Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Silajdžić i Turska dovode u zabludu Tadića i Srbiju

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 24 maj 2010 16:39
Srbislav
Naš narod kaže: "Teško žabu u vodu naterati".
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 24 maj 2010 19:22
hroničar
Za Silajdžića se svojevremeno prepričavala sledeća anegdota u Sarajevu u vreme kad je on išao u osnovnu školu, a njegov otac bio hodža u Begovoj džamiji na Baš Čaršiji. Za starinske pojmove i za ljude sa sela, a Silajdžić se u Sarajevo doselio iz okoline Tutina dobar babo (otac ) je bio strog babo. Tako je i njegov otac bio jako strog, a Haris ga se užasno bojao, u žargonu jako je cvikao od strogog babe. Jednom prilikom kada mu žena, Harisova majka, nije oprala i ispeglala košulju da služi večernju molitvu hodža onako srdit pošalje Harisa da kupi košulju. Greškom Haris je upitao oca koju boji košulje hoćre i verovatno ironično mu je otac rekao "boju jorgovana" smatrajući da košulja može biti samo bela. Kad je Hare doneo kući roza košulji babo je pobesneo i poslao ga da je zameni. Ali, avaj prodavac nije hteo da je zameni. Dođe Haris kući ispriča babi kako prodavac neće da zameni košulju. Onda mu babo kaže "idi i reci da ću ja doći i napraviću rusvaj ako je ne zamene". Haris onako uplašen prenese prodavcu šta je babo poručio. Prodavac ga onda upita"Pa je li babo stvarno tako strog", "Jeste" i "Doći će ovde da napravi rusvaj ako ne zamenimo košulju" "Hoće". "Dobro nije praksa da menjamo košulje, ali, eto, napravićemo izuzetak, kad je babo tako strog, koji broj košulje nosi babo". "36" odgovori Haris. "36" začudi se prodavac,"e ako nosi 36 neka dođe babo"
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 24 maj 2010 19:37
Pamtilac
Silajdžić i Turska dovode u zabludu Tadića i Srbiju


Ne potcenjujte našeg predsednika Borisa Tadića.
Sve je osmišljeno.
NE DAJ SE R.SRPSKA!!!
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 24 maj 2010 19:48
ZoranSan
Dodik nebi trebalo da zamera Tadiću pa Tadić je neobacešten da Turska još od devedesetih lobira za Kosovo.Najžalosnije je da je neobavešteni Tadić bio u Turskoj na dan kada se u Jermeniji milion ljudi protestvovalo jer Turska neće da prizna genocid nad jermenima u XX veku kad su pobili više miliona jermena.I baš tog dana je Tadić bio u poseti Turskoj žalosno .
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 24 maj 2010 20:04
Mirko Grbić, Banjaluka
Ako laže koza ne laže rog. Evo šta o svemu misli Tadićev jaran iz Stanbola sa Bosfora!
Treba samo otvoriti ovaj link! Uzdravlje čitanje!
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/iz-minute-u-minutu/silajdzic-pred-posjetu-tadicu-beograd-mora-poruciti-srbima-u-bih-da-je-sarajevo-njihov-glavni-grad
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 24 maj 2010 20:06
Peter RV
Dodik treba da se cuva od Tadica jer ce ga prodat prvom prilikom.(Tadic&Co su kompradori- zive od toga). Neka se drzi Rusije.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 24 maj 2010 20:41
Ko je Dodik?
Dodik je "zavoleo" Srpsku, kad su njegovi zapadni mentori onemogucili SDS i napravili prostor njemu, Dodiku, ocekujuci da vodi pro-zapadnu politiku! Kao sto danas Tadic unosi neslogu izmedju Srba u Srbiji i Srba u Srpskoj, tako je Dodik (sticenik Plavsicke) onomad unosio neslogu medju Srbima u samoj Srpskoj, a sve za racun Zapada! Otkako se ustalila njegova vlast u Srpskoj, postao je Dodik "milostiv" i prema SDS, priznaje cak da je taj SDS - protiv kojeg se on borio - stvorio Srpsku! E, sad dolazi glavno; zamislite da neki politicki vetar u Srpskoj otera Dodika sa vlasti. Mislite li da bi jos voleo Srpsku? Ona mu je dobra dok je oseca kao svoje vlasnistvo! Kao sto Silajdzic seta okolo i predstavlja se kao zastupnik interesa cele BiH, tako je i Dodik cesto setao i stvarao utisak da predstavlja celu Srpsku! Npr. kad je leteo u zagrljaj Tadicu i ruzio opoziciju u Srbiji, otvoreno se mesajuci u izbornu kampanju u Srbiji! E, Dodik, "dosla maca na vratanca"! Taj kog si ti podrzavao doneo ti "svilen gajtan" iz Stambola! Mi koji znamo Tadica ne cudimo se nimalo - a ti, zar ne mislis da si morao biti mudriji?
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 24 maj 2010 21:18
Markoz
Ovako kako stvari stoje očigledno je da Dodik nije dorastao nekim stvarima. Njegova podrška Tadiću u rastakanju Srbije se obija o glavu Srbima u Srbiji, ali i Srpskoj. Vreme je da ide s vlasti ako je to uopšte moguće. Poražavajuća je činjenica da neke bolje alternative nema, jer su svi kao i on, ili gori, ucenjeni i spremni na svakojake ustupke.
Preporuke:
0
0
9 utorak, 25 maj 2010 00:11
Zdravko
Smješna je ova odbrana Tadića. Dodik na kraju intervjua sam kaže da će na predstojećoj konfernciji država Zapadnog Balkana biti ljudi koji su dobro obaviješteni o situaciji i načinu funkcionisnja BiH, tu je vjerovatno mislio i na predstavnike Srbije. E glavni predstavnik Srbije je valjda njen Predsjednik i vjerovatno je i on dobro obaviješten o načinu funkcionisanja BiH a pogotovo njenog Predsjedništva. Znače ne može biti da je Silajdžić doveo u zabludu Tadića. Jer Silajdžić se tako ponaša kako se ponaša već četiri godine od kako je u Predsjedništvu. Dakle, treba reći da je glavni krivac za Istambulsku deklaraciju Tadić a ne Silajdžić. Ali recimo da je Tadić bio u zabludi i da ga je Silajdžić prevario, dobro, a zašto ga onda Tadić poziva da gostuje u Beogradu. Šta, da bi ga, ko ufol, ponovo prevario? Da nije tragično bilo bi smješno! Svako srdačno grljenje i ljubljenje sa Tadićem Dodik u Republici Srpskoj plaća stotinama glasova, glasača koji će baš zbog toga svoj glas dati opoziciji. Da, neko od predhodnika je tačno rekao, Tadić, Dodikov miljenik donio mu je svilen gajtan sa Bosfora. Tadić je, dakle, trojanski konj za rušenje Dodika i ne znam kako mu to nije jasno. Ali uporni Mile ne haje za to, srlja u totalnu neizvjesnost ručicu pod ručicu sa Borisom koji mu nikad neće oprostiti što je Ruse zovnuo upomoć!
Preporuke:
0
0
10 utorak, 25 maj 2010 06:06
mladen
Ne bih obracao paznju na postupke Tadica koju su antisrpski i nebulozni. Dodik se povezao sa Rusima i njemu niko nista ne moze, to znaju i vrapci na grani. A Srbiji neka je bog u pomoci sa ovakvom vlascu, crno nam se pise.
Preporuke:
0
0
11 utorak, 25 maj 2010 07:12
vid
Na republici Srpskoj je tesko historijsko breme ocuvanja nacionalnog minimuma koji bi se preneo nazad u Srbiju kada sazre vreme. Ne izgleda skoro, posto "u Srbiji je sve isto samo njega nema", kao i u Crnoj Gori. Use i u svoje kljuse, verovatno na duzi period.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 25 maj 2010 08:24
Vukadin
Ne mislim da je Tadić u nekoj zabludi, uostalom sam je rekao da je poseta Silajdžića "neformalna", a videćemo kakav je protokol. Ili je ta zabluda mnogo dublja?! Vredi podsetiti se dileme prof. Antonića s početka godine - da li je Tadić primio vakcinu protiv AH1N1 ili neku vodicu?!? Odgovor na to pitanje dao bi nam odgovor na mnoga druga pitanja. Da li veruje u "svoju" propagandu (čitaj: ono što mu je rečeno da kaže i učini) ili samo dobro glumi? Da li je _______ ili je ________?
Preporuke:
0
0
13 utorak, 25 maj 2010 08:44
Izvinjenje
Izvinite zbog ovakvog ponasanja vladajucih u Srbiji. Narod je na suprotnoj strani.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 25 maj 2010 08:54
Ip man
Dodik - Tadić.

Ista politika, ista stranka, isti finansijeri, iste gazde. Ista licenca za bogaćenje na račun sopstvenog naroda i države.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 25 maj 2010 08:58
brm
"Silajdžić se u Sarajevo doselio iz okoline Tutina"
ima li neko Bosanac u toj bosanksoj vladi?
Preporuke:
0
0
16 utorak, 25 maj 2010 09:43
Ljubiša Spasojević
A Dodik ovakvim izjavama dovodi u zabludu Srbe sa obe strane Drine.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 25 maj 2010 11:07
Živorad
Mislim da tadić nije toliko naivan da ga ovi dovode u zabludu. Srbija, barem sada ne može ići na samostalnost RS, već na celovitost Bosne.
ako je to već tako, zađto to onda i ne staviti na papir. Ne košta a može da bude korisno. Što se tiče silajdžića i njegovih ovlašćenja, pa tu je barem sve jasno. Predsedništvo BiH i niko drugi može da odobrava ili osporava njegove poteze. Sve ostalo je njegovo samoreklamerstvo.
Jedino, mislim, da treba biti oprezan, kada se radi o osećanjima i strahovanjima naroda U RS i šire. Ne sme se sa tim igrati, jer nisu svi Srbi diplomate pa da razumeju pozadinu.
Pozdrav iz Šumadije
Preporuke:
0
0
18 utorak, 25 maj 2010 12:17
Sanja BL
Republika Srpska i ne traži samostalnost nego poštovanje Dejtonskog sporazuma koji podrazumijeva BiH sa DVA entiteta i TRI konstitutivna naroda! To je Tadić prekršio potpisujući Istambulsku deklaraciju i dogovarajući se sa Silajdžićem, iza naših leđa. BiH cjelovita, SAMO uz uvažavanje UNUTRAŠNjIH GRANICA zbog kojih se, između ostalog, i ratovalo i koje su važnije od ovih spoljnih. Ipak, ironija ili ne, i Bog se umiješao u Tadićevo i Harijevo neovlašteno sastančenje protiv Republike Srpske. Posjeta je za makar par dana odložena jer avion nije mogao da poleti. Slatko sam se nasmijala jutros kada sam čula! Hvala Rusiji na realnom stavu juče u SB UN- a, a ti Milorade, gledaj u Moskvu i bježi od Borisa i vlasti u BG dok još imamo vremena! Uskoro vremena više neće biti!
Preporuke:
0
0
19 utorak, 25 maj 2010 12:58
milan
Samo me intresuje da li će Silajđić da se izvine srpskom narodu za patnje koje su imali izgubivši najmilije u Sarajevu i Bosni.Tadić se toliko puta izvinjavao pa red bi bio neko i nama da se izvine.Ako se to ne desi Tadić bi morao da podnese ostavku jer njegovo izvinjenje ima težinu da se ceo srpski narod izvinjava ,sada mi očekujemo i nama izvinjenje ukoliko se to ne desi znači da Tadić ne ume da proceni šta je dobro za srpski narod ,pod tim podrazumevam sve građane koji žive u Srbiji.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 25 maj 2010 13:28
Lignjoslav
Poseta je OTKAZANA. Razlog je potpuno bizaran.

Tako je najbolje.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 25 maj 2010 15:37
Sokenekos
Slažem se sa komentatorom "Ko je Dodig," ali je Dodig, kako neko već reče, potražio spas kod Rusa, i to je jedino što ga čini različitim od BT, a ovaj mu složio kontru preko (Po)Turaka pa se sad njih dva sve manje ližu, a lomi se opet preko naših leđa. Kako god bilo, Rusi su stavili koleno u vrata putem ulaganja u RS i štiteći svoje interese tamo štite i naše na zaprepaštenje zapada koji je toliko uložio u obadvojicu.
Preporuke:
0
0
22 utorak, 25 maj 2010 16:01
Drago Sten
To, gospodine Milane.Treba da se izvini.Ali tvrdim - neće.Ako se izvini - mnogi njegovi morali bi ponovo u HAG.Ajte molim vas.
Zar ne vidite zašto on dolazi, jer se Tadić izvinio.Sada on može da ubira plodove jer su priznate krivice.I zar to Tadiću ne zvuči uvredljivo.Kao da smo tikva bez korena.Sramota
Naša defanziva se nstavlja.Svi su aktivniji, svi uspevaju - samo se mi izvinjavamo.Pa dokle -gospodo izvinitelji.Idite pa odležite krivice ako se zbog njih izvinjavate.Mi se ne osećamo krivim.
Naravno, treba da podnese ostavku ako se Silajčić ne izvini.Svejedno što na Balkaunu od izvinjenja vajde nema.Onaj ko se izvinjava posut je pepelom .Oni to znaju i čuvaju svoj pepeo do nove prilike.Jadan narod sa ovakvim glavarima.A što se Republike srpske tiče to je ovde posebna priča i tu nas neko već odavno merka.Još od onda kad je Milošević pregrađivao Drinu.Zar to Tadić ne nastavlja
Preporuke:
0
0
23 utorak, 25 maj 2010 18:15
aleksandar
Nadam se da taj "avion" dugo, dugo vremena neće biti popravljen. Beskrajno dugo, koliko traje večnost.
Preporuke:
0
0
24 utorak, 25 maj 2010 19:55
meraba bt
tadic , jovanovic ceda , dinkic ista je to partija . marionete , koje sviraju po usa i eu notama . zivot u strepnji , kada ce ti zabiti noz u ledja . to je uvek bilo izvesno .

tesko da normalan um moze nesto tako da uradi. potpisati islamsku / istambulsku dekleraciju .
tj ukidanju dejtonskog sporazuma , tj . rep. srpske i ponovo staviti srpski narod pod tursko austrougarsku okupaciju , nestanak i exodus .

da ne govorimo kakve osecanja izaziva turska i njihovi sledbenici na balkanu kod srpskog naroda .
Preporuke:
0
0
25 utorak, 25 maj 2010 22:06
Milodan
Odmah, da ne bude zabune, naglašavam da nemam nameru da se stavljam na stranu Tadića, Dodika, Silajdžića i Abdulaha Gula. Nezvanična (privatna) poseta Silajdžića Beogradu je odložena za par dana zbog, kako vele, tehničkih problema. Tačno je da Istambulska dekleracija nema politički značaj jer nije usvojena na Predsedništvu BiH. Pitam se da li i kada će se Radmanović i Silajdžić u nečemu složiti? Iz istih razloga je poseta Silajdžića Beogradu okvalifikovana kao nezvanična. Dodik je (možda) s'pravom frustriran zbog poboljšanja odnosa Beograda i Sarajeva pa makar oni bili i na privatnoj osnovi. Ne mogu se ti odnosi razvijati po predviđenoj proceduri jer ne postoji saglasnost srpskog predstavnika u Predsedništvu BiH za saradnju ove dve države. Osim što želi da sarađuje sa Sarajevom Tadić ne zapostavlja ni Banjaluku kao centrom srpskog entiteta u BiH a u vezi održavanja specijalnih veza o čemu je svojevremeno potpisan protokol. Istina stavovi RS i Srbije nisu identični ali nisu ni interesi isti. To bi gospodin Dodik morao da zna.
U Istanbulskoj deklaraciji piše da Turska podržava celovitost BiH

Kratko i jasno, podrazumeva se da BiH čine dva entiteta, RS i FBiH, a koliko mi je poznato niko nikada nije osporavao pravo postojanje oba entiteta.
Moguće je da Turska favorizuje Bošnjake u BiH, da li je to pravedno ili ne stvar je subjektivnog shvatanja politike Turske ali Dodik ne reče u kom delu je radila protiv RS i kakve je to interese zastupala u korist Bošnjaka a protiv Srba i Hrvata? Mislim da Dodiku i SNSD (nažalost) u RS za predstojeće izbore ne postoji alternativa. U to ga će Tadić uveriti kol'ko na utakmici sa Kamerunom.
na kojem će se pojaviti određene osobe, a ne predstavnici zemalja

Zna se zbog čega ovaj, po meni važan sastanak, ima ovakav karakter. Zna to i Dodik. Minstar spoljnih poslova zastupa interese BiH a samim tim, valjda, i RS. Prethodno je potrebno usaglasiti stavove, ako je to uopšte moguće. U vezi Incka, mislim da je rano za radovanje.
Preporuke:
0
0
26 utorak, 25 maj 2010 23:36
Hoce li se Silajdzic izviniti?
Ovo pitanje izvlacim iz tekstova nekolicine komentatora - koji jos uvek pokazuju neverovatnu dozu naivnosti! On da se izvini? Da li vi znate ne zasto je Silajdziceva poseta otkazana, nego zasto je uopste bila planirana? Nameravao je Silajdzic da poseti ratnog zlocinca Jurisica u srpskom zatvoru - isto kao sto je isao da poseti Ganica u Londonu! Ljudi moji, ta je "poseta" samo alibi za neverovatnu uvredu koju je Silajdzic nameravao prirediti srpskoj javnosti i nemustom srpskom predsedniku! Nema niceg cudnog u tome sto Silajdzic toliko saoseca sa ratnim zlocincima - jer su ti njega slusali, u vreme ratnih operacija! Zasto Tadic sa takvim "tikve sadi", a Srpskoj o glavi radi - to je pitanje ne za milion dolara, nego bogami za milione Srba i u Srbiji i u Srpskoj! Da prvi zvanicnik jedne drzave dozvoli da ga tako samara osvedoceni nasilnik i akter ratnih zlocina u Bosni Haris Silajdzic - i to po drugi put! Naime, u Stambolu na Bosforu je Silajdzic napravio Tadicu nevidjenu "zvrcku" - dok je s njim razgovarao, zazvonio je njegov telefon, zvala ga, pogadjate, Hilari Klinton! I onda je Haris lepo objasnio Borisu da ovaj treba da ga saceka dok on ne zavrsi taj svoj, ocigledno prethodno dogovoreni razgovor! I - Boris je cekao! Predsednik Srbije cekao na sarajevskog jalijasa, koji se posle time hvalio u "Avazu"! (Izlazi u Sarajevu, ne u Stambolu!) Zato, recimio jasno - Srbija nema predsednika!
Preporuke:
0
0
27 sreda, 26 maj 2010 00:15
Rainbow F Randolph
@Milodan

Vrlo interesantan pogled na cijelu stvar, ali malo površan. Znate, činjenica je da se na ovim prostorima često dešavalo da političari na neformalnim, nezvaničnim i ne-kim drugim vrstama sastanaka stvore platformu svoga djelovanja. Te u svemu tome mene brine činjenica što Silajdžić dolazi u neslužbenu, ili kakvu već, posjetu zvaničnom Beogradu. (Brlo interesantna igra riječi, neslužbena posjeta, zvaničnom Beogradu)

Drugo, to koliko ministar spoljnih poslova BiH brine o interesima Republike Srpske, najbolje znamo mi iz koji živomo tamo, ili koji smo odatle a održavamo vrlo, ali vrlo inteznivne veze sa Srbima koji su tamo.

Samo da napomenem, kada sam rekao da vam je komentar površan nisam mislio da vrijeđam. Pozdrav.
Preporuke:
0
0
28 sreda, 26 maj 2010 03:22
Srboljub Srpski
Antisrpska vlada R.Srbije, na čelu sa vrlim BT, je očigledno uspešno privela kraju konačno razbijanje Srbije, poniženje polaganja na srpska leđa istorijskog tereta neučinjenog genocida.Da nijke tragično, bilo bi komično.Pred očima celog sveta kao trećerazredni glumac kojega su svi pročitali vrli BT, ide i korak dalje.Potunudio je ponovo svoju pomoć u vaskrsenju otomanskog carstva na Balkanu.Danas kada celi svijet shvata stravičnu režiju i laži plasirane od 91 do danas o Balkanskim ratovima, kada pada i scenario srebreničkog "genocida", i cele priče o ugroženom islamu na Balkanu, Tadić se stavlja otvoreno naq stranu islamskog Sarajeva i jednog od najvećih kreatora BIH Jihada, Silajđića. Na srpske nezarasle rane, otvoreno sipa so, u ime čega? Slave, Istine, pravde ili NOVCA??Ko ono naplati 5 miliona $ za Radovanovu glavu?Ko ono reče, "Borićemo se za KIM, ali ne oružjem".Ko ono potpisa zakon o regionalizaciji Srbije. U čijem interesu radi ova vlada, ako ne u Srpskom?Pitanja je jako mnogo, a odgovor je samo jedan.Za nadati se da će Srpski narod preživeti i BT i ovu marionetsku vladu, a i za nadati se da će Srbi u nemogućoj državi BIH naći snage,da se odupru alahovom maču Silajđića, Tihića, Delića,i drugih zlikovaca.Jer vaskrs otomanske imperije, ne ugrožava samo Srbe nego i hrišćanstvo Evrope u celini, nazdravlje, a Jihad je u toku, Ničija nije do zore gorila, a prokletstvo seže do 7 koljena.Ja, kao običan čovek ni za kakve pare ne bih bio na mestu BT, niti bilo kog demokrate ne daljinski iz vlade DS.Neka nam je Bog na pomoći sa takvim Srbima..Amin
Preporuke:
0
0
29 sreda, 26 maj 2010 09:18
Mladen Šipka
Kaješ li se sad , Dodiku , što si podržao na izborima Tadića , a ne Koštunicu?
Preporuke:
0
0
30 sreda, 26 maj 2010 22:33
Milodan
@Rainbow F Randolph!
Moguće je da je moj komentar površan, čak šta više, mogao bih se složiti sa Vama. Zbog čega je površan? Pa kada sam ga pisao a imajući u vidu broj "karaktera" analiziriao sam intervju Milorada Dodika koga sam prethodno pročitao u Danas-u. Prateći njegove odgovore na postavljena pitanja samo sam iskazivao svoje mišljenje u vezi sa iznetim njegovim stavovima. Na kraju sam "preforao" pa sam bio prinuđen da ga reduciram. I ispalo je kako je ispalo. Slažem se sa Vama da se na neformalnim sastancima prave dogovori. Pa opšte je poznata stvar da se važni dogovori postižu u kafani po principu "Kako počenje takvo rešenje" tako da na, sada već neizvesnom, nezvaničnom sastanku može postaviti platforma za buduću saradnju dve susedne države. Ne treba gubiti iz vida da je to potrebno i BiH i Srbiji zbog ukidanja viza odnosno SSP-a. Dakle, radi se o regionalnoj saradnji kao uslovu za napredak u procesu prijema u EU. Bosna i Hercegovina je međunarodno priznata država sa svojim granicama, svojim narodima i svojom vlašću. Da se razumemo, nema ništa od podele BiH. Definitivno. E, sad! Kakva je vlast? Ona je takva kakva je, legitimno izabrana na višestranačkim demokratskim izborima. Kakva je saradnja između entitetskih i centralne vlasti? Nikakva. Da li je to za narode dobro? Nije. Da li je potrebna regionalna saradnja BiH pre svega sa Srbijom i Hrvatskom? Ona je neophodna. Da li u tome ima nečega lošeg? Po meni nema, naprotiv! Pristalica sam, prevashodno, da se pregovorima unutar BiH razreše svi problemi na relaciji Banja Luka - Sarajevo. Ali! Za to jepotrebna politička volja. A da li postoji politička volja? Imam utisak da ne postoji. E zbog toga Ivo Josipović dolazi u nedelju u Banja Luku, zbog toga je bio sastanak u Ankari (valjda), iz istih razloga Silajdžić treba da dođe u Beograd, Tadić da ide u Sarajevo i Banja Luku i sve tako u krug dok se ne dođe do prihvatljivog rešenja za sve tri strane. Ja sam pristalica toga a Vi se možete složiti sa-mnom ali i ne morate.
Pozdrav!
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 27 maj 2010 05:56
MLADEN
Rusija stoji iza Srpske i nikakvi siladzici, tadici, turci li bilo ko ne moze nastetiti Srpskoj, i nemojte se previse loziti na ove politicke igrice, samo se nadam da Srbi u Srpskoj nece poceti da mrze nas u Srbiji zbog Tadica, strpite se jos malo, podrska mu opada, nije narod ni sanjao da ce donositi rezolucije o Srebrenici i grliti se sa silajdzicem i turcinom po Istambulu, platice za to na izborima, debelo.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 27 maj 2010 15:56
Srboljub
Ne dovodi Silajdžić i Turska u zabludu Tadića i Srbiju, nego je Tadićev DS, sa Tadićem na čelu, zajedno sa demokratama tipa, Čeda, i mnogi drugi anisrpski prozapadne demokrte u vladininim i nevladinim organizacijama , debelo se upregle u Islamska kola Silajdžića i Turske.Da li su Srbijanske demokrate i za ovaj deo uzeli prljave pare kao za Rašinu glavu, ili tek ovo odrađuju kao honorarac, to se ne zna.Ali činjenica je da je Dodik i RS ostavljena na milost i nemilost islamskih lešinara. U slučaju da RS zaista ne nađe mnogo pouzdanijeg saveznika od današnje Srbije,srpske izbegličke kolone će ubrzo krenuti iz Bosne, kao nekada iz Hrvatske, uz ćutanje svetskih demokrata. Situacija je ozbiljna, i činjenica je da danas Tadić radi na gasenju RS,i unitarizaciji BiH.Što bi rekle poturice, mashala, DECENTRALIZOVANA SRBIJA, CENTRALIZOVANA BiH, eee, to je rahatluk.Ovo nije nerešiv rebus, ako se Dodik i Srpska okrenu na pravu stranu, barem tamo gde sunce izlazi.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner