Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kome Srbija treba da sa izvini?

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 16 decembar 2009 04:03
preživjeli
Ne treba se čuditi starom srbomrscu Silajdžiću, ali su svi koji su preživjeli taj strašni etničko-vjersko-građanski rat bili šokirani čitajući intervju generala Izetbegovićeve armije, Srbijanca i Beograđanina Jovana Divjaka, datog prije izvjesnog vremena Radiju Slobodna Evropa. On hladno tvrdi da su masakr u Dobrovoljačkoj izazvali Srbi dan ranije, pokušavajuću proboj (sic!) jednim pincgauerom i jendim tenkom. Inače oni, komandanti Teritorijalne odbrane, Patriotske lige i zelenih beretki su stalno izdavali naredbe da se ne puca i ne napada (sic!). On je doduše čuo da je ''pucao nekakav starac iz puške'' (sic!), da je bilo neke pucnjave između mostova ''ćumurije'' i ''drvenije''. Bilo je, tvrdi on, sve u svemu 8 mrtvih!!! A šta je sa onim polu spaljenim golobradim vojnicima na desnoj strani Miljacke, oko tramvaja? To bi trebalo pitati i Stjepana Kljujića, tadašnjeg člana Predsjedništva BiH, koji je bio u zgradi Predsjedništva iz koje su izdavana naređenja da se puca i napada (čitali smo tekstove uhvaćenih snimaka). On tvrdi da su oni pustili da kolona s vojskom prođe most kod Skenderije, ''a šta je dalje bilo, mi ne znamo'' - čime sugeriše da su Srbi pobili svoje!!! Niko, pa ni Tužilaštvo Srbije, ne pominje onih 10 rezervista strijeljanih u vrhu Velikog parka (po naređenju potonjeg generala Juke Prazine), o čemu je dao izjavu Dragan Vikić, tada komandant specijalaca, koji je sjedio u Domu milicije, nedaleko od mjesta zločina. Divjak kaže da je Sarajevo bilo teško granatirano dan prije masakra, što je ponovo neistina. Granatiranje jeste bilo žestoko, ali u noći poslije masakra, kao odgovor na taj zločin. Radio SE nije dao priliku da čitaoci komentarišu taj sramni intervju, vjerovatno u dogovoru sa Divjakom (koji je bio pred raspad Jugoslavije osuđen zbog šverca oružjem koje mu je bilo povjereno u mjestu Stup. Zbog čega se i priključio muslimanima, mada je porijeklom bio Beograđanin).
Preporuke:
0
0
2 sreda, 16 decembar 2009 04:28
BB jedan
Smilja Avramov je bezbroj puta rekla i napisala da je nemoguće raspravljati o ratnim zločinima a da se prethodno ne raspravi ko je počinio ZLOČIN PROTIV MIRA. U tom smislu odlučujuću ulogu su nesumnjivo imale nelegalne promene ustava Hrvatske i BiH kojima su Srbi od konstitutivnog naroda pretvoreni u nacionalnu manjinu. Iz nejasnih razloga, međutim, taj ključni fakat se retko, ili uopšte ne pominje u našoj javnosti, još manje od strane naših političara na međunarodnoj sceni.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 16 decembar 2009 07:00
Nenad
Treba da se izvini Americi što nije sama sebe bombardovala 1999 godine, nego je Amerika morala da to uradi. Trenutna politička situacija u Srbiji je takva, da kada bi iz Vašingtona došlo naređenje da Srbija bombarduje samu sebe, politička elita na vlasti bi to izglasala istog dana u Skupštini Srbije, sa odlukom da se uzme kredit od MMF-a kako bi se nabavilo dovoljno bombi za tako nešto. Kredit bi vraćali oni koji prežive. Naravno za G17+ bi morao da se odvoji 10%, a Delta bi bila glavni uvoznik bombi i aviona. LDP bi morao da nabavi dovoljno zavoja i lekova za ranjene. Dedinje bi tokom bombardovanja bilo posebna zaštićena zona, kao i delovi Srbije gde se nalaze strane fabrike i firme.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 16 decembar 2009 08:21
Vladimir Čeleketić - Zambija
Šta rade astronomi kada im nije jasno kretanje nekog nebeskog tela? Pođu od zakona gravitacije, jel tako?
E, pošto je na ovom sajtu Njutn "ispao" g-din Malić, "zakon gravitacije" je formulisan ovako:

Drugi su naivno verovali u slatku laž da je neprijateljstvo Amerike prema Srbima bilo pitanje demokratije, a ne geopolitike.


Dalje, ako su muslimani samo pioni u američkoj partiji šaha i ako nije u interesu Vašingtona da muslimani sude muslimane zbog zločina nad Srbima šta onda još nije jasno?
Ono što meni nije jasno je zašto je Srbima stalo da muslimani sude muslimane zbog zločina nad Srbima? Ili da nekakav američki "međunarodni" sud sudi muslimane zbog zločina nad Srbima?
Za zločin su potrebne dve stvari. Zločinac i prilika. Da su Srbi imali mehanizme zaštite, tj. da nije bilo prilike, pitanje ko je od muslimana zločinac bilo bi irelevantno, bar što se Srba tiče. Što god su odnosi među Srbima i muslimanima u Bosni gori to je situacija za Srbe bolja. Republici Srpskoj i Srbima nema života u BiH. Što pre shvate to bolje, svako dalje zamajavanje sa muslimanima i "međunarodnom zajednicom" (tako se ovih dana na srpskom zove Amerika) je samo gubljenje vremena.
I ako sam dobro razumeo, Jurišić je dobio 12 godina i to u Beogradu. Koliko ono beše, oko dve stotine ... pa nešto računam, koliko mu to dođe po ubijenom ... jedno 22 dana, toliko srpskom sudu vredi srpski život?! A Srbima je i dalje stalo da muslimani sude muslimane zbog zločina na Srbima?!
Preporuke:
0
0
5 sreda, 16 decembar 2009 08:55
Predrag
Ne, nisam pročitao tekst do kraja pretpostavljajući njegovu konotaciju. No, to nije najvažniji razlog. Prevashodno je to što on zasigurno govori o još jednom namernom prećutkivanju ovakvih izjava od strane naših vlasti. Naravno, to je ''normalna'' reakcija vlade Srbije i naravno, ja znam da s njihove strane neće biti nikakve reakcije. Sve što zahteva energičan odgovor Srbije se zvanično prećutkuje. Kad-kad po nalogu mentora naši zvaničnici se po 87 put izvinu za kišu meteorita ili najezdu skakavaca na poljima drage nam EU i to je sve. Sramno, ponižavajuće. Čekam dan kada će Srbija progovoriti. Znam da će doći.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 16 decembar 2009 10:08
dragy
Osjecam sve vecu sramotu sto sam pripadnik iste nacije kao i gospoda zuti komunisti. Cak i onaj sto nije prozivio ratne strahote , ako je iole normalan, osjecao bi ljutnju i odbacenost od strane vlasti u Srbiji svakim njihovim potezom na relaciji Beograd - Zagreb, Beograd - Sarajevo i Beograd - Pristina (na kraju krajevi ili pocetku pocetaka i Beograd - Brisel, ...).
Hriscanski se izvinuti, oprost je jedna od najvecih vrlina pravoslavnog svijeta, ali ako se vi izvinete a ne trazite izvinjenje (ali to morate glasno da trazite a ne stidljivo), onda vi odajete utisak maloumnosti i krivice. Ja shvatam da su DOS-ovci dosli na vlast pljujuci po Milosevicu i kritikujuci tadasnju srpsku politiku i da ne zele da okrive i drugu i trecu i cetvrtu i ... stranu jer bi to ispalo da su lazima stigli na vlast, kao sto jesu. Ali ne mogu da shvatim narod u Srbiji koji glasa za takve, pa zar je prece putovati po zemlji Shengeniji od skidanja ljage sa naseg naroda. Da ne budemo u zabludi, veoma brzo se moze i Srbiji desiti ono sto se desilo nama u Republici Srpskoj ili Srbima u Hrvatskoj ili Kosmetu. Okrenite se, konacno, nasim interesima. Vise ce nas cijeniti ako imamo svoje dostojanstvo nego ovako (svasta bih rekao ali da ne lajem).
Preporuke:
0
0
7 sreda, 16 decembar 2009 10:28
Srle
Nas presednik JEDINO, ama bas jedino sto dobro radi je zna da se IZVINJAVA...
Preporuke:
0
0
8 sreda, 16 decembar 2009 10:57
Mirko Grbić, Banjaluka
Srbi imaju grandiozni ego, hoće da budu ono što zamisle da jesu jesu a to ne mogu biti, hoće da budu hrast na vjetru a ne trava! I ondato preće u svoju suprotnost...u mazohizam !Da li ste me razumjeli?
Preporuke:
0
0
9 sreda, 16 decembar 2009 11:04
Jasna Simonović
Srle...Kažete da je jedino što naš predsednik zna da se izvinjava...Pa, hajde onda da svako radi što najbolje zna...
Kako bi bilo da počnemo sa samim sobom...Da sam savetnik predsednika, savetovala bih mu da počne od ekonomije...
Nijedan zločin ne zastareva, pa sam sigurna da će potom uslediti i izvinjenje četnicima i partizanima, crvenim i žutim, mrtvim i živim...
Kao prava sledbenica SFRJ, Srbija je dužna da počne sa izvinjenjima, ako ne od uskokoa i hajduka, ono od 1944. godine kada je uperila metak u same sebe...
To znači biti bolji......
Preporuke:
0
0
10 sreda, 16 decembar 2009 11:06
Biljana
@Nenad - bravo!
Preporuke:
0
0
11 sreda, 16 decembar 2009 11:41
Jasna Simonović
Nenad, tačno, ali to je epilog...
Mislim da zaista pravni sledbenik Jugoslavije treba da se izvini Americi što je je "bombardovala" Galenikom-ICN koja je trebalo da postane zejedničko vlasništvo dve države po principu 49:51%, a ne da njihove državljane proglašava svojim, a kapital američkim....
Treba da se izvini stranim kompanijama koje su imale svoje generalne zastupnike (Genex, Inex, Fabeg, itd) a koji su bili dužni da čuvaju biznis...

Sa biznisom je sve počelo, sa njime će se ova agonija i završiti...Daj Bože!
Preporuke:
0
0
12 sreda, 16 decembar 2009 12:42
Sv. Stefan
Sramota je sto ste na takav nacin kao sto radi Silajdzic, govoreci o nekom nepostojecem genocidu, misleci na Srebrenicu i taj surovi masakr koji se tamo dogodio, relativizira i umanjuje onaj stvarni, pravi, nad Srbima u NDH u kojoj su ucestvovali i njegovi Bosnjaci u prilicnom broju. Jos je veca sramota za nas same, tj. nase politicare sto su povukli tuzbu za genocid protiv RH. Dokle?
Preporuke:
0
0
13 sreda, 16 decembar 2009 12:51
Španski borci
Raspad Jugoslavije i rat, trebali su da počnu u Srbiji, ali se jedan čovek umešao. Isto kao za vreme 2. svetskog rata. Imali su spremljenog Milana Nedića i partije koje bi vodile građanski rat u Srbiji. Pa su gazde promenili plan, od Slovenije, Hrvatske i tako dalje.Godine 1975. prikazan je film o tome. Znaju oni to odlično, nezadovoljni su i zato ovi laju na Srbiju. Šta je sa prvim zločinom koji se desio u Jugoslaviji-pucanj u Jugoslaviju i njeno ubijanje? Srbija kao osnivač Jugoslavije u koju su svi ovi ušli dobrovoljno, treba da postavi pitanje tog prvog zločina i da juri i sudi svim odgovornim.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 16 decembar 2009 13:54
fantom
@spanski borci
raspad jugoslavije je i poceo u srbiji na gazimestanu, i ukidanjem autonomija vojvodini i kosovu
Preporuke:
0
0
15 sreda, 16 decembar 2009 14:04
Anastasia
U Tužilaštvo Bosne i Hercegovine je stigla dugonajavljivana krivična prijava za ratni zločin protiv člana Predsedništva BiH Harisa Silajdžića! Prijavu je podnela nevladina organizacija „Kroacija libertas“ iz Mostara.
Kako je potvrdio portparol Tužilaštva Boris Grubešić, hrvatska nevladina organizacija saopštila je da je, u nastojanjima da prijave sve ratne zločine iz rata u BiH od 1992. do 1995. našla materijalne dokaza i izjave svedoka o učešću Silajdžića u osnivanju koncentracionih logora u BiH, kroz koje su prošle hiljade nebošnjačkih civila i žrtava rata.Uz Silajdžića zbog ratnih zločina nad nebošnjačkim narodom, prijavljeni su još i bivši komandanti Armije RBiH, generali Sefer Halilović i Rasim Delić. Navedeni su i bivši predsednik opštine Prozor-Rama i Jablanice Safet Ćib, bivši komandant Četvrte muslimanske brigade i današnji imam džamije kralj Fahd u Sarajevu muderis Nezim Halilović i komandant jedinice „Akrapi“ Mithat Pirkić. I još jedan komandant Armije RBiH Zulfikar Ališpago Zuka, za kojeg zapadna štampa tvrdi da je u vanbračnoj zajednici sa portparolom Haškog tribunala Nermom Jelačić.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 16 decembar 2009 14:05
Anastasia
Ova organizacije ističe da je opštepoznato da je postojalo najmanje 200 koncentracionih logora za nebošnjačke civile u delu koji je bio pod kontrolom Armije BiH. Od toga je 50 logora bilo u Hercegovini i u njima su držani civili protivno pravilima Ženevske konvencije i suprotno zahtevima Crvenog krsta da logori budu rasformirani. U logorima su ljudi bili svirepo mučeni, žrtve torture, nehumanog postupanja i ubistva.
Dodatni dokazi nalaze se u zapisnicima Crvenog krsta prema kojima bez odobrenja Silajdžića nije moglo da se uđe ni u jedan od preko 200 koncentracionih logora u čitavoj BiH. „Kroacija libertas“ stoga je upozorila domaću i svetsku javnost da Tužilaštvo i Sud BiH do sada nisu pokrenuli nijednu istragu u slučajevima ratnih zločina počinjenih nad Hrvatima i ostalim nebošnjačkim stanovništvom, što su objasnili samo ogromnim uticajem bošnjačke politike u pokušaju zataškavanja ratnih zločina.
Hrvatska je, čiji su civilni zarobljenici po bosanskim logorima ubedljivo brojčano manji od srpskih nedužnih logoraša zarobljenih tokom ratova devedesetih, organizovano izvršila pritisak na tužilaštvo BiH. Srbi, sa druge strane, još nisu uspeli da iznude ni prvi korak u pravcu pravde za više desetina hiljada svojih zarobljenika širom Bosne.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 16 decembar 2009 14:06
Anastasia
I dok su individualne prijave srpskih porodica koje veruju da je Haris Silajdžić, na primer, odgovoran za podmuklo streljanje njihovih najmilijih u Sarajevu ostavljene da sakupljaju prašinu u nekoj od fioka Tužilaštva BiH, Hrvati odlučno ocenjuju da je bosansko tužilaštvo „najgore u celom svetu“, jer je više nego jasno da su njihove pravosudne ustanove pod jakim uticajem paraobaveštajne službe AID, koja deluje paralelno sa legalnim državnim institucijama i strankama.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 16 decembar 2009 14:14
Anastasia
Srbija ne može da se izvinjava Harisu Silajdžiću, jer je Međunarodni sud pravde utvrdio da Srbija nije izvršila genocid u BiH.
Ovaj sud je utvrdio da Srbija nije izvršila genocid preko svojih organa i lica, niti je podsticala, niti bila saučesnik u genocidu.

Silajdžić dobro zna za ovu presudu, za koju misli da je zaboravljena, jer je prošlo skoro tri godine.
Tko će da se izvini za to što je pre rata u Mostaru bilo 20 odsto Srba, a danas ih je 0,2 odsto, što u Stocu nema nijednog Srbina, a iz Sarajeva je posle Dejtona 'dobrovoljno' otišlo 120.000 Srba".
Preporuke:
0
0
19 sreda, 16 decembar 2009 14:22
Blagoje Jovović
Što se toga tiče situacija je postala neizdrživa. Danas je tužilaštvo BIH uhapsilo još trojicu Srbina. Ne znam do kada će se trpeti teror Sarajeva nad Srbima u Bosni. Referendum je jedino rešenje.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 16 decembar 2009 14:43
citalac
Nenade, nazalost, strasno je koliko ste u pravu.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 16 decembar 2009 14:48
Jasna Simonović
Španski borci..."Šta je sa prvim zločinom koji se desio u Jugoslaviji-pucanj u Jugoslaviju i njeno ubijanje? Srbija kao osnivač Jugoslavije u koju su svi ovi ušli dobrovoljno, treba da postavi pitanje tog prvog zločina i da juri i sudi svim odgovornim"..
Šta vi mislite koji je prvi zločin?
Ili, još važnije, koji je prvi ekonomski zločin?
Preporuke:
0
0
22 sreda, 16 decembar 2009 14:57
BB jedan
@fantom

Ne, nego je seme raspada Jugoslavije posejano KADA SU STVORENE autonomije.
Preporuke:
0
0
23 sreda, 16 decembar 2009 15:41
Miki
Pašu ne bi odobrovoljio ni poljubac u skut i u ruku, mozda tri tovara blaga, ali i to nakratko. Pa lijepo su nam objasnili ljudi, svi su cinili zlocine ali su njihovi spontani, za razliku od nasih koji su temeljno planirani.To nam je ovih dana potvrdio i gospodin Švendimen obustavom istrage i mi sad nesto sumnjamo u takvu pravnicku gromadu.
Preporuke:
0
0
24 sreda, 16 decembar 2009 15:46
lokiga ipo
Pa sta je trebalo da se svi jos jednom proderu o nepravdi prema Srbima i bilo bi nam lakse? Dajte molim vas. Ionako se ta vrsta larme javlja samo radi politickih interesa neke stranke. By the way, u Tuzli u koloni nisu ubijeni samo Srbi, to je tad bila jos Jugoslovenska Vojska i bilo je i Makedonaca, Crnogoraca pa cak i Bosnjaka. Proverite ako ne verujete. Inace, priznajem da je neka igra iza zakljucenja slucaja, ali to nema nikakve veze sa ovim sto pominje Silajdzic. Hajde, sad se malo nervirajte. Ziveli.
Preporuke:
0
0
25 sreda, 16 decembar 2009 15:51
Simic Manojlo
Pa ako su nas 1.cilj "atlantske integracije" koje
nemaju alternativu, a na tom putu briselski 1.uslov
da imamo dobre odnose sa susjedima (jer ako nemamo,
onda i nismo za EU), onda je i logicno da nas
susjedi, po opsteprihvacenoj formulaciji " krivce "
za ratove, neprestano i sto vise pljuju.
A nama je preostalo da se, upljuvani , stalno
nanovo brisemo, molimo i izvinjavamo.
Nas predsjednik je pokazao, da je veoma sposoban
za obavljanje svih potrebnih predradnji, na putu
bez alternative.
Preporuke:
0
0
26 sreda, 16 decembar 2009 16:02
Nena
Za fantom
Zapitajte se gde je bio i šta je radio i kakve planove kovao ovaj Silajdžić u vreme Gazimestana, čime su se bavile tajne službe zapadnih zemalja, čemu se nadao Izetbegović, Tuđman i dr.Raspad je počeo mnogo, mnogo pre Miloševića, upravo podivljale autonomije i davanje elemenata državnosti republikama, uz nezainteresovanost za Kosmet je doveo do kraja. Uostalom, sama ideja Jugoslavije je od početka počivala na krivim premisama i slabim temeljima. Srpski političari nisu znali gledati unapred i uvek su , slično i narodu, robovi ideala bratstva i sl. besmislica.
Preporuke:
0
0
27 sreda, 16 decembar 2009 16:43
Milorad Đošić
Neću da se izvinem

@Nenad. Srbija treba da se izvini Đuri zato što ju je tukao. A, Đura ima laku ruku...

Kome mi i zašto da se izvinemo? Ja neću da se izvinem nikom. Takođe povlačim sva izvinjenja koja su data u moje ime. Hoću da mi se vi zapadno od Drine tipa Stjepan i Haris izvinete za 700.000 Jasenovčana, za ko zna koliko Mačvana,za Kragujevčane, Kraljevčane, Kozarčane, Prebilovčane, Jamčane, Ivana Gorana Kavavčane. Sve se to uklapa u preko 3.000.000 miliona žrtava u 20. veku. Pa braća Bugari, sa kojima nas stalno svađaju su male mace za vas. Braća Bugari su naša pravoslavna braća, a bugarski narod nas Srbe uvek lepo i otvorenog srca prima.
Kad mi je moj drugar Boca pričao o nekoj Handžar diviziji tamo nekih 70-tih ja nisam ni znao o čemu se radi, jer smo mi u Srbiji bili "zaštićeni" medijskim mrakom. Kad mi je stric druga Miodraga iz Gacka pričao loše o Titi ja nisam mogao da verujem, jer je mrak i dalje delovao. Pa Artuković je 1942. god. rekao da se ponosi zato što su za dve godine istrebili više Srba nego Turci za 500 godina... I zašto bi se mi nekom stalno izvinjavali. Mi u Srbiji nismo znali ništa. Ništa ni o Đorđu Martinoviću, ništa ni o Kosovo republjik i ništa, ništa.
Srbije je mala zemlja koje se svi kao nešto plaše da bude velika. Ne plaše se Velike Nemačke sa skoro 100.000.000 stanovnika, a plaše se Velike Srbije sa manje od 10.000.000 stanovnika, jer možeš misliti to je Velika Srbija, a Velika je jer je poslednji bastion odbrane Pravoslavlja. To je naša najveća veličina.
Da zaključim. Ovom liku se neću nikad izvinuti, jer su mu usta bila punija bratstva i jedinstva nego usta dtruga Tite. Neću se izvinuti ni drugu Stipetu čiji je strikan bio pod Staljungradom. Neću se izvinuti ni drugu Alojziju kome je moj otac učio oca da piše, jer mu je otac bio nepismen. Neću da se izvinem.
P.S. Mi Srbi pre svega treba da se okrenemo sami sebi,porodici,deci, a posle je sve lako.
Preporuke:
0
0
28 sreda, 16 decembar 2009 17:06
Milorad Đošić
P.S. 1. Izvinjavan se potomcima žrtava koje ne mogu fizički da nabrojim.
Preporuke:
0
0
29 sreda, 16 decembar 2009 18:53
Simic Manojlo
@ Anastazija

Samo u Sarajevu je postojalo 126 logora za Srbe,
u kojima je netragom nestalo 6.36o ljudi.
Tuzbu za pocinjene zlocine sarajevskim sudovima,
podnijele su srpske organizacije iz RS, sve sa
imenima zrtava i izvrsilaca.
Ukupno, na teritoriji koju je pokrivala Armija BiH
(kakvo mimikrijsko ime za vojsku islamskih dzihadlija) , bilo je 630 logora za Srbe.
Islamske vlasti u Sarajevu, ciji su interesi
isprepleteni na mnogo nacina, sa interesima MZ,
nece nikada procesuirati svoje ratne zlocince, jer
bi to iz temelja promijenilo sliku rata, koju su
godinama, marljivo i u saglasju sa MZ, stvarali.
Medjunarodna Zajednica je relavantne informacije o
dogadjanjima, prikupljala od zvanicnih vlasti u
Sarajevu, dakle od Harisa Silajdzica, koji je, nema
nikakve sumnje, najveci ratni zlocinac na Balkanu.
Srbi u Bosni, u smislu informisanja svjetske
javnosti, nisu imali nikakvu sansu.
Sve informacije isle su preko Alije Izetbegovica,
Ejuba Ganica i Harisa Silajdzica.
Pazljiv gledalac sarajevske televizije, mogao je
na njihovim licima da primijeti nevjericu, da ce
sve sto oni kazu, otici u Svijet, kao susta istina.
Kad su se u to uvjerili, ostalo je samo, da lezeci
na minderluku, dobro osmisle stvari.
Na izvjestan nacin, nasi su drugosrbijanci, vec
postali Amerikanci- zgodni da im se plasiraju
notorne lazi, kao istine.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 17 decembar 2009 05:53
Šicer
Osobi sa slike koja je pisala tekst-bilo kakvo izvinjenje dato od kvislinške vlasti u Beogradu ne važi u moje ime, niti saosećam sa vama, niti mi pada na pamet da vam se izvinjavam. Na protiv.
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 17 decembar 2009 09:59
Nakita
Ni ja necu nikome da se izvinjavam i povlacim svako izvinjenje u moje ime. Fam. moga oca , koja je zivela u Livnu 40-tih, zlocinacki su masakrirali muslimanske ustase. Imovina sto je ostala 90-tih su prisvojili muslimani. FUJ!
Pznajem mnogo ljudi muslimanske vere ( iz pravih Islamskih zemalja), te i pored sve neukusne propagande Zapada, svi vise vole i cene Srbe i Srbiju no Bosanske muslimane ili siptare. To je stanje stvari kod obicnog naroda.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 17 decembar 2009 10:24
Španski borci
Jugoslavija je ubijena na drugom zasedanju avnoja, kada je od unitarne(jedinstvene) Jugoslavije, stvorena federativna (konfederativna) Jugoslavija od 8 država. Ustavom iz 1974. god. obavljena je ostavinska rasprava. Godine 1991. svako je ušao u svoj posed.
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 17 decembar 2009 10:36
Biljana - Milorad Đošić
Milorade, komentar Bam je bolno tačan. Vaše ogorčenje deli i Nenad u svom sarkastičnom "izvinjenju".
Pozdrav i Nenadu i Miloradu!
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 17 decembar 2009 11:03
Biljana
Sinoć sam na kanalu Nacionalna geografija gledala smotru Handžar divizije koju obilaze i blagosiljaju SS generali i hodža. Čim je srušen Berlinski zid, svi njihovi saradnici su digli glavu.
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 17 decembar 2009 11:47
Jasna Simonović
Španski borci..."Jugoslavija je ubijena na drugom zasedanju avnoja, kada je od unitarne(jedinstvene) Jugoslavije, stvorena federativna (konfederativna) Jugoslavija od 8 država. Ustavom iz 1974. god. obavljena je ostavinska rasprava. Godine 1991. svako je ušao u svoj posed."..

Da li je neko podneo krivičnu prijavu za "ubistvo Jugoslavije na 2. zasedanju AVNOJ-a" Međunarodnom sudu? Ko je potpisao pravni akt? Da li je pravni akt punovažan?

Konfederativna Jugoslavija nastala na krivičnom delu svakako onda obavezuje čovečanstvo da svih 8 sledbenica krivično odgovaraju, zar ne?

Izvinjavam se ako vam ovo izgleda nebulozno... Posleratna sam generacija i vidim da se samo slažu krivica na krivicu, a nikako da počne da se slaže
zasluga na zaslugu, a u 21. veku krivice treba da su ad acta...tako nekako...

Sve najbolje...Svima...
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 17 decembar 2009 15:57
Španski borci
@Biljana - Drugi svetski rat nije se završio 1945. već je zamrznut zbog uspešne kontraofanzive Crvene Armije. Rušenjem berlinskog zida, odmrznut je Drugi svetski rat. On je protutnjao nad nama 90-tih. Ono što nije stiglo da se uradi 1941-45 kada je Srbija bila sputana građanskim ratom, urađeno je sada. Ko nije preživeo 1941-45. i shvatio, njemu će se to ponovo desiti. Iste snage nekada i danas, opet zajedno. Nema ko da brani Jugoslaviju i njene građane.
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 17 decembar 2009 18:29
@preživjeli
Jovan Divjak je sve samo ne Srbijanac i Beograđanin. Ni otac ni majka mu nisu Srbijanci.
Preporuke:
0
0
38 petak, 18 decembar 2009 05:28
preživjeli
Jovan Divjak je rođen u Beogradu 11 marta 1934, otac i majka Srbi. I dan danas govori čist ekavski, kao što je, na zgražavanje bosanskih Srba radio i za vrijeme rata. Ovim nipošto nisam mislio da svaljujem krivicu na Beograd i Srbiju, svugdje ima izroda. Onaj njegov nedavni intervju RSE dokazuje koliko je zaglibio.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner