среда, 15. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Обустава истрага Тужилаштва БиХ за злочине над Србима

Kоментари (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 14 децембар 2009 21:28
Miki
Ne shvatam dokle ce vlada RS dozvoljavati SIPI slobodan lov.Osuda zlocina da, ali svih.
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 14 децембар 2009 23:04
Mирко Грбић, Бањалука
Волим изводити закључке са цинизмом и парадоксима у њиховој потки. Ја са радујем оваквим одлукама које гоне воду на муслимански млин. А они када схвате да је сва вода истекла...Босне и Херцеговине више неће бити...ментори ће отићи , муслимани ће се забављати о свом јаду вајкајући се проклинући по иранској политилкој терминологији Великог Сотону...
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 14 децембар 2009 23:36
Биљана
Битно је да Свилајџић тражи "извињење" од Србије. Написала сам једном,и написаћу опет, никад нећу престати да питам за СРПСКЕ ЖРТВЕ!
Препоруке:
0
0
4 уторак, 15 децембар 2009 01:33
Пера
Па имали сте снимак Атифа Дудаковића пре пар месеци, и нико од надлежних то није осетио као позив да нешто учини. Нека...
Препоруке:
0
0
5 уторак, 15 децембар 2009 01:42
Бањалучанка
Ево данас је Инцко одлучио да продужи мандат онима који пуних 6 година нису урадили апсолутно ништа на процесуирању ниједног ратног злочина почињеног над Србима! Ни Шипова, ни Мркоњић Града, ни Атифа Дудаковића и његовог Петог корпуса, ни Сијековца, ни Подриња, Сребренице и Братунца у којем је убијено 3 500 српских цивила, жена, дјеце и стараца, ни Сарајева и његових 126 логора ( у једном од њих смјештен је Суд БиХ), ни Пофалића, ни долине Неретве, ни Добровољачке улице, а само неколико дана послије срамног обустављања истраге у случају Тузланска колона и Брадина! Главно образложење господина Високог је да он није могао да дозволи да нпр. жена која је силована поново свједчи пред оптуженим за то кривично дјело. Наравно господин Високи није споменуо оне који немају прилику да свједоче уопште, жени која је силована 8 пута у сарајевском насељу Пофалићи, момак који је у Братунцу својим очима гледао како му снаге Насера Орића убијају мајку, оца, дједа, бабу, старијег брата и њега одводе у логор. То свједочење Инцка не занима, а не занима, очигледно, ни руског амбасадора који је такође подржао останак оних који, понављам, пуних 6 година не урадише ништа да жртве макар мало одахну. Вечерас сам схватила да је Република Српска сама и да нема ничију подршку, али сам исто тако схватила колико смо јаки јер ниједан од њих није имао храбрости да погледа у очи ниједног новинара из РС који је поставио питање на тој прес конференцији на којој је Високи износио своју срамну одлуку, подржану од стране Русије. Подржавам одлуку Владе и надам се Скупштине о расписивању референдума. Битно је да се о томе говори, да се прича, да бар неко увиди да се овде вријеђају жртве и да то не смије да се ради. Свако добронамјеран, када види да ниједан злочин над Србима није процесуиран, мораће да каже да смо у праву! До тада ће ови да крију очи. Имају и зашто!
Препоруке:
0
0
6 уторак, 15 децембар 2009 01:47
VLADAN CACAK
Mirko Grbicu ne sekiraj se-njihova je ugasila.Slava Bogu dragome i milome vi ste najbolji srbi u sadasnjem svetu-to odgovorno tvrdim.I Dodik je doziveo katarzu i prociscenje jer je video sta vam [nam] spremaju.Oni resenje nemaju,nikada ga nisu imali,niti ce ga imati.Uvek iste price-to se desilo za mandata drugoga.Braco i sestre zelim vam da i dalje budete kao jedan,jer jedino tako mozete opstati.Svaki dan molim se Bogu milome da nas sa time udostoji u Srbiji.Svi smo individue,ali ja osecam svaki otkucaj vasega srca,patnje i boli.Dace Bog da se srbi sloze-onda ce nam ceo svemir zavideti.
Препоруке:
0
0
7 уторак, 15 децембар 2009 02:10
Бранко
ЗАшто се љутити на потезе власти у Сарајеву.Треба размислити о потезима наше власти док се оптужени шетају овуда
http://www.naslovi.net/2008-07-30/press/alagic-vrbuje-svedoke/761224
.Зашто МИ не судимо страним ратним злочинцима када то већ не раде они који би требало? Само треба следити пример Израела који злочионце над својим народом(рецимо Адолф Ајхман )нађу у мишјој рупи 30-40 година касније и праведно им суде. За све заборавне а нарочито за наше Србе који вређају и оптужују сопствени народ - сетите се пок.НИКОЛЕ ГАРДОВИЋА,свата убијеним на Башчаршији.Његовим убиством је почео рат у Босни.Сада се по Србији шетају и шиптари који по измештеним секретаријатим МУП-а са Косова стоје у редовима за личне карте и пасоше.Да ли је могуће да нико од њих није пуцао на Србе?Постоји ли међу њима бар неки сведок зверстава над Србима?Од кога се ми то ПЛАШИМО У НАШОЈ РОЂЕНОЈ ЗЕМЉИ? И опет ,ако ко још увек има дилему,сећате ли се пок.ЂОРЂА МАРТИНОВИЋА?.Тек да се не заборави.
Препоруке:
0
0
8 уторак, 15 децембар 2009 02:20
Teofilo Stivenson
Bosanski muslimani su imali priliku da se sa Srbima dogovore tokom cele prve polovine dvadesetog veka. Pozivali smo ih i 1991. Priliku im pruzamo i danas. To bi podrazumevalo istorijski dogovor jednog naroda koji govori jedan jezik i postuje dve vere. Oni to odbijaju, nadajuci se nekakvom prikljucku sa Zapadnim svetom (Atlantistima), ne razumejuci da ni Turci nemaju povlascen polozaj u odnosu na Zapadnjake. Niti da nije lepo biti plasticna maskota multikulturalizma (ono sto Amerikanci promovisu na Kosovu) koja sluzi za medijsku promociju; tzv. 'success story'. Uostalom, takva maskota su bili kao hrvatsko cvijece, pre sezdeset godina. I, gde ih je to dovelo?

A 'neovisno' sudstvo? Ovo podseca na dogovore iz 1941: 'Obavestavam rodjake i prijatelje da ove godine necu slaviti slavu' (oglas Srbina u sarajevskim novinama). Kome je to od koristi? Muslimanima sigurno, na dugu stazu - nije. Sudjenje svim zlocincima u Bosni se pretvorilo u sudjenje Srbima. Koliko to neodrzivo stanje moze trajati?

Za pohvalu je sto jedan broj bosanskih muslimana koji ne slede ekstremisticku politiku nametnutu od strane stranaca, hrvatskih komsija i sopstvenih radikalnih lidera (komunista preobucenih u plasticne, Zapadne marionete) radije razgovara sa Srbima o mogucim resenjima. Predvidjam da ce takvih biti sve vise, i dobro je da ih bude vise. Potrebno je da se razume da ovo vise nisu devedesete i da nema povratka na politiku ucena i bombardovanja. Silajdzic u poredjenju sa srpskim politicarima i intelektualcima iz Bosne izgleda i zvuci kao politicki anahronizam. To izgleda ne vidi samo Danas.
Препоруке:
0
0
9 уторак, 15 децембар 2009 13:14
ТОПОЉ
@Бањалучанка...Госпођо!!Потпуно је нетачно то што тврдите да је руски амбасадор,Александар Боцан Харченко,подржао срамну одлуку високог представника Валентина Инцка.То није тачно.Руски амбасадор је прије ове одвратне одлуке предложио канцеларији високог представника да се рад страних тужиоца и судија продужи на годину дана.Нити више нити мање.Овај приједлог руског амбасадора није прихваћен и онда је Инцко донио одлуку какву је донио.Поводом ове одлуке могуће је да ће бити референдум а поводом уласка тзв.БиХ у НАТО биће сасвим сигурно.Слажем се са вама да никоме у тим страним тијелима(унутар ОХР-а превасходно)и свима онима што представљају "западну цивилизацију" није стало до српских жртава.То је тачно 100 посто.Али у тај кош не можете трпати Русију чијом заслугом данас опстаје и опстаће РС.Је ли ви мислите да РС опстаје захваљујући господину Додику,Михаљици,Иванићу,Борису Тадићу,овој данашњој Србији којој ни до сопствене територије није стало због бјелог шенгена и "боље будућности"?Поштована госпођо!!Мислите ли да би господин Додик могао да се онако обрушава(са пуним правом) на Грегоријана,Инглиша,Инцка,ОХР и све непријатеље РС а да нема добру залеђину?Шта мислите ко је та залеђина?Мало сутра би МД могао да изговори све оно што изговори да није Русије.Захвалите Богу што постоји Русија.Да није Русије неби нам се за траг знало.Руске инвестиције су у РС.Морамо и ми чинити нешто за саме себе.Ме могу Руси бити већи Срби од Срба иако су показали на дјелу да то јесу.Сви су се сада сјетили Русије а прије тога су им била пуна уста Америке и западних "тековина".Сви српски преставници колико до јуче ћутали су о жртвама на српској страни да не увриједе "једину супер силу".Јер забога,ко ће против оне "силе",против оне "снаге"?Сада када се однос снага у свијету промјенио сви се сјетише Русије.Ко госпођо по вама више брани право на територијалну цјеловитост Србије:Ова актуелна власт и њихови неодговорни бирачи или Русија?Ја мислим ипак Русија,по свему виђеном.Поздрав.
Препоруке:
0
0
10 уторак, 15 децембар 2009 13:26
Мирко Грбић, Бањалука
заТОПОЊА..
уморан сам од руске помоћи, преуморан. У свој овој причи амбасадор Харченко је беспомоћан као и Додик...Харченко може ту учинити колико и ја..тј. ништа!
А волио бих знати које су то руске инвестиције у РС'у..Мождарафинерија у Броду...гдје су нам опљачкали колико су жељели.
Препоруке:
0
0
11 уторак, 15 децембар 2009 17:30
ТОПОЉ
@Мирко Грбић...А ја сам господине Мирко уморан и преуморан од Срба попут вас.Срба који никако да схвате да је једини данашњи српски савезниик Русија.Није његова екселенција,руски амбасадор,беспомоћан.То може да каже само злуради посматрач.Хајде објасните како је то смијењен Поплашен а не може бити Додик?Јел се ви уопште сјећате шта је наведено као разлог смијене г.Поплашена?"Опструкција Дејтона и неприхватљива реторика" или преведено говор мржње.Ма хајте молим вас.Па како то онда бијелосвијетски "добротвори" опросте Додику све оно што им изговори на конференцијама за штампу?Воле га јел те и треба им хришћански(православни)бедем као брана исламу??Ма да,како да не.Да није Русије,ко зна шта би било и са нама у РС и са Додиком.И не обмањујте јавност да Руси пљачкају по РС.Ви као да сте потпарол ЛДП-а.Рафинерија Брод ради пуним капацитетом као и уљара Модрича.Двије најјаче инвестиције у БиХ односно РС.Шта им фали?Из уста Слободана Васковића,оног "патриоте" са "60 минута" коју Америка финансира,чуо сам исту причу коју и ви причате.Јуче сам у једном коментару на ауторски текст господина Небојше Малића написао да многи колумнисти све ураде добро када пишу своје колумне до момента док не напишу да је Америка једина суперсила.Послије тога све написано обезвриједе.Е видите господине Мирко,ви спадате у оне који могу о свом српству да причају до прекосутра али то ваше писање вам пада у воду и ничем не вриједи док год пишете злурадо и цинично о Русији.Ја сам пажљиво читао шта сте прије писали,такође о Русији.Не могу да разумијем и никада нећу моћи разумјети каква то мора бити свијест код човјека(строго апострофирам српског човјека јер за ове друге знам ко су и шта су)да било шта лоше може да каже против народа који је овај свијет,ову планету задужио више него ико други.Жао ми је што тако наступате,али од ваших изјава спопада ме језа и због таквих изјава о Русији питам се има ли икада краја српској несрећи?
Препоруке:
0
0
12 уторак, 15 децембар 2009 20:10
Scepan (mali)
Poslije 17 "godina koje pojedose skakavci", postoje li rijeci koje se mogu izreci, bez straha , da ne povrijedim posljednju bol moje brace pod kamenom plocom u Bradini!? I logora, zatim , u kojima se ucismo novoj demokraciji ,za 21 vijek. Od Celebica , Konjica , Silosa, Sarajeva,Trnova( do nekog broja 550! Prilican Arhipelag, dostojan prostranstava Sibirije)
Rijeci, dakle , ne postoje, samo sveopsta tisina i , tuzni pomen..A nesto se i Gospodu pridrijemalo..
Pa ipak.
Odluka, dakle,Bosanskog Tuzilastva, moze izazvati svu skalu ljdskih emocija , ali ,iznenadenje , ne!Bar za nas , koji popalismo sopstvene kuce i medusobno se poubijasmo, u panici, bjezeci pred Oslobodiocima (Armijom BiH i Splitskim satnijama! Ili obrnuto)( Izvjestaji Borke -Rudic-Andelic)
Da je Tuzilastvo donijelo bilo kakvu drugaciju odluku , prekrsilo bi sopstveni kodeks i srusilo sopstvne temelje!To onda ne bilo bosansko tuzilastvo, nego Tuzilastvo kome se vjeruje!Kako bi iznevjerilo sopstvenu tradiciju od 1400 i neke, koja se pretocila, kroz krvavo narodno iskustvo,u izreku" Kadija te tuzi , kadija ti sudi!"( Cak sumnjam , da bi i sirote kadije, zapamcene po "postenju" donijele ovakvu odluku, uz sve dokaze, fotografije, video-snimke,tonske zapise , svjedoke, imena i prezimena,grobove)
Ne, ovo moze samo demokracija 21 vijeka..
Sve u sudijskim togama, purpurnim i sljastecim
Em, smo inkvizitori!Pa pisni, bre!
Pa..reci!
Posto tuzlanska kolona.. Prodato..
Posto Bradina..Ko da vise? Ko... Sold!
Everything for sale!
Hamdullillah, efendum kadija!
Nafta jos tece!
Dolari se jos stampaju!
Srpskih glava ima jos na prodaju!
Incredible bargain!
Sta je sljedece! Miniranje groblja u Bradini!
Kao Prebilovci! Da ucenici dostignu (U) citelje..
Farbanje u zuto!
Kao Zute Kuce, po Balkanu..
I kome sva ova pisanija! Koliko prezivjelih, osirotjelih, ucvijeljenih, moze cak i ovo procitati! !I sta ce mu to znaciti, prema Tami Smrti koju nosi u sebi vec god 17 .
I borbi za hljeb, nasusni!
Препоруке:
0
0
13 уторак, 15 децембар 2009 21:13
Милорад Ђошић
@ТОПОЉ. Слажем се пријатељу. Милорад никад не може бити Поплашен.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 15 децембар 2009 22:06
Лала
Није, дакле, ту реч о релативизацији злочина, већ, просто, о двоструким аршинима и недостатку моралног обзира према свим жртвама злочина, А МОЖЕ БИТИ И ДА НЕДОСТАЈЕ СТРУЧНОСТИ.


Их, та немојте казти.
Препоруке:
0
0
15 уторак, 15 децембар 2009 23:31
Мирко Грбић, Бањалука
За ТОПОЉА.. а читава вијест на...
http://www.fokus.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=674:dodik-rijeimo-se-pravnog-nasilja-stranaca&catid=18&Itemid=153

Nama ne treba referendum da odbijemo Inckove odluke jer smo ih već odbili kao institucije, ali nam treba da počnemo trenirati ljude za tu vrstu priče - poručio je Dodik.
.............................................
Молим коментар....
Препоруке:
0
0
16 среда, 16 децембар 2009 03:33
Stefan
ovo je vise nego sramna odluka. Srpske zrtve se NECE NITI SMIJU zaboraviti! Da li postoji mogucnost da RS sama podigne optuznice protiv istoimenih i zasto se to do sada nije uradilo. Da li neko moze da mi objasni?
Препоруке:
0
0
17 среда, 16 децембар 2009 06:54
Srboljub Savic
Pravda je relativna - bila i ostaje.
Pravo je alat ili oruzje za obradu ili borbu za
pravdu. Alat moze da povredi a oruzje ubije i
onoga u cijim je rukama.
Mi-Srbi, ocigledno trazimo pravdu kod Boga, a
pravo ne umemo ni da uzmemo u ruke.
Nisam ocekivao drugaciji ishod od Tuzilastva BiH,
ni od jednog tuzilastva bivsih ("bratskih" nam)a
novokomponovanih drzava i Haskog-presedan suda.
Nisu se slegli krici iz Jasenovca, crkve u Glini a
jos koliko je novih stratista.
Gazde lutkarskog pozorista, znaju kako da odbrane
lutkare i njihove lutke i sve im, konce.
Jedino, mi Srbi (da, neki sebe nazivaju Muslimani)
ne znamo ni koje smo to lutke, ni ko su lutkari.
Zato, svet veruje da su samo Srbi zlocinci, svi ostali zrtve i ugnjeteni, u Hagu se presudjuje samo Srbima, a u novim drzavama se ne nalaze do-
kazi-opravdanja za monstruozne zlocine, ako ih
Srbi nisu pocinili.
Medjutim, nu ujedinili se nismo (kao Hrvati, Slo-
venci ili Albanci na KiM), a dozvolili smo da nas
ubijaju, proganjaju, "rasture", kao ...
U Jugoslaviji, docekasmo 1991, nespremniji nego
1941, aminovasmo 74-tu, ne potegosmo ni rec prava
kad se Slovenija povukla (i time dovela do Ustavne
krize, po pravu ali ne po Milosevicu i jos ....).
Otvorili smo sirom vrata belosvetskim mesetarima
i spijunima svih kalibara, "klimoglavisali" sva
njihova "resenja", od Badinter-komisije, JNA ostaje
/ne ostaje u BiH, JNA-srbocetnicka vojska, ...
Dok smo mi bili "zblanutu", "TO" postase vojske.
Od blokade kasarne u Zagrebu (sramno), nizu se
"gafovi", sramne naredbe, pogibije nenaoruzanih (?!)a uniformisanih-vojnika JNA, da ne pominjemo
materijalne gubitke (a i njih je narod stvorio).
Ko god da je "vukao konce", ni danas svet ne zna
da su generali JNA postavljani po kljucu i da je
po svemu, to bila Jugoslovenska, ne srpska vojska.
Ni Srbi u BIH ne pominju jedini rat-napad ND
Hrvatske na BiH,(drugi jos manje) u krvavom piru oruzanih pobuna i gradjanskih ratova. A pravo? Slabo, ako ...
S. Savic
Препоруке:
0
0
18 среда, 16 децембар 2009 13:43
ТОПОЉ
Одговор господину Мирку Грбићу...Једном приликом док је гостовао у једној политичкој емисији(не могу се сјетити тачно на којој телевизији),господин Додик је рекао између осталог:"Натјераће ме да кажем да су они од прије десет година били у праву".Отприлике овако гласи та изјава.Ти који ће га натјерати да то каже су они што Србима пију крв без престанка.Од ОХР-а и његових трећеразредних службеника,преко "западне цивилизације"(читајте утопије)па све до "браће"."Они од прије десет година" су алузија на владавину СДС-а.А колико се "воле" Миле Додик и СДС не морам да пишем.То ви Мирко одлично знате.Милорад Додик је окренуо леђа Западу(Америци)и почео радити на увођењу руског капитала у Српској.Ако ви Мирко не вјерујете мени,да ли онда ослушкујете шта причају непријатељи РС?Један од њих је и Здравко Томац,бивши предједник хрватског сабора који тврди да иза РС стоји Русија."Посипање пепелом проф.Здравка Томца".Укуцајте ово у google и видјећете шта каже Томац.Овај текст је иначе посвећен фрањевцима, приликом боравка Томца на Хумцу код Љубушког.Томац се тим поводом осврнуо и на РС. И није једини.Иво Банац такође то тврди.Ричард Холбрук и Педи Ешдаун су у једном свом ауторском тексту написали да Додик и Руси раде на рушењу БиХ.Ако раде нека раде.Немам ништа против.Сретно на том путу!!Ви сте цитирали следеће:"Нама не треба референдум да одбијемо Инцкове одлуке јер смо их већ одбили као институције,али нам треба да почнемо тренирати људе за ту врсту приче-поручио је Додик",завршен цитат.Овдје не видим ништа спорно.Треба почети тренирати људе(казано између редова)да сједамо у чамце и напустимо брод који тоне(тзв БиХ).Преведено-Вријеме је за референдум о независности РС.Такође,вријеме је да српски народ у РС почне полако да се окреће пријатељима(Русији)и да заувјек себи из главе избрише бајку звану "западна цивилизација".Ја г.Мирко мјерим и важем према дјелима не према шупљој причи.Русија је конац који дјело краси а Запад,Запад је све друго само нема конца за украс.
Препоруке:
0
0
19 среда, 16 децембар 2009 22:54
Бањалучанка
Не желим да се препирем са својим народом, свако има мишљење! Ако је ико русофил, ја сам, свим срцем, али је тачно да је руски амбасадор овде направио штету Републици Српској. Нема разлога да се рад страних тужилаца и судија продужи ни за један дан, а поготово не за годину или три. Тачно је да је рекао да је то био његов приједлог, али је исто тако рекао да је одлучио да се придружи већини. Већини? Русија је сила! Она није обична земља, она мора да натјера друге да је поштују. Који је то став Русије испоштован у ПИК - у? Ниједан. Они се увијек стопе са већином и врло стидљиво кажу неку ријеч и у нашу корист. Искрено мислим да је Русија могла много више да уради. У читавој причи турски амбасадор је испао бољи. Он је рекао свој став, да странци треба да остану у оба одјељења, за корупцију и криминал и одјељењу за ратне злочине. Турска се није помирила са одлуком већине, Турска је свој став јасно свима више пута, на све начине представила, Турска сваки дан "пријети" обнављањем Отоманског царства, Турска има храбрости да каже свој став, Турска свугдје лобира за муслимане. Русија за нас у РС, искрено, није урадила ништа нарочито. За Србију је много више урађено и то подржавам максимално! Што се Додика тиче, вјеруј ми, нема он никакву подршку од Русије. Странци њему још не могу ништа јер има огромну подршку код народа и јер се плаше да би, у случају да му нешто и ураде ( смијене или слично), то направило огромне немире у РС, а тиме и у БиХ! Ипак, волим Русију, желим јој свако добро, али се надам да ће почети мало озбиљније да се укључује у причу у БиХ. То је тест за њу! Снажна је онолико колико се њен став поштује, и није снажна ако се увијек слаже са одлуком "већине"!
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 17 децембар 2009 02:07
Za brat Srbina Topolja od Isak
Eto ti sada Topolj.Ti si znaci da se Bosna razbije uz pomoc Rusije i Dodika??Tako se razbila i SFRJ uz pomoc Milosevic,Kadijevic itd.Ovi su imali veliku pomoc vasih prijatelja Rusa.Kadijevic je letio veoma cest u Moskvu tih dana,a i dan danas se nalazi kod bratije Rusa.E onda ste vi braca Topolji optuzival nas bracu Muslimane-Bosnjake i Bosanske Hrvate da nismo htjeli da zivimo u ostatku SFRJ.I da smo htjeli da zivimo u ovom ostatku od SFRJ sta bi bilo sa ova dva naroda?Dozivili bi sudbinu Siptara na Kosovu?Sto braca po vjeri Crnogorci ne ostadose sa vam u toj krnjavoj SFRJ?Kada i ako pocne razbijanje Bosne,Rusi vam nece pomoci to je sigurno kao sto nisu pomagali kada vas je NATO bombardovao.Ako nas vodja presvjetli(DODIK) to ne vidi nemojte opet okriviti Ameriku i medj.zajednicu.Sva ova naklapanja oko podrske Dodiku i podrske Rusima ce samo da otvori novi krvavi rat izmedju naroda Bosne i Hercegovine.
Hajde da se smirimo i da pokusamo da nadjemo kompromis prije nego sto bude kasno.
Препоруке:
0
0
21 петак, 18 децембар 2009 18:26
За "брата" Исака
Са вама нема никаквог компромиса! Једино рјешење је РАЗЛАЗ и свако себи! Што ће вјероватно да се деси, у скорије вријеме, са Русима или без њих!
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 21 децембар 2009 01:55
z.k.
Ma kakva Rusija,kakva sila?
Oni nemogu sebi pomoci a kamoli nama srbima.
Amerika i zapad se samo sprdaju snjima.
Videcemo kad im nestane ono malo nafte i gasa sta ce im amerika i ostali uraditi.
Препоруке:
0
0
23 понедељак, 21 децембар 2009 02:01
z.k.
Ma kakva Rusija,kakva sila?
Oni nemogu sebi pomoci a kamoli nama srbima.
Amerika i zapad se samo sprdaju snjima.
Videcemo kad im nestane ono malo nafte i gasa sta ce im amerika i ostali uraditi.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер