Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hrvatska se ne treba ispričavati zbog NDH

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 14 april 2010 12:16
brm
zločin u Srebrenici su počinili "ćetnici"
država Srbija nastala je na temelju SR Srbije stvorene AVNOJ-em
zašto bi se Srbija "ispričavala" zbog Srebrenice
eto, malo i ja da pišem gluposti
Preporuke:
0
0
2 sreda, 14 april 2010 12:57
Spetsnaz
Prelep "novogovor " i spin .
Uostalom lepo covek kaze da R Hrvatska nema veze sa NDH . I samo sto mu nisam poverovao . No nesto drugo mene sad ovde posebno iritira . A to je negacija genocida pocinjenog nad Srbima Jeverejima i Ciganima , a pride i poredjenje sa navodnim zlocinom u Srebrenici .
I to sve sa ponosom istice autor , doduse danasnja Hrvastka ima cime i da se pohvali . Pored monstruoznog kompleksa logora Jasenovac i pored najbestijalnih nacina usmrcivanja u toj fabrici smrti , i pored bezbroj znanih i neznanih jama i stratista , svih ostalih zverstava koje su pocinile ustase . NDH a i Hrvatska (danasnja ) imaju jos jedan "krvavi biser " u kruni zlocina a to je jedini DECIJI KONCETRACIONI LOGOR koji je postojao na svetu.
Ali posto nas same 60 godina nisu interesovale te stvari , zato nam se i desavaju takve stvari .
E sad svaki put kad prodjem pored bilborda na kome se reklamira hrvatsko primorje i poziv nama da letujemo tamo , meni se nekako uvek pojave dve slike . Prva slika je ona na kojoj su slikane ustase i onaj mladic iz Banja Luke , a druga je ona slika obezglavljenog srpskog decaka kome je glava stavljena pored trupa .
Ja licno na teritoriju onog prostora koji se danas naziva hrvatska mogu uci samo u cizmama i to vojnim .
Preporuke:
0
0
3 sreda, 14 april 2010 12:57
V.N.
U tekst treba staviti nekoliko "točki" i "zapeta", tek da bude minimalno pismen, da se čitaoci ne postide i zbog toga, a onda ga baciti... Jer... Kako uopšte komentarisati odbranu ubijanja u Jasenovcu?! Pa to niko normalan ne radi! Niko normalan ne brani ni jedan zločin, nigde, ali pravi razliku između zločina, etničkog čišćenja i genocida. I pakovanja.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 14 april 2010 13:03
Marko
Svi svoje čuvaju, samo Srbi su dovoljno pametni da sve svoje prodaju za obećanje EUropske večere. Iskreno sam zabrinut u mogućnost očuvanja državnosti ovog naroda, i posle pada Miloševića, državnost republike Srbije se nastavila urušavati. Prvo je, i pored konstantih vlada koje su bile u i ostale u podaničkom odnosu prema SAD i Evropi, Kosovo dobilo nezavisnost, teren za vojvođansku se priprema a prihvatili smo i sami laž o kolektivnoj odgovornosti za ratove na Balkanu te samim tim ponašanje Zapada prema sebima samim opravdali. Mi kao narod smo pre mogli tvrditi da nismo narod velikih kulturnih dostignuća, ali da smo zato narod razvijenog sloboraskog indetiteta, a danas ni to. U istinu smo postali bruka za naše pretke.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 14 april 2010 13:05
thinking maize
Evo me opet sa ćirilicom, ne gajevicom (ne latinica! gajevica je PRERAĐENA ČEŠKA LATINICA, sukladno principu "jedan glas-jedno slovo", primenjenom u srpskoj ćirilici reformisanoj/"reformisanoj" od Vuka Karadžića) g-dina Butkovića! U skladu sa ovim uvodom, koji izražava kompleksnost (možda komplikovanost?!) hrvatske kulture i hrvatske etnogeneze, tj. kojom se "implicira" da je hrvatska kultura, jezik, pa i sama hrvatska nacija zapravo SUSTAV, a ne organska celina, tvrdim i da je tekst g-dina Butkovića samo jedan SUSTAV i to NE ORGANSKI, već nekako "komplikovano" sklopljen, tako da liči na KRPEŽ! G-din Butković (Butkovići su inače porodica Bokeljskog porekla, tek da se zna!) izvlači modernu (posle 1991 g.!) hrvatsku državnost iz ZAVNOH-a, ali se nešto ODRIČE duhovnog oca tog ISTOG ZAVNOH-a, druga Josipa Broza Tita! A u ovom njegovom istom KRPEŽNOM SUSTAVU g-din Butković vrlo SUSTAVNO PRENEBREGAVA ČINjENICU DA JE KONSTITUTIVNI NAROD HRVATSKE, PO TOM ISTOM ZAVNOH-u, PORED HRVATA BIO (sve do 1990 g.!) I SRPSKI NAROD U HRVATSKOJ, koga, jelte, posle 1995 g. PRAKTIČNO NEMA! IZ KOJIH RAZLOGA, to nam g-din Butković NE SAOPŠTAVA! Kada nam g-din Butković, a sa njim i visoki dužnosnici Republike Hrvatske, kao i njihovi "žutokratski" i "drugosrbijanski" prijatelji odgovore, onda će steći MORALNO PRAVO DA SUDE O LIKU I DELU g-dina ambasadora Biset-a! PS. Bilo bi interesantno da g-dina Butković prokomentariše izjavu g-dina Franje Tuđmana, prvog predsjednika moderne i europske Hrvatske, o NDH kao prethodnici R Hrvatske!? Što no bi naš, zapadnobalkanski, da ne kažem ilirski, običan svet/svijet rekao: "AKO KOZA LAŽE, ONDA ROG NE LAŽE!" I da ponovim na gajevici, da bi me razumeo g-din Butković: "AKO KOZA LAŽE, ONDA ROG NE LAŽE!"
Preporuke:
0
0
6 sreda, 14 april 2010 13:07
Alimpije
Republika Hrvatska ni na koji način nije sljednica Nezavisne Države Hrvatske.


Naravno da jeste. To što se vi branite od sebe, ne znači da ste ikakvi pozitivni "partizani". Tj. znači upravo - suprotno.

Uostalom, i sami utemeljitelji Republike Hrvatske, poput Franje Tuđmana i Josipa Manolića, osobno su ratovali protiv NDH.


Utoliko je famozna Tuđmanova rečenica “Da nije bilo Tita, ne bi bilo ni nas” apsolutno točna.



Vidite, susjedi, kak' je to lijepo i "tisućljetnje" obnašanje.

Grešnici, dodajte u taj spisak i Mesića, da ne izgrešite dušu, ali SKROZ.

GDE JE JOSIPOVIĆ PRE NEKI DAN NA OPELU JASENOVAČKIM ŽRTVAMA?

Kada se tamo "brantovski" pokloni i zatraži oproštaj od stotina hiljada Srba, Jevreja i Cigana, a i od nas, živih SVEDOKA, pričaćemo o daljnjim potezima. Pričaćemo kako da vas kaznimo adekvatno.

Nema pomirenja sa ubicama koje se cerekaju Vašim mrtvima.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 14 april 2010 13:12
Mislilac
Hrvatska ima podjednako veze sa NDH koliko i danasnja Srbija sa Srbijom iz 95. Tako da oni imaju veze sa Jasenovcem koliko i mi sa Srebrenicom. S tim sto je genocid u Jasenovcu deset puta gora stvar od masakra u Srebrenici.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 14 april 2010 13:20
Dejan
Onda nema ljutnje za Blajburg. Pripadnici marsovskog režima koji je vladao u Hrvatskoj od 1941-1945 su dobili sa porodicama onoliko milosti koliko su sami dali srpskim civilima.

Kažem "marsovski" režim jer Hrvatima nekad odgovara "tisućljetna kultura", a nekad im državni počeci počinju posle rođenja mog oca. Toliko o njihovoj tradiciji.

Živeo Simo Dubajić!
Preporuke:
0
0
9 sreda, 14 april 2010 13:40
Goran Jevtović
Josip Broz Tito onaj je državnik – usprkos tome što jest bio komunistički diktator i, samim tim, autentični protudemokrat – koji je i današnjoj Republici Hrvatskoj omogućio da sa sebe uspješno zbaci stigmu Nezavisne Države Hrvatske i ustaškog pokreta. Utoliko je famozna Tuđmanova rečenica “Da nije bilo Tita, ne bi bilo ni nas” apsolutno točna.

Tako to rade "majstori"... gospodine predsedniče Tadiću Borise!
Oni nam u lice kažu kakve smo budale, neznalice, primitivci. Oni koji su nas permanento ubijali, zatirali, proterivali bar sto godina. Oni koji su se radovali svim našim nesrećama, tragedijama, uništenjima... Oni koji su otvarali šampanjac, pili "Ožujsko", pevali rodoljubive pesme kada su NATO avioni prelatili njihovo nebo i ubijali našu decu, rušili naše mostove, kasapili naše graničare...

Oni isti koji svakodnevno pune našu Arenu, Sava centar i razne hale, zabavljajući nas sve u skladu sa testamentom druga Tita.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 14 april 2010 13:40
dragoslav pavkov
Republika Hrvatska je nastala na temeljima ZAVNOH-a, međunarodno priznanje dobila je slijedom Ustava iz 1974, te nema nikakve formalnopravne veze s Nezavisnom Državom Hrvatskom.

Naposljetku, naravno da se Republika Hrvatska ne treba ispričati zbog strašnih zločina što ih je počinila Nezavisna Država Hrvatska.

Republika Hrvatska ni na koji način nije sljednica Nezavisne Države Hrvatske.


U Hrvatskoj ne postoji medij gde je moguće naći nešto drugačije mišljenje od ovog koje iznosi Davor Butković.
To nije stvar demokratije ili prava na mišljenje,već stvar patriotizma.
Nekad davno postojao je list pod nazivom Feral Tribjun koga je izdavala grupa ljudi sličnih Sonji Biserko,BKV,Petru Lukoviću,ali je prošle godine ugašen jer nije mogao da se izdržava ni svojim tiražom,ni naplatom od oglašivača.
Ono što hoću da kažem je sledeće:Ne postoji Sorošev fond koji bi pristao da u celosti finansira rad i postojanje medija koji nema ozbiljnu podršku u javnom mnenju.Ovde kod nas,mora se raditi na razvijanju patriotizma,onog pravog koji podrazumeva da se moraju ispitati i loše stvari koje su činili neki Srbi,a ne patriotizma tipa:"A šta su radili oni nama?"
Dakle,u Jasenovcu-genocid,u Srebrenici-osveta.
Treba li nam hrvatsko izvinjenje:Ne,treba nam priznanje!A onda neka hrvatska država objasni milionima emigranata i njihovih potomaka koji i dan-danas misle da su Srbi mitska bića sa rogovima i kopitama,di su njini novci-koje su ovi dali za vaskrs NDH.Inače,predsednik Hrvatske danas posećuje autohtone Šokce u Bačkom Monoštoru,a naš predsednik u Mostaru verovatno sa Lijanovićima pregovara o uslovima uvoza šunke od smrznutih svinjskih glava koje proizvodi ta "tvrtka".Veoma državnički,moram da kažem!
Preporuke:
0
0
11 sreda, 14 april 2010 13:45
Jedan pažljivi čitalac
U hrvatskom se Ustavu jasno kaže da se Republika Hrvatska, među ostalim, temelji na ZAVNOH-u. ZAVNOH je bio političko tijelo partizanskog pokreta u Hrvatskoj, koji je ratovao s ustašama.

A što je ZAVNOH preko 70% bio srpski?
Biće da to nije premet ove teme ...
Preporuke:
0
0
12 sreda, 14 april 2010 14:18
Branko
"Utoliko je famozna Tuđmanova rečenica “Da nije bilo Tita, ne bi bilo ni nas” apsolutno točna."

Ovo je razlika između srpskih i hrvatskih komunista!
Preporuke:
0
0
13 sreda, 14 april 2010 14:27
Miroslav Đukić
"Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ne zato što se nikoga ne boje, već zato što se ničega ne stide."
(Jovan Dučić, Verujem u Boga i u Srpstvo)
Preporuke:
0
0
14 sreda, 14 april 2010 14:40
Boba Borojevic
Po Butkovicu Hrvati nisu pocinili ni genocid na Srbima u Jasenovcu i sire (WWII) niti su poubijali/proterali Srbe iz Krajine 90-tih. Takodje je po njemu normalno da Hrvatska dobije od svoga marsala za , zasluge iz Drugog svetskog rata, celu Jadransku obalu i teritoriju koju nikad nije posedovala! Jedina zemlja u Evropi koja je nastala iz genocida (nad Srbima) je Hrvatska ! To govori i o marsalu Titu i o zemlji koju je stvorio a i od danasnjim celnicima EU.
Interesantno da Butkovic smatra da Hrvati treba da zanemare hrvatsku istoriju i zlocine? Misli ako zatvori oci i zapusi usta (eventualno popali knjige ) da onda nece videti, nece cuti niti procitati o uzasima pocinjenim u ime Hrvatske od strane njihovih hrvatskih otaca!
Preporuke:
0
0
15 sreda, 14 april 2010 14:59
vlks
@Mislilac
Jasenovac je bio na teritoriji NDH-a, a i danas je na teritoriji Republike Hrvatske, a Srebrenica je bila 1995. a i danas je van teritorije Republike Srbije. Po presudi suda Republika Srbija nije kriva za zločin u Srebrenici. Tako da je naše izvinjenje jedan stvarno nelogičan potez. Poređenje ova dva zločina je nemoguće po bilo kom osnovu.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 14 april 2010 15:16
Spetsnaz
I jos jedan osvrt . Ovakav tekst treba javno i sto vise pokazivati , pa mozda i neke neverne tome shvate da mi sa Hrvatima imamo mnogo nerascicenih racuna jos od 1941 god . Nocas na B92 info kanalu je bio prenos nekog skupa izbeglickih udruzenja iz RSK . I gledam to u gluvo doba noci i mal' ne padoh u nesvest .Samo jedan podatak R Hrvatska je duzna svojim penzionerima , a nasim izbeglicama, kojih ima oko 50 000 za period od 1991 do 1999 za neisplacene penzije oko 1 milijarde evra , sa zateznim kamatama preko 4 milijarde evra .
A nas vrli predsednik se seta po sajmovima i voza jahtama . Umesto da "pritisne " naplatu tih potrazivanja .
Da nije tuzno bilo bi smesno
Preporuke:
0
0
17 sreda, 14 april 2010 15:16
aleksandar
Ovakvom stavu nema puno prigovora.
Možemo samo da ga još jednom "primimo k znanju", s obzirom da je mnogo puta istican. I naravno da nastavimo sa onim što nam najbolje ide - "sa čišćenjem našeg dvorišta".
Ovaj stav hrvatskih intelektualaca, države i njihove nacionalne politike je uporan, surovo dosledan i nadasve poznat. Takoreći zacementiran.
Ovakav stav dele i hrvatske "Nataša Kandić i Sonja Biserko", odnosno dvojac Ivan Zvonimir Čičak i Žarko Puhovski.
Samo neko izrazito naivan, bi mogao pomisliti da će ikada doći do promene ovog stava.
Hrvatski intelektualci naravno veoma dobro, prirodno i zdravo prepoznaju šta je njihov "nacionalni interes", beskrajno vole svoju zemlju i narod, i ne propuštaju ni jednu priliku da to iskažu.
U tom smislu će bez ikakvog zazora, stida i srama optuživati Srbiju i Srbe za "genocid, agresiju" i slične nebulozne budalaštine, a NDH, a Jasenovac, a Glina, Stara Gradiška, jame, to nepostojati, to nema veze. NDH verovatno nije ni postojala, valjda su to bili neki marsovci, ili smo mi Srbi to izmislili. I to mali broj marsovaca, takoreći samo "tri kamiona ustaša" koji su došli u Zagreb i na prevaru, u potaji osnovali i zasnovali državu, kako je to jednom slikovito izjavio Krleža. Evo, lepo ljudi kažu, ZAVNOH je njihova biblija.
Lično bih bio veoma oduševljen da na tekstić ovog domoljuba dobijemo cenjeni komentar našeg uvaženog gosn. Bojana Todorovića, čestog gosta na ovim stranicama.
Ali komentar onako srčan,ubojit, načitan i obrazložen, kako samo to on ume, baš kao kada govori o "našoj" nasušnoj potrebi za "suočavanjem sa prošlošću", o "moralu i pijetetu", o njenom veličanstvu majki svih zločina "Srebrenici".
Bio bi izuzetan slučaj i kada bi iskomentarisao i "nastup" našeg dragog "dobrosuseda" Harisa Silajdžića juče, direktno u lice našeg predsednika Borisa Tadića, nakon što smo mu onako velikodušno podarili "našu" dobrosusedsku "rezoluciju" misleći da ćemo da ga odobrovoljimo, da nas zavoli i zagrli. Da se uhvatimo u kozaračko kolo.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 14 april 2010 15:20
dragoslav pavkov
Izvinjavam se zbog pogrešne informacije u vezi sa posetom hrvatskog predsednika,koju sam po sećanju preneo sa nekog teleteksta.Vest je:

Tadić i Josipović u Bačkom Monoštoru

Predsednici Srbije i Hrvatske Boris Tadić i Ivo Josipović razgovaraće u petak u Bačkom Monoštoru, gde će se šef hrvatske države potom sastati sa delegacijom Hrvatske nacionalne zajednice u Vojvodini, potvrdila je Tanjugu hrvatski konzul u Subotici Jerka Alajbeg.

Dvojica predsednika će prethodno učestvovati na trilateralnom sastanku u Pečuju, čiji je domaćin predsednik Mađarske Laslo Šoljom.

Poseta Josipovića Bačkom Monoštoru, mestu u blizini Sombora, biće njegov prvi boravak u Srbiji otkako je u februaru stupio na dužnost predsednika.


Intencija mog prethodnog komentara ostaje ista;
Želim da ukažem na činjenicu da dok ovaj naš ne zatvara usta o nekakvom pomirenju i evropskim vrednostima,njegov hrvatski kolega radi isto što su radili i njegovi prethodnici-umnožava Hrvate.Ovog puta na račun autohtonih Šokaca iz Bačke,a verujem da će se kao Hrvat pojaviti i neki Rom iz tog sela.Sledeći su Bunjevci...
Preporuke:
0
0
19 sreda, 14 april 2010 17:02
Sizif
Mislim da bi trebalo u Hrvatskoj provesti referendum gde će narod pokazati kojem izvoru su privrženiji, onom "avnojevskom" ili onom endehazijskom. Ali da se izjasne za ono što im je na srcu, neopterećeni političkim trenutkom i ucenama pred ulazak u EU.
To je jedino meritorno za ovaj kontekst.
Naravno, šta drugo očekivati od hrvatskog "političkog analitičara" nego stav da sve što je "prohrvatsko" je objektivno, a ono "prosrpsko" - pristrasno.
Ostaje nam jedino nada da Bog sve vidi i da će svakome pripasti po zasluzi. Duboko sam uveren da će Hrvatsku kosmička pravda stići, i to vrlo skoro.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 14 april 2010 17:14
Scepan
Za gospodina Pavkova!
Vrlo dobro uoceno:Josipovic u posjeti svojima, a Tadic u Mostaru u posjeti onima koji su nas iz doline Neretve zatocili u logore u Konjicu,Celebicu, Dretelju, Grudama , Lori...itd itd.., opljackali, i protjerali...
Ocekujem da , kao ovako genocidni, ubrzo pocnemo placati ratne reparacije, istim onim koji su nas unistili!
Jedino "drzavnik od integriteta i morala" moze da se ruga pobijenim u Srebrenici, da se sprda sa pobijenim u ustaskom logoru, isti dan da metanise u manastiru Tvrdos,i isti dan objeduje kod svojih u Mostaru!
Bravo za Sakasvilija!
Preporuke:
0
0
21 sreda, 14 april 2010 18:26
Ilija
Pre neki dan iz HTZ-a (Hrvatska turistička zajednica) rade analizu početka turističke sezone i ističu kako je četiri puta više gostiju iz Srbije u odnosu na isti period prošle godine, sve prikazujući zadovoljne goste, koji se nemušto trude govoriti ijekavicom.
Nazdravlje braćo!
Preporuke:
0
0
22 sreda, 14 april 2010 19:52
hroničar
Savremena Hrvatska se ne može pozivati na ZAVNOH jer u dokumentima ZAVNOH-a stoji da su konstitutivni narodi Hrvatske Hrvati i SRbi. Izbacuivanjem Srba iz ustava Hrvatska se odrekla ZAVNOH-a. Antifađšistički ustanak u Hrvatskoj je podignut u mestu Srb.Podigli su ga Srbi. Srpsku antifašističku borbu u Hrvatskoj ne mogu svojatati, a to stalno rade, jer im se niko ne suprostavlja. Dakle antifašisti u Hrvatskoj su bili Srbi.
Tuđman je u partizane došao iz ustaša po zadatku. Antifašistički pokret Hrvata je otpočeo nakon pada Berlina i kapitulacije Hitlera.
Preporuke:
0
0
23 sreda, 14 april 2010 20:50
Damir
Slazem se sa autorom da ta izvinjenja prosto nemaju smisla i nije mi ni jasno sta je Srpskom parlamentu trebalo izvinjenje za Srebrenicu! Onaj ko je radio neka se vidi kako je to cinio!
CRO ima problem sa 250.000 i nekoliko hiljada pobijenih, od kojih je jedan i moj otac! Nazalost ni Srbija, ni ja nemamo snage da trazimo od CRO pravdu!
A NDH, prepustimo istoriji! Koju ni ne znamo!
Preporuke:
0
0
24 sreda, 14 april 2010 20:58
Jedan pažljivi čitalac
Hrvatski intelektualci naravno veoma dobro, prirodno i zdravo prepoznaju šta je njihov "nacionalni interes", beskrajno vole svoju zemlju i narod, i ne propuštaju ni jednu priliku da to iskažu.

Ima i takvih, naravno. Međutim, ponašanje hrvatskih intelektualaca - po ovom pitanju - nije drugačije, tj., nije suprotno od ponašanja naših kompradora, pre svega, jer ih organizuju i sponzorišu isti centri! Reč je o dugogodišnjim strateškim stvarima koje se ne prepuštaju slučaju i za koje se resursi dobro planiraju i troše! Imaju ti centri i nekih drugih pitanja koja su pomalo u koliziji sa Hrvatskim interesima, pa se ipak nađe način da i hrvatski intelektualci malo manje vole svoju zemlju i narod! Drugim rečima, nije ni Hrvatska bez tuđih lobista, samo se oni lakše sakrivaju - dovoljno je samo da povremeno poviču na Srbe i Srbiju!
Preporuke:
0
0
25 sreda, 14 april 2010 22:53
jova
Stav ovoga butkovica potpisalo bi 99% hrvata.
Toliko o nama.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 15 april 2010 00:00
au mile
Hrvatska je do pre nekolio godina imala trgove sa nazivom Francetića Jure, ulice sa imenom Mila Budaka i šetališta koja se zovu po Anti Starčeviću, notornom rasisti i ideološkom uzoru Ustaša. Sem toga, veliki broj ustaša na čelu sa Ivom Rojnicom se vratio u Hrvatsku početkom 90-ih i zauzeo značajna mesta u HDZ-u. Hrvatska danas uživa u plodovima etničkog čišćenja koja je počinila u periodu 1990-1995, bez namere da se to stanje promeni. Tompson puni Maksimir, a na njegove koncerte dolaze ministri vladajućeg HDZ-a. Hrvatska je jedina zemlja posle Hitlerove Nemačke gde su knjige spaljivane - srpska ćirilična izdanja. I sada, neki mislioci hoće da porede Hrvatsku i Srbiju. Jednostavno ne ide.
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 15 april 2010 00:34
Božo Bjelak
Osvrtati se na ovaj tekst nema smisl, pogotovo što već polako gubim pamet. Iskreno se bojim da ću poludjeti. No,tekst je namijenjen Predsjedniku Srbije. Bio bi red da se ON osvrne onako oštro kao što se oštro suprostavio Silajdžiću nakon što je ispljuvao Srbiju. Niko tako ne umije da zaštiti srpski narod kao naš Predsjednik.Pomoliću se i u crkvi upaliti svijeću da vlada najmanje još dvadesetak godina, da jaše na čelu kolone uz usku stazu planinsku - visoko. Neka, neka, ima pravo da jaše. A, Hrvati da imaju pameti, podigli bi u svakom gradu i najmanjem mjestu spomenike Josipu Brozu, koji je jahao, zna se koga. Eto vidite da sam već lud.
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 15 april 2010 03:49
kosanka
Bozo,svaka cast na komentaru.Slatko sam se
nasmejala.Ono sta kazu jos neki komentatori je
tacno da hrvatski intelektualci rade za korist
svog naroda,a vecina nasih protiv svog naroda.
Vazno je da smo mi Srbi isterani iz Hrvatske i
njihov cilj je postignut,a nama nema vise povratka
na te prostore.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 15 april 2010 03:58
Ultravizitor
Ovaj čovek je definitivno bez ikakvih kompleksa.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 15 april 2010 09:01
Goran Ilic
Kao i obicno hrvati odbijaju cak i pomisao da se izvine za jedan od najvecih genocida u ljudskoj istoriji - sad kao razlog navodi politicko uredjenje hrvatske koja nije fasisticka nego komunisticka(pod maskom) - DRAGI NASI HRVATI VI KAO HRVATI TREBATE DA SE IZVINETE SRBIMA A NE PAVELIC I KLIKA POSTO SU ONI BILI ITEKAKO PODRZANI OD HRVATSKOG NARODA KAO I POGROM NAD SRBIMA - i jos jedna sitnica - kako to da kada se radi o srebrenici hrvati traze izvinjenje srpskog naroda ne pitajuci se nista o rezimu koji je vladao i ne samo to nego zele da daju vecu krivicu srbima zbog izmisljenog genocida nego da se izvine srbima zbog pravog genocida!?! - najsmesnije i najtuznije u celoj stvari je kad pokusavaju da smanje broj ubijenih 700 000 i to predstave kao "samo" 90 000.
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 15 april 2010 10:15
mm
licemerje je hrvatski specijalitet-Nikolu Teslu i Milutina Milankovica prisvojavaju iako su rodjeni na teritoriju koja tada nikad nije bila deo Hrvatske ali,kad im tito pokloni taj deo onda...
i pavelic nema nikakve veze sa danasnjom hrvatsom (!?) pa, mogu i Nemci tako jer,neki od njih se borio protiv hitlera.
ali,razlika izmedju Nemaca i hrvata je jedino u tome sto se ovi prvi stide i prihvataju svoju kaznu-dok hrvati ne samo da se ne stide nego i raduju se sto su profitirali od Holokausta.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 15 april 2010 10:17
Srboljub Savic
Clanak g. Butkovica nije nista iznenadjujuce.
[ Ducic je kratko definisao.]
Dok su se u Nemackoj nalazili ljudi sa moralom,
u toku celog XX (i do sada) veka, Hrvati su jedinstveni u svom nemoralnom stavu -cilj opravdava
sredstvo. Nekoliko casnih i moralnih pojedinaca,
nazalost ne mogu da, ni minimalno promene hrvatski
nacionalizam, sovinizam i nacizam.
Pravni kontinuitet:
Republika Hrvatska, danas nacionalna drzava Hrvata,
htela to ili ne, naslednica je-na celoj teritoriji,
svega-bivsih drzava, rezima, vodja i ljudi.
Hrvatska svojata Teslu, Rudjera Boskovica,... ali svidjalo se to vama ili ne, Republika Hrvatska
nasledjuje bezbrojna nedela i zlocine, pocinjene
pod znamenjima i organizaciji drzave:
- Brutalno etnicko ciscenje uz brojne zlocine-ubistva, razaranje pljacke i osvajanje teritorija
Dalmacije, Slavonije, Baranje, Like i Korduna (cak i dela Hercegovine u BiH)uz brisanje svega sto nije hrvatsko,
- Agresiju-rat, protiv BiH, sa ciljem unistenja
srpskog - pravoslavnog i muslimanskog stanovnistva
(sto je bio jedini rat 90-ih, a ucinila ga je bas
Republika Hrvatska sa svojom-drzavnom vojskom),
- Nasilno-nelegalno odvajanje od drzave koja je
preuredjena politicki, ZAVNOH-om i AVNOJ-em, ali
nasledila Kraljevinu Jugoslaviju (u koju ste usli
da se izvucete iz tudjinske "KundK", odnosno Madjarske vlasti (jer ste bili pod Buimpestom, a ne
Becom u dvojnoj monarhiji) i izbegnete kaznjavanje
za ratovanje u njenom okviru i pocinjene zlocine
(i tada ste se "proslavili"-vesanjem zena bratskog
naroda),
[Niste hteli, a RH je mogla da se izdvoji, bez krvi
i zlocina, pravnim sredstvima resavajuci ne mali
broj zajednickih, jos neresenih predmeta. Niste
hteli civilizovanu "ostavinsku raspravu"]
O zlocinima u toku II sv.rata napisani su tomovi,
a i sami "dicni" zlocinci, pod "U" znamenjem-
"ponosni" Hrvati, ostavili su dovoljno dokumenata
(fotografija tesko opisivih zlocina). Ni posle
I, II, ni posle zadnjih krvavih pirova Hrvati se
nisu izvinili
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 15 april 2010 10:42
Srboljub Savic
Deo 2
Kontinuitet anit-srpstva (ne sportski, vec nacisticki) traje od XIX veka do danas.
[Nije palo u zaborav ubistvo kralja Aleksandra,
sva desavanja u Banovinama do 41-e, "maspok",
upad grupe 1975, bombaski napadi, ubistva, i svi "civilizovani" akti "borbe".]
I R. Hrvatskoj danas, znaju zive zlocince-"bojovnike" iz zadneg gradjanskog rata, kao i one
koji su cak u oba perioda okrvavili ruke.
Izvinjenje nije potrebno.
Neophodno je delovanje prava-sudjenje zlocincima
i osuda opste podrske (a ona je evidentna) zlo-
cinima i zlocincima (NDH je svojevoljno usla u
treci Rajh i prednjacila u genocidu nad Srbima,
Romima ali nije mogla biti prva u unistavanju Jevreja jer ih nije bilo toliko koliko u Nemackoj)
Srbin sam i nisam srecan sto su neki "buzdovani",
izdali srpski narod i pocinili zlocine. Nadam se
da ce ih stici pravo. Srecan sam jer duboko verujem
da Srbi-narod ne podrzava zlocine i da nikad nisu
planirali genocide, cak i kad su ga drugi koristili. Zao mi je onih sto su krenuli u osvetu,
posle strasnih licnih gubitaka i pocinili sto se ne
sme-zlocin.
Zao mi je svih nas, koji nismo svesni sta je sveto
pravo odbrane zivota-svog, svoje porodice i svog
naroda i gde je linija razgranicenja svetog prava
od zlocina.
Pored saucesca zala za zrtve, ne priznajem ni
svoju, ni srpskog naroda, kolektivnu krivicu za
ubijene u Srebrnici i mnogim drugim mestima.
Pognute glave, trpim sramotu, jer je "deklarciju"
donela Skupstina Srbije - moje jedine domovine,
sada legalizovala.
S postovanjem,
S. Savic
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 15 april 2010 17:00
sasa r.
Dapače! Evo Vam predsedniče Tadiću šta misli (a ne govori) Vaš iznimni prijatelj iz domoljubive Hrvatske, koga ste posetili onog dana kada ste (za promenu) trebali pustiti koju suzu i nad nevino stradalim Srbima. No, bilo je važnije voziti se brodom hrvatske ratne mornarice. Tito je navodno kriv za Blajburg i Križni put, ali nema ni reči o tome da je upravo Tito abolirao ustaše 1944. Takodje nema ni reči da je Tito izbegavao da napadne i oslobodi Jasenovac. Ne spominje se ni "vaskrsnuće" nadbiskupa Stepinca.
Posle ovog teksta, pretpostavljam da autor očekuje izvinjenje predsednika Srbije (možda će ga i dobiti), zato što su se mahnite srpske žene, deca i starci "dragovoljno" bacali pod ustaški nož, ne bi li im napakostili.
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 15 april 2010 17:45
Odbrana i poslednji dani
Istina je da Hrvati nikada nisu imali državu pre ove nezavisne iz 1992.g. Jedino ako misle na onu NDH iz 1941.g.koju, doduše, niko nije priznao sem Hitlera. Sve do 1918. g. oni su bili bez države, apatridi, narod koji živi na teritorijama nekih drugih država. Srpska pobeda u prvom svetskom ratu im je omogućila dostojanstveni život u zajedničkoj državi.Tada su im Srbi pružili bratsku ruku, izvukli ih iz poraza i potpune propasti. Što se mene tiče Srbi su tada trebali da prave sopstvenu državu, da vode sopstvenu politiku, a Hrvatima prepuste da se snalaze kako znaju i umeju. A mogli su hladno. To im je omogućeno Londonskim ugovorom zaključenim 26. aprila 1915 u Londonu između sila Antante i Italije, pobednika u prvom svetskom ratu.Prema tom sporazumu Srbija je kao pobednik dobivala celokupnu BiH i široki izlaz na Jadran u Dalmaciju, čime bi povratila delove koji joj istorijski pripadaju. Sporazum je bio potpisan, ali je samo dan posle potpisivanja Nikola Pašić na sednici Narodne skupštine ponovio namere Srbije sadržane u Niškoj deklaraciji i nekoliko dana posle u protestnoj noti tražio od saveznika da garantuju stvaranje jedinstvene jugoslovenske države. Nešto slično se ponovilo i u drugom svetskom ratu..Sasvim je razumljivo zašto se Hrvati odriču Pavelićevog nasleđa. Pavelić im više nije potreban, jer u Hrvatskoj gotovo da više i nema Srba.Onaj mali, minijaturni deo ima politički uticaj u Hrvatskoj isto kao što Romi iz kartonskog naselja imaju politički uticaj u Srbiji. Jedino kada bi Hrvati u Saboru usvojili rezoluciju o genocidu nad Srbima u Jasenovcu i drugim logorima, kada bi taj genocid institucionalizovali, mogli bi da govorimo o istinskom pomirenju. A to će da se desi nikada kao što nam ovaj gospodin lepo predočava. Znači pre će Hrvati da izumru, nego što će da priznaju genocid u Jasenovcu. E,sad, nada umire poslednja.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 15 april 2010 17:56
sasa r.
Sad obratih pažnju na fotografiju, al' se ovaj lik "uradio"!:)
Preporuke:
0
0
37 petak, 16 april 2010 11:48
vizija
35 četvrtak, 15 april 2010 Odbrana i poslednji dani
"...Hrvati nikada nisu imali državu pre ove nezavisne iz 1992.g.Srpska pobeda u prvom svetskom ratu im je omogućila dostojanstveni život u zajedničkoj državi.Tada su im Srbi pružili bratsku ruku, izvukli ih iz poraza "
- Srbi se nisu nikada ponašali kao drugi evropski narodi i Amerikanci: osvojiš teritorije primitivnih i slabih naroda i napraviš od njih sluge, batlere, radnike u rudnicima i na poljima, kopače kanala i slično. Da su Srbi tako u poršlosti uradili sa Hrvatima i Šiptarima, živeli bi mirno, imali bi jaku privredu (industriju i poljoprivredu) razvijenu, i danas bi na sav glas trubili kako mogu da unaprede život svojih građana drugog reda i daju im određena prava, kako su tolerantni, realni i napredni. Ali, Srbi nisu veliki narod, pa su zato i sami postali čistači evropskih klozeta.
Preporuke:
0
0
38 petak, 16 april 2010 17:46
KninjaNIN
sasa r. me me je preduhitrio..Fotografija je do..hmm,panja...Teško da bi G.Jugoslav Vlahović bolje ilustrovao ovaj tekst...
Preporuke:
0
0
39 petak, 16 april 2010 23:13
Rio Lobo
Mogu u Hrvatskoj da pricaju sta sve nece da urade ali uradice oni sve ono sto moraju! Kazu u Srbiji "nece curan na Slavu, pa ipak, ode...". Tako je otprilike i sa Hrvatskom, mogu oni da se batrgaju koliko hoce, vreme je neumitno protiv njih, oni su stvorili tu svoju drzavu i sta dalje? Zar zaista misle da ta njihova tvorevina stvorena na taj nacin, onim smesnim spotovima, Domovinskim ratom, Braniteljima, Olujom... moze da opstane, da bude drzava. Za drzavu treba ozbiljnijih stvari, nacija, teritorija... Probudite se ljudi iz tog sna i iskoristite ovo vreme kad se sve polako svodi u realne okvire i nadjite svoje realne domete.
Preporuke:
0
0
40 subota, 17 april 2010 22:33
thomche
Naprotiv, treba da pricate i da se medju sobom dobro ispricate o NDH, a na kraju da se Srbima ispicate. Mi da priznajemo i tovarimo na ledja lazi i poluistine, a vi da se odricete najmonstruoznijih zlocina. Ljudi, trebalo je biti Srbin pet godina u NDH, a znamo kako je pakao dug i kad je trenutan. Mislite o tome.
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 22 april 2010 05:05
Milan Vidmar
Misli Velikih Ljudi Srbima za Nauk.

Boris Pribic[/u]
Bilo kako bilo, Hrvati su se dva puta borili za NDH dok su se glupi Srbi
borili za Jugoslaviju umesto za Srbiju. Hrvati dobise svoju NDH a Srbi
izgubise Jugoslaviju i sada gube deo po deo Srbije.

Jaroslav Hus
Po
korni i pitomi nasledice GULAG i JAME.
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 22 april 2010 05:15
Jaroslav Hus
Poruka Srbima

Da bi ocistio svoj organizam i organizam celokupnog Srpstva, svaki Srbin mora da ubije BOLJSEVIKA-KOMUNISTU-INTERNACIONALISTU u sebi i u potpunosti prihvati staro, plemenito srpsko RODOLJUBLJE i OTACESTVOLJUBLJE (Nikada "nacionalizam" i "patriotozam" jer to su medjunarodne reci prepoznatljive svetskim gospodarima misli iz New Yorka, Haga i Londona.)
Ostavite INTERNACIONALIZAM ZAPADU i sa uzivanjem posmatrajte kako tone u poplavi kanalizacije Azije, Afrike i "Latinske" Amerike!
Preporuke:
0
0
43 petak, 23 april 2010 02:58
Jedan iz NDH
Tko to kaže, tko to laže Srbija je mala?
Nije mala, nije mala, tri put je ratovala.
I svaki rat izgubila.
A u zadnjih 20 godina se nešto i smanjila.
Tako treba Tadiću, ti si naš čovjek. Udri po svojima.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner