понедељак, 27. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Силајџић и Турска доводе у заблуду Тадића и Србију

Kоментари (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 24 мај 2010 16:39
Србислав
Наш народ каже: "Тешко жабу у воду натерати".
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 24 мај 2010 19:22
hroničar
Za Silajdžića se svojevremeno prepričavala sledeća anegdota u Sarajevu u vreme kad je on išao u osnovnu školu, a njegov otac bio hodža u Begovoj džamiji na Baš Čaršiji. Za starinske pojmove i za ljude sa sela, a Silajdžić se u Sarajevo doselio iz okoline Tutina dobar babo (otac ) je bio strog babo. Tako je i njegov otac bio jako strog, a Haris ga se užasno bojao, u žargonu jako je cvikao od strogog babe. Jednom prilikom kada mu žena, Harisova majka, nije oprala i ispeglala košulju da služi večernju molitvu hodža onako srdit pošalje Harisa da kupi košulju. Greškom Haris je upitao oca koju boji košulje hoćre i verovatno ironično mu je otac rekao "boju jorgovana" smatrajući da košulja može biti samo bela. Kad je Hare doneo kući roza košulji babo je pobesneo i poslao ga da je zameni. Ali, avaj prodavac nije hteo da je zameni. Dođe Haris kući ispriča babi kako prodavac neće da zameni košulju. Onda mu babo kaže "idi i reci da ću ja doći i napraviću rusvaj ako je ne zamene". Haris onako uplašen prenese prodavcu šta je babo poručio. Prodavac ga onda upita"Pa je li babo stvarno tako strog", "Jeste" i "Doći će ovde da napravi rusvaj ako ne zamenimo košulju" "Hoće". "Dobro nije praksa da menjamo košulje, ali, eto, napravićemo izuzetak, kad je babo tako strog, koji broj košulje nosi babo". "36" odgovori Haris. "36" začudi se prodavac,"e ako nosi 36 neka dođe babo"
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 24 мај 2010 19:37
Памтилац
Силајџић и Турска доводе у заблуду Тадића и Србију


Не потцењујте нашег председника Бориса Тадића.
Све је осмишљено.
НЕ ДАЈ СЕ Р.СРПСКА!!!
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 24 мај 2010 19:48
ZoranSan
Dodik nebi trebalo da zamera Tadiću pa Tadić je neobacešten da Turska još od devedesetih lobira za Kosovo.Najžalosnije je da je neobavešteni Tadić bio u Turskoj na dan kada se u Jermeniji milion ljudi protestvovalo jer Turska neće da prizna genocid nad jermenima u XX veku kad su pobili više miliona jermena.I baš tog dana je Tadić bio u poseti Turskoj žalosno .
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 24 мај 2010 20:04
Мирко Грбић, Бањалука
Ако лаже коза не лаже рог. Ево шта о свему мисли Тадићев јаран из Станбола са Босфора!
Треба само отворити овај линк! Уздравље читање!
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/iz-minute-u-minutu/silajdzic-pred-posjetu-tadicu-beograd-mora-poruciti-srbima-u-bih-da-je-sarajevo-njihov-glavni-grad
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 24 мај 2010 20:06
Peter RV
Dodik treba da se cuva od Tadica jer ce ga prodat prvom prilikom.(Tadic&Co su kompradori- zive od toga). Neka se drzi Rusije.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 24 мај 2010 20:41
Ko je Dodik?
Dodik je "zavoleo" Srpsku, kad su njegovi zapadni mentori onemogucili SDS i napravili prostor njemu, Dodiku, ocekujuci da vodi pro-zapadnu politiku! Kao sto danas Tadic unosi neslogu izmedju Srba u Srbiji i Srba u Srpskoj, tako je Dodik (sticenik Plavsicke) onomad unosio neslogu medju Srbima u samoj Srpskoj, a sve za racun Zapada! Otkako se ustalila njegova vlast u Srpskoj, postao je Dodik "milostiv" i prema SDS, priznaje cak da je taj SDS - protiv kojeg se on borio - stvorio Srpsku! E, sad dolazi glavno; zamislite da neki politicki vetar u Srpskoj otera Dodika sa vlasti. Mislite li da bi jos voleo Srpsku? Ona mu je dobra dok je oseca kao svoje vlasnistvo! Kao sto Silajdzic seta okolo i predstavlja se kao zastupnik interesa cele BiH, tako je i Dodik cesto setao i stvarao utisak da predstavlja celu Srpsku! Npr. kad je leteo u zagrljaj Tadicu i ruzio opoziciju u Srbiji, otvoreno se mesajuci u izbornu kampanju u Srbiji! E, Dodik, "dosla maca na vratanca"! Taj kog si ti podrzavao doneo ti "svilen gajtan" iz Stambola! Mi koji znamo Tadica ne cudimo se nimalo - a ti, zar ne mislis da si morao biti mudriji?
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 24 мај 2010 21:18
Маркоз
Овако како ствари стоје очигледно је да Додик није дорастао неким стварима. Његова подршка Тадићу у растакању Србије се обија о главу Србима у Србији, али и Српској. Време је да иде с власти ако је то уопште могуће. Поражавајућа је чињеница да неке боље алтернативе нема, јер су сви као и он, или гори, уцењени и спремни на свакојаке уступке.
Препоруке:
0
0
9 уторак, 25 мај 2010 00:11
Здравко
Смјешна је ова одбрана Тадића. Додик на крају интервјуа сам каже да ће на предстојећој конфернцији држава Западног Балкана бити људи који су добро обавијештени о ситуацији и начину функционисња БиХ, ту је вјероватно мислио и на представнике Србије. Е главни представник Србије је ваљда њен Предсједник и вјероватно је и он добро обавијештен о начину функционисања БиХ а поготово њеног Предсједништва. Значе не може бити да је Силајџић довео у заблуду Тадића. Јер Силајџић се тако понаша како се понаша већ четири године од како је у Предсједништву. Дакле, треба рећи да је главни кривац за Истамбулску декларацију Тадић а не Силајџић. Али рецимо да је Тадић био у заблуди и да га је Силајџић преварио, добро, а зашто га онда Тадић позива да гостује у Београду. Шта, да би га, ко уфол, поново преварио? Да није трагично било би смјешно! Свако срдачно грљење и љубљење са Тадићем Додик у Републици Српској плаћа стотинама гласова, гласача који ће баш због тога свој глас дати опозицији. Да, неко од предходника је тачно рекао, Тадић, Додиков миљеник донио му је свилен гајтан са Босфора. Тадић је, дакле, тројански коњ за рушење Додика и не знам како му то није јасно. Али упорни Миле не хаје за то, срља у тоталну неизвјесност ручицу под ручицу са Борисом који му никад неће опростити што је Русе зовнуо упомоћ!
Препоруке:
0
0
10 уторак, 25 мај 2010 06:06
mladen
Ne bih obracao paznju na postupke Tadica koju su antisrpski i nebulozni. Dodik se povezao sa Rusima i njemu niko nista ne moze, to znaju i vrapci na grani. A Srbiji neka je bog u pomoci sa ovakvom vlascu, crno nam se pise.
Препоруке:
0
0
11 уторак, 25 мај 2010 07:12
vid
Na republici Srpskoj je tesko historijsko breme ocuvanja nacionalnog minimuma koji bi se preneo nazad u Srbiju kada sazre vreme. Ne izgleda skoro, posto "u Srbiji je sve isto samo njega nema", kao i u Crnoj Gori. Use i u svoje kljuse, verovatno na duzi period.
Препоруке:
0
0
12 уторак, 25 мај 2010 08:24
Вукадин
Не мислим да је Тадић у некој заблуди, уосталом сам је рекао да је посета Силајџића "неформална", а видећемо какав је протокол. Или је та заблуда много дубља?! Вреди подсетити се дилеме проф. Антонића с почетка године - да ли је Тадић примио вакцину против АХ1Н1 или неку водицу?!? Одговор на то питање дао би нам одговор на многа друга питања. Да ли верује у "своју" пропаганду (читај: оно што му је речено да каже и учини) или само добро глуми? Да ли је _______ или је ________?
Препоруке:
0
0
13 уторак, 25 мај 2010 08:44
Izvinjenje
Izvinite zbog ovakvog ponasanja vladajucih u Srbiji. Narod je na suprotnoj strani.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 25 мај 2010 08:54
Ип ман
Додик - Тадић.

Иста политика, иста странка, исти финансијери, исте газде. Иста лиценца за богаћење на рачун сопственог народа и државе.
Препоруке:
0
0
15 уторак, 25 мај 2010 08:58
брм
"Silajdžić se u Sarajevo doselio iz okoline Tutina"
има ли неко Босанац у тој босанксој влади?
Препоруке:
0
0
16 уторак, 25 мај 2010 09:43
Љубиша Спасојевић
А Додик оваквим изјавама доводи у заблуду Србе са обе стране Дрине.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 25 мај 2010 11:07
Живорад
Мислим да тадић није толико наиван да га ови доводе у заблуду. Србија, барем сада не може ићи на самосталност РС, већ на целовитост Босне.
ако је то већ тако, зађто то онда и не ставити на папир. Не кошта а може да буде корисно. Што се тиче силајџића и његових овлашћења, па ту је барем све јасно. Председништво БиХ и нико други може да одобрава или оспорава његове потезе. Све остало је његово саморекламерство.
Једино, мислим, да треба бити опрезан, када се ради о осећањима и страховањима народа У РС и шире. Не сме се са тим играти, јер нису сви Срби дипломате па да разумеју позадину.
Поздрав из Шумадије
Препоруке:
0
0
18 уторак, 25 мај 2010 12:17
Сања БЛ
Република Српска и не тражи самосталност него поштовање Дејтонског споразума који подразумијева БиХ са ДВА ентитета и ТРИ конститутивна народа! То је Тадић прекршио потписујући Истамбулску декларацију и договарајући се са Силајџићем, иза наших леђа. БиХ цјеловита, САМО уз уважавање УНУТРАШЊИХ ГРАНИЦА због којих се, између осталог, и ратовало и које су важније од ових спољних. Ипак, иронија или не, и Бог се умијешао у Тадићево и Харијево неовлаштено састанчење против Републике Српске. Посјета је за макар пар дана одложена јер авион није могао да полети. Слатко сам се насмијала јутрос када сам чула! Хвала Русији на реалном ставу јуче у СБ УН- а, а ти Милораде, гледај у Москву и бјежи од Бориса и власти у БГ док још имамо времена! Ускоро времена више неће бити!
Препоруке:
0
0
19 уторак, 25 мај 2010 12:58
milan
Samo me intresuje da li će Silajđić da se izvine srpskom narodu za patnje koje su imali izgubivši najmilije u Sarajevu i Bosni.Tadić se toliko puta izvinjavao pa red bi bio neko i nama da se izvine.Ako se to ne desi Tadić bi morao da podnese ostavku jer njegovo izvinjenje ima težinu da se ceo srpski narod izvinjava ,sada mi očekujemo i nama izvinjenje ukoliko se to ne desi znači da Tadić ne ume da proceni šta je dobro za srpski narod ,pod tim podrazumevam sve građane koji žive u Srbiji.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 25 мај 2010 13:28
Лигњослав
Посета је ОТКАЗАНА. Разлог је потпуно бизаран.

Тако је најбоље.
Препоруке:
0
0
21 уторак, 25 мај 2010 15:37
Sokenekos
Slažem se sa komentatorom "Ko je Dodig," ali je Dodig, kako neko već reče, potražio spas kod Rusa, i to je jedino što ga čini različitim od BT, a ovaj mu složio kontru preko (Po)Turaka pa se sad njih dva sve manje ližu, a lomi se opet preko naših leđa. Kako god bilo, Rusi su stavili koleno u vrata putem ulaganja u RS i štiteći svoje interese tamo štite i naše na zaprepaštenje zapada koji je toliko uložio u obadvojicu.
Препоруке:
0
0
22 уторак, 25 мај 2010 16:01
Драго Стен
То, господине Милане.Треба да се извини.Али тврдим - неће.Ако се извини - многи његови морали би поново у ХАГ.Ајте молим вас.
Зар не видите зашто он долази, јер се Тадић извинио.Сада он може да убира плодове јер су признате кривице.И зар то Тадићу не звучи увредљиво.Као да смо тиква без корена.Срамота
Наша дефанзива се нставља.Сви су активнији, сви успевају - само се ми извињавамо.Па докле -господо извинитељи.Идите па одлежите кривице ако се због њих извињавате.Ми се не осећамо кривим.
Наравно, треба да поднесе оставку ако се Силајчић не извини.Свеједно што на Балкауну од извињења вајде нема.Онај ко се извињава посут је пепелом .Они то знају и чувају свој пепео до нове прилике.Јадан народ са оваквим главарима.А што се Републике српске тиче то је овде посебна прича и ту нас неко већ одавно мерка.Још од онда кад је Милошевић преграђивао Дрину.Зар то Тадић не наставља
Препоруке:
0
0
23 уторак, 25 мај 2010 18:15
александар
Надам се да тај "авион" дуго, дуго времена неће бити поправљен. Бескрајно дуго, колико траје вечност.
Препоруке:
0
0
24 уторак, 25 мај 2010 19:55
meraba bt
tadic , jovanovic ceda , dinkic ista je to partija . marionete , koje sviraju po usa i eu notama . zivot u strepnji , kada ce ti zabiti noz u ledja . to je uvek bilo izvesno .

tesko da normalan um moze nesto tako da uradi. potpisati islamsku / istambulsku dekleraciju .
tj ukidanju dejtonskog sporazuma , tj . rep. srpske i ponovo staviti srpski narod pod tursko austrougarsku okupaciju , nestanak i exodus .

da ne govorimo kakve osecanja izaziva turska i njihovi sledbenici na balkanu kod srpskog naroda .
Препоруке:
0
0
25 уторак, 25 мај 2010 22:06
Милодан
Одмах, да не буде забуне, наглашавам да немам намеру да се стављам на страну Тадића, Додика, Силајџића и Абдулаха Гула. Незванична (приватна) посета Силајџића Београду је одложена за пар дана због, како веле, техничких проблема. Тачно је да Истамбулска деклерација нема политички значај јер није усвојена на Председништву БиХ. Питам се да ли и када ће се Радмановић и Силајџић у нечему сложити? Из истих разлога је посета Силајџића Београду оквалификована као незванична. Додик је (можда) с'правом фрустриран због побољшања односа Београда и Сарајева па макар они били и на приватној основи. Не могу се ти односи развијати по предвиђеној процедури јер не постоји сагласност српског представника у Председништву БиХ за сарадњу ове две државе. Осим што жели да сарађује са Сарајевом Тадић не запоставља ни Бањалуку као центром српског ентитета у БиХ а у вези одржавања специјалних веза о чему је својевремено потписан протокол. Истина ставови РС и Србије нису идентични али нису ни интереси исти. То би господин Додик морао да зна.
У Истанбулској декларацији пише да Турска подржава целовитост БиХ

Кратко и јасно, подразумева се да БиХ чине два ентитета, РС и ФБиХ, а колико ми је познато нико никада није оспоравао право постојање оба ентитета.
Могуће је да Турска фаворизује Бошњаке у БиХ, да ли је то праведно или не ствар је субјективног схватања политике Турске али Додик не рече у ком делу је радила против РС и какве је то интересе заступала у корист Бошњака а против Срба и Хрвата? Мислим да Додику и СНСД (нажалост) у РС за предстојеће изборе не постоји алтернатива. У то га ће Тадић уверити кол'ко на утакмици са Камеруном.
на којем ће се појавити одређене особе, а не представници земаља

Зна се због чега овај, по мени важан састанак, има овакав карактер. Зна то и Додик. Минстар спољних послова заступа интересе БиХ а самим тим, ваљда, и РС. Претходно је потребно усагласити ставове, ако је то уопште могуће. У вези Инцка, мислим да је рано за радовање.
Препоруке:
0
0
26 уторак, 25 мај 2010 23:36
Hoce li se Silajdzic izviniti?
Ovo pitanje izvlacim iz tekstova nekolicine komentatora - koji jos uvek pokazuju neverovatnu dozu naivnosti! On da se izvini? Da li vi znate ne zasto je Silajdziceva poseta otkazana, nego zasto je uopste bila planirana? Nameravao je Silajdzic da poseti ratnog zlocinca Jurisica u srpskom zatvoru - isto kao sto je isao da poseti Ganica u Londonu! Ljudi moji, ta je "poseta" samo alibi za neverovatnu uvredu koju je Silajdzic nameravao prirediti srpskoj javnosti i nemustom srpskom predsedniku! Nema niceg cudnog u tome sto Silajdzic toliko saoseca sa ratnim zlocincima - jer su ti njega slusali, u vreme ratnih operacija! Zasto Tadic sa takvim "tikve sadi", a Srpskoj o glavi radi - to je pitanje ne za milion dolara, nego bogami za milione Srba i u Srbiji i u Srpskoj! Da prvi zvanicnik jedne drzave dozvoli da ga tako samara osvedoceni nasilnik i akter ratnih zlocina u Bosni Haris Silajdzic - i to po drugi put! Naime, u Stambolu na Bosforu je Silajdzic napravio Tadicu nevidjenu "zvrcku" - dok je s njim razgovarao, zazvonio je njegov telefon, zvala ga, pogadjate, Hilari Klinton! I onda je Haris lepo objasnio Borisu da ovaj treba da ga saceka dok on ne zavrsi taj svoj, ocigledno prethodno dogovoreni razgovor! I - Boris je cekao! Predsednik Srbije cekao na sarajevskog jalijasa, koji se posle time hvalio u "Avazu"! (Izlazi u Sarajevu, ne u Stambolu!) Zato, recimio jasno - Srbija nema predsednika!
Препоруке:
0
0
27 среда, 26 мај 2010 00:15
Rainbow F Randolph
@Милодан

Врло интересантан поглед на цијелу ствар, али мало површан. Знате, чињеница је да се на овим просторима често дешавало да политичари на неформалним, незваничним и не-ким другим врстама састанака створе платформу свога дјеловања. Те у свему томе мене брине чињеница што Силајџић долази у неслужбену, или какву већ, посјету званичном Београду. (Брло интересантна игра ријечи, неслужбена посјета, званичном Београду)

Друго, то колико министар спољних послова БиХ брине о интересима Републике Српске, најбоље знамо ми из који живомо тамо, или који смо одатле а одржавамо врло, али врло интезнивне везе са Србима који су тамо.

Само да напоменем, када сам рекао да вам је коментар површан нисам мислио да вријеђам. Поздрав.
Препоруке:
0
0
28 среда, 26 мај 2010 03:22
Srboljub Srpski
Antisrpska vlada R.Srbije, na čelu sa vrlim BT, je očigledno uspešno privela kraju konačno razbijanje Srbije, poniženje polaganja na srpska leđa istorijskog tereta neučinjenog genocida.Da nijke tragično, bilo bi komično.Pred očima celog sveta kao trećerazredni glumac kojega su svi pročitali vrli BT, ide i korak dalje.Potunudio je ponovo svoju pomoć u vaskrsenju otomanskog carstva na Balkanu.Danas kada celi svijet shvata stravičnu režiju i laži plasirane od 91 do danas o Balkanskim ratovima, kada pada i scenario srebreničkog "genocida", i cele priče o ugroženom islamu na Balkanu, Tadić se stavlja otvoreno naq stranu islamskog Sarajeva i jednog od najvećih kreatora BIH Jihada, Silajđića. Na srpske nezarasle rane, otvoreno sipa so, u ime čega? Slave, Istine, pravde ili NOVCA??Ko ono naplati 5 miliona $ za Radovanovu glavu?Ko ono reče, "Borićemo se za KIM, ali ne oružjem".Ko ono potpisa zakon o regionalizaciji Srbije. U čijem interesu radi ova vlada, ako ne u Srpskom?Pitanja je jako mnogo, a odgovor je samo jedan.Za nadati se da će Srpski narod preživeti i BT i ovu marionetsku vladu, a i za nadati se da će Srbi u nemogućoj državi BIH naći snage,da se odupru alahovom maču Silajđića, Tihića, Delića,i drugih zlikovaca.Jer vaskrs otomanske imperije, ne ugrožava samo Srbe nego i hrišćanstvo Evrope u celini, nazdravlje, a Jihad je u toku, Ničija nije do zore gorila, a prokletstvo seže do 7 koljena.Ja, kao običan čovek ni za kakve pare ne bih bio na mestu BT, niti bilo kog demokrate ne daljinski iz vlade DS.Neka nam je Bog na pomoći sa takvim Srbima..Amin
Препоруке:
0
0
29 среда, 26 мај 2010 09:18
Младен Шипка
Кајеш ли се сад , Додику , што си подржао на изборима Тадића , а не Коштуницу?
Препоруке:
0
0
30 среда, 26 мај 2010 22:33
Милодан
@Rainbow F Randolph!
Могуће је да је мој коментар површан, чак шта више, могао бих се сложити са Вама. Због чега је површан? Па када сам га писао а имајући у виду број "карактера" анализириао сам интервју Милорада Додика кога сам претходно прочитао у Данас-у. Пратећи његове одговоре на постављена питања само сам исказивао своје мишљење у вези са изнетим његовим ставовима. На крају сам "префорао" па сам био принуђен да га редуцирам. И испало је како је испало. Слажем се са Вама да се на неформалним састанцима праве договори. Па опште је позната ствар да се важни договори постижу у кафани по принципу "Како почење такво решење" тако да на, сада већ неизвесном, незваничном састанку може поставити платформа за будућу сарадњу две суседне државе. Не треба губити из вида да је то потребно и БиХ и Србији због укидања виза односно ССП-а. Дакле, ради се о регионалној сарадњи као услову за напредак у процесу пријема у ЕУ. Босна и Херцеговина је међународно призната држава са својим границама, својим народима и својом влашћу. Да се разумемо, нема ништа од поделе БиХ. Дефинитивно. Е, сад! Каква је власт? Она је таква каква је, легитимно изабрана на вишестраначким демократским изборима. Каква је сарадња између ентитетских и централне власти? Никаква. Да ли је то за народе добро? Није. Да ли је потребна регионална сарадња БиХ пре свега са Србијом и Хрватском? Она је неопходна. Да ли у томе има нечега лошег? По мени нема, напротив! Присталица сам, превасходно, да се преговорима унутар БиХ разреше сви проблеми на релацији Бања Лука - Сарајево. Али! За то јепотребна политичка воља. А да ли постоји политичка воља? Имам утисак да не постоји. Е због тога Иво Јосиповић долази у недељу у Бања Луку, због тога је био састанак у Анкари (ваљда), из истих разлога Силајџић треба да дође у Београд, Тадић да иде у Сарајево и Бања Луку и све тако у круг док се не дође до прихватљивог решења за све три стране. Ја сам присталица тога а Ви се можете сложити са-мном али и не морате.
Поздрав!
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 27 мај 2010 05:56
MLADEN
Rusija stoji iza Srpske i nikakvi siladzici, tadici, turci li bilo ko ne moze nastetiti Srpskoj, i nemojte se previse loziti na ove politicke igrice, samo se nadam da Srbi u Srpskoj nece poceti da mrze nas u Srbiji zbog Tadica, strpite se jos malo, podrska mu opada, nije narod ni sanjao da ce donositi rezolucije o Srebrenici i grliti se sa silajdzicem i turcinom po Istambulu, platice za to na izborima, debelo.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 27 мај 2010 15:56
Srboljub
Ne dovodi Silajdžić i Turska u zabludu Tadića i Srbiju, nego je Tadićev DS, sa Tadićem na čelu, zajedno sa demokratama tipa, Čeda, i mnogi drugi anisrpski prozapadne demokrte u vladininim i nevladinim organizacijama , debelo se upregle u Islamska kola Silajdžića i Turske.Da li su Srbijanske demokrate i za ovaj deo uzeli prljave pare kao za Rašinu glavu, ili tek ovo odrađuju kao honorarac, to se ne zna.Ali činjenica je da je Dodik i RS ostavljena na milost i nemilost islamskih lešinara. U slučaju da RS zaista ne nađe mnogo pouzdanijeg saveznika od današnje Srbije,srpske izbegličke kolone će ubrzo krenuti iz Bosne, kao nekada iz Hrvatske, uz ćutanje svetskih demokrata. Situacija je ozbiljna, i činjenica je da danas Tadić radi na gasenju RS,i unitarizaciji BiH.Što bi rekle poturice, mashala, DECENTRALIZOVANA SRBIJA, CENTRALIZOVANA BiH, eee, to je rahatluk.Ovo nije nerešiv rebus, ako se Dodik i Srpska okrenu na pravu stranu, barem tamo gde sunce izlazi.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер