Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dan pobede po moskovskom vremenu

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 07 maj 2010 14:32
thinking maize
Samo jedno pitanje: DA LI ĆE PREDSEDNIK SRBIJE DA POVEDE SA SOBOM U MOSKVU, NA PROSLAVU 65-te GODIŠNjICE POBEDE, NEKOG OD SRPSKIH VETERANA? Ako nemamo baš čime da se podičima u ovom trenutku, barem imamo te veterane, koji su znali "STIĆI I UTEĆI"... Samo, ne znam GDE ĆEMO DA STIGNEMO SADA I DA LI ĆE NEKO OD NAS DA PRETEKNE?! Da se ovo poslednje ne bi desilo, NIKO OD NjIH NE BI SMEO DA UTEKNE!
Preporuke:
0
0
2 petak, 07 maj 2010 15:40
hroničar
Možda bi najbolji odgovor na ovaj tekst bio "Ko gubi ima pravo da se ljuti".
Relativizacija pobede Sovjetskog Saveza nad Nemačkom je osnovno određenje ovog teksta.
Drugo određenje tog treksta je da je tanak. Ne analizira se pobeda tako, čak kad jer cilj relativizacija.
Evo kako to treba da izgleda:
Postoji više teorija pobede, po Suvorovu, pobedio je onaj ko ubije više neprijatenjskih vojnika, po Kutuzovu, pobedio je onaj ko ima više preživelih vojnika, po Hitleru pobednik je onaj ko ubije više civila suprotne strane, po NATO ideologiji pobednik u ratu je onaj ko uništi tehnolopgiju protivničke strane. Te proklamacije su i coljevi rata, a iskustvo nas uči da ne postoje čiste forme ni ciljeva ni pobeda, nego kombinacije. Naravno ovim mojim malim spiskom se ne završavaju sve definicije pobede. Ima i biološka definicija, a to je zauizimanje komandnog mesta, kod pacova to je alfa pozicija koja označava vlast, nasuprot gama poziciji koja označava podčinjenost.
Zaista bi se moglo dugo raspravnjati ko je šta dobio, a ko izgubio, i ko je dobar, a ko loš.
Možda je najadekvatnije držati se admionistrativne ili ugovorne pobede. Tog dana je Nemačka potpisala bezuslovnu kapitulaciju.
Taj čin, mnogi Nemci i dan danas zovu katastrofa, nasuprot njima Rusi i mi Srbi taj dan zovemo POBEDA.
Nije to jedini slučaj da neko isti događaj vidi kao tako suprostavljene stvari katastrofa i pobeda.
Za mene je raspad Jugoslavije, u kojoj ja uzgred nisam mogao da dobijem ni čin razvodnika, je najveća katastrofa moga života, sve nevolje koje sam imao proistekle su iz toga. Susresćete milione Slovenaca, Hrvata, muslimana, Šiptara, pa i Srba koji raspad Jugoslavije smatraju srećom i trijumfom.
No, bilo za Milana Miloševića 9.maj dan katastrofe ili Pobede, ostaće za sve pa i za njega zabeleženo da su tog dana Rusi na zgradu Rajhstaga postavili zastavu Sovjetskog Saveza i da su Nemci potpisali bezuslovnu kapitulaciju.
To je bilo i ne može se promeniti, a šta će biti videćemo.
Preporuke:
0
0
3 petak, 07 maj 2010 16:06
Vlada Kanada
Ja predlažem da u Moskvu ode Jovo Kapičić. Mnogo je doprineo borbi protiv okupatora. Da nije bilo njega, kraja Srbiji ne bi bilo.
Preporuke:
0
0
4 petak, 07 maj 2010 17:03
@Vlada Kanada
Jest Vlado, u pravu si! Jovo Kapičić, jakako! Uostalom, kada se pogleda, ne nacionalno, već, ajd da kažemo, zavičajno poreklo članova pomenute delegacije, a i starine Jova, moglo bi da se slobodno kaže: "NAS I RUSA TRISTA MILIONA...!" Kraj znate i sami!
Preporuke:
0
0
5 petak, 07 maj 2010 17:54
Zalogare
VLADO KANADO


Cemu ta srpdnja sa Crvenom armijom i ruskom pobedom u "Otecestvenom ratu"?
Preporuke:
0
0
6 petak, 07 maj 2010 19:02
Goran Jevtović
Pobedio je onaj ko je protivnika primorao na KAPITULACIJU. To je strogo formalni čin regulisan Međunarodnim ratnim pravom koje i dan danas važi, dakle čin koji je logični rezultat slamanja protivnika, pre svega vojnički. To je jedina i prava definicija pobede.

Rusima, Belorusima, Ukrajincima i inima, čestitke za najveću pobedu u istoriji čovečanstva.
Preporuke:
0
0
7 petak, 07 maj 2010 19:25
igor
Slažem se sa Goranom Jeftovićem, iako uglavnom ne delim njegove, za moj ukus malo suviše tvrde i klerikalne stavove. Ali ovde se nema šta dodati. Sem čestitke objektivnom autoru ovog ozbiljnog teksta. Usamljenog u Vremenu, a i inače, primer(k)u kvalitetnog novinarskog soja koji je u izumiranju.
Preporuke:
0
0
8 petak, 07 maj 2010 20:32
Peter RV
Da, to je bila velika pobjeda,ali sto da se zavaravamo- boljsevicke Rusije nad nacistickom Njemackom. Neki koji nijesu bili ni komunisti ni nacisti, nijesu se tome pretjerano radovali.
Rusi su oslobodili Njemce od Hitlera a sami nijesu uspjeli da se oslobode Staljinizma za pola vijeka kasnije. Njemci treba da im za to budu duboko zahvalni. Sto se tice oslobodjenja Srba, to je bilo, u najmanju ruku,vrlo -relativno (ako se komunisticko ispiranje mozgova,koje je uslijedilo, moglo uopste tako nazvat). Sloboda je tada postojala samo tamo gdje ruka pobjedilaca nije stigla.
Sad su stvari, srecom, drukse, pa mozemo pomalo da zanemarimo ,i Staljina i Hitlera.
Preporuke:
0
0
9 petak, 07 maj 2010 21:00
TOPOLj
Po ovome što gledamo danas možemo da sudimo koliko je ko vrijedio u prošlosti bez da nam je potrebna pomoć istoričara.Kad kažem nama,mislim na nas koji se nismo odrekli zdravog razuma.Ko se sve danas diči antifašizmom pa to je za ne povjerovati.Evropa i svijet slobodu duguju najviše ruskom narodu.
Preporuke:
0
0
10 petak, 07 maj 2010 23:08
Markoz
Drugi svetski rat je bio rat svih protiv SSSR-a do 1943. kad su se, uvidevši da Hitler gubi, tzv. saveznici počeli organizovati spasavnje nacista od pravične ruke osvetnika iz SSSR-a gde su "napredne" snage prethodnika EUrope i NATO pobili oko 26.000.000 ljudi, uništili 1.700 gradova i čak 70.000 sela!!!

Nažalost, svedoci smo još jednog pogoda na istok, ali ovaj put ih Rusi čekaju spremni!
Preporuke:
0
0
11 petak, 07 maj 2010 23:25
aleksandar
Izem ti Dan pobede u Moskvi kada je tamo u svojstvu uvaženog gosta pozvan predsednik onoga što se danas naziva Hrvatskom, a što je nekada pod nazivom Nezavisne države Hrvatske dragovoljno slalo na ruski front čitavu crnu legiju pod komandom izvesnog Mesića. Priča se da su legionari tom prilikom pokazali veoma visok stepen morala i upornosti u borbi protiv naše braće Rusa.
Nije zgoreg podsetiti da je jedan drugi Mesić pre nekoliko godina, usred Moskve, od strane naše braće Rusa i predsednika Putina, na sramotu i nas i Rusa dobio i "odlikovanje" za doprinos "borbi protiv fašizma".
Na sramotu i Rusa i nas.
Izem ti takvu proslavu Dana pobede.
Preporuke:
0
0
12 subota, 08 maj 2010 00:31
Sanja BL
Slažem se sa Aleksandrom! Dan pobjede, fašisti okolo, na sve strane. Pozvani, prije toga odlikovani... Da ne povjeruje čovjek! Odlikovati Hrvate za doprinos u borbi protiv fašizma! Smiješno, nije ni žalosno, smiješno je!!! Svaka čast Rusima, ali nekada stvarno ismiju sami sebe!
Preporuke:
0
0
13 subota, 08 maj 2010 01:47
Vanja
Rusija je podnela daleko najvece zrtve u drugom svetskom ratu. Preko dvadeset miliona Rusa je stradalo u borbi protiv fasizma, a jos toliko nakon rata u Staljinovim cistkama u Sibiru.Srpski narod je u svakom slucaju bio na strani antifasisticke koalicije. Na zalost, prvo Titova antiruska kampanja, i sve kasnije antiruske vlade, sa danasnim sampionom DS, totalno nenarodna i antisrpska vlast Srbiju i Srpski narod sve vise odvajaju od velike Pravoslavne Rusije (sto joj je i zadatak),prepustajuci svoje mesto u istoriji onima koji to ni po cemu ne zasluzuju(Hrvatska, Albanija..). Srbiju u isto vreme uvlace u istorijski antiruski blok Turske i zapadnih zemalja.Desava se slicno, kada nas je Tito izveo iz zapadnog razvijenog sveta, zarad liderstva u Nesvrstanom svetu? Ova proevropska vlada je odavno izgubila kompas, i pomesala istok i zapaed...
Preporuke:
0
0
14 subota, 08 maj 2010 01:47
Vanja
Rusija je podnela daleko najvece zrtve u drugom svetskom ratu. Preko dvadeset miliona Rusa je stradalo u borbi protiv fasizma, a jos toliko nakon rata u Staljinovim cistkama u Sibiru.Srpski narod je u svakom slucaju bio na strani antifasisticke koalicije. Na zalost, prvo Titova antiruska kampanja, i sve kasnije antiruske vlade, sa danasnim sampionom DS, totalno nenarodna i antisrpska vlast Srbiju i Srpski narod sve vise odvajaju od velike Pravoslavne Rusije (sto joj je i zadatak),prepustajuci svoje mesto u istoriji onima koji to ni po cemu ne zasluzuju(Hrvatska, Albanija..). Srbiju u isto vreme uvlace u istorijski antiruski blok Turske i zapadnih zemalja.Desava se slicno, kada nas je Tito izveo iz zapadnog razvijenog sveta, zarad liderstva u Nesvrstanom svetu? Ova proevropska vlada je odavno izgubila kompas, i pomesala istok i zapad...
Preporuke:
0
0
15 subota, 08 maj 2010 03:23
Vanja
Prekrajanje istorije, je počelo odmah nakon kraja 2 sv.rata.Jugoslavija pod vođstvom najvećeg sina naroda i narodnosti YU J.B.Tita je stala na stranu, onih koji celi 20 vek pokušavaju la
ima, falsifikatima da izmene rezultat 2.sv.rata.Odmah poslije kraja rata, nejveći nemački i hrvatski zločinci su spašavani kanalima preko Vatikana, Austrije, Španije itd.I ako je tok rata promenla bitka kod Staljingrada i Kurska bitka, to se danas pokušava iskriviti, a stravični ruski gubici se pokušavaju izravnati sa zločinima staljinizma.I ako Srbi i jesu bratski narodi, već od 45 godine Srbi su bili možda i nesvesno upregnuti u antirusku koaliciju.Jedanput kroz razgovor sa jednim rusom spomenuh da smo braća i po krvi i po oruđju, na šta se n samo nasmeja i reče sa ironijom: Dragi gospodine vi ili nemate pojma o istoriji ili ste drski.Od 45 pa naovamo Srbi su bili prva linija odbrane zapada baš od SSSR. Kada je bila Mađarska kriza, YU tenkovi su bili na granici Mađarske, a topovske cevi su bile uperene na rusku armiju, ne da pomognu ruskoj vojsci, nego da ispale plotune po njoj. Ista stvar je bila i kod Češke krize.Jugoslovenska Armija je i napravljena da zaustavi napredovanje SSSR'a.
Bio je u pravu.Nad Srbima su se smenjivale antiruske vlade sve do današnjih šampiona iz DS'a i Milinih socijaldemokrata.Odvajanje Crne Gore je urađeno iz samo jednog razloga. Da se spreči izlazak Rusa na toplo more.Mile i Tadić, ruku, pod ruku, odrađuju domaći zadatak, baš kao što ga je dobro odradio najveći sin naših naroda kome se i danas klanja veliki dio srpstva.Tako da se Srbi ne trebaju ljutiti baš ni za šta na Rusiju. Bolje nam je svima da prvo počistimo u svom dvorištu i malo proučimo bar nedavnu istoriju prošlog veka. Ali ima vremena, Srpski slobodni pad ni izdaleka nije završen.Preskupo će nas koštati EU domokratija.Na dve stolice se sedeti ne može, bojim se da će biti prekasno kada to shvatimo, a Srbija je svaki dan sve manja i manja, i još nešto, ova vlast nas uvodi u društvo gubitnika.
Preporuke:
0
0
16 subota, 08 maj 2010 03:24
Vanja
Prekrajanje istorije, je počelo odmah nakon kraja 2 sv.rata.Jugoslavija pod vođstvom najvećeg sina naroda i narodnosti YU J.B.Tita je stala na stranu, onih koji celi 20 vek pokušavaju la
ima, falsifikatima da izmene rezultat 2.sv.rata.Odmah poslije kraja rata, nejveći nemački i hrvatski zločinci su spašavani kanalima preko Vatikana, Austrije, Španije itd.I ako je tok rata promenla bitka kod Staljingrada i Kurska bitka, to se danas pokušava iskriviti, a stravični ruski gubici se pokušavaju izravnati sa zločinima staljinizma.I ako Srbi i jesu bratski narodi, već od 45 godine Srbi su bili možda i nesvesno upregnuti u antirusku koaliciju.Jedanput kroz razgovor sa jednim rusom spomenuh da smo braća i po krvi i po oruđju, na šta se n samo nasmeja i reče sa ironijom: Dragi gospodine vi ili nemate pojma o istoriji ili ste drski.Od 45 pa naovamo Srbi su bili prva linija odbrane zapada baš od SSSR. Kada je bila Mađarska kriza, YU tenkovi su bili na granici Mađarske, a topovske cevi su bile uperene na rusku armiju, ne da pomognu ruskoj vojsci, nego da ispale plotune po njoj. Ista stvar je bila i kod Češke krize.Jugoslovenska Armija je i napravljena da zaustavi napredovanje SSSR'a.
Bio je u pravu.Nad Srbima su se smenjivale antiruske vlade sve do današnjih šampiona iz DS'a i Milinih socijaldemokrata.Odvajanje Crne Gore je urađeno iz samo jednog razloga. Da se spreči izlazak Rusa na toplo more.Mile i Tadić, ruku, pod ruku, odrađuju domaći zadatak, baš kao što ga je dobro odradio najveći sin naših naroda kome se i danas klanja veliki dio srpstva.Tako da se Srbi ne trebaju ljutiti baš ni za šta na Rusiju. Bolje nam je svima da prvo počistimo u svom dvorištu i malo proučimo bar nedavnu istoriju prošlog veka. Ali ima vremena, Srpski slobodni pad ni izdaleka nije završen.Preskupo će nas koštati EU domokratija.Na dve stolice se sedeti ne može, bojim se da će biti prekasno kada to shvatimo, a Srbija je svaki dan sve manja i manja, i još nešto, ova vlast nas uvodi u društvo gubitnika.
Preporuke:
0
0
17 subota, 08 maj 2010 06:50
Teodor
Aleksandar je u pravu. To sa Mesićem i odnosom Vladimira Putina prema onima koji su 1941. dočekali Hitlera sa više oduševljenja nego njegovi Austrijanci (a zatim se tukli protiv Rusa pred Staljingradom), nisam mogao niti mogu da razumem. Da u svemu tome ima nekog sistema, dokazuje i ovogodišnja proslava.
Preporuke:
0
0
18 subota, 08 maj 2010 07:07
hroničar @ aleksandar
Jednom od ustaških legija u bici kod Moskve je učestvovao kao komandan ustaški pukovnik Marko Mesić. Zarobljen je od Crvene armije. Svi zarobljeni su imali dve mogućnosti, prvo da budu podvrgnuti prekom ratnom sudu, a sudije su bili oni isti vojnici koji su ih uhvatili.
Druga mogućnost je bila da se odmah bez rezerve i punim srcem priključe Crvenoj armiji. I tim činom budu amnestirani.
Marko Mesić je odmah prihvatio da bude Crvenoarmejac i nepogrešivo je u kontranapadu locirao mesta gde su napravljena utvrđenja Nemačke vojske. Služio je Crvenoj armiji kao "živi jezik". Sve je odcinkario i zaslužio orden. Vratio se u Jugoslaviju i počeo i ovde da priča koji su sve partijski funkcioneri bili sa njim u ustašama. Ubio ga je Broz, u roku par meseci.
Stipe Mesić, je kad su uhapsili njegovog strica Rusi i kad je počeo da na "hvatove" otkucava "svoje" kompletna njegova porodica, i on direktno iz ustaškog semeništa su otišli na Baniju među Srbe koji su ih čuvali. Kasnije, kao informer funkcionera hrvatskog DB-a Vukčevića, inače agenta KGB-a je iz zatvora u Lepoglavi davao podatke o Tuđmanu, Đodanu i ostalima. Dakle njih je cinkario.
Dobio je odlikovanje kao doušnik KGB-a.
Postoji mit da su za Ruse radili i rade neki čestiti, obrazovani ljudi, velikog stručnog i graditeljskog potencijala, a za Amerikance nedotupavni, neuke psihopate, koji imaju zadatak da nešto sruše pokvare ubiju, za što ne treba pamet. U principu to je tačno, ali u konkretnim životnim situacijama eto na primeru Mesića se vidi da su i Rusi imali agente loših karaktera.
Najtvrđi deo Crvene armije je bio, a možda i ostao Štazi, sve bivši nacisti. Šta mislite da nema ustaša koji su radili i rade za ruske službe. Ne budite naivni.
Čak je i srpski DB proturio jednog ustašu, po imenu Markotić, koga ni savezna DB nikad nije otkrila. I sad Markotić javlja. U vreme je bilo zabranjeno da srpska DB prati ustaše, oni su mogli pratiti samo Srbe. Za vreme Broza su ih pratili, a sada ih ne prate.
Preporuke:
0
0
19 subota, 08 maj 2010 09:01
Darko Stanojević
Jedan od komentatora, čini mi se baš g.Božo Bjelak je još prošle godine rekao da smo Ruse neviđeno uvredili i da ćemo tek da vidimo kako će nam se to vratiti!

Sve je to bilo vezano za posetu Bajdena, ukidanje imena ulicama u Beogradu, ona ljigava predstava za 20. Oktobar i dolazak Putina, kada ga je inorisalo nekoliko članova Vlade... itd.

-----

U međuvremenu, u NIS-u je otkrivena megaprevara, jer, Rusi su dobili lepu mačku u džaku, još ćemo im vraćati pare... naši NATO-ministri i njihove plaćene NVO neometano rade na pridruživanju toj alijansi... drmamo im monopole oko gasa i nafte... ismevamo njihovog ambasadora, dok zapadni maltene sede u Vladi... malo li je?

Iskreno, nisam nikakav rusofil kao g."Topolj", na primer (bez uvrede!), čak smatram Ruse (Sovjete, da se ne lažemo) sličnom pošasti, kao što su SAD ili EU, (osim što govore jezikom sličnom našem, koji, uzgred, ne razume 95% Srba, za razliku od engleskog!) - ali, teatralnost te njihove priredbe (NjIHOVA JE!) me se ne dotiče uopšte!

Oni su "oni", neka slave šta god hoće i kako god hoće, neka daju kakvagod obrazloženja zašto ne zovu "braću Srbe", a onomad su zvali "nebraću Hrvate", ma, neka zovu i Bugare i šiptare ako treba... šta mi imamo od toga?

-----


Za vreme pred i oko Agresije, na Net-u sam sretao Sovjete i često doživljavao uvrede, ignorisanje ili još gore, otvoren stav da smo mi "njihovi potčinjeni", nekakve parije, "slavic lesser life forms", da se tako izrazim.
Od tada ih zaista ne podnosim, tj. ne prihvatam kao ikakvog "velikog brata" (haha!), već običnog nasilnika i interesdžiju, ali sa Istoka.

Za drugačije odnose i sa njima i sa Zapadom istorijski i ne znamo, priznaćete.

-----

Na kraju, nikada mi jedan Sovjet niti njegova zemlja ne može biti preča od jednog mog sunarodnika i moje zemlje Srbije, pa bila ona preko Drine, Ibra ili ova ovde Matica!
Preporuke:
0
0
20 subota, 08 maj 2010 09:35
Srboljub Savic
U osnovi Hitlerovih ideja bilo je vise komponennata
koje su privukle, prvo mase naroda-Nemaca nacional-socijalizmom (gde su Jevreji optuzeni za sve unutrasnje patnje), krupne industrijalce, zatim vojsku. Ne jedan sloj, nalazio je svoj interes u
ideologiji, pa je tako angazovan ceo narod. Kako su Rusi i Ukrajinci drzali ogromna prirodna bogatstva, mrznja, fasisticka i rasisticka ideja
sve Slovene je srozala, kako bi se opravdalo ubijanje u buducem ratu i van svakih ratnih pravila i moralnih normi.
Medjutim, i krupnim industrijalcima Zapadne Evrope
nemacki rast vojne industrije i nevidjeno naoruzavanje, bilo je u interesu - prodavali su
mnogo toga. Od 1933 do 1939, bujanje nemackog nacizma i vojne moci, bilo je vidljivo i laicima.
Zapadnu Evropu Hitler je vrlo lako pregazio, bez
vecih razaranja. Obrusavanje avijacije na Veliku
Britaniju (istog karaktera je bilo bombardovanje 1999) imalo je za cilj da je privoli da se ujedini
sa "prirodnim" saveznikom, pogotovo protiv zajednickog neprijatelja - Rusije i SSSR. Zolupotrebljavani trgovinski sporazum SSSR-a i Nemacke, imao je razne ciljeve ali nije bio sklopljen jer su obe strane verovale u rat negde drugde.
Pocetak rata, za razne zemlje bio je razlicit, pa od toga ne treba praviti sustinu i politikantske
zakljucke.
Upravo zbog lake pobede i odsustva ozbiljnog otpora
na zapadu, Hitler je imao vise snaga na istoku. Narod SSSR-a (i vojska), vec u pocetnom periodu,
platio je ogroman danak obezglavljivanja vojske
(vrlo verovatno ni tu nisu samo (ne)dela Staljina i
Berije) i pogubne uloge politickih komesara (u komandovanju). Na kraju, sa 27 miliona poginulih-
~ 50% od ukupnh zrtava u II sv. ratu -55 m. (a SAD
su imale, na svim frontovima 0,5 m.), bilo bi zlocin omalovaziti zrtve i podceniti tu veliku pobedu. O Poljskoj i njihovoj istoriji, mrznji
prema Rusima (konstanta), ... ili bivsim delovima
SSSR-a i Varskog pakta ( a sada clanicama NATO), zar treba trositi reci?
S. Savic
Preporuke:
0
0
21 subota, 08 maj 2010 16:03
Vlatko, Skoplje
Da baćuške nisu pobedile nemačku soldatesku sada bi se po Rusiji vozali autobanovima nemačke gazde koje bi živele u zamkovima, a Rusi bi bili njihovo roblje.

Zamislite koji bi to bio plen! Za još 1000 godina Rajha.

Sva ta bogatstva i ogromna teritorija privlačile su Napoleona, Hitlera, a danas Bžežinskog i Olbrajtovu.

Slava ruskom narodu!
Preporuke:
0
0
22 subota, 08 maj 2010 19:24
Zlotjko
pobedio je onaj, ko je pisao istoriju posle toga.. a ko je taj... ucicemo u nasi zutim skolama....
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 09 maj 2010 11:34
Nebojša Vuković
Hteo bih pre svega da se osvrnem na konstatacije jednog komentatora koji se potpisao kao Darko Stanojević.
Teško je shvatljivo da čovek kaže kako Ruse smatra jednakom pošasti kao SAD i EU. Zar je dezorijentisanost među običnim Srbima toliko uzela maha, da ne mogu prepoznati elementarnu razliku između nekoga ko nas je pre svega 10-11 godina bukvalno (bombama) uništavao, i nekoga ko nam ništa nije učinio nažao.
Kakvi su to Rusi nasilnici?
Zamislite, 1914. godina, Austro-Ugarska objavljuje rat Srbiji, a Rusi kažu - baš nas briga, sami ste zakuvali...i šta mislite šta bi ostalo od Srbije? Nema svetskog rata, nema Cera i Kolubare, carevina od 54 miliona stanovnika pregazi nas za momenat i sve se završi kao lokalni sukob... Još i danas bi živeli pod austrijskim carem, ali ljudi poput Darka, bez elementarnog znanja istorije, to lako zaboravljaju...Još kaže kako je na Netu-u uoči agresije doživljavao uvrede od "Sovjeta" i na osnovu toga je zaključio da mi nismo nikakva braća i od tada ih ne podnosi... Smešno i žalosno...
Na Netu ima raznih čudaka i perverznjaka, i zaključivati na osnovu toga o stanju svesti u jednom narodu je krajnje neozbiljno...Ja sam recimo imao niz susreta, neposrednih, ljudskih, sa ruskim ljudima, koji su za Srbe imali samo reči hvale i podrške...U nijednoj stranoj zemlji odijum protiv NATO agresije nije bio tako jak kao u Rusiji. Druga je stvar, njena tadašnja slabost, stav Jeljcina da nam se neposredno ne pomaže...
Parada u Moskvi nije samo ruska proslava, već proslava svih koje je Hitler hteo da učini robljem...a da se to ne desi najviše su se pobrinuli upravo BRAĆA RUSI, (ili možda Darko misli da bi mi sami pobedili Nemačku)prema tome, svima srećan dan pobede S DNEM POBEDЫ!
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 09 maj 2010 14:52
Darko Stanojević
G.VukoviČu, srećan i Vama taj "ruski" dan pobede. Ja "slavim" jedan drugi, daleko "srpskiji".

Šalu na stranu, ali ako već nemate argumente da me sečete nekim mojim potencijalnim, istorijskim greškama u komentaru, nemojte mi ni otpisivati svačim!

Sve što ste naveli kao moje "neznanje", nigde nisam spomenuo u svom pisaniju. Stoga, nije relevantno za ovu prepisku. Vaše opservacije su Vaše i ne zanimaju me. Moje iskustvo je precizno i ŽIVO, te nije podložno raspravi sa nepoznatima, niti je cilj postavljanja mojih komentara da izazivam reakcije protivnika, već da doprinesem (srpskom) kolektivnom svesnom/nesvesnom u borbi za esencijalnu egzistenciju.

Hvala što ste pročitali moj komentar, g.Vukoviću. Imate moje veliko poštovanje, iako su Vam stavovi jednaki kao kod "euroatlantskih" NVO, samo ste okrenuti ka Istoku, nažalost po Srbiju.

-----
Iskreno, meni ste jednaki svi Vi anglo-germano-frankofili, ali i rusofili i moderni "BRIK-o-fili" (tm).

Hoće li nas, još tople, poređati u jamu jedni ili drugi (kao UVEK dosad), meni je svejedno, opirem se.

Presudno je da neki potencijalni "partizani" više nikada ne ubijaju neke "nemce", pa nas više neće streljati 50 i 100 za jednoga, kao odmazdu.

Poniženje je misliti dobro ikome osim svom narodu. Pogotovo čestitati praznike na tuđem jeziku, ma koliko Vam bio drag.

Žitь svoю Armiю, moй Drug


Pozdrav!
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 09 maj 2010 23:06
@hroničar
Hvala na pojašnjenju, ali ključno pitanje je ko je odlikovan, Mesić ili Hrvatska? Mislim ipak Hrvatska za doprinos u borbi protiv fašizma, to je problem! Generalno mislim da je sve ovo odmaklo kontroli!
Preporuke:
0
0
26 sreda, 12 maj 2010 22:59
Nebojsa Vukovic@Darko Stanojevic
Nebojsa Vukovic, dali vrijedi odgovarat Darku Stanojevicu? Pozdrav, Peter RV
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner