субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Косовски мит – хипноза безвољног народа

Kоментари (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 13 јануар 2010 13:10
Драган
Издаја се плаћа, али се на исплати!Ова чувена реплика се односила на туђинску власт, сада су дошла времена да издају награђује и држава Србија!
Препоруке:
0
0
2 среда, 13 јануар 2010 13:22
Старац Фочо
А види се да он није и једини у чијем срцу почињу да се ковитлају мрачне емоције при читању Његошевог описа етничког чишћења које служи као крвава крстионица која води васпостављању Србије као најмоћније нације региона.


Хахаха, јој, ово морам одмах да испричам Мустај-Кадији, умреће од смеха. Лепо је он рекао још ономад:
"Крсту служиш, а Милошем живиш!
Крст је ријеч једна сухопарна,
Милош баца у несвијест људе
ал' у пјанство неко прећерано."
Препоруке:
0
0
3 среда, 13 јануар 2010 13:29
Горан Јевтовић
Какав писац! Какав човек! Фантастично! Шта смо чекали до сада са националном пензијом?
Збогом памети, збогом Србијо.
Препоруке:
0
0
4 среда, 13 јануар 2010 13:52
симонида
после оваквих интервјуа, а давао их је несебично,нормално је да стижу и ПОЛИТИЧКЕ КЊИЖЕВНЕ НАГРАДЕ!за такве награде себе је одавно кандидовао, да несрећа буде већа ИМА ИХ ЈОШ и биће их још више, толико да ће побеснити!
Препоруке:
0
0
5 среда, 13 јануар 2010 13:56
wikipedia
Bora Ćosić (Zagreb, 5. travnja 1932.) je srpski i hrvatski romanopisac i esejist.

http://hr.wikipedia.org/wiki/Bora_Ćosić
Препоруке:
0
0
6 среда, 13 јануар 2010 14:05
мохиканац
Шта ће мученик, који није разумео Косовски Завет, и његову органску и онтолошку повезаност са Светосавским заветом. Стога му и остаје да пљујући Милошевића и комунисте, износи квалификације управо дубоког (у себи) злокобног и задојеног комунизма, уз велико неразумевање Цркве и учења Православне Цркве. СПЦ је много више од онога што изјави Патријарх. Али комунизмом спутаном уму Боре Ћосића, то никада неће бити јасно, управо због себезатварања у ове "вредности" соцреализма и бољшевизма.
Препоруке:
0
0
7 среда, 13 јануар 2010 14:07
Тата-мата
Бора Ћосић себе пореди са Томасом
Маном, а Србију са нацистичком Немачком.
Прави основ за националну пензију.
Препоруке:
0
0
8 среда, 13 јануар 2010 14:11
sp
ovom vremenu je primereniji naslov "EU mit I globalizacija- hipnoza bezvoljnog naroda"
Препоруке:
0
0
9 среда, 13 јануар 2010 14:19
jovan s
Kosovski mit je zabluda.
Препоруке:
0
0
10 среда, 13 јануар 2010 14:34
Татијана
Тужна смо ми нација када нама гладнима отимају новац, да би га давали као националну пензију некоме ко нас, лепо човек сам рече, уопште не разуме и не поштује.
Што се тиче тога да земљи није битно ко по њој трчка, ко је оре и ко се њоме храни - мање је важно од чињенице да се човек генетски везује за своје тло и да му од тога зависи здравље и живот. Тло је сваком човеку његов корен и његова домовина, а људи који са њим у тој домовини живе су његов народ.
Препоруке:
0
0
11 среда, 13 јануар 2010 14:46
Vera
Bora Cosic,daje intervju Holanskom novinaru...nemackom novinaru...francuskom...itd..itd!
BORA COSICA ima u Srbiji MNOGO!
B.Cosic zivi u Berlinu i on zna dobro zasto je otisao bas u Berlin.
Bora Cosic sigurno nije "azilant"
Gospodine B.Cosicu,DALEKO veoma DALEKO ste vi(malim v)od Tomasa Mann-a!!!
Ima vas takvih lukavih,koji ste brzo "prokuzili" 1990-g,da "pobeci" u zemlje NATO-a,na sav glas kukati protiv sopstvene zemlje i naroda,PODIZE REJTING!!!
I g.Srbljanovic,o kojoj danas niko ziv vise na zapadu ne govori i nepise,je na isti nacin kao i vi,zaradila kapital,ali ne i RESPEKT!
NIKO na zapadu g.Cosicu,NE CENI ljude koji PLJUJU na svoj narod i zemlju.
JEFTINO ste se prodali,i neka vam to sluzi na ono sto je u vama,a sto svakako nije CAST!
Ostarili ste,uzivajte u Scharlottenburgu...
Препоруке:
0
0
12 среда, 13 јануар 2010 14:47
Мирослав Анђелковић
Још један носилац српске националне пензије ( композитор Зоран Христић ) ових дана, о Божићу, јавно пљује по пореским обвезницима који га, свакако не својом вољом али ипак, издржавају ( http://www.politika.rs/rubrike/Pogledi-sa-strane/Novogodishnji-pucnji-u-prazno.sr.html ). Због свеприсутне режимске заштите лика и дела таквих србомрзаца, моја реакција на пљувачке констатације наведеног члана удружења незаслужених носилаца српске националне пензије није презентирана јавности. Она (реакција) је гласила:

Hristić: ''Minorne kukavice čuvaju svoj bedni život koji se između ostalog sastojao i od obrtanja jagnjadi i prasića na ražnju uz sadejstvo haškog nadripesnika…''.

Анђелковић: Заборавило се да су оне знатно веће кукавице, сходно својој кукавичјој величини, такође ''uz sadejstvo haškog nadripesnika'', на Палама обртале волове на ражњу.

Hristić: ''Čujem da neki avioni prinudno sleću na beogradski aerodrom. Bože mili čuda velikoga da još postoji neko ko u Srbiji traži spas''.

Анђелковић: Само Бог зна, за смртнике недокучиву тајну, зашто ли овај несрећни раб Божји чини на дан Христовог рођења овако недостојно дело, док у имену свом носи белег Сина Његовог?
Препоруке:
0
0
13 среда, 13 јануар 2010 14:48
thinking maize
Оно што г-дин Ћосић сервира Западу као алтернативу Милошевићу, а узгред пљује основе нације из које је потекао, УОПШТЕ НИЈЕ ДЕМОКРАТИЈА И ЛИБЕРАЛИЗАМ, већ КРИПТОКОМУНИЗАМ, заснован на БАЉЕЗГАРИЈАМА О МЛАДОМ МАРКСУ, "обогаћен" троцкистичко-маоистичким натрухама. Како разумети ОСТРАШЋЕНОСТ БОРЕ ЋОСИЋА И ДРУГОСРБИЈАНАЦА, осим као ОСТРАШЋЕНОСТ БИВШИХ СИМПАТИЗЕРА ROTТE ARMEE FRACTIE и обожаватеља
"лика и дела" банде Бадер-Мајнхоф! Уосталом, тата садашњег "обнашатеља" функције председника Србије је "стручњак" за "младог Маркса", па је јасно зашто млађани "Клуни" и његови фанови имају необично развијени саливаторни систем, који се, као при неком условном рефлексу, активира при помену речи СРБИ, СРБИЈА и СРПСКО, а о ПРАВОСЛАВЉУ да не говоримо! Неки тај саливаторни систем користе путем речи, а други путем дела. Принцип им је исти! ТЕК ДА СЕ ЗНА! Значи: "ЈА ТЕБИ СЕРДАРЕ, А ТИ МЕНИ ВОЈВОДО!" Али, "ВЛАСИ" ЋЕ СЕ ЈЕДНОГ ДАНА ВЕЋ ДОСЕТИТИ!
Препоруке:
0
0
14 среда, 13 јануар 2010 14:50
Милутин
Уз такве интелектуалце и писце као што је Б. Ћосић, уз такве људе који заступају такве идеје, будућност Срба и Србије није неизвесна. Сјајна је иронија судбине то што их управо Србија плаћа за то што (јој) раде. А камо среће да је то преседан.
Стиде ли се такви људи ичега? Боје ли се Бога? Има ли у њима ичег људског?
Препоруке:
0
0
15 среда, 13 јануар 2010 14:54
g.loci
eh,kad bi na balkanu(kod drugi naroda)imalo vise vakvi kao Bora Ćosić.
ovaj covek je 100 godina ispred srbije!!!!
A ako stanje u srbiji ovako se nastavi onda 100-tka ce da dozivi hiperinflaciju!!
Препоруке:
0
0
16 среда, 13 јануар 2010 14:59
Драгослав Пакић
Да ли они који оваквом Б. Ћосићу дају националну пензију, одваљујући део и са моје ојађене грбаче, мисле о Србима исто као и Ћосић? Да не мисле не би му дали овакву пензију - једини је могућ логички закључак и ваљда је то сваком јасно. Није, међутим, јасно зашто се дародавци љуте и задрхте на сваку опаску да су према свом народу расистички мрзовољни, да им је реч Србин равна најтежој псовки, да српски није званични језик у држави Србији, него је језик мржње. Црногорци су смислили матерњи, Хашко тужилаштво БХС, а владајућа српска политичка елита - језик мржње. Право је чудо како Б. Ћосић, од Срба сасвим прочитани писац, није, према свему што је изговорио о Србима, њиховој историји, њиховом огромном доприносу менталном загађењу човекове средине, о Његошу као етничком чистачу, о Аркану као Његошевом обожаваоцу, о племенитим порукама НАТО бомби упућених на адресу Милошевића, није завредио и Нобелову награду.
Можда и хоће иако је конкуренција огромна. Само, за разлику од Обаме који је награду добио унапред, Б. Ћосић мора да је у немилосрдној утакмици заслужи пишући пером зловоље и шаљући отровне стреле према свом бившем народу. Ћосићев пут у блаженство је поплочан србомрзачком калдрмом. Даваоци националне пензије овако заслужном ствараоцу мисле да ће, ходајући по таквој калдрми, избећи да укаљају сопствене опанке. Опанке сигурно неће укаљати, а за образ им нико не може гарантовати.
Препоруке:
0
0
17 среда, 13 јануар 2010 15:04
краљ-вештац
С обзиром да сам добро упознат са ликом и неделима дотичног нисам ни морао да читам да бих знао шта је изјавио. А то што му је ова власт доделила некакву пензију највише о тој власти говори. Са те стране сам захвалан НСПМ. Проблем је у томе што нико неће имати храбрости да Ћосићу одузме оно што незаслужено паразитски узима од пореских обвезника.
Препоруке:
0
0
18 среда, 13 јануар 2010 15:25
Dijasporac
Oprostite da li je Čanak predsednik saveta za dodelu nacionalne penzije...~~~
Препоруке:
0
0
19 среда, 13 јануар 2010 15:33
Драгољуб Цвијановић
Будући да се Србија приближава "Европи" (у којој очигледно нисмо према ЕУ-географима) где је политичка коректност институционализована, где се политика диже на ниво догме резолуцијама о Сребреници а књижевне награде одузимају људима који поштују Србе-Милошевића (ово двоје су по њима синоними) не треба нимало бити изненађен ако власти у Србији озваничавају ову идеолошку парадигму на исти начин, проглашавајући Србе тј Милошевића као универзални и необориви разлог за све оно што се мора обавити усвајајући ову исту "паневропску" парадигму. Више је него очито да је, после петооктобарског пуча "антимилошевићевска" парадигма која је била тобожњи разлог свих потеза западних сила према Србији у деведестима, та парадигма једина званична, и једина под коју се може било шта спровести у политици Србије, чак и међу онима који се желе представити као националисти, као Коштуница. Бора Ћосић је добар представник ових идеолошких шаблона, један говор на обележавању 600 година косовске битке - чије је обележавање само значило заузимање става Срба према себи, својем историјском искуству и вредностима - се проглашава рођењем национализма (читај:шовинизма) па чак и нацизма, идеја (сви) 'Срби у једној држави' се банализује проглашавајући је за великосрпски злочиначки пројекат а не за практични југославизам који је исти упражњавао, затим ратни сукоб и грађански рат унутар самог националног корпуса се проглашава агресијом, наравно ту је нацизам који захтева службену денацификацију и лустрацију (видимо је на делу). Због свега овога награђивање Ћосића није за чуђење, присилна 'денацификација' тек предстоји с резолуцијама "антимилошевићевског" мита о Сребреници и ерозијом здраве памети, испирањем мозга. Биће свега, осим посматрања 90-их и С.М.-а као оног што и јесте, производ различитих историјских околности у датом тренутку. Нажалост, много елемената политички коректне "антимилошевићевске" пост-петооктобарске парадигме у изражавању постоји и на овом сајту.
Препоруке:
0
0
20 среда, 13 јануар 2010 15:39
Danski Srbin
Budi Bog s´tobom Boro, sta ti je ovo trebalo?
Sta ti je trebalo ovoliko pljuvanje po Srbima i Srbiji.Zar ti,pored toliko godina i zivotnog iskustva,nisi shvatio da si jednokratno uptrebljen za propagandne ciljeve Nato pakta.
To sto nisi voleo Milosevica razumem,ni ja ga nisam voleo,ali to je za unutrasnju upotrebu.
Sta ti je trebalo ruganje sa Kosovskim bojem,Knezevom vecerom,Gorskim vijencem i Kosovom.Zar nisi shvatio da te "smart" novinar navlaci da okarakterises Srbe kao sumanut narod
koga i treba bombardovati ,kako bi se nekako vratio u realnost sadasnjeg vremena.
Jeste ,Boro, Milosevic je vodio rat uz pomoc kriminalaca.Pa sta,kao da to ne radi,na primer Francuska stotinu godina sa svojom Legijom stranaca sastavljnom od belosvedkog olosa.
Kako si tako,apriori,poverovao u novinske izvestaje iz Bosanskog i Hrvatskog rata.
Boro,oni su svoju pricu pricali.
Kolegu Vuka Draskovica si pogresno blatio.On je ,sada,glavni pobornik ulaska Srbije u Nato aliansu.
Nisi ti, Boro ,u to vreme,kao knjizevnik,bio jedini kome je ponudjen intervju.Njima su trebali Srbi koji ce govoriti ruzno o Srbima ,ne da bi pravdali buduce bombardovanje nama Srbima ,vec da bi to opravdali kod svoga naroda ,jer taj narod to placa.
Najgore dolazi na kraju:
Ni sanjao nisi da ce neki "decki" zapisati tvoj intervju, pa ga stampati bas kad si dobio nacionalnu penziju zbog zasluga za Srbiju i Srpski narod.
NISTA TI NE OSTAJE NEGO DA NA PONUDJENU NACIONALNU PENZIJU ODGOVORIS SA " NE HVALA ".
Препоруке:
0
0
21 среда, 13 јануар 2010 15:41
Jovan G
Kao što su Turci namenski odgajali srpsku decu, slično su radili i Hrvati i Slovenci za vreme svoje vladavine na ovim prostorima. Razlika je u tome što su Turci ovako uzgojene ljude koristili uglavnom kao vojnike - janičare, a Hrvati i Slovenci su najuspelije primerke promovisali u srpsku društvenu elitu.
Nema ovde govora o izdajnicima ili prodatim dušama, oni su, odgojeni u mržnji prema svemu srpskom, bili i ostali verni svojim hrvatskim i slovenačkim gospodarima.

Inače, ono ruglo na Dedinju još uvek stoji.
Препоруке:
0
0
22 среда, 13 јануар 2010 15:46
Биљана
Нећу да кажем да одобравам бомбардовање Србије, али ћу помоћи да оправдате бомбардовање, и могли би још мало више да их бомбардујете, али добро циљајте. И да, за ову прилику, ја сам само Србин, изоставите оно ХРВАТ.

Погодите ко му издаје књиге у Србији од 1998 - Б92
Препоруке:
0
0
23 среда, 13 јануар 2010 15:54
Vitomir
То је мешавина маније величине и комплекса ниже вредности. Они се чешће срећу код малих народа који током своје историје морају да се боре против већих и моћнијих нација.
Čini mi se da je nesretni Bora izrekao i jednu prilično tačnu opservaciju i našem nacionalnom arhetipskom karakteru.
A ostalo: isto kod njega manija veličine, uprošćavanja, floskule i nategnute konstrukcije i bljuvotine (koje kao da su prepisane od tadašnjih frikova koji su se zvali potparoli Nato-a) o svom narodu da bi opravdao koricu tog hljeba što mu daju i stan od šta ja znam koliko kvadrata.
Dati mu duplu nacionalnu penziju!!!
Препоруке:
0
0
24 среда, 13 јануар 2010 16:04
Хроничар
На yu tubu се може наћи више снимака Адема Јашарија, укуцајте само Адем Јашари, на којима се може видети 1. човек је џанки само такав, марихуану дува 24 сата дневно, а вероватно и нешто јаче, 2. Узме пушку и оде на пут, или у део града и насумице без разлога и повода убије полицајца. Затим то прослави.
На тим снимцима се види да он не зна ни кога је убио нити има конкретан повод, убија их снајпером само зато што су Срби. Очигледан злочин из мржње. И тако из дана у дан.
На крају га је полиција убила. То су албански снимци. Гледају ли то ови из Хага, или из нашег тужилаштва. Људи који су убијали полицајце то описују и прослављају.
Његово убиство је окарактерисано као терор српске полиције на Космету.
У време интервјуа тих снимака није било.
У међувремену, онакав хашки трибунал је одбацио оптужницу за Рачак, због које је НАТО донео хитну одлуку о бомбардовању.
У оној медијској буци је могуће да неко није имао тај увид, али, ако би сад видео шта је радио Адем Јашари морао би да промени став и да се извине и мртвом Милошевићу.
Уколико након гледања тог снимка не промени мишљење онда имам само једно тумачење.
Светска здравствена организација је у својој класификацији менталних поремећаја између осталог навела и дијагнозу поседнутост демонима. Веровали ви или не.
Ако смо ми као народ били хипнотизовани национализмом, онда је он поседнут демонима зла.
СЕдам милиона Срба наспрам триста четиристо милиона нато земаља, плус техника, Србија нападнута и још крива.
Заиста треба бити поседнут демоном па такво нешто тврдити.
Препоруке:
0
0
25 среда, 13 јануар 2010 16:09
Mirko K.
Evo prilike da sa kritika i jadikovki predjemo na nesto konkretno. Ima li medju nama pravnika koji mogu da objasne kako se nacionalne penzije mogu osporiti?
Препоруке:
0
0
26 среда, 13 јануар 2010 16:11
Branko
Sto bi Hrvati rekli: drek!
Препоруке:
0
0
27 среда, 13 јануар 2010 16:31
srbin_banjaluka
:))) Ovo je stavrno žalostno od strane tzv države Srbije,ovime samo još više sama sebe poništava,i bojim se da ne dodje vrijeme,što je jednom spomenuo gosp Cedomir Antic,a to je da Srbi regiona samo okrenu ledja tzv matici,koja ih se samo sjeti u nekim svojim izlaznim strategijama i sl.
Zašto ovo pišem?

Pa vidite,ako Srbija kaže da brani R.S.,njeno pravo na postojanje,kaze da podrzava prekodrinske Srbe,...govori da nije uradila agresiju na BiH ( što i nije naravno ),A ONDA kada pazite,podari doživotnu nagradu čovjeku kojem je najveće životno dijelo,i svakodnevna preokupacija blaćenje Srba,srpske države,njenog postojanja i opstojsnosti,onda oprostićete mi s pravom se pitam,treba li Srbija uopšte da postoji,šta li radi taj gosp Tadić,ili još gore šta li radi taj narod u Srbiji,zaslužuje li bolje??Boli me,i krivo mi je,ali vjerujte,odgovor je nazalost ne!
Dragi moji Srbi pamet u glavu,kako sijemo tako cemo i žnjeti.
Primjera ovakvih kao Cosic i sl ,je mnogo,ti danas govore,rade u ime Srbije,a Srbija šta radi??
Ćuti,nijema je,sve joj je svejedno,narod je totalno dezorjentisan,i misli mda zapad je pri kraju svoje rekao bi ključne faze u destrukciji države Srbije,a to je raspamećivanje naroda,pričama o Brislu i EU kao ključu socijalnih patnji,a cijena svega je nestanak Srbije,i to po mogućnosti u već doavno pripremnljenom građanskom ratu,gdje bi sa jedne strane bas stojali istomisljenici Cosica kojih je vjerujte puno,a s druge strane druga krajnost,ako se ne otreznimo to nas ceka,to je i cilj zapada,jer nema ništa u istoriji ni jednog naroda gore,nego kad se zabave sami o sebi,zato otuda i ona Da Bog da se sam o sebi zabavio!!!
Pozz svima,Živjeli!!!
Препоруке:
0
0
28 среда, 13 јануар 2010 16:38
Радован, други део
Хтедох још рећи али ми утекоше ови КАРАКТЕРИ, којих овде има за разлику од неких људских којих нема,да је то МАЛО! Каква пензија и какви бакрачи за таквог МУДРАЦА!И Нобелова награда је мала за такво дело! О Tempora o mores!
Препоруке:
0
0
29 среда, 13 јануар 2010 17:14
Стева Надрљански
Злоба и интелектуална тупост код оваквих типова почне да избија пре ил после... За њега је истрага потурица као егзистенцијални акт одбране у ствари етничко чишћење, као да се већ тада радило о два различита народа, а не о једном истом народу чији је један део прешао у службу окупатора и тако запретио опстанку оних који се нису истурчили...?! Можда је требало да играју труле кобиле?
Вала, ако је за време напада на Србију био на нивоу средњошколца из Цазина, докле ли је сад догурао низбрдо...? Има ли још ниже?
Препоруке:
0
0
30 среда, 13 јануар 2010 17:19
сведок
Све је у реду: ако је Ћосић Томас Ман онда је Милошевић Хитлер а Србија нацистичка земља.
Препоруке:
0
0
31 среда, 13 јануар 2010 17:21
Arsenije
`а југословенска партизанска борба је била најжешћа ван Србије` A ko su bili clanovi tih partizanskih odreda van srbije?
Препоруке:
0
0
32 среда, 13 јануар 2010 17:42
N. B.
Тако су и наше вође колаборирале са Турцима, а југословенска партизанска борба је била најжешћа ван Србије.
Препоруке:
0
0
33 среда, 13 јануар 2010 18:15
Pera
Fascinantan intervju. Da Bora Cosic nije dobio nacionalnu penziju zbog svog knjizevnog rada, trebalo bi mu je dati zbog ovog intervjua. Cosic radi tacno ono sto se od intelektualca ocekuje - razvejava iluzije koje njegov narod ima o sebi samom. Sve je tacno, do poslednjeg detalja.
Uostalom, ni bolje ni gore od Tomasa Mana i Brehta za vreme Drugog svetskog rata. Pa nikome ne pada na pamet da kaze da Man nije veliki nemacki pisac.
Grdno se varaju oni koji misle da nacionalnu penziju treba da dobiju samo intelektualci i pisci koji podilaze najdubljim iluzijama koje Srbi imaju o sebi samima, bas naprotiv!
Препоруке:
0
0
34 среда, 13 јануар 2010 18:23
Симић Манојло
Интересантно да у читавом интервјуу, нема ни једна
једина мисао која барем покушава да пробије задате
координате .Све потпуно исти стереотипи које слушамо ево већ60 година . Неутемељено , ненаучно , неумјетнички , лажно , натурено , грубом
силом одржавано . Госп. Ћосић очигледно није у
њемачком заробљеништву , али јесте у свом унутарњем
интимном , у својој мисаоној апаратури ,која је
очигледно " perpetum mobile prvog reda ".
Да ли ће слобода , грубо спречавана оваквим
мислиоцима , икада успјети да у Србију стигне ?
Препоруке:
0
0
35 среда, 13 јануар 2010 18:38
Milan Marinković
Svaka čast gospodinu Bori Ćosiću - retko pametan čovek! A ovaj deo intervjua me je najviše oduševio:


Откуд потиче та идеја Давида и Голијата?

Бора Ћосић: „То је мешавина маније величине и комплекса ниже вредности. Они се чешће срећу код малих народа који током своје историје морају да се боре против већих и моћнијих нација. Дубоко у срцу знамо да никада нисмо били тако храбри и морални како сами себе заваравамо. Тако су и наше вође колаборирале са Турцима, а југословенска партизанска борба је била најжешћа ван Србије. То схватање води дотле да је много Срба више заинтересовано за митове него за историјске чињенице. Ублажујемо бол својих пораза тиме што из све снаге вичемо да ниједан победник никада није успео да нам отме душе. Што се тога тиче, личимо на Јевреје - на један народ, који баш као и ми мисли да га је Бог изабрао пре него друге и да живи у једној светој земљи.“
Препоруке:
0
0
36 среда, 13 јануар 2010 18:45
Владимир Челекетић
Срби се морају чувати оних који убијају српску државу и српску нацију.
Какав Ћосић, Басара, Луковић, Јовановић, Кандићка, ... Србији ће доћи главе Тадић и Николић.
Препоруке:
0
0
37 среда, 13 јануар 2010 18:47
Boba
Evo detalja o nacionalnim penzijama u Srbiji. Ko i kako ih dobija:

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/10337/Nacionalne-penzije-po-politickom-kljucu
Препоруке:
0
0
38 среда, 13 јануар 2010 18:47
G. S. Heron
Откуд потиче та идеја Давида и Голијата?

Бора Ћосић: „То је мешавина маније величине и комплекса ниже вредности. Они се чешће срећу код малих народа који током своје историје морају да се боре против већих и моћнијих нација. Дубоко у срцу знамо да никада нисмо били тако храбри и морални како сами себе заваравамо. Тако су и наше вође колаборирале са Турцима, а југословенска партизанска борба је била најжешћа ван Србије. То схватање води дотле да је много Срба више заинтересовано за митове него за историјске чињенице. Ублажујемо бол својих пораза тиме што из све снаге вичемо да ниједан победник никада није успео да нам отме душе. Што се тога тиче, личимо на Јевреје - на један народ, који баш као и ми мисли да га је Бог изабрао пре него друге и да живи у једној светој земљи.“


Tipican rasisticki pogled na ono sto on naziva malim narodima. Da li je doticni pisac, za kojeg nikada cuo do sada nisam, mozda primetio da su veliki narodi nastali udruzivanjem malih naroda. Doticni je jako hrabar jer trebalo mu je da ode u Berlin da bi rekao sta misli o Srbima. Hrabro! A obozavateljima koji su nadasve neprosveceni zelim sve najbolje u pokusaju da razumeju smisao pisanja ovog kvazipisca. Da u Srbiji narod ima imalo dostojanstva pred Skupstinom bi se skupili i trazili da se novac koji se salje u inostranstvo za antisrpsko lobiranje u zapadnim medijima da nekoj bolnici, porodilistu ili skoli.
Препоруке:
0
0
39 среда, 13 јануар 2010 19:20
Радован,први део
Побеже Бора а могао је да је остао да сагледа целу историју која неумољиво плете и која неумољиво сажима све њене главне ликове и јунаке! Побеже бора са фронта а могао је све да види да је остао. Овако осташе сироте Швабе ускраћени за знање једне седе главе!Да је остао наметнуло би му се само, јер он је песник, епски песник који мрзи епику али воли истину и воли правду. Он је песник у понашању, песник у додворавању, песник у незнању,песник заблуде. А да је остао могао је све да види, могао је продрети у куглу сазнања и свезнања, а не само да овако реторички ка њој стреми, и отворити је Швабама.Није успео да направи паралелу између Милошевића 1999 и кнеза, светога кнеза лазара 1389 године.Није успео да открије ВЕЛИКУ ИСТИНУ да је тадашњи кнез, Свети Кнез, прекорачио црту употребом прекомерене силе.Нико више незна или неће да каже шта се све дешавало у Рачку 1389 године,Бог сами зна колико је Шиптарки силовано и Бог сами зна колико их је страдало у етничком чишћењу!Турска забринута за људска права, гажење демократије, услед недостака УН одлучује да казни изгредника!Што се догодило 1389 на Косову Пољу скоро је свима познато!Разбијене су банде светога кнеза а његова војска разнешена на буљуке.Под командом Бајазида основан је Преки Хашки Суд и свети Кнез је осуђен! Глава му је одрубљена.Турци су знали да је над таквим Варварима и простацима потребан протекторат, довели су Инцка који је остао у неколико следећих векова.Како би их цивилизовали увели су Право прве брачне ноћи,крвави харач или данак у крви као и сијасет новотарија у том времену, набијање на колац,везивање коњима за репове, забијање ексера под ноктима итд.
Препоруке:
0
0
40 среда, 13 јануар 2010 19:22
Радован,наставак првог дела
И остали су јер се међу њима и домицилном становништву развила међусобна љубав, неколико столећа!На обострано задовољство.И подарише нам писце,мудраце!После неколико столећа, грешком, појави се Владика Раде и уместо књиге Захвалнице он испоја ГОРСКИ ВИЈЕНАЦ коме се диви и један Жељко Ражнатовић Аркан:А види се да он није и једини у чијем срцу почињу да се ковитлају мрачне емоције при читању Његошевог описа етничког чишћења које служи као крвава крстионица која води васпостављању Србије као најмоћније нације региона. Крвопролиће, као посвећење потребно за духовну и телесну народну благодат је у мојој земљи старинска традиција.“
Препоруке:
0
0
41 среда, 13 јануар 2010 19:55
Марина
@Стева Надрљански

иза Вас сваки коментар би био сувишан...
Препоруке:
0
0
42 среда, 13 јануар 2010 20:10
спрека
Добро је да се зна ко је ко и какве величине се данас славе.
Препоруке:
0
0
43 среда, 13 јануар 2010 20:57
skeptik
E hajde svi vi kritičari Bore Ćosića znate li i jedan naslov i jedne njegove knjige. Naravno da ne znate. Ne znam ni ja. Jeste li pročitali i jedan red od njegovih književnih dela. Niste, nisam ni ja. Je li ga iko poštuje u Srbiji, a pogotovo među Srbima van Srbije. Niko.
Sad zamislite tu situaciju, navodno piše knjige, a oni kojima piše to neće da čitaju, ne treba im njegova mudrost, znanje, pa ni osećanja. Pa kako neće raspaliti po vama.
Zar onaj fašistički oficir u filmu "Okupacija u 26 slika" jasno ne kaže, "...okupacija je ružna reč, naš dolazak ovde ( fašista u Jugoslaviju ) je želja za druženjem"... Oni koji ne prihvataju njihovo "druženje" zna se Aušvic, Jasenovac, Dahau.
I sad Srbi se tome suprostavljaju "njihovoj želji za druženjem". Ništa logičnije nego da ih bombarduju, te grozne Srbe.
I ne dadoše Nemci Bori penziju, nemačku masnu i debelu penziju, nego je došao na jadne jasle tih groznih Srba i još groznije Srbije.


Zar to sve skupa nije malo bolesno?
Препоруке:
0
0
44 среда, 13 јануар 2010 21:17
особно увређен и понижен
Он, напредан и поносан Југословен, одједном би требало да буде, оно што је највише презирао, Србин.
Препоруке:
0
0
45 среда, 13 јануар 2010 22:08
zrec
Upamtite srbi: Koga zapad hvali to je zlo a koga zapad kudi to je dobro....po tome se poznaju junaci..
Препоруке:
0
0
46 среда, 13 јануар 2010 23:06
Travis Bickle
Čovek kada čita ovaj intervju ima utisak da su autor intervjua i Bora Ćosić više opterećeni kosovskim mitom nego sveštenik u Pećkoj patrijaršija koja je usput starija i od tog mita pa čak i od Bore Ćosića. Takođe, onaj koji pokušava da tumači o onome što Bora ne saopštava, kao kada kaže da su najveće borbe u 2 sv. ratu vođene van Srbije, pa ostane zagonetan, verovatno će razumeti da su Beograd 45. oslobodili Hrvati i Muslimani da ne kažem Ustaše i Handžar SS divizija. Pa to je sigurno lud narod kada brani granice svoje zemlje. Ko je još video da se brane kulturni, privredni i prirodni resursi jedne nacije. To je zaista bezobrazluk.
Препоруке:
0
0
47 среда, 13 јануар 2010 23:40
Милица
Молим све оне који су отишли и оставили Србију да нас оставе на миру. Не може тај господин бити најважнији србки писац јер не живи у Србији.
Најгори Србин у Србији ми је важнији од њега па да је и од злата. ТАЧКА!
Препоруке:
0
0
48 среда, 13 јануар 2010 23:45
Неофит77
Ето, још нам и Бору натоварише на буџет, као да је мало зарадио пљујући по нама. Узгред, јесу ли размишљали да дају пензију Клинтону, Солани и НАТО генералима који су убијали наше цивиле, ипак је Бора причао а они су ударнички радили. Могу и да их заједно са Бором прогласе почасним грађанима Грделице, Алексинца и још неких градова, где су својим ''хуманитарним'' делатностима остали у дубоком сећању становника, наравно оних преживелих.
Препоруке:
0
0
49 четвртак, 14 јануар 2010 00:42
dragoslav pavkov
Po prirodi sam radoynao,pa sam svojevremeno pokušao da pročitam neku knjigu Bore Ćosića.Brzo sam odustao kao što sam odustajao i od nekih drugih pisaca (Basara,Davičo...),ali pod stare dane sam ustanovio da su mu intervjui stranim novinarima interesantniji nego knjige za koje je dobio nacionalnu penziju.Kao što reče skeptik Ćosićev problem sa Srbima kao narodom je u tome što izgleda uporno neće da ga čitaju.Onda je pokušao da nađe druge čitaoce,ali valjda nije zadovoljan tiražom pa je spao na pedeset hiljada dinara od Srbije u kojoj ljudi ne peru zube,kao što on reče u jednom Peščaniku,ali neki uredno plaćaju porez iz koga će se izdvajati njegova crkavica koja mu opet neće biti dovoljna za berlinske potrebe-i eto mu ponovo razlog da se ljuti na nas...Sve u svemu:Da ima malo obraza,taj književni gigant iz Berlina bi čast koju mu je namenio Lepi Bora odbio iz principa.Inače,oblik "borbe" koji preporučujem protiv takvih likova je isti koji primenjujem protiv Balaševića i njemu sličnih:Slušam njihovu muziku ali samo piratska izdanja od kojih oni lično nemaju ni cvonjka.Veća im kazna ne treba.Gde vam je danas Panonski mornar?Svira po slavonskim selendrama za bakšiš...A nije mu se sviđalo po deset rasprodatih koncerata u "Steva centru" godišnje...Ipak jošt' nismo propali,još možemo naneti bolne udarce ovakvim izrodima.
Препоруке:
0
0
50 четвртак, 14 јануар 2010 01:20
EU
Kada je Bin Laden odlucio da unisti Srbiju pozvao je svog savetnika i dao mu zadatak da u odredjenom roku zavrsi posao ili ode glava. Vreme je prolazilo prilike se redjale, ali ne iskoriscene. Ljut Bin Laden ga poziva i kaze da mu je zakazani rok istekao i da ce u roku od 24 casa biti pogubljen. Savetnik uplasen moli za milost i poslenju sansu. Kao vernom savetniku Bin Laden ipak uslisi molbu i da mu jos jednu sansu. Savetnik odlazi i posle ne dugog vremena vraca se i vodi nesto totalno ne devinisano; cudna odeca, jos cudnija kapa a cipele sa nosom u vis nikada nije ni video. Inzerviran ne zavrsenim zadatkom Bin Laden zapita "kakvo si cudo doveo i zbog cega nisi ispunio dobijeni zadatak"? Savetnik odgovara to je Srbin i najsigurnije sredstvo za unistenje Srbije.
Препоруке:
0
0
51 четвртак, 14 јануар 2010 01:31
EU
Holandija je placala sve i svakog koje spreman da protiv nas gadosti prica, pa verujem i ovog malog pisca .Ni jedna dostojanstvena osoba ne bi svoje misljenje dala nekom strancu vec bi zadrzala za sebe.
Препоруке:
0
0
52 четвртак, 14 јануар 2010 02:43
OJ
Povraća mi se od ovog teksta! Kakvo licemerje, pa kad vam je gospodine muka od ovog naroda i kad ovu državu poredite sa nacističkom Nemačkom a što prihvatate penziju te iste države i njenih poreskih obveznika?! Narod vam se gadi a pare su vam drage. Mislim da to govori dovoljno o vama!
Препоруке:
0
0
53 четвртак, 14 јануар 2010 02:47
Ivan STIJOVIĆ
Vala Ćosiću, Slobodan je bio nacionalista taman koliki si i TI! A na tezu o Velikoj Srbiji padaju samo dobro isprani mozgovi!
Препоруке:
0
0
54 четвртак, 14 јануар 2010 04:04
Nusicev citalac
Procitao sam intervju od Bore Cosica i komentare citalaca i zakljucio da se negoduje zbog politickih stavova, sa kojima se uzgred kao Srbin slazem, Bore Cosica. Bora Cosic je dobio penziju kao knjizevnik, a njegovi stavovi u kojima osudjuje ono sto je radjeno u ratovima i zanesenost kosovskim mitom su potpuno na mestu. Ko to hoce da kaze da Bora Cosic nije u pravu kada kritikuje napad na Vukovar ili kada kritikuje Milosevica?
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 14 јануар 2010 04:34
Karan
Boze,dokle smo dosli,umjesto da ga proglase izdajnikom oni mu daju nacionalnu penziju!
P.S. A ustvari ovo je lice (misao i djelo srpske vlasti.
Препоруке:
0
0
56 четвртак, 14 јануар 2010 06:17
Aleksandar
I najgori SS propagandisti za vreme rata su znali da su njihove antisrpske plakate obicna laz. Otuzno je videti iskrenog srpskog srbomrsca sa belom bradom koja treba da oznaci mudrost, a ne svoju sustu suprotnost.
Препоруке:
0
0
57 четвртак, 14 јануар 2010 06:46
Шицер
Мислим, овај има кредибилитет као и Мистер-Х презимена Трајковски. Једино спорно је ако се дотичном заиста даје новац Срба.
Препоруке:
0
0
58 четвртак, 14 јануар 2010 10:53
Јовиша Видић
Овај Ћосић је пре за жаљење, него за критику. Рече: "Мрзим Милишевића". Није лако ономе ко мрзи. Опасна је то болест. Моја маленкост никад није волела политику коју је заступао Милошевић и њему слични, но, то није разлог да будем "инфициран" мржњом. Бити опонент много чему је здраво за меки део организма, док мржња атрофира тај меки део. Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 14 јануар 2010 12:48
Ala
Da Cosic(ili Neda Arneric ili Z.Hristic) imaju truncicu morala i samopostovanja,odbili bi penziju koju im daje ministar Bradic(ne srpski narod i gradjani Srbije).
Bradic ide iz greske u gresku:od sramotnog Zakona o javnom informisanju do dodela nacionalnih penzija partijskim aparatcicima.
Tadic to aminuje.
Sramota!
Препоруке:
0
0
60 четвртак, 14 јануар 2010 14:09
Дарко Станојевић
Много ми се допало што је овај несумњиви "доајен српске културе" пронашао да је Његош директни инспиратор Аркана, пошто га је, јел'те, овај потоњи читао у пузама убијања, ваљда.

Супер је то. Ето, ја волим да пишем по Нету, имам свој болог/псајт, мене неки људи воле да следе и читају, па ако једног дана буду убице или криминалци, могу слободно да се позову на мене да су ме "читали", те да и ја понесем свој терет одговорности за њихова сочињенија. Једино да напоменем да сам ја писао о лептирима и парењу чавки, што не знам какве везе има са убијањем и криминалом? Али, нека ме, кривог.

Ипак, вађење овог бајатог интервјуа из нафталина није нешто премудар потез. Слажем се да једном изречено, остаје занавек, али... требало би га ТАЗЕ интервјуисати (сада, када је добио апанажу од Власти за деловање), те видети дал'се тај ишта опепелио или је (можда) постао још црњи "тастер"

Е, то бих волео да прочитам.
Препоруке:
0
0
61 четвртак, 14 јануар 2010 14:39
бокељ
прије неко вријеме дође нам у боку један писац, наш писац, који живи у иностранству.питах га како гледају на писце, наше писце, са овијех простора?он рече: свакако али ЈЕДАН је бора ћосић! прогутах кнедлу, не разумјех чоека јер право да ви кажем нити знам нити сам икада за то име чуо! знам за добрицу али бора...кад оно, ево упознах се и разумјех, нажалост, разумјех!не бих се ја ни јављао, право да ви кажем,него овај ЈАДО потеже ЊЕГОША, а види се да га нити разумије, нити да га може разумјети!но, сиромах када себе сам не може спасити нека га спаси сами БОГ! и да вам речем још нешто:ГОРИ су ТИ што му дадоше пензију од њега!нека иде милијем Богом ја фишека потроших!
Препоруке:
0
0
62 четвртак, 14 јануар 2010 15:35
Teofilo Stivenson
@ Ala

Ni Bradic ni Tadic ne grese. Ovi ljudi koji govore kao Cosic su svoje penzije zaradili jer vlast od njih ocekuje da tako govore.

Tadic nije neobavesten.

Bradic stoji iza reci 'priznatih stvaralaca'.

Stvaranjem kaste priznatih i poznatih pripadnika 'elite' (Antonic ih naziva 'misionarskom inteligencijom' mada je izraz 'placenici' popularniji) Srbija se pretvorila u zemlju aparthejda prema sopstvenom narodu.

P.S: Naravno, ni reci o knjizevnom delu ovog gospodina. Sve je to (i uvek je bilo) samo gubljenje vremena. Nasi daleko bolji pisci, od kojih i jedan nedavno preminuli, su u ovakvim prilikama cutali. Zato ih je svaka vlast mrzela, ali ih se bojala. Cosicevih reci se niko ne boji, a vlast ga voli. On je jednostavno - srpskoj kulturi nepotreban 'stvaralac'.
Препоруке:
0
0
63 четвртак, 14 јануар 2010 15:40
lilly
Aman ljudi, pa čemu se vi svi čudite.
Skrećem vam pažnju na početak intervjua gde novinar kaže sledeće "Ćosić živi u Berlinu od 1992.
.... U svom komfornom stanu u četvrti Šarlotenburg". Naglask je na "komfornom stanu". E pa da bi se živelo u komfornom stanu u Berlinu, to se, naravno, mora platiti jer se ništa u životu ne dobija zabadava. A gospodin Ćosić to plaća na ovakav način. Mogu samo da kažem da mu je preskupa cena za stan, ali dobro čovek voli komfor i spreman je da ga plati. E sad, što se tiče nacionalne penzije. I to je lako objašnjivo, penziju su mu dodelili ljudi, koji takođe monogo vole ugodan i sladak život, dakle to su sve ljudi istog mentalnog sklopa. Nemojte da se ljutite na njih, već postavite sledeće pitanje: "Kako su upravo takvi ljudi na pozicijama da donose takve odluke, gde nestadoše svi oni dobri i pošteni pa da oni odlučuju,a ne da se povuku u mišju rupu? Niko me ne može ubediti da ih nema.
Препоруке:
0
0
64 четвртак, 14 јануар 2010 15:42
3 miliona 8000
Boze mili koliko samo misljenja mrznje na jednom mestu. Brate Boru,mogu da te mrze oni sto te nevole.
Препоруке:
0
0
65 четвртак, 14 јануар 2010 16:44
Шумадинац
Ко је овај Ћосић? До овог интервјуа нисам чуо за њега, а још мање прочитао неку његову књигу. И боље што нисам! После овога, сигуран сам да нећу губити време на тако нешто. Слободан Милошевић националиста!? То је мит који нам подмећу!Па он се чак није ни изјашњавао као Србин! Колико је само био против враћања српске химне, заставе и грба! Он није хтео да потпише закон о повратку имовине СПЦ...
Величанствени Косовски Завет је и данас одличан критеријум који нам помаже да сагледамо јесмо ли прави Срби, који се труде да следе дух својих предака. Онај Србин коме смета Косовски Завет треба да се озбиљно забрине за себе и запита се где се налази и куда иде?
Није овај несретни Ћосић једини који паразитира на грбачи нашег напаћеног народа, притом га пљујући. Таквих је на хиљаде!Недавно смо имали прилике да прочитамо са колико мржње о Србима говори извесни Јово Капичић...
Ко зна колико има осведочених србомрзаца и зликоваца који уживају велике плате,пензије и остале привилегије из буџета опљачкане Србије! Сматрам да је неопходно велико преиспитивање тих националних и осталих високих пензија, као и осталих привилегија, што би довело до, за многе запањујућих сазнања, укидања незаслужених и уштеде огромних средстава која би се могла употребити у корисне сврхе. Наравно, то је посао за неку нову власт, која ће радити у интересу српског народа, а не за ову неодговорну скупину комуниста, југоносталгичара,евроунијата, њихове деце и унучади која себи даје за право да уништава земљу коју су створили свети Немањићи.
Препоруке:
0
0
66 четвртак, 14 јануар 2010 17:37
Natalija Kostic BGD
Gospodine Boro Cosicu,posle ovolike vase (sa malim v!)mrznje i pljuvanja po Srbima,bas me interesuje,hocete li prihvatiti tu penziju od 50.000-din!?
To su pare ukradene srpskim poreznicima,koje vi toliko prezirete.
Ne vase knjige,vec PROFITERSTVO je vas najveci talenat!
Препоруке:
0
0
67 четвртак, 14 јануар 2010 19:15
Одбрана и последњи дани
Људи као потпредседник владе Вук Драшковић и Зоран Ђинђић, који су пре две године водили отпор Милошевићу, сада су још већи националисти него и сам председник. Јесте ли чули једног од те двојице господе да протестује против Милошевићеве тежње за Великом Србијом?

У време када се врши агресија на територију Србије, они и даље говоре о Милошевићу и некој Великој Србији.
Препоруке:
0
0
68 четвртак, 14 јануар 2010 23:09
Планктон@Pera
Grdno se varaju oni koji misle da nacionalnu penziju treba da dobiju samo intelektualci i pisci koji podilaze najdubljim iluzijama koje Srbi imaju o sebi samima, bas naprotiv!

Слажем се да би Бора ЋосиЋ требао да добије неку националнз пензију, али не од Србије, јер он је заслужио да га тамо не читају. Можда би му Албанци са Косова или Хрваћани из Хрватске могли доделити неки хонорар.
Препоруке:
0
0
69 четвртак, 14 јануар 2010 23:22
Планктон
Па одакле је сада ово? Чини ми се да сам то већ прочитао у једној научној фантазији од Ноел Малколма.
Препоруке:
0
0
70 петак, 15 јануар 2010 00:05
Марко, Нови Сад
Не могу ни да читам ово!
Препоруке:
0
0
71 петак, 15 јануар 2010 12:07
Мари
Бора Ћосић је један од оних који су битно утицали на нашег Вођу.
Ево шта о томе пише сам Вођа на свом сајту, у одељку "Далеко је сунце", "црни талас" и људи који су утицали на мене, http://www.boristadic.org/index.php?stranica=kom_clanak&naredba=prikaz_naslovi_levo&id=17&br_stranice=&sortiranje=&id_kategorija=27&nadredjena=

То је као када, на пример, дете одрасте у породици фудбалског тренера, онда му лопта и фудбал уђу под кожу. Тако су мени политика, улога појединца, "улога моје породице у светској револуцији". Ево сад чујем да ћемо ускоро имати нову премијеру у Београду по овом чувеном тексту Боре Ћосића.

Зар се сад треба питати зашто је дотични добио "националну пензију", новац који отимају од осиротелог народа?
Препоруке:
0
0
72 петак, 15 јануар 2010 18:36
Биљана@3 miliona 8000
А у Борином интервјуу је "љубав"? Умислио човек да је "велики писац" или да ће постати ако се понаша као неки велики писци. Он разуме Мана, Хајма, Брехта, побегле од нацизма, па Србе прогласи нацистима да би он био што сличнији правим великанима! Само се он борио, и то из Хрватске и Немачке за Србију!
Ваш ник је, предпостављам, жеља да ЛДП толико гласова оствари на изборима. Оствариће се кад и Бора Ћосић добије Нобелову награду за издају.
Препоруке:
0
0
73 петак, 15 јануар 2010 18:54
ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Квазиинтелектуалац без аутентичних персоналних ресурса за израстање из медиокритета.
Не треба трошити енергију ни време на ситнодометне.
Препоруке:
0
0
74 петак, 15 јануар 2010 19:40
Стева Надрљански
Ајд сад да не претерујемо ни ми као овај несретни новинар који је од Б. Ћосића направио некакву централну фигуру српске књижевности. Читао се доста, сад подоста мање, прате га само идеолошки садрузи, љубитељи бомбардовања. Као писац није (био) лош, а као човек... Шта рећи... Види се.
Препоруке:
0
0
75 субота, 16 јануар 2010 11:00
Горан Станков ић
У Србији је потребно, на једном месту, у најкраћим цртама предочити хронологију догађаја о распаду СФРЈ.Караван шесторице сваке недеље по републикама, какав циркус. Тај моћник, који је то смислио је заслужио Нобелову награду.Основно, процес је отпочео на миг моћника и то у тренутку када ПОЧИЊЕ процес стварања ЕУ-а. Теорија завере? Добро, ето вам амбасадора Црне Горе у Приштини. Лудило? Не, спиновање. Притисак на свест Србина, уз декларацију која се спрема и учлањење у НАТО.
По питању распада СФРЈ-е, много је доказа да смо желели опстанак српског корпуса под једном државом. То се сада вулгарно зове Велика Србија. Сећам се да је Милошевић предлагао дводому скупштину, објашњавао да је муслиманима најугодније у држави у којој су и физички, а не као сада у четири... Кажем поново, ко жели да га цитира, нека изволи наводити изворе његових наступа.
Ратови, у којима смо МОРАЛИ да учествујемо,некако су завршавали уз активно, физичко учешће страног фактора, а против Срба. До голог, вулгарног, и историјски цикличног понавбљања, БОМБАРДОВАЊА. Опет бих молио неког стручног да у најкраћем елаборира почетке и завршетке тих ратова, у Хрватској, Босни, а тек онај херојски рат Словеначког народа, миљеника светског ( члан ЕУ, без визе у САД, сва тржишта у бившој СФРЈ ујка Сем обезбедио... )те смисао и сврха Косова.
Волео бих када би ми РТС омогућио да чујем гдина Ћосића, да ли га је неко обавестио о пензији и треба ли му она. Од нас, оваквих.
Препоруке:
0
0
76 субота, 16 јануар 2010 13:01
симонида
увек сам се питала : може ли лош човек бити добар писац?
Препоруке:
0
0
77 четвртак, 21 јануар 2010 21:01
Џеронимо
Ја ћу, у ово време кад сви анатемишу емоције, рећи слободно и искрено: мрзим, бре, овога, а и оне које арче народне паре делећи, неуставно, накарадне националне пензије!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер