четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

С предумишљајем или без њега?

Kоментари (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 17 фебруар 2010 20:09
Илија Чворовић
Значи они хоће да нам помогну да се самоослободимо!
Ово што нам раде (што им допуштамо да нам раде)се више и не може описати речима -е, отуда овакви изрази.
Препоруке:
0
0
2 среда, 17 фебруар 2010 20:24
без предрасуда
Геноцид: бесмислено! Радило се о одраслим мушкарцима. Не о женама и деци. То ни изблиза не задовољава дефиницију геноцида.
Локални геноцид: тотална бесмислица.
Ради се о ратном злочину, и њега – поред многих других, треба увек осуђивати – али доносити специјалне декларације по нечијој наруџбини и из улизичких побуда, сигурно не само да не треба, него и не сме.
Препоруке:
0
0
3 среда, 17 фебруар 2010 20:25
Горан Јевтовић
Да ли је овај аутор чуо за Дражена Ердемовића, иначе Хрвата из околине Тузле, и његове "мултиетничке" саборце?
Да ли је чуо за Насера Орића и све играрије око Сребренице на највишем међународном нивоу (Клинтон-Изетбеговић)?
Ја мислим да јесте, чак шта више сигуран сам да све одлично зна, али...
Препоруке:
0
0
4 среда, 17 фебруар 2010 20:25
remmiz
Ovi su presli u najobicnije provokatore bez imalo karaktera.
Oni jednostavno imaju porciju propagande koja mora da se iznese ne obaziruci se na bilo sta.

I tu je vise bespredmentno bilo sta demantovati cinjenicama ili ukazivati na neistine,jednostavno..Tadicu,kupi svitu i napolje.
Препоруке:
0
0
5 среда, 17 фебруар 2010 20:38
Vladimir 78
Korišćenje izraza "žrtve agresije" ide u prilog tezi da se u bivšoj SFR Jugoslaviji desio agresivan, osvajački rat idejno konstruisan, započet i vođen od strane Srba, tj. njihovih tadašnjih vođa.

Ovo je očigledna neistina, čist falsifikat i sledeća "stanica" u cementiranju "istine" o ratu u bivšoj SFRJ.

Dalje, suptilno se stavlja čitaocu do znanja, da između nacističke Nemačke i Srbije danas, nema SUŠTINSKI, nikakve razlike.

Po svojoj konstataciji, ovo je prosto monstruozna konstrukcija. Ovo,je praktično "ubisto sa umišljajem" naroda koji autor, dosledno, u svakoj reči svog teksta sprovodi.

Osim "utemeljenih istina" druge Srbije , i sadašnje naslednice NDH, ovde, gotovo, ničeg drugog i nema.
Препоруке:
0
0
6 среда, 17 фебруар 2010 22:09
racel
Nije mi jasno sta je autor hteo.Znaci, da se preskoci pravi, pravcati genocid nad Srbima, a da mi priznamo nesto sto se nije dogodilo, e, da bi se dodvorili nekoj kamarili, koja hoce da opere sebe i svoje ucesce u pravom , pravcatom genocidu, a za zlocine i da ne pricamo.To ni po koju cenu ne sme da se desi,mada ONI to pokusavaju na sve moguce nacine.Sada smo svedoci i razbijanja nase Pravoslavne crkve, a kako stvari stoje, u tome pocinju i da uspevaju.Sram nas bilo, stidim se i sebe.A NE ZNAM STA DA RADIM I KAKO DA POMOGNEM OVOM MOM NARODU I SRBIJI.
Препоруке:
0
0
7 среда, 17 фебруар 2010 22:43
The Tao of Groove
Primer selektivnog antifasiste. Slicno kako je SZO izmenila definiciju pandemije da bi proglasila istu za svinjski grip, tako "antifasisti" menjaju definiciju genocida za svoje ciljeve. Genocid su u istoriji cinili svi osim Srba i to je ono sto im najvise smeta. I ko mari lazne antifasiste. Koga briga sta oni i o cemu oni pisu. Nisam samo znao da rec istorija napisana bez reci proslost ili prosla moze imati neko drugo znacenje u kontekstu proslosti. Nego, koja je istorija njihove "antifasisticke" bolesti? Mrznja prema Srbima, svakako. Da li takav oblik mrznje ima obelezje genocida? Ne! ali fasizma i nacizma, itekako.

Mahanje "antifasistima"
Препоруке:
0
0
8 среда, 17 фебруар 2010 22:47
Змај од Ноћаја
Геноцид подразумева намеру истребљења неког народа на одређеном подручју а тога у Сребреници са српске стране није било. Срби су заузели Сребреницу да би спречили Орића и његове кољаче да корсте заштићену зону УН како би "заштићено" клали и палили по околним српским селима. Ако Ви (аутор) стварно тако мислите, како по нечијем наређењу пишете, онда се извињавајте лично до миле воље али не упетљавајте у то српски народ.
Препоруке:
0
0
9 среда, 17 фебруар 2010 22:58
митрандир36
Стварно више нема смисла ко пише за новине. Види се да је Политика толико постала лоша, што показују и новинари који за њу пишу. Зато је више ни не читам.

Толико пљувања на свој народ и историју. Ово више нема смисла! Да човјек не повјерује више шта нам се све сервира преко ''независних'' и ''демократских'' медија.
Препоруке:
0
0
10 среда, 17 фебруар 2010 23:38
dragos
A da se donese rezolucija o svim zrtvama gradjanskih ratova na podrucju bivse jugoslavije?
Препоруке:
0
0
11 среда, 17 фебруар 2010 23:56
Пера Детлић
Још једна у низу небројених марионета, али ко је врховни трбухозборац? Клуни није.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 18 фебруар 2010 00:06
Биљана Николић
Не мислим да осуда геноцида треба да пренебрегне злочине над српcким народом. Правили су их и Бошњаци и Хрвати. И то захтева безрезервну осуду. Али не на начин којим се преправља историја.

Какву безрезрвну осуду даје писац -
1. једну реченицу осуде у тексту који подржава декларацију о генеоцидности целог српског народа наспрам Бошњака и Хрвата појединаца који су три године пре јула 1995 клали и убијали целе српске породице у околним селима Сребрнице- укупно 3280 цивила, 30 села и заселака спаљено и 750 кућа порушено, а 1000 пребегло у Србију?
2. прихватање ослобађајуће пресуде Хашког трибунала за Насера Орића од стане Скупштине Србије за 3280 српских жртава
3. прихватање осуде Србије за "карактер рата" због догађаја из 1995 а заборављајући српске жртве из Братунца и Кравица (3280 цивила), крвави Божић 1993 (49 закланих за једну ноћ, 86 рањено) којим се и сад муџахедини хвале по yu-tube.
Као да су Срби клани у убијани да би их било више,као да су та клања и злочини догодили после 1995те а не пре.
И ЈА треба да верујем У "ИСКРЕНОСТ,ОБЈЕКТИВНОСТ, ХУМАНОСТ писца овог текста коју он црпи из "хашких експертиза и пресуда"???
Н И К А Д !!!!
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 18 фебруар 2010 03:04
Sveto trojstvo savremenog antisemitizma
"Ђорђе Вукадиновић указује на то да нема смисла говорити о размерама југословенских злочина јер су они, у поређењу са злочинима у Другом светском рату (холокаусту, пре свега), незнатних размера. (Политика, 2. фебруар). Тачно. Али њихова суштина се не разликује."


Milenko Marković je u svega par reči otkrio sam suštinu - suštinu savremenog istorijskog revizionizma i negacionizma. Jer, današnji revizionisti i negacionisti više ne poriču direktno da se holokaust dogodio, njihova je strategija postala mnogo perfidnija. Današnji revizionisti i negacionisti uglavnom igraju na kartu relativizacije zločina holokausta. Tipičan današnji negacionista će reći: "Slažem se da je strašno to što su nacisti radili, ali pogledajte šta se događa u Ruandi i (ex)Jugoslaviji... ili se setite zločina nad američkim Indijancima... a tek masovnih zločina iz Srednjeg veka ili iz drevnog Egipta... Dakle, zbog čega bismo holokaust izdvajali kao nešto posebno... Pa zar nisu danas Palestinci žrtve istog takvog zločina koji nad njima sprovodi Izrael?"

Ne možemo da razumemo suštinu političkog projekta "Druga Srbija" ako ga ne posmatramo u kontekstu hladnog rata koji antisemitska Evropa predvođena Nemačkom vodi protiv Izraela (i to uz nikada javno izrečenu ali očiglednu podršku Irana i drugih antisemitskih država)! Ako je Ahmadinedžad oličenje revizionizma i negacionizma na globalnom planu (svi pamtimo njegovu izjavu "Holokaust je jevrejski mit."), onda je sigurno pokojni nemački liberal Jürgen Möllemann bio slika i prilika evropskog antisemitzma.

Na kraju, na našem, lokalnom planu, izjava Sonje Biserko ("Jasenovac je srpski mit"), koja očigledno predstavlja samo parafrazu Ahmadinedžadove formule, kakdiduje ovu damu za najboljeg predstavnika antisemitske Druge Srbije.

Zbog toga, Ahmadinedžad, Möllemann i Biserko čine "sveto trojstvo" savremenog ist. revizionizma, negacionizma i antisemitizma.
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 18 фебруар 2010 03:39
Drezden
http://www.youtube.com/watch?v=SU3wkOGXlcY


Branka Prpa je "naučno dokazala" da su Srbi izumeli gasnu komoru, a Biljana Srbljanović, doduše uz pomoć nemačkog (Sic!) ambasadora, konačno je shvatila da su za holokaust odgovorni - Rusi?!?!

"Rekla sam nemačkom ambasadoru, ovi mora da su pobili mnogo Nemaca kad su dobili svo ovo ordenje, na šta je on meni rekao, ili mnogo Jevreja. I to je zaista tačno. To je zaista istorija Sovjetskog saveza. To je bila jedna duboko antisemitistička tvorevina, kada su nacisti došli da poubijaju ono što je ostalo od Jevreja, nisu imali gde da ih zakopaju jer gde si zabo pijuk, ti si vadio leševe Jevreja ili drugih manjinskih grupa koje su boljševici pobili i zakopali u masovne grobnice. Prema tome, uz šta se mi lepimo?"
B. Srbljanović
http://www.pescanik.net/content/view/3847/207/


A sada nam je Milenko Marković lepo objasnio da u suštini nema razlike između Srebrenice i Aušvica:

"Али њихова суштина се не разликује." - M. Marković


Ali, Druga Srbija nije usamljena: dobar deo Nemaca i Austrijanaca i danas razmišlja na sličan način:

http://www.youtube.com/watch?v=q_t9JPsUFJc&feature=related
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 18 фебруар 2010 05:47
Franko
Antisemitizam Druge Srbije bi morao postati predmet ozbiljne socioloske kritike i analize. Slazem sa svim iznesenim u prethodnim komentarima vezanim za revizionizam holokausta. Jasenovacki mit je eufemizam za negaciju holokausta. To je u stvari probni balon. Zlocin u Srebrenici ce upravo i biti imputiran Sribji i Srbima kao relativizacija genocida pocinjenog u prethodnim pogromima nad Jevrejima i Srbima. Srbija ako izglasa rezoluciju u Srebrenici otvoreno se svrstava u tabor revizionista holokausta.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 18 фебруар 2010 06:40
Tosha iz Kanade
Mislim da bi Vreme.com trebalo da otstampa biografije svih ovih tipova kao sto su to uradili sa gospodjom Sonjom Liht, jer mi koji smo odavno napustili Srbiju neznamo ko za koga radi. Prekjuce neki Vukcevic, a sada i ovaj. Blago Srbiji sa ovakvim patriotama.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 18 фебруар 2010 07:54
N. B.
Gospodin Markovic je potpuno u pravu! Kratko, konkretno i pravo u centar. Potpisujem svaku izjavu koju je u tekstu dao, ukljucujuci i cinjenicu da izmedju Srebrenice i Ausvica sustinske razlike NEMA.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 18 фебруар 2010 09:16
Jasna Simonovic
"Очигледно, идејним сродницима скупине којој није одговарало да се живи у мултикултурализму и у заједничкој држави, која није зазирала од броја побијених и протераних да би се створила етнички чиста подручја, сада је одједном стало до надетничке ширине у обележавању дана мртвих"...

Paralela je potpuno neumesna,i krajnje nedobronamerna...Jednolinijsko razmisljanje....
Idejni srodnici!!?

Dalje, dan mrtvih se religijski obeležava i u tome ne postoji nikakav preduslov u pogledu identiteta ...

Ako je Jugoslavija činila zločine, pa time ima i komandnu odgovornost, otcepljenjem se ti zločini ne svode samo na pravnog naslednika Srbiju, tim pre što su na tim zločinima, koji nisu procesuirani, formirane (kvazi, lopovske) države...
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 18 фебруар 2010 09:21
Набив Клинчуг
Србија потпуно заслужује "резолуцију о Сребреници", као и свако појединачно и групно пљување, одузимање елементарне части и поноса. Заслужује онолике избеглице. Заслужује што су јој отели КосМет. Заслужује такве маркантне ликове као што су Борис Тадић, Драган Шутановац, Драган Ђилас, Драган Палма Марковић, Тома Гробар, Вучић, Чанак, Јибица Гаћић, Вук Јеремић, Боџидар Џелић. Ама баш заслужује целу екипу. Заслужује и да је у просеку 47 година стара, да има 200 000 абортуса годишње, да јој Русија не честита "дан државности". Зато што Србија више није бик, него обичан во. И то онај матори.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 18 фебруар 2010 12:13
Одбрана и последњи дани
Стварно смо ми Срби немогући! Човек нам је лепо посветио једну реченицу и злочинима над нама,а ми га нападамо. Немојте само да кажете да је то прање савести. Једну реч је тешко извући, а камоли једну реченицу. Стварно смо никакви. Гледамо длаку у јајету..цццц.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 18 фебруар 2010 12:22
Миле Бре
Ма докле ће нам продавати ".... за бубреге"? Зашто се прво не испита: шта се десило у Сребреници, како се десило и ко је учинио злочин? Зар треба наслепо приписати Младићу или неком другом, а зна се да постоје актери?
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 18 фебруар 2010 12:41
thinking maize
Људи, шта је Вама, па падате у ватру! Довољно је увести у ЗКП (Закон о кривичном поступку) инкриминацију дела ИЗДАЈЕ и ВЕЛЕИЗДАЈЕ, одредити КАЗНУ за таква (НЕ)ДЕЛА и ПРИМЕЊИВАТИ НОВЕ ОДРЕДБЕ ЗКП-а! Ништа простије! Али за то треба политичка храброст, треба рећи народу да нам ЕВРОПА, ОВАКВА КАКВА ЈЕСТЕ, НЕ ТРЕБА! Да морамо да тражимо АЛТЕРНАТИВНО РЕШЕЊЕ И ДА СЕ И ПРЕ СВЕГА "УЗДАМО У СЕ И У СВОЈЕ КЉУСЕ"! Да нам БУКВАРИ ПОЧИЊУ СА: "СРБИЈА ЈЕ МАЛА И СИРОМАШНА ЗЕМЉА И МИ МОРАМО МНОГО ДА РАДИМО И УЧИМО ДА БИСМО ДОБРО ЖИВЕЛИ!" ДА ВЕРОНАУКА, ЕТИКА И ЛОГИКА ПОСТАНУ ОБАВЕЗНИ ПРЕДМЕТИ, што значи да се ДЕЦА УЧЕ МОРАЛНОМ И ТРЕЗВЕНОМ РАЗМИШЉАЊУ, КАО И ДА УЧЕ ДА ПОСТОЈИ ТРАНСЦЕДЕНТНИ ГАРАНТ МОРАЛНОГ И СВЕСНОГ БИВСТВОВАЊА
И ЖИВЉЕЊА
! ДА ЛОПОВИ, ПРЕВАРАНТИ И УБИЦЕ МОРАЈУ ДА СЕ ХАПСЕ И КАЖЊАВАЈУ! ДА И ОДРАСЛИ МОРАЈУ МНОГО ДА РАДЕ И УЧЕ, ЕДА БИ СВОЈОЈ, НАШОЈ ЗЕМЉИ ОСТАВИЛИ БОЉУ И ЛЕПШУ СРБИЈУ, јер НИСМО СРБИЈУ НАСЛЕДИЛИ ОД ПРЕДАКА,ВЕЋ ПОЗАЈМИЛИ ОД ПОТОМАКА! Јер, када доживимо такво ПРЕУМЉЕЊЕ
и када СВИ БУДУ ДОБРО И ОДГОВОРНО РАДИЛИ СВОЈЕ ПОСЛОВЕ, тада ће нам БИТИ БОЉЕ! И неће нам се МАЛИГАНСКИ КВАЗИКЊИЖЕВНИЦИ ПОЗИВАТИ НА "ЈЕГО СИЈАТЕЉСТВО КЊАЗА МИЛОША ОБРЕНОВИЋА", ВЕЋ ЋЕМО БИТИ ДОМАЋИНИ И СВОЈИ НА СВОМЕ! И КО ЋЕ СЕ ТАДА СЕЋАТИ ОВАКВИХ ЛИКОВА?! НЕ БИ ИМАЛИ ВРЕМЕНА, РАДИЛИ БИ!
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 18 фебруар 2010 13:42
psihijatar
Sve je tako osim pitanja agresije, a i pitanja razmera zločina. Ko je utvrdio i kad da se radi o srpskoj agresiji, a kolike su razmere zločina? Konretno u Srebrenici su muslimani prvi napali. Pitajte holandske unproforce, ako ne znate ko je koga prvi napao. Ko je utvrdio, kad i kako, da je zločin u Srebrenici počinjen u nečije ime. Poznato je da političari i stručnjaci imaju suprostavljene stavove, čije stavove podržati nedobronamernih i uvek jednostrano orjentisanih političara, ili zastrašenih, i nedovoljno motivisanih stručnjaka. Može li se nekako srtučno mišljenje pojačati, nekim okruglim stolom, nekim zbirnim podacima, na kome bi učestvovali i svi koji su relevantnio, bez obzira na političku priopadnost.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 18 фебруар 2010 15:52
1973
Kada je sve to tako kao sto ovaj teks i reakcija nekolicine kaze, zbog cega se javljaju holandski vojnici da stanu u odbranu Dr. Karadzica. Da li moze neko da mi kaze.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 18 фебруар 2010 17:14
александар
Када сам јуче прочитао мудролије уваженог "антифашисте", признајем, пао ми је мрак на очи, и могуће је да сам малчице претерао, па ми модератор није припустио коментар. Извињавам се за дрскост.
И поред најбоље воље да се суздржим, ево покушаћу опет, бираним речима, да не бих повредио осећања како уваженог "антифашисте" тако и модераторово схватање недозвољеног понашања.
И овај пут бих поновио, па куд пукло нек пукло.
Некада су се "антифашисти" борили против силе и неправде (знате ону песму "Падај сило и неправдо"),борили се против окупације, било оне тврде било оне меке. А данас су се времена променила, па су се аналогно томе променили и "антифашисти". Данас су они на бранику интереса хегемона, односно управо на бранику интереса силе и неправде. Морално, Хумано.
Ево пред нама "антифашисте" који је прилично отворено изнео своје мишљење о томе ко је био "агресор" у целој тужној причи око распада СФРЈ, и "какав је био карактер тога рата".
Човек не сумња. ОН ЗНА. И пунктум. Свака част на проницљивости. Пристојан антифашистички усмерен човек најпре мора да осети дивљење за исказани морал, хуманизам, човекољубље, антифашизам и антинационализам изнет кроз премудре ставове.
Дакле, са становишта "антифашизма" ових модерних "антифашиста", неспорно је ко је био агресор, и какав је био карактер рата који је спроводио, погађате ко, па агресор. Агресор је аналогно томе, логично, крив и за одбрамбену акцију "Милосрдни анђео". Народ агресора је заправо био против "мултинационалне заједнице". Ваљда је зато земља агресора и даље мултинационална. Народу агресора се никако не сме дозволити да поставља сувишна питања, да ли је то било баш све тако како нам је хегемон одредио, и како су хегемонови "антифашисти" научили рецитацију.
Народ агресора мора да ћути. Народ агресора не сме да сумња, не сме да тражи утврђивање чињеница.
Па забога, какав је то народ агресора који неће да прихвати неспорне чињенице које су утврдили њихови ратни противници, са хегемоном на челу.
Препоруке:
0
0
26 петак, 19 фебруар 2010 00:57
Симић Манојло
Ако је ово антифашист , како онда говоре фашисти ?
Препоруке:
0
0
27 петак, 19 фебруар 2010 01:51
Симић Манојло
за " tninkin maize " ;

Честитам господине !

У Вашем тексту нису крупна само слова , него и
мисли .

Код нас је за вријеме Милошевића, профанисана ријеч
" издаја " и " велеиздаја ".
А у америчком кривичном праву , запријећена казна
за " treason ", је од 40 до 99 година. У букагијама.
А највећи приговор англосаксонском праву уопште ,
а америчком посебно , је да " Одбрана " добије
пуно мање времена и простора од " Оптужбе ".
А то практично значи , кад си једном оптужен за
издају , нема ти спаса .
Препоруке:
0
0
28 петак, 19 фебруар 2010 02:51
@N. B.
Pre mnogo godina majka mog pokojnog supruga me je smirivala na njegovom grobu. Bilo me je sramota jer ne mogu ja kao supruga žaliti više od majke. Pred njom, iz poštovanja njenog bola, moje je bilo da ja tešim nju, a ne ona mene.
A vi nonšalantno izjednačujete petogodišnje sistematsko mučenje i likvidaciju dokazanih1.100.000 dece,žena,muškaraca,starih osoba, od toga 1.000.000 Jevreja u tri, za tu svrhu izgrađena logora, sa jednim segmentom rata u kome je ukupan broj žrtava, civilnih i vojnih, ispod 300.000. ?! I nije vas sramota od golgote žrtava u Aušvicu? I nisu Vam bitni brojevi?! I nije Vam pao napamet Jasenovac za poređenje "namere", nego Srebrenica.
Bila bih vam zahvalna kada bi mi naveli u kakvom su to ratnom sukobu bili Jevreji sa Nemcima, koje su zločine počinili Jevreji nad Nemcima pre 1940te i do 1945e, nazive jevrejskih vojnih formacija i njihovih vođa, a ja ću Vama, posle toga, nabrojati sve to u muslimansko-srpskom sukobu.
Препоруке:
0
0
29 петак, 19 фебруар 2010 04:31
Katarina
Koliko samo dubine tuge u najvecem broju komentara. Na Politici sam ostavila malo uvijen tekst da bi ga uopste objavili.

Da, sa stanovista jugoslovenskog bratsva-jedinstva to moze da izgleda tako, kao i sa stanovista briselskog demokratskog centralizma. Samo, prvi je bio zasnovan na anihilaciji sto srpskog remetilackog faktora, sto borbe protiv reakcionarnog srpskog burzoaskog mentaliteta, a drugi na drvenom gvozdju internacionalnog proletarijata. A ti pogledi na svet niti su uvazavali cinjenice, niti su se njih obazirali, rukovodjeni parolom: to gore po cinjenice. Ideja je bila sve i ostala sve. Svet je umoran od ideja, potrebna mu je istina, a ne lazne premise, pa samim tim ne zeli ni pogresne zakljucke, pogotovo kada oni dolaze iz naftalina.


Ili, jednostavnije, Politika vise nema onih koji bi da brane ideju koju zastupa autor, pa je posegla za penzionerom CeKaja, starim, proverenim kadrom iz Sribje, jednim od onih koji su pola Kopaonika i juznije, kao i deo Metohije prepisali Siptarima. I, cemu se onda treba cuditi? Cuvati snagu za ozbiljne polemicare, ovakvi se samo mogu predstavljati kao antifasiti. A ja cu se ovog proleca vratiti naftalinu za vunu, ako je autora ocuvao u ovako dobrom stanju, moje dzempere ce jos bolje.
Препоруке:
0
0
30 петак, 19 фебруар 2010 17:41
Симић Манојло
за Катарина ;

Ха,ха,ха Катарина .

Тако сте прецизно описали стање , уз велику дозу
хумора .

Ја одкако су се догодиле ове " промјене " у Београду ( 5.окт.2000.), стално имам утисак да
се баш ништа није промијенило . Иста теоретска
основа , исто исходиште , иста титоистичка
оптужница за Србе .
Исти су и Титини " пионири ", само што су мало
посиједили .
Стварно је смијешно , и допринос је теорији апсурда, да се само у Србији којој је друг Тито
нанијео највећа зла , однос према његовој догми
уопште није промијенио .
И аутор овог чланка , који себе види као антифашисту , чврсто гази Титиним стазама
Револуције .
За мене је Титоизам мимикријско име за уништење
читавог једног народа и његове Државе , а да ли
ћете га при томе назвати фашизмом , нацизмом или
неким трећим " измом " , сасвим је свеједно .
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер