среда, 12. март 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Дан победе по московском времену

Kоментари (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 07 мај 2010 14:32
thinking maize
Само једно питање: ДА ЛИ ЋЕ ПРЕДСЕДНИК СРБИЈЕ ДА ПОВЕДЕ СА СОБОМ У МОСКВУ, НА ПРОСЛАВУ 65-те ГОДИШЊИЦЕ ПОБЕДЕ, НЕКОГ ОД СРПСКИХ ВЕТЕРАНА? Ако немамо баш чиме да се подичима у овом тренутку, барем имамо те ветеране, који су знали "СТИЋИ И УТЕЋИ"... Само, не знам ГДЕ ЋЕМО ДА СТИГНЕМО САДА И ДА ЛИ ЋЕ НЕКО ОД НАС ДА ПРЕТЕКНЕ?! Да се ово последње не би десило, НИКО ОД ЊИХ НЕ БИ СМЕО ДА УТЕКНЕ!
Препоруке:
0
0
2 петак, 07 мај 2010 15:40
хроничар
Можда би најбољи одговор на овај текст био "Ко губи има право да се љути".
Релативизација победе Совјетског Савеза над Немачком је основно одређење овог текста.
Друго одређење тог трекста је да је танак. Не анализира се победа тако, чак кад јер циљ релативизација.
Ево како то треба да изгледа:
Постоји више теорија победе, по Суворову, победио је онај ко убије више непријатењских војника, по Кутузову, победио је онај ко има више преживелих војника, по Хитлеру победник је онај ко убије више цивила супротне стране, по НАТО идеологији победник у рату је онај ко уништи технолопгију противничке стране. Те прокламације су и цољеви рата, а искуство нас учи да не постоје чисте форме ни циљева ни победа, него комбинације. Наравно овим мојим малим списком се не завршавају све дефиниције победе. Има и биолошка дефиниција, а то је зауизимање командног места, код пацова то је алфа позиција која означава власт, насупрот гама позицији која означава подчињеност.
Заиста би се могло дуго расправњати ко је шта добио, а ко изгубио, и ко је добар, а ко лош.
Можда је најадекватније држати се адмионистративне или уговорне победе. Тог дана је Немачка потписала безусловну капитулацију.
Тај чин, многи Немци и дан данас зову катастрофа, насупрот њима Руси и ми Срби тај дан зовемо ПОБЕДА.
Није то једини случај да неко исти догађај види као тако супростављене ствари катастрофа и победа.
За мене је распад Југославије, у којој ја узгред нисам могао да добијем ни чин разводника, је највећа катастрофа мога живота, све невоље које сам имао проистекле су из тога. Сусресћете милионе Словенаца, Хрвата, муслимана, Шиптара, па и Срба који распад Југославије сматрају срећом и тријумфом.
Но, било за Милана Милошевића 9.мај дан катастрофе или Победе, остаће за све па и за њега забележено да су тог дана Руси на зграду Рајхстага поставили заставу Совјетског Савеза и да су Немци потписали безусловну капитулацију.
То је било и не може се променити, а шта ће бити видећемо.
Препоруке:
0
0
3 петак, 07 мај 2010 16:06
Влада Канада
Ја предлажем да у Москву оде Јово Капичић. Много је допринео борби против окупатора. Да није било њега, краја Србији не би било.
Препоруке:
0
0
4 петак, 07 мај 2010 17:03
@Влада Канада
Јест Владо, у праву си! Јово Капичић, јакако! Уосталом, када се погледа, не национално, већ, ајд да кажемо, завичајно порекло чланова поменуте делегације, а и старине Јова, могло би да се слободно каже: "НАС И РУСА ТРИСТА МИЛИОНА...!" Крај знате и сами!
Препоруке:
0
0
5 петак, 07 мај 2010 17:54
Zalogare
VLADO KANADO


Cemu ta srpdnja sa Crvenom armijom i ruskom pobedom u "Otecestvenom ratu"?
Препоруке:
0
0
6 петак, 07 мај 2010 19:02
Горан Јевтовић
Победио је онај ко је противника приморао на КАПИТУЛАЦИЈУ. То је строго формални чин регулисан Међународним ратним правом које и дан данас важи, дакле чин који је логични резултат сламања противника, пре свега војнички. То је једина и права дефиниција победе.

Русима, Белорусима, Украјинцима и инима, честитке за највећу победу у историји човечанства.
Препоруке:
0
0
7 петак, 07 мај 2010 19:25
игор
Слажем се са Гораном Јефтовићем, иако углавном не делим његове, за мој укус мало сувише тврде и клерикалне ставове. Али овде се нема шта додати. Сем честитке објективном аутору овог озбиљног текста. Усамљеног у Времену, а и иначе, пример(к)у квалитетног новинарског соја који је у изумирању.
Препоруке:
0
0
8 петак, 07 мај 2010 20:32
Peter RV
Da, to je bila velika pobjeda,ali sto da se zavaravamo- boljsevicke Rusije nad nacistickom Njemackom. Neki koji nijesu bili ni komunisti ni nacisti, nijesu se tome pretjerano radovali.
Rusi su oslobodili Njemce od Hitlera a sami nijesu uspjeli da se oslobode Staljinizma za pola vijeka kasnije. Njemci treba da im za to budu duboko zahvalni. Sto se tice oslobodjenja Srba, to je bilo, u najmanju ruku,vrlo -relativno (ako se komunisticko ispiranje mozgova,koje je uslijedilo, moglo uopste tako nazvat). Sloboda je tada postojala samo tamo gdje ruka pobjedilaca nije stigla.
Sad su stvari, srecom, drukse, pa mozemo pomalo da zanemarimo ,i Staljina i Hitlera.
Препоруке:
0
0
9 петак, 07 мај 2010 21:00
ТОПОЉ
По овоме што гледамо данас можемо да судимо колико је ко вриједио у прошлости без да нам је потребна помоћ историчара.Кад кажем нама,мислим на нас који се нисмо одрекли здравог разума.Ко се све данас дичи антифашизмом па то је за не повјеровати.Европа и свијет слободу дугују највише руском народу.
Препоруке:
0
0
10 петак, 07 мај 2010 23:08
Маркоз
Други светски рат је био рат свих против СССР-а до 1943. кад су се, увидевши да Хитлер губи, тзв. савезници почели организовати спасавње нациста од правичне руке осветника из СССР-а где су "напредне" снаге претходника ЕУропе и НАТО побили око 26.000.000 људи, уништили 1.700 градова и чак 70.000 села!!!

Нажалост, сведоци смо још једног погода на исток, али овај пут их Руси чекају спремни!
Препоруке:
0
0
11 петак, 07 мај 2010 23:25
александар
Изем ти Дан победе у Москви када је тамо у својству уваженог госта позван председник онога што се данас назива Хрватском, а што је некада под називом Независне државе Хрватске драговољно слало на руски фронт читаву црну легију под командом извесног Месића. Прича се да су легионари том приликом показали веома висок степен морала и упорности у борби против наше браће Руса.
Није згорег подсетити да је један други Месић пре неколико година, усред Москве, од стране наше браће Руса и председника Путина, на срамоту и нас и Руса добио и "одликовање" за допринос "борби против фашизма".
На срамоту и Руса и нас.
Изем ти такву прославу Дана победе.
Препоруке:
0
0
12 субота, 08 мај 2010 00:31
Sanja BL
Slažem se sa Aleksandrom! Dan pobjede, fašisti okolo, na sve strane. Pozvani, prije toga odlikovani... Da ne povjeruje čovjek! Odlikovati Hrvate za doprinos u borbi protiv fašizma! Smiješno, nije ni žalosno, smiješno je!!! Svaka čast Rusima, ali nekada stvarno ismiju sami sebe!
Препоруке:
0
0
13 субота, 08 мај 2010 01:47
Vanja
Rusija je podnela daleko najvece zrtve u drugom svetskom ratu. Preko dvadeset miliona Rusa je stradalo u borbi protiv fasizma, a jos toliko nakon rata u Staljinovim cistkama u Sibiru.Srpski narod je u svakom slucaju bio na strani antifasisticke koalicije. Na zalost, prvo Titova antiruska kampanja, i sve kasnije antiruske vlade, sa danasnim sampionom DS, totalno nenarodna i antisrpska vlast Srbiju i Srpski narod sve vise odvajaju od velike Pravoslavne Rusije (sto joj je i zadatak),prepustajuci svoje mesto u istoriji onima koji to ni po cemu ne zasluzuju(Hrvatska, Albanija..). Srbiju u isto vreme uvlace u istorijski antiruski blok Turske i zapadnih zemalja.Desava se slicno, kada nas je Tito izveo iz zapadnog razvijenog sveta, zarad liderstva u Nesvrstanom svetu? Ova proevropska vlada je odavno izgubila kompas, i pomesala istok i zapaed...
Препоруке:
0
0
14 субота, 08 мај 2010 01:47
Vanja
Rusija je podnela daleko najvece zrtve u drugom svetskom ratu. Preko dvadeset miliona Rusa je stradalo u borbi protiv fasizma, a jos toliko nakon rata u Staljinovim cistkama u Sibiru.Srpski narod je u svakom slucaju bio na strani antifasisticke koalicije. Na zalost, prvo Titova antiruska kampanja, i sve kasnije antiruske vlade, sa danasnim sampionom DS, totalno nenarodna i antisrpska vlast Srbiju i Srpski narod sve vise odvajaju od velike Pravoslavne Rusije (sto joj je i zadatak),prepustajuci svoje mesto u istoriji onima koji to ni po cemu ne zasluzuju(Hrvatska, Albanija..). Srbiju u isto vreme uvlace u istorijski antiruski blok Turske i zapadnih zemalja.Desava se slicno, kada nas je Tito izveo iz zapadnog razvijenog sveta, zarad liderstva u Nesvrstanom svetu? Ova proevropska vlada je odavno izgubila kompas, i pomesala istok i zapad...
Препоруке:
0
0
15 субота, 08 мај 2010 03:23
Vanja
Prekrajanje istorije, je počelo odmah nakon kraja 2 sv.rata.Jugoslavija pod vođstvom najvećeg sina naroda i narodnosti YU J.B.Tita je stala na stranu, onih koji celi 20 vek pokušavaju la
ima, falsifikatima da izmene rezultat 2.sv.rata.Odmah poslije kraja rata, nejveći nemački i hrvatski zločinci su spašavani kanalima preko Vatikana, Austrije, Španije itd.I ako je tok rata promenla bitka kod Staljingrada i Kurska bitka, to se danas pokušava iskriviti, a stravični ruski gubici se pokušavaju izravnati sa zločinima staljinizma.I ako Srbi i jesu bratski narodi, već od 45 godine Srbi su bili možda i nesvesno upregnuti u antirusku koaliciju.Jedanput kroz razgovor sa jednim rusom spomenuh da smo braća i po krvi i po oruđju, na šta se n samo nasmeja i reče sa ironijom: Dragi gospodine vi ili nemate pojma o istoriji ili ste drski.Od 45 pa naovamo Srbi su bili prva linija odbrane zapada baš od SSSR. Kada je bila Mađarska kriza, YU tenkovi su bili na granici Mađarske, a topovske cevi su bile uperene na rusku armiju, ne da pomognu ruskoj vojsci, nego da ispale plotune po njoj. Ista stvar je bila i kod Češke krize.Jugoslovenska Armija je i napravljena da zaustavi napredovanje SSSR'a.
Bio je u pravu.Nad Srbima su se smenjivale antiruske vlade sve do današnjih šampiona iz DS'a i Milinih socijaldemokrata.Odvajanje Crne Gore je urađeno iz samo jednog razloga. Da se spreči izlazak Rusa na toplo more.Mile i Tadić, ruku, pod ruku, odrađuju domaći zadatak, baš kao što ga je dobro odradio najveći sin naših naroda kome se i danas klanja veliki dio srpstva.Tako da se Srbi ne trebaju ljutiti baš ni za šta na Rusiju. Bolje nam je svima da prvo počistimo u svom dvorištu i malo proučimo bar nedavnu istoriju prošlog veka. Ali ima vremena, Srpski slobodni pad ni izdaleka nije završen.Preskupo će nas koštati EU domokratija.Na dve stolice se sedeti ne može, bojim se da će biti prekasno kada to shvatimo, a Srbija je svaki dan sve manja i manja, i još nešto, ova vlast nas uvodi u društvo gubitnika.
Препоруке:
0
0
16 субота, 08 мај 2010 03:24
Vanja
Prekrajanje istorije, je počelo odmah nakon kraja 2 sv.rata.Jugoslavija pod vođstvom najvećeg sina naroda i narodnosti YU J.B.Tita je stala na stranu, onih koji celi 20 vek pokušavaju la
ima, falsifikatima da izmene rezultat 2.sv.rata.Odmah poslije kraja rata, nejveći nemački i hrvatski zločinci su spašavani kanalima preko Vatikana, Austrije, Španije itd.I ako je tok rata promenla bitka kod Staljingrada i Kurska bitka, to se danas pokušava iskriviti, a stravični ruski gubici se pokušavaju izravnati sa zločinima staljinizma.I ako Srbi i jesu bratski narodi, već od 45 godine Srbi su bili možda i nesvesno upregnuti u antirusku koaliciju.Jedanput kroz razgovor sa jednim rusom spomenuh da smo braća i po krvi i po oruđju, na šta se n samo nasmeja i reče sa ironijom: Dragi gospodine vi ili nemate pojma o istoriji ili ste drski.Od 45 pa naovamo Srbi su bili prva linija odbrane zapada baš od SSSR. Kada je bila Mađarska kriza, YU tenkovi su bili na granici Mađarske, a topovske cevi su bile uperene na rusku armiju, ne da pomognu ruskoj vojsci, nego da ispale plotune po njoj. Ista stvar je bila i kod Češke krize.Jugoslovenska Armija je i napravljena da zaustavi napredovanje SSSR'a.
Bio je u pravu.Nad Srbima su se smenjivale antiruske vlade sve do današnjih šampiona iz DS'a i Milinih socijaldemokrata.Odvajanje Crne Gore je urađeno iz samo jednog razloga. Da se spreči izlazak Rusa na toplo more.Mile i Tadić, ruku, pod ruku, odrađuju domaći zadatak, baš kao što ga je dobro odradio najveći sin naših naroda kome se i danas klanja veliki dio srpstva.Tako da se Srbi ne trebaju ljutiti baš ni za šta na Rusiju. Bolje nam je svima da prvo počistimo u svom dvorištu i malo proučimo bar nedavnu istoriju prošlog veka. Ali ima vremena, Srpski slobodni pad ni izdaleka nije završen.Preskupo će nas koštati EU domokratija.Na dve stolice se sedeti ne može, bojim se da će biti prekasno kada to shvatimo, a Srbija je svaki dan sve manja i manja, i još nešto, ova vlast nas uvodi u društvo gubitnika.
Препоруке:
0
0
17 субота, 08 мај 2010 06:50
Теодор
Александар је у праву. То са Месићем и односом Владимира Путина према онима који су 1941. дочекали Хитлера са више одушевљења него његови Аустријанци (а затим се тукли против Руса пред Стаљинградом), нисам могао нити могу да разумем. Да у свему томе има неког система, доказује и овогодишња прослава.
Препоруке:
0
0
18 субота, 08 мај 2010 07:07
hroničar @ aleksandar
Jednom od ustaških legija u bici kod Moskve je učestvovao kao komandan ustaški pukovnik Marko Mesić. Zarobljen je od Crvene armije. Svi zarobljeni su imali dve mogućnosti, prvo da budu podvrgnuti prekom ratnom sudu, a sudije su bili oni isti vojnici koji su ih uhvatili.
Druga mogućnost je bila da se odmah bez rezerve i punim srcem priključe Crvenoj armiji. I tim činom budu amnestirani.
Marko Mesić je odmah prihvatio da bude Crvenoarmejac i nepogrešivo je u kontranapadu locirao mesta gde su napravljena utvrđenja Nemačke vojske. Služio je Crvenoj armiji kao "živi jezik". Sve je odcinkario i zaslužio orden. Vratio se u Jugoslaviju i počeo i ovde da priča koji su sve partijski funkcioneri bili sa njim u ustašama. Ubio ga je Broz, u roku par meseci.
Stipe Mesić, je kad su uhapsili njegovog strica Rusi i kad je počeo da na "hvatove" otkucava "svoje" kompletna njegova porodica, i on direktno iz ustaškog semeništa su otišli na Baniju među Srbe koji su ih čuvali. Kasnije, kao informer funkcionera hrvatskog DB-a Vukčevića, inače agenta KGB-a je iz zatvora u Lepoglavi davao podatke o Tuđmanu, Đodanu i ostalima. Dakle njih je cinkario.
Dobio je odlikovanje kao doušnik KGB-a.
Postoji mit da su za Ruse radili i rade neki čestiti, obrazovani ljudi, velikog stručnog i graditeljskog potencijala, a za Amerikance nedotupavni, neuke psihopate, koji imaju zadatak da nešto sruše pokvare ubiju, za što ne treba pamet. U principu to je tačno, ali u konkretnim životnim situacijama eto na primeru Mesića se vidi da su i Rusi imali agente loših karaktera.
Najtvrđi deo Crvene armije je bio, a možda i ostao Štazi, sve bivši nacisti. Šta mislite da nema ustaša koji su radili i rade za ruske službe. Ne budite naivni.
Čak je i srpski DB proturio jednog ustašu, po imenu Markotić, koga ni savezna DB nikad nije otkrila. I sad Markotić javlja. U vreme je bilo zabranjeno da srpska DB prati ustaše, oni su mogli pratiti samo Srbe. Za vreme Broza su ih pratili, a sada ih ne prate.
Препоруке:
0
0
19 субота, 08 мај 2010 09:01
Дарко Станојевић
Један од коментатора, чини ми се баш г.Божо Бјелак је још прошле године рекао да смо Русе невиђено увредили и да ћемо тек да видимо како ће нам се то вратити!

Све је то било везано за посету Бајдена, укидање имена улицама у Београду, она љигава представа за 20. Октобар и долазак Путина, када га је инорисало неколико чланова Владе... итд.

-----

У међувремену, у НИС-у је откривена мегапревара, јер, Руси су добили лепу мачку у џаку, још ћемо им враћати паре... наши НАТО-министри и њихове плаћене НВО неометано раде на придруживању тој алијанси... дрмамо им монополе око гаса и нафте... исмевамо њиховог амбасадора, док западни малтене седе у Влади... мало ли је?

Искрено, нисам никакав русофил као г."Топољ", на пример (без увреде!), чак сматрам Русе (Совјете, да се не лажемо) сличном пошасти, као што су САД или ЕУ, (осим што говоре језиком сличном нашем, који, узгред, не разуме 95% Срба, за разлику од енглеског!) - али, театралност те њихове приредбе (ЊИХОВА ЈЕ!) ме се не дотиче уопште!

Они су "они", нека славе шта год хоће и како год хоће, нека дају каквагод образложења зашто не зову "браћу Србе", а ономад су звали "небраћу Хрвате", ма, нека зову и Бугаре и шиптаре ако треба... шта ми имамо од тога?

-----


За време пред и око Агресије, на Нет-у сам сретао Совјете и често доживљавао увреде, игнорисање или још горе, отворен став да смо ми "њихови потчињени", некакве парије, "slavic lesser life forms", да се тако изразим.
Од тада их заиста не подносим, тј. не прихватам као икаквог "великог брата" (хаха!), већ обичног насилника и интересџију, али са Истока.

За другачије односе и са њима и са Западом историјски и не знамо, признаћете.

-----

На крају, никада ми један Совјет нити његова земља не може бити преча од једног мог сународника и моје земље Србије, па била она преко Дрине, Ибра или ова овде Матица!
Препоруке:
0
0
20 субота, 08 мај 2010 09:35
Srboljub Savic
U osnovi Hitlerovih ideja bilo je vise komponennata
koje su privukle, prvo mase naroda-Nemaca nacional-socijalizmom (gde su Jevreji optuzeni za sve unutrasnje patnje), krupne industrijalce, zatim vojsku. Ne jedan sloj, nalazio je svoj interes u
ideologiji, pa je tako angazovan ceo narod. Kako su Rusi i Ukrajinci drzali ogromna prirodna bogatstva, mrznja, fasisticka i rasisticka ideja
sve Slovene je srozala, kako bi se opravdalo ubijanje u buducem ratu i van svakih ratnih pravila i moralnih normi.
Medjutim, i krupnim industrijalcima Zapadne Evrope
nemacki rast vojne industrije i nevidjeno naoruzavanje, bilo je u interesu - prodavali su
mnogo toga. Od 1933 do 1939, bujanje nemackog nacizma i vojne moci, bilo je vidljivo i laicima.
Zapadnu Evropu Hitler je vrlo lako pregazio, bez
vecih razaranja. Obrusavanje avijacije na Veliku
Britaniju (istog karaktera je bilo bombardovanje 1999) imalo je za cilj da je privoli da se ujedini
sa "prirodnim" saveznikom, pogotovo protiv zajednickog neprijatelja - Rusije i SSSR. Zolupotrebljavani trgovinski sporazum SSSR-a i Nemacke, imao je razne ciljeve ali nije bio sklopljen jer su obe strane verovale u rat negde drugde.
Pocetak rata, za razne zemlje bio je razlicit, pa od toga ne treba praviti sustinu i politikantske
zakljucke.
Upravo zbog lake pobede i odsustva ozbiljnog otpora
na zapadu, Hitler je imao vise snaga na istoku. Narod SSSR-a (i vojska), vec u pocetnom periodu,
platio je ogroman danak obezglavljivanja vojske
(vrlo verovatno ni tu nisu samo (ne)dela Staljina i
Berije) i pogubne uloge politickih komesara (u komandovanju). Na kraju, sa 27 miliona poginulih-
~ 50% od ukupnh zrtava u II sv. ratu -55 m. (a SAD
su imale, na svim frontovima 0,5 m.), bilo bi zlocin omalovaziti zrtve i podceniti tu veliku pobedu. O Poljskoj i njihovoj istoriji, mrznji
prema Rusima (konstanta), ... ili bivsim delovima
SSSR-a i Varskog pakta ( a sada clanicama NATO), zar treba trositi reci?
S. Savic
Препоруке:
0
0
21 субота, 08 мај 2010 16:03
Влатко, Скопље
Да баћушке нису победиле немачку солдатеску сада би се по Русији возали аутобановима немачке газде које би живеле у замковима, а Руси би били њихово робље.

Замислите који би то био плен! За још 1000 година Рајха.

Сва та богатства и огромна територија привлачиле су Наполеона, Хитлера, а данас Бжежинског и Олбрајтову.

Слава руском народу!
Препоруке:
0
0
22 субота, 08 мај 2010 19:24
Zlotjko
pobedio je onaj, ko je pisao istoriju posle toga.. a ko je taj... ucicemo u nasi zutim skolama....
Препоруке:
0
0
23 недеља, 09 мај 2010 11:34
Небојша Вуковић
Хтео бих пре свега да се осврнем на констатације једног коментатора који се потписао као Дарко Станојевић.
Тешко је схватљиво да човек каже како Русе сматра једнаком пошасти као САД и ЕУ. Зар је дезоријентисаност међу обичним Србима толико узела маха, да не могу препознати елементарну разлику између некога ко нас је пре свега 10-11 година буквално (бомбама) уништавао, и некога ко нам ништа није учинио нажао.
Какви су то Руси насилници?
Замислите, 1914. година, Аустро-Угарска објављује рат Србији, а Руси кажу - баш нас брига, сами сте закували...и шта мислите шта би остало од Србије? Нема светског рата, нема Цера и Колубаре, царевина од 54 милиона становника прегази нас за моменат и све се заврши као локални сукоб... Још и данас би живели под аустријским царем, али људи попут Дарка, без елементарног знања историје, то лако заборављају...Још каже како је на Нету-у уочи агресије доживљавао увреде од "Совјета" и на основу тога је закључио да ми нисмо никаква браћа и од тада их не подноси... Смешно и жалосно...
На Нету има разних чудака и перверзњака, и закључивати на основу тога о стању свести у једном народу је крајње неозбиљно...Ја сам рецимо имао низ сусрета, непосредних, људских, са руским људима, који су за Србе имали само речи хвале и подршке...У ниједној страној земљи одијум против НАТО агресије није био тако јак као у Русији. Друга је ствар, њена тадашња слабост, став Јељцина да нам се непосредно не помаже...
Парада у Москви није само руска прослава, већ прослава свих које је Хитлер хтео да учини робљем...а да се то не деси највише су се побринули управо БРАЋА РУСИ, (или можда Дарко мисли да би ми сами победили Немачку)према томе, свима срећан дан победе С ДНЕМ ПОБЕДЫ!
Препоруке:
0
0
24 недеља, 09 мај 2010 14:52
Дарко Станојевић
Г.ВуковиЧу, срећан и Вама тај "руски" дан победе. Ја "славим" један други, далеко "српскији".

Шалу на страну, али ако већ немате аргументе да ме сечете неким мојим потенцијалним, историјским грешкама у коментару, немојте ми ни отписивати свачим!

Све што сте навели као моје "незнање", нигде нисам споменуо у свом писанију. Стога, није релевантно за ову преписку. Ваше опсервације су Ваше и не занимају ме. Моје искуство је прецизно и ЖИВО, те није подложно расправи са непознатима, нити је циљ постављања мојих коментара да изазивам реакције противника, већ да допринесем (српском) колективном свесном/несвесном у борби за есенцијалну егзистенцију.

Хвала што сте прочитали мој коментар, г.Вуковићу. Имате моје велико поштовање, иако су Вам ставови једнаки као код "еуроатлантских" НВО, само сте окренути ка Истоку, нажалост по Србију.

-----
Искрено, мени сте једнаки сви Ви англо-германо-франкофили, али и русофили и модерни "БРИК-о-фили" (тм).

Хоће ли нас, још топле, поређати у јаму једни или други (као УВЕК досад), мени је свеједно, опирем се.

Пресудно је да неки потенцијални "партизани" више никада не убијају неке "немце", па нас више неће стрељати 50 и 100 за једнога, као одмазду.

Понижење је мислити добро икоме осим свом народу. Поготово честитати празнике на туђем језику, ма колико Вам био драг.

Жить свою Армию, мой Друг


Поздрав!
Препоруке:
0
0
25 недеља, 09 мај 2010 23:06
@hroničar
Hvala na pojašnjenju, ali ključno pitanje je ko je odlikovan, Mesić ili Hrvatska? Mislim ipak Hrvatska za doprinos u borbi protiv fašizma, to je problem! Generalno mislim da je sve ovo odmaklo kontroli!
Препоруке:
0
0
26 среда, 12 мај 2010 22:59
Nebojsa Vukovic@Darko Stanojevic
Nebojsa Vukovic, dali vrijedi odgovarat Darku Stanojevicu? Pozdrav, Peter RV
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер