i bila namera da se stvori masa poslusnih konzumenata. A sto se tice hrabrosti (?) za mene je upravo porazacvajuce to sto oko sebe vidim pre svega zbunjene, zaplasene, apaticne i inertne Amerikance koji vide da se nesto strasno dogadja ali nemaju petlju da se suoce sa porazavajucim cinjenicama i umesto toga nastavljaju da se kljukaju dozvoljenim i nedozvoljenim modifikatorima ponasanja. Neko je lepo prozvao Amerikance PROZAK nacijom.
Препоруке:
0
0
33 понедељак, 07 децембар 2009 02:16
iz Amerike za Peru
Ne slazem se sa Vasim "drugim slučajem" da je Nobelova nagrada izraz poverenja u Ameriku i njene ideale, koji su, šta god mi voleli, svetska baština, kao i priznanje hrabrosti američkom narodu da kaže "ne" američkoj desnici i sopstvenoj maniji moći.
Prvo, Vas svet je Evropski svet odakle je i Nobelova nagrada ali Svet je priznacete ona ogromna vecina na ovoj planeti kaoja odavno NEMA poverenja u Ameriku kao ni u Evropu iz sasvim opravdanih razloga ali zivi u strahu i zebnji od americke pohlepe i vojne premoci da je sprovede nad kim pozeli bez ikakvih posledica i uz zdusnu pomoc svojih isto tako kriminalnih saveznika (u cije redove bi i srpsko vojno i civilno rukovodstvo).
Drugo, ne znam na koje americke ideale mislite?? I u cemu se sastoji hrabrost amerikanaca da kazu NE? kome i za sta??? Mislim da je premalo ljudi sa normalnim ljudskim idealima u ovoj zemlji ali to je i bila namera da se stvori masa poslusnih konzumenata. A sto se tice hrabrosti (?) za mene je upravo porazacvajuce to sto oko sebe vidim pre svega zbunjene, zaplasene, apaticne i inertne Amerikance koji vide da se nesto strasno dogadja ali nemaju petlju da se suoce sa porazavajucim cinjenicama i umesto toga nastavljaju da se kljukaju dozvoljenim i nedozvoljenim modifikatorima ponasanja. Neko je lepo prozvao Amerikance PROZAK nacijom.
Препоруке:
0
0
34 уторак, 08 децембар 2009 17:22
Pera
Za iz Amerike: Ako imate volje, bilo bi mi jako drago da nastavimo našu diskusiju. Meni je tema odnosa Amerike (SAD) i Evrope jako zanimljiva, ali mislim da nije pristojno diskutovati na javnim mestima i gnjaviti druge ljude. Voleo bih da diskutujem sa Vama najpre zbog toga što mi je potrebno da formulišem sopstvene stavove jasno, zatim i zbog ličnog iskustva i činjenice da nisam bio u SAD. Ukoliko se slažete, rizikovaću da objavim moju e-adresu ( Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели )jer ne znam kako drugačije da nastavim diskusiju sa Vama. Zahvaljujem redaktoru na pažnji.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер