субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Скандалозна кирија за стан Зорице Томић

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 12 фебруар 2010 16:07
simonida
to su TE nase POKONDIRENE TIKVE kada se dodje u veliku metropolu i ti manje ni vise nego PARIS!
Препоруке:
0
0
2 петак, 12 фебруар 2010 16:24
Dragan
Mislim da je zaista previše davati toliko novca. Ali ono sto mi smeta je što je povedena hajka na Zoricu Tomić. Ako je to zaista bio njen lični zahtev, da bude baš u tom stanu, onda je njena odgovrnost zaista velika. Ali ako nije birala taj stan, njena odgovrnost gotovo i da ne postoji! Takođe, pitanje je na čiju intervenciju je ova odluka doneta?
Препоруке:
0
0
3 петак, 12 фебруар 2010 16:24
Najdanovic,Pariz
Na stranu to sto najskuplji i najluksuzniji stanovi u Parizu se mogu iznajmiti i bez agencijskog posredovanja,za znatno manju svotu.
Kako bi inace sami Parizani placali kiriju? Ziveci do dvadesetoro u jednom stanu?
S druge strane,jedna uranijumska banana kolonija,poput Srbije,zaista ne moze ni sanjati da placa ambasadorima pri Unesku(jake li "drzave"!)takve astronomske cifre!
O tempora,o mores!
Milane Rakicu,Ivo Andricu,gde ste da vidite i cujete ovo!!!???

p.s. O "delatnostima" i osoblju pariskog kulturnog centra je sjajno napisao nas pariski velikan Komnen Becirovic.Jos veci skandal!
Препоруке:
0
0
4 петак, 12 фебруар 2010 16:28
Горан Јевтовић
Какво лицемерје и штеточинство. На Косову и Метохији нам спалише стотине цркава и манастира, а ова примадона нас као штити. Отеше нам јужну покрајину и целокупно духовно и културно благо већ су прогласили "косовским". Боже, видиш ли нас.
То је она иста дама која се једно време, као и њена прелепа сестра Мирјана није скидала са ТВ екрана и причала нам приче о моралу, демократији, слободама. Браво, браво.
Препоруке:
0
0
5 петак, 12 фебруар 2010 17:11
Одбрана и последњи дани
Колико се НИН срозао у погледу квалитета показује и објављивање ове некретнине и комуналног случаја. Откуцавају нам последњи дани,а они се прихватили малограђанских тема о којима разглабају жене у фризерају. Стварно су смешни.
Препоруке:
0
0
6 петак, 12 фебруар 2010 17:37
Јовица
Е нека сте је раскринкали. Спасили сте Србији 4 хиљаде евра месечно. За годину 48 хиљада. Супер, сада нема више кризе.
А шта је са милионима, тајкунима, коруптивном влашћу, жутима, плавима, црвеним, црнима који су напунили и кофере, и гепеке доларима и еврима... ништа, појала маца језик?
Препоруке:
0
0
7 петак, 12 фебруар 2010 17:37
mali cvrcak
Čim se pojave ovi soroševi (za autorku teksta ne znam ali za B92 sam potpuno siguran) da nam nešto objasne ili nedaj Bože pomognu, moramo otvoriti četvoro oči. Znači između onoga što nam nude da li da napadamo MIP i Jeremića ili da branimo mi treba uvek nepogrešivo da izaberemo sledeće. Svim duhovnim snagama razobličavati tu drgosrbijnsko licemerje i razvrat.
Ako neko misli da ćemo zaboraviti apanaže iz raznih budžeta Lihtova i ostalih Kandića onda se taj grdno vara. Ne nasedajmo na njihove trikove sa nametanjem tema i ljudi za odstrel......
Препоруке:
0
0
8 петак, 12 фебруар 2010 17:59
Dr.Gonzo
Za razliku od vecine komentatora na vise sajtova ja na ovu aferu gledam drugacije. Totalno je nebitno da li se stan (zapravo rezidencija) placa 7, 5 ili 3 hiljade evra , nece drzava zbog toga propasti. Ja mislim da je ovo pocetak kampanje za smenu Vuka Jeremica ili bar za njegovo zauzdavanje. G. Jeremic ima prilicno jasan i glasan stav po pitanju KiM i to smeta DS-u. Svedoci smo da iz EU polako otkrivaju karte po pitanju srpskih EU integracija tj. nedvosmisleno stavljaju do znanja da ne mozemo u EU sa KiM u sastavu. Ocekujem da DS polako krene u ubedjivanje da udjemo u EU i bez Kosova zarad ''svetle'' buducnosti. G. Jeremic je u ovoj prici remetilacki faktor ''skladnih i prijateljskih'' odnosa Srbije i EU i kao takav je nepodoban. Dakle, ili ce ga smeniti ili mu jasno stavljaju do znanja da skrati jezik.
Препоруке:
0
0
9 петак, 12 фебруар 2010 18:40
Ћирлични Цврчак
Слажем се потпуно са малим цврчаком, много је ово наивно. НИН, часопис без икаквог угледа, у страном власништву, брани паре српских порезника. Ха, ха. Наравно, не на начин на који би икакву штету нанео онима који су нам све опљачкали, уништили здравство, просвету и све чега су се дохватили, сложили се за 6 тачака да би од њих одустали за 6 минута, распродали државну имовину да не набрајам трајало би, већ позивом на линч некога ко очито нема довољно јаке везе па се може.
Него, колико се оваквих представништава може платити од штете због једностране примене којег оно споразума? Колико се сећам, ради се о милионима месечно, али нећемо о томе, шта су милиони међу пријатељима.
Препоруке:
0
0
10 петак, 12 фебруар 2010 18:49
BBC
7000€? То је тричарија! Колико кошташе месечна кирија за "резиденцију" коју користи наш амбасодор у познатој светској метрополи Подгорици? 10000€, 20000€, 30000€ - објавише пре месец-два, заборавих у моменту? Додуше, и "наши" покушаше да наплате колико оно хиљада евра месечно за закуп "Црногорке", једне друге резиденције у - замислите велеграду на ушћу Саве у Дунав! Узгред, нешто се ућуташе у вези тога.. За вести из драге нам државе стварно треба имати добар желудац, а ја полако почињем да одустајем.
Препоруке:
0
0
11 петак, 12 фебруар 2010 19:48
Milos Stankovic
Mislim da je Zorica Tomic pozitivan primer javne licnosti,da je neposredna, obrazovana i da nije ni najmanje pokondirena. U to sam imao priliku licno das se uverim jednom prilikom na beogradskom aerodromu i nisam se iznenadio, jer sam i pretpostavio da je takva. Koliko ima takvih u Srbiji u tranziciji? Sto se tice kirije od 7000 evra mesecno, cisto sumnjam da je sama isla po Parizu i birala stanove, posto to sigurno radi neko drugi. Mislim i da bi ona mogla da da objasnjenje za to i da ce to sigurno i uciniti. Tekst je, inace, na nivou Kurira i mislim da je za srpsku kulturu porazavajuce sto se ta novina i dalje zove NIN.
Препоруке:
0
0
12 петак, 12 фебруар 2010 19:52
Zocha
" Редакција НИН-а затражила је од секретаријата Владе Републике Србије да одговори на питања како је дошло до тога да се првобитно одбијен захтев Томићеве за 7.000 евра месечне кирије поново нађе пред Владом и буде одобрен..."

Izvinite, moram da pitam ovim rečima: jel ova prisebna, ima li ona bilo kakvog evropskog, a kamoli svetskog iskustva, i da li su prisebni oni koji su to odobrili? Ovo je prava slika ludila srpskog društva! Sve ovo radi se u doba svetske ekonomske krize gde svi krešu troškove. Nije li joj stan-rezidencija od 2-3.000 hiljade mesečno bio dovoljan? Izem ti intelekt, izem ti brigu za svoj narod pored ovakvih "ambasadorki"!
Препоруке:
0
0
13 петак, 12 фебруар 2010 20:03
Zocha@odbrana i poslednji dani
" ...,а они се прихватили малограђанских тема о којима разглабају жене у фризерају. Стварно су смешни..." Majke ti? Pa da li si ti živela/o ikada u inostranstvu da znaš šta je primerena kirija za super stan? Ovo je bahatost!

@ Gonzo: Vaša teorija je krajne naivna. Ovde se odista radi o pokondirenoj tikvi. Ili tikvama. Pa valjda je mogla da pita svoju sestru da li je to OK! Ova joj je sigurno rekla da jeste!
Препоруке:
0
0
14 петак, 12 фебруар 2010 20:53
Jovan
Ovo je normalna cena za diplomatsku rezidenciju (namesten stan u zgradi sa kakvim-takvim obezbedjenjem u kome je moguce organizovati sluzbene prijeme za 30-40 ljudi). U Moskvi bi bilo jos skuplje. Ukoliko Tadicu nije potreban diplomata koji radi sve sto diplomata treba da radi (a to ukljucuje i reprezentovanje Srbije) neka posalje nekog iz SPS-a.
Препоруке:
0
0
15 петак, 12 фебруар 2010 21:09
lili @Zocha
Из вашег коментара дало би се закључити да сте ви били у иностранству и да се стан са потребним условима (део за живот, део за посао/пријеме, у дипломатском делу града, са довољним и безбедним паркингом,...) и уз све то намештен може наћи за две хиљаде. Молим оставите ми некако контакт па да и мени нађете нешто такво. Не треба ми, ал' кад је тако јефтино што да не узмем.
Ја иначе живим на Менхетну, у делу где се двособан ненамештен стан плаћа по 4.000 долара месечно, и то није никаква екслузива, а и по 10,000 није никакво чудо. Шеф мога шефа је, например, пре 6-7 година плаћао свој стан/резиденцију $15,000 месечно.
Препоруке:
0
0
16 петак, 12 фебруар 2010 21:56
драгослав павков
Ја предлажем да српски амбасадори у циљу уштеде,више ни у ком случају не организују вечере,пријеме или штогод слично.Много више би нам се исплатило да стране "факторе" од којих нам зависи културна баштина на Косову и Метохији окупљамо на чијању перја,сецкању зимнице,печењу ракије или свињокољу...Или да им организујемо трибину уз учешће еминентних експерата из наших НВО.Зорица Томић би могла на пример да дели собу у неком хостелу за 150-200 €,наравно из свог џепа.
Сваком ко иоле прати збивања на нашој политичкој сцени је јасно да је ово директан напад на Вука Јеремића.Зорица Томић би требала да буде колатерална,али корисна штета.Очекујем колумну МБМ на ову тему.А кад им она забибери...
Препоруке:
0
0
17 петак, 12 фебруар 2010 23:00
Zocha@lili
" ...Ја иначе живим на Менхетну, у делу где се двособан ненамештен стан плаћа по 4.000 долара месечно, и то није никаква екслузива, а и по 10,000 није никакво чудо..."

Dakle, Vi lili meni govorite da jedan Amerikanac može godišnje da odvoji minimum 48 - 120.000 dolara samo za stan u NY. Za život obaška. Pri čemu gomila njih jedva da zaradi 30.000 dolara za godinu dana rada. Pa prosečna britanska plata je 20.000 funti godišnje minus 25% za doprinose! Vi ste očito veoma dobro plaćeni...Molim naše zemljake iz dijaspore da nam jave kolika je prosečna plata u njihovim zemljama! Švedska, Nemačka, Francuska, Australija...Hvala.
Препоруке:
0
0
18 петак, 12 фебруар 2010 23:12
Zocha@lili
Da dodam: što se tiče šefa Vašeg šefa koji je 6-7 godina plaćao stan/kiriju po 15.000 dolara mesečno to je za 7 godina: 1.360.000 dolara. Mentol. Za te pare je nešto mogao da kupi u svojinu. Eto koliko je kredibilan Vaš komentar.
Препоруке:
0
0
19 петак, 12 фебруар 2010 23:50
брм
више од тих иначе срамних 7000 евра мене занима чиме је комуниколошкиња ЗТ заслужила тако одговорну функцију? због деценија прегалаштва у дипломатији? зато што добро изгледа? као и сестра ? зато што је пристојна и уљудна?
познато је да су западне дипломате топла људска бића - падају на шарм и потпуно се забораве после прве чашице - има да повратимо Косово са све Дубровачком републиком, Етруријом и државом Александра Македонског после прве журке
Препоруке:
0
0
20 субота, 13 фебруар 2010 00:07
јустина,
Мене интересује кога ће госпођа Томић да угошћује као амбасадорка УНЕСКО-а у Паризу? Све сам богати, моћни, бескрупулозни ,похлепни и корумпирани пословно-политички свет. Ово закључујем на основу информација у вези свињског грипа које су процуреле у јавност (веза функционера СЗО и фармацеутске индустрије), као и разноразних корупционашких афера у вези УН (сетимо се само пређашњег генералног секретара УН и корупционашке афере његовог сина). Дакле, уколико је у току борба за историјско наслеђе на Косову и Метохији, побеђује онај ко више плати, а не онај ко је шармантнији. Па ми се чини да ће Срби морати много више да плате од 7000€ месечно, ако хоће да манастири буду српски. Новинарка Бошњак и њени налогодавци очигледно хоће да Срби не плате ништа и да манастири...
Препоруке:
0
0
21 субота, 13 фебруар 2010 00:56
Dr.Gonzo
Moguce da je moja teorija naivna tj. pogresna. Jedno svakako stoji - nije ovde u pitanju cena rezidencije (ko zna koliko se drzavnih para odliva na svakojake gluposti). Nesto se drugo valja iza ovoga pa makar bilo to i obicno zamajavanje naroda...
Препоруке:
0
0
22 субота, 13 фебруар 2010 00:57
sava
Ova kampanja protiv Jeremica i Z.Tomic, a toboze sve u cilju brige o Srbiji i Srpskom budzetu, ne treba da izazove polemiku o tome da li je doticna gospodja pokondirena ili ne, pametna ili ne, vec da se uvidi funkcionisanje druge Srbije po kojoj je sve skupo ako se trosi na nacionalno i antiglobalisticki opredeljen personal (a Tomic Z. to jeste),a ekstremno povoljno ako se koristi za isplate troskova drugo-srbijanaca.
Zanimljivo je da nikad nije objavljeno koliko ovu pokradenu i izmucenu drzavu kostaju Natasa Kandic-koja prima pare iz budzeta, Exit-koji se dotira iz budzeta,Borka Pavicevic-koja se dotira iz budzeta,obezbedjenje Cedomira Jovanovica-koje placa budzet...
Препоруке:
0
0
23 субота, 13 фебруар 2010 01:46
Jovan
Da, ZT je podjednako reprezentativna kao i MMB (ko razume shvatice) i kamo lepe srece da nas takve lafice (ili lafovi, ako ih ima) zastupaju i u drugim osetljivim gradovima.
Препоруке:
0
0
24 субота, 13 фебруар 2010 01:47
Одбрана и последњи дани
Zocha@odbrana i poslednji dani
" ...,а они се прихватили малограђанских тема о којима разглабају жене у фризерају. Стварно су смешни..." Majke ti? Pa da li si ti živela/o ikada u inostranstvu da znaš šta je primerena kirija za super stan? Ovo je bahatost!

Не знам, нити ме то занима. А НИН је спао на ниске гране када разглаба о киријама.
Препоруке:
0
0
25 субота, 13 фебруар 2010 02:32
remmiz
Mislim da komentatori daju previse kredita zutom preduzecu.. neke kombinatorike n-tog stepena,kao,oni upucuju poruku Jeremicu preko tabloida.
Pa taj Jeremic je u istoj vladi,u istoj stranci kao i Tadic.
A u stvarnosti,propagandne trupe DS-a pokusavaju da razvodne narastajuci bijes nezadovoljnog naroda.

Kako da to izvedu,na kojem primjeru da pokazu da nesto rade?..Pa naravno!..posto ne smiju da zaceprkaju nigdje gdje se obrce velika lova ,(tu svi imaju tal),Udarice tamo gdje nikoga ne boli...Ambasadorka pri UNESKO-u...IDEALNO!
Препоруке:
0
0
26 субота, 13 фебруар 2010 02:37
remmiz
Takodje,mislim da dajete previse kredita tom Jeremicu.
On je tu samo da glumi patriotsko krilo DS-a i tako tupi ostricu okrenutu protiv vlade.
Препоруке:
0
0
27 субота, 13 фебруар 2010 02:47
lili @ Zocho
Иако тврдите да знате пошто се станови издају, сумњам да сте икад из земље изашли. А за то ми не треба бољи доказ од приче о 'просечном' Американцу. Ко је био овде зна да таква категорија не постоји у Америци нити је икад постојала, а поготово у Њујорку.
Али иако нисте сами нигде били, а мени већ не верујете, сигуран сам да знате некога ко јесте, па питајте њих како то изгледа на Менхетну.
Или још боље читајте НИН да ва вам каже колика је просечна цена 100 квадрата у Србији, па са тим купите нешто на Дедињу, јер просек је просек.
Препоруке:
0
0
28 субота, 13 фебруар 2010 03:36
ББ један
Независно од тога који су мотиви НИН-а да објави податак о закупнини за Томићкин стан - а то свакако није брига за српски буџет - остаје чињеница да је тај податак тачан. И то је оно што је поражавајуће и срамно баш зато што је Томићка иступала као критичар потрошачког друштва, антиглобалиста, хуманиста, неко ко је осетљив на проблеме „малог човека“. Сада се испоставља да је то било обично глуматање. Резиденција која је за њу изнајмљена је дуплекс од 240 квадрата. Драгољуб Најман који је пре ње био наш амбасадор при Унеску, становао је у сопственом стану, а његов претходник на тој функцији је био смештен у стану од 100 квадрата. Према томе, званично објашњење МСП-а да је висина закупнине одређена тржишним условима је бесмислена, јер је по тржишним условима било могуће изнајмити и стан од 100 квадрата за дупло мање пара.
Препоруке:
0
0
29 субота, 13 фебруар 2010 09:16
Реалиста
У општој пљачки ове земље кирија за стан Зорице Томић не мења ништа. А ништа не мења ни чињеница што ће у општем моралном расулу наше јавне сцене учествовати једна особа више. Неки идеалисти ће можда бити разочарани, неки ће покушати да нађу оправдање за тај бестидни поступак јер им је тешко да буду разочарани – и на томе ће се све завршити. Политичари ће наставити да причају приче о европским вредностима а Зорица Томић ће наставити да прича приче о похлепи и потрошачкој помами у „времену кулирања“. И све ће се заборавити а ми ћемо као друштво тонути све дубље.
Препоруке:
0
0
30 субота, 13 фебруар 2010 10:07
Балакаха
Поуздано знам да ненамештен стан од 150м2 на Дедињу са свим трошковима кошта близу 3000 евра месечно. Е сад ако је Зорицин стан дуплекс (становање и канцеларије) и површине 250м2 у дипломатској и резиденцијалној зони Париза, са свим пратећим тршковим одржавања и обезбеђења и уз то још и намештен онда ја не видим у чему је ту фрка. Пре се поставља питање да ли је нама уопште потребан амбасадор при UNESCO-u, али томе несретна Зорица, није ништа допринела.
Мислим да је овде хајка на Јеремића, са колатералним добитком медијске маске и скретања пажње од Шарића, вакцина, лошег живота, резолуције о геноциду итд.
Препоруке:
0
0
31 субота, 13 фебруар 2010 11:22
ББ један
@Балакаха
Да, Зорица је заиста "несретна". Узгред, поуздано знам да се каже "несрећна" - на Дедињу а и шире.
Препоруке:
0
0
32 субота, 13 фебруар 2010 11:36
Tronut do suza
Pošto je Dragoljub Najman, naš prethodni ambasador pri Unescu, obavljao tu funkciju iz svog privatnog stana koji ni približno nije imao 250 kvadrata, da li to znači da su Francuzi promenili propise pre imenovanja Zorice Tomić? Možda su shvatili značaj zadatka koji ona treba da obavi - da zaštiti srpske spomenike na Kosovu. Baš je to dirljivo.
Препоруке:
0
0
33 субота, 13 фебруар 2010 13:08
citaj remmiz-a
Obratite paznju sta kaze "Remmiz".Iako se mediji na opasnom antidrzavnom zadatku svojski trude da vodu drze stalno zamucenu, neki ipak bistro vide.Gledajte i verujte svojim ocima a ne njihovom spinovanju. Sad se gladnom, razocaranom i ocajnom narodu baca koscica od sedam hiljada evrica , kad nema hleba nek bude igara. A iza ove kao i svakogdananekenove dimne zavese odigravaju se opasne i prljave igre na razlicitim nivoima. I prestanite da izdvajate "jadnog" Jeremica. On bez greske odradjuje zadatu mu ulogu i , ako prezivimo i dozivimo, saznacemo i koja nagrada mu sledi.
Препоруке:
0
0
34 субота, 13 фебруар 2010 13:58
Vladimir
Mislim da spinovanje ide u smeru "placamo stan lepoj zenu i Parizu 7000 evra".

Sto ce da ozlojedi krezube balkance i nametne im temu za kafansku politiku.
Dok se ozbiljne teme guraju pod tepih, bolje receno pod patos.

Najbolje je da povucemo sve ambasadore, i ustedimo ogromne pare, koje cemo da podelimo gradjanima, recimo penzionerima i da svi zivimo nekoliko godina(mislim da su ipak meseci u pitanju) u "sreci i blagostanju"...

Da li je to sustina?

Kakve gluposti su teme....
Препоруке:
0
0
35 субота, 13 фебруар 2010 14:58
Милорад Ђошић
@Zosha.Бре, Зоћо Ви то посматрате другачије од Лили. Уствари Ви не видите дубину свега. Мислите 2 и 2 су четири. Е, па није. Лили, нам је то објаснила, од шефовог, шефа, шеф, па његовога шефа, шеф. То је по нашим српским гледиштима отприлике аскурђел-шеф. Седети са Аскурђел шефом није мала ствар и пити кафу на Менхетну. Он нам онда објасни да ми због статуса морамо да возимо Астон Мартина и да станујемо у изнајмљеном стану од 15000$...Значи Зоћо мало се оправите и немојте баш све да критикујете. Поздрав.
П.С. Шта би сада рекао Јован Дучић који је српској држави поклонио добијену кућу у којој је и данас наша амбасада у Будимпешти?
Препоруке:
0
0
36 субота, 13 фебруар 2010 15:03
јустина,
Можда би решење ове заврзламе било да српска амбасадорка при УНЕСКО-у буде госпођа Биљана Србљановић. Она је лепа, образована, талентована, ваљда већ живи у Паризу па се стан не би ни плаћао. За упола мање новца она би нас очас ослободила зависности од косовских митова, националне узнесености и поставила српску културну баштину на место које јој по заслузи припада. У ово време штедње би дупло уштедели: паре од Зорицине кирије, плус паре потребне за одржавање и реконструкцију цркава и манастира на Косову.
Препоруке:
0
0
37 субота, 13 фебруар 2010 15:59
Kupusar
Ovo sa Ambasador/k/om je prilika da se podsetimo na pricu kako je Hruscov u avionu za Njujork iznad okeana obavesten da avion gubi visinu naredio - bacajte prtljag, ne bi li se avion odrzao u vazduhu, a piloti posle torbi i kofera izbacivali jednog po jednog satrapa - bugarina, madjara, rumuna i tako do poslednjeg pa je avion nekako doleteo do cilja. Ambasadorka je izabrana za odstrel mozda zbog toga sto iza njenog imenovanja ima nekih nejasnih stvari, nekome se mozda mnogo svidja, nekome se ne svidja, ima svog kandidata - da bi se skrenula paznja sa drugih, rano je jos reci sa koga od nedodirljivih. Mozda se i ovde radi kao i sa onima na kojima dokazujemo odlucnost u borbi protiv korupcije i kriminala - suspendovan-uhapsen lekar i tri godine ne sme da se bavi praksom, jer je primio mito od 300 eura, nastavnik jer je *prodao* prelaznu ocenu za 100 eura, policajac jer zadrzao kaznu koju je naplatio za pogresno parkiranog Trabanta, sekretarica koja je koristila sluzbena kola, itd., a ne ukazujemo na *onog naseg vola koji je pojeo nas kupus*, sto rekao nekad VIB...
Препоруке:
0
0
38 субота, 13 фебруар 2010 16:05
тодор@Балакаха
Xвала на подацима да коначно знамо о каквом се објекту ради у Паризу и колико би такав можда коштао у ... например Београду.
Али ја нешто у те податке не верујем, јер то је 3x12=36 хиљада годишње, па ко то у Србији има да плати, знате ли колика је просечна плата, и шта све за то мож' да с' купи. Ма то су све будале, ништа не знају сем да млате паре.
Но шалу на страну, право питање је овде да ли нама такав објекат, макар плаћен и по реалним ценама, треба или би можда било боље бити мало скромнији. Лично сумњам да би 5000, или 3000 смањило гнев оних који раде за 200, а ни "гнев" оних који зарађују неупоредиво више на потпаљивањy страсти и негативних емоција.
Нисам радио у МИП-у, али бих волео да ми неко ко јесте, каже ко доноси одлуку о потребама. Јер чисто сумњам да је то у надлежности амбасадора.
Препоруке:
0
0
39 субота, 13 фебруар 2010 16:16
Чему иронија
@Јустина
Не, решење би било да се госпођи Томић нађе скромнији и јефтинији стан у складу са економском ситуацијом земље коју представља.
Препоруке:
0
0
40 субота, 13 фебруар 2010 16:30
Travis Bickle
Cilj članka nije Tomićeva već Jeremić. NIN šalje ujedno upozoravajuće signale Tadiću. Ne čudi da je reformisani NIN objavio pamfletski članak čija jasnoća se vidi tek kada se poveže sa plimom tekstova na temu arogantnosti ministra uporedo sa nezadovoljstvom određenih ambasadora u Bogradu sa nedovoljnom kooperativnošću Beograda. Za očekivati je u narednom periodu ogroman pritisak na režim u Beogradu da promeni i ovako mekanu politiku prema Kosovu i BiH. Uskoro će stvar sa Jeremića preći na Tadića ako ne kontroliše dovoljno svog "arogantnog" đaka. Sve zajedno to je mnogo skuplje od zakupa pariskog stana.
Препоруке:
0
0
41 субота, 13 фебруар 2010 16:43
Радгост
А мени се чини да се сви заједно додворавате странцима.Па једни веле да је Србија сиромашна,заостала,треба да усвоји вредности успостављене на полуострву Европа и да распрода странцима и Србију и Србе.А ови други би почели са умиљавањем и поклонима странцима шаљући им лепе женске примерке само још да се одлуче једна или више низа дуката око женског врата.Изгледају као нова сорта Срба,у оснивању:знате на Менхетну(Паризу,Лондону,Цариграду) се носи оно,једе се ово,кошта онолико,обичаји су овакви,а верује се у новац итд.
Препоруке:
0
0
42 субота, 13 фебруар 2010 17:37
Zocha@lili
Lili, sve Vaše premise su pogrešne. Pre svega, ne odgovoriste mi u vezi šefa Vašeg šefa: dakle on je za 7 godina platio 1.360.000 dolara stanarine umesto da kupi nešto svoje za te pare i Vi i on to smatrate pametnim!? Vi kao da živite u nekom iracionalnom svetu u kome ne postoji prosečna plata u USA, Britaniji ili negde drugde, ne postoji "prosečni hamburger" Amerikanac, Vi ste stalno na Menhetenu...Ne postoji ni svetska ekonomska kriza koje je upravo počela iz USA...

Kažite mi sada zašto se i g. Božidar Đelić, koji je dobar deo svog života proveo u Parizu, protivi ovakvom luksuzu i smatra ovo preskupim? Ni on ne zna, jel da? Zašto je juče u Blicu" i predsednik Tadić izjavio da se ni on ne slaže (naslov "Tadić traži da se smanji kirija za stan ambasadorke pri Unesku"). Verujte Lili, ja nisam protiv luksuza, nisam protiv toga da se naši ambasadori smeste u adekvatne rezidencije, ali ovaj slučaj je previše. Kada na to dodate i platu...Too much!

@Jovan: ima u Srbiji dragi Jovane veoma obrazovanih lafova po svetskim akademskim institucijama, ali oni na žalost nemaju vremena niti hoće da se šlihtaju vladajućoj garnituri. Ti ljudi hoće da pomognu i doprinesu Srbiji, ako može, sa apolitičnim i konkretnim umećem i znanjem, to je OK, ali ako to ne može...nema šlihtanja. Tako dođosmo do toga da čujemo g. Jeremića kako Tomićku naziva jednu od najboljih, ako ne i najbolju ambasadorku koju Srbija ima!? Krupne reči!
Препоруке:
0
0
43 субота, 13 фебруар 2010 18:56
Ultravisitor
Djelic ih je lepo upozorio! Kako mu dizu cenu to je neverovatno. Covek koji nije nista uradio vec koliko godina, osim sto je protracio desetine tisuca evra. Radio na sakacenju srpske privrede i stavljanju u evropske okove. Ziveo je on u Parizu i zna koliko je kirija u svakom ''arondismanu''. Svetski covek, ali ga patriotizam i ljubav prema kursu dinara doveli na Balkan. Covek spava na tetkinom kaucu i daje svima primer, a mogao je ziveti u Versaju, recimo.Gdaj Zorica zivi u tom nekom stanu a mogla je i da ne zivi, recimo. To mnogo manje kosta Srbiju i njene radnike. Ne bih da branim gospodju, ali zaista mislim da je ovo jos jedna podmetacina ''slobodnih'' medija i ''istrazivackog'' novinarstva koji umesto da prica o gladnim radnicima koji sebi seku prste, leze po prugama, o unistenoj srpskoj privredi i privatizaciji za budzasto, oni nama udarili pricu o tricavih 7000x12 godinjih evra. Da li Srbija propada zbog gdje Zorice ili ove vlade koja izvrsava naredjenja ambasadora. Vidimo da je ova vlada uspela i novog Patrijarha uvesti u ambasadorski sistem odlucivanja. Srbiju ste unistili, LOPOVI. SRBIJU!
Препоруке:
0
0
44 субота, 13 фебруар 2010 20:43
Zocha@lili
Vaše premise su potpuno pogrešne. Recimo, naša ambasada u Londonu poseduje izvanredan prostor za prijeme. To je verovatno slučaj i sa ambasadom u Parizu gde naša država, pored toga, ima i prostor od 4.200m2 na Trokaderu. Dakle, upola jeftinija rezidencija za stanovanje ambasadorke u UNECO-u bi bila daleko primerenija, pri čemu bi prijemi bili održavani u već postojećoj imovini RS.

Vi ste američki poreski obveznik i možete se u svako doba protiviti rasipanju novca poreskih obveznika u SAD, posebno u doba globalne ekonomske krize. Nemojte to pravo uskraćivati poreskim obveznicima u Srbiji.

Očito je da se Vi i ja slabo razumemo. Možda bi korak ka razumevanju bio kada bi pročitali najnoviji članak naše prave intelektualke, psihologa, Dr. Mile Alečković Nikolić iz Pariza. Ona ovu temu posmatra i analizira sa psihoanalitičkog aspekta u svom današnjem članku pod naslovom "Analni karakter tranzicione diplomatije". Da, dobro ste pročitali naslov. Pošto pravila NSPM-a ne dozvoljavaju da objavim link, zaguglajte malo, lako ćete naći ovaj odista briljantan članak. A ja samo mogu da zamolim NSPM da ga prenese na ovom cenjenom sajtu.
Препоруке:
0
0
45 субота, 13 фебруар 2010 20:52
Ko razume, razumeo je
@ Ultravisitor
Gospodja Zorica nije gadljiva na „slobodne medije“ i „istraživačko novinarstvo“ tako da ima dobro plaćenu kolumnu u jednom od najtiražnijih „slobodnih medija“ - „Blicu“.
Препоруке:
0
0
46 субота, 13 фебруар 2010 21:12
Балакаха
@ББ један
Није да сам ситничав, али чисто због опште културе, имам потребу да цитирам Иван Клајна. У "Речнику језичких недоумица" он тамо вели: "несрећан, несрећник, -ница и несретан, несретник, -ица." (стр. 162). Дакле, и овде и онде и на Дедињу и у Паризу "несретница" Зорица је надрљала по оној народној: "Повике на (В)вука а лисице месо носе."
Препоруке:
0
0
47 субота, 13 фебруар 2010 22:53
ББ један
@Балакаха
У реду је. Не мислим да сте ситничави. Били сте у праву што се тиче правописа. Ипак остаје чињеница да се могао изнајмити дупло мањи и дупло јефтинији стан, што би било много прикладније за амбасадора једне земље као што је Србија. Уосталом, наши претходни амбасадори при Унеску су обављали своју функцију у далеко скромнијем простору.
„Несретна/несрећна“ Зорица је, међутим, ургирала да јој се додели баш тај и толики стан. Тако долазимо до суштине проблема. Наиме, мотиви да се јавност обавести о износу закупнине свакако нису часни - циљ хајке је вероватно онај који сте Ви навели. Међутим, нечасни мотиви оних који су обелоданили податак о скандалозној станарини не чини часним онога ко је тражио да му се плаћа скандалозна станарина.
Препоруке:
0
0
48 субота, 13 фебруар 2010 23:50
lili @ Zocho
Како да објасним ишта некоме ко овде никад није био, али који ипак све зна? То је залудан посао, верујте шта хоћете.
Али пошто већ знате да 'гуглате' (мада нисам сигуран да и да знате и читати Енглески), изгуглајте мало колике су ренте на Менхетну. Добро, можда вам је тешко, онда погледаје http://www.apartmentguide.com/apartments/New-York/New-York/, један квадрат има око 10.75 sft, и ово су апартмани, а не куће или резиденције за дипломате. Излистане цене обично нису све што се плаћа, накупи се ту још којечега. Претпостављам да су сви они који тамо изнајмљују, а сигурно да их има јер чему огласи, нису ни приближно паметни као Ви. Зато Вас молим, дођите па их подучите шта треба да раде и како да троше. По вашој самоуверености, нема сумње да ће вам бити захвални.

А, да не заборавим, зашто онај није купио? Па није било никог да га посаветује, а сам није могао да се сети. Шта друго?
Препоруке:
0
0
49 недеља, 14 фебруар 2010 04:32
lili @ Милорад Ђошић
Акурђел-шеф, ха, ха. Врло добро, свака част!
Да се разумемо, ни ја не возим Астон Мартина, и Корола ми је добра, али не сматрам ни да су они који га возе морони. То би било исто као и рећи да су сви који изнајмљују по Кнез Михајловој морони јер има много јефтиније у Пиносави. Нема шока ни за 7000 (можда због навикнутости на којекаве цифре), а дали нам треба, то је друго питање.
Оно што ми највише смета у целој причи је да одговор то питање по НИН-у треба да даје улица предвођена НИН-овим новинарима а не људи и службе су за то одговорне.
Препоруке:
0
0
50 недеља, 14 фебруар 2010 15:56
Саркози, Зорица и Ангела
Француски дневник L’Express у броју од 29. октобра 2007. под насловом „ПЛАТА - ПРЕДСЕДНИК САРКОЗИ ЈЕ СЕБИ ОДОБРИО ПОВЕЋАЊЕ“, доноси следећи текст.
„Захтев за повећање плате председника Републике од 140% достављен је известиоцу за буџет Народне скупштине. То повећање ће омогућити да плата Николе Саркозија буде на нивоу који је упоредив са платом председника француске владе као и са платама председника страних држава.

Тренутно плата председника француске владе износи месечно 20.000 евра бруто а плата председника Републике 8.300 евра. Ситуација је изненађујућа. Чак су и министри са платама од 13.470 евра боље награђени од председника Републике. То се односи и на државне секретаре који примају 12.795 евра месечно.

Председник Џорџ Буш је најбоље плаћен председник на свету са 24.167 евра месечно како наводи лист La Repubblica. Немачка канцеларка се налази на челу европских шефова држава са примањем од 21.262 евра месечно.“
Препоруке:
0
0
51 недеља, 14 фебруар 2010 16:12
Zocha@lili
Lili, Vaši komentari su neosnovano nipodaštavajući. Otkud Vi znate da li je neko živeo u inostranstvu ili nije i da li govori “Engleski”, kako Vi to pravopisno “tačno” navodite? Čemu to? Jel Vi to mislite da imate licencu da nipoda[tavate sagovornike zato što živite u SAD? To je smešno. Iz teksta Vašeg prošlog komentara upućenog meni proizilazi i da ste Vi muškog pola, pa me ne bi iznenadilo da ste u stvari u Beogradu u službi podrške ambasodorke. Meni čak deluje da Vi niste živeli u inostranstvu. Ili ste tamo od skora, te još uvek niste shvatili karakter društva u kome živite.

Ja i dalje kažem da su Vaše premise pogrešne: Vi i dalje govorite o Menhetnu, a ovde je konkretno slučaj o Parizu. Kao da ste operisani od nauke koja se zove logika. Ja Vam kažem da poreski obveznici u Srbiji imaju pravo da se protive razbacivanju njihovih para, Vi sumnjate da ja govorim "Engleski". Uopšte ne odgovarate na postavljena pitanja iz komentara, već terate jednu te istu priču. To Vas čini odista neravnopravnim sagovornikom u diskusiji.

Što se tiče Vaše ponude da savetujem Vaše poznanike u SAD, hvala na ponudi, prihvatam.Poznato je da je Ameri nisu nešto mnogo gadljivi prema strancima. Recimo, Von Braun im je poslao ljude na Mesec. Siguran sam da bi saradnja sa Vašom prijateljima, a posebno šefom Vašeg šefa, bila plodna za obe strane. Njemu je finansijski savetnik očito potreban. By the way, jeste li zaguglali i našli onaj članak Dr. Mile Alečković Nikolić?
Препоруке:
0
0
52 уторак, 16 фебруар 2010 16:17
Petar- Bec
Odakle nekima razmisljanje da Z.Tomic nije ucestvovala u odabiranju sporne rezidencije u Parizu? Sad kada je bruka izisla na videlo svi peru ruke od toga.Tadic nije znao,Jeremic nam nosi dobru vest da je tu ukljucen lift....
A do juce je nasa moralistkinja kritikovala sve i svasta,isticuci sebe u prvi plan.I sestra njena-Mirjana debelo naplacuje rodoljublje.Kad bi umele da nas ne brane vise,jer mnogo bi prosli jeftinije.
Препоруке:
0
0
53 уторак, 16 фебруар 2010 22:57
Драјцан
Све је логично и природно.
Банана држава, са менталитетом који је најбоље описао Стерија у Покондиреној тикви,плаћа својој државној чиновници Феми 7 000 евра за резиденцијални и намештени стан у Паризу, како би што успешније представља српску(!?) културу при УНЕСКО.
Могли су они и више. Рецимо да промене сав немештај и наруче нови, старији и скупљи, да плаћају ливрејисаног лифтбоја, слугу, куварицу, шофера, телочуватеља...
Међутим, да није зависти и кртица из њихових редова за ово се никад не би ни сазнало. Нека друга Јуца је бацила око на Фемино место у "граду светлости" и сада се пакосно свети дотичној, а коментатори углавном мисле да заступају правдољубиво становиште критикујући Фему и не знајући да дувају у једра Јуци.
Дете са теткиног кауча добро зна колико износе станарине у Паризу из кога је го и бос дошао у Србију, да овде, у само једној пословној операцији са једном страном банком, згрне 11 милона евра.
Али, његово упозорење Влади на превисоку станарину није мотивисано штедљивошћу и скромношћу једног министра, већ незадовољством што његову Јуцу није успео да пошаље уместо Феме. А њу је, доводећи је из Париза, инсталирао на водеће положаје у некаквим туристичким савезима и Министарству за дијаспору Републике Србије у Београду.
Све у свему - Жив је Стерија, умро није, док је Срба и Србије!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер