субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зашто Србија не треба да донесе резолуцију о Сребреници

Kоментари (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 18 фебруар 2010 16:15
Симић Манојло
Моје велико поштовање за госп. Каргановића који се
бори против овог антидржавног и антинародног режима
Бориса Тадића .
МСП одлучио је гласањем међународних судија да
Србија није крива .
Резултат гласања био је 13 : 2 ( ова 2 гласа да
Србија јесте крива , била су од представника
исламских Земаља ).
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 18 фебруар 2010 16:30
Marko
Samo da Vam kažem jedno veliko HVALA za Vašu borbu za istinu, a samim tim i za srpski narod. Uz molbu da istrajete, a kada dođe do rasprave u Skupštini o rezoluciji, da pozovete narod na ULICU!
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 18 фебруар 2010 16:42
Миле Бре
Одличан текст и у потпуности Вас г. Председниче (Историског пројекта Сребреница) подржавам у Вашим настојањима да уразумите г.Вукчевића. То би у неким другим околностима заиста било веома значајно. Нажалост, сумњам да ће та књига имати утицаја на све оне који се залажу за "геноцид у Сребреници", па и г.Вукчевића. Знате, то су углавном они који имају пред собом неки свој "ЦИЉ" и за њих нису релавантне чињенице. То би се пре могло назвати домаћим задатком него циљем. Све неодољиво потсећа баш на ратна времана на овим просторима, када Срби доказују да: нису они ти ..., да су у праву ... и сл., а они међународни климају главом и не коментаришући раде по свом идући ка задатом циљу. Откуд толика сличност? Можда је наредбодавац исти?
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 18 фебруар 2010 17:42
Горан Јевтовић
Господине Каргановићу, сам Бог вас је послао овом напаћеном народу! Одавно сте заслужили највише ордење ове државе и Р. Српске, али наравно, мораће те мало да причекате.

Енергија коју сте до сада уложили, затим врхунско знање, откривање чињеница и маестрално пласирање истих са тако квалитетним образложењима, заиста је за дивљење!

Ви сте "професор" за ове овде, ајде да их неназивам онако како мислим, није по "еуоропским" кодексима.

Свако добро и пуно успеха у даљем раду.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 18 фебруар 2010 18:56
Дејан
Сасвим довољан разлог за недоношење резолуције је то што се за њено доношење толико здушно залажу наши "пријатељи" из ЕУ, Америке, Јелко Кацин, плус њихове домаће слуге. Све што они кажу, треба одмах отписати, или урадити супротно.
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 18 фебруар 2010 20:23
Љубиша Спасојевић
Г. Вукчевићу је важније од овог што је написано у овом чланку, оно што пише на Лукићевом дуксу и то му боде очи, али не и транспарент навијача у Новм Пазару, којим се велича сарадник окупатора.
Препоруке:
0
0
7 петак, 19 фебруар 2010 00:59
Милодан
Господине Каргановићу да ли Вам је познат судски случај Florance Hartmann? Ја бих рекао да није. А требало би, по функцији. Да сте упознати са њеним случајем не би постављали питаље као у наслову вашег текста. Да ли којим случајем знате нешто о "затамњивању" нечега? И ко је то урадио? И због чега? И да ли је то утицало на одлуку МСП по тужби БиХ против СЦГ? Испадосмо миљеници МСП и МЗ!!!???
Predmet što ga Međunarodni kazneni sud za bivšu Jugoslaviju vodi protiv francuske novinarke i autorice, eksperta za Balkan Florence Hartmann, školski je primjer negiranja svih ovih temeljnih ljudskih prava "uresa demokracije" na tlu demokratske Europe na početku 21. stoljeća.Zanimljivo je podsjetiti da suprotno od onoga što sugerira obrazloženje Tribunala, u tekstovima za koji je kažnjena, Florence Hartmann ne otkriva nikakve "državne tajne" odnosno bilo kakav dokazni materijal dostavljen od strane bilo koje "suverene države" Tribunalu. No, na dvije sporne stranice u knjizi Mir i kazna kao i u svom članaku objavljenom na interentskim stranicama Bosanskog instituta iz Londona, Hartmann "samo" analizira u detalje dvije sudske proceduralne odluke da bi objavila javnosti kako i pod kojim pravnim (ili nepravnim) osnovama je Haški sud stavio pod zaštitu ključne dokumente o ratu.Javnosti je poznato da je riječ o najosjetljivijim dijelovima zapisnika VSO-a koji su ostali povjerljivi u predmetima Haškog tribunala na zahtjev Srbije te je također poznato da nitko i nikada od zvaničnika u Srbiji nije zamjerio Florence Hartmann što je objasnila kako je Srbija dobila te zaštitne mjere, a kamoli rekao da zbog njezine knjige i članka koji su objavljeni prije više od dvije godine, ne želi surađivati s Tribunalom. Ovakva reakcija od strane Srbije nije se niti mogla očekivati budući da su upravo srpski zvaničnici bili ti koji su se sami javno hvalili uspjehom kako su pomoću zaštite dokumenata pri Tribunalu uspjeli oprati državu Srbiju od odgovornosti za genocid u Bosni i Hercegovini.
Препоруке:
0
0
8 петак, 19 фебруар 2010 01:29
Урош
Паметни људи кажу колико сами себе ценимо толико ће нас ценити и други. Управо нас толико и цене!

Ми Срби не би требало тако лако да прихватамо верзије непријатеља из прошлог рата о томе а поготово не да доносимо резолуције које ће колико сутра да нам се разбију о главу.

Нема декларације о Јасеновцу у Хрватској, има само покушаја да се геноцид заташка тј. негира минимизирањем жртава, има и Томпсонових концерата на којима своје ниске убилачко-кољачке страсти исказују десетине хиљада младих Хрвата, а Хрватска је ушла у НАТО и улази у ЕУ. Има ли резолуције о протеривању Срба из Крајине ? Нема! Има само објашњења да су они сами добровољно отишли јер им се тако ћефнуло!
Препоруке:
0
0
9 петак, 19 фебруар 2010 03:00
БЛ РС
Хвала вам за све што радите! Сам Бог вас је послао! Живи и здрави били!
Препоруке:
0
0
10 петак, 19 фебруар 2010 21:34
pera peric
taj trecerazredni ,pravnik, Vukcevic - marioneta Zapada se usudjuje da insistira na donosenju deklaracije kad je jasno utvrdjeno da genocida nije ni bilo. Oglasili su se mnogi poznati intelektualci , publicisti knjizevnici , filozofi sa svih kontinenata sa apelom i preporukom da Skupstina Srbije sucajno ne pokusa da donese pomenutu deklaraciju. Pored ,oluje, ,bljeska, i ostalih zlocina ,Jasenovac, pa bombardovanje SRJ, nekome pada napamet deklaracija o Srebrenici.Neka niko i ne pomisli da ovako nesto predlozi, a kamoli insistira na tome. To ne dolazi u obzir !!!!!
Препоруке:
0
0
11 субота, 20 фебруар 2010 03:44
qq
U pravu ste Stefane! Srbija ne mora da osudi taj zlocin, genocid ili sta vec, ne mora da se izvini I izrazi zaljenje I niko je ne moze naterati na to. U pravu ste I da broj zrtava jos uvek nije sigurno utvrdjen I verovatno nece nikad biti.

Ima jedan drugi, daleko krupniji problem. Svet je velik I uloga Srbije je minorna. Takav veliki svet je dogadjaj u Srebrenici proglasio genocidom I simbolom svog zla koje se dogodilo. A kako ce ga Srbija proglasiti je potpuno nebitno za svet. Svet sigurno nece revidirati svoju odluku I usaglasavati je sa nasom odlukom.

Na suprot tome, deklaracija je od ogromne vaznosti za nas same. Pokazace prihvatamo li svetske norme ili ne. Prvenstveno nama samima pa tek onda I ostalom svetu. Svet sigurno moze bez Srbije ali moze I Srbija bez sveta, bar teorijski. Na nama je da odlucimo hocemo li sa svetom ili ne.
Препоруке:
0
0
12 субота, 20 фебруар 2010 13:52
@qq
???????? Па по тој логици затвор је идеално место да се проведе живот - нема везе да ли си нешто згрешио или не, чим си оптужен крив си и шта те брига, имаш кревет и храну. Довољно. Значи сви дисиденти и борци против тоталитарних политичких система су се беспотребно борили, требали су мирно прихватити неправду.
Ви заговарате полуробовласнички статус за Србију и то у 21ом веку.
Препоруке:
0
0
13 субота, 20 фебруар 2010 14:49
Стефан Каргановић
И ви сте на одређени начин у праву, уважени qq. Тачно је да је свет, врло уско дефинисан као пар за сада политички и војнички још увек надмоћних, али морално и економски пропадајућих, земаља „dogadjaj u Srebrenici proglasio genocidom i simbolom svog zla koje se dogodilo“. Премиса стоји, али ваш закључак је бедан. Ви резонујете као софисти, којима уопште није битна истина већ само практични ефекти јавно заузетих ставова. Сократ би вас оштро укорио. Али има једна ваша тврдња која није баш сасвим тачна. Ви кажете да је „kako ce ga Srbija proglasiti […] potpuno nebitno za svet“. Заиста? Ако им је небитно, зашто су онда наредили да се резолуција мора усвојити? Зашто делегирају своје пионе, од Јелка Кацина до баронице Ештон, да не помињем локалне трабанте, да грађане Србије убеђују и застрашују да се приклоне захтеву за усвајање резолуције у којој ће писати „геноцид“? Ви ми признајете, драги мој српски нео-софисто, да сам у праву „ da broj zrtava jos uvek nije sigurno utvrdjen i verovatno nece nikad biti“. Али самопроглашени „свет“ чије норме – по вама – Србија преко ове резолуције мора да усвоји све је то већ унапред, и без обзира на чињеничко стање, утврдио и каже да то јесте био геноцид. Њих не занима што то није у складу ни са чињеницама, ни са правном логиком. Да „свет“ тврди да је 2 + 2 = 5, да ли би својим суграђанима препоручили да Народна скупштина Србије ту нову математику треба резолуцијом да усвоји, ради нормативне синхронизације са светом? Да ли би се сложили да та политички произвољна једначина од сада уђе у све школске уџбенике, из којих би се и ваша деца учила? Ако не, зашто, као одговоран грађанин, Народној скупштини препоручујете да усвоји једну ноторну лаж? Можда да би се Србија лакше интегрисала у једну „Европу“ која ће се вероватно распасти још пре него што ова земља буде била спремна да јој се придружи.
Препоруке:
0
0
14 недеља, 21 фебруар 2010 06:48
qq
Kao prvo, mozda sam I zensko?! Ma salim se musko sam, bar po krstenici.

Stefane, ja I dalje cvrsto stojim iza svih svojih stavova. I kao sto rekoh u uvodu - niko nas ne moze naterati ...i u zakljucku - da sami moramo odluciti. Ako necemo... necemo I tacka!

Kao drugo, ja nisam ucesnik u tom dogadjaju. Sva saznanja o tome sam prikupio preko medija. Naravno, informacije mogu biti I ovakve I onakve. Ja ne znam jeste li Vi ucesnik ili su I Vasa saznanja iz slicnih izvora.

No bez obzira na sve, ja znam da se necete uvrediti ako Vam kazem da su za mene ocene svetskih institucija daleko merodavnije od Vasih ocena. I Siguran sam da svako bez predubedjenja tako razmislja.

Stefane, ukoliko Vi imate cvrste dokaze za svoje stavove, nemojte gubiti vreme po novinama I internetu nego sad odmah rezervisite kartu za Brisel I Njujork I dokazite im da je odluka pogresna. Nedozvolite da svi nosimo nepravedno breme. Svi srbi ce Vam biti neopisivo zahvalni a ja najvise!
Препоруке:
0
0
15 недеља, 21 фебруар 2010 18:18
@qq
No bez obzira na sve, ja znam da se necete uvrediti ako Vam kazem da su za mene ocene svetskih institucija daleko merodavnije od Vasih ocena. I Siguran sam da svako bez predubedjenja tako razmislja.


Сећате ли се лика Николетине Бурсаћа - "рекла Партија нема Бога и тачка."
Препоруке:
0
0
16 недеља, 21 фебруар 2010 18:53
Зоран Ђорђевић
Господин qq би без зазора прихватио да је 2+2=5, само зато што то кажу они који су од нас јачи. И много греши, лепо је приметио аутор чланка, што мисли да је наше признање тога такорећи безначајно. Управо је супротно. Наше признање је од суштинског значаја и наш глас има већу тежину од свих осталих. Усуђујем се да кажем – и од свих осталих заједно.
Зато се врше толики притисци, зато се не жале новци, труд и време. Једна медијска подвала, манипулација која ће по својим ефектима ући у уџбенике за све високе школе марифетлука, мора да се одржи.
Ипак, нешто ме у свој овој мутљавини охрабрује. У „Политици“ од 19. фебруара објављен је чланак пензионисаног пуковника Миодрага Мирковића „Опрезно са бројкама“, http://www.politika.rs/rubrike/ostali-komentari/Oprezno-sa-brojkama.sr.html у коме се, да не препричавам, отворено говори о сумњи у званичну верзију. Охрабрује ме чињеница што је то објавила „Политика“, још увек угледан и цењен лист. Да ли је то почетак јавне расправе о тој теми, не знам, али пошто код нас ништа није случајно, могло би и то бити.
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 22 фебруар 2010 00:33
Зоран Ђорђевић
Да допуним закључак да ништа није случајно. И одлични документарац италијанског новинара "Бесконачни рат" управо се сад приказује. Прочитајте и коментаре гледалаца.
Препоруке:
0
0
18 уторак, 23 фебруар 2010 10:32
Лукијан
И куку, и леле...
Заиста је беспредметно расправљати са неким кога оптужиш да ће прихватити да је и 2+2=5 ако то од њега траже светски моћници, а он ти одговори:
... da su za mene ocene svetskih institucija daleko merodavnije od Vasih ocena. I Siguran sam da svako bez predubedjenja tako razmislja.
А онда те исти оптужи да размишљаш као јунак из дечјих приповетки.
Да није страшно, било би смешно.
Препоруке:
0
0
19 среда, 24 фебруар 2010 18:33
абракадабра
Наступ г.Каргановића у емисији "О свему по мало" ТВ Мост о предстојећој резолуцији:

http://www.youtube.com/watch?v=ZzwnoXzAdCA
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 25 фебруар 2010 01:04
ББ један
Неизмерно хвала господину Каргановићу.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер