недеља, 19. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Београд и Приштина треба да траже практична решења

Kоментари (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 27 децембар 2009 15:48
Нимбус
Чланак сам прочитао напола. И то је било превише.
Беше овако: 9.3.1991. `шетао` сам по Београду у америчкој војној јакни. За инат комунистима. И ради демократског дискурса.
Онда би шта би. Да не понављамо.
Раскопана србска гробља су оличење америчке части и рачунице.
И питање: шта вреди извадити ЖИВОМ ЧОВЕКУ бубрег
у некој јарузи, ако нема комплетна логистика да се присилно-доноторски орган експресно достави на адресу наручиоца. То без амера, таквих какви јесу и њине машинерије не би могло да се спроведе.
И оволицно је ДОВОЉНО.Па ћу и унуке ћу учити да вас мрзе.
Зато што злочинце ваља мрзети. Васпитавати децу другачије је грех, заправо најмање једнак злочин вашем.
Додаћемо да "ничија до зоре није горела". Ни ваша неће.
Од пријатеља правите непријатеље. После кусајте шта сте закували.
Препоруке:
0
0
2 недеља, 27 децембар 2009 16:39
ау миле
Ти зликовци ни дан данас не сматрају потребним да упуте извињење народу Вијетнама, за убиство 1,5 милиона њихових грађана. Нису се извинили ни Јапану за највећи појединачни ратни злочин у сторији - убиство десетине хиљада цивила атомском бомбом у Хирошими и Нагасакију. Нису се извинили ни народу Ирака, чију су земљу уништили и освојили, а као изговор су употребили лаж о поседовању оружја за масовно уништење. Нас су бомбардовали, да би нашим непријатељима створили државу. Зликовце су заштитили. Ти зликовци су Туђман, Месић, Изетбеговић, Силајџић, Тачи, Харадинај, Чеку. Они су протеривали Србе, мучили их, убијали их и вадили им органе. Ова власт је (уз сво уважавање политичке одговорности и прагматизма), толико сервилна према овим нитковима да то превазилази добар укус. Не морам никог да учим да мрзи као претходни коментатор. Биће довољно да му говорим истините чињенице о рату и страдању нашег народа од ових зликоваца. И мржња, иако је не призивам, ће доћи сама по себи.
Препоруке:
0
0
3 недеља, 27 децембар 2009 17:36
ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
"Да ли верујете да су могући нови статусни преговори између Београда и Приштине после одлуке Међународног суда правде у Хагу?

Не".

И,зашто су нас оно беше бомбардовали?
Препоруке:
0
0
4 недеља, 27 децембар 2009 18:13
Sarlo Akrobata
Prvo i prvo..Ovakav intervju ne bi bio moguc da nije izvrsena cistka u Politici, a drugo..

...заједнички рад Националне гарде Охаја и наше Војске на обнови школа по Србији..

U pitanju je protivprirodni blud


...Влада треба да дефинише шта подразумева под неутралношћу. Мени лично то још увек није јасно. С друге стране, чланство у НАТО-у даје јасноћу, пружа јасан концепт, то је проширење мултилатералних односа.

Imate pravo na izbor, ali nemojte da vam to slucajno padne na pamet, jer onda nema nista od saradnje.

..Наравно, пуно тога треба да се уради, пуно тешких одлука да се донесе, да се афирмише менталитет да Србија треба да заузме место у ЕУ које јој припада.


Nije jasno ko treba da donese teske odluke..Srbija ili Evropska Unija.


...Можемо ли очекивати да САД неће тражити од Србије да призна Косово и да не продубљују теме о којима се не слажемо, како је то рекао Бајден овде приликом своје посете?

Takodje nije jasno zasto se ne produbljuju teme o kojima se ne slazemo, jer ce, kad-tad, morati da se prodube.

..Прва ствар коју бих истакла је да, пре свега, поштује Србију и српски народ.

Nadamo se da nas nece postovati kao sto su nas postovali do sada.

.. Али поред тога, треба увек имати на уму да Србију не чини само Београд. Предложила бих јој да путује што више, да упозна различитости Србије како би боље разумела људе који живе у њој и историју.


Nadamo se da nece kroz Srbiju putovati u tenku.

...На крају бих јој саветовала да не ради превише, него да ужива у Србији и са њеним грађанима.


To sigurno nece. Sve je vec uradjeno i odradjeno.
Препоруке:
0
0
5 недеља, 27 децембар 2009 21:48
Шицер
Једино практично решење које Београд треба да тражи са "Приштином" је мирна реинтеграцја у институције Србије. Друга питања не постоје.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 28 децембар 2009 02:48
Бане Б
Можемо ли очекивати да САД неће тражити од Србије да призна Косово и да не продубљују теме о којима се не слажемо, како је то рекао Бајден овде приликом своје посете?

Ми не очекујемо да Србија призна Косово. Али свакако очекујемо да Србија нађе начин да сарађује са властима у Приштини како би се нашла практична решења за проблеме који погађају и једну и другу страну.

Да ли верујете да су могући нови статусни преговори између Београда и Приштине после одлуке Међународног суда правде у Хагу?

Не.

Шта се ту још може коментарисати? И јаре и паре.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 28 децембар 2009 12:23
Jasna Simonovic
"* На крају бих јој саветовала да не ради превише, него да ужива у Србији и са њеним грађанима"...

Dobar savet!...

Drago mi je sto gdj Meri Vorvik daje prednost ekonomiji i biznisu...Od srca pozivam gdj Meri Vorlik da bude moj gost na sat vremena uz kafu ili čaj da o tome razgovaramo...
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 28 децембар 2009 18:21
Sarlo Akrobata
Jasna Simonovic @

Drago mi je sto gdj Meri Vorvik daje prednost ekonomiji i biznisu...Od srca pozivam gdj Meri Vorlik da bude moj gost na sat vremena uz kafu ili čaj da o tome razgovaramo...


Tesko da se neko okoristio od prijateljstva sa Amerikancima.Dosta njihovih prijatelja ili su u zatvoru ili su ubijeni.Navescu samo neke. General Manuel Noriega,panamski diktator, veliki prijatelj Amerikanaca, izveden pred sud kada je odbio da podrzi Americku invaziju na Nikaragvu..Ngo Dinh Niem,predsednik Juznog Vijetnama, americki saveznik u borbi protiv Severnog Vijetnama, ubijen kada je odbio da izvrsi vojne i politicke reforme, koje su od njega trazile SAD..Ante Gotovina, hrvatski general, sa Amerikancima planirao vojne akcije Bljesak i Oluja, sada u zatvoru u Hagu..Svog velikog prijatelja Rafaela Truhilja, predsednika Dominikanske Republike, proglasili su siledzijom. Da ne spominjem Sadama Huseina, Osamu bin Ladena, a sve su izrazenije tvrdnje da je premijer Zoran Djindjic ubijen neposredno nakon njegovog protivljenja americkoj politici prema Kosovu.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 28 децембар 2009 18:36
Milutin Mladjenovic
Šta reći, ova uvažena gospodja je dala odličnu preporuku, savet, šta raditi u vezi kvadrature kruga, to jest Kosova i Metohije.

Srpski političari ravno 100 godina ne znaju šta sa Kosovom, a Albanci su 100 godina to vrlodobro znali.
Smešno je prozivati ko je kriv za Kosovsku tragediju, to jest imenovati neke pojedince, jer definitivni gubitak Kosova i Metohije kako rekoh su krivi baš svi političari i vlasti, od Karadjordjevića do Miloševićevaca u paketu.

Najsmešniji, najkomičniji, najneozbiljniji, najtragičniji srpski političari su oni koji kažu:

-Nikada nećemo priznati nezavisnost Kosova i Metohije.

-Nikada nećemo podržati podelu Kosova i Metohije.

-Kosovo je uvek bilo i biće naše.


Šta znače ove gore izjave ?
Ništa, farsa, bežanje od stvarnosti i bacanje svoje i glave ostalih u Srbiji u pesak.
Srbija ima jedini adut za rešavanje Kosovskog rašomona, a on je u : TRGOVINI !
Svi ostali su lažni, neostvarivi, demagoški, kriminalni, Fatamorganski i šarlatanski.
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 28 децембар 2009 20:49
Нимбус
Тупост, етичка кривошијост - минималне дефиниције.
Човек доспео са својим трацкањима у неку фусноту на НСПМ, и то доживео као лично етаблирање.
Почело је од тврдње да има 1000 разлога којима доказује оправданаост одцепљења Војводина од Србије, али и да су првих 16 довољни.
Завршило се одприлике овако:
а)Политичари из Војводине су поштенији од политичара из Србије.
б)Па добро, нису поштенији, али кад се одцепе од Србије биће бољи.
в)Ма, нек су најгори само нек се одцепе.
итд.
На моје инсистирање да нам дочара следећих 984 разлога одговорио је са словима величине 88 која нису за штампу.
Сад наставља ово...по сопственом завичају.
Само напред Миљутине Пећки.
ДРУГОВАЦ
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 28 децембар 2009 22:19
Jasna Simonovic
Marlo Akrobata, hvala na komentaru..

Razumem zašto je moj običan poziv gdj Vorvik na običnu kafu ili čaj, a radi razgovora o visokom biznisu (u kome bih najpre prezentirala svoje konkretne radnje, a koje su u vezi sa jednom od najjacih americkih globalnih konsalting revizorskih kuca i jednom od najjacih americkih internacionalnih farmaceutskih kuca, pa zatim sve ostalo: moje samoopredeljenje, čari Beograda, itd ) uslovio da napišete: “Tesko da se neko okoristio od prijateljstva sa Amerikancima.Dosta njihovih prijatelja ili su u zatvoru ili su ubijeni....itd.)”. Nemam protivkomentar, ali ću ipak rizikovati da budem pogrešno shvaćena (što ne želim jer kritike na “američke” greške koje su u mom vidiku odmah dostavljam gde mislim da treba, to je danas lako) i primetiti da ste vi u komentaru napisali jednu vrlo vaznu stvar, na koju do sad niko nije obratio pažnju...Naime, kakvo je to prijateljstvo, ako neko želi da se o njega “okoristi”!?
Prijatelj nije onaj ko želi da se okoristi, zar ne? Zamislite prijatelja koji želi o vas da se okoristi, a još gore “prijatelja” koji vas iskoristi...Nemaju svi prijatelji “kočnice”... (pogotovo ako su muške “akrobate”)...

Imam već američke prave prijatelje i nemam rezervu da neću steći još prijatelja...Prijatelji nemaju nacionalnu pripadnost!.....U svakom slučaju učtivo beogradsko ophođenje, na koje me podseti komentatorka Ala uz jedan drugi tekst da je primarno da mu se vratimo, e ono mi ne dozvoljava da unapred gledam negativno i protivim se nečemu što će tek biti...

Da sada ne bih oponirala mišljenju Pape Bededikta XVI da “ženama još uvek ne veruje” (ili tako nekako, izvinjavam se, čula sam na tv), svoju će žensku glupost ovde istaći obećanjem da ću na eventualnom kafe-čaj-razgovoru sa gdj Vorvik pomenuti “moje prijatelje” komenatore sa nspm...
Препоруке:
0
0
12 уторак, 29 децембар 2009 02:32
Бане Б
::Milutin Mladjenovic

Неслажем се са вама, кад вам неко нешто отме није његово јер га ви нисте ни продали ни поклонили него вам је то насилно одузето и зато није њихово. Немојте народ наговарати да се одрекну свога и ту њихову крађу награђивати. Није поштено.
Препоруке:
0
0
13 уторак, 29 децембар 2009 04:54
Sarlo Akrobata
Hvala i vama Jasna..

Sto ste se potrudili da obesmislite i predstavite nerealnim moje zle slutnje po pitanju angazmana nove americke ambasadorke i americke politike na Balkanu. Moj negativan stav nije proizvod neke plemenske zatucanosti i iskljucivosti primitivca, koji na svet oko sebe gleda sa strahom i mrznjom. Hriscanin sam i verujem u dobro. Ali ne verujem da ce Amerika menjati svoju politiku kada smo, mi, Srbi u pitanju, a ta je politika do sada, najblaze receno, bila katastrofalna kada su nasi nacionalni interesi u pitanju.Kada sam govorio o prijateljstvu mislio sam na prijateljstvo u politickom diskursu. To se odnosi i na buducu ambasadorku, jer je ona, pre svega, politicki predstavnik svoje zemlje. Necete verovati ali ja imam prijatelja muslimana, uprkos tome sto sam ratovao protiv njih u Bosni i sto sam ranjavan od njihove granate. I pored toga, veliki sam protivnik njihove politike unitarizacije koju zele da provedu u BiH. Mozda je za nekoga takvo prijateljstvo nemoguce i apsurdno, ali za mene nije. Prijatelji nemaju nacionalnu pripadnost kao sto ste rekli. Prijatelji smo sa nekim zbog njegovih dobrih osobina, a ne zbog toga sto je neke nacionalnosti. U ovom slucaju prijateljstva nije u pitanju akrobatika i izvodjenje nemoguceg salta, jer da jeste slomilo bi se, a ono traje vec nekoliko godina. Takodje nemam nista protiv Amerike i americkog naroda, ali jesam protivnik njihove politike koju vode na Balkanu, koja je, kao sto rekoh, uperena protiv nasih nacionalnih interesa.U tom kontestu(americkog angazmana) ne zanima me ostatak sveta, jer sam altruizam kao i ostale decije bolesti prelezao na vreme...Nastavak sledi..
Препоруке:
0
0
14 уторак, 29 децембар 2009 05:49
Sarlo Akrobata
Kada govorite o uctivom beogradskom ophodjenju smatram da je ono pod znakom pitanja i da se ne bi moglo generalizovati. Nesumnjivo je da ste vi jedna uctiva i kulturna osoba, koja je uprkos svome drustvenom statusu i pripadajucim obavezama, odvojila vreme da jednom anonimusu sklonom kojekakvim akrobacijama objasnjava svoje stavove. Ali jedan deo beogradske "elite", koji se predstavlja kao savest Srbije, nikako ne zasluzuje da ponese epitet koji ste spomenuli. Oni jesu uctivi u ophodjenju sa onima koji dolaze sa Zapada, ali su jako nepristojni u komunikaciji sa Istokom.Pre svega sa ostatkom Srbije i ostatkom Srba.Mora se reci da oni postaju sve glasniji.. Ne slazem se sa misljenjem Pape Bededikta, a takodje mislim da se sa njim ne slazu ni ostali sledbenici NSPM-a. Vecina jeste religiozna,ali ne verujem da su rigdni do te mere.Imate moju bezrezervnu podrsku da sirite prijateljstvo. To je lepo. Recite nesto lepo o nama buducoj ambasadorki ako budete pili kafu sa njom. Iako, kao sto sam vec napisao u jednom komentaru, ne verujem u lobije i mogucnost lobiranja. Hvala na razumevanju.
Препоруке:
0
0
15 уторак, 29 децембар 2009 06:03
Шицер
@Milutin Mladjenovic

Само се ти мацане разбацуј, али својом дедовином, а нашу не помињи. Немаш на то право!
Препоруке:
0
0
16 уторак, 29 децембар 2009 12:06
Jasna Simonovic
Sarlo Akrobata
Ne meni, vec vama pripada moja zahvalnost za ulazak u takvu prosto nemogucu akrobaciju da pokušam da razumem velika zla...Kad covek razume, onda se trudi da ih predoci, a koliko moze i da uradi nesto ida se ne ponove (nps. zajednicki ekonomski interes)...Nazalost, izgleda da “politicka prijateljstva” to nisu bila u biti jer se onda ne bi ni slomila...
Ni u najmanjem promilu svesti nisam pomislila da je vas negativan stav proizvod zatucanosti, iskuljucivosti itd. ali jednostavno ponekad ne dajemo sebi sansu da damo i primimo neke lepe stvari...Cista inercija prošlosti...koja guta lepe projekte...
Kao osoba koja je “protivnik njihove politike na Balkanu” mogu samo dodati da sam protivnik ne takve, nego bilo kakve politike na Balkanu, jer mislim da Ameri overseas podcenjuju sebe i da treba svoje bezgranično nacionalno saznanje i evidentno naučno znanje da stave na globalni pijedestal koji zaslužuje..Tako nekako..
Za lepo beogradsko ophodjenje se slazem da je “pod znakom pitanja”....Barem oni koji su ikada doživeli pravu slast beogradskog kafanceta “Znak pitanja” mogu se potruditi da lansiraju izreku “Lepa reč gvozdena vrata otvara”...Eto, mog malog priloga u tom smislu...koji se niti može porediti sa vašom zahvalnošću za moje odvojeno vreme a kakvo nikada nisam primila niti od poznatih “ljudskih anonimusa” koji kroje nasu buducnost bez osnovnog ljudskog pokrica, a za koje sam besomucno radila u najboljoj nameri da im pomognem...Mojoj savesti medjutim ostaje “savest Srbije”!....Verujte, nisam kriva što nije objavljen i moj poziv gdinu Medvedevu da sazna o mojim vidjenjima u vezi farmaceutske ekonomije sa Rusijom...Zato sa nestrpljenjem slušam prijatlejicu kada mi prepričava šta sve lepo kaže moskovska tv...Nema tu “biti učtiv” na jednoj, a “nepristojan” na drugoj ili petoj strani.. To nije niti beogradski niti ikakav lep manir...
Препоруке:
0
0
17 уторак, 29 децембар 2009 12:07
Jasna Simonovic
Bila bi mi cast da dozivim da žene steknu rodni oprost od Pape Benedikta jer kad dodje cas da nam “Bog svima oprosti” šta će onda biti?
Ako neko ko ovo čita poželi da pomogne da se, eto, obistini moja želja (a ne lobiranje) da pokušam da ne samo moj, već naš društveni status iznesem do jedne obične kafe ili čaja i popričam o globalnom farmaceutskom projektu koji već postojii (ali se “spotakao” pred NATO bombardovanje), rado ću vam potom poslati poruku da zle slutnje zamenimo radosnim notama...Ubeđena sam da gdj Vorvik želi da health reform u USA uspe, a kako će bez čiste farmaceutske industrije, već “prodaju našima licence”...
Eto, bilo kroz čudotvornost srpskog jezika ili kroz vaš uzdah o zlu, tek od vas se podsetih da se prijateljstva ne treba okoristiti, pa iskoristiti ili zaboraviti...
Nisam procitala da li je gdj Vorvik učila srposki ili će možda početi da uči....
Sve najbolje Sarlo...
Препоруке:
0
0
18 уторак, 29 децембар 2009 16:35
Milutin Mladjenovic
@Шицер

Само се ти мацане разбацуј, али својом дедовином, а нашу не помињи. Немаш на то право!
---------------------------------------

Replika: ako je tvoja druže Šicer, što nije u tvom posedu, što je ne obilaziš ? Molim bez floskula i filosofiranja u odgovoru.

P.S. Kosovo za Srbiju ima isti status kao naš Standard, nemamo ga ali nastojimo da ga "očuvamo".
Препоруке:
0
0
19 уторак, 29 децембар 2009 16:57
skeptik@ šarlo akrobata
Nisu u pravu što se tiče Zorana đinđića. On nije ubijen zbog promene stavova o Kosmetu, ako ih je bilo, nego zbog suprostavljanja američkom stavu u vezi invazije na Irak.
G.W. Bush je pre invazije na Irak imao žučnu polemiku sa Papom Vojtilom. Papa budući da je bio nemački čovek i vojnik, nije imao ništa protiv raskida svih odnosa Iraka i SAD, ali ne i rata, jer u tom slučaju, ako ne dođe do vojnog sukoba u taj prostor se ubacuje Nemačka. Dozvolite da napomenem da između muslimana i Nemačke tinjaju stare simpatije iz Drugog svetskog rata, vezano za tada sličan stav o Jevrejima. Setite se jerusalimskog muftije, vernog Hitlerovog saradnika. Dakle Papa se suprostavlja Bušu za intervenciju u Iraku, otvarajući prostor Nemačkoj do arapske nafte i time liderske pozicije Zapada. Nemci takođe, a i svi papini vojnici na položajima u drugim zemljama se bune protiv Bušove odluke. I Rusi se ne slažu, ali njihovi motivi su principijelne prirode.
Na primer takvoj politici se suprostavi kanadski premijer Kretjen. Buš ga je prosto zbrisao.
Kad se Đinđić javno suprostavio intervenciji u Iraku, štiteći nemačku poziciju i san o arapskoj nafti, bilo je vrlo oštrih, skoro pretećih komentara na njegova zalaganja. Poslao sam E-mail svom prijatelju u Beograd i rekao mu doslovce da su amerikanci pustili niz vodu Đinđića i da je otvorena meta, da ga može ubiti svako ko ima tri evra za metak. Dakle zbog Iraka, odnosno nemačkog interesa, , a ne zbog Kosmeta, je pao Đinđić.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 29 децембар 2009 20:56
Sarlo Akrobata
skeptik@ šarlo akrobata

U pravu ste. Vasa je teorija logicnija. Ja nemam teoriju o smrti premijera Djindjica, samo sam naveo jednu od mogucnosti zbog koje je mozda ubijen. Hvala na obrazlozenju.
Препоруке:
0
0
21 уторак, 29 децембар 2009 21:50
Шицер
@Milutin Mladjenovic

Mацане шта се ту још може коментарисати? Само се ти мацане разбацуј својом дедовином, а нашу не помињи. Гледај своја посла и не дели неумесне савете другима. Немаш на то право! Косово није твоја брига.
Препоруке:
0
0
22 среда, 30 децембар 2009 18:30
skeptik @ Jasna Simonović
"Nemoj raditi previšre" nije klasični savet iako ga je tako nazvala, to je više kao uzrečica i pozdrav. Kinezi kad se susretnu pitaju jedan drugog, ili nekoga koga su susreli "Kakav je bio tvoj ručak".
Verujte da sam se iznenadio kad sam to čuo i od Amerikanaca i od Kineza. Misleći da oni to ozbiljno misle počeo sam da objašnjavam svoj odnos prema poslu i prema jelu. Međutim to je više kulturološka poštapalica kao kod nas "Šta ima novo" i slično. To naravno ima svoju sociološku pozadinu i istorijat. Kod Amerikanaca se svojevremeno rad plaćao po učinku, onda bi bilo ljudi koji bi zapeli da više urade i time više zarade. Takvi pokušaju bi bili neuspešni jer bi poslodavac povećao normu i onaj ko bi se puno trudio samo bi napravio nevolju. Drugi razlog zašto Amerikanci kažu "nemoj raditi puno" znači da rad na tom mestu je profit za nekoga drugog i da većim trudom ništa postići neće. Drugim rečima predlaže joj da udari brigu na veselje. Ionako ništa ne može promeniti u kaljuzi zvanoj američka administracija. Zar ne vidite sličnosti sa nama, k'o da smo braća rođena.
Препоруке:
0
0
23 петак, 01 јануар 2010 18:36
Jasna Simonovic
Skeptik, “Zar ne vidite sličnosti sa nama, k'o da smo braća rođena”...Vidim, uticaj na Jugoslaviju je decenijama trajao i nešto je urodilo plodom...
Da, poznata mi je uzrečica “Nemoj raditi previše”, ali ste dobro zapazili da se ista može reći i iz predustrožnosti, u konkretnom slučaju prevaga ka EU...
Žao mi je što ovu uzrečicu nisam, međutim, ugradila u svoje vaspitanje, pa mi se profit toliko prelio svuda redom, a uzica kojom ga držim toliko snažna da mi se ponekad čini kao da sam ulovila "soma"!

Ali! Nema veze, i u “kaljuzi zvanoj američka administracija” možda u nekom “veselju” nađe neko detelinu sa moja četiri lista...Naime, iz četiri dokumenta mogu bilo kome održati lekciju iz visokog biznisa, ekonomije, morala, globalizacije... mali poklon svetskoj stabilnosti i američkoj top biznis rehabilitaciji...

Razumem ono za normu, imala sam pravi mali okršaj pre više godina sa bivšim nemačkim partnerom, daje nam bonus do 20% povećanja norme, a ja ga pitam šta ako napravimo 300%, on kaže nema, samo do 20%!

Udrite kolega komentatoru sve vaše brige, ako ih imate, na veselje u Novoj Godini...
I ipak, radimo više nego što treba u 2010....
malo smo u zaostatku za “braćom” pa nije na odmet...
Sve najbolje
Препоруке:
0
0
24 петак, 01 јануар 2010 20:08
Божо Бјелак
Није добро да Џенифер прође без једног критичнијег и ширег осврта, с обзиром на то да је добила простор у НСПМ.За сада је она у предност.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер